Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

BenvandeKaart schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:53:
Verdorie bij allebei m'n xbox controllers is ineens de LB knop naar z'n grootje :+

Zouden ze ''toevallig'' in de aanbieding zijn met Black Friday!?
Of weet iemand waar je ze het beste kan halen? Die krengen zijn duur zag ik op google.
Starting November 18:

Save $10 on select Xbox Wireless Controllers

https://news.xbox.com/en-...friday-cyber-monday-2023/

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:37
lars1986 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:06:
Vraagje! Zijn er nog veel mensen met problemen qua resolutie xbox series x en LG tv's?

Heb een Series X vanaf begin en heb sinds kort een LG G2 tv maar eigenlijk sinds een week altijd problemen bij het opstarten van mijn Xbox resolutie staat bij opstarten continue op 640x480 kan het wel weer aan de praat krijgen door veel opties aan en uit te vinken maar lijkt me niet de bedoeling dit continue te doen? Iemand hier een definitieve oplossing? De LG tv's worden overal aangeraden voor gaming maar dit is wel erg slecht! Met mijn vorige Philips tv helemaal geen problemen gehad lijkt echt een problem LG / Xbox??
Gebruik je soms een universele afstandsbediening, die alle apparaten (nagenoeg) te gelijkertijd aanzet?
De TV zou ±1,5 seconden voor de Xbox ingeschakeld moeten worden waardoor de TV de juiste resolutie van de Xbox herkend.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Vraagje! Zijn er nog veel mensen met problemen qua resolutie xbox series x en LG tv's?

Heb een Series X vanaf begin en heb sinds kort een LG G2 tv maar eigenlijk sinds een week altijd problemen bij het opstarten van mijn Xbox resolutie staat bij opstarten continue op 640x480 kan het wel weer aan de praat krijgen door veel opties aan en uit te vinken maar lijkt me niet de bedoeling dit continue te doen? Iemand hier een definitieve oplossing? De LG tv's worden overal aangeraden voor gaming maar dit is wel erg slecht! Met mijn vorige Philips tv helemaal geen problemen gehad lijkt echt een problem LG / Xbox??
Ik heb een G1 en nog nooit deze problemen gehad. Als ik mijn xbox aanzet, gaat de tv een paar seconden later aan en is het gewoon goed. Als de tv al aanstaat ook nog nooit problemen gehad. Misschien een kabel die niet helemaal lekker is ofzo?

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44
Donderpoes schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:51:
[...]

Ik heb een G1 en nog nooit deze problemen gehad. Als ik mijn xbox aanzet, gaat de tv een paar seconden later aan en is het gewoon goed. Als de tv al aanstaat ook nog nooit problemen gehad. Misschien een kabel die niet helemaal lekker is ofzo?
Hier een LG Oled C9, nog nooit dit probleem gehad maar wel vaker over meegelezen.
Ik zet mijn Xbox altijd aan via CEC, maar dan via de controller, TV springt dan pas een paar seconden later aan, misschien dat dit een manier is om dit te voorkomen?

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:18
Ik heb niet dat probleem maar wel een vergelijkbare. Bij mij heb ik soms zwart beeld als ik een spel opstart. Ik moet dan of de kabel eruit halen of vrr aan of uitschakelen en dan gaat het weer goed. LG C2.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01

Licko

ZVDK

Opstarten in 640x480 gebeurt hier ook sporadisch. LG CX. Geen pijl op te trekken en reboot lost 't op.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:04
Licko schreef op woensdag 15 november 2023 @ 21:07:
Opstarten in 640x480 gebeurt hier ook sporadisch. LG CX. Geen pijl op te trekken en reboot lost 't op.
Idem hier

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:49

ilm

Idem, hier met een LG GX.

Ik start ook (vaak) alles op via de controller. Dus xbox gaat aan die de tv aanzet en die stuurt een signaal naar men receiver, of andersom?

Ik vermoed dat door variatie in de opstarttijden de HDMI handshake soms de mist in gaat (of de HDCP handshake). Gebeurt ongeveer 30% van de tijd. Iemand die het ook heeft zonder receiver ertussen?

Verwijderd

Ja dit is een bekend probleem, komt af en toe eens voor. Is erger geweest in het verleden met oudere firmware updates. Tegenwoordig is het eens in de paar weken. Het heeft te maken volgens mij met het feit dat de Xbox opstart met alle toeters en bellen aan (VRR op OS niveau, wat de PS5 niet heeft, 4K en 120hz, dat laatste heeft de PS5 ook niet op OS niveau). Omdat dit nogal een schok is voor de TV gaat ie in een soort van 'help help' modus en dus de 640x480. Volledige reboot of simpelweg van input wisselen (niet altijd) verhelpt dit.

Ander onderwerp: Ik ben eens in de wereld van remote play en cloud gaming gedoken nu ik een Logitech G Cloud (AKA de 'Xbox Handheld') in huis heb omdat ik uiteindelijk toch wat huiverig was geworden na de PS Portal reviews (en Xbox eigenlijk mijn 'main platform' is).

Heel erg tevreden erover maar er is iets geks aan de hand. Het schijnt dus dat de standaard Remote Play functionaliteit van je eigen Xbox in huis op 720p max draait op Android en hetzelfde geldt ook voor de Cloud Gaming/Game Pass app. Echter, als je Cloud Gaming opstart via de Edge/Chrome browser: Volledig 1080p maar dan weer limited tot 30 fps. Hoe dan Microsoft? Hier moeten ze echt eens aan gaan werken, dit slaat helemaal nergens op, zeker als 'game stream marktleider' heeft Sony nu een behoorlijke voorsprong (Remote Play kan je daar op 1080p zetten). Ja er zijn third-party apps (XbPlay) maar dat moet toch niet de bedoeling zijn? Shameful display! :F

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 06:26:
[...]

Heel erg tevreden erover maar er is iets geks aan de hand. Het schijnt dus dat de standaard Remote Play functionaliteit van je eigen Xbox in huis op 720p max draait op Android en hetzelfde geldt ook voor de Cloud Gaming/Game Pass app. Echter, als je Cloud Gaming opstart via de Edge/Chrome browser: Volledig 1080p maar dan weer limited tot 30 fps. Hoe dan Microsoft? Hier moeten ze echt eens aan gaan werken, dit slaat helemaal nergens op, zeker als 'game stream marktleider' heeft Sony nu een behoorlijke voorsprong (Remote Play kan je daar op 1080p zetten). Ja er zijn third-party apps (XbPlay) maar dat moet toch niet de bedoeling zijn? Shameful display! :F
Ja, dat is wel frustrerend. Ik gebruik het ook veel (of via de Window Xbox-app, of op shields met de xbxplay), en dat werkt wel erg lekker. Maar vreemd dat er een third party Android-app voor nodig is…
Ook jammer is dat je op een xbox zelf niet remote play kan doen, dus als je er 2 in huis hebt en je wilt bijv. Op de S een spel spelen die op de X geïnstalleerd staat.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-11 08:06

Heel sporadisch met mijn LG C1. Maar een restart van zowel tv als Xbox doet wonderen.

Dit "probleem" bestaat al lang.

Wellicht een keer in het nieuwe jaar eens uitproberen.

En dlc van een hele toffe onbekend pareltje:

En dlc van Art of Rally

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Black friday sale van Xbox is live!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Jammer ik had toch op meer gehoopt qua console deals van Xbox, zeker nu een PS5 429 Euro staat.

Maar buiten een heel lichte drop op Amazon voor de Series S naar +- 249 Euro of die Series X aan 489 + COD is het maar stil.
Had gehoopt op een flinke stunt met de Series S ( en liefst op Bol want heb nog bonnen liggen ) of een Series X rond 400 zonder game.

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20-11 15:01
Mooi moment om eindelijk eens aan Red Dead Redemption 2 te beginnen....

Beter laat dan nooit :)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helaas de controllers niet in de sale, dat was wel aangekondigd.

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 06:25
Als je nu op controllers klikt ,zie je wel een klein beetje korting.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Jullie weten dat Black Friday een hoax is he? De kortingen op games die ik nu in de store zie staan heb ik het afgelopen jaar al meerdere malen gezien (iig bij de games in mijn wishlist)...

Idem voor het gros van de apparatuur...

• Exocet
  • Niet online
Polariteit schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:21:
Jullie weten dat Black Friday een hoax is he? De kortingen op games die ik nu in de store zie staan heb ik het afgelopen jaar al meerdere malen gezien (iig bij de games in mijn wishlist)...

Idem voor het gros van de apparatuur...
Een hoax? 8)7
Het is gewoon een kortingsperiode en uiteraard moet je altijd kijken of een aanbieding een goede aanbieding is.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11 07:42
justifire schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:59:
[...]

Lords of the Fallen en Remnant 2 zijn wel aanradertjes voor deze bedragen :9
Remnant 2 dan maar is kopen :*)
Trouwens nog een tip voor @uchiha tijntje en een ieder die van een onwijs goede metroidvania houdt :
Afterimage is ook in de aanbieding!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

De nieuwe This week on Xbox is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 15:53
Zijn er hier mensen met de Audeze Maxwell?

Helaas weinig reviews hier op Tweakers en online ook een hoop gesponsorde heb ik het idee en weinig echt kritische blikken/oren.

Benieuwd wat men hier ervan vind.
PdeBie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:48:

Helaas weinig reviews hier op Tweakers en online ook een hoop gesponsorde heb ik het idee en weinig echt kritische blikken/oren.

Ik heb hem. Batterijduur is geweldig en geluid is top. Verder geen issues mee. :) Wel bijna duurder dan de console maar goed :P

• PdeBie
Ja daarom ben ik juist op zoek naar kritische reviews in plaats van de alleen maar lovende die ik tot nog toe gevonden heb.
PdeBie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:57:
Ja daarom ben ik juist op zoek naar kritische reviews in plaats van de alleen maar lovende die ik tot nog toe gevonden heb.
Ik heb hem. Batterijduur is klote en geluid is bagger. Verder veel issues mee. :) Ook bijna duurder dan de console….

Zo goed :P

• PdeBie
:+

Dank voor deze kritische blik. Zojuist besteld.

Haha, nee dat nog niet. Maar de reviews die ik nu tegen ben gekomen noemen enkel het gewicht als minpunt. Kan mij gewoon niet voorstellen dat dat het enige is.
PdeBie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:05:

Haha, nee dat nog niet. Maar de reviews die ik nu tegen ben gekomen noemen enkel het gewicht als minpunt. Kan mij gewoon niet voorstellen dat dat het enige is.
https://www.head-fi.org/t...re-v51-and-hq-v80.966020/
;)

PdeBie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:05:

Nou voor dat bedrag mogen er ook niet al te veel minpunten zijn :P

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
PdeBie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 14:48:

Ik ben zelf altijd wel fan van de wat meer "droge" stijl van rtings.com. Rtings is nooit gesponsord, zij kopen altijd alle producten zelf.

https://www.rtings.com/he...s/audeze/maxwell-wireless

Zelf zat ik te twijfelen tussen de Audeze Maxwell en de Steelseries Nova Pro. Maar vanwege de slechte/matige imaging van de Audeze toch besloten om voor de Steelseries te gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 18-11-2023 17:11 ]

Caayn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:07:
[...]
Ik ben zelf altijd wel fan van de wat meer "droge" stijl van rtings.com. Rtings is nooit gesponsord, zij kopen altijd alle producten zelf.

Zelf zat ik te twijfelen tussen de Audeze Maxwell en de Steelseries Nova Pro. Maar vanwege de slechte/matige imaging van de Audeze toch besloten om voor de Steelseries te gaan.
Ik had de Nova Pro ook maar daar kreeg ik echt fysiek last van oren, toen gekozen voor de Maxwell.

• Caayn
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:20:
[...]

Ik had de Nova Pro ook maar daar kreeg ik echt fysiek last van oren, toen gekozen voor de Maxwell.
Draagcomfort moet ik nog ervaren. Heb nog geen tijd gehad om hem uit de doos te halen :$ Al moet ik eerlijk bekennen dat ik huiverig ben over de ANC microfoon, in één van de oorschelpen, waar ik veel klachten over lees.

Het is jammer dat headsets die draadloos werken met consoles het altijd gewoon net niet helemaal zijn.
Caayn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:07:
[...]

Rtings is de no.1 als het aankomt op beeldscherm reviews.
Voor koptelefoons vind ik en vele met mij ze echter veels “te droog”
Geluid is toch iets anders dan beeld.

Caayn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:28:
[...]
Draagcomfort moet ik nog ervaren. Heb nog geen tijd gehad om hem uit de doos te halen :$ Al moet ik eerlijk bekennen dat ik huiverig ben over de ANC microfoon, in één van de oorschelpen, waar ik veel klachten over lees.

Het is jammer dat headsets die draadloos werken met consoles het altijd gewoon net niet helemaal zijn.
Jep die ANC microfoon had ik dus ook last van. Het duurde een tijdje voordat ik de link legde tussen de microfoon en het fysiek ongemak. Want had er niet zozeer last van als ik hem op had, maar juist als ik hem niet op had. Hopelijk ervaar je dat niet.

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:29:
[...]

Rtings is de no.1 als het aankomt op beeldscherm reviews.
Voor koptelefoons vind ik en vele met mij ze echter veels “te droog”
Geluid is toch iets anders dan beeld.
Reviews kan ik met koptelefoons nooit zoveel mee. Ik moet het horen om te weten of het wat is. Hifi klubben zijn prima lui om te testen. Toen ik de Penrose kocht heb ik eigen muziek kunnen afspelen en wat games op een xbox kunnen checken. En dat met een stuk of drie koptelefoons. Was allemaal geen probleem voor ze.

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:02
Katmi schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:16:
Jammer ik had toch op meer gehoopt qua console deals van Xbox, zeker nu een PS5 429 Euro staat.

Maar buiten een heel lichte drop op Amazon voor de Series S naar +- 249 Euro of die Series X aan 489 + COD is het maar stil.
Had gehoopt op een flinke stunt met de Series S ( en liefst op Bol want heb nog bonnen liggen ) of een Series X rond 400 zonder game.
Ik kreeg een update via Google. De site techtastic (ken de site zelf niet) beweert dat de prijs nog naar 419 gaat. Ik ben zelf ook nog aan het wachten op een mooie deal eigenlijk. Ik wacht dus met je mee.
En de games voor deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-20

Eentje steekt er voor mij bovenuit:

Maar ik twijfel nog of ik mijn goede jeugdherinneringen aan een aantal van deze games op het spel wil gooien door ze opnieuw nu te gaan spelen. Het kan alleen maar tegenvallen denk ik dan :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-11-2023 22:05 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 17:57
TooTall_NL schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:15:
[...]

Ik kreeg een update via Google. De site techtastic (ken de site zelf niet) beweert dat de prijs nog naar 419 gaat. Ik ben zelf ook nog aan het wachten op een mooie deal eigenlijk. Ik wacht dus met je mee.
https://www.mediamarkt.nl...x-1-tb-zwart-1667555.html

€415 bij de Mediamarkt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

uchiha tijntje schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:24:
En de games voor deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-20

Eentje steekt er voor mij bovenuit:
[YouTube: Jurassic Park: Classic Games Collection | LRG3 Reveal Trailer]

Maar ik twijfel nog of ik mijn goede jeugdherinneringen aan een aantal van deze games op het spel wil gooien door ze opnieuw nu te gaan spelen. Het kan alleen maar tegenvallen denk ik dan :)
Oef ik moet bij deze echt even diep in mijn geheugen graven, maar volgens mij heb ik een aantal van die spellen wel gespeeld vroeger :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Exocet
  • Niet online
De Xbox controllers hebben nu ook korting, bij diverse retailers, maar ook in de Xbox store voor wie zijn rewards punten wil uitgeven:
https://www.xbox.com/nl-n...wireless-controller#white

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:51

R.G

Gaat er nog een black flag remaster komen?

• ArthurMorgan
  • Niet online
R.G schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:09:
Ik hoop dat ze ons ooit verblijden met een remake daarvan. Betaal ik met liefde de volle prijs voor.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

R.G schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:09:
_/-\o_ Wat een spel was dat zeg!
Remaster of een deel 2, ik ben in voor beiden.

Zo heb ik ook nog een valse hoop dat we ooit nog Need For Speed Underground 1 & 2, Need For Speed Most Wanted en Carbon kunnen spelen op de Xbox series X|S of dat ze er een goede remaster van maken, maar dan niet zo'n slechte remake als die van Need For speed Most Wanted 2012 :F .

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:34
G_Dragon schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:22:
[...]

_/-\o_ Wat een spel was dat zeg!
Remaster of een deel 2, ik ben in voor beiden.

Zo heb ik ook nog een valse hoop dat we ooit nog Need For Speed Underground 1 & 2, Need For Speed Most Wanted en Carbon kunnen spelen op de Xbox series X|S of dat ze er een goede remaster van maken, maar dan niet zo'n slechte remake als die van Need For speed Most Wanted 2012 :F .
Zou hier niet te veel op hopen i.v.m. verlopen licenties voor de auto's en muziek in die games.
Zorroberner schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:07:
[...]

Zou hier niet te veel op hopen i.v.m. verlopen licenties voor de auto's en muziek in die games.
Daarom zei ik ook valse hoop.. want daar hield ik al rekening mee O-)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:07

Meneer iCy

swarma

justifire schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:59:
[...]

Lords of the Fallen en Remnant 2 zijn wel aanradertjes voor deze bedragen :9
Twijfel tussen 1 van deze 2 of teardown (die is niet in de sale)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Bieren89
Meneer iCy schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:47:
[...]

Twijfel tussen 1 van deze 2 of teardown (die is niet in de sale)
Ik ben gisteren begonnen met remnant 2 als deze blijft meevallen dan waag ik me mss ook nog is aan een andere souls like game. Al kan je wel geen andere echt vergelijken omdat je hier vooral met guns speelt :)
Bieren89 schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:14:
[...]

Ik ben gisteren begonnen met remnant 2 als deze blijft meevallen dan waag ik me mss ook nog is aan een andere souls like game. Al kan je wel geen andere echt vergelijken omdat je hier vooral met guns speelt :)
Er is ook een “melee class” The Challenger B-)
Zou mijn souls-like ervaring overigens niet af laten hangen van Remnant 2, sommige bazen zijn veel pittiger dan de gemiddelde souls-like bazen.

• Exactor it
justifire schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:20:
[...]

Zou mijn souls-like ervaring overigens niet af laten hangen van Remnant 2, sommige bazen zijn veel pittiger dan de gemiddelde souls-like bazen.
Ik zou Melenia wel in Remnant 2 willen zien. Dat zij dan al haar gave moves doet en je haar vervolgens neerknalt met de widowmaker. :+

Maar meer serieus, Remnant 2 is niet perse moeilijk toch? Ik vond de bazen best wel meevallen.
Exactor it schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:56:
[...]

Ik zou Melenia wel in Remnant 2 willen zien. Dat zij dan al haar gave moves doet en je haar vervolgens neerknalt met de widowmaker. :+

Maar meer serieus, Remnant 2 is niet perse moeilijk toch? Ik vond de bazen best wel meevallen.
Geen enkele baas is moeilijk zodra je de moves doorhebt :+
Maar in Remnant 2 zit soms best wat b#@!sh%t, vooral de eindbaas, wat een maffe bak ellende is dat…
Ga jij nou eerst maar eens dat stenen standbeeldje kapot schieten, dan praten we wel weer verder >:)

• Exactor it
justifire schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:10:
[...]

Geen enkele baas is moeilijk zodra je de moves doorhebt :+
Maar in Remnant 2 zit soms best wat b#@!sh%t, vooral de eindbaas, wat een maffe bak ellende is dat…
Ga jij nou eerst maar eens dat stenen standbeeldje kapot schieten, dan praten we wel weer verder >:)
Ik had al moeite met jn leven blijven bij een feestmaal toen we samenspeelden. Ik ga me nog niet wagen aan de moeilijke zaken!

Plus, ik ben veel te druk met beestjes zoeken in Rdr2. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 20-11-2023 17:46 ]

Alright,

Met back Friday om de hoek, welke Xbox headsets, draadloos zijn het nu echt waard? Max budget is toch echt wel 300 euro, het liefst veeeeeel goedkoper natuurlijk, maar qua audio moet het wel goed zitten.

Ik heb zelf de Turtle Beach Stealth 700 gen 2, maar ik blijf echt hele irritante issues ermee hebben. Qua audio wel heel tevreden ermee, het produceert de bass die ik wil en de rest is ook prima.
Ben nu beetje door de sales aan het scrollen en er zitten echt prima sales bij. Aantal voorbeelden:
  • Control definitive edition voor 10 euro.
  • Fallout 4 Goty edition voor 10 euro.
  • The Witcher complete edition voor 15 euro.
  • THPS 1 en 2 voor 22 euro.
  • Desperados 3 deluxe edition voor 15 euro.
  • It takes two voor 12 euro.
  • Metro exodus gold edition voor 10 euro.
  • Prey digital deluxe edition voor 8 euro.
  • Red dead redemption 2 voor 20 euro.
  • Titanfall 2 ultimate edition voor 4,50 euro.
  • Unravel 2 voor 4 euro.
Het loont om even door de lijst te scrollen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-11-2023 23:09 ]

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• Exactor it
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:51:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Snakepass voor drie euro is veel spel voor weinig geld. Als je van puzzle platformers en/of bijzondere gameplay mechanics houdt is dit een toppertje.
Exactor it schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:57:
[...]

Snakepass voor drie euro is veel spel voor weinig geld. Als je van puzzle platformers en/of bijzondere gameplay mechanics houdt is dit een toppertje.
Ik ken serieus dat hele spel niet, zal vanavond wel even kijken in de store wat het precies is _/-\o_

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:57:
[...]

Zeker leuk spel, maar ik kreeg de controls nooit echt lekker in de vingers, maar dat ligt meer aan mij dan aan het spel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Exactor it
BM schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:03:
[...]

Zeker leuk spel, maar ik kreeg de controls nooit echt lekker in de vingers, maar dat ligt meer aan mij dan aan het spel :)
Dat klimmen voordat je goed doorhebt hoe je als slang je moet bewegen heeft me wel wat kapotte vingers opgeleverd. Even doorzetten en je glibbert en glijdt als een heuse Sir Hiss door de levels. :+

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:25

Oekol

waka waka hey hey

Wil de batterypack kopen voor de xbox controller en zag dat nieuwe nu in de aanbieding zijn voor 45 euro.
Hebben een usb C poort, betekent dat die battery pack daar dan standaard in zit en je net zoals een playstation controller de controller kan opladen?

Bijvoorbeeld bij deze:
https://www.mediamarkt.nl...roller-blauw-1752634.html

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45

BM

Moderator Spielerij
Oekol schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:51:
Wil de batterypack kopen voor de xbox controller en zag dat nieuwe nu in de aanbieding zijn voor 45 euro.
Hebben een usb C poort, betekent dat die battery pack daar dan standaard in zit en je net zoals een playstation controller de controller kan opladen?

Bijvoorbeeld bij deze:
https://www.mediamarkt.nl...roller-blauw-1752634.html
Lijkt me zeer stug, denk dat die aansluiting puur bedoeld is om 'm aan xbox/pc te hangen (of met een play & charge kit te gebruiken). De enige controllers waar ik weet van heb dat er een accu in zit zijn de Elite controllers

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Wellicht ben ik enorm spuit 11, maar ik liep gisteren even door Media Markt en tot mijn verbazing verkopen ze daar in z'n geheel geen Xbox games meer... Vind ik eigenlijk best schokkend. Ik weet dat Playstation in NL enorm de overhand heeft, maar op deze manier gaat het uiteindelijk een beetje opdrogen, lijkt mij...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:53:
Wellicht ben ik enorm spuit 11, maar ik liep gisteren even door Media Markt en tot mijn verbazing verkopen ze daar in z'n geheel geen Xbox games meer... Vind ik eigenlijk best schokkend. Ik weet dat Playstation in NL enorm de overhand heeft, maar op deze manier gaat het uiteindelijk een beetje opdrogen, lijkt mij...
Daar schrok ik afgelopen Donderdagavond ook van toen ik in de Mediamarkt in Emmen liep, dat gaat toch wel heel ver als je mij het vraagt. Mensen moeten hun spellen toch ten aller tijden fysiek kunnen kopen :F

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:08:
[...]

Daar schrok ik afgelopen Donderdagavond ook van toen ik in de Mediamarkt in Emmen liep, dat gaat toch wel heel ver als je mij het vraagt. Mensen moeten hun spellen toch ten aller tijden fysiek kunnen kopen :F
Tja, het is een duidelijk signaal dat ze gewoon niet veel verkopen, anders doen ze dat niet.

Het geeft aan dat een strategie van disk naar digital gaat niet onlogisch is; mensen kopen de fysieke schijfjes gewoon niet of te weinig.

En ik gok dat de mensen die het wel kopen, het ibj de goedkoopste aanbieder online bestellen, en niet bij de MM..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Net even door de gamemania Heerlen gelopen, maar daar is het ook een hoekje met maar twee rijtjes xbox-doosjes. Playstation en nintendo hadden allebei een hele muur.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:12
Als de series s heel goed verkocht is (zeker in t begin toen de x niet of nauwelijks op voorraad was) is deze trend heel goed te begrijpen. Ben wel benieuwd naar de absolute aantallen van gamepass-abonnementen in NL. Ik zie die Xbox-kaartjes met Microsoft-tegoed namelijk nog wel overal hangen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Melantrix schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:16:
[...]

Tja, het is een duidelijk signaal dat ze gewoon niet veel verkopen, anders doen ze dat niet.

Het geeft aan dat een strategie van disk naar digital gaat niet onlogisch is; mensen kopen de fysieke schijfjes gewoon niet of te weinig.

En ik gok dat de mensen die het wel kopen, het ibj de goedkoopste aanbieder online bestellen, en niet bij de MM..
Dat ben ik op zich helemaal met je eens, maar het laat ook zien dat Xbox blijkbaar toch enorm achter loopt op de Playstation en Nintendo sales (fysiek). Ik had ze gehoopt dat de kwaliteit van de XSX (top ding!) voor een soort van ommekeer zou zorgen. Gekeken naar de hardware verdient Xbox dat zeker.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik vind het niet heel verrassend, ik denk dat de markt voor fysieke games een stille dood aan het sterven is. Net zoals fysieke media voor muziek (lp's/cd's) en film/serie(bluray) denk ik dat 'de massa' vooral voor digitaal zijn games aan gaat schaffen, want 'veel makkelijker' en 'scheelt ruimte'. Ik vermoed dat voor fysieke games alleen nog maar speciale edities voor de liefhebbers overblijven.

Het is een kwestie van tijd voor playstation- en nintendo-games gaan volgen en digital-only worden.

Vergis je niet dat met pc-games trouwens al jaaaaaren zo is (met oa. steam). Consoles zijn alleen een beetje trager van begrip :P

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 15:16
Polariteit schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:59:
Ik vind het niet heel verrassend, ik denk dat de markt voor fysieke games een stille dood aan het sterven is. Net zoals fysieke media voor muziek (lp's/cd's) en film/serie(bluray) denk ik dat 'de massa' vooral voor digitaal zijn games aan gaat schaffen, want 'veel makkelijker' en 'scheelt ruimte'. Ik vermoed dat voor fysieke games alleen nog maar speciale edities voor de liefhebbers overblijven.

Het is een kwestie van tijd voor playstation- en nintendo-games gaan volgen en digital-only worden.

Vergis je niet dat met pc-games trouwens al jaaaaaren zo is (met oa. steam). Consoles zijn alleen een beetje trager van begrip :P
Klopt helemaal. Daarom begrijp ik mensen ook niet die zeggen, geen fysieke release is geen koop.
Ik begrijp het argument van doorverkopen wel, maar ontkomen gaan we er niet aan. Het andere argument van sommigen van dan kan ik het over jaren ook nog spelen als het spel niet meer ondersteund wordt, geldt in de meeste gevallen ook al niet meer, met alle patches die nodig zijn (vaak al Day 1) of soms enkel een key op disk waarbij je de game nog volledig moet downloaden.
Fysiek gaat ophouden te bestaan, precies zoals jij zegt. Daarnaast scheelt het een enorme berg plastic afval. Als je vast blijft houden aan fysiek of ik speel het niet, heb je over een enkel jaren, denk sneller dan je hoopt, helemaal niets meer te spelen.

Daarnaast zijn fysieke releases sowieso over het algemeen niet meer wat ze geweest zijn. Vroegâh, was een fysieke release niet zo'n simpel DVD doosje als tegenwoordig. Toen had je echte big boxes, met een stapel diskettes erin, of later een cd-rom, en echte handleidingen, kaarten, catalogussen, etc.
Maar die zijn ook al lang een stille dood gestorven, net als de huidige fysieke media zal gaan uitsterven.

[ Voor 12% gewijzigd door Powder Toastman op 21-11-2023 12:36 ]

• Bieren89
justifire schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:20:
[...]

Was begonnen met de hunter maar was toch nog niet weg gelegd voor mij die gameplay. Dan maar een challenger gemaakt die is inderdaad wel close ranged.

Alle DS en soul-likes al geprobeerd maar lukt me toch nooit om lang te spelen. Enkel lord of the fallen (oude) en the surge 1&2 uit gespeeld.
Bieren89 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 12:35:
[...]

Was begonnen met de hunter maar was toch nog niet weg gelegd voor mij die gameplay. Dan maar een challenger gemaakt die is inderdaad wel close ranged.

Alle DS en soul-likes al geprobeerd maar lukt me toch nooit om lang te spelen. Enkel lord of the fallen (oude) en the surge 1&2 uit gespeeld.
Mijn favoriete class is dan juist wel de hunter, build gefocussed op critical hits.
Oude lords of the fallen lees ik juist vaak over dat die te moeilijk was (overigens zelf geen last van gehad destijds) en als je the surge 1&2 hebt uitgespeeld zou het souls genre je toch wel moeten liggen.
Misschien Lies of P eens proberen of Code Vein ?
Nieuwe lotf is wel pittig, maar naast de technische ongemakken echt wel een hele toffe game!

• Bieren89
justifire schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:17:
[...]

Mijn favoriete class is dan juist wel de hunter, build gefocussed op critical hits.
Oude lords of the fallen lees ik juist vaak over dat die te moeilijk was (overigens zelf geen last van gehad destijds) en als je the surge 1&2 hebt uitgespeeld zou het souls genre je toch wel moeten liggen.
Misschien Lies of P eens proberen of Code Vein ?
Nieuwe lotf is wel pittig, maar naast de technische ongemakken echt wel een hele toffe game!
Goh ik vond die dan weer net goed mee vallen de oude.

Lies of P kan ik inderdaad is proberen staat toch op gamepass. Maar eerst focussen op remnant 2, gisteren begonnen met die challenger in dat gebied met de robots geen idee waar ik naar toe moet lopen 8)7

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:33:
[...]

Dat ben ik op zich helemaal met je eens, maar het laat ook zien dat Xbox blijkbaar toch enorm achter loopt op de Playstation en Nintendo sales (fysiek). Ik had ze gehoopt dat de kwaliteit van de XSX (top ding!) voor een soort van ommekeer zou zorgen. Gekeken naar de hardware verdient Xbox dat zeker.
Hoezo laat dat dat zien? Ik snap je gedachtegang wel, maar vergeet niet dat de belangrijkste troef van het Xbox ecosysteem Gamepass is, en dat is volledig digitaal. 3rd party games blijft dan over wat je moet kopen, en ik gok dat die vaker digitaal danwel goedkoop online gekocht worden dan PS en Nintendo.

Daar vind ik Nintendo ook nog eens een aparte eend in de bijt; Die hebben als doelgroep juist de ouders of andere familie leden die even een winkel binnenlopen op zoek naar cadeau voor hun (klein)kind/neefje/nichtje enz.

Playstation is pas relatief recent gestart met z'n tegenhanger van Gamepass. Ik volg dat verder niet, maar volgens mij is dat nog niet op het niveau van; Je hebt een playstation dus dan heb je ook PS+. Dat is bij Xbox wel zo. En dat zie je ook duidelijk terug in de winkel.

----

Ik ben het verder met je eens dat de Sony nog wel de grootste marktaandeel heeft in Nederland, echter merk ik wel dat in mijn kennis/vrienden kring Xbox toch wel vaker gekozen wordt. zo'n markt aandeel winnen is ook niet iets van de korte adem, en naar mijn idee gaat het wel de goede kant op, maar dat is op basis van N = weinig. :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

devilsnight schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:38:
Alright,

Met back Friday om de hoek, welke Xbox headsets, draadloos zijn het nu echt waard? Max budget is toch echt wel 300 euro, het liefst veeeeeel goedkoper natuurlijk, maar qua audio moet het wel goed zitten.

Ik heb zelf de Turtle Beach Stealth 700 gen 2, maar ik blijf echt hele irritante issues ermee hebben. Qua audio wel heel tevreden ermee, het produceert de bass die ik wil en de rest is ook prima.
Helemaal niemand? 😭

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 19:32
sewer schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:20:
Net even door de gamemania Heerlen gelopen, maar daar is het ook een hoekje met maar twee rijtjes xbox-doosjes. Playstation en nintendo hadden allebei een hele muur.
Ik vind sowieso dat de games in Gamemania Heerlen heel erg naar de achterkant verdrongen zijn.

Offtopic: Hoi mede Zuid Limburger. :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Melantrix schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:58:
[...]
Hoezo laat dat dat zien? Ik snap je gedachtegang wel, maar vergeet niet dat de belangrijkste troef van het Xbox ecosysteem Gamepass is, en dat is volledig digitaal. 3rd party games blijft dan over wat je moet kopen, en ik gok dat die vaker digitaal danwel goedkoop online gekocht worden dan PS en Nintendo.

Playstation is pas relatief recent gestart met z'n tegenhanger van Gamepass. Ik volg dat verder niet, maar volgens mij is dat nog niet op het niveau van; Je hebt een playstation dus dan heb je ook PS+. Dat is bij Xbox wel zo. En dat zie je ook duidelijk terug in de winkel.
PS+ Extra/Premium is inderdaad niet zo ingeburgerd als gamepass dat wel is. Microsoft heeft Gamepass goed vermarkt en gepusht, alleen is dat ook meteen de achilleshiel van Microsoft. First party games zijn erg duur om te maken, de kwaliteit is wisselvallig (wat mij betref zijn ook Starfield en Forza MS niet goed genoeg), er komen te weinig first party games uit en het aantal abonnees is niet voldoende om de omzet te genereren die losse verkoop van die games kan opleveren.

Ik vind de XSX echt wel een mooie console, maar qua games komt MS gewoon niet lekker uit de verf. Games moeten toch zorgen voor de console verkoop.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Exactor it
Hulleman schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:27:
[...]

PS+ Extra/Premium is inderdaad niet zo ingeburgerd als gamepass dat wel is. Microsoft heeft Gamepass goed vermarkt en gepusht, alleen is dat ook meteen de achilleshiel van Microsoft. First party games zijn erg duur om te maken, de kwaliteit is wisselvallig (wat mij betref zijn ook Starfield en Forza MS niet goed genoeg), er komen te weinig first party games uit en het aantal abonnees is niet voldoende om de omzet te genereren die losse verkoop van die games kan opleveren.

Ik vind de XSX echt wel een mooie console, maar qua games komt MS gewoon niet lekker uit de verf. Games moeten toch zorgen voor de console verkoop.
Ik heb sinds de release van de Series X nog nooit een moment gehad waarop ik geen goede game te spelen had. Voor mij is dat het belangrijkste punt qua gaming en niet of een spel alleen voor eigenaren van 'mijn' platform beschikbaar is of wie de uitgever is van het spel dat ik speel. Ook zal het mij een worst wezen wie de meeste consoles verkoopt. Daar merk ik allemaal niets van tijdens het spelen van een goed spel.

• JDL15
Stealth pro? Die komt overal wel heel goed uit de verf....
devilsnight schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:38:
Alright,

Misschien heb je meer kans op antwoord in het [Multi] Algemeen Headset Topic!?
Maar als ik een vrij budget had zou ik voor de Turtle Beach® Stealth™ Pro zijn gegaan, heb zelf al bijna 5 jaar de Turtle Beach® Stealh 600 gen 1 :P. Wat een prima headset is zoals je al aangeeft dus daarom ook veel vertrouwen in die pro versie _/-\o_

• Hulleman
Exactor it schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:38:
[...]

Ik heb sinds de release van de Series X nog nooit een moment gehad waarop ik geen goede game te spelen had. Voor mij is dat het belangrijkste punt qua gaming en niet of een spel alleen voor eigenaren van 'mijn' platform beschikbaar is of wie de uitgever is van het spel dat ik speel. Ook zal het mij een worst wezen wie de meeste consoles verkoopt. Daar merk ik allemaal niets van tijdens het spelen van een goed spel.
Ik heb beide platformen heel bewust gekocht voor de exclusieve games die daar op komen. Dan staat de XSX helaas niet veel aan. Third party games kan ik op beiden wel spelen en dan ben ik het met je eens.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:38:
[...]

Ik ook maar dat komt eigenlijk niet door de first party Series X games als ik zo terug kijk op de laatste 3 jaar. Starfield was niet voor mij, Laatste Forza klikte niet echt lekker en daarvoor is er een tijdje niets geweest.

Het is wel heel veel GamePass waardoor ik de Series X echt kan waarderen, daar heb ik al zo vaak een game vanaf geplukt die ik anders nooit gekocht zou hebben maar mij enorm vermaakt heeft.

Als daar in de toekomst dan ook nog eens een hele rits First party games bij komen door alle overname van de laatste tijd dan zit ik op het juiste platform :) .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

JDL15 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:55:
[...]

Stealth pro? Die komt overal wel heel goed uit de verf....
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:00:
[...]

Misschien heb je meer kans op antwoord in het [Multi] Algemeen Headset Topic!?
Maar als ik een vrij budget had zou ik voor de Turtle Beach® Stealth™ Pro zijn gegaan, heb zelf al bijna 5 jaar de Turtle Beach® Stealh 600 gen 1 :P. Wat een prima headset is zoals je al aangeeft dus daarom ook veel vertrouwen in die pro versie _/-\o_
Zo te zien nog niet echte BF kortingen, even zien of er vrijdag iets gebeurt. Ik zal ook even in die thread kijken.

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:34:
[...]

[...]

Zo te zien nog niet echte BF kortingen, even zien of er vrijdag iets gebeurt. Ik zal ook even in die thread kijken.
Ik hoop nog op een leuke BF deal voor die Audeze Maxwell x eigenlijk.

• Caayn
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:33:
[...]

Het is zelfs zo dat de XSX|S, datums gelijkgetrokken, minder verkoopt dan de Xbox One en PS steeds meer marktaandeel krijgt ten koste van Xbox.

https://twitter.com/MatPiscatella/status/1724866550484861075

Wat neerkomt op grofweg het volgende: (drie jaar na de lancering in de VS waar Xbox historisch altijd sterk was)
PS4 oktober 2016: ~14,834,000
XB1 oktober 2016: ~13,335,000

PS5 oktober 2023: ~16,169,000
XBX|S oktober 2023: ~11,869,000

Nou zal het aandeel digitaal vs fysiek verder verschoven zijn in het voordeel van digitaal. Maar je moet wel console in huishoudens hebben om digitaal te kunnen verkopen.

Wat mij betreft is het niet zozeer een "digitaal vs fysiek" discussie maar meer een gevolg van beperkte mind-/marketshare waar Xbox gewoon keihard grond aan het verliezen is en Microsoft (imo) op hun handen zit en hoopt dat Gamepass alles oplost zonder actieve reclame.

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 21-11-2023 16:17 ]

• Hulleman
Caayn schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:47:
en Microsoft (imo) op hun handen zit en hoopt dat Gamepass alles oplost zonder actieve reclame.
Gamepass is denk ik te duur om te verwachten dat de abonnees binnen vliegen. Onderhand kost dat toch al 15 of 16 euro per maand en ik denk dat veel ouders dat te duur vinden voor hun gamende kinderen.

Wij tweakers weten wel hoe je gamepass goedkoop kan kopen, maar de gemiddelde gamer/ouder denk ik niet. Aan zowel te goedkope GP abo's als weinig aanwas van abonnees heeft Microsoft niets. Dus ze zullen wel iets moeten doen aan actieve reclame.

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 21-11-2023 16:42 ]

• JDL15
devilsnight schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:34:
[...]

[...]

Huh, ik kreeg afgelopen vrijdag nog een €50 op de officiële site van TB?
Net bij mijn controller de sticks vervangen, die waren niet aan vervanging toe neeee hoe kom je erbij? :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-mLW2XXQSjqcXUKRgkByvplnoi0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qp8IioUCIBmUF1keF2k9Lwe.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EY5cE1kR5mVRtEYD9m6e-_4p2v8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMV6guTOnZjONijLdtvcNUUC.jpg?f=fotoalbum_tile

• Donstil
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:39:
[...]

Gamepass is denk ik te duur om te verwachten dat de abonnees binnen vliegen. Onderhand kost dat toch al 15 of 16 euro per maand en ik denk dat veel ouders dat te duur vinden voor hun gamende kinderen.

Wij tweakers weten wel hoe je gamepass goedkoop kan kopen, maar de gemiddelde gamer/ouder denk ik niet. Aan zowel te goedkope GP abo's als weinig aanwas van abonnees heeft Microsoft niets. Dus ze zullen wel iets moeten doen aan actieve reclame.
Ik denk persoonlijk dat GamePass wel prima geprijsd is. Namelijk “net zo duur als Netflix”.

Als je dan als ouders kunt kiezen tussen €16,- per maand onbeperkt gamen inclusief Call of Duty of €80,- voor 1x alleen Call of Duty dan is de keuze snel gemaakt.

Zeker omdat mensen veel sneller geneigd zijn een “goedkoop” abonnement af te sluiten, en daarbovenop het abonnementsmodel inmiddels de standaard is geworden voor entertainment.

Edit: Ik durf er wel een kratje bier op te wedden dat het los kopen van games over een aantal jaar een niche is geworden. Net zoals dat nu met bijvoorbeeld Blu-Rays het geval is.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 21-11-2023 18:37 ]

Donstil schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:25:
[...]
Edit: Ik durf er wel een kratje bier op te wedden dat het los kopen van games over een aantal jaar een niche is geworden. Net zoals dat nu met bijvoorbeeld Blu-Rays het geval is.
Kordaat! :+

• Schweino
Exocet schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:38:
De Xbox controllers hebben nu ook korting, bij diverse retailers, maar ook in de Xbox store voor wie zijn rewards punten wil uitgeven:
https://www.xbox.com/nl-n...wireless-controller#white
In de Duitse store een paar euro goedkoper: https://www.xbox.com/de-d.../xbox-wireless-controller

Wordt gratis verzonden naar Nederland

• Schweino
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:23:
Net bij mijn controller de sticks vervangen, die waren niet aan vervanging toe neeee hoe kom je erbij? :p

[Afbeelding][Afbeelding]
Oh wow, hoeveel uur is daar mee gespeeld schat je in?

• Schweino
Voor degenen die nog even erg goedkope black friday deals willen scoren:

https://nl.pepper.com/aan...-microsoft-turkije-295927
Schweino schreef op woensdag 22 november 2023 @ 00:33:
[...]

Oh wow, hoeveel uur is daar mee gespeeld schat je in?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, zag wel dat ik hem in November 2021 heb gekocht dus dan praten we over 2 jaar intensief gebruik (speel dagelijks) op de Xbox Series X..

Pagina: 1 ... 177 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord