Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Schweino schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:23:
[...]

Zo'n expansion card is er juist toch voor gemaakt om exact dezelfde snelheid te hebben als de interne opslag van de Xbox series?

In principe zouden dus alle spellen op de expansion card geïnstalleerd moeten kunnen worden.
Ik heb die van Western Digital, ben erg tevreden over.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
Om de 1 of andere reden heeft mijn Astro A50 besloten om nog maar half volume te geven. Alles al geprobeerd om dat aan te passen, maar het gaat echt niet.

Daarom in de markt voor een nieuwe headset. 1 die wireless is voor zowel audio als voicechat (ook geendraadje naar controller). Verder moet het volume kneiter hard kunnen want ik ben slechthorend en anders versta ik er geen zak van. Maar dan moet het ook weer niet terug komen in de microfoon anders is dat weer rete irritant. En ik wil de audio via de pc laten lopen (audio van xbox komt al binnen daar), maar wil wel kunnen blijven voicechatten. Momenteel doe ik dat met SPDIF, maar maakt mij weinig uit, zolang de chat maar blijft werken

Dus iemand een suggestie voor een headset voor voicechat die kneiter hard kan?

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2023 13:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Hunterrnl schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:19:
[...]

Mijn excuses daarvoor. Mijn blik is heel ruim en staat open voor alle genres eigenlijk van indie tot piew piew. Alleen RTS games liggen me totaal niet De rest geen enkel probleem.

[...]

Wacht kan dat gewoon ? Bedankt voor de tip ! Ga nu hem gelijk bestellen !
Hoeft geen excuus aan te bieden :P

Dan zou ik eigenlijk gewoon even een tijdje Gamepass afsluiten en dan lekker door die catalogus bladeren. Er staan erg veel mooie games op in alle genres.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 11:41
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:16:
[...]

Hoeft geen excuus aan te bieden :P

Dan zou ik eigenlijk gewoon even een tijdje Gamepass afsluiten en dan lekker door die catalogus bladeren. Er staan erg veel mooie games op in alle genres.
Zal ik zeker doen. Game Pass is echt een must have, wat een lijst _/-\o_ .

Voor de rest Elite controller is toch iets buiten me budget. Al ziet die er wel vet uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Hunterrnl op 24-11-2023 18:48 ]

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
kleinelievewolff schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:45:
Oh wacht, heb je een externe hdd of zo'n officiële expansion card? Ik heb zelf gewoon een hdd, maar ik dacht dat een expansion card wel gebruikt kon worden alsof het je interne opslag is.
Klopt het is een officiële expansion card. Volgens mij zijn alleen Seagate en WD officiële leveranciers. In theorie zou je deze inderdaad kunnen gebruiken met alles en is deze net zo snel als intern. Echter het werkt dus met alles, behalve met discs.
Schweino schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:23:
[...]

Zo'n expansion card is er juist toch voor gemaakt om exact dezelfde snelheid te hebben als de interne opslag van de Xbox series?

In principe zouden dus alle spellen op de expansion card geïnstalleerd moeten kunnen worden.
Ja dat dacht ik ook. De snelheid is volgens het boekje. Ook een stukje sneller dan een Seagate die een vriend heeft. Alleen discs wil hij perse niet installeren op de kaart. Al het andere wel. Ik kan geoptimaliseerde games van disc ook installeren op intern en dan verplaatsen naar de kaart en vanaf daar spelen.
Ik heb dezelfde. Heb jij er problemen mee dat geoptimaliseerde games vanaf disc niet rechtstreeks geinstalleerd kunnen worden op de schijf? Of wellicht nooit geprobeerd?

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
Hunterrnl schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:13:
Jammer om te horen dat het minder gaat met Xbox. Toch ga ik vanavond de Series S starters bundel bestellen uit de MS Store. ( MS rewards )

Hebben jullie nog tips kwa nuttige accessoires of games. Ben wel meer van de Japanse games, maar sta open om nieuwe games te proberen.
De S heeft maar 500GB opslag. Afhankelijk van de soort games die je speelt is dit al vrij snel vol. Ik heb zelfs games van 250+ GB per stuk. Ik heb een X met 1TB. Deze week heb ik 1TB bijgekocht. Nou heb ik ook kinderen die andere games spelen dan ik en die nemen weer vrienden mee die weer andere dingen spelen. Ik heb geen zin telkens dingen te verwijderen en weer te downloaden. Maar het is qua accessoire wellicht wel iets om rekening mee te houden.
@fw10 ik moet zo ver ik geprobeerd heb ze eerst op de interne ssd installeren, maar dit heb ik ook met download games.

De nieuwe this week on Xbox is er

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
15% korting nu op Call of Duty Modern Warfare III in de store!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 22:13:
@fw10 ik moet zo ver ik geprobeerd heb ze eerst op de interne ssd installeren, maar dit heb ik ook met download games.
Je kan in de storage settings kiezen wat de default schijf is voor Xbox Series games, backwards compatible games en apps. Dit is inderdaad standaard de interne SSD maar heb je dus keuze in.

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:02
Gister de knoop na een aantal maanden (jaren 🤣) twijfelen... er komt een xbox series x in de woonkamer. Ingegeven door kids die groter worden en de mogelijkheden van gamepass voor een groot aantal spellen in een keer in bezit te hebben.
Daarbij een dock en een extra controller besteld. Hopelijk weer een beetje gamen oppakken de komende tijd!

Tips voor gamepass games die leuk zijn om te doen met vriendin of kids van 11 en 7 zijn welkom!

[ Voor 12% gewijzigd door TooTall_NL op 25-11-2023 09:54 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TooTall_NL schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 09:53:
Gister de knoop na een aantal maanden (jaren 🤣) twijfelen... er komt een xbox series x in de woonkamer. Ingegeven door kids die groter worden en de mogelijkheden van gamepass voor een groot aantal spellen in een keer in bezit te hebben.
Daarbij een dock en een extra controller besteld. Hopelijk weer een beetje gamen oppakken de komende tijd!

Tips voor gamepass games die leuk zijn om te doen met vriendin of kids van 11 en 7 zijn welkom!
Overcooked om mee te beginnen :9

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:36

It takes two!
Heerlijke game die je zeker met de vriendin en kids samen kan spelen.
Samen met mijn dochter speel ik ook regelmatig de laatste plants vs zombies.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Merijn op 25-11-2023 10:14 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Niet op game pass maar Unruly Heroes is een leuke couch-coop game tot 4 spelers.
Voordeel is dat je op de lastige stukken je team kan dragen en als er iemand af gaat je diegene weer kan reviven, erg kind / (noob-)vriendin vriendelijk :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Gisteren begonnen aan de dlc van High on Life, genaamd High on Knife. Wel weer grappig. Laatste 1/3e is qua gameplay wel wat minder maar dat komt vooral doordat het erg donker oogt. De humor is, als je de base game leuk vond, wel weer top. :) Nog een uurtje om de collectibles te vinden en dan is die ook weer klaar.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:49

ilm

Ook nog eens naar de fysieke winkel gegaan en het is inderdaad maar triestig met het aanbod. De lokale Fun winkel had helemaal geen xbox spellen. Dreamland had 1/3 van wat playstation had en bij alles stond dat het de laatste stuks waren. Dus waarschijnlijk verdwijnt dat aanbod ook. Niet dat het veel was, 90% FIFAs en Battlefields. Heb wel Dying Light 2 voor 20 euro op de kop getikt. Ik geloof dat dat niet zo goed ontvangen was als nummer 1, maar had toevallig zin in meer Dying Light/Dead Island.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:11:
Gisteren begonnen aan de dlc van High on Life, genaamd High on Knife. Wel weer grappig. Laatste 1/3e is qua gameplay wel wat minder maar dat komt vooral doordat het erg donker oogt. De humor is, als je de base game leuk vond, wel weer top. :) Nog een uurtje om de collectibles te vinden en dan is die ook weer klaar.
Is dit nog altijd met dezelfde stemacteur als Rick en Morty? Die had toch afgedaan geloof ik, hoor je daar een verschil in?

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 11:41
fw10 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:47:
[...]

De S heeft maar 500GB opslag. Afhankelijk van de soort games die je speelt is dit al vrij snel vol. Ik heb zelfs games van 250+ GB per stuk. Ik heb een X met 1TB. Deze week heb ik 1TB bijgekocht. Nou heb ik ook kinderen die andere games spelen dan ik en die nemen weer vrienden mee die weer andere dingen spelen. Ik heb geen zin telkens dingen te verwijderen en weer te downloaden. Maar het is qua accessoire wellicht wel iets om rekening mee te houden.
500GB is geen enkel probleem. Heb al een oude HDD 500GB uit de kast gepakt om Xbox360/One games kant van het spectrum op te vangen. Buiten Fortnite voor me neefje, FFXIV en BF2042 voor mijzelf. Zal het eerst effe nostalgie snuiven zijn met 360 games.
ilm schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:40:
Ook nog eens naar de fysieke winkel gegaan en het is inderdaad maar triestig met het aanbod. De lokale Fun winkel had helemaal geen xbox spellen. Dreamland had 1/3 van wat playstation had en bij alles stond dat het de laatste stuks waren. Dus waarschijnlijk verdwijnt dat aanbod ook. Niet dat het veel was, 90% FIFAs en Battlefields. Heb wel Dying Light 2 voor 20 euro op de kop getikt. Ik geloof dat dat niet zo goed ontvangen was als nummer 1, maar had toevallig zin in meer Dying Light/Dead Island.

[...]

Is dit nog altijd met dezelfde stemacteur als Rick en Morty? Die had toch afgedaan geloof ik, hoor je daar een verschil in?
Je hebt een andere main gun. Dus denk dat ze het zo hebben opgelost :P En anders zou in het toch niet gemerkt hebben want ik ken die stemacteur eigenlijk niet.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 16:25

Pimmuz

Roar

Ik heb een vraagje,

Kan ik een Xbox Series X controller verbinden met de bluetooth adapter van mijn Xbox One controller op de PC?

Ik heb hier namelijk een Xbox One zonder controller en wil dus de Xbox One controller die ik op de PC gebruik gaan gebruiken voor de Xbox One.

Daarbij wil ik dus een nieuwe controller kopen en dat zijn zo te zien allemaal Series X controllers maar kan ik die verbinden met de PC met de bijbehorende bluetooth adapter van de One controller?

Misschien beetje dubbel maar zo begrijpt men het hopelijk :p

Bvd!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:22
Pimmuz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:47:
Ik heb een vraagje,

Kan ik een Xbox Series X controller verbinden met de bluetooth adapter van mijn Xbox One controller op de PC?

Ik heb hier namelijk een Xbox One zonder controller en wil dus de Xbox One controller die ik op de PC gebruik gaan gebruiken voor de Xbox One.

Daarbij wil ik dus een nieuwe controller kopen en dat zijn zo te zien allemaal Series X controllers maar kan ik die verbinden met de PC met de bijbehorende bluetooth adapter van de One controller?

Misschien beetje dubbel maar zo begrijpt men het hopelijk :p

Bvd!
Het is antwoord is ja.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:22
Martinspire schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:34:
Om de 1 of andere reden heeft mijn Astro A50 besloten om nog maar half volume te geven. Alles al geprobeerd om dat aan te passen, maar het gaat echt niet.

Daarom in de markt voor een nieuwe headset. 1 die wireless is voor zowel audio als voicechat (ook geendraadje naar controller). Verder moet het volume kneiter hard kunnen want ik ben slechthorend en anders versta ik er geen zak van. Maar dan moet het ook weer niet terug komen in de microfoon anders is dat weer rete irritant. En ik wil de audio via de pc laten lopen (audio van xbox komt al binnen daar), maar wil wel kunnen blijven voicechatten. Momenteel doe ik dat met SPDIF, maar maakt mij weinig uit, zolang de chat maar blijft werken

Steelseries 7x
Kun je hem gelijk ook gebruiken voor andere consoles.(ps5, switch,enz...)

of de Steelseries arctis nova 7x (heeft ook bluetooth)
Kun je hem gelijk ook gebruiken voor andere consoles.(ps5, switch,enz...)

of de Steelseries 9x (die gebruik ik zelf en heeft ook bluetooth)-(deze versie heeft geen dongle nodig om te gebruiken met de xbox console)

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 08:39
Hulleman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 06:06:
De Series X incl forza horizon 5 nu €389 bij alternate. Knap prijsje zeg!
Al deze aanbiedingen doen echt pijn, paar weken voor Black Friday dat ding gekocht voor normale prijs (539,- zonder game) met de gedachte dat er met BF niet echt gestunt zou worden.. hooguit 50 euro eraf ofzo. :')
Martinspire schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:34:

Audeze Penrose X (Maxwell kan volgens mij niet gelijktijdig xbox audio en discord voicechat aan @uchiha tijntje ?)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:40:
[...]

Audeze Penrose X (Maxwell kan volgens mij niet gelijktijdig xbox audio en discord voicechat aan @uchiha tijntje ?)
Nog niet geprobeerd, maar apart via Bluetooth gaat in ieder geval niet. Dat was met die turtle beach die ik ooit had wel lekker makkelijk. Maar er is nu toch ook discord via Xbox? Ik kan het helaas niet makkelijk checken denk ik want gebruik nooit discord voor voicechat. :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-11-2023 22:52 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:45:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar apart via Bluetooth gaat in ieder geval niet. Dat was met die turtle beach die ik ooit had wel lekker makkelijk. Maar er is nu toch ook discord via Xbox? Ik kan het helaas niet makkelijk checken denk ik want gebruik nooit discord voor voicechat. :)
Xbox audio + Xbox chat werkt wel gewoon neem ik aan ?
Is meer dat @Martinspire het had over audio via pc laten lopen.

justifire schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:11:
[...]

Xbox audio + Xbox chat werkt wel gewoon neem ik aan ?
Is meer dat @Martinspire het had over audio via pc laten lopen.
Je bedoelt gewoon een game spelen en verder parry chat? Dat werkt gewoon ja. Enige nadeel is dat je gewoon geen Bluetooth tegelijkertijd kan hebben met Xbox audio.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:40:
[...]

Als in de Discord app op de Xbox of Discord van de PC? Want de app zou wel een deal breaker voor mij zijn (al twijfel ik nog een beetje of ik hem überhaupt onder de kerstboom wil)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zondag 26 november 2023 @ 00:14:
[...]

Als in de Discord app op de Xbox of Discord van de PC? Want de app zou wel een deal breaker voor mij zijn (al twijfel ik nog een beetje of ik hem überhaupt onder de kerstboom wil)
Wat @uchiha tijntje dus zegt.
Penrose X kan gelijktijdig met de xbox verbinden via de dongle en een andere bron via bluetooth.
De Maxwell heeft deze functie niet meer.

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:02:
[...]

Penrose X kan gelijktijdig met de xbox verbinden via de dongle en een andere bron via bluetooth.
Ooh zo, dat geeft hier niet :)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:18
justifire schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:02:
[...]

Geen Maxwell voor mij dan. Wel raar dat ze die functie niet overnemen in de opvolger.
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-27

Voor mij wordt het Rollerdrome. Lijkt me een erg toffe game.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2023 11:09 ]

In de VS gewoon deals voor de Seagate SSD card. 1TB voor 90 dollar, komen wij aan met 170-180 euro. Bijzonder jammer. Hoopte echt op een hele goede deal hier.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
vinno86 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:23:
[...]

Al deze aanbiedingen doen echt pijn, paar weken voor Black Friday dat ding gekocht voor normale prijs (539,- zonder game) met de gedachte dat er met BF niet echt gestunt zou worden.. hooguit 50 euro eraf ofzo. :')
Dit soort kortingen had ik ook niet verwacht nee.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• insyN
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-10 19:02
devilsnight schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:02:
In de VS gewoon deals voor de Seagate SSD card. 1TB voor 90 dollar, komen wij aan met 170-180 euro. Bijzonder jammer. Hoopte echt op een hele goede deal hier.
Zit ook dagelijks te kijken of er een actie is voor de expansion cards... Helaas... ;(
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Deze game wil ik nog wel een keer spelen, zodra de performance een beetje te pruimen is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:11:
[...]

Ik heb zelf nu al 4 Series S|X controllers, en met de uitgelekte documenten van de recht zaak wil ik nog even wachten op eventuele die vernieuwde Series S|X controller.
Dat van die rechtzaak was toch 2 jaar geleden? Of mis ik iets?
jpg97 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:55:
[...]

Dat van die rechtzaak was toch 2 jaar geleden? Of mis ik iets?
Dat zou goed kunnen, dat was die met die plannen tot 2030, en daar stond iets in van een nieuwe soort controller in 2024.

Maar ik heb er nu 4 en alle 4 doen ze het goed, dus ik heb geen haast met een nieuwe controller kopen.

• Donstil
  • Niet online
Als ze die "rumble" van de Switch en DualSense zouden introduceren zou ik daar persoonlijk wel blij mee zijn overigens. Verder heeft de SeriesX controller wat mij betreft geen upgrade nodig.

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:43

Daytona

Autoracen is voor watjes

Hoi allemaal,

Vraagje van een stoffige Xbox One X bezitter (helaas weinig gelegenheid hem te.grbruiken de laatste tijd). Binnenkort krijgen m'n kids hun eigen Xbox (Series S). Voor in het ding inpak, wil ik hem vast gebruiksklaar maken. Wat is de handigste manier om dat te doen in onderstaand scenario;

- ze hebben allebei een eigen account op mijn Xbox, maar in de praktijk spelen ze altijd op mijn account
- we hebben zowel digitale als fysieke games
- mijn One X blijft op zolder
- hun Series S gaat naar een nieuwe speelkamer
- we hebben geen gamepass oid

Bij voorkeur gaan ze hun eigen accounts gebruiken op hun Series S, waarbij het mooi zou zijn als een aantal games op beide consoles te spelen zijn.

Hoe doe ik dat?

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Daytona schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:55:
Hoi allemaal,

Vraagje van een stoffige Xbox One X bezitter (helaas weinig gelegenheid hem te.grbruiken de laatste tijd). Binnenkort krijgen m'n kids hun eigen Xbox (Series S). Voor in het ding inpak, wil ik hem vast gebruiksklaar maken. Wat is de handigste manier om dat te doen in onderstaand scenario;

- ze hebben allebei een eigen account op mijn Xbox, maar in de praktijk spelen ze altijd op mijn account

Bij voorkeur gaan ze hun eigen accounts gebruiken op hun Series S, waarbij het mooi zou zijn als een aantal games op beide consoles te spelen zijn.

Hoe doe ik dat?
https://support.xbox.com/...itch%20your%20home%20Xbox.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:07

Meneer iCy

swarma

Series S jouw account als home account instellen, zodat iedere account gebruik kan maken van jouw diensten en games.

De xbox one x, daar zouden ze jouw account in de achtergrond moeten hebben. Dus melden ze eerst jouw aan, melden jou niet af, melden hun account aan en kunnen ook de diensten/games spelen van jouw account in hun eigen account.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:04
Hoi allemaal,

Hoe doe ik dat?
Je kan de fysieke spellen iig op zolder houden :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
xxxMaverick schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:05:
Impuls aankoop: Xbox x met Diablo bij alternate lijkt goede deal
Ok hij is binnen en in combi met mijn nieuwe tv tijd om te gamen ! Maaruh, waar is nu Diablo ? 🙈. Op internet geeft men aan dat deze op Xbox zou moeten staan ? Ik zie nergens iets in bibliotheek, kan via winkel niet toevoegen ( moet betalen ) en bij account en instellingen ook niks . Help ?

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
xxxMaverick schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:26:
[...]

Ok hij is binnen en in combi met mijn nieuwe tv tijd om te gamen ! Maaruh, waar is nu Diablo ? 🙈. Op internet geeft men aan dat deze op Xbox zou moeten staan ? Ik zie nergens iets in bibliotheek, kan via winkel niet toevoegen ( moet betalen ) en bij account en instellingen ook niks . Help ?
Herstart console (nee ik werk niet bij IT).
Staat waarschijnlijk onder onder het kopje “games in bezit”.

——

Vandaag begonnen aan Rollerdrome, maar dat is nog wel een uitdagende 1000GS completion als ik het zie :p Zijn niet al te veel levels maar de challenges die je per level moet halen zijn af en toe wel pittig denk ik.

[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2023 00:56 ]

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 13:13
Zijn er hier meer mensen met problemen met de verbinding op de xbox? Mijn xbox geeft aan dat hij internet heeft. Echter als ik de multiplayerverbinding test dan geeft hij een fout. Bij xbox support lijkt het of alles werkt. De rest van mijn apparaten heeft wel internet
Ramon27 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:48:
[...]

Tijdens de setup krijg je de optie om Diablo IV te redeemen.

Ramon27 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:48:
[...]

• rickmanders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50
wjsiebes schreef op woensdag 29 november 2023 @ 06:33:
Zijn er hier meer mensen met problemen met de verbinding op de xbox? Mijn xbox geeft aan dat hij internet heeft. Echter als ik de multiplayerverbinding test dan geeft hij een fout. Bij xbox support lijkt het of alles werkt. De rest van mijn apparaten heeft wel internet
Klinkt bekend. Ik ervaar een zelfde probleem. Connectiviteit laat te wensen over.

Is het een bekabelde verbinding? Zit er een ethernet switch tussen?

Dit lijkt bij mij namelijk het probleem te zijn. De apparaten die via de switch zijn aangesloten hebben een beroerde verbinding, draadloos haal ik hogere snelheid en lijkt verbinding stabieler.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'multiplayerverbinding testen' bedoelt, maar als je dat in-game doet: check dan eens of je de game hebt gestart via 'Quick-resume'.

Ik heb met best veel multiplayer-games issues als ik ze via quick-resume gestart heb helaas :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
justifire schreef op woensdag 29 november 2023 @ 07:09:
[...]

hmmm nu complete reset, dus alles er weer af en inderdaad stond optie er nu bij. dank
xxxMaverick schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:31:
[...]

hmmm nu complete reset, dus alles er weer af en inderdaad stond optie er nu bij. dank
Als het goed is stond het wel ergens in de instellingen ook als optie dus volledige reset was niet per se nodig geweest. Maar het is opgelost, dat is het belangrijkste natuurlijk :)

Gamertag: FinrazielNL

• wjsiebes
Polariteit schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:28:
Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'multiplayerverbinding testen' bedoelt, maar als je dat in-game doet: check dan eens of je de game hebt gestart via 'Quick-resume'.

Ik heb met best veel multiplayer-games issues als ik ze via quick-resume gestart heb helaas :(
Vanuit instellingen kun je de netwerkverbinding testen. Daarbij geeft de Xbox aan dat de internetverbinding prima is. Vervolgens kun je vanuit instellingen de multiplayerverbinding testen. Deze geeft een fout. Ook na meerdere herstarts. Ik zal vanavond eens kijken of het probleem zichzelf heeft opgelost.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45

BM

Moderator Spielerij
wjsiebes schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:46:
[...]

Vanuit instellingen kun je de netwerkverbinding testen. Daarbij geeft de Xbox aan dat de internetverbinding prima is. Vervolgens kun je vanuit instellingen de multiplayerverbinding testen. Deze geeft een fout. Ook na meerdere herstarts. Ik zal vanavond eens kijken of het probleem zichzelf heeft opgelost.
Misschien even kijken of de juiste poorten open staan voor MP?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• wjsiebes
BM schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:58:
[...]

Misschien even kijken of de juiste poorten open staan voor MP?
Ja, gisteravond werkte het ook nog gewoon (al jaren) en er is niks aangepast.
Misschien is het een tijdelijk probleem.

• Donstil
  • Niet online
Polariteit schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:28:
Heel irritant inderdaad, er zou eigenlijk een QR Toggle moeten zijn per game zodat je het voor Multiplayer games kunt uitschakelen.

Betreft de 20th anniversary editie van Beyond good and evil.

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2023 12:58 ]

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
xxxMaverick schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:26:
[...]

Staat ergens onder de settings, iets als "Geleverd bij deze Xbox", weet de text niet precies meer. Overigens vraagt hij er ook om als je de console installeert.

Hier ook voor de Diablo bundel gegaan, en ik had nog geluk want ik kreeg ook nog COD:MW3 meelevert. Beetje jammer dat die game bijna 200gb is...

Wie echt goedkoop wil zijn moet even de Refurbished versie op de duitse Amazon in de gaten houden, die is regelmatig rond de 330.

Vanavond denk ik beginnen een Teardown, hopelijk is hij zo leuk als het lijkt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Rev! op 29-11-2023 13:40 ]

justifire schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:30:
[...]

7(8)7
Zou deel 2 er ooit nog komen ??
Gok van niet… Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit met Ubisoft. Schijnbaar komt Skull and Bones ook begin 2024 uit :P

uchiha tijntje schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:39:
[...]

Gok van niet… Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit met Ubisoft. Schijnbaar komt Skull and Bones ook begin 2024 uit :P
Ik heb daar ergens begin dit jaar de apha/beta van gespeeld, nou ja gespeeld... :X
Zie echt niet in hoe ze dat spel binnen een jaar speelbaar gaan krijgen.
Maar we gaan het zien, ik sla in ieder geval even over.

justifire schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:22:
[...]

Ik heb daar ergens begin dit jaar de apha/beta van gespeeld, nou ja gespeeld... :X
Zie echt niet in hoe ze dat spel binnen een jaar speelbaar gaan krijgen.
Maar we gaan het zien, ik sla in ieder geval even over.
Ik sla hem ook zeker over. Heb in de sale Fallout 4 met alle uitbreidingen gekocht. Dus dat wordt mijn december game :)

Nice, ik wil langzaam eens gaan beginnen aan All Humans must Die 1, en tussendoor nog Forza Motorsport en Starfield

• Exactor it
Hoezo starten jullie nieuwe games? Is Rdr2 al uitgespeeld? Ik ben weer verder gegaan waar ik in 2018 ben gebleven. Veertig uur verder ben ik van 89% completion naar 91% gegaan. Wat een berg ongein mag je doen voor 100%. Was eigenlijk teruggegaan om alle dieren te vinden maar raak steeds afgeleid door andere zaken. In 2023 nog steeds een tof spel.
Exactor it schreef op woensdag 29 november 2023 @ 17:31:
Hoezo starten jullie nieuwe games? Is Rdr2 al uitgespeeld? Ik ben weer verder gegaan waar ik in 2018 ben gebleven. Veertig uur verder ben ik van 89% completion naar 91% gegaan. Wat een berg ongein mag je doen voor 100%. Was eigenlijk teruggegaan om alle dieren te vinden maar raak steeds afgeleid door andere zaken. In 2023 nog steeds een tof spel.
Zat deze week ff te kijken wat ik nog moest voor de achievements. SP was het alleen nog 18 beren afmaken en de 70 gold stars halen. Die laatste heb ik een tijdje geprobeerd maar ging me na een tijdje tegen staan. Wel had ik de 100% gecomplete. Was erg zen om lekker op zoek te gaan naar beestjes en wat je zegt, afgeleid te worden door andere zaken.

Rdr online laat ik voor wat het is. :)

————

Grrr, had niet aan Fallout moeten beginnen denk ik. Dat wordt weer een enorme time sinker. Gelukkig is, met uitzondering van Baldurs Gate 3 de december maand niet heel vol met games die ik zou willen spelen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2023 18:10 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:03:
[...]

Ik sla hem ook zeker over. Heb in de sale Fallout 4 met alle uitbreidingen gekocht. Dus dat wordt mijn december game :)
Doe Dogmeat ff de groeten van mij, ik zoek hem binnenkort wel weer ff een keer op in mijn settlement ;)

Wat een sfeer in die game (beter nog met mods)

@Exactor it Ik spring van de hak op de tak met games, soms ook tot ongenoegen van mezelf maar tis niet anders :X

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 29-11-2023 18:36 ]

Sipio schreef op woensdag 29 november 2023 @ 18:34:
[...]

Doe Dogmeat ff de groeten van mij, ik zoek hem binnenkort wel weer ff een keer op in mijn settlement ;)

Wat een sfeer in die game (beter nog met mods)

@Exactor it Ik spring van de hak op de tak met games, soms ook tot ongenoegen van mezelf maar tis niet anders :X
Speel op de Xbox, maar zijn dan mods aan te raden? En zo ja, belemmeren die het halen van achievements :P En zo nee, welke raad je aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-11-2023 19:37 ]

• Sipio
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:36:
[...]

Speel op de Xbox, maar zijn dan mods aan te raden? En zo ja, belemmeren die het halen van achievements :P En zo nee, welke raad je aan :)
Hmm ja das waar, geen achievements, mij maakte dat niet zoveel uit maar dan zou ik het idd niet doen.

Sowieso de 60fps mod was mooi, en tal van andere.

Betere dialogen, sterkere dogmeat noem maar op.
Sipio schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:55:
[...]

Hmm ja das waar, geen achievements, mij maakte dat niet zoveel uit maar dan zou ik het idd niet doen.

Sowieso de 60fps mod was mooi, en tal van andere.

Betere dialogen, sterkere dogmeat noem maar op.
Ik heb de 60fps aangezet door de back compatible boost. Dat speelt lekker. :) Nu op weg naar Diamond City. En lekker op weg naar een stealth sneaky build.

Maar… dogmeat kan toch niet dood hè..

———

Waarom heb ik dit spel nooit eerder gespeeld… wat een tof sfeertje weer. En O+ Diamond city radio.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-11-2023 00:36 ]

Iemand de remastered van Terminator Resistance al gespeeld, dus de complete Edition.

[ Voor 81% gewijzigd door Linksquest op 30-11-2023 06:58 ]

justifire schreef op donderdag 30 november 2023 @ 07:02:
Schijnt dat Remnant 2 nu ook in de game pass zit, veel plezier allemaal! \[T]/

https://www.xbox.com/nl-n...dard-edition/9p9278zmgqlj

[Afbeelding]
Ja klopt, zag het vanmorgen voor werk aan ook al.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwOCvilF3mUYQtLm6i99nx65IWc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6CHqTyN3sHkDRbZTSARdy6wl.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ilm

ilm

justifire schreef op donderdag 30 november 2023 @ 07:02:
Schijnt dat Remnant 2 nu ook in de game pass zit, veel plezier allemaal! \[T]/

https://www.xbox.com/nl-n...dard-edition/9p9278zmgqlj

[Afbeelding]
Oh yes. Maar moet ik Remnant 1 ook spelen?

• Sipio
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:07:
[...]

Ik heb de 60fps aangezet door de back compatible boost. Dat speelt lekker. :) Nu op weg naar Diamond City. En lekker op weg naar een stealth sneaky build.

Maar… dogmeat kan toch niet dood hè..

———

Waarom heb ik dit spel nooit eerder gespeeld… wat een tof sfeertje weer. En O+ Diamond city radio.
Beetje probleem met Dogmeat in vanilla is dat hij nogal snel aan de grond ligt (hij gaat niet dood gelukkig maar ik ging altijd uit mijn weg om hem iig te stim packen)

Die mod maakte hem wat sterker en deed hij ook meer damage.

Ook was er een mod 'best friends' zodat je ten alle tijden Dogmeat als follower kon hebben in combinatie met een andere follower, dit omdat Dogmeat als een follower telt.

Maar wat een game he, ik start hem regelmatig nog op alleen maar om ff in mijn eigen gebouwde huis in settlement te chillen.

Gemodde Piper (lingerie) :+

Discoball aan het plafond, jukebox zachtjes aan terwijl er een dikke rad storm buiten gaande is.

Deze game kan qua sfeer meedoen met RDR2 imo.

• Exactor it
ilm schreef op donderdag 30 november 2023 @ 08:25:
[...]

Oh yes. Maar moet ik Remnant 1 ook spelen?
Nee hoor. Het is een goed spel maar je snapt prima wat er gebeurd in deel 2 (voorzover er überhaupt een verhaal in zit) zonder deel 1 gespeeld te hebben.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 11:42
Gisteren een uurtje gespeeld. Erg leuk spel! Compacte levels waar je met je rolschaatsen doorheen mag racen om ondertussen de bad guys in Max Payne bullet time uit te schakelen. Reloaden doe je door stunts te doen op je skates. Je wordt uitgedaagd om de levels meerdere keren te spelen om het benodigd aantal challenges te halen om door te mogen naar een nieuw level. Mooie visuele stijl ook.

• ilm

ilm

justifire schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:52:
[...]

Nee, maar is zeker wel de moeite waard :)
Daar vreesde ik al voor :p. Gelukkig zijn het niet al te lange games zie ik.
oOo nog precies een weekje en dan komt Avatar: Frontiers of Pandora alweer uit, zin in! Hopelijk veel positieve reviews..

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:07
G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:21:
oOo nog precies een weekje en dan komt Avatar: Frontiers of Pandora alweer uit, zin in! Hopelijk veel positieve reviews..
Ik hoor alleen jou over deze game :P Hoop met je mee.
L23 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:09:
[...]

Ik hoor alleen jou over deze game :P Hoop met je mee.
Ja er weinig animo voor zo'n grote titel, verbaast me wel :-(

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:11:
[...]

Ja er weinig animo voor zo'n grote titel, verbaast me wel :-(
Ik ben sowieso niet snel gehyped voordat de (positieve) reviews uitkomen. Maar we hebben het hier over een open wereld Ubisoft game, daar wordt ik zelf niet gelijk enthousiast van. Ben benieuwd, verwacht dat je van alles kan doen, maar dat het totaal niet vernieuwend is. Het oogt mij qua gameplay nogal saai. En ondanks dat ik de films tof vind tot dusver geen behoefte gehad om er een game van te spelen. Maar goed, eerst de reviews afwachten.
L23 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:17:
[...]

Ik ben sowieso niet snel gehyped voordat de (positieve) reviews uitkomen. Maar we hebben het hier over een open wereld Ubisoft game, daar wordt ik zelf niet gelijk enthousiast van. Ben benieuwd, verwacht dat je van alles kan doen, maar dat het totaal niet vernieuwend is. Het oogt mij qua gameplay nogal saai. En ondanks dat ik de films tof vind tot dusver geen behoefte gehad om er een game van te spelen. Maar goed, eerst de reviews afwachten.
Oh ik juist wel omdat Far Cry 2, 3 en 6 ook een erg leuke open wereld hadden en ik me er ontzettend mee vermaakt heb. Momenteel bezig met The Crew: Motorfest die ook een mooie grafische open wereld weet te bieden (ook van Ubisoft), dus ik heb juist een compleet andere ervaring met open werelden van Ubisoft. (Dan heb ik het nog geen eens over Assassin's Creed gehad :D)

Ik ben wel heel benieuwd naar die reviews, want ik denk dat ze misschien wel lager kunnen gaan uitvallen dan dat ik hoop.. Hopelijk word je mening door de reviews of livestreams nog anders :)

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:02:
[...]

Oh ik juist wel omdat Far Cry 2, 3 en 6 ook een erg leuke open wereld hadden en ik me er ontzettend mee vermaakt heb. Momenteel bezig met The Crew: Motorfest die ook een mooie grafische open wereld weet te bieden (ook van Ubisoft), dus ik heb juist een compleet andere ervaring met open werelden van Ubisoft. (Dan heb ik het nog geen eens over Assassin's Creed gehad :D)

Ik ben wel heel benieuwd naar die reviews, want ik denk dat ze misschien wel lager kunnen gaan uitvallen dan dat ik hoop.. Hopelijk word je mening door de reviews of livestreams nog anders :)
Sowieso tof om die enthousiasme voor de release te zien. Dat heb ik zelf nauwelijks meer bij games. Ik weet nog hoe gehyped ik was bij games zoals Mass Effect, Halo 2 en Skyrim, maar dat is alweer een tijdje terug :P Dat je een game echt op een release dag in huis moet hebben.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

Remnant II (Cloud, Console and PC): Already available
Remnant: From The Ashes (Cloud, Console and PC): Already available
SteamWorld Build (Cloud, Console and PC): Available Day One from December 1st
Far Cry 6 (Cloud, Console and PC)
World War Z: Aftermath (Cloud, Console and PC)
Goat Simulator 3 (Cloud, Console and PC)
Rise of the Tomb Raider (Cloud, Console and PC)
Against the Storm (PC)
Clone Drone in the Danger Zone (Cloud, Console and PC)
Tin Hearts (Cloud, Console and PC)
While the Iron's Hot (Cloud, Console and PC)
Spirit of the North: Enhanced Edition (Cloud, Console and PC)
Gamepass Coming Soon :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• kleinelievewolff
Far Cry 6 op GamePass? Ik heb net de DLC van deel 5 uitgespeeld. Zo ga ik nooit aan RDR2 kunnen beginnen ;)

• Donstil
  • Niet online
kleinelievewolff schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:26:
Far Cry 6 op GamePass? Ik heb net de DLC van deel 5 uitgespeeld. Zo ga ik nooit aan RDR2 kunnen beginnen ;)
Best easy toch, gewoon RDR2 voor FarCry 6 verkiezen.
Lijkt mij persoonlijk sowieso wel de logische keuze.

• kleinelievewolff
Donstil schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:38:
[...]

Ja, moet ik misschien gewoon doen. Maar ik ben zo'n hollander die de spellen uit Gamepass gespeeld wil hebben voordat ze er weer uit gaan. En RDR2 heb ik gewoon op disc liggen....
Mooie nieuwe spellen naar Gamepass voor mensen die Far Cry 6 of Rise Of The Tomb raider nog niet hebben gespeeld, beide spellen heb ik al 100% uitgespeeld maar is zeker de moeite waard. Mijn vriendin heeft Goat Simulator 3 een paar maand geleden al uitgespeeld, die is ook nog wel leuk om te spelen en verder zie ik haar misschien nog wel Spirit of the North spelen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met World War Z: Aftermatch? Ken dat spel niet, maar wel de films gezien die meer een komiek waren dan een horror.

Donstil schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:38:
[...]

Hier sluit ik mij wel bij aan ondanks ik beide spellen goed vind, maar Red Dead Redemption 2 staat boven alle andere spellen bij ons _/-\o_

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:41:
Mooie nieuwe spellen naar Gamepass voor mensen die Far Cry 6 of Rise Of The Tomb raider nog niet hebben gespeeld, beide spellen heb ik al 100% uitgespeeld maar is zeker de moeite waard. Mijn vriendin heeft Goat Simulator 3 een paar maand geleden al uitgespeeld, die is ook nog wel leuk om te spelen en verder zie ik haar misschien nog wel Spirit of the North spelen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met World War Z: Aftermatch? Ken dat spel niet, maar wel de films gezien die meer een komiek waren dan een horror.
Geen ervaring mee, maar zat toevallig net dit uit nieuwsgierigheid te kijken en het ziet er eigenlijk best tof uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• kleinelievewolff
G_Dragon schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:41:
Ik heb World War Z (de voorloper?) een tijdje gespeeld. Best grappig, maar in mijn herinnering was het multiplayer only. Dat ging me op een gegeven moment tegenstaan. Het is een soort combinatie van een FPS en een tower defense game, omdat je goed moet nadenken waar je je barricades en turrets plaatst om de hordes zombies tegen te houden.
@kleinelievewolff @On_E Hmm... weet het niet, had juist gehoopt op een single player met een sterk verhaal. Maar de trailer doet mij al vrij snel denken aan een soort Left 4 Dead, waarin je ook met vier spelers door een level gaat, mij is al vrij snel duidelijk dat dit niks voor mij is helaas. Wel bedankt voor jullie reacties en het meedenken! _/-\o_

EDIT: En ik zie net dat het spel maar 8 uur lang is? :F

Wow hij knalt de zombies een voor een dood en er reageert echt geen enkele zombie op het geluid.. nee duidelijk geen spel voor mij :D

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2023 14:00 ]

Pagina: 1 ... 179 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord