Net weer even de gameplay reveal van Star Wars Outlaws gekeken, blijft toch wel echt geweldig zeg. Grafisch heel netjes en het ziet er qua gameplay fun uit. Als je echt vanuit space in real time naar een planeet kan vliegen en weer opstijgen om vervolgens space battles te hebben en zelfs hyperspace in kan, dat is wel echt heel gaaf. Het blijft Ubi, het is altijd afwachten, al hebben ze al een hele tijd geen downgrades meer gehad.
Echt heel erg jammer!devilsnight schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:08:
De downgrade is duidelijk, man wat jammer. Ik snap dan niet dat de maker wel "screenshots" online zette, en het vervolgens er bij lange na niet zo uit ziet.
[Afbeelding]
[YouTube: Is STALKER 2 Getting A Visual Downgrade?]
[YouTube: STALKER 2 has been severely downgraded...]
Hier nog twee foto's:
:strip_exif()/f/image/phGiLfCUwzqaIcsh9qxumww4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2023 15:18 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Weet niet of je het daar (geheel) aan kan wijden, maar de impact van de Russische invasie op GSC Game World zal ongetwijfeld geen kattenpis zijn.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Heel begrijpelijk, maar het is jammer dat er toch aan misleidende zaken wordt gedaan. Ze hoeven geen bullshots te publiceren, maar doen het wel.Mog schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:30:
Weet niet of je het daar (geheel) aan kan wijden, maar de impact van de Russische invasie op GSC Game World zal ongetwijfeld geen kattenpis zijn.
Als het gaar depressief oogt dan is het voor mij prima.
[ Voor 21% gewijzigd door jori040 op 25-08-2023 15:46 ]
Heeft iemand een idee hoe je die voice narrator uitzet in Age of Empires IV?
Kan het bij stalker niet een geval zijn van altijd pc beelden tonen en dat het nu console beelden zijn? Verschil is wel groot idd. Zonde dat developers nog steeds dit doen...
Maar denk dat het werkt en dat er bv meer pre-orders binnenkomen erdoor. Dus weer reden om niks te pre-orderen.
Maar denk dat het werkt en dat er bv meer pre-orders binnenkomen erdoor. Dus weer reden om niks te pre-orderen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nu weer op het station om naar huis te gaan. Het was druk en warm.
Ben voornamelijk bij de xbox booth geweest. Maar dat is op de schaal van Gamescom een erg klein gedeelte. Als je al die hallen zo ziet dan is PC gaming volgens mij echt booming.
Starfield presentatie zag er goed uit. Een kleine 10? minuten gameplay gezien die ik nog niet eerder had gezien, voornamelijk van de start van de game. Verder diverse gameplay beelden gezien die we al eerder hadden gezien. Ik denk dat veel trailers en de deep dive beelden lieten zien van het begin (eerste paar uur) van de game. Nog een klein weekje en dan mogen we zelf spelen.
Daarna Forza Motorsport presentatie gezien. Een presentator reed een race op Mugello in een BMW m4 in een build die draaide op de Series X. Zag er goed uit. Hij reed met een controller, maar ik ben van plan om voor deze game een stuurtje te kopen. Zelf ben ik behoorlijk slecht in racegames met een controller als je de vangrails niet als hulpmiddel kan gebruiken.
Het lijkt me erg leuk om dat weer eens op te pakken. Is ruim 15 jaar geleden ofzo dat ik gamede met een stuurtje.
Maar die twee games zijn sowieso voor mij nobrainers.
Verder een aantal games geprobeerd, waarbij Towerborne en Jusant er met kop en schouders boven uit staken. Voor Towerborne hadden ze een setup van 4 keer 2 consoles waarmee je dus samen met 1 coop partner door een deel van een level speelde met uiteindelijk een behoorlijk pittige eindbaas.
De game zag er goed uit, speelde soepel en lijkt me een ideale coop game voor een groep vrienden, zowel local als online.
Voor Jusant speelde ik een demo van een goed kwartier / 20 minuten. Deze om precies te zijn:
Ik ben geen fan van klimmen meer in de meest games. Met name omdat de gameplay eentonig is en totaal geen uitdaging biedt, terwijl het zogenaamd spannend moet zijn. De gameplay loop van het klimmen in Jusant wijkt genoeg af van dit saaie format om weer fris te ogen en mijn interesse te krijgen. Het is volgens mij echter wel het begin van het spel dus ben benieuwd of ze dat ook lang kunnen volhouden en kunnen vernieuwen tijdens de duur van het spel. De sfeer verder is tof en de artstyle past wel in mijn straatje.
Games waar ik nog niet direct overtuigd van ben is Under the Waves. Daar wacht ik nog even de reviews van af. Another Crabs Treasure viel me tegen. Had het net wat anders verwacht. Het klonk leuk, namelijk een soulslike game waar je als een krab speelt
maar die kon me niet pakken.
Verder Stalker over geslagen. Wat ik zo zag van de trailers had ik niet direct behoefte om zo lang (1+ uur) in de rij te gaan staan.
———-
Verder komt FSR 3 van AMD ook naar consoles.
Ben voornamelijk bij de xbox booth geweest. Maar dat is op de schaal van Gamescom een erg klein gedeelte. Als je al die hallen zo ziet dan is PC gaming volgens mij echt booming.
Starfield presentatie zag er goed uit. Een kleine 10? minuten gameplay gezien die ik nog niet eerder had gezien, voornamelijk van de start van de game. Verder diverse gameplay beelden gezien die we al eerder hadden gezien. Ik denk dat veel trailers en de deep dive beelden lieten zien van het begin (eerste paar uur) van de game. Nog een klein weekje en dan mogen we zelf spelen.
Daarna Forza Motorsport presentatie gezien. Een presentator reed een race op Mugello in een BMW m4 in een build die draaide op de Series X. Zag er goed uit. Hij reed met een controller, maar ik ben van plan om voor deze game een stuurtje te kopen. Zelf ben ik behoorlijk slecht in racegames met een controller als je de vangrails niet als hulpmiddel kan gebruiken.
Maar die twee games zijn sowieso voor mij nobrainers.
Verder een aantal games geprobeerd, waarbij Towerborne en Jusant er met kop en schouders boven uit staken. Voor Towerborne hadden ze een setup van 4 keer 2 consoles waarmee je dus samen met 1 coop partner door een deel van een level speelde met uiteindelijk een behoorlijk pittige eindbaas.
Voor Jusant speelde ik een demo van een goed kwartier / 20 minuten. Deze om precies te zijn:
Ik ben geen fan van klimmen meer in de meest games. Met name omdat de gameplay eentonig is en totaal geen uitdaging biedt, terwijl het zogenaamd spannend moet zijn. De gameplay loop van het klimmen in Jusant wijkt genoeg af van dit saaie format om weer fris te ogen en mijn interesse te krijgen. Het is volgens mij echter wel het begin van het spel dus ben benieuwd of ze dat ook lang kunnen volhouden en kunnen vernieuwen tijdens de duur van het spel. De sfeer verder is tof en de artstyle past wel in mijn straatje.
Games waar ik nog niet direct overtuigd van ben is Under the Waves. Daar wacht ik nog even de reviews van af. Another Crabs Treasure viel me tegen. Had het net wat anders verwacht. Het klonk leuk, namelijk een soulslike game waar je als een krab speelt
Verder Stalker over geslagen. Wat ik zo zag van de trailers had ik niet direct behoefte om zo lang (1+ uur) in de rij te gaan staan.
———-
Verder komt FSR 3 van AMD ook naar consoles.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Is dit niet heel erg appels met peren vergelijken ?G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:16:
[...]
Echt heel erg jammer!
Hier nog twee foto's:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als het nou twee identieke plaatjes zouden zijn, oke.
Heeft misschien ook wel met time of day te maken, radioactieve storm of omgeving ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De nieuwe this week on Xbox is er
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja, dat ligt het meest voor de hand. De rest zijn smoezen.v8power67 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:01:
Kan het bij stalker niet een geval zijn van altijd pc beelden tonen en dat het nu console beelden zijn? Verschil is wel groot idd. Zonde dat developers nog steeds dit doen...
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Mwha, het kan ook zijn dat die eerdere beelden een losse build zijn geweest, denk ala Cyberpunk.ariekanari schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 18:47:
[...]
Ja, dat ligt het meest voor de hand. De rest zijn smoezen.
De developers (deels) van stalker 2 vechten de afgelopen 1,5 jaar letterlijk aan de frontlinie, dus hier wil ik toch wel het argument van verzachtende omstandigheden aanvoeren.
Wat een downgrade, bizar ...G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:16:
[...]
Echt heel erg jammer!
Hier nog twee foto's:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je kan ook de game gewoon niet/later uitbrengen tijdens een oorlog en dat zou MS mogen en kunnen sponsoren ipv dit uit laten komen op deze manier.FrankoNL schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:23:
[...]
Mwha, het kan ook zijn dat die eerdere beelden een losse build zijn geweest, denk ala Cyberpunk.
De developers (deels) van stalker 2 vechten de afgelopen 1,5 jaar letterlijk aan de frontlinie, dus hier wil ik toch wel het argument van verzachtende omstandigheden aanvoeren.
Zij hebben als developer natuurlijk een geldige reden om van alles uit te stellen door omstandigheden, maar als het überhaupt een downgrade is en dit (deels) bewust is, dan vind ik dat niet netjes. Dan wacht ik liever nog 1/2 jaar langer.FrankoNL schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 19:23:
[...]
Mwha, het kan ook zijn dat die eerdere beelden een losse build zijn geweest, denk ala Cyberpunk.
Wat @v8power67 zegt zou misschien ook nog kunnen, dus ik zie het tegen de tijd van de release wel
Ik heb er in ieder geval heeeeeeeeeel erg veel zin in
Kort videootje met devs van Hellblade 2.
Staat op overwhelming positive op Steam ondertussen dus dat beloofd wat. Moet mij echt inhouden om de game nu al niet te kopen, maar vind dit meer een console game. Waarom moet dit op de consoles tegelijk uit komen met Starfield? Alsof ze willen falenuchiha tijntje schreef op maandag 31 juli 2023 @ 22:15:
Teveel interessante games de komende maanden voor mij.
[Video: Bomb Rush Cyberfunk - Official Special Trailer]
Komt 1 september uit.
Verwijderd
Doet mij denken aan Cyberjunk 2077, ook jarenlang letterlijk voor de gek gehouden, totdat het gedrocht/bedrog uitkwamv8power67 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:01:
Dat wordt direct een preset aanmaken die A en Y omwisseltdrakiesoft schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:25:
Starfield controller mappings, dan heb je die alvast [Afbeelding]
@L23 Klopt volgens mij
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2023 09:56 ]
@drakiesoft Niet nodig, alles staat al aangegeven op mijn Starfield controller
Is Y niet standaard springen bij Elder Scrolls en Fallout games?uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:29:
[...]
Dat wordt direct een preset aanmaken die A en Y omwisseltAls dat ingame kan zou dat nog beter zijn… Y voor springen… gekke developers.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Yes dat is standaardL23 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:52:
[...]
Is Y niet standaard springen bij Elder Scrolls en Fallout games?
Exact mijn eerste gedachte.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:29:
[...]
Dat wordt direct een preset aanmaken die A en Y omwisseltAls dat ingame kan zou dat nog beter zijn… Y voor springen… gekke developers.
@L23 Klopt volgens mijmaar dat maakt het niet minder gek
Zeker nu je ook die jetpacks hebt lijkt het me een knop die je veel vaker gaat benutten. Maar als ik het zo zie zal ik Y en A op mijn backpaddles zetten.
Al is activate op Y dan ook weer vreemd dus die moet dan naar X
En reload zet je dan op Y?justifire schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:29:
[...]
Exact mijn eerste gedachte.
Al is activate op Y dan ook weer vreemd dus die moet dan naar X
———
Moet zeggen dat dit toch er toch wel goed uit ziet. Hopelijk kunnen ze leveren wat zo voor ogen hebben.
@justifire Als de game dan ook wat korter is dan de Soulsgames is dat niet zo erg, met name als ze echt veel aandacht geven aan de (sub)bosses. Ze zien er tot nu toe wel redelijk uniek uit.
[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2023 12:35 ]
Het is echt constant 1vs1 he ?
Hoeft geen slecht ding te zijn maar maakt de spelwereld wel leeg.
Reload op Y is geen slecht ideeuchiha tijntje schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
En reload zet je dan op Y?Activate is denk ik ook de knop om alles op te pakken etc. Dus dat gebruik je ook veel in de game.
Sowieso wel fijn om sneak en melee te wisselen.
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 26-08-2023 11:27 ]
Ah ja irritant, springen met de bovenste knop vond ik bij Zelda ook zo irritant altijd.uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:29:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt me ook een intressant spel
Wel apart, want ik zou toch zweren dat er beelden waren dat je tegen meerdere vijanden tegelijk zou vechten, maybe not.justifire schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:25:
[...]
Het is echt constant 1vs1 he ?
Hoeft geen slecht ding te zijn maar maakt de spelwereld wel leeg.
Die hit reacties moeten echt aangepakt worden, dat hoort er gewoon echt blij. Ik las dan ook dat dit een van de kritiekpunten was van de mensen die het gespeeld hebben.
Ben benieuwd wat die power doet. Als je niet lekker tegelijk klinkt dan gooi je een granaat.drakiesoft schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:25:
Starfield controller mappings, dan heb je die alvast [Afbeelding]
Granaat zal wel reageren op negative edge input.L0g0ff schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 08:41:
[...]
Ben benieuwd wat die power doet. Als je niet lekker tegelijk klinkt dan gooi je een granaat.
https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-august-28
En de games van deze week, met uiteraard Starfield (pre order) en Sea of Stars
Mooie periode na de zomer!
En de games van deze week, met uiteraard Starfield (pre order) en Sea of Stars
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2023 12:56 ]
Comment van iemand op XboxEra over Stalker 2.
Ik zeg, neem je tijd, neem alle tijd die je nodig hebt. Het is duidelijk dat dit verre van klaar is. Ga je je toch afvragen wat ze ons hebben laten zien in die "Gameplay" video's.The most popular gaming “organization” in my country went to gamescom and covered many games including stalker 2, what they reported after playing the game is that the games problems go far beyond the massive graphical downgrade. Apparently it suffers from a lot of pop-in, not just bad but completely broken AI, crashes, clipping through other npcs and animations, npcs clipping through each other are what stuck with me but they mentioned more.
And all that within thirty minutes of gameplay.
[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 27-08-2023 15:09 ]
Ik heb gehoord van de broer van een goede vriend van mijn tante…devilsnight schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:06:
[...]
In dit geval niet, zitten goede lui op XboxEra. En in de trailer zelf zien wel al genoeg wat niet best is, niet alleen grafisch.justifire schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:09:
[...]
Ik heb gehoord van de broer van een goede vriend van mijn tante…
Het is een XboxEra patron die dit meldt.
[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 27-08-2023 15:11 ]
Wat een hype rondom een spel waarbij ik zoiets heb van meh. Het trekt mij tot nu toe totaal niet om het te willen spelen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog maar heel weinig over de game weet of gezien heb.drakiesoft schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:59:
Voor de Starfield verzamelaars, de "Privat Label ny" bag.
[Afbeelding] [Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
devilsnight schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:06:
[...]
Ik zeg, neem je tijd, neem alle tijd die je nodig hebt. Het is duidelijk dat dit verre van klaar is. Ga je je toch afvragen wat ze ons hebben laten zien in die "Gameplay" video's.
Tja er zal vaker een hype zijn om iets wat jou niet boeit, maar als je er dan bij zegt dat je geen idee hebt wat de game zou moeten brengen of zijn dan snap ik je verbazing al helemaal niet.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 23:52:
[...]
Wat een hype rondom een spel waarbij ik zoiets heb van meh. Het trekt mij tot nu toe totaal niet om het te willen spelen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog maar heel weinig over de game weet of gezien heb.
Mja ik snap ook niet waarom ze pushen op een release als de game nog zo halfbakken is.devilsnight schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:06:
[...]
Ik zeg, neem je tijd, neem alle tijd die je nodig hebt. Het is duidelijk dat dit verre van klaar is. Ga je je toch afvragen wat ze ons hebben laten zien in die "Gameplay" video's.
Maar de eerste game was toch ook een bugfest bij launch? wat had iedereen verwacht dan?
Ik bedoel eigenlijk dat ze heel weinig los laten over wat de game eigenlijk is. Ik zie space beelden en een planeet en dat is het. Maar ik haal daar niet het doel van de game uit. Als het alleen maar bounty hunting en bouwen is dan ben je er denk ik ook vrij snel klaar mee. Ik wacht wat dat betreft eerst maar eens de reviews af.Beakzz schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 00:06:
[...]
Tja er zal vaker een hype zijn om iets wat jou niet boeit, maar als je er dan bij zegt dat je geen idee hebt wat de game zou moeten brengen of zijn dan snap ik je verbazing al helemaal niet.
Ik ben zelf meer benieuwd naar de nieuwe Assassins Creed.
"When you grow up your heart dies"
Dat is het niet. Het is een bgs game (skyrim/fallout) in space. Een fan van die games weet dan genoeg en er zijn veel fans, vandaar hype.sjaool schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 00:36:
[...]
Ik bedoel eigenlijk dat ze heel weinig los laten over wat de game eigenlijk is. Ik zie space beelden en een planeet en dat is het. Maar ik haal daar niet het doel van de game uit. Als het alleen maar bounty hunting en bouwen is dan ben je er denk ik ook vrij snel klaar mee. Ik wacht wat dat betreft eerst maar eens de reviews af.
Ik ben zelf meer benieuwd naar de nieuwe Assassins Creed.
Er gaat in ieder geval een uitgebreide verhaallijn zijn die je kunt volgen (of negeren) en vele sidequests.
Gamertag: FinrazielNL
Sorry, moet er nog aan beginnen met spelen 😝🙈, maar ik kwam deze toevallig al vanmorgen tegenTimothy3000 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:13:
Waar blijven de Sea of Stars reviews?
Dit komt niet snel voor bij mij, maar goddamn Rockstar weet me goed te raken met bepaalde stukken in RDR2. Het heeft me eerlijk gezegd even gesloopt, haha.
Er zijn maar weinig games waar ik echt emotioneel van kon worden, MGS3 was ook eentje bij een bepaald stuk. Maar verder niet echt. RDR2 is voor mij een game die bijna perfect is. Het feit dat de story missies helaas iets te recht toe, recht aan zijn zorgt ervoor dat het de perfectie net niet haalt. Dit had echt zwaar kunnen profiteren van immersive sim elementen zoals uit Dishonored of Prey. Meer input tijdens missies voor de speler.
Eén ding is voor mij zeker, RDR2 is de beste Rockstar game qua writing, qua characters, qua heel veel dingen eigenlijk. Qua fun zal GTA:SA voor mij nooit meer overtroffen worden. Arthur echter is wel de beste protagonist van Rockstar ooit, voor mij.
Er zijn maar weinig games waar ik echt emotioneel van kon worden, MGS3 was ook eentje bij een bepaald stuk. Maar verder niet echt. RDR2 is voor mij een game die bijna perfect is. Het feit dat de story missies helaas iets te recht toe, recht aan zijn zorgt ervoor dat het de perfectie net niet haalt. Dit had echt zwaar kunnen profiteren van immersive sim elementen zoals uit Dishonored of Prey. Meer input tijdens missies voor de speler.
Eén ding is voor mij zeker, RDR2 is de beste Rockstar game qua writing, qua characters, qua heel veel dingen eigenlijk. Qua fun zal GTA:SA voor mij nooit meer overtroffen worden. Arthur echter is wel de beste protagonist van Rockstar ooit, voor mij.
Het was/is bij mij zo erg dat dat de reden is waarom het mij nooit gelukt is om het verhaal een 2de keer uit te spelendevilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:46:
Dit komt niet snel voor bij mij, maar goddamn Rockstar weet me goed te raken met bepaalde stukken in RDR2. Het heeft me eerlijk gezegd even gesloopt, haha.
Er zijn maar weinig games waar ik echt emotioneel van kon worden
Elke keer denk ik komop dit is mijn favo game ooit ik moet dit nog een keer doorspelen maar verder dan een klein stukje kom ik niet en slaat de depressie mij al om de oren (nu overdrijf ik maar soms kan dat zaken wat duidelijker maken)
Even wat anders want volgens mij hebben we hier ook een aantal Oled spelers, ik las net een post op reddit en dat ging over of iemand ging proberen om Starfield te gaan spelen met Trumotion.
Dat schijnt voor sommige 30fps fijner te spelen? Ik heb die setting zelf nooit gebruikt eigenlijk maar zit hier iets van waarheid in of?
[ Voor 19% gewijzigd door Sipio op 28-08-2023 12:06 ]
Ik begrijp je 100% over dat het je bijna depressief maakt, man man. Zo goed gedaan allemaal hoor. Ben ook een beetje bang dat dit een once in a lifetime game is. GTA 6 zal ongetwijfeld heel goed zijn, maar qua writing en characters zal het dit niet halen ben ik bang.Sipio schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:02:
[...]
Het was/is bij mij zo erg dat dat de reden is waarom het mij nooit gelukt is om het verhaal een 2de keer uit te spelen
Elke keer denk ik komop dit is mijn favo game ooit ik moet dit nog een keer doorspelen maar verder dan een klein stukje kom ik niet en slaat de depressie mij al om de oren (nu overdrijf ik maar soms kan dat zaken wat duidelijker maken)
Even wat anders want volgens mij hebben we hier ook een aantal Oled spelers, ik las net een post op reddit en dat ging over of iemand ging proberen om Starfield te gaan spelen met Trumotion.
Dat schijnt voor sommige 30fps fijner te spelen? Ik heb die setting zelf nooit gebruikt eigenlijk maar zit hier iets van waarheid in of?
Wat betreft try-motion. Ik heb dit door de jaren meerdere keren geprobeerd te gebruiken en het kan goed aanvoelen, maar in de meeste gevallen niet. GTA 5 op 360 en Xbox One in 30fps was heel tof om in "60fps" te zien met motion interpolation, maar alleen wanneer je de camera heel langzaam roteert. Zo speel je een game echter niet, je bent altijd veel sneller met de camera. Zodra de camera een beetje sneller draait krijg je gelijk al van die artifacts en blurring en dat haalt de boel echt naar beneden.
Met RDR2 heb ik een paar uur gespeeld met motion plus op de Samsung die ik toen nog had. Ik had de camera en aiming sensitivity op heel laag gezet en dan ziet het er prima uit. Als je dan auto aim gebruikt is het goed te doen, maar het is verre van ideaal. Want je wil toch na een tijdje weer die camera vlot kunnen bewegen. Met de nieuwe Sony die ik nu een maandje of drie heb, heb ik het ook getest. Het is beter dan alle andere tv's, maar nog steeds niet zonder de issues. En Sony tv's staan bekend om hun fantastische motion handling.
Uit ermee zeg ik.
Daarnaast schijnt Starfield per object motion blur te hebben zegt Digital Foundry, dus dit zou wel eens een hele soepele vorm van 30fps kunnen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 28-08-2023 12:16 ]
Eens, behalve dat ik RDR2 gewoon niet leuk vond om te spelen. Het is verder wel echt een kunstwerk. Ik wil de game best nog eens spelen met een 60fps patch op de PS5 of XSX. Ongelooflijk dat Rockstar daar zegt niet aan te gaan beginnen. En dan wel een 60fps patch voor deel 1 uitbrengen en dat bijna voor de volle mep verkopendevilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:46:
De beste Rockstar protagonist blijf ik wel Trevor uit GTA 5 vinden. Van een heel ander kaliber dan Arthur, maar de situaties waar Trevor elke keer weer in beland is als je naar zijn character wisselt. Echt geniaal.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Haha, heel herkenbaar!devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:46:
Je wil niet naar een bepaald stuk toewerken en toch kom je er steeds dichterbij. Je hoopt nog op iets anders, maar het is onvermijdelijk he...
Een van de redenen waarom ik er maar moeilijk aan toe kwam om de epiloog te spelen en daar echt moeite in te steken!
Als het ze bij RDR2 lukt dan moeten ze het bij GTA6 ook kunnen, kom op beetje vertrouwen.devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:14:
[...]
Ik begrijp je 100% over dat het je bijna depressief maakt, man man. Zo goed gedaan allemaal hoor. Ben ook een beetje bang dat dit een once in a lifetime game is. GTA 6 zal ongetwijfeld heel goed zijn, maar qua writing en characters zal het dit niet halen ben ik bang.
Glas is half vol. Niet half leeg
Verder is RDR2 de beste game van de vorige generatie en misschien wel ooit gemaakt, naar mijn visie.
Een game waarvan ik zo lang heb gewacht en gehoopt op single-player DLC...Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:35:
[...]
Als het ze bij RDR2 lukt dan moeten ze het bij GTA6 ook kunnen, kom op beetje vertrouwen.
Glas is half vol. Niet half leeg![]()
Verder is RDR2 de beste game van de vorige generatie en misschien wel ooit gemaakt, naar mijn visie.
Zo jammer dat dit niet is gedaan.
Ik had zo gehoopt dat ze RDR1 in de engine van deel 2 zouden remaken en de verhalen aan elkaar zouden knopen. Dat je naadloos van RDR2 naar RDR1 zou overgaan. Mexico unlocked dan als laatste gebied. En dan gelijk een 60 fps update erbij.
Ja eens, DLC had ik blind gekocht.Ht87 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:37:
[...]
Een game waarvan ik zo lang heb gewacht en gehoopt op single-player DLC...
Zo jammer dat dit niet is gedaan.
een RDR2 "next-gen" update ook overigens.
Maar goed mocht niet zo zijn, gelukkig is RDR Online nog geflopt, dat bewijst weer mooi dat volledige SP ervaringen niet dood zijn.
Je haal me de woorden uit de mond!devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:46:
Ik heb dit al vaker gezegd op het forum maar ik hoopte dat Red Dead Redemption 2 een voorbeeld en een nieuw standaard zou gaan zijn voor andere ontwikkelaars, maar helaas niet. Zelfs op de dag van vandaag is dit nog steeds het mooiste spel die door de jaren is uitgebracht op alle vlakken, die kleine details en zoals je zelf al zegt de storytelling / characters.
Met de komst van de current-gen consoles werd mijn hoop nog groter dat we meer van zulke spellen in dit kaliber zoals Red Dead Redemption 2 zouden gaan krijgen en misschien zelfs mooier en groter, maar ook met de huidige consoles vind ik persoonlijk dat er nog geen spel maar in de buurt is gekomen.
Het blijft knap dat dit spel dat op old-gen consoles is uitgebracht, de spellen van current-gen consoles nog steeds wegveegt alsof het soms niks is. Dan praat je echt wel over een meesterwerk en iets unieks in mijn ogen!
Hier nog een paar prachtige plaatjes gemaakt door mijn vriendin:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het geprobeerd bij Tears of the Kingdom op de Switch. Het geeft inderdaad wel een soepeler beeld wat de illusie wekt alsof het op een hogere framerate draait. Om Trumotion aan te zetten moet je alleen wel gamemode uitzetten. Dit kan dus zorgen voor input lag. En op mijn CX had ik in sommige situaties ook last of artifacts. Ik heb het daarom weer uitgezet.Sipio schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:02:
[...]
Kan natuurlijk zijn dat het voor Starfield beter werkt, je kan het altijd proberen.
Trumotion en andere beeld "bevorderende" zaken uitschakelen is wel regel 1 eigenlijk maar los van dat is Trumotion niet geschikt voor gaming. Vandaar ook dat het niet aan kan staan i.c.m. gamemode.
Dat aanzetten lijkt mij geen advies wat je wilt opvolgen.
Dat aanzetten lijkt mij geen advies wat je wilt opvolgen.
Bovenstaande berichten klinken alsof ik nog snel even Red Dead Redemption 2 moet kopen
Als is hij zo te zien regelmatig in de aanbieding voor die prijs.
Dat is niet veel geld voor één van de beste spellen van de vorige generatie.erwn schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:48:
Bovenstaande berichten klinken alsof ik nog snel even Red Dead Redemption 2 moet kopenAls is hij zo te zien regelmatig in de aanbieding voor die prijs.
Heb je ervaring met VPN? Want voor uh volgens mij €11 euro kan je dat pakket kopen met deel 1 en deel 2.erwn schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:48:
Bovenstaande berichten klinken alsof ik nog snel even Red Dead Redemption 2 moet kopenAls is hij zo te zien regelmatig in de aanbieding voor die prijs.
EDIT: Want volgens mij is dat hier te koop, kan het nu even niet controleren of de link direct naar het juiste gaat. Maar de website klopt wel waar deze deal te vinden zou moeten zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2023 14:57 ]
Trevor is geweldig qua humor, wat een figuur, maar ook een smeerpijp, haha. Echt met hem meeleven kan ik niet, nou is dat natuurlijk niet de bedoeling ook. Hetzelfde met de andere twee. Maar qua diepgang van persoonlijkheid, badguy en toch hele goede kanten aan zijn persoonlijkheid vind ik super sterk gedaan aan Arthur.Hulleman schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:29:
[...]
Eens, behalve dat ik RDR2 gewoon niet leuk vond om te spelen. Het is verder wel echt een kunstwerk. Ik wil de game best nog eens spelen met een 60fps patch op de PS5 of XSX. Ongelooflijk dat Rockstar daar zegt niet aan te gaan beginnen. En dan wel een 60fps patch voor deel 1 uitbrengen en dat bijna voor de volle mep verkopen
De beste Rockstar protagonist blijf ik wel Trevor uit GTA 5 vinden. Van een heel ander kaliber dan Arthur, maar de situaties waar Trevor elke keer weer in beland is als je naar zijn character wisselt. Echt geniaal.
Red Dead Redemption 2 spoiler!!!!!!!!!!!!!Ht87 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:33:
[...]
Haha, heel herkenbaar!
Je wil niet naar een bepaald stuk toewerken en toch kom je er steeds dichterbij. Je hoopt nog op iets anders, maar het is onvermijdelijk he...
Een van de redenen waarom ik er maar moeilijk aan toe kwam om de epiloog te spelen en daar echt moeite in te steken!
spoiler: title
Dat dus! Rockstar had gerust hem doodgeschoten kunnen laten worden, en klaar. Maar nee. Hij wordt doodziek door een dude die hij hardhandig aanpakt die zelf hartstikke ziek is. Wanneer je die diagnose van die dokter krijgt weet je dat je vanaf dat moment als een stervend man speelt. Je ziet hem zichtbaar zieker worden en hoort het aan zijn stem. Je kunt ervoor kiezen om goede daden voor strangers te verrichten, en de manier waarop is prachtig.
Die stukjes met dat je in één lijn op je paard naar een bestemming moet rijden terwijl er prachtige muziek afspeelt en je hoort al die strangers weer tegen je praten, kippenvel en tranen. Ook wanneer het paardje doodgaat en Arthur thank you zegt, kappen hoor, damn. En de laatste stukjes adem die hij uitblaast en wederom de muziek die begint. Deze shit destroyed me, haha.
Die stukjes met dat je in één lijn op je paard naar een bestemming moet rijden terwijl er prachtige muziek afspeelt en je hoort al die strangers weer tegen je praten, kippenvel en tranen. Ook wanneer het paardje doodgaat en Arthur thank you zegt, kappen hoor, damn. En de laatste stukjes adem die hij uitblaast en wederom de muziek die begint. Deze shit destroyed me, haha.
Het zullen ongetwijfeld memorabele characters worden, maar net zo sterk als Arthur en de hele band tussen hem en de gang? Ik hoop het. Helaas zijn wel een aantal hele grote namen weg bij het bedrijf. Sowieso zal GTA altijd meer satire blijven dan RDR, ik heb eigenlijk nooit echt sympathie kunnen kweken voor GTA personages, ik vond ze tof maar bij lange na niet zo tof als RDR2. Wie weet maken ze GTA 6 iets serieuzer en darker qua verhaal en zijn de personages ook wat serieuzer, en is de humor nog wel in tact gebleven. Arthur heeft overigens ook plenty humor met zijn gang members, erg tof.Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:35:
[...]
Als het ze bij RDR2 lukt dan moeten ze het bij GTA6 ook kunnen, kom op beetje vertrouwen.
Glas is half vol. Niet half leeg![]()
Rockstar zal altijd op een ander niveau blijven zitten dan de andere studio's. Hoe tof andere games ook zijn en met hele toffe details, Rockstar zet qua aandacht voor detail echt de puntjes op de i, en hoe!G_Dragon schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:48:
[...]
Je haal me de woorden uit de mond!![]()
Ik heb dit al vaker gezegd op het forum maar ik hoopte dat Red Dead Redemption 2 een voorbeeld en een nieuw standaard zou gaan zijn voor andere ontwikkelaars, maar helaas niet. Zelfs op de dag van vandaag is dit nog steeds het mooiste spel die door de jaren is uitgebracht op alle vlakken, die kleine details en zoals je zelf al zegt de storytelling / characters.
Met de komst van de current-gen consoles werd mijn hoop nog groter dat we meer van zulke spellen in dit kaliber zoals Red Dead Redemption 2 zouden gaan krijgen en misschien zelfs mooier en groter, maar ook met de huidige consoles vind ik persoonlijk dat er nog geen spel maar in de buurt is gekomen.
Het blijft knap dat dit spel dat op old-gen consoles is uitgebracht, de spellen van current-gen consoles nog steeds wegveegt alsof het soms niks is. Dan praat je echt wel over een meesterwerk en iets unieks in mijn ogen!![]()
Hier nog een paar prachtige plaatjes gemaakt door mijn vriendin:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Zelfs al doe je echt alles wat de game te bieden heeft, je gaat bepaalde details mislopen. Iemand op Gamefaqs had een lijst bijgehouden van alle crazy details en ik ga er eens tussen kijken wanneer ik helemaal klaar ben met de game.
De enige game die RDR2 kan evenaren qua details is GTA 6. Die is straks ook weer heel wat jaartjes in de maak, dat gaat wel gekke shit worden.
Trumotion verhaal : bedankt allen, lijkt me dan ook niet echt iets om te gaan proberen.
Wat Red Dead Online betreft vond ik dat persoonlijk niet geflopt.
Uiteraard wel vergeleken met GTA online maar daar kunnen ze ook zoveel onzin verzinnen om toe te voegen, vliegende paarden in RDO zou mij ook niks lijken
Maar ik heb mijzelf met RDO toch flink wat uurtjes kunnen vermaken.
Vond het wel mooi om je eigen avontuur een beetje te maken ipv Arthur's story.
Wat Red Dead Online betreft vond ik dat persoonlijk niet geflopt.
Uiteraard wel vergeleken met GTA online maar daar kunnen ze ook zoveel onzin verzinnen om toe te voegen, vliegende paarden in RDO zou mij ook niks lijken
Maar ik heb mijzelf met RDO toch flink wat uurtjes kunnen vermaken.
Vond het wel mooi om je eigen avontuur een beetje te maken ipv Arthur's story.
Mee eens! Heb alleen geen hoge verwachtingen en hoop bij Grand Theft Auto 6 nadat Rockstar Games zoveel geld is gaan verdienen in Grand Theft Auto 5 met de Sharkcards, ik ben ergens bang dat dit heel veel invloed gaat hebben op de afwerking van het spel. Maar laten we hopen dat ik het mis heb, want de setting Vice City spreekt mij heel erg aan en daar kunnen ze echt iets heel moois van maken. Helemaal als je ziet wat ze hebben neergezet met de old-gen consoles en nu de current-gen consoles een stuk sterker zijn.devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Rockstar zal altijd op een ander niveau blijven zitten dan de andere studio's. Hoe tof andere games ook zijn en met hele toffe details, Rockstar zet qua aandacht voor detail echt de puntjes op de i, en hoe!
Zelfs al doe je echt alles wat de game te bieden heeft, je gaat bepaalde details mislopen. Iemand op Gamefaqs had een lijst bijgehouden van alle crazy details en ik ga er eens tussen kijken wanneer ik helemaal klaar ben met de game.
De enige game die RDR2 kan evenaren qua details is GTA 6. Die is straks ook weer heel wat jaartjes in de maak, dat gaat wel gekke shit worden.
Ik vond die laatste GTA al niet zo. Na San Andreas was er weinig meer aan imo.
Ja ik vond het in RDR2 ook beter alleen om er daarom maar vanuit te gaan dat het nooit meer zo wordt is ook zo wat.devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:57:
Het zullen ongetwijfeld memorabele characters worden, maar net zo sterk als Arthur en de hele band tussen hem en de gang? Ik hoop het. Helaas zijn wel een aantal hele grote namen weg bij het bedrijf. Sowieso zal GTA altijd meer satire blijven dan RDR, ik heb eigenlijk nooit echt sympathie kunnen kweken voor GTA personages, ik vond ze tof maar bij lange na niet zo tof als RDR2. Wie weet maken ze GTA 6 iets serieuzer en darker qua verhaal en zijn de personages ook wat serieuzer, en is de humor nog wel in tact gebleven. Arthur heeft overigens ook plenty humor met zijn gang members, erg tof.
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de Sharkcards echt invloed hebben op het Single Player gedeelte van GTA6, als ze een snelle cash grab gewild hadden dan was die er allang geweest.G_Dragon schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:04:
[...]
Mee eens! Heb alleen geen hoge verwachtingen en hoop bij Grand Theft Auto 6 nadat Rockstar Games zoveel geld is gaan verdienen in Grand Theft Auto 5 met de Sharkcards, ik ben ergens bang dat dit heel veel invloed gaat hebben op de afwerking van het spel. Maar laten we hopen dat ik het mis heb, want de setting Vice City spreekt mij heel erg aan en daar kunnen ze echt iets heel moois van maken. Helemaal als je ziet wat ze hebben neergezet met de old-gen consoles en nu de current-gen consoles een stuk sterker zijn.
Het lijkt mij veel meer voor de hand liggen dat ze dezelfde route op gaan als met GTA5 en RDR2, dus een ijzersterke wereld met een sterk SinglePlayer verhaal en dan daarnaast een Online ervaring in diezelfde wereld.
Timothy3000 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:15:
Ik vond die laatste GTA al niet zo. Na San Andreas was er weinig meer aan imo.
Dit zijn settings voor TruMotion om te proberen, het is dan wel voor de Switch maar zal niet anders zijn op de Xbox.
Grootste nadeel is inderdaad het gemis van de Game Mode wat voor input lag zorgt.
Nou het grootste nadeel is vooral dat een algoritme er frames tussen gaat verzinnen die niet bestaanhifigamefreak schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:28:
[YouTube: Zelda: Tears of the Kingdom - Play In 60FPS with TrueMotion - Best Picture Settings For LG OLED TV]
Dit zijn settings voor TruMotion om te proberen, het is dan wel voor de Switch maar zal niet anders zijn op de Xbox.
Grootste nadeel is inderdaad het gemis van de Game Mode wat voor input lag zorgt.
RDR2 een paar maanden geleden aan begonnen, maar gestopt omdat ik nog andere spellen aan het spelen was en er echt een paar weken de tijd voor wil nemen. Ondertussen aan GTA begonnen nu die in gamepass staat en kan me daar ook echt wel mee vermaken. Hopelijk speel ik die snel uit en is Starfield niet leuk, dan kan ik vóórdat Forza Motorsport komt eindelijk RDR2 gaan spelen. Toch wel lekker als je een paar jaar amper gegamed hebt, dan heb je nog wat pareltjes te spelen
De gelekte video's vorig jaar lieten in elk geval wel zien dat Rockstar nog steeds geeft om een geloofwaardige game wereld, met burgers die realistische conversaties met elkaar houden. Ik denk dat 6 wel echt heel sterk zal gaan worden, alleen hoeven we geen expansions te verwachten.G_Dragon schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:04:
[...]
Mee eens! Heb alleen geen hoge verwachtingen en hoop bij Grand Theft Auto 6 nadat Rockstar Games zoveel geld is gaan verdienen in Grand Theft Auto 5 met de Sharkcards, ik ben ergens bang dat dit heel veel invloed gaat hebben op de afwerking van het spel. Maar laten we hopen dat ik het mis heb, want de setting Vice City spreekt mij heel erg aan en daar kunnen ze echt iets heel moois van maken. Helemaal als je ziet wat ze hebben neergezet met de old-gen consoles en nu de current-gen consoles een stuk sterker zijn.
Hoewel dat wel de woorden van Jason Schreier tegenspreekt, want die beweerde juist dat Rockstar veel zal terugkomen naar de game om dingen toe te voegen. "Always evolving world like Fortnite.". RDR2 had ook een "evolving world" qua hoe bepaalde huizen echt in real-time werden gebouwd en je het resultaat kan zien, dus waarom de vergelijking met Fortnite en niet met RDR2?
Alleen is dat een online game en had Jason het echt over het singleplayer gedeelte van 6. Als 6 alle sterke aspecten uit RDR2 heeft zoals hoe fun het schieten is, de VEEL betere physics dan GTA 5, de aandacht voor detail, auto's die qua rijden beter aanvoelen dan 5(het kan altijd beter), plenty aan side quests/strangers and freaks missies.....dan ben ik heel blij.
Hopelijk wordt die game eindelijk op zijn minst aangekondigd dit jaar.
[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 28-08-2023 15:42 ]
Beetje muggezifterig, maar ik vind het wel apart dat ik meermaals zie dat je game mode moet missen met trumotion... Dat is wel zo, maar game mode is specifiek het uitzetten van de meeste beeld verbeterende (of daarvoor bedoeld in ieder geval) algoritmes, dat is wat het sneller maakt.hifigamefreak schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:28:
[YouTube: Zelda: Tears of the Kingdom - Play In 60FPS with TrueMotion - Best Picture Settings For LG OLED TV]
Trumotion (of gelijksoortige zaken want volgens mij is dit een naampje van een specifiek merk) moet om te kunnen werken minstens altijd 1 frame in buffer houden om vervolgens een tussenliggend frame te berekenen. Het staat dus lijnrecht tegenover wat game mode doet, dat is waarom ze per definitie niet samen kunnen.
Het klinkt een beetje alsof je het jammer vindt dat je auto niet tegelijk in de 5e versnelling en in de parkeerstand kan staan
Ik had trouwens jaren geleden al een collega die op zijn ps4 graag die interpolatie troep gebruikte... Ik snapte er niks van, maar hij vond het mooi (en hij speelde vrij fanatiek GTA online, niet alsof hij alleen puzzel spelletjes deed of zo).
Gamertag: FinrazielNL
devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Trevor is geweldig qua humor, wat een figuur, maar ook een smeerpijp, haha. Echt met hem meeleven kan ik niet, nou is dat natuurlijk niet de bedoeling ook. Hetzelfde met de andere twee. Maar qua diepgang van persoonlijkheid, badguy en toch hele goede kanten aan zijn persoonlijkheid vind ik super sterk gedaan aan Arthur.
[...]
Red Dead Redemption 2 spoiler!!!!!!!!!!!!!
spoiler: titleDat dus! Rockstar had gerust hem doodgeschoten kunnen laten worden, en klaar. Maar nee. Hij wordt doodziek door een dude die hij hardhandig aanpakt die zelf hartstikke ziek is. Wanneer je die diagnose van die dokter krijgt weet je dat je vanaf dat moment als een stervend man speelt. Je ziet hem zichtbaar zieker worden en hoort het aan zijn stem. Je kunt ervoor kiezen om goede daden voor strangers te verrichten, en de manier waarop is prachtig.
[...]
Het zullen ongetwijfeld memorabele characters worden, maar net zo sterk als Arthur en de hele band tussen hem en de gang? Ik hoop het. Helaas zijn wel een aantal hele grote namen weg bij het bedrijf. Sowieso zal GTA altijd meer satire blijven dan RDR, ik heb eigenlijk nooit echt sympathie kunnen kweken voor GTA personages, ik vond ze tof maar bij lange na niet zo tof als RDR2. Wie weet maken ze GTA 6 iets serieuzer en darker qua verhaal en zijn de personages ook wat serieuzer, en is de humor nog wel in tact gebleven. Arthur heeft overigens ook plenty humor met zijn gang members, erg tof.
[...]
Rockstar zal altijd op een ander niveau blijven zitten dan de andere studio's. Hoe tof andere games ook zijn en met hele toffe details, Rockstar zet qua aandacht voor detail echt de puntjes op de i, en hoe!
Ja ik handle die shit echt even niet, zodra die muziek begint man, echt my god, kippenvel en volop tranen. Immens goed gemaakt door Rockstar en fantastische muziek keuze.
Ik ben wel echt mega blij dat ze het op zo'n manier hebben gedaan en niet
spoiler: test
Micac verraad je in een missie en knalt hem af. Of dat de law Arthur omlegt. Dit is zo vreselijk veel beter, maakt die emotie ook des te groter wanneer het moment dan echt is gekomen. Unshaken is ook zo'n geweldig nummer.
Weer een mooi pareltje in GP morgen 
Sea of Stars reviews
— Klobrille (@klobrille) 28 augustus 2023
Dexerto 5 / 5
But Why Tho? 10 / 10
WellPlayed 9.5 / 10
NoisyPixel 9.5 / 10
The Beta Network 9 / 10
GameInformer 9 / 10
Multiplayer First 9 / 10
Rectify Gaming 9 / 10
IGN 8 / 10
Eurogamer 4 / 5https://t.co/zOSSbsGeTg
Day One with Xbox Game Pass. pic.twitter.com/Vnzp3glPEk
Sharkcards zijn geen cashgrab, die zijn juist de beste manier geworden om bakken en bakken geld te verdienen in een game die (toen) de komende 10 jaar nog mee kan, ze zullen prima een sterke SP neerzetten om gevestigde orde te krijgen, maar Online aspect zal aanzienlijk meer de kant op leunen om zo snel mogelijk een 'steady flow' te krijgen. Uiteindelijk hebben ze ook in GTA5 de SP achter zich gelaten en alles naar Online gegooid, van de DLC locaties tot de 'geheime' items.Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:23:
[...]
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de Sharkcards echt invloed hebben op het Single Player gedeelte van GTA6, als ze een snelle cash grab gewild hadden dan was die er allang geweest.
Het lijkt mij veel meer voor de hand liggen dat ze dezelfde route op gaan als met GTA5 en RDR2, dus een ijzersterke wereld met een sterk SinglePlayer verhaal en dan daarnaast een Online ervaring in diezelfde wereld.
En eerlijk, die SP speel je 2x, GTA 2x vanwege de 'stomme' keuzes om die 180mil te halen en laatste stuk nog paar keer vanwege de echte keuze die je krijgt, RDR2 om zeker te zijn dat het echt een liniair spel is (ja, ik vond de game maar matig), als GTA het puur had moeten hebben van de SP kant, was er al lang een GTA6 geweest.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wanneer zullen de reviews droppen van Under The Waves ? Want dat spel komt morgen ook uit en ben stiekem wel benieuwd naar de reviews!
@devilsnight Wat jouw spoiler betreft, waarschijnlijk weet je het wel maar er zijn ietwat verschillende situaties betreft Micah afhankelijk van een Good/Bad honour Arthur.
Mocht het toch nieuws zijn is het wellicht leuk om ff op YouTube te kijken
Ik vond die humor in die laatste GTA zo tenenkrommend slecht. Dan liever hoe ze het in RDR aanpakken.
Ik vond de humor in GTA 3, VC, SA, 4 en 5 juist sterk door de satirische blik op de VS. Het bizarre is dat wat voorheen satire is, nu de werkelijkheid in de VS. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in GTA 6.Timothy3000 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:21:
Ik vond die humor in die laatste GTA zo tenenkrommend slecht. Dan liever hoe ze het in RDR aanpakken.
Nou inderdaad, al is er ook wel eens sprake geweest van gta (deels) in een andere wereldstad, zoals Tokyo etc. Ik kan me herinner dat Rockstar in een grijs verleden die domeinnamen had geregistreerd. (Even teruggezocht)Mog schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:59:
[...]
Het bizarre is dat wat voorheen satire is, nu de werkelijkheid in de VS. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in GTA 6.
Misschien interessant als Londen weer een keer wordt aangedaan.
Edit: ze kunnen natuurlijk ook terug in het verleden: naar de 40s, 50s, 60s etc. Ben je van deze tijd af.
[ Voor 7% gewijzigd door Ht87 op 28-08-2023 20:15 ]
Benieuwd naar Sea of Stars morgen, had gehoopt dat het Nieuw Zeeland trucje zou werken om hem nu al te kunnen spelen, maar helaas..
Alvast veel speel plezier, ik zet die even op hold want als het goed is krijg ik morgen of woensdag een review exemplaar gemaild, dus die heeft dan even voorrangSimone96 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:23:
Benieuwd naar Sea of Stars morgen, had gehoopt dat het Nieuw Zeeland trucje zou werken om hem nu al te kunnen spelen, maar helaas..
Klopt. Maar ik hoor net wel van een vriend van mij die helemaal weg van de game is dat de storyteller/writer weg is.Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:21:
[...]
Ja ik vond het in RDR2 ook beter alleen om er daarom maar vanuit te gaan dat het nooit meer zo wordt is ook zo wat.
Aah das shit, hopelijk heeft hij nog wel bijgedragen aan het GTA6 verhaal dan.devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:15:
[...]
Klopt. Maar ik hoor net wel van een vriend van mij die helemaal weg van de game is dat de storyteller/writer weg is.
[Afbeelding]
Ik neem aan dat dit wel een team van schrijvers is toch? Bij een filmmaatschappij kun je ook niet afhankelijk zijn van 1 scriptschrijver. Alle vertrouwen dat dit wel goed zit bij rockstarDonstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:40:
[...]
Aah das shit, hopelijk heeft hij nog wel bijgedragen aan het GTA6 verhaal dan.
Ja waarschijnlijk wel hoor maar een lead met een goeie visie is alsnog wel erg belangrijk.Ht87 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:50:
[...]
Ik neem aan dat dit wel een team van schrijvers is toch? Bij een filmmaatschappij kun je ook niet afhankelijk zijn van 1 scriptschrijver. Alle vertrouwen dat dit wel goed zit bij rockstar
@Exactor it Ik zag net je vraag van 2 weken geleden nog op het Steam forum over de Greatest toymaker. Had 2 weken geleden dezelfde vraag gesteld op Twitter. Kreeg dit toen als antwoord:
Unfortunately we do not have an ETA for the patch quite yet, but we are working on a fix for this and will share an update as soon as it is ready!
Denk dat ze druk bezig zijn (geweest) met de VR versie van de game.
Unfortunately we do not have an ETA for the patch quite yet, but we are working on a fix for this and will share an update as soon as it is ready!
Denk dat ze druk bezig zijn (geweest) met de VR versie van de game.
Ik mag toch hopen dat het verhaal in grote lijnen al een tijdje af is. Anders zien we GTA VI niet voor 2028. Ter vergelijking: Red Dead Redemption kwam uit in 2010, vrijwel meteen zijn ze doorgegaan met RDR2 en in 2012 was het concept script klaar.Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:40:
[...]
Aah das shit, hopelijk heeft hij nog wel bijgedragen aan het GTA6 verhaal dan.
Dat wist ik niet, wel tof dan. Ik durf het alleen nog niet te YouTuben. Ik met mijn domme rotkop heb het een en ander verpest voor mijzelf toen ik dit jaar op Wikia/Fandom ging zoeken naar bepaalde dingen toen ik met hunting, challenges etc bezig was, of toen ik interessante locaties zag in de game tijdens het exploren. En ik heb spijt dat ik niet eerder ben begonnen met de game, want ik ben door de jaren clips tegengekomen waardoor ik dus bepaalde story stukjes tegenkwam. Aldoende leert men, maar ja.Sipio schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:59:
@devilsnight Wat jouw spoiler betreft, waarschijnlijk weet je het wel maar er zijn ietwat verschillende situaties betreft Micah afhankelijk van een Good/Bad honour Arthur.
Mee eens. Sommige stukjes vond ik wel grappig, vooral van Trevor en hier en daar wat van Michael, al vond ik ook genoeg stukjes niet grappig, maar RDR2 heeft sterkere, meer volwassen humor i guess. In Valentine helemaal in het begin wanneer je met Uncle de winkel ingaat zegt Arthur tegen Ubcle bijvoorbeeld dat hij zijn favoriete parasiet is en gewoon dat hele gesprek is prachtig.Timothy3000 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:21:
Ik kon vooral genieten van de humor die op de ingame tv te zien was, in zowel 4 als 5. Zoals die uitgerangeerde action hero met die sok, hahaha.Mog schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:59:
[...]
Ik vond de humor in GTA 3, VC, SA, 4 en 5 juist sterk door de satirische blik op de VS. Het bizarre is dat wat voorheen satire is, nu de werkelijkheid in de VS. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen in GTA 6.
Kan je nagaan hé, hoe immens veel jaren in de ontwikkeling zit van zo'n game. Men klaagt best vaak over hoe het shit is dat we nog zo weinig van Rockstar krijgen, maar GTA 5 kwam uit in 2013 en 5 jaar later was RDR2 er. Als ze in 2018 meteen zijn begonnen met GTA 6 dan maakt het dit jaar 5 jaar dat ze ermee bezig zijn, wellicht al langer. Er gingen wel verhalen dat ze minimaal 1x terug zijn gegaan naar de tekentafel.Mog schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:59:
[...]
Ik mag toch hopen dat het verhaal in grote lijnen al een tijdje af is. Anders zien we GTA VI niet voor 2028. Ter vergelijking: Red Dead Redemption kwam uit in 2010, vrijwel meteen zijn ze doorgegaan met RDR2 en in 2012 was het concept script klaar.
Wel denk ik als GTA Online niet zo'n insane succes was geweest dat we misschien een wat kleinere game in de tussentijd hadden gehad zoals Bully 2, die ook echt in de maak was en toen werd geannuleerd. Verschrikkelijk jammer, want wat is Bully toch een heerlijke game zeg.
Ook herinner ik me een interview met de Take Two CEO een paar jaar geleden dat Rockstar vaker games ging uitbrengen en dat ze ook wat kleiner zouden worden. Ondertussen zijn we al heel wat jaren verder weer, dus het lijkt erop dat ding plan niet echt tot stand is gekomen.
GTA VI is al sinds 2014 in ontwikkeling. Traditioneel worden GTA en RDR door twee verschillende studios gemaakt. Rockstar North doet GTA en Rockstar San Diego doet RDR. Al worden vrijwel alle Rockstar studios op een gegeven moment bij de ontwikkeling betrokken.devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:28:
[...]
Als ze in 2018 meteen zijn begonnen met GTA 6 dan maakt het dit jaar 5 jaar dat ze ermee bezig zijn, wellicht al langer. Er gingen wel verhalen dat ze minimaal 1x terug zijn gegaan naar de tekentafel.
Ik heb me helemaal rot gelachen om die missie dat je dronken wordt met Lenny in de saloon.devilsnight schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:28:
[...]
RDR2 heeft sterkere, meer volwassen humor i guess. In Valentine helemaal in het begin wanneer je met Uncle de winkel ingaat zegt Arthur tegen Ubcle bijvoorbeeld dat hij zijn favoriete parasiet is en gewoon dat hele gesprek is prachtig.
2014? Holy shit. Is dat echt zo? Ik had het zelf nog nergens gelezen. Een jaartje na GTA 5.Mog schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:33:
[...]
GTA VI is al sinds 2014 in ontwikkeling. Traditioneel worden GTA en RDR door twee verschillende studios gemaakt. Rockstar North doet GTA en Rockstar San Diego doet RDR. Al worden vrijwel alle Rockstar studios op een gegeven moment bij de ontwikkeling betrokken.
Ja man, die was geweldig.Ht87 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:41:
[...]
Ik heb me helemaal rot gelachen om die missie dat je dronken wordt met Lenny in de saloon.
LENNYYYYYYYYYYYY
Dat hij op een gegeven moment in ieders gezicht Lenny zag, briljant.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/MoLmRTLKUBMEzmIiyvcbOEaW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ccDDJBTvpG0Y7ENc3Am6HI4A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5PwOu4JslKbwdyLzIMo7E5jq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KPKgJULpsFr5dD7UmW0ku8WY.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/B3aXwWUzqItKWgGd7Ir8zFLX.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/RicaA8ysjFLK3KGqlC2rEoO3.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/0td8rxT1bBdeoBsecZvQmmUe.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/FcQ8zednuh8a5saI1F8LhSdd.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Pka2TA3kVhwzPPPVOneGsONg.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Lql2sYhEbpqTPej7V7YLklfe.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/sgUiqCRUVyKeAOFvSgqahcR9.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/eWsUFgmS0SKO7oX79NwsoBVi.png?f=fotoalbum_tile)