Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:07
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:54:
[...]

Durf ik niet met zekerheid te zeggen, zag wel dat ik hem in November 2021 heb gekocht dus dan praten we over 2 jaar intensief gebruik (speel dagelijks) op de Xbox Series X..
Had je het niet beter gewoon kunnen weg gooien? :P Je laat de Starfield controller voorlopig in de doos?
L23 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:57:
[...]

Had je het niet beter gewoon kunnen weg gooien? :P Je laat de Starfield controller voorlopig in de doos?
Vind je het dan niet zonde om een compleet goed werkende controller weg te gooien voor alleen maar versleten thumbsticks? Die je voor geen €15 (inclusief inklaringskosten) kan halen en daarmee weer 2 tot 3 jaar plezier hebt, scheelt een hoop geld en onnodig materiaal weggooien.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Als je dicht bij een mediamarkt zit, dan zijn de witte/zwarte 39,99 en alle gekleurde 44,99 (zowel online als in de winkels). In Heerlen hadden ze van alle varianten zat liggen, gisteren een pulse red controllertje gescoord :)

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 22-11-2023 10:01 ]

Gewoon even nieuwsgierig maar zijn er al mensen die ARK: Survival Ascended hebben aangeschaft na de release van gisteren? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• L23
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:59:
[...]

Vind je het dan niet zonde om een compleet goed werkende controller weg te gooien voor alleen maar versleten thumbsticks? Die je voor geen €15 (inclusief inklaringskosten) kan halen en daarmee weer 2 tot 3 jaar plezier hebt, scheelt een hoop geld en onnodig materiaal weggooien.
Was ook een grapje :P Zou hetzelfde doen. Alleen teveel controllers in huis? Het scheelt zeker onnodig materiaal weggooien, maar dat geld is al uitgegeven?
L23 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:14:
[...]

Was ook een grapje :P Zou hetzelfde doen. Alleen teveel controllers in huis? Het scheelt zeker onnodig materiaal weggooien, maar dat geld is al uitgegeven?
Haha dan trapte ik er wel heel makkelijk in :D
Ik kan zelf toch maar met een controller spelen dus waarom die van Starfield niet lekker in de doos laten en mijn vriendin speelt een eigen controller van design labs.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:23:
Net bij mijn controller de sticks vervangen, die waren niet aan vervanging toe neeee hoe kom je erbij? :p

[Afbeelding][Afbeelding]
Hoe moet ik dit nou zien, dit is toch gewoon een ander type pookje?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:29:
[...]

Hoe moet ik dit nou zien, dit is toch gewoon een ander type pookje?
Het zijn de originele pookjes die er ook in zaten, maar dan gewoon nieuwe! :D
De oude zijn gewoon verkleurd en afgespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 22-11-2023 10:30 ]

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:30:
[...]

Het zijn de originele pookjes die er ook in zaten, maar dan gewoon nieuwe! :D
De oude zijn gewoon verkleurd en afgespeeld.
Maar het is toch een ander type ook?

Donstil schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:31:
[...]

Maar het is toch een ander type ook?
Nee? Denk jij je daarop verkijkt omdat de afgespeelde helemaal glad zijn en verkleurd, want ik heb echt de originele besteld. Die afgespeelde waren ook ooit zo zie deze afbeelding maar:

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/81+WALf8q6L.jpg

EDIT: Ik heb zelfs de Originele post nog teruggevonden van toen ik hem binnen heb gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 22-11-2023 10:39 ]

• L23
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:34:
[...]

Nee? Denk jij je daarop verkijkt omdat de afgespeelde helemaal glad zijn en verkleurd, want ik heb echt de originele besteld. Die afgespeelde waren ook ooit zo zie deze afbeelding maar:

[Afbeelding]

EDIT: Ik heb zelfs de Originele post nog teruggevonden van toen ik hem binnen heb gekregen.
Waar bestel je originele onderdelen?
L23 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:03:
[...]

Waar bestel je originele onderdelen?
hier

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:34:
[...]

[Afbeelding]

Ooh ja dat bedoelde ik dus, ze zijn zo versleten dat ze glad geworden zijn.
Maar dan snap ik het nu :P

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:11:
[...]

Dat zou zeker tof zijn. Maar tot nu toe niets, afwachten maar i guess.
Ja ik verwacht het ook niet direct eigenlijk maar zeker leuk.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:18
Donstil schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:56:
[...]

Ooh ja dat bedoelde ik dus, ze zijn zo versleten dat ze glad geworden zijn.
Maar dan snap ik het nu :P
Dit probleem heb je niet als je de elite controller gebruikt. Alle andere onderdelen zijn eerder kapot voordat je thumbsticks versleten zijn.

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:32:
[...]

Dit probleem heb je niet als je de elite controller gebruikt. Alle andere onderdelen zijn eerder kapot voordat je thumbsticks versleten zijn.
Hahaha alles wat verwisselbaar is gaat precies niet stuk :+

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:04
sewer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:01:
[...]

Als je dicht bij een mediamarkt zit, dan zijn de witte/zwarte 39,99 en alle gekleurde 44,99 (zowel online als in de winkels). In Heerlen hadden ze van alle varianten zat liggen, gisteren een pulse red controllertje gescoord :)
Ik heb veel tegoed op mijn microsoft account staan, een tijdje geleden gekocht via Eneba met 30% korting. Dus betaal nu uiteindelijk ongeveer 29 euro voor een controller :-)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Donstil schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:25:
[...]

Ik denk persoonlijk dat GamePass wel prima geprijsd is. Namelijk “net zo duur als Netflix”.

Als je dan als ouders kunt kiezen tussen €16,- per maand onbeperkt gamen inclusief Call of Duty of €80,- voor 1x alleen Call of Duty dan is de keuze snel gemaakt.

Zeker omdat mensen veel sneller geneigd zijn een “goedkoop” abonnement af te sluiten, en daarbovenop het abonnementsmodel inmiddels de standaard is geworden voor entertainment.

Edit: Ik durf er wel een kratje bier op te wedden dat het los kopen van games over een aantal jaar een niche is geworden. Net zoals dat nu met bijvoorbeeld Blu-Rays het geval is.
€ 16 per maand is bijna € 200 per jaar. Ik denk niet dat er veel ouders zijn die voor € 200 per jaar aan games kopen voor hun kroost. Wellicht neemt GP nog een vlucht als er inderdaad jaarlijks call of duty in zit. Dat is toch wel een magneet.

Met je eens dat het een zekerheid wordt dat het los kopen van games langzamerhand gaat verdwijnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 22-11-2023 13:45 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Donstil
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:42:
[...]

€ 16 per maand is bijna € 200 per jaar. Ik denk niet dat er veel ouders zijn die voor € 200 per jaar aan games kopen voor hun kroost.

Met je eens dat het een zekerheid wordt dat het los kopen van games langzamerhand gaat verdwijnen.
Voordeel voor de aanbieders is wel wat vrijwel niemand het als jaarbedrag berekend, ze kijken allemaal naar de maandelijkse kosten omdat die veel relevanter zijn op de persoonlijke begroting.

€16,- om van het “gezeur” van je kind af te zijn is dan een prima bedrag. Zeker als daar ook nog een grote titel in zit die je anders toch had moeten kopen.

[...]

€ 16 per maand is bijna € 200 per jaar. Ik denk niet dat er veel ouders zijn die voor € 200 per jaar aan games kopen voor hun kroost. Wellicht neemt GP nog een vlucht als er inderdaad jaarlijks call of duty in zit. Dat is toch wel een magneet.

Xbox is volgens mij toch al meer geschikt voor tieners dan nog jongere kinderen. Rond die leeftijd kun je ook prima zeggen dat als ze gamepass willen dat ze een deel via zakgeld of zelfs al via bijbaantje zelf betalen.

Ik heb zelf mijn games destijds ook gewoon zelf moeten betalen van zakgeld, exclusief af en toe wat voor kerst of verjaardag.

Gamertag: FinrazielNL

[...]

Hoezo blijf je uitgaan van de situatie ouders die voor hun kinderen GP afsluiten. Ik gok dat het overgrote merendeel van de abonnees die het abbo betalen het ook zelf gebruiken. En ook zelfs als je niet al te veel gamed is GP een koopje in mijn optiek.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2023 14:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:26:
[...]

Hoezo blijf je uitgaan van de situatie ouders die voor hun kinderen GP afsluiten. Ik gok dat het overgrote merendeel van de abonnees die het abbo betalen het ook zelf gebruiken.
Gamen is voor kinderen!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Hulleman
[...]

Hoezo blijf je uitgaan van de situatie ouders die voor hun kinderen GP afsluiten. Ik gok dat het overgrote merendeel van de abonnees die het abbo betalen het ook zelf gebruiken. En ook zelfs als je niet al te veel gamed is GP een koopje in mijn optiek.
Ik ga niet uit van een situatie dat GP alleen door ouders voor hun kinderen wordt gekocht, ik nam dat als een voorbeeld op een eerdere post.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:43:
[...]

Ik ga niet uit van een situatie dat GP alleen door ouders voor hun kinderen wordt gekocht, ik nam dat als een voorbeeld op een eerdere post.
Hoe bedoel je precies? :) In onderstaande post als reactie op die van @Caayn noem je ouders met gamende kinderen. Daarna ging Donstil er op in.
Hulleman schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:39:
[...]

Gamepass is denk ik te duur om te verwachten dat de abonnees binnen vliegen. Onderhand kost dat toch al 15 of 16 euro per maand en ik denk dat veel ouders dat te duur vinden voor hun gamende kinderen.

Wij tweakers weten wel hoe je gamepass goedkoop kan kopen, maar de gemiddelde gamer/ouder denk ik niet. Aan zowel te goedkope GP abo's als weinig aanwas van abonnees heeft Microsoft niets. Dus ze zullen wel iets moeten doen aan actieve reclame.

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja dat is de situatie nu maar als Microsoft verder wil groeien dan houd het op een gegeven moment op met het vinden van leden die zelf betalen. Dan is de stap naar "ouders" een logisch vervolg.

Donstil schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:05:
[...]

Ja dat is de situatie nu maar als Microsoft verder wil groeien dan houd het op een gegeven moment op met het vinden van leden die zelf betalen. Dan is de stap naar "ouders" een logisch vervolg.
Ah als het zo bedoelt was vind ik hem logisch en heb ik niets gezegd :) @Hulleman

Na het uitspelen van de Back to the future dlc van Powerwash simulator zie ik mezelf dit wellicht ook spelen :P

Op een of andere manier krijg ik met spellen als Power wash Simulator en Mudrunner een soort zenlike gevoel :P

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-11-2023 17:57 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Lkv_nmTzQTHwEumVbeaYcp2B6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KEE0ZIYRFRtjLIcz9FUeBmej.jpg?f=fotoalbum_large

Bijzondere BF deal bij de Belgische MM.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Mog schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:32:
[Afbeelding]

Vooral een nogal slechte deal, gezien de console voor 230 te krijgen is en de game al voor 20 in de sale geweest is en voor minder nog als key te krijgen is...
Of doel je op dat ze een doosje verkopen bij een digital only console? Kan zo niet zien of er een schijfje in zit, kan natuurlijk ook gewoon een code zijn.

Gamertag: FinrazielNL

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:12
[Afbeelding]

Vorig jaar kocht ik mijn series s icm fifa 23, maar dan voor 249 euro. Lijkt een oud pakket met een nieuwe prijs, bizar idd.

• Cemmey
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11 15:22
10 dagen terug ook een xbox series x gekocht. Bij de mediamarkt hadden ze een deal met COD MW3 cadeau. Ik zou na de 20ste(?) een redeem code krijgen via de mail maar tot nu toe nog niks gehad. Gisteravond even contact gehad met met Microsoft maar die weten van niks… vandaag toch ook maar even contact met de mediamarkt zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNIeaGDPRDESl5eSR-L8cc3jPss=/x800/filters:strip_exif()/f/image/x5xzXE3c1D7OdarPH1NrgaxC.png?f=fotoalbum_large
Cemmey schreef op donderdag 23 november 2023 @ 06:01:
10 dagen terug ook een xbox series x gekocht. Bij de mediamarkt hadden ze een deal met COD MW3 cadeau. Ik zou na de 20ste(?) een redeem code krijgen via de mail maar tot nu toe nog niks gehad. Gisteravond even contact gehad met met Microsoft maar die weten van niks… vandaag toch ook maar even contact met de mediamarkt zoeken.

[Afbeelding]
Die bundel heb ik eergisteren voor 415 euro gekocht, was zeker een foutje van de MM :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Cemmey
justifire schreef op donderdag 23 november 2023 @ 07:25:
[...]

Die bundel heb ik eergisteren voor 415 euro gekocht.
Maar dan zonder COD toch?

Die actie van mij heeft zeker 1 a 2 weken op de site gestaan. Heb bij de kassa nog gevraagd of het echt klopte. Ik vroeg ook aan het personeel of dat de enige deal was of dat er nog een BF deal zou komen. Maar dat was niet zo werd me verteld… dubbel belazerd |:(

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47

Polariteit

Fietsende fotografeur

Lijkt me dat je die code dan vanuit de MM krijgt aangezien je hem daar gekocht hebt, zou daar dan even contact mee opnemen ipv met Microsoft?

[ Voor 6% gewijzigd door Polariteit op 23-11-2023 07:45 ]

[Afbeelding]

LOL, iemand met veel verstand van gaming 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Cemmey schreef op donderdag 23 november 2023 @ 07:35:
[...]

Die actie van mij heeft zeker 1 a 2 weken op de site gestaan. Heb bij de kassa nog gevraagd of het echt klopte. Ik vroeg ook aan het personeel of dat de enige deal was of dat er nog een BF deal zou komen. Maar dat was niet zo werd me verteld… dubbel belazerd |:(
Daar had ik even overheen gelezen.
Heb de bundel zonder CoD.
Maar die mogen ze bij jou nog wel even naleveren voor die 74 euro verschil!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:03
[Afbeelding]

Bij de onderste zit EA Sports FC24 er ook nog bij :+

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 15:22
Cemmey schreef op donderdag 23 november 2023 @ 07:35:
[...]

Er zullen maar zeer weinig winkels zijn die rijkelijk gaan roepen over aankomende kortingen. Scheelt ze toch weer winst he.

En daarbij weet zo'n filiaal vaak echt niet wat er nog aan gaat komen aan aanbiedingen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:51

R.G

Kan je bij de xbox series x hetzelfde doen als bij een ps5 met een NVME ssd? of moeten we perse een Microsoft SSD halen?

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 10:10
R.G schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:27:
Kan je bij de xbox series x hetzelfde doen als bij een ps5 met een NVME ssd? of moeten we perse een Microsoft SSD halen?
Als de vraag is of de deze zelf (eenvoudig) kan vervangen is het antwoord nee.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11 07:42
Al een paar keer opgestart maar kom er niet in al dat geloop om dan uit het niets neergeschoten te worden |:(
Ik hou me er normaal gesproken totaal niet mee bezig, maar schrik toch een beetje van al die artikels over hoe slecht Xbox het doet in Europa. Maar zelfs in de USA is het allemaal niet echt geweldig te noemen ook, volgens mensen op XboxEra.

Nou gooit één iemand het op het feit dat MS er alles aan deed om ABK te krijgen, dus zwak lijken voor de CMA (oa) was het plan, dus expres weinig Xbox consoles produceren. Betwijfel zelf of ze echt zo ver zouden gaan. Maar zo ja, dan zou het vanaf nu weer flink moeten gaan verbeteren.
devilsnight schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:52:
Ik hou me er normaal gesproken totaal niet mee bezig, maar schrik toch een beetje van al die artikels over hoe slecht Xbox het doet in Europa. Maar zelfs in de USA is het allemaal niet echt geweldig te noemen ook, volgens mensen op XboxEra.

Nou gooit één iemand het op het feit dat MS er alles aan deed om ABK te krijgen, dus zwak lijken voor de CMA (oa) was het plan, dus expres weinig Xbox consoles produceren. Betwijfel zelf of ze echt zo ver zouden gaan. Maar zo ja, dan zou het vanaf nu weer flink moeten gaan verbeteren.
Zolang je er zelf een hebt, MS all in gaat op gaming zoals blijkt met ABK en alle games die in productie zijn, je deze games op zowel Xbox, pc of zelfs op je tv of mobiel kan spelen, ze veel geld binnen halen met de best selling game op het concurrerende platform, boeit het aantal consoles dan eigenlijk?

Iemand Persona 5 Tactica al gespeeld en zo ja wat zijn de ervaringen? :)

Ik ga vanavond Alan Wake afronden. Heb alle collectibles gevonden en nog een paar chapters te gaan. Echt een aanrader, zelfs als je niet tegen wat engere games kunt. :P

——

Daarna door met wat dlc afronden van games zoals Dredge en High on Life en dan me maar eens wagen aan Fallout 4 die ik in de sale heb gevonden :)

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2023 19:45 ]

• Cemmey
Maikel64 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:33:
[...]

Er zullen maar zeer weinig winkels zijn die rijkelijk gaan roepen over aankomende kortingen. Scheelt ze toch weer winst he.
Bij de mediamarkt zijn ze op zich gewoon transparant hoor, ze hebben er helemaal geen reden toe om aankomende kortingen achter te houden om winst te maken aangezien je daar binnen 14 dagen een prijs verschil kunt claimen.
En daarbij weet zo'n filiaal vaak echt niet wat er nog aan gaat komen aan aanbiedingen.
Want jij werkt bij de media markt en weet dit zeker of roeptoeter je maar wat? :?

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01

Licko

ZVDK

The Callisto Protocol is wel een tientje waard toch? Bij Amazon nu € 9,99 en gratis bezorgd als je prime hebt

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:15:
[...]

Zolang je er zelf een hebt, MS all in gaat op gaming zoals blijkt met ABK en alle games die in productie zijn, je deze games op zowel Xbox, pc of zelfs op je tv of mobiel kan spelen, ze veel geld binnen halen met de best selling game op het concurrerende platform, boeit het aantal consoles dan eigenlijk?
100% wat je zegt. Voor mij is Xbox een console, leuk dat ze al die opties bieden, maar de console zal altijd de enige plek zijn waar ik de games speel. Ik ben de Xbox One launch niet vergeten, die ze toen een jaar later bij ons pas uitbrachten. Dat hoop ik nooit meer te zien. Voor mij als gamer maakt het inderdaad weinig uit, al zou ik het echt wel tof vinden als het straks stukken beter gaat me ze.

Ik wil graag ook next gen op de console spelen, niet dat ze besluiten dat het produceren van de consoles het niet meer waard is en het puur op PC en streaming gooien. Maar dat zal ook vast wel niet gebeuren.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:49

ilm

Licko schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:33:
The Callisto Protocol is wel een tientje waard toch? Bij Amazon nu € 9,99 en gratis bezorgd als je prime hebt
Ik denk het wel, ik was alleszins van plan om er voor te gaan. Elden Ring is ook maar 30 euro bij Amazon. Zo zijn er nog wel wat interessante titels daar.

Ik ben eerder de omgekeerde beweging aan het maken. Vroeger alles digitaal, maar ik koop nu meer en meer fysiek. Het idee om 'vast' te zitten wanneer je digitaal koopt steekt mij tegen. Met steam heb je dat minder, dat werkt op elke pc.

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-11 19:19
Ben ook niet blij van de artikels over “teloorgang” van xbox in EU, maar was zelf enorm teleurgesteld in Starfield en andere titels die waren van groot belang om het tij te keren. Heb elke ps op originele na gehad en vind hun exclusives sinds ps3 meer van hetzelfde, daarnaast is ps5 gewoon een gedrocht qua ontwerp en features. Wil gewoon niet sony dominant zien want anders gaan we geen BC hebben en nog meer voor de games betalen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:34
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:27:
Iemand Persona 5 Tactica al gespeeld en zo ja wat zijn de ervaringen? :)
Tegenvaller. Veels en veels te makkelijk, verhaal lijkt wel fanfiction.
Timothy3000 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:57:
[...]

Tegenvaller. Veels en veels te makkelijk, verhaal lijkt wel fanfiction.
Oké thanks :) Ga ik lekker Fallout 4 spelen in de kerstmaand :)

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:39

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

ilm schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:59:
[...]

Ik denk het wel, ik was alleszins van plan om er voor te gaan. Elden Ring is ook maar 30 euro bij Amazon. Zo zijn er nog wel wat interessante titels daar.

Ik ben eerder de omgekeerde beweging aan het maken. Vroeger alles digitaal, maar ik koop nu meer en meer fysiek. Het idee om 'vast' te zitten wanneer je digitaal koopt steekt mij tegen. Met steam heb je dat minder, dat werkt op elke pc.
Waar zie jij Elden Eing voor €30 bij Amazon? Hij is rond de 70€ bij mij op disc…

Edit; twijfel wel voor Jedi: Survivor die is nu €34,95 maar komt begin volgend jaar toch op GamePass, hmm

[ Voor 8% gewijzigd door hifigamefreak op 23-11-2023 22:16 ]

• Timothy3000
hifigamefreak schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:15:
[...]

Waar zie jij Elden Eing voor €30 bij Amazon? Hij is rond de 70€ bij mij op disc…

Edit; twijfel wel voor Jedi: Survivor die is nu €34,95 maar komt begin volgend jaar toch op GamePass, hmm
Zou ik lekker mee wachten. Die game is vrij buggy. :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:49

ilm

hifigamefreak schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:15:
[...]

Op amazon.de. Gratis levering naar Belgie.

https://www.amazon.de/ELD...en+ring%2Caps%2C98&sr=8-1

Zo is de Resident evil 4 remake ook 25 pond op de Britse amazon (50 euro op .de).
Timothy3000 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:24:
[...]

Jedi survivor is inmiddels wel goed gefixt toch? Dacht dat de performance iig goed was na hele lange tijd van patches. Afgezien van de performance had ik geen bugs gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2023 22:43 ]

• Hulleman
De Series X incl forza horizon 5 nu €389 bij alternate. Knap prijsje zeg!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:08
Timothy3000 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:24:
[...]

Game was echt fantastisch. Zaten wel wat gekke glitches in, maar ben geen enkele echt vervelende bug tegen gekomen. Vond het echt geweldige game.

• Timothy3000
giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:14:
[...]

Game was echt fantastisch. Zaten wel wat gekke glitches in, maar ben geen enkele echt vervelende bug tegen gekomen. Vond het echt geweldige game.
Ik had last van enorme stuttering en framedrops dus ben afgehaakt. Als hij op GP staat probeer ik hem nog eens. Vond de eerste wel heel tof.

• Schweino
Hulleman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 06:06:
De Series X incl forza horizon 5 nu €389 bij alternate. Knap prijsje zeg!
Link: https://www.alternate.nl/html/product/1924045

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:57
Timothy3000 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:39:
[...]

Ik had last van enorme stuttering en framedrops dus ben afgehaakt. Als hij op GP staat probeer ik hem nog eens. Vond de eerste wel heel tof.
Na september nog steeds? Want toen is er een flinke performance update geweest.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Had nog een cadeaubon van werk liggen die ik kon omruilen voor een Coolblue bon, dus heb daar de Series X besteld. Zo even ophalen. Daar gaat ‘ie voor 414 euro over de toonbank.

Lekkere impulsaankoop wel maar dan kan mijn Series S vervangen worden :).
Anniversary Edition en gratis versie van Killer Instinct (2013) aangekondigd. De Gratis versie wordt als 'basisversie' gezien en laat spelers elke week met een andere vechtersbaas spelen. De game bevat singleplayer, lokale en ranked modi. Mensen die net als mij de Definitive Edition hebben, krijgen een gratis upgrade naar de Anniversary Edition.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1zyc6z_mhsmAjtr5LtOTQaM8yYE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/vFHdUIgr8HkzqpEUN9T26Vvw.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79D1BfQNu9zjlYO5XWoJtkfEZiY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/nJXMC3OGKApoybJOiV4XgriP.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6JIWUreo3iODpIFmLi1HZZt1_a0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/dLe4IYYUXlQ9qqyynvSvxnqE.webp?f=fotoalbum_tile

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 11:41
Jammer om te horen dat het minder gaat met Xbox. Toch ga ik vanavond de Series S starters bundel bestellen uit de MS Store. ( MS rewards )

Hebben jullie nog tips kwa nuttige accessoires of games. Ben wel meer van de Japanse games, maar sta open om nieuwe games te proberen.
Hunterrnl schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:13:
Jammer om te horen dat het minder gaat met Xbox. Toch ga ik vanavond de Series S starters bundel bestellen uit de MS Store. ( MS rewards )

Hebben jullie nog tips kwa nuttige accessoires of games. Ben wel meer van de Japanse games, maar sta open om nieuwe games te proberen.
Qua accessoires vind ik persoonlijk een Elite controller onmisbaar, maar dat is een forse aankoop. :)

Verder qua games, als je aangeeft welke genres je wel leuk lijkt kunnen we even gerichter kijken. :)
Hiervoor is ook Gamepass uitermate geschikt om je blik naar andere genres te verbreden.

Zo die XSX met FH5 bundel is wel een top deal bij Alternate zeg. 389 euro. Een goede vriend van me heeft hem gehaald. Hij had even de S geleend een maandje of twee van een vriend maar nu was het toch echt tijd voor de X.

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:11:
[...]

Dat zou zeker tof zijn. Maar tot nu toe niets, afwachten maar i guess.
We hadden het al niet echt verwacht maar helaas niet in de Black Friday 😢

• Schweino

Koop de set bij de Duitse store, scheelt je weer 20 euro: https://www.xbox.com/de-D...x-series-s/starter-bundle

Wordt ook gewoon gratis naar Nederland verzonden

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 24-11-2023 10:44 ]

Donstil schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:31:
[...]

We hadden het al niet echt verwacht maar helaas niet in de Black Friday 😢
Zonde he! Ik overweeg om die officiële headset van Xbox te kopen, omdat de issues zo irritant beginnen te worden met de TB.

De SSD expansion cards sale valt me ook tegen.

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:55:
[...]

Zonde he! Ik overweeg om die officiële headset van Xbox te kopen, omdat de issues zo irritant beginnen te worden met de TB.

De SSD expansion cards sale valt me ook tegen.
Die officiële (wireless) headset heb ik nu maar daar wordt ik weinig enthousiast van eigenlijk.

Accu is wel goed maar audio is op zijn best Okay-ish.

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 11:41
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:27:
[...]

Qua accessoires vind ik persoonlijk een Elite controller onmisbaar, maar dat is een forse aankoop. :)

Verder qua games, als je aangeeft welke genres je wel leuk lijkt kunnen we even gerichter kijken. :)
Hiervoor is ook Gamepass uitermate geschikt om je blik naar andere genres te verbreden.
Mijn excuses daarvoor. Mijn blik is heel ruim en staat open voor alle genres eigenlijk van indie tot piew piew. Alleen RTS games liggen me totaal niet De rest geen enkel probleem.
Schweino schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:44:
[...]

Koop de set bij de Duitse store, scheelt je weer 20 euro: https://www.xbox.com/de-D...x-series-s/starter-bundle

Wordt ook gewoon gratis naar Nederland verzonden
Wacht kan dat gewoon ? Bedankt voor de tip ! Ga nu hem gelijk bestellen !

Ja de Xbox Elite Series 2 controller is echt wel een geweldige accessoire, het is alleen jammer dat zoveel mensen waaronder ik zelf ook. Er zoveel problemen mee ervaren en er uiteindelijk weer vanaf gestapt zijn, want deze controller ligt net wat zwaarder in de hand wat hem perfect maakt.

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
Misschien een niet al te snuggere vraag. Maar ik heb een WD C50 gekocht van 1TB. Deze aangesloten en ingesteld dat deze louter op 1 console gebruikt wordt.

Zojuist een eerste game proberen te installeren vanaf disk. Deze wil echter met geen mogelijkheid op de WD installeren, maar perse op de interne opslag. Ik moet dan eerst ruimte vrij maken door content van internal naar de WD te sturen. Hetzelfde geldt voor updates voor games die vanaf disk geinstalleerd zijn.
Gamepass games installeren wél rechtstreeks op de WD, updaten idem dito. Ik ga er even vanuit dat dit voor alle digitale games geldt.

Iemand een idee of dit "normaal" is? Ik heb best wel wat games op disk omdat ik het gewoon leuk vind iets tastbaars te hebben. Ik vind het vrij irritant om deze de hele tijd te moeten verplaatsen. Dan had ik bijna net zo goed een externe disk kunnen kopen voor de helft van de prijs.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 11:42
Bij mij kan ik alles op externe disk installeren, behalve Series X optimized games. Die wil hij persé op de interne opslag hebben omwille van de snelheid.

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-11 15:47
kleinelievewolff schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:40:
Bij mij kan ik alles op externe disk installeren, behalve Series X optimized games. Die wil hij persé op de interne opslag hebben omwille van de snelheid.
Ja het zijn inderdaad series X optimized games. Maar Gamepass die optimized zijn installeert 'ie wel direct op de expansion card. Is toch apart.
Donstil schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:07:
[...]

Die officiële (wireless) headset heb ik nu maar daar wordt ik weinig enthousiast van eigenlijk.

Accu is wel goed maar audio is op zijn best Okay-ish.
Damn. Maar is er iets anders voor die prijs en wat draadloos is en beter? Het gaat al gauw richting 150+ dan he?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 11:42
Oh wacht, heb je een externe hdd of zo'n officiële expansion card? Ik heb zelf gewoon een hdd, maar ik dacht dat een expansion card wel gebruikt kon worden alsof het je interne opslag is.
G_Dragon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:23:
[...]

Ja de Xbox Elite Series 2 controller is echt wel een geweldige accessoire, het is alleen jammer dat zoveel mensen waaronder ik zelf ook. Er zoveel problemen mee ervaren en er uiteindelijk weer vanaf gestapt zijn, want deze controller ligt net wat zwaarder in de hand wat hem perfect maakt.
Ja hier ook, plus ik deed er ook te weinig mee, vond dat zware wel prettig en het kunnen instellen hoe diep de triggers ingedrukt kunnen worden.

Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:53:
[...]

Ja hier ook, plus ik deed er ook te weinig mee, vond dat zware wel prettig en het kunnen instellen hoe diep de triggers ingedrukt kunnen worden.
Ja dat was ook een erg fijne functie! Ik maakte zelf alleen geen gebruik van de flippers, maar mis die controller nog elke keer als ga gamen. Maar ik ga niet weer €100+ investeren in een controller die ik vervolgens 2 tot 4 keer op moet sturen onder garantie en daarna gewoon alsnog besluit dezelfde defecten weer te tonen.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11 07:42
G_Dragon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:55:
[...]

Ja dat was ook een erg fijne functie! Ik maakte zelf alleen geen gebruik van de flippers, maar mis die controller nog elke keer als ga gamen. Maar ik ga niet weer €100+ investeren in een controller die ik vervolgens 2 tot 4 keer op moet sturen onder garantie en daarna gewoon alsnog besluit dezelfde defecten weer te tonen.
Denk dat ik wel heel veel geluk heb dan heb mijne nu al 3 maanden en nog geen problemen mee gehad _/-\o_ ook nog maar 2x moeten op laden.

Heb zo een blauwe core gekocht enige dat er dan niet bij zit zijn de pedals voor de achterkant maar deze heb ik dan iets later er bij gekocht.

[ Voor 13% gewijzigd door Bieren89 op 24-11-2023 12:02 ]

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Impuls aankoop: Xbox x met Diablo bij alternate lijkt goede deal
Voor de mensen die een Elite 2 overwegen, bij de Xbox Design Lab kun je momenteel gratis je naam laten graveren.

https://xboxdesignlab.xbox.com/nl-nl/?linkId=100000227903908

[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 24-11-2023 12:08 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:18
Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:05:
Voor de mensen die een Elite 2 overwegen, bij de Xbox Design Lab kun je momenteel gratis je naam laten graveren.

Gratis met bijbetaling van 180 piek voor de controller. :+
Had ook €190,00 kunnen zijn als je het graveren had moeten betalen.

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:05:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqHvAKfvywrtC9-UkmNZhQVF8JI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g4tQBXuyDWgXPoQIFHmMOXtW.jpg?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:44:
[...]

Damn. Maar is er iets anders voor die prijs en wat draadloos is en beter? Het gaat al gauw richting 150+ dan he?
Daar kan ik je niet in adviseren ben ik bang, ik ken die markt eigenlijk totaal niet maar weet alleen dat ik de Maxwell wel wil en die van Xbox niet meer :P

Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:24:
Had ook €190,00 kunnen zijn als je het graveren had moeten betalen.
Ik zou er zelf niet meer dan €90 euro voor over hebben met de problemen in mijn achterhoofd.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
Exactor it schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:15:
[...]

Gratis met bijbetaling van 180 piek voor de controller. :+
140 als je de accesoires al hebt, dat is best leuk prijsje voor een Elite. Nu alleen nog leuke kleurcombo bedenken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

G_Dragon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:50:
[...]

Ik zou er zelf niet meer dan €90 euro voor over hebben met de problemen in mijn achterhoofd.
Ik heb zelf nu al 4 Series S|X controllers, en met de uitgelekte documenten van de recht zaak wil ik nog even wachten op eventuele die vernieuwde Series S|X controller.

Linksquest schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:11:
[...]

Ik heb zelf nu al 4 Series S|X controllers, en met de uitgelekte documenten van de recht zaak wil ik nog even wachten op eventuele die vernieuwde Series S|X controller.
Oh ik schrok al want las eerst alsof je 4 verschillende elite controllers had, maar je bedoeld normale Series S|X controllers. Ik heb de Forza Horizon, Starfield, boven ligt nog een standaard witte controller en mijn vriendin heeft er een laten maken bij die Design Labs.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 15:22
Cemmey schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:34:
[...]

Bij de mediamarkt zijn ze op zich gewoon transparant hoor, ze hebben er helemaal geen reden toe om aankomende kortingen achter te houden om winst te maken aangezien je daar binnen 14 dagen een prijs verschil kunt claimen.

[...]

Want jij werkt bij de media markt en weet dit zeker of roeptoeter je maar wat? :?
Zo, nogal op je teentjes getrapt? Iets minder op de man mag best wel hoor.

Ik heb genoeg mensen gesproken die daar werken/hebben gewerkt waarond een filiaalmanager. Dus nee, ik roeptoeter niet zomaar wat.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Schweino
Hunterrnl schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:19:

Wacht kan dat gewoon ? Bedankt voor de tip ! Ga nu hem gelijk bestellen !
jep, paar dagen geleden daar nog een controller besteld. Werd een dag later netjes bezorgd (door UPS, dat is dan weer een nadeel).
G_Dragon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:13:
[...]

Oh ik schrok al want las eerst alsof je 4 verschillende elite controllers had, maar je bedoeld normale Series S|X controllers. Ik heb de Forza Horizon, Starfield, boven ligt nog een standaard witte controller en mijn vriendin heeft er een laten maken bij die Design Labs.
Zwart, Voltgreen, Camo blauw en die speciale space paarse.

• Schweino
kleinelievewolff schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:40:
Zo'n expansion card is er juist toch voor gemaakt om exact dezelfde snelheid te hebben als de interne opslag van de Xbox series?

In principe zouden dus alle spellen op de expansion card geïnstalleerd moeten kunnen worden.
Pagina: 1 ... 178 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord