[Multi] ARK: Survival Ascended

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:12

Linksquest

[Multi] ARK: Survival Ascended Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ad6YlsE1Wnv6Z-M5gzW4T8lDidU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/B6jqFz6f3Pi70jECguXFW0jW.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Studio Wildcard
Uitgever: Studio-wildcard
Platforms: Xbox Series X|S, PS5, Windows
Release-datum: PC: 25-10-2023 | Xbox: 21-11-2023 | PS5: 05-05-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Aangezien er alleen nog maar een topic was voor de PC versie van Ark: Survival Evolved en zelfs nog geen console versie, leek mij het wel tijd voor een nieuw topic voor alle platformen nu er een verbeterde versie word uitgegeven en mensen het hierdoor misschien weer meer gaan spelen.

Het spel

Ontspan in een nieuwe dinosaurus-overlevingservaring die je stoutste dromen overtreft... terwijl ARK van de grond af aan opnieuw wordt vormgegeven naar de volgende generatie videogametechnologie met Unreal Engine 5! Je wordt wakker op een mysterieus eiland, je zintuigen worden overweldigd door het verblindende zonlicht en de schitterende kleuren die op elk oppervlak om je heen weerkaatsen, terwijl het azuurblauwe water van een groen eiland tegen je blote voeten kabbelt. Een diep gebrul weerklinkt uit de mistige jungle, waardoor je in actie komt, en je staat op – niet bang, maar geïntrigeerd. Ben je klaar om een ​​stam te vormen, honderden soorten dinosaurussen en andere oerwezens te temmen en te kweken, je een weg te verkennen, te knutselen, te bouwen en te vechten naar de top van de voedselketen? Je nieuwe wereld wacht op je... stap door de spiegel en doe mee!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5dhnVB5ee6SEZ3gdtBzg5uSnFQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lNDlE0mYGBpW3JHb5KnBpnRn.png?f=user_large

Verbeteringen:

- ARK: Survival Ascended heeft het artwork en de werelden van ARK volledig opnieuw gemaakt en opnieuw ontworpen om te profiteren van de nieuwste videogametechnologie, Unreal Engine 5, met behulp van hoogwaardige grafische functies zoals volledig dynamische Global Illumination (“Lumen”), zodat dat licht op realistische wijze van oppervlakken weerkaatst en voor realistische reflecties zorgt, en geavanceerde mesh-streaming (“Nanite”) van honderden miljoenen driehoeken voor extreme details.

- Geavanceerde nieuwe natuurkundige systemen zoals dynamisch water, zodat elk wezen golven, rimpelingen, spatten en bellen creëert terwijl ze door vloeistoffen bewegen, en volledig interactief fysiek gebladerte waar elk grassprietje, struik en boom reageert op personages, explosies, projectielen en natuurkundige objecten. Sla een boom omver en zie hoe hij tegen andere bomen botst en al het gebladerte op zijn weg naar beneden verstoort en tegen het gras beneden botst! Detecteer een vijand die zich sluipend door het gras beweegt terwijl deze verschuift en zwaait als reactie op hun aanwezigheid. Sloop een gebouw en zie hoe de stukken op realistische wijze uit elkaar vallen, terwijl ze in wisselwerking staan ​​met het gras en het water terwijl ze vallen.

- ARK: Survival Ascended biedt toegang tot alle werelden van ARK, inclusief Scorched Earth, Aberration, Extinction, ARK Genesis Part 1, ARK Genesis Part 2 en meer. Het eiland is nu vrijgegeven en de daaropvolgende uitbreidingswerelden kunnen regelmatig zonder extra kosten worden toegevoegd.

Nog meer verbeteringen:
  • Cross-platform multiplayer (maximaal 70 spelers), inclusief platformonafhankelijke accounts en cross-progressie, waarbij de platforms worden verenigd en de community wordt versterkt.
  • Cross-platform modding, met een gerapporteerde 'eerste platformonafhankelijke modding-ervaring' in de branche, waarbij pc-gebaseerde mods worden geleverd aan consoles.
  • Cross-platform anti-cheat-functies, om eventuele zorgen van console-gebaseerde spelers weg te nemen.
  • Survival of the Fittest wordt geïntegreerd als een nieuwe, volledig ondersteunde spelmodus
  • Honderden verbeteringen, oplossingen en upgrades.
  • Betere minikaart
  • Gloednieuwe structuren en verbeteringen in de bouwmodus
  • Wachtrijsysteem voor servers
  • Nieuwe derde persoon cameramodus
  • Pingsysteem voor multiplayer
  • Gamepad-cursor voor gemakkelijke toegankelijkheid
  • Chibi-slot en tabblad Skins in het menu
  • Fotomoduslokaal split-screen voor 2 spelers.
Systeemeisen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YDMvQa2D-UdrM46wYlPL7eBovBk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sQlUexeAQqhKaZ7aU8Ler6hV.png?f=user_large

Minimum:
  • Besturingssysteem: Windows 10/11 met updates
  • Processor: AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K
  • Geheugen: 16 GB RAM
  • Grafische kaart: AMD Radeon RX 5600 XT, NVIDIA GeForce 1080
  • DirectX: versie 12
  • Netwerk: breedbandinternetverbinding
  • Opslag: 70 GB beschikbare ruimte
  • Aanvullende opmerkingen: SSD vereist
Aanbevolen:
  • Besturingssysteem: Windows 10/11 met updates
  • Processor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
  • Geheugen: 32 GB RAM
  • Grafische kaart: AMD Radeon RX 6800, NVIDIA GeForce RTX 3080
  • DirectX: versie 12
  • Netwerk: breedbandinternetverbinding
  • Opslag: 70 GB beschikbare ruimte
  • Aanvullende opmerkingen: SSD vereist
Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUOCM2jpaU3S63Wrgq1zDqUWbOE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bORDsWLTeBLX7xD1yOvfj78n.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TfVGx_G2cijDB8RObJfDFdsWZ_4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dc02yXw7zs0hesOsZ9oIYiPF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tpoPnnnM10p0KyfoQkyBOoJ1JA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zAmk7HEvR0R1w56NqSThvnzt.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BGETXqTMtgbh26G18o6lAIZUmY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GL5F8I4a5vyjyhh1iuf1qX0j.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NV9qO-1vC8hv4Ps6tD8PUcLilqE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fXI5itUamdTRAcFN51VK84ZN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCGWMWGu-ThuBHXqL_1c63IvVgg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6q97IuIVubnMBGwlbO0f10JC.jpg?f=fotoalbum_tile

mede-auteurs gezocht, doe gerust een dm
^ Naar boven ^

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2024 08:44 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Om heel eerlijk te zijn nog nooit een game in de serie gespeeld, maar deze lijkt me wel vet

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:52:
Om heel eerlijk te zijn nog nooit een game in de serie gespeeld, maar deze lijkt me wel vet
Ik heb zelf al veel uren in de oudere versie van Ark zitten toen ik nog met een grote groep speelde, maar de laatste jaren kwam ik er solo niet doorheen dus nooit meer gespeeld. Terwijl het echt wel een gaaf spel is, ik hoop door deze nieuwe uitgave dat er weer meer mensen gaan spelen!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb ARK: Survival Evolved digitaal voor de Playstation 4, EPIC en Steam, dus die maar een keer installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:09:
Ik heb ARK: Survival Evolved digitaal voor de Playstation 4, EPIC en Steam, dus die maar een keer installeren.
Eerlijk gezegd zou ik voor deze versie gaan als je het geld kan missen, er is zo ontzettend veel verbeterd! Is echt niet normaal... als ik vrienden ook hoorde gisteren in de Xbox Party. Maar ook de filmpjes op Smarttube die ik gisteren nog gekeken heb pff wat een goede remake!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:12:
[...]

Eerlijk gezegd zou ik voor deze versie gaan als je het geld kan missen, er is zo ontzettend veel verbeterd! Is echt niet normaal... als ik vrienden ook hoorde gisteren in de Xbox Party. Maar ook de filmpjes op Smarttube die ik gisteren nog gekeken heb pff wat een goede remake!
Komt goed, staat op mijn lijstje, maar eerst die andere 100+ games back log wegwerken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:23:
[...]

Komt goed, staat op mijn lijstje, maar eerst die andere 100+ games back log wegwerken 8)7
Haha heel herkenbaar, die van mij word gelukkig wel steeds korter nu :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Of langer als je weer te veel koopt in de sale :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQRk81q8nXnik5ZlnoxzMle9avo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCgiaq7L1CsD6z1RYGYFRbOh.jpg?f=fotoalbum_large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:29

Oxigeon

En zo is dat!

Heeft toevallig iemand deze game al op de ps5 gespeeld? Ben benieuwd hoe die daarop loopt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een machtig mooie trailer dit! Kippevel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmorgenster911
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 01-09-2024
Dit is een complete scam dit spel er zijn misschien wat nicere grapics toegevoegd, en het ziet er ook goed uit.

Maar ark kun je niet eens fatsoenlijk boven de 60 fps met een RTX6000ADA spelen pas na de wolken en fog en hevig de setting down te draaien tikt ie de 60 fps amper aan.

De map
Island is een beetje mooier gemaakt met megascans assets maar dat is het dan ook, het is geen nieuw gemaakte map, het heeft precies dezelfde indeling. De map heeft overal floating foilage, de sneeuw biome zit vol met kleine steentjes, en overal zijn er mesh holes uit de ouwe ark evolved.

Cheaters/ exploiters / gamebugs

De official servers hadden te kampen met cheaters dag 1, meer dan 70 procent van de speler basis gebruikte cheats zoals speed hack, en aimbot.

Al 8 jaar lang werd ark survival evolved verpest door mensen die dupliceren, niet alleen is het oneerlijk, het verpest het hele grinden voor ( goddelijke armor, wapens, en dinos ect.

Ze duplicaten door te uploaden, en dan de server te ddossen en zo crasht je server 100 keer per dag en heb je iedere keer een rollback van 15 minuten.

Ark asa heeft alle bugs van ase, het is gewoon een copy paste naar unreal 5. Wildcard maakt elke week het spel meer onspeelbaar alles wat ze zogenaamd maken is een dag later weer terug bij af.

Het is nu zo erg dat mensen hun complete tribe verliezen en hun characters worden verwijderd. Mensen verliezen maanden aan hard werk, omdat wildcard gewoon een slechte developper is.

Na 9 jaar aan ase te hebben gewerkt leveren ze zo'n waardeloos product..

En dan als klap op de vuurpijl " wildcard levert geen support" ze praten met niemand van hun community, niet op discord / forum / support.

Iedereen is dit spel zat en de devs, we voelen ons gewoon opgelicht. Ik geef dit spel een halve ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Oei, dat is zeer jammer om te horen, ik hoorde juist van mensen die hem gespeeld hadden positieve dingen. Ben zelf meer een console gamer, als ik ooit ga spelen dan zou dat op de Xbox of Playstation zijn geweest.

Hoe dan ook, jammer dat de ervaring slecht is en ondanks dat hoop ik dat ze toch luisteren en hopelijk met een fix komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Linksquest schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:37:
Oei, dat is zeer jammer om te horen, ik hoorde juist van mensen die hem gespeeld hadden positieve dingen. Ben zelf meer een console gamer, als ik ooit ga spelen dan zou dat op de Xbox of Playstation zijn geweest.

Hoe dan ook, jammer dat de ervaring slecht is en ondanks dat hoop ik dat ze toch luisteren en hopelijk met een fix komen.
Ik speel hem op de PS5. Merk wel persoonlijk dat deze een heel stuk beter draait dan de vorige versie. Moet wel bekennen dat ik enkel solo heb gespeeld en nog niet de servers heb bekeken. Maar aangezien de consoles niet samenspelen met de PC ga ik ervan uit dat de servers hier geen problemen vormen.

Graphics etc vind ik echt perfect voor zulke games. Vanavond nog maar eens aanslingeren en een ronde doen op mijn vliegende dino's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-07 19:23
dmorgenster911 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 01:45:
Dit is een complete scam dit spel er zijn misschien wat nicere grapics toegevoegd, en het ziet er ook goed uit.

Maar ark kun je niet eens fatsoenlijk boven de 60 fps met een RTX6000ADA spelen pas na de wolken en fog en hevig de setting down te draaien tikt ie de 60 fps amper aan.

De map
Island is een beetje mooier gemaakt met megascans assets maar dat is het dan ook, het is geen nieuw gemaakte map, het heeft precies dezelfde indeling. De map heeft overal floating foilage, de sneeuw biome zit vol met kleine steentjes, en overal zijn er mesh holes uit de ouwe ark evolved.

Cheaters/ exploiters / gamebugs

De official servers hadden te kampen met cheaters dag 1, meer dan 70 procent van de speler basis gebruikte cheats zoals speed hack, en aimbot.

Al 8 jaar lang werd ark survival evolved verpest door mensen die dupliceren, niet alleen is het oneerlijk, het verpest het hele grinden voor ( goddelijke armor, wapens, en dinos ect.

Ze duplicaten door te uploaden, en dan de server te ddossen en zo crasht je server 100 keer per dag en heb je iedere keer een rollback van 15 minuten.

Ark asa heeft alle bugs van ase, het is gewoon een copy paste naar unreal 5. Wildcard maakt elke week het spel meer onspeelbaar alles wat ze zogenaamd maken is een dag later weer terug bij af.

Het is nu zo erg dat mensen hun complete tribe verliezen en hun characters worden verwijderd. Mensen verliezen maanden aan hard werk, omdat wildcard gewoon een slechte developper is.

Na 9 jaar aan ase te hebben gewerkt leveren ze zo'n waardeloos product..

En dan als klap op de vuurpijl " wildcard levert geen support" ze praten met niemand van hun community, niet op discord / forum / support.

Iedereen is dit spel zat en de devs, we voelen ons gewoon opgelicht. Ik geef dit spel een halve ster.
de RTX6000ada is ook niet bepaald een kaart voor gaming
https://technical.city/en...s-RTX-6000-Ada-Generation

• dmorgenster911
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 01-09-2024
Ook op een 4090 draait het spel slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-06 13:22
dmorgenster911 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:27:
[...]

[...]

Ook op een 4090 draait het spel slecht.
Als je zelf meemaakt dat het spel slecht draait op een 4090 zou ik wellicht even de garantie raadplegen. Zelf 0,0 problemen ondervonden met een kaart die ruim de helft goedkoper is dan een 4090.

Wat betreft jouw andere klachten. Ben het ermee eens dat Wildcard het erg heeft laten liggen, ook de manier van aanpak icm Ark 2, deze drukken ze er nog even door om wat geld te verdienen terwijl het initieel niet eens het plan was. Bedoeling was dat dit een gratis dlc/upgrade/remaster zou zijn, niet gebeurd. Daarna lieten ze weten dat je ASA kreeg bij aankoop van Ark 2, ook niet aan de orde.

Al met al had het beter gekunnen maar dit neemt niet weg dat het nog steeds Ark is maar beter. Er zijn tal van QoL aanpassingen die ik graag in ASE had willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53
Gisteren gekocht in de voorjaarssale en eens een uurtje ofzo zitten klooijen. Weet nog niet goed wat ik er van vinden moet.

Disclaimer: tot gistermiddag nog nooit van Ark gehoord

Eerst 20 minuten zitten klooijen op een strandje vol stenen omdat ik geen steen kon oprapen om een stone pickaxe te craften. Nergens in het menu kon ik de keybind voor 'voorwerpen oppakken' vinden, wel 'voorwerpen laten vallen'. Maar oppakken is dus E op de pc. En het moet een hele specifiek vorm en kleur steen zijn blijkbaar, alle tutorials zeggen doodleuk 'zonder tools kun je gewoon een steen oppakken van de grond', maar nergens staat met welke toets dat moet. Dus ik heb 5 minuten lang E spammend een zoekpatroon over het strand vol stenen gelopen voor ik een steen vond die ik op mocht pakken.

Ik krijg nog niet gevonden hoe ik de taal naar Engels zet want de vertaling naar Nederlands is niet volledig en heel, heel erg gebrekkig.

De eerste nacht met de hakken over de sloot overleefd omdat ik bijna dood ging aan onderkoeling, ook al had ik alle basic kleding op een gegeven moment aan en zat ik bij een kampvuur, tot ik er achter kwam dat als je in een rieten hutje zonder vuur gaat zitten, je warmer bent dan buiten naast een brandend kampvuur. De nacht skippen door te gaan slapen in je slaapzak kan niet. En een deur in mijn 2 blokken grote rieten hutje wil niet lukken....

En ik begrijp nog niet helemaal wat de bedoeling is van al dat hightech spul en die lichtbundels snachts en dat implantaat in je arm...

En ik moet ff met settings spelen, want het loopt bij vlagen niet heel erg soepel: i7 9700k, 32GB, RTX2070 Super 8GB. Of toch maar mijn wensenlijstje eens omzetten in een bestelling :P

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 18-03-2024 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ok ik heb er vanavond nog even wat tijd ingestoken en de wiki voor beginners gelezen, settings wat terug gedraaid, een paar naar medium gezet en het is goed speelbaar en ziet er nog steeds ongelofelijk goed uit. Bij zons opgang en ondergang treden er af en toe wat rare/lelijke lichteffecten op, dat is het wel.

Ik durf ook wat meer te exploren, krijg het nog steeds niet voor elkaar om een deur in mijn hut te krijgen en ik heb de eerste ontmoeting met een lvl19 Raptor niet overleefd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:04
ik heb 70 uur in het spel zitten, solo, en denk dat ik nog maar 1% van het spel gezien heb. :D los van de dlc’s. het is rete moeilijk als je alleen de jungle ingaat en sterft en weer opnieuw kan beginnen. maar tof spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@TweakerVincent maar weet je ook hoe je een deur in je hut moet krijgen? Ik zit nu nog gewoon met 'thatch', ik heb een base van 2x2 gemaakt, muurtjes erop, plat dak erop. Maar de deur krijg ik niet in een muur, ook niet in een lege ruimte als ik de muur weg haal. Hij zegt gewoon dat ie niks heeft om de deur aan te monteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:04
FastFred schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:14:
@TweakerVincent maar weet je ook hoe je een deur in je hut moet krijgen? Ik zit nu nog gewoon met 'thatch', ik heb een base van 2x2 gemaakt, muurtjes erop, plat dak erop. Maar de deur krijg ik niet in een muur, ook niet in een lege ruimte als ik de muur weg haal. Hij zegt gewoon dat ie niks heeft om de deur aan te monteren....
Heb je de foundation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja uiteraard. Een foundation 4 blokken (2x2), muurtjes eromheen, plat dak erop, allemaal thatch. De deur zou moeten snappen op de muur lijkt me, maar dat doet ie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

FastFred schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 11:22:
Ja uiteraard. Een foundation 4 blokken (2x2), muurtjes eromheen, plat dak erop, allemaal thatch. De deur zou moeten snappen op de muur lijkt me, maar dat doet ie niet...
Je moet een muur met een gat erin maken he als ik me niet vergis. Is even geleden dat ik gespeeld heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ARK: Survival Ascended komt op 1 April naar Gamepass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09-2024
LFG: iemand die samen wil spelen. Ik zit op xbox. Heb uren erin zitten, maar nog nooit een bossfight gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sinds gisteren in Gamepass! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4KdQlDRELKrUhy12Qf3fkpizDg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cgFipIqn9c1MP2ugCaumYlOJ.png?f=user_large

Hopelijk groeit het aantal spelers nu ook sneller, want er zijn volgens mij nog niet veel die hem hier op Tweakers spelen?! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nog een game die ik graag wil spelen, ben zeer blij met Game Pass, alleen nog de tijd vinden om hem ooit te gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:58
G_Dragon schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:34:
Sinds gisteren in Gamepass! *O*

[Afbeelding]

Hopelijk groeit het aantal spelers nu ook sneller, want er zijn volgens mij nog niet veel die hem hier op Tweakers spelen?! O-)
Lijkt me best leuk, maar het is een MMO. Dat staat me gewoon tegen. Ik wil niet online met andere mensen moeten spelen om de game echt te kunnen spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hulleman schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:51:
[...]

Lijkt me best leuk, maar het is een MMO. Dat staat me gewoon tegen. Ik wil niet online met andere mensen moeten spelen om de game echt te kunnen spelen.
Je kan ook gewoon in je eigen wereld single player spelen. Dan heb je niets met andere te maken. Ik heb ook pas enkel en alleen SP gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Oxigeon schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:24:
[...]

Je kan ook gewoon in je eigen wereld single player spelen. Dan heb je niets met andere te maken. Ik heb ook pas enkel en alleen SP gedaan
Kijk, dat klinkt goed! Ga ik er toch eens naar kijken :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Oxigeon schreef op woensdag 3 april 2024 @ 07:24:
[...]

Gister geïnstalleerd en opgestart. Boy, wat ziet deze game er dramatisch uit en draait deze game beroerd op de Series X :|

Snel weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op donderdag 4 april 2024 @ 08:17:
[...]

Gister geïnstalleerd en opgestart. Boy, wat ziet deze game er dramatisch uit en draait deze game beroerd op de Series X :|

Snel weer verwijderd.
Meen je? Ik wil er binnenkort samen met wat vrienden aan beginnen, draait ook geen stabiel 30fps? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:07:
[...]

Meen je? Ik wil er binnenkort samen met wat vrienden aan beginnen, draait ook geen stabiel 30fps? |:(
Er is geen framecap. De game draait tussen de 20-50 fps ofzo. Biedt ook weinig hoop voor Ark 2. Ascended is met UE5 een versie voor de volgende generatie consoles geworden. De upscaling is echt niet om aan te gluren. Lijkt wel een base resolutie te hebben van lager dan 720p.

Edit: Ik lees op reddit dat een RTX3080 deze game op 1080p medium niet steady op 30fps krijgt. De 3080 loopt rondjes om de XSX en PS5. De optimalisatie lijkt wel volledig te zijn overgeslagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 04-04-2024 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik moet zeggen dat ik op de ps5 echt 0 problemen ervaar. Waar zal dit dan aan liggen? Online heb ik nog niet geprobeerd. Indien je dat gespeeld hebt kan ik me er iets bij voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren met een andere vriend op Xbox Series begonnen, het begin verliep heel moeizaam. We begonnen expres in een gebied waar easy bij stond, maar voordat we een huisje hadden staan waren we beiden al meer dan 20 keer doodgegaan omdat er veel vijandige dino's rondliepen.

Ik word heel snel misselijk van die doorzichtige horizontale strepen door het beeld heen als je beweegt, dit krijg ik ook nergens uitgezet. Wie heeft hier een oplossing voor? Want verder speelt het wel goed en leuk weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zo erg @G_Dragon , niet gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimelvlaai
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 30-06 16:53
Ik heb het spel vandaag gekocht/geïnstalleerd, heeft iemand een aanrader voor een server? Ik heb wat officiële servers geprobeerd, maar alles zit vol met pilaren om gebieden te claimen
Pagina: 1