Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Best wel interessante games, waaronder:
Jusant (in Gamepass)
The Talos Principle II
EA Sports WRC
Alien Hominid, Rollercoaster Tycoon en Robeco’s voor de nostalgische mensen onder ons.
[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-10-2023 11:08 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Enemies zijn nog steeds van het niveautje splinter cell 1, maar langzaam maar zeker begin ik er toch meer plezier in te krijgen. Denk dat ik toch even mijn mening moet bijschaven..
Ben je hier al aan begonnen? Ik geloof dat je deze al op gamescom had gezien / gespeeld. Lijkt me wel iets tof. Is er buiten het klimmen ook iets van progressie / verhaal?uchiha tijntje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:02:
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...new-xbox-games-october-30
Jusant (in Gamepass)
[YouTube: Jusant - Gameplay Trailer]
Zojuist Spiritfarer uitgespeeld. Ontzettend tof, maar niet voor elke week
Komt de 31e uit, dinsdag dusilm schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:48:
[...]
Ben je hier al aan begonnen? Ik geloof dat je deze al op gamescom had gezien / gespeeld. Lijkt me wel iets tof. Is er buiten het klimmen ook iets van progressie / verhaal?
Zojuist Spiritfarer uitgespeeld. Ontzettend tof, maar niet voor elke weekTijd voor iets vrolijk (dead space :-) ).
Klinkt stom, maar heb best veel zin in Robocop, misschien dat ik me die met kerst vraag.uchiha tijntje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:02:
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...new-xbox-games-october-30
Jusant (in Gamepass)
[YouTube: Jusant - Gameplay Trailer]
The Talos Principle II
[YouTube: The Talos Principle 2 | Release Date Trailer]
EA Sports WRC
[YouTube: EA SPORTS WRC Gameplay Deep Dive]
Alien Hominid, Rollercoaster Tycoon en Robeco’s voor de nostalgische mensen onder ons.
[YouTube: Alien Hominid HD | 2023 Re-Release Trailer]
[YouTube: RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe: Release Date Trailer]
[YouTube: RoboCop: Rogue City - Official Story Trailer]
De dead space remake ziet er fantastisch uit! Stiekem is het hoe ik me de originele denk te herinneren, maar als je dan screenshots vergelijkt is het natuurlijk een wereld van verschil. Zin in. Ik denk niet dat ik de DLC ooit heb gespeeld. Deze zouden hier ook in moeten zitten net zoals nog andere toevoegingen?G_Dragon schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:23:
Ik ben me de laatste dagen echt heerlijk aan het vermaken met Dead Space, een simpele heerlijke single player zonder veel extra's! Love it!
Ik wacht ook op Jedi survivor op GPU, maar ik zie dat die nog maar uit is sinds 28 april. Dus nog even geduld.
:strip_exif()/f/image/4D2K5ycwGiPTJdEQ31GSkb9q.jpg?f=fotoalbum_large)
Fraaie stijl, simpele maar fantastistische gameplay en tof sound design.
In het eerste uur al paar keer met grote glimlach gezeten 😋
[ Voor 73% gewijzigd door Canis Lupus op 30-10-2023 09:10 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Inderdaad, en ook vet dat ze de originele stem acteurs hebben weten te gebruiken, en dat mag ook gezegd worden.PdeBie schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:08:
@Linksquest Robocop heeft ook zeker mijn aandacht. Mede doordat het niet een 13-in-een-dozijn shooter lijkt te worden.
Volgens howlongtobeat.com duurt dit spel ca. 5 uur en 8 uur als je alles eruit wilt halen. Las zelfs iemand die er slechts 3,5 uur over had gedaan. Nu heb ik voor mijn doen best doorgespeeld, maar alsnog 11,5 uur op de teller. Snap niet hoe iemand dit in 3,5 uur kan uitspelen.
Maar goed, het was een leuk avontuur, het spel heeft me in positieve zin zeker verrast. Echt een aanrader vind ik.
Zeker een aanrader! Deliver is Mars heb ik een half uur gespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Die viel me erg tegen. Maar wellicht nog een kans proberen te geven.Powder Toastman schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:07:
Ik had in mijn backlog nog Deliver Us the Moon (van Nederlandse ontwikkelaar) zitten, en zocht dit weekend een verhaaltje om te beginnen en indien mogelijk ook nog uit te spelen in hetzelfde weekend, dus niet al te lang.
Volgens howlongtobeat.com duurt dit spel ca. 5 uur en 8 uur als je alles eruit wilt halen. Las zelfs iemand die er slechts 3,5 uur over had gedaan. Nu heb ik voor mijn doen best doorgespeeld, maar alsnog 11,5 uur op de teller. Snap niet hoe iemand dit in 3,5 uur kan uitspelen.
Maar goed, het was een leuk avontuur, het spel heeft me in positieve zin zeker verrast. Echt een aanrader vind ik.
Microsoft has started blocking "unauthorized" Xbox controllers and accessories from working on Xbox consoles. The block means devices like Cronus Zen and third-party controllers and adapters might not work on Xbox soon. Full details here 👉 https://t.co/iLEhiwXjXW pic.twitter.com/ZEKxV07sZP
— Tom Warren (@tomwarren) 30 oktober 2023
Denk dat howlongtobeat sowieso niet heel representatief is voor de gemiddelde gamer. Het zijn toch de wat fanatiekere gamers die hun speeltijden uploaden. Verder wel een handige website om een idee te krijgen, maar ik gooi er voor mezelf altijd een factor overheen. Ben met alle games langer bezig dan ze daar aangeven. Maar wellicht ben ik gewoon een langzame gamerPowder Toastman schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:07:
Ik had in mijn backlog nog Deliver Us the Moon (van Nederlandse ontwikkelaar) zitten, en zocht dit weekend een verhaaltje om te beginnen en indien mogelijk ook nog uit te spelen in hetzelfde weekend, dus niet al te lang.
Ik lees hier meestal hoelang @uchiha tijntje over een spel heeft gedaan en doe dat vervolgens maal twee en een half.L23 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:17:
[...]
Denk dat howlongtobeat sowieso niet heel representatief is voor de gemiddelde gamer. Het zijn toch de wat fanatiekere gamers die hun speeltijden uploaden. Verder wel een handige website om een idee te krijgen, maar ik gooi er voor mezelf altijd een factor overheen. Ben met alle games langer bezig dan ze daar aangeven. Maar wellicht ben ik gewoon een langzame gamer
Negen van de tien keer komt dat vrijwel exact overeen met mijn gespeelde tijd voor een completion.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oei, meer heb je als gamer eigenlijk niet aan informatie nodigCanis Lupus schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:59:
Cocoon mensen, gaat dat spelen 😊 (op Game Pass, van maker Limbo en Inside)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb het advies gevolgd en kan enkel zeggen dank, je hebt gelijk. Wat een top spel.Donstil schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:25:
[...]
Oei, meer heb je als gamer eigenlijk niet aan informatie nodig
Inside en Limbo dan zeker ook even proberen💪🏽Exactor it schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:41:
[...]
Ik heb het advies gevolgd en kan enkel zeggen dank, je hebt gelijk. Wat een top spel.
Verwijderd
:fill(white):strip_exif()/f/image/dBH28UiqMGzXX9ssyQzBCbYH.png?f=user_large)
Na decennia heb ik eindelijk Dead Space uitgespeeld. De Dead Space Remake via GamePass.
Ik heb nu ongeveer 5 maanden de Series X en heb vooral lopen flightsimmen met Microsoft Flight Simulator 2020. Na wat maandjes heb ik meerdere spellen gecheckt en uiteindelijk een GamePass abonnement genomen.
Nu ga ik verder met Star Wars - Survivor.
Uiteraard al op 100% gezet toen ze uitkwamen.Donstil schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:52:
[...]
Inside en Limbo dan zeker ook even proberen💪🏽
Hier Lies of P ook maar even op 1000GS gezet, Manus op NG+ is wel echt een nachtmerrieuchiha tijntje schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:14:
Lies of P is klaar met alle achievements. De laatste boss was echt een little bitch, totdat ik een goede tactiek had gevonden met perfect blocks en verder als een bang jongetje van ver af wat bommen gooienWat een toffe game.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Jep maar de aanhouder wint zo zie je maar weer!justifire schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:25:
[...]
Hier Lies of P ook maar even op 1000GS gezet, Manus op NG+ is wel echt een nachtmerrie
Noice. Limbo moet ik nog eens op 100% doen, inside wel.Exactor it schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:23:
[...]
Uiteraard al op 100% gezet toen ze uitkwamen.
Zal met deze ook wel weer lukken.
Limbo heeft een paar pittige achievements, Inside had dat niet. Cocoon is qua achievements vergelijkbaar met Inside.Donstil schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:37:
[...]
Noice. Limbo moet ik nog eens op 100% doen, inside wel.
Zal met deze ook wel weer lukken.
Heel stom, maar heb niks met Avatar.
Ik vind de twee Avatar films wel tof. Maar ik wordt dan weer niet enthousiast van een open wereld game van Ubisoft.
De doelgroep is dan ook best strak omlijnd. Mensen die Pocahontas gespeeld door blauwe aliens mooi vinden en FarCry voor de 8e keer willen spelen.L23 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:15:
[...]
Ik vind de twee Avatar films wel tof. Maar ik wordt dan weer niet enthousiast van een open wereld game van Ubisoft.
Net als bij Robocop vind ik het best laat voor een AAA game gebaseerd op een enorm oude film.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 30-10-2023 20:17 ]
Vooral 1 wat lastigere als ik me niet vergis, maar ik vond hem zelf wel erg leuk om te doen. En in tegenstelling tot sommige games die je gelijk een no death run laten doen mocht je hier wel nog 5 keer sterven.L23 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:56:
[...]
Limbo heeft een paar pittige achievements, Inside had dat niet. Cocoon is qua achievements vergelijkbaar met Inside.
Juist die achievements maken dat ik de herinnering aan die game extra koester
En ik ben meestal niet zo van de heel lastige achievements.
Maar ik ga Cocoon ook maar eens proberen...
Gamertag: FinrazielNL
#Meeto, vond die eerste film enorm overgewaardeerd.
Oh echt? Ik ben juist helemaal hyped na het zien van deze gameplay, want wat ziet het er goed en groot uit
PreviewG_Dragon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Oh echt? Ik ben juist helemaal hyped na het zien van deze gameplay, want wat ziet het er goed en groot uit
https://playsense.nl/5599...tar-frontiers-of-pandora/
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mooie review! Ik vond Far Cry 2, 3 en 6 ook erg goed dus heb goede hoop bij dit Avatar spel, hou het al in de gaten sinds de eerste trailer.
Blijft toch ubisoft waar ik eerst de kat uit de boom kijk. FC 5 viel me tegen, FC 6 viel me tegen, AC Valhalla viel me tegen. Nu zag ik al wel wat previews die aangeven dat het niet direct een FC/AC in een ander jasje is, maar veel elementen komen wel weer terug.G_Dragon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Denk dat het een flop word net als Mirage, previews klinken niet al te best dingen zoals een braindead AI, geen difficulty opties ook niet in de full game zei bv Skill - Up .... mss leuk in de sale bak ooit deze , maar verder voor nu een hard pass.Hulleman schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Blijft toch ubisoft waar ik eerst de kat uit de boom kijk. FC 5 viel me tegen, FC 6 viel me tegen, AC Valhalla viel me tegen. Nu zag ik al wel wat previews die aangeven dat het niet direct een FC/AC in een ander jasje is, maar veel elementen komen wel weer terug.
Ja zo zie ik het ook. Ik wacht het wel af of het wat wordt.NightShadow22 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:20:
[...]
Denk dat het een flop word net als Mirage, previews klinken niet al te best dingen zoals een braindead AI, geen difficulty opties ook niet in de full game zei bv Skill - Up .... mss leuk in de sale bak ooit deze , maar verder voor nu een hard pass.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2023 13:02 ]
:strip_exif()/f/image/GvRzI0MVIriNUixhuWFu5s3A.jpg?f=fotoalbum_large)
RoboCop: Rogue City | Reviews
- 4/5 - VGC
- 4/5 - Digital Spy
- 3/5 - GGRecon
- 3/5 - Eurogamer
- 9 - Shacknews
- 9 - CGMagazine
- 8 - GameGrin
- 8 - GameSpew
- 8 - TechRaptor
- 8 - GamingTrend
- 7.5 - PSX Brasil
- 7 - IGN
- 7 - Screen Rant
- 7 - VideoGamer
- 6 - Push Square
- 4 - TheSixthAxis
- MC: 69
- OC: 73
Max Payne 1 & 2 remakes have entered the production readiness stage, Remedy have confirmed.
— KAMI (@Okami13_) 31 oktober 2023
"We have gained clarity on the style and scope of the game, and we have an exceptionally well-organized team working on it."
Control 2 is expected to remain in the proof of concept stage… pic.twitter.com/sea8IWgr1o
[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2023 15:00 ]
Vet! Max Payne in de nieuwe Alan Wake 2 engine?
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 31-10-2023 15:43 ]
Are you ready to enter the Rollerdrome?
— Private Division (@PrivateDivision) 31 oktober 2023
The intense shooter-skater hybrid from @Roll_7 is coming November 28 to Xbox Series X|S, Windows PC, and with @XboxGamePass: https://t.co/bBow4fWKfW pic.twitter.com/Is0otWelQU
Meer mooi nieuws. Eind november in GP.
https://www.metacritic.com/game/rollerdrome/
———
En morgen een stream met meer informatie over de 1.3 update. Grounded. The gift that keeps on giving.
Will you MAKE IT to the Casually Grounded stream?! 🛠️ We've got some exciting news to share tomorrow about Update 1.3 from Grounded's Game Director Adam Brennecke! ⚾✨ Don't miss out!
— Grounded (@GroundedTheGame) 31 oktober 2023
⏰ Wednesdays, 1PM PT / 4PM ET
📷 https://t.co/dzm1wkfQwZ pic.twitter.com/QlY78yhBi9
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-10-2023 19:19 ]
https://www.metacritic.com/game/jusant/
Nog meer leuke gameplay!
Like a Dragon kijk ik naar uit, heb er wel zin in.uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:01:
Gamepass voor 1e helft November.
[Afbeelding]
Dat ziet er tof uit. Al eerder voorbij zien komen, maar wist niet dat het gelijk naar Game Pass zou komen.
Merk alleen dat er op de input latency geen peil te trekken is. Zelfs niet na calibratie. Soms sla ik gigantisch mis, terwijl ik op tijd op een knop druk.
:strip_exif()/f/image/IMIidILt0SwS6dnzV5cJohni.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/8gi6g55KcRXD9XQHQ3KBb9Dw.jpg?f=fotoalbum_medium)
Mijn Series S blijft de volgende zin weergeven: "Voor 4K 120 Hz is een Ultra High-Speed HDMI-kabel vereist". Het rare is dat ik de Xbox al wel op 4K 120Hz ingesteld heb (en ook VRR staat aan), zoals in bovenstaande screenshot te zien is.
Die regel liet de Xbox zien bij m'n High-Speed HDMI kabel, dus ik had even een Ultra High-Speed HDMI kabel besteld en geprobeerd, maar die zin blijft zichtbaar.
Wordt deze zin gewoon standaard laten zien? Heb wat proberen rond te zoeken online, maar kan er niks over vinden.
Als er een groen vinkje bij 120 hz 4k staat, betekend het dat er geen probleem is.Louw Post schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:01:
[Afbeelding][Afbeelding]
Mijn Series S blijft de volgende zin weergeven: "Voor 4K 120 Hz is een Ultra High-Speed HDMI-kabel vereist". Het rare is dat ik de Xbox al wel op 4K 120Hz ingesteld heb (en ook VRR staat aan), zoals in bovenstaande screenshot te zien is.
Die regel liet de Xbox zien bij m'n High-Speed HDMI kabel, dus ik had even een Ultra High-Speed HDMI kabel besteld en geprobeerd, maar die zin blijft zichtbaar.
Wordt deze zin gewoon standaard laten zien? Heb wat proberen rond te zoeken online, maar kan er niks over vinden.
Even gekeken, die regel staat er bij mij ook bij, terwijl het werkt, dus standaard.
Ah oké, apart dat ze het laten zien als het allemaal prima is, maar goed zal wel dan.Xgar schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:05:
[...]
Als er een groen vinkje bij 120 hz 4k staat, betekend het dat er geen probleem is.
Even gekeken, die regel staat er bij mij ook bij, terwijl het werkt, dus standaard.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Grounded: Playgrounds announced.
— Klobrille (@klobrille) 1 november 2023
• "Forge" mode for Grounded
• Craft your own levels from the ground up
• Create puzzles, mini-games, battle arenas, place AI & more
• No limit to the number of objects
• Hundreds of system changes and improvementshttps://t.co/V0Gq3bhwWV pic.twitter.com/IWwYm4jHL0
Thx ik was gister avond nog aan het kijken of er een update was bij Grounded na de infected broodmother. En nu komen ze met dit😀
Wel een tip om de collectibles te verzamelen, met name de brieven, omdat het wat context geeft aan de wereld. Als je die mist is er eigenlijk geen verhaal.
Nu op naar Alan Wake en Thirsty Suitors. Die laatste komt morgen ook in GP en krijgt prima reviews.
Dus als ik @justifire goed begrijp doe ik er dan 12 uur over. Ik ga het dit weekend proberen.uchiha tijntje schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:17:
En dat was Jusant. Die kun je in een uurtje of 5/6 completen. Had iets van 98 collectibles van de 105 in mijn 1e playthrough. De zaken die je gemist heb zijn via chapter select makkelijk te pakken. Toffe game.
Hoop dat die het goed doet in de sales dan wel dat veel mensen hem proberen in GP.
Wel een tip om de collectibles te verzamelen, met name de brieven, omdat het wat context geeft aan de wereld. Als je die mist is er eigenlijk geen verhaal.
Nu op naar Alan Wake en Thirsty Suitors. Die laatste komt morgen ook in GP en krijgt prima reviews.
Woop woop! (Wel nog ff Lonely Mountain Dlc, Armored Core 6, Remnant 1 en Alan Wake 2 afmaken maar dan kan ik los!)justifire schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:10:
@Exactor it We mogen binnenkort weer!![]()
[YouTube: Remnant 2 | The Awakened King - DLC Announcement Trailer]
12 November. Benieuwd wat er voor toffe community levels worden gebouwd.
Mis ik nou S.T.A.L.K.E.R.2 op die lijstdrakiesoft schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:21:
Xbox studio roadmap volgens klobrille
[Afbeelding]
Allemaal first party games dan wel published door xbox.justifire schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:45:
[...]
Mis ik nou S.T.A.L.K.E.R.2 op die lijst
Als je dit lijstje ziet is het aantal nieuwe IP’s wat is uitgekomen laatste jaren echt tof en er staan er ook flink wat op de planning. En dat in een tijd waarin veelal risico’s vermeden wordt en alleen maar geleund wordt op bestaande populaire franchises.
Ook de focus op het blijven ondersteunen van de games is top om te zien. Goede recente voorbeelden zijn de nieuwe update van Grounded en seizoen 5 van Halo. Hopelijk houden ze dit vol en bieden ze de devs voldoende ruimte om hun ding te doen.
[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-11-2023 08:32 ]
Volgens mij ontbreken doom/wolvensteinjustifire schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:45:
[...]
Mis ik nou S.T.A.L.K.E.R.2 op die lijst
Zijn die aangekondigd dan?drakiesoft schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:40:
[...]
Volgens mij ontbreken doom/wolvenstein
Heb je Gamepass? Want Dead Space zit erin, ik vermaak me prima met dat spel.Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:15:
[Afbeelding]
Met plezier Jedi Survivor uitgespeeld op de X.
Tips voor mijn volgende spel zeer welkom!
Verwijderd
Ik heb de Dead Space Remake via GamePass een paar dagen geleden uitgespeeld.G_Dragon schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:20:
[...]
Heb je Gamepass? Want Dead Space zit erin, ik vermaak me prima met dat spel.
Maar bedankt voor de tip!
Geen dank! ik zit net in Chapter 4Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:28:
[...]
Ik heb de Dead Space Remake via GamePass een paar dagen geleden uitgespeeld.![]()
Maar bedankt voor de tip!
Snel gespeeld. Ik zit al op 25 uur. Vind het overigens wel een hele leuke game.Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:15:
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik heb het spel met plezier uitgespeeld. Ik had het spel al op de Xbox 360 en Steam, maar had het nooit uitgespeeld tot de remake erop kwam de 26ste. Ik geef de Dead Space Remake een 8 als cijfer.
Het is ook een super leuk spel. Leuke gevechten en super platforming stukken. Ik had het spel met korting gekocht een week of wat geleden, want ik heb op Disney+ nu alles van Star Wars gezien. De films, de series, zeg maar alles behalve de cartoons van Star Wars.giantgiantus schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:51:
[...]
Snel gespeeld. Ik zit al op 25 uur. Vind het overigens wel een hele leuke game.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Op zich heb je gelijk, alleen is er in het verleden wel wat geleaked dat die actief in ontwikkeling is. Maarja dat is natuurlijk inderdaad geen officiële aankondiging.BM schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:43:
Dat is de nieuwe Gears volgen mij ook niet, dus die zou er officieel ook niet op mogen staan. Al is het een publiek geheim dat die wel gewoon komt.
——-
Patchnotes voor Alan Wake 2:
https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-11-2023 11:07 ]
Ik gok dat de patch er nog niet is. Lip sync zit er volledig naast in de openingsscene in de auto, audio kapte er helemaal mee tijdens diezelfde intro en ik zat vast in de tutorial van de case board. Verder wel een tof sfeertje!uchiha tijntje schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:05:
[...]
——-
Patchnotes voor Alan Wake 2:
https://www.alanwake.com/story/alan-wake-2-update-notes/
Exactor it schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:21:
[...]
Ik gok dat de patch er nog niet is. Lip sync zit er volledig naast in de openingsscene in de auto, audio kapte er helemaal mee tijdens diezelfde intro en ik zat vast in de tutorial van de case board. Verder wel een tof sfeertje!
Big update (08) for Alan Wake 2 is out now on PC, PS5 and Xbox Series X|S.
— Alan Wake 2 (@alanwake) 2 november 2023
Read the notes here: https://t.co/DDh64jnmOi#alanwake pic.twitter.com/KREfzMiMNf
Het zal wel geleidelijk worden uitgerold ofzo. Soms helpt het om Xbox even volledig opnieuw op te starten om te kijken of er updates zijn van games.
Doet me denken aan de remake van de origele Alan Wake. Dit jaar nog gespeeld, dus zo'n 2 jaar nadat hij was uitgekomen, en hele cutscenes gezien zonder enig geluid (wel ondertiteling). Ook zo'n bug die nooit opgelost dat als je quick resume deed en je speaker of koptelefoon in de XBOX-settings staat niet op '2.0 stereo', dat dus die cutscenes stil zijn.Exactor it schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:21:
[...]
Ik gok dat de patch er nog niet is. Lip sync zit er volledig naast in de openingsscene in de auto, audio kapte er helemaal mee tijdens diezelfde intro en ik zat vast in de tutorial van de case board. Verder wel een tof sfeertje!
Draagt allemaal bij aan de horrorsfeer waarbij je allerlei onverklaarbare zaken mee maakt.sewer schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:46:
[...]
Doet me denken aan de remake van de origele Alan Wake. Dit jaar nog gespeeld, dus zo'n 2 jaar nadat hij was uitgekomen, en hele cutscenes gezien zonder enig geluid (wel ondertiteling). Ook zo'n bug die nooit opgelost dat als je quick resume deed en je speaker of koptelefoon in de XBOX-settings staat niet op '2.0 stereo', dat dus die cutscenes stil zijn.
Zoiets had ik ook afgelopen weekend toen ik Deliver Us the Moon speelde. Regelmatig was er geen spraak die afspeelde als je de recordings luisterde. Spel afsluiten en weer opstarten fixte het iedere keer, heb gedurende het spel een keer of 5 moeten doen.sewer schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:46:
[...]
Doet me denken aan de remake van de origele Alan Wake. Dit jaar nog gespeeld, dus zo'n 2 jaar nadat hij was uitgekomen, en hele cutscenes gezien zonder enig geluid (wel ondertiteling). Ook zo'n bug die nooit opgelost dat als je quick resume deed en je speaker of koptelefoon in de XBOX-settings staat niet op '2.0 stereo', dat dus die cutscenes stil zijn.
Heb hem toen afgesloten, maar had eigenlijk moeten doorlopen tot ik een monster tegenkwam, ben benieuwd of ik uberhaupt damage kon oplopen dan.
[ Voor 14% gewijzigd door Katseviool op 02-11-2023 19:23 ]
Gedeeltelijk herkenbaar, ik heb nog tot eind 2024. Maar denk niet dat ik verleng. Op zich niks mis met Game Pass. Ik heb net zoals anderen vrij goedkoop voor 3 jaar Game Pass Ultimate kunnen kopen. Voor dat bedrag zeker de moeite waard, maar lijkt me niet houdbaar. Zou het mij 15 euro per maand kosten dan game ik daarvoor te weinig op de Xbox. Wel heel tof om nieuwe (genre) games uit te kunnen proberen, maar voel ook een druk dat ik genoeg gebruik moet maken van het abonnement. Ik koop liever een losse game die ik dan bezit en in mijn eigen tempo kan uitspelen.Katseviool schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:21:
Nou, mijn 3 jaar Game pass zit er weer op. Twijfel wel echt flink om het te gaan verlengen. Zitten wel een aantal leuke games bij maar ik merk echter ook dat door all you can eat minder geniet dan dat ik een paar tientjes uitgeef aan een game. Herkenbaar of verlengen jullie toch weer met 2 jaar met die 3 jaar core kaarten?
Dit is voor mij voor het eerst, en mijn vriendin had het vanmiddag ook voor het eerst op haar account (zelfde xbox).
Iemand die weet of dit de norm gaat worden bij de xbox? Ik vind het namelijk best treurig zo'n advertentie waar je niet omheen kan. Dit is nog een tandje erger dan die 2e regel van de shop met ads op het homescreen.
Dat ze dit doen bij gratis diensten snap ik, maar als dit normaal wordt bij een console waar ik gewoon voor betaald heb dan baal ik wel. Dan wordt het weer 5ijd voor pc gaming of overstappen naar consoles zonder ads...
Exact dit. Ik heb ook steeds die druk dat ik iets uit GamePass moet kiezen om dat voordeel te pakken. Echter waren mijn persoonlijke toppers o.a. Cyberpunk, A plague tale en RDR2 die allemaal niet in GP zaten.L23 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:05:
[...]
Gedeeltelijk herkenbaar, ik heb nog tot eind 2024. Maar denk niet dat ik verleng. Op zich niks mis met Game Pass. Ik heb net zoals anderen vrij goedkoop voor 3 jaar Game Pass Ultimate kunnen kopen. Voor dat bedrag zeker de moeite waard, maar lijkt me niet houdbaar. Zou het mij 15 euro per maand kosten dan game ik daarvoor te weinig op de Xbox. Wel heel tof om nieuwe (genre) games uit te kunnen proberen, maar voel ook een druk dat ik genoeg gebruik moet maken van het abonnement. Ik koop liever een losse game die ik dan bezit en in mijn eigen tempo kan uitspelen.
Met die core kaarten kun je zoals ik het lees wel 3 jaar inwisselen voor 2 jaar. Dan kom je ongeveer op €5 per maand uit. Dat is wel weer te overzien door o.a. die EA deal.
Maar met €15 p/m is het eerlijk gezegd voor de casual gamer niet zoals Phill steeds aangeeft een gouden deal die momenteel veel te goedkoop is.
Is ook persoonlijk. Heb je alleen een Xbox dan vind ik het game aanbod voor dat bedrag uitstekend, een goedkoop platform om op te gamen. Maar ik game grotendeels van de tijd op de Nintendo Switch. En ik heb nog een backlog van Xbox 360 en Xbox One games.Katseviool schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:20:
Maar met €15 p/m is het eerlijk gezegd voor de casual gamer niet zoals Phill steeds aangeeft een gouden deal die momenteel veel te goedkoop is.
Dus eerst een zuig UI (1 grote Gamepass reclame) maken en nu dit? Ja MS is bij mij alweer een tijdje aan het zakken net zoals PlayStation in de PS4 tijd. Heb na het verwijderen van de emulatie in retail mode al weer een pc aan de TV gehangen, want daar kan ik zelf beslissen wat ik wel en niet wil doen/zien. De Xbox gaat alleen nog aan bij avondjes couch coop.Polariteit schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:18:
Vanavond bij het opstarten van de xbox werd ik direct na het aanmelden/inloggen geconfronteerd met een paginavullende advertentie voor CoD modern warfare 3, die ik eerst weg moest klikken voor ik in het hoofdscherm kwam
Dit is voor mij voor het eerst, en mijn vriendin had het vanmiddag ook voor het eerst op haar account (zelfde xbox).
Iemand die weet of dit de norm gaat worden bij de xbox? Ik vind het namelijk best treurig zo'n advertentie waar je niet omheen kan. Dit is nog een tandje erger dan die 2e regel van de shop met ads op het homescreen.
Dat ze dit doen bij gratis diensten snap ik, maar als dit normaal wordt bij een console waar ik gewoon voor betaald heb dan baal ik wel. Dan wordt het weer 5ijd voor pc gaming of overstappen naar consoles zonder ads...
Like a Dragon: Ishin!Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:15:
[Afbeelding]
Gisteren dacht ik nog 'goed bezig MS' toen ik een popup bij opstarten kreeg om gepersonaliseerde zooi uit te zetten. En dan zag ik vandaag ook die enorme reclame. Nou ja, de kans dat ik MW3 koop is nul dus dit is een niet-gepersonaliseerde advertentie.Polariteit schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:18:
Vanavond bij het opstarten van de xbox werd ik direct na het aanmelden/inloggen geconfronteerd met een paginavullende advertentie voor CoD modern warfare 3, die ik eerst weg moest klikken voor ik in het hoofdscherm kwam
Edit: ik word erg blij van Alan Wake. Hij speelt anders dan deel 1, dat ik één van de beste 360 spellen vond, maar is net zo meeslepend. Ik heb niet vaak dat ik een spel verder wil spelen voor het verhaal, maar deze zeker wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 02-11-2023 22:07 ]
Had ik ook, dacht eerst dat het een gratis dlc was ofzo…Polariteit schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:18:
Nou ja, dlc van Dead Island 2 deed het voorval snel weer vergeten
Die is niet uitgespeeld zo te zien, eerder snel de verhaallijn doorgewandeld.Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:15:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 02-11-2023 22:29 ]
Bestaat er nu ook al een uitspeel rules book? Al hij zegt dat hij het uitgespeeld heeft dan is het voor hem uitgespeeld. Veel mensen zien gewoon nog steeds de eind credits als uitspelen en niet allemaal bezigheidstherapie die ze verzinnen om je langer in de game te houden.Donstil schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:29:
[...]
Die is niet uitgespeeld zo te zien, eerder snel de verhaallijn doorgewandeld.
Edit : en waarschijnlijk op easy mode en ook dat is een keuze.
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 02-11-2023 22:54 ]
Ik weet alleen echt niet waar ik moet beginnen met games. De games waar ik blij van werd lijken te zijn doodgebloed: Halo 2, Splinter Cell, Call of Duty (wat is daarmee gebeurd?), Project Gotham Racing en XIII. Hoopte eigenlijk ook een beetje nostalgie op te halen door die oude games te spelen, maar daar blijkt dus niks meer van over.
Iemand enig idee wat goede alternatieven zijn die de oude gamer weer in mij naar boven kunnen halen? Iets met bomen en bos.
Project Gotham Racing heeft als soort van spirituele opvolger volgens mij de Forza Horizon serie, dat is in ieder geval wel een aanrader (in ieder geval 4 & 5 nog wel). Voor Halo heb je Halo MCC, de master chief collection, waarmee je alle oude Halo games kunt spelen.MoosB schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:56:
Misschien niet helemaal de juiste plek hier, maar ik heb na +/-15 jaar niet gegamed te hebben weer zin om een Xbox aan te schaffen. Dat geef ik mezelf maar even cadeau voor tijdens de slaapjes van de kleine overdag tijdens papadag.
Ik weet alleen echt niet waar ik moet beginnen met games. De games waar ik blij van werd lijken te zijn doodgebloed: Halo 2, Splinter Cell, Call of Duty (wat is daarmee gebeurd?), Project Gotham Racing en XIII. Hoopte eigenlijk ook een beetje nostalgie op te halen door die oude games te spelen, maar daar blijkt dus niks meer van over.
Iemand enig idee wat goede alternatieven zijn die de oude gamer weer in mij naar boven kunnen halen? Iets met bomen en bos.
Je zou altijd eens een maandje gamepass kunnen nemen om wat games uit te proberen, Halo en Forza en zo staan daar in ieder geval in (net als alle first party games) en verder nog genoeg leuks.
Gamertag: FinrazielNL
Ze moeten die 69 miljard toch terugverdienen hèExorcist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:57:
Ik zet m'n Xbox net even aan en krijg gelijk dit:
[Afbeelding]
Is dit het nieuwe normaal? Reclame/spam bij het booten van je console? Kan dit worden uitgezet? Zo niet en anders alnog -100 voor Micosoft
Ach ja bestaat er ook een “dit mag je wel en niet zeggen rules book”?Beakzz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:49:
[...]
Bestaat er nu ook al een uitspeel rules book? Al hij zegt dat hij het uitgespeeld heeft dan is het voor hem uitgespeeld. Veel mensen zien gewoon nog steeds de eind credits als uitspelen en niet allemaal bezigheidstherapie die ze verzinnen om je langer in de game te houden.
Edit : en waarschijnlijk op easy mode en ook dat is een keuze.
Prima als iemand denkt dat even de game door hollen op easy “uitspelen” is maar als je er een screenshot bij doet van een lage gamerscore met een enorme berg gemiste achievements dan kan je een dergelijke vraag wel verwachten wat mij betreft.
Als jij daar wat anders van vind dan vind ik dat overigens ook prima.
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/C2DY9bfgibdaOXtXwZbfYYKo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/69AMw6LypM0Dxoz63JDC75m4.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/iX0FpXgFPETgCCm2bkpYzTAO.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vPRjfv0JoTtGHLeYnwX9VCv6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JwLwWjSn73ndZSNPAm2gX9zt.jpg?f=fotoalbum_large)