Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:05
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:13:
Snel hopen op shoothouse, DMZ en Warzone 2.
Ben de game ook al beu, slechte mappen, sbmm helemaal doorgeslagen in het weekend.
Nu al ja? Ik ben me gelukkig nog wel aan het vermaken. Wat bij mij, denk ik, helpt qua SBMM is dat ik om de paar potjes met rommel classes (gisteren shield, vandaag mesje, soms pistols of Snipers) waar ik niet zo goed mee ben speel en daarna weer ff los ga met een AR of SMG. Af en toe pakt het verkeerd uit en zit ik per ongeluk in een cdl potje tegen rond vliegende mafkezen maar in de regel heb ik niet het gevoel in een verkeerd potje terechtgekomen te zijn. Minder erg dan in mw2019 in elk geval. Daar speelde ik vooral met de beste guns en waren alle potjes super zweterig.

Excuses trouwens aan mensen die net in een potje hard point op de racebaan zaten. Ik heb 23 van de 30 prone kills met de spr gehaald. Bah wat smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:27:
[...]

Nu al ja? Ik ben me gelukkig nog wel aan het vermaken. Wat bij mij, denk ik, helpt qua SBMM is dat ik om de paar potjes met rommel classes (gisteren shield, vandaag mesje, soms pistols of Snipers) waar ik niet zo goed mee ben speel en daarna weer ff los ga met een AR of SMG. Af en toe pakt het verkeerd uit en zit ik per ongeluk in een cdl potje tegen rond vliegende mafkezen maar in de regel heb ik niet het gevoel in een verkeerd potje terechtgekomen te zijn. Minder erg dan in mw2019 in elk geval. Daar speelde ik vooral met de beste guns en waren alle potjes super zweterig.

Excuses trouwens aan mensen die net in een potje hard point op de racebaan zaten. Ik heb 23 van de 30 prone kills met de spr gehaald. Bah wat smerig.
Ik maak me zowieso geen druk om SBMM, soms heb je potjes dat je raak schiet, soms schiet je mis. Als ik me dan ook nog zorgen moet maken om SBMM dan verpest ik de game voor mezelf. Ik schiet gewoon lekker en doe mijn best ;)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
Ben de game ook al beu, slechte mappen, sbmm helemaal doorgeslagen in het weekend.
Met sbmm bedoel je dus dat je gewoon een beetje extra je best moet doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ryada schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:37:
[...]

Ik maak me zowieso geen druk om SBMM, soms heb je potjes dat je raak schiet, soms schiet je mis. Als ik me dan ook nog zorgen moet maken om SBMM dan verpest ik de game voor mezelf. Ik schiet gewoon lekker en doe mijn best ;)
Ik maak me er ook niet zo druk om hoor. Eigenlijk nergens om in dit spel. Het valt alleen wel op dat als je een paar potjes goed gaat dat je daarna tegen een ander niveau spelers komt. Is opzich wel prima zo. Mijn tijden van hoge KD in de barracks liggen toch ver achter me. :)

Vanavond de eerste kastov goud maken en dan eens kijken wat de volgende assault rifle moet worden. Ik denk dat ik de M16 maar eens ga ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:54:
[...]

Met sbmm bedoel je dus dat je gewoon een beetje extra je best moet doen? 8)7
Nee helemaal niet.
Sbmm voelt gewoon kut aan dat ik 6 potjes had vanavond en 1x een positief KD heb.
Je voelt ook de sbmm kei hard inslaan als je een keer een pot met 30kills hebt met 5 deaths ofzo. Dan gaat het weer 3 potten drama.
Vind ook de TTK te snel voor deze trage gameplay, campen/ADS'end rondlopen word enorm beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Chelseamarre123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:01:
[...]

Nee helemaal niet.
Sbmm voelt gewoon kut aan dat ik 6 potjes had vanavond en 1x een positief KD heb.
Je voelt ook de sbmm kei hard inslaan als je een keer een pot met 30kills hebt met 5 deaths ofzo. Dan gaat het weer 3 potten drama.
Vind ook de TTK te snel voor deze trage gameplay, campen/ADS'end rondlopen word enorm beloond.
Maar waarom moet je een positieve KD hebben perse? Je kan ook de objective spelen of gewoon je best doen en daar plezier uit halen. Waarom wilt iedereen constant een positieve of hoge KD hebben... Ja ik vind het ook leuk als ik 49 om 8 ga, maar als ik 5 om 13 ga dan heb ik een optie om SBMM de schuld te geven, de TTK de schuld te geven of weet ik veel wat allemaal, maar daarmee blijf je in de cirkel zitten, kijk naar wat de enemy doet en wat werkt of bedenk een counter op wat hun doen.
De game promote campen juist niet, zeker niet door de drill charge. Campers maken 9 vd 10 keer geen schijn van kans tenzij je op een domme manier peaked, ik zie ook amper mensen campen tegenwoordig want het werkt gewoon niet goed.
Het kan zijn dat de game jou niet ligt, maar probeer minder op je score te focussen en gwn moment naar moment enjoyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 08:18
ik heb meerdere wapens op max lvl, en dacht voor de eerste keer eens weapon tune te gebruiken, ik wist dat het wel een keer removed was, maar ik kan de functie nu niet vinden, zit het er nu wel of niet in, op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:17:
[...]

Maar waarom moet je een positieve KD hebben perse? Je kan ook de objective spelen of gewoon je best doen en daar plezier uit halen. Waarom wilt iedereen constant een positieve of hoge KD hebben... Ja ik vind het ook leuk als ik 49 om 8 ga, maar als ik 5 om 13 ga dan heb ik een optie om SBMM de schuld te geven, de TTK de schuld te geven of weet ik veel wat allemaal, maar daarmee blijf je in de cirkel zitten, kijk naar wat de enemy doet en wat werkt of bedenk een counter op wat hun doen.
De game promote campen juist niet, zeker niet door de drill charge. Campers maken 9 vd 10 keer geen schijn van kans tenzij je op een domme manier peaked, ik zie ook amper mensen campen tegenwoordig want het werkt gewoon niet goed.
Het kan zijn dat de game jou niet ligt, maar probeer minder op je score te focussen en gwn moment naar moment enjoyen.
Omdat het toch veel leuker is als de gunfights 50/50 zijn.
Wat is er leuk aan elke keer respawnen , 20 keer doodgaan en 10 kills hebben?
Als ik per se mijn best wil doen stap ik binnenkort wel naar CDL of warzone omdat het daar veel competitiever is als in 6v6. Wil gewoon relaxt wat multiplayer spelen maar zit er op piekmomenten totaal niet in. Afgelopen week in het midden van de dag gespeelt en voelde de lobby's helemaal anders.

Het is gewoon dat sbmm inconsistent werkt en altijd in het nadeel is.

[ Voor 11% gewijzigd door Chelseamarre123 op 13-11-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
murky123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:36:
ik heb meerdere wapens op max lvl, en dacht voor de eerste keer eens weapon tune te gebruiken, ik wist dat het wel een keer removed was, maar ik kan de functie nu niet vinden, zit het er nu wel of niet in, op dit moment
Bij mij is ie ook weg.

_____

Na alle verhalen over de m16 verwachtte ik een super slechte gun. Dat ding is gewoon 1 burst op borst en hoger. Ik denk dat mensen ermee om hoekjes aan het springen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:44:
[...]

Als ik per se mijn best wil doen stap ik binnenkort wel naar CDL of warzone omdat het daar veel competitiever is als in 6v6. Wil gewoon relaxt wat multiplayer spelen maar zit er op piekmomenten totaal niet in. Afgelopen week in het midden van de dag gespeelt en voelde de lobby's helemaal anders.

Ik heb niet echt “last” van SBMM. Oké ooit is er een potje wat minder gaat, dan raken de tegenstanders ook een iets :+
Maar verder… gemiddeld 30 kills + veel objectie tijd/gerelateerde punten (domination/hardpoint).

Ik ben benieuwd hoeveel lobjes er nog zijn wanneer wz2.0 beschikbaar is..

De TTK is echt nog steeds heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Hoe kan ik de Victus al tegenkomen in de game als dat ding woensdag pas toegevoegd wordt met de update? Op YouTube zie ik ook clips met die snipe gun.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja klopt, ik speelde tijdens corona nog al eens overdag MW1 (lees: Thuiswerk pauze en de verloren uurtjes etc), overdag is alles veel makkelijker merkte ik toen ook al inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik zie Shoothouse en Shipment ook graag komen maar vind de mappen best wel lekker eigenlijk.
Die camp sniper map haat ik met een passie inmiddels maar verder kan ik met allemaal wel goed uit de voeten.

The embassy, Asilo en dat ene ding met water, zijn mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:12:
[...]

Nou ik zie Shoothouse en Shipment ook graag komen maar vind de mappen best wel lekker eigenlijk.
Die camp sniper map haat ik met een passie inmiddels maar verder kan ik met allemaal wel goed uit de voeten.

The embassy, Asilo en dat ene ding met water, zijn mijn favorieten.
Farmhouse ftw! Ik vind eigenlijk alleen Hotel wat minder boeiend. De rest van de maps, inclusief die sniper map, vind ik wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:14:
[...]

Farmhouse ftw! Ik vind eigenlijk alleen Hotel wat minder boeiend. De rest van de maps, inclusief die sniper map, vind ik wel cool.
Is Farmhouse, Farm18? Met die training zones erin zeg maar, want die is idd ook wel lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:18:
[...]

Is Farmhouse, Farm18? Met die training zones erin zeg maar, want die is idd ook wel lekker.
Ja, die. Ik vind hem wel cool omdat je daar alles zo een beetje kunt doen en ongeacht wapen overal kunt komen. In Hotel ben ik in ieder geval toch wat meer gebonden aan iets met range omdat er zulke lange gangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
[...]

Niet mee eens persoonlijk, maar het zou wellicht beter zijn als je daar zelf meer invloed in hebt. Ik zou bv veel vaker in de moeilijke games terecht willen komen, daar word ik beter van en haal er veel meer voldoening uit als ik dan in de top 3 raak dan altijd maar 1e zonder enige effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

crimby schreef op maandag 14 november 2022 @ 07:30:
[...]

Niet mee eens persoonlijk, maar het zou wellicht beter zijn als je daar zelf meer invloed in hebt. Ik zou bv veel vaker in de moeilijke games terecht willen komen, daar word ik beter van en haal er veel meer voldoening uit als ik dan in de top 3 raak dan altijd maar 1e zonder enige effort.
Hier ben ik het compleet mee eens.

Wat wel mooi was is dat ik in 1 game alle 10 hipfires heb kunnen halen voor de camo O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
Wel mooi ook dat als mensen een potje wat slechter spelen het gelijk door SBMM komt :D
Typisch van de tegenwoordige tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik ben natuurlijk een beetje een ouwe vent, maar ik vind het unlocken van wapens en alle attachments niet altijd duidelijk. Soms staat er duidelijk bij hoe je de boel moet unlocken en soms staat er niets en is het gissen.

Ze kunnen op zn minst bij elk object even weergeven wat de afhankelijkheid is.

Het speelt verder wel lekker weg. CoD is natuurlijk net McDonalds: Je weet precies wat je krijgt ook al ga je naar een ander restaurant. Kan dus bijna niet tegenvallen :)

Enige is dat de mute all optie, omdat ik geen zin heb in kleuters over de microfoon (en alleen kleuters gebruiken de microfoon), elke keer weer undone is. Moet continu weer mute all kiezen (op de PS5)

Ik speel CoD vooral omdat ik snel even 3 potjes wil knallen in een half uur en dan gaat de PS5 weer uit. De vergelijking met fastfood is niet zo gek :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik hoop dat de update van aankomende week de volgende problemen gaat oplossing:
  • Menu bug als je uit een zoekende lobby gaat (je ziet andere wapens bij gunsmith).
  • Split-screen bug dat speler 2 niet in gunsmith kan.
  • Split-screen melding dat er een speler gejoined is die bepaalde instellingen heeft aanstaan.
Wat gaat het levelen van wapens in dit spel wel ontzettend makkelijk, staat het op easy ofz? :D

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 14-11-2022 10:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Hann1BaL schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:15:

Enige is dat de mute all optie, omdat ik geen zin heb in kleuters over de microfoon (en alleen kleuters gebruiken de microfoon), elke keer weer undone is. Moet continu weer mute all kiezen (op de PS5)
Je kan in het menu bij de instellingen een soort standaard 'Mute all' aanzetten, staat bij audio settings dacht ik. Dan staat iedereen op mute als je in een potje komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:00

Volgens mij is voice chat toch helemaal uit te zetten? Zie ook bijvoorbeeld hier: https://gamingintel.com/how-to-mute-players-yourself-mw2/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik ben natuurlijk een beetje een ouwe vent, maar ik vind het unlocken van wapens en alle attachments niet altijd duidelijk. Soms staat er duidelijk bij hoe je de boel moet unlocken en soms staat er niets en is het gissen.

Het speelt verder wel lekker weg. CoD is natuurlijk net McDonalds: Je weet precies wat je krijgt ook al ga je naar een ander restaurant. Kan dus bijna niet tegenvallen :)

Ik speel CoD vooral omdat ik snel even 3 potjes wil knallen in een half uur en dan gaat de PS5 weer uit. De vergelijking met fastfood is niet zo gek :D
Sommige attachments kan je nog niet unlocken, vandaar dat er niks bij staat :D
Dat de menu's wat duidelijker kunnen is de jonge generatie ook wel mee eens als ik zo op Reddit kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ryada schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:22:
[...]

Sommige attachments kan je nog niet unlocken, vandaar dat er niks bij staat :D
Dat de menu's wat duidelijker kunnen is de jonge generatie ook wel mee eens als ik zo op Reddit kijk.
Maar dit is nu net mijn kritiek: Prima als je het nu nog niet kunt unlocken, maar zet dat er dan neer :) Dat lijkt mij toch niet al te moeilijk.

Ik kom de winter ook wel door met een scope meer of minder, maar ik wil wel weten waarom ik die scope niet mag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Hann1BaL schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:04:
[...]

Maar dit is nu net mijn kritiek: Prima als je het nu nog niet kunt unlocken, maar zet dat er dan neer :) Dat lijkt mij toch niet al te moeilijk.

Ik kom de winter ook wel door met een scope meer of minder, maar ik wil wel weten waarom ik die scope niet mag 8)
Ja er word veel over geklaagd, maar gelukkig binnenkort komen de wapens waar mee je ze unlocked.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Ik heb wel zin in Season 1. Ik merk dat ik sinds ik lvl 55 ben toch minder speel. Ja, ik kan wapens levelen, maar ik mis toch het algemene progressie gevoel van prestigen, challenges, bijhouden van stats, etc.

Dus nu doe ik vooral de dailies (eigenlijk ook nutteloos nu :+) en als ik zin heb nog een paar potjes daarna.
Speelt verder wel heerlijk weg hoor, dus ik zie het mezelf straks alleen maar meer spelen.

Warzone 2 ook stiekem wel benieuwd naar. Hopelijk zorgt het ervoor dat de maten die gestopt zijn weer (even) terugkomen. Maakt het toch wat leuker dan solo of solo een groep joinen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07

rCk

Zo, dit weekend lekker wat avonduurtjes in CoD kunnen steken. Inmiddels level 55 en ben rustig aan de wapens naar max level aan het tillen. Hierna eens gaan kijken welk wapen mij het meeste ligt en daar wat camo’s voor gaan unlocken. Zal inderdaad fijn zijn als S1 ook weer speelt, dan kunnen we lekker prestigen en weer levelen. :)

Zoals hier ook genoemd werd, is Invasion daar heel goed voor, maar man wat verafschuw ik die game mode bij een aantal levels waarbij de snipers gewoon con-ti-nu op ’t zelfde plekje zitten en vaak ook nog eens spawn killen. SMGs, pistols en shotguns zijn dan ook erg lastig om goed te levelen daar vind ik, omdat je gewoon maar weinig op die range komt. Of hoe ervaren jullie dit?

Marksman rifles zijn wel erg leuk om mee te spelen, zeker ook met een semi agressieve stijl voor Invasion (close range pak je ze, medium/long range ook. Sniper range helaas niet)
Doet me erg herinneren aan de KAR98K van de allereerste CoD _/-\o_
Battle rifles heb ik helemaal niks mee, daar kan ik vrij weinig mee. Dus levelen gaat daar vrij lastig mee.

Ik loop overigens altijd met een PILA secondary rond om lekker xp te farmen door continu UAV’s uit de lucht te schieten. Gemiddeld zijn ze 5-10 sec online en dan heb ik ze weer gepakt.
Wat ik wel cool vind is dat het de 6v6 maps zijn maar dan mega uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hann1BaL schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:04:
[...]

Nou, dat moet zeker lukken! Maarrr, ik zou graag de hipfire laser willen hebben op mn snipers zodat ik hipfire camo's wat makkelijker kan pakken zonder maar op lucky shots af te gaan! ok, het zijn er geloof ik maar 5 die nodig zijn maar toch... Zo heb ik ook de hipfire kills op marksman rifles gepakt en met die laser maak je de M16 ook een stuk dragelijker!

M16 gold camo challange daardoor in 2 potjes weg kunnen strepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39
mfneed schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:47:
[...]

Nou, dat moet zeker lukken! Maarrr, ik zou graag de hipfire laser willen hebben op mn snipers zodat ik hipfire camo's wat makkelijker kan pakken zonder maar op lucky shots af te gaan! ok, het zijn er geloof ik maar 5 die nodig zijn maar toch... Zo heb ik ook de hipfire kills op marksman rifles gepakt en met die laser maak je de M16 ook een stuk dragelijker!

M16 gold camo challange daardoor in 2 potjes weg kunnen strepen
Canted vibro dot 7 ofzoiets enige die je nodig heb ouwe. echt een ziek ding op marksman rifles. zieke snipes maak je daar mee mits je goed kan aimen.

Taq56 assault rifle naar level 10 om die laser te unlocken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
rCk schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:23:
Zo, dit weekend lekker wat avonduurtjes in CoD kunnen steken. Inmiddels level 55 en ben rustig aan de wapens naar max level aan het tillen. Hierna eens gaan kijken welk wapen mij het meeste ligt en daar wat camo’s voor gaan unlocken. Zal inderdaad fijn zijn als S1 ook weer speelt, dan kunnen we lekker prestigen en weer levelen. :)

Zoals hier ook genoemd werd, is Invasion daar heel goed voor, maar man wat verafschuw ik die game mode bij een aantal levels waarbij de snipers gewoon con-ti-nu op ’t zelfde plekje zitten en vaak ook nog eens spawn killen. SMGs, pistols en shotguns zijn dan ook erg lastig om goed te levelen daar vind ik, omdat je gewoon maar weinig op die range komt. Of hoe ervaren jullie dit?

Marksman rifles zijn wel erg leuk om mee te spelen, zeker ook met een semi agressieve stijl voor Invasion (close range pak je ze, medium/long range ook. Sniper range helaas niet)
Battle rifles heb ik helemaal niks mee, daar kan ik vrij weinig mee. Dus levelen gaat daar vrij lastig mee.

Ik loop overigens altijd met een PILA secondary rond om lekker xp te farmen door continu UAV’s uit de lucht te schieten. Gemiddeld zijn ze 5-10 sec online en dan heb ik ze weer gepakt.
Wat ik wel cool vind is dat het de 6v6 maps zijn maar dan mega uitgebreid.
* Denman meldt zich als Invasion Sniper :w

Voorheen deed ik snipers levelen ook in de standaard 6v6 modes, maar aangezien deze modus er nu toch in zit vind ik het wel leuk om daar met snipers te spelen. Ik lig dan (uiteraard) sneaky op de daken, maar ik ben geen spawn killer.

Close range wapens (SMG, Assault, Shotgun) zijn daar idd een stuk lastiger. Maar die vind ik dan weer leuker en beter in de 6v6 modes.

Mogelijk zal ik de snipers uiteindelijk ook in de standaard modes gaan spelen, ging me in Nuketown (toch aardig close range :+) ook altijd wel aardig af :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:23:

Hurtgen bolt action rifles only servers _/-\o_

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vrijdag schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:59:
[...]

Hurtgen bolt action rifles only servers _/-\o_
holy shit the memories! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:52:
[...]

Canted vibro dot 7 ofzoiets enige die je nodig heb ouwe. echt een ziek ding op marksman rifles. zieke snipes maak je daar mee mits je goed kan aimen.

Precies die laser bedoel ik... maar is locked op snipers:P

EDIT: Bij mij in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 14-11-2022 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07

rCk

Denman schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:58:
[...]

* Denman meldt zich als Invasion Sniper :w

Voorheen deed ik snipers levelen ook in de standaard 6v6 modes, maar aangezien deze modus er nu toch in zit vind ik het wel leuk om daar met snipers te spelen. Ik lig dan (uiteraard) sneaky op de daken, maar ik ben geen spawn killer.

Close range wapens (SMG, Assault, Shotgun) zijn daar idd een stuk lastiger. Maar die vind ik dan weer leuker en beter in de 6v6 modes.

Mogelijk zal ik de snipers uiteindelijk ook in de standaard modes gaan spelen, ging me in Nuketown (toch aardig close range :+) ook altijd wel aardig af :P
Hahah dus jij bent er zo een! :X
Ergens vind ik het bewonderenswaardig hoor, want ik heb het geduld niet of ik weet de plekjes niet te vinden. Voor ik ergens op een plekje zit, word ik er al vanaf geschoten 8)7 .
Mocht je tips hebben, mag je altijd een PB sturen.

Een beetje close range is mogelijk op 2 levels (grensovergang) en een vd woestijn levels. Als je daar een vd vlaktes over komt, kan je in die huisjes nog wat huisvesten :*)

Het is wel eerder aangegeven, maar Invasion is wel echt handig om wapens te levelen. Ik weet niet of het qua normaal level ook zo veel beter is, want ik speelde dit pas toen ik level 55 was.
Ik denk niet dat het op kan tegen een goed potje DOM, maar daar ben je best wel afhankelijk van je teammates mee... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:19
Ik heb me de laatste dagen ook maar in Invasion gegooid (al heb ik wel echt een hekel aan die gamemode). Moest nog wat wapens levelen voordat warzone 2.0 uitkomt aankomende woensdag. Ben bijna klaar met alle wapens die ik wil gebruiken in warzone :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ja de manier van unlocken is ook niet mijn ding. Dat ik een wapen moet levelen vind ik uiteraard helemaal prima maar dat ik een ander wapen (waar ik niet mee wil spelen) moet levelen voor een bepaalde attachement vind ik wel echt zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overigens is het wel erg makkelijk geworden om een wapen Gold te halen, dat vind ik dan weer jammer.
In MW2019 en ColdWar (andere niet gespeeld) moest ik daar toch wat meer moeite voor doen en was er daarom wat meer voldoening als je het daadwerkelijk haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:58

Ho ho oude vent |:(
Ik word in December 40 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Starscreamer schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:42:
[...]

Jij bent dus net als ik ook een ouwe vent. Met referentiekader: al de kleuters die ook CoD spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Noob sweater :P

* Vrijdag wordt in december het antwoord op alles :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Vrijdag schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:08:
[...]

Noob sweater :P

* Vrijdag wordt in december het antwoord op alles :+
Een goed glas bier? :+

Deze noob is ook de 40 gepasseerd en probeert nog steeds om hoekjes te springen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
[...]

Puber :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jemig wat is dit ineens, Call of Rollators? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel is de update voor seizoen1 op ps5. Geen warzone....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
Wolverine9000 schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:15:
Hoeveel is de update voor seizoen1 op ps5. Geen warzone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm. Ik kan warzone wel toevoegen maar er begint geen download op de ps5. Of doe ik iets verkeerd.

Edit: of heeft bovenstaande ook betrekking op warzone

[ Voor 22% gewijzigd door Oxigeon op 14-11-2022 20:05 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 22:06
Ik heb nog steeds dezelfde Warzone 2 pre-load die meekwam met de MW2 pre-load. Zit ook met smart te wachten tot ik het volledige download kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 23:22
Ik irriteer me ook aan die Snipers als ik af ga..om het vervolgens ook zelf te doen. Het geeft zo’n lekker gevoel om iemand op afstand af te knallen. Ik begrijp het probleem bij Invasion echter niet. Als je bij de meeste maps door het midden gaat waar de gebouwen dicht op elkaar staan heb je niet veel last van snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Xbox Series X

Nu echt voor het eerst sinds launch een crash terug naar het dashboard gekregen. Middenin de MP. Kut zeg.

Wat kun je trouwens doen aan die map scramblers? Je ziet geen shit op je minimap meer en vaak doet niemand er iets aan. Ik zie hem ook lang niet altijd in de lucht hangen.

[ Voor 41% gewijzigd door devilsnight op 14-11-2022 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 10:16
Ik ben nog bezig met de Campaign mode. Bij de laatste missie stopte het spel en kreeg een foutmelding.
Als ik het laatste savegame laad, krijg ik dezelfde foutmelding.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10 07:01
Nu alle SMG's, AR's, en nu Battle Rifles gemaxed. Kom net van de SO-14 af, wat een ongelooflijk klote ding is dat.

Daarna met de RPK verder gegaan en oh my lord, where has this gun been all my life. Waar ik net aan 1 level per potje omhoog ging met de SO-14, zit ik met de RPK in drie potjes tegen de 8 aan.

Nu dus alle LMG's, shotguns, daarna snipers/marksman rifles, pistols, en melee nog... Maar of ik wacht op hardcore/tier 1 of op verdere beschikbaarheid van double xp tokens.

Nog geen gold camo's though, dat doe ik later wel.
Ricmaniac schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:52:
[...]

Geldt die canted laser als hipfire? Ik dacht dat het als ADS zou gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:31:
Xbox Series X

Wat kun je trouwens doen aan die map scramblers? Je ziet geen shit op je minimap meer en vaak doet niemand er iets aan. Ik zie hem ook lang niet altijd in de lucht hangen.
Je kunt ze uit de lucht schieten met een launcher of een halve magazijn uit je geweer.

___

Ik dacht maar eens het mesje te levelen. Mijn hoop was dat SBMM me flink zou helpen na een paar potjes maar dat hoeft niet eens. Stond gewoon bovenaan in domination met 11 caps en 33 kills (de vtol hielp wel).

Vinden jullie een beetje teabaggen op last standers toegestaan? https://www.xbox.com/play/media/DGXSATSZ5F

[ Voor 29% gewijzigd door Exactor it op 14-11-2022 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik het goed begrijp hoef je niks te preloaden als je mw2 al bezit. De overige download komt later omdat die nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
FlowSnake schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:50:
Nu alle SMG's, AR's, en nu Battle Rifles gemaxed. Kom net van de SO-14 af, wat een ongelooflijk klote ding is dat.

Daarna met de RPK verder gegaan en oh my lord, where has this gun been all my life. Waar ik net aan 1 level per potje omhoog ging met de SO-14, zit ik met de RPK in drie potjes tegen de 8 aan.

Nu dus alle LMG's, shotguns, daarna snipers/marksman rifles, pistols, en melee nog... Maar of ik wacht op hardcore/tier 1 of op verdere beschikbaarheid van double xp tokens.

Nog geen gold camo's though, dat doe ik later wel.

[...]

Geldt die canted laser als hipfire? Ik dacht dat het als ADS zou gelden.
Klopt is ook wanneer je ADS't maar 100% accuracy wanneer je dat doet. en het gaat super super snel omdat je niet scoped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Man man man... Sinds de laatste update voor me videokaart (speciaal voor MW2) krijg ik om de paar matches een crash (verify integrity files troep).

Met de drivers daarvoor werkte alles wel perfect.. meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
Knamix schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:04:
Man man man... Sinds de laatste update voor me videokaart (speciaal voor MW2) krijg ik om de paar matches een crash (verify integrity files troep).

Met de drivers daarvoor werkte alles wel perfect.. meer die hier last van hebben?
Welke kaart en welke drivers? Lees meer over crashes maar heb er zelf geen last van met een 6800xt en de meest recente whql drivers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Die FTAC Recon, wat een verschrikkelijk wapen om te levelen🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Sokucho schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:27:
[...]

Welke kaart en welke drivers? Lees meer over crashes maar heb er zelf geen last van met een 6800xt en de meest recente whql drivers.
driver 526.86 icm 3060ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Exactor it schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:51:
[...]

Ik dacht maar eens het mesje te levelen. Mijn hoop was dat SBMM me flink zou helpen na een paar potjes maar dat hoeft niet eens. Stond gewoon bovenaan in domination met 11 caps en 33 kills (de vtol hielp wel).
Nou, dat mesje is goud en bijna platinum. Wat zijn cod spelers slim. Mocht voor dertig kills flanken in KC op de brug. Je zou denken dat ze de weg achter de tunnel een beetje zouden bewaken maar niks ervan
Dank cod spelers!

Ik maak me meer zorgen om de shield. Eén kill vind ik al lastig met de shield zelf (ik gooi meestal een mesje of switch naar pistol als ze stil gaan staan) laat staan twee in tien seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 21:58

OMD

Exactor it schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:44:
[...]

Nou, dat mesje is goud en bijna platinum. Wat zijn cod spelers slim. Mocht voor dertig kills flanken in KC op de brug. Je zou denken dat ze de weg achter de tunnel een beetje zouden bewaken maar niks ervan
Dank cod spelers!

Ik maak me meer zorgen om de shield. Eén kill vind ik al lastig met de shield zelf (ik gooi meestal een mesje of switch naar pistol als ze stil gaan staan) laat staan twee in tien seconden.
Shipment…

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Pff sinds vandaag wel wat issues. Niet zeker hoe het komt, maar de FPS is een stuk lager. Voorheen draaide het soepel, maar nu 80-90 fps.. (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier juist op de ps5 de hele avond zonder problemen kunnen spelen. Waar ik normaal wel eens wat lag heb of haperingen in het menu nu nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Als ik een squad zit met 4 personen kan ik nooit een game vinden op de PS5, laat ik iemand anders van die 4 hosten, dan lukt het wel. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Sleeon schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:12:
Als ik een squad zit met 4 personen kan ik nooit een game vinden op de PS5, laat ik iemand anders van die 4 hosten, dan lukt het wel. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Soms is er een bug dan blijft de search op Connecting staan. Het remaken van de party is dan meestal genoeg om weer games te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
Iemand enig idee of je de dubbel XP nog krijgt op PS5 als je de Vault Edition nu nog koopt? kan niet echt duidelijk vinden of dat zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:52
Ryada schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:16:
[...]

Soms is er een bug dan blijft de search op Connecting staan. Het remaken van de party is dan meestal genoeg om weer games te kunnen vinden.
Je kan beter even invasion zoeken, en dan als ie geconnect is snel stoppen en dan weer bijv quickplay. Werkt veel sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Beavbusi schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:33:
[...]

Je kan beter even invasion zoeken, en dan als ie geconnect is snel stoppen en dan weer bijv quickplay. Werkt veel sneller.
Helaas wil die niet altijd werken bij mij, soms wel maar vaak werkt dat trucje niet meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Ja, vrienden van mij snappen die lobbies nooit echt, dus lastig om hun dan te laten hosten :P
Maar oke, hopelijk fixen ze dit een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:35
Cardwizard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:28:
Iemand enig idee of je de dubbel XP nog krijgt op PS5 als je de Vault Edition nu nog koopt? kan niet echt duidelijk vinden of dat zo is
Als je het daarvoor gaat doen.... dan kan je ook de campaign gaan spelen, met elke missie krijg je ook een reward, inclusief een paar keer dubbel xp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gisteren wel lekker met @JeroenD92 gespeeld. Helaas had hij veel problemen met FPS :(
Maar was wel gezellig. Tot een uurtje of 12 gemaakt met zijn 2en. Ben ook aan de pistols begonnen maar dat was wel even pittig in het begin, de red dots zitten zo laag in je sight picture dat ik maar besloten heb om ironsights te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Laatst online: 06-10 10:02
Sleeon schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:12:
Dit is inderdaad een bug in de game momenteel. het gebeurd bij mij ook al in een party met 2 mensen.

Vraagje voor de luitjes op PC. Indien de game bij jullie crasht hoe vaak gebeurt dit jullie ?
Bij mij is het inmiddels standaard 2 x op een avond (gamesessie van 3 tot 4 uur) en dan krijg ik onderstaande bericht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GONTM_HeYq27k_hNQUxFgMk1EnE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IcN1YNdXRTEgqKyjTS9ql7eO.jpg?f=user_large

Specs:
Intel I7 8700K
Corsair 32GB DDR4
Asus Maximus X Hero
MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR

Dit word wel een behoorlijk frustrerende error als deze ook in Warzone 2.0 voor gaat komen. krijg hier Dev error vibes van.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

D3LTTA schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:53:
[...]

Dit is inderdaad een bug in de game momenteel. het gebeurd bij mij ook al in een party met 2 mensen.

Vraagje voor de luitjes op PC. Indien de game bij jullie crasht hoe vaak gebeurt dit jullie ?
Bij mij is het inmiddels standaard 2 x op een avond (gamesessie van 3 tot 4 uur) en dan krijg ik onderstaande bericht:

[Afbeelding]

Specs:
Intel I7 8700K
Corsair 32GB DDR4
Asus Maximus X Hero

Dit word wel een behoorlijk frustrerende error als deze ook in Warzone 2.0 voor gaat komen. krijg hier Dev error vibes van.. :'(
Zit je op de laatste driver? Want deze error schijnt driver gerelateerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
Ryada schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:55:
[...]

Zit je op de laatste driver? Want deze error schijnt driver gerelateerd te zijn.
Helaas hebben de laatste drivers van 10-11 ( 526.86) nog niet geholpen . Ik had gisteren bij gamemode Invasion zelfs weer heel af en toe witte artifacts zoals die ook in de 526.47 drivers verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
HansPatat050 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:49:
[...]

Als je het daarvoor gaat doen.... dan kan je ook de campaign gaan spelen, met elke missie krijg je ook een reward, inclusief een paar keer dubbel xp.
Niet alleen daarvoor uiteraard, totaalpakketje... maar als dat er niet in zit dan pas ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Cardwizard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:02:
[...]

Niet alleen daarvoor uiteraard, totaalpakketje... maar als dat er niet in zit dan pas ik
Wat ik begreep was dat als je de vault edition haalt de xp tokens er nu wel bij zitten. Maar bind me er niet op vast, want ik weet niet hoe ze het nou specifiek gedaan hebben. Je weet het maar nooit met Activision...

[ Voor 17% gewijzigd door Ryada op 15-11-2022 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:40
Cardwizard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:28:
Activision heeft besloten dat iedereen die in bezit is van Vault Edition, uit eindelijk toch 10x Dubbel XP en 10x Dubbel XP Wapen. Deze heeft iedereen al gestort gekregen op zijn of haar account.

Je moet even kijken bij Token XP, daar zouden ze moeten tussen staan.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
[...]

[Afbeelding]

Specs:
Intel I7 8700K
Corsair 32GB DDR4
Asus Maximus X Hero

Ik heb gelukkig geen last van crashes. Gisteren een tijdje in een 5 man party gespeeld, ook daar geen crashes. Alleen de bug met het niet vinden van een game..

Wellicht dat het FPS probleem te maken jeeft met Fidelityfx CAS. Ik kan me namelijk niet meer herinneren wat ik voor de update had aanstaan - kennelijk zijn er wat settings verandert nadat ik de Driver update heb uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Weet niet of dit al gepost is, maar WZ 2.0 en Season 1 is al te preloaden:
Season 01 for Modern Warfare® II and Warzone 2.0™ goes live on November 16 at 10 AM PT. Modern Warfare II will receive its Season 01 update on November 14 at 10 AM PT. All platforms can preload Warzone 2.0 starting on November 14 at 10 AM PT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:17:
Weet niet of dit al gepost is, maar WZ 2.0 en Season 1 is al te preloaden:

[...]
Ik ben nu op kantoor. Als je dit wil doen, kan je dat dan gewoon vanuit de console zelf, of moet je eerst het spel starten zoals met de eerdere patches? Ik speel op de PS4 trouwens, misschien dat het per platform verschilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:20:
[...]

Ik ben nu op kantoor. Als je dit wil doen, kan je dat dan gewoon vanuit de console zelf, of moet je eerst het spel starten zoals met de eerdere patches? Ik speel op de PS4 trouwens, misschien dat het per platform verschilt?
Ik kan niks zien in de Playstation Store om te selecteren. ik ga zo even de PS5 aan zetten en kijken wat er gebeurt. Ik weet wel, voorheen, als je de disc versie hebt er geen automatische updates waren en dat je echt de PS aan moest zetten. Ik heb de disc versie dus verwacht hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:56

ettie1990

PSN:ettiesick

crimby schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:30:
[...]

Ik kan niks zien in de Playstation Store om te selecteren. ik ga zo even de PS5 aan zetten en kijken wat er gebeurt. Ik weet wel, voorheen, als je de disc versie hebt er geen automatische updates waren en dat je echt de PS aan moest zetten. Ik heb de disc versie dus verwacht hetzelfde.
je moet op de PS5 pre loaden vanuit Playstation Store en dan kiezen eerst voor Call Of Duty Modern Warfare II. Je kiest voor downloaden en dan heb je maar 1 optie die je kunt kiezen (Warzone 2.0). Ik heb zelf de COD MW II niet trouwens, vond dat onduidelijk. Ik lees overal dat je gewoon moet zoeken in de Playstation Store op Warzone 2, maar dat vind ie niks haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:15
[...]

[Afbeelding]

Specs:
Intel I7 8700K
Corsair 32GB DDR4
Asus Maximus X Hero

Ik had gister dezelfde error. ligt niet aan de installatie van de PC, of aan de drivers.
Ik zat namelijk in een party met XBOX en PS5 vrienden. Op alle 3 de platformen crashde tegelijk de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
ettie1990 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:31:
[...]

je moet op de PS5 pre loaden vanuit Playstation Store en dan kiezen eerst voor Call Of Duty Modern Warfare II. Je kiest voor downloaden en dan heb je maar 1 optie die je kunt kiezen (Warzone 2.0). Ik heb zelf de COD MW II niet trouwens, vond dat onduidelijk. Ik lees overal dat je gewoon moet zoeken in de Playstation Store op Warzone 2, maar dat vind ie niks haha
Ik zie geen Warzone 2.0 helaas…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y54EGeqLc_bg1lFhfNwK62f8Gjg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9SOdGh8XIysrh9Bd3z5MRPmL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:30:
[...]

Oh da's onhandig. Met andere spellen doe ik altijd om de zoveel tijd even naar de tegel, options knop en zoeken naar updates. Eerst het spel starten vind ik maar omslachtig.

Bovendien ben ik niet geïnteresseerd in Warzone, alleen het nieuwe seizoen. Ik heb nog genoeg punten om meteen de battlepass te kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9G63egTe4w9gu3-tW2vA8D9SUYU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yypFvr3hX3zDcS6hU2ok5uDV.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/149WHsGeW5ij3fp1VGmIr6A-vJ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1g3Awl2xDmfzw45MxfqSASPj.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26-QloDDZXB_5gL5sTIyNhxlohk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FZ2jsCtx7LR3g33e4KSmHkSG.png?f=user_large

even op de knop klikken waar beta staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:35:
[...]

Oh da's onhandig. Met andere spellen doe ik altijd om de zoveel tijd even naar de tegel, options knop en zoeken naar updates. Eerst het spel starten vind ik maar omslachtig.

Bovendien ben ik niet geïnteresseerd in Warzone, alleen het nieuwe seizoen. Ik heb nog genoeg punten om meteen de battlepass te kopen namelijk.
Ja heel irritant! Slaapmodus was voor mij dan ook niet relevant, want updaten deed ie toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Thanks! Season 1 voor COD MW2 is dan gewoon een update zonder additionale download vanuit de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:33
crimby schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:41:
[...]

Thanks! Season 1 voor COD MW2 is dan gewoon een update zonder additionale download vanuit de store?
ik kan het niet testen op dit moment, staat bij mij alleen spelen op je console.
dacht ergens te hebben gelezen dat het pakket al gedownload is maar dat lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik heb net ff op de PS5 gekeken, warzone reeds in bezit en geen update voor COD… niks wordt gedownload. Zal wel weer eens iets mis gaan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Laatst online: 21:08
Hier hetzelfde op PC, ik zie netjes MW2 | WZ2 staan maar geen download tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Snel google rondje vertelt me dat pre loaden vanaf 6 PM GMT beschikbaar is (19:00 hier), en dat die op consoles een kleine 115 Gb zou zijn. Season 1 update zal verder vannacht wel gewoon gedownload kunnen worden gok ik.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
tommerd_ schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:14:
Snel google rondje vertelt me dat pre loaden vanaf 6 PM GMT beschikbaar is (19:00 hier), en dat die op consoles een kleine 115 Gb zou zijn. Season 1 update zal verder vannacht wel gewoon gedownload kunnen worden gok ik.
115GB?

Honderdvijftien gigabyte?

HONDERDVIJFTIEN GIGABYTE?

Bij de harige ballen van Cpt. Price. Dat is toch volkomen achterlijk als dat waar is? :') Da's bijna net zo groot als de volledige installatie zoals die nu is.

Hopelijk kan ik ook gewoon allen S1 downloaden en niet de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:19:
[...]

115GB?

Bij de harige ballen van Cpt. Price. Dat is toch volkomen achterlijk als dat waar is? :') Da's bijna net zo groot als de volledige installatie zoals die nu is.

Als het goed is is dat de standalone size. Het gebruikt asset sharing als je de volledige game hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:20:
[...]

Als het goed is is dat de standalone size. Het gebruikt asset sharing als je de volledige game hebt ;)
Hmm, ik hou mijn paarden even in bedwang en wacht het wel af dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
tommerd_ schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:14:
Vanaf 14 november toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
Androo schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:34:
[...]

Ik had gister dezelfde error. ligt niet aan de installatie van de PC, of aan de drivers.
Ik zat namelijk in een party met XBOX en PS5 vrienden. Op alle 3 de platformen crashde tegelijk de game
Oke, De vrienden waar ik mee speel spelen allemaal op de PS5 maar ik lijk wel bijna elke keer de enige die mid game crasht. zei kunnen vaak de match gewoon afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
D3LTTA schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:33:
[...]

Oke, De vrienden waar ik mee speel spelen allemaal op de PS5 maar ik lijk wel bijna elke keer de enige die mid game crasht. zei kunnen vaak de match gewoon afmaken.
Ik heb vanaf release nog geen crash gezien op de PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 23:22
Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:19:
[...]

115GB?

:) :)
Pagina: 1 ... 50 ... 85 Laatste