Het algemeen review topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:30

Linksquest

Het algemeen review topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCjrfEBzyTB2UrQxEokRiNyVSyM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/enVzOT9cisPFj01d9pBr7R9m.jpg?f=user_large

Welkom in het algemeen review topic van Tweakers,

Het is de bedoeling dat mensen hier uitgebreider kunnen discussiëren over reviews, want hiermee willen we voorkomen dat de topic's over spellen vol komen te staan met uitgebreide discussies over de reviews en meer gericht worden op de hype / informatie en natuurlijk de speelervaring van de speler. Dit zorgt dan ook automatisch voor dat gebruikers een beter overzicht hebben van alle berichten in het betreffende spel topic en hiermee besparen we de moderators een hoop werk.

Dit topic is in het leven geroepen als test om te kijken of het ook daadwerkelijk nodig is, want meerdere gebruikers merkten dat sommige topic's volstroomden met negatieve of uitgebreide reacties op reviews en dat hierdoor hun berichten niet werden beantwoord of dat de berichten over speelervaringen verloren gingen in de massa.

Regels voor dit topic:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uhFgGLi2_n_07uXxwa9rvztKnXM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VBfXy3Xbycq1PzFGtuVJVYcq.png?f=user_large
  • Niet op de man.
  • We houden het fatsoenlijk.
  • Onderbouw je posts.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:30

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik schrijf zelf ook reviews als hobby, en sinds 1,5 niet voor mijn eigen website maar plaats ik mijn werk hier op Tweakers.

Wat ik in de jaren heb geleerd is dat niet iedereen het met je eens kan zijn, en dat is ook goed. Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat reviews besproken kunnen worden, maar niet ten kosten van gewone gesprekken. Dus help graag mee aan dit topic en vind het een tof idee. Hoop er zelf ook nog slimmer van te worden en zo misschien mijn reviews nog beter te maken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.