Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ben net aan het begin van de moeraswereld. Geen idee of ik het zal afmaken. Nog steeds leuk genoeg, maar mogelijks kan ik beter Remnant 2 proberen voor ik ben uitgeblust. Voor zover ik het begrijp is het wel nog dezelfde formule (desondanks de vele verbeteringen).
Hmm, vechten is wel erg goed, maar heb toch iets meer nodig (exploratie, verhaal, ...). Waarschijnlijk werkt de gameplay loop ook veel beter in coop.
Volgens mij heeft deel 2 dan meer kans. Volgens mij hadden ze best wel wat “gefixt” om dat gevoel van “herhaling” tegen te gaan. Maar @justifire zal je daar ongetwijfeld meer over kunnen vertellen. Die heeft ze alletwee gespeeld.ilm schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:38:
Remnant 1 is... vermoeiend. Het schieten voelt erg goed, maar de massa's vijanden maakt alles erg langdradig. Komt er ook bij dat de omgevingen er allemaal hetzelfde uitzien (binnen 1 wereld). Ook geen fan van de automatische level schaling van de vijanden.
Ik ben net aan het begin van de moeraswereld. Geen idee of ik het zal afmaken. Nog steeds leuk genoeg, maar mogelijks kan ik beter Remnant 2 proberen voor ik ben uitgeblust. Voor zover ik het begrijp is het wel nog dezelfde formule (desondanks de vele verbeteringen).
Hmm, vechten is wel erg goed, maar heb toch iets meer nodig (exploratie, verhaal, ...). Waarschijnlijk werkt de gameplay loop ook veel beter in coop.
——-
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...new-xbox-games-december-4
De wereld en seizoenen van Horizon 4 vind ik een stuk leuker en het is opvallend fijn om niet de rare auto-level limitaties uit Motorsport te hebben in Forza 7.
Ik heb Skyrim geprobeerd maar ik haak af door de in mijn ogen slechte close combat en outdated graphics, heb daar toch meer last van dan ik had verwacht.. Ben van plan Fallout 4 te proberen nadat ik Hellblade heb uitgespeeld.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 03:39:
Wat kan Bethesda toch belachelijk verslavende games maken. Waar ik in september hooked was aan Starfield ben ik nu hooked aan Fallout 4. Blij dat ik hem in de sale tegen kwam want anders zou ik hem denk ik nooit gespeeld hebben. The silver shroud side missie alleen al was de aanschaf waard
Hopen dat Fallout 4 iets "moderner" aanvoelt en oogt.
Misschien moet je er even mee wachten als je hier last van hebt. Er gaan zoals @Timothy3000 heeft aangegeven geruchten dat er nog een “next gen” update komt van de game.vinno86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:40:
[...]
Ik heb Skyrim geprobeerd maar ik haak af door de in mijn ogen slechte close combat en outdated graphics, heb daar toch meer last van dan ik had verwacht.. Ben van plan Fallout 4 te proberen nadat ik Hellblade heb uitgespeeld.
https://insider-gaming.co...content%20to%20the%20game
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-12-2023 17:50 ]
Interessant, bedankt.uchiha tijntje schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:49:
[...]
Misschien moet je er even mee wachten als je hier last van hebt. Er gaan zoals @Timothy3000 heeft aangegeven geruchten dat er nog een “next gen” update komt van de game.
https://insider-gaming.co...content%20to%20the%20game
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Veel mensen vinden HALO Infinte slecht, zo slecht vond ik de game niet, maar ik kijk voornamelijk naar Single player moet ik er wel even bij zeggen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:08:
[...]
Hoe ze Halo blijven supporten is mooi om te zien.
[Twitter]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Sonic is 32 jaar oud, is in 1991 uitgekomen en sinds dien de mascotte van SEGA. Sonic is bedacht om te kunnen concurreren tegen de mascotte van Nintendo, in dit geval Mario.justifire schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:51:
[...]
Is ook de enige mascotte toch ?
Sega support Sonic al bijna 40 jaar, in voor en tegenspoed.
De enige manier om Skyrim te spelen is dan ook als stealth archervinno86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:40:
[...]
Ik heb Skyrim geprobeerd maar ik haak af door de in mijn ogen slechte close combat en outdated graphics, heb daar toch meer last van dan ik had verwacht.. Ben van plan Fallout 4 te proberen nadat ik Hellblade heb uitgespeeld.
@uchiha tijntje als je de robot DLC nog niet gespeeld hebt, zorg dat je die silver shroud spullen dan bij de hand (of eigenlijk aan) hebt in de finale daarvan.
Gamertag: FinrazielNL
Slecht zou ik het ook niet noemen. Maar de single player support, de beloofde splitscreen co-op, valt wel zwaar tegenLinksquest schreef op maandag 4 december 2023 @ 06:58:
[...]
Veel mensen vinden HALO Infinte slecht, zo slecht vond ik de game niet, maar ik kijk voornamelijk naar Single player moet ik er wel even bij zeggen.
Thanks voor de tip, ben benieuwd.Finraziel schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:53:
[...]
De enige manier om Skyrim te spelen is dan ook als stealth archer
@uchiha tijntje als je de robot DLC nog niet gespeeld hebt, zorg dat je die silver shroud spullen dan bij de hand (of eigenlijk aan) hebt in de finale daarvan.
De game is ook gewoon mooi divers geworden met verschillende modi. Singlepayer Story, Online Coop Story, Versus Multiplayer en binnenkort ook weer Firefight. Zelf heb ik maar iets van 10 uur in de Singleplayer zitten. Dat is 1.2% van het totale aantal uurLinksquest schreef op maandag 4 december 2023 @ 06:58:
[...]
Veel mensen vinden HALO Infinte slecht, zo slecht vond ik de game niet, maar ik kijk voornamelijk naar Single player moet ik er wel even bij zeggen.
-------------
De game awards wordt wel op een mooie tijd gehost zeg. Donderdagnacht om 1:30. Dat wordt in ieder geval zeker trailers kijken op vrijdag.
Het zou mooi zijn als de interface voor achievements op Xbox een flinke overhaul krijgt. Sinds de Xbox One ben ik eigenlijk al niet tevreden over hoe achievements gepresenteerd worden in de interface, er is een stuk minder overzicht dan hoe het getoond werd bij de Xbox 360.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:56:
Interview van Windows Central met Phil Spencer:
https://www.windowscentra...orden-xbox-interview-2023
- "There's a hardware roadmap, there's a service roadmap, maybe there's even a roadmap for improvements to Xbox achievements"
Iets wat ik al heel fijn zou vinden is als er een duidelijke scheiding geïntroduceerd wordt tussen achievements die onderdeel zijn van de base game en achievements die later zijn toegevoegd via DLC of updates. Zoals op Playstation gebeurd en sites als Trueachievements al doen voor Xbox achievements.
Ze kunnen het beste trueachievements kopen en stukken integreren op de console, zoals base game completions etc. Zijn ze gelijk klaar.Caayn schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:48:
[...]
Het zou mooi zijn als de interface voor achievements op Xbox een flinke overhaul krijgt. Sinds de Xbox One ben ik eigenlijk al niet tevreden over hoe achievements gepresenteerd worden in de interface, er is een stuk minder overzicht dan hoe het getoond werd bij de Xbox 360.
Iets wat ik al heel fijn zou vinden is als er een duidelijke scheiding geïntroduceerd wordt tussen achievements die onderdeel zijn van de base game en achievements die later zijn toegevoegd via DLC of updates. Zoals op Playstation gebeurd en sites als Trueachievements al doen voor Xbox achievements.
Ik heb geen idee meer precies hoe dat getoond werd bij de xbox 360.Caayn schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:48:
[...]
Het zou mooi zijn als de interface voor achievements op Xbox een flinke overhaul krijgt. Sinds de Xbox One ben ik eigenlijk al niet tevreden over hoe achievements gepresenteerd worden in de interface, er is een stuk minder overzicht dan hoe het getoond werd bij de Xbox 360.
Als je het over de duivel hebt: https://www.trueachieveme...hinted-at-by-phil-spencer
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-12-2023 13:13 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is hier al vaker ter sprake gekomen. Maar dat is ook niet gek. Er is 0,0 reclame rondom Xbox in Europa. Het lijkt wel of ze Europa hebben afgeschreven.Amaze86 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:37:
Gaat niet goed met Xbox in EU qua sales!
[YouTube: Xbox Sales in Europe 52% Down Year-On-Year: What's Going On?]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel heel veel moeite had om in de single player ervaring te komen. Het non-lineaire met open wereld werkte voor mij (bij een Halo game) totaal niet. Terwijl ik normaal de game meteen uit speel, zit ik nu pas op 30% ofzo en totaal niet de behoefte om hem uit te spelen.L23 schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:57:
[...]
Slecht zou ik het ook niet noemen. Maar de single player support, de beloofde splitscreen co-op, valt wel zwaar tegen
Nog minder dan 24 uur!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Net zoals Japan (en heel Azië?).Sahi_NL schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:09:
[...]
Is hier al vaker ter sprake gekomen. Maar dat is ook niet gek. Er is 0,0 reclame rondom Xbox in Europa. Het lijkt wel of ze Europa hebben afgeschreven.
Enkel focussen op de VS lijkt me ook niet zo handig...
Jep
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Thursday - do not miss the first-ever live performance from @PoetsOfTheFall as OLD GODS OF ASGARD from Alan Wake 2 at #TheGameAwards
— Alan Wake 2 (@alanwake) 4 december 2023
Streaming live everywhere at https://t.co/UMa8MUatLX pic.twitter.com/cpDDEAj9bR
:strip_exif()/f/image/FU1l3z17xbTx7mdo4EilKe69.jpg?f=fotoalbum_large)
Zat er aan te komen
[ Voor 91% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-12-2023 16:52 ]
Pre-load tijden:
:strip_exif()/f/image/8H27Bi4t3Hvcu9B261A22znP.jpg?f=fotoalbum_large)
En het nieuwe seizoen van The Crew Motorfest
Mooie trailer! Had hem al gepost in het Cyberpunk 2077 topic, er is veel toegevoegd en ziet er ook erg goed uit. Ik weet nog dat ik Cyberpunk 2077 uitgespeeld had op de old-gen en nog nooit gespeeld heb met de current-gen updates
Nieuwe teaser!
Ik vind het nog steeds een enorm Forza Horizon rip off, maar toegegeven, deze trailer zit wel goed in elkaarG_Dragon schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:13:
En het nieuwe seizoen van The Crew Motorfest
[YouTube: The Crew Motorfest: Season 2 Launch Trailer]
Nog eventjes wachten… 2025
Hij zou eigenlijk morgen middag om 3 uur worden gereleased, maar helaas was die al geleaked. Dus ze hebben hem maar zelf eerder op het internet gegooid. Erg jammer. Hoop dat er van de Game Awards geen leaks komen aan de voorkant.
[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2023 00:37 ]
Hopelijk lente 2025, maar eind 2025 zou me ook niet verbazen. Hoe mooi het toch zou zijn geweest als ze een Fallout 4 hadden gedaan. Aankondiging met trailer > half jaar later release. Ah well.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:28:
[YouTube: Grand Theft Auto VI Trailer 1]
Hij zou eigenlijk morgen middag om 3 uur worden gereleased, maar helaas was die al geleaked. Dus ze hebben hem maar zelf eerder op het internet gegooid. Erg jammer. Hoop dat er van de Game Awards geen leaks komen aan de voorkant.
Meer dan genoeg te spelen anyway.
Op de volgende generatie xbox zo te zienuchiha tijntje schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:28:
Ziet er geweldig uit!
Ik kan je nu al voorspellen dat de game 2x gaat uitkomen, gezien ik denk dat de game rond de herfst van 2025 uit komt, en waarschijnlijk we rond 2026 / 2027 de nieuwe Xbox kunnen verwachten, verwacht ik dus ook dat de game dan als een remastered opnieuw uitkomt.justifire schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:08:
[...]
Op de volgende generatie xbox zo te zien![]()
Ziet er geweldig uit!
Je vergeet de PC release, en de release voor de XSX3 en de PS7 nog. Rockstar heeft wel een reputatie hoog te houden heLinksquest schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:22:
[...]
Ik kan je nu al voorspellen dat de game 2x gaat uitkomen, gezien ik denk dat de game rond de herfst van 2025 uit komt, en waarschijnlijk we rond 2026 / 2027 de nieuwe Xbox kunnen verwachten, verwacht ik dus ook dat de game dan als een remastered opnieuw uitkomt.
Maar goed, 2025 dus, ik verwacht einde van dat jaar, dus maak me over anderhalf jaar nog maar eens 'wakker' , al verwacht ik dat ze de hypetrain goed zullen gaan gebruiken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat is zeker waar, maar de game moet zich wel nog bewijzen natuurlijk. Natuurlijk is Grand Theft Auto games (bijna) altijd leuk en verkoopt het goed, maar je moet het ook telkens weer overtreffen en je kunt niet altijd blijven overtreffen.BM schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:25:
[...]
Je vergeet de PC release, en de release voor de XSX3 en de PS7 nog. Rockstar heeft wel een reputatie hoog te houden he
Er wordt nu al gigantisch gehyped, dat kan straks toch alleen maar tegenvallen?
Eigenlijk doet bijna elke studio dat wel, en verschilt ook weer per titel natuurlijk. Nintendo doet het eigenlijk alleen met Zelda en voor de rest pas een paar maanden voor de release.Polariteit schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:30:
Ik snap nooit zo goed dat ze dat nu al aankondigen terwijl het nog 2 jaar duurt. Ik zie de collectieve verontwaardiging al ontstaan als ze besluiten de datum nog wat op te rekken; of als het straks tegenvalt...
Maar ben het wel met je eens, want kijk maar naar Microsoft, State of Decay 3 o.a. laat heel lang op zich wachten
Met iets vriendelijkere bewoording kun je nog steeds je punt makenPolariteit schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:30:
Dus spreek niet voor iedereen aub. Met iedere GTA (of uncharted, een goede film, serie, whatever, ...) heb ik steeds een gezond niveau van anticipatie/hype gehad. Steeds in balans, realistisch, leuk toeleven naar mijn favoriete game serie op deze planeet.
En ik ben nog door geen enkele GTA ontgoocheld, en het is nog nooit tegen gevallen. Integendeel.
Soms krijg ik de indruk dat er een soort depri-game community bestaat die bewust overal ingaat met het idee dat het wel zal tegenvallen, beetje 'contrarian' doen altijd. En tja, dan is de wens de vader van de gedachte zeker?
Bij dit soort trailers vraag ik me eigenlijk soms nog af waarom ik game, en waarom ik andere games koop. Mijn gaming highlights zijn op 1 hand te tellen, en GTA is daar een groot deel van. De rest is 'derivative', voor mij dan.
Als ik alles moest destilleren tot een paar games die ik zou meenemen naar een onbewoond eiland is het GTA en Gran Turismo, en dat al sinds de PS1 eigenlijk.
Nee, ik kijk hier naar uit, en zal er zeker niet door ontgoocheld worden.
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 05-12-2023 08:02 ]
Maar goed, los daarvan hoop ik dat ze wel echt volle bak op de SP gegaan zijn, GTA Online is natuurlijk een enorme melkkoe geldmachine gebleken, dus geheid dat die bij de launch al beschikbaar gaat zijn, maar hopelijk gaat het niet ten koste van de SP. Als ze dat goed hebben, heb ik er wel vertrouwen in, de vorige GTA/RDR games waren enorm goed.
Dat vind ik nogal een statement. Ik zeg niet dat we op voorhand er vanuit moeten gaan dat GTA VI een prutswerk word (die kans acht ik kleinAmos_x schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:39:
[...]
Nee, ik kijk hier naar uit, en zal er zeker niet door ontgoocheld worden.
[ Voor 25% gewijzigd door BM op 05-12-2023 07:45 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tja, maar je kan de hype voor iets als state of decay, starfield of weet ik wat, is toch helemaal niet vergelijken met een GTA. GTA is de dikste game franchise uit de geschiedenis van gaming, met een budget van honderden miljoenen, en een kwaliteit die altijd staat als een huis (kijk naar RDR2, de details in de game verbazen me nog tot vandaag, en dat is een game van 5 jaar oudLinksquest schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:34:
[...]
Eigenlijk doet bijna elke studio dat wel, en verschilt ook weer per titel natuurlijk. Nintendo doet het eigenlijk alleen met Zelda en voor de rest pas een paar maanden voor de release.
Maar ben het wel met je eens, want kijk maar naar Microsoft, State of Decay 3 o.a. laat heel lang op zich wachten
Idem met andere games die jaaaren van tevoren aangekondigd worden. Allemaal niet het niveau van een GTA.
En opnieuw, met een starfield (een saaie game voor RPG-nerds) doen we het onszelf aan. Allemaal in groep de leugens van Todd Howard (na de zoveelste keer) gaan geloven, allemaal dingen zien en veronderstellen die er niet zijn, de eigen fantasie voor waarheid aannemen, en dan verbaasd zijn als het effectief is wat het in iedere trailer leek te zijn, namelijk een lege, saaie, grindy game. Fool me once...
GTA is anders, what you get is what you see...
Gebaseerd op track record en hoeveel game plezier ik uit GTA 3 tot GTA 5 heb gehaald (zonder MP, want daar heb ik niets aan).BM schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:41:
Dat vind ik nogal een statement. Ik zeg niet dat we op voorhand er vanuit moeten gaan dat GTA VI een prutswerk word (die kans acht ik klein), maar er toch niks mis mee om de lat niet gelijk gigantisch hoog te leggen?
Ook al zou GTA VI een game zijn die grafisch en qua gameplay op hetzelfde niveau staat als GTA V, dan nog ben ik al dik tevreden.
Alle rest is extra. En met die rest zit het goed als ik zie wat er allemaal op het scherm komt in die trailer. Wow. Ik leg de lat ook niet gigantisch hoog, ik wil gewoon terug een GTA.
Vergelijk het met de hype voor Zelda breath of the wild, na een lange stilte voor die franchise. Met die zelda games heb ik dan weer helemaal niets. Dan heb ik dezelfde reactie als jij. Maar het gaat er om dat die fanbase nog eens bediend wordt met een zelda game, met welke game dan ook. Gewoon nog eens een zelda, gewoon nog eens een GTA, ... Dat soort sentiment.
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. GTA5 was zeker erg leuk, maar na 1 keer spelen had ik het gezien en nooit meer de behoefte gehad om de overige drie releases opnieuw te spelen. RDR2 vond ik stukken beter.Amos_x schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:44:
[...]
Tja, maar je kan de hype voor iets als state of decay, starfield of weet ik wat, is toch helemaal niet vergelijken met een GTA. GTA is de dikste game franchise uit de geschiedenis van gaming, met een budget van honderden miljoenen, en een kwaliteit die altijd staat als een huis (kijk naar RDR2, de details in de game verbazen me nog tot vandaag, en dat is een game van 5 jaar oud)
Idem met andere games die jaaaren van tevoren aangekondigd worden. Allemaal niet het niveau van een GTA.
En opnieuw, met een starfield (een saaie game voor RPG-nerds) doen we het onszelf aan. Allemaal in groep de leugens van Todd Howard (na de zoveelste keer) gaan geloven, allemaal dingen zien en veronderstellen die er niet zijn, de eigen fantasie voor waarheid aannemen, en dan verbaasd zijn als het effectief is wat het in iedere trailer leek te zijn, een lege, saaie, grindy game. Fool me once...
Je zegt zelf dit:
Dus spreek niet voor iedereen aub.
Dus doe dat dan ook niet voor anderen.
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 05-12-2023 07:55 ]
Ik spreek altijd enkel voor mezelf. Ik geef enkel aan dat al dat dramatisch 'het kan enkel tegenvallen' gedram vermoeiend is. Gebaseerd op niets, gebaseerd op games van publishers die nog niet in de schaduw kunnen staan van rockstar.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:53:
[...]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. GTA5 was zeker erg leuk, maar na 1 keer spelen had ik het gezien en nooit meer de behoefte gehad om de overige drie releases opnieuw te spelen. RDR2 vond ik stukken beter.
Je zegt zelf dit:
Dus spreek niet voor iedereen aub.
Dus doe dat dan ook niet voor anderen.
Tja, als je nu al beslist dat het enkel kan tegenvallen, dan ga je over 2 jaar heel zuur aan die game beginnen. "het kan enkel tegenvallen" nietwaar? ...
Xbox
Ja dat hoop ik ook, want de leaks hebben het moment verpest voor velen. Ik had al beelden gezien maar ging er vanuit dat het fake was, later hoorde ik dat ze echt waren waardoor de verrassing er af was. Erg jammer dat anderen het telkens weer lopen te verpesten en voor likes moeten leakenuchiha tijntje schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:28:
Een remake 100% ze moeten het helemaal uitmelken, net als 5e deel. En PC zullen ze zeker weer uitstellen zoals bij elke deeljustifire schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:08:
[...]
Op de volgende generatie xbox zo te zien![]()
Ziet er geweldig uit!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waarom kijk je naar die beelden als je ze niet wilt zien? Voor mij was die trailer nieuw omdat ik ze ontweken had.G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:25:
[...]
Ja dat hoop ik ook, want de leaks hebben het moment verpest voor velen. Ik had al beelden gezien maar ging er vanuit dat het fake was, later hoorde ik dat ze echt waren waardoor de verrassing er af was. Erg jammer dat anderen het telkens weer lopen te verpesten en voor likes moeten leaken
Wat mij betreft volgen al die Game Awards trailers binnenkort. Staat mensen vrij om tot vrijdag te wachten tot ze te kijken. Scheelt anderen weer een saaie show doorworstelen.
Ik zag dingen voorbij komen, nadeel van foto's die gedeeld werden. Heb niet zelf iets aangeklikt, opende alleen Facebook of Twitter waar mensen al massaal aan het delen waren. Heel jammer dat leakers het telkens weer zo verpesten..Timothy3000 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:45:
[...]
Waarom kijk je naar die beelden als je ze niet wilt zien? Voor mij was die trailer nieuw omdat ik ze ontweken had.
Wat mij betreft volgen al die Game Awards trailers binnenkort. Staat mensen vrij om tot vrijdag te wachten tot ze te kijken. Scheelt anderen weer een saaie show doorworstelen.
Ik vind het onzinniger dat er een tijd en datum voor een trailer is. Drop die gewoon haha.
Ja eens. Zeker als de release pas 2 jaar later is, welke meerwaarde heeft het aftellen nu zou je zeggen.Timothy3000 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:57:
Ik vind het onzinniger dat er een tijd en datum voor een trailer is. Drop die gewoon haha.
[ Voor 53% gewijzigd door justifire op 05-12-2023 10:23 ]
Even op terugkomenduchiha tijntje schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:01:
[...]
Jep die ANC microfoon had ik dus ook last van. Het duurde een tijdje voordat ik de link legde tussen de microfoon en het fysiek ongemak. Want had er niet zozeer last van als ik hem op had, maar juist als ik hem niet op had. Hopelijk ervaar je dat niet.
Nu een korte tijd de Steelseries Nova Pro in gebruik en ik ga hem toch retour sturen. Hoofdzakelijk vanwege de verwarrende bediening (uitzetten is niet persé uit wanneer je ook bluetooth gebruikt bijv) en het draagcomfort. Ik vind hem vrij hard drukken op mijn hoofd. De ANC mic valt mij nog mee maar na wat bewegen/draaien met je hoofd is de headset toch iets verschoven (ondanks de druk) waardoor ik de ANC mic alsnog ga voelen. Doordat ik weet dat hij er zit ga ik er onbewust opletten.
Verder hoop ik dat Rockstar echt wat heeft gedaan aan hun missie structuur, want deze is gewoon outdated. Hoe geweldig RDR2 ook is, juist de minimale inbreng van de speler in de missies is het zwakste punt van de game. Er kan gewoon meer gedaan worden dan "ga hierheen, volg het lijntje op de minimap, doe de objectives en ontsnap. Meer mogelijkheden graag, zoals bijvoorbeeld in een Dishonored of Prey.

Er valt nog genoeg te nitpicken zoals wat SSR ogende artifacts maar overal ben ik zeer onder de indruk.
:strip_exif()/f/image/XSfT801hh7xthVOHmNYmxuP2.jpg?f=fotoalbum_large)
I know, gifjes verbergen kleine imperfecties waardoor ze beter ogen dan het echte materiaal.
[ Voor 142% gewijzigd door Caayn op 05-12-2023 16:38 ]
Je hoeft 'm niet te kopen heAmaze86 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:30:
[...]
Een remake 100% ze moeten het helemaal uitmelken, net als 5e deel. En PC zullen ze zeker weer uitstellen zoals bij elke deel
Ik weet trouwens niet waar jij op baseert dat dit een 100% remake is. Ben zelf wel benieuwd naar het 6e deel. Vermaak me zo af ten toe nog best eens met deel 5. Volgens mij de enige game die ik op zoveel consoles heb gehad (360, PS4, One, Series X).
Ik denk dat Rockstar wel wat kennis heeft van marketing. Kunnen sommige bedrijven nog wat leren.Timothy3000 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:57:
Ik vind dat wat overdreven haha. Het is maar een trailer.
De halve wereld heeft binnen 2 jaar deze trailer gezien. Daarnaast leveren ze ook kwaliteit. Dat is voor deze game natuurlijk nog afwachten, maar ze hebben in het verleden geen missers gemaakt. Dat een aantal hier sceptisch zijn moet kunnen. Maar persoonlijk vind ik het lachwekkend.
Ook moet ik toegeven dat ik niet 100% tijd/focus heb om een single game eerst uit te spelen en pas dan overstappen naar een ander. Zo is mijn interne 1TB ruimte alweer vol en zit ik te loeren om deze te upgraden dmv een expansion card. Vind ze alleen nogal aan de dure kant voor de capaciteit die je krijgt, en hoop eigenlijk dat deze nog binnenkort een flinke pricedrop krijgen. Wellicht iemand die bij Seagate werkt en aan de knoppies kan draaien?
btw, is er een thread waar gamertags uitgewisseld mogen worden? Ik zoek NL sprekende Xbox vriendjes
Ik weet dat dit per persoon (en game) verschilt, maar als ik overstap van een 60fps game naar een 30fps game, vergt dit weer even gewenning. Maar na een tweetal uurtjes ben ik daar ook weer aan gewend. Misschien heb ik "oudere" ogen, geen idee, of niet zo verwend met hoge framerates aangezien ik al game sinds halverwege jaren '80.insyN schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:07:
Ben benieuwd hoe de nieuwe GTA zal draaien op de next-gen consoles qua performance. Weet niet of ik de enige ben, maar ik haal persoonlijk geen voldoening uit games die max. 30 fps kunnen draaien. Wellicht omdat ik altijd een PC gamer ben geweest en sinds een jaar nu liever languit op de bank wil zitten en Xboxen ('t leven van een papa). Enige game welke ik tot nu toe heb kunnen accepteren qua performance is RDR2. Starfield etc, allemaal geprobeerd, gelijk eraf gedonderd vanwege de frames.
Misschien jezelf iets langer de kans geven je ogen/hersenen er weer aan te wennen? Als je ze er gelijk "afdondert" heb je je misschien niet de kans gegeven er weer even aan te wennen?
Oh ja, en laat RDR2 nou net ook van Rockstar zijn... Op de huidige gen zou ik niet rekenen op GTA6 in 60fps.
Wat denk je zelf. Dit zijn natuurlijk pc graphicsCaayn schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:52:
Voor GTA VI ben ik vooral onder de druk van de hoeveelheid objecten met physics gecombineerd met het detail van deze objecten, de lightning. Fantastisch, petje af als ze dit met een stabiele 30fps op de huidige consoles werkend krijgen. Laat die Zen cores maar eens zweten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er valt nog genoeg te nitpicken zoals wat SSR ogende artifacts maar overal ben ik zeer onder de indruk.
offtopic:
I know, gifjes verbergen kleine imperfecties waardoor ze beter ogen dan het echte materiaal.
Op de console krijg je 30fps en een stuk mindere graphics. Het zijn geen wondermachines en in 2025 zijn de Xbox Series inmiddels 5 jaar oud.
De vorige reveal trailers waren ook gewoon console beelden bleek achteraf. Komt wel goed.drakiesoft schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:44:
[...]
Wat denk je zelf. Dit zijn natuurlijk pc graphics
Op de console krijg je 30fps en een stuk mindere graphics. Het zijn geen wondermachines en in 2025 zijn de Xbox Series inmiddels 5 jaar oud.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Misschien hadden ze daar hun geld beter aan kunnen besteden
Ik heb me erg goed vermaakt vandaag met alle comments op de front page. Ik heb zelden zo'n lading onzin en pure aannames voorbij zien komen, echt bizar. Het Libelle forum is er niks bij. Als ze bij Rockstar een banaan afpellen dan zitten sommigen al rechtop hier.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:53:
[...]
Ik denk dat Rockstar wel wat kennis heeft van marketing. Kunnen sommige bedrijven nog wat leren.
De halve wereld heeft binnen 2 jaar deze trailer gezien. Daarnaast leveren ze ook kwaliteit. Dat is voor deze game natuurlijk nog afwachten, maar ze hebben in het verleden geen missers gemaakt. Dat een aantal hier sceptisch zijn moet kunnen. Maar persoonlijk vind ik het lachwekkend.
Vergeet niet dat de enige reden dat Rockstar nog leeft, GTA Online is. Buiten dat hebben ze toch echt bijzonder weinig te bieden. Jaren lang volstrekt maling gehad aan de consument die graag SP speelt en waar Rockstar ook groot mee is geworden. Het was louter en alleen GTA Online, het geld kwam met bakken binnen dus mja waarom zou je dan je resources benutten om een goede DLC voor GTA en/of RDR2 uit te brengen. Dat neem ik ze persoonlijk wel kwalijk. De hele moedwillige GTA Trilogy deceptie laten we voor het gemak dan maar even achterwege.
Ik snap het positieve sentiment jegens Rockstar niet zo.
Ja de ontbrekende dlc voor RDR2 is echt ongelofelijk jammer, die wereld schreeuwt om extra content (regio armadillo bv). Helaas!Dhrax schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:59:
[...]
Ik heb me erg goed vermaakt vandaag met alle comments op de front page. Ik heb zelden zo'n lading onzin en pure aannames voorbij zien komen, echt bizar. Het Libelle forum is er niks bij. Als ze bij Rockstar een banaan afpellen dan zitten sommigen al rechtop hier.
Vergeet niet dat de enige reden dat Rockstar nog leeft, GTA Online is. Buiten dat hebben ze toch echt bijzonder weinig te bieden. Jaren lang volstrekt maling gehad aan de consument die graag SP speelt en waar Rockstar ook groot mee is geworden. Het was louter en alleen GTA Online, het geld kwam met bakken binnen dus mja waarom zou je dan je resources benutten om een goede DLC voor GTA en/of RDR2 uit te brengen. Dat neem ik ze persoonlijk wel kwalijk. De hele moedwillige GTA Trilogy deceptie laten we voor het gemak dan maar even achterwege.
Desondanks, de single player modi van alle GTA’s zijn vooralsnog heel goed geweest, dus ben wel benieuwd. Ik vermoed gezien de vorige gta’s toch wel een hoop maatschappijkritiek verwerkt met humor in de game, daar leent deze tijd van polarisatie (aan elke kant van welk spectrum dan ook) zich wel goed voor!
(FYI) 24 New Demos are Available for ID@Xbox Demo Fest Winter Edition
— Alan Feely (@IdleSloth84_) 5 december 2023
Demos are Available from Dec 5th to Dec 31st
Microsoft Store:https://t.co/GgBN2i0nWX pic.twitter.com/CPcoMa7qx7
Smaken verschillenAmos_x schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:44:
[...]
Tja, maar je kan de hype voor iets als state of decay, starfield of weet ik wat, is toch helemaal niet vergelijken met een GTA. GTA is de dikste game franchise uit de geschiedenis van gaming, met een budget van honderden miljoenen, en een kwaliteit die altijd staat als een huis (kijk naar RDR2, de details in de game verbazen me nog tot vandaag, en dat is een game van 5 jaar oud)
En opnieuw, met een starfield (een saaie game voor RPG-nerds) doen we het onszelf aan. Allemaal in groep de leugens van Todd Howard (na de zoveelste keer) gaan geloven, allemaal dingen zien en veronderstellen die er niet zijn, de eigen fantasie voor waarheid aannemen, en dan verbaasd zijn als het effectief is wat het in iedere trailer leek te zijn, namelijk een lege, saaie, grindy game. Fool me once...
[ Voor 4% gewijzigd door Triple Stars op 05-12-2023 18:27 ]
Of we nog niet genoeg te spelen hebben….
[ Voor 19% gewijzigd door Linksquest op 05-12-2023 19:19 ]
Die vorige twee hebben het in verkoop niet al te best gedaan dus ik ben beniewd of er een nieuw deel komt.Persoonlijk ben ik erg fan van die vorige games.
Edit: Laika gekocht. Ziet er toch wel gaaf uit. Trials meets My friend Pedro.
Review om een wat beter beeld te krijgen:
—-
Een Dishonored 3 zou ik erg tof vinden. Ik ben meestal niet van de echte stealth games maar voor Dishonored maak ik heel graag een uitzondering. Echt toffe games.
[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-12-2023 00:49 ]
Ik moet je helaas gelijk geven. De trailer zag er goed uit zeer herkenbaar, maar dat is ook het probleem. Het is meer van hetzelfde en daarmee niets echt iets nieuws tov van V. Ben bang dat je er dan sneller op uitgekeken bent. Wat ik wel hoop dat alle gebouwen volledig betreedbaar zijn. Zag ik niet terug in de trailer. Maar goed we zullen zien.Dhrax schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:59:
[...]
Ik heb me erg goed vermaakt vandaag met alle comments op de front page. Ik heb zelden zo'n lading onzin en pure aannames voorbij zien komen, echt bizar. Het Libelle forum is er niks bij. Als ze bij Rockstar een banaan afpellen dan zitten sommigen al rechtop hier.
:strip_exif()/f/image/6TcJLUbihFZZ0l2FWScZbedK.jpg?f=fotoalbum_large)
- Destructoid 9/10
- God is a Geek 8.5/10
- Vandal 8.5/10
- GameSpew 8/10
- Dexerto 8/10
- Screen Rant 8/10
- VGC 8/10
- VG247 8/10
- Gfinity 8/10
- TheGamer 8/10
- Comicbook 8/10
- VideoGamer 8/10
- GamingTrend 8/10
- But Why Tho? 8/10
- GameCrater 8/10
- GameSpot 8/10
- Gamer Guides 8/10
- GameInformer 7.75/10
- Oyungezer Online 7.5/10
- IGN 7/0
- PSU 7/10
- Press Start 7/10
- Spaziogames 7/10
- TechRaptor 5/10
- Stevivor 5/10
Ja ja ziekG_Dragon schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:32:
De reviews zijn er! Vandaag al even gespeeld, want zit ziek thuis. Maar wat een prachtig spel, ook het begin is indrukwekkend gedaan en raakt je als speler zeker.
[Afbeelding]
Avatar: Frontiers of Pandora Reviews:
- Destructoid 9/10
- God is a Geek 8.5/10
- Vandal 8.5/10
- GameSpew 8/10
- Dexerto 8/10
- Screen Rant 8/10
- VGC 8/10
- VG247 8/10
- Gfinity 8/10
- TheGamer 8/10
- Comicbook 8/10
- VideoGamer 8/10
- GamingTrend 8/10
- But Why Tho? 8/10
- GameCrater 8/10
- GameSpot 8/10
- Gamer Guides 8/10
- GameInformer 7.75/10
- Oyungezer Online 7.5/10
- IGN 7/0
- PSU 7/10
- Press Start 7/10
- Spaziogames 7/10
- TechRaptor 5/10
- Stevivor 5/10
Jep helaas wel, was liever aan het werk geweest! Twijfel daar maar niet aan..
Die 5-reviews zijn anders ook wel uitschieters. Sterker, het lijken mij vooral azijnpissers die met een negatieve review wat extra clicks willen krijgen ipv daadwerkelijk nuttige kritiek hebben op de game.Linksquest schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:33:
Gemiddelde scores, tussen een 5 en een 8 gemiddeld, met een paar enkele uitschieters.
Ragebait is het nieuwe online goud. Op social media zie je het ook.Martinspire schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:46:
[...]
Die 5-reviews zijn anders ook wel uitschieters. Sterker, het lijken mij vooral azijnpissers die met een negatieve review wat extra clicks willen krijgen ipv daadwerkelijk nuttige kritiek hebben op de game.
Dat is het ook.Martinspire schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:46:
[...]
Die 5-reviews zijn anders ook wel uitschieters. Sterker, het lijken mij vooral azijnpissers die met een negatieve review wat extra clicks willen krijgen ipv daadwerkelijk nuttige kritiek hebben op de game.
Vaak nietszeggende namen met onredelijk lage cijfers.
Puur voor de clicks.
https://insider-gaming.com/redfall-second-chance-good-now/
Conclusie:
As I said, I’m glad that I decided to give Redfall a second chance. I’ve got very few issues with the game now. There’s enough to do to keep me occupied for hours on end, and if you’re a ‘collector’ kind of gamer, there are stacks of side content to complete and many collectables to discover. There are tertiary missions that can be looped that offer randomised objectives, and you’re free to play the game at your own pace.
For me, it ticks plenty of boxes.
It’s also worth noting that I’ve had no bugs whatsoever during my return to Redfall. Not one. That’s saying something for a game that just six months ago was branded a complete flop in every sense of the word. It’s now a smooth, entertaining title with plenty to see and do.
What more could you ask for?
[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-12-2023 18:46 ]
Elect a clown, expect a circus.
Bij mij werkt alles naar behoren. Toevallig mw3 aan het spelen? Enige 'storing' op de officiële status pagina is onderhoud aan mw3.Slasher schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:27:
Ligt het aan mij of ligt xbox live plat?
https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Zag op twitter dat rond 1930 veel mensen klaagden, inmiddels werkt het weerExactor it schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:49:
[...]
Bij mij werkt alles naar behoren. Toevallig mw3 aan het spelen? Enige 'storing' op de officiële status pagina is onderhoud aan mw3.
https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Elect a clown, expect a circus.
Positief sentiment vanwege de fantastische games die ze afleveren. Stuk voor stuk meesterwerkjes, zit geen flop tussen. Games releasen vrijwel zonder bugs. Nemen nu goed de tijd voor het nieuwe deel.Dhrax schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:59:
[...]
Top.
Ik heb ook problemen.Slasher schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:27:
Ligt het aan mij of ligt xbox live plat?
Oh wat goed om te horen, ik was zo teleurgesteld in de release. Keek ontzettend uit naar dit spel namelijk, ga dit binnenkort maar weer downloaden. Ben benieuwd!uchiha tijntje schreef op woensdag 6 december 2023 @ 18:44:
Begin volgend jaar maar eens voor de eerste keer Red Fall proberen. Lees dat er behoorlijk wat verbeteringen zijn doorgevoerd.
https://insider-gaming.com/redfall-second-chance-good-now/
Conclusie:
As I said, I’m glad that I decided to give Redfall a second chance. I’ve got very few issues with the game now. There’s enough to do to keep me occupied for hours on end, and if you’re a ‘collector’ kind of gamer, there are stacks of side content to complete and many collectables to discover. There are tertiary missions that can be looped that offer randomised objectives, and you’re free to play the game at your own pace.
For me, it ticks plenty of boxes.
It’s also worth noting that I’ve had no bugs whatsoever during my return to Redfall. Not one. That’s saying something for a game that just six months ago was branded a complete flop in every sense of the word. It’s now a smooth, entertaining title with plenty to see and do.
What more could you ask for?
Zo simpel is het gewoon. GTA IV en RDR (1 en 2) staan stevig in het lijstje "beste spellen die ik ooit gespeeld heb". Ook al vond ik GTA V persoonlijk minder qua verhaal enzo, was het ook op sommige momenten bizar goed. Zodoende is het logisch dat ook ik gewoon zin heb ik deel 6. (En dankzij deze hele opleving ook zin om 5 nog eens opnieuw te doen. Hoi kerstvakantie!Timothy3000 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:40:
[...]
Positief sentiment vanwege de fantastische games die ze afleveren. Stuk voor stuk meesterwerkjes, zit geen flop tussen. Games releasen vrijwel zonder bugs. Nemen nu goed de tijd voor het nieuwe deel.
Top.
Metacritic een 7,3. Wel een beetje wat ik verwacht had. Moet eerst nog door Spiderman 2 en The Crew Motorfest heen.Linksquest schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:33:
Gemiddelde scores, tussen een 5 en een 8 gemiddeld, met een paar enkele uitschieters.
Deze sla ik voorlopig over
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ben altijd iemand die het liefst zelf beoordeel. Voorbeeld, ik vind Destroy All Humans! een mindere game, maar in het algemeen scoort deze goed, maar dan heb bijvoorbeeld Terminator Salvation op de PS3 die weer slecht scoort en ik een geweldige game vind.Martinspire schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:46:
[...]
Volgens mij is er een EA sale gaande nu met voornamelijk special editions:NukaWorldNL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:55:
Hmm ga die Dead Space Digital Deluxe Edition ook nog maar even kopen nu die idd heel goedkoop is. Niet een foutje vanuit Xbox? Want de normale editie is nu in de aanbieding voor 32 euro en de upgrade voor 9 euro. Maar de complete editie is maar 9 euro haha.
Battlefield™ 2042 Elite Edition Xbox One & Xbox Series X|S - €14.99 - 85% off - 12/07/2023 23:59:59
Dead Space Digital Deluxe Edition - €8.99 - 90% off - 12/06/2023 23:59:59
Need for Speed™ Heat Deluxe Edition - €7.99 - 90% off - 12/11/2023 09:59:59
Need for Speed™ Unbound Palace Edition - €8.99 - 90% off - 12/11/2023 09:59:59
Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2: Deluxe Edition - €5.99 - 80% off - 12/11/2023 09:59:59
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ Deluxe Edition - €5.99 - 90% off - 12/14/2023 19:59:59
WILD HEARTS™ Karakuri Edition - €9.99 - 90% off - 12/06/2023 23:59:59
Dit gebeurt best vaak, ook van andere publishers.NukaWorldNL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:55:
Hmm ga die Dead Space Digital Deluxe Edition ook nog maar even kopen nu die idd heel goedkoop is. Niet een foutje vanuit Xbox? Want de normale editie is nu in de aanbieding voor 32 euro en de upgrade voor 9 euro. Maar de complete editie is maar 9 euro haha.
Ah helemaal niet gezien johSchweino schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:02:
[...]
Volgens mij is er een EA sale gaande nu met voornamelijk special editions:
Battlefield™ 2042 Elite Edition Xbox One & Xbox Series X|S - €14.99 - 85% off - 12/07/2023 23:59:59
Dead Space Digital Deluxe Edition - €8.99 - 90% off - 12/06/2023 23:59:59
Need for Speed™ Heat Deluxe Edition - €7.99 - 90% off - 12/11/2023 09:59:59
Need for Speed™ Unbound Palace Edition - €8.99 - 90% off - 12/11/2023 09:59:59
Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2: Deluxe Edition - €5.99 - 80% off - 12/11/2023 09:59:59
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ Deluxe Edition - €5.99 - 90% off - 12/14/2023 19:59:59
WILD HEARTS™ Karakuri Edition - €9.99 - 90% off - 12/06/2023 23:59:59
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/ToHTB1MADyDHuNLt61WBdLiu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/K57miWtsDZxVV6vJDYg10VHL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rRnBGkv0D9tX2eUqzDuig8Jn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ToPVgpz3wZ6CxLgz8PmQisN0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tNa93uFvEcVCGYbolgs5OeNM.png?f=fotoalbum_large)