Dat is het meeste he, allemaal meningenVinnocchio schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:42:
[...]
Ze hebben al aangegeven dat niet alle planeten bewoond zijn. Die space gevechten vind IK saai, is mijn mening maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Vwb je console verkoop is dat eigenlijk wel een prima idee haha.
Maar inderdaad. Als je wil verkopen is dit het moment denk ik. Mocht Starfield wel hoge ogen gooien komt het sowieso wel goed met de verkoop natuurlijk.
Ik heb weer Gamepass bijgehaald tot eind 2026 dus zo hebben we allemaal onze 'best practises'.
Sowieso thnxG_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:39:
[...]
Je moet niks he! Maar was meer een vraag om zeker te weten of jij wel wist dat dit spel gratis op Gamepass is, niet dat je straks wel lid bent en hem koopt want dat zou een beetje zonde zijn
Ik heb een klein stukje van die leak gezien en uiteraard heb ik ook liever 60fps maar die 30fps beelden die ik zag leken best smooth.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:50:
First person op 30fps lijkt me ook niet heel relaxt.
Maar idd daar kom ik pas echt achter zodra ik daadwerkelijk ga spelen.
Kan niet wachten iig.
Dat punt laat ik nu los.Todd is er duidelijk over geweest.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:50:
First person op 30fps lijkt me ook niet heel relaxt.
Als ik kijk naar hun eerder werk[Fallout/Skyrim] dan heb ik daar van alle games de meeste uren is zitten.En die games heb ik op de console in 30fps gesppeld.
Van die gelekte beelden[off screen] van gisteren was ik best onder de indruk.Het was smooth en zeg er gewedig uit.
Als dit een topper gaat worden dan neem ik die 30 voor lief
@Sipio
Oke ik was zo ongeveer dezelfde post aan het tikken ;)Je was me voor.
[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 23-08-2023 09:38 ]
Denk je echt dat Starfield voor een enorme boost in verkoop van consoles gaat zorgen? Dat deden games als Fallout toch ook niet?D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:00:
[...]
Dat is het meeste he, allemaal meningen
Maar inderdaad. Als je wil verkopen is dit het moment denk ik. Mocht Starfield wel hoge ogen gooien komt het sowieso wel goed met de verkoop natuurlijk.
Geen idee en dat maakt mij verder niet zoveel uit. Maar als ik zo op X en Reddit kijk zie ik veel posts van Playstation bezitters die een Series S of X 'voor erbij' kopen (meer S zo te zien) om SF te spelen. Ik zie meer hype op die platformen over SF dan een andere Xbox game de laatste jaren.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:36:
[...]
Denk je echt dat Starfield voor een enorme boost in verkoop van consoles gaat zorgen? Dat deden games als Fallout toch ook niet?
Halo was natuurlijk al een trainwreck vanaf de eerste gameplay beelden en is dat niet meer te boven gekomen (meeste Halo fans, waaronder ik, spelen het nog steeds maar is niet de breedte ingegaan), Starfield lijkt meer momentum te hebben in ieder geval en een breder gamepubliek aan te spreken..
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 23-08-2023 09:45 . Reden: Kleine aanscherping in tekst ]
Ik dacht dat ik de enige was maar heb idd her en der berichten gezien van PS 'fans' (dat zeggen ze zelf) die door Starfield toch ook een XSX of XSS erbij willen halen.D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:41:
[...]
Geen idee en dat maakt mij verder niet zoveel uit. Maar als ik zo op X en Reddit kijk zie ik veel posts van Playstation bezitters die een Series S of X 'voor erbij' kopen (meer S zo te zien) om SF te spelen. Ik zie meer hype op die platformen over SF dan een andere Xbox game de laatste jaren.
De hype werkt voor meerdere wel goed
Ik ken de games alleen maar van fora en meningen van anderen dus ik ga het nu zelf ervaren. Met je 2e punt ben ik het helemaal eens. Xbox verdient wel even wat positief momentum in de gamecommunityTimothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:45:
Ik hou nog echt een slag om de arm want Bethesda, maar het zou mooi zijn als team Xbox eindelijk een verdiende homerun slaat voor het AAA publiek.
Ben ik het 100% mee eens.Het gaat nu eens tijd worden voor een grote topper!Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:45:
Ik hou nog echt een slag om de arm want Bethesda, maar het zou mooi zijn als team Xbox eindelijk een verdiende homerun slaat voor het AAA publiek.
Denk dat mijn laptop net boven een series S zit, dus moet prima kunnen.
Ik bedenk me net dat ik zelfs nog 3 maand gamepass heb liggen die bij de laptop kwam. Maar gamepass is zo'n draak op pc dat ik eigenlijk nog liever die 60 euro neer tel om niet die "protected folders" te hebben op pc waar je niet bij kan, en eigenlijk enkel kan nuken met een volledige wipe/reinstall van windows. Wat een rommel dat xbox gedoe op pc.
[ Voor 6% gewijzigd door Amos_x op 23-08-2023 09:56 ]
https://blog.playstation....is-a-board-game-like-rpg/
Naast de Story Mode, Towers (Arcade) mode en natuurlijk online, wordt dit een game met veel content zo te zien.
Hopelijk is die RPG mode leuker dan die van Street Fighter, want dat was echt heel matig imo.
Zin in de game iig!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dat mag ook wel met zo'n ongehoord groot installatiebestand voor een vechtspelletje.On_E schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:06:
Naast de Story Mode, Towers (Arcade) mode en natuurlijk online, wordt dit een game met veel content zo te zien.
Day 1
Wednesday August 23: van 16:00 tot 19:00
- Starfield
- Diablo IV
- ID@Xbox: 10 Year Celebration
- 33 Immortals
- Phil Spencer Interview
- Microsoft Flight Simulator
- Age of Empires IV
Thursday August 24: van 16:00 tot 19:00
- Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
- Forza Motorsport
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Jusant
- Alan Wake 2
- Citizen Sleeper 2: Starward Vector
- Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
- Armored Core VI: Fires of Rubicon
- The Elder Scrolls Online
- ARA: History Untold
Friday August 25: van 16:00 tot 19:00
- Cities: Skylines II
- Sea of Thieves: An Update From Rare
- Party Animals
- Dungeons of Hinterberg
- PAYDAY 3
- Senua’s Saga: Hellblade 2: Behind The Scenes With Ninja Theory
- Still Wakes The Deep
- Towerborne
Ah, @G_Dragon had hetzelfde idee in het Gamescom topic.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 22-11 17:04
Haha ja maar vond het meer toepasselijk in het Gamescom topic dan hier, want waarvoor hebben we anders een apart Gamescom topic of zie ik het verkeerduchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:28:
Xbox heeft diverse streams de komende dagen. Hieronder een overzicht van de tijdstippen en de inhoud. Te kijken via het youtube kanaal van Xbox: https://www.youtube.com/user/xbox/hub
Day 1
Wednesday August 23: van 16:00 tot 19:00Day 2
- Starfield
- Diablo IV
- 33 Immortals
- Phil Spencer Interview
- Age of Empires IV
Thursday August 24: van 16:00 tot 19:00Day 3
- Forza Motorsport
- Jusant
- Alan Wake 2
Friday August 25: van 16:00 tot 19:00Edit:
- Party Animals
- Dungeons of Hinterberg
- PAYDAY 3
- Still Wakes The Deep
- Towerborne
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Genoeg mensen die het Gamescom topic niet volgenG_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:35:
[...]
Haha ja maar vond het meer toepasselijk in het Gamescom topic dan hier, want waarvoor hebben we anders een apart Gamescom topic of zie ik het verkeerd
Jaloers? Waar heb je het over? Ik heb al jaren een X staan en de standby modus is gewoon relatief hoog. Dat is geen geheim en lange tijd was dat de standaard. Ik vond de hele award er een beetje bij gesleept om maar iets groens te doen en Xbox staat op geen enkele manier gelijk aan een groen bedrijf voor mij. Ja die controller pas van recycled materiaal, maar ondertussen (net als de concurent) lage kwaliteit onderdelen toepassen zo dat controllers niet lang mee gaan.loki504 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 06:58:
[...]
Dan neem je de XSS en is verbruikt tijdens game een flink stuk lager. En zet hem in shutdown mode(doet hij automatisch vandaag de dag) en het kost je o.1W extra ipv de PS5 nou nou wat erg. Blijkt maar weer dat er steeds minder te zeuren komt op Xbox als dit het enige is wat je bedenken. Jaloers?😀
Greenwashing much imo en je persoonlijk aangevallen voelen als het om een merk gaat
- G_Dragon
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:37:
[...]
Genoeg mensen die het Gamescom topic niet volgen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oooohhh S.T.A.L.K.E.R. 2uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:28:
Xbox heeft diverse streams de komende dagen. Hieronder een overzicht van de tijdstippen en de inhoud. Te kijken via het youtube kanaal van Xbox: https://www.youtube.com/user/xbox/hub
Day 1
- Starfield
- Diablo IV
- 33 Immortals
- Phil Spencer Interview
- Age of Empires IV
- Forza Motorsport
- Jusant
- Alan Wake 2
- Party Animals
- Dungeons of Hinterberg
- PAYDAY 3
- Still Wakes The Deep
- Towerborne
Het viel mij na mijn vakantie op (na 2 weken niet gegamed te hebben op de Series X en geen tv gekeken te hebben) dat wanneer ik de Series X in de standby versie zet die het meeste energie verbruikt en dus sneller op het dashboard staat, dat mijn LG C9 dat niet eens bij kan houden als HDMI-CEC is ingeschakeld.Rossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:06:
[...]
Standby modus voegt tegenwoordig sowieso amper meer iets toe.
Ik zet dus de Xbox aan die vervolgens de tv inschakelt en de soundbar. Vervolgens zit ik nog bijna 10 seconden te wachten voordat mijn tv eindelijk is opgestart en naar hdmi1 is geswitched. Het gaat iets sneller als de tv als laatste input hdmi1 had als ik bv de vorige avond gegamed heb en de tv niet hoeft te switchen van input (Ziggo tv naar Xbox).
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Starfield zal never nooit tegenvallen.D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:36:
[...]
Je kunt kiezen tussen 3rd of first person. Hoe weet je dat de planeten leeg zijn en of de space gevechten saai/leeg zijn?
Gewoon even wachten op wat reacties en zelf het spel testen via Gamepass. Of gewoon nu snel je Series X verkopen aangezien er genoeg mensen op de hype train zitten vwb Starfield. Als hij tegenvalt is je Series X weer minder waard dan nu dus ff slim aanpakken dit
Dat gaat de PR machine van Microsoft/Bethesda simpelweg niet toelaten.
Ook al word dit een Fallout 76 verhaal, of No Man Sky.
Sites zoals IGN zullen Starfield gegarandeerd een 10 geven en we gaan overspoeld worden met artikelen over waarom Starfield zo geweldig is en waarom de gamebreaking bugs die er vast en zeker in zitten normaal zijn.
Starfield is te groot en te belangrijk om te falen.
Het is zo'n beetje te grootste troef voor Microsoft van deze generatie, maar ook Bethesda's laatste kans.
Mijn verwachting is dat we een mix tussen
No Man Sky - Skyrim - Mass Affect 1/Andromeda gaan krijgen.
En, ik hoop voor alle fans dat ze alle goede punten van deze games eruit pakken, en niet de slechte.
Wat betreft de honderden werelden?
Ik heb daar een heel hard hoofd in en klink een beetje zoals het "16 times the detail" praatje.
Ja, er zullen vast honderden werelden zijn.
Wat er alleen niet bij word gezegd is dat waarschijnlijk 90% van deze werelden leeg zullen zijn met maybe een kleine outpost hier en daar. (Mass Effect 1).
Of, gewoon zelfs werelden waar simpelweg helemaal niets te vinden is.
En, Mass Affect Andromeda was een goed voorbeeld van "Je kan beter 2 goed uitgewerkte werelden hebben dan 7 waar vrijwel niets te doen is."
Laat staan als je er honderden heb.
Maar, goed of slecht.
Starfield zal de best verkopende titel voor Microsoft worden deze generatie.
343 Industries..: "Hold my beer"Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Starfield zal never nooit tegenvallen.
Sites zoals IGN zullen Starfield gegarandeerd een 10 geven en we gaan overspoeld worden met artikelen over waarom Starfield zo geweldig is en waarom de gamebreaking bugs die er vast en zeker in zitten normaal zijn.
Het is zo'n beetje te grootste troef voor Microsoft van deze generatie, maar ook Bethesda's laatste kans.
En, ik hoop voor alle fans dat ze alle goede punten van deze games eruit pakken, en niet de slechte.
Ik heb daar een heel hard hoofd in en klink een beetje zoals het "16 times the detail" praatje.
Wat er alleen niet bij word gezegd is dat waarschijnlijk 90% van deze werelden leeg zullen zijn met maybe een kleine outpost hier en daar. (Mass Effect 1).
En, Mass Affect Andromeda was een goed voorbeeld van "Je kan beter 2 goed uitgewerkte werelden hebben dan 7 waar vrijwel niets te doen is."
Maar, goed of slecht.
Verwijderd
Is het falen van 343 studio's en Halo niet de reden waarom er zoveel druk op Starfield staat?
Ik ben zelf niet zo heel erg thuis in de X-box wereld dus hou het nieuws niet echt bij.
Maar, ik meen mij te herinneren dat het niet zo lekker gaat met Halo.
Zelf ben ik gisteren begonnen aan Fable 1 op de Series S.
Altijd al een keer willen spelen.
PSN ID Binloading_nl
Morgen weer wat potjes spelen in de meest slechte MP game ooit?
Onzin allemaal. Recensies zullen eerlijk zijn. Bethesda komt er wel weer bovenop als het tegen blijkt te vallen. Zo ernstig als je het hier schetst is het echt niet.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Vanzelfsprekend ben ik erbij! Top game voor de mensen die er voor open staanuchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:13:
[...]
Geen idee. Ik heb zelf een ongelofelijke hekel aan 343 maar ben nog steeds gek op Halo (en de coregameplay).Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:09:
[...]
Is het falen van 343 studio's en Halo niet de reden waarom er zoveel druk op Starfield staat?
Ik ben zelf niet zo heel erg thuis in de X-box wereld dus hou het nieuws niet echt bij.
Maar, ik meen mij te herinneren dat het niet zo lekker gaat met Halo.
Zelf ben ik gisteren begonnen aan Fable 1 op de Series S.
Altijd al een keer willen spelen.
En volgens mij staat er lang niet zoveel druk op Starfield als dat ik hier lees en men ons wil doen laten geloven.. Ze hebben op tijd aangegeven meer tijd nodig te hebben. Die tijd hebben ze gekregen. Ze blaken van het zelfvertrouwen (zoals te zien aan de reviewcodes twee weken voor release etc.).
343 Studios wilde Halo gewoon uitbrengen maar pas na veel tegengas vanuit media en gamers hebben ze hem uitgesteld. Echt wel een groot verschil van aanpak.
Ik vond in Mass Effect 1 die extra planeten met een steeds dezelfde outpost ook wat tegen vallen, maar de planeten voor de main quest vond ik erg goed. Ik verwacht in dat opzicht hetzelfde bij Starfield. Dus dat er honderden planeten zijn moet niet uitmaken. Die goed uitgewerkte werelden zijn er wel. Het is ook niet nodig om ze allemaal te gaan verkennen, maar het is wel tof dat je de vrijheid hebt om te kiezen naar welke planeet je gaat.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:03:
Het is afwachten hoe lang het leuk blijft om al die extra planeten te verkennen. Mogelijk is er veel verschillende content of het wordt op een gegeven moment repetitief.
Maar verwacht dat je met de main quest en side quests net als bij voorgaande Bethesda games een hoop plezier gaat beleven en wel even zoet bent.
Dit dus, ik ga persoonlijk al zoveel uren in deze game 'kwijt' zijn aan het uitbouwen van mijn ship, de basis(en).L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:21:
[...]
Maar verwacht dat je met de main quest en side quests net als bij voorgaande Bethesda games een hoop plezier gaat beleven en wel even zoet bent.
Het verzamelen van grondstoffen voor dat alles, tussendoor wat story of side missions.
Zelf nu op een willekeurige zaterdagavond kan ik met een paar biertjes op Fallout 4 nog opstarten om met Dogmeat en Piper gezellig een radstorm uit te zitten
Ik kan me voorstellen straks hetzelfde te doen in een basis met uitzicht op een paar mooie planeten
Ik voel zelf die druk ook niet. Ook geen idee waar dat vandaan zou moeten komen. Het kan zeker beter met Xbox, maar het gaat niet slecht.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:13:
[...]
Onzin allemaal. Recensies zullen eerlijk zijn. Bethesda komt er wel weer bovenop als het tegen blijkt te vallen. Zo ernstig als je het hier schetst is het echt niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Starfield gaat tegen vallen, er is een trouwe Bethesda fanbase (Elder Scrolls/Fallout) die zich qua type gameplay hier ook weer mee gaat vermaken. Het is afwachten hoeveel nieuwe fans het gaat aantrekken. Maar je mist natuurlijk ook potentiële Playstation gebruikers die hiervoor wel Skyrim en Fallout 4 hebben gespeeld nu Starfield Xbox en PC exclusief is. Ben benieuwd hoeveel mensen specifiek voor Starfield een Xbox Series X/S aanschaffen. Destijds was de release van Elder Scrolls IV Oblivion voor mij het moment om een Xbox 360 te kopen.
Verwijderd
Dat bedoelde ik er niet mee,uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:13:
[...]
Nu zal het vast en zeker wel een goede game zijn na 2 jaar patches en fixes.
Maar, volgens mij was de release en de maanden daarna nogal... slecht, nee?
Overwatch 2, Battlefield 2042, Halo Infitine.
Stuk voor stuk gaven ze ons een uitgeklede versie van wat ons beloofd was.
Dat het nu langzaam goede games aan het worden zijn, prima.
Enige wat ik probeer te zeggen is dat ze niet nog zo'n release kunnen hebben.
Vooral niet na het debacle van RedFall.
En, ik hoop dat Starfield fantastisch word.
Elder Scrolls, Fallout... ik heb daar 1000+ uren in zitten.
Mass Effect, No Man Sky.. ook giga veel uren in zitten.
In potentie zou het de perfecte game voor mij kunnen zijn.
Ik ben alleen heel erg huiverig na Fallout 76. (Wat nu ook een fantastische game is.)
Maar de release was 1 grote puinhoop.
Dat kunnen ze zich niet nogmaals permiteren.
Als de core goed zit loopt het wel los.
Halo Infinite was na release niet slecht nee. Dat mensen teleurgesteld waren in de hoeveelheid content (maps) of de store (die volledig optioneel is), maakte de game niet slecht.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:30:
[...]
Dat bedoelde ik er niet mee,
Nu zal het vast en zeker wel een goede game zijn na 2 jaar patches en fixes.
Maar, volgens mij was de release en de maanden daarna nogal... slecht, nee?
Overwatch 2, Battlefield 2042, Halo Infitine.
Stuk voor stuk gaven ze ons een uitgeklede versie van wat ons beloofd was.
Dat het nu langzaam goede games aan het worden zijn, prima.
Enige wat ik probeer te zeggen is dat ze niet nog zo'n release kunnen hebben.
Vooral niet na het debacle van RedFall.
En, ik hoop dat Starfield fantastisch word.
Elder Scrolls, Fallout... ik heb daar 1000+ uren in zitten.
Mass Effect, No Man Sky.. ook giga veel uren in zitten.
In potentie zou het de perfecte game voor mij kunnen zijn.
Ik ben alleen heel erg huiverig na Fallout 76. (Wat nu ook een fantastische game is.)
Maar de release was 1 grote puinhoop.
Dat kunnen ze zich niet nogmaals permiteren.
Ik weet ook niet of de hoeveelheid maps nu een reden was om Halo links te laten liggen. Het is een game die je moet liggen en substantieel afwijkt van FPS-games die de laatste 10 jaar populair waren, zoals Fortnite, CoD / Warzone, etc. Halo is in de basis een arena shooter die zich in mijn optiek focust op skill en teamwork. Dat moet je leuk vinden of niet.
Je vergeet splitscreen co-opuchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:34:
Halo Infinite was na release niet slecht nee. Dat mensen teleurgesteld waren in de hoeveelheid content (maps) of de store (die volledig optioneel is), maakte de game niet slecht.
Zal zeker geen slechte game zijn. Maar de ontwikkeling was/is best chaotisch te noemen. Niet de system seller dat de Halo games ooit waren.
Infinite is nu eigenlijk pas 'af' zoals hij bij de release had moeten zijn. Echt zoveel core elementen die letterlijk al decennia standaard in een Halo zitten waren eruit gesloopt.L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:38:
[...]
Je vergeet splitscreen co-op
Zal zeker geen slechte game zijn. Maar de ontwikkeling was/is best chaotisch te noemen. Niet de system seller dat de Halo games ooit waren.
Vooral voor de Halo fans van het eerste uur was deze release echt slecht zoveel basis dingen die er niet meer inzaten (en nu gelukkig wel).
Maar goed, de gameplay hadden ze wel vanaf moment één op orde dus we spelen hem nog steeds
Verwijderd
Hoe lang heeft het geduurd voordat de beloofde Co-Op campaign erin gezet werd.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:34:
[...]
Halo Infinite was na release niet slecht nee. Dat mensen teleurgesteld waren in de hoeveelheid content (maps) of de store (die volledig optioneel is), maakte de game niet slecht.
Ik weet ook niet of de hoeveelheid maps nu een reden was om Halo links te laten liggen. Het is een game die je moet liggen en substantieel afwijkt van FPS-games die de laatste 10 jaar populair waren, zoals Fortnite, CoD / Warzone, etc. Halo is in de basis een arena shooter die volledig gefocust is op skill en teamwork. Dat moet je leuk vinden of niet.
Iets was beloofd was tijdens de release.
Gaat niet alleen om de MP maar ook alles wat ze daarbuiten hadden beloofd.
Nu is het inderdaad een leuke game en heb me er een aantal avonden geleden prima mee vermaakt.
Maar, Halo was altijd het parade paardje van X-Box.
DE game waarvoor mensen een x-box zouden kopen.
En, dat is niet gebeurd.
Als een Starfield zo'n zelfde release gaat krijgen als Halo of RedFall.
Dan breekt de hel wel een klein beetje los verwacht ik.
Tijden zijn veranderd en waar Bethesda er met Fallout 76 nog mee weg kwam, zal dat nu niet zo zijn.
Kijk naar CD Project Red. Die konden na de Witcher trilogy niets meer fout doen.
@Timothy3000
Buggy en onspeelbaar zijn 2 verschillende dingen.
Skyrim & Fallout 4 waren buggy.
Fallout 76 was onspeelbaar.
Buggy zullen ze mee wegkomen, en dat is ook prima.
Hoe groter een spel, hoe meer bugs er zullen zijn... niets mis mee.
Onspeelbaar? Dan breekt de hel los.
Oh de ontwikkeling was volgens mij ook een rommeltje. De launch ook met de uitstel die daarna kwam.L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:38:
[...]
Je vergeet splitscreen co-op
Het level playing field van shooters op consoles is echter behoorlijk verandert, en ook de doelgroep die het speelt. Halo 3, het hoogtepunt van de franchise qua populariteit, is uitgekomen in 2007. Call of Duty 4 ook. Daarna heeft CoD jaar op jaar gedomineerd en is de CoD gameplay mainstream geworden. Halo is in mijn optiek dan ook een bepaalde niche in de FPS markt, waarbij ik aangaf dat het je moet liggen. En ik merk dat die gameplay de jonge generatie gamers een stuk minder aanspreekt dan de oude generatie.
Ook als Halo/arena shooters je liggen dan kan je Infinite alsnog niks vindenuchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:34:
[...]
Ik weet ook niet of de hoeveelheid maps nu een reden was om Halo links te laten liggen. Het is een game die je moet liggen en substantieel afwijkt van FPS-games die de laatste 10 jaar populair waren, zoals Fortnite, CoD / Warzone, etc. Halo is in de basis een arena shooter die zich in mijn optiek focust op skill en teamwork. Dat moet je leuk vinden of niet.
Groot Halo fan vanaf het eerste uur, bijna alle boeken gelezen, zelfs nog een levensgroot beeld van Master Chief in huis gehad, maar Halo Infinite vond ik toch echt wel een dieptepunt in de serie. De asymmetrische wapen en voertuig spawns, dezelfde "three lane" design principe in iedere multiplayer map, regelmatige crashes (als enige spel op mijn XSX), FOMO (geen degelijke basis customization meer), vreemde keuzes rondom balancing van wapens/voertuigen, verhaal is weer een reset, etc. Genoeg keuzes die ervoor gezorgd hebben dat ik Halo Infinite heb laten vallen en als slechtste Halo tot op heden zie.
Bungie was niet perfect maar 343i een ramp van een studio.
Ik sluit me voor een groot deel bij je verhaal aan maar heb Infinite (gelukkig) niet laten vallen (deels door @uchiha tijntje z'n enthousiasme en de velen Oldies game nights die we hadden/hebben met andere lui).Caayn schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:44:
[...]
Ook als Halo/arena shooters je liggen dan kan je Infinite alsnog niks vinden
Groot Halo fan van het eerste uur, zelfs nog een levensgroot beeld van Master Chief in huis gehad, maar Halo Infinite vond ik toch echt wel een dieptepunt in de serie. De asymmetrische wapen en voertuig spawns, dezelfde "three lane" design principe in iedere multiplayer map, regelmatige crashes (als enige spel op mijn XSX), FOMO (geen degelijke basis customization meer), vreemde keuzes rondom balancing van wapens/voertuigen, verhaal is weer een reset, etc. Genoeg keuzes die ervoor gezorgd hebben dat ik Halo Infinite heb laten vallen en als slechtste Halo tot op heden zie.
De game is echt wel rechtgetrokken dus wellicht goed om weer eens een poging te wagen. Zeker de 4 vs 4 battles zijn echt tof
Dat kan uiteraardCaayn schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:44:
[...]
Ook als Halo/arena shooters je liggen dan kan je Infinite alsnog niks vinden
Groot Halo fan van het eerste uur, zelfs nog een levensgroot beeld van Master Chief in huis gehad, maar Halo Infinite vond ik toch echt wel een dieptepunt in de serie. De asymmetrische wapen en voertuig spawns, dezelfde "three lane" design principe in iedere multiplayer map, regelmatige crashes (als enige spel op mijn XSX), FOMO (geen degelijke basis customization meer), vreemde keuzes rondom balancing van wapens/voertuigen, verhaal is weer een reset, etc. Genoeg keuzes die ervoor gezorgd hebben dat ik Halo Infinite heb laten vallen en als slechtste Halo tot op heden zie.
Onspeelbaar gaat de game sowieso niet zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:42:
[...]
Hoe lang heeft het geduurd voordat de beloofde Co-Op campaign erin gezet werd.
Iets was beloofd was tijdens de release.
Gaat niet alleen om de MP maar ook alles wat ze daarbuiten hadden beloofd.
Nu is het inderdaad een leuke game en heb me er een aantal avonden geleden prima mee vermaakt.
Maar, Halo was altijd het parade paardje van X-Box.
DE game waarvoor mensen een x-box zouden kopen.
En, dat is niet gebeurd.
Als een Starfield zo'n zelfde release gaat krijgen als Halo of RedFall.
Dan breekt de hel wel een klein beetje los verwacht ik.
Tijden zijn veranderd en waar Bethesda er met Fallout 76 nog mee weg kwam, zal dat nu niet zo zijn.
Kijk naar CD Project Red. Die konden na de Witcher trilogy niets meer fout doen.
@Timothy3000
Buggy en onspeelbaar zijn 2 verschillende dingen.
Skyrim & Fallout 4 waren buggy.
Fallout 76 was onspeelbaar.
Buggy zullen ze mee wegkomen, en dat is ook prima.
Hoe groter een spel, hoe meer bugs er zullen zijn... niets mis mee.
Onspeelbaar? Dan breekt de hel los.
Vrij smal? Je hebt een godsvermogen uitgegeven aan kattenoortjes en skins!uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:47:
[...]
Dat kan uiteraard. Ik denk echter dat dat wel zeker meespeelt voor de populariteit in zijn geheel. En misschien is mijn beeld van Infinite vrij smal, want enige wat ik speel is 4v4 (en tot een tijdje geleden ook alleen maar ranked). Dus verhaal, big team battle, voertuigspawns, etc. heb ik niets mee en kan daar dan inderdaad weinig over zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 23-08-2023 11:52 ]
Ja ik realiseer me goed dat de doelgroep veranderd is, al hebben ze die oude generatie zoals ik ook bewust weggejaagd. Voor mij is Halo toch voornamelijk de campaign en deze samen op de bank kunnen spelen. Online spelen heb ik alleen met Halo 2 en 3 gedaan, was zeker tof, maar zie ik zelf meer als een leuke extra.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
Oh de ontwikkeling was volgens mij ook een rommeltje. De launch ook met de uitstel die daarna kwam.
Het level playing field van shooters op consoles is echter behoorlijk verandert, en ook de doelgroep die het speelt. Halo 3, het hoogtepunt van de franchise qua populariteit, is uitgekomen in 2007. Call of Duty 4 ook. Daarna heeft CoD jaar op jaar gedomineerd en is de CoD gameplay mainstream geworden. Halo is in mijn optiek dan ook een bepaalde niche in de FPS markt, waarbij ik aangaf dat het je moet liggen. En ik merk dat die gameplay de jonge generatie gamers een stuk minder aanspreekt dan de oude generatie.
Halo 4 en 5 waren wel vermakelijk, maar vond ik niet zo goed als de Bungie games. Halo Infinite heeft qua eerste indruk een toffe campaign. Maar ik dacht dat het een goed idee was om te wachten op de splitscreen co-op en toen die belofte niet werd nagekomen was voor mij de interesse weg. Wie weet ooit.
Mijn kattenoortjes zijn super cute. En mijn laatste skin is super cool!D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:51:
[...]
Vrij smal? Je hebt een godsvermogen uitgegeven aan kattenoortjes en skins!Door mensen als jij kan zo'n indy developer blijven bestaan!
:strip_exif()/f/image/1kJSClCROmjKxo3cv8sX4bxC.jpg?f=fotoalbum_large)
@Caayn Je bent altijd welkom om eens mee te spelen in de Oldies club
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2023 12:15 ]
Ik denk dat echte game journalisten juist heel kritisch naar deze game gaan kijken, omdat MS (en Bethesda) wel wat te bewijzen heeft deze generatie. Halo Infinite en Redfall waren ook grote troeven voor MS en we hebben gezien hoe het met die games is vergaan. Halo had een jaar reparatie tijd nodig en was alsnog niet de game die het volgens velen moest zijn en Redfall is volledig kapot.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Starfield zou idd zomaar eens de volgende No Man's Sky kunnen worden. Ook al is dat nu een goede afgewerkte game, die tijd krijgt MS met Starfield niet. Ergens vewacht ik wel dat Starfield een goede game wordt, omdat een ezel zich niet drie keer aan dezelfde steen stoot.
Edit: wat me wel wat zorgen baart, hoeveel echte gameplay hebben we van Starfield gezien? Best weinig, of heb ik gewoon niet goed opgelet?
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 23-08-2023 12:01 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Mijn excuses als dat zo overkwam.
Playstation, Xbox, PC.
Op elk platform word je doodgegooid met titels die half compleet zijn om vervolgens een roadmap
te krijgen van 3 jaar om de game te leveren die tijdens de release beloofd was.
Enige wat ik een beetje bedoelde te zeggen is dat X-Box een WIN nodig heeft.
Een echte knaller van een titel die vanaf moment 1 fantastisch is en geen problemen heeft.
Want de meeste mensen geven een spel 1 kans.
Als het niet werkt gaan ze door naar de volgende game en is het klaar.
Gamers zijn klaar met incomplete games en laten dat ook heel goed merken tegenwoordig. (eindelijk.)
Dat bedoel ik met Bethesda kan zich niet nog een Fallout 76 permiteren.
Je krijgt simpelweg de tijd niet meer om iets te repareren.
Is dat zo? Hoe merk je dat dan? Want volgens mij wordt er gewoon nog volop gepreordered, DLC gekocht en worden halfbakken games nog volop door fans verdedigd.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:01:
Gamers zijn klaar met incomplete games en laten dat ook heel goed merken tegenwoordig. (eindelijk.)
In welk opzicht laten gamers dat merken dan? Ik heb het gevoel dat er in dat opzicht al die jaren niks veranderd is. Er wordt nog steeds massaal gepre-orderdVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:01:
Dat bedoel ik met Bethesda kan zich niet nog een Fallout 76 permiteren.
Je krijgt simpelweg de tijd niet meer om iets te repareren.
Ja eens. Het lijkt wel of we het prima vinden, aangezien er steeds meer buggy meuk op de markt komt. De games verkopen toch wel. In hele schrijnende gevallen zie je nog wel eens collectieve cashbacks of het weren van een game in eshops zoals bij Cyberpunk en batman arkham knight op de PC.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:04:
[...]
Is dat zo? Hoe merk je dat dan? Want volgens mij wordt er gewoon nog volop gepreordered, DLC gekocht en worden halfbakken games nog volop door fans verdedigd.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Volgens mij is er genoeg gameplay te zien. Maar je wilt natuurlijk ook niet dingen gaan spoilen. Leuker om die dingen zelf te ontdekken als de game uit is. Het is in ieder geval niet zo dat ze iets te verbergen hebben gezien de review codes ook al uitgedeeld zijn.Hulleman schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:58:
Edit: wat me wel wat zorgen baart, hoeveel echte gameplay hebben we van Starfield gezien? Best weinig, of heb ik gewoon niet goed opgelet?
Maar goed, nooit verkeerd om eerst de reviews af te wachten voordat je de game koopt.
Daar zit toch tot een dag voor release dat embargo op?L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:41:
[...]
Het is in ieder geval niet zo dat ze iets te verbergen hebben gezien de review codes ook al uitgedeeld zijn.
Een dag voor de early access. Een week voor “normale” release.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:49:
[...]
Daar zit toch tot een dag voor release dat embargo op?
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2023 12:50 ]
Ik zie deze reactie steeds terug komen, waarom ben je daar zo bang voor? Ik begrijp het nietZorroberner schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:51:
Met Starfield vrees ik vooral voor die vele planeten.
Als ze niet goed aangeven waar wel en niet wat te doen is wordt het een oeverloos gereis. ;PL23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:52:
[...]
Ik zie deze reactie steeds terug komen, waarom ben je daar zo bang voor? Ik begrijp het niet
Dat is waar. Maar krijg bij de reacties steeds het gevoel dat ze die honderden planeten ook daadwerkelijk allemaal moeten gaan verkennen. Ik zie het meer als optioneel en keuze vrijheid. Doen waar je zin in hebt.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:53:
[...]
Als ze niet goed aangeven waar wel en niet wat te doen is wordt het een oeverloos gereis. ;P
Is er geen waardevolle content te vinden dan? Ik heb geen idee. Lijkt me dat qua grondstoffen alle planeten interessant kunnen zijn als je daar in de buurt bent. Wellicht kan je het zelf waardevol maken door er een ruimtebasis te bouwen.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:56:
Ik snap niet zo goed wat een planeet in het spel doet als er geen waardevolle content te vinden valt.
Vind ik een mooi uitgangspunt. Ik zelf ben in games niet zo creatief, geef mij lekker een opdracht en ik doe het. Maar wat ik moeilijk vind zijn zaken die ik als filler content kan zien. En het hebben van vele planeten zonder daadwerkelijke inhoud doet mij vrezen voor filler content. Ik heb het liefst een mooi verhaal met een vast doel voor elke plaats/object. Zoals RDR 2, elk plaatsje zit een verhaal achter, een betekenis. Mijn angst is met zoveel planeten dat ik veel tijd kwijt ben aan weinig tegenkomen of dat er alleen maar gegeneerde content zit. Ik heb soms weinig tijd om te gamen, en ik doe er dan het liefst iets uhm hoe zeg je dat, duidelijks mee dat ik iets bereik. Met originele Mass Effect had ik dat dan weer wel, beperkt aantal (lege planeten), maar overal was een vaste sidequest.L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:58:
[...]
Is er geen waardevolle content te vinden dan? Ik heb geen idee. Lijkt me dat qua grondstoffen alle planeten interessant kunnen zijn als je daar in de buurt bent. Wellicht kan je het zelf waardevol maken door er een ruimtebasis te bouwen.
Het kan nooit dat alle die planeten goeie content hebben. En je kunt niet zelf vliegen toch? Dus je stapt je schip in, laadtijd, landt op een lege planeet waar wellicht wat resources te vinden zijn, stapt weer terug, laadtijd etc. Ik zie de lol daar niet echt van in. Dan liever net als in Outer Worlds alleen planeten waar echt wat te doen is.L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:58:
[...]
Is er geen waardevolle content te vinden dan? Ik heb geen idee. Lijkt me dat qua grondstoffen alle planeten interessant kunnen zijn als je daar in de buurt bent. Wellicht kan je het zelf waardevol maken door er een ruimtebasis te bouwen.
Wil je je focussen op main story line, dan kan dat en laat je al die planeten links liggen. Wil je juist een “economie” starten dan ga je planeten “koloniseren” en minen. De keuze is net zoals in al die Bethesda games aan jezelf.
Hetzelfde geldt voor het bouwen van settlements en schepen. Het zal in een quest naar voren komen om te laten zien dat het kan en daarna is het aan jezelf om te bepalen of je daar uren in wilt stoppen of niet.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2023 13:06 ]
Ik verwacht dat elke planeet interessant is en tot een zekere mate genoeg te doen is, maar dat het niet interessant zal zijn om alle planeten te verkennen omdat het dan repetitief zal worden.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:01:
[...]
Het kan nooit dat alle die planeten goeie content hebben. En je kunt niet zelf vliegen toch? Dus je stapt je schip in, laadtijd, landt op een lege planeet waar wellicht wat resources te vinden zijn, stapt weer terug, laadtijd etc. Ik zie de lol daar niet echt van in. Dan liever net als in Outer Worlds alleen planeten waar echt wat te doen is.
Ik denk overigens dat je prima kan focussen op de planeten waar grote steden zijn. Dan ben je qua speeluren ook zo 100 uur verder. Laat je die extra planeten voor wat het is.
Inderdaad, die keuze vrijheid maken de Bethesda games juist zo uniek. Het kan, maar is op zich niet de bedoeling om alles te gaan verkennen en voltooien.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:02:
Het is maar wat je wil zoeken in de game. Net zoals in Fallout en Skyrim.
Wil je je focussen op main story line, dan kan dat en laat je al die planeten links liggen. Wil je juist een “economie” starten dan ga je planeten “koloniseren” en minen. De keuze is net zoals in al die Bethesda games aan jezelf.
Mocht ik hem ooit gaan spelen (mits 60fps patch) dan hoop ik iig niet dat je al die planeten afmoet om echt sidequests te vinden maar dat het duidelijk is op welke planeten je quests kan vinden.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:02:
Het is maar wat je wil zoeken in de game. Net zoals in Fallout en Skyrim.
Fallout 76 was dan slecht ontvangen, inmiddels is het (net als een No Man's) een prima draaiende game, maar verhaaltechnisch is het inderdaad een 'rode lijn' door de hele game, waarbij je de helft niet mee krijgt en zijn allemaal eigen keuzes/NPC's die je tegenkomt die de sidequests geven, zo'n style zou ik meer dan prima vinden. NPC ergens bij de rode lijn zegt 'oh daar en daar zit mijn broer, kan je kijken hoe het met hem gaat'? En op die plek krijg je dan hele sidequest story.L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:04:
[...]
Inderdaad, die keuze vrijheid maken de Bethesda games juist zo uniek. Het kan, maar is op zich niet de bedoeling om alles te gaan verkennen en voltooien.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2023 13:07 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zie geen reden waarom dat niet zo zou zijn? Je zal tijdens het spelen van de main quest mensen leren kennen en spreken en die vertellen dan over een side quest die je optioneel kan gaan doen. Zo werkt het in ieder geval in de voorgaande Bethesda games.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:05:
[...]
Mocht ik hem ooit gaan spelen (mits 60fps patch) dan hoop ik iig niet dat je al die planeten afmoet om echt sidequests te vinden maar dat het duidelijk is op welke planeten je quests kan vinden.
Volgens mij wordt er duidelijk aan gegeven welke planeten leven bevat en welke planeten enkel nuttig zijn voor resources. En die resources zijn weer nodig voor het geval je een crafter wilt zijn die unieke wapens of items wil maken. En zo zullen er wel meer gameplay loops zijn die optioneel zijn.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:05:
[...]
Mocht ik hem ooit gaan spelen (mits 60fps patch) dan hoop ik iig niet dat je al die planeten afmoet om echt sidequests te vinden maar dat het duidelijk is op welke planeten je quests kan vinden.
Het zal me niet verbazen als er op planeten wat verstopte sidequests gaan zijn. Dat is als questcompletionist killing.L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:06:
[...]
Ik zie geen reden waarom dat niet zo zou zijn? Je zal tijdens het spelen van de main quest mensen leren kennen en spreken en die vertellen dan over een side quest die je optioneel kan gaan doen. Zo werkt het in ieder geval in de voorgaande Bethesda games.
Maar goed ik ben Bethesda games ook niet gewend. Ik ga het proberen als één groot avontuur te zien waarbij niks moet en alles mag.
Dan speel je toch de main quest van 40 uur? In dat opzicht hebben alle Bethesda games filler content, maar in de basis hebben de Bethesda games een behoorlijk aantal unieke main quests en side quests waar je lang zoet mee bent.Zorroberner schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:01:
[...]
Vind ik een mooi uitgangspunt. Ik zelf ben in games niet zo creatief, geef mij lekker een opdracht en ik doe het. Maar wat ik moeilijk vind zijn zaken die ik als filler content kan zien. En het hebben van vele planeten zonder daadwerkelijke inhoud doet mij vrezen voor filler content. Ik heb het liefst een mooi verhaal met een vast doel voor elke plaats/object. Zoals RDR 2, elk plaatsje zit een verhaal achter, een betekenis. Mijn angst is met zoveel planeten dat ik veel tijd kwijt ben aan weinig tegenkomen of dat er alleen maar gegeneerde content zit. Ik heb soms weinig tijd om te gamen, en ik doe er dan het liefst iets uhm hoe zeg je dat, duidelijks mee dat ik iets bereik. Met originele Mass Effect had ik dat dan weer wel, beperkt aantal (lege planeten), maar overal was een vaste sidequest.
Sense of space.Timothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:56:
Ik snap niet zo goed wat een planeet in het spel doet als er geen waardevolle content te vinden valt.
Net zoals je van de verre horizon in een game een soort texture/skybox kan maken, of effectief bereikbare wereld en dat wat je ziet ook 'echt' de game is.
Onbewust ervaar je dat wel, en minder als een soort 'fake wereld met hekjes rond'
Het lijkt me vooral irritant als er dan een enorme reistijd zit om een simpele side quest af te ronden. Dat had ik bij Lego Star Wars The Skywalker Saga. Die heb ik 100% uitgespeeld en dat is geen goed ideeTimothy3000 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:09:
[...]
Het zal me niet verbazen als er op planeten wat verstopte sidequests gaan zijn. Dat is als questcompletionist killing.
Bij Bethesda games speel ik sowieso nooit alle quests uit. En bij Starfield is dat qua het behalen van alle achievements ook niet nodig.
Ik was in de veronderstelling dat we vanavond de show van Xbox hadden ? Of was dat dan gisteravond ?uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:28:
Day 1
- Starfield
- Diablo IV
- 33 Immortals
- Phil Spencer Interview
- Age of Empires IV
- Forza Motorsport
- Jusant
- Alan Wake 2
- Party Animals
- Dungeons of Hinterberg
- PAYDAY 3
- Still Wakes The Deep
- Towerborne
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Forza Motorsport Gameplay on Xbox Series X @ #Gamescom
— HazzadorGamin, Dragon of Dojima (@HazzadorGamin) 23 augustus 2023
via @ForzaErwin84 https://t.co/0c03rnXJ1W pic.twitter.com/77CuTiQ7DC
Video in de tweet.
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 23-08-2023 13:50 ]
Er is niet iets als de E3 showcase specifiek voor Xbox. Er is 1 algemene show en dat was die van gisteren volgens mij. Om 4 uur begint vandaag de stream met de inhoud die ik postejustifire schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:46:
[...]
Ik was in de veronderstelling dat we vanavond de show van Xbox hadden ? Of was dat dan gisteravond ?
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2023 15:43 ]
Starfield zal nooit tegenvallen, maar reviewers gaan het ondanks de eventuele grote fouten tienen geven? Dan valt het toch niog steeds tegen voor de gamers?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Maar, goed of slecht.
Starfield kan nog steeds allebei de kanten opvallen. Op een gegeven moment kom je op een punt dat de game is wat het is. Dan kan je nog een beetje poetsen, maar niet de basics aanpassen in 1 jaar bv. Dan moet je het uitbrengen en hopen dat het redelijk ontvangen wordt. Het kan ook gewoon steengoed zijn en daar hopen we op natuurlijk.
Veel lege planeten en de meeste planeten met 1 of 2 outposts zou ik geen probleem vinden. Realistischer dan elke planeet volgooien met settlements. Als je naar ons stelsel kijkt dan zou er zelfs als het kon niet op elke planeet een settlement staan. Veel planeten zijn onleefbaar of gewoon economisch niet interessant.
Ik hoop gewoon dat het in de basis een goed spel is met iets minder bugs dan we gewend zijn van Bethessa en de rest zal de mod community dan wel oplossen.
Damn, wat stom joh. Hoe kom ik daar dan bij ?uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:00:
[...]
Er is niet iets als de E3 showcase specifiek voor Xbox. Er is 1 algemene show en dat was die van gisteren volgens mij. Om 4 uur begint vandaag de stream met de inhoud die ik poste
[Afbeelding]
Gisteren heel de zooi geskipped omdat ik dacht dat we vanavond een xbox show kregen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Haha geen idee.justifire schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:51:
[...]
Damn, wat stom joh. Hoe kom ik daar dan bij ?![]()
Gisteren heel de zooi geskipped omdat ik dacht dat we vanavond een xbox show kregen
@justifire Korte trailer van Lords of the fallen. Zie YouTube: Lords of the Fallen - Official Extended Story Trailer | gamescom 2023
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2023 16:58 ]
Helaas nog steeds statisch publiek, en wat een extreme motion blur!devilsnight schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:50:
Ik heb nooit veel met FM gehad, maar dit ziet er toch puik uit zeg. Een duidelijke verbetering tov de eerdere beelden.
[Twitter]
Video in de tweet.
Is Lords of the Fallen wel langs gekomen gisteren ?uchiha tijntje schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:52:
[...]
Haha geen idee.Je hebt gisteren ook weinig gemist trouwens. De streams zijn trouwens voornamelijk interviews met de devs van de games die genoemd zijn. Met diverse gameplay beelden er tussendoor gegooid.
:strip_exif()/f/image/QC2iTH2g2AshStSyQm8X44LZ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.purexbox.com/...icks-and-impulse-triggers
Volgens mij kent deze controller juist wel heel erg veel stickdrift…. want de linkerstick zit 3 centimeter van de goede plek afjustifire schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:01:
Hyperkin Hall Effect Controller, aparte layout![]()
[Afbeelding]
https://www.purexbox.com/...icks-and-impulse-triggers
Gisteren Sniper Elite 4 gekocht voor 6,99 maar zag vandaag dat de Digital Deluxe versie inclusief alle DLC 9,99 kost.
Net dus online een refund aangevraagd en serieus 1 minuut later een mail van Paypal dat er een bedrag is teruggestort gevolgd door een mail van Microsoft met de melding dat het is goedgekeurd.
XBL: MRE Inc
[ Voor 31% gewijzigd door drakiesoft op 23-08-2023 18:22 ]
Graag gedaan 😂L23 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:28:
@drakiesoft Alleen de interview hier delen was ook prima hoor.
Starfield setup, ik denk meer voor pc, want Xbox doet geen breedbeeld
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 43% gewijzigd door drakiesoft op 23-08-2023 18:46 ]
Ook meer een post voor een ander topic. Je zou kunnen kappen met trollen. Voor een dag. Kijken of het je bevalt.drakiesoft schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:44:
[...]
Graag gedaan 😂
Starfield setup, ik denk meer voor pc, want Xbox doet geen breedbeeld
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ja zeker.NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:11:
Als je Game Pass Ultimate hebt, kun je dan de Starfield Digital Premium Edition upgrade kopen?
Normaal werkt dat prima. Bij Forza Horizon in elk geval wel.NotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:11:
Als je Game Pass Ultimate hebt, kun je dan de Starfield Digital Premium Edition upgrade kopen?
- G_Dragon
Ja wij hebben hem net voor €20,29 gekocht bij Eneba, krijgen de key op releasedag (1-9-2023). Dan even VPN aan naar Turkije en activeren die hapNotSoSteady schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:11:
Hopelijk midnight, maar meestal rond de ochtend/ Lunchtijd.G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:16:
[...]
Ja wij hebben hem net voor €20,29 gekocht bij Eneba, krijgen de key op releasedag (1-9-2023). Dan even VPN aan naar Turkije en activeren die hap
Maarja is de savings wel waard.
[ Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 23-08-2023 19:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/xhtEc4cJwzI8W6zvsATL4ylX.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zDH1HlCGrubt18vnIdWe22Xg.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DhuZTwIY9iKipX44hT1iYkrh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/CVACM8KZ84CyY6OPSm5Hvt2l.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ajj3hPHkUrMZKKoPDVzYSWkS.jpg?f=fotoalbum_tile)