Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47

Polariteit

Fietsende fotografeur

Donstil schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:38:
[...]

Best easy toch, gewoon RDR2 voor FarCry 6 verkiezen.
Lijkt mij persoonlijk sowieso wel de logische keuze.
RDR2 nooit gespeeld, en FarCry6 redelijk recent. Niks mis met FarCry6; dat Caribbean sfeertje is wel tof 8)

Heb me er uitstekend mee vermaakt.

In de versie die ik had gekocht zat ook 'FarCry 3: Blood Dragon', heerlijke 'over the top jaren 80 parodie-shooter'; lachte me rot om de absurditeit. _O-

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

kleinelievewolff schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:40:
[...]
Ja, moet ik misschien gewoon doen. Maar ik ben zo'n hollander die de spellen uit Gamepass gespeeld wil hebben voordat ze er weer uit gaan. En RDR2 heb ik gewoon op disc liggen....
Grappig dat je dat zegt, ik merk juist dat ik een beetje Gamepass-moe word omdat ik van spel naar spel vlieg, en degenen die ik uitspeel doe ik redelijk gehaast.

Ik denk dat ik gemiddeld genomen veel meer tijd en aandacht besteed aan mijn gekochte games, en er daardoor veel meer plezier aan beleef... :)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 11:42
Polariteit schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:07:
[...]

Grappig dat je dat zegt, ik merk juist dat ik een beetje Gamepass-moe word omdat ik van spel naar spel vlieg, en degenen die ik uitspeel doe ik redelijk gehaast.

Ik denk dat ik gemiddeld genomen veel meer tijd en aandacht besteed aan mijn gekochte games, en er daardoor veel meer plezier aan beleef... :)
Dat herken ik ook wel een beetje. De tijd van spellen kopen is voor mij (op een paar uitzonderingen na dan) ook vóór dat ik een abbo op Gamepass had genomen. Maar inderdaad speelde ik "vroeger" een spel zo goed als uit en nu slechts sporadisch als het écht een heel leuk spel is. Ik bedenk me nu dat FC5 ook een gekocht spel is voor mij. Ik heb enkel GTA5 laatst op Gamepass uitgespeeld en dan ook alleen de story tot aan de aftiteling, de sidemissies die zijn blijven liggen moeten nog.

Ik neem mezelf ook elke keer voor om na afloop van mijn periode even geen Gamepass te nemen, maar zwicht toch elke keer weer voor het goedkoop verlengen voor een paar jaar....

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 15:16
Polariteit schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:07:
[...]

Dat heb ik dus dan weer absoluut niet, grappig dat dat zo verschilt per persoon. Speel altijd maar 2 à 3 games tegelijk (bijv. een racer en een open wereld game). Neem overal mijn tijd voor, helemaal niet de drang dat ik weer door moet naar de volgende game. Speel soms ook weken geen GPU game, als ik weer eens een aangeschafte game speel.
GPU kost geloof ik ook maar iets van 3 of 4 euro per maand, dus heb ook niet het gevoel dat ik hard mijn best moet doen om de "kosten eruit te halen".
Qua manier van gamen is er voor mij niets veranderd sinds GPU, enkel na het uitspelen van een game heb ik een veel grotere keus voor de volgende game en is de drempel veel lager om eens een ander genre te proberen.
Tin Hearts in Gamepass! Wat een ontzettend leuke puzzelgame is dat! Echt een aanrader!

En zoals @Powder Toastman speelt speel ik ook. 3/4 games maximaal tegelijk, waarvan 1 altijd Halo Infinite is :P En ik ben een fan van het achievement systeem dus uitspelen doe ik ze bijna ook altijd.

Ik kom wel vaker het argument keuzestress tegen, maar dat is toch echt iets persoonlijks.

[ Voor 63% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-11-2023 15:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:56:
Tin Hearts in Gamepass! Wat een ontzettend leuke puzzelgame is dat! Echt een aanrader!
Trailer gecheckt, ja die moeten we ook maar eens proberen.

10 second ninja DONE

Hier nog even de officiele foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KbiRTgLQwo210fht-b1rw2ASSdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rXUh8Wvm8GFD04BVI9Rit8uP.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 15:53
Goat Simulator 3!!! Lekker de boel op stelten zetten.
PdeBie schreef op donderdag 30 november 2023 @ 16:02:
[...]

Goat Simulator 3!!! Lekker de boel op stelten zetten.
Haha thuis hebben wij hem al uitgespeeld, het is zeker een leuk spel waarbij je vaak dubbel ligt van het lachen O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

The dates!

Today:
• Remnant: From the Ashes
• Remnant II

Tomorrow:
• SteamWorld Build
• Spirit of the North

December 5th:
• Clone Drone in the Danger Zone
• Rise of the Tomb Raider
• While the Iron's Hot
• World War Z: Aftermath

December 7th:
• Goat Simulator 3

December 8th:
• Against the Storm

December 12th:
• Tin Hearts

December 14th:
• Far Cry 6

kleinelievewolff schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:46:
[...]
Ik heb World War Z (de voorloper?) een tijdje gespeeld. Best grappig, maar in mijn herinnering was het multiplayer only. Dat ging me op een gegeven moment tegenstaan. Het is een soort combinatie van een FPS en een tower defense game, omdat je goed moet nadenken waar je je barricades en turrets plaatst om de hordes zombies tegen te houden.
Hier dezelfde ervaring.
Best veel gespeeld rond release, eindelijk een spel dat in de buurt komt van Left4Dead.
Maar de hogere levels zijn echt pittig en dan moet je volledig focussen op communicatie met je team, niet echt relax gamen dus.
Desalniettemin een tof spel, zeker met al die zombies die werkelijk tegen elkaar opklimmen om bij je te komen, erg vet!
End game is dus als je niet te veel moeite wil doen met communiceren een stuk minder leuk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:04
Remnant 2 lijkt me wel leuk. Maar 720p gaat me echt te ver :p

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:34
G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:21:
oOo nog precies een weekje en dan komt Avatar: Frontiers of Pandora alweer uit, zin in! Hopelijk veel positieve reviews..
Preview van Power Unlimited was vrij matig helaas.

• FrankoNL
Timothy3000 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 17:22:
[...]

Preview van Power Unlimited was vrij matig helaas.
Ja oké… maar het is de PU. I mean..

• FrankoNL
justifire schreef op donderdag 30 november 2023 @ 17:21:
[...]

That’s UE5 for you!
Gelukkig loopt Remnant 1 wel op 4K 60fps :)
Mwha, het is ook wel een beetje de zwakte van de consoles. UE heeft natuurlijk ook veel functies die profiteren van hardware accelerated RT .. en daar zijn de consoles gewoon zwak in.

• Timothy3000
FrankoNL schreef op donderdag 30 november 2023 @ 18:03:
[...]

Ja oké… maar het is de PU. I mean..
Preview omschreef wel exact wat ik van de game verwacht. Een vrij standaard Ubi open world game in een Avatarjasje.
En in januari komt Turnip boy Robs a bank uit :P

Vervolg op Turnip boy commits tax evasion. Is een geinig spelletje wat je in een sitting van een uurtje of 2 / 3 kunt uitspelen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Polariteit schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:03:
[...]

RDR2 nooit gespeeld, en FarCry6 redelijk recent. Niks mis met FarCry6; dat Caribbean sfeertje is wel tof 8)

Heb me er uitstekend mee vermaakt.

In de versie die ik had gekocht zat ook 'FarCry 3: Blood Dragon', heerlijke 'over the top jaren 80 parodie-shooter'; lachte me rot om de absurditeit. _O-
Ooh Far Cry 6 is best leuk hoor dat bedoelde ik ook niet verder

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Zomer 24. Hopelijk kunnen ze net zo verrassen als ze deden met Ashen.

Lange tijd terug wel eens wat van gezien / gelezen maar was tijdje stil. Ziet er wel bijzonder uit.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 22:03
Hebben!
Eindelijk een draadloze controller met hall effect sticks.
https://nl.turtlebeach.com/products/stealth-ultra-controller

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yx7ym-YFcJ0nWEM_8gimOAr7rFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eo3vooUBgssTMbYnxywa97hX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UlFFjPOTWoH8W6ChEyqR-JD3hDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3n01i1wD6KCuKAKgcldAk59H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJZzNZa6BtaK6clCPZ5wwbyry50=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6XCmrGVx3bvISHsSU9z3EOJg.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDnPchEhuWQQauIOkRU55dakrog=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yHDXkOtNIfNFBoDqFqdPHR2q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZC0ag4vLNnbI5wYMdi7HQFYA_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KbfnhGqYRGa1Q2limHwjHi83.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xk-8fgSqvi7aaB3QMOluRiL6k80=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0zHOePuiFcMJ9jQHeusHHsGE.jpg?f=fotoalbum_large

VERDERE KENMERKEN

GEPATENTEERDE FUNCTIE VOOR SOCIALMEDIABERICHTEN
Je ontvangt berichten van je favoriete socials via je telefoon op het dashboard met het commandodisplay. Zo blijf je tijdens het gamen van alles op de hoogte.

ANTIDRIFT™-DUIMSTICKS
De contactloze Hall-effect-duimsticks maken gebruik van interne magneten in plaats van volledig contact in analoge stijl, om soepele bediening in hoge resolutie zonder drift te leveren. Je kunt de prestaties van de sticks zelfs aanpassen aan de game die je op dat moment speelt, met lineaire invoer voor consistent stuurgedrag in racegames of nauwkeurige invoer voor accuraat mikken in actie- en FPS-games. Om op je tactiele voorkeuren in te spelen, worden er twee extra sets duimcaps meegeleverd.

NAUWKEURIGE MICROSCHAKELAARKNOPPENS
Voor nog meer prestatievermogen en duurzaamheid is de Stealth™ Ultra volledig ontworpen met hoogwaardige onderdelen. In de D-Pad, ABXY-cluster, toewijsbare knoppen en bumperknoppen is gebruikgemaakt van tactiele microschakelaars met een nominale levensduur van 5 miljoen klikken, 5x meer dan standaardknoppen. Hiermee reageert elke knop sneller en betrouwbaarder..

AANPASBARE TRIGGERSTOPS
Het bereik van de triggers kan direct worden aangepast aan de game die je op dat moment speelt. Ingekorte vergrendelingen voor hairtriggers leveren een sneller reactieprofiel voor FPS-games terwijl het volledige bereik ideaal is voor een nauwkeurige afstelling van gashendel en rempedaal tijdens het racen.

VIER TOEWIJSBARE SNELACTIEKNOPPEN
Met de vier toewijsbare microschakelaarknoppen aan de achterkant van de controller kun je de Stealth™ Ultra exact instellen voor de soorten games die je speelt. De 10 ingebouwde profielen kunnen worden gebruikt voor specifieke knoptoewijzingen en instellingen voor meerdere games en hulpmiddelen voor personages.

PRO-AIM™ FOCUS MODE
Pro-Aim™ kan worden geselecteerd als een van de vooraf ingestelde functies voor elk van de vier toewijsbare knoppen, zodat je de gevoeligheid van de duimsticks kunt aanpassen voor verbeterde nauwkeurigheid op lange afstand. Of het nu gaat om een schot op lange afstand of een uitdagende vrije trap, Pro-Aim™ kan volledig worden aangepast voor het perfecte gevoeligheidsniveau..

AANPASSING MET DE BIJBEHORENDE CONTROL CENTER 2-APP
Open de Control Center 2-app op je Xbox-console, PC, iOS- of Android-smartphone om de instellingen op de controller aan te passen, zoals de voorkeuren voor socialmediaberichten, knoptoewijzing, dode zones en de responsmodi van assen, de intensiteit van trillingen, audioverbeteringen en de RGB-verlichting. En met de Control Center 2-app kun je snel productupdates uitvoeren.

GEAVANCEERDE GELUIDSTUNING
Verbeter elke verbonden headset met 3,5-mm aansluiting met eenvoudige en exclusieve geluidsbediening van Turtle Beach, waaronder vier EQ-voorinstellingen en Superhuman Hearing®. En je kunt de game- en chatvolumemix precies naar jouw voorkeur instellen, de microfoonmonitor aanpassen en meer, allemaal vanaf het dashboard met het commandodisplay.

INTELLIGENTE RGB-VERLICHTING
Met het intelligente RGB-ledverlichtingssysteem kun je de Stealth™ Ultra personaliseren met 16,8 miljoen verschillende kleuren en effecten. Je kunt ook verschillende kleurencombinaties instellen voor alarmmeldingen en waarschuwingen voor te lage batterijspanning zodat je op de hoogte blijft van de productstatus.

MEESLEPENDE TRILFUNCTIE
De twee vibratiemotors in de handgrepen en triggers geven meeslepende trillingsfeedback en kunnen op het dashboard met het commandodisplay volledig worden aangepast. Je kunt de trillingen bijstellen voor de games die je speelt, van maximale trilling voor intense racegames tot minimale feedback voor minder storing als nauwkeurig mikken vereist is.

EERSTEKLAS MATERIAAL
De Stealth™ Ultra is ontworpen met het oog op duurzaamheid en comfort, met een zachte afwerking, microschakelaars voor langdurig gebruik en comfortabele, ergonomische handgrepen.

CASE MET LAADOPENING
Berg je controller, laaddock, kabels en meegeleverde extra duimcaps veilig op in de stevige reiscase, die is voorzien van een ingebouwde opening zodat je je Stealth™ Ultra ook in de case kunt opladen.

[ Voor 48% gewijzigd door justifire op 30-11-2023 22:29 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
The remnant 2, dik!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
  • Laatst online: 19-11 16:25
FrankoNL schreef op donderdag 30 november 2023 @ 18:23:
[...]

Mwha, het is ook wel een beetje de zwakte van de consoles. UE heeft natuurlijk ook veel functies die profiteren van hardware accelerated RT .. en daar zijn de consoles gewoon zwak in.
En dan te bedenken dat the Remnant 2 niet eens Lumen (RT) binnen UE5 gebruikt.

Als dat wel zo zou zijn, zou het overigens software Lumen zijn voor consoles en niet hardware accelerated.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 30-11-2023 22:35 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 14:22
Na jaren niet gespeeld te hebben hebben we sinds kort een Series S in huis, vooral aangeschaft voor de kinderen. Maar nu we hem toch in huis hebben direct ook RDR2 en GTA5 er op gezet voor mezelf. Ik zit echter te tobben met het afschermen van deze spellen voor de kinderen.
Dit heb ik al gedaan:
- Apart profiel voor de kinderen (via family settings)
- PEGI 3 ingesteld voor de kinderen
- Gastaccount voorzien van pincode
- Eigen account voorzien van pincode

Noem me een rubbertegel-vader maar ik wil de kinderen nog even afschermen voor dit soort spellen. Ze kunnen de spellen nu niet starten maar wel zien staan, ook de ‘homescreen afbeelding’ zien als ze er overheen gaan. Open je hem dan mag dat niet maar blijft hij wel op home staan, daar kun je hem dan wel weer vanaf duwen door voldoende andere apps / spellen te openen zodat hij uit beeld verdwijnt.

- Bij quick resume blijven de spellen echter zichtbaar in het kindprofiel.
- Ook in het menu bij Games blijven ze zichtbaar voor kinderen
- Alleen in ‘Volledige bibliotheek’ is er een optie om de spellen te verbergen maar ze blijven dus staan op bovengenoemde plekken.

Zie ik iets over het hoofd? Waarom is er überhaupt geen optie om spellen te verbergen die toch niet gespeeld kunnen worden.

Ik las dat er nog een optie is om ze op een aparte disk op te slaan en die los te koppelen maar die optie is dan ook wel de minst aantrekkelijke.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 23:57
Martinique schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:48:
Na jaren niet gespeeld te hebben hebben we sinds kort een Series S in huis, vooral aangeschaft voor de kinderen. Maar nu we hem toch in huis hebben direct ook RDR2 en GTA5 er op gezet voor mezelf. Ik zit echter te tobben met het afschermen van deze spellen voor de kinderen.
De kinderen boeit dat echt niet. Die spelen alleen maar Roblox en Fortnite. Kijken de heledag youtube en tiktok.

• Martinique
drakiesoft schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:10:
[...]

De kinderen boeit dat echt niet. Die spelen alleen maar Roblox en Fortnite. Kijken de heledag youtube en tiktok.
Of ze het wel of niet boeit maakt me niet uit, ik wil (als het kan) geen ‘verboden vrucht’ voor hun neus houden die ze niet mogen aanklikken.
Wat je verder zegt geldt dat voor jouw kinderen of is dat een feit? Want YouTube kijken ze inderdaad wel eens (niet de hele dag) maar de rest kennen ze niet…

Aanvulling: De oudste is 7.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinique op 01-12-2023 07:25 ]

Spirit of the North 2 dagen geleden uitgespeeld en toevallig gisteren ook al verkocht 8)7 Far Cry 6 wilde ik nog een keer aanschaffen, maar nu kan ik hem gewoon zo spelen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vraagje voor de feestdagen: wat zijn de allerleukste multiplayer co-op platform games voor de xbox? Liefst niet te moeilijke games. We spelen niet vaak samen, maar hebben vroegah op de PS4 veel lol gehad met de Little Big Planet series en Rayman Legends. :)

• PdeBie
@wian unraveled wellicht?

• wian
  • Niet online
Unravel kende ik nog niet, ziet er leuk uit, thanks. Maar is dat wel een multiplayer co-op? Het is het leukste als je met z'n vieren tegelijk kunt spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door wian op 01-12-2023 08:56 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wian schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:45:
Vraagje voor de feestdagen: wat zijn de allerleukste multiplayer co-op platform games voor de xbox? Liefst niet te moeilijke games. We spelen niet vaak samen, maar hebben vroegah op de PS4 veel lol gehad met de Little Big Planet series en Rayman Legends. :)
It takes two
Alle Lego games (nu ook in de aanbieding trouwens)
Overcooked

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Hier meer mensen problemen met het de rewards punten?
Het lijkt alsof er een timer staat op PC zoekopdracht voor 90 punten. Ik kan nu iig niet meer even snel met Verwante zoekopdrachten 3 punten per zoekopdracht claimen.

XBL: theArthurrrr

• wian
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:56:
[...]

It takes two
Alle Lego games (nu ook in de aanbieding trouwens)
Overcooked
It Takes Two scoort hoog op metacritic! Overcooked ziet er grappig en chaotisch uit :)
@wian Goat Simulator 3 komt naar de gamepass, dit spel kan je ook samen spelen!

• PdeBie
wian schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:54:
[...]

Unravel kende ik nog niet, ziet er leuk uit, thanks. Maar is dat wel een multiplayer co-op? Het is het leukste als je met z'n vieren tegelijk kunt spelen.
Ow deel 1 niet zo te zien. Deel 2 wel :)

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

DeWaanzin schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:03:
Het lijkt alsof er een timer staat op PC zoekopdracht voor 90 punten. Ik kan nu iig niet meer even snel met Verwante zoekopdrachten 3 punten per zoekopdracht claimen.
Jep, hier ook. Lijkt erop dat MS ze langzaamaan aan het uitfaseren is ofzo, ik zie namelijk steeds minder mogelijkheden om er snel/makkelijk aan te komen.

Dat van dat makkelijk zoeken in edge/mobiel was mij ook al opgevallen, ik ben er mee gestopt. Dit was de enige reden dat ik Edge gebruikte >:)

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

wian schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:04:
[...]

It Takes Two scoort hoog op metacritic! Overcooked ziet er grappig en chaotisch uit :)
It takes Two is idd wel een aanrader, al is dat wel alleen maar voor 2 spelers als ik mij niet vergis.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kennelijk hebben ze een cooldown toegevoegd voor zoekopdrachten, reddit staat er vol mee.

Daarnaast worden er recent accounts suspended:
https://www.reddit.com/r/...th_this_when_opening_the/

Duidelijk dat ze de Rewards punten aan het downgraden zijn.

• austin_77
  • Laatst online: 19:23
justifire schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:21:
Hebben!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

VERDERE KENMERKEN

Je ontvangt berichten van je favoriete socials via je telefoon op het dashboard met het commandodisplay. Zo blijf je tijdens het gamen van alles op de hoogte.

ANTIDRIFT™-DUIMSTICKS
De contactloze Hall-effect-duimsticks maken gebruik van interne magneten in plaats van volledig contact in analoge stijl, om soepele bediening in hoge resolutie zonder drift te leveren. Je kunt de prestaties van de sticks zelfs aanpassen aan de game die je op dat moment speelt, met lineaire invoer voor consistent stuurgedrag in racegames of nauwkeurige invoer voor accuraat mikken in actie- en FPS-games. Om op je tactiele voorkeuren in te spelen, worden er twee extra sets duimcaps meegeleverd.

Voor nog meer prestatievermogen en duurzaamheid is de Stealth™ Ultra volledig ontworpen met hoogwaardige onderdelen. In de D-Pad, ABXY-cluster, toewijsbare knoppen en bumperknoppen is gebruikgemaakt van tactiele microschakelaars met een nominale levensduur van 5 miljoen klikken, 5x meer dan standaardknoppen. Hiermee reageert elke knop sneller en betrouwbaarder..

AANPASBARE TRIGGERSTOPS
Het bereik van de triggers kan direct worden aangepast aan de game die je op dat moment speelt. Ingekorte vergrendelingen voor hairtriggers leveren een sneller reactieprofiel voor FPS-games terwijl het volledige bereik ideaal is voor een nauwkeurige afstelling van gashendel en rempedaal tijdens het racen.

Met de vier toewijsbare microschakelaarknoppen aan de achterkant van de controller kun je de Stealth™ Ultra exact instellen voor de soorten games die je speelt. De 10 ingebouwde profielen kunnen worden gebruikt voor specifieke knoptoewijzingen en instellingen voor meerdere games en hulpmiddelen voor personages.

PRO-AIM™ FOCUS MODE
Pro-Aim™ kan worden geselecteerd als een van de vooraf ingestelde functies voor elk van de vier toewijsbare knoppen, zodat je de gevoeligheid van de duimsticks kunt aanpassen voor verbeterde nauwkeurigheid op lange afstand. Of het nu gaat om een schot op lange afstand of een uitdagende vrije trap, Pro-Aim™ kan volledig worden aangepast voor het perfecte gevoeligheidsniveau..

Open de Control Center 2-app op je Xbox-console, PC, iOS- of Android-smartphone om de instellingen op de controller aan te passen, zoals de voorkeuren voor socialmediaberichten, knoptoewijzing, dode zones en de responsmodi van assen, de intensiteit van trillingen, audioverbeteringen en de RGB-verlichting. En met de Control Center 2-app kun je snel productupdates uitvoeren.

Verbeter elke verbonden headset met 3,5-mm aansluiting met eenvoudige en exclusieve geluidsbediening van Turtle Beach, waaronder vier EQ-voorinstellingen en Superhuman Hearing®. En je kunt de game- en chatvolumemix precies naar jouw voorkeur instellen, de microfoonmonitor aanpassen en meer, allemaal vanaf het dashboard met het commandodisplay.

Met het intelligente RGB-ledverlichtingssysteem kun je de Stealth™ Ultra personaliseren met 16,8 miljoen verschillende kleuren en effecten. Je kunt ook verschillende kleurencombinaties instellen voor alarmmeldingen en waarschuwingen voor te lage batterijspanning zodat je op de hoogte blijft van de productstatus.

MEESLEPENDE TRILFUNCTIE
De twee vibratiemotors in de handgrepen en triggers geven meeslepende trillingsfeedback en kunnen op het dashboard met het commandodisplay volledig worden aangepast. Je kunt de trillingen bijstellen voor de games die je speelt, van maximale trilling voor intense racegames tot minimale feedback voor minder storing als nauwkeurig mikken vereist is.

EERSTEKLAS MATERIAAL
De Stealth™ Ultra is ontworpen met het oog op duurzaamheid en comfort, met een zachte afwerking, microschakelaars voor langdurig gebruik en comfortabele, ergonomische handgrepen.

CASE MET LAADOPENING
Berg je controller, laaddock, kabels en meegeleverde extra duimcaps veilig op in de stevige reiscase, die is voorzien van een ingebouwde opening zodat je je Stealth™ Ultra ook in de case kunt opladen.
Das toch eigenlijk de controller die de elite v3 van Microsoft had moeten zijn 😱
Wat een vet ding, maar wel een flinke prijs…
Dit of toch wachten op de V3 van Microsoft?
wian schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:45:
Unruly Heroes

G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:04:
@wian Goat Simulator 3 komt naar de gamepass, dit spel kan je ook samen spelen!
Dat is een spel die je moet gaan spelen als je een leuke vriendenavond hebt met een biertje erbij 8)7

• erwn
  • Niet online
Hier heb ik ook naar gekeken toentertijd en het daarna maar opgegeven. Die spellen zijn dus inderdaad zichtbaar. Ze hebben er wel eens naar gevraagd en toen heb ik uitgelegd waarom die niet voor kinderen zijn; dat vinden ze vooralsnog afdoende uitleg.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44
Dit heb ik al gedaan:
- Apart profiel voor de kinderen (via family settings)
- PEGI 3 ingesteld voor de kinderen
- Gastaccount voorzien van pincode
- Eigen account voorzien van pincode

Noem me een rubbertegel-vader maar ik wil de kinderen nog even afschermen voor dit soort spellen. Ze kunnen de spellen nu niet starten maar wel zien staan, ook de ‘homescreen afbeelding’ zien als ze er overheen gaan. Open je hem dan mag dat niet maar blijft hij wel op home staan, daar kun je hem dan wel weer vanaf duwen door voldoende andere apps / spellen te openen zodat hij uit beeld verdwijnt.

- Bij quick resume blijven de spellen echter zichtbaar in het kindprofiel.
- Ook in het menu bij Games blijven ze zichtbaar voor kinderen
- Alleen in ‘Volledige bibliotheek’ is er een optie om de spellen te verbergen maar ze blijven dus staan op bovengenoemde plekken.

Zie ik iets over het hoofd? Waarom is er überhaupt geen optie om spellen te verbergen die toch niet gespeeld kunnen worden.

Ik las dat er nog een optie is om ze op een aparte disk op te slaan en die los te koppelen maar die optie is dan ook wel de minst aantrekkelijke.
Maar waar ik zelf naat benieuwd ben, kunnen je kids die spellen dan opstarten of niet? Kun je die games niet locken?

Ik dacht namelijk dat je in de Xbox app een leeftijdsrestrictie kon instellen, dus in jouw geval 12+ games kunnen dan niet worden gestart met hun profiel...

Of gaat het om de tiles? Daar zou ik dan over zeggen, zoals hier wordt gesuggereerd, dat dit geen spellen voor hun zijn. Die kunnen ze dan toch niet openen :)

• Royalty
  • Laatst online: 06-11 13:43
Klopt, sinds deze week staat er een timer op tussen de zoekopdrachten van 5 seconden. Ook op mobiele zoekopdrachten.

Microsoft is punten sparen voor de rewards nu echt aan het ontmoedigen. Eerst punten voor een achievement van 50 naar 5 punten gewijzigd. En nu dit.

Het loont niet meer om punten te sparen.

Wel las ik dat ze met aanpassingen zullen komen in december. Maar even afwachten dan.

• Martinique
JDL15 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:24:
[...]

Maar waar ik zelf naat benieuwd ben, kunnen je kids die spellen dan opstarten of niet? Kun je die games niet locken?

Ik dacht namelijk dat je in de Xbox app een leeftijdsrestrictie kon instellen, dus in jouw geval 12+ games kunnen dan niet worden gestart met hun profiel...

Of gaat het om de tiles? Daar zou ik dan over zeggen, zoals hier wordt gesuggereerd, dat dit geen spellen voor hun zijn. Die kunnen ze dan toch niet openen :)
Zoals ik al zei kunnen ze inderdaad niet gestart worden vanwege de leeftijdsbeperking. Wel kunnen ze ze starten als ze er voor kiezen om niet in te loggen, dus via het gastaccount. Daarom heb ik daar een pin op gezet.
Het ging me vooral om de zichtbaarheid van de games die ze niet kunnen / mogen spelen. RDR2 toont bijvoorbeeld een fullscreen "meneer met een pistool" zodra je er overheen gaat. Maar mijn vermoeden wordt bevestigd dat het dus gewoon niet mogelijk is om ze te verbergen.
Uitleggen moet wel lukken inderdaad, ik was benieuwd of ik een optie over het hoofd zag...

• Royalty
Weet iemand een reparateur voor xbox controller in de regio Zuid Holland?

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:18
justifire schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:21:
Hebben!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

VERDERE KENMERKEN

ANTIDRIFT™-DUIMSTICKS

AANPASBARE TRIGGERSTOPS

PRO-AIM™ FOCUS MODE

MEESLEPENDE TRILFUNCTIE

EERSTEKLAS MATERIAAL

CASE MET LAADOPENING
200 piek voor de kwaliteit van turtle beach. Dat wordt reviews afwachten. Wel eentje om in de gaten te houden.

intelligente rgb verlichting _O-
Linksquest schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:06:
[...]

Dat is een spel die je moet gaan spelen als je een leuke vriendenavond hebt met een biertje erbij 8)7
Haha geen idee, wij hebben hem nuchter gespeeld O-)

Royalty schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:54:
Weet iemand een reparateur voor xbox controller in de regio Zuid Holland?
Nee sorry maar mag ik vragen wat er stuk is, aangezien je veel ook zelf kan? :X

• Royalty
G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:58:
[...]

Nee sorry maar mag ik vragen wat er stuk is, aangezien je veel ook zelf kan? :X
RB knop werkt niet goed van een Elite Series 2 controller.

En heb nog een controller wat aandacht kan gebruiken.

Om zelf te doen moet je ook het onderdeel hebben om het te vervangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Royalty op 01-12-2023 11:01 ]

Royalty schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:00:
[...]

Ja dan moet je wel het onderdeel zelf hebben, is de garantie al verlopen? :o

• Royalty
G_Dragon schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:01:
[...]

Ja dan moet je wel het onderdeel zelf hebben, is de garantie al verlopen? :o
Haha, ja net één maand verlopen. ;(
Royalty schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:02:
[...]

Ah meen je, je kan online de rb knop zelf kopen met de juiste tools erbij. Alleen moet je dan hopen dat het onderdeel vervangen het probleem dan ook echt oplost, dit weet je natuurlijk nooit 100% zeker.

Wel vervelend om te lezen dat de problemen bij deze controller nog steeds dezelfde zijn waarvoor ik hem toen heb verkocht :F

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44
Martinique schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:50:
[...]

Zoals ik al zei kunnen ze inderdaad niet gestart worden vanwege de leeftijdsbeperking. Wel kunnen ze ze starten als ze er voor kiezen om niet in te loggen, dus via het gastaccount. Daarom heb ik daar een pin op gezet.
Het ging me vooral om de zichtbaarheid van de games die ze niet kunnen / mogen spelen. RDR2 toont bijvoorbeeld een fullscreen "meneer met een pistool" zodra je er overheen gaat. Maar mijn vermoeden wordt bevestigd dat het dus gewoon niet mogelijk is om ze te verbergen.
Uitleggen moet wel lukken inderdaad, ik was benieuwd of ik een optie over het hoofd zag...
Ahah helder, enige wat je nog kunt doen is je homescreen personaliseren. Je kunt dan selecteren dat je een dynamic background pakt met wat bewegende kleurtjes ipv de game waar je overheen hovert. Dan zien ze het niet. Dit kun je bij alle accounts dan selecteren :)
Zin in! Ben alleen pas om half 5 vrij haha :D

Voor de mensen die het nog niet weten dat er al een topic bestaat: [Multi] Grand Theft Auto 6

Royalty schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:02:
[...]

Mijn Elite v2 is nu twee keer gerepareerd door Mods & Repair (via de media markt met garantie)
Zitten niet in zuid holland maar misschien kan je het via de post doen.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 23:57
Martinique schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:20:
[...]

Of ze het wel of niet boeit maakt me niet uit, ik wil (als het kan) geen ‘verboden vrucht’ voor hun neus houden die ze niet mogen aanklikken.
Wat je verder zegt geldt dat voor jouw kinderen of is dat een feit? Want YouTube kijken ze inderdaad wel eens (niet de hele dag) maar de rest kennen ze niet…

Aanvulling: De oudste is 7.
Een foto van een verboden vrucht kan geen kwaad toch. Die zien ze anders elders wel. Ze zien ook alle games die ik speel, maar het boeit ze echt helemaal niks, ze proberen het niet eens. Ik heb ook niks afgeschermd. YouTube, tiktok op de telefoon en af en toe een spelletje op de Xbox. Ze spelen alleen wat die youtubers en tiktokkers spelen. Minecraft, roblox, raft, fortnite etc. Ik was eerst ook super beschermend, maar heb dat losgelaten vwb games en sociale media en neem de Kids mee in wat wel en niet verstandig is en leg een beetje verantwoordelijkheid bij hun neer. Lijkt ook nog te werken 👍

• Martinique
drakiesoft schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 17:26:
[...]

Een foto van een verboden vrucht kan geen kwaad toch. Die zien ze anders elders wel. Ze zien ook alle games die ik speel, maar het boeit ze echt helemaal niks, ze proberen het niet eens. Ik heb ook niks afgeschermd. YouTube, tiktok op de telefoon en af en toe een spelletje op de Xbox. Ze spelen alleen wat die youtubers en tiktokkers spelen. Minecraft, roblox, raft, fortnite etc. Ik was eerst ook super beschermend, maar heb dat losgelaten vwb games en sociale media en neem de Kids mee in wat wel en niet verstandig is en leg een beetje verantwoordelijkheid bij hun neer. Lijkt ook nog te werken 👍
Klopt een foto kan geen kwaad maar ik was gewoon benieuwd of er wat mogelijk was, ik ken de XBOX logica nu een week dus misschien zag ik ergens een setting over het hoofd.
Volgens mij is bij een PS die scheiding tussen profielen wel wat strikter. (Van horen zeggen.)

Verder zijn ze nog maar 3-7 en vragen ze nog niet om tiktokkers en youtubers, dus dat gaan we ze ook nog niet actief aanbieden ;)
Ik hou graag nog wat digitale troeven achter de hand.
Bedankt voor de reacties!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Waar is die dongle nou precies voor? Connecten met een Xbox, omdat die geen Xbox Connect ondersteund?
Voor de rest best interessant :)

[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 01-12-2023 19:16 ]

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:09

L0g0ff

omg

Sipio schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:55:
[...]

Hmm ja das waar, geen achievements, mij maakte dat niet zoveel uit maar dan zou ik het idd niet doen.

Sowieso de 60fps mod was mooi, en tal van andere.

Betere dialogen, sterkere dogmeat noem maar op.
En die sim settlements mod en onbeperkt loot op kunnen pakken mod was ook zeer welkom.

Ik zou fallout 4 ook nog wel eens willen spelen met alle dlc (heb alleen de vanilla gespeeld met mods). Of in vr lijkt me ook echt tof. Maar waar haal ik de tijd vandaan. Ik game een uur of 10 per week. Meer tijd gaat me echt niet lukken en ik ben ook verslaafd aan Starfield O+

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

De nieuwe this week on Xbox is er.

Ik ben op zich wel geïnteresseerd, want ik moet zelf weer aan een nieuwe elite… ik wacht wel eerst ff wat reviews af, want turtlebeach. :)

De sticks en backpaddles zien er wel goed uit, maar dat commandocentrum hadden ze voor mij wel achterwege mogen laten. :P

uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:08:
[...]

Ik ben op zich wel geïnteresseerd, want ik moet zelf weer aan een nieuwe elite… ik wacht wel eerst ff wat reviews af, want turtlebeach. :)

De sticks en backpaddles zien er wel goed uit, maar dat commandocentrum hadden ze voor mij wel achterwege mogen laten. :P
Hier hetzelfde hoor.
Wacht de reviews even af en de eventuele aankondiging van de Elite v3
Maar zodra mijn v2 weer mankementen gaat vertonen ga ik hem waarschijnlijk wel halen.

• PdeBie
Zojuist Remnant voor het eerst gespeeld nu hij in gamepass staat. Dat had ik veel eerder moeten doen!

Wat een toffe game zeg. Ben nog niet ver (eerste dorpje/stad nadat je die rode steen aanraakt), maar er hangt een lekker sfeertje.

Speel als long range poppetje. Lekker met mijn rifle alles neerknallen. Merk wel dat ik dit soort games liever met muis en keyboard speel, maar soit.
PdeBie schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:44:
Zojuist Remnant voor het eerst gespeeld nu hij in gamepass staat. Dat had ik veel eerder moeten doen!

Wat een toffe game zeg. Ben nog niet ver (eerste dorpje/stad nadat je die rode steen aanraakt), maar er hangt een lekker sfeertje.

Speel als long range poppetje. Lekker met mijn rifle alles neerknallen. Merk wel dat ik dit soort games liever met muis en keyboard speel, maar soit.
Remnant 2 dan ?
Hunter is geweldig icm crit build :9

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:45
Royalty schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:00:
[...]

En heb nog een controller wat aandacht kan gebruiken.

Heb je al een how to fix RB button YT video gekeken? Heb het nu 2 keer gehad en beide keren makkelijk op kunnen lossen. 1 keer even open moeten schroeven en bij de andere gewoon perslucht er tussen gespoten.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
L0g0ff schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:41:
[...]

En die sim settlements mod en onbeperkt loot op kunnen pakken mod was ook zeer welkom.

Ik zou fallout 4 ook nog wel eens willen spelen met alle dlc (heb alleen de vanilla gespeeld met mods). Of in vr lijkt me ook echt tof. Maar waar haal ik de tijd vandaan. Ik game een uur of 10 per week. Meer tijd gaat me echt niet lukken en ik ben ook verslaafd aan Starfield O+
Ik ken het, gewoon geen tijd genoeg, was zelf de afgelopen paar weken weer flink bezig met Mount and blade 2 bannerlord.

Vanmiddag kwam ineens in me op dat ik ook begonnen was aan Baldurs Gate 3, ff gespeeld en nu kan ben ik weer ff hooked aan die game.

Tijd tekort :P

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Microsoft’s refreshed Xbox Series X console, ‘Brooklin’, has leaked
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-4IctyXIIItwtbDXbCfiITN4LQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vl2vDCRhCsI3wCVNqZjzGlKe.webp?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V43DPUvmJE0aN1JrdqUttEgh0Fo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dUB1IjaAKexQKPqhx3dKe0hZ.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zdmLaDIp2X7CqtLkhC1UTyg8AzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9x2g3xFrW6DeVcPKnFOyvhnl.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door LadyVodka op 02-12-2023 00:11 ]

• Schweino
  • Laatst online: 23:04
Ehm, oud nieuws?

Zie de timestamp:

19TH SEP 2023 / 8:50 AM
Wat kan Bethesda toch belachelijk verslavende games maken. Waar ik in september hooked was aan Starfield ben ik nu hooked aan Fallout 4. Blij dat ik hem in de sale tegen kwam want anders zou ik hem denk ik nooit gespeeld hebben. The silver shroud side missie alleen al was de aanschaf waard :P

• PdeBie
justifire schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:19:
[...]

Remnant 2 dan ?
Hunter is geweldig icm crit build :9
Remnant from ashes heet de game die ik nu gedownload heb volgens mij.

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Tnx voor het melden, gelijk maar gekocht. Deze staat al eeuwen op mijn verlanglijstje. Vorige week bijna gekocht, voor 35 euro. Blij dat ik gewacht heb >:)

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 14:45
All hail to the Chief Afbeeldingslocatie: https://assetsio.reedpopcdn.com/New-Project-(1)_3mhKJaq.jpg?width=1200&height=1200&fit=bounds&quality=70&format=jpg&auto=webp
PdeBie schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 06:22:
[...]

Remnant from ashes heet de game die ik nu gedownload heb volgens mij.
Dat is dan deel 1
En ook daarin speelt de hunter geweldig!
En spel loopt op de Series X ook nog eens op 4K 60fps :9

Hoe ze Halo blijven supporten is mooi om te zien.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:16
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:08:
[...]

[Twitter]
Inmiddels is het echt een heerlijke multiplayer, de community is langzaam weer aan het groeien. Ik blijf meestal trouw de ranked playlist spelen en dat krijgt ook echt meer betere inhoud.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:08:
[...]

[Twitter]
Is ook de enige mascotte toch ?
Sega support Sonic al bijna 40 jaar, in voor en tegenspoed.

justifire schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:51:
[...]

Is ook de enige mascotte toch ?
Sega support Sonic al bijna 40 jaar, in voor en tegenspoed.
Nou, mijn “nieuwste” favoriete mascotte is Crash Bandicoot! :P Moet ik Naughty Dog toch voor bedanken.

Hoop dat Toys for Bob aan de slag mag met een “traditionele” platformer op basis van bijv. IP’s als Crash, Spyro, Conker of Banjo. :)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-12-2023 12:11 ]

En voor de mensen die het elk jaar leuk vinden om mee te doen.

https://www.trueachieveme...ve-Days-Of-Christmas-2023

De twelve days of Christmas challenge van Trueachievements.

• PdeBie
justifire schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 11:05:
[...]

Dat is dan deel 1
En ook daarin speelt de hunter geweldig!
En spel loopt op de Series X ook nog eens op 4K 60fps :9
Ben heel benieuwd hoe het spel zich ontplooit. Eerste indruk is in ieder geval goed.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 20:18
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 03:39:
Wat kan Bethesda toch belachelijk verslavende games maken. Waar ik in september hooked was aan Starfield ben ik nu hooked aan Fallout 4. Blij dat ik hem in de sale tegen kwam want anders zou ik hem denk ik nooit gespeeld hebben. The silver shroud side missie alleen al was de aanschaf waard :P
"
Dat is ook de reden waarom ik al die games nog steeds jaren na release blijf spelen. Kijk het verhaal is misschien niet het sterkste punt, maar de werelden die ze maken zijn echt supertof om lekker rustig te exploren en dingen te vinden.

Starfield moet ik nog steeds spelen en ja ik hoor en lees ook wel alle negatieve verhalen, maar ik weet dat ik met de jaren die game ook zal blijven spelen. Kijk het is wel duidelijk dat die game toch niet echt de hype heeft waargemaakt, maarja dat zeiden mensen ook met Fallout 76 en daar heb ik me ook jaren mee vermaakt.

• Schweino
  • Laatst online: 23:04
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 03:39:
Heb je de andere fallout spellen ook gespeeld (3 en New Vegas)? Die kan ik je ook zeker aanraden. Ik heb beiden helemaal grijs gespeeld en elke mogelijke achievement gehaald.
Schweino schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:57:
[...]

Heb je de andere fallout spellen ook gespeeld (3 en New Vegas)? Die kan ik je ook zeker aanraden. Ik heb beiden helemaal grijs gespeeld en elke mogelijke achievement gehaald.
Ja die had ik wel gespeeld bij release :) Om de een of andere vage reden heb ik deel 4 gewoon nooit gespeeld.

Ik speel verder op normal maar ik ga hem wat hoger zetten denk ik. Heb een behoorlijke OP pistol voor de missies die ik nu speel.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-12-2023 16:07 ]

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:12
Schweino schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:57:
[...]

Zo, daar heb ik ook in beide spellen 100+ uren inzitten. Ik studeerde toen nog, blijkbaar had ik toen nog wel voldoende tijd haha!
Voor mijn gevoel waren alle games in die tijd ook echt op t hoogtepunt (Skyrim, gta iv niet te vergeten), of mijn nostalgie speelt me parten, dat kan ook. Maar de enige moderne game die me echt gegrepen heeft is red dead redemption 2.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:39

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Voor de Fallout fans onder ons:

Heb zelf de games niet gespeeld maar dit ziet er best goed uit, hopelijk is het beter dan het Halo debacle.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:15
Gaat niet goed met Xbox in EU qua sales!

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• FrankoNL
Sony is hier heer en meester natuurlijk. Het gaat steeds meer de kant van Japan op.
Interview van Windows Central met Phil Spencer:

https://www.windowscentra...orden-xbox-interview-2023

Aantal zaken:

- There are no plans to bring Game Pass to PlayStation or Nintendo

- Wants Xbox console owners to be happy with their purchase now and in the future.

- "There's a hardware roadmap, there's a service roadmap, maybe there's even a roadmap for improvements to Xbox achievements"

- Roadmap for the Xbox Family Plan still in the works

- Recognises Xbox currently has many compelling IPs; it's all a matter of finding the correct teams that are passionate about reviving these worlds back to life at Xbox Game Studios, Bethesda, and Activision Blizzard.

- "We haven't touched every franchise that people would love us to touch — Banjo fans, I hear you"

- Game Pass lets Xbox handle a variety of kinds of games and sizes; name drops Pentiment, Hi-Fi Rush, and Grounded are examples of the variety that will be seen in the future.

hifigamefreak schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:47:
Voor de Fallout fans onder ons:

[YouTube: Fallout - Teaser Trailer | Prime Video]

Heb zelf de games niet gespeeld maar dit ziet er best goed uit, hopelijk is het beter dan het Halo debacle.
Ben benieuwd. Als het ook de humor van de games goed kan overbrengen is het mooi.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:02:
[...]

Ja die had ik wel gespeeld bij release :) Om de een of andere vage reden heb ik deel 4 gewoon nooit gespeeld.

Ik speel verder op normal maar ik ga hem wat hoger zetten denk ik. Heb een behoorlijke OP pistol voor de missies die ik nu speel.
Ik wacht nog op de nextgen update voor mijn replay. Die zou voor eind dit jaar moeten komen, al zal het uiteindelijk wel bij release van de tvshow zijn.
Pagina: 1 ... 180 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord