Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 06:16
Nu het toch over apps gaat, weet iemand of er een fix is voor audio desync met de YouTube app?
Jaartje geleden series s gekocht en toen las ik dat dergelijke problemen reeds bestonden bij launch, we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds loopt elke video out of sync na een tijdje. Online vind ik echt nergens een oplossing, over het laatste jaar al verschillende keren een aantal uur aan gespendeerd maar helaas nog steeds niet opgelost.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 21:45
Vraagje : ik gebruik mijn XsX op een LG 55" OLED C1. Game optimizer actief, zowel VRR als freesync ook aan. Maar bij Dying Light 2 wordt beeld heel wazig (soort micro-stutter-achtig) als ik die op "quality" of "resolution" zet. Rare is dat game optimizer toont dat spel aan 120fps draait ook in die modes. Optimizer uit = zelfde. Bij "balanced" of "performance" is beeld heel soepel. Valt vooral op als ik traag rondkijk, dan wordt precies alles extra wazig/blurry. Andere games tot nu toe niks raar gemerkt. Iemand idee? Of is Dying Light 2 in de niet-performance modes gewoon crappy?

Is trouwens niet gewoon "want het is 30 fps". Het lijkt wel alsof er zelfs in die modes nog extra frames gedropt worden, voelt laggy aan en beeld is gewoon heel bizar 'fuzzy'.

[ Voor 13% gewijzigd door lapino op 12-10-2022 21:35 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:56
Man ik word al misselijk als ik er aan denk. Heb vrij goede VR benen, maar als het niet smooth loopt krijg je daar echt snel last van. Mijn ervaring met Xcloud gaat voorlopig nog niet samen met VR. Dan heb ik het wel over VR games. Platte scherm games speel ik nooit in VR.
Eindelijk. Ze gaan er nu echt mee aan de slag. Baby steps.. maar het is iets!
Game DVR
On Xbox Series S|X consoles, Game DVR captures at 720p and 1080p now experience up to a 30% increase in bitrate.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• lapino
Waar?
Twitch streaming kwaliteit is overigens nog niet aangepakt in de laatste Alpha Skip Ahead. Nog steeds max. 1080p/6000kbps. Dus het zal puur de gameplay recording zijn die verhoogd is qua bitrate.

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 13-10-2022 07:56 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 11:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Om op de xbox dolby digital/atmos te krijg moet je dan de all downloaden of is het wel standaard aan? Zowel in de games als streamings dienst apps

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Coldbullet schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 08:31:
Om op de xbox dolby digital/atmos te krijg moet je dan de all downloaden of is het wel standaard aan? Zowel in de games als streamings dienst apps
Ik meen dat het altijd beschikbaar is als speaker instelling maar dat je voor atmos via een headset de app moet installeren en eenmalig moet betalen.
Pure_evil schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:21:
Nu het toch over apps gaat, weet iemand of er een fix is voor audio desync met de YouTube app?
Jaartje geleden series s gekocht en toen las ik dat dergelijke problemen reeds bestonden bij launch, we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds loopt elke video out of sync na een tijdje. Online vind ik echt nergens een oplossing, over het laatste jaar al verschillende keren een aantal uur aan gespendeerd maar helaas nog steeds niet opgelost.
Kijk niet veel Youtube via de Xbox, maar voorheen moest je pauzeren en weer starten om dat recht te trekken. Werkt dat nog steeds?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:34:
[...]

Kijk niet veel Youtube via de Xbox, maar voorheen moest je pauzeren en weer starten om dat recht te trekken. Werkt dat nog steeds?
Hmmm ik gebruik die app vrij veel. Maar geen last van out of sync geluid. En ben daar best gevoelig voor.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
Bedankt voor diegenen die Tinykin hier benoemden. Wat een leuke game is dat zeg! Ben er nu bijna doorheen, doet me een beetje denken aan Pikmin op de Wii U. Leuke levels en uitdagend om alle pollen etc te vinden.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:53:
[...]

Hmmm ik gebruik die app vrij veel. Maar geen last van out of sync geluid. En ben daar best gevoelig voor.
Idem. Elke avond na het gamen nog even Youtube op de Xbox starten en wat kijken, maar ik ervaar dat ook niet.

XBL: MRE Inc

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-10 13:24
Rivanov schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:56:
Twitch streaming kwaliteit is overigens nog niet aangepakt in de laatste Alpha Skip Ahead. Nog steeds max. 1080p/6000kbps. Dus het zal puur de gameplay recording zijn die verhoogd is qua bitrate.
Die app is killing voor je OLED tv met die irritante stream bar, echt een gemiste kans dat je die niet kan dimmen of verwijderen.
jeroen71974 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:03:
[...]

Die app is killing voor je OLED tv met die irritante stream bar, echt een gemiste kans dat je die niet kan dimmen of verwijderen.
Die kun je wel dimmen. Je kunt de transparantie gewoon op z'n laagst zetten. En het formaat kun je wijzigen.
Dat kan al sinds enige tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 13-10-2022 11:04 ]

• jeroen71974
Rivanov schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:04:
[...]

Die kun je wel dimmen. Je kunt de transparantie gewoon op z'n laagst zetten. En het formaat kun je wijzigen.
Dat kan al sinds enige tijd.
Hmmm, straks nog eens kijken dan...

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:15
jeroen71974 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:05:
[...]

Hmmm, straks nog eens kijken dan...
Weet niet welke tv je hebt, maar op mijn LGCX kan ik het scherm ook uitzetten / op zwart zetten. Doe ik altijd als ik Spotify op de tv aan heb staan.

Edit; laat maar, 8)7 Dacht dat het over de Apple Music app ging.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 13-10-2022 11:09 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• jeroen71974
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door jeroen71974 op 13-10-2022 11:12 ]

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 06:16
Wom schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:34:
[...]

Jup, enige manier om het te "fixen".
Afhankelijk van de video valt het mee, het is niet alsof het seconden achterloopt maar het bouwt op over tijd. Als er bvb iemand aan het spreken is en je ziet de persoon ook dan is zelfs een miniscule delay zeer storend.

Heb ondertussen alles wat ik online kan vinden geprobeerd behalve Xbox resetten maar daar leek niemand anders mee geholpen te zijn dus de moeite maar niet gedaan.

Ik zal er maar leren mee leven denk ik, ben het nu toch al gewoon om elke paar minuten even pauze te drukken.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
lapino schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:28:
Vraagje : ik gebruik mijn XsX op een LG 55" OLED C1. Game optimizer actief, zowel VRR als freesync ook aan. Maar bij Dying Light 2 wordt beeld heel wazig (soort micro-stutter-achtig) als ik die op "quality" of "resolution" zet. Rare is dat game optimizer toont dat spel aan 120fps draait ook in die modes. Optimizer uit = zelfde. Bij "balanced" of "performance" is beeld heel soepel. Valt vooral op als ik traag rondkijk, dan wordt precies alles extra wazig/blurry. Andere games tot nu toe niks raar gemerkt. Iemand idee? Of is Dying Light 2 in de niet-performance modes gewoon crappy?

Is trouwens niet gewoon "want het is 30 fps". Het lijkt wel alsof er zelfs in die modes nog extra frames gedropt worden, voelt laggy aan en beeld is gewoon heel bizar 'fuzzy'.
En als je VRR uitzet? De niet performance modes draaien op 30fps en dat doet VRR sowieso niks.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• lapino
Zelfde

• Coldbullet

Coldbullet

Exactor it schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:09:
[...]

Ik meen dat het altijd beschikbaar is als speaker instelling maar dat je voor atmos via een headset de app moet installeren en eenmalig moet betalen.
Ik ga het is opzoeken in instellingen

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 06:36:
Eindelijk. Ze gaan er nu echt mee aan de slag. Baby steps.. maar het is iets!
[Twitter]

[...]
Mmm.. dat verklaart ook waarom mijn xbox weer in limbo status was. Elke keer als die een firmware update moet installeren dan lukt het hem op een of andere manier niet en komt die in standje CPU verbranden en zo veel mogelijk stroom verbruiken totdat je hem een hard reset geeft.
Denk dat ik het aktief installeren van updates maar uitschakel voorlopig.

Hieronder de grafiek van het verbruik als de xbox is vastgelopen in de firmware update (hoge waarde) en als ik hem uiteindelijk uitzet door hem met de knop aan te zetten en een harde stop te geven (10sec indrukken). Scheelt toch zo'n 50 watt gok ik (elk blokje is een uur) (de pieken komen vermoedelijk van de switch of de syncbox af die er ook op zitten of dat de xbox toch nog iets probeert te doen) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdFJpwNQ-E_RxMMh7Lk6A8AlZAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mPAaVHy3Ru3pkLcEPtq2YXjK.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door SunnieNL op 13-10-2022 16:41 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Exactor it schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:09:
[...]

Ik dacht dat je voor de versterker/speaker wel de app moet installeren maar geen betaling hoeft te doen.
Voor de headset moet je wel een betaling doen.
Maar het is simpel te achterhalen door gewoon niet te installeren en even naar de opties te gaan van speakers en te kijken of er Atmos bij staat.

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 13-10-2022 15:26 ]

Echo Generation uitgespeeld. Heb me er wel mee vermaakt ondanks dat het turn-based is. Maar ze hebben soort van QTE en minigames in de special attacks gestopt. Tof bedacht en soms tof en soms irritant. Pittig begin, want je moet als een gek grinden, aangezien de attacks van vijanden zeer veel damage doen, de hele game door eigenlijk. Gelukkig was het na een tijdje niet meer zo'n grind festijn.

Wel prima training voor andere turn-based games die eraan komen zoals Persona 5 en ik moet Yakuza LAD ook nog spelen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:55
devilsnight schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:32:
Echo Generation uitgespeeld. Heb me er wel mee vermaakt ondanks dat het turn-based is. Maar ze hebben soort van QTE en minigames in de special attacks gestopt. Tof bedacht en soms tof en soms irritant. Pittig begin, want je moet als een gek grinden, aangezien de attacks van vijanden zeer veel damage doen, de hele game door eigenlijk. Gelukkig was het na een tijdje niet meer zo'n grind festijn.

Wel prima training voor andere turn-based games die eraan komen zoals Persona 5 en ik moet Yakuza LAD ook nog spelen.
Persona én Yakuza LAD nog niet gespeeld?! Man, you're in for a treat! Twee meesterwerkjes.
Timothy3000 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:45:
[...]

Persona én Yakuza LAD nog niet gespeeld?! Man, you're in for a treat! Twee meesterwerkjes.
LAD wilde ik pas doen na alle voorgaande delen uitgespeeld te hebben. Ik denk wel dat ik het real-time combat systeem ga missen, maar we gaan het zien. :)
Lindseyy!! Heerlijk dit!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• lapino
Pff Dying Light 2 tijdje geleden online gekocht, maar het klikt echt niet. Raar, want de eerste +100u gespeeld.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:00:
Toffe uitbreiding van Forza Horizon 5 weer :Y
Is er een nieuwe uitbreiding van Horizon 5?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:20:
[...]

Is er een nieuwe uitbreiding van Horizon 5?
Gratis update in verband met 10 jaar Forza. Niet echt een hele nieuwe uitbreiding zoals Hot wheels.

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:21:
[...]

Gratis update in verband met 10 jaar Forza. Niet echt een hele nieuwe uitbreiding zoals Hot wheels.
Ooh nah alsnog tof, had ik ff gemist :)

• lapino
Link?

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-11 00:04
Wat een levendig topic dit! Toevallig hier aanbeland omdat ik op zoek ben naar een controller voor de PC. Ik weet niet zeker of ik hier op de goede plek ben, maar niet geschoten is sowieso mis :) Ik wil eens proberen of ik aan een controller kan wennen als fervent pc gamer. Ik heb een aantal platform games die ik wil gaan spelen en daar leek een controller me fijner voor. Vroeger in de tijd van SNES veel op een controller gespeeld, maar dat zal wel weinig meer te maken hebben met wat er nu beschikbaar is, denk ik.

Alles bij elkaar dus op zoek naar een draadloze controller (want hekel gekregen aan draadjes inmiddels). Daarbij dacht ik dat een product van Microsoft vast goed samenwerkt met Win11. Wat denken jullie? Moet ik bijvoorbeeld die specifieke adapter erbij kopen? Is de XBOX controller inderdaad beter dan de PS controller? Welke moet ik dan precies hebben?

• Coldbullet

Coldbullet

Juzzuts schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:32:
Wat een levendig topic dit! Toevallig hier aanbeland omdat ik op zoek ben naar een controller voor de PC. Ik weet niet zeker of ik hier op de goede plek ben, maar niet geschoten is sowieso mis :) Ik wil eens proberen of ik aan een controller kan wennen als fervent pc gamer. Ik heb een aantal platform games die ik wil gaan spelen en daar leek een controller me fijner voor. Vroeger in de tijd van SNES veel op een controller gespeeld, maar dat zal wel weinig meer te maken hebben met wat er nu beschikbaar is, denk ik.

Alles bij elkaar dus op zoek naar een draadloze controller (want hekel gekregen aan draadjes inmiddels). Daarbij dacht ik dat een product van Microsoft vast goed samenwerkt met Win11. Wat denken jullie? Moet ik bijvoorbeeld die specifieke adapter erbij kopen? Is de XBOX controller inderdaad beter dan de PS controller? Welke moet ik dan precies hebben?
Bedraade xbox one/ series controler werkt dikke prima. Anders moet je inderdaad de microsoft wirlesss adapter erbij kopen.
Geloof da het merk trust ook controlers heeft

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-11 21:10
Series X weer op voorraad bij Mediamarkt en Bol!
Killing Floor 2, the hand that keeps on giving _/-\o_
Gratis uitbreiding nr. 25 ondertussen volgens mij.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Xbox controllers (behalve hele oude) hebben ook Bluetooth dus je hebt niet per se zo'n dongel nodig. Zou wel iets meer vertraging kunnen hebben maar geloof niet dat dat echt een probleem is (al heb ik er zelf geen ervaring mee omdat ik al 2 dongels heb van voordat de controllers Bluetooth kregen en ik er ooit een bij de Oculus Rift kreeg).

Of de Xbox controller beter is dan die van Sony... Ja dat vinden de meeste mensen in dit topic wel. Ga je het bij het PlayStation topic vragen dan zullen veel mensen daar wel wat anders vinden. Het is een kwestie van smaak en wat in jouw handen goed ligt. De ondersteuning van de Xbox controller is in ieder geval heel goed in Windows games. De Sony controller wordt volgens mij ook wel vaak goed herkend (en dat je de juiste prompts krijgt in games) maar ik vermoed dat dat net wat minder vaak goed zal gaan (zal wel werken maar dat je bv ziet staan dat je op A of Y moet drukken in plaats van cirkel of driehoek wat de Sony heeft). Batterijduur is wel duidelijk beter bij de Microsoft controllers.

Edit: oh, 1 toevoeging wat betreft Bluetooth, check wel dat je pc ook fatsoenlijke Bluetooth heeft. Zo heeft mijn moederbord het ingebouwd maar het bereik is erbarmelijk slecht (halve meter of zo).

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 14-10-2022 06:34 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:34

Om nog even kort iets aan het goede advies van @Finraziel toe te voegen. Zorg dat je bij vrienden of eventueel bij de MediaMarkt/GameMania, de controllers even vast mag houden. Ik vind beide controllers erg prettig, maar de joysticks van de Playstation 5 controller lijken ietsjes stugger, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Dat is ook een kwestie van smaak, dus probeer ze allebei even uit.

Volgens mij kun je bij de GameMania games testen. Als je dan op de PS5/Series X/S kunt spelen is dat mooi mee genomen :)

• Juzzuts
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-11 00:04
Finraziel schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 06:32:
[...]

Xbox controllers (behalve hele oude) hebben ook Bluetooth dus je hebt niet per se zo'n dongel nodig. Zou wel iets meer vertraging kunnen hebben maar geloof niet dat dat echt een probleem is (al heb ik er zelf geen ervaring mee omdat ik al 2 dongels heb van voordat de controllers Bluetooth kregen en ik er ooit een bij de Oculus Rift kreeg).

Of de Xbox controller beter is dan die van Sony... Ja dat vinden de meeste mensen in dit topic wel. Ga je het bij het PlayStation topic vragen dan zullen veel mensen daar wel wat anders vinden. Het is een kwestie van smaak en wat in jouw handen goed ligt. De ondersteuning van de Xbox controller is in ieder geval heel goed in Windows games. De Sony controller wordt volgens mij ook wel vaak goed herkend (en dat je de juiste prompts krijgt in games) maar ik vermoed dat dat net wat minder vaak goed zal gaan (zal wel werken maar dat je bv ziet staan dat je op A of Y moet drukken in plaats van cirkel of driehoek wat de Sony heeft). Batterijduur is wel duidelijk beter bij de Microsoft controllers.

Edit: oh, 1 toevoeging wat betreft Bluetooth, check wel dat je pc ook fatsoenlijke Bluetooth heeft. Zo heeft mijn moederbord het ingebouwd maar het bereik is erbarmelijk slecht (halve meter of zo).
Thanks voor het advies! Ik ga zeker naar de gamemania om even te proberen. Bluetooth heeft goed bereik op mn computer, maar vind de meerkosten ook weer niet zo hoog om t er op te wagen. Ook lijkt de dongle wat lastiger verkrijgbaar zonder controller en las ik dat het trillen anders niet werkt.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik gebruik ook xbox-controllers op mijn pc (win10), en dat gaat probleemloos met die dongel. Ik gebruikte ze eerst ook met bluetooth middels een bluetooth dongel, maar daar was ik helemaal niet tevreden mee. Dat was een stuk minder fijn dan die speciale dongel. (vertraging, of niet reageren. Ik laat in het midden of het aan de controller of bluetooth dongel lag).

Bedraad vond ik trouwens ook prima te doen.

En ik zou idd even de verschillende controllers gaan 'voelen'. Ikzelf vind die van de playstation totaal niet lekker in mijn handen liggen, maar ik heb nogal grote handen; wellicht dat het daar aan ligt. Is dus een persoonlijk dingetje.

[ Voor 8% gewijzigd door Polariteit op 14-10-2022 08:15 ]

lapino schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:04:
Pff Dying Light 2 tijdje geleden online gekocht, maar het klikt echt niet. Raar, want de eerste +100u gespeeld.
Ik heb precies hetzelfde probleem :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

justifire schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 06:44:
Dat wordt de 18de 17de weer een leuk tripje naar Nieuw Zeeland ;)

[Afbeelding]
Ik heb mijn Xbox standaard op de tijdzone Auckland staan, scheelt elke keer omwisselen :*)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:58
G_Dragon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:57:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem :D
Hier sluit ik me bij aan...

Kan niet zeggen dat ik het slecht vind, maar ik kan me er maar niet toe zetten om er verder mee te spelen :+

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Je vraagt je af waarom zo'n release vervroegd komt. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7KTWzz2PfpPpwxrSXWdQqVtzUo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1CaDoQXtSN9dxPx5BZmLlkV0.jpg?f=fotoalbum_large

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BvanOsch schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 05:12:
Series X weer op voorraad bij Mediamarkt en Bol!
Eergisteren ook al via de Xbox store op de Xbox toe te voegen aan de winkelwagen. Afrekenen kon ook gewoon.

XBL: MRE Inc

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:32
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:17:

[Afbeelding]
Niet iedereen deelt die mening blijkbaar 😉
https://pu.nl/artikelen/r...eck-obsceniteitenkabinet/

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58

Polariteit

Fietsende fotografeur

[Afbeelding]
Ik denk ook niet dat de meeste van die 'cons' opeens beter zouden worden met een latere releasedatum eigenlijk; saaie puzzels en geen muziek zou zomaar 'works as designed' kunnen zijn ;) Bovendien is het zo subjectief als de pest :)

[ Voor 3% gewijzigd door Polariteit op 14-10-2022 13:56 ]

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:58

Vagax

Hehe

Hier een overzicht van alle reviews

Staat nu op 72 / 100 gemiddeld en 50% raad de game aan

[ Voor 20% gewijzigd door Vagax op 14-10-2022 13:56 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Dat is wel een positieve uitschieter. Over het algemeen zitten de de bekende Xbox reviewers er ruim onder. Zal een kwestie van smaak zijn wellicht.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:04

[Afbeelding]
Hoezo vervroegd?
Hij zou jaren terug al uitkomen :+
Het is een ontzettend vage game binnen Giger's visie en ik kijk er echt naar uit om vanaaf met een borreltje ernaast aan te beginnen.
Echt een kwestie van smaak, zo'n game als dit. Ik ben al sinds de jaren 70 fan van die man, heb denk ik al zijn boeken en schetsen. Ben zelfs in zijn museum geweest.
Ik had niet anders verwacht dat veel mensen er niet bij kunnen :*)
PepieNL schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:46:
[...]

Ik had niet anders verwacht dat veel mensen er niet bij kunnen :*)
:w

Er was eens het leven is al op het randje voor mij wat betreft :+ Maar wel mooi dat er ruimte is voor dergelijke games :Y

Vanavond staat er een co-op shooter op het programma. Ik gok zomaar dat we bij Gears 5 gaan uit komen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Huh? Is er iets gewijzigd in de Braziliaanse Store? Ik kan geen Giftcard meer toevoegen wanneer ik een aankoop wil doen. Normaliter had je de optie om je tegoed aan te vullen op het moment dat je de aankoop ging doen. Maar nu kan ik enkel aanvullen met een Creditcard of PayPal.

Triforce en Lego Bricktales zijn wel leuke kleine games. Lego is af en toe in het begin lastig om te bouwen met de controller maar is vooral even kwestie van wennen.

Verder hoe meer ik zie en hoor van Starfield, hoe meer ik zin krijg in een groot inter galactisch avontuur :)

uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:14:
Triforce en Lego Bricktales zijn wel leuke kleine games. Lego is af en toe in het begin lastig om te bouwen met de controller maar is vooral even kwestie van wennen.

Verder hoe meer ik zie en hoor van Starfield, hoe meer ik zin krijg in een groot inter galactisch avontuur :)
Same here. Starfield volgend jaar en ik red me wel. Ik ga echt alles in die game doen, alles verkennen, lezen en allemaal op mijn dooie gemakkie. Echt heel fijn dat ze teruggaan naar de Oblivion achtige dialoog systemen ook.

Ik speel nu Breathedge en door dit soort games krijg ik alleen maar meer zin in Starfield.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58Tt3OvEqm2PICdQVFsysiCCDWA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qfUb6O0RXrsgk4IQidurveNb.jpg?f=user_large

Hoesje is Duits, maar spel is gewoon Engels, voor €9,00 nieuw tegenover €38,00 in Nederland neem ik een Duits hoesje wel voorlief 😄 Per toeval bij de Duitse Media Markt tegenaan gelopen, toevallig daar om een half uur wachten te doden :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Linksquest schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:38:
[Afbeelding]

Hoesje is Duits, maar spel is gewoon Engels, voor €9,00 nieuw tegenover €38,00 in Nederland neem ik een Duits hoesje wel voorlief 😄 Per toeval bij de Duitse Media Markt tegenaan gelopen, toevallig daar om een half uur wachten te doden :P
Zat toch in GamePass?
Zelf ook nog gespeeld 🙂

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:48

ilm

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:02:
[...]

Dat is wel een positieve uitschieter. Over het algemeen zitten de de bekende Xbox reviewers er ruim onder. Zal een kwestie van smaak zijn wellicht.
Was eigenlijk al op voorhand bekend dat het niet voor iedereen zou zijn.

De reviewers die ik vertrouw vinden het allemaal fantastisch. PC gamer is ook positief. Xbox reviewers ken ik niet.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:56
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:04:
Huh? Is er iets gewijzigd in de Braziliaanse Store? Ik kan geen Giftcard meer toevoegen wanneer ik een aankoop wil doen. Normaliter had je de optie om je tegoed aan te vullen op het moment dat je de aankoop ging doen. Maar nu kan ik enkel aanvullen met een Creditcard of PayPal.
Die optie had ik ook niet meer vorige week, maar heb gewoon toegevoegd door de Xbox zelf op Brazilie te zetten.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:04
De sfeer die neergezet wordt vindt ik super dit is wel even wat anders .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oN7H7WCAMwp6RclGAQQOKbMROro=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/hgDe288LFPfDvK7f5vwH2hXp.png?f=fotoalbum_medium
De puzzels echt apart .
Beakzz schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:51:
[...]

Die optie had ik ook niet meer vorige week, maar heb gewoon toegevoegd door de Xbox zelf op Brazilie te zetten.
Heb m’n Microsoft account regio aangepast naar Brazilië en toen werkte https://redeem.microsoft.com wel. Codes verzilverd, game gekocht en regio van m’n account weer teruggezet op Nederland.

Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:04:
Hier geen problemen, kan gewoon nog mijn tegoed kiezen en opwaarderen op de manier dat je "buy as gift" doet. Dit is alleen wel al meer dan een half jaar zo :)

G_Dragon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:44:
[...]

Hier geen problemen, kan gewoon nog mijn tegoed kiezen en opwaarderen op de manier dat je "buy as gift" doet. Dit is alleen wel al meer dan een half jaar zo :)
Kon ik voorheen ook altijd. Maar vanmiddag bij Call of Duty dus niet. Kon kiezen om m’n resterend Microsoft tegoed te gebruiken. Maar dat was nog maar 9 BRL. En normaliter had ik ook altijd de mogelijkheid om dat verder op te waarderen via giftcards. Maar had nu echt enkel Creditcard en PayPal als optie.

Maar het is uiteindelijk dus gelukt door de regio van mijn Microsoft account te switchen naar Brazilië en via https://redeem.microsoft.com de codes te verzilveren.

Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:49:
[...]

Kon ik voorheen ook altijd. Maar vanmiddag bij Call of Duty dus niet. Kon kiezen om m’n resterend Microsoft tegoed te gebruiken. Maar dat was nog maar 9 BRL. En normaliter had ik ook altijd de mogelijkheid om dat verder op te waarderen via giftcards. Maar had nu echt enkel Creditcard en PayPal als optie.

Maar het is uiteindelijk dus gelukt door de regio van mijn Microsoft account te switchen naar Brazilië en via https://redeem.microsoft.com de codes te verzilveren.
Oh beter! Maar als je een game kiest die al uit is kan je wel "buy as gift" kiezen om je tegoed op te waarderen zolang je aan het eind de game maar niet echt koopt als gift. Dus na het opwaarderen gelijk annuleren, aangezien je bij pre-orders geen optie hebt voor als "buy as gift"

Holy shitballs !
Scorn is echt wel heel erg tof.
Wat een ongemakkelijk sfeertje, echt “Alien-achtig”
Als Myst fan kan ik de puzzels enorm waarderen, vooral de eerste puzzel was een “wat nu als ik dit eens probeer ?”
Opvolgende puzzels liggen duidelijk meer voor de hand, dus even doorzetten (en terugdenken aan de puzzeltjes op de kleuterschool) iedereen !
Ben momenteel wel verdwaald met al die gangetjes, heerlijk d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:49:
[...]

Dit is een feature. Microsoft wil je beschermen tegen het aankopen van zeer matige spellen. Of ze vinden het irritant dat mensen toeren uithalen om regio restricties te omzeilen en doen daar af en toe wat tegen. Kan ook.
Rhand en Jez (bekende Xbox YouTubers, Jez is een MS source) zeggen dat Plague Tale Requiem 30fps is. Daarnaast heeft iemand een PS5 playthrough geupload en beweert dat de game een update naar 60fps krijgt bij launch.

Nu hoop ik maar dat dit niet een Plague Tale 1 situatie gaat worden, waar de game een 60fps patch voor Series X kreeg, maar de resolutie was beduidend slechter dan One X, alsof er een vaseline filter over heen zat. Terwijl One X prachtig mooi scherp was, wel in 30fps. Echter met een game als dit vind ik 30fps geen ramp. Geef in elk geval opties/modes.

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:56:
[...]

Heb m’n Microsoft account regio aangepast naar Brazilië en toen werkte https://redeem.microsoft.com wel. Codes verzilverd, game gekocht en regio van m’n account weer teruggezet op Nederland.
Dat is overigens niet nodig, gewoon op je console doen de volgende keer.
Store regio aanpassen > reboot > codes verzilveren en game kopen > store regio aanpassen > klaar.

Snakefoodjah schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:12:
[...]

Zat toch in GamePass?
Zelf ook nog gespeeld 🙂
Klopt, maar wilde hem ook graag fysiek hebben 😝

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Donstil schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 00:35:
[...]

Store regio aanpassen > reboot > codes verzilveren en game kopen > store regio aanpassen > klaar.
Dat had ook gekund. Maar doe het altijd via de website. Maar denk dat het nu kwam doordat het een pre-order is. En normaliter koop ik de games in de buitenlandse stores wanneer ze al uitgebracht zijn. En dan kun je wel een giftcard code invoeren.

Maargoed, het is uiteindelijk gelukt. :)

• Mosin
Gisteren XIII uitgespeeld. Leuke game om te spelen en voor de €15,00 die het me gekost heeft kan ik er niets van zeggen. Het leuke is dat je de helft van de achievements makkelijk kunt halen.

Wat betreft de bugs, ik ben geen gameplay hinderende bugs tegen gekomen en heel zelden iets waarvan ik dacht dat het iets was. Al met al, heb ik dus een goede ervaring gehad :)
Deze titel wordt met ieder bericht minder en minder interessant.
Zonde, Arkham Knight staat hoog op mijn lijst van best games ever, misschien kunnen ze die dan ooit nog eens een 4K 60fps update geven.
Gotham Knights sla ik hier maar over :|

Dit is zeker teleurstellend met de kracht van de consoles.

justifire schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:50:
[...]

Deze titel wordt met ieder bericht minder en minder interessant.
Zonde, Arkham Knight staat hoog op mijn lijst van best games ever, misschien kunnen ze die dan ooit nog eens een 4K 60fps update geven.
Gotham Knights sla ik hier maar over :|
Het is ook echt een andere game gemaakt door een ander team. Ze hadden een andere naam moeten gebruiken. Nu lijkt het echt op een vervolg terwijl dat ze alleen maar tegenwerkt in de perceptie van mensen.

——

Dat Deadspace ziet er wel sfeervol uit… misschien dat ik die een kans ga geven, maar dat soort horror games met jump scares is niet altijd aan mij besteed :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-10-2022 10:33 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Blijkbaar kan je met de LG Smartremote de XSX bedienen :p

Kwam erachter doordat ik per ongeluk de remote pakte ipv de controller.
In elk geval de pijltjes en de terugknop werken.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:51
Donstil schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 00:35:
[...]

Dit heb ik gisteren geprobeerd via de console (games gekocht op Eneba). Dat leek mij makkelijker maar kennelijk doe ik iets verkeerd. Ik ben benieuwd hoe het nu wel moet.
Regio console op Argentinië gezet en de console gereboot en (vermoedelijk overbodig) een Argentijnse DNS-server ingesteld. De Store App op de console geopend en de codes ingegeven. Deze werden afgewezen met een melding dat bepaalde letters en cijfers niet in een code kunnen voorkomen. Uiteraard heb ik meerdere malen gecontroleerd of ik de codes juist had ingegeven. Dat bleek het geval.

Vervolgens maar op de ouderwetse manier de codes verzilverd via de PC. Landinstellingen en tijdzones op Argentinië. De VPN-dienst opgestart met Argentijnse server en via een webbrowser xbox.com geopend en onder aan de pagina de landinstelling op Argentinië gezet en de codes ingewisseld. Klaar is Kees.

Wissel je de codes op de console toevallig ook in via de webbrowser en niet via de Store app?

Ik had gisteren overigens meer problemen: inloggen op Eneba. De SMS-verificatie werd steeds afgewezen met een opmerking "OTP code not valid". En dan moet je verplicht een uur wachten. 't Is nog erger dan met DigiD.
Wat bleek na meerder pogingen en meerdere uren wachten? Het probleem bleek te zitten in de browser extensies. Ik heb alle extensies uitgezet en toen kon ik probleemloos inloggen.
Donstil schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:18:
[...]

Excuus, in mijn reactie ging het over Store credits (want dat had Rivanov), game code werkt anders inderdaad.
Dat is niet nodig, ik probeerde vooral helder te krijgen hoe het nu precies werkt. Games en tegoed (saldo) toeviegen werkt dus anders. I.i.g. goed om te weten dat Store-tegoed dus wel op de door jouw beschreven manier kan worden toegevoegd.

[ Voor 12% gewijzigd door ariekanari op 15-10-2022 11:44 . Reden: reactie Donstil ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Donstil
  • Niet online
ariekanari schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:13:
[...]

Dit heb ik gisteren geprobeerd via de console (games gekocht op Eneba). Dat leek mij makkelijker maar kennelijk doe ik iets verkeerd. Ik ben benieuwd hoe het nu wel moet.
Regio console op Argentinië gezet en de console gereboot en (vermoedelijk overbodig) een Argentijnse DNS-server ingesteld. De Store App op de console geopend en de codes ingegeven. Deze werden afgewezen met een melding dat bepaalde letters en cijfers niet in een code kunnen voorkomen. Uiteraard heb ik meerdere malen gecontroleerd of ik de codes juist had ingegeven. Dat bleek het geval.

Vervolgens maar op de ouderwetse manier de codes verzilverd via de PC. Landinstellingen en tijdzones op Argentinië. De VPN-dienst opgestart met Argentijnse server en via een webbrowser xbox.com geopend en onder aan de pagina de landinstelling op Argentinië gezet en de codes ingewisseld. Klaar is Kees.

Wissel je de codes op de console toevallig ook in via de webbrowser en niet via de Store app?

Ik had gisteren overigens meer problemen: inloggen op Eneba. De SMS-verificatie werd steeds afgewezen met een opmerking "OTP code not valid". En dan moet je verplicht een uur wachten. 't Is nog erger dan met DigiD.
Wat bleek na meerder pogingen en meerdere uren wachten? Het probleem bleek te zitten in de browser extensies. Ik heb alle extensies uitgezet en toen kon ik probleemloos inloggen.
Excuus, in mijn reactie ging het over Store credits (want dat had Rivanov), game code werkt anders inderdaad.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
scheelt weer een titel die ik moet gaan doen :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

De game is op aardig wat vlakken niet eens zo mooi als Arkham Knight, slechte zaak dit. Maar ja, wel een ander team, wellicht minder skilled dan Rocksteady.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 11:29
Mosin schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:28:
Gisteren XIII uitgespeeld. Leuke game om te spelen en voor de €15,00 die het me gekost heeft kan ik er niets van zeggen. Het leuke is dat je de helft van de achievements makkelijk kunt halen.

Wat betreft de bugs, ik ben geen gameplay hinderende bugs tegen gekomen en heel zelden iets waarvan ik dacht dat het iets was. Al met al, heb ik dus een goede ervaring gehad :)
15 euro digital? Ik wil hem ook wel weer eens spelen, maar zeer zeker niet voor 40 euro. 15 lijkt me een mooie prijs, vroeger echt helemaal grijs gespeeld, vond het echt een te gekke game. Waar heb je hem voor dat zachte prijsje op de kop getikt?
Ik heb vandaag eens uitgebreid met Cloud streaming gespeeld. Beetje aparte conclusie.

Setups: IPhone 11 en een razer kishi.
WiFi: KPN glas 500/500 met Experia Box v10.
Mobiel: KPN 4G
Games: Forza Horizon 5, Deathloop, Tinykin, Halo Infinite, Lonely Mountain Downhill, Prodeus, Art of rally.

Eerst geprobeerd op WiFi. Dat vond ik een klein beetje tegenvallen. Zowel qua input lag als qua grafische kwaliteit. De input lag was toch wat hoger dan ik prettig vond spelen. Zeker voor spellen zoals Halo en Forza.

Daarna geprobeerd op 4G en dat werkte echt bijzonder soepel. Ik had in geen enkel spel een gevoel van input lag en ook minimaal tot geen merkbare artifacts.

Ik heb in Forza 5 alle nieuwe horizon stories gecomplete op 3 sterren, wat echt lastig is als je door input lag al zwalkend de baan over rijdt :P Verder in spellen als Halo werd ik eerder benadeeld door de Razer Kishi dan door enige vorm van input lag. Ook platformers als Tinykin liepen echt enorm soepel en merkte geen verschil met native gameplay.

Conclusies die ik trok zijn:
-Mijn WiFi is vrij beroerd ingericht :P Had niet verwacht dat 4g soepel zou zijn maar via WiFi niet.
-De Razer Kishi is niet optimaal. Heeft iemand een goede tip voor een “telefoonhouder” voor de normale xbox controller? Ik heb er eentje gehad maar die brak vrij snel af.
-Cloud streaming is echt een mooie aanvulling op een native console. En ik kan me voorstellen dat het voor sommigen zelfs de manier van gamen wordt.
-Jammer dat het aanbod van games via Xcloud ophoudt bij Gamepass bibliotheek. Het zou toch geweldig zijn als je al je games overal zou kunnen spelen op je telefoon via de cloud.
-Grafische kwaliteit op een telefoon is goed, maar kan me voorstellen dat het op grotere schermen er wat minder uitziet. Ik heb nog niet getest op mijn laptop. Misschien vanavond even kijken als ik deze bekabeld aan sluit.

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:44
uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:34:
Ik heb vandaag eens uitgebreid met Cloud streaming gespeeld. Beetje aparte conclusie.

Games: Forza Horizon 5, Deathloop, Tinykin, Halo Infinite, Lonely Mountain Downhill, Prodeus, Art of rally.

Eerst geprobeerd op WiFi. Dat vond ik een klein beetje tegenvallen. Zowel qua input lag als qua grafische kwaliteit. De input lag was toch wat hoger dan ik prettig vond spelen. Zeker voor spellen zoals Halo en Forza.

Daarna geprobeerd op 4G en dat werkte echt bijzonder soepel. Ik had in geen enkel spel een gevoel van input lag en ook minimaal tot geen merkbare artifacts.

Ik heb in Forza 5 alle nieuwe horizon stories gecomplete op 3 sterren, wat echt lastig is als je door input lag al zwalkend de baan over rijdt :P Verder in spellen als Halo werd ik eerder benadeeld door de Razer Kishi dan door enige vorm van input lag. Ook platformers als Tinykin liepen echt enorm soepel en merkte geen verschil met native gameplay.

-Mijn WiFi is vrij beroerd ingericht :P Had niet verwacht dat 4g soepel zou zijn maar via WiFi niet.
-De Razer Kishi is niet optimaal. Heeft iemand een goede tip voor een “telefoonhouder” voor de normale xbox controller? Ik heb er eentje gehad maar die brak vrij snel af.
-Cloud streaming is echt een mooie aanvulling op een native console. En ik kan me voorstellen dat het voor sommigen zelfs de manier van gamen wordt.
-Jammer dat het aanbod van games via Xcloud ophoudt bij Gamepass bibliotheek. Het zou toch geweldig zijn als je al je games overal zou kunnen spelen op je telefoon via de cloud.
-Grafische kwaliteit op een telefoon is goed, maar kan me voorstellen dat het op grotere schermen er wat minder uitziet. Ik heb nog niet getest op mijn laptop. Misschien vanavond even kijken als ik deze bekabeld aan sluit.
Ik heb de telefoonhouder die je aan de controller klikt vanaf de Microsoft site (een moga) . Doet het al een jaar of 2 prima. Daarnaast heb ik een gamesir x2 van Ali. Die gebruik ik nu al een jaar met enige regelmaat in bed om wat te gamen. Bevalt ook prima
wjsiebes schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Ik heb de telefoonhouder die je aan de controller klikt vanaf de Microsoft site (een moga) . Doet het al een jaar of 2 prima. Daarnaast heb ik een gamesir x2 van Ali. Die gebruik ik nu al een jaar met enige regelmaat in bed om wat te gamen. Bevalt ook prima
Thanks. Besteld :)

• Mosin
swoutr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:31:
[...]

15 euro digital? Ik wil hem ook wel weer eens spelen, maar zeer zeker niet voor 40 euro. 15 lijkt me een mooie prijs, vroeger echt helemaal grijs gespeeld, vond het echt een te gekke game. Waar heb je hem voor dat zachte prijsje op de kop getikt?
Ik heb het even na gekeken en de game was voor €24,99 in de aanbieding. Op zich is het nog steeds een nette prijs voor deze game. Je kunt er inderdaad wat uurtjes in kwijt :)

Zet ‘m in je verlanglijst en hou die in de gaten. Hij is een keer of 2/3 in de aanbieding geweest op een half jaartje tijd.
Ik zie op Twitter alleen maar berichten dat mensen hun pre-order van Arkham Knight hebben geannuleerd na het teleurstellend bericht over de 30FPS, gaat het nog wel goedkomen met de game op consoles? :D

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:39:
Ik zie op Twitter alleen maar berichten dat mensen hun pre-order van Arkham Knight hebben geannuleerd na het teleurstellend bericht over de 30FPS, gaat het nog wel goedkomen met de game op consoles? :D
Als die mensen dat niet alleen zeggen op het internet maar ook doen, ja dan denk ik dat het signaal luid en duidelijk door gaat komen. een 30fps game is prima, maar wel alleen als keuze naast 60fps ;)
En dan moet je eens zien hoe snel ze opeen toch een patch eruit persen.

Maar eerst maar eens afwachten, om de een of andere reden roepen mensen meer dan dat ze doen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-10-2022 17:20 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51
ArthurMorgan schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:20:
[...]

Als die mensen dat niet alleen zeggen op het internet maar ook doen, ja dan denk ik dat het signaal luid en duidelijk door gaat komen. een 30fps game is prima, maar wel alleen als keuze naast 60fps ;)
En dan moet je eens zien hoe snel ze opeen toch een patch eruit persen.

Maar eerst maar eens afwachten, om de een of andere reden roepen mensen meer dan dat ze doen ;)
Ze zeggen dat het komt vanwege hun “detailed world” en co op.

Arkham knight ziet er een generatie beter uit kwa wereld en die game is 7 jaar oud. Wat een gelul.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:54
uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:34:

Wellicht nog een tip: streamen van je eigen console geeft bij mij veel betere resultaten. Zeker als de console bedraad aangesloten is. In Europa heb ik betere kwaliteit en lagere lag dan met cloud streaming.
giantgiantus schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:11:
[...]

Wellicht nog een tip: streamen van je eigen console geeft bij mij veel betere resultaten. Zeker als de console bedraad aangesloten is. In Europa heb ik betere kwaliteit en lagere lag dan met cloud streaming.
Zal ik morgen eens proberen. :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:54
En qua controllers is wat mij betreft de backbone onverslaanbaar.
giantgiantus schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:01:
[...]

En qua controllers is wat mij betreft de backbone onverslaanbaar.
Ja heb daar ook even naar gekeken maar heb nu gewoon een clip on gekocht voor 16 euro. Had de Razer Kishi tijdje terug gekocht voor 90 euro ofzo maar dat soort oplossingen kunnen toch niet tippen aan een normale controller.

Pagina: 1 ... 43 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord