Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:06
Een game uitspelen is toch gewoon de credits halen?
Dan was een foto van de credits plaatsen logischer :P Verder moet iedereen lekker zelf weten hoe ze hun games uitspelen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:34:
[...]

Ach ja bestaat er ook een “dit mag je wel en niet zeggen rules book”?

Prima als iemand denkt dat even de game door hollen op easy “uitspelen” is maar als je er een screenshot bij doet van een lage gamerscore met een enorme berg gemiste achievements dan kan je een dergelijke vraag wel verwachten wat mij betreft.

Als jij daar wat anders van vind dan vind ik dat overigens ook prima.
Volgens mij heb ik niet gezegd wat jij wel of niet mag zeggen. Maar kijk anders even naar mijn gamescore en dan het aantal games dat ik heb. Of het nou op easy is of niet hij speelt tenminste het spel tot de credits terwijl ik de meeste games na een paar uur wel gezien heb of het irritant moeilijk vind.

Nou hecht ik hoe dan ook weinig waarde aan gamerscore en achievements, want daar verdien ik mijn brood niet mee en zelfs mijn vriendin is niet impressed als ik die laat zien.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:51:
Een game uitspelen is toch gewoon de credits halen?
Voor mij iig wel, ik koop al zoveel games en diegene die ik 'uitspeel' zijn op niet zoveel handen te tellen, ben dan ook best wel 'trots' als ik eens credits zie van een game :P

*ik geef werkelijk ook nul komma niks om achievements of gamers score ;)

• Timothy3000
Ik heb hetzelfde. Achievements e.d. zijn geinig maar ik doe er weinig echt actief mee tenzij ik een game zo tof vind dat ik echt alles wil ervaren.

Met het merendeel van de games die ik uitspeel ben ik wel klaar als de credits rollen. NG+ ed boeit me ook vaak nul.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:48

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik beschouw een game ook als uitgespeeld zodra de 'story' af is, en ik doe meestal niet zoveel met collectibles/achievements/kaart leegspelen etc. Dingen als sidequests doe ik vaak tussendoor af en toe, maar daar stop ik vaak ook mee zodra de credits voorbij komen.

Het is maar welke betekenis je er zelf aan geeft, iedereen moet het voor zichzelf weten imo. Als je maar lol hebt toch?

Anderen beoordelen op hun manier van 'uitspelen', dat vind ik wel een beetje raar :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 00:12:
Dan was een foto van de credits plaatsen logischer :P
Haha precies, zeggen “ik heb de game uitgespeeld” had ook volstaan. Op het screenshot is dat namelijk niet eens te zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Timothy3000
Wat is overigens het verschil tussen een game op easy, normal of hard uitspelen? Is een game die je op easy uitspeelt niet echt uitgespeeld? :P
Timothy3000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:49:
Wat is overigens het verschil tussen een game op easy, normal of hard uitspelen? Is een game die je op easy uitspeelt niet echt uitgespeeld? :P
Het is een persoonlijke keuze of iemand het zichzelf makkelijk wil maken of toch wat uitdaging zoekt, meer niet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Exorcist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:57:
Ik zet m'n Xbox net even aan en krijg gelijk dit:

[Afbeelding]

Is dit het nieuwe normaal? Reclame/spam bij het booten van je console? Kan dit worden uitgezet? Zo niet en anders alnog -100 voor Micosoft :(
Ik heb die melding nog niet gehad, gisteren toch meerdere malen de console aan en uitgezet, maar normaal vind ik dit niet. Ik zal eens kijken of ik wat op de Ambassador Discord ervan kan vinden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

Ik heb die melding over MWIII ook gehad en irriteerde mij er niet aan. Met Ziggo TV heb je dat ook weleens. Dat is van de laatste jaren, dus wen er maar aan.

Dead Space 2 van de Xbox 360 ziet er nog steeds goed uit voor een spel van 2 generaties terug.

Dat is ook leuk van de Series X dat je de meeste games van alle Xbox generaties nog steeds kunt spelen.

[Afbeelding]

Is dit het nieuwe normaal? Reclame/spam bij het booten van je console? Kan dit worden uitgezet? Zo niet en anders alnog -100 voor Micosoft :(
Ja hier was ik best verrast en geïrriteerd om..
Dit moeten ze niet doen :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

@Exorcist Ik heb even navraag gedaan, het blijkt inderdaad hier gewoon om een advertentie te gaan en ook buiten Nederland is dit gebeurd, echter een specifieke reden is helaas niet gegeven, mocht ik die alsnog krijgen, dan zal ik hem hier delen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

[Afbeelding]

Ach, dat klik je zo weg. Storender vond ik dat mijn Modern Warfare 2 game een 50+ GB update had en dat uiteindelijk de campaign van deel 3 bleek te zijn. Terwijl ik die niet eens heb gekocht….

Gelijk er weer afgegooid natuurlijk, maar waarom wordt ie überhaupt geïnstalleerd?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

[Afbeelding]

Helaas wel. Ik kreeg een vergelijkbare melding rond de release van Starfield en Forza Motorsport :X

Volgens mij ook eentje voor Gamepass toen XBLG werd omgezet naar Gamepass Core, maar daar twijfel ik nu over. Hoe dan ook is het een slechte actie, ik betaal voor de hardware, ik betaal jaarlijks om gebruik te mogen magen van online multiplayer en ik betaal flink voor de games. Rot toch eens op met de irritante en eeuwige reclame/"voor jou" drang.

[ Voor 21% gewijzigd door Caayn op 03-11-2023 09:04 ]

• Caayn
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:01:
[...]

Ach, dat klik je zo weg. Storender vond ik dat mijn Modern Warfare 2 game een 50+ GB update had en dat uiteindelijk de campaign van deel 3 bleek te zijn. Terwijl ik die niet eens heb gekocht….

Gelijk er weer afgegooid natuurlijk, maar waarom wordt ie überhaupt geïnstalleerd?
MW3 is onderwater een DLC voor Call of Duty. MW2 is de basis geworden voor een nieuwe Call of Duty "hub".

De gedachten om één centrale Call of Duty hub/launcher omgeving te hebben is niet gek. Maar om de MW3 "uitbreiding" gelijk te installeren is niet zo netjes.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Caayn schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:07:
[...]
MW3 is onderwater een DLC voor Call of Duty. MW2 is de basis geworden voor een nieuwe Call of Duty "hub".

De gedachten om één centrale Call of Duty hub/launcher omgeving te hebben is niet gek. Maar om de MW3 "uitbreiding" gelijk te installeren is niet zo netjes.
Ja dat werd pijnlijk duidelijk in de beta, daarom ook besloten om te wachten op een sale.

Die CoD ‘hub’ was in de vorige gen ook al een drama. Steeds Warzone updates terwijl ik dat niet speel bv.

Wat mij betreft allemaal apart van elkaar houden juist. Maar zal nooit meer gebeuren helaas.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 11:42
Ik heb teveel spellen op de backlog/te weinig tijd om te gamen, dus ben ook vaak klaar met een spel als de story af is. Nu merk ik wel dat ik, als ik een spel leuk vind, beter eerst alle sidequests kan doen voordat ik de story uitspeel. Dat had ik gedaan met FarCry5 (op wat collectibles na) en dan ben je er ook wel klaar mee.

Nu heb ik laatst GTA5 gespeeld en was vaak afgeleid door de sidequests of door gewoon doelloos rondrijden en kloten in het spel, dat ik me echt ertoe moest zetten om de story missions af te ronden. Dacht dat ik daarna wel lekker verder zou gaan met de sidequests en aanklooien omdat ik dat zo leuk vond om te doen, maar het tegendeel was waar. Na de aftiteling heb ik alleen nog maar de assassination missies gedaan om flink wat geld te verdienen met de aandelen en daarna heb ik het spel amper meer aangeraakt.

Op één of andere manier vond ik het dan weer zonde van mijn schaarse game-tijd om verder te gaan met een "afgerond" spel en ben weer doorgegaan naar het volgende spel....

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:25

Oekol

waka waka hey hey

Het is inderdaad goed gekomen met de controller (elite series 2) waar de RB van sporadisch problemen had. Xbox heeft hem gerepareerd en heb hem gisteren terug gekregen en alles doet het perfect.

Kwam er wel in de tussentijd achter dat de normale controller prima is voor EAFC 24 (fifa....) en ik al die extra buttons alleen gebruikte met Call of Duty wat ik niet meer speel. Als iemand hier interesse heeft, laat maar weten. Zal hem later ook op V&A gaan zetten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:03
In tegenstelling tot veel anderen kan ik mij absoluut niet druk maken over een eenmalig promotiescherm voor een game bij het opstarten van de console zo af en toe. Inderdaad één klik en het is weg.
Wat dat betreft kan ik mij veel meer ergeren aan een andere dienst waar ik een veelvoud maandelijks aan betaal dan ik betaal aan Game Pass, en in sommige gevallen ook nog deels belastinggeld naartoe gaat, waar ik iedere 20 minuten naar een reclameblok van 7 minuten moet kijken dat ik niet kan wegklikken. Lineaire televisie heet dat. ;)

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:49:
Sommige mensen kunnen niet beter en dat geeft natuurlijk niet, maar je moet jezelf altijd uitdagen om het leven uitdagend te houden. Met gamen is dat wat mij betreft niet anders. Als ik overal zo doorheen kan wandelen op easy, geeft mij dat persoonlijk geen voldoening.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

On_E schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:01:
[...]

Feitelijk klik je alles zo weg. Dat wil ik dus niet hoeven te doen. Zeker niet op een console van 500 Euro waar ik ook nog 's een Gamepass Ultimate abo aan heb gekoppeld. Net als die opdringerige banners over "wat de zwarte gemeenschap speelt" of de LHBTweetikhet+++ community, I don't care.

Dring me zaken gewoon niet op op iets waar ik nota bene voor betaal.

• Donstil
  • Niet online
Powder Toastman schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:38:
In tegenstelling tot veel anderen kan ik mij absoluut niet druk maken over een eenmalig promotiescherm voor een game bij het opstarten van de console zo af en toe. Inderdaad één klik en het is weg.
Wat dat betreft kan ik mij veel meer ergeren aan een andere dienst waar ik een veelvoud maandelijks aan betaal dan ik betaal aan Game Pass, en in sommige gevallen ook nog deels belastinggeld naartoe gaat, waar ik iedere 20 minuten naar een reclameblok van 7 minuten moet kijken dat ik niet kan wegklikken. Lineaire televisie heet dat. ;)
Ik denk dat het de algehele hoeveelheid van reclame is in de hele interface. Dat mag wat mij betreft ook wel wat minder, full screen reclame voor CoD (die ik al gekocht had, wat ze prima kunnen zien) is daar weer extra bewijs voor en daarmee irritant als je het mij zou vragen.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:03
Donstil schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:46:
[...]

Ik denk dat het de algehele hoeveelheid van reclame is in de hele interface. Dat mag wat mij betreft ook wel wat minder, full screen reclame voor CoD (die ik al gekocht had, wat ze prima kunnen zien) is daar weer extra bewijs voor en daarmee irritant als je het mij zou vragen.
Ja, kijk, het hoeft van mij ook niet, maar ergeren doe ik mij er niet aan. Heb wel belangrijkere zaken om mij druk over te maken.
Wat ik zei, televisie is vele malen erger. Ga ik naar de bioscoop, betaal ik voor een film, krijg ik ook reclame voor de film en promoties voor aankomende films.

In de UI kom ik sowieso zelden, ik klik gelijk op de game waar ik mee bezig was, en heel af en toe met één klik naar m'n bibliotheek om een andere game te selecteren.Voor de rest kom ik er nooit en weet ook niet wat ik daar moet doen. Dat daar "reclame" in zit voor andere games is mij niet eens opgevallen.

• Donstil
  • Niet online
Powder Toastman schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:57:
Ja, kijk, het hoeft van mij ook niet, maar ergeren doe ik mij er niet aan. Heb wel belangrijkere zaken om mij druk over te maken.
Wat ik zei, televisie is vele malen erger. Ga ik naar de bioscoop, betaal ik voor een film, krijg ik ook reclame voor de film en promoties voor aankomende films.
Ja hé zo kan je alles wel plat slaan natuurlijk. Natuurliik zijn er belangrijkere zaken om ons druk over te maken maar dat is het punt hier nu niet. We zitten hier in een topic over een console dus de post moet je ook in dat daglicht zien en in dat daglicht is het helemaal niet verkeerd om je er aan te ergeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 03-11-2023 10:21 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Wat jullie ook kunnen doen is een klacht indienen bij ACM of de recpamecommissie en daarna een spel opstarten om net zo lang te oefenen totdat je hem op medium kan zetten. :)

Ik ga nu verder met Alan Wake 2 op story omdat ik echt nul zin heb in taken leren ontwijken en honderd keer te schieten tot ze dood zijn

[ Voor 30% gewijzigd door Exactor it op 03-11-2023 10:24 ]

Exactor it schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:22:
Wat jullie ook kunnen doen is een klacht indienen bij ACM of de recpamecommissie en daarna een spel opstarten om net zo lang te oefenen totdat je hem op medium kan zetten. :)
Dat is niet easy.

[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 03-11-2023 10:28 ]

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:22:
Wat jullie ook kunnen doen is een klacht indienen bij ACM of de recpamecommissie
Zou op zich niet verkeerd zijn, anders weten ze het ook niet natuurlijk.

Gisteren Thirsty Suitors even geprobeerd, uurtje en beviel me wel. Best wel grappig concept en mix van genres.

Verder weer leuk Halo avondje gehad. Seizoen 5 staat weer als een huis. Leuke nieuwe maps, waarbij iemand diverse malen van de map probeerde te bungeejumpen maar helaas niet aan een elastiek zat :P

Helaas nog steeds niet toegekomen aan Alan Wake. Misschien eerst dit weekend wat diverse recap filmpjes kijken :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Ik heb gister avond even kort Jusant gespeeld, eerste 3 achievements binnen. Leuke gamesplay en manier van besturen. Wel herkenbaar als je zelf ook klimervaring hebt.

• Donstil
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:41:
Ik heb gister avond even kort Jusant gespeeld, eerste 3 achievements binnen. Leuke gamesplay en manier van besturen. Wel herkenbaar als je zelf ook klimervaring hebt.
Aah heel cool, game zag er tijdens de eerste trailers ook altijd al erg fijn uit.

Nu alleen nog even tijd vinden want ik zit helemaal vast in Dave The Diver :P

Donstil schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:42:
[...]

Sommige mensen kunnen niet beter en dat geeft natuurlijk niet, maar je moet jezelf altijd uitdagen om het leven uitdagend te houden. Met gamen is dat wat mij betreft niet anders. Als ik overal zo doorheen kan wandelen op easy, geeft mij dat persoonlijk geen voldoening.
Om het uitdagend te houden moet je jezelf uitdagen? Die mag op een tegeltje :+

Gamertag: FinrazielNL

• Donstil
  • Niet online
Aah ik voel een nieuw B.V’tje opkomen.

Voor de liefhebbers van Destiny 2, Bungie heeft gereageerd op de ontslagronde die bij hen heeft plaatsgevonden:

https://www.videogameschr...ayoffs-and-delay-reports/

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2023 13:02 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

L23 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:41:
Ik ben eerlijk gezegd niet verder gekomen dan het klimrek op het schoolplein als 5-6-7 jarige ergens begin/midden jaren 80. Telt dat ook ?

Heb die game gisteren geinstalleerd maar nog druk bezig met AC Mirage. De trailers zagen er iig veel belovend uit. Ook nog even op de PS5 naar die game gekeken, maar kost daar 25€.

Overigens is de enige game die ik op ultra/hard of whatever die instelling ook heet voor de hoogste moeilijkheidsgraad, speel, is COD. Eerst de campain op normal difficulty en daarna op de hoogste. Voor de rest altijd alles op normaal. Gamen moet wel leuk blijven voor mij en niet dat ik 3 avonden bezig ben met hetzelfde level. Al heb ik dat 1x gedaan alvorens ik wist dat ik 2 meter verder moest lopen in COD WaW om de respawn van vijanden en granaten te stoppen.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:56:
Ik ben eerlijk gezegd niet verder gekomen dan het klimrek op het schoolplein als 5-6-7 jarige ergens begin/midden jaren 80. Telt dat ook ?
Zeker, als 5-6-7 jarige is een klimrek enorm hoog. En ook nog eens zonder klimtouw.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:33:
Gisteren Thirsty Suitors even geprobeerd, uurtje en beviel me wel. Best wel grappig concept en mix van genres.
Geinige gameplay maar alle dialoog is wel echt cringey.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Donstil
  • Niet online
Niet echt te vergelijken toch? Die tweede is los van de prijs altijd de betere keuze, dat is namelijk een uitbreiding van je interne SSD en kan je dus alle games vanaf spelen. De eerste is gewoon een externe SSD zonder die functionaliteiten.

Timothy3000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:34:
[...]

Geinige gameplay maar alle dialoog is wel echt cringey.
Volgens mij is dat ook de bedoeling :P

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Game Drive is niet zo boeiend. Mocht je een USB 3.0 externe hard disk nog ergens hebben kan je dat prima gebruiken. Zelf heb ik een USB 3.0 hard disk enclosure gehaald en een SSD van een vorige computer aan de Xbox hangen. Mocht je nog een disk of SSD over hebben is dat een goedkope(re) optie. Anders volstaat een merkloze USB 3.0 externe schijf ook.

een Expansion Card is voor mij verwenning dat ik spellen kan opstarten zonder opnieuw te downloaden of te verplaatsen van de USB SSD. (Xbox Series X games kunnen voor een groot gedeelte alleen op de interne of expansion card gespeeld worden)

Mocht je snel internet hebben, geduld hebben of niet de drang te hebben om een grote/Game Pass catalog geïnstalleerd dan is een USB hard disk wel genoeg. Mocht je een grotere budget hebben is alleen een Expansion Card ook leuk.

Ik weet niet hoe je in elkaar zit. Dat je veel Game Pass/backlog games op je menu hebt staan is leuk. Maar heb je er wat aan? En hoeveel wil je er aan besteden. Iets wat leuk is om over na te denken voor sinterklaas/kerst. ;)

Mijn advies: Expansion Card

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:35:
[...]

Volgens mij is dat ook de bedoeling :P
I know, maar ik vind het daardoor minder leuk haha.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
Donstil schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:33:
[...]

Niet echt te vergelijken toch? Die tweede is los van de prijs altijd de betere keuze, dat is namelijk een uitbreiding van je interne SSD en kan je dus alle games vanaf spelen. De eerste is gewoon een externe SSD zonder die functionaliteiten.
polopolo150 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:38:
[...]

Game Drive is niet zo boeiend. Mocht je een USB 3.0 externe hard disk nog ergens hebben kan je dat prima gebruiken. Zelf heb ik een USB 3.0 hard disk enclosure gehaald en een SSD van een vorige computer aan de Xbox hangen. Mocht je nog een disk of SSD over hebben is dat een goedkope(re) optie. Anders volstaat een merkloze USB 3.0 externe schijf ook.

een Expansion Card is voor mij verwenning dat ik spellen kan opstarten zonder opnieuw te downloaden of te verplaatsen van de USB SSD. (Xbox Series X games kunnen voor een groot gedeelte alleen op de interne of expansion card gespeeld worden)

Mocht je snel internet hebben, geduld hebben of niet de drang te hebben om een grote/Game Pass catalog geïnstalleerd dan is een USB hard disk wel genoeg. Mocht je een grotere budget hebben is alleen een Expansion Card ook leuk.

Ik weet niet hoe je in elkaar zit. Dat je veel Game Pass/backlog games op je menu hebt staan is leuk. Maar heb je er wat aan? En hoeveel wil je er aan besteden. Iets wat leuk is om over na te denken voor sinterklaas/kerst. ;)

Mijn advies: Expansion Card
Dus als ik het goed begrijp kun je met de eerste optie alleen games tijdelijk daar wegzetten en moet je vóór spelen alsnog de boel naar het interne geheugen overzetten?

Mijn internet is 1000/1000, de Xbox haalt dat echter niet. Die haalt eerder 300 Mbps.

De Series X zit altijd vol omdat naast Forza er games op staan die ik in theorie nog een keer wil proberen (AC) en games op staan die ik weleens in couch co-op speel (lego games, unraveled, it takes 2, overcooked, a way out). Ik vind het nu weleens lastig welke game ik moet verwijderen om ruimte te maken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sdk1985 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:40:
[...]

[...]

Dus als ik het goed begrijp kun je met de eerste optie alleen games tijdelijk daar wegzetten en moet je vóór spelen alsnog de boel naar het interne geheugen overzetten?

Mijn internet is 1000/1000, de Xbox haalt dat echter niet. Die haalt eerder 300 Mbps.

De Series X zit altijd vol omdat naast Forza er games op staan die ik in theorie nog een keer wil proberen (AC) en games op staan die ik weleens in couch co-op speel (lego games, unraveled, it takes 2, overcooked, a way out). Ik vind het nu weleens lastig welke game ik moet verwijderen om ruimte te maken.
Volgens mij kun je de niet optimised for series S/X ook van een externe SSD spelen.
Moet je blizzcon nu als een soort first party event zien :P

[YouTube: BlizzCon 2023: Opening Ceremony, Game Reveals, and More!]

——-

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2023 19:01 ]

• Donstil
  • Niet online
sdk1985 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:40:
[...]

[...]

Ja dat klopt, tenzij het oude games zijn zoals hierboven al vermeld. Dat werkt wel.

Maar haalt je Xbox geen hogere snelheid dan 300 Mb’s? Want ik ervaar dat hier niet, ik heb ook een 1Gb’s verbinding maar downloaden op de Xbox gaat geregeld gewoon met 800/900Mb’s

• Donstil
  • Niet online
Hee daar zijn ze weer, de negens en tienen!

• polopolo150
Donstil schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:57:
[...]

Ja dat klopt, tenzij het oude games zijn zoals hierboven al vermeld. Dat werkt wel.

Maar haalt je Xbox geen hogere snelheid dan 300 Mb’s? Want ik ervaar dat hier niet, ik heb ook een 1Gb’s verbinding maar downloaden op de Xbox gaat geregeld gewoon met 800/900Mb’s
Op WiFi heb ik ook ongeveer 300 Mbit terwijl op kabel heb ik ook de snelheden die jij benoemt. Ook gigabit hier (Ziggo)

Misschien ligt het daar aan?
Donstil schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:07:
[...]

Hee daar zijn ze weer, de negens en tienen!
Haha, ja dit jaar zijn er een flink aantal :P

• Timothy3000
De eerste Talos was aardig maar werd op den duur was saai imo. Tweede ga ik toch weer proberen.
Het is weer vrijdag, en dat betekend de nieuwe this week on Xbox 😝

Gerucht gaat dat BG3 op 6 december uitkomt. Zelf nog even bekijken of ik hem ga spelen. Aan de ene kant trekt de game me wel, maar aan de andere kant vond ik de magie van de gameplay style van BG1 en 2 top en dit wijkt daar behoorlijk vanaf.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:38:
Gerucht gaat dat BG3 op 6 december uitkomt. Zelf nog even bekijken of ik hem ga spelen. Aan de ene kant trekt de game me wel, maar aan de andere kant vond ik de magie van de gameplay style van BG1 en 2 top en dit wijkt daar behoorlijk vanaf.
Ik ga ‘m zeker weten halen. :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Je hebt deze ook nog. Is volgens mij vergelijkbaar met die Seagate uitbreidingskaart alleen iets goedkoper. Ik heb ook nog een 10% kortingscode die jeag hebben maar weet niet of die verzilverd kan worden op deze kaarten.

https://www.westerndigita...sd?sku=WDBMPH0010BNC-WCSN

NB kortingscode is tm 5 november geldig.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Dit pareltje herontdekt op mijn X:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6B3c7NZdI8PP5OEymOfPc0MyHM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nsM1bpUX4Fb1R9HtaGkE8Vzc.png?f=fotoalbum_large

Anno 1800

Een paar jaar geleden had ik het spel op mijn desktop. Nu heb ik het spel herontdekt op de Series X. Het werkt verassend goed met controller en is een echte aanrader voor fans van city building games.

Over een paar dagen de nieuwe Football Manager checken via GamePass. Met Ajax zal je wel degraderen naar het Keuken Kampioen feest. _/-\o_

MWIII ben ik helemaal niet in geïnteresseerd en ik hoop dat er weer is een Call of Duty komt zoals Black Ops 4. Wat heb ik de Black Ops reeks plat gespeeld met veel plezier op de Xbox 360 en PS4. Genieten van strategische potjes was dat.

Ik volg het game nieuws overal en hoop dat ik er weer snel een parel op ontdek waar ik veel plezier mee kan hebben.
Dead Island 2 Haus dlc zit er op, was kort maar krachtig!
Naast de krankzinnige humor is het ook zeer sfeervol neergezet :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqwLmgHYLOGwMn1bDkHEbKiovzg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DnWTxvhoH9xvh8VDXJrtV6Pu.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:14:
Dit pareltje herontdekt op mijn X:

Anno 1800

Een paar jaar geleden had ik het spel op mijn desktop. Nu heb ik het spel herontdekt op de Series X. Het werkt verassend goed met controller en is een echte aanrader voor fans van city building games.

Over een paar dagen de nieuwe Football Manager checken via GamePass. Met Ajax zal je wel degraderen naar het Keuken Kampioen feest. _/-\o_

MWIII ben ik helemaal niet in geïnteresseerd en ik hoop dat er weer is een Call of Duty komt zoals Black Ops 4. Wat heb ik de Black Ops reeks plat gespeeld met veel plezier op de Xbox 360 en PS4. Genieten van strategische potjes was dat.

Ik volg het game nieuws overal en hoop dat ik er weer snel een parel op ontdek waar ik veel plezier mee kan hebben.
Ik had hetzelfde onlangs met Cities, Skylines. Vaak gedacht, dat kan toch niet te spelen zijn met controller. Maar via gamepass dan toch eens een poging gedaan en alweer wat late uurtjes in doorgebracht. Ik heb inmiddels al een paar jaar geen PC meer (Mac only). Dan is het wel leuk dat ik mijn oude liefde voor citybuillders toch nog eens kan toepassen. Deze ga ik zeker ook een kans geven!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 14:55
justifire schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:14:
Dead Island 2 Haus dlc zit er op, was kort maar krachtig!
Naast de krankzinnige humor is het ook zeer sfeervol neergezet :9

[Afbeelding]
Ik heb hem net in mijn wishlist gezet! Hoor meer mensen erg positief vertellen over de game. :)

Zelf nu een paar uur in Thirsty Suitors zitten. Vermaak me echt prima. Juist de dialogen die wellicht cringy zijn maken het spel erg grappig.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
Darks schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:34:
[...]

Ik had hetzelfde onlangs met Cities, Skylines. Vaak gedacht, dat kan toch niet te spelen zijn met controller. Maar via gamepass dan toch eens een poging gedaan en alweer wat late uurtjes in doorgebracht. Ik heb inmiddels al een paar jaar geen PC meer (Mac only). Dan is het wel leuk dat ik mijn oude liefde voor citybuillders toch nog eens kan toepassen. Deze ga ik zeker ook een kans geven!
Beetje een off-topic opmerking. Maar geforce now met deze games werkt fantastisch op de Mac. Dan kan je wel gewoon muis e.d. gebruiken.

• polopolo150
giantgiantus schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:56:
[...]

Beetje een off-topic opmerking. Maar geforce now met deze games werkt fantastisch op de Mac. Dan kan je wel gewoon muis e.d. gebruiken.
Heb je een GeForce Now abo? Want met de free tier vind ik echt nauwelijks te doen met de laatste releases op Game Pass.

Heb soms wel een 4080 abo hiervoor. Zit met smart te wachten op toetsenbord en muis ondersteuning op xCloud waar sinds 2022 niks van is vernomen.
Heb veel respect voor Phil Spencer, heeft het hard op de goede plaats, tenminste zo zie ik het.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:04
Linksquest schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:26:
[...]

Heb veel respect voor Phil Spencer, heeft het hard op de goede plaats, tenminste zo zie ik het.
Het zal vast geen onaardige vent zijn maar hij blijft natuurlijk CEO. Daarmee heeft hij maar 1 loyaliteit: de aandeelhouders. Sterker nog, hij is bij wet verplicht om altijd in het belang van de aandeelhouders te handelen.

Kortom: Puntje bij paaltje, kiest men altijd voor de centjes. Fact of business. Daarom vind ik de tendens die je op internet vaak ziet van het "persoonlijk" maken van de plastic doos onder je tv en alles wat daar mee te maken heeft een beetje raar.
FrankoNL schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:01:
[...]

Het zal vast geen onaardige vent zijn maar hij blijft natuurlijk CEO. Daarmee heeft hij maar 1 loyaliteit: de aandeelhouders. Sterker nog, hij is bij wet verplicht om altijd in het belang van de aandeelhouders te handelen.

Kortom: Puntje bij paaltje, kiest men altijd voor de centjes. Fact of business. Daarom vind ik de tendens die je op internet vaak ziet van het "persoonlijk" maken van de plastic doos onder je tv en alles wat daar mee te maken heeft een beetje raar.
Dat is wel zo, maar de manier waarop kan wel enorm verschillen. Ik heb het idee dat mensen bovenstaand altijd zo interpreteren als dat de CEO verplicht is om korte termijn winsten te maximaliseren, maar dat is volgens mij niet zo. Je kunt prima nu wat minder winst draaien als dat op de lange termijn goed voor het bedrijf (en daarmee de aandeelhouders) is. En dat kan ook prima samen gaan met goed voor de spelers.

Dit overigens compleet los van of dat geldt voor Phil, gaat mij puur om dat niet elke CEO per definitie 'evil' hoeft te zijn.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Iemand nog tips voor een handige site om het prijsverloop van een game in de Xbox store te checken? Xbox-store-checker.com doet dit al best aardig, maar daar zie je per game met name de store met de laagste prijs.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Exactor it
  • Nu online
Rossi46 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:30:
Iemand nog tips voor een handige site om het prijsverloop van een game in de Xbox store te checken? Xbox-store-checker.com doet dit al best aardig, maar daar zie je per game met name de store met de laagste prijs.
Trueachievements.com doet dit vrij aardig. Zie hier een voorbeeld. Wel enkel in gangbare stores. Als je naar een gamepagina gaat (waar je alle achievements ziet) kun je rechts op info/buy klikken. Info brengt je naar price info.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:09
https://xbdeals.net/nl-store/
En https://www.dekudeals.com/ houdt het ook voor Xbox bij. Volgens eigen zeggen wel in beta, dus ik weet niet hoe compleet / accuraat de data is.

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 04-11-2023 22:54 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 18:44
Title of your sex tape! _O-

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:47
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:34:
[...]

Ik heb hem net in mijn wishlist gezet! Hoor meer mensen erg positief vertellen over de game. :)
Moet er ook maar eens naar kijken. Cyberpunk 2077 inmiddels 400+ uur in zitten, dus wordt tijd voor iets anders O-)
Weet niet waar jij meteen aan denkt, maar Oke 🙈

Neem eens een kijkje op Gamivo die zijn vaak ook wel heel goedkoop vergeleken met de rest, enige nadeel is dat je met een VPN moet werken maar er zijn genoeg gratis te vinden.

Ik heb er al 3 spellen gekocht via Argentinië

En dan je nickname erbij is ook niet echt ideaal >:)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Linksquest schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:43:
[...]

Komt door de spelfout, hard ipv hart. Je bedoelde wss hart op de goede plek. Maar het was hard op de goede plek. En naja de rest snap ik als onschuldige jongeman met een pure ziel niet. O-)
En de nieuwe games van deze week:

https://www.trueachieveme...new-xbox-games-november-6

Grotere titels zijn Football manager, Dungeons 4 en Like a Dragon Gaiden, the man who erased his name. Alledrie in GP.

En dan nog CoD Mw3 uiteraard. Hopelijk de laatste jaarlijkse CoD.

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 18:44
Linksquest schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:43:
[...]

Geen Brooklyn 99 fan denk ik? 😉 Uitspraak komt daar geregeld voorbij.
sorry, kon de gelegenheid niet laten liggen :P

En nu gaan we weer over games babbelen :+

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:11
FrankoNL schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:01:
[...]

Toevoeging: Commercieel denken heeft natuurlijk meerdere aspecten dan alleen maar direct naar profit kijken. Een gezonde werkomgeving, fatsoenlijke contracten etc zorgt er ook voor dat je personeel tevreden blijft en binnenboord houdt. Ook dát is commercieel interessant.

• FrankoNL
Blaauw87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:44:
[...]

Toevoeging: Commercieel denken heeft natuurlijk meerdere aspecten dan alleen maar direct naar profit kijken. Een gezonde werkomgeving, fatsoenlijke contracten etc zorgt er ook voor dat je personeel tevreden blijft en binnenboord houdt. Ook dát is commercieel interessant.
Eens, maar dat hij het “voor de gamers doet” vind ik altijd wat lastig.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 5 november 2023 @ 15:32:
[...]

Eens, maar dat hij het “voor de gamers doet” vind ik altijd wat lastig.
Maar het klopt wel, blije gamers, is hogere sales, is meer winst.
Zorroberner schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:02:
[...]

Komt door de spelfout, hard ipv hart. Je bedoelde wss hart op de goede plek. Maar het was hard op de goede plek. En naja de rest snap ik als onschuldige jongeman met een pure ziel niet. O-)
Kan ook mijn dyslexie zijn, wil soms nog wel eens de t en d verwisselen, maar bedoel inderdaad hart.

• FrankoNL
Homeland schreef op zondag 5 november 2023 @ 16:24:
[...]

Maar het klopt wel, blije gamers, is hogere sales, is meer winst.
Gamebedrijven maken meer omzet dan ooit, maar ook de kritiek is groter dan ooit. Dit vanwege de modellen waar ze geld aan verdienen (microtransactions, gokmechanics etc) waar een klein deel heel veel geld aan uitgeeft.

• Exactor it
  • Nu online
FrankoNL schreef op zondag 5 november 2023 @ 17:33:
[...]

Gamebedrijven maken meer omzet dan ooit, maar ook de kritiek is groter dan ooit. Dit vanwege de modellen waar ze geld aan verdienen (microtransactions, gokmechanics etc) waar een klein deel heel veel geld aan uitgeeft.
Dat doet MS niet tot nauwelijks toch? Activision (dat daar wel om bekend staat/stond) kopen, zou je daarom een pro-gamer move kunnen noemen.

verder is Spencer `CEO` van een divisie van MS, aandelen xbox zijn niet te koop

• FrankoNL
Exactor it schreef op zondag 5 november 2023 @ 18:08:
[...]

Dat doet MS niet tot nauwelijks toch? Activision (dat daar wel om bekend staat/stond) kopen, zou je daarom een pro-gamer move kunnen noemen.

verder is Spencer `CEO` van een divisie van MS, aandelen xbox zijn niet te koop
Nog niet maar het is een trend waar de hele industrie uiteindelijk naar over lijkt te stappen. Die 69 miljard moet toch echt terugverdiend gaan worden uiteindelijk.

Afijn, mijn punt blijft: Wees een kritisch consument. MS, Sony, Nintendo etc zijn niet je vrienden en uiteindelijk alleen maar uit op jouw portemonnee. Stem daar dan ook mee :)

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Ik heb verschillende sinterklaas catalogussen van speelgoed boeren hier (bol en toy champ), geen enkele pagina met Xbox, wel PlayStation/switch. Wat is daar aan de hand? Zelfs geen consoles of controllers.

• FrankoNL
Ht87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:52:
Ik heb verschillende sinterklaas catalogussen van speelgoed boeren hier (bol en toy champ), geen enkele pagina met Xbox, wel PlayStation/switch. Wat is daar aan de hand? Zelfs geen consoles of controllers.
Omdat Sony en Nintendo op het moment veruit de grootste spelers zijn hier. Daarnaast schijnt de gemiddelde xbox speler sowieso wat meer op de digitale tour te zijn. Dus games verdienen ze dan niet zo aan. :)

• Exactor it
  • Nu online
FrankoNL schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:47:
[...]

Nog niet maar het is een trend waar de hele industrie uiteindelijk naar over lijkt te stappen. Die 69 miljard moet toch echt terugverdiend gaan worden uiteindelijk.

Afijn, mijn punt blijft: Wees een kritisch consument. MS, Sony, Nintendo etc zijn niet je vrienden en uiteindelijk alleen maar uit op jouw portemonnee. Stem daar dan ook mee :)
Oh maak je geen zorgen over mij. Ik heb geen xbox polo of Microsoft pyjama. Fan zijn van een bedrijf (buiten een voetbalclub) heb ik nooit begrepen. :)

• Ht87
FrankoNL schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:53:
[...]

… Daarnaast schijnt de gemiddelde xbox speler sowieso wat meer op de digitale tour te zijn…
Ja maar dan wil je toch wel de consoles, controllers etc verkopen? Zeker met de Sint waar ook ouders in de markt zijn. Dat blad van de toy champ is 180 pagina’s dik. Daar past toch wel een half a4 Xbox in zou je zeggen.
Ht87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 22:37:
[...]

Ja maar dan wil je toch wel de consoles, controllers etc verkopen? Zeker met de Sint waar ook ouders in de markt zijn. Dat blad van de toy champ is 180 pagina’s dik. Daar past toch wel een half a4 Xbox in zou je zeggen.
Koopt iemand serieus nog hardware bij een Intertoys of een Toy Champ?… ik ben op zich nog van de oude stempel, want de Intertoys was in mijn tijd nog the place to be… maar anno 2023 toch echt niet meer?

De tijd dat kinderen uit sinterklaasedities van speelgoedwinkels moeten leren wat voor speelgoed er allemaal beschikbaar is, is toch ook echt verleden tijd?

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2023 22:47 ]

• Ht87
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2023 @ 22:40:
[...]

Koopt iemand serieus nog hardware bij een Intertoys of een Toy Champ?… ik ben op zich nog van de oude stempel, want de Intertoys was in mijn tijd nog the place to be… maar anno 2023 toch echt niet meer?

De tijd dat kinderen uit sinterklaasedities van speelgoedwinkels moeten leren wat voor speelgoed er allemaal beschikbaar is, is toch ook echt verleden tijd?
Ook bij bol staat er niks, dat is toch wel genoeg mainstream? Eens verder dat mensen toch wel iets vinden online als ze t willen kopen, maar er staat wel 3 pagina’s met consoles in die bladen en er is er maar 1 missend… dat zou ook niet veel hoop moeten geven voor iemand die in de markt is toch? Zonde!
Ht87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:03:
[...]

Ook bij bol staat er niks, dat is toch wel genoeg mainstream? Eens verder dat mensen toch wel iets vinden online als ze t willen kopen, maar er staat wel 3 pagina’s met consoles in die bladen en er is er maar 1 missend… dat zou ook niet veel hoop moeten geven voor iemand die in de markt is toch? Zonde!
Hoe bedoel je bij bol? Die verkopen gewoon alle consoles en accessoires?

https://www.bol.com/nl/nl/sf/gameshardware/

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2023 23:10 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:09
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:09:
[...]

Hoe bedoel je bij bol? Die verkopen gewoon alle consoles en accessoires?

https://www.bol.com/nl/nl/sf/gameshardware/
Waarschijnlijk bedoelt hij het speelgoedboek van bol.com wat fysiek naar mensen thuis wordt verstuurd rond deze tijd. Daar staat alleen Playstation en Nintendo in.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:23:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij het speelgoedboek van bol.com wat fysiek naar mensen thuis wordt verstuurd rond deze tijd. Daar staat alleen Playstation en Nintendo in.
Heeft bol.com ook een fysiek speelgoedboek? Ik ben echt te oud aan het worden… :) Of juist te modern, want vind dat echt iets van uiterlijk de jaren 90/begin 2000. :P En geen kinderen, dat zal het voornaamste zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2023 23:31 ]

• Ht87
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:29:
[...]

Heeft bol.com ook een fysiek speelgoedboek? Ik ben echt te oud aan het worden… :) Of juist te modern, want vind dat echt iets van uiterlijk de jaren 90/begin 2000. :P En geen kinderen, dat zal het voornaamste zijn.
Ja dat boek is nogal een groot ding bij gezinnen met kinderen, daarom verbaas ik me er zo over haha. Naja, de wereld draait er niet minder snel door, dus t is niet de ergste zaak ter wereld en ik game er nie minder door ;)
FrankoNL schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:47:
[...]

Nee nee nee...
Die 69 miljard moet niet terugverdiend worden, die moet renderen. En ja dat is wat anders. Het resultaat van ABK zal beter zijn dan het geld op de bank laten staan, cash geld is een flut investering voor een bedrijf als Microsoft. Daarnaast helpt het hun om hun strategische doelen te behalen zoals een speler van betekenis worden op de mobiele gaming markt en gamepass versterken (op de wat langere duur).

Natuurlijk wil Microsoft geld verdienen maar dat idee dat de aanschaf zo snel mogelijk weer 69 miljard terug op de bank moet zetten ten koste van alles is gewoon niet correct.

Verder wel eens dat het goed is om kritisch te blijven hoor, blinde loyaliteit aan superrijke multinationals is nergens goed voor. Maar dat foutieve argument moet echt eens uitsterven.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:52
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:29:
[...]

Dat is het leukste van de Sinterklaas tijd.

Onze kinderen hebben allerlei kados uitgeknipt en op de verlanglijst geplakt. Ik vind het zelf ook altijd een leuke activiteit om te doen.
Maar inderdaad, het is wel iets ouderwets. Maar dusdanig kneuterig dat het wel leuk is. Tijdens het uitknippen kun je ook de QR code scannen en zo ook een digitale lijst bijhouden. Handig voor de ouders die alles op bol.com willen kopen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Caayn
  • Niet online
Jan_V schreef op maandag 6 november 2023 @ 07:58:
[...]

Dat is het leukste van de Sinterklaas tijd.

Onze kinderen hebben allerlei kados uitgeknipt en op de verlanglijst geplakt. Ik vind het zelf ook altijd een leuke activiteit om te doen.
Maar inderdaad, het is wel iets ouderwets. Maar dusdanig kneuterig dat het wel leuk is. Tijdens het uitknippen kun je ook de QR code scannen en zo ook een digitale lijst bijhouden. Handig voor de ouders die alles op bol.com willen kopen.
Inderdaad. Het uitknippen/omcirkelen van speelgoed in de speelboeken is bij de kids in mijn familie nog steeds vaste prik zodra december inzicht is.

Viel mij ook direct op dat zowel het boekje van Bol als de Intertoys geen enkel Xbox product bevat, het ToyChamp boekje heb ik nog niet bekeken maar dat zal niet veel anders zijn gezien de zeer beperkte fysieke aanwezigheid van Xbox in de winkels.

Wat mij betreft slaat Xbox hier flink de plank mis in NL/EU. Ja veel jeugd groeit digitaal op maar zodra je in een winkel staat, wat nog veel gebeurd gezien de drukte in speelgoed winkels, al is het maar om te kijken en online te bestellen, zie je vrijwel geen Xbox. Dat ze nu het feestseizoen in gaan en daarbij ook niet aanwezig zijn in het reclame materiaal van de detailhandel zal vast niet helpen, zeker wanneer je al de mindere mindshare hebt.
Pagina: 1 ... 174 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord