Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07

rCk

Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:19:
[...]

115GB?

Honderdvijftien gigabyte?

HONDERDVIJFTIEN GIGABYTE?

Bij de harige ballen van Cpt. Price. Dat is toch volkomen achterlijk als dat waar is? :') Da's bijna net zo groot als de volledige installatie zoals die nu is.

Hopelijk kan ik ook gewoon allen S1 downloaden en niet de rest.
Hahaha, blij toe dat ik tegenwoordig 1GB Glasvezel heb _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gelukkig is seizoen 1 voor de mp apart te downloaden binnenkort. Hoef ik de hele 115 gb voor warzone 2 niet te downloaden 😉

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
Ik denk dat ik de extra SSD in mijn PS5 maar Call of Storage ga noemen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Cardwizard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:50:
Ik denk dat ik de extra SSD in mijn PS5 maar Call of Storage ga noemen oid
_O- _O- _O-

Helaas vanavond en morgenavond niet spelen, misschien later op de avond. Donderdag maar maximaal los met S1.

Warzone ga ik waarschijnlijk ook niet spelen, ik vind de normale MP toch leuker.
Ben benieuwd met het nieuwe seizoen. Zin in ! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:19:
[...]

115GB?

Honderdvijftien gigabyte?

Bij de harige ballen van Cpt. Price. Dat is toch volkomen achterlijk als dat waar is? :') Da's bijna net zo groot als de volledige installatie zoals die nu is.

Hopelijk kan ik ook gewoon allen S1 downloaden en niet de rest.
Was jij het niet die vond dat bij de release van de game alles zo klein was? Dat je het bijna begon te missen al dat downloaden? :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!
tommerd_ schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:08:
[...]

Was jij het niet die vond dat bij de release van de game alles zo klein was? Dat je het bijna begon te missen al dat downloaden? :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWbBc2DWYAcXCw6?format=jpg&name=small

O-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Ik moet overigens zeggen dat ik me om downloadsnelheid niet zo'n zorgen maak, maar ik blijf games verwijderen om een beetje fatsoenlijk uit te komen met het geheugen op m'n PS5. Ook omdat ik het belachelijk vind dat ik binnen een jaar na het kopen van een console een externe SSD bij moet kopen om hem te gebruiken zoals ik wil. Maar dat past misschien beter in het PS5 topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erazer33
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 12:25
rCk schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:23:
...
Marksman rifles zijn wel erg leuk om mee te spelen, zeker ook met een semi agressieve stijl voor Invasion (close range pak je ze, medium/long range ook. Sniper range helaas niet)
Doet me erg herinneren aan de KAR98K van de allereerste CoD _/-\o_
Battle rifles heb ik helemaal niks mee, daar kan ik vrij weinig mee. Dus levelen gaat daar vrij lastig mee.
Hier herken ik mij ook wel in.
Ik speelde vooral invasion om de platinum skin challenge te voltooien (Long Range kills), met Marksman Rifles en Battle Rifles.

Vooral de Battle Rifles zijn eigenlijk te zwak om goede Long Range schoten te doen, maar die enkele keer dat je dan n 200 m headshot maakt voelen dan ook wel heel goed.
Exactor it schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:44:
...
Nou, dat mesje is goud en bijna platinum. Wat zijn cod spelers slim. Mocht voor dertig kills flanken in KC op de brug. Je zou denken dat ze de weg achter de tunnel een beetje zouden bewaken maar niks ervan
Dank cod spelers!

Ik maak me meer zorgen om de shield. Eén kill vind ik al lastig met de shield zelf (ik gooi meestal een mesje of switch naar pistol als ze stil gaan staan) laat staan twee in tien seconden.
Ik ben nu ook bezig met t mesje. Ik stoor me nu wel een beetje aan de nieuwe manier van sliden icm het mesje. Ik kan niet meer iemand steken terwijl ik n slide maak.
Dat maakt het wel een stuk lastiger om iemand uit te schakelen, zeker met de lagere TTK

Edit: quote tag gesloten

[ Voor 34% gewijzigd door erazer33 op 15-11-2022 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 13:38
rCk schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:57:
[...]

_O- _O- _O-

Helaas vanavond en morgenavond niet spelen, misschien later op de avond. Donderdag maar maximaal los met S1.

Warzone ga ik waarschijnlijk ook niet spelen, ik vind de normale MP toch leuker.
Ben benieuwd met het nieuwe seizoen. Zin in ! oOo
Je weet nu al dat je de nieuwe MP leuker gaat vinden? Oke :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:12
tommerd_ schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:15:
Ik moet overigens zeggen dat ik me om downloadsnelheid niet zo'n zorgen maak, maar ik blijf games verwijderen om een beetje fatsoenlijk uit te komen met het geheugen op m'n PS5. Ook omdat ik het belachelijk vind dat ik binnen een jaar na het kopen van een console een externe SSD bij moet kopen om hem te gebruiken zoals ik wil. Maar dat past misschien beter in het PS5 topic
Opslaggeheugen is tegenwoordig groot genoeg, niet wat je standaard krijgt op consoles. Maar waarom textures nog resizen of comprimeren als je ook 4k textures kan krijgen zonder dat je conessies moet doen op hoe het er uit ziet. Om een voorbeeld te pakken met Cold War. De MP(Als de base al geïnstalleerd is) kost 26.5GB. Zodra je High-Resolution Assets aanzet gaat het naar 111.0GB. Het ziet er zeker mooier uit, ook al heb je geen 4k scherm, maar als je op een console maar 500GB of 1TB krijgt zit die inderdaad zo vol. Ook geluid is er veel op voorruit gegaan. Het hoeft niet meer op een CD'tje of DVD'tje te passen en geluid was ook een makkelijke winnaar om te comprimeren.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Sleeon schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:49:
[...]

Je weet nu al dat je de nieuwe MP leuker gaat vinden? Oke :?
Ik weet wel dat ik normaal gesproken de normale MP altijd leuker vind dan Warzone. Warzone heeft me nooit echt getrokken. Is dat gek?
erazer33 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:18:
[...]

Ik speelde vooral invasion om de platinum skin challenge te voltooien (Long Range kills), met Marksman Rifles en Battle Rifles.

Vooral de Battle Rifles zijn eigenlijk te zwak om goede Long Range schoten te doen, maar die enkele keer dat je dan n 200 m headshot maakt voelen dan ook wel heel goed.

Dat is zeker waar! Ach, ik ga later nog wel verder met de skin challenges aan de gang, eerst wapens en attachments unlocken en het makkelijke extra xp verdienen door de wapens te levelen ( omstraks met S1 verder te komen)

Long range is inderdaad wel pittig om te behalen, ik had laatst een daily challenge met de pistol, die heb ik vrij gemakkelijk in TDM gehaald door gewoon met de pistol rond te lopen en paar campers neer te knallen en soms een lucky last shot bij iemand die al half dood was te krijgen. Verder is het niet echt bevorderlijk voor je resultaat :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Warzone heb ik in de eerdere versies van Cod wel eens geprobeerd. Maar ik heb gewoon helemaal niks met het hele Battle Royale concept.

Dat DMZ klinkt op zich nog wel interessant, maar daar wacht ik eerst wel wat gebruikerservaringen voor af. Kan het altijd later nog installeren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:36:
Warzone heb ik in de eerdere versies van Cod wel eens geprobeerd. Maar ik heb gewoon helemaal niks met het hele Battle Royale concept.

Dat DMZ klinkt op zich nog wel interessant, maar daar wacht ik eerst wel wat gebruikerservaringen voor af. Kan het altijd later nog installeren.
Hier sluit ik me volledig bij aan, ik ben geen warzone/Battle Royale speler, geef mij maar lekker 6v6 potjes op Shipment :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Precies dit, dat Battle Royale / Warzone is ook niet zo voor mij. Ik vind Invasion al speciaal genoeg tov de normale 6v6.

6v6 potjes op shipment vind ik daarentegen wel erg heftig :P

Ik heb ook Fortnite geprobeerd, als je met een maatje speelt op split screen is dat wel lachen online, verder heb ik nooit het gevoel gehad om dat eens te gaan spelen. Gewoon lekker die 6v6 (of om vreemd te gaan Invasion om te levelen) en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]

Ik speel de 6v6 maps en als ik dan op die Market place map kom (naam weet ik ff niet) of Taraq map dan pak ik mijn maxed wapens voor de 25 long shots. Tot nu toe alleen nog MR's maxed en op goud (3 platinum) maar is wel de snelste methode voor mij en kan ik gewoon 6v6 blijven queuen voor de rest te lvlen / goud te maken.

De marketplace over kijken vanaf de camper (punt A op domination) of vanaf punt c (op domination).
En dan gewoon lekker je tentje opzetten en alles net iets voor bij de helft van die laan is een long shot.

Op taraq bij Punt A op domination die grote gebouw (groen).

Met 2 matchen op deze maps en bij pech 3 dan is het klaar.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik snap niets meer van de wereld: Sinds wanneer zijn er Burger King vouchers voor een game als MW2 en zijn die nog geld waard ook??!

Ik denk dat ik gewoon weer COD2 offline moet spelen en dat ik officieel te oud voor deze zooi ben… haha.

Met bovenstaande eens: Ground war kan ik niet, warzone doe ik niet. 6v6 close combat battle of ik word allen maar gesniped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
rCk schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:54:
Precies dit, dat Battle Royale / Warzone is ook niet zo voor mij. Ik vind Invasion al speciaal genoeg tov de normale 6v6.

6v6 potjes op shipment vind ik daarentegen wel erg heftig :P
Haha snap ik hoor, heb ik zelf ook. Maar weet dat er mensen zijn waarbij de nekharen gelijk overeind gaan staan als ik dat noem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hann1BaL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:08:
Ik snap niets meer van de wereld: Sinds wanneer zijn er Burger King vouchers voor een game als MW2 en zijn die nog geld waard ook??!

Ik denk dat ik gewoon weer COD2 offline moet spelen en dat ik officieel te oud voor deze zooi ben… haha.

Met bovenstaande eens: Ground war kan ik niet, warzone doe ik niet. 6v6 close combat battle of ik word allen maar gesniped.
Ik verwacht die MR's wel een lichte nerf krijgen.
Die SP-208 en SA-B zijn net iets te goed en veeeeel vaker one shot one kill vergeleken met de andere MR's.

Iedereen loopt er nu mee ook xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Hann1BaL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:08:

Zo snel je je begint te ergeren aan skins moet je inderdaad van cod afblijven. Tegenwoordig zitten overal skins bij. Gok dat amazon prime over 2 weken ook met skins voor cod begint te gooien

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe meer mensen er met roze wapens en neon-skins rondlopen, hoe beter. Die kan ik namelijk makkelijker zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Oxigeon schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:19:
[...]

Zo snel je je begint te ergeren aan skins moet je inderdaad van cod afblijven. Tegenwoordig zitten overal skins bij. Gok dat amazon prime over 2 weken ook met skins voor cod begint te gooien
Oh nee, ik erger mij niet aan skins :) Hoe iemand er uit wil zien vind ik prima en doet niets af aan de gameervaring zelf.

Het is meer de algehele disconnect die ik dan ervaar: Wie is er nou gek? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:05
[...]

[...]

Ik ben nu ook bezig met t mesje. Ik stoor me nu wel een beetje aan de nieuwe manier van sliden icm het mesje. Ik kan niet meer iemand steken terwijl ik n slide maak.
Dat maakt het wel een stuk lastiger om iemand uit te schakelen, zeker met de lagere TTK

Herkenbaar. De afstand na een slide goed inschatten is ook best lastig als je van Halo komt waar je momentum uitmaakt voor je melee range. Dat is CoD totaal niet waardoor ik best vaak whiff recht voor iemand. Desondanks gaat het met beleid rondom deuren en met Dead silence aan rennen als een gek nog niet eens verkeerd. Heb al wel wat vlaggen en Hard points gecleard met het messie. :)

Net als bij de shield vind ik dat je de ander hoort terwijl hij naar de killcam kijkt awesome. Zeker als je het poppetje hebt zitten teabaggen terwijl hij/zij in last stand zat.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 15-11-2022 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 09:08
Ik heb ineens allemaal double XP tokens. In totaal 2 uur voor wapen xp en normale xp. Maar ik had niet de vault edition. (1x 15min, 1x 45 min en 1x 2 uur). Ik ga ze nu niet gebruiken, want ik heb toch al max level.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
Martinspire schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:10:
Ik heb ineens allemaal double XP tokens. In totaal 2 uur voor wapen xp en normale xp. Maar ik had niet de vault edition. (1x 15min, 1x 45 min en 1x 2 uur). Ik ga ze nu niet gebruiken, want ik heb toch al max level.
Is omdat je Warzone 1.0 hebt gespeeld….
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1592589077047558146

[ Voor 8% gewijzigd door Snakefoodjah op 15-11-2022 20:23 ]

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:05
Helaas nog maar 5 shield kills binnen tien seconden te gaan. De killcam voices zijn echt geweldig. Had net een groepje Nederlanders tegen die echt tekeer gingen (met humor overigens) als ik ze neerbeukte. Ze hadden mij ook vaak zat, daar niet van. Mesje was eerder vanavond al platinum. Daarna ga ik of met launchers verder of met matige guns in het algemeen. Ik heb er vooral lol in om te ontdekken hoe je om je zwakheden heen kan spelen. Of beter, hoe je de sterke kanten van je setup het beste inzet.

Edit: Nou, shield en knife zijn platinum maar er moet me iets van het hart. Eerst vertelden jullie niet dat de Icarus een bazen gun is en nu kom ik erachter dat er verzwegen wordt hoe goed de TAQ56 AR is. Dat is een soort laser dat ook nog vrij rap mensen neerlegt. Enige nadeel is kleine magazijn (of ik spray teveel). Wat ook kan is dat elke AR goed voelt na een drietal dagen met launchers, melee en pistols. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Exactor it op 15-11-2022 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
Iemand ervaring met de multiplayer pack? Ik moet die elke keer opnieuw installeren🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

llovesoccerx7 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 00:38:
Iemand ervaring met de multiplayer pack? Ik moet die elke keer opnieuw installeren🤔
Hier heb ik alles maar 1x hoeven downloaden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik 1 keer multiplayer pak, 1 co op pak. Kleine bestanden 4 en 2 gb. En dan 22 gb voor de rest op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06
Nieuwe layout nu met de nieuwe patch. De gele cirkel rond lvl 55 is verdwenen en de dagelijkse challenges werken bij mij niet. En de store is ook uitgeschakeld. Had gehoopt dat de battlepass al actief was, maar helaas.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
Lekker Ventje schreef op woensdag 16 november 2022 @ 07:33:
Nieuwe layout nu met de nieuwe patch. De gele cirkel rond lvl 55 is verdwenen en de dagelijkse challenges werken bij mij niet. En de store is ook uitgeschakeld. Had gehoopt dat de battlepass al actief was, maar helaas.
BP is pas vanaf vanavond toch? Is dat 19:00 CET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Exactor it schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:52:
Helaas nog maar 5 shield kills binnen tien seconden te gaan. De killcam voices zijn echt geweldig. Had net een groepje Nederlanders tegen die echt tekeer gingen (met humor overigens) als ik ze neerbeukte. Ze hadden mij ook vaak zat, daar niet van. Mesje was eerder vanavond al platinum. Daarna ga ik of met launchers verder of met matige guns in het algemeen. Ik heb er vooral lol in om te ontdekken hoe je om je zwakheden heen kan spelen. Of beter, hoe je de sterke kanten van je setup het beste inzet.

Edit: Nou, shield en knife zijn platinum maar er moet me iets van het hart. Eerst vertelden jullie niet dat de Icarus een bazen gun is en nu kom ik erachter dat er verzwegen wordt hoe goed de TAQ56 AR is. Dat is een soort laser dat ook nog vrij rap mensen neerlegt. Enige nadeel is kleine magazijn (of ik spray teveel). Wat ook kan is dat elke AR goed voelt na een drietal dagen met launchers, melee en pistols. :)
Ik zit in hetzelfde traject, mesje inmiddels golden, platinum is bij mij nog niet beschikbaar.
Daarvoor moet ik voor 2 melee wapens gold hebben terwijl er op t moment maar 1 in de game zit ...

Het schild gaat wel n stuk trager, nog te vaak dat k niet goed met t schild sta, of zelfs dat ze mij met hun vuist neer krijgen o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Herkennen jullie dit probleem toevallig op de PC?

Afbeeldingslocatie: https://upload.bmwaddict.nl/images/2022/11/16/image.th.png

Ik heb dit minimaal 3x tot 6x in een game sessie van 1-2 uur.

Windows 11
Ryzen 5900x
RTX3080

Laatste drivers / updates etc. Helemaal geen verschil en al sinds de release hier dus last van :(

[ Voor 9% gewijzigd door Workaholic op 16-11-2022 09:11 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:42
Kom maar op met Warzone. Gister weer hele avond potjes met de ultieme tryhards. Quick scopen, rondrennen met mesjes, die belachelijke 2shot pistol. Kortom een hele frustrerende avond haha. Dat soort dingen kom je daar gelukkig minder tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Warzone 1.0 eigenlijk nooit gespeeld, vermaak mij goed met Invasion, hoop dat Warzone 2.0 daar op lijkt (?)
de kleine maps in multiplayer gaan mij vaak veel te snel, van alle kanten komt er wel een vijand lijkt het vaak :o

[ Voor 35% gewijzigd door Cardwizard op 16-11-2022 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 16:23
Cardwizard schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:13:
Warzone 1.0 eigenlijk nooit gespeeld, vermaak mij goed met Invasion, hoop dat Warzone 2.0 daar op lijkt (?)
de kleine maps in multiplayer gaan mij vaak veel te snel, van alle kanten komt er wel een vijand lijkt het vaak :o
Dan ga je nog wat beleven. Is totaal wat anders dan Invasion. Heb mij zelden zo vermaakt met een spel als in Warzone (in de Verdansk tijd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Rubenus schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:19:
[...]

Dan ga je nog wat beleven. Is totaal wat anders dan Invasion. Heb mij zelden zo vermaakt met een spel als in Warzone (in de Verdansk tijd).
We gaan het meemaken, hoop dat ik het niet te leuk ga vinden... had me een MW2 aankoop kunnen schelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Rubenus schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:19:
[...]

Dan ben ik ook heel benieuwd wat er toffer aan is? Zonder respawn lijkt het me nogal frustrerend haha. Maar ook ik ga er zeker even induiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-10 16:23
Manivado schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:21:
[...]

Dan ben ik ook heel benieuwd wat er toffer aan is? Zonder respawn lijkt het me nogal frustrerend haha. Maar ook ik ga er zeker even induiken.
De spanning, de enorm grote map waardoor elk potje anders is, je moet tactisch zijn om ver te kunnen komen. Maar het belangrijkste is de co-op ervaring met vrienden. Dat heb je niet op in MW2 op hetzelfde niveau. Keerzijde is dat het zonder vaste squad een stuk minder leuk is.

Helemaal zonder respawn is get niet natuurlijk. Er is de gulag. En bij goede teamplay kun je elkaar terugkopen (aannemende dat dit onveranderd is gebleven in WZ2).

[ Voor 13% gewijzigd door Rubenus op 16-11-2022 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 14-10 14:19
Rubenus schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:25:
[...]

De spanning, de enorm grote map waardoor elk potje anders is, je moet tactisch zijn om ver te kunnen komen. Maar het belangrijkste is de co-op ervaring met vrienden. Dat heb je niet op in MW2 op hetzelfde niveau. Keerzijde is dat het zonder vaste squad een stuk minder leuk is.
De co-op is wel het leuke aan warzone inderdaad. Vaste squad hoeft van mij niet, maar gewoon iemand om samen mee te spelen is wel leuker dan alleen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

erazer33 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:20:
[...]

Ik zit in hetzelfde traject, mesje inmiddels golden, platinum is bij mij nog niet beschikbaar.
Daarvoor moet ik voor 2 melee wapens gold hebben terwijl er op t moment maar 1 in de game zit ...

Het schild gaat wel n stuk trager, nog te vaak dat k niet goed met t schild sta, of zelfs dat ze mij met hun vuist neer krijgen o.O
Shield en knife gelden beiden voor de melee category. Dus er zitten er wel 2 in de game ;)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Daradius schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:26:
[...]

De co-op is wel het leuke aan warzone inderdaad. Vaste squad hoeft van mij niet, maar gewoon iemand om samen mee te spelen is wel leuker dan alleen.
Ik speel eigenlijk altijd alles solo, zit ook in de huiskamer te spelen dus met een headset op en tegen iemand anders praten is niet heel handig aangezien ik niet de enige in huis ben, als solo niet leuk is ben ik er snel klaar mee

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 16-11-2022 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:45
Warzone is voor mij persoonlijk wel echt geweldig, al twee jaar hooked aan. Verdansk was echt een super map, Caldera veel minder maar de gameplay ervaring om met 150 man gedropped blijft gewoon vet. Je kan het op verschillende manieren spelen, high kill games (veel risico), voor de win (tactisch meer passief) of zoals ik vaak speel, zoveel mogelijk kills maken en bij de laatste rondes wat minder agressief en voor de win gaan. Een goede aim/reactievermogen is belangrijk echter kan je met mapkennis (jumpspots) en tactisch met je squad ook snel ver in de laatste rondes komen. Ben benieuwd hoe de nieuwe mechanics gaan zijn en of het slidecancelen niet te erg ga missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
Iemand ook geen prestige emblem in zijn bezit? terwijl de progress zegt dat je level 56 bent?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:25
Punkbuster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:20:
Iemand ook geen prestige emblem in zijn bezit? terwijl de progress zegt dat je level 56 bent?
Ik zie heel veel lvl 56 spelers rondlopen, bij mij blijft het hangen op 55 :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 11:42
crimby schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:08:
[...]

BP is pas vanaf vanavond toch? Is dat 19:00 CET?
Ik las ergens dat de BP en Season1 content in MW2 vanaf 15:00 al beschikbaar zou zijn, maar WZ en DMZ pas vanaf 19:00. Zal het even nazoeken.

edit: gevonden:

[ Voor 13% gewijzigd door Rubu op 16-11-2022 10:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCBA01OVPxMabF1BMBoZn5QkWDw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jSmmtB7kwkHTYK4AQ7cdd36I.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 85% gewijzigd door Rivanov op 16-11-2022 10:35 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 11:42
Ik denk dat dit misschien was omdat er een tijdje een bug in de countdown zat? Heb toch meer de neiging de iets recentere tweet van IW te geloven, zeker omdat ze daar in een reply aangeven dat WZ / DMZ nog steeds om 10AM PT gaat starten (19:00 onze tijd). We weten het snel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:17

Metian

Snert is vies

Die level 56 is volgens mij gewoon een bug omdat alles al klaar staat, maar nog niet 'actief' is. Dit gebeurd vanaf 19 uur vanavond. Daarna is het dan ook mogelijk om verder te levelen en komt de Battle Pass ook terug (en ook de nieuwe playlists, shithouse etc.).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
En ik vond de maps nu al klein............ O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xgd3bfmpz90a1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ze hebben het een stuk duidelijker gemaakt wanneer je een camo challenge completed hebt. Godzijdank dat ze wel een beetje naar feedback luisteren :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScUb6dmmrWqFAyEnmbYDz9irxCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZeUSa4P54MmOFBpWsMQcl4cb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Is er al iets te downloaden? Na lvl 55 niet meer aangeraakt :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleeon
MrGizMo schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:44:
Is er al iets te downloaden? Na lvl 55 niet meer aangeraakt :$
Lees gewoon ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

User interface voelt ook veel snappier aan. Veel minder lagspikes of freezes in de menu's Voor alsnog een best goede update die een hoop issues verhelpt aan de hand van wat ik merk. Helaas is het menu voor Camo's echt drama nog steeds, ondanks dat duidelijker is welke nu unlocked zijn vs locked is het horizontale menu nog steeds gewoon niet chill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:15:
[...]

En ik vond de maps nu al klein............ O-)
6v6 RPG/shields only hardcore hardpoint in een Dixie 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Ok bedankt schat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Ryada schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:50:
[...]

Shield en knife gelden beiden voor de melee category. Dus er zitten er wel 2 in de game ;)
Ahhh natuurlijk.

Nu de vraag, ga ik vanavond die verder levelen, of toch voor de Warzone ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
erazer33 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:53:
[...]

Ahhh natuurlijk.

Nu de vraag, ga ik vanavond die verder levelen, of toch voor de Warzone ...
levelen in warzone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Kan wel. Was bij 1.0 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Ik verwacht wel een onspeelbare launch vanavond eigenlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Sleeon schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:56:
Ja joh. Gaat niks worden. Is wel elk jaar hetzelfde _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Update is al live, en tot nog toe werkt het prima. Als de servers het aankunnen zal er niks aan de hand zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zal wel meevallen. Er zijn natuurlijk een hoop PS4paupers zoals ik die de hele zooi eerst moeten downloaden en dan tot kerst moeten wachten totdat alles gekopiëerd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Ik denk dat ik maar niet meer voor het slapen ga spelen... heb de hele nacht liggen dromen/woelen alsof ik op CoD-maps rondliep... niet echt chill. Merk dat het best wel een intensieve game is waarbij je zo gefocust moet zijn om wat kills te maken. Dat maakt het tof, maar ook best wel draining. Meer mensen hier last van?

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CosmoKramer schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:09:
Ik denk dat ik maar niet meer voor het slapen ga spelen... heb de hele nacht liggen dromen/woelen alsof ik op CoD-maps rondliep...
De vraag is natuurlijk: Was je in je dromen de zwetende, of de bezwetende? :P

Verder niet zo heel gek hoor, zullen wel meer mensen zo ervaren. Hetzelfde kan gebeuren met een intense film bijvoorbeeld. Wat helpt is om een half uur/een uur voordat je gaat slapen al stoppen met gamen, danwel schermtijd. Een boek lezen, douchen of wat anders niet inspannends/adrenaline verhogend werkt vaak goed voor een betere nachtrust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat veel sneller in plunder/warzone dan in MP. Althans zo was het voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Ryada schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:50:
User interface voelt ook veel snappier aan. Veel minder lagspikes of freezes in de menu's Voor alsnog een best goede update die een hoop issues verhelpt aan de hand van wat ik merk. Helaas is het menu voor Camo's echt drama nog steeds, ondanks dat duidelijker is welke nu unlocked zijn vs locked is het horizontale menu nog steeds gewoon niet chill.
Hopelijk heeft het ook een positieve impact op m’n fps ✌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ps5 zit al aardig vol.
De console is nu het een en ander aan het downloaden voor Modern Warfare 2. (Ps5 versie, waaronder Warzone 2)

Voor het update bestand van Modern warfare 1 is onvoldoende ruimte.
Kan ik MW1 niet helemaal verwijderen? (Ps4) versie. Of heb je dit ook weer nodig om warzone te kunnen spelen?

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
shameblaster schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:36:
Ps5 zit al aardig vol.
De console is nu het een en ander aan het downloaden voor Modern Warfare 2. (Ps5 versie, waaronder Warzone 2)

Voor het update bestand van Modern warfare 1 is onvoldoende ruimte.
Kan ik MW1 niet helemaal verwijderen? (Ps4) versie. Of heb je dit ook weer nodig om warzone te kunnen spelen?
MW1 heb je niet nodig om WZ2 te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Iemand issues met the daily challenge om een kill te maken met thermite. Hoeveel kills ik ook maak deze wordt niet afgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Die M13B is volgens mij ook via MP vrij te spelen. En anders maar niet. Heb bij DMZ een Darkzone gevoel.

Je kunt 100 tokens voor de battle pass per seizoen verdienen en als je de vault edition hebt krijg je de eerste 50 tokens. Je houdt er aan het eind van het seizoen dus 50 over en die kun je het volgende seizoen gebruiken.

[ Voor 51% gewijzigd door Lekker Ventje op 16-11-2022 13:02 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:42
Malt007 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:43:
Iemand issues met the daily challenge om een kill te maken met thermite. Hoeveel kills ik ook maak deze wordt niet afgevinkt.
Ik heb dit met de frag challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Vrijdag schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:13:
[...]

De vraag is natuurlijk: Was je in je dromen de zwetende, of de bezwetende? :P
Haha, ja idd, geen idee eigenlijk… volgens mij is het meer dat gejaagde gevoel. Letterlijk en figuurlijk :P

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik merkte dat vanochtend ook. Is bugged of geblokkeerd tot seizoen 1 van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:46
Dat idee heb ik dus ook,update voelt goed aan,interface heeft veel minder lag(naar mijn mening)
En de game lijkt ook soepeler nog te draaien(maar kan een gevoel zijn).

Zeker geen downgrade tot nu toe in elk geval vind ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:17
Wat is er aan de hand met de Solid Camo's na de update, ze zijn opeens compleet anders.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Workaholic schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:10:

[Afbeelding]

Windows 11
Ryzen 5900x
RTX3080

Laatste drivers / updates etc. Helemaal geen verschil en al sinds de release hier dus last van :(
Nvidea heeft wat issues en drivers laten de game crashen.
Gebruik oudere, welke weet ik zo ff niet 100% zeker want ik hem geen nvidea kaart, dacht iets van 516 ofzo? maar google weet het wel 100% gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 23:15
Derr_Hans schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:01:
[...]

Nvidea heeft wat issues en drivers laten de game crashen.
Gebruik oudere, welke weet ik zo ff niet 100% zeker want ik hem geen nvidea kaart, dacht iets van 516 ofzo? maar google weet het wel 100% gok ik zo.
Mee eens met wat je zegt. Ik heb de meest recente 3 drivers geprobeerd en die crashten alledrie de game. Ben nu weer terug naar de driver die ik eerst had uit maart dit jaar (512.15) en de game draait als een zonnetje.

Mijn theorie is dan ook, totaal alu-hoedje let wel, dat de game de afgelopen jaren is ontwikkeld en tijdens het ontwikkelen hadden ze natuurlijk de drivers van dat moment. Oftewel die van begin dit jaar hebben ze het meest op getest intern en is de game akkoord bevonden.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07
Season 01 is live.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn kd is 1.09 had slechter verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Horizontale scroll moet sowieso verbannen worden in het algemeen. Ze hadden er gewoon een verticale scroll van moeten maken, per categorie een scroll dan was er helemaal niks aan de hand geweest.

Merkte vanmorgen ook al dat het allemaal wat vloeiender liep dan ik gewend was.

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 16-11-2022 15:21 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Met alle bugs vandien :( Mijn Platinum progress is gelocked omdat ik geen Gold skins heb unlocked volgens de game...
Maar het mooie is dat ik dus gold unlocked heb op ALLE wapens...
Denk je even een match te doen om die te grinden op de M4 en dan heeft de game besloten dat het niet mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Aangezien ik al een lange tijd geen Call of Duty heb gespeeld. Kun je alle operators ook ingame vrij spelen of ben je genoodzaakt om daar echt geld voor te moeten neerleggen?

[ Voor 15% gewijzigd door BramViking op 16-11-2022 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Longshot mastery get 1000 longshots bij de calling cards lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 16:48

Louw Post

Cerenas

Battle pass is live zag ik, omdat ik de Vault editie heb zat ik al wat dingen te unlocken, maar ik merk dat de items met "FREE" erbij alsnog een token kosten. Weet iemand of dat klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

BramViking schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:28:
Aangezien dit mijn Call of Duty sinds een lange tijd is. Kun je alle operators ook ingame vrij spelen of ben je genoodzaakt om daar echt geld voor te moeten neerleggen?
Hangt van de operator af. Sommige kunnen worden vrijgespeeld, anders moeten gekocht worden. En sommig zijn preorder exclusive.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Louw Post schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:33:
Battle pass is live zag ik, omdat ik de Vault editie heb zat ik al wat dingen te unlocken, maar ik merk dat de items met "FREE" erbij alsnog een token kosten. Weet iemand of dat klopt?
Je krijgt toch de eerste 50 / 55 levels gratis? Dus dan zou het wel logisch zijn dat hier ook de 'free' items tussen zitten. Je moet het namelijk nog 'vrijspelen' als je die skip niet hebt.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:33:
Ik zie mijn 55 tokens staan door de vault edition. Maar kan ze nog niet gebruiken of het is gewoon nog te vroeg denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prestige 2 mastery card is wel dope vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Lekker mapje hoor die Shoothouse, echt gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Metian schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:34:
[...]

Je krijgt toch de eerste 50 / 55 levels gratis? Dus dan zou het wel logisch zijn dat hier ook de 'free' items tussen zitten. Je moet het namelijk nog 'vrijspelen' als je die skip niet hebt.
Ik heb 55 tokens waarmee ik al die items kan unlocken. Het is dus zover ik kan zien niet zo dat je standaard al de eerste 55 unlocked hebt, maar dat je dat zelf moet doen (en zelf keuzes kan maken).
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:35:
[...]

Ik zie mijn 55 tokens staan door de vault edition. Maar kan ze nog niet gebruiken of het is gewoon nog te vroeg denk ik
Ik kan ze al gebruiken hoor. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Louw Post op 16-11-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Is Shooyhouse een aparte keuze of zit het in de roulatie van maps? Dat zou bijzonder jammer zijn dan :) Speelde in Cold War hele dagen Nuketown, heerlijk die chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:38:
[...]

Ik heb 55 tokens waarmee ik al die items kan unlocken. Het is dus zover ik kan zien niet zo dat je standaard al de eerste 55 unlocked hebt, maar dat je dat zelf moet doen (en zelf keuzes kan maken).

[...]

Ik kan ze al gebruiken hoor. :)
Ik niet. Kan enkel a1 standaard unlocken en dan de rest niet. Locked allemaal . En rechtsonder staat er 55 tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Wolverine9000 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:40:
[...]

Ik niet. Kan enkel a1 standaard unlocken en dan de rest niet. Locked allemaal . En rechtsonder staat er 55 tokens.
Heb je dan wel alle 5 items unlocked in zo'n regio? Zo ziet het er bij mij nu uit na een aantal dingen te hebben unlocked.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CdJmrxcAVn6-Q3H79Wo-yZtHvQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tc733FmIiYfiJ1nY6U88lkt8.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Alweer 2 bugs tegen gekomen :(
Scopeglint van de enemy die zo groot is dat je er 500m2 mee kan verlichten
En de platinum camo challenges die gelocked zijn.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1FccV1mfWRiLWLhkNFf54yx2FA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Py2W2QWHXhZ07ux8SMmu2Kl3.png?f=fotoalbum_large
Beetje overdreven hoe groot die is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
Lekker Ventje schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:39:
Is Shooyhouse een aparte keuze of zit het in de roulatie van maps? Dat zou bijzonder jammer zijn dan :) Speelde in Cold War hele dagen Nuketown, heerlijk die chaos.
Hier ook heel benieuwd naar, maar mijn reden is omgekeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:52:
[...]

Heb je dan wel alle 5 items unlocked in zo'n regio? Zo ziet het er bij mij nu uit na een aantal dingen te hebben unlocked.
[Afbeelding]
Kan enkel a0 unlocken en de rest kan ik niet kiezen. Ben blijkbaar niet de enigste volgens twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
tommerd_ schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:53:
[...]

Hier ook heel benieuwd naar, maar mijn reden is omgekeerd :P
Nog niet gespeeld want op werk, maar wel al ingelogged om de BP enzo te bekijken.
Er is een Shoothouse only playlist voor alleen shoothouse gok ik zo ;)

Maar zal me niet verbazen als die gewoon in de normale map rotatie voorbij komt onder quick play zoals altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:54
Workaholic schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:10:

[Afbeelding]

Windows 11
Ryzen 5900x
RTX3080

Ik heb hier ook last van.

een paar pagina's voor je in dit topic heb ik eenzelfde post gemaakt met dezelfde vraag,

ik heb er overigens iets minder last van met 2-3 crashen per sessie van 3 tot 4 uur

Wat ik tot nu toe gevonden heb :
  • Dat het op alle platforms kan voor komen.
  • Rollback van Nvidia drivers terug naar begin oktober helpt niet.
  • Error lijkt voor te komen bij Nvidia en AMD videokaarten.
  • Veranderingen in de ingame graphic instellingen lijken niet te helpen
  • Scan en repair van gamefiles binnen Steam en Battle.net lijken niet te helpen
  • Als adminitrator uitvoeren en andere instellingen binnen windows aanpassen lijkt niet te werken
Momenteel ben ik aan het proberen ingame overlays zoals die van Geforce Experience en Discord uit te schakelen om te zien of dat helpt.

Het is in ieder geval behoorlijk frustrerend en ik hoop dat het na de update van vandaag opgelost is want midden in een potje Warzone vast lopen zal nog zuurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Wolverine9000 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:56:
[...]

Kan enkel a0 unlocken en de rest kan ik niet kiezen. Ben blijkbaar niet de enigste volgens twitter
Ah oke! Even afwachten dan maar. :X
Pagina: 1 ... 51 ... 85 Laatste