Ik dacht echt even naar Forza Horizon te kijken...
Die vergelijking is inderdaad niet te missen. Bijna gênant. Gezien de overige the crew games, verwacht ik heel weinig van Motorfest.Fireshade schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:55:
[...]
Ik dacht echt even naar Forza Horizon te kijken...
[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 13-09-2023 12:15 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nou, imho ziet GT7 echt oldskool uit qua kleurgebruik, bepaalde filters of wat dan ook:KlaasjeNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:06:
[...]
Ik heb het dan niet over het geluid of de race-ervaring. Dat is in Forza inderdaad rauwer (en realistischer?). Maar het gaat echt om het grafische plaatje. Ook al heeft Forza meer polygonen, meer effecten en noem maar op, GT oogt doorgaans "echter". Bij Forza heb ik altijd het gevoel naar een game te kijken, terwijl ik bij GT soms een extra keer moet kijken. Dat wil niet zeggen dat GT mooier is. Forza ziet er bijvoorbeeld ook mooier uit op een 4K-scherm dan echte beelden van Senna in Monte Carlo op een oude beeldbuis-tv. Maar dat laatste ziet er wel realistischer uit. En of dat nou door het kleurgebruik, bepaalde filters of wat dan ook komt, GT weet op grafisch gebied de werkelijkheid altijd beter te benaderen dan de Forza-serie. En dat lijkt ook nu weer het geval.
YouTube: Gran Turismo 7 Review
Het schijnt deze game wel weer een stuk beter te zijn. Rijdt veel beter dan deel 2 en schijnt ook beter te rijden dan deel 1. Maar ik wacht nog wel even wat reviews af. Heb hem al wel gekocht om de 14e te spelen, maar kan hem nog refunden.Hulleman schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:15:
[...]
Die vergelijking is inderdaad niet te missen. Bijna gênant. Gezien de overige the crew games, verwacht ik heel weinig van Motorfest.
Het lijkt er in ieder geval wel op dat dit de beste Crew game is tot op heden. En gezien Forza dit jaar "alleen" Motorsport heeft, kun je hier ook gewoon lekker in een open wereld rijden. Overigens is de wereld iets van 1,5x FH5, dus niet zo groot als voorheen maar daardoor ook wel weer beter gevuld.
Timothy3000 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:16:
Positieve reviews voor Lies of P. Zin in.
Lies of P - Reviews
— KAMI (@Okami13_) 13 september 2023
10 - God is a geek
9.5 - Game Informer
9.5 - GamingTrend
9 - The Sixth Axis
4.5/5 - Comicbook
8.6 - Fextralife
8.5 - PSX Brasil
8 - Push Square
8 - Press Start
8 - Gamespot
8 - Eurogamer
8 - IGN
Metacritic - 83
OpenCritic - 84 pic.twitter.com/YCnkZQwXci
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Starfield HDR issues worden geadresseerd en de komende jaren support.
This first update is a small hotfix targeted at the few top issues were are seeing. After that, expect a regular interval of updates that have top community requested features including:
- Brightness and Contrast controls
- HDR Calibration Menu
- FOV Slider
- Nvidia DLSS Support (PC)
- 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
- Eat button for food!
First, an enormous thank you to all of you playing Starfield and your support. We are absolutely blown away by the response and all you love about the game. We’re also reading all your great feedback on what you’d like to see improved or added to the game. This is a game we’ll be…
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) 13 september 2023
This first update is a small hotfix targeted at the few top issues were are seeing. After that, expect a regular interval of updates that have top community requested features including:
- HDR Calibration Menu
- FOV Slider
- Eat button for food!
Weet niet waarom de prijs van Amazon in de PW zo hoog staat, maar voor de liefhebbers:
WD Black expansion card 1 TB voor 147,76 euro
https://www.amazon.nl/WD_...rchitecture/dp/B0C44B1VSH
Edit: sorry, foute info
Edit: sorry, foute info
[ Voor 6% gewijzigd door Fireshade op 13-09-2023 19:35 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat lijkt de 512GB versie, de 1 tb versie staat eronder genoemd voor 194.Fireshade schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:58:
Weet niet waarom de prijs van Amazon in de PW zo hoog staat, maar voor de liefhebbers:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Wel een misleidende titel zeg.sewer schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:26:
[...]
Dat lijkt de 512GB versie, de 1 tb versie staat eronder genoemd voor 194.
Dan zijn dit nog betere deals bij WD zelf
512 GB voor 94,99 euro
1 Tb voor 159,99 euro
https://www.westerndigita...pansion-card-for-xbox-ssd
[ Voor 5% gewijzigd door Fireshade op 13-09-2023 19:35 ]
Had er gewoon bij launch in moeten zitten. Deze game was toch 12 maanden uitgesteld? Waarom missen dan alsnog basale zaken als een fov slider, brightness en contrats opties.... modder hadden sommige functies in 2 dagen tijd al via een omweg erin zitten.drakiesoft schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:26:
Starfield HDR issues worden geadresseerd en de komende jaren support.
[Embed]
- HDR Calibration Menu
- FOV Slider
- Eat button for food!
Zaken die voor de game verder niet echt iets uitmaken. Kan prima later toegevoegd worden. Mooi toch dat ze luisteren naar de gamer. Deze fantastische goty game gaat 10+ jaar ondersteuning krijgen + mods. Gaat je happy thermometer nu al een beetje stijgenPalindrome schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:33:
[...]
Had re gewoon bij launch in moeten zitten. Deze game was toch 12 maanden uitgesteld? Waarom missen dan alsnog basale zaken als een fov slider, brightness en contrats opties.... modder hadden sommige functies in 2 dagen tijd al via een omweg erin zitten.
Waren waarschijnlijk de patch notes voor pc, want ik zie geen hdr calibratie of fov slider na de update van vandaag.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Lees het nog eens een keer. Het komt later.justifire schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:25:
Waren waarschijnlijk de patch notes voor pc, want ik zie geen hdr calibratie of fov slider na de update van vandaag.
niet uitmaken?, er worden letterlijk mensen ziek (wagen/zeeziek) vanwege de FOV die niet aan te passen is.drakiesoft schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:33:
[...]
Zaken die voor de game verder niet echt iets uitmaken. Kan prima later toegevoegd worden. Mooi toch dat ze luisteren naar de gamer. Deze fantastische goty game gaat 10+ jaar ondersteuning krijgen + mods. Gaat je happy thermometer nu al een beetje stijgen
Die zaken maken dus wel veel uit. zeker als het vrij normaal is dat die zaken er in zitten anno 2023.
Ammehoela GOTY vanwege die basis zaken die ontbreken.
[ Voor 13% gewijzigd door Palindrome op 13-09-2023 23:10 ]
-knip- sorry, ik moet niet happen.
[ Voor 90% gewijzigd door Finraziel op 13-09-2023 23:23 ]
Gamertag: FinrazielNL
Wagenziek.. 
Goed ik ga dit niet serieus nemen.
Straks zijn er nog mensen die hoogtevrees krijgen in de game.
Iig leuk dat fov aan te passen is. Kan sowieso al in photo mode, maar dat ziet er onspeelbaar uit imo.
Iig leuk dat fov aan te passen is. Kan sowieso al in photo mode, maar dat ziet er onspeelbaar uit imo.
@drakiesoft Euh... Als ik goed in een spel zit en ik spring van een afgrond af o.i.d., heb ik er wel last van dat mijn maag omdraait. Ik heb hoogtevrees. Weet het, zit tussen mijn oren, maar daar heb ik echt last van...
Je mag me uitlachen, ik vind het ook stom, ken er niks aan doen.
Dat gezegd hebbende, ik vermaak me prima met Starfield. GOTY wat mij betreft. Ammehoela al die mensen die voortdurend klagen en toch maar blijven terugkomen. Ik heb niks met voetbal, ben er wel eens geweest maar je ziet mij niet vrijwillig in een stadion gaan zitten om daar te gaan zitten klagen over het gebrek aan vermaak om dan raar om me heen te gaan kijken als anderen dat niet zo vinden.
Je mag me uitlachen, ik vind het ook stom, ken er niks aan doen.
Dat gezegd hebbende, ik vermaak me prima met Starfield. GOTY wat mij betreft. Ammehoela al die mensen die voortdurend klagen en toch maar blijven terugkomen. Ik heb niks met voetbal, ben er wel eens geweest maar je ziet mij niet vrijwillig in een stadion gaan zitten om daar te gaan zitten klagen over het gebrek aan vermaak om dan raar om me heen te gaan kijken als anderen dat niet zo vinden.
Ik kan mij ook prima vermaken met de game maar dat staat bij niet in de weg om pijnpunten te erkennen dus je stadion voorbeeld slaat kant nog wal.-MD- schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:43:
@drakiesoft Euh... Als ik goed in een spel zit en ik spring van een afgrond af o.i.d., heb ik er wel last van dat mijn maag omdraait. Ik heb hoogtevrees. Weet het, zit tussen mijn oren, maar daar heb ik echt last van...
Je mag me uitlachen, ik vind het ook stom, ken er niks aan doen.![]()
Ik snap dat menig user hier deze game tot op de tand moet verdedigen na de Ms overname maar ik blijf kritisch op dit soort launches waarbij basis functionaliteiten ontbreken.
Welke game zou volgens jou wel de GOTY verdienen? Het blijft natuurlijk ook smaak, maar ik heb los daarvan wel het gevoel dat bijna elke AAA-game tegenwoordig wel wat bug fixes en updates nodig heeft.Palindrome schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:47:
[...]
Ik kan mij ook prima vermaken met de game maar dat staat bij niet in de weg om pijnpunten te erkennen dus je stadion voorbeeld slaat kant nog wal.
Ik snap dat menig user hier deze game tot op de tand moet verdedigen na de Ms overname maar ik blijf kritisch op dit soort launches waarbij basis functionaliteiten ontbreken.
@Palindrome Oh er zijn genoeg pijnpunten. Ik verdedig het spel ook niet, dit was zelfs mijn eerste reactie betreffende Starfield en niet eens specifiek gericht op jou. Ik heb het Starfield topic een tijdje gevolgd en zag daar users wekenlang de boel afbranden, daar sloeg de vergelijking op. Daar ben ik gestopt met lezen, hier is het wat rustiger gelukkig.
Het lijkt alsof men niet kan begrijpen dat er mensen zijn die er wel van kunnen genieten en dan graag hun best gaan doen om de ander te overtuigen ofzo. Ik mis denk ik de reden waarom je dat zou willen. Ik zou mijn tijd anders besteden.
Constructief is: ik vind het geen GOTY want zus en zo... En dan kun je daar eventueel over discussiëren maar als iemand het anders ervaart ga je daar toch niet uitkomen. Daarnaast is het de toon die de muziek maakt. En daar laat ik het bij, want het is veel leuker om over (toffe) games te praten
.
Het lijkt alsof men niet kan begrijpen dat er mensen zijn die er wel van kunnen genieten en dan graag hun best gaan doen om de ander te overtuigen ofzo. Ik mis denk ik de reden waarom je dat zou willen. Ik zou mijn tijd anders besteden.
Constructief is: ik vind het geen GOTY want zus en zo... En dan kun je daar eventueel over discussiëren maar als iemand het anders ervaart ga je daar toch niet uitkomen. Daarnaast is het de toon die de muziek maakt. En daar laat ik het bij, want het is veel leuker om over (toffe) games te praten
Trouwens, Starfield is speelbaar via GeForce NOW... Stond ineens in het lijstje er bij, niet eens genoemd in de wekelijkse blog dus dat was een aangename verrassing
.
Ik durf hem alleen niet op te starten, heb gelezen over problemen met saves cq synchronisatieproblemen. Sterkte @G_Dragon.
Ik durf hem alleen niet op te starten, heb gelezen over problemen met saves cq synchronisatieproblemen. Sterkte @G_Dragon.
Een game die wel de zaken in orde heeft.Ht87 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:53:
[...]
Welke game zou volgens jou wel de GOTY verdienen?
Motion sickness krijgen van games is niet heel raar hoor. Ik heb er bij bepaalde titels ook erg last van.drakiesoft schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:24:
Wagenziek..
In Starfield gelukkig niet.
Zelda TOTK.Ht87 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:53:
[...]
Welke game zou volgens jou wel de GOTY verdienen? Het blijft natuurlijk ook smaak, maar ik heb los daarvan wel het gevoel dat bijna elke AAA-game tegenwoordig wel wat bug fixes en updates nodig heeft.
Deel die mening tot nu toe, dit jaar extreem veel goede games al gehad, en Zelda inderdaad voor mij ook, maar ook Resident Evil 4 Remake, en het ondergeschoven Hi-Fi Rush. Praat ik even alleen over games die ik gespeeld heb.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Aah, dus we gaan beide voor Dead Island 2 ?Palindrome schreef op donderdag 14 september 2023 @ 02:31:
[...]
Een game die wel de zaken in orde heeft.
Sorry!-MD- schreef op donderdag 14 september 2023 @ 00:02:
Trouwens, Starfield is speelbaar via GeForce NOW... Stond ineens in het lijstje er bij, niet eens genoemd in de wekelijkse blog dus dat was een aangename verrassing.
Met video:
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 07:31 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dead Island 2 was behoorlijk goed en had amper problemenPalindrome schreef op donderdag 14 september 2023 @ 02:31:
[...]
Een game die wel de zaken in orde heeft.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Afgaande op alle verhalen (ik moet hem zelf nog spelen) hoop ik dat Baldurs Gate GOTY pakt.
Mijn eigen GOTY is voorlopig Armored Core, maar dat is geen game die ik GOTY zie worden.
Starfield is een aardige game maar niet zo baanbrekend goed dat hij die titel zou moeten pakken imo. De game is eerder een Big Mac menu dan een vijfsterrengerecht imo.
Mijn eigen GOTY is voorlopig Armored Core, maar dat is geen game die ik GOTY zie worden.
Starfield is een aardige game maar niet zo baanbrekend goed dat hij die titel zou moeten pakken imo. De game is eerder een Big Mac menu dan een vijfsterrengerecht imo.
Dat is echt niet raar hoor... Een van de zaken wat dit kan veroorzaken is inderdaad een niet passende fov. Het probleem is dat om een kloppende 3d projectie te geven de fov ongeveer overeen moet komen met (of in ieder geval niet enorm veel moet afwijken van) de hoek waarin je het beeld ziet. Als dat niet zo is dan bewegen zaken niet zoals je verwacht en dat kan sommige mensen inderdaad een soort wagenziekte geven. Dat is immers ook niks anders dan dat de beweging die je ziet niet overeen komt met wat je evenwichtsorgaan je vertelt. Nou is dat over het algemeen zo met games want jij zit stil op de bank terwijl je op het scherm rond rent, maar als de geometrie ook al niet klopt krijgen meer mensen er last van.drakiesoft schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:24:
Wagenziek..
Dit is ook waarom console games traditioneel een veel kleinere fov hebben dan pc games. Meestal zit je dan namelijk verder weg van het scherm, verder dan dat het feit dat het scherm groter is kan compenseren.
Zelf kon ik overigens the vanishing of Ethan Carter om die reden niet spelen. Weet niet precies wat het daar was maar werd er vrij snel een beetje misselijk van ook al heb ik normaal een redelijk ijzeren maag (kan zelfs zonder problemen uren Serious Sam in VR spelen). Die ervaring zag ik vaker online.
Aan de andere kant is starfield nou niet zo'n snelle game die absoluut een fov slider nodig heeft naar mijn idee. Ook kun je in 3rd person view spelen wat volgens mij ook vaak helpt. Het is ook zeker niet zo dat tegenwoordig alle games fov sliders hebben. Dus om de game daar nou op af te branden...
@Palindrome kritiekpunten benoemen mag ook zeker, het is alleen dat het bij jou soms lijkt alsof je niks anders doet en dan komt het snel over als bashen.
Voor mij persoonlijk is starfield wel goty, maar.... Ik zie ook wel dat hij dat niet voor iedereen zal zijn. Ik ben gewoon gek op Bethesda Singleplayer rpg's, vanaf Oblivion/fallout 3 heb ik ze allemaal helemaal kapot gespeeld. Ik kan ook prima over eventuele tekortkomingen heen kijken. Dus voor mij is het een zeer subjectieve keuze.
Aanvullend op jouw goede reactie @Finraziel.
Het aanpassen van de FOV veranderd wat er getoond wordt en heeft dus een impact op de performance van een spel. Een FOV slider in een console game is dan ook eerder uitzondering dan regel.
Het aanpassen van de FOV veranderd wat er getoond wordt en heeft dus een impact op de performance van een spel. Een FOV slider in een console game is dan ook eerder uitzondering dan regel.
Ja, die 1 Tb voor 159,99 euro heb ik dus nu 1 maand, zeer tevreden meeFireshade schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:34:
[...]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Wel een misleidende titel zeg.
Dan zijn dit nog betere deals bij WD zelf
512 GB voor 94,99 euro
1 Tb voor 159,99 euro
https://www.westerndigita...pansion-card-for-xbox-ssd
Heb je die Big Mac menu al geproefd?Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:47:
Finraziel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:06:
[...]
@Palindrome kritiekpunten benoemen mag ook zeker, het is alleen dat het bij jou soms lijkt alsof je niks anders doet en dan komt het snel over als bashen.
offtopic:
En dan is de Big Mac ook nog eens kleiner geworden maanden terug toen er een vernieuwd recept kwam... eerst moest je hem met twee handen vasthouden en nu lukt het je makkelijk met een hand
Maar de prijs omlaag ? Ho maar
En dan is de Big Mac ook nog eens kleiner geworden maanden terug toen er een vernieuwd recept kwam... eerst moest je hem met twee handen vasthouden en nu lukt het je makkelijk met een hand
Maar de prijs omlaag ? Ho maar
Dat komt omdat vroeger je handen kleiner warenG_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:29:...]
[Offtopic]
Ik heb ook niet op zitten letten, hopelijk ook snel voor de XBOX.justifire schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:25:
Canis Lupus schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:03:
[...]
Dat komt omdat vroeger je handen kleiner waren
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 10:44 ]
Ik ga nu richting de 15 uur en het is ook nog steeds wennen en nieuwe dingen ontdekken. Maar smaakt goed. Het is echter ook letterlijk meer Skyrim in space dan ik gedacht had. Zoals dat een NPC op een tafel gaat staan, het komt af en toe wat houterig overTimothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:26:
[...]
20 uur inmiddels, smaakt nog goed.
Dat was echt een goede en leuke game. Ik denk wel de game waar ik de meeste lol mee heb gehad dit jaar. Technisch fantastisch in orde!justifire schreef op donderdag 14 september 2023 @ 06:56:
[...]
Aah, dus we gaan beide voor Dead Island 2 ?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
In minecraft kan je fov ook aanpassen en indien niet goed ingesteld wordt ik daar ook beroerd van nu je het zegt. Ik moest dat wel abnormaal instellen voordat dat het geval was. De meeste console games hebben deze optie niet. Is in de meeste gevallen idd niet nodig. Om dit dan als minpunt aan te halen en daarmee de game proberen onderuit te halen, gaat wat mij betreft veel te ver en soms denk ik dat men aan het zoeken is naar zaken en deze tot het belachelijke uitvergroten. Teams maken keuzes en in dit geval heeft bethesda denk ik de juiste keuzes gemaakt om dit type spel, gebalanceerd voorwat de enorme size in content, spelmechanieken, kwaliteit, relatief bugvrij op te leveren. Dat ze veelgevraagde zaken naleveren en meerjarig commitment afgeven kan alleen maar met respect bejegend worden.Finraziel schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:06:
[...]
Dat is echt niet raar hoor... Een van de zaken wat dit kan veroorzaken is inderdaad een niet passende fov. Het probleem is dat om een kloppende 3d projectie te geven de fov ongeveer overeen moet komen met (of in ieder geval niet enorm veel moet afwijken van) de hoek waarin je het beeld ziet. Als dat niet zo is dan bewegen zaken niet zoals je verwacht en dat kan sommige mensen inderdaad een soort wagenziekte geven. Dat is immers ook niks anders dan dat de beweging die je ziet niet overeen komt met wat je evenwichtsorgaan je vertelt. Nou is dat over het algemeen zo met games want jij zit stil op de bank terwijl je op het scherm rond rent, maar als de geometrie ook al niet klopt krijgen meer mensen er last van.
Dit is ook waarom console games traditioneel een veel kleinere fov hebben dan pc games. Meestal zit je dan namelijk verder weg van het scherm, verder dan dat het feit dat het scherm groter is kan compenseren.
Zelf kon ik overigens the vanishing of Ethan Carter om die reden niet spelen. Weet niet precies wat het daar was maar werd er vrij snel een beetje misselijk van ook al heb ik normaal een redelijk ijzeren maag (kan zelfs zonder problemen uren Serious Sam in VR spelen). Die ervaring zag ik vaker online.
Aan de andere kant is starfield nou niet zo'n snelle game die absoluut een fov slider nodig heeft naar mijn idee. Ook kun je in 3rd person view spelen wat volgens mij ook vaak helpt. Het is ook zeker niet zo dat tegenwoordig alle games fov sliders hebben. Dus om de game daar nou op af te branden...
Niet perse over Starfield (die is wel redelijk af) maar ik zie publishers toch liever een spel zien en "af" releasen tbh. Nooit zo'n fan van developers die dingen die eigenlijk al bij release in de game hadden veel later erin patchen. Net als bij Cyberpunk, die game is drie jaar naar release compleet. 
Maar dat is dan vooral ook wel omdat ik die games dan vaak al lang en breed uit heb en vergeten ben.
Weerhoudt me wel sommige spellen fullpriced te kopen tegenwoordig. Voor minder krijg je als je even wacht meer.
Maar dat is dan vooral ook wel omdat ik die games dan vaak al lang en breed uit heb en vergeten ben.
Weerhoudt me wel sommige spellen fullpriced te kopen tegenwoordig. Voor minder krijg je als je even wacht meer.
[ Voor 93% gewijzigd door Timothy3000 op 14-09-2023 15:59 ]
Ja lachen joh.. Ik heb daar dus serieus last van.. Na een klein uurtje spelen kan een uur of anderhalf plat op de bank (ik had dit ook met de COD vorig jaar, daar kon ik met wat tweaks wel een oplossing vinden maar is met met Starfield nog niet gelukt..).drakiesoft schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:24:
Wagenziek..
Overigens voor het eerst dat ik lees dat het door de FOV kan komen..
Misschien kun je hier een open sollicitatie plaatsen? https://tweakers.net/info/vacatures/Palindrome schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:47:
[...]
Ik kan mij ook prima vermaken met de game maar dat staat bij niet in de weg om pijnpunten te erkennen dus je stadion voorbeeld slaat kant nog wal.
Dat zurige kunnen sommige redacteurs ook wel waarderen, pas je goed bij
Twee weken na release nog geen Starfield review van Tweakers trouwens. Toch wel wat absurd voor zo'n grote release.
[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 14-09-2023 16:34 ]
Tweakers heeft uberhaubt niet veel met game-reviews, kost enorm veel tijd voor relatief weinig toegevoegde waarde.Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:33:
Twee weken na release nog geen Starfield review van Tweakers trouwens. Toch wel wat absurd voor zo'n grote release.
Sja, voor echt 'Tweakers achtig nieuws' kom ik hier al lang niet meer. Het is de community die het (meestal) nog leuk maaktTimothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:33:
Verwijderd
En wat gaat een eventuele Tweakers review toevoegen denk je?Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:33:
Ik heb de game zojuist een tweede kans gegeven dit maal op pc maar helaas, gaat 'm niet worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2023 16:43 ]
Nu niks meer.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:43:
[...]
En wat gaat een eventuele Tweakers review toevoegen denk je?
Maar als je de moeite neemt om games te recenseren moet je de grote releases wel meepakken imo.
Nu schets je net alsof FOV slider implementeren op de pc Idem voor brightness setting een hele technische onderneming is die veel manuren kost daarom niet erin is gezet. Maar dat is gewoonweg een misschetsing, technisch zit het al in de game alleen is het niet in te stellen tenzij je console commands gebruikt of het setting txt bestandje zelf aanpast. Dat komt meer over dat ze het gewoonweg vergeten zijn dan dat het een te grote kostenpost was wat betreft manuren.drakiesoft schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:23:
[...]
In minecraft kan je fov ook aanpassen en indien niet goed ingesteld wordt ik daar ook beroerd van nu je het zegt. Ik moest dat wel abnormaal instellen voordat dat het geval was. De meeste console games hebben deze optie niet. Is in de meeste gevallen idd niet nodig. Om dit dan als minpunt aan te halen en daarmee de game proberen onderuit te halen, gaat wat mij betreft veel te ver en soms denk ik dat men aan het zoeken is naar zaken en deze tot het belachelijke uitvergroten. Teams maken keuzes en in dit geval heeft bethesda denk ik de juiste keuzes gemaakt om dit type spel, gebalanceerd voorwat de enorme size in content, spelmechanieken, kwaliteit, relatief bugvrij op te leveren. Dat ze veelgevraagde zaken naleveren en meerjarig commitment afgeven kan alleen maar met respect bejegend worden.
Het wat mij betreft van dezelfde orde als wanneer de mouse sensitivity instelling zou ontbreken.
Zie het alsof ik de lat en Bethesda verwachting hoog heb liggen omdat ze van origine een pc developer ook zijn dan dan vind ik het gewoon frappant dat dit soort zaken bij launch missen.
Voor de rest wel aardige game hoor
[ Voor 10% gewijzigd door Palindrome op 14-09-2023 17:09 ]
Toch altijd wel jammer als je op de early access releasedatum thuiskomt van je werk en dan blijkt dat de game (Mortal Kombat) pas om 19:00 uur te spelen is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
FOV aanpassing zit ook in fotomode, dus toevoegen in game zou ook wel lukken. Maar door fov kan je ineens veel meer content moeten renderen waardoor performance issues. < 30fps zal niet geaccepteerd worden. Dit zal dus eerst bekeken moeten worden. Gezien de enorme wereld, kan dat best nog wel een aanzienlijk klusje zijn. Voor photo mode maakt het niet zo veel uit. Het is een moment in de tijd.Palindrome schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:05:
[...]
Nu schets je net alsof FOV slider implementeren op de pc Idem voor brightness setting een hele technische onderneming is die veel manuren kost daarom niet erin is gezet. Maar dat is gewoonweg een misschetsing, technisch zit het al in de game alleen is het niet in te stellen tenzij je console commands gebruikt of het setting txt bestandje zelf aanpast. Dat komt meer over dat ze het gewoonweg vergeten zijn dan dat het een te grote kostenpost was wat betreft manuren.
Nu voel ik me echt oud want heb het eerste deel als kind op de Playstation 1 gespeeld en nooit uitgespeeld
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2023 18:06 ]
Verwijderd
Yep!G_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:06:
[YouTube: Tomb Raider I-III Remastered - Announce Trailer]
Nu voel ik me echt oud want heb het eerste deel als kind op de Playstation 1 gespeeld en nooit uitgespeeld
Niets kunnen vinden over gamepass of PS plus maar als ik de beelden zo zie moet het wel een heel zacht prijsje krijgen.
Leuk, groot tomb raider fan hier. Ben toevallig bezig met de survivor trilogy (de laatste 3 games) nog eens te herspelen, erg leukG_Dragon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:06:
[YouTube: Tomb Raider I-III Remastered - Announce Trailer]
Dit ziet er toch wel heel goed uit nu ik tot mijn ellebogen in Starfield zit
Op dit moment zou zo'n recensie een hoog mosterd na de maaltijd gehalte hebben ben ik bang.Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:33:
Misschien is het interessanter voor Tweakers om niet zozeer te focussen op "embargo dag" recensies voor games maar meer op de " Game X, Y maanden later" insteek. Niet zo spectaculair maar ik zie er wel de toegevoegde waarde van in en je hebt iets redelijk unieks ipv een dertien in een dozijn insteek. Zeker gezien games tegenwoordig nog best flink kunnen wijzigen in de maanden na release.
@Tweakjur ideetje?
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 14-09-2023 20:06 ]
Zit nu een paar uur de story mode van Mortal Kombat te spelen en naast dat het erg leuk is, zijn de graphics echt fantastisch.
Is de gameplay ook fijn ?On_E schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:15:
Zit nu een paar uur de story mode van Mortal Kombat te spelen en naast dat het erg leuk is, zijn de graphics echt fantastisch.
Vond het in de beta allemaal erg stroperig, snelheid lag een stuk lager dan in MK11.
Normaal zou ik op de banken staan bij de release van een nieuwe Mortal Kombat, maar sta deze keer niet te springen.
Zo'n game heeft wel wat meer werk dan dat nodig. Verder was Jurian op vakantie, die doet tegenwoordig in zijn eentje alle game reviews. De rest zie ik ook niet zo snel een game goed reviewen, het is gewoon een vak apart. Hij is volgens mij pas 1,5 week weer aan het werk en zal wel wat meer hebben naast Starfield. Ik gok dat ie ook deze voorlopig niet gaat reviewen maar gewoon de andere games doet. Want er komt nog zoveel meer uit dan dat.Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:33:
Ik weet niet of hij of de rest van Tweakers dit topic nog mee lezen, maar ik vind het wel interessant om te horen wat voor oordeel Tweakers vindt van de game en ook al zou dit veel te laat zijn, voegt het toch nog wat toe. Ook alleen al als verwijzing in de top-lijstjes aan het eind van het jaar.
Ja vind ik wel, ik vind m op basis van deze eerste uren iig snel genoeg. Je kunt voor mijn gevoel ook makkelijker combo’s maken, maar misschien heb ik wel gewoon wat geluk met buttonmashen soms haha.justifire schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:09:
[...]
Is de gameplay ook fijn ?
Vond het in de beta allemaal erg stroperig, snelheid lag een stuk lager dan in MK11.
Normaal zou ik op de banken staan bij de release van een nieuwe Mortal Kombat, maar sta deze keer niet te springen.
Het enige wat eigenlijk uit de toon valt is de stem van Megan Fox, die heeft niet echt haar best gedaan om overtuigend over te komen als Nitara zullen we maar zeggen.
Oh en had ik al gezegd dat de graphics echt top zijn?
Het verbaast me nog steeds dat Tweakers maar 1 gamerecensent heeft. En recensenten hadden de game al langer dan sinds release he, daarom heeft elke andere outlet wel al twee weken een review online.Martinspire schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:09:
[...]
Zo'n game heeft wel wat meer werk dan dat nodig. Verder was Jurian op vakantie, die doet tegenwoordig in zijn eentje alle game reviews.
Donovan doet tegenwoordig ook wat met games geloof ik
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het verbaast me dat een game review van Tweakers zo belangrijk gevonden word. Als er een review is, leuk om te lezen. Maar volg al andere websites waar ik informatie kan vinden over games die mijn interesse hebben. Niet Tweakers sterkste punt.
Ze hadden er 2, maar er was er al 1 weg. Weet effe zijn naam niet meer. Die had net als Jurian ook totaal geen activiteit op het forum. Of niet onder zijn eigen naam in ieder gevalTimothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:48:
[...]
Het verbaast me nog steeds dat Tweakers maar 1 gamerecensent heeft. En recensenten hadden de game al langer dan sinds release he, daarom heeft elke andere outlet wel al twee weken een review online.
Ik had gelezen dat recensenten uitsluitend eerder toegang kregen op voorwaarde dat er een review online zou komen op/rond de dag van release. Als je al weet dat je daar niet aan kan voldoen (de enige reviewer van Tweakers genoot van zijn vakantie), dan snap ik wel dat je daar dan van af ziet om consequenties te voorkomen.Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:48:
En recensenten hadden de game al langer dan sinds release he, daarom heeft elke andere outlet wel al twee weken een review online.
Lijkt mij overigens weinig leuk met een game van dit formaat. Door een game rushen om maar een review te kunnen maken voor een deadline. Dan zou het voor mij ook wel aan gaan voelen als een laadscherm-simulator cq conversatie-skip-button-smash-en-door verplicht nummertje... Nee dankje
Liever wat @Caayn voorstelde, kwaliteit en overwogen ipv gehaast.
Sta ook op het punt om hen te kopen, maar vind de ultimate edition weer te duur om te kopen.On_E schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:21:
[...]
Ja vind ik wel, ik vind m op basis van deze eerste uren iig snel genoeg. Je kunt voor mijn gevoel ook makkelijker combo’s maken, maar misschien heb ik wel gewoon wat geluk met buttonmashen soms haha.
Het enige wat eigenlijk uit de toon valt is de stem van Megan Fox, die heeft niet echt haar best gedaan om overtuigend over te komen als Nitara zullen we maar zeggen.
Oh en had ik al gezegd dat de graphics echt top zijn?
Hoop op net zo'n dikke nieuwe fighters als bij MK11. Die vielen echt precies in mijn straatje met the Joker, Robocop, Leatherface, Rambo, Alien en Schwarzenegger.
Liever niet van die toevoegingen als the boys (ken het niet eens).. Vandamme is in ieder geval al een goede toevoeging
Volgens mij hadden ze best aardig de tijd voor starfield hoor, ik meen dat dat ook iets van twee weken was? Als het je werk is dan moet het toch wel lukken om genoeg van de game te zien om een oordeel te kunnen vellen.-MD- schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:49:
[...]
Ik had gelezen dat recensenten uitsluitend eerder toegang kregen op voorwaarde dat er een review online zou komen op/rond de dag van release. Als je al weet dat je daar niet aan kan voldoen (de enige reviewer van Tweakers genoot van zijn vakantie), dan snap ik wel dat je daar dan van af ziet om consequenties te voorkomen.
Lijkt mij overigens weinig leuk met een game van dit formaat. Door een game rushen om maar een review te kunnen maken voor een deadline. Dan zou het voor mij ook wel aan gaan voelen als een laadscherm-simulator cq conversatie-skip-button-smash-en-door verplicht nummertje... Nee dankje.
Een aantal outlets losten dat mooi op met een review in progress.-MD- schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:49:
[...]
Lijkt mij overigens weinig leuk met een game van dit formaat. Door een game rushen om maar een review te kunnen maken voor een deadline. Dan zou het voor mij ook wel aan gaan voelen als een laadscherm-simulator cq conversatie-skip-button-smash-en-door verplicht nummertje... Nee dankje.
Maar eens, het idee van Caayn is top.
The Boys is een aanrader, zeker als je MK tof vindt.JDL15 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:58:
[...]
Sta ook op het punt om hen te kopen, maar vind de ultimate edition weer te duur om te kopen.
Hoop op net zo'n dikke nieuwe fighters als bij MK11. Die vielen echt precies in mijn straatje met the Joker, Robocop, Leatherface, Rambo, Alien en Schwarzenegger.
Liever niet van die toevoegingen als the boys (ken het niet eens).. Vandamme is in ieder geval al een goede toevoeging
InderdaadOn_E schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:06:
[...]
The Boys is een aanrader, zeker als je MK tof vindt.
@JDL15 Zeker gaan kijken, past helemaal in jouw straatje!
Waar is die..euh..wat oudere man dan? 🙄 Is hij weg? Die deed ook game reviews, op de voor hem zo kenmerkende rustige manier. Vond ik altijd erg fijn om naar te luisteren 🙂Timothy3000 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:48:
[...]
Het verbaast me nog steeds dat Tweakers maar 1 gamerecensent heeft. En recensenten hadden de game al langer dan sinds release he, daarom heeft elke andere outlet wel al twee weken een review online.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Denk dat je Paul bedoelt, die is idd al even weg, was een fijne reviewer idd!Rossi46 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:10:
[...]
Waar is die..euh..wat oudere man dan? 🙄 Is hij weg? Die deed ook game reviews, op de voor hem zo kenmerkende rustige manier. Vond ik altijd erg fijn om naar te luisteren 🙂
Dit is wel mooie gespreksstof voor het Het algemeen review topic 
Hoeft niet, maar vind het daar wel erg goed passen.
Hoeft niet, maar vind het daar wel erg goed passen.
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 15-09-2023 08:15 ]
Vanochtend de premium editie gekocht van mortal kombat 1 voor de series s
Graphics zijn top en speelt lekker soepel .
100 GB voor een vechtspel is flink .
Ik weet wat ik dit weekend aan het doen ben
Link naar demo
Link naar demo
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 15-09-2023 09:41 ]
Op de X is ie 140GB.Beaudog schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:38:
Vanochtend de premium editie gekocht van mortal kombat 1 voor de series s
Ja klopt
De 4k package , ik zat nog te twijfelen om hem op
De x te kopen , maar deze speel ik op de s .
Gisteren een race rig ontvangen en hopelijk binnen 3 weken mijn stuurtje en dan ben ik klaar voor Forza Motorsport. Erg veel zin in.
Tot die tijd nog een paar games uitspelen…
Keek met beetje twijfel uit naar Lies of P. Maar lees toch echt positieve verhalen. Dus die ga ik volgende week beleven.
——-
Tot die tijd nog een paar games uitspelen…
Keek met beetje twijfel uit naar Lies of P. Maar lees toch echt positieve verhalen. Dus die ga ik volgende week beleven.
——-
“We’re thrilled to be back at the Tokyo Game Show….I’d like to invite players in Japan and around the world to tune-in on Thursday 21st of September. We hope you enjoy the show” - @XboxP3 #XboxTGS #TGS2023 pic.twitter.com/nEIFPaaK15
— Xbox UK (@xboxuk) 15 september 2023
[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2023 10:59 ]
Huh? Is toch gewoon account gebonden ?Beaudog schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:26:
[...]
Ja klopt
De 4k package , ik zat nog te twijfelen om hem op
De x te kopen , maar deze speel ik op de s .
https://www.trueachieveme...25/xbox-game-pass-october
In oktober komen de volgende games in ieder geval in gamepass:
In oktober komen de volgende games in ieder geval in gamepass:
- The lamplighters league
- Warhammer 40.000 Darktide
- Forza Motorsport
- Cities Skyline
- Mineko’s night market
- Jusant
De eerste 3 kijk ik iig al naar uit.uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:20:
In oktober komen de volgende games in ieder geval in gamepass:Mooie line up
- Forza Motorsport
- Cities Skyline
- Mineko’s night market
- Jusant
Jusant vond ik erg leuk spelen op Gamescom. Na Forza kijk ik daar t meeste naar uit.
———
Mocht er nog iemand een leuk point and click spel zoeken. The many pieces of mr. Coo is wel een grappig spel in het genre
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2023 21:07 ]
Ooh ja Darktide komt ook nog uit volgende maanduchiha tijntje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:20:
In oktober komen de volgende games in ieder geval in gamepass:Mooie line up
- Forza Motorsport
- Cities Skyline
- Mineko’s night market
- Jusant
Echt té veel te spelen de laatste / komende tijd.
De nieuwe this week on Xbox is er.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ome Phil
Wordt een hoop verzamelen!uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:57:
De achievement list voor Lies of P:
https://www.trueachieveme...-P/achievements?secrets=1
Als die wereld leuk interconnected is opgezet vind ik het altijd geweldig om elk hoekje uit te pluizen
@justifire
Voor het halen van alle achievements is er een behoorlijke guide nodig
https://www.powerpyx.com/lies-of-p-trophy-guide-roadmap/
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2023 16:05 ]
Vanwege allerlei redenen nu pas echt begonnen aan Starfield. Tof begin, ik houdt sowieso wel van een langzame proloog om er in te komen. Wel vielen die bizar grijze black levels op, en het ziet er niet uit. Die grot area hoort op zijn minst donker te zijn, ze gebruiken immers flashlights maar eigenlijk zijn die totaal overbodig.drakiesoft schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:58:
[...]
Hoe je met een mod je game kan vernachelen in een gele brei...
Ik denk dat het bewust is om de Nasa punk stijl van die periode (jaren 60) te simuleren. Vandaar ook de grain wat je ook vaak ziet op beelden van die tijd.
Ter illustratie wat voorbeelden.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik heb zelf mijn tv settings drastisch aangepast zodat het er nu goed uit ziet. Maar de game zou op zijn minst brightness opties moeten hebben.
Wat betreft die foto's, je zou wel eens gelijk kunnen hebben man, want anders is er geen reden om voor dit te kiezen.
Ik had liever gezien dat ze ons opties gaven.
HDR opties komen met een volgende update, alsmede vof sliderdevilsnight schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:50:
[...]
Vanwege allerlei redenen nu pas echt begonnen aan Starfield. Tof begin, ik houdt sowieso wel van een langzame proloog om er in te komen. Wel vielen die bizar grijze black levels op, en het ziet er niet uit. Die grot area hoort op zijn minst donker te zijn, ze gebruiken immers flashlights maar eigenlijk zijn die totaal overbodig.
Ik heb zelf mijn tv settings drastisch aangepast zodat het er nu goed uit ziet. Maar de game zou op zijn minst brightness opties moeten hebben.
Wat betreft die foto's, je zou wel eens gelijk kunnen hebben man, want anders is er geen reden om voor dit te kiezen.
Ik had liever gezien dat ze ons opties gaven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/NJXYYuF6uGfl2EXZjQ55OPDp.jpg?f=fotoalbum_large)