Luke van ltt had het daar in de wan show ook over, dat je in Eve echt je verplaatste ook al ging je heel snel, waar het in starfield eigenlijk niks meer dan een laadscherm/fast travel is en dat dat wat afbreuk doet aan het gevoel dat je echt grote afstanden af aan het leggen bent. Aan een kant ben ik het daar wel mee eens, maar ik denk dat het gewoon niet zo'n soort game is. Ook een beetje Bethesda schuld die zoals gewoonlijk de boel een beetje oversellen. Ja je kunt zelf vliegen in je ruimteschip, maar nee het is niet echt een space sim zoals Eve dat wel is (of elite, of...). Ik heb het gevoel dat het toch echt meer een fallout over meerdere werelden met een space dogfight module er op geplakt is.drakiesoft schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:03:
[...]
DF meldt hier ook hdr issues, moest z'n tv settings aanpassen. Hij vermoed een developers keuze dus niet perse broken hdr.
Verder geneuzel over dat ie lange vliegrijzen wil doen van ene naar andere planeet en dat dat niet kan. Lijkt me anders behoorlijk saai, dus ik zal het niet missen. Tijdens de laadtijden tijdens de vlucht hadden ze op zich wel een coole animatie kunnen doen zoals ze dat gedaan hebben in starwars jedi fallen order.
En ik vind dat tot nu toe ontzettend cool en ga er denk ik inderdaad wel honderden uren in kwijt zijn, maar ik ben dan ook geen echte space simmer. Ik vind eerlijk gezegd het al vrij ingewikkeld om het ruimteschip te bedienen (hoewel ik denk dat dat ook deels komt door de ui die wat duidelijker zou kunnen zijn), de keren dat ik 'echte' space sims geprobeerd heb (in dit millennium dan, daarvoor wel wing commander gespeeld
Gamertag: FinrazielNL
:strip_exif()/f/image/ZJJqvR4KAykLyGsuC8uWxYof.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BoFRDvJy1hJ5K0FnttGBDACq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R0PCjrzM68Qu1PYB5VUM2eOa.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8ZuQzOgCv4Lb0Z9xoSq0vGy5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PbiAIQ2GjeaJWx1ywWC0Wpd2.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UygJb1Kn2QPdUE48wOZBwiJR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HnmsUdBWXKmlVkSYkDCGaeTR.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3zp7mQDrbMTek76Vu9zmNlXA.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DZkMWpMDO9t1hRRRxnBadOCc.jpg?f=fotoalbum_large)