Na hoeveel jaar kwam het pro model van de originele Xbox en Xbox 360?Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:03:
[...]
Zou Spencer iets anders zeggen als ze komend voorjaar een Series X Pro lanceren? Lijkt me nietDe Xbox One X kwam 4 jaar na de originele Xbox One. De PlayStation 4 Pro kwam 3 jaar na de originele PlayStation 4. Met name de Xbox hecht geen waarde aan generaties (de ervaring op een Xbox One is min of meer hetzelfde als op de One X, Series S, Series X). Ik verwacht dat ze elke 3 a 4 jaar een upgrade zullen lanceren.
Ik ook hoor maar laten we eerst maar eens mooie bewegende beelden zien/ervarenjori040 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:16:
[...]
Met deze X/S harware mikken ze voor 100% op die 30fps.Die 60fps ga je bij Starfield pas op niewe hardware zien.
Als ik Todd moet geloven is die 60fps voor nu zelf niet een optie geweest.Ze willen vol voor 4K plaatjes gaan.
Persoonlijk had ik graag gezien dat ze voor 1440p/60 waren gegaan.
Maar goed als de game goed is dan neem ik die 30fps voor nu voor lief.
Overigens had ik een tijdje geleden een deel van een interview gezien van Todd waarin hij aangaf 60fps werkende te hebben maar niet constant genoeg. Dus 30fps voor nu prima.
Ja goed ik heb niet alle interviews van Todd gezien.D-Ed schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
Ik ook hoor maar laten we eerst maar eens mooie bewegende beelden zien/ervaren
Overigens had ik een tijdje geleden een deel van een interview gezien van Todd waarin hij aangaf 60fps werkende te hebben maar niet constant genoeg. Dus 30fps voor nu prima.
Dat leak filmpje van een paar dagen geleden zag er zo op het eerste gezicht smooth uit.Qua beweging en visuals was het zelfs beter dan ik had verwacht.
Goed punt. Deze generatie is al 3 jaar bezig en nu komen eindelijk de eerste "next"-gen exclusieve games. Dat was voorgaande generaties anders. Covid en chiptekorten hebben natuurlijk flink roet in het eten gegooid. Ik had de Switch 2 ook al eerder verwacht.D-Ed schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:17:
[...]
De vorige generatie was bij lancering al achterhaald qua techniek. Daar is genoeg over terug te lezen. Deze generatie staan er twee krachtige consoles van Sony en MS (helaas niet altijd 4K 120fps of 60fps) waar nog genoeg groei in zit.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Bij de vorige generatie kenden we ook nog prijsverlagingen. Nu hebben we een prijsverhoging.Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:34:
[...]
Goed punt. Deze generatie is al 3 jaar bezig en nu komen eindelijk de eerste "next"-gen exclusieve games. Dat was voorgaande generaties anders. Covid en chiptekorten hebben natuurlijk flink roet in het eten gegooid. Ik had de Switch 2 ook al eerder verwacht.
Waarom? Switch verkoopt nog als zoete broodjes.Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:34:
[...]
Goed punt. Deze generatie is al 3 jaar bezig en nu komen eindelijk de eerste "next"-gen exclusieve games. Dat was voorgaande generaties anders. Covid en chiptekorten hebben natuurlijk flink roet in het eten gegooid. Ik had de Switch 2 ook al eerder verwacht.
Daarom denk ik ook dat we nog lang niet aan een 'Pro' versie van beiden consoles toe zijn eigenlijk..L23 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:36:
[...]
Bij de vorige generatie kenden we ook nog prijsverlagingen. Nu hebben we een prijsverhoging.
Ik ook niet hoor maar afgelopen vakantie wat 'huiswerk' gedaan vwb Starfieldjori040 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:23:
[...]
Ja goed ik heb niet alle interviews van Todd gezien.![]()
Dat leak filmpje van een paar dagen geleden zag er zo op het eerste gezicht smooth uit.Qua beweging en visuals was het zelfs beter dan ik had verwacht.
En die leak zag er inderdaad (ondanks de kwaliteit van de uploader/portretstand etc.) goed uit. Draaide inderdaad lekker smooth zo te zien. Na een minuutje ook afgezet overigens.. Als ik dan een leak ga kijken mag de kwaliteit wel van een hoger niveau zijn
Jusant
Eind oktober komt die uit… ik zeg niet vaak dat ik te weinig tijd heb om de games te spelen die ik wil spelen. Maar de komende maanden zijn bizar.
En ook Citizen sleeper 2 komt naar GP.
Eind oktober komt die uit… ik zeg niet vaak dat ik te weinig tijd heb om de games te spelen die ik wil spelen. Maar de komende maanden zijn bizar.
En ook Citizen sleeper 2 komt naar GP.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2023 17:42 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
ReCore vibes.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:56:
Jusant![]()
[Video: JUSANT | Gameplay trailer]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hype!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Super happy to confirm that after meeting @XboxP3 yesterday, we’ve found a solution that allows us to bring Baldur’s Gate 3 to Xbox players this year still, something we’ve been working towards for quite some time.
— Swen Vincke @where? (@LarAtLarian) 24 augustus 2023
@Timothy3000
Geen splitscreen coop voor de S.
All improvements will be there, with split-screen coop on Series X. Series S will not feature split-screen coop, but will also include cross-save progression between Steam and Xbox Series.
— Swen Vincke @where? (@LarAtLarian) 24 augustus 2023
[ Voor 66% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2023 18:10 ]
Helemaal top!uchiha tijntje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:01:
[Embed]
@Timothy3000
Geen splitscreen coop voor de S.
[Embed]
Broddelwerk bij Baldurs Gate.
Blij dat de devs van Lords of the Fallen betere support / inzet hebben.
So, obviously the new gen consoles are super powerful and the PC you can push as far as you want, but in that mix you've also got the Xbox Series S consoles. There's been a few developers recently like Baldur’s Gate 3 devs, Larian, who said they're struggling a little bit with the console, and it’s delaying the launch there. Are you having any such issues? Did you have any problems with that?
So, unfortunately I don't know much of their struggles. Yes, each console is a new house. With the new layout, with fans and detractors, and we are making strides to be everything on the same level. And, we have achieved that with the help of Epic.
Epic has been incredibly accommodating, they have been a great support for us, and invaluable to help us understand where they are, where they're going, because when we were working on this game, we were looking forward to features and things that were not quite ready yet. Not finished. The present but not finished.
So, we are in a comfortable place technology-wise, but we are still tweaking.
Bron
Blij dat de devs van Lords of the Fallen betere support / inzet hebben.
So, obviously the new gen consoles are super powerful and the PC you can push as far as you want, but in that mix you've also got the Xbox Series S consoles. There's been a few developers recently like Baldur’s Gate 3 devs, Larian, who said they're struggling a little bit with the console, and it’s delaying the launch there. Are you having any such issues? Did you have any problems with that?
So, unfortunately I don't know much of their struggles. Yes, each console is a new house. With the new layout, with fans and detractors, and we are making strides to be everything on the same level. And, we have achieved that with the help of Epic.
Epic has been incredibly accommodating, they have been a great support for us, and invaluable to help us understand where they are, where they're going, because when we were working on this game, we were looking forward to features and things that were not quite ready yet. Not finished. The present but not finished.
So, we are in a comfortable place technology-wise, but we are still tweaking.
Bron
Game Pass Day One
Weet ik niet, maar wel twee werelden die on the fly in mekaar overlopen dmv de lantaarn.Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:23:
Krijgt die game ook local co-op?
Volgens mij komt dat probleem ze bij BG ook wel goed uit vanwege de launch van Starfield.drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Interessant interview. Prima vragen ook. Wel weer typisch ign overigens. Hij moest ze wel van z'n kaartje aflezen![]()
Phil geeft aan dat devs eigenlijk nog niet de Full potential van de hardware gebruiken. Dit was het antwoord op de vraag of er een mid gen refresh komt. Phil geeft aan dat er nog "a ton of headroom" zit in the industry vwb verbetering kwa performance lightning van games etc.
Op de vraag waarom Forza motorsport geen splitscreen heeft, is een devs keuze en geen performance issue. Gezien de eerste opmerking hierboven vermoed ik dat baldurs gate dus nog niet de full potential gebruiken, dus nog geen velocity architecture en daarom problemen hebben met de series S. Goed om te horen dat Phil aangeeft dat het ontwikkelteam ondersteuning krijgt van Xbox devs om de release dit jaar mogelijk te maken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar vanwaar die vergelijking dan? Larian krijgt, op de co-op na, toch ook de volledige game aan de praat op de Series S? Waarom leveren die dan broddelwerk af?justifire schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:27:
[...]
Weet ik niet, maar wel twee werelden die on the fly in mekaar overlopen dmv de lantaarn.
Ik denk het niet. Twee totaal verschillende games....Lekker Ventje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:29:
[...]
Volgens mij komt dat probleem ze bij BG ook wel goed uit vanwege de launch van Starfield.
Vandaar dat ze de PC versie naar voren hebben gehaald.Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:30:
[...]
Ik denk het niet. Twee totaal verschillende games....
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat heeft niks met Starfield te maken denk ik zo. Die game was gewoon af dus kon worden gereleased. BG heeft van Starfield weinig te vrezen imo omdat het een totaal andere doelgroep aanspreekt.Lekker Ventje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:31:
[...]
Vandaar dat ze de PC versie naar voren hebben gehaald.
Wat ga jij nu spelen in september? Gezien Baldur's Gate III later dit jaar ook naar de Xbox komt.Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:33:
[...]
Dat heeft niks met Starfield te maken denk ik zo. Die game was gewoon af dus kon worden gereleased. BG heeft van Starfield weinig te vrezen imo omdat het een totaal andere doelgroep aanspreekt.
Ik heb Armored Core gekocht! En heb Yakuza Ishin nog liggen.
Geen vergelijking, een statement van de developer!Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:30:
[...]
Maar vanwaar die vergelijking dan? Larian krijgt, op de co-op na, toch ook de volledige game aan de praat op de Series S? Waarom leveren die dan broddelwerk af?
Broddelwerk omdat de Series S nu een half spel krijgt, want geen split-screen coop.
Maar de developer maakt helemaal geen statement. Die zegt dat het ze lukt om de game naar de S te krijgen. Dat wat Larian ook is gelukt.justifire schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:10:
[...]
Geen vergelijking, een statement van de developer!
Broddelwerk omdat de Series S nu een half spel krijgt, want geen split-screen coop.
Mocht Lords of the Fallen nou wel co-op werken op de S dan is het een statement.
Ik zat net even te kijken, maar het begint me bijna te duizelen hoe de komende maanden er uit zien qua releases waar ik wel met interesse (sommige meer dan anderen) naar uitkijk.
Een simpel lijstje uit mijn hoofd:
Gelukkig is november / december tot nu toe een redelijk rustige maand, dus dat wordt lekker spreiden.
Een simpel lijstje uit mijn hoofd:
- Starfield
- Sea of Stars
- Under the waves
- Forza Motorsport
- Lies of P
- Lords of the Fallen
- Jusant
- Baldurs Gate 3
- Alan Wake 2
- Persona 5 Tactica
- Armored Core VI
- Party Animals
- Cocoon
- The Lamplighters League
- Warhammer 40K
Gelukkig is november / december tot nu toe een redelijk rustige maand, dus dat wordt lekker spreiden.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-08-2023 19:24 ]
Persona Tactics ziet er ook waanzinnig uit. Heel veel zin in.
Wordt ook wel tijd, in de 3 jaar gamepass die ik heb zijn er veel en lange periodes geweest waarbij er bar weinig uitkwam, achteraf had ik beter nu pas kunnen beginnen met mijn abbouchiha tijntje schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:23:
Ik zat net even te kijken, maar het begint me bijna te duizelen hoe de komende maanden er uit zien qua releases waar ik wel met interesse (sommige meer dan anderen) naar uitkijk.
Een simpel lijstje uit mijn hoofd:En nog het meest bizarre is dat meer dan de helft van deze games gewoon in GP komen.
- Starfield
- Sea of Stars
- Under the waves
- Forza Motorsport
- Lies of P
- Lords of the Fallen
- Jusant
- Baldurs Gate 3
- Alan Wake 2
- Persona 5 Tactica
- Armored Core VI
- Party Animals
- Cocoon
- The Lamplighters League
- Warhammer 40K
Top!Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:18:
[...]
Wordt ook wel tijd, in de 3 jaar gamepass die ik heb zijn er veel en lange periodes geweest waarbij er bar weinig uitkwam, achteraf had ik beter nu pas kunnen beginnen met mijn abbo
De community gaat er voor zorgen dat er altijd wat te doen is op de 997 planeten
CONFIRMED: Modders can add NEW PLANETS, QUESTS & STORIES to #Starfield pic.twitter.com/7frRd9sCeQ
— Darrius Fears (@TheRealDfea) 24 augustus 2023
De developers danken je voor je financiële bijdrage! Ik heb me iig niet verveeld.Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:18:
[...]
Wordt ook wel tijd, in de 3 jaar gamepass die ik heb zijn er veel en lange periodes geweest waarbij er bar weinig uitkwam, achteraf had ik beter nu pas kunnen beginnen met mijn abbo
Smaken verschillen, ik heb me prima vermaakt de afgelopen jaren, op een paar maanden in het laatste half jaar na, maar dat wordt dadelijk dus dubbel en dwars in gehaald.Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:18:
[...]
Voor mij hoeft het niet altijd triple a te zijn, flink wat games leren kennen, die ik anders nooit geprobeerd had.
[ Voor 10% gewijzigd door Xgar op 24-08-2023 21:40 ]
Gelukkig bestond toen de 1 euro deal truc nog.drakiesoft schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:36:
[...]
De developers danken je voor je financiële bijdrage! Ik heb me iig niet verveeld.
Maargoed xbox heeft nog een lange achterstand weg te werken dus mooi dat het balletje nu uiteindelijk begint te rollen.
[ Voor 19% gewijzigd door Palindrome op 24-08-2023 21:50 ]
Dan had je toch geen 3 jaar lang Game Pass? Of hebben we het nu over Xbox Live Gold omzetten naar Game Pass Ultimate?Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Gelukkig bestond toen de 1 euro deal truc nog.
Ik heb in de eerste jaren om de zoveel tijd gebruik gemaakt van een maandje Game Pass en Xbox Live Gold elk voor 1 euro. Die aanbiedingen kwamen best vaak terug. Alleen zat ik toen voornamelijk Stunt Series te spelen in GTA Online inplaats van nieuwe games uitspelen.
Stalker wordt weer uitgesteld naar Q1 2024 helaas, zou deze graag willen spelen maar misschien wel beter gezien alle releases dit aankomende half jaar.
Bron: https://www.stalker2.com/pl
Bron: https://www.stalker2.com/pl
Net AoE4 op de Xbox gespeeld. Brute game! Goede controls voor een console RTS. Tutorial uitgespeeld en nu met de campagne bezig. Het volgt echte gebeurtenissen. Na elke missie unlock je historische video’s. Over hoe kastelen gebouwd werden etc. Heel tof en informatief als je een beetje into geschiedenis bent.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
je hebt iig genoeg om je te vermaken de komende tijd.Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Gelukkig bestond toen de 1 euro deal truc nog.
Maargoed xbox heeft nog een lange achterstand weg te werken dus mooi dat het balletje nu uiteindelijk begint te rollen.
Alleen starfield ligt in mijn straatje, staat al gepreload.drakiesoft schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:29:
[...]
je hebt iig genoeg om je te vermaken de komende tijd.
Nou het is koffiedik kijken natuurlijk maar het zou mij verbaasd hebben als BG dezelfde hype gehad zou hebben als het in de Starfield week uitgekomen zou zijn.Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:33:
[...]
Dat heeft niks met Starfield te maken denk ik zo. Die game was gewoon af dus kon worden gereleased. BG heeft van Starfield weinig te vrezen imo omdat het een totaal andere doelgroep aanspreekt.
Games zijn totaal verschillend maar de doelgroepen lijken mij juist wel een overlap hebben.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk het wel. De game bleek gewoon ijzersterk dus ook dan was er een hoop lof die kant uitgegaan. Het is nog even afwachten of Starfield de hype kan waarmaken.
Het lijkt me een fantastische Xbox exclusive en is idd een moetje als gamepass bezitter. Ik snap je wel hoor. Staat bij mij ook in de preload. Gaat me veel tijd kosten wat ik niet heb overigens.Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:41:
[...]
Alleen starfield ligt in mijn straatje, staat al gepreload.
of het fantastisch gaat zijn moet nog blijken ik ben wel benieuwd, hopelijk slaat xbox te plank niet weer zo mis als bij redfall.drakiesoft schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 23:30:
[...]
Het lijkt me een fantastische Xbox exclusive en is idd een moetje als gamepass bezitter. Ik snap je wel hoor. Staat bij mij ook in de preload. Gaat me veel tijd kosten wat ik niet heb overigens.
Sony koopt Audeze. Dus de Maxwell zou wel eens de laatste Audeze headphones voor Xbox kunnen zijn.
https://twitter.com/tomwa.../1694750112562442745?s=20
Wat betreft Stalker 2, oef! De nieuwe trailer laat wel een hele erge grafische downgrade zien zeg, erg jammer. Vooral aan de lightning te zien.
Wat betreft Stalker 2, oef! De nieuwe trailer laat wel een hele erge grafische downgrade zien zeg, erg jammer. Vooral aan de lightning te zien.
Oh dit gaat er uit zien als een service game. Toch wel vreemd dat ze de Nurburgring niet hebben op launch. Ach ja, is toch “gratis” bij gamepass. Wilde hem wel kopen als het een beetje een goede en volledig spel was. Maar ik zie het wel.
Nordschleife pas volgend jaar. 
Gelukkig heb ik genoeg andere échte racesims ter beschikking waar ik over de Nordschleife kan vlammen. Maar had ‘m ook graag direct met release op de bank willen spelen.
Gelukkig heb ik genoeg andere échte racesims ter beschikking waar ik over de Nordschleife kan vlammen. Maar had ‘m ook graag direct met release op de bank willen spelen.
[ Voor 72% gewijzigd door Rivanov op 25-08-2023 06:53 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blijft multi platform.devilsnight schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 01:02:
Sony koopt Audeze. Dus de Maxwell zou wel eens de laatste Audeze headphones voor Xbox kunnen zijn.
Audeze will operate independently and still make products for multiple platforms, though Sony notes that it will be “benefiting from being a part of the PlayStation ecosystem.”
Dan is tegenwoordig elke racegame ongeveer wel een service game. Er komen toch vaak gewoon (gratis) nieuwe auto’s en tracks beschikbaar na launch? Dit is toch niet zo vreemd?BiaggioLuciano schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 01:22:
[...]
Oh dit gaat er uit zien als een service game. Toch wel vreemd dat ze de Nurburgring niet hebben op launch. Ach ja, is toch “gratis” bij gamepass. Wilde hem wel kopen als het een beetje een goede en volledig spel was. Maar ik zie het wel.
———
Als de campaign niet al te lang is lijkt me dit wel een vermakelijke game.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2023 08:23 ]
Nou het draait op 30fps dus laat ik dat alvast even voor jou invullenPalindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 23:48:
[...]
of het fantastisch gaat zijn moet nog blijken ik ben wel benieuwd, hopelijk slaat xbox te plank niet weer zo mis als bij redfall.
Is volgens mij meer een dingetje om na een periode weer in het nieuws te komen.BiaggioLuciano schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 01:22:
[...]
De laatste drie Forzas kregen volgens mij de ring ook pas ver na release.
Voorlopig... En multiplatform kan ook gewoon Playstation en pc zijn.
Maar gelukkig zou Sony nooit een bedrijf kopen om de producten exclusief te maken dus geen zorgen
Gamertag: FinrazielNL
Geen idee eigenlijk of dat wel eens bij hardware is gebeurd?Finraziel schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 07:44:
[...]
Maar gelukkig zou Sony nooit een bedrijf kopen om de producten exclusief te maken dus geen zorgen
Goty maak je geen zorgen. Maar als je het niks vindt dan heb jij dit jaar verder niets te doen.Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 23:48:
[...]
of het fantastisch gaat zijn moet nog blijken ik ben wel benieuwd, hopelijk slaat xbox te plank niet weer zo mis als bij redfall.
Ik snap hem niet, Sony maakt zelf prima headsets. Exclusief maken? Dont taunt Microsoft. Je weet dan al wat er gaat gebeuren. De volgende aankoop van MS zal dan uit het rijtje bose, sennheiser of ander topmerk zijn.Finraziel schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 07:44:
[...]
Alsof MS een headset fabrikant gaat kopen omdat een Audeze geen headsets meer maakt via het Xbox protocol. Overdrijven is ook een kunst. 
——
Onderweg naar Gamescom. Ben benieuwd.
——
Onderweg naar Gamescom. Ben benieuwd.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2023 08:34 ]
Dat mag deze ronde niet gebeuren.Vermoed anders dat veel gamer goed beroerd zullen zijn.Palindrome schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 23:48:
[...]
Tja je kan het niet helemaal vergelijken, maar ms kocht ook Nokia omdat Apple geen Windows op hun telefoontje deed.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:26:
Alsof MS een headset fabrikant gaat kopen omdat een Audeze geen headsets meer maakt via het Xbox protocol. Overdrijven is ook een kunst.
Sennheiser koptelefoon in GamePass confirmed!drakiesoft schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 08:16:
[...]
Ik snap hem niet, Sony maakt zelf prima headsets. Exclusief maken? Dont taunt Microsoft. Je weet dan al wat er gaat gebeuren. De volgende aankoop van MS zal dan uit het rijtje bose, sennheiser of ander topmerk zijn.
Ja alleen GP inderdaad. Voor mij ook een enorm gemis. Q1 2024 komt “de ring” pas.BiaggioLuciano schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 01:22:
[...]
Ach, voor q3 volgend jaar heb ik toch geen tijd om t te spelen door al die releases komende tijdDonstil schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:11:
[...]
Ja alleen GP inderdaad. Voor mij ook een enorm gemis. Q1 2024 komt “de ring” pas.
Op pc geen fps limietjustifire schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 07:29:
[...]
Nou het draait op 30fps dus laat ik dat alvast even voor jou invullen
Vraagje Gamescom: Was Fallout 4 destijds voor het punliek wel speelbaar ?
Veel plezier!
Heb jij game pass voor pc dan ? Die was toch geen euro ?
Jazeker wel.justifire schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:23:
[...]
Heb jij game pass voor pc dan ? Die was toch geen euro ?
Geloof het niet, dacht dat er wel beelden/presentaties getoond werden maar de game was niet speelbaar voor het publiek.jori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:09:
Vraagje Gamescom: Was Fallout 4 destijds voor het punliek wel speelbaar ?
Oke thnx.Caayn schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:11:
[...]
Geloof het niet, dacht dat er wel beelden/presentaties getoond werden maar de game was niet speelbaar voor het publiek.
Weet wel dat er tussen aankondiging en release weinig tijd zat.Heel lekker.
Alle hoop vandaag is op @uchiha tijntje gericht.. Hopelijk vergeet hij niet de Bethesda stage te bezoeken en kan hij ons (spoilervrij) vertellen hoe smooth de 30fps is en of de game de hype een beetje waar maaktjori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:20:
[...]
Oke thnx.
Weet wel dat er tussen aankondiging en release weinig tijd zat.Heel lekker.
Sowieso verbaasd hoe sceptisch mensen hier zijn over Starfield. Teveel hype is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar het omgekeerde is ook weer wat.
Voor de mensen die het nog niet weten, er is ook een Startfield Topic
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dat puur kijken of ook spelen ?D-Ed schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:25:
[...]
Alle hoop vandaag is op @uchiha tijntje gericht.. Hopelijk vergeet hij niet de Bethesda stage te bezoeken en kan hij ons (spoilervrij) vertellen hoe smooth de 30fps is en of de game de hype een beetje waar maakt
Ondanks dat ik er heel veel zin in heb blijf ik sceptisch.Ben je vergeten dat ze heel dit jaar nog niets waar hebben gemaakt.L23 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:29:
Sowieso verbaasd hoe sceptisch mensen hier zijn over Starfield. Teveel hype is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar het omgekeerde is ook weer wat.
Mag aannemen dat ze de console versie ook laten zien ?D-Ed schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:39:
[...]
Kijken met de oogjes inderdaad.. Geen mogelijkheid om te spelen.
Ben niks vergeten. Ik merk daar alleen niks van. Scheelt als je nog genoeg te gamen hebt.jori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:40:
[...]
Ondanks dat ik er heel veel zin in heb blijf ik sceptisch.Ben je vergeten dat ze heel dit jaar nog niets waar hebben gemaakt.
Ik kijk ook niet naar Xbox in het algemeen, maar naar Bethesda die hiervoor Elder Scrolls en Fallout games heeft neergezet.
Maar goed, ben er sowieso niet zo mee bezig. Voor mij geen ramp als Starfield tegen valt. Kan het me alleen niet voorstellen.
De direct van twee maanden geleden draaide op een Series X, ik zie geen reden waarom dit ook niet zou zijn. Tenminste, de eerste mensen die afgelopen week wat hints hebben gegeven speelde ook op een Series X en die gaven aan dat het smoother speelde (en uitzag) dan de direct van juni.jori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:41:
[...]
Mag aannemen dat ze de console versie ook laten zien ?
Voor iemand als ik die de meeste uren in de BGS games heeft zitten zou dat wel een teleurstelling zijn.L23 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:47:
[...]
Ben niks vergeten. Ik merk daar alleen niks van. Scheelt als je nog genoeg te gamen hebt.
Ik kijk ook niet naar Xbox in het algemeen, maar naar Bethesda die hiervoor Elder Scrolls en Fallout games heeft neergezet.
Maar goed, ben er sowieso niet zo mee bezig. Voor mij geen ramp als Starfield tegen valt. Kan het me alleen niet voorstellen.
Benieuwd wat @uchiha tijntje straks te melden heeft.D-Ed schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:54:
[...]
De direct van twee maanden geleden draaide op een Series X, ik zie geen reden waarom dit ook niet zou zijn. Tenminste, de eerste mensen die afgelopen week wat hints hebben gegeven speelde ook op een Series X en die gaven aan dat het smoother speelde (en uitzag) dan de direct van juni.
Ik ga weinig melden denk ikjori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:58:
[...]
Benieuwd wat @uchiha tijntje straks te melden heeft.
Ook prima.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:01:
[...]
Ik ga weinig melden denk ikAl die scepsis (die mensen uiteraard mogen hebben) rondom deze game ga ik toch niet weg nemen. Over een week of anders vanaf 6 september kunnen mensen het zelf ervaren
Niets persoonlijks trouwens
Het zou voor mij in ieder geval geen Xbox teleurstelling zijn. Ik heb sowieso persoonlijk nog geen reden gezien om een Xbox Series X/S in huis te halen.jori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:55:
[...]
Voor iemand als ik die de meeste uren in de BGS games heeft zitten zou dat wel een teleurstelling zijn.
Ik vind het vooral jammer dat games tegenwoordig zo lang in ontwikkeling zijn. Als je op de Xbox 360 fan was van Halo, Mass Effect en Oblivion/Skyrim dan valt het tegenwoordig wel wat tegen. Aan de andere kant ook weer nieuwe interessante studio's/games/series bij gekomen.
Kan begrijpen dat je dan teleurgesteld bent. Ben zelf gewoon niet meer zo gehyped op nieuwe games, dus valt de teleurstelling ook grotendeels mee
Misschien ben ik dat opzicht ook wel sceptisch. Ik uit het alleen niet en voel ook niet dat Xbox iets waar moet maken.
Weinig. Dus plek voor 2 kleine vragenuchiha tijntje schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:01:
[...]
Ik ga weinig melden denk ikAl die scepsis (die mensen uiteraard mogen hebben) rondom deze game ga ik toch niet weg nemen. Over een week of anders vanaf 6 september kunnen mensen het zelf ervaren
Vindt jij het er mooi uit zien? En voldoet het aan je verwachtingen?
Haha nee. Dat was meer in algemene zin.
Heb zelf even getwijfeld of ik die show wilde zien of wachten tot volgende week vrijdag, maar van @D-Ed moest ik gaan.
@Kaasje123 Sta nog in de wachtrij
Zal in de trein naar huis wel wat ervaringen posten van wat ik op de Xbox booth heb gedaan en gezien.
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2023 12:16 ]
@uchiha tijntje
Als jij de indruk hebt dat het op de console best smooth loopt dat wil ik jou daar wel in geloven.
Als jij de indruk hebt dat het op de console best smooth loopt dat wil ik jou daar wel in geloven.
Het is mij ook niet duidelijk of al die scepsis ooit een Elder Scrolls of Fallout game gespeeld hebben. Je moet het inderdaad zelf ervaren of in ieder geval goed in verdiept hebben. Anders valt er weinig over te discussiëren. 1 op 1 de tegenvallende verwachtingen van een game als Redfall projecteren op Starfield vind ik in ieder geval apart.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:01:
[...]
Ik ga zelf ook even terug naar Fallout76.Dat was zeker bij release best een ramp.L23 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:17:
[...]
Het is mij ook niet duidelijk of al die scepsis ooit een Elder Scrolls of Fallout game gespeeld hebben. Je moet het inderdaad zelf ervaren of in ieder geval goed in verdiept hebben. Anders valt er weinig over te discussiëren. 1 op 1 de tegenvallende verwachtingen van een game als Redfall projecteren op Starfield vind ik ieder geval apart.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 25-08-2023 12:19 ]
Tof dankjewel. Veel plezier verder daar.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:12:
[...]
@Kaasje123 Sta nog in de wachtrij![]()
Zal in de trein naar huis wel wat ervaringen posten van wat ik op de Xbox booth heb gedaan en gezien.
Die ga je nu spelen? Heeft nooit mijn interesse gehad omdat ik games zoals Skyrim en Fallout gewoon in mijn eentje wil spelen.
Die is zo matig dat ik die nooit meer ga spelen.Bedoel dat ik terug kijk naar hun laatste game.L23 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:20:
[...]
Die ga je nu spelen? Heeft nooit mijn interesse gehad omdat ik games zoals Skyrim en Fallout gewoon in mijn eentje wil spelen.
Precies die solo ervaring wil ik.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 25-08-2023 12:23 ]
Ja ok. Maar voelde voor mij meer als zij projectje. Het type game heeft gewoon totaal niet mijn interesse. Met Starfield is het gewoon weer een single player RPG zoals ik gewend ben.jori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:22:
[...]
Die is zo matig dat ik die nooit meer ga spelen.Bedoel dat ik terug kijk naar hun laatste game.
"Kijk naar de pendel...." "Blijf kijken......" "Als je naar buiten loopt stort je €100.000,- op mijn rekening...." "Blijf kijken naar de pendel...."uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:12:
[...]
Heb zelf even getwijfeld of ik die show wilde zien of wachten tot volgende week vrijdag, maar van @D-Ed moest ik gaan.
Het was een project waar niemand om vroeg.Maar goed we gaan het zien man.L23 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:24:
[...]
Ja ok. Maar voelde voor mij meer als zij projectje. Het type game heeft gewoon totaal niet mijn interesse. Met Starfield is het gewoon weer een single player RPG zoals ik gewend ben.
Verder ook geen hoge verwachtingen. Is het Skyrim in space dan ben ik tevredenjori040 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:28:
[...]
Het was een project waar niemand om vroeg.Maar goed we gaan het zien man.
Same, er zullen ongetwijfeld dingen in de game zitten waarvan ik denk mwah, maar ik weet zeker dat ik alleen al flink wat uren kwijt ben aan het ronddwalen en beetje ship/basis bouwen.L23 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:30:
[...]
Verder ook geen hoge verwachtingen. Is het Skyrim in space dan ben ik tevreden
Laat maar komen
Fallout 4 heb ik weken zitten in het bouwen.Ik denk dat ik zelfs meer plezier heb gehad in Fallout 4 dan Skyrim.Sipio schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:44:
[...]
Same, er zullen ongetwijfeld dingen in de game zitten waarvan ik denk mwah, maar ik weet zeker dat ik alleen al flink wat uren kwijt ben aan het ronddwalen en beetje ship/basis bouwen.
Laat maar komen
Ik weet dat er veel lui zijn die Fallout 4 veel minder vinden dan 3 maar niet in mijn geval.
@jori040 Fallout 4 vond ik qua setting ook echt mooier dan Skyrim ondanks dat ik die game ook flink gespeeld heb met mods.
FO4 met mods was/is echt een van mijn favo games, alleen de sfeer al, de interactie met je companions/dialogen noem maar op.
En dan nu deze setting in Space, ik kan echt niet wachten om in een nieuw Bethesda avontuur te duiken
FO4 met mods was/is echt een van mijn favo games, alleen de sfeer al, de interactie met je companions/dialogen noem maar op.
En dan nu deze setting in Space, ik kan echt niet wachten om in een nieuw Bethesda avontuur te duiken
De WD_BLACK C50-uitbreidingskaart voor Xbox 1TB nu voor €143,99 en de 512GB voor €85,49.
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |