Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:19:
[...]

Hopelijk midnight, maar meestal rond de ochtend/ Lunchtijd.

Maarja is de savings wel waard.
Haha moet die dag zelf toch werken dus blijf er niet voor wakker :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

Haha moet die dag zelf toch werken dus blijf er niet voor wakker :p
Dan heb je er geen last van, Ik heb me er ook al bij neergelegd en ga gewoon lekker 1 September Savonds spelen. :*)
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:26:
[...]

Dan heb je er geen last van, Ik heb me er ook al bij neergelegd en ga gewoon lekker 1 September Savonds spelen. :*)
Haha dat is waar! Maar moet ook worden gewerkt, heb al heel veel vrij gevraagd in September en Oktober.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:27:
[...]

Haha dat is waar! Maar moet ook worden gewerkt, heb al heel veel vrij gevraagd in September en Oktober.
Same here! maar soms als ik super hyped ben voor een release dan kan ik mezelf niet helpen, en staan we de volgende dag met grote wallen op de werkvloer hehe :+ , Gellukig deze keer zeer waarschijnlijk niet dit is ook geen game die je zo even 1 uurtje oppakt dus beter lekker rustig aan op de vrijdag avond.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:16:
[...]

Ja wij hebben hem net voor €20,29 gekocht bij Eneba, krijgen de key op releasedag (1-9-2023). Dan even VPN aan naar Turkije en activeren die hap :)
Heb zelf de versie in IJsland gekocht met Nederlandse creditcard. Hoef ik in ieder geval niet te wachten op de aflevering op de key (slechte ervaringen mee). Was ook slechts €20,80.

https://www.microsoft.com...vqsz13oke2xeb2nbtilwx3h00

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
Exactor it schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:10:
[...]

Ook meer een post voor een ander topic. Je zou kunnen kappen met trollen. Voor een dag. Kijken of het je bevalt.
Dude? Is gewoon een starfield post.
De toffe setup heeft breedbeeld dus niet helemaal geschikt voor Xbox, maar kan natuurlijk wel. Vandaar meer voor pc.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:32:
[...]

Heb zelf de versie in IJsland gekocht met Nederlandse creditcard. Hoef ik in ieder geval niet te wachten op de aflevering op de key (slechte ervaringen mee). Was ook slechts €20,80.

Mocht het te lang duren is er altijd wel al een aanbieder die de key wel heeft, druk je op refund en binnen 10 minuten heb je het geld terug in je wallet en kan je m gewoon zonder service kosten bij een andere seller aanschaffen, zo doe ik het altijd ;) Ook tip voor @G_Dragon

• NotSoSteady
  • Nu online
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:36:
[...]

Mocht het te lang duren is er altijd wel al een aanbieder die de key wel heeft, druk je op refund en binnen 10 minuten heb je het geld terug in je wallet en kan je m gewoon zonder service kosten bij een andere seller aanschaffen, zo doe ik het altijd ;) Ook tip voor @G_Dragon
`
Ja, weet ik, maar dit is rechtstreeks bij Microsoft en slechts 60 cent duurder.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:37:
[...]

`
Ja inzake de upgrade heb je zeker gelijk!, Ik heb zelf de Premium edition besteld ik wil de game graag in mn digitale collectie.
NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:37:
[...]

`
Klopt maar heb geen creditcard dus dan gaat het hier al over...

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:48:
[...]

Klopt maar heb geen creditcard dus dan gaat het hier al over...
Same here, Maar je hoeft je geen zorgen te maken komt helemaal goed, Mocht ie laat zijn refund je m en heb je zo een andere.

[ Voor 22% gewijzigd door NightShadow22 op 23-08-2023 19:50 ]

• drakiesoft
Series S carbon edition op gamescom
Heb ik wat gemist? Wist niet dat er een zwarte editie bestond of aangekondigd was. Ziet er wel tof uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gxkv1jFKNqqZkWyN248xA7SZoo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KXDLnvfulGheyNsZuQPoiTRH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5oDt7ZOmu0CdU56wGgxlaQ5Nmc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NesBt7a8MYRTpvtdBh7mEN3N.jpg?f=fotoalbum_tile
drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:54:
Heb ik wat gemist? Wist niet dat er een zwarte editie bestond of aangekondigd was. Ziet er wel tof uit.
[Afbeelding][Afbeelding]
Heb je idd gemist.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 14:03

v8power67

Psn: Mausosaurus

drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:34:
[...]

Dude? Is gewoon een starfield post.
De toffe setup heeft breedbeeld dus niet helemaal geschikt voor Xbox, maar kan natuurlijk wel. Vandaar meer voor pc.
Ik gok dat hij het heeft over deze opmerking:

"bias media kritisch gaat beoordelen want Xbox game"

Is niet echt nodig, en gaat ook wel richting fanboy praat.

Zo niet dan heb ik niks gezegd ;) behalve mijn eigen mening ervan natuurlijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:13
drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:54:
[Afbeelding][Afbeelding]
Is de 1 tb editie.

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:45
Ook maar via Ijsland de upgrade gekocht. De hype heeft mij nu echt te pakken haha! Dit wordt een meesterwerk.
An Update on the State of BioWare

Beetje uitgebreid en vaag omschreven. Maar klinkt alsof het niet zo goed gaat met BioWare, er worden 50 werknemers ontslagen. Ze blijven toegewijd met de ontwikkeling van Dragon Age: Dreadwolf en verwachten dat de huidige situatie geen invloed heeft op de game. En de pre-production werk voor de volgende Mass Effect gaat ook gewoon door.

Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ook al zo een studio dat al jaren niet meer het succes levert van wat we zagen op de originele Xbox en Xbox 360.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Zat ik echt al een tijd op te wachten, dacht toevallig vandaag nog wanneer zou die nou eindelijk komen!? tijdens het kijken van een Space marine 2 preview... zag er ook bizar sick uit btw.

• drakiesoft
v8power67 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:57:
[...]

Ik gok dat hij het heeft over deze opmerking:

"bias media kritisch gaat beoordelen want Xbox game"

Is niet echt nodig, en gaat ook wel richting fanboy praat.

Zo niet dan heb ik niks gezegd ;) behalve mijn eigen mening ervan natuurlijk.
Niet echt ontopic, maar de bekende news sites gaan zeker zoeken naar problemen die er niet zijn of kleine dingen uitvergroten. Zo moest bv ign (wat al moeite heeft om het woord Xbox überhaupt uit te spreken) (en tweakers nam dat artikel natuurlijk al snel over) al melden dat de game geen Nvidia dsll ondersteuning heeft wat zou blijken uit predownload pc code. Het zal best nieuwswaarde hebben en Nvidia bezitters zal dat zeker raken, maar aan de andere kant 70% van de games heeft deze ondersteuning ook niet. Er zal daarnaast ook zeker gesproken worden over planeten waar niets te doen is, als dat al zo is want dat weten we nog niet. Zelfs hier maakt men zich zorgen en vraagt zich daarna hardop af of de game wel iets voor hun is. Intussen praat niemand over Minecrafts oneindige wereld waar 100% niks te doen is. En ja het is een ander type "sandbox" spel, maar misschien zit er wel een sandbox deel in starfield voor grondstoffen etc. Is dat erg? Ik weet het niet, zolang het maar geen verplichting is. Ik zou ze bezoeken om alleen in photo mode en leuke foto's schieten voor als wallpaper op pc. Discussie die hier verder niet thuis hoort trouwens hoor, maar ja ik voel hem al wel aankomen. Misschien had ik de opmerking beter weg kunnen laten idd.
@drakiesoft Had je inderdaad beter weg kunnen laten inplaats van het weg te lachen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ah goeie tip, nu heb ik mijn Braziliaanse upgrade retour gevraagd (thanks @G_Dragon voor de suggestie), koop ik daar de Forza Motorsport upgrade van en dan de IJslandse Starfield upgrade.

Dat over de grens shoppen en shit voor minder scoren bevalt mij altijd prima aan het Xbox Ecosysteem.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:50:
[...]

Ah goeie tip, nu heb ik mijn Braziliaanse upgrade retour gevraagd (thanks @G_Dragon voor de suggestie), koop ik daar de Forza Motorsport upgrade van en dan de IJslandse Starfield upgrade.

Dat over de grens shoppen en shit voor minder scoren bevalt mij altijd prima aan het Xbox Ecosysteem.
Een van de main reasons waarom hij hier in huis staat.

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:52:
[...]

Een van de main reasons waarom hij hier in huis staat.
Ja eens, samen met GamePass de reden waarom het mijn main platform is.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:18
Dat en de fantastische controller.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Controller is idd ook erg fijn.

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 23:23

Kalkie

NLMP

[...]

Is dat gewoon kopen zonder gedoe met vpn of Xbox in andere regio zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Kalkie op 23-08-2023 21:13 ]

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Zorroberner
  • Laatst online: 22:13
L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:19:
An Update on the State of BioWare

Beetje uitgebreid en vaag omschreven. Maar klinkt alsof het niet zo goed gaat met BioWare, er worden 50 werknemers ontslagen. Ze blijven toegewijd met de ontwikkeling van Dragon Age: Dreadwolf en verwachten dat de huidige situatie geen invloed heeft op de game. En de pre-production werk voor de volgende Mass Effect gaat ook gewoon door.

Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ook al zo een studio dat al jaren niet meer het succes levert van wat we zagen op de originele Xbox en Xbox 360.
Ze hebben natuurlijk met Anthem een gigantische flater geslagen. En eindelijk gaan ze na Anthem en SWTor (al vond ik de storylines vet) terug naar hun core single
Player business. Maarja wel 10 jaar verder na een hoop mislukte projecten. Hopelijk blijven ze wel bestaan.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 19:28
Kalkie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:11:
[...]

Kan gewoon met je nl account. Heb het net gedaan en kostte €20,81
Goede tip idd.
Zorroberner schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:16:
[...]

Ze hebben natuurlijk met Anthem een gigantische flater geslagen. En eindelijk gaan ze na Anthem en SWTor (al vond ik de storylines vet) terug naar hun core single
Player business. Maarja wel 10 jaar verder na een hoop mislukte projecten. Hopelijk blijven ze wel bestaan.
En jammer dat ze toen Mass Effect Andromeda door een nieuw team hebben laten ontwikkelen zodat ze op Anthem konden focussen. Mass Effect Andromeda was een enorme tegenvaller, al hoor ik ook van meerdere mensen dat de game toch wel vermakelijk is.
Al hoop ik voor ze dat ze blijven bestaan, hoop ik vooral dat de volgende Mass Effect weer van ouds goed is. Maar krijg het gevoel dat het vergane glorie is. Jammer. In het algemeen vind ik het erg jammer dat er zoveel toffe games op de Xbox 360 uitkwamen waarvan de opvolgers tegen vallen en/of zo lang in ontwikkeling zijn dat ze een console generatie overslaan. Bioware was met games zoals KOTOR en Mass Effect een studio waar je een Xbox voor kocht.

• drakiesoft
Interessant interview. Prima vragen ook. Wel weer typisch ign overigens. Hij moest ze wel van z'n kaartje aflezen :+
Phil geeft aan dat devs eigenlijk nog niet de Full potential van de hardware gebruiken. Dit was het antwoord op de vraag of er een mid gen refresh komt. Phil geeft aan dat er nog "a ton of headroom" zit in the industry vwb verbetering kwa performance lightning van games etc.

Op de vraag waarom Forza motorsport geen splitscreen heeft, is een devs keuze en geen performance issue. Gezien de eerste opmerking hierboven vermoed ik dat baldurs gate dus nog niet de full potential gebruiken, dus nog geen velocity architecture en daarom problemen hebben met de series S. Goed om te horen dat Phil aangeeft dat het ontwikkelteam ondersteuning krijgt van Xbox devs om de release dit jaar mogelijk te maken.
Ik vraag me dan wel af of ze überhaupt de hardware optimaal gaan benutten. Er zullen hier en daar uitzondering zijn. Maar volgens mij worden games alleen maar minder efficiënt gebouwd naarmate de hardware krachtiger word. Echt creatief omgaan met de limitaties van de hardware zoals we vroeger zagen bij games verwacht ik niet meer.

Bij de Xbox 360 en PS3 moesten ze inderdaad nog de complexe hardware leren kennen. Maar dit is toch al de tweede generatie consoles die meer op een PC lijkt? Dus volgens mij kunnen ontwikkelaars nu al meer uit de hardware halen. Maar als het toch al goed verkoopt, waarom moeite doen?

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:45:
[...]

Interessant interview. Prima vragen ook. Wel weer typisch ign overigens. Hij moest ze wel van z'n kaartje aflezen :+
Phil geeft aan dat devs eigenlijk nog niet de Full potential van de hardware gebruiken. Dit was het antwoord op de vraag of er een mid gen refresh komt. Phil geeft aan dat er nog "a ton of headroom" zit in the industry vwb verbetering kwa performance lightning van games etc.

Op de vraag waarom Forza motorsport geen splitscreen heeft, is een devs keuze en geen performance issue. Gezien de eerste opmerking hierboven vermoed ik dat baldurs gate dus nog niet de full potential gebruiken, dus nog geen velocity architecture en daarom problemen hebben met de series S. Goed om te horen dat Phil aangeeft dat het ontwikkelteam ondersteuning krijgt van Xbox devs om de release dit jaar mogelijk te maken.
Leuk dat ie dat zegt, maar het onderste uit de kan halen gaat nooit gebeuren zolang ze verplicht de Series S moeten cateren vanuit MS policy.
Die Forza gameplay ziet er goed uit hoor. Volste vertrouwen in dat het een knaller gaat worden. Berichten her en der ook heel positief. Net als Starfield trouwens.

Ondertussen heb ik THPS5 gekocht. Mijn tip? Niet kopen, waardeloos. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• drakiesoft
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:57:
[...]

Leuk dat ie dat zegt, maar het onderste uit de kan halen gaat nooit gebeuren zolang ze verplicht de Series S moeten cateren vanuit MS policy.
Dat is de vraag. Het is een combinatie van hardware en software architectuur. In dit geval velocity architectuur. Er is dus nog genoeg ruimte, wat we nog niet hebben gezien. De S zou dan prima kunnen schalen. Iets wat we ook al zien vwb pc games.

Maar ze laten zich niet echt over uit of ze eea zelf wel of niet gebruiken first party. Voor Forza motorsport zal het allemaal gebruikt worden, immers die game is hiervoor de hardware Showcase heeft Spencer vandaag nog aangegeven in een interview. Ik verwacht dan ook prima resultaten op zowel S als X, maar goed we gaan het zien in oktober.

[ Voor 3% gewijzigd door drakiesoft op 23-08-2023 22:24 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:11:
[...]

Dat is de vraag. Het is een combinatie van hardware en software architectuur. In dit geval velocity architectuur. Er is dus nog genoeg ruimte, wat we nog niet hebben gezien. De S zou dan prima kunnen schalen. Iets wat we ook al zien vwb pc games.

Maar ze laten zich niet echt over uit of ze eea zelf wel of niet gebruiken first party. Voor Forza motorsport zal het allemaal gebruikt worden, immers die game is hiervoor de hardware Showcase heeft Spencer vandaag nog aangegeven in een interview. Ik verwacht dan ook prima resultaten op zowel S als X, maar goed we gaan het zien in oktober.
Same, en goede onderbouwing ben ook zeer benieuwd!
Wom schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:10:
Ondertussen heb ik THPS5 gekocht. Mijn tip? Niet kopen, waardeloos. :+
It was named the "Worst Video Game of 2015" by Entertainment Weekly. Polygon named Tony Hawk's Pro Skater 5 one of the worst games of 2015, writing that it was "so broken, so garish and so grim that reformed Tony Hawk lovers rue the day they first laid eyes on the franchise. Sometimes, it's better to leave what's past in the past". Similarly, GameSpot included the game in its "Worst Reviewed Games of 2015" list, noting that "within THPS5 lies a basic skating game that's difficult to enjoy, because you have to jump over numerous hoops and ignore a plethora of obvious issues to find the smallest amount of fun". Following the disastrous release of Pro Skater 5, developer Robomodo went out of business eleven months after the game's release, while Hawk's licensing deal with Activision was not renewed.

With the release of Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, a remaster of the original Tony Hawk's Pro Skater and its first sequel in 2020, several critics pointed out the stark contrast in quality, with IGN noting it was "difficult to believe that they share even a shred of DNA".

Aldus Wikipedia :P

Waarom gekocht dan? Alle overige Tony Hawk games al gespeeld? Al heb je op de Xbox One/Series niet veel keus zie ik. Lijkt mij nog wel tof om een keer Tony Hawk's Pro Skater 3 en 4 te spelen op de originele Xbox.

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:03
RedNas74 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:24:
[...]

Kan gewoon met je nl account. Heb het net gedaan en kostte €20,81
Goede tip idd.
ISK 2,969

Is dit ongeveer 21 euro? Niet dat er dadelijk 2k van mijn rekening is😉

Update:
Ik was ongeduldig en heb maar op buy geklikt.
Er staat nu dat ik de game gepreorderd heb. Komt hij in mijn Xbox account te staan op 1 september of hoe moet ik dit zien
Heb zelf de converter toegepast maar kom dan op 0,02 cent uit.

[ Voor 19% gewijzigd door deryck op 23-08-2023 22:45 ]

• RedNas74
  • Laatst online: 17-11 19:28
deryck schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:42:
[...]

ISK 2,969

https://www.xe.com/curren...ount=2969&From=ISK&To=EUR
L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:35:
[...]

Waarom gekocht dan? Alle overige Tony Hawk games al gespeeld? Al heb je op de Xbox One/Series niet veel keus zie ik. Lijkt mij nog wel tof om een keer Tony Hawk's Pro Skater 3 en 4 te spelen op de originele Xbox.
Heb inmiddels zoveel uren in THPS1+2 zitten dat ik hem met een blinddoek uit kan spelen denk ik. :+

Op vakantie voor een heel klein bedrag tegen gekomen. Kon hem niet laten staan, ondanks dat ik de reputatie kende. Stomme is, dat ze het aller belangrijkste gewoon niet goed gedaan hebben. De besturing. Pro Skater is meer een platform game dan een skate game, dus is het juist zaak dat je precisie hebt. En juist dat ontbreekt.

Terwijl de graphics nog 'prima' zijn en het level design niet eens zo slecht. Maar je hebt gewoon totaal geen controle, dus waardeloos.

Digitaal is hij al een tijdje niet meer te koop en alle online functionaliteit is er ook al lang uit. Zelfs installeren van de game moet al met een omweg, dus ja, ze doen er alles aan om te zorgen dat niemand er mee in aanraking komt.

3+4 remake was dus onderweg, maar door verschuivingen bij Activision is het origineel team eraf gehaald. Andere developers hebben nog wel geprobeerd het project over te nemen, maar zonder succes.

Spijtig, want je basis stond meer dan prima met 1+2. Levels erin duwen en gaan zou je zeggen. Maar helaas.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• NotSoSteady
  • Nu online
deryck schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:42:
[...]

ISK 2,969

Update:
Ik was ongeduldig en heb maar op buy geklikt.
Er staat nu dat ik de game gepreorderd heb. Komt hij in mijn Xbox account te staan op 1 september of hoe moet ik dit zien
Het is bij mijn creditcard van de Rabo iets minder dan 21 euro.

• NotSoSteady
  • Nu online
Kalkie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:11:
[...]

Jup, verschijnt ook direct op de Nederlandse productpagina als gekocht.

Hier kun je de prijzen bekijken van de verschillende stores: https://www.xbox-now.com/en/game-comparison

Alan Wake 2 is bijvoorbeeld ook slechts 39 euro.

[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 23-08-2023 22:55 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 00:05
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:19:
[...]

Hopelijk midnight, maar meestal rond de ochtend/ Lunchtijd.

Maarja is de savings wel waard.
Ik begrijp middernacht in de tijdzone van waar je het spel hebt gekocht. En laat Turkije nu net een uur later zijn dan NL, dat wordt een latertje dus :)

Toch beter die IJsland key kunnen kopen ;)

• NotSoSteady
  • Nu online
Schweino schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:10:
[...]

Ik begrijp middernacht in de tijdzone van waar je het spel hebt gekocht. En laat Turkije nu net een uur later zijn dan NL, dat wordt een latertje dus :)

Gaat vooral om de levering van de key. Regio kun je veranderen en daarna spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 23-08-2023 23:12 ]

• Donstil
  • Niet online
Ik zag ergens op de IJsland pagina 01/09/2023 02:00 voorbij komen overigens.

• Schweino
NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:11:
[...]

Gaat vooral om de levering van de key. Regio kun je veranderen en daarna spelen.
Van https://www.xbox-now.com/en/help#faq:

When can I start playing pre-ordered and already downloaded games?

That depends on the time zone of the country where you purchased the game. Nothing else matters.
Example: You buy a game with the release date 27.09.2016 in Hong Kong. Each game is always released at 0:01 am per country. Since Hong Kong is +6 hours ahead of Germany (in September Germany is GMT+2, Hong Kong GMT+8) you can play the game as early as 26.09.2016 at 18:01 German time.
This rule does not apply if the game clearly states it is a different time. Some might already have fixed hours like 6pm etc, no matter which country.

Do I have to change my console region if I want to play a game early?

No! At the same time, this means that changing the console region does not have any effect to play earlier.

• NotSoSteady
  • Nu online
Schweino schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:23:
[...]

That depends on the time zone of the country where you purchased the game. Nothing else matters.
Example: You buy a game with the release date 27.09.2016 in Hong Kong. Each game is always released at 0:01 am per country. Since Hong Kong is +6 hours ahead of Germany (in September Germany is GMT+2, Hong Kong GMT+8) you can play the game as early as 26.09.2016 at 18:01 German time.
This rule does not apply if the game clearly states it is a different time. Some might already have fixed hours like 6pm etc, no matter which country.

No! At the same time, this means that changing the console region does not have any effect to play earlier.
Hmm, weet toch echt vrij zeker dat ik bepaalde games eerder kon spelen en die keys waren niet aangeschaft in Nieuw-Zeeland.

Edit: net even nagekeken en met Hogwarts Legacy werkte dat prima.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 23-08-2023 23:36 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Schweino schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:10:
[...]

Haha ja als het om de alleen de upgrade ging inderdaad wel, Maar heb zelf De volledige premium edition aangeschaft ik ga de game niet via gamepass spelen en heb ook geen GPU abbo.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Schweino schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:23:
[...]

Dat heeft niks te maken met Eneba.... Keys kunnen al eerder uitgegeven worden en het unlocken is puur de regio aanpassen op de console zelf, Levering ligt aan de verkoper op Eneba meestal is het sowieso in de ochtend/ Lunchtijd op release dag en heeft niks met MS te maken, verkopers hebben de Key al eerder en normaal gesproken zou je zelfs met de key kunnen preloaden maar ze houden zig aan de officiele release date anders zou de site niet legitiem zijn en komen ze in de problemen.

Ik koop geen games voor full price op de Ms store of in de winkel, Alleen op de PS5 puur omdat ik een digital heb ivm slechte beschikbaarheid tijdens launch, en omdat Sony monopoly speelt op cd keys het schamele aanbod dat via de bekende sites beschikbaar is, is zwaar overpriced.

[ Voor 8% gewijzigd door NightShadow22 op 23-08-2023 23:50 ]

• Schweino
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:40:
[...]

Dat heeft niks te maken met Eneba.... Keys kunnen al eerder uitgegeven worden en het unlocken is puur de regio aanpassen op de console zelf, Levering ligt aan de verkoper op Eneba meestal is het sowieso in de ochtend/ Lunchtijd op release dag en heeft niks met MS te maken, verkopers hebben de Key al eerder en normaal gesproken zou je zelfs met de key kunnen preloaden maar ze houden zig aan de officiele release date anders zou de site niet legitiem zijn en komen ze in de problemen.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal. Ik doelde op de vraag: "Wanneer kan je een pre-ordered spel gaan spelen." En in dit geval Starfield via early access.

Bij de Starfield upgrade krijg je early access vanaf 1 september. En als je de upgrade al aan je account hebt toegevoegd (door em via de officiële xbox site te kopen of als je de key al voor 1 september hebt gekregen) ligt het, als ik het goed lees, dus aan de tijdzone van de regio waar je de upgrade hebt gekocht op welk tijdstip je het spel kan gaan spelen op 1 september.

Maar blijkbaar heeft Starfield wereldwijd dezelfde startijd lees ik net op IGN dus dan maakt het niet uit waar je het hebt gekocht:

https://www.ign.com/articles/how-to-play-starfield-early

Here's the exact early access Starfield release date and time in other timezones:

West US: August 31, 5 PM (PT)
East US: August 31, 8 PM (ET)
Central US: August 31, 7 PM (CT)
UK: September 1, 1 AM (BST)
Europe: September 1, 2 AM (CEST)
Japan: September 1, 9 AM (JST)
Australia: September 1, 10 AM (AEST)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Schweino schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:55:
[...]

Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal. Ik doelde op de vraag: "Wanneer kan je een pre-ordered spel gaan spelen." En in dit geval Starfield via early access.

Bij de Starfield upgrade krijg je early access vanaf 1 september. En als je de upgrade al aan je account hebt toegevoegd (door em via de officiële xbox site te kopen of als je de key al voor 1 september hebt gekregen) ligt het, als ik het goed lees, dus aan de tijdzone van de regio waar je de upgrade hebt gekocht op welk tijdstip je het spel kan gaan spelen op 1 september.

Maar blijkbaar heeft Starfield wereldwijd dezelfde startijd lees ik net op IGN dus dan maakt het niet uit waar je het hebt gekocht:

https://www.ign.com/articles/how-to-play-starfield-early

Here's the exact early access Starfield release date and time in other timezones:

West US: August 31, 5 PM (PT)
East US: August 31, 8 PM (ET)
Central US: August 31, 7 PM (CT)
UK: September 1, 1 AM (BST)
Europe: September 1, 2 AM (CEST)
Japan: September 1, 9 AM (JST)
Australia: September 1, 10 AM (AEST)
Als je m op de MS store hebt gekocht kan je m donderdag middag al spelen via de New Zealand truc, Ik verwacht mn key pas op vrijdag dus voor mij niet van toepassing, maar ieder die m via Ms heeft kan donderdag middag al beginnen met spelen door zn regio te veranderen op de console.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
NightShadow22 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:57:
[...]

Als je m op de MS store hebt gekocht kan je m donderdag middag al spelen via de New Zealand truc, Ik verwacht mn key pas op vrijdag dus voor mij niet van toepassing, maar ieder die m via Ms heeft kan donderdag middag al beginnen met spelen door zn regio te veranderen op de console.
Dat maakt toch geen sense als er een wereldwijde release is op middennacht GMT? Dat is wat de quote van jou zegt. Alle tijden in de quote zijn exact dezelfde tijden in de wereld. Namelijk middennacht GMT.

[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 24-08-2023 00:14 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

polopolo150 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 00:12:
[...]

Dat maakt toch geen sense als er een wereldwijde release is op middennacht GMT? Dat is wat de quote van jou zegt.
Ja wel game komt overal rond midnight locale tijd uit en is via de truc speelbaar is al een tijdje bekend.

• polopolo150
NightShadow22 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 00:14:
[...]

Ja wel game komt overal rond midnight locale tijd uit en is via de truc speelbaar is al een tijdje bekend.
Ben bekend met de truc maar lijkt me gek wat er zo bijzonder is aan Nieuw Zeeland dat het een wereldwijde release toch eerder speelbaar is deze keer.

Bij andere games waar het een lokale middennacht release is ben ik bekend mee. Maar lijkt me gek als het nu ook werkt.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

polopolo150 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 00:15:
[...]

Ben bekend met de truc maar lijkt me gek wat er zo bijzonder is aan Nieuw Zeeland dat het een wereldwijde release toch eerder speelbaar is deze keer.

Bij andere games waar het een lokale middennacht release is ben ik bekend mee. Maar lijkt me gek als het nu ook werkt.
Je hebt gelijk, Las ergens anders van wel maar in deze link staat inderdaad van niet https://gamingintel.com/starfield-new-zealand-trick/

[ Voor 23% gewijzigd door NightShadow22 op 24-08-2023 00:18 ]

• polopolo150
Edit: je hebt het al door :)

[ Voor 94% gewijzigd door polopolo150 op 24-08-2023 00:20 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Haha had net een edit gedaan, maar denk dat de oude versie eerder bij jou aankwam dan de edit. maar je hebt inderdaad gelijk.

• Donstil
  • Niet online
Die truuk geld al een tijdje niet meer voor elke game helaas. Zijn er al zat geweest die niet via die weg voor ons eerder speelbaar waren.

Helaas Starfield dus ook.

• polopolo150
Starfield nu ook aan het pre-loaden. :) geduldig wachten tot het in Game Pass komt. :Y

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10
Beakzz schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:42:
[...]

Jaloers? Waar heb je het over? Ik heb al jaren een X staan en de standby modus is gewoon relatief hoog. Dat is geen geheim en lange tijd was dat de standaard. Ik vond de hele award er een beetje bij gesleept om maar iets groens te doen en Xbox staat op geen enkele manier gelijk aan een groen bedrijf voor mij. Ja die controller pas van recycled materiaal, maar ondertussen (net als de concurent) lage kwaliteit onderdelen toepassen zo dat controllers niet lang mee gaan.

Greenwashing much imo en je persoonlijk aangevallen voelen als het om een merk gaat :F
En gaat natuurlijk ook veder als alleen de hardware en eventuele standby. Mag hopen dat je dat begrijpt en of ze groener zijn als bv PlayStation game studio of Ubisoft geen flauw idee dat heb ik niet onderzocht en ook totaal geen intresse in om dat te doen.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Donstil schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:50:
[...]

Ik ben hier niet echt mee bekend, betekent dat dat je je games bijv via eneba koopt en dan vpn op het land waarvoor je de key koopt zet en dan via de xbox site je de code redeemed? En is dat het enige dat je hoeft te doen?
Chrosser schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 07:36:
[...]

Ik ben hier niet echt mee bekend, betekent dat dat je je games bijv via eneba koopt en dan vpn op het land waarvoor je de key koopt zet en dan via de xbox site je de code redeemed? En is dat het enige dat je hoeft te doen?
Ja. Maar vaak is een VPN al niet nodig. Verschilt per land.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:53:
[...]

Jup, verschijnt ook direct op de Nederlandse productpagina als gekocht.

Hier kun je de prijzen bekijken van de verschillende stores: https://www.xbox-now.com/en/game-comparison

Alan Wake 2 is bijvoorbeeld ook slechts 39 euro.
Zie ik nu goed dat de Starfield Premium Edition upgrade maar een tientje is als je 'm in de Egyptische Xbox Store koopt? :P

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Donstil
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 07:36:
[...]

Als je games koopt heb je inderdaad een vpn nodig van het land waar je de code wilt activeren.

Met credits is dat niet nodig en kan het via de console door alleen even de regio van de store aan te passen.

• Donstil
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 07:53:
[...]

Zie ik nu goed dat de Starfield Premium Edition upgrdade maar een tientje is als je 'm in de Egyptische Xbox Store koopt? :P
Ja alleen daar zijn geen credits voor te koop zo lijkt het.

Of-Aaargh schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 07:53:
[...]

Zie ik nu goed dat de Starfield Premium Edition upgrade maar een tientje is als je 'm in de Egyptische Xbox Store koopt? :P
Je kunt niet overal met een Nederlandse CC of Microsoft Credits betalen. Dat is altijd wel even iets om rekening mee te houden.

www.xbox-store-checker.com is daar een goed hulpmiddel voor.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Kijk, hierom volg ik dus dit topic ook al heb ik geen xbox: meelezen en discussies volgen over MS games die me boeien. Maar je kan tegenwoordig alles op pc spelen, dus kan ik hier toch prima volgen.

Starfield wil ik wel eens zien/spelen, om het te ervaren (sowieso de discussies volgen). Stalker 2 ook veel interesse. En forza! Ik heb steeds een simcade zoals GT7 willen hebben op pc, forza lijkt me daarvoor ideaal, zolang we moeten wachten voor een GT7 op pc (als die er ooit al komt)

Starfield, Forza, Stalker, toch een paar exclusieve knallers. Multiplatform (mortal kombat 1, ...) gaat bij mij sowieso naar de PS

• Timothy3000
Ik speel multiplats dan weer liever op de XSX. Console is wat stiller, controller is wat fijner en gaat wat langer mee. PS5 is er vooral voor de exclusives, had vooraf verwacht dat het andersom zou zijn. Was voornamelijk een PS gamer, laatste en enige Xbox was een 360.

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:19:
Ik speel multiplats dan weer liever op de XSX. Console is wat stiller, controller is wat fijner en gaat wat langer mee. PS5 is er vooral voor de exclusives, had vooraf verwacht dat het andersom zou zijn. Was voornamelijk een PS gamer, laatste en enige Xbox was een 360.
Ik heb al lang beslist dat ik m'n setup moest 'uitdunnen' en meer focussen. Lean and clean, geen 4 platformen om games en accessoires en zo voor te kopen.

Ik ben vanaf dag een PS-fan, dus de keuze voor PS ligt voor de hand. Daar heb ik steeds m'n beste herinneringen, ik heb die 'klik' met wat sony me voorschotelt, en voel me 'thuis' in dat ecoysteem.

Zelf verkies ik de PS controller, met de dualsense al helemaal. Vroeger tweemaal een xbox gehad en verkocht, onlangs een switch lite verkocht.

Nee, gewoon 1 platform goed bijhouden met een goede library, dat is al meer dan genoeg. En het is geen centenkwestie, gamen is nog nooit zo goedkoop geweest. Maar puur een 'hoe zie ik m'n setup' verhaal.

Maar, het positieve is wel dat je meestal toch een pc platform hebt. Dus daar kan ik dan de xbox kant op volgen. Met play anywhere al helemaal, en dat al sinds de xbox one (gears, halo, ...)

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Rivanov schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 07:44:
[...]

Ja. Maar vaak is een VPN al niet nodig. Verschilt per land.
Voor de twee belangrijkste regions Argentinie / Turkije , is altijd een Vpn nodig.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:19:
Zo gaat het bij mij ook worden, al moet de PS5 er nog steeds komen. Ik zit inmiddels al wel wat PS5 games te sprokkelen. Altijd leuk :) En GT7 ben ik al mee begonnen op de PS4 Pro.

Overigens heb ik eindelijk ook het nieuwe Xbox dashboard. Hèhè, het mocht even duren. En ik ben er best blij mee eigenlijk. Ik snap de kritiek erop niet zo. Ja, het draait veel om GP, maar op deze manier ben ik wel een beetje op de hoogte wat daar zoal in zit.

Van mij mogen ze het zo houden :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:32
2tb storage voor 273 euro bij coolblue: https://www.coolblue.nl/p...-xbox-series-x-s-2tb.html

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:59

mvds

Totally awesome!

Paar tientjes goedkoper dan de normale prijs maar imho nog veel te veel :)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als ik de garantie kreeg dat het ook werkt op de Series X Pro en Series X2 etc. dan zou ik het aanschaffen. Maar iets in me zegt dat de volgende generatie weer andere standaarden hanteert.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

BM

Moderator Spielerij
Zullen we hier de discussie of games van Sony of MS anders beoordeeld worden maar niet gaan voeren. Ik kan nu al voorspellen hoe dat gaat aflopen namelijk, en daar word niemand gelukkig van :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 01:04
Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:46:
[...]

Als ik de garantie kreeg dat het ook werkt op de Series X Pro en Series X2 etc. dan zou ik het aanschaffen. Maar iets in me zegt dat de volgende generatie weer andere standaarden hanteert.
Ja, dat zal ongetwijfeld. Maar de opvolger van de series x/s zal echt niet komen voor 2028. Dat is nog minimaal 5 jaar.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

FrankoNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:44:
[...]

Ja, dat zal ongetwijfeld. Maar de opvolger van de series x/s zal echt niet komen voor 2028. Dat is nog minimaal 5 jaar.
Ik verwacht volgend jaar een Series X Pro eerlijk gezegd. Misschien een jaartje later. Dan kunnen games als Starfield 60 fps draaien.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:50:
[...]

Ik verwacht volgend jaar een Series X Pro eerlijk gezegd. Misschien een jaartje later. Dan kunnen games als Starfield 60 fps draaien.
Het interview met Spencer gisteren geeft aan dat ze daar echt niet (op zo'n korte termijn) mee bezig zijn.. Er is genoeg headroom voor developers om nog meer uit de consoles te persen. Die 60fps gaat echt nog wel op de Series X komen verwacht ik.

Is gewoon slim om het nu als 30fps in de markt te zetten om te laten zien dat de Series X en S gelijkwaardig zijn aan elkaar. En dan wat later met die 60fps als extra optie komen. Bethesda heeft de game al op 60fps gehad en dat was goed maar nog niet constant genoeg gaven ze een tijdje geleden aan.

Een Pro (als die er al komt) zal volgens mij niet voor 2024/2025 komen..

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Waarom geen dynamische 4k of 2k resolutie 60fps? Dat zie je tegenwoordig bij veel games.

• Timothy3000
D-Ed schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:16:
[...]
Is gewoon slim om het nu als 30fps in de markt te zetten om te laten zien dat de Series X en S gelijkwaardig zijn aan elkaar.
Ik vind dat als Series X bezitter toch een beetje ergerlijk. Want de twee zijn niet gelijkwaardig aan elkaar.
Is gewoon slim om het nu als 30fps in de markt te zetten om te laten zien dat de Series X en S gelijkwaardig zijn aan elkaar. En dan wat later met die 60fps als extra optie komen. Bethesda heeft de game al op 60fps gehad en dat was goed maar nog niet constant genoeg gaven ze een tijdje geleden aan.
Ik verwacht dat het gewoon 30fps blijft. Met dit soort aannames dat het wel komt werk je alleen maar teleurstelling in de hand.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 01:04
Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:50:
[...]

Ik gok van niet. Phil Spencer was daar duidelijk over. En zelfs dan is het gewoon een huidige generatie “series consoles” en werken alle accessoires ook, dus ook de SSD.

Also: we komen een beetje aan het einde van de 60 fps games deze generatie. Ik vermoed, zeker als UE 5 straks ingeburgerd en volledig benut wordt, dat 30 fps weer de standaard zal zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door FrankoNL op 24-08-2023 14:43 ]

• D-Ed
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:30:
[...]

Ik verwacht dat het gewoon 30fps blijft. Met dit soort aannames dat het wel komt werk je alleen maar teleurstelling in de hand.
Daarom staat er ook bij "ik verwacht".. En ik ben slechts een onbenullig Tweaker die wat meningen deelt. Aannames doet 50/50 rate heeft van gelijk hebben of krijgen ;)

Deze aanname komt overigens dichter in de buurt dan een uitspraak over een 'Pro Series X' een dag na de uitspraken van de CEO van de Xbox divisie :9

• D-Ed
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:28:
[...]

Ik vind dat als Series X bezitter toch een beetje ergerlijk. Want de twee zijn niet gelijkwaardig aan elkaar.
Zodra ik er last van ga ondervinden meld ik mij, tot heden geen probleem mee gehad eigenlijk. Ik speel games op 30fps, 60 en 120 en geniet van ze allemaal (of niet en dan laat ik het ook weten, meestal heeft het met fps niets te maken overigens ;) )

• Timothy3000
FrankoNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:42:
[...]

Also: we komen een beetje aan het einde van de 60 fps games deze generatie. Ik vermoed, zeker als UE 5 straks ingeburgerd en volledig benut wordt, dat 30 fps weer de standaard zal zijn.
Dat zou echt zonde zijn.

• Timothy3000
D-Ed schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:49:
[...]

Zodra ik er last van ga ondervinden meld ik mij, tot heden geen probleem mee gehad eigenlijk. Ik speel games op 30fps, 60 en 120 en geniet van ze allemaal (of niet en dan laat ik het ook weten, meestal heeft het met fps niets te maken overigens ;) )
Ik ondervind er nu al last van. Top dat de S er is maar geen fan van het feit dat developers verplicht beide moeten bedienen.

• D-Ed
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:50:
[...]

Ik ondervind er nu al last van. Top dat de S er is maar geen fan van het feit dat developers verplicht beide moeten bedienen.
Waar zit de last in dan? Volgens mij zitten we nu juist op het moment dat de echte 'next/current gen' games komen. We hadden eerder last van de PS4 en Xbox One waar games voor uit moesten komen die ook op de PS5 en Series consoles moesten komen. Er zit nog meer dan voldoende rek maar dat gaan we nu pas merken omdat developers niet meer met de vorige generatie hoeven te werken..

(let wel; dit is ook slechts een aanname nav het zien van verschillende interviews. Over het alleman heeft Phil Spencer zich wel aan zijn woord gehouden en kloppen zijn statements.. Op Infinite na dan...)

• Timothy3000
Dan slinger ik dezelfde discussie weer aan, maar ik kan een game waar ik al tijden naar uitkijk (BG) niet op mijn main platform spelen door de Series S.

• D-Ed
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:55:
Dan slinger ik dezelfde discussie weer aan, maar ik kan een game waar ik al tijden naar uitkijk (BG) niet op mijn main platform spelen door de Series S.
Nog niet ;)

is inderdaad balen maar ik ben ook over Halo Infinite gekomen en ga die game vanavond weer vol goede moed spelen dus ik duim met je mee d:)b
D-Ed schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:47:
[...]

Daarom staat er ook bij "ik verwacht".. En ik ben slechts een onbenullig Tweaker die wat meningen deelt. Aannames doet 50/50 rate heeft van gelijk hebben of krijgen ;)

Deze aanname komt overigens dichter in de buurt dan een uitspraak over een 'Pro Series X' een dag na de uitspraken van de CEO van de Xbox divisie :9
Geen idee of jou aanname dichter in de buurt komt dan een uitspraak over een 'Pro Series X'. Ik vind ze allebei niet erg waarschijnlijk. Starfield is voor de Xbox Series ontworpen op 30fps. Volgens mij zijn er in elke game wel momenten waarop het vloeiend 60fps kan draaien, maar daar heb je niks aan als dit niet gedurende de hele game mogelijk is. Ik zie Bethesda ook niet terugkomen op die ontwerp keuze. En de game is ook al een paar keer uitgesteld, verder optimalisatie verwacht ik niet, focus zal hierna op DLC liggen.
Het is in beide gevallen meer een verlanglijstje van wensen dan dat er voor Microsoft enige noodzaak is. 30fps is prima, behalve hier op Tweakers natuurlijk :P Maar er is naast de Xbox Series X/S ook de PC, volgens mij zijn er al genoeg opties.
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:55:
Doe nou niet.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Het interview met Spencer gisteren geeft aan dat ze daar echt niet (op zo'n korte termijn) mee bezig zijn.. Er is genoeg headroom voor developers om nog meer uit de consoles te persen. Die 60fps gaat echt nog wel op de Series X komen verwacht ik.
Zou Spencer iets anders zeggen als ze komend voorjaar een Series X Pro lanceren? Lijkt me niet :) De Xbox One X kwam 4 jaar na de originele Xbox One. De PlayStation 4 Pro kwam 3 jaar na de originele PlayStation 4. Met name de Xbox hecht geen waarde aan generaties (de ervaring op een Xbox One is min of meer hetzelfde als op de One X, Series S, Series X). Ik verwacht dat ze elke 3 a 4 jaar een upgrade zullen lanceren.

• Timothy3000
Ed stelt me een vraag, die mag ik gewoon beantwoorden. ;)

Ga er verder ook niet op door, no worries, alles is de vorige keer wel al gezegd.

Ik zie een Starfield 60fps patch wel komen. Maar dan in de vorm van een Definitive Definitive Edition op de XSX2 of 3.
Timothy3000 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:03:
Ed stelt me een vraag, die mag ik gewoon beantwoorden. ;)

Ga er verder ook niet op door, no worries, alles is de vorige keer wel al gezegd.

Ik zie een Starfield 60fps patch wel komen. Maar dan in de vorm van een Definitive Definitive Edition op de XSX2 of 3.
Oh dat kan zeker. Maar niet op dezelfde console, dat heb ik in ieder geval nog niet eerder gezien. Maar zoals je nu Fallout 3, een Xbox 360 game, op een Xbox Series X/S in 60fps kan spelen is zeker mogelijk.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-11 09:33
[...]

Een Pro (als die er al komt) zal volgens mij niet voor 2024/2025 komen..
Met deze X/S hardware mikken ze voor 100% op die 30fps.Die 60fps ga je bij Starfield pas op nieuwe Xbox hardware zien.

Als ik Todd moet geloven is die 60fps voor nu zelf niet een optie geweest.Ze willen vol voor 4K plaatjes gaan.

Persoonlijk had ik graag gezien dat ze voor 1440p/60 waren gegaan.

Maar goed als de game goed is dan neem ik die 30fps voor nu voor lief. ;)

• D-Ed
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:03:
[...]

Zou Spencer iets anders zeggen als ze komend voorjaar een Series X Pro lanceren? Lijkt me niet :) De Xbox One X kwam 4 jaar na de originele Xbox One. De PlayStation 4 Pro kwam 3 jaar na de originele PlayStation 4. Met name de Xbox hecht geen waarde aan generaties (de ervaring op een Xbox One is min of meer hetzelfde als op de One X, Series S, Series X). Ik verwacht dat ze elke 3 a 4 jaar een upgrade zullen lanceren.
Jazeker. De man kan niet zomaar A zeggen en B doen zo uitgesproken als hij dat deed. Dat er een update komt is 100% maar gewoon niet op zo'n korte termijn is mijn mening.

De vorige generatie was bij lancering al achterhaald qua techniek. Daar is genoeg over terug te lezen. Deze generatie staan er twee krachtige consoles van Sony en MS (helaas niet altijd 4K 120fps of 60fps) waar nog genoeg groei in zit.
Pagina: 1 ... 152 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord