Goed om te horen!G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:12:
@NightShadow22 Ik heb mijn fysieke Dead Island 2 verkocht en van dat geld Dead Island 2 (€28,28) en de Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition (€16,06) digitaal gehaald voor een bedrag van €44 euro. Echt goedkoop via die site zeg!
Ik heb een wrap op mijn XSX en heb 0 last van koeling problemen. De gaten blijven gewoon open en blaast niet merkbaar harder als daarvoor.drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:13:
Phil had schijnbaar al prototypes van die wrappes op z'n shelve staan in 2021
Ik vind het overigens helemaal niks. Kan me ook niet voorstellen dat dit goed is voor de koeling.
[Afbeelding]
Het komt idd een beetje over als zo'n plaat die je op je bureau legt, maar dan met vouwen er in. De praktijk zal het uitwijzen hoe mooi of lelijk het gaat zijn. Moet namelijk wel dun zijn zodat je niet echt kan zien dat het een wrap is. Maar als je dun wil, zal dat ook weer van invloed zijn op de stevigheid.Donstil schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:43:
[...]
Best wel cool ja, alleen zien zulke zaken er altijd een stuk minder naadloos uit dan op de renders helaas.
[...]
Ooh deze had ik nog niet gezien. Hierop wel een pass voor mij.
Oogt van dat soort "zachte" plastic, niet echt fraai voor de woonkamer
Er zullen tzt wel genoeg unboxing en gebruik video's komen die exact laten zien wat voor materiaal het is, hoe dik het is en of het mooi is om er om heen te doen. Al blijft het voor iedereen een kwestie van smaak.
Heb zelf mijn Series X via Ali Express wrapachtige stickers voorzien van een witte skin. Dat waren 3 aparte vellen en echt aansluitend krijg je het dan niet, althans in elke hoek zie ik nog een milimeter zwart er tussen. Het staat wel netjes, maar echt 100% aansluitend lukt niet echt.
XBL: MRE Inc
Zo'n witte wrap op een zwarte console met dat groene kleurtje bij de ventilator vind ik er wel erg goedkoop uitzien. Ik had zelf toch gehoopt op een hele witte console met een aangepast kleurtje in de fan exhaust, zoals bij de Halo Infinite LE console: rood of goud was denk ik hier wel mooi geweest.L23 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 18:17:
[...]
Grappig. Al zou je voor Starfield dan een witte Xbox Series X moeten hebben. Ik zie dat ze 45 euro kosten, dat heb ik er niet voor over.
Hetzelfde succes als de Xbox 360 faceplates?
Nieuws over de abk merger.
Cloud spul via ubisoft in de uk.
Hebben wij geen last van dus.
https://blogs.microsoft.com/on-the-issues/2023/08/21/microsoft-activision-restructure-acquisition/
https://blogs.microsoft.com/on-the-issues/2023/08/21/microsoft-activision-restructure-acquisition/
Ja zal wel meevallen, maar blijft lelijk. Ik heb hem trouwens op z'n kant liggen. Maken ze dan ook een versie voor liggende Xbox?loki504 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 06:10:
[...]
Ik heb een wrap op mijn XSX en heb 0 last van koeling problemen. De gaten blijven gewoon open en blaast niet merkbaar harder als daarvoor.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 22-11 17:04
Nieuwe deals!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3zp7mQDrbMTek76Vu9zmNlXA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3zp7mQDrbMTek76Vu9zmNlXA.jpg?f=user_large)
"Klik op de afbeelding voor de deals"
[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 22-08-2023 09:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dan volgend jaar zeker Ubisoft overnemen?drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:35:
- G_Dragon
Gisteren spontaan het spel Astroneer geïnstalleerd omdat vrienden het aan het spelen waren en vroegen of ik mee wou doen, in het begin wist ik het niet zo want moest heel erg wennen maar na een uurtje spelen werd het steeds leuker, het is best goed en grappig bedacht.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Achteraf toch niet.drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:13:
Phil had schijnbaar al prototypes van die wrappes op z'n shelve staan in 2021
Ik vind het overigens helemaal niks. Kan me ook niet voorstellen dat dit goed is voor de koeling.
[Afbeelding]
https://twitter.com/Shpes...-streaming-rights%2F16808
Hopelijk krijgen we snel een video te zien, ben wel benieuwd hoe het er echt uit ziet.
Zo lees ik het niet. Volgens mij alle ABK games in cloud verloopt via in ieder geval via Ubisoft. Wereldwijd. Wellicht dat Ms ook streaming mag aanbieden van ABK games maar dat is mij nog onduidelijk.drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:35:
Het is nog allemaal onduidelijk vind ik
Hopelijk in ieder geval snel van dit geneuzel af nu.
Ik zal cloud in ieder geval niet missen nu ik de Rog Ally heb
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2023 10:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lijkt idd wereldwijd te zijn.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:55:
[...]
Zo lees ik het niet. Volgens mij alle ABK games in cloud verloopt via in ieder geval via Ubisoft. Wereldwijd. Wellicht dat Ms ook streaming mag aanbieden van ABK games maar dat is mij nog onduidelijk.
Maar heeft Ubisoft überhaupt cloudgaming?
Ik kan er niks over vinden behalve dat ze gebruik hebben gemaakt van googles Stadia en Amazon's Luna.
Wellicht gaan ze het aanbieden via Azure en dan is het cirkeltje weer rond.
Zoals ik het lees, geldt dit voor de gehele EU, niet enkel de UK.drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:35:
Ubisoft wordt in de UK een soort van licentiebeheerder voor ABK cloud games. En krijgt binnen de EU ook gelijk een cloud licentie. Microsoft krijgt wel automatisch een licentie om O.a. aan hun verplichtingen richting Nvidia, Boosteroid, etc. te voldoen.
https://www.reuters.com/t...=64e462d6eda97d0001111f7a
https://www.gov.uk/cma-ca...ing-rights-merger-inquiry
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 22-08-2023 10:28 ]
Je kan die dingen juist supergoed in de vriezer gooien en wisselen als ze opgewarmd zijn.drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:13:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Reactie van iemand op XboxEra over die wraps/covers.Donstil schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:43:
[...]
Best wel cool ja, alleen zien zulke zaken er altijd een stuk minder naadloos uit dan op de renders helaas.
[...]
Ooh deze had ik nog niet gezien. Hierop wel een pass voor mij.
Oogt van dat soort "zachte" plastic, niet echt fraai voor de woonkamer
I read an impression that said that it looked high quality because each element has a different feel and texture to it. Some parts are glossy, some parts are matte.
For this reason I can understand the higher price.
This sort of construction also allows for embossed elements as well, if you think about it.
- G_Dragon
Immortals of Aveum | Reviews
9 - Press Start
8.5 - GamingTrend
8 - IGN
8 - PSX Brasil
8 - Game Informer
7 - TechRaptor
7 - Shacknews
6 - Push Square
5 - Gamespot
5 - Metro GameCentral
4/5 - GGRecon
4/5 - GamesHub
3/5 - VG247
2/5 - Eurogamer
Metacritic: 68
Opencritic: 72
- G_Dragon
Waarom hebben ze deze toch geannuleerd... Echt zonde helemaal nu je dit leest:
Immortals: Fenyx Rising 2 was mix van Elden Ring en Wind Waker
Immortals: Fenyx Rising 2 was mix van Elden Ring en Wind Waker
Grapjasjustifire schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Je kan die dingen juist supergoed in de vriezer gooien en wisselen als ze opgewarmd zijn.
Ja deed me al denken aan wijnkoelers etc.
Dat maakt het idd nog lelijker, nee dit soort onzin moeten ze echt mee stoppen.
Tja, niemand verplicht je, ze 'moeten' helemaal niets. Dit gaat niet te koste van iets anders (projectje van wat designers bij microsoft) en is leuk voor wie ze wil. Niemand staat met een pistool op je gericht om ze te kopen en gebruiken, toch?drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:51:
[...]
Grapjas
Ja deed me al denken aan wijnkoelers etc.
Dat maakt het idd nog lelijker, nee dit soort onzin moeten ze echt mee stoppen.
Het is ook niet echt iets wat ik zou kopen (niet omdat ze te duur zijn, wat is 40 euro tegenwoordig nog, dit is echt wel andere kwaliteit dan Ali Express hoesjes bij de gsm accessoire winkel...).
Dat gezeur over de prijs snap ik dan ook echt niet.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je custom wraps kunt vinden op een Ali Express bijvoorbeeld nadat de officiële zijn uitgekomen. Er zouden dan nog wel eens hele leuke en betaalbare opties kunnen komen.
Er zal vast een markt voor zijn, net als die lelijke telefoonhoesjes. Dan heb je een prachtige telefoon, maar zul je hem nooit zien. In plaats daarvan zie je lelijke klephoesjes met pasjes er in.Amos_x schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:57:
[...]
Tja, niemand verplicht je, ze 'moeten' helemaal niets. Dit gaat niet te koste van iets anders (projectje van wat designers bij microsoft) en is leuk voor wie ze wil. Niemand staat met een pistool op je gericht om ze te kopen en gebruiken, toch?
Dus nee ik vind het niks zo'n condoom om je console. Maar goed het is maar een mening.
🚨UPDATE🚨
— The Starfield Countdown (Count) (@Starfield_Count) 22 augustus 2023
There are copies out in the wild so be sure to avoid any #Starfield/gaming communities if you don't want spoilers. pic.twitter.com/7o94ff2AOB
Iemand heeft nda verbroken en er is dus starfield footage in het wild. Dus wees gewaarschuwd! Ik kan dit ook niet echt begrijpen waarom je dit zou willen doen.
Clicks, clicks everywhere...drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:04:
[Embed]
Iemand heeft nda verbroken en er is dus starfield footage in het wild. Dus wees gewaarschuwd! Ik kan dit ook niet echt begrijpen waarom je dit zou willen doen.
Hier kun je het wel goed zien;devilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:52:
[...]
Achteraf toch niet.
https://twitter.com/Shpes...-streaming-rights%2F16808
Hopelijk krijgen we snel een video te zien, ben wel benieuwd hoe het er echt uit ziet.
this is how the new Xbox Series X console wraps attach to a console. More details here: https://t.co/WbFqat23wO pic.twitter.com/B14zY7LeAZ
— Tom Warren (@tomwarren) 21 augustus 2023
Voor de liefhebbers van Gamescom.
Meneer Keighley vertelt hoe je dat het beste kan kijken.
Here's how to watch @gamescom Opening Night Live today at 8p CET/7p BST/2p ET/11a PT:
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 22 augustus 2023
YouTube: https://t.co/keIaPv4g62
Twitch: https://t.co/yCVvb4JhtG
Twitter(X): https://t.co/8RyYRC92Fd
Dit heb ik helemaal gemist, jammer om te zien dat deze is geannuleerd. Vond deel 1 echt super tof.
PS/XBL: Nogne
- G_Dragon
Misschien ook leuk voor in het [2023] Gamescom topicdrakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:49:
Voor de liefhebbers van Gamescom.
[Embed]
- G_Dragon
Mee eens, wij hebben ons echt heel erg vermaakt met het eerste deel en zitten nu in game+.Nogne schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:31:
[...]
Dit heb ik helemaal gemist, jammer om te zien dat deze is geannuleerd. Vond deel 1 echt super tof.
Daar ben ik zelf nog niet mee begonnen, maakt dat de replay een stuk leuker? Heb nu weer Grounded opgepakt nav alle mooie plaatjes en ervaringen in het Grounded topic, en volgende maand komt Starfield dus dan ben ik ook wel even zoet.G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:52:
[...]
Mee eens, wij hebben ons echt heel erg vermaakt met het eerste deel en zitten nu in game+.
PS/XBL: Nogne
Iemand op XboxEra had de footage gekeken en het enige wat ie zei was dat third person movement er echt fantastisch uit ziet, een hele grote verbetering tov hun vorige games en hij vond het zelf nog beter dan wat we zagen tijdens de Direct. Ook 0 framedrops zei hij, Interesting.drakiesoft schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:04:
[Embed]
Ik ben een hele grote fan van third person camera in BGS games, dus dit doet me gigantisch deugd. Al zag het er sowieso al erg tof uit tijdens de Direct. Ik zal veel in die camera view gaan spelen gok ik, zeker omdat het nog draaglijker is dan First person met 30fps.
Yup. Als het precies zo is als op de render wil ik het Starfield design wel overigens.
Eerst maar eens foto's afwachten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb de footage ook gezien (linkje in het starfield topic) en ziet er inderdaad wel erg goed uit.devilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Iemand op XboxEra had de footage gekeken en het enige wat ie zei was dat third person movement er echt fantastisch uit ziet, een hele grote verbetering tov hun vorige games en hij vond het zelf nog beter dan wat we zagen tijdens de Direct. Ook 0 framedrops zei hij, Interesting.
Ik ben een hele grote fan van third person camera in BGS games, dus dit doet me gigantisch deugd. Al zag het er sowieso al erg tof uit tijdens de Direct. Ik zal veel in die camera view gaan spelen gok ik, zeker omdat het nog draaglijker is dan First person met 30fps.
En dat zijn codes die je in de EU/Global kunt gebruiken?G_Dragon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:12:
@NightShadow22 Ik heb mijn fysieke Dead Island 2 verkocht en van dat geld Dead Island 2 (€28,28) en de Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition (€16,06) digitaal gehaald voor een bedrag van €44 euro. Echt goedkoop via die site zeg!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nee verzilveren op de desktop met vpn Turkije / Argentinie en vervolgens kan je ze gewoon normaal op je console spelen.Hulleman schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
En dat zijn codes die je in de EU/Global kunt gebruiken?
Op dezelfde manier dus als buitenlandse gamepass/Live gold activeren. Interessant. Die Argentijnse codes zijn wel echt dirt cheap zeg.NightShadow22 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:16:
[...]
Nee verzilveren op de desktop met vpn Turkije / Argentinie en vervolgens kan je ze gewoon normaal op je console spelen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Is er ook ergens Egypte credits te krijgen trouwens? Want de upgrade voor Starfield is daar maar 7,- (omgerekend)
- G_Dragon
Nee Turkse codes waarbij je wel een VPN moet gebruiken, want anders werken ze niet.Hulleman schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:12:
[...]
En dat zijn codes die je in de EU/Global kunt gebruiken?
Ik heb nu sinds een maandje een soundbar, eindelijk eentje gevonden die niet perse een subwoofer nodig heeft. Die echt een goed sterke bass kan produceren zonder sub. Nou, holy shit, het is absurd hoe goed de bass is van alleen de soundbar. Ik zette een scène van A Quiet Place 2 aan, wist niet wat ik hoorde. Alsof er al een subwoofer in die soundbar zit.
Met RDR2 ook immens genieten, helemaal als je ook de boel uitbreid met surround speakers. Ik hoor echt alles om me heen, natuurgeluiden zoals de wind, bomen/bosjes die in de wind bewegen, wilde dieren. Het moeras ingaan met al die krokodillen is echt een fantastische ervaring.
Voor een top deal de Harman Kardon Citation multibeam 1100 kunnen vinden. Na een hele zooi aan soundbars getest te hebben is dit voor mij de winnaar. Bij alle andere bars had ik een subwoofer nodig, en een sub in een portiekwoning is al gauw overkill en ben je echt je buren tot last. Dat is iets wat ik niet wil.
Ik heb de Xbox op 5.1 uncompressed staan, heerlijk geluid.
Met RDR2 ook immens genieten, helemaal als je ook de boel uitbreid met surround speakers. Ik hoor echt alles om me heen, natuurgeluiden zoals de wind, bomen/bosjes die in de wind bewegen, wilde dieren. Het moeras ingaan met al die krokodillen is echt een fantastische ervaring.
Voor een top deal de Harman Kardon Citation multibeam 1100 kunnen vinden. Na een hele zooi aan soundbars getest te hebben is dit voor mij de winnaar. Bij alle andere bars had ik een subwoofer nodig, en een sub in een portiekwoning is al gauw overkill en ben je echt je buren tot last. Dat is iets wat ik niet wil.
Ik heb de Xbox op 5.1 uncompressed staan, heerlijk geluid.
Ja klopt, en de Turkse vaak nog goedkoper! en ja zoals Gp/Live/ Gold echt piece of cakeHulleman schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:20:
[...]
Op dezelfde manier dus als buitenlandse gamepass/Live gold activeren. Interessant. Die Argentijnse codes zijn wel echt dirt cheap zeg.
Die heb je al een tijdje hoordevilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:58:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je custom wraps kunt vinden op een Ali Express bijvoorbeeld nadat de officiële zijn uitgekomen. Er zouden dan nog wel eens hele leuke en betaalbare opties kunnen komen.
https://de.aliexpress.com...a965cd4a9cc876e884e601a53
Vooral benieuwd naar Stalker 2 vanavond.... Kom maar op met die release date!
Wacht, zowel de ONL als Xbox show vandaag? Daaaaamn.NightShadow22 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:46:
[...]
Vooral benieuwd naar Stalker 2 vanavond.... Kom maar op met die release date!![]()
Ah, decals. Soort van stickers dus. Wel cool, maar ik zou echt graag van die wraps willen zien met allerlei soorten designs.loki504 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:40:
[...]
Die heb je al een tijdje hoor
https://de.aliexpress.com...a965cd4a9cc876e884e601a53
[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 22-08-2023 16:51 ]
Ik geloof het niet , maar omdat ze het hadden over updates van bestaande games en weinig nieuwe games hoop ik m al op opening night te zien.devilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:49:
[...]
Wacht, zowel de ONL als Xbox show vandaag? Daaaaamn.
Morgen is de Xbox showcase om 20:30 dus denk inderdaad dan morgen pas
[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 22-08-2023 16:52 ]
Het zou wat zijn als Stalker 2 gewoon echt in december uitkomt, zoals een bepaalde retailer beweert.NightShadow22 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:51:
[...]
Ik geloof het niet , maar omdat ze het hadden over updates van bestaande games en weinig nieuwe games hoop ik m al op opening night te zien.
Morgen is de Xbox showcase om 20:30 dus denk inderdaad dan morgen pas
Man wat een game jaar joh!
Zou echt super dik zijn! en inderdaad wat een jaar!, Die retailer heeft het overigens wel al ontkracht bleek een typo te zijn las ik net in een ander artikel.devilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:58:
[...]
Het zou wat zijn als Stalker 2 gewoon echt in december uitkomt, zoals een bepaalde retailer beweert.
Man wat een game jaar joh!
Maar omdat hij ook speelbaar zal zijn op Gamescom verwacht ik wel een release date in December en mischien wel gewoon 1 December zoals die Poolse retailer op de site plaatste hij kan namelijk ook op de vingers zijn getikt.
Wat is het verschil dan met deze decals?devilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:49:
[...]
Ah, decals. Soort van stickers dus. Wel cool, maar ik zou echt graag van die wraps willen zien met allerlei soorten designs.
Ik ga hem zeker wel even opstarten want gamepass maar… wat moet ik nou zo leuk vinden aan Starfield?
Een planeet met coole dino'sVinnocchio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:34:
Ik ga hem zeker wel even opstarten want gamepass maar… wat moet ik nou zo leuk vinden aan Starfield?
Geen idee. Je lijkt er geen interesse in te hebben? Anders genoeg informatie over te vinden op het internetVinnocchio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:34:
Me deze net besteld
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Vage vraag. Check de 45 minuten video.Vinnocchio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:34:
Interstellar, 2001: A Space Odyssey en dergelijkeVinnocchio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:34:
Ik heb ooit gezegd “waarom zou ik fallout 3 leuk moeten vinden?”Vinnocchio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:34:
Soms zijn er gewoon games die de middelmaat ver overstijgen en deze maker heeft dat keer op keer bewezen. Dat is voor mij genoeg reden.
Gamescom heeft nu de presentatie. Opening Night Live.
Streams:
https://www.twitch.tv/gamescom
YouTube: Opening Night Live Stream | gamescom 2023
Discussie:
[2023] Gamescom
Streams:
https://www.twitch.tv/gamescom
YouTube: Opening Night Live Stream | gamescom 2023
Discussie:
[2023] Gamescom
Voor de liefhebbers van real time strategy games.
Vandaag ook in GP.
Vandaag ook in GP.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2023 20:22 ]
Let’s go!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hele leuke verrassing!uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:21:
Voor de liefhebbers van real time strategy games.
[Video: Age of Empires IV: Anniversary Edition – Official Console Launch Trailer]
Vandaag ook in GP.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik ben er nooit echt goed in geweest.
Iemand enig idee waar die Starfield wrap te krijgen is of blijven die wraps exclusief voor de XBOX Store?
Het is Skyrim in space.Vinnocchio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:34:
😛
Als je Oblivion, Fallout 3, Fallout 4 en Skyrim tof vond en je kan sci-fi/space waarderen, dan is het ongetwijfeld je ding.
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 22-08-2023 20:36 ]
De console versie van Humankind staat ook op Gamepass.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
cancel die draak van een serie halo aub en maakt een starfield serie met the producers/schrijver van The Expense.
- G_Dragon
Ik zie hem in de gamepass app. Console staat uit na een soort resident evil gevecht in Remnant. Nogmaals, wat een spel.Martinspire schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:17:
Iemand al gevonden waar je AOE4 kunt installeren?
[ Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2023 22:23 ]
Ja maar hij is alleen nog voor PC te downloaden momenteel volgens mij, dus wellicht moet ie nog live (ook al is het al wel 20.00 UTC geweest)Exactor it schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:21:
[...]
Ik zie hem in de gamepass app. Console staat uit na een soort resident evil gevecht in Remnant. Nogmaals, wat een spel.
[Afbeelding]
Klinkt goed. Er komt al wel een serie van Fallout.Palindrome schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:37:
[...]
cancel die draak van een serie halo aub en maakt een starfield serie met the producers/schrijver van The Expense.
Age Of Empires 4 is nu te installeren op console:
https://www.xbox.com/nl-N...sary-edition/9phh1zwrsz41
https://www.xbox.com/nl-N...sary-edition/9phh1zwrsz41
Xbox wint award voor groenste studio / bedrijf in de game industrie 🙈
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja goeie inderdaad!Palindrome schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:37:
[...]
En laat ze daarnaast gewoon een nieuwe serie maken van Halo en het verhaal volgen van de series..
Zoiets kan gewoon ook, kijk maar naar the last of us serie, die was wel redelijk goed te pruimen
Towerborne screenshots:
:strip_exif()/f/image/Ns578495on0Gr8NL4R62I6lu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FqikYbmsNqJw2fGwRlHO0SFg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZNjmgEflR8ckiNyd6HTsmcfc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/62kQdJDG0GsVcr4J3JTgfjzu.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwe “Castle Crashers” die volgend jaar uitkomt. Leuke game gok ik om in een party te spelen.
:strip_exif()/f/image/Ns578495on0Gr8NL4R62I6lu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FqikYbmsNqJw2fGwRlHO0SFg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZNjmgEflR8ckiNyd6HTsmcfc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/62kQdJDG0GsVcr4J3JTgfjzu.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwe “Castle Crashers” die volgend jaar uitkomt. Leuke game gok ik om in een party te spelen.
[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2023 00:04 ]
Blij verrast met de shadowdrop van AoE 4. Net even de tutorial gedaan en de controls voelden goed aan. Ik vind AoE 4 toch altijd wat makkelijker te behappen dan AoE 2 for some reason. Morgen eens een echt potje doen
Ja fantastish met de console die het meest verbruikt in standbyLinksquest schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:33:
Xbox wint award voor groenste studio / bedrijf in de game industrie 🙈
[YouTube: Xbox Wins gamescon Green Studio of the Year Award | gamescom Opening Night Live 2023 #ONL]
Daarom hebben ze ook een shutdown mode, standby is zooooo 2010Beakzz schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 01:19:
[...]
Ja fantastish met de console die het meest verbruikt in standby
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan neem je de XSS en is verbruikt tijdens game een flink stuk lager. En zet hem in shutdown mode(doet hij automatisch vandaag de dag) en het kost je o.1W extra ipv de PS5 nou nou wat erg. Blijkt maar weer dat er steeds minder te zeuren komt op Xbox als dit het enige is wat je bedenken. Jaloers?😀Beakzz schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 01:19:
[...]
Standby modus voegt tegenwoordig sowieso amper meer iets toe.Beakzz schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 01:19:
[...]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Die games altijd enorm gewaardeerd. Maar dit lijkt er zoveel van af te staan. 3rd person shooter rpg, prima. Maar die space gevechten en lege planeten geven me wat weerstand. Het lijkt alsof er wat games door elkaar zijn gehusseld met dit als resultaat.devilsnight schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:33:
[...]
Het is Skyrim in space.
😛
Als je Oblivion, Fallout 3, Fallout 4 en Skyrim tof vond en je kan sci-fi/space waarderen, dan is het ongetwijfeld je ding.
- G_Dragon
Ik heb de Xbox One en Series X|S al sinds release op powersaving staan en alles word netjes geïnstalleerd op de grote installaties/updates. Om die reden nooit begrepen wat er verder nog voordelig was aan die instant-onRossi46 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:06:
[...]
Standby modus voegt tegenwoordig sowieso amper meer iets toe.
Je kunt kiezen tussen 3rd of first person. Hoe weet je dat de planeten leeg zijn en of de space gevechten saai/leeg zijn?Vinnocchio schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:09:
[...]
Die games altijd enorm gewaardeerd. Maar dit lijkt er zoveel van af te staan. 3rd person shooter rpg, prima. Maar die space gevechten en lege planeten geven me wat weerstand. Het lijkt alsof er wat games door elkaar zijn gehusseld met dit als resultaat.
Gewoon even wachten op wat reacties en zelf het spel testen via Gamepass. Of gewoon nu snel je Series X verkopen aangezien er genoeg mensen op de hype train zitten vwb Starfield. Als hij tegenvalt is je Series X weer minder waard dan nu dus ff slim aanpakken dit
Die heb ik standaard aanstaan al een aantal jaar.SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 01:40:
[...]
Daarom hebben ze ook een shutdown mode, standby is zooooo 2010
Vergeleken met de Xbox One is de Series X die ik nu heb echt heel snel opgestart. Installeren van updates is voor mij niet een meerwaarde om hem op standby te laten staan (heb 100 Mbps glasvezel, maar het is ook niet zo dat updates voor de games die ik actief speel dagelijks uitkomen).
Ik heb nog wel regelmatig dat ik updates heb klaar staan als ik hem aan zet (staat bij mij ook op power saving). En remote play/remote install werkt ook niet top, met foutmeldingen in de app als ik remote install doe, maar dan 50/50 wel installeert..G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:32:
[...]
Ik heb de Xbox One en Series X|S al sinds release op powersaving staan en alles word netjes geïnstalleerd op de grote installaties/updates. Om die reden nooit begrepen wat er verder nog voordelig was aan die instant-on
Echt foutloos is het dus niet, maar het werkt goed genoeg.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
- G_Dragon
Ja ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met die energiebesparingsmodus door de jaren heen, die paar updates die dan niet geïnstalleerd waren zet ik dan maar even handmatig aan. 8 van de 10 keer waren dat updates boven de 15GB maar alles daaronder word vaak gewoon geïnstalleerd en ook dashboard updates heb ik al bijna jaren niet meer gezien (paar keer handmatig gezocht en toevallig een update).Melantrix schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:59:
[...]
Ik heb nog wel regelmatig dat ik updates heb klaar staan als ik hem aan zet (staat bij mij ook op power saving). En remote play/remote install werkt ook niet top, met foutmeldingen in de app als ik remote install doe, maar dan 50/50 wel installeert..
Echt foutloos is het dus niet, maar het werkt goed genoeg.
Als ik spellen via de Xbox app wil installeren dan zet ik gewoon even snel de Xbox aan, verder maak ik daar niet zoveel gebruik van.
- G_Dragon
Ah na twee uurtjes al gestopt? Mag ik vragen wat je niet leuk vond, ben ergens stiekem wel heel benieuwdCaayn schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:02:
[...]
Ik heb pas, pakweg, twee uur in Immortals zitten maar dit is een lagere score dan ik had verwacht.
Het feit dat de wekker vanmorgen weer vroeg gingG_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:05:
[...]
Ah na twee uurtjes al gestopt? Mag ik vragen wat je niet leuk vond, ben ergens stiekem wel heel benieuwd
Misschien had ik mijn reactie wat onduidelijk verwoord, excuus. Ik ga de komende dagen met plezier verder met Immortals.
Tot nu toe is het een prima game. Ook op technisch gebied is het niet verkeerd en best netjes. Zeker als je in gedachten neemt dat het nieuwe studio is en één van de eerste grote games is die op Unreal Engine 5 draait.
- G_Dragon
Haha ik snap je! Er moest denk ik nog koffie in?Caayn schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:21:
[...]
Het feit dat de wekker vanmorgen weer vroeg ging
Misschien had ik mijn reactie wat onduidelijk verwoord. Ik ga de komende dagen nog met plezier verder met Immortals.
Tot nu toe is het een prima game. Ook op technisch gebied is het niet verkeerd en best netjes. Zeker als je in gedachten neemt dat het nieuwe studio is en één van de eerste grote games is die op Unreal Engine 5 draait.
Fijn om te horen dat het spel je zo ligt, het is ziet er inderdaad echt heel goed uit op die Unreal Engine 5.
heel veel speelplezier met dit spel
Quake 2 Remastered: Gisteren gekocht.Speelt geweldig op de Series X
- G_Dragon
Gekocht? Dan neem ik aan dat je geen Gamepass Ultimate hebt?jori040 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:31:
Quake 2 Remastered: Gisteren gekocht.Speelt geweldig op de Serie X
Het is zeker een aanrader, heb hem inmiddels helemaal uitgespeeld en 1000/1000 Achievements.
Heel veel speelplezier
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 23-08-2023 08:32 ]
Ik ben nog iemand die altijd zijn games koopt.Op de Switch bijna alles fysiek en de andere consoles een mix van fysiek/digitaal.G_Dragon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:32:
[...]
Gekocht? Dan neem ik aan dat je geen Gamepass Ultimate hebt?
Het is zeker een aanrader, heb hem inmiddels helemaal uitgespeeld en 1000/1000 Achievements.
Heel veel speelplezier
Misschien moet ik een keer van mijn ouderwetse gedachten af en game-pass een keer probreren.
- G_Dragon
Je moet niks he! Maar was meer een vraag om zeker te weten of jij wel wist dat dit spel gratis op Gamepass is, niet dat je straks wel lid bent en hem koopt want dat zou een beetje zonde zijnjori040 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:37:
[...]
Ik ben nog iemand die altijd zijn games koopt.Op de Switch bijna alles fysiek en de andere consoles een mix van fysiek/digitaal.
Misschien moet ik een keer van mijn ouderwetse gedachten af en game-pass een keer probreren.
Ze hebben al aangegeven dat niet alle planeten bewoond zijn. Die space gevechten vind IK saai, is mijn mening maar dat is persoonlijk natuurlijk.D-Ed schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:36:
[...]
Je kunt kiezen tussen 3rd of first person. Hoe weet je dat de planeten leeg zijn en of de space gevechten saai/leeg zijn?
Gewoon even wachten op wat reacties en zelf het spel testen via Gamepass. Of gewoon nu snel je Series X verkopen aangezien er genoeg mensen op de hype train zitten vwb Starfield. Als hij tegenvalt is je Series X weer minder waard dan nu dus ff slim aanpakken dit
Vwb je console verkoop is dat eigenlijk wel een prima idee haha.
First person op 30fps lijkt me ook niet heel relaxt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/fKcqe1OS13nqQp4D4Sd22eSI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9lzgc6c4h0mA6BYCWV1n9g1v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iJr3MA03Xc0YxnQcTIweutrE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5PUeqI5KyVW7bLElvEoqKKfN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LkUPrCqKg9eVPEYUK6dUkEt3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HEoDoRVbwnS3fo52eLOa4Htq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AvJGITyUPlTSs6BSykniFD8C.png?f=fotoalbum_large)