Inmiddels een paar uurtjes in Starfield doorgebracht. Als je de vrijheid van NMS verwacht, kom je bedrogen uit. Het is "gewoon" Fallout in space of mis ik iets? Ik zie in elk geval nog geen toegevoegde waarde in het rondvliegen. Ik gebruik eigenlijk alleen steeds de starmap om naar verschillende planeten te reizen. 😅
Ja het is NMS zonder vliegen maar dan wel met een verhaal, gameplay, steden, tientallen questlines, enzKlaasjeNL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:19:
Inmiddels een paar uurtjes in Starfield doorgebracht. Als je de vrijheid van NMS verwacht, kom je bedrogen uit. Het is "gewoon" Fallout in space of mis ik iets? Ik zie in elk geval nog geen toegevoegde waarde in het rondvliegen. Ik gebruik eigenlijk alleen steeds de starmap om naar verschillende planeten te reizen. 😅
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind de space combat wel geinig, en het voegt toch wel wat sfeer toe vind ik om bv naar een schip te vliegen en te docken. Ik gebruik overigens vooral juist de scanner en de map niet zoveel.KlaasjeNL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:19:
Maar ja het is 95% Fallout op verschillende planeten. Wat mij betreft prima, maar ik kan me voorstellen dat mensen een andere indruk gekregen hadden van tevoren.
Gamertag: FinrazielNL
Ik vraag me dan toch af waar die andere indruk vandaan komt? Ik verwachtte zelf gewoon Skyrim/Fallout in space. Had Bethesda dat duidelijker kunnen communiceren? Of is dat de hype die de overhand neemt?Finraziel schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:57:
Wat mij betreft prima, maar ik kan me voorstellen dat mensen een andere indruk gekregen hadden van tevoren.
No Man Skyrim.L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:56:
No No Man's Sky dus.
True, maar zodra je dat los laat kan je erg veel plezier hebben. Ik had daar ook even moeite mee gezien ik ook wat meer vrijheid had verwacht betreft het vliegen (had express niet veel gekeken)KlaasjeNL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:19:
Ik zou dit Fallout meets Mass effect noemen en vroeger zaten we ook niet te zeuren dat we niet zelf konden vliegen in ME.
Zoals ik al eerder heb gezegd speel ik het ook als een beam me up Scotty simulator. Dat (niet) vliegen kan mij gestolen worden behalve als ik naar een nieuw gebied ga en hopelijk een dogfight krijg.
Ik ben ook big fan van NMS (550+ uur), maar die game is ook niet je van het ook al doen veel fans nu net alsof dat de gouden standaard is. Geen steden, interessante quests, spaceship bouwen, overal dezelfde POI’s en praatje met AI.
Het zijn gewoon totaal verschillende space games.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De dialogen en characters in Mass Effect waren wel mijlen beter dan in Starfield imo.Beakzz schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:16:
[...]
True, maar zodra je dat los laat kan je erg veel plezier hebben. Ik had daar ook even moeite mee gezien ik ook wat meer vrijheid had verwacht betreft het vliegen (had express niet veel gekeken)
Ik zou dit Fallout meets Mass effect noemen en vroeger zaten we ook niet te zeuren dat we niet zelf konden vliegen in ME.
Zoals ik al eerder heb gezegd speel ik het ook als een beam me up Scotty simulator. Dat (niet) vliegen kan mij gestolen worden behalve als ik naar een nieuw gebied ga en hopelijk een dogfight krijg.
Ik ben ook big fan van NMS (550+ uur), maar die game is ook niet je van het ook al doen veel fans nu net alsof dat de gouden standaard is. Geen steden, interessante quests, spaceship bouwen, overal dezelfde POI’s en praatje met AI.
Het zijn gewoon totaal verschillende space games.
Dat gezegd vermaak ik me er prima mee haha.
Toffe game, maar dat lijkt net zo veel op JCVD als Imca Marina op Jennifer Lawrence.
Hebben zijn personage uit Bloodsport genomen :jpg97 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:54:
[...]
Toffe game, maar dat lijkt net zo veel op JCVD als Imca Marina op Jennifer Lawrence.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De nieuwe this week on Xbox is er
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Alle millenials hier. Who the f*ck is Imca Marina hahahajpg97 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:54:
[...]
Hendrikje Imca Bijl dus
Aan de ene kant wil ik niet teveel van menus en fast travel gebruikmaken omdat je dan random encounters mist (geloof ik)Finraziel schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:57:
[...]
Ik vind de space combat wel geinig, en het voegt toch wel wat sfeer toe vind ik om bv naar een schip te vliegen en te docken. Ik gebruik overigens vooral juist de scanner en de map niet zoveel.
Maar ja het is 95% Fallout op verschillende planeten. Wat mij betreft prima, maar ik kan me voorstellen dat mensen een andere indruk gekregen hadden van tevoren.
Maar aan de andere kant is de hoeveelheid laadschermen ook zo tergend.
Als je alleen al je schip in kon wandelen naar je cockpit zonder laadscherm zou het al zoveel schelen.
Hopen dat mods dan kunnen begeleiden zoals er toen ook een open cities mod was voor Skyrim die de laadschermen van buiten naar binnen de stad verwijderde.
Het laadscherm van surface naar space helaas wel blijven bestaan. Ook zit ik te wachten op een mod die je landing vanuit cockpit laat zien ipv van de huidge externe camera.
Hmm ik stoor me er eigenlijk totaal niet aan... Ik speel wel op PC, laadschermen duren ook maar enkele seconden. Heb het niet echt gemeten of zo, maar kort genoeg dat ik geen tijd heb om me er aan te gaan ergeren (al zou het wel fijn zijn als je winkels en zo gewoon in kon wandelen, maar ach). Ik zou verwachten dat dit op de Xbox niet veel anders is? Potentieel misschien zelfs beter door direct storage wat volgens mij op PC nog steeds niet echt actief is of gebruikt wordt (hoewel mijn CPU dan weer een klap sneller is dan wat in de XSX zit).Palindrome schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 21:20:
[...]
Aan de ene kant wil ik niet teveel van menus en fast travel gebruikmaken omdat je dan random encounters mist (geloof ik)
Maar aan de andere kant is de hoeveelheid laadschermen ook zo tergend.
Als je alleen al je schip in kon wandelen naar je cockpit zonder laadscherm zou het al zoveel schelen.
Hopen dat mods dan kunnen begeleiden zoals er toen ook een open cities mod was voor Skyrim die de laadschermen van buiten naar binnen de stad verwijderde.
Het laadscherm van surface naar space helaas wel blijven bestaan. Ook zit ik te wachten op een mod die je landing vanuit cockpit laat zien ipv van de huidge externe camera.
Verkeerde topic…
Dan maar dit nieuws:
https://www.trueachieveme...ox-lineup-tokyo-game-show
MS is ook weer aanwezig op de Tokyo Game Show.
Dan maar dit nieuws:
https://www.trueachieveme...ox-lineup-tokyo-game-show
MS is ook weer aanwezig op de Tokyo Game Show.
[ Voor 86% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2023 22:27 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Beter bekend als de zangeres zonder naam. Adriaantje!!drakiesoft schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 19:41:
[...]
Alle millenials hier. Who the f*ck is Imca Marina hahaha
Hendrikje Imca Bijl dus
Juist dat het zulke korte laadtijden zijn voor ditjes en datjes maakt het nog erger. Dan voelt het als onnodig.Finraziel schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:17:
[...]
Hmm ik stoor me er eigenlijk totaal niet aan... Ik speel wel op PC, laadschermen duren ook maar enkele seconden. Heb het niet echt gemeten of zo, maar kort genoeg dat ik geen tijd heb om me er aan te gaan ergeren (al zou het wel fijn zijn als je winkels en zo gewoon in kon wandelen, maar ach). Ik zou verwachten dat dit op de Xbox niet veel anders is? Potentieel misschien zelfs beter door direct storage wat volgens mij op PC nog steeds niet echt actief is of gebruikt wordt (hoewel mijn CPU dan weer een klap sneller is dan wat in de XSX zit).
Ik heb via console commands al eens gezien wat er kwa level wordt ingeladen. Als je buiten je schip staat kan je via noclip al naar binnen en is het volledig gerenderd op losse spullen die je hebt gedumpd na. Idem voor sommige laadmomenten als je in ene lift of deurtje naar een andere ruimte gaat met laadscherm.
Juist die korte laadmomentjes storen mij vooral omdat je in deze game al snel heen en weer gaat. Even je schip weer in en dan weer naar buiten.
Psychologisch is dan "ah shot moet ik weer even binnen in mij schip zijn of toch weer even naar binnen bij die specifiek vendor. (gelukkig hebben niet alle vendors hebben laadschermen)
Die laadschermen lijken er dus puur te zijn om een specifiek instance te maken voor alle losse physics objecten.
[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 08-09-2023 22:41 ]
Heb vanavond twee uur rond gebanjerd op een planeet waar ik een missie moest doen.
Missie afgerond en toen gaan scannen en hunten.
Wat een spel!
Het is een soort 3D Diablo, je bent er uren mee zoet, maar doet eigenlijk niets.
Het bloeden van mijn ogen begint vanlieverlee ook te stelpen, de 30fps van tig jaar terug begint te wennen.
Mooie zet van microsoft om bethesda te kopen, 6 miljoen spelers binnen een week, zeg dat de helft gamepass heeft -> 210 miljoen in de la (naast de gamepass fees)
Missie afgerond en toen gaan scannen en hunten.
Wat een spel!
Het is een soort 3D Diablo, je bent er uren mee zoet, maar doet eigenlijk niets.
Het bloeden van mijn ogen begint vanlieverlee ook te stelpen, de 30fps van tig jaar terug begint te wennen.
Mooie zet van microsoft om bethesda te kopen, 6 miljoen spelers binnen een week, zeg dat de helft gamepass heeft -> 210 miljoen in de la (naast de gamepass fees)
2023 is toch niet tig jaar terug?justifire schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:12:
Ik weet het, dit is niet het Xbox360 topic, maar het is gewoon erg gaaf...
Link in Tweet met meer foto's. En ja hier staat nog een Xbox360, maar ik wil deze "Lego" versie ook wel.

Link in Tweet met meer foto's. En ja hier staat nog een Xbox360, maar ik wil deze "Lego" versie ook wel.
OK I love this replica Xbox 360 that you build yourself https://t.co/IgKpFL3lHh pic.twitter.com/uWcq737mKq
— Tom Warren (@tomwarren) 8 september 2023
XBL: MRE Inc
Die 30fps in Starfield is wel elke keer enorm wennen voor mij. Heel traag en stroperig, alsof je in slowmo speelt. Maar na een minuut of 20 zie je het al minder inderdaad.L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:56:
[...]
2023 is toch niet tig jaar terug?Dat overdreven gedoe de hele tijd.
Het is persoonlijk hoeveel last je er van hebt... Voor mij was het in ieder geval reden hem niet op Xbox te spelen maar op pc en zelfs mijn videokaart te upgraden. Het speelt nu wel erg lekker op zo 60-120 fps. Maar ja, dat kost wel wat meer dan een xsx... Overdreven gedoe zou ik het niet noemen, dat hangt dus echt af van je eigen tolerantie er voor.L23 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:56:
[...]
2023 is toch niet tig jaar terug?Dat overdreven gedoe de hele tijd.
Je mag ook wel een voorkeur hebben voor 60 fps en ik kan het ook wel begrijpen. Maar het is niet alsof 60 fps op consoles de standaard is. Ik vond dat tig jaar terug wat overdreven. Maar goed, las in het Starfield topic ook opmerkingen zoals: “60 fps is gewoon niet echt 2023…”
Verwijderd
Ik weet niet wat de oorzaak opeens is maar 30fps in Starfield en RDR2 blijk ik dus wel te trekken. Het is wel afhankelijk van de soort game en of het steady is. Een Control trok ik bijvoorbeeld weer niet. Ben zelf behoorlijk verbaasd deze week na mijn bevinding.Timothy3000 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:16:
[...]
Die 30fps in Starfield is wel elke keer enorm wennen voor mij. Heel traag en stroperig, alsof je in slowmo speelt. Maar na een minuut of 20 zie je het al minder inderdaad.
Stroperig heb ik Starfield geen enkele keer ervaren. Of mijn ogen worden slechter oid.
Het zal mij trouwens niets verbazen dat Starfield geen 40fps of hoger is omdat Xbox dit jaar een titel van dit formaat nodig heeft. Denk dat het wel gaat komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2023 10:00 ]
Helaas alleen in Amerika?MRE-Inc schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 02:24:
Ik weet het, dit is niet het Xbox360 topic, maar het is gewoon erg gaaf...
[Afbeelding]
[Twitter]
Blijkbaar ookal uitverkocht.
Op zich wel leuk, maar heb al een Xbox 360 in de kast die niks kan.
Donstil schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:57:
Zou GTA6 nog komen zo 🙃
Zag dat gerucht eerder ook al maar is in de basis gebaseerd op “de game kost 3x zoveel als RDR2 dus zal ook wel drie keer zo duur worden”.
Lijkt mij BS maar zou het zonder nadenken betalen ook
Even uit nieuwsgierigheid toch maar weer de Xbox aangeslingerd na lange tijd primair voor Starfield, maar dat nieuwe dashboard vind ik echt niet fijn eigenlijk. Waarom is de knop voor bibliotheek nu zo verstopt :(*. Ook kan ik niet meer dan 3 groepen op Home krijgen maar wel allemaal Gamepass tabs waar ik zodra mijn abonnement verloopt niets meer aan heb. Fijn dat er meer achtergrond is, maar ik heb liever een Windows desktop achting iets dan het gedrocht wat er nu is.
* Ja, ik weet dat ie een knop omhoog zit, maar heb hem liever op de plek van de store.
* Ja, ik weet dat ie een knop omhoog zit, maar heb hem liever op de plek van de store.
[ Voor 8% gewijzigd door BiaggioLuciano op 09-09-2023 18:04 ]
Ik had toentertijd 150 voor de collecters editie betaald, plus de upgrade naar Xbox One, plus de PS4 versie, plus de PC versie….
voor de series S houd ik steevast aan mijn portemonnee: alleen de online versie …
Dus eh, als het spel 150 waard is…
Aegis, flamberge, pandemonium, hoeveel wil je jatten van Steelrising ??
[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 09-09-2023 22:55 ]
System Shock remake lijkt snel naar consoles te gaan komen: https://playsense.nl/5547...r-consoles-te-gaan-komen/
Steelrising heb ik niet gespeeld, dus Lies of P ziet er voor mij nieuw en fris uitjustifire schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:53:
[YouTube: Lies of P - Legion Arm Showcase Gameplay]
Aegis, flamberge, pandemonium, hoeveel wil je jatten van Steelrising ??
Heb verder nog Chants of Sennaar en The Many Pieces of Mr. Coo gekocht. Die zagen er wel leuk uit als “tussendoortje”. Vandaag Starfield afronden en dan weer verder met Sea of Stars. Die zal wel klaar zijn voordat Lies of P komt.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2023 13:38 ]
Volgens mij zijn alle PS5 en XSX games die ik tot nu toe heb gespeeld met keuze tussen 60FPS of 120FPS geweest. De hogere FPS was ook duidelijk de focus die rondom release speelde en waar de marketing op was gefocust.L23 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:32:
Je mag ook wel een voorkeur hebben voor 60 fps en ik kan het ook wel begrijpen. Maar het is niet alsof 60 fps op consoles de standaard is. Ik vond dat tig jaar terug wat overdreven. Maar goed, las in het Starfield topic ook opmerkingen zoals: “60 fps is gewoon niet echt 2023…”
Dat 120FPS niet vol te houden zou zijn dat snapte iedereen denk ik wel. Maar 30… geef dan de keuze voor 40(!)FPS voor diegene die deze optie hebben. Dat is (lijkt mij) immers grotendeels de doelgroep die zich daar wel druk over maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 10-09-2023 13:49 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Trine deel 1 tm 4 is voor weinig te koop momenteel. Heb drie levels van deel 1 net gespeeld en vind het wel cool. Leuke puzzel platformer.
nieuws: Star Wars Jedi: Survivor-patch brengt 'solid 60fps' naar consoles, DL...
Hoe snel zou je deze update nou moeten kunnen downloaden? Ik heb handmatig gekeken maar er is geen update.
Hoe snel zou je deze update nou moeten kunnen downloaden? Ik heb handmatig gekeken maar er is geen update.
Wat bedoel je met PS5 en XSX games? Games die je op de PS5 en Xbox Series X gespeeld hebt of games die enkel op dat platform uitkwamen en niet op de PS4 en Xbox One?Thalaron schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:48:
[...]
Volgens mij zijn alle PS5 en XSX games die ik tot nu toe heb gespeeld met keuze tussen 60FPS of 120FPS geweest. De hogere FPS was ook duidelijk de focus die rondom release speelde en waar de marketing op was gefocust.
Dat 120FPS niet vol te houden zou zijn dat snapte iedereen denk ik wel. Maar 30… geef dan de keuze voor 40(!)FPS voor diegene die deze optie hebben. Dat is (lijkt mij) immers grotendeels de doelgroep die zich daar wel druk over maakt.
Dat antwoord lijkt me wel duidelijk toch.
Geen idee. Ik had het over een standaard. Leuk als je die games met 60 of 120 fps kan spelen, maar als ze voornamelijk voor de Xbox One ontworpen zijn is het niet heel bijzonder.
Dan heb je niet zoveel games gespeeld? Volgens mij is 120 fps onzettend zeldzaam...Thalaron schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:48:
[...]
Volgens mij zijn alle PS5 en XSX games die ik tot nu toe heb gespeeld met keuze tussen 60FPS of 120FPS geweest. De hogere FPS was ook duidelijk de focus die rondom release speelde en waar de marketing op was gefocust.
Wanneer 60fps als optie beschikbaar is dan is dat gelijk de optie waar ik voor kies. Maar, eerlijk gezegd hoop ik dat er nog developers zijn die zich volledig op 30fps durven te committen.
Na jaren wil ik graag weer wat vooruitgang zien qua interactie, physics en niet alleen als gimmick maar echt als onderdeel van de wereld, immersie. Zaken die niet mogelijk zijn zodra je ook rekening moet houden met een 60fps optie op dezelfde hardware.
Na jaren wil ik graag weer wat vooruitgang zien qua interactie, physics en niet alleen als gimmick maar echt als onderdeel van de wereld, immersie. Zaken die niet mogelijk zijn zodra je ook rekening moet houden met een 60fps optie op dezelfde hardware.
[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 10-09-2023 19:39 ]
Ik speel inderdaad niet heel veel games en doelde hierbij op crossgen/current gen games.
God of War @ 60FPS
Diablo 4 @ 60FPS
Halo Infinite 120FPS
Doom Eternal 120FPS
Psychonauts 2 120FPS
Ori 120FPS
Gears 5 twijfel ik even over maar 60 of 120FPS
Maar zoals aangegeven zou ik al blij zijn met een 40FPS optie daar waar 60(120) niet haalbaar is.
Dé belofte deze generatie is nu eenmaal meer FPS geweest. Daar lag (tenzij ik mijzelf iets verkeerd herinner over de campagne(s) toch echt de nadruk op. Om dat nu te gaan lopen emmeren over tsja… 30FPS is prima genoeg is jammer.
En wat de norm is/ was maakt de teleurstelling daaromtrent er niet minder om. Ik had liever iets minder grafisch vertoon met behoud van 40-60FPS. Beste voorbeeld die ik in mijn herinnering heb is (PS5 game… i know) Horizon Zero Dawn met PS5 patch @ 60FPS t.o.v. Forbidden West waarbij de nieuwe game absoluut niet mijn voorkeur had wat techniek betreft.
Ach ja, wellicht brengt next gen / iteratie current gen verbetering.
God of War @ 60FPS
Diablo 4 @ 60FPS
Halo Infinite 120FPS
Doom Eternal 120FPS
Psychonauts 2 120FPS
Ori 120FPS
Maar zoals aangegeven zou ik al blij zijn met een 40FPS optie daar waar 60(120) niet haalbaar is.
Dé belofte deze generatie is nu eenmaal meer FPS geweest. Daar lag (tenzij ik mijzelf iets verkeerd herinner over de campagne(s) toch echt de nadruk op. Om dat nu te gaan lopen emmeren over tsja… 30FPS is prima genoeg is jammer.
En wat de norm is/ was maakt de teleurstelling daaromtrent er niet minder om. Ik had liever iets minder grafisch vertoon met behoud van 40-60FPS. Beste voorbeeld die ik in mijn herinnering heb is (PS5 game… i know) Horizon Zero Dawn met PS5 patch @ 60FPS t.o.v. Forbidden West waarbij de nieuwe game absoluut niet mijn voorkeur had wat techniek betreft.
Ach ja, wellicht brengt next gen / iteratie current gen verbetering.
[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 10-09-2023 16:48 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Het is misschien vloeken in de kerk hier (excuus
) maar denk dat een gemiddelde gamer zich absoluut niet bezig houdt met hoeveel fps een game is. Wij op tweakers zijn over t algemeen bezig met specificaties en performance. Als ik in mijn wat minder digivaardige vrienden -en kennissenkring kijk zit zelfs niemand in de settings na te gaan of ze op performance of graphics modus zitten. Het moet gewoon werken en eenvoudig op te starten zijn. De game moet leuk zijn en er aardig uitzien.
Zolang Starfield 6 miljoen spelers direct na launch op na houdt gaat Microsoft zich er op hardware-gebied niet al te druk om maken verwacht ik. Zeker niet met al die top-cijfers bij de reviewers. Mensen die niet met 30fps willen spelen zullen (vrees ik) moeten gaan voor een goede pc-build de komende tijd.
Zolang Starfield 6 miljoen spelers direct na launch op na houdt gaat Microsoft zich er op hardware-gebied niet al te druk om maken verwacht ik. Zeker niet met al die top-cijfers bij de reviewers. Mensen die niet met 30fps willen spelen zullen (vrees ik) moeten gaan voor een goede pc-build de komende tijd.
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...w-xbox-games-september-11
Trine 4 nog gespeeld op Stadia. Vond dat een erg leuke game in coop. Eens even naar deze aanbieding kijken. Thnx voor de tip 👌🏻Exactor it schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:57:
Trine deel 1 tm 4 is voor weinig te koop momenteel. Heb drie levels van deel 1 net gespeeld en vind het wel cool. Leuke puzzel platformer.
Daar is toch geen sprake van tijdens deze discussie?Thalaron schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:44:
Om dat nu te gaan lopen emmeren over tsja… 30FPS is prima genoeg is jammer.
Dat de belofte deze generatie meer FPS is geweest ben ik zelf niet van op de hoogte. Kan best zo zijn hoor. Het valt mij voornamelijk op dat we behoorlijk lang een cross gen periode gehad hebben. Dat er in mijn ogen de afgelopen jaren eigenlijk geen reden was om te upgraden van de Xbox One naar de Xbox Series gezien een heleboel games ook nog op de Xbox One uitkwamen. Tenzij je die games met mooiere settings wil spelen zoals 60/120 fps etc. Wellicht was dat de belofte, speel games die ook op de Xbox One gespeeld kunnen worden in 60/120 fps op de Xbox Series X.
Nu er steeds meer games uitkomen die enkel op de current gen hardware uitgebracht worden verwacht ik in ieder geval geen standaard die kan voldoen aan 60/120 fps. Of dat wel of niet prima is moet iedereen zelf weten.
60 in campaign, 120 in multiplayer. Op de series, op de one was het 30/60 geloof ik.Thalaron schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:44:
Ja dat zit er wel idd. Nu moet ik eerlijk zeggen dat de Starfield 30 fps redelijk te doen is. Beter dan bij RDR2 of Black Flag om maar wat te noemen. Maar als het allemaal weer 30 gaat worden dan upgrade ik mijn woonkamer pc wel.Ht87 schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:55:
Het is misschien vloeken in de kerk hier (excuus) maar denk dat een gemiddelde gamer zich absoluut niet bezig houdt met hoeveel fps een game is. Wij op tweakers zijn over t algemeen bezig met specificaties en performance. Als ik in mijn wat minder digivaardige vrienden -en kennissenkring kijk zit zelfs niemand in de settings na te gaan of ze op performance of graphics modus zitten. Het moet gewoon werken en eenvoudig op te starten zijn. De game moet leuk zijn en er aardig uitzien.
Ik vind RDR 2 op 30fps echt goed te doen. Past ook wel bij die game, dat langzame.
In Starfield is het elke keer toch weer 20min acclimatiseren. Voelt ook wel alsof het in drukke steden ver onder de 30 dropt.
In Starfield is het elke keer toch weer 20min acclimatiseren. Voelt ook wel alsof het in drukke steden ver onder de 30 dropt.
Ik heb nu iets van 10 uur Starfield gespeeld, dus kan er nog niet veel over zeggen. Maar als New Atlantis een van de drukke steden is dan voelt het voor mij wat leeg aan. Het ziet er kaal uit en mogelijk zijn de textures ook van een wat lagere kwaliteit. De activities die ik er gedaan heb vond ik ook niet heel bijzonder. Bij Mass Effect voelen zulke locaties drukker en levendiger.Timothy3000 schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:14:
Verder vermaak ik me tot nu toe prima. In New Atlantis bij de UC Vanguard aangesloten en die quest was gelijk een stuk interessanter dan de activities.
Nou zijn de 'levels' in Mass Effect ook veel kleiner natuurlijk. Je hebt over het algemeen 1 straat of zo tegelijk actief ipv de hele stad. Bovendien is Mass Effect veel minder interactief.L23 schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:32:
[...]
Ik heb nu iets van 10 uur Starfield gespeeld, dus kan er nog niet veel over zeggen. Maar als New Atlantis een van de drukke steden is dan voelt het voor mij wat leeg aan. Het ziet er kaal uit en mogelijk zijn de textures ook van een wat lagere kwaliteit. De activities die ik er gedaan heb vond ik ook niet heel bijzonder. Bij Mass Effect voelen zulke locaties drukker en levendiger.
Verder vermaak ik me tot nu toe prima. In New Atlantis bij de UC Vanguard aangesloten en die quest was gelijk een stuk interessanter dan de activities.
Ik vind Mass Effect verder geweldig hoor, heb vorig jaar ergens de legendary edition alle achievements gehaald, nadat ik de originele games vroeger al gespeeld heb en heb de LE onlangs nog een keer in een sale voor Steam gekocht om het nog eens over te doen op de steam deck (als ik er ooit de tijd voor vind), maar de game is niet vergelijkbaar met Starfield (die veel, véél meer interactieve objecten heeft waar allemaal physics op werken).
Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Starfield dus maar helemaal in the clear is voor de huidige performance, ik heb er dan weer niet genoeg inzicht in om dat met zekerheid te zeggen... maar de vergelijking met Mass Effect gaat niet
Eerlijk is eerlijk, tijdens de aankondiging van de Series X heeft Phil zelf op het podium gezegd dat de focus vanaf nu op 60fps ging.L23 schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:11:
[...]
Daar is toch geen sprake van tijdens deze discussie?
Dat de belofte deze generatie meer FPS is geweest ben ik zelf niet van op de hoogte. Kan best zo zijn hoor. Het valt mij voornamelijk op dat we behoorlijk lang een cross gen periode gehad hebben. Dat er in mijn ogen de afgelopen jaren eigenlijk geen reden was om te upgraden van de Xbox One naar de Xbox Series gezien een heleboel games ook nog op de Xbox One uitkwamen. Tenzij je die games met mooiere settings wil spelen zoals 60/120 fps etc. Wellicht was dat de belofte, speel games die ook op de Xbox One gespeeld kunnen worden in 60/120 fps op de Xbox Series X.
Nu er steeds meer games uitkomen die enkel op de current gen hardware uitgebracht worden verwacht ik in ieder geval geen standaard die kan voldoen aan 60/120 fps. Of dat wel of niet prima is moet iedereen zelf weten.
En volgens mij zei hij zelfs focus on 4K 60fps.
Watch Dogs, Control, Redfall, allen zijn verguisd door de communities omdat ze op 30fps lopen / liepen.
En nu is Starfield daar en maakt framerate plots niet meer uit
Beide games zijn sowieso niet 1 op 1 te vergelijken natuurlijk. De Mass Effect levels zijn inderdaad veel kleiner, maar ze voelen wel groot. Starfield is veel meer interactief. Maar kijkend naar de sfeer vind ik Mass Effect de eerste 10 uur wel beter, maar dit baseer ik dus enkel op New Atlantis.Finraziel schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:49:
[...]
Nou zijn de 'levels' in Mass Effect ook veel kleiner natuurlijk. Je hebt over het algemeen 1 straat of zo tegelijk actief ipv de hele stad. Bovendien is Mass Effect veel minder interactief.
Ik vind Mass Effect verder geweldig hoor, heb vorig jaar ergens de legendary edition alle achievements gehaald, nadat ik de originele games vroeger al gespeeld heb en heb de LE onlangs nog een keer in een sale voor Steam gekocht om het nog eens over te doen op de steam deck (als ik er ooit de tijd voor vind), maar de game is niet vergelijkbaar met Starfield (die veel, véél meer interactieve objecten heeft waar allemaal physics op werken).
Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Starfield dus maar helemaal in the clear is voor de huidige performance, ik heb er dan weer niet genoeg inzicht in om dat met zekerheid te zeggen... maar de vergelijking met Mass Effect gaat niet(althans, niet technisch)
Er is voor mij nog een heleboel te ontdekken en ik begin pas net in het spel te komen. Wellicht moet ik ook gewoon nog meer spelen. Ik vond die activitiy met die zieke boom niet heel bijzonder, maar net weer verder gespeeld en nu is het meer een quest geworden waarbij ik naar een andere planeet moet vliegen. Maar qua stad/dorp vond ik tot nu toe een iets kleinere omgeving zoals Fallout 3 Megaton en Skyrim Riverwood/Whiterun interessanter.
Nu voor Samsung OLED TV’s
Kunnen jullie niet naar het starfield-topic verhuizen, of anders spoilertags gebruiken?
Tnx
Tnx
Ik ga niet verhuizen naar het Starfield-topic. Ik vond de sfeer daar steeds maar negatiefPolariteit schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:08:
Kunnen jullie niet naar het starfield-topic verhuizen, of anders spoilertags gebruiken?
Tnx
Topic is prima op dit momentL23 schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:18:
[...]
Ik ga niet verhuizen naar het Starfield-topic. Ik vond de sfeer daar steeds maar negatiefMisschien een 3e poging wagen. Ik vind het met multiplatform games wel interessanter om dit op het specifieke platform dat gespeeld word te bespreken. Maar met spoilers zal ik rekening houden.
Heb ik normaal geen probleem mee, maar vind het wel jammer als er teveel details prijsgegeven worden. Daarom mijd ik dus bijv het starfield-topicL23 schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:18:
[...]
Ik ga niet verhuizen naar het Starfield-topic. Ik vond de sfeer daar steeds maar negatiefMisschien een 3e poging wagen. Ik vind het met multiplatform games wel interessanter om dit op het specifieke platform dat gespeeld word te bespreken. Maar met spoilers zal ik rekening houden.
Voor zover ik gezien heb tot nu toe geen spoilers hier hoorPolariteit schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:27:
[...]
Heb ik normaal geen probleem mee, maar vind het wel jammer als er teveel details prijsgegeven worden. Daarom mijd ik dus bijv het starfield-topic
Ik wil dat zelf ook niet... Was net al beetje pissed dat ik ergens op googlede en er staat gewoon pontificaal een titel van een artikel tussen de resultaten met een enorme spoiler (denk ik, ik ben nog niet zover in het verhaal). Echt, wat mij betreft had die site gelijk van het internet verbannen mogen worden...
Ik heb inmiddels mijn eerste uren Starfield er ook opzitten. Ik ben eigenlijk nog niet heel erg overtuigd. Sowieso is het mijn eerste Bethesda game dus in die zin is het nieuw en heb ik geen vergelijking. Maar ik vind de graphics matig (soms ook mooi trouwens) en ik irriteer me aan dat je npc's soms zomaar verdwijnen of in de achtergrond van een dialoog zweven of andere gekke dingen. Zo ben ik onlangs in Atlantis aangekomen en kennis gemaakt met de mensen in de lodge. Vervolgens ga ik met de dame op stap, gaan we de trein in maar zie je in de cutscene dat zij op het perron blijft staan en de trein vervolgens vertrekt. Daarna is ze er gewoon weer bij. Dat komt op mij vooral over als slordigheden ipv een bug. Nu ben ik op Mars aangekomen, maar het voelt toch een beetje als ga naar de blauwe stip, volg een dialoog en op naar de volgende blauwe stip. Ik heb in redelijk wat reviews gelezen dat de eerste uren wat 'saai' zijn. Maar ik vraag me een beetje af of ik daar nou al doorheen ben en of dit de verwachte gameplay blijft of dat ik nog even door moet zetten...
Leuk verhaal voor het starfield topic.JimmyNL schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:14:
Ik heb inmiddels mijn eerste uren Starfield er ook opzitten. Ik ben eigenlijk nog niet heel erg overtuigd. Sowieso is het mijn eerste Bethesda game dus in die zin is het nieuw en heb ik geen vergelijking. Maar ik vind de graphics matig (soms ook mooi trouwens) en ik irriteer me aan dat je npc's soms zomaar verdwijnen of in de achtergrond van een dialoog zweven of andere gekke dingen. Zo ben ik onlangs in Atlantis aangekomen en kennis gemaakt met de mensen in de lodge. Vervolgens ga ik met de dame op stap, gaan we de trein in maar zie je in de cutscene dat zij op het perron blijft staan en de trein vervolgens vertrekt. Daarna is ze er gewoon weer bij. Dat komt op mij vooral over als slordigheden ipv een bug. Nu ben ik op Mars aangekomen, maar het voelt toch een beetje als ga naar de blauwe stip, volg een dialoog en op naar de volgende blauwe stip. Ik heb in redelijk wat reviews gelezen dat de eerste uren wat 'saai' zijn. Maar ik vraag me een beetje af of ik daar nou al doorheen ben en of dit de verwachte gameplay blijft of dat ik nog even door moet zetten...
Vwb 30 fps discussie, je kan hieronder de Starfield direct terugkijken van DF. Ze hebben gebrobeerd met vergelijkbare hardware de fps te unlocken en komen rond de 30 tot 40 fps. Voor een constante ervaring is 30 fps capped een prima keuze. Bevalt het je niet dan kan je altijd nog op pc voor hogere framerates. Ook in series S kwaliteit op diezelfde hardware lukt 60fps niet overal. Het lijkt dus meer een cpu beperking te zijn voor dit type game. Het is wat het is en desondanks de zaken zoals laadschermen is het het meest ambitieuze game op een console tot nu toe, ongeëvenaard en vindt het zelf met afstand goty.
Hahaha nee dat is Mary Servaesjustifire schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 22:23:
[...]
Beter bekend als de zangeres zonder naam. Adriaantje!!
De previews van Forza Motorsport zijn uit. Vast wel te vinden bij de reguliere kanalen
Grafisch word ik (nog) niet helemaal warm van Forza. Net als bij de vorige delen oogt het allemaal wat clean/steriel/saai. Het draait overigens wel als een tierelier en het wordt ook wel weer eens tijd voor een lekkere circuit racer, maar grafisch oogt GT altijd wat "echter"/meer fotorealistisch. Dat mis ik toch altijd een beetje bij Forza. In elk geval in de beelden die ze tot nu toe hebben vrijgegeven.
Genoeg keuze in Forza iig:
We'll come back to this in our full Forza Motorsport review, but in the meantime, the game features three graphics modes on Xbox Series X: 4K at 60fps, dynamic 4K at 60fps with ray tracing enabled, and 4K at 30fps with ray tracing. All of them look delicious, but of course, 60fps is the way to go if you want the best sense of speed the game has to offer.
https://videogames.si.com/features/forza-motorsport-preview
We'll come back to this in our full Forza Motorsport review, but in the meantime, the game features three graphics modes on Xbox Series X: 4K at 60fps, dynamic 4K at 60fps with ray tracing enabled, and 4K at 30fps with ray tracing. All of them look delicious, but of course, 60fps is the way to go if you want the best sense of speed the game has to offer.
Benieuwd naar de performance op de Series S! Naast Starfield is het voor mij toch een van de games waar ik erg naar uitkijk!Xgar schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:31:
Ik las ergens in een preview dat de kleuren wat minder 'in your face' zijn, vergeleken met bijvoorbeeld Horizon 5. Dat hoeft (imho) geen probleem te zijn, deze game word stukje realistischer, en daar hoeven wat mij betreft de kleuren niet teveel voor opgeblazen worden.KlaasjeNL schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:28:
[...]
Grafisch word ik (nog) niet helemaal warm van Forza. Net als bij de vorige delen oogt het allemaal wat clean/steriel/saai. Het draait overigens wel als een tierelier en het wordt ook wel weer eens tijd voor een lekkere circuit racer, maar grafisch oogt GT altijd wat "echter"/meer fotorealistisch. Dat mis ik toch altijd een beetje bij Forza. In elk geval in de beelden die ze tot nu toe hebben vrijgegeven.
Overigens vind ik wel dat Forza voor een deel van de preview videos niet echt heel sprekende banen gebruikt heeft
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Was raytracing niet enkel voor de foto modus? Blijkbaar ook tijdens gameplay dus?Xgar schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:31:
Ja, raytracing on track. Netjes hoor. Ik ga zowiezo voor die dynamic 4K/60 met raytracing. Dat dynamische fixt m'n VRR tv hopelijk ook nog een beetje.
(Daarom ook wel een beetje jammer dat Starfield locked 30fps is, maar dat is een andere discussie).
(Daarom ook wel een beetje jammer dat Starfield locked 30fps is, maar dat is een andere discussie).
[ Voor 25% gewijzigd door DutchOwnage op 11-09-2023 22:28 ]
Als Digital Foundry het zegt, geloof ik het iig wel.ilm schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:13:
[...]
Was raytracing niet enkel voor de foto modus? Blijkbaar ook tijdens gameplay dus?
I've also been playing Forza and have a special video in the works. It's shaping up to be excellent thus far and, yes, I can confirm that there is ray tracing used in-game on Xbox Series X! This is a capture from a race. pic.twitter.com/LMMbtCwoo5
— John Linneman @dark1x.bsky.social (@dark1x) 11 september 2023
Hebben we zelfs op GoT een eigen kanaal voor.uchiha tijntje schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:33:
De previews van Forza Motorsport zijn uit. Vast wel te vinden bij de reguliere kanalen
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76487478
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2023 06:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Irritant dat alles in een eigen topic moet en dat mensen al zeuren als er paar berichtjes staan. Tis toch leuk als er bij release van een grote game wat aandacht is in het algemene topic?
Ik weet niet of je op mijn post doelt, maar ik zeur nergens over. Ik wil er enkel op wijzen dat veel informatie al in het specifieke topic gedeeld is / wordt. Af en toe is het namelijk wel "irritant" dat alles dubbel geplaatst wordt en je dus ook overal dubbele reacties krijgt.giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:07:
Irritant dat alles in een eigen topic moet en dat mensen al zeuren als er paar berichtjes staan. Tis toch leuk als er bij release van een grote game wat aandacht is in het algemene topic?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind ook dat gewoon grote berichten en video's best geplaatst mogen worden met daarbij een linkje voor verdere discussie. Anders krijg je heel veel info gewoon niet mee als je niet dagelijks in zo'n topic rond hangt.giantgiantus schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:07:
Er zijn vandaag veel previews uitgekomen, dus ga zeker even rondkijken
Het dynamische staat in dit geval voor de resolutie dus daar kan vrr helaas niks voor je betekenenDutchOwnage schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:26:
Ja, raytracing on track. Netjes hoor. Ik ga zowiezo voor die dynamic 4K/60 met raytracing. Dat dynamische fixt m'n VRR tv hopelijk ook nog een beetje.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Starfield physics 💪
Het lijkt me wel duidelijk waarom die 30fps capped is op console.
Het lijkt me wel duidelijk waarom die 30fps capped is op console.
Starfield: "the Milky Way"https://t.co/lSNr5PHk48 pic.twitter.com/wHbYPE2n0y
— Jez (@JezCorden) 12 september 2023
Many potatoes on #Starfield pic.twitter.com/ue5DmyECoF
— Gavel (@GavelCoding) 6 september 2023
I put 10,000 sandwiches on top of my ship and let them rain over New Atlantis on take off!
— ☢️𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐚𝐥𝐥𝐨𝐮𝐭 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫☢️ (@Fallout_Collect) 8 september 2023
🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪#Starfield#starfieldgame #sandwich #meme #bethesda pic.twitter.com/UdB0RzIVa9
Ik vind het juist net andersom. GT is heel clean in alles. Forza brengt het racen rauwer over. Zowel qua geluid als qua race ervaring in de auto. Bij GT heb ik meer het idee over een ijsbaan te rijden dan over een circuit. Grafisch vind ik GT altijd een beetje wisselvallig. De auto's zijn mooi, maar alles er om heen blijft dan weer behoorlijk achter. Bij GT Sport leken de luchtpartijen soms wel statische plaatjes met een te lage bitrate. Bij GT 7 is dat wel opgepoetst, maar het mist wel wat. Forza Horizon 5 vind ik er bijvoorbeeld veel beter uitzien dan GT 7.KlaasjeNL schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:28:
[...]
De beelden van Forza motorsport vind ik er een stuk beter uitzien dan GT 7.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Mooie dat er toch nog ontwikkelaars zijn, net als Insomniac, die het voor elkaar krijgen om een game met RT op 60fps te krijgen op deze gen consoles met een heel behoorlijke resolutie. Die dynamic 4K zal wel upscaled zijn vanaf 1440p ofzo. Prima.Xgar schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:31:
Al wat bekend over de series S performance? 1440p60 zonder RT en 30fps met RT?
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 12-09-2023 14:28 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb het dan niet over het geluid of de race-ervaring. Dat is in Forza inderdaad rauwer (en realistischer?). Maar het gaat echt om het grafische plaatje. Ook al heeft Forza meer polygonen, meer effecten en noem maar op, GT oogt doorgaans "echter". Bij Forza heb ik altijd het gevoel naar een game te kijken, terwijl ik bij GT soms een extra keer moet kijken. Dat wil niet zeggen dat GT mooier is. Forza ziet er bijvoorbeeld ook mooier uit op een 4K-scherm dan echte beelden van Senna in Monte Carlo op een oude beeldbuis-tv. Maar dat laatste ziet er wel realistischer uit. En of dat nou door het kleurgebruik, bepaalde filters of wat dan ook komt, GT weet op grafisch gebied de werkelijkheid altijd beter te benaderen dan de Forza-serie. En dat lijkt ook nu weer het geval.Hulleman schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:16:
[...]
Ik vind het juist net andersom. GT is heel clean in alles. Forza brengt het racen rauwer over. Zowel qua geluid als qua race ervaring in de auto. Bij GT heb ik meer het idee over een ijsbaan te rijden dan over een circuit. Grafisch vind ik GT altijd een beetje wisselvallig. De auto's zijn mooi, maar alles er om heen blijft dan weer behoorlijk achter. Bij GT Sport leken de luchtpartijen soms wel statische plaatjes met een te lage bitrate. Bij GT 7 is dat wel opgepoetst, maar het mist wel wat. Forza Horizon 5 vind ik er bijvoorbeeld veel beter uitzien dan GT 7.
De beelden van Forza motorsport vind ik er een stuk beter uitzien dan GT 7.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ziet er goed uit, heb wel in in die game
Alles dubbel. Je weet toch.
Release Event was grappig precies.G_Dragon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:15:
Payday 3 it is!
[Streamable: a6q4exm_460svav1]
Haha ja ik liep blijkbaar alweer achter
Vind dit wel ruig gedaanLadyVodka schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:58:
[...]
Release Event was grappig precies.
[Streamable: a6q4exm_460svav1]
Het zal ongetwijfeld aan mijn beperkte skills liggen, maar ik vind de bosses en minibosses echt uitzonderlijk moeilijk in de demo van Lies of P. Bij een aantal moet je, zelfs met shortcuts, ook weer een halve stad door voor je er weer bent waardoor je ze moeilijk leert 'kennen'.
Het is wel één van de weinige recente / toekomstige Gamepass releases waar ik echt met veel plezier aan speel. Ik vind de omgeving en stijl ook echt prachtig.
[ Voor 14% gewijzigd door fw10 op 13-09-2023 10:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3zp7mQDrbMTek76Vu9zmNlXA.jpg?f=user_large)