De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Battle Hardened is een bait perk. Flashes zijn idd minder lang maar alsnog veel en veel te lang. Je bent zowat gegarandeerd dood, het is imo beter om de blast proof perk te runnen, dat red je leven zo veel vaker dan die battle hardened.Vrijdag schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:46:
Ik heb trouwens het idee dat Battlehardened nogal weinig doet tegen flashbangs. Ik ben nog steeds voor een paar seconden verblind.
Steam: Ryada.
Goede tip, ga ik ook eens proberenRyada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:48:
[...]
Battle Hardened is een bait perk. Flashes zijn idd minder lang maar alsnog veel en veel te lang. Je bent zowat gegarandeerd dood, het is imo beter om de blast proof perk te runnen, dat red je leven zo veel vaker dan die battle hardened.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
/f/image/jtQkTZKM6ZjsbTszPLF9B890.png?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb dit nog nooit gezien. Speel je dan op Xbox of PC?G_Dragon schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:34:
Ik hoop bij de aankomende update dat deze vervelende melding die telkens optreedt ook gefixed word want het is heel irritant ...
[Afbeelding]
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Gewoon iedereen willen afmaken.. of het nu en controller of muis/toetsenbord is boeit niet 🤪Ryada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:26:
[...]
Ja precies dit, ik kan er echt niet bij hoe mensen constant zo klagen over niet met de andere platforms willen spelen. Maar goed ik zal wel te oud aan het worden zijn dat ik me daar druk om maak. Ik speel gewoon en ga goed of ga slecht. Als ik slecht ga so be it.
Ik had wel gehoord dat die map uit de world series was gehaald maar weet niet of dat ie volledig gaat verdwijnen. Zou jammer zijn want het er zijn al niet veel maps en dan is dit de tweede die we kwijtraken na museum.devilsnight schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:27:
Blijven irritante bugs zeg dat je na een match eruit gaat en je alleen ground War en een paar andere modes kan kiezen, maar niet quick play etc. Dan moet je weer helemaal teruggaan en daarna is alles er weer.
Klopt het trouwens dat Breenbergh Hotel er echt uit gaat of onzeker nog? Een vriend zei dat het zeker was nu.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Of gewoon beide aanzetten, maar klopt inderdaad dat die flashes en stuns minder lang mogen duren met battle hardened aan.Ryada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:48:
[...]
Battle Hardened is een bait perk. Flashes zijn idd minder lang maar alsnog veel en veel te lang. Je bent zowat gegarandeerd dood, het is imo beter om de blast proof perk te runnen, dat red je leven zo veel vaker dan die battle hardened.
Op Xbox en dit komt alleen voor bij mijn vriendin wanneer we in split-screen spelen, zelfs tijdens een potje waardoor ze veel momenten echt heel boos is omdat ze hierdoor veel kills mist.Davidas schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:56:
[...]
Heb dit nog nooit gezien. Speel je dan op Xbox of PC?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
hier nog 1. Geniaal hoe goed sommige met zon controllers overweg kunnen. Heb er eigenlijk meer respect voor dat iemand op een console erg goed is dan op de pc.Ryada schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:59:
Ik ben waarschijnlijk echt de enige pc speler die het geen zak uitmaakt of ik nou tegen of met controller spelers zit...
Alks ik geflashed word met Battle hardened aan dan ben ik alsnog dood, want die flash duurt te lang. De rest boeit niet zo heel veel. Snapshot word amper gebruikt en stuns heeft ook zowat niemand in zijn/haar loadout.Alexknl schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:43:
[...]
Of gewoon beide aanzetten, maar klopt inderdaad dat die flashes en stuns minder lang mogen duren met battle hardened aan.
Werkt een stuk nicer voor mij om Scavenger en Bomb squad te hebben.
Dat is ook zo hoor. Vroeger was ik een echte PC speler, maar ik moet toch zeggen dat als ik af en toe die gasten zie gaan met die controllers... nou dat lukt mij niet hoornoordwolde schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:10:
[...]
hier nog 1. Geniaal hoe goed sommige met zon controllers overweg kunnen. Heb er eigenlijk meer respect voor dat iemand op een console erg goed is dan op de pc.

Heel herkenbaar. We worden wat meer volwassen, lijkt welBlazeMuis schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:38:
[...]
Vroeger wilde ik nog wel eens wat boos worden, maar nu ik wat ouder ben vrijwel niet, naja.. Af en toe floept er een scheldwoord uit, maar dat is meer omdat sommige kills bs zijn![]()
Kan mij ook weinig schelen welke score ik behaal, ik heb plezier in het spel ongeacht uitkomst.
Hopelijk dit weekend weer online om te spelen
En andersom werkt het natuurlijk ook. In 1 van de discords waar ik in zit snappen mensen niet hoe zuiver ik met KBM kan zijn, en vermoeden ze dat ik met controller speelrCk schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:59:
[...]
Dat is ook zo hoor. Vroeger was ik een echte PC speler, maar ik moet toch zeggen dat als ik af en toe die gasten zie gaan met die controllers... nou dat lukt mij niet hoor
Ik speel MW2 regelmatig met mijn zoon (18) als ik zie hoe hij los gaat op de PS5… mijn god zeg dat gaat nergens over, back in the day had ik die skills niet op de pc hoor.rCk schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:59:
[...]
Dat is ook zo hoor. Vroeger was ik een echte PC speler, maar ik moet toch zeggen dat als ik af en toe die gasten zie gaan met die controllers... nou dat lukt mij niet hoor![]()
[...]
Heel herkenbaar. We worden wat meer volwassen, lijkt wel![]()
Hopelijk dit weekend weer online om te spelen
Prachtig om te zien trouwens, jammer dat ik daarna zo uitgelachen word als ik een potje doe

Eindelijk verder en dan gebeurd dit
Is er iets wat je in vergelijkbare situaties kunt doen zonder dat je helemaal opnieuw moet beginnen in dat level?
ik had dit in een van de laatste missies, ik kwam vast te zitten achter een deur die open was gegaan en geblokkeerd werd door een enemy. Ik heb 20 minuten geprobeerd heir uit te komen. ik heb de missie helaas opnieuw moeten starten om hier uit te komenKenny_026 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:12:
Ik speelde gisteren de Alone mission. Aangezien ik de game op Veteran speel is dat best een lastig level. De spawn of autosave points zijn in dat level een beetje verrot want soms zit je gewoon echt vast in een kamertje terwijl je van alle kant belaagd wordt.
Eindelijk verder en dan gebeurd dit![]()
![]()
![]()
![]()
[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare II_20221110193151]
Is er iets wat je in vergelijkbare situaties kunt doen zonder dat je helemaal opnieuw moet beginnen in dat level?
Cardwizard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:07:
[...]
Prachtig om te zien trouwens, jammer dat ik daarna zo uitgelachen word als ik een potje doe

Gelukkig is mijn zoontje nog te jong voor CoD

Misschien heb je wat aan deze walkthrough:Kenny_026 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:12:
Ik speelde gisteren de Alone mission. Aangezien ik de game op Veteran speel is dat best een lastig level. De spawn of autosave points zijn in dat level een beetje verrot want soms zit je gewoon echt vast in een kamertje terwijl je van alle kant belaagd wordt.
![]()
![]()
![]()
Heeft mij veel geholpen. Geeft wel de goede routes weer. Ik heb die trophy in easy mode gedaan trouwens, want op Veteran was het niet te doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 11-11-2022 10:22 ]
Haha ook mooi, ik herinner mij de tijd van CS: Source nog met muis + toetsenbord... Continu op publics geband worden omdat ze denken dat je een aimbot hebtRyada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:07:
[...]
En andersom werkt het natuurlijk ook. In 1 van de discords waar ik in zit snappen mensen niet hoe zuiver ik met KBM kan zijn, en vermoeden ze dat ik met controller speel
Good old times... nu heb ik momenten (weliswaar met controller) dat ik geen pepernoot raak.
Ik heb tegenwoordig wel weer een goede muis en toetsenbord voor mijn werk, misschien een keertje proberen op de PS5 , kijken hoe dat er aan toe gaat :-p
Haha, dat lijkt mij ook wel leuk ja. Ik zal nog minimaal 20 jaar moeten wachten tot ik dat kan met een eventuele zoon van 18Cardwizard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:07:
[...]
Ik speel MW2 regelmatig met mijn zoon (18) als ik zie hoe hij los gaat op de PS5… mijn god zeg dat gaat nergens over, back in the day had ik die skills niet op de pc hoor.

[ Voor 27% gewijzigd door rCk op 11-11-2022 10:32 ]
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Verschrikkelijke missie overigens die Alone mission;)Kenny_026 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:12:
![]()
![]()
![]()
Ik kwam in deze zelf in het begin onder de map terecht, gelukkig was ik nog niet zover.
Daarna nog wel een aantal keren dood gegaan haha
Mijn geliefde map uit MW I is terug in een nieuw jasje
Dat niemand stuns gebruikt komt doordat controller aim assist gewoon nog 100% werkt als ze gestund zijn. Dus stuns zijn totaal niet effectief tegen controllers.Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:52:
[...]
Alks ik geflashed word met Battle hardened aan dan ben ik alsnog dood, want die flash duurt te lang. De rest boeit niet zo heel veel. Snapshot word amper gebruikt en stuns heeft ook zowat niemand in zijn/haar loadout.
Werkt een stuk nicer voor mij om Scavenger en Bomb squad te hebben.
Is er trouwens een reden dat de Quick Fix perk niet werkt bij explosie kills (granaten/rpg etc), maar enkel bij gunshot kills? Het is echt zeer vervelend om iemand te killen met een RPG en dat de quick fix health regen niet triggerd.
Ik vermoed dat ze crossplay uit heeft staan, of iets anders in de privacy settings. Heb je dat al eens nagelopen?G_Dragon schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 08:07:
[...]
Op Xbox en dit komt alleen voor bij mijn vriendin wanneer we in split-screen spelen, zelfs tijdens een potje waardoor ze veel momenten echt heel boos is omdat ze hierdoor veel kills mist.
stuns zijn sowizo niet effectief, ook niet tegen pc spelers. als je gestunned word en gewoon naar de kant aimed waar de stun vandaan kwam heb je 9/10 keer een kill, of je nou controller gebruikt of niet. Dat de aim assist nogsteeds netzo goed werkt bij controller is ook niet helemaal waar. Het is namelijk niet zo dat wanneer je stunned bent en iemand voorbij springt dat je aim assist met de normale snelheid tracked. Natuurlijk is er wel aim assist, maar je bent wel heel dom als je na het gooien van je stun precies in zijn richtlijn gaat staan...steel123 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:56:
[...]
Dat niemand stuns gebruikt komt doordat controller aim assist gewoon nog 100% werkt als ze gestund zijn. Dus stuns zijn totaal niet effectief tegen controllers.
Is er trouwens een reden dat de Quick Fix perk niet werkt bij explosie kills (granaten/rpg etc), maar enkel bij gunshot kills? Het is echt zeer vervelend om iemand te killen met een RPG en dat de quick fix health regen niet triggerd.
Stuns zijn nagenoeg nooit effectief geweest in CoD. Iig niet genoeg om een perk te runnen om ze te counteren.steel123 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:56:
[...]
Dat niemand stuns gebruikt komt doordat controller aim assist gewoon nog 100% werkt als ze gestund zijn. Dus stuns zijn totaal niet effectief tegen controllers.
Battle hardened is gewoon een nutteloze perk in 99% van de gevallen helaas.
Dat staat allemaal precies hetzelfde als bij mijn accountExactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:01:
[...]
Ik vermoed dat ze crossplay uit heeft staan, of iets anders in de privacy settings. Heb je dat al eens nagelopen?
Ja dat was een pittige idd, ik heb de game ook uit op Veteran maar daar je wapen niet gebruiken was haast niet te doen. Heb bijna 2 uur over het level gedaanKenny_026 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:12:
![]()
![]()
![]()

Ik zat in die diner helemaal vast, had er 2 door (eentje met een takedown en andere met een gooi mesje) en daarna een safe-point gekregen. Daardoor werd ik na mijn dood ingeladen voor er 5 mannetjes binnen gestormd kwamen. Uiteindelijk door gewoon te wachten wel gered.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 11-11-2022 11:32 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat is dit nou weer, je ziet niks dus je kan ook niet aimen. Werkt prima die stuns.steel123 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:56:
[...]
Edit; excuus, dacht dat het om flash ging
[ Voor 5% gewijzigd door Sleeon op 11-11-2022 11:34 ]
Jij hebt het over een flash... Niet stunsSleeon schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:34:
[...]
Wat is dit nou weer, je ziet niks dus je kan ook niet aimen. Werkt prima die stuns.
Edit; excuus, dacht dat het om flash ging
Het ene moment ben je een sweater, het volgende moment sta je in je hemd.Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:36:
Soms ben ik ook echt helemaal de weg kwijt, gisteren zowat een 90% headshot ratio met de TAQ-M en had constant insane goede games. En vandaag is mijn aim echt alsof een kind van 6 jaar voor het eerst een shooter aan het spelen is
Om maar in de kleding analogie te blijven
Ah dat is wel echt knap waardeloos. Ik heb de Gunless achievement uiteindelijk op Veteran gehaald, en moest ook 1x opnieuw beginnen door een waardeloos respawn punt. Wat mij vooral opviel; de 2e (voor mij dan de 3e want had hem in regular ook al gedaan) keer ga je er wel echt veel vlugger doorheen. SuccesKenny_026 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:12:
![]()
![]()
![]()
Ja precies datVrijdag schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:53:
[...]
Het ene moment ben je een sweater, het volgende moment sta je in je hemd.
Om maar in de kleding analogie te blijven
Dat is wel gek. Ik kreeg die melding ook toen ik crossplay uit had staan en met mensen die crossplay aan hadden samen ging spelen. Nu ik crossplay weer aan heb op mijn account heb ik hem niet meer gezien. Als je vriendin het nu op customized heeft staan zou het misschien een idee zijn op hem op een default setting te zetten. Misschien helpt dat.G_Dragon schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:22:
[...]
Dat staat allemaal precies hetzelfde als bij mijn account
Ik vind het soms lastig om iron sights te gebruiken. Welk RDS adviseren jullie te gebruiken? Met welke heb je het meest vrije zicht en behoudt je zo veel mogelijk ADS speed?
Of is daar een mooie website voor waar alles mooi uitgestald staat?
Never mind, gevonden:
https://www.gamesatlas.com/cod-modern-warfare-2/attachments/
[ Voor 10% gewijzigd door rCk op 11-11-2022 12:38 ]
Komt hij weer met zijn auto aim. Kom je hier alleen maar klagen over de aim?steel123 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:56:
[...]
Het is bij mij echt niet zo dat ik ergens in een hoek kan gaan zitten met mijn sniper en hij over de hele map de poppetjes volgt en ik alleen maar R2 hoef in te drukken om de trekker over te halen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik lees op Reddit ook heel veel klachten hierover, denk persoonlijk dat het een fout met split-screen bij Activision is.Exactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 12:18:
[...]
Dat is wel gek. Ik kreeg die melding ook toen ik crossplay uit had staan en met mensen die crossplay aan hadden samen ging spelen. Nu ik crossplay weer aan heb op mijn account heb ik hem niet meer gezien. Als je vriendin het nu op customized heeft staan zou het misschien een idee zijn op hem op een default setting te zetten. Misschien helpt dat.
De aim assist is nu uitgeschakeld als je gestund word. In mw19 bleef die inderdaad nog werken.steel123 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:56:
[...]
JGOD heeft hier een filmpje over.
[ Voor 157% gewijzigd door pina op 11-11-2022 15:58 ]
Ben eindelijk bij de Snipers aangekomen voor de gold grind en dit was wel een mooi momentje in mijn 2de game.
Weet je toevallig hoe je aan die roze Camo komt?
Power Pink camo was van de PDSW 528 en dan was het de 4de base camo, challenge ervoor is 10 point blank kills.Yohsoog schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:56:
Mooie actie Ryada. Ik snap in zo'n clips nooit dat je dat zo relatief in het open kan staan en niet gebeamed wordt, dat is altijd mijn ervaring. Zal wel liggen aan rotaties en positionering dat ik in Cod nooit helemaal onder de knie krijg.
Ik heb zelf geen idee waarom ik niet gebeamed werd, de rest van de game werd ik echt cross map gebeamed, denk dat het net de spawns/rotatie was van de enemies
Omdat hij meestal dicht bij cover staat, weet wat hij doet en altijd in beweging is. Scheelt ook dat hij geen schot mistYohsoog schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:56:
Mooie actie Ryada. Ik snap in zo'n clips nooit dat je dat zo relatief in het open kan staan en niet gebeamed wordt, dat is altijd mijn ervaring. Zal wel liggen aan rotaties en positionering dat ik in Cod nooit helemaal onder de knie krijg.
just to clear up confusion zij ipv hijChelseamarre123 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:08:
[...]
Omdat hij meestal dicht bij cover staat, weet wat hij doet en altijd in beweging is. Scheelt ook dat hij geen schot mist
No worries, word vaak genoeg toch nog verkeerd gedaan dus ben het wel gewend
Als we quad feeds gaan delen doe ik ook mee! Wel met een stuk meer gespray, vieze dropshotting en een domme death aan het einde.Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:21:
Als we wat video's gaan delen dan heb ik ook wel een mooie![]()
Ben eindelijk bij de Snipers aangekomen voor de gold grind en dit was wel een mooi momentje in mijn 2de game.
[YouTube: Just leveling the sniper]
https://www.xbox.com/play/media/HW3CUYSP
Ronde minimap joh?Exactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:19:
[...]
Als we quad feeds gaan delen doe ik ook mee! Wel met een stuk meer gespray, vieze dropshotting en een domme death aan het einde.![]()
https://www.xbox.com/play/media/HW3CUYSP
Nice. Waar haal jij je sweaters? Wil ik ook wel wat van hebbenRyada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:21:
All jokes aside, probeer het eens zonder scope, dan heb je een veel snellere aim down sight. Dat is mijn secondary als ik invasion speel.
Hahaha die muziek ook op de achtergrond 😂Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:21:
Stay hungry, stay foolish!
Attitudeholland haal ik ze meestalBlazeMuis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:36:
[...]
Nice. Waar haal jij je sweaters? Wil ik ook wel wat van hebben![]()
All jokes aside, probeer het eens zonder scope, dan heb je een veel snellere aim down sight. Dat is mijn secondary als ik invasion speel.
Voor scope slot op de eerste sniper moet je hem eerst naar level 20 brengen
Ja ik heb echt gewoon de meest random playlist opgezet op youtube en dan komt er wel eens wat voorbij waar ik normaal niet naar luisterCHKYBSTRD schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:38:
[...]
Hahaha die muziek ook op de achtergrond 😂
[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 11-11-2022 17:41 ]
Je kan meer zien met de vierkante omdat het geen rondingen heeft in de 4 hoeken
Potverdrie. Dan ga ik dat zo maar eens testen. Dank voor de tips mensen.Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:42:
[...]
Je kan meer zien met de vierkante omdat het geen rondingen heeft in de 4 hoeken
Ik heb net een quad met de spr gemaakt maar hij was zo vies en lelijk dat ik hem niet opgenomen heb. Vanavond nieuwe poging!
Ik neem ze meestal niet op, maar vond dit wel grappig in 1 van de eerste matches met sniper. Had verwacht dat het complete drama zou worden, maar dat viel nog best mee.Exactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:44:
[...]
Potverdrie. Dan ga ik dat zo maar eens testen. Dank voor de tips mensen.
Ik heb net een quad met de spr gemaakt maar hij was zo vies en lelijk dat ik hem niet opgenomen heb. Vanavond nieuwe poging!
Je aim is in ieder geval lekker net als positionering. Toch het belangrijkste voor een sniper. Zo een clipje als de jouwe doet me terugverlangen naar mijn muis en keyboard dagen (cod 2 bolt action only servers). Toen kon ik ook mooi over het veld dansen. Dat lukt me met een controller simpelweg niet.Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:45:
[...]
Ik neem ze meestal niet op, maar vond dit wel grappig in 1 van de eerste matches met sniper. Had verwacht dat het complete drama zou worden, maar dat viel nog best mee.
Wat een tijden waren dat zegExactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:47:
[...]
Je aim is in ieder geval lekker net als positionering. Toch het belangrijkste voor een sniper. Zo een clipje als de jouwe doet me terugverlangen naar mijn muis en keyboard dagen (cod 2 bolt action only servers). Toen kon ik ook mooi over het veld dansen. Dat lukt me met een controller simpelweg niet.
Uiteindelijk ben ik na CoD 4 op de PC verhuist naar de Xbox 360 Arcade voor Call of Duty World at War en daarna Black Ops 1, stond vrijwel altijd bovenaan en dat met de controller. Dat lukt mij nu ook niet meer, dus daarom zit ik alweer een tijdje op de PC met kbm
Ik probeer mijn vrouw nog wel eens over te halen om ook CoD te gaan spelen, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Misschien toch maar een extra bureau in de woonkamer pleuren zodat ze geen keuze heeft, dan zeurt ze iig niet meer over dat ze niet met een controller overweg kan
[ Voor 14% gewijzigd door BlazeMuis op 11-11-2022 18:04 ]
Ik wil uiteindelijk na mijn camo grind controller gaan oefenen zodat ik gewoon allebij goed kan spelen, nu moet ik wel erkennen dit is ook maar een moment opname. Ik zou willen dat ik altijd zo hard kon raken, maar heb echt hit or miss momenten. De TAQ-M marksman rifle was echt of ik had een insane headshot rate of ik ging 5 om 19. Dat wapen haalt enorme pieken en enorme no hit momenten bij mij naar boven. Heb de game ook voor Playstation om te kunnen oefenen met controller zonder meteen in mijn MKB lobbies te komen kwa skill.Exactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:47:
[...]
Je aim is in ieder geval lekker net als positionering. Toch het belangrijkste voor een sniper. Zo een clipje als de jouwe doet me terugverlangen naar mijn muis en keyboard dagen (cod 2 bolt action only servers). Toen kon ik ook mooi over het veld dansen. Dat lukt me met een controller simpelweg niet.
Ik heb in de MW2 2009 tijd beide gespeeld. Dat zat me wel in de weg qua verbetering met controller. Je moet (of ik moet) echt anders spelen als je zo log en zweverig rondkijkt. Succes in elk geval!Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:02:
[...]
Ik wil uiteindelijk na mijn camo grind controller gaan oefenen zodat ik gewoon allebij goed kan spelen, nu moet ik wel erkennen dit is ook maar een moment opname. Ik zou willen dat ik altijd zo hard kon raken, maar heb echt hit or miss momenten. De TAQ-M marksman rifle was echt of ik had een insane headshot rate of ik ging 5 om 19. Dat wapen haalt enorme pieken en enorme no hit momenten bij mij naar boven. Heb de game ook voor Playstation om te kunnen oefenen met controller zonder meteen in mijn MKB lobbies te komen kwa skill.
https://www.gamesindustry...s-european-monthly-charts
Is er al iets bekend over de hotel map? Zou fijn vinden als die blijft. Heerlijke map!
Prachtige tijden ja. Lekker headglitchen op daken op Toujane.BlazeMuis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:00:
[...]
Wat een tijden waren dat zeg![]()
Uiteindelijk ben ik na CoD 4 op de PC verhuist naar de Xbox 360 Arcade voor Call of Duty World at War en daarna Black Ops 1, stond vrijwel altijd bovenaan en dat met de controller. Dat lukt mij nu ook niet meer, dus daarom zit ik alweer een tijdje op de PC met kbm
Ik probeer mijn vrouw nog wel eens over te halen om ook CoD te gaan spelen, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Misschien toch maar een extra bureau in de woonkamer pleuren zodat ze geen keuze heeft, dan zeurt ze iig niet meer over dat ze niet met een controller overweg kan
Het is zowieso lastig om zo’n groep te krijgen tegenwoordig. Mensen willen niet meer werken voor hun kills, die willen gewoon zo veel mogelijk pubstompen, en als ze niets kunnen doen ligt het aan alles behalve hunzelfExactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:13:
[...]
Prachtige tijden ja. Lekker headglitchen op daken op Toujane.Blops was de eerste Cod waar ik echt hard ging met controller. Had een vast groepje met mensen die hard konden schieten dat dwong mij om ook beter te worden. 'werken voor je kills exje' is een uitsprak die me goed is bijgebleven. Ik ben nu oud en versleten en speel niet meer met een groep gericht op zoveel mogelijk chopper gunners en dogs inroepen dus de scores van toen zijn verleden tijd.
Ik heb met bijna niemand meer contact waarmee ik vroeger cod speelde. Er is nog 1 iemand waarmee ik goede vrienden ben, maar die drukt al na 2 potjes op alt-f4, dus die koopt geen cod meer (speelt alleen Warzone).Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:17:
[...]
Het is zowieso lastig om zo’n groep te krijgen tegenwoordig. Mensen willen niet meer werken voor hun kills, die willen gewoon zo veel mogelijk pubstompen, en als ze niets kunnen doen ligt het aan alles behalve hunzelf
Dus dan maar lekker chill solo
Ik ga wel steeds negatief, daar niet van.
Verbannen moeten ze die dingen.Exactor it schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:58:
Hard point met riot shield gaat best goed. Tegenstanders snappen vaak niet wat ze moeten doen. De mooiste zijn natuurlijk als ze wegrennen maar het is ook hilarisch als ze een magazijn leegschieten en je ze kan beuken bij hun reload. Mesje werpen is daarnaast sneller dan alle andere lethals dus succes met je semtex.
Ik ga wel steeds negatief, daar niet van.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
En valt er iets te beginnen tegen shields? Als ze lopen kan je ze wel raken aan de voeten zeker?
Thermite, semtex, drill charge, 2 personenpina schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:56:
Heeft het nog zin om de challenges te doen als je al level 55 bent? Of telt de xp nog door op de achtergrond?
En valt er iets te beginnen tegen shields? Als ze lopen kan je ze wel raken aan de voeten zeker?
Al ben ik van mening dat een riot shield ten alle tijden gewoon slecht gamedesign is. Het is compleet anti fun in een game als CoD
Haha, dan ben je een van de mensen die op en neer springen als ik op ze af kom met mijn dominante speelstijl!
De counters (die allemaal op mij zijn toegepast in de drie potjes dat ik ermee gespeeld heb) :
-thermite op of naast de shield =dood
-semtex op de shield = dood
-drill charge op of naast de shield = dood
-inzoomen op hoofd met Sniper en wachten op de knife= dood
-tear gas in de buurt =indirect dood want shield wobbeld en je moet bewegen
-melee bash uitlokken en headshotten terwijl ik sla = meh, dit werkt
-over de shield heen schieten met een sprongetje
-nade achter de shield gooien =dood
-op de beentjes schieten als de shield jaar je toe sprint voor de bash
Na die drie potjes kan ik wel zeggen dat als je vaak dood gaat tegen een shield je wat kansen op outplay laat liggen. Niet twijfelen gewoon slopen. Waarschijnlijk is de shield speler net zo een prutser als ik en is hij ook in afwacht modus, alleen wint een shield het als beide spelers wachten.
Ja die bug heb ik ook. En onder "weapons" wordt het wapen ook niet geladen als preview.BlazeMuis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:00:
Ik moet mijn wapen nog zelf in elkaar zetten lijkt het.
[Afbeelding]
Anderen deze bug ook al gezien? Eerste keer hier, best grappig.
Rupsen, Rapsen.
Wel handig voor het levelen van je pistols and knife.Ryada schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:59:
[...]
Thermite, semtex, drill charge, 2 personen
Al ben ik van mening dat een riot shield ten alle tijden gewoon slecht gamedesign is. Het is compleet anti fun in een game als CoD
Ware het maar zo dat je het alleen daarmee kon gebruiken. Maar je hebt turtles met snipers/ars etc rondrennen. Dat vind ik persoonlijk gwn kansloos.CHKYBSTRD schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:40:
[...]
Wel handig voor het levelen van je pistols and knife.
is lastiger omdat ik altijd mijnen gebruik als lethalExactor it schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 00:04:
[...]
Haha, dan ben je een van de mensen die op en neer springen als ik op ze af kom met mijn dominante speelstijl!
De counters (die allemaal op mij zijn toegepast in de drie potjes dat ik ermee gespeeld heb) :
-thermite op of naast de shield =dood
-semtex op de shield = dood
-drill charge op of naast de shield = dood
-inzoomen op hoofd met Sniper en wachten op de knife= dood
-tear gas in de buurt =indirect dood want shield wobbeld en je moet bewegen
-melee bash uitlokken en headshotten terwijl ik sla = meh, dit werkt
-over de shield heen schieten met een sprongetje
-nade achter de shield gooien =dood
-op de beentjes schieten als de shield jaar je toe sprint voor de bash
Na die drie potjes kan ik wel zeggen dat als je vaak dood gaat tegen een shield je wat kansen op outplay laat liggen. Niet twijfelen gewoon slopen. Waarschijnlijk is de shield speler net zo een prutser als ik en is hij ook in afwacht modus, alleen wint een shield het als beide spelers wachten.
maar in principe gewoon wachten tot hij tot bij mij komt, hem 1x laten bashen en intussen sprayen zou moeten lukken aangezien hij 2 keer moet bashen voor een kill
Hoezo nu niet meer? Van PC naar PS was even wennen maar sta nog altijd relatief vaak bovenaan. Nu met de nieuw COD weer even wennen en zeker als je ineens in een betere categorie gegooid wordt… hele tijd autopilot top 3 en ineens moet je je best doenBlazeMuis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:00:
[...]
Wat een tijden waren dat zeg![]()

Geen idee hoe ik het op de PC zou doen tegenwoordig, maar is altijd zo’n continu investering…
Anyway, welke snipers spelen jullie voornamelijk mee?
Die spray werkt verrassend goed ja. Lijkt dwars door de shieldbash animatie te gaan.pina schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 13:23:
[...]
is lastiger omdat ik altijd mijnen gebruik als lethal![]()
maar in principe gewoon wachten tot hij tot bij mij komt, hem 1x laten bashen en intussen sprayen zou moeten lukken aangezien hij 2 keer moet bashen voor een kill
Linker paddle op de elite. Ik spring nooit 1 op 1, wel hoekjes om als er een campertje ligt. Maar wat vrijdag zegt, bumper jumper is prima. Tacticals gooi je zo traag dat je prima een face knop kunt gebruiken daarvoor, je bent op tijd terug op je stick om hem te mikken.pina schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:59:
Zijn er hier jumpers? Vraag mij af op welke button op console dan wordt gebruikt om voortdurend te knallen en te jumpen tegelijk. Vrij irritant wel
Bumper Jumper ben ik gewend van Halo. Lijkt mij ook echt de fijnste persoonlijk om mee te spelen. (En ofc claw grip)pina schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:59:
Zijn er hier jumpers? Vraag mij af op welke button op console dan wordt gebruikt om voortdurend te knallen en te jumpen tegelijk. Vrij irritant wel
Error: Lost Connection to Host/Server.
ik speel op xbox series x
hopelijk opgelost met S1
https://www.xbox.com/play/media/C9GLLVNUD8
Ik heb ook last gehad van veel crashes. Het viel me op een bepaald moment op dat dat altijd was wanneer ik met de Sakin MG38 speelde en deze moest herladen. Sindsdien vermijd ik dit wapen (voorlopig) en…geen crashes meer.BlazeMuis schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 13:09:
Sinds vandaag weer crash na crash na crash op de pc. Afgelopen dagen helemaal geen last van gehad. Hoe kan dat toch..
[ Voor 71% gewijzigd door BramViking op 12-11-2022 22:00 ]
Linkerpaddle, heeft me al aardig kills bezorgt terwijl ik zonder jumpje het zou afleggen.pina schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:59:
Rechterpaddle is mijn slide, dropshotten gaat te traag dus werkt deze cod niet goed.
Dat verschilt per kit dat je gebruikt.BramViking schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:56:
Welke perks zijn aan te raden?
Wat ik het meest overal gebruik is.
DoubleTime & Overkill, fast hand, Quicktime
Als je mobiel blijft pakken dat soort gasten je zelden, verder gewoon links laten liggen in de pot en dan gaan ze vanzelf weg of ze eindigen met een paar kills die er niet toe doen.
[ Voor 4% gewijzigd door BramViking op 13-11-2022 10:19 ]
Heel irritant ik heb daar ook veel last van, altijd in losing team, soms wel vanaf het begin maar dan vaak met 1 of 2 man minder dan de tegenpartij. Vreemd en irritant. Gelukkig bijna de 15e…Jovinho99 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 13:57:
Gisteren paar heel goeie potjes gespeeld, met 25-30+ is heel goed voor mijn normen😎. Vandaag kom ik in potjes terecht bij domination waar het bv 8-134 staat echt irritant🤬
Exact!CHKYBSTRD schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:05:
[...]
Heel irritant ik heb daar ook veel last van, altijd in losing team, soms wel vanaf het begin maar dan vaak met 1 of 2 man minder dan de tegenpartij. Vreemd en irritant. Gelukkig bijna de 15e…
iig ben ik de
Mappen nu al beu.. zou graag rust en een map
Als hijacked of nuketown er nog bij willen.
Wat is er de 15e?CHKYBSTRD schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:05:
[...]
Heel irritant ik heb daar ook veel last van, altijd in losing team, soms wel vanaf het begin maar dan vaak met 1 of 2 man minder dan de tegenpartij. Vreemd en irritant. Gelukkig bijna de 15e…
[Twitter: https://twitter.com/RalphsValve/status/1591648582725414912]
Dat gaat weer mooi spul opleveren

De dag dat je overal leest dat morgen er dingen radicaal gaan veranderen. Want op de 16e begint het eerste seizoen
Ooh Nice. Ik had dat in mijn hoofd al aan het nieuwe seizoen gekoppeld 😆Vrijdag schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:51:
[...]
De dag dat je overal leest dat morgen er dingen radicaal gaan veranderen. Want op de 16e begint het eerste seizoen
Ben de game ook al beu, slechte mappen, sbmm helemaal doorgeslagen in het weekend.