Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:06
In de winkels zijn ook amper Xbox games te vinden. Ze spelen volledig in op Gamepass maar dat gaat ten koste van zichtbaarheid in winkels, speelgoedboekjes e.d.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
Maar komt het door MSFT/Xbox dat er bijna geen Xbox games op staan of is het de winkel die verwachten meer ps games te verkopen en dus daar vol op inzetten?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Gisteren eindelijk Gears 5 uitgespeeld. Zat altijd enorm te bashen op deze game, maar de laatste 2 uurtjes waren toch wel erg spectaculair moet ik zeggen!

Wanneer komt deel 6? :7

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 06-11-2023 10:18 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:17:
Gisteren eindelijk Gears 5 uitgespeeld. Zat altijd enorm te bashen op deze game, maar de laatste 2 uurtjes waren toch wel erg spectaculair moet ik zeggen!

Meteen door met de Hyvebuster dlc!
Dat is echt een pareltje.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Hulleman
justifire schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:20:
[...]

Meteen door met de Hyvebuster dlc!
Dat is echt een pareltje.
Ben ik gisteren mee begonnen. Net door de lava gevaren :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:18
loki504 schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:58:
Maar komt het door MSFT/Xbox dat er bijna geen Xbox games op staan of is het de winkel die verwachten meer ps games te verkopen en dus daar vol op inzetten?
Beetje van beiden lijkt me. MS zet nauwelijks in op de NL markt. Dus ze zullen wss ook niet winkels opbellen en langsgaan met standjes en merch. Tegelijk zal de winkel meer verdienen aan een metertje PS zooi dan een metertje xbox zooi en kiezen ze dus voor dat eerste.

Ik snap MS wel overigens. Taal is wel een issue in de EU. Net als afwijkende regels in alle landen (denk bijv aan NL garantierechten tov EU standaard). Het kost ze waarschijnlijk meer om een euro te verdienen in de EU dan in de VS/UK.
Ik heb momenteel eerst genoeg te spelen met Dead Space en The Crew: Motorfest, af en toe even een race tussendoor met my team in F1 2023. Volgende maand komt Avatar: Frontiers Of Pandora uit van Ubisoft, even wachten tot die hoge prijzen gaan dalen naar betaalbare prijzen voordat ik hem aanschaf. Al scheelt mij het wel al 50% van de prijs aangezien mijn bonusvader hem ook wil spelen, dan delen we vaak de prijs.

Vorige week ook nog eens begonnen aan de campaign van CoD Mw3 maar die trekt me niet zo door de open missies dus dat spel maar op een laag pitje gezet, wel jammer want normaal speel ik er zo doorheen. Maar je word nu zo uit het verhaal gehaald door deze nieuwe manier van missies..

En dan speelt mijn vriendin nog wekelijks Red Dead Redemption 2 waar ik dan lekker naast zit op de Nintendo Switch en mee kijk met haar avonturen.

Waar zijn jullie nu momenteel vooral mee bezig? :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op maandag 6 november 2023 @ 00:16:
[...]

Nee nee nee...
Die 69 miljard moet niet terugverdiend worden, die moet renderen. En ja dat is wat anders. Het resultaat van ABK zal beter zijn dan het geld op de bank laten staan, cash geld is een flut investering voor een bedrijf als Microsoft. Daarnaast helpt het hun om hun strategische doelen te behalen zoals een speler van betekenis worden op de mobiele gaming markt en gamepass versterken (op de wat langere duur).

Natuurlijk wil Microsoft geld verdienen maar dat idee dat de aanschaf zo snel mogelijk weer 69 miljard terug op de bank moet zetten ten koste van alles is gewoon niet correct.

Verder wel eens dat het goed is om kritisch te blijven hoor, blinde loyaliteit aan superrijke multinationals is nergens goed voor. Maar dat foutieve argument moet echt eens uitsterven.
Ja, zo'n 9 jaar geleden kocht Microsoft Mojang voor 2,5 miljard dollar.
Iedereen verklaarde Microsoft voor gek, en riep toen ook dat ze dat bedrag nooit zouden terugverdienen. En dat klopt (voorlopig) ook. Er werd ook uitgelegd waarom Microsoft het toch deed, maar blijkbaar klinkt die redenatie nog steeds contra-intuïtief :)
Simpel gezegd: dat geld op de bank doet helemaal niets, het is een oorlogskas om gebruikt te worden - en dat doet Microsoft dus.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:56:
Aangezien de MW3 beta tegenviel hebben vrienden en ik Battlefield 2042 geïnstalleerd en dat bevalt nu prima voor de online sessies. :)

Zelf speel ik Forza Motorsport, career en af en toe een online race. Mortal Kombat 11, ben met alle karakters de arcade/tower mode aan het spelen voor de verschillende eindes. En ik speel nog altijd Rocket League en Slay the Spire. Moet Starfield ook weer een oppikken nog, genoeg te spelen inderdaad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:29:
[...]

Aangezien de MW3 beta tegenviel hebben vrienden en ik Battlefield 2042 geïnstalleerd en dat bevalt nu prima voor de online sessies. :)
Ja is Battlefield 2042 nog een beetje gered door de updates? Want de eerste maanden viel er weinig positiefs over te lezen in de topic's, want dat zou echt super tof zijn als ze het gelukt zijn om het spel te redden. Doet me gelijk denken aan Fallout 76, die ook slecht werd ontvangen en nu pas echt heerlijk weg speelt.
Zelf speel ik Forza Motorsport, career en af en toe een online race. Mortal Kombat 11, ben met alle karakters de arcade/tower mode aan het spelen voor de verschillende eindes. En ik speel nog altijd Rocket League en Slay the Spire. Moet Starfield ook weer een oppikken nog, genoeg te spelen inderdaad.
Lekker bezig met Mortal Kombat 11, dat zijn spellen die ik nooit echt leuk heb gevonden maar ziet er altijd wel lekker brute uit die killcams!

Forza Motorsport staat er bij mij nog wel op maar ik weet niet of ik hem ga uitspelen, ik mis gewoon iets in de besturing. Ik vond Forza Motorsport 3 en 4 op een of andere manier veel uitgebreider of zie ik dit verkeerd? Geen idee wat maar het gaat allemaal zo stroef en heb niet echt idee van snelheid, misschien ben ik verwend met F1 23? Maar ik kom er gewoon niet doorheen en zal zeker blijven proberen :)

Starfield staat ook nog steeds hoog op mijn lijstje en kan ook echt niet meer wachten om weer te gaan spelen, alleen ben ik helaas afhankelijk van Bethesda. Ze hebben nu 2 kleine updates gedaan sinds hun eerste grote update, nu gaat binnenkort als ik hun Twitter mag geloven een tweede grote update uitkomen en hopelijk zit daar de fix in voor mijn saves.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:37:
[...]

Ja is Battlefield 2042 nog een beetje gered door de updates? Want de eerste maanden viel er weinig positiefs over te lezen in de topic's, want dat zou echt super tof zijn als ze het gelukt zijn om het spel te redden. Doet me gelijk denken aan Fallout 76, die ook slecht werd ontvangen en nu pas echt heerlijk weg speelt.

[...]

Lekker bezig met Mortal Kombat 11, dat zijn spellen die ik nooit echt leuk heb gevonden maar ziet er altijd wel lekker brute uit die killcams!

Forza Motorsport staat er bij mij nog wel op maar ik weet niet of ik hem ga uitspelen, ik mis gewoon iets in de besturing. Ik vond Forza Motorsport 3 en 4 op een of andere manier veel uitgebreider of zie ik dit verkeerd? Geen idee wat maar het gaat allemaal zo stroef en heb niet echt idee van snelheid, misschien ben ik verwend met F1 23? Maar ik kom er gewoon niet doorheen en zal zeker blijven proberen :)

Starfield staat ook nog steeds hoog op mijn lijstje en kan ook echt niet meer wachten om weer te gaan spelen, alleen ben ik helaas afhankelijk van Bethesda. Ze hebben nu 2 kleine updates gedaan sinds hun eerste grote update, nu gaat binnenkort als ik hun Twitter mag geloven een tweede grote update uitkomen en hopelijk zit daar de fix in voor mijn saves.
Zeker, veel foute beslissingen teruggedraaid, veel maps aangepast, er is een 64 speler Conquest mode (ipv 128), er zijn een paar nieuwe maps en operators bijgekomen, etc.

Het is zeker niet mijn favoriete Battlefield, maar in vergelijking met hoe ie na de release was wel echt een stuk leuker om te spelen nu. :)

FM vind ik juist heerlijk rijden, beetje tussen sim en arcade in en dat bevalt mij wel, hopelijk binnenkort de nieuwe update die wat bugs op zou moeten lossen want die zijn soms wel irritant.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:03:
[...]

Zeker, veel foute beslissingen teruggedraaid, veel maps aangepast, er is een 64 speler Conquest mode (ipv 128), er zijn een paar nieuwe maps en operators bijgekomen, etc.

Het is zeker niet mijn favoriete Battlefield, maar in vergelijking met hoe ie na de release was wel echt een stuk leuker om te spelen nu. :)
Dat is fijn om te horen, want het is soms nog maar de vraag of ze een spel wel weten te redden! Vind je hem zelfs beter dan Battlefield 3? Want dat vind ik nog steeds een van de mooiste, vergeet mijn eerste online ervaring nooit meer haha
FM vind ik juist heerlijk rijden, beetje tussen sim en arcade in en dat bevalt mij wel, hopelijk binnenkort de nieuwe update die wat bugs op zou moeten lossen want die zijn soms wel irritant.
Goed om te horen dat de meningen verschillen, dit is heel belangrijk! :)
Ik hoop dat de nieuwe update ook het een en ander veranderd aan mijn punten zodat ik het misschien ooit nog wel ga uitspelen.

• Hulleman
Gears 5 net uit, dus nu hyvebusters aan het spelen. Hiervoor Lies of P gespeeld. De vrouw speelt nu vampire survivor op de Switch. RDR2 ben ik ook weer een beetje aan het spelen. Die game bij release gespeeld op de PS4pro en viel me tegen. Nu weet ik wat me te wachten staat en speelt nu best rustgevend weg. En het ziet er op de XSX écht goed uit!

[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 06-11-2023 14:32 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
FrankoNL schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:47:
[...]

Afijn, mijn punt blijft: Wees een kritisch consument. MS, Sony, Nintendo etc zijn niet je vrienden en uiteindelijk alleen maar uit op jouw portemonnee. Stem daar dan ook mee :)
Net zo effectief als de blanco stem? Ik denk dat de kans dat je iets bereikt groter is wanneer je een klacht op de mail zet dan wanneer je iets uit protest niet aanschaft. Op basis van dat laatste heeft het bedrijf immers geen idee waar het probleem zit.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
Fireshade schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:28:
[...]

Ja, zo'n 9 jaar geleden kocht Microsoft Mojang voor 2,5 miljard dollar.
Iedereen verklaarde Microsoft voor gek, en riep toen ook dat ze dat bedrag nooit zouden terugverdienen. En dat klopt (voorlopig) ook. Er werd ook uitgelegd waarom Microsoft het toch deed, maar blijkbaar klinkt die redenatie nog steeds contra-intuïtief :)
Simpel gezegd: dat geld op de bank doet helemaal niets, het is een oorlogskas om gebruikt te worden - en dat doet Microsoft dus.
Ik denk dat consumenten het concept kopen en terug verdienen vaak te letterlijk nemen. Wanneer je voor 2.5 miljard iets koopt en dat levert elk jaar 100 miljoen op dan duurt het 25 jaar voor het is terug verdiend.

Echter dat is dan ook het idee niet. Het idee is dat op de eerste plaats het bedrijf zijn waarde behoud. Doe je het goed dan kun je het later voor minimaal hetzelfde bedrag verkopen, zo niet meer. Daarnaast levert dit voorbeeld een rendement op van 4% per jaar. Wat nog altijd oneindig veel meer is dan je voor zakelijke spaartegoeden krijgt. Momenteel krijg je bij ING 0% boven de 10 miljoen. Daarnaast kan een bedrijf natuurlijk strategische redenen hebben. Denk aan KPN die Reggefiber overnamen.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 06-11-2023 15:39 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11 07:42
Zijn er hier nog die remnant 2 spelen?

Ga deze waarschijnlijk kopen. Alle twijfel nog tussen deze en diablo 4
Bieren89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:40:
Zijn er hier nog die remnant 2 spelen?

Ga deze waarschijnlijk kopen. Alle twijfel nog tussen deze en diablo 4
Over en week of drie weer, zodra de dlc uitkomt *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Bieren89
justifire schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:50:
[...]

Over en week of drie weer, zodra de dlc uitkomt *O*
Al wel wat van gezien maar is het te doen solo?

• Exactor it
Bieren89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:56:
[...]

Makkelijker dan met @justifire! :o

Het is allemaal makkelijk solo te doen. Remnant 2 is geweldig. Ik speel die liever dan Diablo 4,al is dat ook geen verkeerd spel.

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 06-11-2023 17:10 ]

• Bieren89
Exactor it schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:09:
[...]

Makkelijker dan met @justifire! :o

Het is allemaal makkelijk solo te doen. Remnant 2 is geweldig. Ik speel die liever dan Diablo 4,al is dat ook geen verkeerd spel.
Haha heb de eerste een beetje gespeeld maar gestopt omdat somige bosses niet lukte |:(

Diablo 4 had ik op pc al gespeeld toen die net uitkwam. Maar kort daarna is men pc stuk gegaan.

En vindt bij diablo 4 zie je niet echt wat armor en wapen je vast heb en net wat op de wiki gezeten van remnant 2 en die special wapens en de armor sets zien er wel tof uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Bieren89 op 06-11-2023 17:16 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:04
Finraziel schreef op maandag 6 november 2023 @ 00:16:
[...]

Nee nee nee...
Die 69 miljard moet niet terugverdiend worden, die moet renderen. En ja dat is wat anders. Het resultaat van ABK zal beter zijn dan het geld op de bank laten staan, cash geld is een flut investering voor een bedrijf als Microsoft. Daarnaast helpt het hun om hun strategische doelen te behalen zoals een speler van betekenis worden op de mobiele gaming markt en gamepass versterken (op de wat langere duur).

Natuurlijk wil Microsoft geld verdienen maar dat idee dat de aanschaf zo snel mogelijk weer 69 miljard terug op de bank moet zetten ten koste van alles is gewoon niet correct.

Verder wel eens dat het goed is om kritisch te blijven hoor, blinde loyaliteit aan superrijke multinationals is nergens goed voor. Maar dat foutieve argument moet echt eens uitsterven.
Ja eens. Die 69 miljard moet natuurlijk niet direct in cash terugkomen maar het moet wel waarde blijven vertegenwoordigen. Dat bedoel ik met “terugverdienen” maar ben het wel eens dat het een wat ongelukkige term is.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:04
Ht87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 22:37:
[...]

Ja maar dan wil je toch wel de consoles, controllers etc verkopen? Zeker met de Sint waar ook ouders in de markt zijn. Dat blad van de toy champ is 180 pagina’s dik. Daar past toch wel een half a4 Xbox in zou je zeggen.
Ik ken eerlijk gezegd niemand met kinderen (waaronder familie) waarbij de kinderen een Xbox hebben in plaats van een PlayStation.

• Exactor it
Bieren89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:13:
[...]

Haha heb de eerste een beetje gespeeld maar gestopt omdat somige bosses niet lukte |:(

Diablo 4 had ik op pc al gespeeld toen die net uitkwam. Maar kort daarna is men pc stuk gegaan.

En vindt bij diablo 4 zie je niet echt wat armor en wapen je vast heb en net wat op de wiki gezeten van remnant 2 en die special wapens en de armor sets zien er wel tof uit.
Van remnant 1 snapte ik vrij weinig. Ben na een uurtje gekapt. 2 is veel duidelijker qua opzet.
Hulleman schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:17:

Mag van mij volgend jaar komen :) Ben wel weer toe aan een GoW multiplayer! Heerlijke georganiseerde chaos.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Tweede kleine op komst, veranderd van werk en een vijfjarige die aan het voetballen en zwemmen is. Kom er amper aan toe om de Xbox aan te zetten helaas. Wanneer het kan doe ik een race in FM (rijdt heel fijn met controller, goed gedaan) en klein beetje cyberpunk. Heb Starfield geïnstalleerd, maar daar zit nog maar paar uur in helaas.

Na de winter weer meer tijd, maar dan zal er vast wel weer een ander excuus zijn, haha.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

uchiha tijntje schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:12:
[...]

Mag van mij volgend jaar komen :) Ben wel weer toe aan een GoW multiplayer! Heerlijke georganiseerde chaos.
Je kunt op je vingers natellen dat het open world gaat zijn. Las ook wat geruchten over 1st person?

loki504 schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:58:
Marges op games en consoles zijn laag voor retail. Je moet flinke volumes wegzetten om het rendabel te krijgen. Dan is Xbox de eerste die afvalt. Vierkante meters in een winkel moeten renderen. Omzet per m2 zeg maar. En die rekensom is voor Xbox een lastige in Europa.

Mijn oom heeft (een iets kleinere) speelgoedwinkel in België en koopt al helemaal geen consoles of games meer in. Heeft te weinig doorloop en lastig te concurreren met online, aldus hem. N=1 uiteraard, maar ik snap het wel.

Wom schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:02:
[...]

Je kunt op je vingers natellen dat het open world gaat zijn. Las ook wat geruchten over 1st person?
Denk dat ze veel geleerd hebben qua pacing van de SP van Gears 5. Ben erg benieuwd, want de wereld van Gears biedt zoveel mogelijkheden qua verhaal. Ze hebben met Gears Tactics al een hele leuke uitstap gemaakt qua genre met daarbij een tof verhaal (veel backstory).

De geruchten van 1st person zijn waarschijnlijk te herleiden naar Cliff Blezinsky. Die had graag een 1st person GoW willen zien.

Wat ik zelf erg tof zou vinden is een survival horror game in deze wereld. Een zeer “compacte game” waar je bijvoorbeeld speelt als een stranded.

Maar naast dat ik erg kan genieten van de wereld van Sera is de MP waar ik de meeste uren in spendeer. :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2023 20:24 ]

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 10:34
Is er iets veranderd mbt gamesharing? Het lijkt erop dat nog maar 1 iemand binnen de familie het spel kan spelen?

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:12

Red dead redemption 2 gekocht met de Microsoft points, eigenlijk met tegenzin de eerste paar hoofdstukken door te spelen, ik heb paar jaar terug op Stadia vooral de main quest gespeeld en wil de wereld nog wat verkennen, maar wel een character hebben opgebouwd met goede wapens en wat cash. Dus snel door t begin heen en dan verdiepen ;)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
- Dave the Diver (op de switch)
- CoD: MW3 (nu nog even SP maar vanaf donderdag weer vol aan de MP)

Edit: Wel balen dat Dave niet op de XsX of Ps5 uit is, Switch heeft lange laadtijden die ik helemaal niet meer gewend ben 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 06-11-2023 22:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bieren89 schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:56:
[...]

Gewoon op Easy zetten, dat is hier de norm.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:49

ilm

@G_Dragon alle games zouden gewoon cross-saves in de cloud moeten hebben. Zo was ik ook vertrokken met Yakuza 0 op pc, 10 uur in ofzo, maar kan me er niet toe aanzetten alles te herdoen op de xbox.

Verder heb ik dead space remake afgerond. De grafische verbeteringen maken het nog zoveel beter. Veel zaken die ik me niet meer herinnerde en het verhaal was zowaar nog beter. Fantastische ervaring (roty :) ). Alleen wil ik nu meer dead space. :(

Om het zwarte gat wat op te vullen nu bezig aan grounded. Lang uitgesteld wegens de focus op multi-player, maar altijd fan van Obsidian geweest en ze stellen voorlopig niet teleur. Er is juist genoeg verhaal / doelen (heb ik nodig), maar het is de wereld die me meetrekt. Grafische ook prima, mooie tekenstijl.
Donstil schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:43:
[...]

Gewoon op Easy zetten, dat is hier de norm.
Ik speel dark souls zelfs op story-mode. ;)
ilm schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:28:
@G_Dragon alle games zouden gewoon cross-saves in de cloud moeten hebben. Zo was ik ook vertrokken met Yakuza 0 op pc, 10 uur in ofzo, maar kan me er niet toe aanzetten alles te herdoen op de xbox.

Verder heb ik dead space remake afgerond. De grafische verbeteringen maken het nog zoveel beter. Veel zaken die ik me niet meer herinnerde en het verhaal was zowaar nog beter. Fantastische ervaring (roty :) ). Alleen wil ik nu meer dead space. :(

Om het zwarte gat wat op te vullen nu bezig aan grounded. Lang uitgesteld wegens de focus op multi-player, maar altijd fan van Obsidian geweest en ze stellen voorlopig niet teleur. Er is juist genoeg verhaal / doelen (heb ik nodig), maar het is de wereld die me meetrekt. Grafische ook prima, mooie tekenstijl.

[...]

Veel plezier met Grounded. Hij is echt prima solo te doen. :) Coop is leuk maar zeker niet verplicht. Om de wereld lekker te ontdekken zou ik zelfs solo adviseren omdat je lekker je eigen tempo kan bepalen en je eigen plan kan trekken.

• Timothy3000
Spiderman 2 op PS5 en ik wacht vrij ongeduldig op de nieuwe Yakuza deze week.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:05:
[...]

Ik was met Spiderman 2 bezig maar had daarvoor net Miles Morales uitgespeeld dus toch wat slingermoe geworden denk ik.

Pak hem over een tijdje wel weer op.

Hier nu weer mount and blade 2 bannerlord herondekt en ben weer flink aan het raiden door het land 8)
Hulleman schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:30:
[...]

Gears 5 net uit, dus nu hyvebusters aan het spelen. Hiervoor Lies of P gespeeld. De vrouw speelt nu vampire survivor op de Switch. RDR2 ben ik ook weer een beetje aan het spelen. Die game bij release gespeeld op de PS4pro en viel me tegen. Nu weet ik wat me te wachten staat en speelt nu best rustgevend weg. En het ziet er op de XSX écht goed uit!
Gears 5, oef wat heb ik dat spel al een tijd niet meer gespeeld. Maar die had wel weer een sterk verhaal, daarna niet meer aangeraakt. Hyvebusters? Dat zegt mij helemaal niks, maar ik ben wel heel blij om te lezen dat je Red Dead Redemption 2 nog een kans geeft! Ik zit eraan te denken om volgend jaar ergens aan mijn zoveelste playthrough te gaan beginnen, ben inmiddels de tel al kwijt geraakt hoe vaak ik het spel opnieuw heb gespeeld ( gok ergens tussen de 4 en 8 keer ).

Wom schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:01:
[...]

Tweede kleine op komst, veranderd van werk en een vijfjarige die aan het voetballen en zwemmen is. Kom er amper aan toe om de Xbox aan te zetten helaas. Wanneer het kan doe ik een race in FM (rijdt heel fijn met controller, goed gedaan) en klein beetje cyberpunk. Heb Starfield geïnstalleerd, maar daar zit nog maar paar uur in helaas.

Na de winter weer meer tijd, maar dan zal er vast wel weer een ander excuus zijn, haha.
Ja dan gaat je aandacht wel naar iets anders met een tweede kleine op komst, nog gefeliciteerd trouwens met dit geweldige nieuws!
Dan heb je ook amper tijd om grote titels zoals Starfield en Cyberpunk 2077 te spelen, want daar ben je gemiddeld wel meer dan 100 uur zoet mee. En bij Forza kan af en toe een race wel even lekker zijn inderdaad, ik herken dat heel erg bij mezelf met F1 2023. Even het hoofd leegmaken en ontspannen racen :)
Maar weetje? wat in het vat zit verzuurt niet he? Dus geen haast je komt vanzelf wel aan het eind van deze spellen.

Ht87 schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:30:
[...]

Red dead redemption 2 gekocht met de Microsoft points, eigenlijk met tegenzin de eerste paar hoofdstukken door te spelen, ik heb paar jaar terug op Stadia vooral de main quest gespeeld en wil de wereld nog wat verkennen, maar wel een character hebben opgebouwd met goede wapens en wat cash. Dus snel door t begin heen en dan verdiepen ;)
Oh waarom zou je met tegenzin die eerste hoofdstukken doorspelen, probeer er nou juist van te genieten en het beste eruit te halen. Daarna kan je lekker rustig je gang gaan in deze prachtige wereld, zoals ik hierboven ook al zei wil ik volgend jaar weer een nieuwe playthrough gaan starten.

Donstil schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:42:
[...]

- Dave the Diver (op de switch)
- CoD: MW3 (nu nog even SP maar vanaf donderdag weer vol aan de MP)

Edit: Wel balen dat Dave niet op de XsX of Ps5 uit is, Switch heeft lange laadtijden die ik helemaal niet meer gewend ben 8)7
Ja vanaf Donderdag mogen we inderdaad al helemaal losgaan met de Multiplayer, hopelijk is het een stuk beter dan de Single Player en worden er bij veel meer modi weer split screen ondersteund. Want zoals bij Infected kon je opeens in Modern Warfare 2 geen split screen meer gebruiken, echt super dom..

Ik ken dat ander spel Dave The Diver zelf niet, maar kan me voorstellen dat je alleen al om de snellere laadtijden graag zou willen dat dit spel naar de huidige generatie consoles komt!

ilm schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 00:28:

[...]

Waarom zou dat moeten? Het kan handig zijn voor mensen die op verschillende platformen spelen of inderdaad zoals jou overstappen, maar dit was altijd al een risico van het overstappen. Het zou natuurlijk wel een mooi gebaar zijn als ontwikkelaars hier wat meer op inspelen voor de gamer, dus helemaal ongelijk kan ik je niet geven.

Ben je nu al door Dead Space heen? Wow dat heb je voor mijn gevoel wel heel snel gedaan, mag ik vragen op welk niveau je hebt gespeeld? Want ik speel zelf op Hard en vind het soms nog best lastig, ben in Chapter 5.

Oeh je bent begonnen aan Grounded, dat is toch echt een van de grootste verrassing na de release van Red Dead Redemption 2. Het is solo te doen want @uchiha tijntje heeft het ook grotendeels in zijn eentje gedaan, maar daarnaast hebben we ook best veel samen gespeeld. Ik zit nu nog in een server bij vrienden die echt veel te overpowered zijn voor de wereld, waardoor hun het zelfs soms saai vinden haha

Timothy3000 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:05:
[...]

Hoe is Spiderman 2? Lijkt me namelijk echt geweldig, maar heb er de console niet voor :D

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:12
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:12:

[...]
Oh waarom zou je met tegenzin die eerste hoofdstukken doorspelen, probeer er nou juist van te genieten en het beste eruit te halen. Daarna kan je lekker rustig je gang gaan in deze prachtige wereld, zoals ik hierboven ook al zei wil ik volgend jaar weer een nieuwe playthrough gaan starten.

Haha nou het is eigenlijk de zoveelste keer dat ik dat begin speel, je weet precies wat er gaat gebeuren dus het is even een ‘moetje’. Overigens wel weer heel erg lol gehad om de dronken Lenny missie, dat dan weer wel ;)
Overigens mezelf voorgenomen om eens een lage honor te krijgen; maar ik ben toch weer de do-good cowboy met ruwe bolster blanke pit merk ik :P

[ Voor 39% gewijzigd door Ht87 op 07-11-2023 09:42 ]

• Hulleman
[...]

Gears 5, oef wat heb ik dat spel al een tijd niet meer gespeeld. Maar die had wel weer een sterk verhaal, daarna niet meer aangeraakt. Hyvebusters? Dat zegt mij helemaal niks, maar ik ben wel heel blij om te lezen dat je Red Dead Redemption 2 nog een kans geeft! Ik zit eraan te denken om volgend jaar ergens aan mijn zoveelste playthrough te gaan beginnen, ben inmiddels de tel al kwijt geraakt hoe vaak ik het spel opnieuw heb gespeeld ( gok ergens tussen de 4 en 8 keer ).
Hyvebusters is een single player DLC. Speelt goed weg moet ik zeggen!

Ik was echt verbaasd over hoe goed RDR2 nog steeds in elkaar zit. Zo'n levendige en interactieve wereld, echt ongekend nog steeds. De muziek vond ik bij mijn eerste playthrough al lekker, maar nu geniet ik daar echt van. Rustig galopperen, beetje jagen met op de achtergrond dat western gitaar gepingel. Lekker hoor.

Eigenlijk heb ik ook wel zin in The Crew Motorfest. Lekker arcade scheuren. Maar die is me niet de volle mep waard en ik verwacht wel dat die snel in waarde daalt. Ook wel zin in de MW3 single player!

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 07-11-2023 09:49 ]

Ht87 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:38:
[...]

Haha nou het is eigenlijk de zoveelste keer dat ik dat begin speel, je weet precies wat er gaat gebeuren dus het is even een ‘moetje’. Overigens wel weer heel erg lol gehad om de dronken Lenny missie, dat dan weer wel ;)
Overigens mezelf voorgenomen om eens een lage honor te krijgen; maar ik ben toch weer de do-good cowboy met ruwe bolster blanke pit merk ik :P
Ja dan weet je na een paar keer wel wat er gaat gebeuren, maar dat maakt het niet minder leuk. Ik vind het verhaal te sterk om er zomaar even doorheen te skippen _/-\o_

Oh de bad cowboy dat heb ik nog nooit gedaan, lijkt me ook wel een keer leuk om te gaan doen. Misschien een idee voor volgend jaar! :D

Hulleman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:47:
[...]

Hyvebusters is een single player DLC. Speelt goed weg moet ik zeggen!

Ik was echt verbaasd over hoe goed RDR2 nog steeds in elkaar zit. Zo'n levendige en interactieve wereld, echt ongekend nog steeds. De muziek vond ik bij mijn eerste playthrough al lekker, maar nu geniet ik daar echt van. Rustig galopperen, beetje jagen met op de achtergrond dat western gitaar gepingel. Lekker hoor.

Eigenlijk heb ik ook wel zin in The Crew Motorfest. Lekker arcade scheuren. Maar die is me niet de volle mep waard en ik verwacht wel dat die snel in waarde daalt. Ook wel zin in de MW3 single player!
Een single player dlc van welk spel of klinkt deze vraag nu wel heel erg dom ? :D Wel fijn om te horen dat jij je er zo mee vermaakt, dat is natuurlijk het belangrijkste.

Ja gaaf he hoe goed Red Dead Redemption 2 nog in elkaar zit, herken zoveel dingen uit je verhaal waarbij ik denk och ja. Die gast die altijd op het station zit dan met zijn raar gepingel, die vergeet ik ook nooit meer :P.
Ik heb om het spel te eren gisteren toevallig nog een review online gezet waar ik al een week mee bezig was.

The Crew Motorfest is geweldig, dat kan je uit ervaring alvast vertellen. Gisteravond ook nog een paar uurtjes gespeeld en de RB18 vrijgespeeld, kijk de screenshots in het topic maar eens die ik gisteren heb gepost (Moet alleen de foto van de RB18 nog wel posten).

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:59:

Een single player dlc van welk spel of klinkt deze vraag nu wel heel erg dom ? :D Wel fijn om te horen dat jij je er zo mee vermaakt, dat is natuurlijk het belangrijkste.
Ah ik dacht dat je de link naar Gears 5 wel begreep, omdat ik het eerst over Gears 5 had O-)
Het is dus een SP DLC voor Gears 5. Zit ook in gamepass.

Goed om te lezen dat je je vermaakt met the crew. Hopelijk nog tegen een leuke prijs te koop rond BF.

Hulleman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:03:
[...]

Ah ik dacht dat je de link naar Gears 5 wel begreep, omdat ik het eerst over Gears 5 had O-)
Het is dus een SP DLC voor Gears 5. Zit ook in gamepass.

Goed om te lezen dat je je vermaakt met the crew. Hopelijk nog tegen een leuke prijs te koop rond BF.
Haha nee sorry ben soms wat traag van begrip :9
Dus die link legde ik niet zo snel, wist ook niet eens dat Gears 5 een uitbreiding had gekregen.

Ja ik hoop het wel voor je want het spel blijft echt een veel te hoge prijs hebben met de €70, ik heb het geluk gehad dat ik de speciale editie fysiek heb kunnen kopen voor €34 op Marktplaats. Nog een reden waarom ik soms nog het liefst fysiek koop :D

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:06:
[...]

Haha nee sorry ben soms wat traag van begrip :9
Dus die link legde ik niet zo snel, wist ook niet eens dat Gears 5 een uitbreiding had gekregen.

Ja ik hoop het wel voor je want het spel blijft echt een veel te hoge prijs hebben met de €70, ik heb het geluk gehad dat ik de speciale editie fysiek heb kunnen kopen voor €34 op Marktplaats. Nog een reden waarom ik soms nog het liefst fysiek koop :D
Ik koop en verkoop heel veel games op marktplaats :)

Hulleman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:14:
[...]

Ik koop en verkoop heel veel games op marktplaats :)
Dat scheelt je heel veel geld!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Sinds kort heb ik na een korte sessie last van pijnlijke scheuten in de tip van mijn duim. Dit komt waarschijnlijk door het bewegen van de rechter stick en als ik mijn duim daarbij vervolgens strek en druk geef tegen de rand ervan. Vooral met het naar links kijken in een game en tegelijk bewegen van de rechter thumb stick. Hierbij ga je automatisch de rand van de pook gebruiken.

Geen idee wat hier mee te doen, heb namelijk niet het idee dat ik teveel druk geef met het bewegen van het pookje. Irritant is het wel. Na verloop van tijd is de binnenkant van mijn duim aan de bovenkant echt pijnlijk.

Ervaringsdeskundigen hier?

[ Voor 5% gewijzigd door rutgergron op 07-11-2023 12:31 ]

rutgergron schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:31:
Sinds kort heb ik na een korte sessie last van pijnlijke scheuten in de tip van mijn duim. Dit komt waarschijnlijk door het bewegen van de rechter stick en als ik mijn duim daarbij vervolgens strek en druk geef tegen de rand ervan. Vooral met het naar links kijken in een game en tegelijk bewegen van de rechter thumb stick. Hierbij ga je automatisch de rand van de pook gebruiken.

Geen idee wat hier mee te doen, heb namelijk niet het idee dat ik teveel druk geef met het bewegen van het pookje. Irritant is het wel. Na verloop van tijd is de binnenkant van mijn duim aan de bovenkant echt pijnlijk.

Je hebt eerder aangegeven dat je ook last hebt van warmte bij een PS5 controller en last van je rechterwijsvinger vanwege het gebruiken van de trigger op een Xbox controller. Wellicht eens naar de dokter om te kijken of er iets aan de hand is. En dat laatste is niet eens een bewust woordgrapje.

Verwijderd

Met veel plezier The Planet of Lana doorgespeeld via GamePass. Een aanrader voor een makkelijk tussendoortje.
Deze ga ik dankzij de welkome tip nu proberen door te spelen.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:47
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:35:
[...]

Je hebt eerder aangegeven dat je ook last hebt van warmte bij een PS5 controller en last van je rechterwijsvinger vanwege het gebruiken van de trigger op een Xbox controller. Wellicht eens naar de dokter om te kijken of er iets aan de hand is. En dat laatste is niet eens een bewust woordgrapje.
Klinkt inderdaad als iets fysieks. Triggerfinger wellicht? En nee, ook dit keer geen woordgrapje. Serieus issue. Zelf ook gehad namelijk.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:35:
[...]

Goed geheugen :)

Heb is ook onmogelijk om voortdurend, tijdens het aimen met het rechter pookje je duim erop te laten rusten. Helemaal als je je duim moet strekken dan druk je ( lijkt mij ) automatisch tegen de rand aan.

Zal eens informeren bij huisarts maar misschien dat hier nog meer mensen last van hebben. Kan de elite 2 hier misschien wat in oplossen? Die hebben ook wat grotere ronde pookjes ipv de kleinere die standaard op de controller zitten.

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ben op zoek naar een draadloze headset voor mijn XSS. Ik kwam dit o.a. tegen:
review: Draadloze gaming headsets - Voor de nieuwe generatie consoles
Dit zijn volgens mij niet alle draadloze headsets die werken op de Xbox Series. Heeft iemand voor mij een complete lijst? Het mogen ook headsets zijn die niet meer nieuw te koop zijn.

Bij voorkeur zoek ik er een die ik kan verbinden met zowel de Xbox als een ander apparaat (bijvoorbeeld programma's kijken op de laptop terwijl ik via de TV game) al is het niet erg als dit niet kan.
En klopt het dat je beter een headset met dongle kan hebben dan die met bluetooth van de Xbox werkt? Of maakt het niet heel veel uit welke manier van verbinden het is?
Je kunt rubberen setjes kopen die over de sticks gaan. Dan heb je wat meer grip. Heb ooit een setje gekregen van een vriendelijke tweaker, gebruik dat nog steeds :)

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Wom schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:34:
Je kunt rubberen setjes kopen doen over de sticks gaan. Dan heb je wat meer grip. Heb ooit een setje gekregen van een vriendelijke tweaker, gebruik dat nog steeds :)
Goed te lezen dat je er nog steeds blij mee bent! :)

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 14:55
rutgergron schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:02:
[...]

Goed geheugen :)

Heb is ook onmogelijk om voortdurend, tijdens het aimen met het rechter pookje je duim erop te laten rusten. Helemaal als je je duim moet strekken dan druk je ( lijkt mij ) automatisch tegen de rand aan.

Zal eens informeren bij huisarts maar misschien dat hier nog meer mensen last van hebben. Kan de elite 2 hier misschien wat in oplossen? Die hebben ook wat grotere ronde pookjes ipv de kleinere die standaard op de controller zitten.
Goed idee. Je kan bij de elite ook de kracht op het pookje benodigd om van A naar B te gaan aanpassen met een sleuteltje, wellicht helpt dat je ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKa_pwH04RVYa1d8CvcF9XYFOs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AMk0KNXcTTPmiEDCucp8mAru.jpg?f=fotoalbum_large

Tevens zijn er ook keuzes op korte en lange pookjes te installeren. Zal vast ook wel schelen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlqUokqfeV2SMdXt30HFDy3r6Ts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuluFTwRKjudIZmvZ0sYBJ72.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door PepieNL op 07-11-2023 16:17 ]

Niet zozeer Xbox gerelateerd, maar wel jammer nieuws.

Gaming sites bestaan tegenwoordig niet meer bij de gratie van goede content maar bij de gratie van onrealistische winstbejag en clicks op negatieve console wars en afgunst.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2023 17:58 ]

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 13:13
Ik zie dat de rewardspunten voor het behalen van een achievement in een gamepassgame zijn teruggebracht aar 5 punten. Jammer

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 08:39
Darks schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:34:
[...]

Ik had hetzelfde onlangs met Cities, Skylines. Vaak gedacht, dat kan toch niet te spelen zijn met controller. Maar via gamepass dan toch eens een poging gedaan en alweer wat late uurtjes in doorgebracht. Ik heb inmiddels al een paar jaar geen PC meer (Mac only). Dan is het wel leuk dat ik mijn oude liefde voor citybuillders toch nog eens kan toepassen. Deze ga ik zeker ook een kans geven!
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat het werkt, krijg al de kriebels bij de gedachte dat ik op zo'n slome en knullige manier door menutjes en toolbars moet gaan navigeren.. :X

• Exactor it
Weet je waar je ook door allerlei menuutjes heen moet en het het zeker waard is? Armored Core 6. Wat een spel is dat zeg. Begin is wel pittig maar als je de mechanics en builds een beetje begint te snappen dan gaat het helemaal los. Ik ben meestal een enorme zwevende tank met 4 poten, soms een lichtvoetige Ezio en heel soms een medium weight 1 op 1 sloophamer zoals hier: https://www.xbox.com/play/media/qaZeLv9B8E Dit is een test modus waarbij een of andere corporation wil dat je hun gevechtsmodellen test. Ik denk dat ze de armor moeten upgraden. :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:49
Af en toe sta ik echt versteld van mijn eigen mentale beperkingen: ik kom er na 2,5u klauteren pas achter dat je helemaal niet dood kunt gaan bij Jusant. En ik maar denken dat ik best goed was...

Wel heerlijke relax game, thnx Gamepass!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:49

ilm

[...]
Waarom zou dat moeten? Het kan handig zijn voor mensen die op verschillende platformen spelen of inderdaad zoals jou overstappen, maar dit was altijd al een risico van het overstappen. Het zou natuurlijk wel een mooi gebaar zijn als ontwikkelaars hier wat meer op inspelen voor de gamer, dus helemaal ongelijk kan ik je niet geven.

Ben je nu al door Dead Space heen? Wow dat heb je voor mijn gevoel wel heel snel gedaan, mag ik vragen op welk niveau je hebt gespeeld? Want ik speel zelf op Hard en vind het soms nog best lastig, ben in Chapter 5.

Oeh je bent begonnen aan Grounded, dat is toch echt een van de grootste verrassing na de release van Red Dead Redemption 2. Het is solo te doen want @uchiha tijntje heeft het ook grotendeels in zijn eentje gedaan, maar daarnaast hebben we ook best veel samen gespeeld. Ik zit nu nog in een server bij vrienden die echt veel te overpowered zijn voor de wereld, waardoor hun het zelfs soms saai vinden haha

Ik heb Dead Space op medium gespeeld. Het is inderdaad een stuk moeilijker dan de originele Dead Space (laat staan op hard). Vooral in het begin had ik altijd een tekort aan ammunitie. Volgens mij heb je meer kogels nodig voor het afschieten van ledematen dan in het origineel. Daarnaast wilde ik ook meer experimenteren met andere wapens dan de 'plasma cutter'. gekozen voor de vlammenwerper (de 'fire wall' werkt fantastisch), en later ook de gravity gun geupgrade.

Uiteindelijk uitgespeeld in een kleine week, 17u 42m volgens men savegame. 1 en 2 november zijn wel feesdagen in Belgie, dus had meer tijd dan anders :).

En Grounded is inderdaad een (hidden?) gem. De wereld is ontzettend leuk uitgewerkt, met tal van kleine details. Ik moet wel zeggen dat die tuin niet heel proper is ;).
JDL15 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:31:
Af en toe sta ik echt versteld van mijn eigen mentale beperkingen: ik kom er na 2,5u klauteren pas achter dat je helemaal niet dood kunt gaan bij Jusant. En ik maar denken dat ik best goed was...

Wel heerlijke relax game, thnx Gamepass!
Inderdaad, wel korter dan verwacht vond ik. Vraag me af hoe een souls-like Jusant eruit zou zien :).
ilm schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:53:
[...]

Ik heb Dead Space op medium gespeeld. Het is inderdaad een stuk moeilijker dan de originele Dead Space (laat staan op hard). Vooral in het begin had ik altijd een tekort aan ammunitie. Volgens mij heb je meer kogels nodig voor het afschieten van ledematen dan in het origineel. Daarnaast wilde ik ook meer experimenteren met andere wapens dan de 'plasma cutter'. gekozen voor de vlammenwerper (de 'fire wall' werkt fantastisch), en later ook de gravity gun geupgrade.

Uiteindelijk uitgespeeld in een kleine week, 17u 42m volgens men savegame. 1 en 2 november zijn wel feesdagen in Belgie, dus had meer tijd dan anders :).
Kan de hardcore run ook van harte aanraden.
Plasma cutter en één savefile, speelplezier met geknepen billetjes gegarandeerd!

ilm schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:53:
[...]

En Grounded is inderdaad een (hidden?) gem. De wereld is ontzettend leuk uitgewerkt, met tal van kleine details. Ik moet wel zeggen dat die tuin niet heel proper is ;).
Oh echt? Is de remake een stuk moeilijker dan het origineel, dat wist ik serieus niet.

Ik kom echt elk stukje ammunitie te kort, iets waar ik goed chagrijnig van kan worden pff.. dit ligt dus niet aan mijn speelstijl hoor ik al, want soms heb ik vijanden en kan ik geen enkele gun gebruiken en slaan of schoppen is op hard dan ook geen optie :F .. Ik heb alleen nog maar mijn suit geupgraded en verder nog niks met de wapens gedaan, misschien toch maar wat upgrades naar de wapens? :D

Ja Grounded is zeker een gem te noemen, persoonlijk voor mij zelfs de grootste verrassing sinds Red Dead Redemtpion 2. Hoezo is de tuin niet heel juist? Vind hem juist wel heel leuk ingericht, veel te ontdekken en te vinden met veel gevaarlijke vijanden die je willen slopen als je niet de juiste gear hebt.

G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:17:
[...]

Oh echt? Is de remake een stuk moeilijker dan het origineel, dat wist ik serieus niet.

Ik kom echt elk stukje ammunitie te kort, iets waar ik goed chagrijnig van kan worden pff.. dit ligt dus niet aan mijn speelstijl hoor ik al, want soms heb ik vijanden en kan ik geen enkele gun gebruiken en slaan of schoppen is op hard dan ook geen optie :F .. Ik heb alleen nog maar mijn suit geupgraded en verder nog niks met de wapens gedaan, misschien toch maar wat upgrades naar de wapens? :D

Ja Grounded is zeker een gem te noemen, persoonlijk voor mij zelfs de grootste verrassing sinds Red Dead Redemtpion 2. Hoezo is de tuin niet heel juist? Vind hem juist wel heel leuk ingericht, veel te ontdekken en te vinden met veel gevaarlijke vijanden die je willen slopen als je niet de juiste gear hebt.
Proper is een Vlaams woord voor netjes, opgeruimd en dergelijke woorden :P

uchiha tijntje schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:23:
[...]

Proper is een Vlaams woord voor netjes, opgeruimd en dergelijke woorden :P
Oh haha dank je voor het meedenken, ik snapte hem al niet want Google gaf aan dat het woord ''juist'' betekende :P

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2023 08:27 ]

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:48

I

Misschien kijken na een andere controller, ondanks dat een hoop mensen zweren bij de Xbox controller krijg ik zelf echt veel last van mijn duimen en muis van mij hand, zelf zo erg gehad dan na 4 weken spelen met de Xbox controller, ik na een maand niet meer spelen nog last er van had.

Ik vind zelf de Xbox controller ook gewoon te groot en lomp en totaal niet lekker in de hand liggen, met een PlayStation controller heb ik nergens last van, en met een steelseries controller op mijn pc ook nergens last van, ik speel nu al bijna 2 jaar met een Nacon compact pro controller op de Xbox die is een stuk kleiner en ligt lekkerder in de hand voor mij, enigste van jammer is dat ie niet draadloos is.

Het is jammer dat je nu geen playstation controller meer op de Xbox kan gebruiken, ik had een brook adapter en kon je met een playstation controller spelen op de Xbox alleen Microsoft heeft dat nu geblokkeerd.
[...]

Op knieën schieten / dismember en dan head stomp of hard door rennen.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:57
[...]

Ik kom echt elk stukje ammunitie te kort, iets waar ik goed chagrijnig van kan worden pff.. dit ligt dus niet aan mijn speelstijl hoor ik al, want soms heb ik vijanden en kan ik geen enkele gun gebruiken en slaan of schoppen is op hard dan ook geen optie :F
Ik kreeg ook flashbacks naar een gemiddeld resident evil game (heb afgelopen jaar RE2, 3, 7 en 8 gespeeld); altijd te weinig ammo en af-en-toe ook een tegenstander die helemaal niet dood kan (waar je pas achter komt als je al je ammo erop afgevuurd hebt...).

Stasis helpt ook wel, dan kun je met stomp of met de plasmacutter slaan (met de RB-knop geloof ik), werkt vooral als je suit een beetje geupgrade is dat statis langer duurt. En naast je suit upgraden proberen ook wat DMG-items van je plasmacutter up te graden.

En wellicht in de store ook af-en-toe ammo bijkopen...

Een tweede run is zoveel relaxter, ik begon met een level 5 pak (bijna volledig geupgrade) en volledig geupgrade plasmacutter, en hoef met geld alleen nog maar het level 6 pak te kopen, maar dus verder geen kosten meer voor wapenupgrades of andere pakken. Dat speelt wel een heel stuk relaxter :)

[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 08-11-2023 11:15 ]

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:30
Ik wou kijken hoelang mijn gamepass nog actief was. Er staat bij abonnement. Gekocht bij BT/EE. Heb vorige maand een keer via eneba aangeschaft. Blijkbaar niet legaal. Kan ook niet zien wanneer dit verloopt. Kan ik hem straks op de reguliere manier via microsoft verlengen?

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:53
nickdew schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:28:
Ik wou kijken hoelang mijn gamepass nog actief was. Er staat bij abonnement. Gekocht bij BT/EE. Heb vorige maand een keer via eneba aangeschaft. Blijkbaar niet legaal. Kan ook niet zien wanneer dit verloopt. Kan ik hem straks op de reguliere manier via microsoft verlengen?
Wat zie je bij abonnementen van je Microsoft account? Daar staat bij mij tot hoe lang het nog loopt. En ik kan daar automatisch verlengen aan/uitzetten.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:30
L23 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:50:
[...]

Wat zie je bij abonnementen van je Microsoft account? Daar staat bij mij tot hoe lang het nog loopt. En ik kan daar automatisch verlengen aan/uitzetten.
Abonnement beherenGekocht bij BT/EE

Hier staat dus geen datum.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:57
Ben je echt ingelogd op https://account.microsoft...rol&refd=account.xbox.com ?

Dan bij het bovenste item op de pagina zelf (abonnementen) kun je aan de rechterkant klikken op blauwe hyperlink 'alle abonnementen bekijken', en daar zie ik gewoon de verloopdatum.

[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 08-11-2023 13:18 ]

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:53
nickdew schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:56:
[...]

Abonnement beherenGekocht bij BT/EE

Hier staat dus geen datum.
Ik lees in onderstaande discussie dat je contact moet opnemen met de website waar je het gekocht hebt. Maar dat Microsoft zelf het abonnement niet kan stoppen gezien dit via British Telecom/ Everything Everywhere loopt die bij een telefoon abonnement een Game pass abonnement aanbied.

https://answers.microsoft...-8dd3-a9446acfd280?page=1

Edit: Ik lees in de discussie dat het er op neer komt dat je gewoon moet wachten tot het abonnement verloopt. Maar inderdaad, je hebt geen idee waneer dat is.

[ Voor 11% gewijzigd door L23 op 08-11-2023 13:28 ]

Thirsty Suitor is klaar. Leuke game voor tussendoor. Misschien uurtje of 3 te lang. 10 uurtjes over gedaan. Helaas 1 buggy achievement voor mij. De Self-Help Expert. Want zie dat veel mensen hem wel hebben.

Nu wel klaar voor Alan Wake 2 dit weekend :)

——-

En verder begin december een eerste trailer voor GTA6. Kunnen mensen weer beginnen met hypen :P

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2023 17:06 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:34
Ik heb een beetje een vreemd probleem. Of eigenlijk meer een onhandigheid..

Ik heb sinds enige tijd een nieuwe receiver in gebruik genomen. Voorheen had ik alles rechtstreeks op de TV (met de XBOX en PS5 via een HDMI 8K splitter ivm slechts 1 HDMI 2.1 aansluiting) verbonden. Alles werkte toen zoals gewenst met in- en uitschakelen.

Nu heb ik alles via de nieuwe receiver (Denon AVR-X2800HDAB met 3x HDMI 2.1) naar diezelfde ingang op de TV.

PS5, Switch en Apple TV schakelen de receiver en TV in bij het inschakelen ervan.

De XBOX start wél de TV op, en de XBOX gaat ook uit wanneer ik de TV uitzet (TV ook bij uitschakelen XBOX). De receiver blijft echter uitgeschakeld.

HDMI kabels (3 verschillende) getest; geen verschil. Ook de kabel van PS5 zonder resultaat. Het beeld komt wél door (pass through). Ook 4K120 is geen probleem. HDMI CEC al een (paar) keer uit- en ingeschakeld…

Wellicht dat iemand hier soortgelijke problemen heeft (gehad) met de XBOX (Series X)?

Edit; XBOX ook nog een volledige reset gegeven zonder resultaat. Nu heb ik online ook wat rondgekeken en blijkbaar is XBOX en CEC geen succesverhaal. Mocht iemand alsnog een (mogelijk) werkende oplossing weten dan hoor ik dat graag :)

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 09-11-2023 07:03 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• polopolo150
  • Laatst online: 09-11 11:45

Toevallig laatste tijd ook pijntjes bij het gamen met de Xbox Series X controller wat het voor mij allemaal beetje verpeste. Dit jaar kreeg ik sowieso ook meer pijn klachten gedurende de hele lichaam dus daar het maar de schuld aan gegeven.

Maar net de Xbox One S controller afgestoft en daarmee kon ik wel gewoon weer gamen! Mocht je die nog hebben, misschien werkt dat voor jou beter? Ervoor nog de Xbox controller geprobeerd die meekwam met de console, die voelde niet fijn. Dus niet kwestie van een goeie dag.

[ Voor 5% gewijzigd door polopolo150 op 08-11-2023 23:00 ]

Yes, Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased his Name is vanaf vandaag beschikbaar, wilde hem net vanuit het werk al installeren, echter geeft de app een fout aan, dus straks thuis meteen installeren, zodat ik vanavond kan spelen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Timothy3000
Linksquest schreef op donderdag 9 november 2023 @ 06:48:
Yes, Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased his Name is vanaf vandaag beschikbaar, wilde hem net vanuit het werk al installeren, echter geeft de app een fout aan, dus straks thuis meteen installeren, zodat ik vanavond kan spelen.
Releasedatum was gister toch?
9 november 2023 staat op de SEGA website

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPbKE6PJOnO6hEKSSivnKl_plsY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fQXcQHcGaqAyg7QbUi1baZwf.png?f=fotoalbum_large

Heerlijk, de dienst kan nu al niet snel genoeg afgelopen zijn.

• Timothy3000
Heb Spidey 2 bijna uit (vermakelijk maar nu aardig eentonig) dus hopelijk dit weekend ermee aan de slag!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:12
Thalaron schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:57:

Ik heb sinds enige tijd een nieuwe receiver in gebruik genomen. Voorheen had ik alles rechtstreeks op de TV (met de XBOX en PS5 via een HDMI 8K splitter ivm slechts 1 HDMI 2.1 aansluiting) verbonden. Alles werkte toen zoals gewenst met in- en uitschakelen.

Nu heb ik alles via de nieuwe receiver (Denon AVR-X2800HDAB met 3x HDMI 2.1) naar diezelfde ingang op de TV.

PS5, Switch en Apple TV schakelen de receiver en TV in bij het inschakelen ervan.

De XBOX start wél de TV op, en de XBOX gaat ook uit wanneer ik de TV uitzet (TV ook bij uitschakelen XBOX). De receiver blijft echter uitgeschakeld.

HDMI kabels (3 verschillende) getest; geen verschil. Ook de kabel van PS5 zonder resultaat. Het beeld komt wél door (pass through). Ook 4K120 is geen probleem. HDMI CEC al een (paar) keer uit- en ingeschakeld…

Wellicht dat iemand hier soortgelijke problemen heeft (gehad) met de XBOX (Series X)?

Edit; XBOX ook nog een volledige reset gegeven zonder resultaat. Nu heb ik online ook wat rondgekeken en blijkbaar is XBOX en CEC geen succesverhaal. Mocht iemand alsnog een (mogelijk) werkende oplossing weten dan hoor ik dat graag :)
Ik heb dezelfde receiver en eigenlijk geen problemen er mee. CEC is sowieso wel een hit en mis in veel gevallen overigens. Zo schakelt bij mij de GoogleTV regelmatig het kanaal om terwijl die niet eens in gebruik is (voornamelijk als de boel net inschakelt)
Controleer de instellingen van de ingang van receiver (weet even niet of je per hdmi ingang kon aangeven wat je wilde). Check ook eens of de reciever op de EARC poort van de TV zit (dat wil ook wel eens helpen, omdat de TV via de EARC de receiver weer opdracht kan geven aan te springen en in ergste geval kun je de xbox op een hdmi poort van de tv zetten en het geluid via earc naar de receiver brengen).
Probeer ook eens een keer op de xbox button te drukken als de receiver niet aan sprong, mogelijk krijgt die dan wel het juiste signaal.

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 21:41
Zag vanochtend deze post op de site van de collega's van PU.nl, geen idee of het waar is maar mij lijkt de kans op dikke korting op de Series X aardig groot, hier vermelden ze dat deze tijdens Black Friday 400e zou gaan kosten. Wellicht met een Game Pass bundel? :D

https://pu.nl/artikelen/n...uro-tijdens-black-friday/

[ Voor 12% gewijzigd door EdwardK123 op 09-11-2023 09:42 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
EdwardK123 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:31:
Zag vanochtend deze post op de collega's van PU.nl, geen idee of het waar is maar mij lijkt de kans op dikke korting op de Series X aardig groot. Wellicht met een Game Pass bundel? :D

https://pu.nl/artikelen/n...uro-tijdens-black-friday/
Zou mooi zijn, maar volgens mij hebben ze vrij kort geleden de (advies)prijs juist verhoogd naar 550 euro. Dan lijkt dit me wel een hele stevige price-drop. Maar wel hele goeie deal als het waar is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Bilbil-kun is een betrouwbare bron als het om zulke dingen gaan. Maar hij heeft het wel specifiek over Frankrijk in zijn tweet, dus geen idee of het een lokale deal is. (de pagina kan ik niet openen).

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
BM schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:35:
[...]

Zou mooi zijn, maar volgens mij hebben ze vrij kort geleden de (advies)prijs juist verhoogd naar 550 euro. Dan lijkt dit me wel een hele stevige price-drop. Maar wel hele goeie deal als het waar is :)
Mwah, Sony deed een beetje hetzelfde. Eerst ging de adviesprijs omhoog naar 550, daarna kwamen er ineens allerlei flinke kortingen (soms als bundel, soms enkel de console).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Powder Toastman
  • Nu online

Als het voorheen met de splitter wel allemaal goed werkte, lijkt het mij meer een "probleem" van de receiver dan de Xbox. Je zou in de instellingen van de Xbox ook nog kunnen kijken, je kunt daar specificeren wat wel en niet moet werken met CEC dacht ik.
SunnieNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:29:
[...]

Ik heb dezelfde receiver en eigenlijk geen problemen er mee. CEC is sowieso wel een hit en mis in veel gevallen overigens. Zo schakelt bij mij de GoogleTV regelmatig het kanaal om terwijl die niet eens in gebruik is (voornamelijk als de boel net inschakelt)
Dat van de Chromecast met GoogleTV heb ik ook, ook al heb ik alles anders aangesloten dan jij en niet die receiver. Heb KPN kastje op HDMI1, eARC soundbar op HDMI2, XSX op HDMI 3 en Chromecast op HDMI4 (overige apparaten weer op aansluitingen op soundbar). Maar regelmatig bij aanzetten tv, schakelt de Chromecast de input naar HDMI4, ook al was dat niet het laatst gebruikte input.
Die relatief nieuwe functie van de home button indrukken om input te schakelen naar Xbox is overigens wel top vind ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Powder Toastman op 09-11-2023 10:32 ]

• Hulleman
Is dat like a dragon wat? Ik vind het er zo cringe en eentonig uitzien. Enorm houterig met animaties uit het PS2 tijdperk. Het zit in gamepass zag ik.

• Hulleman
Nu heb ik online ook wat rondgekeken en blijkbaar is XBOX en CEC geen succesverhaal. Mocht iemand alsnog een (mogelijk) werkende oplossing weten dan hoor ik dat graag :)
Dat komt omdat CEC de slechtste uitvinding is sinds de atoombom. CEC kent geen gestandaardiseerd protocol, zoals USB of HDMI dat bijvoorbeeld wel kennen. Dat leidt er toe dat alle fabrikanten kun eigen sausje over CEC heen gooien en hun eigen naampjes geven (LG simplink, Samsung Anynet+). Gevolg is dat alleen apparatuur van dezelfde merken perfect het CEC protcolletje van dat merk snappen. Ik kan maar weinig usercases voorstellen waar je én de tv, én de multimedia apparatuur én de receiver van hetzelfde merk hebt. Ga je merken combineren, dan loop je met CEC tegen de problemen aan waar jij tegen aan loopt.

Hulleman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:30:
Is dat like a dragon wat? Ik vind het er zo cringe en eentonig uitzien. Enorm houterig met animaties uit het PS2 tijdperk. Het zit in gamepass zag ik.
Dan kun je het zelf even uitproberen toch? :) Geen betere ervaringen dan die van jezelf.

Het zijn aparte games. Niets voor mij maar anderen zweren erbij.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2023 10:50 ]

• Powder Toastman
  • Nu online
Veel mensen vinden het te gek, ik vind het verschrikkelijk die over de top Japanse games. Maar ja, smaken verschillen... Dus afhankelijk van je smaak, kun je het inderdaad of bij voorbaat afschrijven óf gewoon proberen, want toch op GP.
Hulleman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:34:
[...]
Dat komt omdat CEC de slechtste uitvinding is sinds de atoombom. CEC kent geen gestandaardiseerd protocol, zoals USB of HDMI dat bijvoorbeeld wel kennen. Dat leidt er toe dat alle fabrikanten kun eigen sausje over CEC heen gooien en hun eigen naampjes geven (LG simplink, Samsung Anynet+). Gevolg is dat alleen apparatuur van dezelfde merken perfect het CEC protcolletje van dat merk snappen. Ik kan maar weinig usercases voorstellen waar je én de tv, én de multimedia apparatuur én de receiver van hetzelfde merk hebt. Ga je merken combineren, dan loop je met CEC tegen de problemen aan waar jij tegen aan loopt.
CEC an sich is een prima uitvinding, alleen de implementatie van diverse fabrikanten laat inderdaad hier en daar wat te wensen over, en inderdaad omdat er geen gestandaardiseerd protocol is.
Gelukkig bij mij (n=1) werkt het over het algemeen goed met combinatie LG tv en Samsung soundbar, voorheen andere Panasonic en LG tv's samen met Onkyo receiver.
Heb een haat-liefde-verhouding met Lords of the Fallen.
Framerate is zo nu en dan om te janken, freezes zijn schering en inslag, lock-on schiet alle kanten op en zo zijn er nog wel 100 dingen waar ik mij aan irriteer.
Maar op andere momenten is het plots een adembenemende game en vergeet je alle minpunten weer even :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/84bnlVidimjhc7uRxSOeM59HILg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1I3tRqUsNSy4uMs4QPU2hdmt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQxulztv7heb0_5tMAH6uLZbvU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0xBbgJSCxuCjPwYeXJDGMwOS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZqZCQUCqrc6Un4_QfnsZMLa-jg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/teraTn0mC7sZpnFF7xIpxaFD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U79MVYyQq_YEw54o244N7E_TWTA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t9H63gWYUcuGdC6OJv4K4jx4.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Gears of War 5 DLC Hyvebusters doorgespeeld via GamePass. Ik had alle Gears spellen behalve Gears Tactics al doorspeeld in 10 jaar tijd. De DLC van Gears 5 had ik nog niet doorspeeld tot net. Super spellen dat Gears.

Nu ga ik Dead Space 2 doorspelen als dat lukt en daarna Dead Space 3.

Super machine die Series X!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:30
wjsiebes schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:06:
Ik zie dat de rewardspunten voor het behalen van een achievement in een gamepassgame zijn teruggebracht aar 5 punten. Jammer
Dat is zeker jammer. Met de rewards kun je toch al snel 5 euro per maand xbox tegoed sparen.

• polopolo150
  • Laatst online: 09-11 11:45
Echt leuk de Nieuw Zeeland truuk. Heb al even een uurtje Modern Warfare III multiplayer kunnen spelen. })

• Thalaron
  • Laatst online: 00:34
SunnieNL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:29:
[...]

Controleer de instellingen van de ingang van receiver (weet even niet of je per hdmi ingang kon aangeven wat je wilde). Check ook eens of de reciever op de EARC poort van de TV zit (dat wil ook wel eens helpen, omdat de TV via de EARC de receiver weer opdracht kan geven aan te springen en in ergste geval kun je de xbox op een hdmi poort van de tv zetten en het geluid via earc naar de receiver brengen).
Probeer ook eens een keer op de xbox button te drukken als de receiver niet aan sprong, mogelijk krijgt die dan wel het juiste signaal.
Helaas dachten ze bij Samsung dat het een goed idee was op 1 HDMI 4K120 poort op de TV te zetten op input 4 en HDMI E-ARC op input 3..

Mijn receicer heeft vervolgens wel 2 HDMI 2.1 uitgangen, maar de laagst aangesloten versie die je gebruikt van die 2 bepaald de output. Dus ik kan wel E-ARC inschakelen, maar geen video output want dan sloop ik 4K120..

Ik zal eens een keer proberen wat er gebeurd als ik heel het E-ARC gebeuren met de TV loskoppel. De enige toevoeging die dat geeft is dat ik de AB van de TV kan gebruiken…

Ach ja.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 13:13
Sahi_NL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:56:
[...]

Dat is zeker jammer. Met de rewards kun je toch al snel 5 euro per maand xbox tegoed sparen.
Mee eens, heb sinds Juli tot nu 70euro aan MS tegoed bij elkaar geharkt. Daar haal ik mooi EA WRC voor denk ik.

• Timothy3000
Ik heb de nieuwe nog niet gespeeld maar de andere Yakuza games zijn wat mij betreft de tofste games ooit gemaakt. Heerlijk vechtsysteem, enorm veel minigames, spannende verhalen maar ook heel veel humor. Zelf groot fan van turnbased dus 7 is mijn voorlopig favoriet.
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 06:37:
[...]

Ik heb de nieuwe nog niet gespeeld maar de andere Yakuza games zijn wat mij betreft de tofste games ooit gemaakt. Heerlijk vechtsysteem, enorm veel minigames, spannende verhalen maar ook heel veel humor. Zelf groot fan van turnbased dus 7 is mijn voorlopig favoriet.
Klinkt als een soort Shenmue? Goeie ouwe Dreamcast tijd :9

• Timothy3000
Zitten aardig wat gelijkheden in!

Er zijn weinig games die me echt totaal in de wereld laten verdwijnen en van karakters laten houden.

Als je ze wil proberen maar min de flauwe humor is Judgement een betere optie. Zit ook nog wel wat gekkigheid in maar die game is een stuk rauwer.
Pagina: 1 ... 175 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord