Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
drakiesoft schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:44:
[...]

HDR opties komen met een volgende update, alsmede vof slider
Nice. Maar ik ben bang dat er niets zal veranderen aan die Black levels, want dan had SDR er namelijk goed uit gezien. Ik ga er van uit dat ik de tv settings zo laat staan, ook na die HDR update. Maar ik laat me graag verassen. :)

Hebben ze gezegd wanneer die update ongeveer zal zijn?
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:18:
[...]

Als die wereld leuk interconnected is opgezet vind ik het altijd geweldig om elk hoekje uit te pluizen :)

@justifire
Voor het halen van alle achievements is er een behoorlijke guide nodig :P

https://www.powerpyx.com/lies-of-p-trophy-guide-roadmap/
Ga er eerst blind in, daarna maar eens een guide er bij pakken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 22:42
Ik heb me tot nu toe vermaakt met Starfield maar ik kan best begrijpen dat het beperkte vliegen, de tempo en ui wel de nodige kritiek hebben gehad.
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:30:
Ik heb me tot nu toe vermaakt met Starfield maar ik kan best begrijpen dat het beperkte vliegen, de tempo en ui wel de nodige kritiek hebben gehad.
Ik moest mijn draai ook vinden en heb daar best lang over gedaan.
Maar na ruim 20 uur wordt het beter, want dan heb je zoveel missies open staan dat er echt overal wel wat te doen is.
Begin is erg gekaderd en daardoor dus behoorlijk saai.
Enigste minpunt dat ik nu nog kan bedenken is de 30fps op consoles, verder is dit echt een topspel!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:41
Ik baal vooral dat alle dialogen zo slecht geschreven zijn. Maar de gameplay zelf is wel erg fijn.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:57

On_E

Housemusic

Mortal Kombat story uitgespeeld, was weer genieten. :)

Nu Invasions mode en eens online kijken. Net iig mijn eerste online potje gewonnen, met Smoke.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Toch laat ik HDR aan in Starfield. Ik merk het aan lichtbronnen zoals in het gebied direct nadat je je character hebt gemaakt hoeveel feller de lichten zijn dan met SDR. Het maakt een groot verschil vind ik zelf. In het echt is een licht ook fel, niet zo dim als met SDR.

Hoop echt dat BGS de HDR volledig weet te fixen, want een echt goede HDR implementatie kan zoveel verschil maken joh.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 17-09-2023 12:20 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:51
Ik zie maar weinig over Armored Core 6 langskomen. Wat een spel is dat zeg. Soort transformers meets dark souls in boss fights en transformers meets ace combat in reguliere missies. Ben wel bang dat ik hem dinsdag wegleg voor Lies of P, dat ziet er erg goed uit wat mij betreft.
Voor liefhebbers van games als Chrono Trigger kan ik Sea of Stars aanraden. Wel redelijk lange game, maar dat zijn dat soort games (helaas soms) wel vaak. Ik wil die ook deze week afronden zodat ik naar Lies of P kan :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:57:
Voor liefhebbers van games als Chrono Trigger kan ik Sea of Stars aanraden. Wel redelijk lange game, maar dat zijn dat soort games (helaas soms) wel vaak. Ik wil die ook deze week afronden zodat ik naar Lies of P kan :)
Is het soms niet arelaxt om games zo op tempo te spelen? Juist bij lange rpgs vind ik het juist heerlijk om de tijs te nemen en niet te rushen.
Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:23:
[...]

Is het soms niet arelaxt om games zo op tempo te spelen? Juist bij lange rpgs vind ik het juist heerlijk om de tijs te nemen en niet te rushen.
Ben bijna bij de eindbaas. :) Daarna is er een end game content en ng+. Ik wil story in ieder geval afronden. Denk dat ik nog een uurtje of 10 nodig heb voor alle end game content.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:12

ilm

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:12

ilm

uchiha tijntje schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:36:
[...]

Ben bijna bij de eindbaas. :) Daarna is er een end game content en ng+. Ik wil story in ieder geval afronden. Denk dat ik nog een uurtje of 10 nodig heb voor alle end game content.
De vraag is welke eindbaas :p Topspel trouwens, mss wel goty voor mij.
ilm schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:10:
[...]

De vraag is welke eindbaas :p Topspel trouwens, mss wel goty voor mij.
Haha ja ik weet dat er meerdere “end game” bosses zijn, ook story related :P

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:57:
Eens! Geweldige game. Ten opzichte van andere jrpgs nog niet eens super lang.
Zo ziet 10 jaar Grand Theft Auto 5 eruit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPMwA8Tq5ezfms6twkBme8wGJAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zQuruDEReDAy5nXlY8sCO6l7.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:01:

[Afbeelding]
Over iets uitmelken gesproken :P
Nee het is irritant steeds een nieuwe versie uitbrengen.

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 17-09-2023 17:24 ]

Elect a clown, expect a circus.

giantgiantus schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:48:
[...]

Eens! Geweldige game. Ten opzichte van andere jrpgs nog niet eens super lang.
Enige grote frustratie met de game is dat je geen fast travel hebt uit dungeons die je al hebt gecleared en dat je nog steeds tegen vijanden moet vechten die je met 1 aanval kan verslaan. Zonde van de tijd. Maakt het backtracken voor collectibles enzo wel irritant.

Slasher schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:24:
[...]

Over iets uitmelken gesproken :P
Nee het is irritant steeds een nieuwe versie uitbrengen.
Hopelijk doet Rockstar dit nooit meer met een GTA in de toekomst, want tussen GTA5 en GTA6 zit als je het mij vraagt gewoon teveel tijd omdat ze er zoveel mogelijk geld uit wouden halen toen ze ontdekten dat die Shark cards een succes waren.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:37
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:58:
[...]

Hopelijk doet Rockstar dit nooit meer met een GTA in de toekomst, want tussen GTA5 en GTA6 zit als je het mij vraagt gewoon teveel tijd omdat ze er zoveel mogelijk geld uit wouden halen toen ze ontdekten dat die Shark cards een succes waren.
Hopen mag natuurlijk, maar je weet gewoon dat dit de volgende keer net zo lang of langer gaat duren.

Wat is het verschil tussen die 4 Xbox 360 doosjes en 2 Xbox One doosjes?

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:34
L23 schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:24:
[...]

Hopen mag natuurlijk, maar je weet gewoon dat dit de volgende keer net zo lang of langer gaat duren.

Wat is het verschil tussen die 4 Xbox 360 doosjes en 2 Xbox One doosjes?
niks

• L23
Dan begrijp ik de stapel niet :P @G_Dragon Waarom allemaal dubbele exemplaren in de stapel? Ik heb alleen GTA 2 voor de PC dubbel omdat we het spel niet konden vinden.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[Afbeelding]
Is dit iemand die heel onzuinig is op schijfjes en daardoor meerdere versies van 1 platform nodig heeft?
Of wat is de boodschap precies?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:12:
[...]

Is dit iemand die heel onzuinig is op schijfjes en daardoor meerdere versies van 1 platform nodig heeft?
Of wat is de boodschap precies?
L23 schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:12:
[...]

Dan begrijp ik de stapel niet :P @G_Dragon Waarom allemaal dubbele exemplaren in de stapel? Ik heb alleen GTA 2 voor de PC dubbel omdat we het spel niet konden vinden.
Ik kwam het tegen en leek me wel leuk om te posten, kan de post zelf niet zo snel terugvinden. De boodschap is waarschijnlijk dat het een behoorlijke stapel is :p

Het is inderdaad ook best wel appart gedaan dat ze sommige platformen dubbel hebben.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:21:
[...]

[...]

Ik kwam het tegen en leek me wel leuk om te posten, kan de post zelf niet zo snel terugvinden. De boodschap is waarschijnlijk dat het een behoorlijke stapel is :p

Het is inderdaad ook best wel appart gedaan dat ze sommige platformen dubbel hebben.
Of een partner leren kennen die de games ook had? Ik ken t genoegen niet, mijn vrouw haalt precies 0,0% plezier uit gaming, maar misschien dat anderen dit wel hebben thuis :P

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-11 08:06
Ligt het aan mij of kraakt het geluid in het dashboard enorm als je de Xbox aanzet, uit en game op je dashboard komt of wanneer je snel door je menu's gaat...

Dit op zowel mijn C1 als via de headset. Lees dat dit blijkbaar als zo is vanaf de One/One S.
Exactor it schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:47:Ben wel bang dat ik hem dinsdag wegleg voor Lies of P, dat ziet er erg goed uit wat mij betreft.
Dinsdag ? Morgen toch zeker al ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RfOa8aLQ3kN37s9yUoDflf190Zo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJXYYuF6uGfl2EXZjQ55OPDp.jpg?f=fotoalbum_large

[Afbeelding]
Ik had de PS3 versie, die ingeruild met €10,00 bijbetaling voor de PS4 versie, en verkocht voor €10,00 en voor €15,00 de Xbox Series X versie gekocht. Maar heb wel een overkill verzameling van Resident Evil 4 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:36
Ze hebben bij GTA V geen soundtrack eruit gehaald? Dat was het 10-jarig jubileum cadeau van GTA IV wel, veel nummers eruit vanwege verlopen licentie.
Zorroberner schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:31:
Ze hebben bij GTA V geen soundtrack eruit gehaald? Dat was het 10-jarig jubileum cadeau van GTA IV wel, veel nummers eruit vanwege verlopen licentie.
De game gewoon zonder update installeren en je hebt de originele muziek nog 8)7 Maar goed, even alle geheid weg gelaten, is toch wel jammer, ik snap dat als de game nu nog verkocht word dat het niet meer mag, maar eerder verkochte exemplaren moeten de muziek gewoon houden, wat volgens mij wel gewoon zo is, corrigeer me gerust als ik het mis heb.

• Zorroberner
Linksquest schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:34:
[...]

De game gewoon zonder update installeren en je hebt de originele muziek nog 8)7 Maar goed, even alle geheid weg gelaten, is toch wel jammer, ik snap dat als de game nu nog verkocht word dat het niet meer mag, maar eerder verkochte exemplaren moeten de muziek gewoon houden, wat volgens mij wel gewoon zo is, corrigeer me gerust als ik het mis heb.
Op de Xbox Series kan dat juist niet. Vanwege de BC patch die geïnstalleerd wordt. (of mis ik iets dat het wel kan?) Op de Xbox 360 kan ik wel het origineel spelen, maar ja dat ding is ondertussen ook zo aftands.
Zorroberner schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:36:
[...]

Op de Xbox Series kan dat juist niet. Vanwege de BC patch die geïnstalleerd wordt. (of mis ik iets dat het wel kan?) Op de Xbox 360 kan ik wel het origineel spelen, maar ja dat ding is ondertussen ook zo aftands.
Ik heb toevallig pas nog een Xbox 360 gekocht, dus heb een 360 en Series X staan, maar heb GTA4 toevallig weer voor de PS3, en die kan alleen op de PS3 gespeeld worden.

• L23
Linksquest schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:43:
[...]

Ik heb toevallig pas nog een Xbox 360 gekocht, dus heb een 360 en Series X staan, maar heb GTA4 toevallig weer voor de PS3, en die kan alleen op de PS3 gespeeld worden.
Tijdje terug via Marktplaats weer Grand Theft Auto San Andreas voor de Xbox en Grand Theft Auto IV: The Complete Edition voor de Xbox 360 gekocht. Had er toch wel spijt van dat ik ze destijds verkocht had, al had ik toen GTA IV zonder de DLC.
Een Xbox 360 kopen begin ik niet meer aan, speel GTA IV op mijn Xbox One S. GTA San Andreas zou ik juist wel op de originele Xbox spelen, die heb ik gerepareerd en wel leuk voor de nostalgie. Grand Theft Auto: The Trilogy geen interesse in. Voornamelijk leuk om die originele fysieke releases te hebben voor de map en zo.

GTA 5 heb ik alleen digitaal omdat ik sinds de Xbox One volledig ben overgestapt op digitale aankopen.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 23:13
BvanOsch schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:39:
Ligt het aan mij of kraakt het geluid in het dashboard enorm als je de Xbox aanzet, uit en game op je dashboard komt of wanneer je snel door je menu's gaat...

Dit op zowel mijn C1 als via de headset. Lees dat dit blijkbaar als zo is vanaf de One/One S.
Ik heb een gekraak bij uit een game naar dashboard. C1 en Sonos.
Is mij nog niet opgevallen, ik heb een LG C2 en ook de bijgehorden LG soundbar. Ook met de Headset geen gekheid. Wel heb k blijkbaar iets in Starfield dat niemand anders heeft, alsof er vuurvliegjes om mensen heen vliegen in gesprekken.

• BvanOsch
Deef_K schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:54:
[...]

Ik heb een gekraak bij uit een game naar dashboard. C1 en Sonos.
Dat hoor ik meer mensen zeggen die een Sonos hebben. Al is het dashboard van Xbox al jaren gebroken met deze audio bugs.

• BvanOsch
Linksquest schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:46:
Is mij nog niet opgevallen, ik heb een LG C2 en ook de bijgehorden LG soundbar. Ook met de Headset geen gekheid. Wel heb k blijkbaar iets in Starfield dat niemand anders heeft, alsof er vuurvliegjes om mensen heen vliegen in gesprekken.

[YouTube: Bug in Starfield?]
Is mij ook opgevallen, vooral in de bar in New Atlantis. Daar heeft elke npc met wie je praat van die vlekjes rond hun hoofd zweven.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:01
Misschien zijn het wel letterlijk bugs, maar dan in de vertaling van insect in plaats van programmeerfout :p
BvanOsch schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:53:
[...]

Is mij ook opgevallen, vooral in de bar in New Atlantis. Daar heeft elke npc met wie je praat van die vlekjes rond hun hoofd zweven.
A oke, want op de Starfield topic en ook de Ambassador Discord gaf niemand aan dit ook te hebben, was bang dat iets met de Xbox aan de hand was, aangezien ik in het menu van Hogwarts Legacy vaker zwarte blokken heb op achtergrond plaatjes en animaties, dit alleen in het menu.

• Ht87
Linksquest schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:02:
[...]

A oke, want op de Starfield topic en ook de Ambassador Discord gaf niemand aan dit ook te hebben, was bang dat iets met de Xbox aan de hand was, aangezien ik in het menu van Hogwarts Legacy vaker zwarte blokken heb op achtergrond plaatjes en animaties, dit alleen in het menu.
T klinkt als een HDR-optimalisatie, dat was bij hogwarts ook zo destijds. Denk dat het met een van de komende updates wel verholpen is.

• BvanOsch
[...]

Nee, dat was bij mij ook. Verwacht niet dat dit met de hardware te maken heeft. Ik dacht eerst dat het aan mijn C1 lag.

Verwijderd

[...]

Had ik ook in Starfield. Viel me op wanneer een npc voor een lichte achtergrond stond dan zag je witte artifacts rond zijn hoofd. Tevens HDR aan.
——
Ander nieuws: ik ben maar eens aan A Plague Tale: Requiem begonnen. Die is goed! Ziet er prachtig uit, goed verhaal en leuke gameplay. Op de Series X in 40fps ziet het er heel goed uit en op de pc ultra met ray tracing is niet normaal zo mooi. :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2023 09:21 ]

• Exactor it
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:16:
[...]

Had ik ook in Starfield. Viel me op wanneer een npc voor een lichte achtergrond stond dan zag je witte artifacts rond zijn hoofd. Tevens HDR aan.
——
Ander nieuws: ik ben maar eens aan A Plague Tale: Requiem begonnen. Die is goed! Ziet er prachtig uit, goed verhaal en leuke gameplay. Op de Series X in 40fps ziet het er heel goed uit en op de pc ultra met ray tracing is niet normaal zo mooi. :9
De patch die hem van 30 naar 40fps tilde was een topper. Net als het spel.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03

BM

Moderator Spielerij
Exactor it schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:13:
[...]

De patch die hem van 30 naar 40fps tilde was een topper. Net als het spel.
Ben ik nu gek (niet beantwoorden!), ik dacht dat die 40fps er standaard al in zat, maar dat er later een 60fps optie is toegevoegd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Exactor it
BM schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:16:
[...]

Ben ik nu gek (niet beantwoorden!), ik dacht dat die 40fps er standaard al in zat, maar dat er later een 60fps optie is toegevoegd.
Ik ben juist gek. Jij hebt gelijk. Of in ieder geval hij draait nu op 60fps in performance mode.

Verwijderd

60fps heb ik nog niet gecheckt aangezien 40fps voldeed. Zelfs vlak na een sessie op pc met veel hogere fps went 40fps vrij snel in een game zoals dit.
Buiten het technische gedeelte om is het ook een hele mooie game. De interactie tussen broer en zus is goed gedaan. Humor en verdriet zonder te overdrijven daarin.
Ben inmiddels in chapter XI beland. Genieten.
Had de game al maanden geleden gedownload dus werd eens tijd. :P

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Linksquest schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:43:
[...]

Je moet wel een beetje een masochist zijn om GTA 4 op de PS3 te spelen. Die game draait in 20fps ofzo :')

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:48:

Ben inmiddels in chapter XI beland. Genieten.
Had de game al maanden geleden gedownload dus werd eens tijd. :P
Ik moet die game nog steeds spelen. Deel 1 vond ik wel oké. Iets te simplistisch spelletje naar mijn smaak met, vooral van Hugo, een zeer irritante voice over. Wel een tof sfeertje met erg goede graphics! Het is wel een game om zo eens tussendoor te kunnen spelen. Mijn gamesessies duren nu 30-45min en daarvoor is Starfield echt volledig ongeschikt merk ik. Die gaat de digitale la weer in tot die kleine hier wat minder tijd kost O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Hulleman op 18-09-2023 11:40 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Hulleman schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:39:
[...]

Ik moet die game nog steeds spelen. Deel 1 vond ik wel oké. Iets te simplistisch spelletje naar mijn smaak met, vooral van Hugo, een zeer irritante voice over. Wel een tof sfeertje met erg goede graphics! Het is wel een game om zo eens tussendoor te kunnen spelen. Mijn gamesessies duren nu 30-45min en daarvoor is Starfield echt volledig ongeschikt merk ik. Die gaat de digitale la weer in tot die kleine hier wat minder tijd kost O-)
Het vorige deel ben ik ook vroegtijdig mee gestopt terwijl ik van deze (nog) geen genoeg kan krijgen.
Starfield paar keer geprobeerd maar ik kom er maar niet echt in. Juist na die game is a plague tale top imo.

• Hulleman
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:13:
[...]

Het vorige deel ben ik ook vroegtijdig mee gestopt terwijl ik van deze (nog) geen genoeg kan krijgen.
Starfield paar keer geprobeerd maar ik kom er maar niet echt in. Juist na die game is a plague tale top imo.
Klinkt goed. Starfield vind ik ook wat taai, maar dat komt vooral omdat ik er niet in kan komen door de korte spelsessies. A plague tale maar weer eens installeren :)

Hulleman schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:37:
[...]

Je moet wel een beetje een masochist zijn om GTA 4 op de PS3 te spelen. Die game draait in 20fps ofzo :')
Nooit last van gehad om eerlijk te zijn 🙈 maar heb ook het idee dat fps de laatste jaren vaker naar voren is gekomen dan in de tijd van de ps3 / Xbox 360

• L23
Linksquest schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:40:
[...]

Nooit last van gehad om eerlijk te zijn 🙈 maar heb ook het idee dat fps de laatste jaren vaker naar voren is gekomen dan in de tijd van de ps3 / Xbox 360
Die discussies waren er destijds helemaal niet. Mass Effect 1 draaide ook niet netjes 30 fps op de Xbox 360 en daar hoorde je toen niemand over, ging gewoon inhoudelijk over de gameplay.

• Exactor it
Je had gelijk. Ik ben al lekker in een hotel. Al hebben ze geen poppenkamer (of kast), moet verdorie gelijk door!
Exactor it schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:25:
[...]

Je had gelijk. Ik ben al lekker in een hotel. Al hebben ze geen poppenkamer (of kast), moet verdorie gelijk door!
Wel ff op de piano rammen he!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNGiYCDmVlPmS9lz4H7uu0S9YF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L0C7ION2HeN3PfQzLyNZhFtG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door justifire op 18-09-2023 22:23 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag paar uurtjes Starfield gespeeld, viel toch tegen. Veel rare game mechanics, slechte UI, gameplay opties die ik mis (onderdelen schrappen, of markeren voor verkoop, echt basis dingen), nagenoeg geen tutorial aanwezig.

Het navigeren van de ene naar de andere plek wat niet echt lekker werkt, heb het idee dat ik toch veel naar een opstijgend en landend schip aan het kijken ben.

Daarnaast planeten die niet echt interessant zijn, die eerste stad ziet er ook leeg/steriel uit. Ontbrekende mini map of überhaupt een map om wat makkelijker plekken te kunnen vinden of markeren. Regelmatig NPCs die vanuit de lucht nog snel op hun plek landen bij het binnenlopen van een ruimte.

Als ik dan hier lees dat je misschien wel 20 uur moet spelen om er in te komen.... dat gaat hem voor mij dus niet worden.

Valt me sowieso op dat nog niet de helft van de mensen die de game spelen level 5 haalt (slechts 47% heeft die achievement)! Geeft dus wel aan dat enorm veel mensen al snel afhaken.

Alles bij elkaar best teleurstellend, had betere verwachtingen.

• Exactor it
Bij die mafkees ben ik gestopt. De politieagent wilde me al parry afleren maar één kapotte baton later lachte hij wel anders (pittig meneertje wel). Morgenavond deze ezel maar eens neerbeuken. Ik heb het idee dat parry niet goed gaat tegen die enorme cleaver van hem. Misschien toch eens b indrukken. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 18-09-2023 22:36 ]

We vallen van de ene GP topper in de andere. Zojuist Sea of Stars helemaal afgerond en nu maar eens even snel een half uurtje Lies of P doen voordat het bedtijd is. :)

Helaas wel VRR uit moeten zetten vanwege het ongelooflijk aanwezige geflikker van mijn LG CX helaas.. hopelijk draait het stabiel op 60 :P

———-

Grrrr tis toch helaas echt bedtijd. Wel weer ff wennen. Tijd geleden dat ik een souls game gespeeld heb en de controls zijn altijd weer anders dan je in je hoofd hebt :). In een half uurtje al te vaak onnodig mijn health flask gebruikt. En duurde even voordat ik doorhad hoe ik kon rennen. Gelukkig had ik nog een Dark Souls preset voor mijn controller :P

Iemand nog een tip hoe ik dat overzicht van de control rechts boven in uit kan zetten…

[ Voor 72% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2023 01:00 ]

De mid gen refresh plannen van Xbox zijn gelekt dankzij de documenten horende bij de Microsoft vs FTC zaak. Meerdere attachments zijn per ongeluk online gezet. Natuurlijk gevonden door Discord gebruikers.

Nieuwe Xbox Series X heeft geen disc drive, lagere powerdraw, 2TB opslag en een nieuwe controller met gyro ondersteuning.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wNNM06kWceNdkhGIW93fI8aiCyw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lnXodc2Ern3Z2d5LgsmCIba8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5aEkzjijj7pAC-oII4cvdrBxxF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SSZhTrzUK9cid4ll6dIQmxP1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPsSmwLX2GZ5LwueJWb1sQqeNOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HpuQJVUUsUis9rnr7vmgJWLr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glDhnMD2zaFeN93sjZ1Y1hRd-7Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvZ09i4hDCnSquwWguU7vEtj.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste plannen voor Gen10 zet in op Cloud, ML en Raytracing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VH_E-ghimoTiJrRatW5-9DjKa-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yB0giL8IU4UsQ20XTQXFVx7E.png?f=fotoalbum_large

Een oude release lijst met games bevat een aantal onaangekondigde games

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 19-09-2023 07:37 ]

Ben benieuwd wat dat direct to cloud is... Het klinkt als wat stadia deed waarbij de controller rechtstreeks via wifi naar de cloud servers verbond.

Verder vind ik de refresh van de x er niet echt interessant uitzien voor huidige bezitters. Dat ronde is wel leuk, maar verder alleen iets zuiniger. Trots zijn op dezelfde prijs vind ik ook wel apart als je tegelijk de disc drive weghaalt. Daarmee zijn ze duurder dan de equivalente Playstation. Ook jammer omdat die lift to wake functionaliteit in de controller juist erg handig zou kunnen zijn bij gebruik van de Xbox als blu-ray speler.

Edit: of zit er nou standaard 2 TB in voor die $499? Dat zou het wel aantrekkelijker maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 19-09-2023 07:40 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Timothy3000
Dishonored 3!!! Yesssss.

Even een vraagje: Is Lies of P van een developer onder Microsoft en blijft die voorgoed op Gamepass of is het een spel dat binnenkort ook van GP kan verdwijnen?
Finraziel schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:39:

Edit: of zit er nou standaard 2 TB in voor die $499? Dat zou het wel aantrekkelijker maken.
Zo zou ik het ook interpreteren.

Ik heb zelf geen Series console (Switch+PC hier) maar de huidige X wordt zo iets aantrekkelijker door de disc drive vanuit mijn perspectief. Ik apprecieer wel de moeite die MS blijft doen om het energieverbruik terug te dringen.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 19-09-2023 08:03 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
Xbox next gen 2028.
Deze leak is een major f*ck up zo te zien.
Complete strategie en midgen refresh ligt op straat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20X_ChDfu-pYME7SMS-NoDJ6Ksc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wXOxRi6xuPGqT98H6X7vDPji.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veRxUq0srBM1Nxb0zkJBPd6Vn1w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vxOekc2EUmWEuhdJqF1C4Ajz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZuPvBSujMJpSLnF1BcWPyTwMyXo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bcplKw9jEQkb6k3jbiPUKhIw.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OycWGiWvId_K6Rull5OD6xjIj2Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmmjuuDI04LnOQSinnerqd4d.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 70% gewijzigd door drakiesoft op 19-09-2023 08:16 ]

• L23
JackAvery schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:26:
De mid gen refresh plannen van Xbox zijn gelekt dankzij de documenten horende bij de Microsoft vs FTC zaak. Meerdere attachments zijn per ongeluk online gezet. Natuurlijk gevonden door Discord gebruikers.

Nieuwe Xbox Series X heeft geen disc drive, lagere powerdraw, 2TB opslag en een nieuwe controller met gyro ondersteuning.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Eerste plannen voor Gen10 zet in op Cloud, ML en Raytracing

[Afbeelding]

Een oude release lijst met games bevat een aantal onaangekondigde games
[Embed]
Ik hoopte juist op een Gamecube design :p
Apart dat ze midgen met gyro ondersteuning komen, hopelijk zorgt dit meer voor standaard gyro ondersteuning in games op alle platforms.

Ik zit te wachten op een mid gen refresh, maar zonder disc drive wordt ik niet meteen enthousiast.

Fallout 3 en Oblivion remaster is interessant. Maar heb ze vrij recent nog gespeeld en de 360 versie draait wat mij betreft nog prima. Op het Nintendo platform zou ik deze games wel nogmaals kopen.
Timothy3000 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:43:
Dishonored 3!!! Yesssss.

Even een vraagje: Is Lies of P van een developer onder Microsoft en blijft die voorgoed op Gamepass of is het een spel dat binnenkort ook van GP kan verdwijnen?
Het is een third party game. Dus het kan zijn dat die van gamepass af gaat. Maar hij staat er nog niet eens 2 dagen op dus zo snel zal dat niet gaan :P

——

Gyro support in een controller is debiel… Maarja, zolang die niet in een elite zitten zal ik het nooit meemaken :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2023 08:26 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 20:24
Loop ook niet echt warm voor de mid-gen refresh.

Daarnaast zou de mid-gen refresh van de directe concurrent met significante upgrades komen (als we enige waarde hechten aan deze geruchten).
Aks dit slechts voor een deel op waarheid zou beruchten dan stelt de mid-gen refresh van Xbox niet veel voor.

De nieuwe cloud controller vind ik meer interessant.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:22:
[...]
Gyro support in een controller is debiel… Maarja, zolang die niet in een elite zitten zal ik het nooit meemaken :)
Ik weet niet of je ervaring hebt met gyro in een gewone controller? Maar in FPS games vind ik het zelf een toegevoegde waarde indien juist geïmplementeerd.
JackAvery schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:29:
[...]

Ik weet niet of je ervaring hebt met gyro in een gewone controller? Maar in FPS games vind ik het zelf een toegevoegde waarde indien juist geïmplementeerd.
Zelf kon ik er niet aan wennen... Mijn brein lijkt niet om te kunnen gaan met dat er twee verschillende bewegingen zijn die dezelfde as besturen. Maar het zal ongetwijfeld uit kunnen dus dan is het prima dat ze het toevoegen voor wie het wel wil gebruiken.

• Timothy3000
Gyro is vaak irritant imo. *kijkt naar Zelda*. Geen fan van haha.

Thanks @uchiha tijntje. Maak ik toch Lies of P mijn volgende game.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
drakiesoft schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:04:
Xbox next gen 2028.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik wil volgende week de Xbox one X aanschaffen i.c.m. fifa 24. Ik mag hopen dat dit plaatje klopt. Anders kan ik beter wachten..

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:41
Xbox next gen 2028.

Zet de popcorn maar alvast klaar, want er zal ongetwijfeld nog veel meer komen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• L23
ariekanari schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:27:
Loop ook niet echt warm voor de mid-gen refresh.

Daarnaast zou de mid-gen refresh van de directe concurrent met significante upgrades komen (als we enige waarde hechten aan deze geruchten).
Aks dit slechts voor een deel op waarheid zou beruchten dan stelt de mid-gen refresh van Xbox niet veel voor.

De nieuwe cloud controller vind ik meer interessant.
Afwachten, ik had in ieder geval voorlopig nog geen significante upgrade verwacht. Een kleiner en zuiniger model is naar mijn idee een logische ontwikkeling.

Een Cloud controller begrijp ik nog niet helemaal. Wat is daarvan het voordeel ten opzichte van de huidige controller? Mogelijk minder lag? Huidige Xbox controllers werken hier al goed met cloud gaming.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

ajaxalex schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:45:
[...]

Ik wil volgende week de Xbox one X aanschaffen i.c.m. fifa 24. Ik mag hopen dat dit plaatje klopt. Anders kan ik beter wachten..
De One X of Series X?
De One X is namelijk last gen.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Gyro in een controller is zeer nice indien goed geïmplementeerd. Net zoals een pijltje schieten in Zelda op de Switch. De grote beweging doe je met de analoog, de precieze met de gyro.

Verder vind ik zo'n refresh maar onzin. En het feit dat die digital-only is al helemaal.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Zorroberner
Al die ftc leaks zijn bizar hoe amateuristisch dat gaat, eerst niet goed gelakt en nu dit. Je kan de ftc daar ondertussen aansprakelijk voor stellen.

• Ht87
L23 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:51:
[...]

(…)
Een Cloud controller begrijp ik nog niet helemaal. Wat is daarvan het voordeel ten opzichte van de huidige controller? Mogelijk minder lag? Huidige Xbox controllers werken hier al goed met cloud gaming.
Bij Stadia zorgde het voor duidelijk mindere input-lag. Hierdoor waren online games zoals Destiny goed te spelen. De controller en de Xbox zouden dan (als het naar Stadia voorbeeld werkt) allebei met WiFi verbonden zijn en direct met de server verbonden zijn. Scheelt toch al gauw wat msec en een vloeiendere ervaring. Xbox is flink aan het inzetten op cloudgaming, op termijn zou dan alleen een app op de tv genoeg zijn (werkt nu al op enkele tv’s).

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Xbox next gen 2028.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat is ook wat Tom Warren schrijft. Vind het nogal wat. Die controller kijk ik nog het meest naar uit als die haptic feedback iig gelijk of beter is dan die van de Dualsense.

Hoe langer ik naar die ronde Xbox kijk, hoe meer ik het steeds ongeloofwaardiger ga vinden. Kijk eens naar de componenten in de huidige Series X en naar alle consoles die in het verleden zijn gemaakt. Geen van die hebben een rond design omdat alle componenten die er inzitten nooit rond zijn. Dat zou dus betekenen dat er veel loze ruimte om het main board zit. Teken maar eens een rondje om een vierkantje. Ook als de componenten zoals nu in de Series X vertikaal verwerkt zijn, houd je nog veel loze ruimte over om dat board.

Of het ding wordt enorm groot of de afbeelding geeft niet het juiste perspectief weer.

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 19-09-2023 09:43 ]

XBL: MRE Inc

Verwijderd

"Cohesive hybrid compute" vind ik het interessantst. Als ze dit goed combineren kunnen we wat speciaals krijgen. Je zag ze daar al mee oefenen in o.a. crackdown 3, physics via cloud in dat geval.
JackAvery schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:29:
[...]

In de ps3 tijd. Verschrikkelijk vond ik dat.

Ik wil gewoon relaxed mijn controller kunnen vasthouden waarbij ik niet geforceerde bewegingen hoef te maken met mijn polsen om een controller te kantelen. De enige keren dat ik mijn controller (onbewust) beweeg is als ik een 2D platformer speel om mijn karakter een extra boost te geven bij het jumpen. :+

• L23
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:50:
[...]

In de ps3 tijd. Verschrikkelijk vond ik dat.

Ik wil gewoon relaxed mijn controller kunnen vasthouden waarbij ik niet geforceerde bewegingen hoef te maken met mijn polsen om een controller te kantelen. De enige keren dat ik mijn controller (onbewust) beweeg is als ik een 2D platformer speel om mijn karakter een extra boost te geven bij het jumpen. :+
Het is geen Wii controller he :P Het is voor de precisie besturing en optioneel uiteraard.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
kevlar01 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:54:
[...]

De One X of Series X?
De One X is namelijk last gen.
Ah de series X bedoel ik. Het is of een ps5 of een Xbox series X.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Nog steeds 16GB ram voor de mid-gen refresh. Dat kan dus echt niet meer in 2028.
Nieuwe deals!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8R5dYjvkB7KTe9NDpmzi-Md1UGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3zp7mQDrbMTek76Vu9zmNlXA.jpg?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Ht87 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:11:
[...]

Bij Stadia zorgde het voor duidelijk mindere input-lag. Hierdoor waren online games zoals Destiny goed te spelen. De controller en de Xbox zouden dan (als het naar Stadia voorbeeld werkt) allebei met WiFi verbonden zijn en direct met de server verbonden zijn. Scheelt toch al gauw wat msec en een vloeiendere ervaring. Xbox is flink aan het inzetten op cloudgaming, op termijn zou dan alleen een app op de tv genoeg zijn (werkt nu al op enkele tv’s).
Daarnaast maakt het de client op bijvoorbeeld een TV een stuk simpeler, of bijvoorbeeld een gamestreaming stick. Met de huidige controllers heb je logica nodig om te verbinden met die controller en om de input naar de cloud te sturen, en dat moet allemaal zo snel mogelijk. Bij TV's ben je daarbij afhankelijk van wat de TV technisch gezien al kan. Met een controller die via wifi verbindt kun je toe met een veel simpelere app of hardware die alleen maar downstream het beeld en geluid met zo min mogelijk vertraging moet tonen.
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:13:
Hoe langer ik naar die ronde Xbox kijk, hoe meer ik het steeds ongeloofwaardiger ga vinden. Kijk eens naar de componenten in de huidige Series X en naar alle consoles die in het verleden zijn gemaakt. Geen van die hebben een rond design omdat alle componenten die er inzitten nooit rond zijn. Dat zou dus betekenen dat er veel loze ruimte om het main board zit. Teken maar eens een rondje om een vierkantje. Ook als de componenten zoals nu in de Series X vertikaal verwerkt zijn, houd je nog veel loze ruimte over om dat board.

Of het ding wordt enorm groot of de afbeelding geeft niet het juiste perspectief weer.
Volgens mij valt dat wel mee... Net even kort naar een teardown gekeken, maar volgens mij is het vooral de disc drive die het lastig zou maken en die gaat weg. De voeding zou nu nog in de weg zitten maar die kan makkelijk een wat andere vorm krijgen (of de huidige een kwartslag draaien zou misschien al genoeg zijn).
DutchOwnage schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:05:
Nog steeds 16GB ram voor de mid-gen refresh. Dat kan dus echt niet meer in 2028.
Het is geen 'Pro' model he, de functionaliteit blijft exact hetzelfde. Het zou raar zijn als ze nu ineens meer werkgeheugen er in zouden stoppen, dit is de 'iets zuiniger, iets compacter (misschien)' variant. Vandaar ook niet echt interessant voor mensen die al een series X hebben.

Verwijderd

Zo, A Plague Tale Requiem is uit. Top game! 9/10.
Van meerdere games heb ik de laatste tijd van genoten maar stopte iedere keer ruim voor het eind maar deze kon ik niet mee stoppen. Dit zijn toch wel mijn soort games. Gelijk zin in een nieuwe Tomb Raider, Uncharted of The Last of US. :P

• BM

BM

Moderator Spielerij
Finraziel schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:40:
[...]

Het is geen 'Pro' model he, de functionaliteit blijft exact hetzelfde. Het zou raar zijn als ze nu ineens meer werkgeheugen er in zouden stoppen, dit is de 'iets zuiniger, iets compacter (misschien)' variant. Vandaar ook niet echt interessant voor mensen die al een series X hebben.
Als ik snel de specs doorscan lijkt me dit meer iets wat ze bij Sony de Slim versies noemen. Gelijke specs, ander package.

Ik kan me niet voorstellen dat MS met een mid-gen-update komt, en dan niet het RAM, of GPU (gebaseerd op aantal TF) update :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Hopelijk dat er wordt gewerkt om Xbox Gamepass / Cloud App op LG WebOS te krijgen.
Cloud gaming is ncie to have voor er naast.

Als ik op vakantie ga of weekendje weg zou ik het wel nice to have vinden om als er vrije tijd is een filmpje te kijken of even te gamen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

ajaxalex schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:03:
[...]

Ah de series X bedoel ik. Het is of een ps5 of een Xbox series X.
Ter info, die refresh van de series X is gepland voor herfst 2024. Niet voor dit jaar.

Gen10 zou gepland zijn voor 2028.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 19-09-2023 11:06 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:43
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:04:
Hopelijk dat er wordt gewerkt om Xbox Gamepass / Cloud App op LG WebOS te krijgen.
Cloud gaming is ncie to have voor er naast.

Als ik op vakantie ga of weekendje weg zou ik het wel nice to have vinden om als er vrije tijd is een filmpje te kijken of even te gamen.
Want je neemt je LG OLED mee op vakantie of weekendje weg? :P

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Powder Toastman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:08:
[...]

Want je neemt je LG OLED mee op vakantie of weekendje weg? :P
haha nee kon dat maar.
Heb vaak genoeg een LG TV zien hangen in een hotelkamer.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Net heel even weer Lies of P gespeeld. Aangekomen in hotel Krat. Wat een tof sfeertje. Gekozen voor heavy sword karakter. Weer niet of dat de beste keuze is voor mijn speelstijl maar grote zwaardjes zien er altijd leuk uit :P

Aanrader om het uit te proberen. Zelfs voor niet souls spelers. Zit toch in GP en wie weet wordt je vanzelf een souls liefhebber :P

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:55
Hmm een zuinigere refresh is toch prima en normaal tegenwoordig ?
Totaal niet verrassend.

Wat me wel verrast is het ontwerp. Een ronde cylinder op de markt brengen en die een x-box noemen...

• BM

BM

Moderator Spielerij
PepieNL schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:55:
Hmm een zuinigere refresh is toch prima en normaal tegenwoordig ?
Totaal niet verrassend.

Wat me wel verrast is het ontwerp. Een ronde cylinder op de markt brengen en die een x-box noemen...
Dit blijft toch de enige echte Xbox

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AofpLx4nRQaA5OEOBUW0fuSij7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ya1RaTVdXnMHi2OtBumMmv0N.png?f=fotoalbum_large

Xbox

Verwijderd

Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar.
https://finalweapon.net/2...e-asset-for-us-in-gaming/

• L23
Ze zijn jaren terug al een keer uitgelachen door Nintendo :p

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:49:
Net heel even weer Lies of P gespeeld. Aangekomen in hotel Krat. Wat een tof sfeertje. Gekozen voor heavy sword karakter. Weer niet of dat de beste keuze is voor mijn speelstijl maar grote zwaardjes zien er altijd leuk uit :P

Aanrader om het uit te proberen. Zelfs voor niet souls spelers. Zit toch in GP en wie weet wordt je vanzelf een souls liefhebber :P
Aanvullend hierop, lies of P is makkelijker dan een fromsoft souls game. Prima instapmodel, zeker als je van goede graphics, hard hitting combat en sfeervolle levels houdt.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-11 23:22
L23 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:33:
[...]v

Ze zijn jaren terug al een keer uitgelachen door Nintendo :p
Het is wel zorgelijk hoe MS de markt wil pakken met dit soort moves, geen organische groei gewoonweg de boel opkopen.

Het geeft goed de mindset weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 19-09-2023 12:45 ]

• L23
Palindrome schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:45:
[...]

Het is wel zorgelijk hoe MS de markt wil pakken met dit soort moves, geen organische groei gewoonweg de boel opkopen.

Ik weet niet hoe betrouwbaar dat artikel is. Maar Nintendo is niet te koop. Begreep dat ze wel destijds in gesprek zijn geweest met Nintendo nog voordat het Xbox platform bestond.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:37

Nogne

>.<

Palindrome schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:45:
[...]

Het is nog zorgelijker als ze niks doen, welke kant ze ook kiezen de consument wint er weinig mee.

PS/XBL: Nogne

Ah ik had vanmorgen “organische groei” al op mijn bingo kaart staan als gesprekspunt. Heeft niet lang geduurd :P

Pagina: 1 ... 160 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord