Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:08
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:43:
[...]

Hoe dan? Het is mijn post, en jij bepaald voor mij op welke post mijn post van toepassing is? :+

Misschien je minder druk maken over wat anderen vinden van games die je zelf niet speelt.
Het ging inderdaad al meerdere post over GPL.. Dus leuk dat je dat als voorbeeld aanhaalt, maar goede poging weer. :+

Over punt 2
Ik ga inderdaad weer in een sfeervoller topic kijken.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:51:
[...]

Het ging inderdaad al meerdere post over GPL.. Dus leuk dat je dat als voorbeeld aanhaalt, maar goede poging weer. :+

Over punt 2
Ik ga inderdaad weer in een sfeervoller topic kijken.
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe je denkt dat ik het over Starfield heb. Verder naar boven ging het over Assassins Creed en Lies of P. Had mijn post ook betrekking op die games?

Punt 2 kan ik van harte aanmoedigen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
343 is gewoon kut

Is gewoon zo

Maar die laatste update is wel lekkah lekkah :+
D-Ed schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:58:
343 is gewoon kut

Is gewoon zo

Maar die laatste update is wel lekkah lekkah :+
Ipv donderdag avondje racen weer avondje knallen? :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:59:
[...]

Ipv donderdag avondje racen weer avondje knallen? :)
Goed plan! Wat een developer he _/-\o_

Eventueel vanavond al vanaf uurtje of 21 uur? Maar kan ook zijn dat ik rivals ga racen.. ff kijken

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:03:
[...]

Via bol.com ook al €35 (fysiek), dus zal vast ook wel snel onder die €30 duiken digitaal ergens in zuid amerika.
Ooh die prijs zie ik niet. 44,99 en 49,99 zag ik zojuist voor de fysieke versie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:14:
[...]

Voor dat bedrag kan ik de game wel aanraden al moet het wel je ding zijn. Als je AC stijl kampjes plat leggen met een domme AI kan waarderen op z'n tijd is het prima vermaak imo. Ik kan dat. :P
Toch is €18 voor mij de beste manier aangezien ik de game toch maar 1x ga spelen.
Niets bijzonders maar leuk stealth vermaak voor tussendoor.
Ja ik kan AC doorgaans wel waarderen, alleen de nieuwe aanpak sprak mij meer aan dan het “back to the roots” idee van deze. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik de game nog niet gespeeld heb.

Althans en Forza en Mario Wonders natuurlijk :)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09
Donstil schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:11:
[...]

Ooh die prijs zie ik niet. 44,99 en 49,99 zag ik zojuist voor de fysieke versie.
Zie dat de prijs inderdaad weer is aangepast. Misschien een fout geweest.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:36

Begint over ongeveer 2 uur, maar ze spelen al trailers en gameplay af.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:42
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:50:
Mensen kunnen niet meer zonder toeters en belletjes om hun aandacht vast te houden. Core gameplay is niet meer het belangrijkste voor veel gamers. Hoeveel uur ik wel niet in GPL (wat niet eens bots had en iets van 7 auto’s) heb geracet en aan Q3 en UT3 heb gespendeerd zonder unlocks, battlepasses, verhaallijnen en al die ellendige onzin die door de loop der jaren in games zijn gestopt. My2cents.
Ik heb het niet over battlepasses maar over basis elementen zoals stats over aantal gewonnen races, overzichtje van vrienden hun tijden in rivals, mogelijkheid om rivals tijden in bepaalde auto's te zien, kd ratio, uren gespeeld. Dat soort dingen. Zit niet in Forza. Zit niet in Halo Infinite. Dit soort stats bekeek ik met enige regelmaat toen in Cod 1 speelde in 2005. Geoff Crammonds F1 spel uit de jaren negentig onthield zelfs de local mp rondetijden die ik en een vriendje hadden neergezet zodat je die kon gaan verbeteren.

Of bij Forza iets van een career modus dat meer is dan een filmpje van 15 seconden waarin iets wordt gezegd over een auto. Niet dat career modus in welk racespel dan ook boeiend is maar je zou toch denken dat iemand in staat moet zijn om een beetje een verhaaltje te verzinnen.

De core gameplay alsin hoe rijden auto's is prima bij FM. Ik hoor echter niet bij de categorie mensen die wil tunen en heb dan voor mezelf meteen geen reden meer om rondjes te gaan knallen in mp of rivals want ik word er dan afgereden door mensen die wel tunen. Dan blijft er wat weinig over om te doen. :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:40

ilm

Exactor it schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:23:
[...]

Of bij Forza iets van een career modus dat meer is dan een filmpje van 15 seconden waarin iets wordt gezegd over een auto. Niet dat career modus in welk racespel dan ook boeiend is maar je zou toch denken dat iemand in staat moet zijn om een beetje een verhaaltje te verzinnen.
Of dat verschillende elementen worden uitgelegd tijdens de carrière modus, zodat je er kan mee experimenteren. Eerst de basis over remmen en bochten nemen (met D auto), dan tuning (met A auto), en pitstop strategien / banden (met S auto). Met andere woorden de moeilijkheidsgraad die gestaag omhoog gaat.

Bijvoorbeeld er kan een cup inzitten waar je 1 specifieke auto moet tunen voor elke race (meer bochten, minder bochten, etc.). Dus met uitleg erbij + scenarios die duidelijk de verschillen goed aantonen.

In multi-player modus mis ik ook spectator modus, en de tijd voor een race is soms te lang.

• Exactor it
ilm schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:29:
[...]

Of dat verschillende elementen worden uitgelegd tijdens de carrière modus, zodat je er kan mee experimenteren. Eerst de basis over remmen en bochten nemen, dan tuning, en pitstop strategien / banden. Met andere woorden de moeilijkheidsgraad die gestaag omhoog gaat.

Bijvoorbeeld er kan een cup inzitten waar je 1 specifieke auto moet tunen voor elke race (meer bochten, minder bochten, etc.). Dus met uitleg erbij + scenarios die duidelijk de verschillen goed aantonen.

In multi-player modus mis ik ook spectator modus, en de tijd voor een race is soms te lang.
Precies, nog leerzaam ook.

Of dat je je moet opwerken door autoklasses heen en dat je een nemesis hebt die altijd in een iets snellere auto rijdt en super awesome goed is en jij een trainer hebt die je leert om beter te rijden zodat je die rotzak kunt verslaan.
Exactor it schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:31:
[...]

Precies, nog leerzaam ook.

Of dat je je moet opwerken door autoklasses heen en dat je een nemesis hebt die altijd in een iets snellere auto rijdt en super awesome goed is en jij een trainer hebt die je leert om beter te rijden zodat je die rotzak kunt verslaan.
Een soort Mr Forza Miyagi? :P

• Exactor it
Wax on wax off past prima bij een autospel. :)
Exactor it schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 18:47:
[...]

Wax on wax off past prima bij een autospel. :)
Alleen met Ray tracing aan! Maar kwa stats en dergelijke ben ik het zeker met je eens. Maar dat zijn niet de toeters en bellen die men over het algemeen wil. Het rare is dat ze er vaak achter de schermen er gewoon zijn. Huur een paar man in die ook zo’n Halo app hebben gemaakt en je bouwt dat in game in en je hebt een toffe feature extra.

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2023 18:52 ]

Yakuza games vond ik altijd al wat vreemd, maar het kan nog vreemder dus :P

Als de combat goed voelt is dit wel een interessante game voor mij.

Ik moet deel 1 nog uitspelen… :P

Dan speel ik toch liever dit dan die collectie die zojuist is uitgekomen… :)

Dit ziet er wel best tof uit. Heb deel 1 nooit gespeeld, dus geen idee hoe survivallen en coop in dit spel is ingebakken.

En dan natuurlijk Alan Wake 2. Na Jusant maar kopen. :) Reviews komen morgen online, 15:00.

[ Voor 159% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2023 19:35 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:36
Heb geleerd over Dondoko Island :o en de release date van Manor Lords waar ik al hyped om ben sinds ik de demo heb gespeeld. Had er hoe dan ook niet veel van verwacht dus dat scheelt. Chat van IGN was er duidelijk alleen voor Ark :+
Ik wis niet eens dat er een Spirit of the North 1 bestond, maar dit 2de deel ziet er wel heel tof uit, zeker iets dat ik in de gaten ga houden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Deel 1 net Fysiek weten te bestellen voor €30,-, wel voor de PS5, kon geen fysieke Xbox Series X versie vinden.

• Donstil
  • Niet online
En GTA6 dan :P

Die zat er helaas niet bij, maar lees wel flink veel geruchten dat deze ergens deze week onthuld gaat worden.

uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:50:
Mensen kunnen niet meer zonder toeters en belletjes om hun aandacht vast te houden. Core gameplay is niet meer het belangrijkste voor veel gamers. Hoeveel uur ik wel niet in GPL (wat niet eens bots had en iets van 7 auto’s) heb geracet en aan Q3 en UT3 heb gespendeerd zonder unlocks, battlepasses, verhaallijnen en al die ellendige onzin die door de loop der jaren in games zijn gestopt. My2cents.
Als je een beetje met je ogen knijpt zie je de leeftijd van @uchiha tijntje er doorheen schijnen. :p

Q3A was dé game. UT instagib komt dichtbij, maar gaat niks boven de ervaring die ik met Q3A had.

* Wom is generatiegenoot :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:54:
[...]

Die zat er helaas niet bij, maar lees wel flink veel geruchten dat deze ergens deze week onthuld gaat worden.
Ja had het gezien, ben benieuwd!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:43

Louw Post

Cerenas

Ziet er grafisch prachtig uit bij de Like a Dragon en Metal Gear Solid trailers/teasers, maar wat slecht dat je op sommige punten de voeten ziet zweven/glijden als de personages lopen. Dat zie je toch niet heel vaak meer in games, behalve misschien bij trap lopen enzo. :X
Net de show teruggekeken, maar persoonlijk vond ik er vrij weinig bijzonders bij zitten op Ark 2 na

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wom schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 20:57:
[...]
Q3A was dé game. UT instagib komt dichtbij, maar gaat niks boven de ervaring die ik met Q3A had.
* Wom is generatiegenoot :+
_/-\o_
Dat ze daar maar eens een remake van mogen maken!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wat een support blijft er komen voor Lonely Mountains Downhill…

Echt tof om te zien. Mocht je een game zoeken die je af en toe gewoon voor een kwartiertje op kunt pakken en easy to learn, hard to master is, dan is dit je game :)

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2023 22:34 ]

G_Dragon schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:29:
Net de show teruggekeken, maar persoonlijk vond ik er vrij weinig bijzonders bij zitten op Ark 2 na
Like a dragon, Alan Wake 2, Robocop en Spirit of the North 2 spraken mij wel aan.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:52
Power your screams by inxile

Linksquest schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

Like a dragon, Alan Wake 2, Robocop en Spirit of the North 2 spraken mij wel aan.
Dat zijn er toch nog iets meer dan mij :P, ik heb Alan Wake 1 nooit uit kunnen spelen omdat het mij toen bij release niet pakte. Misschien nu 13 jaar later wel, mocht het spel ooit in Gamepass komen zal ik het zeker een kans gaan geven.

Robocop en Like A Dragon zijn tot nu toe wat ik heb gezien niet echt mijn ding..

Dan hebben we nog Spirit of the North 2, mijn vriendin heeft deel 1 daarvan gespeeld maar is halverwege gestopt omdat ze er niet doorheen kwam, het was zeker wel een leuk en goed spel :).

Ik ga denk ik vandaag beginnen Dead Space, die vanaf vandaag in de Gamepass zit en verder is het wachten tot The Crew: Motorfest of Avatar: Frontiers of Pandora voor een normale prijs te verkrijgen is en niet die hoge €70. Maar dat zijn voor mij dit jaar ook nog de enigste spellen die op het wensen lijstje staan of ik moet er een vergeten O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:04:
[...]

Dat zijn er toch nog iets meer dan mij :P, ik heb Alan Wake 1 nooit uit kunnen spelen omdat het mij toen bij release niet pakte. Misschien nu 13 jaar later wel, mocht het spel ooit in Gamepass komen zal ik het zeker een kans gaan geven.

Robocop en Like A Dragon zijn tot nu toe wat ik heb gezien niet echt mijn ding..

Dan hebben we nog Spirit of the North 2, mijn vriendin heeft deel 1 daarvan gespeeld maar is halverwege gestopt omdat ze er niet doorheen kwam, het was zeker wel een leuk en goed spel :).

Ik ga denk ik vandaag beginnen Dead Space, die vanaf vandaag in de Gamepass zit en verder is het wachten tot The Crew: Motorfest of Avatar: Frontiers of Pandora voor een normale prijs te verkrijgen is en niet die hoge €70. Maar dat zijn voor mij dit jaar ook nog de enigste spellen die op het wensen lijstje staan of ik moet er een vergeten O-)
Iedereen een eigen smaak natuurlijk.

Linksquest schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:09:
[...]

Iedereen een eigen smaak natuurlijk.
Jaa klopt, je heb in ieder geval wel een leuk lijstje om naar uit te kijken :).
Ik schrok wel even dat het alweer 13 jaar geleden is dat Alan Wake 1 is uitgekomen 8)7

Die Robocop game verbaasde mij wel. Al eerder gameplay van gezien en het lijkt niet de low-budget shooter te zijn die ik verwachtte. Flink wat gore en de gunplay ziet er prima uit. Zelfs de originele acteurs zijn betrokken, wat wel een leuke touch is.

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:41:
Die Robocop game verbaasde mij wel. Al eerder gameplay van gezien en het lijkt niet de low-budget shooter te zijn die ik verwachtte. Flink wat gore en de gunplay ziet er prima uit. Zelfs de originele acteurs zijn betrokken, wat wel een leuke touch is.
Ziet er goed uit ja. De game straalt een zacht prijsje uit. Leuk voor tussendoor denk ik.

Grafisch maakte ARK2 de meeste indruk op mij gisteren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2023 09:00 ]

Hebben ze nou de onderkant van dat toetje afgeknipt zodat die tweede gast het ondersteboven op kan eten? _O-

Gamertag: FinrazielNL

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Wanneer kunnen we Deadspace verwachten?
Pariah86 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:29:
Wanneer kunnen we Deadspace verwachten?
Als het goed is vandaag

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Ik had graag eens een remake gezien van No One Lives Forever 2 maar ff googlen leert me dat deze er nooit gaat komen omwille van licentie redenen. :(

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:54
[...]

Hij is maar iets van 2 euro voor de volledige versie met de 2 dlc's (en dit is de europese versie zodat je niet in de weer hoeft met VPN en zo): https://www.eneba.com/nl/...-edition-steam-key-europe

edit:
Dat was de steam-versie hierboven, de argentijnse xbox versie is ongeveer 4 euro: https://www.eneba.com/nl/...d-xbox-live-key-argentina

Ik heb hem een paar maanden geleden gespeeld, erg goed spel...behalve het combat-systeem. Onoverzichtelijk en je wordt veel in de rug aangevallen zonder dat je het doorhebt. Ik zou aanraden om hem op easy of zo te spelen, dan toch het topverhaal zonder de combat-frustraties :P

[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 26-10-2023 10:38 ]

• Exactor it
sewer schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:36:
[...]

Ik heb hem een paar maanden geleden gespeeld, erg goed spel...behalve het combat-systeem. Onoverzichtelijk en je wordt veel in de rug aangevallen zonder dat je het doorhebt. Ik zou aanraden om hem op easy of zo te spelen, dan toch het topverhaal zonder de combat-frustraties :P
Maar dan unlock je nightmare modus niet. :)

Pro-tips voor Alan Wake:
1)laat altijd één vijand leven terwijl je naar de volgende checkpoint gaat dan respawned de groep niet.
2)dodge is overpowered
3)ammo en resources zijn er om gebruikt te worden. Ook op nightmare is er in elke chapter ruim voldoende zooi aanwezig om het gewoon te gebruiken. Tenminste als je de supply crates allemaal pakt.

• sewer
Die eerste tip is een goeie, nooit aan gedacht. Kwam inderdaad wel halverwege het spel achter dat je vaak de tegenstanders helemaal niet hoeft te bestrijden, rennen naar het volgende checkpoint laat ze inderdaad ook verdwijnen :)
sewer schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:36:
[...]

Hij is maar iets van 2 euro voor de volledige versie met de 2 dlc's (en dit is de europese versie zodat je niet in de weer hoeft met VPN en zo): https://www.eneba.com/nl/...-edition-steam-key-europe

edit:
Dat was de steam-versie hierboven, de argentijnse xbox versie is ongeveer 4 euro: https://www.eneba.com/nl/...d-xbox-live-key-argentina

Dank je wel! Ik ga er vanavond even naar kijken

Wom schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:41:
Ja inderdaad, komt alleen voor mij op een ongunstig moment uit, dus word voor mij wat later.

Exactor it schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:58:
[...]

Maar dan unlock je nightmare modus niet. :)

Pro-tips voor Alan Wake:
1)laat altijd één vijand leven terwijl je naar de volgende checkpoint gaat dan respawned de groep niet.
2)dodge is overpowered
3)ammo en resources zijn er om gebruikt te worden. Ook op nightmare is er in elke chapter ruim voldoende zooi aanwezig om het gewoon te gebruiken. Tenminste als je de supply crates allemaal pakt.
Het gaat over Alan Wake hè, niet over Lies of P :+

Pariah86 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:37:
Ik had graag eens een remake gezien van No One Lives Forever 2 maar ff googlen leert me dat deze er nooit gaat komen omwille van licentie redenen. :(
Ok is dit nou toeval of hebben jullie dit zo uitgekiend? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZNjKAOuX1DLYJ1s9vMpx1a1NNus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4PpPXtFjrzPKyndX06JdScJk.jpg?f=fotoalbum_large

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:40:
[...]

Het gaat over Alan Wake hè, niet over Lies of P :+
Haha, ik dodge nauwelijks in Lies of P. Parry is veel te leuk.

• sewer
Finraziel schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:55:
[...]

Ok is dit nou toeval of hebben jullie dit zo uitgekiend? :+
[Afbeelding]
Ik heb dat icon al 20 jaar :P En uiteraard zou ik een remake ervan ook erg kunnen waarderen, ja :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
[...]

Ik heb de remastered versie in PS+ gespeeld, maar die game is wat mij betreft zeer lelijk oud geworden. De graphics en enorm houterige animaties haalde mij de eerste minuut al uit de ervaring. Deel 2 is me veel te creepy zie ik al :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:10
Jammer dat die game digital only is. No buy!

Gisteren de deluxe versie gekocht. Ik ga er volgende week aan beginnen :). Eerst dit weekend met griepverschijnselen overleven voordat ik mezelf de stuipen op het lijf jaag en per ongeluk stik in mijn hoestbuien :P

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2023 16:29 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Tering, dat zijn een partijtje cijfers....

Waarom brengen ze dat ding nou niet ook gewoon op disc uit? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Nvm @uchiha tijntje was me al voor met de Alan Wake 2 reviews. :p

[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2023 16:35 ]

Rossi46 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:29:
[...]

Tering, dat zijn een partijtje cijfers....

Waarom brengen ze dat ding nou niet ook gewoon op disc uit? :?
Waarom hebben gamers soms principes :+

Er zijn genoeg kleinere games die ook niet altijd een physical release hebben. Vraag me af of mensen die deze game skippen ook die kleinere games allemaal skippen. Of dat het alleen bij grote titels zijn zoals deze.

Hoe verhoudt dit zich dan bijv. tot iRacing? Daar is volgens mij helemaal niets fysieks en ben je al je content kwijt als je je abbo niet betaald toch?

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2023 16:50 ]

Huh ik zie Dead Space nog niet in de Gamepass staan, het is toch echt de 26ste? :p

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:56

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

G_Dragon schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:06:
Huh ik zie Dead Space nog niet in de Gamepass staan, het is toch echt de 26ste? :p
Vreemd inderdaad, ik download hem wel alvast via de Xbox app maar ik had ook verwacht dat hij tussen de GamePass titels zou staan.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:39:
[...]

Er zijn genoeg kleinere games die ook niet altijd een physical release hebben. Vraag me af of mensen die deze game skippen ook die kleinere games allemaal skippen. Of dat het alleen bij grote titels zijn zoals deze.
Digitale games komen er bij mij iig vrijwel sowieso niet.
hifigamefreak schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:08:
[...]

Vreemd inderdaad, ik download hem wel alvast via de Xbox app maar ik had ook verwacht dat hij tussen de GamePass titels zou staan.
Ik heb nog even op Twitter gezocht en daar staat ook gewoon vandaag beschikbaar hmm..

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:39:
[...]

Hoe verhoudt dit zich dan bijv. tot iRacing? Daar is volgens mij helemaal niets fysieks en ben je al je content kwijt als je je abbo niet betaald toch?
Games van kleine developers koop ik wel digitaal. Zoals bijvoorbeeld Cuphead en Deaths Door. Maar bij een ontwikkelaar als Remedy doe ik dat inderdaad niet.

https://psnprofiles.com/RaemNL

@hifigamefreak it works!

• sewer
Wou het ook net melden, dead space doet het nu :)

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Thanks, zag het nu ook goed in de GamePass app staan. Nu nog wachten tot hij binnen is en dan meteen proberen, ben benieuwd 8)
hifigamefreak schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:54:
[...]

Thanks, zag het nu ook goed in de GamePass app staan. Nu nog wachten tot hij binnen is en dan meteen proberen, ben benieuwd 8)
Ik had hem al geinstalleerd maar moest het spel opnieuw installeren, 5 minuten en gaan _/-\o_

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe het komt dat bepaalde games niet te koop zijn via IJsland? Ik wilde CoD kopen maar die lijkt in zijn geheel niet beschikbaar daar.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

G_Dragon schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:16:
[...]

Ik had hem al geinstalleerd maar moest het spel opnieuw installeren, 5 minuten en gaan _/-\o_
Vreemd, bij mij werkte hij meteen. Is ook geen speciale GamePass versie ofzo?

Eerste indruk is dat het wat gedateerde eruit ziet maar alles heeft wel een modern tintje. Het ziet er in ieder geval wel goed uit in 4K met HDR op een OLED 8) :)
Wat een heerlijk rustig ontspannen spel waarbij je lekker kan genieten van de story! Ben tot chapter 2 gekomen,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYgjLByVbBn23_-uirtXdF--kto=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YcYAAaNNdl7l3VAePD7eO3mV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIy0GqdoPcgCFdzTP0Yly5LDCpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BCydXWRoQZVzuFt0SLVfgdkV.png?f=fotoalbum_large

G_Dragon schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:50:
Wat een heerlijk rustig ontspannen spel waarbij je lekker kan genieten van de story! Ben tot chapter 2 gekomen,

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ontspannen?! Speel je wel de goede versie…

uchiha tijntje schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:20:
[...]

Ontspannen?! Speel je wel de goede versie…
Haha ik vind tot nu toe de jumpscares te voorspelbaar :o

Mijn neefje vertelde me dat ie mij een paar MS points als gift had gegeven op Xbox. Kun je ergens terug zien of dit gelukt is? Want ik heb geen notificatie gekregen of berichtje dat ik iets als gift heb gekregen. Of gebeurd dat sowieso niet? Wellicht worden ze automatisch toegevoegd, maar ik weet niet meer wat mijn credit voorheen was.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:30
Vraagje aan de bovenstaande mensen die geen digital only games kopen?

Waarom?

Stel: De ontwikkelaar besluit over een paar jaar dat de game niet meer beschikbaar is online, dan is hij van disk toch ook niet meer (amper) te spelen, want dan mis je ook alle updates/bugfixes die daarna nog uitgebracht zijn.

• Exactor it
Sahi_NL schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:53:

Waarom?

Stel: De ontwikkelaar besluit over een paar jaar dat de game niet meer beschikbaar is online, dan is hij van disk toch ook niet meer (amper) te spelen, want dan mis je ook alle updates/bugfixes die daarna nog uitgebracht zijn.
Misschien vinden ze hoesjes leuk. Of schijfjes. Of voelt een digitale aankoop niet echt. Of leven ze in het verleden. Of de toekomst. Of willen ze spellen tweedehands kunnen verkopen. Of ze ruilen spellen met vrienden.

Aan de andere kant staat dat de S geen disc reader heeft. En dat je direct op release kan spelen digitaal. Ook weegt het mee dat je minder rommel in huis hebt en niet van schijfje hoeft te wisselen. Als je twee consoles hebt raak je voortdurend in de war met waar het schijfje is. Play anywhere voor de pc en console bezitter. Schijfjes gaan kapot. Hoe vaak gebeurt het nou dat een spel delisted wordt? Ik koop met vpn in Turkije!

In andere vragen gebruiken jullie oplaadbare batterijen of een batterypack?

[ Voor 22% gewijzigd door Exactor it op 27-10-2023 12:09 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Waarom?

Updates lopen doorgaans via het centrale update systeem. Of de servers van de game zelf nog online zijn is in dit geval niet relevant.

Ik kan nog steeds de updates voor de launch games van de Xbox 360 downloaden, die zijn ondertussen alweer bijna 18 jaar oud.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:30
Maar datzelfde geldt dan toch ook voor de digitale versie?

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:28:
[Embed]

Gisteren de deluxe versie gekocht. Ik ga er volgende week aan beginnen :). Eerst dit weekend met griepverschijnselen overleven voordat ik mezelf de stuipen op het lijf jaag en per ongeluk stik in mijn hoestbuien :P
Cijfer inflatie, zal heus een goeie game zijn hoor maar de game review cijfers beginnen wel een beetje nietszeggend te worden met dit soort cijfers continu.

8 lijkt tegenwoordig een matige game.
10 is een goeie game.

Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:45:
[...]

Cijfer inflatie, zal heus een goeie game zijn hoor maar de game review cijfers beginnen wel een beetje nietszeggend te worden met dit soort cijfers continu.

10 is een goeie game.
Een algemene reset van reviewscores zou idd prima zijn. Maar dat gaat helaas nooit meer gebeuren.

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:51:
[...]

Een algemene reset van reviewscores zou idd prima zijn. Maar dat gaat helaas nooit meer gebeuren.
Binnenkort de 11, 12 en 13 maar introduceren dan.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:45:
[...]

10 is een goeie game.
Metacritic ook zo belachelijk. Het zijn meer statements dan reviews. “Jij geeft het een 1? Dan geef ik het een 10!”
Gewoon reviews kijken/lezen van wie je daarin serieus neemt en je verstand gebruiken en we komen een heel end. :)

• Timothy3000

Waarom?

De vaste digitale prijs, ze staan leuk in de kast en/of zijn te verkopen als ze toch niet leuk blijken of als ik er na 1x uitspelen wel klaar mee ben.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:27:
[...]

Metacritic ook zo belachelijk. Het zijn meer statements dan reviews. “Jij geeft het een 1? Dan geef ik het een 10!”
Gewoon reviews kijken/lezen van wie je daarin serieus neemt en je verstand gebruiken en we komen een heel end. :)
Metacritic is crap idd. Sinds kort kijk ik op steam wat een game scoort, vind ik toch wat duidelijker en realistischer
Vinnocchio schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:08:
[...]

Metacritic is crap idd. Sinds kort kijk ik op steam wat een game scoort, vind ik toch wat duidelijker en realistischer
Exact, dan zie je ook hoelang iemand gespeeld heeft voordat diegene zijn mening deelt.

Ik zat even te kijken wat er komende maanden uit komt, en zag dat de nieuwe Prince of Persia 50 euro is. Ik moet op zich niet klagen want ik ben blij dat dit soort metroidvania games gemaakt worden maar de prijs viel me best wel op. De beste Metroidvania games halen die prijs bij lange na niet eens, met uitzondering van wellicht Metroid, want Nintendo :P

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:42:
Ik zat even te kijken wat er komende maanden uit komt, en zag dat de nieuwe Prince of Persia 50 euro is. Ik moet op zich niet klagen want ik ben blij dat dit soort metroidvania games gemaakt worden maar de prijs viel me best wel op. De beste Metroidvania games halen die prijs bij lange na niet eens, met uitzondering van wellicht Metroid, want Nintendo :P
Metroid was de prijs wel echt waard. En de previews lezend lijkt deze prince ook echt cool te gaan worden. Als de game leuk is maakt me die paar tientjes echt niet uit.
giantgiantus schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:21:
[...]

Metroid was de prijs wel echt waard. En de previews lezend lijkt deze prince ook echt cool te gaan worden. Als de game leuk is maakt me die paar tientjes echt niet uit.
De prijs maakt me ook niet veel uit maar in vergelijking met andere zelfde type games valt het op.

Dan mogen ze de verwachtingen die een dergelijke prijs met zich meebrengt voor dit type game wel waarmaken. Want ze worden toch vergeleken met dezelfde soort games die 20/30 euro geprijsd zijn. Het is jammer als je enkel voor de IP betaald.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2023 14:34 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:42:
Maandje Ubi+ is dan wellicht een goeie?
Timothy3000 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:48:
[...]
Maandje Ubi+ is dan wellicht een goeie?
Haha, waar anderen tegen digital only zijn ben ik tegen abonnement hoppen voor content :P

Maar zal hem wel kopen. De gameplay beelden zien er tof uit :)
jori040 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:31:
[...]

Gaat de focus in dit nieuwe deel puur op co-op zijn ?
Het kan ook SP gespeeld worden maar de vraag is hoe de flow dan is. Dat is altijd een tricky balans. Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel.

Unravel 2 had ook coop maar kon ook in SP prima gespeeld worden.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2023 15:40 ]

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Exactor it schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:06:
[...]
In andere vragen gebruiken jullie oplaadbare batterijen of een batterypack?
Ik ben denk ik een van de weinigen die de batterijen in de Xbox fijn vind. Gaat lang mee en "gewoon" verwisselen als het bijna op is.

Aan de oplader zetten vind ik gedoe en hoe langer ik het in mijn huis heb, hoe slechter de batterij is. Als ik weken lang niet game is de batterij ook weer op dus m'n spontane game sessie is dan ook weer naar de knoppen.
Vinnocchio schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:08:
[...]

Je moet daar ook wel op blijven letten want er wordt ook vaak gereviewbombed. Zo staat Diablo 4 nog op mixed puur omdat veel mensen de game toen die op steam gereleased werd gingen kopen, slechte review plaatsen en weer refunden. Maar de game is ondertussen al in veel betere staat dan aan het begin.l

Uurtje Redfall op 60 FPS gespeelt. Best wel een verschil, al kan het ook de verbeterde besturing zijn. Duidelijk ook meer tegenstand nu. Maar ook weer een gekke geluidsbug tegengekomen. Foutloos is de game dus nog zeker niet.

Pagina: 1 ... 172 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord