Toch vreemd dat die kinderachtige consessie wel getolereerd worden en als logisch geacht worden als Sony het doet, maar zodra Microsoft het doet, is het ineens kinderachtig. Vreemd....(en nee dat zijn niet jouw woorden, maar wel de algehele tendens in de gaming community/media)Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:03:
[...]
Yep en vandaar dat het logisch is dat ze de games op alle platformen willen release zonder kinderachtige consessies. Zoveel mogelijk games verkopen dus.
Ik vind je reactie verder behoorlijk extreem waarbij je een kant wilt kiezen. Kan ik niet veel mee. Sony en Xbox kunnen beide dingen leren van elkaar.
Het ging mij tevens om je oog om oog, tand om tand denkwijze. Een denkwijze waar de wereld uiteindelijk nooit beter van wordt.
De enige kant die ik kies, is die van mijn eigen portemonnee. Ik zie het zo: Als Microsoft niet mee speelt met de spelletjes van Sony, dan blijft Sony zo doorgaan. Wellicht dat ze dan nog groter worden met alle gevolgen van dien (lees prijzen gaan verder omhoog). Feit blijft gewoon dat Sony totaal geen concurrentie wil op de gaming markt en dat is vooral slecht voor de consument.
XBL: MRE Inc
MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:15:
[...]
De enige kant die ik kies, is die van mijn eigen portemonnee.
Maar hoe is dat voordelig voor jouw portemonnee?Slechte zaak. Je moet Playstation terugpakken met hun eigen spelletjes van de afgelopen jaren. Dus lekker COD in een mindere resolutie, DLC een half jaar later en diverse spelmodi gewoon een jaar later uitbrengen naar de PS.
Verwijderd
Ben ik met je eens, kinderachtig ongeacht welke kant het doet. Laten we dus vooral niet opperen dat Xbox hetzelfde moet gaan doen want dan blijft alles kinderachtig doorgaan.MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:15:
[...]
Toch vreemd dat die kinderachtige consessie wel getolereerd worden en als logisch geacht worden als Sony het doet, maar zodra Microsoft het doet, is het ineens kinderachtig. Vreemd....(en nee dat zijn niet jouw woorden, maar wel de algehele tendens in de gaming community/media)
Niet met je eens. Xbox kan beter zijn eigen weg uitgaan, wat ze lijken te doen. Kun je voorstander van zijn of niet maar het is wel de gezondere keus.MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:15:
De enige kant die ik kies, is die van mijn eigen portemonnee. Ik zie het zo: Als Microsoft niet mee speelt met de spelletjes van Sony, dan blijft Sony zo doorgaan. Wellicht dat ze dan nog groter worden met alle gevolgen van dien (lees prijzen gaan verder omhoog). Feit blijft gewoon dat Sony totaal geen concurrentie wil op de gaming markt en dat is vooral slecht voor de consument.
Laat ze elkaar maar scherp houden daar profiteren wij als gamer meer van.
Zoals ik in mijn eerdere bericht al aangaf. Ik denk dat Sony zich op geen enkele manier bedreigt voelt door Microsoft, ook niet door de ABK deal als Microsoft gewoon visual parity hanteert en DLC niet exclusief maakt, al dan niet tijdelijk. Sony zal dan gewoon door blijven gaan met al die deals die ze voorheen ook al maakte, het enige verschil is dat ze het niet meer bij COD kunnen doen en daarom voor de games die niet onder MS vallen er nog een schepje bovenop zullen doenj.Raem schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:21:
[...]
[...]
Maar hoe is dat voordelig voor jouw portemonnee?
Sony en Microsoft zijn beide geen lieverdjes, maar ik vind wel dat Sony wat tegengas mag krijgen en dat krijgen ze op deze manier van fair play zoals Microsoft dat voor ogen heeft, niet.
Op zich eens hoor, maar als Microsoft geen vuil spel gaat spelen, zal Sony nooit wakker worden en gewoon door gaan door games als oa Stray een jaar weg te houden bij de concurrentie. Als Bethesda niet door MS was gekocht, dan was Starfield de volgende game in het toch best wel indrukwekkende rijtje geweest die NIET op de Xbox was uitgekomen. Ik denk dat het verleden (Mojang voorbeeld) wel bewezen heeft dat wanneer Microsoft zich "netjes" gedraagd, Sony gewoon op oude voet verder blijft gaan en content wel weg gaat halen bij de concurrent.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:22:
[...]
Ben ik met je eens, kinderachtig ongeacht welke kant het doet. Laten we dus vooral niet opperen dat Xbox hetzelfde moet gaan doen want dan blijft alles kinderachtig doorgaan.
[...]
Niet met je eens. Xbox kan beter zijn eigen weg uitgaan, wat ze lijken te doen. Kun je voorstander van zijn of niet maar het is wel de gezondere keus.
Laat ze elkaar maar scherp houden daar profiteren wij als gamer meer van.
En de prijs voor de reactie met de meeste onzin goes to ....MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:19:
[...]
Recap:
[Twitter]
Slechte zaak. Je moet Playstation terugpakken met hun eigen spelletjes van de afgelopen jaren. Dus lekker COD in een mindere resolutie, DLC een half jaar later en diverse spelmodi gewoon een jaar later uitbrengen naar de PS.
Overigens is MS dan de sjaak want volgens mij hebben ze bij de FTC, (onder ede) en ongetwijfeld ook bij alle andere toezichthouders, verklaart dat ze hier niet aan gaan beginnen.
Daarnaast: De strategie van MS is helder. Zij willen geld verdienen. Het liefst op gamepass maar als het ergens anders ook kan dan vinden ze dat prima. De meeste COD spelers zitten op een playstation dus het is gewoon een money-printing machine voor ze vanaf nu.
[ Voor 31% gewijzigd door FrankoNL op 18-10-2023 14:59 ]
Nah. Ik denk dat, op fanboys na, ieder het wel eens is dat het van beide kanten kinderachtig is. Ik sta zelf aan de kant van de gamer en developers. Het liefst zoveel mogelijk games op alle platformen zodat iedereen van prachtige games kan genieten.MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:15:
[...]
Toch vreemd dat die kinderachtige consessie wel getolereerd worden en als logisch geacht worden als Sony het doet, maar zodra Microsoft het doet, is het ineens kinderachtig. Vreemd....(en nee dat zijn niet jouw woorden, maar wel de algehele tendens in de gaming community/media)
Eens.Timothy3000 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:12:
[...]
Nah. Ik denk dat, op fanboys na, ieder het wel eens is dat het van beide kanten kinderachtig is. Ik sta zelf aan de kant van de gamer en developers. Het liefst zoveel mogelijk games op alle platformen zodat iedereen van prachtige games kan genieten.
Dat kinderlijke gedoe over welke plastic ding jij bij je tv hebt staan en die stammenstrijd moet echt eens afgelopen zijn. Wees gewoon een kritisch consument. Mensen springen echt in de bres voor megacorporations. Bizar.
F1 manager 23 is ook aardig rap, datum ook bekend?justifire schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:01:
Holy Monkeyballs! Dead Space Remake op Game Pass!!
[Afbeelding]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
https://news.xbox.com/en-...ber-2023-wave-2-announce/
[ Voor 66% gewijzigd door sewer op 18-10-2023 16:17 ]
Volgens mij was hét verschil tussen MS en Sony dat laatstgenoemde in generaties blijft geloven, dus na de PS5 komt PS6, PS7 etc. Ik kan mij niet herinneren dat ze hebben aangegeven niet in abonnement diensten te geloven.MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
Het was juist Sony/Playstation die altijd heeft volgehouden geen abo dienst te introduceren maar nu toch over stag zijn gegaan.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Maak ik enige kans ergens om dit gemaakt te krijgen via garantie of kan ik wellicht zelf iets doen? Zat al te kijken om 'm uit elkaar te halen maar zag zo 123 niet een plan in m'n hoofd.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vaak helpt het om met een spuitbusje lucht de naden even goed door te luchten. En anders staan er legio YouTube videos klaar om het probleem te verhelpen / voor te doen. Misschien helpt dat je!Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:42:
Heb 17 november 2021 een elite 2 controller gekocht en de RB (R1 knop op de playstation controller) doet het slecht. Je hebt een app bij Xbox accessoires dat je kan zien welke knop je indrukt. Daar zie je dat alle knoppen goed werken en deze soms wel soms niet.
Maak ik enige kans ergens om dit gemaakt te krijgen via garantie of kan ik wellicht zelf iets doen? Zat al te kijken om 'm uit elkaar te halen maar zag zo 123 niet een plan in m'n hoofd.
Je kunt hem volgens mij gewoon bij Microsoft aanmelden voor garantie.Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:42:
Heb 17 november 2021 een elite 2 controller gekocht en de RB (R1 knop op de playstation controller) doet het slecht. Je hebt een app bij Xbox accessoires dat je kan zien welke knop je indrukt. Daar zie je dat alle knoppen goed werken en deze soms wel soms niet.
Gamertag: FinrazielNL
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Helaas een van de vele bekende problemen bij deze controllers, hopelijk vind je snel een oplossing. Zelf zou ik hem gewoon aanmelden bij Microsoft als je nog garantie hebt, dan krijg je vaak een nieuwe terug in huis. Heb die van mij toen ook 5 keer in 2 jaar tijd opgestuurd en na de 5e keer verkocht als nieuw.Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:42:
Blijf er ontzettend boos over dat Microsoft de problemen blijft negeren en gewoon geld blijft innen van deze dure controllers die gewoon onder de maat gebouwd zijn, het is nou niet alsof er niet genoeg klachten zijn binnengekomen bij hun. Als ze de problemen hadden aangepakt, had ik er ook alweer een gehad.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb via xbox het serienummer ingevuld en ik had tot 1 jan 2023 garantie.. Schijnt dat je maar 1 jaar garantie hebt? Ga het zo nog eens proberen.G_Dragon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Helaas een van de vele bekende problemen bij deze controllers, hopelijk vind je snel een oplossing. Zelf zou ik hem gewoon aanmelden bij Microsoft als je nog garantie hebt, dan krijg je vaak een nieuwe terug in huis. Heb die van mij toen ook 5 keer in 2 jaar tijd opgestuurd en na de 5e keer verkocht als nieuw.
Blijf er ontzettend boos over dat Microsoft de problemen blijft negeren en gewoon geld blijft innen van deze dure controllers die gewoon onder de maat gebouwd zijn, het is nou niet alsof er niet genoeg klachten zijn binnengekomen bij hun. Als ze de problemen hadden aangepakt, had ik er ook alweer een gehad.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zover mij bekend is 2 jaar, heb je hem als nieuw gekocht?Oekol schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:16:
[...]
Ik heb via xbox het serienummer ingevuld en ik had tot 1 jan 2023 garantie.. Schijnt dat je maar 1 jaar garantie hebt? Ga het zo nog eens proberen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zojuist mijn Xbox gamertag gewijzigd naar p207static.
Dus als jullie ineens een vreemde gamertag zien, dat ben ik dus
het was voorheen static207, maar omdat die niet uniek was werd er #4887 achter geplakt. In sommige games werd dit echter niet goed weergegeven waardoor er static2074887 stond. Dat probleem is nu verholpen
Ik zou ze (indien mogelijk) eens via de chat proberen aan te spreken, weet namelijk niet beter dan dat je in NL gewoon recht hebt op 2 jaar. Wat MS daar dan van vind lijkt me minder relevantOekol schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:16:
[...]
Ik heb via xbox het serienummer ingevuld en ik had tot 1 jan 2023 garantie.. Schijnt dat je maar 1 jaar garantie hebt? Ga het zo nog eens proberen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja bij MediaMarkt. Zal eens met ze chatten.G_Dragon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:20:
[...]
Zover mij bekend is 2 jaar, heb je hem als nieuw gekocht?
Lijkt me verstandig, want je hebt gewoon recht op die 2 jaar!Oekol schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:30:
[...]
Ja bij MediaMarkt. Zal eens met ze chatten.
Terugbelverzoek krijg ik een foutmelding dat het niet werk, via inloggen en garantie zie ik dat het verlopen is (terwijl ik het 17-11-2021 gekocht heb) per 8-1-2023 en kan ik niet verder klikken als ik toch een garantieclaim wil starten. Bij Apparaatservice en reparatie kan ik niet meer verder klikken als ik mijn adres selecteer. Wat een gedoe haha. Zeker omdat de garantie bijna verloopt
Iemand het directe nummer van ze? Google verteld me niet zoveel.
Edit: Heb nummer van microsoft store gevonden, ga daar wel ff het juiste nummer vragen.
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 19-10-2023 10:09 ]
Garantie aanvraag doen bij Media Markt dan ?Oekol schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:30:
[...]
Ja bij MediaMarkt. Zal eens met ze chatten.
Ben je hem twee weken kwijt, wordt hij opgestuurd naar mods&repair en dan doet hij het weer een paar maanden.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
justifire schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:50:
[...]
dan doet hij het weer een paar maanden.
Ben via de store doorverbonden met de juiste afdeling en nu heb ik een mail waar ik op kan reageren.
Hij heeft nog garantie en heb de aankoopbon al opgestuurd via een beveiligde omgeving. Dus het gaat geregeld worden. Gelukkig
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zelf bijna een half jaar moeten wachten op mijn geld terug van een kapotte Series X eerder dit jaar.Oekol schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:41:
Echt serieus op elke pagina van Xbox loop ik vast.
Terugbelverzoek krijg ik een foutmelding dat het niet werk, via inloggen en garantie zie ik dat het verlopen is (terwijl ik het 17-11-2021 gekocht heb) per 8-1-2023 en kan ik niet verder klikken als ik toch een garantieclaim wil starten. Bij Apparaatservice en reparatie kan ik niet meer verder klikken als ik mijn adres selecteer. Wat een gedoe haha. Zeker omdat de garantie bijna verloopt![]()
Iemand het directe nummer van ze? Google verteld me niet zoveel.
Edit: Heb nummer van microsoft store gevonden, ga daar wel ff het juiste nummer vragen.
Succes.
Komt wel goed. Heb label gekregen om terug te sturen. Zal vast een klein maandje duren maar heb m'n andere controller nog. Dus geen stress. Gebruikte die extra knoppen toch niet eigenlijk (voor fifa)Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:11:
[...]
Ik heb zelf bijna een half jaar moeten wachten op mijn geld terug van een kapotte Series X eerder dit jaar.
Succes.
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door drakiesoft op 19-10-2023 18:28 ]
En over een goede week al Jusant! Heb de demo gespeeld (circa 20 minuten) op Gamescom en vond dat zeer vermakelijk.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Na de 999e keer trapte ik er niet meer in.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:10:
Hebben jullie dat nou ook altijd dat je bij gamepass een game ziet staan bij “Nieuw bij gamepass” die je wilt spelen. Om vervolgens voor de 10000ste keer er achter te komen dat ze blijkbaar “binnenkort” bedoelen ipv “nieuw”.
Vind het echt een nietszeggende reclame. Als er op het einde nou nog wat te zien was van een nieuwe produkt zoals destijds van die donkere jongen die in zijn apartement zat te gamen met de toen nog niet aangekondigde headset van Microsoft, dan was er iig nog iets om over te praten/speculeren.JDL15 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:13:
[...]
Toch wel een dikke reclame hoor, vraag me af waarom Cyberpunk er zo in wordt gepromoot
Als je het van deze marketing moet hebben, dan wordt het nooit wat.
Deel je mening, het ziet er ruig uit, maar het had ook zo een reclame sportje voor een TV streamings dienst kunnen zijn.MRE-Inc schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:39:
[...]
Vind het echt een nietszeggende reclame. Als er op het einde nou nog wat te zien was van een nieuwe produkt zoals destijds van die donkere jongen die in zijn apartement zat te gamen met de toen nog niet aangekondigde headset van Microsoft, dan was er iig nog iets om over te praten/speculeren.
Als je het van deze marketing moet hebben, dan wordt het nooit wat.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
———
The Xsphere has arrived #PowerYourDreams pic.twitter.com/gp8sqGf9JF
— Jeff Rubenstein (@jeffrubenstein) 20 oktober 2023
Ff klikken op de tweet.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2023 11:18 ]
Dat is tot op heden nog steeds de mooiste Xbox reclame die ooit gemaakt is, jammer dat ze dit niet meer zo makenuchiha tijntje schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:11:
De meest memorabele reclames van consoles hebben niets te maken met de console dan wel met andere hardware componenten. De hele vage maar toffe reclames van Sony in PlayStation 1 tijdperk bijvoorbeeld of de nog steeds geweldige reclames uit Xbox OG zoals:
[Video: Xbox - 2002 "Life Is Short" TV Ad - Xbox: The Difference]
[Video: Standoff - Banned Xbox Commercial - Shoot-Out At The Train Station *Best Quality*]
———
[Embed]
Ff klikken op de tweet.
Ik kom niet eens voorbij het main menu. Blijft laden en er gebeurt niets.
Nee wel dat ik ze zie staan en denk leuk om er daarna achter te komen dat ze bijna weg gaan van GamepassVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:10:
Hebben jullie dat nou ook altijd dat je bij gamepass een game ziet staan bij “Nieuw bij gamepass” die je wilt spelen. Om vervolgens voor de 10000998ste keer er achter te komen dat ze blijkbaar “binnenkort” bedoelen ipv “nieuw”.
Ja snap ik, maar het gaat ermij ook dat er flink wat tijd en geld wordt ingestoken, maar je exposure is van korte duur. Ja je kan het terugkijken op Youtube etc, maar je wil groene led boarding zien met Xbox Power Your Dreams bij Europa League en Champions League wedstrijden of als hoofdsponsor van een F1 team of groene shirtjes bij de Tour de France. Niet dat laffe minimale stickertje hier en daar gedoe wat ze nu doen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:11:
De meest memorabele reclames van consoles hebben niets te maken met de console dan wel met andere hardware componenten. De hele vage maar toffe reclames van Sony in PlayStation 1 tijdperk bijvoorbeeld of de nog steeds geweldige reclames uit Xbox OG zoals:
Zijn de servers al online dan ?devilsnight schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:51:
Tekken 8 beta tot nu toe een drama.
Ik kom niet eens voorbij het main menu. Blijft laden en er gebeurt niets.
Het mag inderdaad groter.MRE-Inc schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:37:
[...]
Ja snap ik, maar het gaat ermij ook dat er flink wat tijd en geld wordt ingestoken, maar je exposure is van korte duur. Ja je kan het terugkijken op Youtube etc, maar je wil groene led boarding zien met Xbox Power Your Dreams bij Europa League en Champions League wedstrijden of als hoofdsponsor van een F1 team of groene shirtjes bij de Tour de France. Niet dat laffe minimale stickertje hier en daar gedoe wat ze nu doen.
Je zal er een hotelkamertje met uitzicht naast hebben geboekt….L23 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Het mag inderdaad groter.
[YouTube: Xbox advertisement on Las Vegas MSG Sphere for TwitchCon]
Yep. Meerdere mensen hebben de issues gehad. Het duurde in totaal bij mij 15 minuten en toen kon ik eindelijk de normale modes spelen.
Middenin een match kreeg ik echter immense lag, wel een dia show. Maar het speelde goed. Soepel, grafisch strak en clean. Ik zal echter nooit een fighter zijn. Beat em Up vind ik wel tof.
Voor mij is het nooit fout geweest met games op het Xbox platform, maar als je dat blijkbaar vind wordt je weggezet als een fanboy of iemand die niet van kwaliteit houdtjustifire schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:10:
Nu zal het toch wel eens goed komen met games op de xbox ?
[Afbeelding]
Even opgezocht, van mijn 25 meest gespeelde games (100+ uur) sinds de Xbox 360 zijn er 15 games van first party studio’s (ABK helpt een klein beetje nu met Diablo en CoD
Prima als iemand een andere smaak heeft, maar live and let live zou ik zeggen.
In mijn optiek kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer genieten van een spel of platform zonder dat ze een vergelijkbaar spel of platform de grond in moeten boren. Een soort toxic manier om je eigen keuzes en voorkeuren te valideren voor jezelf. Gebeurd met Starfield, Forza, Spider-Man 2 en zal wel met elke exclusive blijven gebeuren. En het is hier op GoT ook steeds zichtbaarder. Bijzonder aangezien we allemaal dezelfde hobby hebben zou je denken.
Mooi gesproken.uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:53:
[...]
Voor mij is het nooit fout geweest met games op het Xbox platform, maar als je dat blijkbaar vind wordt je weggezet als een fanboy of iemand die niet van kwaliteit houdtBlijkbaar kan het niet zo zijn dat iemand gewoon simpelweg een voorkeur heeft voor bepaalde type games, IP’s of genres.
Even opgezocht, van mijn 25 meest gespeelde games (100+ uur) sinds de Xbox 360 zijn er 15 games van first party studio’s (ABK helpt een klein beetje nu met Diablo en CoD) en met Forza Motorsport worden dat er dadelijk 16.
In mijn optiek kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer genieten van een spel of platform zonder dat ze een vergelijkbaar spel of platform de grond in moeten boren. Een soort toxic manier om je eigen keuzes en voorkeuren te valideren voor jezelf. Gebeurd met Starfield, Forza, Spider-Man 2 en zal wel met elke exclusive blijven gebeuren. En het is hier op GoT ook steeds zichtbaarder. Bijzonder aangezien we allemaal dezelfde hobby hebben zou je denken.
Ik heb dat zowel Sony en Microsoft juist allebei geen spellen meer maken die ik leuk vind. Altijd fantasyachtige shit(sorry).
Ik wou dat er meer games waren zoals RDR2 en Mafia. Realistisch met een eventueel fictief verhaal.
Helaas is daar geen markt voor.
Hmm, ik heb even mijn gameslijst bekeken om te kijken of ik je nog tips kon geven voor realistisch met een eventueel fictief verhaal, maar je hebt gelijk… dat is behoorlijk lastig.deryck schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:04:
[...]
Mooi gesproken.
Ik heb dat zowel Sony en Microsoft juist allebei geen spellen meer maken die ik leuk vind. Altijd fantasyachtige shit(sorry).
Ik wou dat er meer games waren zoals RDR2 en Mafia. Realistisch met een eventueel fictief verhaal.
Ach, als ik mijn goty’s van de afgelopen jaren bekijk…uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:53:
[...]
Voor mij is het nooit fout geweest met games op het Xbox platform, maar als je dat blijkbaar vind wordt je weggezet als een fanboy of iemand die niet van kwaliteit houdtBlijkbaar kan het niet zo zijn dat iemand gewoon simpelweg een voorkeur heeft voor bepaalde type games, IP’s of genres.
Even opgezocht, van mijn 25 meest gespeelde games (100+ uur) sinds de Xbox 360 zijn er 15 games van first party studio’s (ABK helpt een klein beetje nu met Diablo en CoD) en met Forza Motorsport worden dat er dadelijk 16.
Vermintide, Remnant, Ghostrunner, Grime, Dead Island 2, dat zegt wel genoeg volgens mij
Het enige probleem is dat het allemaal lang zal duren. Ik bedoel we wachten nog steeds op Hellblade 2, Avowed, Fable, Perfect Dark etc. Toch allemaal games die gewoon te vroeg zijn aangekondigd achteraf. Maar ja, hadden ze dat niet gedaan in 2020 dan was er weinig overgebleven van hun E3 show.justifire schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:10:
Nu zal het toch wel eens goed komen met games op de xbox ?
[Afbeelding]
Beter laat, dan nooit.
Dat je geen mainstream smaak hebt bedoel jejustifire schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:12:
[...]
Ach, als ik mijn goty’s van de afgelopen jaren bekijk…
Vermintide, Remnant, Ghostrunner, Grime, Dead Island 2, dat zegt wel genoeg volgens mij
——-
Voor de FFIV liefhebbers:
[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2023 23:59 ]
Life is Strange wellicht.uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:19:
[...]
Hmm, ik heb even mijn gameslijst bekeken om te kijken of ik je nog tips kon geven voor realistisch met een eventueel fictief verhaal, maar je hebt gelijk… dat is behoorlijk lastig.
Als het echt realistisch moet blijven dan hooguit LiS: before the storm, en ik weet niet of die leuk is zonder deel 1 gespeeld te hebben. De andere delen spelen weliswaar af in een realistische wereld maar wel met een vrij fantastisch element er in.
Als het echt realistisch moet blijven, en wel verhalend (dus geen sims), dan kan ik ook weinig bedenken buiten de al genoemde games. Je hebt wel wat kleinere games maar grote AAA producties? Lijkt er inderdaad heel weinig te zijn.
Zelf geen probleem mee, ik ben gek op fantasy en scifi zooi dus ik zit goed
Wellicht zijn de Watch Dogs ook een optie? Zit wel wat gekkigheid in maar dat heeft RDR ook.uchiha tijntje schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 07:59:
Nog even verder gekeken. Maar het is erg karig op dat vlak. Wel nog eentje die ik zou willen aanraden om even te checken. Het is een compleet ander genre dan RDR2 en Maffia maar As Dusk Falls ken wel een erg grounded verhaal en setting. Ik vond hem erg tof. Zit in GP.
Is de Yakuza-serie wat voor je? Geen scifi/fantasy setting maar Japanse mafia-setting. Ik vind de stories ook altijd erg leuk. Is alleen geen schieten, maar meppenderyck schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:04:
[...]
Mooi gesproken.
Zit ook in gamepass.
Of Far cry 5/6? Geen fantasy/scifi, in 'echte' wereld, wel erg over the top
Herkenbaar trouwens. Fantasy/scifi vind ik zeker wel leuk, maar af en toe iets zonder monsters is ook wel eens leuk ter afwisseling...
[ Voor 17% gewijzigd door Polariteit op 22-10-2023 08:37 ]
De recente call of duty’s misschien? Single players erg kort maar ik vind ze toch altijd wel vermakelijk.Polariteit schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 08:31:
[...]
Is de Yakuza-serie wat voor je? Geen scifi/fantasy setting maar Japanse mafia-setting. Ik vind de stories ook altijd erg leuk. Is alleen geen schieten, maar meppen![]()
Zit ook in gamepass.
Of Far cry 5/6? Geen fantasy/scifi, in 'echte' wereld, wel erg over the top
Herkenbaar trouwens. Fantasy/scifi vind ik zeker wel leuk, maar af en toe iets zonder monsters is ook wel eens leuk ter afwisseling...
Games als Quantum Break / Control of vind je dat ook te veel fantasy ?deryck schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:04:
[...]
Mooi gesproken.
Je kunt Before the Storm heel goed voor deel 1 spelen, aangezien het verhaal voor deel 1 afspeelt. Maar klopt wel wat je zegt, op realistisch gebied is dat spel wel de enige serie die daar een beetje aan voldoet.Finraziel schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 07:24:
[...]
Als het echt realistisch moet blijven dan hooguit LiS: before the storm, en ik weet niet of die leuk is zonder deel 1 gespeeld te hebben. De andere delen spelen weliswaar af in een realistische wereld maar wel met een vrij fantastisch element er in.
Als het echt realistisch moet blijven, en wel verhalend (dus geen sims), dan kan ik ook weinig bedenken buiten de al genoemde games. Je hebt wel wat kleinere games maar grote AAA producties? Lijkt er inderdaad heel weinig te zijn.
Zelf geen probleem mee, ik ben gek op fantasy en scifi zooi dus ik zit goed
Klopt, maar ik vond BtS vooral heel cool omdat ik eerst deel 1 gespeeld had en meer van het verhaal wilde. Iemand die die achtergrond niet heeft weet ik niet van of die het net zo goed gaat vinden. De 'hook' van deel 1, de gameplay rond het spelen met tijd, was immers afwezig. Mijn advies is daarom ook altijd om ze in volgorde van release te spelen en niet in volgorde van verhaal. BtS vult dan een heleboel in waar in deel 1 al naar gehint werd. Of het ook werkt als je ze wel in chronologische volgorde speelt vind ik moeilijk in te schatten.Linksquest schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:37:
[...]
Je kunt Before the Storm heel goed voor deel 1 spelen, aangezien het verhaal voor deel 1 afspeelt. Maar klopt wel wat je zegt, op realistisch gebied is dat spel wel de enige serie die daar een beetje aan voldoet.
Ik was er twee weken geleden en die sphere is echt waanzinnig.L23 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Deze niet gezien helaas, toffe reclame wel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Red Dead Redemption 2 word hier nog elke dag wel gespeeld door mij of mijn vriendin:
:strip_exif()/f/image/FoMd2O9DwIKQqMyOmHmdvuCx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit zelf te wachten op spellen zoals Avowed, Star Wars Outlaws en Avatar: Frontiers of Pandora en GTA6 waarvan de meeste wel weer fantasie spellen zijn.
@deryck Ik vond zelf Far Cry 6 verrassend goed, had eerst twijfels totdat ik hem ging spelen. Inmiddels 100% uitgespeeld, verder zoals @Timothy3000 al zegt is Watch Dogs ook wel een vermakelijk spel met hier en daar humor of Sleeping Dogs, een oud spel maar ook een leuke. Ik ben even door mijn gamelijst gegaan maar kom verder inderdaad amper realistische spellen tegen sorry!
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2023 12:22 ]
offtopic , maar wat heb je daar voor gigantische tablet aan de muur hangen ?G_Dragon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:16:
Ondanks ik Dead Island 2 geweldig vond en bijna 100% heb, ben ik het voor de rest met een groot deel van de bovenstaande berichten eens. Want bijvoorbeeld spellen zoals Red Dead Redemption 2 zijn er helemaal niet meer geweest sinds release, ik ben al jaren heel stiekem aan het hopen dat we ooit weer zoiets gaan zien in de gamewereld maar als ik de afgelopen jaren andere ontwikkelaars bekijk vrees ik dat alleen Rockstar zoiets kan en gaat uitbrengen..
Red Dead Redemption 2 word hier nog elke dag wel gespeeld door mij of mijn vriendin:
[Afbeelding]
Ik zit zelf te wachten op spellen zoals Avowed, Star Wars Outlaws en Avatar: Frontiers of Pandora en GTA6 waarvan de meeste wel weer fantasie spellen zijn.
@deryck Ik vond zelf Far Cry 6 verrassend goed, had eerst twijfels totdat ik hem ging spelen. Inmiddels 100% uitgespeeld, verder zoals @Timothy3000 al zegt is Watch Dogs ook wel een vermakelijk spel met hier en daar humor of Sleeping Dogs, een oud spel maar ook een leuke. Ik ben even door mijn gamelijst gegaan maar kom verder inderdaad amper realistische spellen tegen sorry!
justifire schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:28:
[...]
offtopic , maar wat heb je daar voor gigantische tablet aan de muur hangen ?
Dat is een elektrische verwarming van Princess
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2023 12:32 ]
https://www.trueachieveme...new-xbox-games-october-23
Grote namen zijn Alan Wake 2, Ghost Runner 2 en wellicht de Metal Gear Solid 1 versie. Ik las dat die 25 jaar oud is… pfff ik weet nog goed hoe ik die openingsscène beleefde waarbij je in die lift omhoog gaat
Als de ervaringen met Alan Wake 2 positief zijn ga ik die wel halen.
Haha ik wou dat ik dit gelijk gelezen had. Dacht ook aan een megatelefoon en op een gegeven moment zelfs dat die op een standaard op een tafel stond (veel dichterbij dus). Minuut lang zitten inzoomenjustifire schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:28:
[...]
offtopic , maar wat heb je daar voor gigantische tablet aan de muur hangen ?
Ghostrunner 2 is een héle grote naam en hier dan ook een grote kanshebber voor de titel GOTY2023!uchiha tijntje schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:54:
En de games van deze week:
https://www.trueachieveme...new-xbox-games-october-23
Grote namen zijn Alan Wake 2, Ghost Runner 2 en wellicht de Metal Gear Solid 1 versie. Ik las dat die 25 jaar oud is… pfff ik weet nog goed hoe ik die openingsscène beleefde waarbij je in die lift omhoog gaat. Maar dit soort hele oude games trek ik nu slecht en laat ik liever mijn nostalgie spreken.
Als de ervaringen met Alan Wake 2 positief zijn ga ik die wel halen.
Had er ook altijd over de 90 waaruit ik kon kiezen en nu nog maar 30, ben zelf ook heel veel kwijt zonder dat ik eraan heb gezeten..
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 22-10-2023 16:32 ]
Ik vindt het werkelijk waar een hele mooie sfeervolle woonkamer, maaar.... Ik zou echt compleet afgeleid worden van alle plantjes en dingetjes in mijn blikveld.G_Dragon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:16:
Ondanks ik Dead Island 2 geweldig vond en bijna 100% heb, ben ik het voor de rest met een groot deel van de bovenstaande berichten eens. Want bijvoorbeeld spellen zoals Red Dead Redemption 2 zijn er helemaal niet meer geweest sinds release, ik ben al jaren heel stiekem aan het hopen dat we ooit weer zoiets gaan zien in de gamewereld maar als ik de afgelopen jaren andere ontwikkelaars bekijk vrees ik dat alleen Rockstar zoiets kan en gaat uitbrengen..
[Afbeelding]
But, I get it. Vrouw des huizes bepaalt. Gelukkig heb ik een mancave waar de toegang strikt verboden is voor personen van het andere geslacht
1 van de slechtste rpgs die ik ooit heb gespeeld. Was iig bij release niet best.
@uchiha tijntje die MGS games zijn remasters toch?
Heb hem voor het eerst op de PS4 gespeeld dat was idd nogal wat met de bugs.Timothy3000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:02:
[...]
1 van de slechtste rpgs die ik ooit heb gespeeld. Was iig bij release niet best.
Maar met de DLC's op de XSX was het goed te doen, ja de 30 fps is minder goed dan van bijv RDR2 maar alsnog vond ik het een pracht game.
Geen gedoe met elfjes, draken etc, gewoon down to earth RPG met ern mooi verhaal imo
Dank je wel voor het complimentDutchOwnage schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:55:
[...]
Ik vindt het werkelijk waar een hele mooie sfeervolle woonkamer, maaar.... Ik zou echt compleet afgeleid worden van alle plantjes en dingetjes in mijn blikveld.
But, I get it. Vrouw des huizes bepaalt. Gelukkig heb ik een mancave waar de toegang strikt verboden is voor personen van het andere geslacht
Haha uhhh de planten zijn juist mijn ding niet die van mijn vriendin
Volgens mij een mix van.Timothy3000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:02:
[...]
@uchiha tijntje die MGS games zijn remasters toch?
In Volume 1 vind je de originele games en het begin van de METAL GEAR-reeks, inclusief de oorspronkelijke versies van Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake, Metal Gear Solid (dat ook de VR Missions/Special Missions bevat) en de HD Collection-versies van Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty en Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Voor mij niet de moeite waard
Ik heb echt hele goede herinneringen aan 1 en 3 waarbij ik me echt heel veel ook kan herinneren van setpieces, characters etc. Zijn echte pareltjes. Van deel 2 is dat een stuk minder goed blijven hangen. Deel 4 vond ik verder ontzettend tegenvallen. De cutscenes waren absurd en het verhaal werd met de minuut complexer en onduidelijker. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik deel 5 nooit heb geprobeerd terwijl dat toch echt een heel andere game is.Timothy3000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:27:
Kom ze voor 40 kopen op Amazon dus ben wel benieuwd haha.
https://www.trueachieveme...box-game-pass-coming-soon
Je had deze even gemist. Wat Microsoft kan, kunnen wij ook, dachten ze bij Sony.L23 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Xbox and PlayStation battle it out at The Sphere. Both Microsoft and Sony have spent thousands of $$$ in Las Vegas this week on 90-second marketing spots at the $2.3 billion Sphere attraction. Details here 👉 https://t.co/G3kCOEvdMk pic.twitter.com/L3hsr53fCp
— Tom Warren (@tomwarren) 21 oktober 2023
Two Spideys have taken over @SphereVegas.
— PlayStation (@PlayStation) 21 oktober 2023
Marvel’s #SpiderMan2PS5 is out now on PS5. #BeGreaterTogether pic.twitter.com/dIrcr9LK4R
Even op de linkjes klikken om de beelden te zien.
Wat ik bedoel te zeggen, is: Dit is weer USA only. Tevens "countert" Sony direct waar het andersom nooit zo gebeurd iig niet buiten de US.
Toevallig zag ik gistern wel een klein lullig Xbox stickertje op de halo zitten van een of andere Formule 1 wagen die uitviel en in de pits stond. Al rijdend zie je zulke kleine reclames niet eens.....
Bij de Kruidvat heb ik wel eens zo'n pellet gezien vol met Pringles busjes waar dan een klein Xbox logootje op stond. Blijkt er een code voor een of ander avatar dingetje voor je Xbox poppetje (die uit de Xbox 360 tijd) in te zitten. Of een of ander wazig Red Bull clone drankje bij de Aldi waar je een of andere Xbox code kreeg voor een weekje gamepass, maar alleen als je nog nooit Gamepass had geactiveerd.
Zie je het probleem ? Blauwe led boarding op dinsdag, woensdag en donderdag bij de Champions League wedstrijden versus een klein stickertje op de halo van een F1 wagen en zo af en toe eens een promo code op een busje Pringles....
Microsoft heeft marketing technisch nog flink wat stappen te maken.
[ Voor 66% gewijzigd door MRE-Inc op 23-10-2023 07:57 ]
Haha, hier ook. Ik speel geen games waarin dit voorkomt met uitzondering van Lego Harry Potter.Sipio schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:07:
[...]
Geen gedoe met elfjes, draken etc, gewoon down to earth RPG met ern mooi verhaal imo
Ik ben geen marketeer als disclaimer 😇. Ik kan me goed voorstellen dat Xbox zo ver achterloopt in Europa en Azië dat het amper zin heeft om reclame te maken? In de VS zijn Xbox en PlayStation echt concurrenten ook in termen van hoeveel verkocht is.MRE-Inc schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 07:43:
[...]
Je had deze even gemist. Wat Microsoft kan, kunnen wij ook, dachten ze bij Sony.
[Embed]
[Embed]
Even op de linkjes klikken om de beelden te zien.
Wat ik bedoel te zeggen, is: Dit is weer USA only. Tevens "countert" Sony direct waar het andersom nooit zo gebeurd iig niet buiten de US.
Toevallig zag ik gistern wel een klein lullig Xbox stickertje op de halo zitten van een of andere Formule 1 wagen die uitviel en in de pits stond. Al rijdend zie je zulke kleine reclames niet eens.....
Bij de Kruidvat heb ik wel eens zo'n pellet gezien vol met Pringles busjes waar dan een klein Xbox logootje op stond. Blijkt er een code voor een of ander avatar dingetje voor je Xbox poppetje (die uit de Xbox 360 tijd) in te zitten. Of een of ander wazig Red Bull clone drankje bij de Aldi waar je een of andere Xbox code kreeg voor een weekje gamepass, maar alleen als je nog nooit Gamepass had geactiveerd.
Zie je het probleem ? Blauwe led boarding op dinsdag, woensdag en donderdag bij de Champions League wedstrijden versus een klein stickertje op de halo van een F1 wagen en zo af en toe eens een promo code op een busje Pringles....
Microsoft heeft marketing technisch nog flink wat stappen te maken.
Bijkomende factor is dat gameconsoles hebben ook iets van netwerkeffecten zoals bij telefoons. Als iedereen een Apple heeft is de kans groter dat je Apple koopt dan Android. Volgens mij is dat vergelijkbaar met Xbox en PlayStation.
Omdat hier veel meer lezers en gebruikers van de xbox zijn hoop ik dat iemand kan helpen. Ik ben inmiddels wel ten einde raad na 2 consoles, 3 reparaties, 4 verschillende controllers....
Zeker een aanrader! Ik heb ook alle vorige games uit de dead-space serie gespeeld. En deel 1 is verreweg het beste in het neerzetten van sfeer. Niet alleen grafisch erg goed maar ook de audio is geweldig gedaan.G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:48:
Ik ga waarschijnlijk voor de eerste keer beginnen aan het spel Dead Space omdat die remake in Gamepass komt, zijn er mensen die dit spel al gespeeld hebben en misschien weten of het de moeite waard is voor een nieuwkomer voor de serie?
Lichten uit, geluid op 10 en griezelen maar!
Goed om te horen!Radko schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:58:
[...]
Zeker een aanrader! Ik heb ook alle vorige games uit de dead-space serie gespeeld. En deel 1 is verreweg het beste in het neerzetten van sfeer. Niet alleen grafisch erg goed maar ook de audio is geweldig gedaan.
Lichten uit, geluid op 10 en griezelen maar!
Dat word dus genieten
Zeker!G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:48:
Ik ga waarschijnlijk voor de eerste keer beginnen aan het spel Dead Space omdat die remake in Gamepass komt, zijn er mensen die dit spel al gespeeld hebben en misschien weten of het de moeite waard is voor een nieuwkomer voor de serie?
Vooral de hardcore run was memorabel, dikke aanrader
[ Voor 102% gewijzigd door DeLyon op 23-10-2023 11:39 ]
Verkeerd topic?DeLyon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:37:
Kan iemand mij helpen door wat advies te geven over de Profitec 700 Pro v1 en de maler op deze foto?
Ik kan deze set eventueel van een kennis overnemen, maar kan niet goed inschatten wat het totaal waard is en welk bod ik hiervoor kan doen (onderhoud en dergelijke is altijd keurig geweest voor zover ik weet). Hiervoor mis ik vooral nog welke maler dit is en welke specs deze heeft. Wellicht dat iemand dat weet op basis van deze foto?
Zijn er verder nog noemenswaardige verschillen tussen de Pro 700 v1 en v2 naast de verbeterde stoomkracht? Er zijn online upgrade kits te vinden (nieuwe PID + veiligheidsventiel) waarmee ik de v1 eventueel later nog kan upgraden.
[Afbeelding]
Toch altijd een mooi gezicht die S en X zo naast mekaarDeLyon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:37:
Kan iemand mij helpen door wat advies te geven over de Profitec 700 Pro v1 en de maler op deze foto?
Ik kan deze set eventueel van een kennis overnemen, maar kan niet goed inschatten wat het totaal waard is en welk bod ik hiervoor kan doen (onderhoud en dergelijke is altijd keurig geweest voor zover ik weet). Hiervoor mis ik vooral nog welke maler dit is en welke specs deze heeft. Wellicht dat iemand dat weet op basis van deze foto?
Zijn er verder nog noemenswaardige verschillen tussen de Pro 700 v1 en v2 naast de verbeterde stoomkracht? Er zijn online upgrade kits te vinden (nieuwe PID + veiligheidsventiel) waarmee ik de v1 eventueel later nog kan upgraden.
[Afbeelding]
haha, hier ben ik ook diegene die de planten uitkiest en verzorgd. Mijn vrouw laat een steen nog doodgaan.G_Dragon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:07:
[...]
Dank je wel voor het compliment![]()
Haha uhhh de planten zijn juist mijn ding niet die van mijn vriendin
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Prima lijstje. Cities skyline 2 staat er ook tussen voor xbox gamepass van oktober. Die game komt alleen voor PC uit deze maand. Voor consoles uitgesteld naar 2024.justifire schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 07:25:
Aankomende Game Pass games games, wat een lijst joh!![]()
https://www.trueachieveme...box-game-pass-coming-soon
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/MyyfWDr7AEGiYMbKXAJea2ne.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8hqLg6dOoRzrI0J2nNXsB7j1.jpg?f=fotoalbum_large)