Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:57

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

wjsiebes schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 06:25:
[...]

Mee eens, heb sinds Juli tot nu 70euro aan MS tegoed bij elkaar geharkt. Daar haal ik mooi EA WRC voor denk ik.
Vind dat wel veel geld voor een game die niet perfect is:

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:00
Dit is pc platform gebonden toch? Zijn er stutter issues op console?

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNSc6rFVwg9kabGCdgY_Z8hYIlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsuE9pIszCecnVBaejiGU5fY.jpg?f=fotoalbum_large

MS ABK deal is nog maar net rond en nu al cross-integratie!
Deze skin ga ik zeker wel halen voor COD :)

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:50

Polariteit

Fietsende fotografeur

Gisteren begonnen met Psychonauts 2; toffe platformer voor ff tussendoor om het brein te 'resetten' na lang bezig te zijn geweest met Far Cry 6 :)

• Exactor it
JDL15 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:21:
[Afbeelding]

Krijg je ook zijn plasma shield erbij? Master Chief ipv Juggernaut in mp zou een briljante cross zijn.
Eerste 2 uurtjes van Alan Wake 2 gespeeld. Ziet er super goed uit en ben direct alle hoekjes en kiertjes aan het uitkammen. Ook al het verhaal ingezogen. Helaas blijven dit soort games lastig te spelen voor mij. :) Zenuwslopend met de spannende gedeeltes. Dus hele lange sessies gaat het denk ik niet worden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

En weer reclame voor CoD tijdens opstarten :r

Leuker nieuws :) :

[ Voor 51% gewijzigd door justifire op 10-11-2023 18:48 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

De nieuwe This week on Xbox is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 19:32
Meer goed nieuws:

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:06
justifire schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:46:

[Embed]
Die had ik eerder aan Hi-Fi Rush gegund. De betere game van de twee imo.
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:28:
[...]

Die had ik eerder aan Hi-Fi Rush gegund. De betere game van de twee imo.
Mja, die games zijn zo ontzettend anders dat dat echt alleen maar puur op smaak aankomt imho.

Gamertag: FinrazielNL

Het is sowieso een erg mooi jaar geweest. :) Zowel voor de grote toppers als de kleine pareltjes. En daar komen denk ik voor mij nog wel enkele games bij de komende weken.

• Exactor it

[Embed]
Alan Wake 2 had critics choice. Die critics hebben een keer gelijk. Wat een goed spel is dat.

Overmorgen nieuwe update van Grounded. Benieuwd wat de behoorlijk actieve community voor moois heeft kunnen bedenken :)

En de games van deze week: https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-13

Met name de turn based “strategy” liefhebbers hebben een leuke week met Jagged Alliance 3 en Persona 5 Tactics. Die laatste komt in GP.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:12
uchiha tijntje schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:09:
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-november-13

Met name de turn based “strategy” liefhebbers hebben een leuke week met Jagged Alliance 3 en Persona 5 Tactics. Die laatste komt in GP.
Poeh, er is een jagged alliance 3? Ik heb deel 2 zo onwijs grijs gespeeld. Zou die game de moeite waard zijn in deze tijd? Toch maar s in de gaten houden :9
Ben inmiddels aangekomen bij Chapter 8 van Dead Space! Wat een spel, begin er steeds meer in te komen :)

Ik mis alleen een fotomodus.. :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rraOL-oohToRD9Mi2vIeQ3uvFRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FQ3DTBcJcvxmVcQuJM8jzPdc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PigEvyYehKUTHA0M4iu5b2qtyUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0gAmrs8GVl3rDHxmJLDkxv2R.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvK3moy3l62VCxfUthpE5tScPro=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u1OnDWpzbR3ITa1QbK9WHhBc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXXK5R0NZ8DVwv-1bkrkzqC4J6k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p9fl9YKR5GW04Dmg3ocgi5p9.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 08:39
G_Dragon schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:22:
Ben inmiddels aangekomen bij Chapter 8 van Dead Space! Wat een spel, begin er steeds meer in te komen :)

Ik mis alleen een fotomodus.. :o

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kom er niet echt in..

Dat eerst de ledematen eraf schieten van steeds dezelfde monsters gaat heel snel vervelen, maar ik zet nog even door hopelijk wordt het minder repetitief.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:01

On_E

Housemusic

Ht87 schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:53:
[...]

Poeh, er is een jagged alliance 3? Ik heb deel 2 zo onwijs grijs gespeeld. Zou die game de moeite waard zijn in deze tijd? Toch maar s in de gaten houden :9
De PC versie wordt zeer gewaardeerd, dus als de controls op console goed zijn lijkt het mij een zekerheidje. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

vinno86 schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:08:
[...]

Kom er niet echt in..

Dat eerst de ledematen eraf schieten van steeds dezelfde monsters gaat heel snel vervelen, maar ik zet nog even door hopelijk wordt het minder repetitief.
Dat had ik in het begin ook, maar het verhaal is wel heel sterk en als je het spel eenmaal een beetje doorkrijgt speelt het ontspannen weg ondanks het een horror spel is. Ik merk dat ik nu vaak niet eens meer nadenk tijdens het rondlopen en vaak monsters zo omleg :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
JDL15 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:21:
[Afbeelding]

Ik heb in de store gekeken maar zag hem niet staan. :?

• Ht87
On_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:09:
[...]

De PC versie wordt zeer gewaardeerd, dus als de controls op console goed zijn lijkt het mij een zekerheidje. :)
Ja maar er zijn meerdere poging geweest om de franchise te vervolgen en die zijn allemaal geflopt of gecanceld. Maar ik duik s in de trailers!
‘We have some inconveniences to dispose of’

• On_E

On_E

Housemusic

Ht87 schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:34:
[...]

Ja maar er zijn meerdere poging geweest om de franchise te vervolgen en die zijn allemaal geflopt of gecanceld. Maar ik duik s in de trailers!
‘We have some inconveniences to dispose of’
De PC versie is al uit sinds de zomer en heeft goede reviews:

https://opencritic.com/game/15214/jagged-alliance-3/reviews
I had my doubts about if Jagged Alliance 3 could really tap the joy I felt in commanding mercenaries back in Jagged Alliance 2. This is a series that predates most tactical strategy we know, but it’s had some bumps along the road. Jagged Alliance 3 can’t be counted among those bumps. It’s a proficient and beautiful return to form for this franchise with a wealth of options inside and outside combat. It’s also a tough game to overcome, but with all of the options at your disposal, finding your path through the breathtaking landscapes of Grand Chien should be an exciting and varied blast every time. I’ll have a hard time putting anything else in the strategy category above this when the year ends.
:)

[ Voor 45% gewijzigd door On_E op 12-11-2023 15:31 ]

@On_E Op welke moeilijkheidsgraad speel je trouwens?

• On_E

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:45:
@On_E Op welke moeilijkheidsgraad speel je trouwens?
JA3?

Niet! Ik heb m wel al geïnstalleerd op de Series X. :)

On_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:21:
[...]

JA3?

Niet! Ik heb m wel al geïnstalleerd op de Series X. :)
Oh sorry ik heb de verkeerde persoon getagged 1want het moest @vinno86 zijn die ik vroeg naar Dead Space en de moeilijkheidsgraag waarop hij speelt :o

• On_E

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:44:
[...]

Oh sorry ik heb de verkeerde persoon getagged 1want het moest @vinno86 zijn die ik vroeg naar Dead Space en de moeilijkheidsgraag waarop hij speelt :o
Aha! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uau0QNf4FqwKmibZ2HOgz84yrNI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PIW4irw2uVGB6hW9iuT6URpO.jpg?f=user_large

En we hebben weer een nieuw spel erbij voor de collectie, heb er zin in! De gameplaybeelden zagen er goed uit, ook altijd grote fan van Far Cry 2,3 en 6 geweest dus dan komt het vast wel goed met dit spel.

Ik post hem hier ook nog even aangezien het Frontiers Of Pandora topic nog niet zo populair is! :o

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 13-11-2023 08:02 ]

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 08:39
G_Dragon schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:44:
[...]

Heb het niet aangepast dus gewoon de standaard, was medium geloof ik ?

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ben gister begonnen aan Alan Wake 2

Headset + normal mode = 5 kortere levensjaren.

Weet nog niet echt goed wat ik van het spel moet vinden. Soms wat traag en ook het schieten vind ik wat minder.
Het verhaal zelf begrijp ik ook nog niet echt.
Ramon27 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:02:

Weet nog niet echt goed wat ik van het spel moet vinden. Soms wat traag en ook het schieten vind ik wat minder.
Ik probeer het verhaal goed te volgen maar het is soms ook best lastig om 100% te volgen, maar dat is volgens mij inherent aan de opbouw van het verhaal. Ik neem aan dat later de puzzelstukjes op zijn plek vallen.

En soms zullen er mysteries of vragen zijn die niet in de game worden opgelost of beantwoord. Maar dat is niet anders dan met andere vormen van media waar deze game veel naar heeft gekeken.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-11-2023 19:08 ]

vinno86 schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:52:
[...]

Heb het niet aangepast dus gewoon de standaard, was medium geloof ik ?
Ja klopt, dat is de standaard :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:49
polopolo150 schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:44:
[...]

Ik heb in de store gekeken maar zag hem niet staan. :?
Ja ik ook nog niet, heb het idee pas bij het volgende seizoen ofzo?

• Exactor it
Ramon27 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:02:

Heb je Alan Wake 1 gespeeld? Zo niet, even een recap kijken anders is er geen touw aan het verhaal vast te knopen gok ik.

• Ht87
On_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:30:
[...]

De PC versie is al uit sinds de zomer en heeft goede reviews:

https://opencritic.com/game/15214/jagged-alliance-3/reviews

[...]

:)
Wauw, die is echt volledig langs me heen gegaan! Mooi kerstkado straks!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGIBLaztxFQB588uDGD1QWFBmOk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YjDsb0IU1JGAAu9RlGvuGGcq.png?f=fotoalbum_large

Aangekomen in Chapter 10, dit is toch wel een knappe shot zonder fotomodus

Deze game binnen gekregen, heb er wel zin in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-T7qSZyNYUL6KjL6jMhtz16GFRs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pi7glRQ2UGOShJ8xRaAMfyEQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Exactor it schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:41:
[...]

Heb je Alan Wake 1 gespeeld? Zo niet, even een recap kijken anders is er geen touw aan het verhaal vast te knopen gok ik.
Ja gespeeld toen het net uit was. Maar idd goed idee om even de recap te bekijken.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 15:53
Linksquest schreef op maandag 13 november 2023 @ 02:29:
Deze game binnen gekregen, heb er wel zin in.

[Afbeelding]
Hele toffe game! Heerlijk sfeertje.
PdeBie schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:04:
[...]

Hele toffe game! Heerlijk sfeertje.
Ik heb het origineel voor de Playstation 4 hier nog liggen, inderdaad een toffe game, maar deze heeft alle uitbreidingen meteen, dus daarom nog maar een keer gekocht 8)7

• Timothy3000
devilsnight schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:48:
En gaan er mensen hier zaterdag of zondag naar Comic Con? Ik ga zaterdag, echt veel zin in!
Ik twijfel nog. Wel in Amsterdam geweest in oktober en dat was tof.
devilsnight schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:48:
En gaan er mensen hier zaterdag of zondag naar Comic Con? Ik ga zaterdag, echt veel zin in!
Wij hebben geen plannen om erheen te gaan door een vol weekend verjaardagen, want we gaan Vrijdag (Verjaardag vrienden) en Zaterdagavond (Verjaardag vader) uit eten. Dan Zondag ook weer plannen, als we niks hadden gehad was het misschien wel een leuk idee geweest om daar af te spreken :D !

• Exactor it
Linksquest schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:29:
[...]

Ik heb het origineel voor de Playstation 4 hier nog liggen, inderdaad een toffe game, maar deze heeft alle uitbreidingen meteen, dus daarom nog maar een keer gekocht 8)7
En ik was net zo lekker spellen aan het afmaken die ik ooit had opgestart en per ongeluk had weggelegd en nu moet ik alweer een nieuw spel kopen!

Ik maak wel Chernobylite af want die is best goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 13-11-2023 15:26 ]

Exactor it schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:25:
[...]

En ik was net zo lekker spellen aan het afmaken die ik ooit had opgestart en per ongeluk had weggelegd en nu moet ik alweer een nieuw spel kopen!

Ik maak wel Chernobylite af want die is best goed.
Chernobylite is geweldig! Vooral het systeem met de geschiedenis terugdraaien is erg fijn voor de chievo hunters :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Mogelijk deze week duidelijkheid over release date van BG3.

Xbox fans, and fans of physical media, watch this space for a formal announcement. It's going to be a busy week 👀 @Timothy3000 Mogelijk dus ook een fysieke release waar je op zit te wachten :)

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2023 00:37 ]

Haha kwam hier om deze te posten maar je bent me (ruim) voor >:)
Zeker interessant, komt over als Salt & Sanctuary.
En morgen alweer de release van Remnant 2 dlc, de liefhebbers van souls-likes eten goed dit jaar!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:22

[Embed]
Maar vervolgens niet eens genomineerd voor game of the year....

https://thegameawards.com/nominees/game-of-the-year
Sommige nominaties van de Game Awards zijn gewoon bijzonder te noemen. Zo is Dave the Diver genomineerd voor indie game van het jaar. Terwijl de developer onderdeel uitmaakt van een game publishing bedrijf met 7.000+ medewerkers.

Indie is in dit geval niet meer dan een game met “pixelart” in plaats van dat het gaat om independent developers.

Daarnaast is er blijkbaar wederom een rare situatie met betrekking tot de datum van genomineerden.

De Game Awards zijn boeiend voor een ding en dat zijn nieuwe aankondigingen van games, waarbij je de Geoff show en vage reclames moet gedogen. Of na de show de trailers op YouTube terug kijken :P

—————

Forge voor grounded en flink wat QOL updates. :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 14-11-2023 08:32 ]

• Timothy3000
Dave the Diver is inderdaad geen indiegame.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDKQFzBgZ3sk3ZY0uLCmSewMGb0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/14Rs9JaxXQppUTSJsCPmyWJL.png?f=fotoalbum_medium
Top game ben nu een tijdje bezig met game +
Ziet er goed uit zelfs op series s

[ Voor 26% gewijzigd door Beaudog op 14-11-2023 07:15 ]

Gisteren Dead Space uitgespeeld op moeilijkheidsniveau hard, maar daar was verder geen beloning voor. Zelfs geen achievement, zelfs de achievement dat je het spel op medium moet uitspelen kwam niet vrij dus ik gok op een bug.. jammer! Maar ik zit er wel hard aan te denken om New Game+ te gaan spelen, want nu ik eenmaal in het spel zit ben ik verkocht _/-\o_

spoiler:
Dat eind gevecht was wel pittig op hard zeg

Ik mis Hogwarts Legacy en Starfield bij de nominaties :-(
Er staan genoeg spellen tussen die veel slechter... hoe dan.. :F

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 14-11-2023 08:31 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:40
Het zijn stuk voor stuk kwaliteits games die hun nominatie dik verdiend hebben.

De grote namen die niet genomineerd zijn hebben dat ook dik verdiend

[ Voor 50% gewijzigd door BM op 14-11-2023 08:33 ]

• Timothy3000
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:08:
[...]

Het zijn stuk voor stuk kwaliteits games die hun nominatie dik verdiend hebben.

De grote namen die niet genomineerd zijn hebben dat ook dik verdiend
Over indiegames gesproken: Als Dave genomineerd is had Baldurs Gate daar ook genomineerd kunnen worden toch? Zelf published en developed door Larian.

[ Voor 39% gewijzigd door BM op 14-11-2023 08:33 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 00:31:
Of na de show de trailers op YouTube terug kijken :P
Hear, hear :Y
Timothy3000 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:19:
[...]

Over indiegames gesproken: Als Dave genomineerd is had Baldurs Gate daar ook genomineerd kunnen worden toch? Zelf published en developed door Larian.
Jep, BG3 verdient het eerder om in die categorie genomineerd te worden dan Dave the Diver :)

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 14-11-2023 08:33 ]

Vorig jaar was echt een cringe show.. Leek net op een YouTube video van een hele slechte influencer die tijdens een 10 minuten video 3 reclames er in fietste. :)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 17:57
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:29:
[...]

Vorig jaar was echt een cringe show.. Leek net op een YouTube video van een hele slechte influencer die tijdens een 10 minuten video 3 reclames er in fietste. :)
Hoogtepunt van vorig jaar was flute guy :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:16
Wat een heerlijke game is dat Party Animals toch. Met de kinderen en soms ook de vrouw lekker couch coop doen. Ik blijf in een breuk liggen elke keer als ik van zo'n schattig diertje een slow motion flying kick krijg :P
Op mijn oude Xbox one X kon je maximaal met 2 tegelijk spelen met de Series X met 4 tegelijk.
Ik heb een The Game Awards 2023 topic geopend zodat daar uitgebreid gesproken kan worden over de nominaties _/-\o_

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Om terug te komen op de feestdagen boeken die mensen hebben gekregen van bijvoorbeeld Bol en Intertoys.

Zag net dit artikel. Xbox gewoon niet betaald om in de boeken te komen? Kan het ergens snappen als je doel vooral is om Game Pass te verkopen en niet perse discs.

https://www.rtlnieuws.nl/...ol-intertoys-advertenties

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
polopolo150 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:53:
Om terug te komen op de feestdagen boeken die mensen hebben gekregen van bijvoorbeeld Bol en Intertoys.

Zag net dit artikel. Xbox gewoon niet betaald om in de boeken te komen? Kan het ergens snappen als je doel vooral is om Game Pass te verkopen en niet perse discs.

https://www.rtlnieuws.nl/...ol-intertoys-advertenties
Aan de andere kant kan je geen Gamepass verkopen aan mensen die geen Xbox maar een Switch of Playstation kopen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:40
Caayn schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:22:
[...]
Aan de andere kant kan je geen Gamepass verkopen aan mensen die geen Xbox maar een Switch of Playstation kopen.
Precies.. de kinderen zijn je klanten de toekomst. Die kijken en knippen nog jaren in het speelgoed boek tijdens de feestdagen. Ook qua marketing zijn ze helemaal de weg kwijt.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:30
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:29:
[...]

Precies.. de kinderen zijn je klanten de toekomst. Die kijken en knippen nog jaren in het speelgoed boek tijdens de feestdagen. Ook qua marketing zijn ze helemaal de weg kwijt.
Precies..

En eenmaal aan de Playstation, stap je niet snel meer over naar een Xbox

• Exactor it
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:29:
[...]

Dat is een boude stelling. Helemaal de weg kwijt qua marketing. Misschien vindt MS de NL markt niet interessant genoeg om voor xbox aandacht en geld in te steken. Dat geldt ook voor Walmart en Target. Zijn die ook helemaal de weg kwijt? Of richten ze zich op een andere markt?

Verder ben ik benieuwd naar de onderbouwing van het 'feit' dat kinderen kijken en knippen in speelgoedboeken. In mijn omgeving gebeurt dat totaal niet. De V&D was tot hun ondergang vrij druk met de marketing van hun achterhaalde concept. Dat zou ook prima kunnen gelden voor bedrijven die investeren in marketing via papier.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:27

Nogne

>.<

Exactor it schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:04:
[...]

Verder ben ik benieuwd naar de onderbouwing van het 'feit' dat kinderen kijken en knippen in speelgoedboeken. In mijn omgeving gebeurt dat totaal niet. De V&D was tot hun ondergang vrij druk met de marketing van hun achterhaalde concept. Dat zou ook prima kunnen gelden voor bedrijven die investeren in marketing via papier.
Het is natuurlijk beetje N=1 maar hier worden de boeken nog allemaal doorgespit en alles wat ze willen word uitgeknipt en opgeplakt.

PS/XBL: Nogne

Weer een mooie line up :) Rollerdrome lijkt me erg tof en Persona 5 ook, mocht ik daar in december tijd voor hebben.

• On_E

On_E

Housemusic

Een console versie van Dune! :o

Heel nice.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 23:57
Nogne schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 18:11:
[...]

Het is natuurlijk beetje N=1 maar hier worden de boeken nog allemaal doorgespit en alles wat ze willen word uitgeknipt en opgeplakt.
Hier ook, maar xboxen en switchen hebben ze al. Dus die paar pagina's aan het einde van het boek boeit ze niet. Gamepass is waar ze zich mee bezighouden en die nieuwste Mario of zelda die is al digitaal in huis voordat de sint nog moet aanmeren. GAAS past gewoon niet meer in de zak van sint. De Kids gaan gewoon met de tijd mee.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 23:57
G_Dragon schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:38:
Ik heb een The Game Awards 2023 topic geopend zodat daar uitgebreid gesproken kan worden over de nominaties _/-\o_
Deze slaapverwekkende show met een zichzelf verheerlijkende Keighley laat ik aan me voorbij gaan. Ook om het feit dat ie na al z'n shows een poll op Twitter gooit, hoe goed het wel niet was om er dan achter te komen dat het middelmatig is geweest net als de voorgaande edities en dat ie er weer niks van geleerd heeft.

• On_E

On_E

Housemusic

Jagged Alliance 3 bleek al uit te zijn, dacht donderdag pas.

3 missies gespeeld, dit is wel een pittig spel ja. Heel veel mogelijkheden en een karige tutorial, zie wel wat behulpzame tooltips maar verder zoek je het maar uit.

Wel gingen de missies goed, eigenlijk maar 1 keer geraakt en mijn uiteindelijke 4 huurlingen allemaal nog okay. :+

edit: En er is een update voor Forza Motorsport met als het goed is veel fixes en een nieuwe track, Yas Marina. :)

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 14-11-2023 20:20 ]

Vooruitblikje naar Rollerdrome die later deze maand in GP komt:

Reviews:

https://www.metacritic.co...itic-reviews/?platform=pc

Gameplay trailer:

En wat achtergrond informatie over de game van een leuk YouTube kanaal Game Makers toolkit:

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2023 21:29 ]

Timothy3000 schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:18:
[...]

Ik twijfel nog. Wel in Amsterdam geweest in oktober en dat was tof.
G_Dragon schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:20:
[...]

Wij hebben geen plannen om erheen te gaan door een vol weekend verjaardagen, want we gaan Vrijdag (Verjaardag vrienden) en Zaterdagavond (Verjaardag vader) uit eten. Dan Zondag ook weer plannen, als we niks hadden gehad was het misschien wel een leuk idee geweest om daar af te spreken :D !
Laatste keer dat ik erheen ben geweest moet iets van 2015 ofzo zijn geweest, misschien iets later. Daar heb ik toen echt een huge ass Mario figure/statue gehaald, echt een hele grote. Ben benieuwd waarmee ik nu weer thuiskom, of juist heel weinig, haha.

Vorig jaar in september was het geloof ik was ik bij een game beurs, maar die viel verschrikkelijk tegen. Geen spijt van want het was wel geweldig om al mijn vrienden (wonen allemaal in het westen) te zien na lange tijd, die zullen er zaterdag ook zijn. Ik verwacht dat het sowieso erg tof zal worden.

• Ht87
Exactor it schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:04:
[...]

Dat is een boude stelling. Helemaal de weg kwijt qua marketing. Misschien vindt MS de NL markt niet interessant genoeg om voor xbox aandacht en geld in te steken. Dat geldt ook voor Walmart en Target. Zijn die ook helemaal de weg kwijt? Of richten ze zich op een andere markt?

Het hele dorp hier hangt vol met posters en uitgeknipte knipsels aan de ramen. Het een steekt de ander aan wellicht, maar er wordt mega in gekeken en geknipt. Of het voor Xbox interessant is zal Microsoft wel uitgezocht hebben en tot ‘nee’ zijn gekomen. Of ze onderschatten de ‘sinterklaas markt’ tov de ‘santa clause markt’.

• Timothy3000
Die speelgoedboekjes worden inderdaad nog volop gebruikt. Maar in hoeverre zijn Xboz games interessant voor kids? Er zijn sowieso amper fysieke Xbox games te koop bij Intertoys e.d., maar kids zullen toch sowieso al eerder voor Nintendo of misschien Sony gaan.

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Na alle positieve berichten over Alan Wake heb ik toch het origineel maar even opgepikt uit de budgetbak. Het verhaal weer eens goed opfrissen. Ik heb niet al te lang geleden Control nog gespeeld en ook daar was het echt goed gedaan hoe ze naar het origineel verwezen. Zin in 😀
Timothy3000 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 07:55:maar kids zullen toch sowieso al eerder voor Nintendo of misschien Sony gaan.
En hoe komt dat ? ;)
Niet voor niets dat alle banken al van oudsher van die leuke spaarrekeningetjes hebben voor de kinderen.
Tegenwoordig kan je je kinderen ook “lekker makkelijk” mee laten doen met je mobiele telefoonabonnement.
En de reclames van speelgoed tijdens de kindertv vliegen je om de oren.
Microsoft laat hier wel echt hele grote steken vallen.

Je hebt soms games waarbij er scènes of levels of momenten zijn die je jarenlang bijblijven en waar je afhankelijk van de scène of levels een enorme smile op je gezicht krijgt als je er aan terugdenkt.

Een aantal persoonlijke voorbeelden zijn:
  • De eerste keer dat ik wisselde naar first person view in Jurassic Park op de SNES.
  • Het laatste level in Halo 3 in 4 player coop.
  • De eerste keer dat ik een sub 8 reed in GPL.
  • De laatste twist en cutscenes in Metal Gear Solid 3.
  • De opening cutscene in Final Fantasy 8.
  • De eerste keer dat ik Bioshock 1 speelde op mijn HD ready tv. Dat water O+ .
  • De vele keren dat we met 4 man iedereen genadeloos inmaakte met GoW1
En mogelijk komt daar nog een momentje bij… Namelijk het level Initation 4 van Alan Wake.
spoiler:
het “musical” level
. Wat heb ik daar van genoten. :) Deze game blijft alle verwachtingen constant overtreffen. Het is dat het niet een heel toegankelijke game is (niet zozeer vanwege gameplay maar vanwege schrikmomenten, verhaal en backstory) anders zou ik haast zeggen dat deze game eigenlijk door een ieder gespeeld en ervaren moet worden, alleen niet door kinderen die nog plaatjes uit de Intertoys knippen, daar is de game veel te eng voor :P

Ik ben denk ik op de helft van de game en enorm benieuwd wat Remedy voor mij nog in petto heedt. Wat een game.

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:53:
[...]

En hoe komt dat ? ;)
Niet voor niets dat alle banken al van oudsher van die leuke spaarrekeningetjes hebben voor de kinderen.
Tegenwoordig kan je je kinderen ook “lekker makkelijk” mee laten doen met je mobiele telefoonabonnement.
En de reclames van speelgoed tijdens de kindertv vliegen je om de oren.
Microsoft laat hier wel echt hele grote steken vallen.
Denk niet dat Microsoft hier steken laat vallen, Microsoft zit gewoon niet in die markt meer. En op termijn gaat Sony hier ook wel uit, misschien blijft Nintendo hier dan nog bij.

Je moet niet vergeten dat er behoorlijk wat geld uitgegeven moet worden om in die speelboeken en reclames te komen. Natuurlijk heeft Microsoft dat geld maar dat besteden ze er gewoon niet meer aan.

Tevens is de strategie van Microsoft (ze zeggen het nog niet net maar je ziet het aan alles en de leaks) dat fysieke media eruit gaat. Op dat moment is een console niet meer interessant voor de speelgoed winkel want je koopt dan alleen een console daar en daar zitten die winkels toch ook niet meer op te wachten.

Vroegah haalde we ook films bij de videotheek, dat is ook al weg.

• lars1986
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 08:52
Vraagje! Zijn er nog veel mensen met problemen qua resolutie xbox series x en LG tv's?

Heb een Series X vanaf begin en heb sinds kort een LG G2 tv maar eigenlijk sinds een week altijd problemen bij het opstarten van mijn Xbox resolutie staat bij opstarten continue op 640x480 kan het wel weer aan de praat krijgen door veel opties aan en uit te vinken maar lijkt me niet de bedoeling dit continue te doen? Iemand hier een definitieve oplossing? De LG tv's worden overal aangeraden voor gaming maar dit is wel erg slecht! Met mijn vorige Philips tv helemaal geen problemen gehad lijkt echt een problem LG / Xbox??

• On_E

On_E

Housemusic

@lars1986

Ik heb een CX en niet dat probleem.

Heb je HDMI-CEC uit staan op de XBox? Zo niet, doe dat eens? :)

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 15-11-2023 14:28 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 15:16
lars1986 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:06:
Vraagje! Zijn er nog veel mensen met problemen qua resolutie xbox series x en LG tv's?

Heb een Series X vanaf begin en heb sinds kort een LG G2 tv maar eigenlijk sinds een week altijd problemen bij het opstarten van mijn Xbox resolutie staat bij opstarten continue op 640x480 kan het wel weer aan de praat krijgen door veel opties aan en uit te vinken maar lijkt me niet de bedoeling dit continue te doen? Iemand hier een definitieve oplossing? De LG tv's worden overal aangeraden voor gaming maar dit is wel erg slecht! Met mijn vorige Philips tv helemaal geen problemen gehad lijkt echt een problem LG / Xbox??
Nee, op mijn huidige LG 77C3 en vorige 65C9 nooit dat probleem gehad.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:22
lars1986 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:06:

Op m'n CX heb ik ook eens in de zoveel tijd dat de XSX met een verkeerde resolutie opstart. Dit is al heeeeel lang gaande. Even een complete reboot is voldoende om het te verhelpen. In percentages uitgedrukt dat dit gebeurt, misschien 5%.

• lars1986
CEC idd al uitgezet... Zie inderdaad veel oude berichten al hierover maar blijkbaar nog niet helemaal opgelost :(

Ook een reboot geeft vaak geen oplossing moet echt de settings van de xbox aanpassen en dan alle 4k opties weer aanvinken beetje omslachtig om dit telkens te doen.. afgelopen week bijna elke keer bij opstarten xbox problemen! Ga bij LG en Microsoft maar is een ticket aanmaken!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 12:07
lars1986 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:54:
CEC idd al uitgezet... Zie inderdaad veel oude berichten al hierover maar blijkbaar nog niet helemaal opgelost :(

Ook een reboot geeft vaak geen oplossing moet echt de settings van de xbox aanpassen en dan alle 4k opties weer aanvinken beetje omslachtig om dit telkens te doen.. afgelopen week bijna elke keer bij opstarten xbox problemen! Ga bij LG en Microsoft maar is een ticket aanmaken!
Sporadisch last van gehad. Wisselen van input kanaal was voor mij al voldoende. Dat al eens gedaan?

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:50

Polariteit

Fietsende fotografeur

Hier ook sporadisch last van dat issue. Tv uit en weer aanzetten is voldoende.

Ik heb er ook jog een versterker tussen zitten. Heb het idee dat het vooral optreedt als ik alle 3 de apparaten te snel na elkaar aanzet...

• lars1986
kanaal wisselen nog niet geprobeerd volgende keer even checken thanks!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20-11 15:01
Verdorie bij allebei m'n xbox controllers is ineens de LB knop naar z'n grootje :+

Zouden ze ''toevallig'' in de aanbieding zijn met Black Friday!?
Of weet iemand waar je ze het beste kan halen? Die krengen zijn duur zag ik op google.
Pagina: 1 ... 176 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord