Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Benieuwd naar Jusant en City Skylines sowieso even checken op gamepass pc. Geen idee of Dead Space wat voor me is dus die ook maar even proberen.
Zal deze oktober de beste ooit zijn voor gamers? :P

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:15:
Benieuwd naar Jusant en City Skylines sowieso even checken op gamepass pc. Geen idee of Dead Space wat voor me is dus die ook maar even proberen.
Nee, dat was vorige maand met Lies of P _/-\o_ Wat mij betreft de beste game die op gamepass staat.
Maar het gamepass aanbod is de afgelopen maand en komende maand wel weer eens erg lekker. De rest van 2023 vond ik de gamepass toevoegingen niet best.

[ Voor 24% gewijzigd door Hulleman op 23-10-2023 12:36 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Hulleman schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:33:
[...]

Nee, dat was vorige maand met Lies of P _/-\o_ Wat mij betreft de beste game die op gamepass staat.
Maar het gamepass aanbod is de afgelopen maand en komende maand wel weer eens erg lekker. De rest van 2023 vond ik de gamepass toevoegingen niet best.
Ik heb het dan ook over gamers algemeen. Heel spannend was gamepass voor mij persoonlijk dit jaar ook weer niet vandaar dat ik ‘m niet verleng volgende maand. :P Lijkt inderdaad het jaar wel goed af te sluiten maaaaaarrrr eerst maar zien of de games goed gaan worden.
Gamepass gaat voor mij net zoiets als Netflix worden is de conclusie. Af en toe activeren als er echt iets is wat ik heel graag wil spelen. Niet meer doorlopend.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2023 12:45 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:15:
Op Mario Wonder na kwam er weinig echte parels uit deze maand imo haha.
Ik ben nu met Forza Motorsport bezig omdat hij gratis in Gamepass is, als ik daarvan de career heb uitgespeeld zal Dead Space de volgende zijn omdat deze ook gratis in Gamepass zit. Maar naast Assassin's Creed: Mirage(inmiddels uitgespeeld) heb ik nog Avatar: Frontiers of Pandora en The Crew Motorfest op mijn lijstje staan van spellen die ik wil hebben en spelen. CoD Mw3 hebben we besteld puur voor split-screen.

Verder kan ik me zo inderdaad even geen ander spel bedenken..

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2023 16:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
Ik kijk vooral uit naar de nieuwe Yakuza games, Mario RPG en FF.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:03:
[...]

Op Mario Wonder na kwam er weinig echte parels uit deze maand imo haha.
Sowieso 2 games die goty genomineerd zijn door mij. 8) Cyberpunk 2.0 en Spider-Man 2. Heb me wel vergist want Cyberpunk was vorige maand. Hoe dan ook, een heerlijk game jaar. :) Mario Wonder krijgt ook hele goede reviews inderdaad. En voor de race liefhebbers is er Forza deze maand.
Zit Mirage er ook nog eens tussen die om wat aandacht vraagt van de stealth liefhebber.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2023 16:37 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:36
Hulleman schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:00:
[...]

Prima lijstje. Cities skyline 2 staat er ook tussen voor xbox gamepass van oktober. Die game komt alleen voor PC uit deze maand. Voor consoles uitgesteld naar 2024.
Ja dat hadden ze voor de PC ook moeten doen, want zelfs een 4090 kan geen 30 fps houden :) Ben benieuwd of deze game ooit goed zal draaien op consoles.

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:41:
[...]

Ik heb het dan ook over gamers algemeen. Heel spannend was gamepass voor mij persoonlijk dit jaar ook weer niet vandaar dat ik ‘m niet verleng volgende maand. :P Lijkt inderdaad het jaar wel goed af te sluiten maaaaaarrrr eerst maar zien of de games goed gaan worden.
Gamepass gaat voor mij net zoiets als Netflix worden is de conclusie. Af en toe activeren als er echt iets is wat ik heel graag wil spelen. Niet meer doorlopend.
En ik zal het abo ook stoppen volgend jaar, maar helemaal niet door het tekort aan games. Zeker gecombineerd met het aanbod op PC genoeg goede games om te spelen, maar ik heb ontdekt dat ik liever de games koop en in mijn eigen tempo uit speel en wanneer ik dat wil.

Te vaak zie ik games die van Gamepass af gaan waar ik simpelweg niet aan toe ben gekomen en dan het gevoel geeft dat ik die nog ff moet spelen in een halve maand tijd.

En dat day one op Gamepass gezeur ben ik ook wel klaar mee als je al je eigen games 5 dagen eerder beschikbaar maakt voor de mensen die meer willen betalen (wat ik ook gewoon doe).

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:42:
[...]

En ik zal het abo ook stoppen volgend jaar, maar helemaal niet door het tekort aan games. Zeker gecombineerd met het aanbod op PC genoeg goede games om te spelen, maar ik heb ontdekt dat ik liever de games koop en in mijn eigen tempo uit speel en wanneer ik dat wil.

Te vaak zie ik games die van Gamepass af gaan waar ik simpelweg niet aan toe ben gekomen en dan het gevoel geeft dat ik die nog ff moet spelen in een halve maand tijd.

En dat day one op Gamepass gezeur ben ik ook wel klaar mee als je al je eigen games 5 dagen eerder beschikbaar maakt voor de mensen die meer willen betalen (wat ik ook gewoon doe).
Tekort aan games hoor je me niet over. :) Er is voor mij wel een gebrek aan top exclusives die ik leuk vind. Aan 3rd party games is er genoeg te doen maar dat heb ik ook met Plus Extra en aangezien dat platform mijn voorkeur heeft kies ik er voor om daar het abonnement aan te houden. En eerlijk gezegd ook daar speel ik niet veel games meer uit momenteel. :P
Herken me wel in wat je zegt: kopen wat je wilt en spelen wanneer je wilt. Op dit moment zijn er maanden dat ik niets doe met een Plus of Gamepass omdat ik met andere games bezig ben en dat is best zonde.

Mocht er een hele dikke Xbox exclusive komen in de toekomst die ik graag wil spelen koop ik de game wel of neem een maandje gamepass.

• Timothy3000
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:32:
[...]

Sowieso 2 games die goty genomineerd zijn door mij. 8) Cyberpunk 2.0 en Spider-Man 2. Heb me wel vergist want Cyberpunk was vorige maand. Hoe dan ook, een heerlijk game jaar. :) Mario Wonder krijgt ook hele goede reviews inderdaad. En voor de race liefhebbers is er Forza deze maand.
Zit Mirage er ook nog eens tussen die om wat aandacht vraagt van de stealth liefhebber.
Ja Cyberpunk absoluut. Mirage vond ik persoonlijk wat matig haha.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:37
Timothy3000 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:56:
[...]
Mirage vond ik persoonlijk wat matig haha.
Boh zeg dat wel hey! Wat een inspiratieloze game! Wat vond jij zo matig?
@G_Dragon , wat vond/vindt jij ervan?

Ik verbaas me er zelf over hoe matig ik alles vind, echt op veel vlakken een stapje terug. Op performance mode speel ik met framedrops, waar ik nergens over lees. Het parkouren is nogal slapjes, je voelt en ziet dat je vaker aan een touw, dakrand of raam wordt gelijmd en de animaties kloppen gewoon vaak niet.

Combat en stealth, daar zakt deze hele game in elkaar. Vijanden hebben echt dikke oogkleppen op, zien lijken niet en de combat is véél te basic:

rode attack wegduiken met X
gouden attack counter met lb en je maakt erna een instant kill (met lelijke killanimaties waarbij je vaker door stenen of andere obstakels clipt)
light attack met rb

Verder is er niet veel over te vertellen, had echt op een juweeltje gehoopt en zo leek het ook wel in de trailers die ik zag, maar na lang wachten toch nog eens een day 1 gekocht, weer een reminder om dit niet te doen |:(

Verwijderd

JDL15 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:09:
[...]
Verder is er niet veel over te vertellen, had echt op een juweeltje gehoopt en zo leek het ook wel in de trailers die ik zag, maar na lang wachten toch nog eens een day 1 gekocht, weer een reminder om dit niet te doen |:(
Dat het geen juweel ging worden zag ik dan weer van kilometers afstand aankomen.
Vermakelijk vind ik de game wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2023 17:15 ]

[...]

Ik verbaas me er zelf over hoe matig ik alles vind, echt op veel vlakken een stapje terug. Op performance mode speel ik met framedrops, waar ik nergens over lees. Het parkouren is nogal slapjes, je voelt en ziet dat je vaker aan een touw, dakrand of raam wordt gelijmd en de animaties kloppen gewoon vaak niet.

Combat en stealth, daar zakt deze hele game in elkaar. Vijanden hebben echt dikke oogkleppen op, zien lijken niet en de combat is véél te basic:

gouden attack counter met lb en je maakt erna een instant kill (met lelijke killanimaties waarbij je vaker door stenen of andere obstakels clipt)
light attack met rb

Hier een stuk van mij uit het Assassin's Creed: Mirage Topic:
Wat een spel zeg jemig..

Heb er nu ongeveer 26 uur in zitten en ben aangekomen bij het middelste stuk van het bord met missies, waardoor ik toch langzaam wel bang ben dat ik dichtbij het einde begin te komen. Wat ik totaal nog niet wil omdat het spel te leuk is en ik meer tijd wil doorbrengen in deze wereld, naast de story mis ik nog twee verzamelobjecten waar ik niet bij kan omdat die in huizen zitten die pas verder in het verhaal opengaan en heb ik alle contracten gedaan.

Het verhaal is tot op heden ook echt erg goed en neemt je mee in een mooie reis door Bagdad, ben alleen nog wel heel erg benieuwd naar de grote verrassende plottwist die ik nu nog niet zie aankomen.

De AI is wel echt slechter dan slecht, denk wel een van de meest slechte die ik ooit heb gezien in een Assassin's Creed spel. Ik moet nog een paar video's uploaden om te laten zien wat ik nou precies bedoel, maar laat ik zeggen dat ik iemand vermoorde voor de ogen van zijn mede soldaat en hij zelfs geel werd dus mij overduidelijk zag maar vervolgens zich omdraait en verder gaat met iets anders alsof ik er gewoon compleet niet was en zijn dode maat er niet ligt. Zucht..

Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een Assassin's Creed spel, tenminste niet zo extreem. Want de gevechten zijn ook veel te simpel maar het klopt tenminste wel dus daar hoor je me verder ook niet over, ik loop elke basis in, ga elk gevecht aan omdat dit veel sneller is dan stealth en het lijkt er daarnaast ook nog eens op dat ik het spel ga uitspelen op hard zonder dood te zijn gegaan.

Hopelijk is het volgende Assassin's Creed weer een keer zo groot en lang :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Beakzz
[...]

Had bijna hetzelfde gedaan, maar toen bedacht ik mij dat er Ubi+ is dus dan neem ik dat wel een keer zodra die POP 2D versie ook uit is. Moet makkelijjk lukken in een maand tijd

Maar gezien ik wel zin had in een AC game Unity geinstaleerd, want ik zie steeds langskomen op YT dat die game helemaal gefixt is. Die was echt slecht op release en eigenlijk nooit meer opgepakt., maar ook dat grijpt mij voorlopig niet (pas een uurtje gespeeld).
Ik wil heel graag The Crew Motorfest en Avatar: Frontiers of Pandora aanschaffen maar die spellen zijn gewoon €70 per stuk, dat is mij veel te gek. Want via het buitenland dropt de prijs hierdoor ook niet onder de €45 en dan wacht ik liever op een aanbieding!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
[...]

light attack met rb

Ja exact dat. Een stealth game waarin door slechte ai stealth niet leuk is. Buggy, framedrops, saaie combat. Het speelt als een spel van twee gamegeneraties geleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hicdEiY0BhWhdra6lCGkftnRlJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZGk24lOUSkBpKzffUGzSUiy8.jpg?f=fotoalbum_largeGhostrunner 2 - Reviews
  • IGN - 9
  • VideoGamer - 9
  • CGMagazine - 9
  • MP1st - 9
  • WhatifGaming - 9
  • Game Informer - 8.5
  • AreaJugones - 8
  • Prima Games - 8
  • PSX Brazil - 8
  • Eurogamer - 7
  • Press Start - 6.5
  • Push Square - 6
  • Metacritic - 83
  • OpenCritic - 80

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2023 18:58 ]

Finraziel schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:58:
[...]

Klopt, maar ik vond BtS vooral heel cool omdat ik eerst deel 1 gespeeld had en meer van het verhaal wilde. Iemand die die achtergrond niet heeft weet ik niet van of die het net zo goed gaat vinden. De 'hook' van deel 1, de gameplay rond het spelen met tijd, was immers afwezig. Mijn advies is daarom ook altijd om ze in volgorde van release te spelen en niet in volgorde van verhaal. BtS vult dan een heleboel in waar in deel 1 al naar gehint werd. Of het ook werkt als je ze wel in chronologische volgorde speelt vind ik moeilijk in te schatten.
Daar heb je wel een punt, de kracht zit hem inderdaad omdat hij bijna letterlijk gekoppeld kan worden aan deel 1.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:37
Timothy3000 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:56:
[...]

Ja exact dat. Een stealth game waarin door slechte ai stealth niet leuk is. Buggy, framedrops, saaie combat. Het speelt als een spel van twee gamegeneraties geleden.
Even over die AI: |:(

G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:57:
[Afbeelding]Ghostrunner 2 - Reviews
  • IGN - 9
  • VideoGamer - 9
  • CGMagazine - 9
  • MP1st - 9
  • WhatifGaming - 9
  • Game Informer - 8.5
  • AreaJugones - 8
  • Prima Games - 8
  • PSX Brazil - 8
  • Eurogamer - 7
  • Press Start - 6.5
  • Push Square - 6
  • Metacritic - 83
  • OpenCritic - 80
Wordt een knaller!!
Maar zou voor aankoop even de demo proberen, spel is zeker niet voor iedereen.
https://www.xbox.com/en-U...unner-2-demo/9nj02ndjlb2b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Linksquest schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:48:
[...]

Beetje het gevoel van deel 2 en brotherhood.
Precies wat ik ook dacht :P dat was vroeger typische AC gameplay, midden tussen een horde vijanden staan en rustig wachten tot ze een voor een aanvielen en counteren. Zo kon je in je eentje een leger afslachten.

Gamertag: FinrazielNL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAGtiuscASvh-c05-2NE4hoSyec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2oOFcmdCPs0ozXotbsrUjnLN.jpg?f=user_large
Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 Reviews 🎮
  • Godisageek 9.5/10
  • Push Square 8/10
  • Gamespot 8/10
  • Shacknews 8/10
  • Press Start 7.5/10
  • Cultured Vultures 7.5/10
  • Noisy Pixel 7.5/10
  • Spaziogames 7/10
  • Saudi Gamer 7/10
  • Stevivor 5/10
  • Opencritic 75
  • Metacritic 78

Wie gaat er hier voor Alan Wake? Ik zit de trailer weer even te kijken maar het ziet er toch wel weer leuk uit. Deel 1 was ook echt een leuke ervaring, net zoals Control en Quantum Break. Als de game enigszins wat positieve reviews krijgt ga ik hem wel aanschaffen. Remedy is toch wel een studio die ik best wel wat gun.

Ik weet dat door het digital only aspect mensen hier de game niet gaat kopen en die discussie wil ik dan ook niet beginnen :P

——

En over een week al Jusant!

——

Zoals het er naar uit ziet komt Salt and sanctuary ooit ergens (:P) naar Xbox @justifire. Eerst voor switch en steam, maar dev geeft aan dat ze ook met Xbox versie bezig zijn. Deel 1 was erg leuk. Las in reviews van deel 2 dat er wat irritante nieuwe gameplay elementen in zaten maar wellicht hebben ze die tegen die tijd wel aangepast :P

——

En voor woensdag is er een 20 minuten durende stream:

This event will be digitally broadcast on Wednesday, October 25, at 10am PT (1pm ET / 6pm BST) across our Xbox owned channels, showcasing updates and new looks at games coming to Xbox and Windows as well as new info on some upcoming Game Pass titles from our incredibly talented creative third-party partners from around the world.

You can expect to see the latest information on in-game activities for Like a Dragon: Infinite Wealth, a launch trailer for Alan Wake 2, the first gameplay for Ark: Survival Ascended, a dive into the social world of Dungeons of Hinterberg, and more!

[ Voor 77% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2023 00:45 ]

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 23:23

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 00:20:
Wie gaat er hier voor Alan Wake? Ik zit de trailer weer even te kijken maar het ziet er toch wel weer leuk uit. Deel 1 was ook echt een leuke ervaring, net zoals Control en Quantum Break. Als de game enigszins wat positieve reviews krijgt ga ik hem wel aanschaffen. Remedy is toch wel een studio die ik best wel wat gun.

Ik weet dat door het digital only aspect mensen hier de game niet gaat kopen en die discussie wil ik dan ook niet beginnen :P

——

En over een week al Jusant!
Gaat er bij mij zeker komen!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Deel 1 nooit gespeeld en daarom vorig jaar de remaster gekocht (en uitgespeeld)
Ver-schrik-ke-lijk!
Constant die spawns in je rug….
Dus deel 2 slaan we lekker over.

Control en Quantum Break daarintegen _/-\o_ :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Alan Wake 2 ga ik spelen met een goeie korting of op Gamepass.
Kleine tip: er is een Alan Wake 2 Topic d:)b

En we hebben weer nieuwe deals!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:28:
En we hebben weer nieuwe deals!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Ik zie de Mafia Trilogy er tussen staan en daar kijk ik al zo lang naar. Als die nou eens een 60fps patch krijgt...heel jammer. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:05:
[...]

Ik zie de Mafia Trilogy er tussen staan en daar kijk ik al zo lang naar. Als die nou eens een 60fps patch krijgt...heel jammer. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eyBIShW4zv7KNt--pLDGrquyTt4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0e3GaQyWyaNJEjnWfhssCvBw.png?f=user_large

Deze heb ik toen via Marktplaats fysiek gekocht, Mafia 1 is echt een geweldige remaster en deel 2 + 3 moet ik ooit nog mee verder. Weet niet hoe goedkoop hij nu is met de deals? Maar de trilogie is zeker wel een €20 waard..

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:18:
[...]

[Afbeelding]

Deze heb ik toen via Marktplaats fysiek gekocht, Mafia 1 is echt een geweldige remaster en deel 2 + 3 moet ik ooit nog mee verder. Weet niet hoe goedkoop hij nu is met de deals? Maar de trilogie is zeker wel een €20 waard..
Is het een storende 30fps? In RDR2 stoorde ik mij er niet zo aan bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:21:
[...]

Is het een storende 30fps? In RDR2 stoorde ik mij er niet zo aan bijvoorbeeld.
Ik stoorde mij er niet aan :)

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:40

ilm

G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:22:
[...]

Ik stoorde mij er niet aan :)
Het voelde inderdaad aan als 30fps in RDR2. Cyberpunk, en in minder mate GOTG, was veel erger.

Mafia trilogy is 25 euro op amazon GB.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:48:
Ik ga waarschijnlijk voor de eerste keer beginnen aan het spel Dead Space omdat die remake in Gamepass komt, zijn er mensen die dit spel al gespeeld hebben en misschien weten of het de moeite waard is voor een nieuwkomer voor de serie? :)
Top 3 leukste games van afgelopen 2 jaar voor mij. En dat zegt wat.

Een gerucht, maar zou leuk zijn en wellicht mooi moment om het spel eens op te pakken.

Verwijderd

ilm schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:02:
[...]

Het voelde inderdaad aan als 30fps in RDR2. Cyberpunk, en in minder mate GOTG, was veel erger.

Mafia trilogy is 25 euro op amazon GB.
€24 in de Xbox store. Ik ga sowieso altijd voor digitaal tenzij het extreem veel goedkoper is fysiek.
Wat rond gekeken online en deel 2 is men niet heel tevreden over. Deel 1 en 3 wel. De bundel is zoveel goedkoper dan los dus zo te zien de beste keus al sla je deel 2 over.
Misschien toch maar eens toevoegen aan de backlog.. 8)

• Hulleman
Beakzz schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:34:
[...]

Ja dat hadden ze voor de PC ook moeten doen, want zelfs een 4090 kan geen 30 fps houden :) Ben benieuwd of deze game ooit goed zal draaien op consoles.
Toen ik las dat de game voor consoles werd uitgesteld was me al wel duidelijk dat de game technisch in slechte staat verkeerd. Maar als een 4090 de game niet op 30fps kan draaien is de technische staat zelfs meer dan dramatisch.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11 07:42
G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:29:
Ik wil heel graag The Crew Motorfest en Avatar: Frontiers of Pandora aanschaffen maar die spellen zijn gewoon €70 per stuk, dat is mij veel te gek. Want via het buitenland dropt de prijs hierdoor ook niet onder de €45 en dan wacht ik liever op een aanbieding!
Op bol staat de crew momenteel voor 57 en bij nedgame 48.
Bieren89 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:36:
[...]

Op bol staat de crew momenteel voor 57 en bij nedgame 48.
Goeie tip! Wel de Xbox Series versie en niet de Old gen ? O-)

EDIT: Het is inderdaad de Xbox One versie want de Xbox Series versie is €60
-

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2023 11:40 ]

• Bieren89
G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

-
Bol is het de cross-gen bundel

Nedgame is het de xbox one zie ik net 7(8)7

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

-
Er is een trial van de game dan kun je 'm eerst even checken mocht er een twijfel zijn.
Bieren89 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:41:
[...]

Bol is het de cross-gen bundel

Nedgame is het de xbox one zie ik net 7(8)7
Geen probleem, ik ben je al dankbaar voor het meedenken! d:)b

Ik hoop dat dit het laatste jaar is dat we met zulke edities zitten en vanaf 2024 gewoon alles naar de current-gen consoles gaat komen. Want je moet zo ontzettend opletten met welke editie je koopt en er is geen losse Xbox Series versie te koop, nee want dan betaal je gelijk voor de Xbox One en Xbox Series versies door middel van een Cross-gen bundel waardoor de prijs ook gelijk hoger ligt *zucht* :D .
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:42:
[...]

Er is een trial van de game dan kun je 'm eerst even checken mocht er een twijfel zijn.
Die uren heb ik al helemaal op :X
Ik wacht alleen nog even op een normale prijs rond de €30

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2023 11:45 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:26:
[...]

€24 in de Xbox store. Ik ga sowieso altijd voor digitaal tenzij het extreem veel goedkoper is fysiek.
Wat rond gekeken online en deel 2 is men niet heel tevreden over. Deel 1 en 3 wel. De bundel is zoveel goedkoper dan los dus zo te zien de beste keus al sla je deel 2 over.
Ach, gewoon je eigen oordeel vellen. Ik vond deel 2 wel leuk.

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:44:
De game was geen groot succes en er is al snel een deal dus inderdaad moeite waard om te wachten dat ie nog meer daalt. Rond black friday misschien al een dikke deal.

Verwijderd

Powder Toastman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:47:
[...]

Ach, gewoon je eigen oordeel vellen. Ik vond deel 2 wel leuk.
Als de bundel er komt ga ik 'm sowieso checken ja, laat me niet wegjagen door de slechtere reviews in dat geval. ;)

• Bieren89
G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:44:
[...]

Geen probleem, ik ben je al dankbaar voor het meedenken! d:)b

Ik hoop dat dit het laatste jaar is dat we met zulke edities zitten en vanaf 2024 gewoon alles naar de current-gen consoles gaat komen. Want je moet zo ontzettend opletten met welke editie je koopt en er is geen losse Xbox Series versie te koop, nee want dan betaal je gelijk voor de Xbox One en Xbox Series versies door middel van een Cross-gen bundel waardoor de prijs ook gelijk hoger ligt *zucht* :D .

[...]

Op vinted kan je ook kijken en daar kan je altijd een zelf een bod doen. Staan nu 2 cross-gen op voor 45 gaat rond de 48zitten met verzending. Maar kunt altijd is een bod doen van 40.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:42

Polariteit

Fietsende fotografeur

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:50:
[...]

Als de bundel er komt ga ik 'm sowieso checken ja, laat me niet wegjagen door de slechtere reviews in dat geval. ;)
Tip: laat bij het spelen van M3 de setting/gevoelens/jeugdsentiment van vooral mafia1 los. de game is namelijk best anders, en heeft in mijn ogen te veel onterechte negatieve kritiek gehad omdat men het te veel vergeleek met Mafia1 van vroeger.

M3 is tof 8)

ik stoorde me overigens ook niet aan de framerate, maar goed dat is persoonlijk denk ik

[ Voor 8% gewijzigd door Polariteit op 24-10-2023 12:03 ]

Verwijderd

Polariteit schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:03:
[...]

Tip: laat bij het spelen van M3 de setting/gevoelens/jeugdsentiment van vooral mafia1 los. de game is namelijk best anders, en heeft in mijn ogen te veel onterechte negatieve kritiek gehad omdat men het te veel vergeleek met Mafia1 van vroeger.

M3 is tof 8)

ik stoorde me overigens ook niet aan de framerate, maar goed dat is persoonlijk denk ik
Ik heb nog geen enkel deel gespeeld. :*) Zag ergens staan dat 2>3>1 een goede volgorde zou zijn, zit wat in? Eindig je ook meteen met de versie met de grootste oppoets beurt.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Voor mij echt een game van "was toen leuk omdat we beperkte resources hadden maar mag in mijn geheugen leuk blijven", ik hoef dat nu niet nog eens te spelen oid.

En daarin helpt digital only ook niet overigens, als de game op schijf was geweest had ik die in een bepaalde droogte of 2e hands misschien nog wel een kans gegeven, nu als digital only en daarmee zonder mogelijkheid tot doorverkoop laat ik hem lekker liggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:26:
[...]

Deel 1 en 2 waren voor de tijd wel toffe titels, nu zijn ze door alles ingehaald maar alleen nog het spelen waard als je echt je hele backlog leeg hebt, als je het mij zou vragen.

Deel 3 is op zijn best een matige game.

• Powder Toastman
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:24:
[...]

Deel 1 en 2 waren voor de tijd wel toffe titels, nu zijn ze door alles ingehaald maar alleen nog het spelen waard als je echt je hele backlog leeg hebt, als je het mij zou vragen.

Deel 3 is op zijn best een matige game.
Deel 1 is een remake van nog niet zo heel lang geleden, dus zo oud en ingehaald is-ie niet.
Deel 3 kreeg idd niet al te beste reviews, maar ik heb mij er uitstekend mee vermaakt. Lekkere muziek ook.

Uiteraard ieder z'n mening en smaak, maar ik vind zelf erg jammer dat er niet meer van zulke titels zijn, die zou ik zo vreten. Zoals gisteren iemand ook al aangaf, en komen tegenwoordig veel games met fantasy setting uit of van die duistere omgevingen, maar die zijn (ook) aan mij niet besteed. En ook veel Japanse games zijn niet mijn ding, van die characters met piekhaar en over the top actie. Heb Yakuza ook geprobeerd, maar na een paar uur weggelegd, ook niet mijn ding.

• Donstil
  • Niet online
Powder Toastman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:07:
[...]

Deel 1 is een remake van nog niet zo heel lang geleden, dus zo oud en ingehaald is-ie niet.
Nah daar kan ik het niet echt mee eens zijn, speelde toch wel echt als een oude game.
Deel 3 kreeg idd niet al te beste reviews, maar ik heb mij er uitstekend mee vermaakt. Lekkere muziek ook.

Uiteraard ieder z'n mening en smaak, maar ik vind zelf erg jammer dat er niet meer van zulke titels zijn, die zou ik zo vreten. Zoals gisteren iemand ook al aangaf, en komen tegenwoordig veel games met fantasy setting uit of van die duistere omgevingen, maar die zijn (ook) aan mij niet besteed. En ook veel Japanse games zijn niet mijn ding, van die characters met piekhaar en over the top actie. Heb Yakuza ook geprobeerd, maar na een paar uur weggelegd, ook niet mijn ding.
Ja volledig eens, dit soort games zijn ook echt voor mij doorgaans maar Mafia 3 klikte bij mij niet helaas.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:49:
[...]

De game was geen groot succes en er is al snel een deal dus inderdaad moeite waard om te wachten dat ie nog meer daalt. Rond black friday misschien al een dikke deal.
Ja dat snap ik dus niet want het is behoorlijk goed spel die diep ingaat op de geschiedenis van auto's en je lekker laat racen met fijne besturing, het is juist een hele verbetering vergeleken met The Crew 2. Want daar was de besturing zo ontzettend slecht.. Als de prijs niet zo hoog was geweest had ik hem allang gekocht, maar €70 vind ik teveel en daardoor blijven de prijzen in het buitenland ook best hoog hangen.

Het verstandigste is gewoon even geduldig wachten op een aanbieding denk ik O-)

• Powder Toastman
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:17:
[...]

Nah daar kan ik het niet echt mee eens zijn, speelde toch wel echt als een oude game.
Whaha, komt misschien dat ik zelf ook al (vrij) oud ben (voor een gamer). Opgegroeid in de jaren '80 met de eerste XT en 286 computers en adventure games... Heb ook nog een flinke verzameling big box PC games uit die tijd. Waar tegenwoordig games hooguit een velletje papier in het plastic doosje hebben zitten, waren games vroeger (vaak) voorzien van leuke boekjes, soms ook complete naslagwerken, kaarten, etc.
Ach ja, good ol' times... :D

/offtopic

• Donstil
  • Niet online
Powder Toastman schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:48:
[...]

Whaha, komt misschien dat ik zelf ook al (vrij) oud ben (voor een gamer). Opgegroeid in de jaren '80 met de eerste XT en 286 computers en adventure games... Heb ook nog een flinke verzameling big box PC games uit die tijd. Waar tegenwoordig games hooguit een velletje papier in het plastic doosje hebben zitten, waren games vroeger (vaak) voorzien van leuke boekjes, soms ook complete naslagwerken, kaarten, etc.
Ach ja, good ol' times... :D

/offtopic
Haha ja ik ben met 37 jaar nog een jonge god :P

Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:51:
[...]

Haha nu laat je mij helemaal jong voelen (32) :*)

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Donstil schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:51:
[...]

Ah ik mag met 36 dan ook nog tevreden zijn zie ik haha!
Ik mis die bijbehorende dingen als boekjes en naslagwerken idd wel bij de digital only wereld. Ik heb vandaag bv red dead redemption 2 gekocht van m’n reward punten, nu zou ik toch die kaart fysiek willen hebben.. helaas!

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:41:
[...]

Ja dat snap ik dus niet want het is behoorlijk goed spel die diep ingaat op de geschiedenis van auto's en je lekker laat racen met fijne besturing, het is juist een hele verbetering vergeleken met The Crew 2. Want daar was de besturing zo ontzettend slecht.. Als de prijs niet zo hoog was geweest had ik hem allang gekocht, maar €70 vind ik teveel en daardoor blijven de prijzen in het buitenland ook best hoog hangen.

Het verstandigste is gewoon even geduldig wachten op een aanbieding denk ik O-)
Denk puur door timing. Er is zoveel goeds aan andere games momenteel. Geeft niks natuurlijk des te sneller je straks een dikke deal kunt vinden. 8)

• Bieren89
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:08:
[...]

Denk puur door timing. Er is zoveel goeds aan andere games momenteel. Geeft niks natuurlijk des te sneller je straks een dikke deal kunt vinden. 8)
Staan de ubisoft games niet vaak heel snel met korting? Herinner me dit precies dat die heel snel in prijs dalen.

Verwijderd

Bieren89 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:09:
[...]

Staan de ubisoft games niet vaak heel snel met korting? Herinner me dit precies dat die heel snel in prijs dalen.
Na een dikke maand al?

• Bieren89
A is die nog niet langer uit 8)7 my mistake

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 22:46
Is er ergens te zien of een game nog actief is. Met actief bedoel ik niet dat de online servers nog werken maar of het nog veel word gespeeld.
Een aantal weken terug battlefield 4 weer eens geinstalleerd en toen waren er nog genoeg( volle) games beschikbaar. De laatste week is er geen een game meer te vinden. Zal waarschijnlijk met de update van 2048 te maken hebben maar ben benieuwd of het ergens te zien is.
Darow schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:35:
Is er ergens te zien of een game nog actief is. Met actief bedoel ik niet dat de online servers nog werken maar of het nog veel word gespeeld.
Een aantal weken terug battlefield 4 weer eens geinstalleerd en toen waren er nog genoeg( volle) games beschikbaar. De laatste week is er geen een game meer te vinden. Zal waarschijnlijk met de update van 2048 te maken hebben maar ben benieuwd of het ergens te zien is.
Die zijn er, volgens mij is https://www.gametracker.com/ er een van, echter word de website op het werk geblokkeerd, kan het daarom even niet voor je testen.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqYnKFmLJa1Ct7QU4AFetS_T5pc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RtbDufP9FisC3YqW4NeM3dzG.jpg?f=fotoalbum_large

Nog even een herinnering.

Dit evenement wordt live uitgezonden op woensdag 25 oktober om 19.00 uur via de officiële Xbox-kanalen en bevat updates en nieuws over aankomende games van third-party studio's die naar Xbox en Windows komen, evenals nieuws over enkele aankomende Game Pass-titels.

• Timothy3000
Ja, vaak wel.

Verwijderd

In de Xbox store?
Triple Stars schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:43:
[Afbeelding]

Nog even een herinnering.

Dit evenement wordt live uitgezonden op woensdag 25 oktober om 19.00 uur via de officiële Xbox-kanalen en bevat updates en nieuws over aankomende games van third-party studio's die naar Xbox en Windows komen, evenals nieuws over enkele aankomende Game Pass-titels.
Meer Like a Dragon Nieuws >:)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:56

——
Zeker. Remedy gun ik mijn euros en heb nog geen miskoop bij ze gedaan. Alan Wake was een top game destijds. Ben erg benieuwd wat ze er nu van gemaakt hebben. Al zal ik waarschijnlijk nog bezig zijn met Lies of P en Armored Core 6. Die laatste is best wel awesome overigens. Dit zal allemaal vlotter gaan als mijn xbox gestopt is met automatisch rondjes rijden in Forza. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 24-10-2023 18:22 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9f9FG3VQ6IpkhwidFt-STSpk-pY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4aGjX0K0zqrl1OCNsPMxFKth.jpg?f=fotoalbum_large

Handig dat je spellen alvast kan installeren via de Xbox app zonder dat je de licentie hebt:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpTYy8CJWe1uGVRtAbh7q6O0kjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jIAlEzUgUrawPia1HgPlbLnF.jpg?f=fotoalbum_large

Timothy3000 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:12:
[...]

Dead Space was al bekend toch?
Yes maar ze moesten toch nog even extra teasen :p

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 13:13
Ik heb een seageate expansiecard besteld. Volgens mij zit er geen performance verschil tussen de seagate en de western digital toch?
wjsiebes schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:43:
Ik heb een seageate expansiecard besteld. Volgens mij zit er geen performance verschil tussen de seagate en de western digital toch?
Nee niet zover ik weet, zouden hetzelfde moeten werken.

Vanavond kan ik de show niet live zien door een etentje van werk, kijk als ik thuis ben alles wel even terug.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:52
Heb nu AC Mirage gespeeld op 1 maand ubisoft. Game is klein genoeg om dat voor elkaar te krijgen.
Kost dus iets van 18 euro. Duurt wel ff voor die op die prijs uit gaat komen in de aanbieding :)

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:25
Inmiddels Starfield verkocht, zonde dat ik hem niet in de gamepass heb geprobeerd. Had er veel van verwacht gezien het budget en de tijd die ze ervoor namen. Ik heb er 20 uur in zitten maar het heeft mij geen moment gegrepen. Letterlijk alles is zo ontzettend saai. Vechten en reizen in de ruimte is niet spectaculair, je gaat van laadscherm naar laadscherm, het voelt allemaal niet intuïtief, dat magische gevoel van verkennen en verrast worden ontbreekt. Ik zou het spel niet meer dan een 6,5 geven.

Had het blind gekocht omdat ik er wel vertrouwen in had. Aan Skyrim was ik lang verknocht en had veel zin in een Interstellar-achtige game. Dit gaan ze ook niet meer oplossen met DLC ben ik bang want de kern is gewoon niet goed genoeg.

Het helpt ook niet dat ik vers van Cyberpunk 2077 kom en dat is inmiddels een parel van een game. Waarom kan een studio als Bethesda, anno 2023, dat niveau qua dialogen, missies en acteerwerk niet bereiken? Ik hoop dat ze weer op hun best zijn voor Elder Scrolls VI en Indiana Jones.

Verwijderd

SunnieNL schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:38:
[...]

Heb nu AC Mirage gespeeld op 1 maand ubisoft. Game is klein genoeg om dat voor elkaar te krijgen.
Kost dus iets van 18 euro. Duurt wel ff voor die op die prijs uit gaat komen in de aanbieding :)
This is the way. ;)
Zo heb ik het ook gedaan met Mirage. Nu eerst Spider-Man 2 en dan de rest van Mirage afronden in die maand Ubi+. Als je een abonnement slim gebruikt kun je er goed van profiteren.

• Hulleman
D. Ninjai schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:47:
Inmiddels Starfield verkocht, zonde dat ik hem niet in de gamepass heb geprobeerd. Had er veel van verwacht gezien het budget en de tijd die ze ervoor namen. Ik heb er 20 uur in zitten maar het heeft mij geen moment gegrepen. Letterlijk alles is zo ontzettend saai. Vechten en reizen in de ruimte is niet spectaculair, je gaat van laadscherm naar laadscherm, het voelt allemaal niet intuïtief, dat magische gevoel van verkennen en verrast worden ontbreekt. Ik zou het spel niet meer dan een 6,5 geven.
Mja inderdaad zonde. Dit is ook mijn ervaring. Het is geen open wereld game. Letterlijk elke locatie/gebouw etc waar je in kunt heeft een laadscherm. Reizen in de ruimte bestaat niet, omdat je praktisch nergens echt heen kunt reizen. Ik vond het gevoel van exploren in het begin wel tof, maar wordt echt vervelend saai. Sommige omgevingen zien en prachtig uit, maar ook heel veel (vooral NPC's) zijn echt zwaar onder de maat. Voor mij helaas weer een MS first party titel die middelmatig is. Forza Motorsport begint bij mij ook al die kant op te neigen..... Gelukkig zat Lies of P in gamepass en daar heb ik echt van genoten!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:56
@Hulleman Lies of P is inderdaad een feestje! Forza Motorsport is wel tof als je van eindeloos rondjes rijden, tunen, rondjes rijden houdt. Waar niks mis mee is natuurlijk. Wat het doet qua racen en rijden vind ik erg goed. Het is alleen zo kaal daar om heen. Beetje hetzelfde als Halo Infinite. De basis staat goed alleen er is zo weinig om je aandacht vast te houden als je niet een 100% fan van het genre cq de serie bent.
Mensen kunnen niet meer zonder toeters en belletjes om hun aandacht vast te houden. Core gameplay is niet meer het belangrijkste voor veel gamers. Hoeveel uur ik wel niet in GPL (wat niet eens bots had en iets van 7 auto’s) heb geracet en aan Q3 en UT3 heb gespendeerd zonder unlocks, battlepasses, verhaallijnen en al die ellendige onzin die door de loop der jaren in games zijn gestopt. My2cents.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2023 14:51 ]

• Donstil
  • Niet online
Nou zat net naar AC Mirage te kijken op Eneba voor 30,- :P (Activeren via Argentinië) toevallig, dus lijken wel redelijk snel beschikbaar voor minder.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09
Donstil schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:57:
[...]

Nou zat net naar AC Mirage te kijken op Eneba voor 30,- :P (Activeren via Argentinië) toevallig, dus lijken wel redelijk snel beschikbaar voor minder.
Via bol.com ook al €35 (fysiek), dus zal vast ook wel snel onder die €30 duiken digitaal ergens in zuid amerika.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:57:
[...]

Voor dat bedrag kan ik de game wel aanraden al moet het wel je ding zijn. Als je AC stijl kampjes plat leggen met een domme AI kan waarderen op z'n tijd is het prima vermaak imo. Ik kan dat. :P
Toch is €18 voor mij de beste manier aangezien ik de game toch maar 1x ga spelen.
Niets bijzonders maar leuk stealth vermaak voor tussendoor.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:58
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:50:
Mensen kunnen niet meer zonder toeters en belletjes om hun aandacht vast te houden. Core gameplay is niet meer het belangrijkste voor veel gamers. Hoeveel uur ik wel niet in GPL (wat niet eens bots had en iets van 7 auto’s) heb geracet en aan Q3 en UT3 heb gespendeerd zonder unlocks, battlepasses, verhaallijnen en al die ellendige onzin die door de loop der jaren in games zijn gestopt. My2cents.
Blijkbaar gaat er iets met mis met verwachtingen die zijn gecreëerd. Om maar wat te noemen:

Starfield is a new beginning. Not only for Bethesda but for Xbox as a whole. With excellent writing, stunning graphics, and thrilling gameplay it makes the galaxy yours to explore, shape, and live in.

Bekroond met 9.7 (XboxEra)

Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt, maar kijk is met een kritische blik. Het damage controllen op de frontpage en in de topics van de firstparty games is aandoenlijk. Maar het gros van gamers had veel meer kwaliteit verwacht. Zeker van de titels die dit jaar dan eindelijk zijn gekomen.

• Beakzz
SunnieNL schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 10:38:
[...]

Ja ben ik ook van plan, maar dan wanneer de Prince of Persia 2D game er ook op staat. 2 games in een maand moet ook wel lukken :)
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

Blijkbaar gaat er iets met mis met verwachtingen die zijn gecreëerd. Om maar wat te noemen:

Starfield is a new beginning. Not only for Bethesda but for Xbox as a whole. With excellent writing, stunning graphics, and thrilling gameplay it makes the galaxy yours to explore, shape, and live in.

Ik weet niet hoe hoog jij de lat legt, maar kijk is met een kritische blik. Het damage controllen op de frontpage en in de topics van de firstparty games is aandoenlijk. Maar het gros van gamers had veel meer kwaliteit verwacht. Zeker van de titels die dit jaar dan eindelijk zijn gekomen.
Ik heb het in mijn post nergens over Starfield? Maar goede poging weer.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:58
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:33:
[...]

Ik heb het in mijn post nergens over Starfield? Maar goede poging weer.
Je post slaat ook op wat hierboven besproken wordt.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:37:
[...]

Dat was niet duidelijk.

Overigens prima als je kritisch bent hier. Toch het gevoel dat je aan het trollen bent. Maar op de man spelen lijkt me in ieder geval niet de bedoeling.

[ Voor 27% gewijzigd door L23 op 25-10-2023 15:43 ]

• Beakzz
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

Tja het is voor iedereen verschillend blijkbaar. Ik had echt een haat tegen de game in de eerste 10 uur. Kon maar niet accepteren wat het niet was. Maar uiteindelijk 90 uur gespeeld en mij uitstekend vermaakt. Genoeg leuke dingen gezien en met een backlog van 1000+ games ook niet echt de noodzaak om het te blijven spelen als ik er niks aan vond. Vond de gunplay leuk om te doen en ook de factie verhaallijnen bevallen mij goed. De main story vind ik meh behalve dat stuk met de Nasa.

Ben er nog steeds niet klaar mee, maar had nu gewoon zin in een andere soort game, Na de tegenvallende Forza Motorsport career (voor mij) zit ik nu weer helemaal in FM 4 op de 360 :) En Cities Skylines 2 op de PC.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:37:
[...]

Hoe dan? Het is mijn post, en jij bepaald voor mij op welke post mijn post van toepassing is? :+

Misschien je minder druk maken over wat anderen vinden van games die je zelf niet speelt.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2023 15:46 ]

Beakzz schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:39:
[...]

Tja het is voor iedereen verschillend blijkbaar. Ik had echt een haat tegen de game in de eerste 10 uur. Kon maar niet accepteren wat het niet was. Maar uiteindelijk 90 uur gespeeld en mij uitstekend vermaakt. Genoeg leuke dingen gezien en met een backlog van 1000+ games ook niet echt de noodzaak om het te blijven spelen als ik er niks aan vond. Vond de gunplay leuk om te doen en ook de factie verhaallijnen bevallen mij goed. De main story vind ik meh behalve dat stuk met de Nasa.

Ben er nog steeds niet klaar mee, maar had nu gewoon zin in een andere soort game, Na de tegenvallende Forza Motorsport career (voor mij) zit ik nu weer helemaal in FM 4 op de 360 :) En Cities Skylines 2 op de PC.
Haha ik dacht Counterstike 2 maar het is dus Cities Skyline :P

En die NASA O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqu8zLnJIT3HiOmW46dZZP3Knkc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/49ys2E8vL03HnKYpCFlc8bsq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-10-2023 16:01 ]

Pagina: 1 ... 171 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord