Op andere mappen wordt ook geen objective gespeeld hoorjwtje schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:21:
Wat ik het nadeel vind van shipment is dat de meeste daar alleen maar kills aan het farmen zijn. Objective wordt daar bijna niet gespeeld.
Sorry onderaan, de m138b/p.Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:31:
[...]
Die bas-p? Is een smg dus vrees ervoor.
Edit: ik zie nu dat Messi, Pogba en Neymar als operator staan aangekondigd. Is dit echt?
[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 09-11-2022 19:40 ]
Kijk echt uit naar het DMZ stuk. Warzone 2 kan me niet veel schelen. Hoop dat ze DMZ goed en uitgebreid implementeren.
Gaan het strks om 21:00 zien
Gaan het strks om 21:00 zien
Haha das gewoon de M13 die ook in de campaign zat blijkbaar of in de beta.Exactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:32:
[...]
Sorry onderaan, de m138b/p.
Edit: ik zie nu dat Messi, Pogba en Neymar als operator staan aangekondigd. Is dit echt?
Jup die voetballers worden operators, hier lijkt het al mis te gaan met de skins.
CoD = TDMWolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:32:
[...]
Op andere mappen wordt ook geen objective gespeeld hoor
TDM = CoD

Het is De Waarheid
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Vrijdag in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:05:
Season 1 roadmap. Enorm teleurgesteld over de mappen. [Afbeelding]
Als ze nou trouwens écht lekker edgy willen zijn, maken ze ook een uitgemergelde "footbalstadium builder" skin. Want Their Lives Matter, too.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik weet nu wel waarom de dolphin dive in het spel zit, Neymar. Ik neem verder aan dat Pogba alleen HC SnD mag spelen, 1 tikje en hij is tijdenlang uitgeschakeld.Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:42:
[...]
Haha das gewoon de M13 die ook in de campaign zat blijkbaar of in de beta.
Jup die voetballers worden operators, hier lijkt het al mis te gaan met de skins.
Dan maak ik hem af: Messi alleen FFA die heeft geen team nodig om te winnenExactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:49:
[...]
Ik weet nu wel waarom de dolphin dive in het spel zit, Neymar. Ik neem verder aan dat Pogba alleen HC SnD mag spelen, 1 tikje en hij is tijdenlang uitgeschakeld.
Vergeet de Peter Crouch nietChelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:58:
[...]
Dan maak ik hem af: Messi alleen FFA die heeft geen team nodig om te winnen.
….
Yup, werkt!jeryz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:35:
[...]
Ik weet niet welk platform je speelt, maar op PC blijft hij locked (terwijl hij wel unlocked is) maar kun je hem dus niet selecteren. Wat werkt is een van de base camo's selecteren en met de pijltjestoetsen naar gold (en de rest) navigeren. Dan kun je de vereiste en voortgang zien
Constant moet ik matchen beginnen 3 tegen 6. Dan staat er nog een team genoot afk en de andere zit te campen lol , 😉
Yesss!!!!!! shipment!!!Ryada schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:05:
Season 1 roadmap. Enorm teleurgesteld over de mappen. [Afbeelding]

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vroegah heb ik met CoD 4 de meeste tijd doorgebracht op Shipment
Mooie map, hopelijk een 24/7 shipment playlist.
Mensen die deze map niet leuk vinden hebben nooit CoD 4 gespeeld
Zou dmz bij multiplayer horen of zit dit samen met de warzone download....
[ Voor 26% gewijzigd door Wolverine9000 op 09-11-2022 21:13 ]
Warzone aangezien dit op die map is.Wolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:05:
Zou dmz bij multiplayer horen of zit dit samen met de warzone download....
Ok dank je. Zie het ook juist. Ben aant kijken naar swagg. Dmz ook niets voor mij denk ikChelseamarre123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:20:
[...]
Warzone aangezien dit op die map is.
Weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar Digital Foundry heeft een review gemaakt over de Amsterdam missie 
Ik ben wel hyped. Warzone en dmz moet je met vaste teammate spelen dan is het echt leukWolverine9000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:26:
[...]
Ok dank je. Zie het ook juist. Ben aant kijken naar swagg. Dmz ook niets voor mij denk ik
Ik had tot de laatste twee camo unlocks bij de icarus er wel lol in. Mounted en crouched kills hadden ze als eerste twee moeten doen dan hoefde je niet zo stom te spelen. Het duurt niet zo heel lang allemaal maar het is wel licht irritant. Zo heb ik net tags laten liggen omdat ik beter crouched rond kan sluipen om zsm de challenge af te hebben (had 24 kills waarvan 19 crouched
)
Ik raapte verder toevallig een icarus op omdat mijn ammo leeg was. Daar zat een attachment op waardoor je ads veranderde in een soort hipfire modus ala chain gun uit eerdere delen. Weet iemand welke attachment dat is? Hij is super slecht maar wel erg leuk om mee te klooien.
Ik raapte verder toevallig een icarus op omdat mijn ammo leeg was. Daar zat een attachment op waardoor je ads veranderde in een soort hipfire modus ala chain gun uit eerdere delen. Weet iemand welke attachment dat is? Hij is super slecht maar wel erg leuk om mee te klooien.
[ Voor 26% gewijzigd door Exactor it op 09-11-2022 22:29 ]
Vanavond tot 3x gecrashed in een potje Invasion. Ik kap ermee.
Potje daarvoor heel veel punten gescoord ook al doen ze geen objective. Veel kills zorgt ook voor veel punten. Vindt het altijd klote dat sommige alleen voor de kills gaan. Als je ze er vervolgens op aanspreekt met ga kill confirmed of TDM doen dan zeggen ze weer dat de potjes te kort duren. Hier zullen we ze vast ook wel hebben maar het is gewoon erg vervelend als niemand mee gaat voor de objective.BlazeMuis schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:01:
Team balance is soms ook wel een beetje random![]()
[Afbeelding]
Ik heb bijna altijd wel hoge scores (niet om op te scheppen), nu net eentje gehad waar het team lekker meewerkte. Ik speel eigenlijk altijd wel de objective (daarom ook hoge scores), TDM etc vind ik ook niks aan. Ik speel alleen hardpointDaniel. schreef op donderdag 10 november 2022 @ 01:07:
[...]
Potje daarvoor heel veel punten gescoord ook al doen ze geen objective. Veel kills zorgt ook voor veel punten. Vindt het altijd klote dat sommige alleen voor de kills gaan. Als je ze er vervolgens op aanspreekt met ga kill confirmed of TDM doen dan zeggen ze weer dat de potjes te kort duren. Hier zullen we ze vast ook wel hebben maar het is gewoon erg vervelend als niemand mee gaat voor de objective.
/f/image/3BH98tF80GYWUzAQagPXYb9W.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook alleen maar crashes, terwijl ik DLSS uit heb staan, alles op low speel en zelfs op 1080p speel. Niks helpt, zo frustrerend.Baltar schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:12:
Vanavond tot 3x gecrashed in een potje Invasion. Ik kap ermee.
Dat is de Canted Vibro Dot 7 https://game8.co/games/Modern-Warfare-2/archives/394704Exactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:27:
Ik had tot de laatste twee camo unlocks bij de icarus er wel lol in. Mounted en crouched kills hadden ze als eerste twee moeten doen dan hoefde je niet zo stom te spelen. Het duurt niet zo heel lang allemaal maar het is wel licht irritant. Zo heb ik net tags laten liggen omdat ik beter crouched rond kan sluipen om zsm de challenge af te hebben (had 24 kills waarvan 19 crouched)
Ik heb gisteren geupgradet naar vault. Hoelang duurt het wanneer ik daar gebruik van kan maken? Wel vreemd dat er alleen maar XBOX spelers rondlopen.
Nou, gister wat streams gekeken en moet wel zeggen dat DMZ me zwaar tegen valt, had hier veel meer van verwacht. Warzone daar in tegen is gewoon weer warzone maar met wat minder loadout drops en een nieuwe map, hier kan ik nog wel eens wat tijd in gaan stoppen
.
Speel je op de pc of op een console. Ik moet zeggen op de pc heb ik nog geen crash gehad. En heb de afgelopen dagen aardig wat potjes gespeeld.Qu3st schreef op donderdag 10 november 2022 @ 01:58:
[...]
Ik heb ook alleen maar crashes, terwijl ik DLSS uit heb staan, alles op low speel en zelfs op 1080p speel. Niks helpt, zo frustrerend.
Zo te zien op de pc dus, dan zou ik toch kijken of er niet wat met het systeem zelf is. Ik speel de game voluit op 1440p en met DLLS aan.
[ Voor 14% gewijzigd door freaky35 op 10-11-2022 10:03 ]
Dank! Ik heb kennelijk een andere gun opgeraapt want deze past niet op de icarus. Ik ga vanavond de Tar maar eens levelen.Rubu schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:46:
[...]
Dat is de Canted Vibro Dot 7 https://game8.co/games/Modern-Warfare-2/archives/394704
En de vtol unequippen. Ik kon hem gisteren niet inroepen. Tabletje komt tevoorschijn maar je kunt je vtol niet plaatsen. Sta je daar twintig seconden op RT te rammen.
Jammer dat je altijd drie streaks hebt. Ik kom nauwelijks aan de derde (gebruik scorestreaks) en heb liever (C)UAV. In vorige CoD's gebruikte ik daarom één of twee streaks. In deze móet je er drie hebben, dat vind ik wel irritant.
Het maakt ook niet zo heel veel uit of je die 3e wel of niet haalt toch? Als je die eerste 2 maar haaltVrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:34:
Jammer dat je altijd drie streaks hebt. Ik kom nauwelijks aan de derde (gebruik scorestreaks) en heb liever (C)UAV. In vorige CoD's gebruikte ik daarom één of twee streaks. In deze móet je er drie hebben, dat vind ik wel irritant.
ik ben er toch wel achter gekomen dat counter uav helemaal niet zo goed is deze cod. als ik hem activeer hoor ik 2 seconden later al dat hij uit de lucht geschoten is. ik gebruik hem daarom ook niet meer.Vrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:34:
Het is enorm hit or miss, soms blijft hij heel lang up en soms is hij zo neer. Het verschilt echt per lobby, ik gebruik hem zelf nog steeds om iig vervelend te zijn maar ook om snel xp te krijgen op mijn wapensDaradius schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:37:
[...]
ik ben er toch wel achter gekomen dat counter uav helemaal niet zo goed is deze cod. als ik hem activeer hoor ik 2 seconden later al dat hij uit de lucht geschoten is. ik gebruik hem daarom ook niet meer.
Steam: Ryada.
Als ik alleen maar UAV gebruik, kan ik meerdere keren per leven en veel vaker dat ding oproepen. Anders moet ik namelijk eerst de twee andere streaks ook halen, voordat de UAV weer oproepbaar is.tommerd_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:35:
[...]
Het maakt ook niet zo heel veel uit of je die 3e wel of niet haalt toch? Als je die eerste 2 maar haalt
Het voordeel daarvan is vooral in hardcore, omdat je dan vrijwel continu dat ding in de lucht kan houden.
Hangt sterk af van de map en van de spelers. Op sommige maps is de CUAV lastig te zien of neer te halen. En heel veel spelers lopen hooguit met een RPG rond. Of kijken domweg gewoon niet omhoog.Daradius schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:37:
[...]
ik ben er toch wel achter gekomen dat counter uav helemaal niet zo goed is deze cod. als ik hem activeer hoor ik 2 seconden later al dat hij uit de lucht geschoten is. ik gebruik hem daarom ook niet meer.
Ah op die manier! Dat werkt ook met scorestreaks niet toch? Ben er echt van overtuigd dat die maar 1x per leven gehaald kan worden. Zit in ieder geval nog 1 klasse onder UAV dacht ik, dan kan je die gewoon aanzetten (en inroepen of niet, dat kan je dan zelf bepalen)Vrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:55:
[...]
Als ik alleen maar UAV gebruik, kan ik meerdere keren per leven en veel vaker dat ding oproepen. Anders moet ik namelijk eerst de twee andere streaks ook halen, voordat de UAV weer oproepbaar is.
Het voordeel daarvan is vooral in hardcore, omdat je dan vrijwel continu dat ding in de lucht kan houden.
Ik gebruik idd scorestreaks, gaat sneller omdat ik objectives speeltommerd_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:57:
[...]
Ah op die manier! Dat werkt ook met scorestreaks niet toch? Ben er echt van overtuigd dat die maar 1x per leven gehaald kan worden. Zit in ieder geval nog 1 klasse onder UAV dacht ik, dan kan je die gewoon aanzetten (en inroepen of niet, dat kan je dan zelf bepalen)
Maar er staat ook daar dat als je niks selecteert, je de standaard streaks krijgt. Of die je als laatste hebt gekozen. (kan ik me even niet goed herinneren en zit nu op werk). Dus altijd drie en nooit slechts ééntje.
Je kan in één leven wel de streaks opnieuw gebuiken, dan begint de telling weer opnieuw na de laatst behaalde.
Weet je dat zeker van de streaks opnieuw halen nadat je de laatste hebt behaald in hetzelfde leven? Zover ik heb gezien is het namelijk 1 keer halen en pas weer opnieuw halen als je dood bent gegaan. (Ik speel zelf ook met scorestreaks i.p.v. killstreaks)Vrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:12:
[...]
Ik gebruik idd scorestreaks, gaat sneller omdat ik objectives speel
Maar er staat ook daar dat als je niks selecteert, je de standaard streaks krijgt. Of die je als laatste hebt gekozen. (kan ik me even niet goed herinneren en zit nu op werk). Dus altijd drie en nooit slechts ééntje.
Je kan in één leven wel de streaks opnieuw gebuiken, dan begint de telling weer opnieuw na de laatst behaalde.
Je kan het maar 1x halen en dan pas weer als je dood gaat, gisteren nog getest.SoEnergic schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:46:
[...]
Weet je dat zeker van de streaks opnieuw halen nadat je de laatste hebt behaald in hetzelfde leven? Zover ik heb gezien is het namelijk 1 keer halen en pas weer opnieuw halen als je dood bent gegaan. (Ik speel zelf ook met scorestreaks i.p.v. killstreaks)
Dat leek mij dus ook inderdaad, zat gister ook te spelen en kon het me al niet indenken dat ik zoiets heb gemistSleeon schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:51:
[...]
Je kan het maar 1x halen en dan pas weer als je dood gaat, gisteren nog getest.
Hmm, dan ben ik abuis denk ik. Kan me in elk geval herinneren dat het bij eerdere CoD's wel kan
Weet je wat ik mis een functie om iemand zn wapen te kopieren (settings/attachments)
Ik pakte van iemand gister meer per ongeluk....een wapen op en begon daarmee te schieten maar die stond perfect afgesteld zeg maar....
Ik pakte van iemand gister meer per ongeluk....een wapen op en begon daarmee te schieten maar die stond perfect afgesteld zeg maar....
Burp
Haha, ik voel mij nu officieel een noob. Ik wist niet eens dat je daarin kon switchen.Vrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:12:
[...]
Ik gebruik idd scorestreaks, gaat sneller omdat ik objectives speel

Dat ga ik vd week maar even aanzetten. Ik denk zelfs met TDM dat je daarin dan ook gemakkelijk de streaks kan scoren. Maar op alle andere objective based modes, kun je dat zeker makkelijk scoren.
Gisteren 12 captures bij DOM
[ Voor 10% gewijzigd door rCk op 10-11-2022 12:50 ]
staat er per attachment bij volgens mij.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:33:
[...]
Moeten het wapens zijn uit dezelfde klasse of maakt dat niet uit?
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ja, ik kwam er ook per ongeluk achter. In het streak menu staat die optie onder vierkantje of rechter stick click (op de Playstation) Echt veel fijnerrCk schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:49:
[...]
Haha, ik voel mij nu officieel een noob. Ik wist niet eens dat je daarin kon switchen.![]()
Dat ga ik vd week maar even aanzetten. Ik denk zelfs met TDM dat je daarin dan ook gemakkelijk de streaks kan scoren. Maar op alle andere objective based modes, kun je dat zeker makkelijk scoren.
Gisteren 12 captures bij DOMHad 1/3 vd kills van degene die 3e stond, maar ik stond 2e daardoor
WUUT!!!??? Ik wist dat ook nietrCk schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:49:
[...]
Haha, ik voel mij nu officieel een noob. Ik wist niet eens dat je daarin kon switchen.![]()
Gisteren 12 captures bij DOMHad 1/3 vd kills van degene die 3e stond, maar ik stond 2e daardoor

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
In sommige oudere cods kon dit wel inderdaad! BO2 dat ik zo sowieso weetVrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:59:
Hmm, dan ben ik abuis denk ik. Kan me in elk geval herinneren dat het bij eerdere CoD's wel kan
Zie nu net dat we voetbalspelers in MW2 krijgen?
wie zit daar nou op te wachten?
Wapens in FIFA ok dan gaat voetbal misschien tof worden maar dit
Ik moet zeggen dat ik ze als voetbal fan en fifa speler best grappig vind, ik ga ze ook zeker halenCardwizard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:15:
Zie nu net dat we voetbalspelers in MW2 krijgen?wie zit daar nou op te wachten?
Super Mario en Luigi kunnen er ook wel in, met dat gespring van sommige past dat best goed.Daradius schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:18:
[...]
Ik moet zeggen dat ik ze als voetbal fan en fifa speler best grappig vind, ik ga ze ook zeker halen.
haha ik ben wel benieuwd wat voor gekke skins ze allemaal uit gaan brengen. Hoop niet dat ze net als fortnite allemaal van die rommel er aan toevoegen zoals dragon ballz en dat soort rommel.Cardwizard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:30:
[...]
Super Mario en Luigi kunnen er ook wel in, met dat gespring van sommige past dat best goed.
De voetballers kunnen leuke schwalbes maken als ze neergeschoten worden.Cardwizard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:30:
[...]
Super Mario en Luigi kunnen er ook wel in, met dat gespring van sommige past dat best goed.
haha ze hebben standaard de "last stand" perk, je moet ze tijdens de schwalbe nog een keer extra schietenLouw Post schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:55:
[...]
De voetballers kunnen leuke schwalbes maken als ze neergeschoten worden.
Ik speel inderdaad op PC, alle drivers up to date. Bij geen enkele game problemen met crashes, heb zelfs naar 1080p gezet, DLSS uit etc, en toch klapt het er nog uit. Heb de game ook opnieuw geïnstalleerd, en toch blijft het maar crashen. Echt naar voor een game van 60 euro.freaky35 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:01:
[...]
Speel je op de pc of op een console. Ik moet zeggen op de pc heb ik nog geen crash gehad. En heb de afgelopen dagen aardig wat potjes gespeeld.
Zo te zien op de pc dus, dan zou ik toch kijken of er niet wat met het systeem zelf is. Ik speel de game voluit op 1440p en met DLLS aan.
Neymar is voor degene die te vaak dood te pletter valtCardwizard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:15:
Zie nu net dat we voetbalspelers in MW2 krijgen?wie zit daar nou op te wachten?
Zeker vervelend,ik herken het niet,vandaar.Qu3st schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:04:
[...]
Ik speel inderdaad op PC, alle drivers up to date. Bij geen enkele game problemen met crashes, heb zelfs naar 1080p gezet, DLSS uit etc, en toch klapt het er nog uit. Heb de game ook opnieuw geïnstalleerd, en toch blijft het maar crashen. Echt naar voor een game van 60 euro.
Zowel op mijn game laptop als pc geen probleem met chrasses, met de huidige versie van de game.
Vandaar dat ik het maar noemde.
Ik heb op pc ook al lang geen crashes meer gehad, enkel nog dat textures/shaders flink willen flikkeren wat nogal irritant is maar nog geen zin gehad om een ouder nvidia driver uit te proberen..
Ik ga nu maar de bios updaten, dat is enige wat ik nog niet heb gedaan.freaky35 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:10:
[...]
Zeker vervelend,ik herken het niet,vandaar.
Zowel op mijn game laptop als pc geen probleem met chrasses, met de huidige versie van de game.
Vandaar dat ik het maar noemde.
Dit heb ik soms ook op de PS5 met bepaalde textures vanuit een bepaalde hoek, dus denk niet dat het aan jou ligt.JobRapati schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:12:
Ik heb op pc ook al lang geen crashes meer gehad, enkel nog dat textures/shaders flink willen flikkeren wat nogal irritant is maar nog geen zin gehad om een ouder nvidia driver uit te proberen..
Er is vandaag zie ik net een driver uitgekomen die dit zou moeten oplossen:JobRapati schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:12:
https://www.nvidia.com/do...esults.aspx/194176/en-us/
https://us.download.nvidi...1-win10-release-notes.pdf
Ik had dit ook en heb het kunnen oplossen met een oudere driver.
Ga binnenkort maar eens die nieuwe proberen.
@Qu3st er staat ook bij dat er stability issues zijn opgelost,misschien helpt die ook voor jouw problemen eventueel.
[ Voor 13% gewijzigd door freaky35 op 10-11-2022 15:30 ]
Ik had laatst al een quickfix update van Nvidia gedownload waarbij je die flikkeringen weeg mee kreeg. Maar misschien is dit ook wel een goede om te installeren, ga ik gelijk na de bios update doen. Thanksfreaky35 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:26:
[...]
Er is vandaag zie ik net een driver uitgekomen die dit zou moeten oplossen:
@Qu3st er staat ook bij dat er stability issues zijn opgelost,misschien helpt die ook voor jouw problemen eventueel.
Ik heb echt veel uren er al inzitten sinds release en het aantal crashen is op 1 hand te tellen. Balen dat het gebeurd maar vreemd dat het dan toch hardware gerelateerd is.Qu3st schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:04:
[...]
Ik speel inderdaad op PC, alle drivers up to date. Bij geen enkele game problemen met crashes, heb zelfs naar 1080p gezet, DLSS uit etc, en toch klapt het er nog uit. Heb de game ook opnieuw geïnstalleerd, en toch blijft het maar crashen. Echt naar voor een game van 60 euro.
Stay hungry, stay foolish!
Tijd om na het werk dat dan toch maar even te testen danfreaky35 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:26:
[...]
Er is vandaag zie ik net een driver uitgekomen die dit zou moeten oplossen:
Schijnt niet zo zeer hardware gerelateerd te zijn. Mensen met nagenoeg identieke setups hebben hele verschillende verhalen omtrent de performance/stability.CHKYBSTRD schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:34:
[...]
Ik heb echt veel uren er al inzitten sinds release en het aantal crashen is op 1 hand te tellen. Balen dat het gebeurd maar vreemd dat het dan toch hardware gerelateerd is.
Zelf heb ik nergens last van op lage fps voor mijn setup na, maar mensen met dezelfde setup hebben heel veel stutters en crashes.
Lijkt toch echt vooral Driver/Game gerelateerd te zijn ipv hardware.
Nou het updaten van alle drivers en zo werkte niet. Nu stelt men dat het ook te maken kan hebben met Logitech headset. Dus maar een andere headset er in geplugged, kijken of dit het probleem is.... Echt vermoeiend.
En toch weer een crash. Tot er echt een update komt ga ik niet meer spelen hoor.
En toch weer een crash. Tot er echt een update komt ga ik niet meer spelen hoor.
[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 10-11-2022 16:35 ]
Ik heb nu best veel uren er in zitten en ik vermaak me echt prima met het spel. Paar kleine dingen die imo wat minder zijn:
- Ik heb niet zoveel tegen SBMM, zolang het werkt. Het is jammer dat ik 1 op de 4 potjes een beetje mee kan en verder volledig wordt afgeslacht. Volgens mij is dat niet hoe SBMM hoort te werken en het haalt het plezier bij mij snel weg.
- Op korte afstand ben je met SMG wat mij betreft iets te kansloos tegen een AR. Soms heb ik echt 6-8 kogels nodig op korte afstand terwijl ik gewoon in de borst schiet.
- Het menu stottert wel heel erg tussen de matches door. Nu zou ik daar wel uit willen gaan, maar als je dan weer opnieuw gaat zoeken kom je 9/10 keer in een potje wat al een tijd bezig is.
Ik vind het wapensysteem (het levelen) wel veel leuker eigenlijk dan voorheen. Het verplicht me om met andere wapens te spelen. In andere CoD’s had ik meestal een wapen of 5 waar ik veel mee speelde en dat was het dan wel. Je komt ook wat sneller tot gold en dat spreekt me wel aan
- Ik heb niet zoveel tegen SBMM, zolang het werkt. Het is jammer dat ik 1 op de 4 potjes een beetje mee kan en verder volledig wordt afgeslacht. Volgens mij is dat niet hoe SBMM hoort te werken en het haalt het plezier bij mij snel weg.
- Op korte afstand ben je met SMG wat mij betreft iets te kansloos tegen een AR. Soms heb ik echt 6-8 kogels nodig op korte afstand terwijl ik gewoon in de borst schiet.
- Het menu stottert wel heel erg tussen de matches door. Nu zou ik daar wel uit willen gaan, maar als je dan weer opnieuw gaat zoeken kom je 9/10 keer in een potje wat al een tijd bezig is.
Ik vind het wapensysteem (het levelen) wel veel leuker eigenlijk dan voorheen. Het verplicht me om met andere wapens te spelen. In andere CoD’s had ik meestal een wapen of 5 waar ik veel mee speelde en dat was het dan wel. Je komt ook wat sneller tot gold en dat spreekt me wel aan
Erg veel last van artifacts op een 3070 rtx. Speelt wel heerlijk weg trouwens, vind Invasion erg vet voor na het werk. Even 30 min op mensen en bots schieten. Zitten erg goede spelers bij trouwens, pfoe
Opzich valt het mee met hoe veel je in het nadeel bent, je hebt een kortere Sprint-out time dan AR's en dan heb je ook een kortere ADS. Je TTK is meestal op korte aftstand lager dan die van een AR met alleen upper body shots.fetix1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:30:
Ik heb nu best veel uren er in zitten en ik vermaak me echt prima met het spel. Paar kleine dingen die imo wat minder zijn:
Voorbeeld:
M4: 222ms TTK upper torso tot 26m
Lachman sub: 150ms TTK upper torso tot 8m en 225ms TTK upper torso tot 16m
Dus tot 16m ben jij in het voordeel door de kortere Sprint-out/ADS en TTK combinatie.
Vaak is het gewoon dat je wat kogels mist of toch iets te traag was tov de AR.
Mocht je het je afvragen waar je deze stats kan vinden: https://sym.gg/?mw2-loadout=4109
Dank voor het delen van die link!Ryada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:23:
[...]
Opzich valt het mee met hoe veel je in het nadeel bent, je hebt een kortere Sprint-out time dan AR's en dan heb je ook een kortere ADS. Je TTK is meestal op korte aftstand lager dan die van een AR met alleen upper body shots.
Voorbeeld:
Dus tot 16m ben jij in het voordeel door de kortere Sprint-out/ADS en TTK combinatie.
Mocht je het je afvragen waar je deze stats kan vinden: https://sym.gg/?mw2-loadout=4109
Ik zag dat er een kleine update was geweest (309mb op steam).
Met het eerste potje daarna high latency en packetloss meldingen (linksboven in screenshot), maar er is helemaal geen hoge latency en packetloss
Latency op scoreboard was ook maar slechts 5 ping.
/f/image/m3YguU0RxNdzfmtZ8ORMbVXD.png?f=fotoalbum_large)
Weet iemand de patch notes te vinden van deze update?
Met het eerste potje daarna high latency en packetloss meldingen (linksboven in screenshot), maar er is helemaal geen hoge latency en packetloss

/f/image/m3YguU0RxNdzfmtZ8ORMbVXD.png?f=fotoalbum_large)
Weet iemand de patch notes te vinden van deze update?
Ik weet wel zeker dat ik met enige regelmaat te langzaam ben. Toch had ik vandaag best vaak dat ik gelijk of zelfs eerder was en zelfs dan verloor ik het duel. Zelfs een keer gehad dat ik schoot, degene nog draaide en toen ging schieten en ik alsnog eerder dood ging terwijl ik constant hitmarkers had. Toen ben ik maar gestoptRyada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:23:
[...]
Opzich valt het mee met hoe veel je in het nadeel bent, je hebt een kortere Sprint-out time dan AR's en dan heb je ook een kortere ADS. Je TTK is meestal op korte aftstand lager dan die van een AR met alleen upper body shots.
Voorbeeld:
Heb ook wel het gevoel dat de AR's int algemeen te snel zijn close range. Zeker als je dan vergelijkt hoe ruk die lmgs zijn
Als ik het zo lees dan ligt het toch echt aan je aim 😂 probeer is zonder attachments te spelen. Dan heb je de snelste ads en kan echt een wereld van verschil maken.fetix1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:50:
[...]
Ik weet wel zeker dat ik met enige regelmaat te langzaam ben. Toch had ik vandaag best vaak dat ik gelijk of zelfs eerder was en zelfs dan verloor ik het duel. Zelfs een keer gehad dat ik schoot, degene nog draaide en toen ging schieten en ik alsnog eerder dood ging terwijl ik constant hitmarkers had. Toen ben ik maar gestopt
Stay hungry, stay foolish!
In het voorbeeld wat ik aanhaal was dat simpelweg onmogelijk.CHKYBSTRD schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:38:
[...]
Als ik het zo lees dan ligt het toch echt aan je aim 😂 probeer is zonder attachments te spelen. Dan heb je de snelste ads en kan echt een wereld van verschil maken.
Spelers dat geen dogtags oppakken in Kill Confirmed, nog irritanter dan links rijders
Ik heb de mode maar opgegeven.
Speel je met controller of muis en toetsenbord?fetix1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:50:
[...]
Ik weet wel zeker dat ik met enige regelmaat te langzaam ben. Toch had ik vandaag best vaak dat ik gelijk of zelfs eerder was en zelfs dan verloor ik het duel. Zelfs een keer gehad dat ik schoot, degene nog draaide en toen ging schieten en ik alsnog eerder dood ging terwijl ik constant hitmarkers had. Toen ben ik maar gestopt
Dat is in elke cod met die gamemode wel, ik speel het ook niet meer sinds Vanguard.s0kkie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:00:
Spelers dat geen dogtags oppakken in Kill Confirmed, nog irritanter dan links rijders![]()
Controller.kesj schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:10:
[...]
Speel je met controller of muis en toetsenbord?
Sensitivity 6, ADS 0.8, aim assist Black Ops. En Dynamic ipv standardkesj schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:18:
[...]
Ah ok. Welke sensitivity settings, ads multiplier en aim assist mode gebruik je?
Lijkt me goed. Al zag ik op YT dat de aim assist nog harder werkt op sensitivity 4 met multiplier van 0.7. De rest staat al goed bij je.fetix1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:21:
[...]
Sensitivity 6, ADS 0.8, aim assist Black Ops. En Dynamic ipv standard
Ik wissel regelmatig af tussen controller en muis en toetsenbord en heb dan precies wat jij beschreef. Dus meer kogels nodig en dood terwijl ik de tegenstander eerder raak. Denk dat het komt door een (iets) te hoge muis sensitivity en dat de tegenstander een sterke aim assist heeft. En wellicht raken mijn schoten niet allemaal doel. Maar dat zou in jouw geval gek zijn, aangezien je met controller speelt en aim assist hebt.
Hier erger ik me ook kapot op... er zijn gasten die staan werkelijk naast een tag 2 minuten te schieten en laten de tag liggen.s0kkie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:00:
Spelers dat geen dogtags oppakken in Kill Confirmed, nog irritanter dan links rijders![]()
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wat heb ik een spijt dat ik dit spel heb gekocht, beetje gek laten maken door de hype. Destijds de 'echte' MW2 gespeeld en die was ontzettend gaaf. Maar deze... wat een chaos.
Ben nog nooit zo slecht geweest in een CoD. In Black Ops Cold War zat ik qua scores in de multiplayer altijd wel net boven het gemiddelde maar in MW2 steevast onderaan.
Sowieso krijg ik de indruk dat je al sneller door maps beweegt enzo. Maar ook die eindeloze stroom aan flashbangs, launchers, (C)UAV's etc. Of je hebt net iemand neergeknalt komt er vrijwel direct een enemy vanuit een of andere hoek achter je vandaan om je neer te knallen. Niet de mogelijkheid hebben om onzichtbaar te blijven op de minimap. De maps zijn sowieso al weinig bijzonders, eigenlijk kan alleen Farm 18 me bekoren. Tig wapens die je met een single-shot killen, dit zou enkel mogelijk moeten zijn met een sniper/shotgun.
Als ik alles had geweten had ik wel Vanguard voor een tientje opgehaald maar dit is echt een regelrechte aanfluiting en de titel MW2 onwaardig.
Ben nog nooit zo slecht geweest in een CoD. In Black Ops Cold War zat ik qua scores in de multiplayer altijd wel net boven het gemiddelde maar in MW2 steevast onderaan.
Sowieso krijg ik de indruk dat je al sneller door maps beweegt enzo. Maar ook die eindeloze stroom aan flashbangs, launchers, (C)UAV's etc. Of je hebt net iemand neergeknalt komt er vrijwel direct een enemy vanuit een of andere hoek achter je vandaan om je neer te knallen. Niet de mogelijkheid hebben om onzichtbaar te blijven op de minimap. De maps zijn sowieso al weinig bijzonders, eigenlijk kan alleen Farm 18 me bekoren. Tig wapens die je met een single-shot killen, dit zou enkel mogelijk moeten zijn met een sniper/shotgun.
Als ik alles had geweten had ik wel Vanguard voor een tientje opgehaald maar dit is echt een regelrechte aanfluiting en de titel MW2 onwaardig.
Ik vind dat juist prima. Zou haal ik meer wapen xp en streaks binnen.s0kkie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:00:
Rustiger spelen.GT-R schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
Wat heb ik een spijt dat ik dit spel heb gekocht, beetje gek laten maken door de hype. Destijds de 'echte' MW2 gespeeld en die was ontzettend gaaf. Maar deze... wat een chaos.
Meer gericht om een hoek kijken.
Dat gaat je echt helpen met dit spel.
Bekijk dit filmpje en je gaat er serieus beter van spelen.GT-R schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het spel is veel tactischer geworden dan de adhd speelstijl van Cold War, veel meer dingen straffen je af dan normaal en daarom komen veel mensen opeens een muur tegen op het moment.GT-R schreef op donderdag 10 november 2022 @ 19:39:
Wat betreft de titel mw2 onwaardig ben ik niet met je eens, ik vind dit oprecht 1 van de betere CoD releases met betrekking tot gameplay en dat zeg ik als een typische adhd aderall sniffende rusher.
De hele obsessie met bovenaan staan snap ik ook niet (er zijn er meerdere hier die er last van hebben) je kan bovenaan komen door puur de objective te spelen ipv kills hunten, maat van me is veel slechter in shooters maar staat geregeld in top 3 puur om hoe hij op de objective speelt.
Bij deze doe ik wel even lekker haten op die unlock mechanics. Man man man wat een kunstmatige manier om mensen maar te laten spelen. Ik moet nu een gun unlocken om daarmee een andere gun te unlocken die ik moet levellen om daarna de gun te unlocken waarmee ik graag wil spelen. Wtf. Gewoon een kutsysteem.
Voor de rest speelt het wel lekker, maar oh god wat wou ik graag dat ik op de PC crossplay en controllerspelers kon uitzetten. In deze game kan je beter over auto-aim dan aim-assist spreken geloof ik. Als ik dan toch veel moet doodgaan, laat me dat dan iig doen tegen spelers diezelfde voor- en nadelen hebben als ik.
Voor de rest speelt het wel lekker, maar oh god wat wou ik graag dat ik op de PC crossplay en controllerspelers kon uitzetten. In deze game kan je beter over auto-aim dan aim-assist spreken geloof ik. Als ik dan toch veel moet doodgaan, laat me dat dan iig doen tegen spelers diezelfde voor- en nadelen hebben als ik.
Shoothouse is vernieuwd.
Ziet er wat mij betreft beter uit dan de versie van 2019.
[ Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 10-11-2022 21:09 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Veel mooier met zo'n achtergrondLekker Ventje schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:08:
Shoothouse is vernieuwd.[YouTube: Shoot House Map | Call of Duty: Modern Warfare II]
De graphics in sommige online mappen op de Xbox Series X vallen echt tegen naar mijn mening. Soms ziet het er zeer mooi uit, andere keren weer niet. Het is wisselvallig.
Blijven irritante bugs zeg dat je na een match eruit gaat en je alleen ground War en een paar andere modes kan kiezen, maar niet quick play etc. Dan moet je weer helemaal teruggaan en daarna is alles er weer.
Klopt het trouwens dat Breenbergh Hotel er echt uit gaat of onzeker nog? Een vriend zei dat het zeker was nu.
Klopt het trouwens dat Breenbergh Hotel er echt uit gaat of onzeker nog? Een vriend zei dat het zeker was nu.
Ik blijf het toch wel bijzonder vinden dat we nog steeds klagen over de graphics bij MP. Hebben jullie dan echt hier de tijd voor om naar te kijken? Ik ben toch meer gefocust op het afknallen van de tegenstanders.
Rupsen, Rapsen.
Wij console broeders zijn de pc spelers ook liever kwijt dan rijk hoor.rodie83 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:51:
Bij deze doe ik wel even lekker haten op die unlock mechanics. Man man man wat een kunstmatige manier om mensen maar te laten spelen. Ik moet nu een gun unlocken om daarmee een andere gun te unlocken die ik moet levellen om daarna de gun te unlocken waarmee ik graag wil spelen. Wtf. Gewoon een kutsysteem.
Ik ben waarschijnlijk echt de enige pc speler die het geen zak uitmaakt of ik nou tegen of met controller spelers zit...
Mij maakt het ook niks uit, merk vrij weinig verschil. Dus dan zijn we met z'n 2enRyada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:59:
Ik ben waarschijnlijk echt de enige pc speler die het geen zak uitmaakt of ik nou tegen of met controller spelers zit...
Gameplay > graphics was het toch altijd?Metian schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:35:
Ik blijf het toch wel bijzonder vinden dat we nog steeds klagen over de graphics bij MP. Hebben jullie dan echt hier de tijd voor om naar te kijken? Ik ben toch meer gefocust op het afknallen van de tegenstanders.
Tenminste, dat wordt altijd gepropageerd als het gaat om één of andere indie roguelike 2d 8bit cellshaded pixelart handcrafted platformer
Ja precies dit, ik kan er echt niet bij hoe mensen constant zo klagen over niet met de andere platforms willen spelen. Maar goed ik zal wel te oud aan het worden zijn dat ik me daar druk om maak. Ik speel gewoon en ga goed of ga slecht. Als ik slecht ga so be it.BlazeMuis schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:21:
[...]
Mij maakt het ook niks uit, merk vrij weinig verschil. Dus dan zijn we met z'n 2en
Vroeger wilde ik nog wel eens wat boos worden, maar nu ik wat ouder ben vrijwel niet, naja.. Af en toe floept er een scheldwoord uit, maar dat is meer omdat sommige kills bs zijnRyada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:26:
[...]
Ja precies dit, ik kan er echt niet bij hoe mensen constant zo klagen over niet met de andere platforms willen spelen. Maar goed ik zal wel te oud aan het worden zijn dat ik me daar druk om maak. Ik speel gewoon en ga goed of ga slecht. Als ik slecht ga so be it.
Kan mij ook weinig schelen welke score ik behaal, ik heb plezier in het spel ongeacht uitkomst.