✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 14:59
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Ik schrijf zelf ook reviews als hobby, en sinds 1,5 niet voor mijn eigen website maar plaats ik mijn werk hier op Tweakers.
Wat ik in de jaren heb geleerd is dat niet iedereen het met je eens kan zijn, en dat is ook goed. Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat reviews besproken kunnen worden, maar niet ten kosten van gewone gesprekken. Dus help graag mee aan dit topic en vind het een tof idee. Hoop er zelf ook nog slimmer van te worden en zo misschien mijn reviews nog beter te maken.
Wat ik in de jaren heb geleerd is dat niet iedereen het met je eens kan zijn, en dat is ook goed. Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat reviews besproken kunnen worden, maar niet ten kosten van gewone gesprekken. Dus help graag mee aan dit topic en vind het een tof idee. Hoop er zelf ook nog slimmer van te worden en zo misschien mijn reviews nog beter te maken.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.