Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Nieuwe deals!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8R5dYjvkB7KTe9NDpmzi-Md1UGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3zp7mQDrbMTek76Vu9zmNlXA.jpg?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Hier houdt ik nou echt van he....

Red Dead Redemption 2.

spoiler: game
In de epiloog besloot ik even naar Valentine te gaan en al vrij gauw sprak Mickey mij aan, de arme man die een arm mist en als Arthur heb ik vaak gesproken met hem. Al vrij gauw begon hij over een man die best wat op John leek, Arthur dus.

Daarna ging ik even bij Emerald Ranch kijken en al vrij gauw kwam ik een nieuwe stranger tegen die zijn hond was kwijtgeraakt en vroeg of ik wilde helpen met zoeken.

Gewoon zo tof.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:40:
[...]

Aah das shit, hopelijk heeft hij nog wel bijgedragen aan het GTA6 verhaal dan.
Wat ik zo online kan vinden is Rockstar al in 2014 begonnen met het verhaal van GTA 6. Grote kans dat hij daar aan bijgedragen heeft.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:53:
Hier houdt ik nou echt van he....

Red Dead Redemption 2.

In de epiloog besloot ik even naar Valentine te gaan en al vrij gauw sprak Mickey mij aan, de arme man die een arm mist en als Arthur heb ik vaak gesproken met hem. Al vrij gauw begon hij over een man die best wat op John leek, Arthur dus.

Daarna ging ik even bij Emerald Ranch kijken en al vrij gauw kwam ik een nieuwe stranger tegen die zijn hond was kwijtgeraakt en vroeg of ik wilde helpen met zoeken.

Gewoon zo tof.
Ja mooi idd.

Dit is ook een mooi voorbeeld van hoe doordacht het allemaal is.
spoiler:
[VIDEO=,,"Arthur Vs John Finds The Crying Robot In Red Dead Redemption 2"]https://www.youtube.com/watch?v=P22GR9UgwQ0[/VIDEO]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:38:
[...]

Ja mooi idd.

spoiler:
[VIDEO=,,"Arthur Vs John Finds The Crying Robot In Red Dead Redemption 2"]https://www.youtube.com/watch?v=P22GR9UgwQ0[/VIDEO]
What the.. Ik heb die side mission nooit gezien/gehad. Damn :D

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:38:
[...]

Ja mooi idd.

spoiler:
Love it. Het geeft echt genoeg reden voor een tweede playthrough ergens volgend jaar en dan alle stranger missies voor
John houden
Mog schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:44:
[...]

What the.. Ik heb die side mission nooit gezien/gehad. Damn :D
Je bent die soort inventor dude nooit tegengekomen? Opzich is zijn locatie misschien wat lastig te vinden, maar de map zou als het goed is ten alle tijden een icoontje moeten laten zien. Wel in de nacht alleen geloof ik.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Nou, dat wordt rdr2 nogmaals aanschaffen (had m voor stadia), jammer dat je niet ergens halverwege de storyline kunt instappen :)

• Ht87
-dubbelpost-

[ Voor 96% gewijzigd door Ht87 op 29-08-2023 16:05 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:44
Red dead redemption 1 + 2 (story mode) + red online is vrij goedkoop te krijgen, vaak rond een tientje. https://www.gamivo.com/pr...8b8fb&cjdata=MXxZfDB8WXww

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 29-08-2023 17:14 ]

Had onverwacht wat extra tijd vandaag en maar even gestart met Sea of Stars. Kleine 3 uurtjes verder en vermaak me prima. Het begin (1e uur) komt ietsjes traag op gang maar dat past wel bij het genre / game. Morgen en donderdag nog even kijken hoever ik komen voordat Starfield opgestart wordt. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:51
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:18:
Had onverwacht wat extra tijd vandaag en maar even gestart met Sea of Stars. Kleine 3 uurtjes verder en vermaak me prima. Het begin (1e uur) komt ietsjes traag op gang maar dat past wel bij het genre / game. Morgen en donderdag nog even kijken hoever ik komen voordat Starfield opgestart wordt. :)
Is het een lange game? Of valt het wel mee? Ik ga nu in ieder geval niet meer een lang avontuur beginnen voordat Starfield uitkomt :P
L23 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:23:
[...]

Is het een lange game? Of valt het wel mee? Ik ga nu in ieder geval niet meer een lang avontuur beginnen voordat Starfield uitkomt :P
Las dat een playthrough circa 25 uur duurt.

——-

Ah de developer van o.a Desperados 3 stopt er mee.

@devilsnight Jep. Dat is dezelfde.

———

Fire it is!

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2023 18:09 ]

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:25:
[...]

Las dat een playthrough circa 25 uur duurt.

——-

Ah de developer van o.a Desperados 3 stopt er mee.

[Embed]
Heel erg jammer zeg. Genoten van Desperados 3.

Is Shadow Gambit die piraten game met Desperados Gameplay?

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-11 08:06
Hoe is de ervaring met de Dolby Atmos app?

Ik heb de Xbox Starfield headset welke Atmos ondersteund maar twijfel of de app de moeite waard is.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:43
BvanOsch schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:10:
Hoe is de ervaring met de Dolby Atmos app?

Ik heb de Xbox Starfield headset welke Atmos ondersteund maar twijfel of de app de moeite waard is.
Als je even op vakantie gaat naar Argentinië, kost die app € 0,70 dus allicht de moeite waard... ;)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:44
devilsnight schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:47:
[...]

Heel erg jammer zeg. Genoten van Desperados 3.

Is Shadow Gambit die piraten game met Desperados Gameplay?
Echt zonde. Die dev maakte fantastische games!
Lara Croft in CoD, ach waarom ook niet. Ze ziet er wel echt goed uit. Classic outfit. Zo mag ze gerust eruit zien in de volgende game. En ik hoop echt dat bepaalde geruchten over de game pure bullshit is.

https://www.polygon.com/2...OXqs869f1uLeZYwHbI75pxhDc
devilsnight schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:00:
Lara Croft in CoD, ach waarom ook niet. Ze ziet er wel echt goed uit. Classic outfit. Zo mag ze gerust eruit zien in de volgende game. En ik hoop echt dat bepaalde geruchten over de game pure bullshit is.

Inderdaad, ziet er niet verkeerd uit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:26

ilm

devilsnight schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:07:
[...]

Ja man. En ze spelen perfect op consoles. Shadow Tactics en Desperados 3 zijn top.
Ja, hier baal ik wel van. Wat is de juiste reden? De gegeven link werkt hier niet (forbidden...).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6dw2y6UCd9_dl80MX91vnEkJlY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y5mnRsXXXLfmVbcMPRwdTkMG.png?f=fotoalbum_large

Nieuw spel in de Gamepass voor de liefhebbers :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:00:

Lijkt toch niet? Dit is Lara Croft: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EqvR-GeajLLstEsTwbb7MT3AEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Zs78me66xeZ8SHHtFO8NkRWw.jpg?f=user_large

• Ht87
Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

Lijkt toch niet? Dit is Lara Croft: [Afbeelding]
En je dan rot schrikken van de butler. Een CoD in the Croft mansion zou ik dan wel weer tof vinden :9
ilm schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:53:
[...]

Ja, hier baal ik wel van. Wat is de juiste reden? De gegeven link werkt hier niet (forbidden...).
Geen idee, want hier werkte de link ook al meteen niet. Je zou bijna hopen dat ze gehacked zijn en dat het niet waar is. Maar dat zal wel niet.

Oh here we go

https://www.gamingonlinux...ursed-crew-shutting-down/
In the announcement they said their increasingly ambitious games "took a heavy personal toll on us and our families" and so they're going to "prioritize our well-being and to pull the brakes instead of signing up for another multi-year production cycle" so Shadow Gambit was their last game. They'll still continue support for Shadow Gambit with patches but no more games will be made.
Oh wauw, Shadow Gambit is ook al uit gewoon. Ik dacht dat die nog moest verschijnen. 17 augustus uitgekomen.

[ Voor 48% gewijzigd door devilsnight op 30-08-2023 00:19 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:29
G_Dragon schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:14:
[Afbeelding]

Nieuw spel in de Gamepass voor de liefhebbers :)
Heb het net 1,5 uur gespeeld en hier ga ik mij zeker mee vermaken tot Starfield. Tot nu to via Xcloud op de Steamdeck (werkt perfect met deze game/dit type game) en het is play anywhere dus kan verder met de save op de Xbox of PC wanneer ik zin heb (had elke game dit maar).

Geen idee waarom ik hier ineens zin in had, want dit soort games heb ik niet meer gespeeld sinds de GBA. Het doet mij nog het meest denken aan Chrono Trigger met het vechtsysteem van Mario & Luigi Superstar Saga. Even afwachten of het boeiend blijft, maar een lekkere nostalgische trip tot nu toe.

• Beakzz
devilsnight schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 00:16:
[...]

Oh wauw, Shadow Gambit is ook al uit gewoon. Ik dacht dat die nog moest verschijnen. 17 augustus uitgekomen.
Deze game mag ik niet van mijzelf kopen tot ik de standalone dlc van Shadow Tactics en Desperados 3 + DLC heb uitgespeeld (of iig genoeg gespeeld om de aankoop er uit te halen), maar ik vond de demo zo goed dat het een uitdaging blijft 😅
Jij: '' Schat ik ga een dagje vissen''
Zij: '' Oke heel veel plezier en tot vanavond''
Zij: '' *pleep* Hoort de Xbox aangaan''
Zij: '' Huh je ging toch een dagje vissen?''
Jij: '' Ja klopt kijk maar mee''

:+ :+

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

Lijkt toch niet? Dit is Lara Croft: [Afbeelding]
Ik dacht ff dat dat Sarah Morgan was van Starfield....... :+.. ;)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:59
Mja, ik ben duidelijk niet het publiek voor dit soort games. Net als powerwash, truck, lawnmower en weet ik wat voor simulators.

Kan je beter een echte hengel kopen en aan de waterkant gaan zitten. Krijg je ook nog wat frisse lucht binnen. :)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ziet er uit als RDR2 maar dan zonder goede belichting :+

• Ht87
PdeBie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:26:
[...]

Mja, ik ben duidelijk niet het publiek voor dit soort games. Net als powerwash, truck, lawnmower en weet ik wat voor simulators.

Kan je beter een echte hengel kopen en aan de waterkant gaan zitten. Krijg je ook nog wat frisse lucht binnen. :)
Zelfs de graphics zijn dan beter :+ ik heb nog geen dip in framerates meegemaakt namelijk ;)

• Donstil
  • Niet online
Ht87 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:30:
[...]

Zelfs de graphics zijn dan beter :+ ik heb nog geen dip in framerates meegemaakt namelijk ;)
Moet je er wat meer bij drinken, dan draait alles op 15 fps :P

• Donstil
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:26:
[...]

Haha ja dit dus. Ik kan best wel lijstjes afwerken in games etc maar zodra het echt op werken gaat lijken haak ik af.

Maar goed misschien draait dat helemaal om als er ooit een Microsoft Azure Simulator 2024 komt :P

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:59
Donstil schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:02:
[...]

Haha ja dit dus. Ik kan best wel lijstjes afwerken in games etc maar zodra het echt op werken gaat lijken haak ik af.

Maar goed misschien draait dat helemaal om als er ooit een Microsoft Azure Simulator 2024 komt :P
Ow zeker. Genoeg grinds gedaan in diverse games.

En er is natuurlijk wat te zeggen van de diverse simulators. Ik bedoel: niet iedereen heeft een vrachtwagen voor de deur staan om een rondje te toeren. Of een Boeing 777 om een rondje te vliegen :P

Maar vissen, een hogedrukreiniger of een grasmaaier..... die snap ik echt niet.

(OK, met al dat kunstgras in Nederland valt die laatste misschien ook wel in het rijtje van vrachtwagens en Boeings :+ )

• Desprinter
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-11 10:54
PdeBie schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 10:58:
[...]

En er is natuurlijk wat te zeggen van de diverse simulators. Ik bedoel: niet iedereen heeft een vrachtwagen voor de deur staan om een rondje te toeren. Of een Boeing 777 om een rondje te vliegen :P

(OK, met al dat kunstgras in Nederland valt die laatste misschien ook wel in het rijtje van vrachtwagens en Boeings :+ )
Wat dacht je van de flats, die geen tuin hebben of, de studenten die vaak ook geen tuin hebben, of mensen met een kleine tuin die ook eens een groot grasveld willen maaien :P of al die kinderen die van papa niet mogen maaie ;)

• Powder Toastman
G_Dragon schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:55:
[...]

Jij: '' Schat ik ga een dagje vissen''
Zij: '' Oke heel veel plezier en tot vanavond''
Zij: '' *pleep* Hoort de Xbox aangaan''
Zij: '' Huh je ging toch een dagje vissen?''
Jij: '' Ja klopt kijk maar mee''

:+ :+
* Vrouw belt snel minnaar af :+

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
[...]

Ik wist niet dat mijn vrouw ook op GOT zat :X

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
[...]

Vissen is duur, nat en koud en moet je vroeg je bed voor uit, een hogedrukreininger blijf je ook niet droog bij en heb je wel iets nodig wat echt vies is om voldoening uit te halen, en een beetje tweaker heeft hooikoorts en betaalt zijn (buurt) kinderen om het te doen :+

• Powder Toastman
[...]

Ik snapte het in eerste instantie ook niet, maar uiteindelijk Powerwash Simulator na de vele positieve berichten toch een kans gegeven, en ik was vrijwel meteen hooked. Op één of andere manier is het heel bevredigend om weer Ping! te horen als je weer iets 100% schoongespoten hebt.
Maar vissen trekt mij niet zo, ook niet irl.

• Beakzz
Powerwash simulator heeft niet voor niets overwhelming reviews op Steam. Dat is niet vanwege het verhaal of de enerverende gameplay.

Soms wil je gewoon een beetje spacen met een podcast op en Ping Ping Ping horen 😅 Todo list simulators noem ik het. Had ook niet verwacht dat ik het leuk zou vinden, maar 1 van de weinige games die ik uitgespeeld heb.

Nu met Palia bezig op de pc en dat is net zo onzinnig in basics.
De laatste paar procentjes qua Story mode (maar ook de game in het algemeen) van RDR2...

spoiler: Red Dead Redemption 2
Dit is wel iets wat ik echt mistte in al die uren als Arthur. Het echte Wild West gevoel met die canyons. Het hele gebied vóór de epilogue is vooral heel veel groen en vrijwel geen typische western gebieden. Wel heel erg tof dat we dit alsnog in de epilogue krijgen. Hadden ze maar een expansion gemaakt man. En dan bijvoorbeeld spelen als Sadie. Zij is gewoon zo tof.
Voor de completionists onder ons die Sea of Stars aan het spelen zijn of willen beginnen. Kleine tip:

spoiler:
Zoek even naar de locatie van de “Artful Gambit” relic. Deze is nodig voor een achievement en is vrij vroeg in de game verstopt. Ik heb hem gemist en geen idee of ik nog kan backtracken.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-11 16:10
Vraagje, ik ben aan het kijken voor een Xbox Eite core controller. Iemand hier goede ervaringen mee (in verhouding met de gewone elite 2)?

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:25
Ananas_NL schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:45:
Vraagje, ik ben aan het kijken voor een Xbox Eite core controller. Iemand hier goede ervaringen mee (in verhouding met de gewone elite 2)?
Ik heb er eentje. De RB is stuk. Omdat ik al twee normale elite v2s had versleten (ook kapotte bumpers) en daardoor omkom in de paddles etc was de core prima. Ik vind MS sympathiek dat ze niet vragen om de accessoires mee te sturen als je onder garantie een kapotte controller terugstuurt en daarna een versie zonder accessoires verkopen. :+ Ik zie mijn veertig euro korting als coulance voor het uitbrengen van slechte kwaliteit controllers die 180 piek kosten.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Pffff komt er even een 100+GB update binnen voor Call of Duty. 7(8)7

Alsof ik zoveel ruimte heb lol. Ik ga het maar helemaal opnieuw downloaden. :?

[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 30-08-2023 21:52 ]

polopolo150 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:50:
Pffff komt er even een 100+GB update binnen voor Call of Duty. 7(8)7

Alsof ik zoveel ruimte heb lol. Ik ga het maar helemaal opnieuw downloaden. :?
89GB was het bij mij.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
M'n Xbox crashte gewoon hiervan. Harde herstart gegeven en nu download 'ie hem. :)

98.78 GB download die nu. Ervoor gaf ie iets boven de 100 GB aan.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:25
Is dit vergelijkbaar met Remnant 2? >:)
RDR2 helemaal uitgespeeld nu, alle echte side missies ook. Nog niet die rock carvings, sigarette cards enzo. Maar dat zie ik zelf niet echt als side missies, niet zoals Strangers.

Magnifieke game, gewoon subliem. En dan nog even over de laatste stukjes...

spoiler: RDR2
Ik had verwacht dat de epilogue vrij kort zou zijn, maar daar zitten nog genoeg uurtjes in zeg, top! Heel blij dat Sadie en Charles blijven leven. Laatste missie heerlijk ook. Toch nog even Dutch die een laatste goede daad verricht.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:44
polopolo150 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:01:
[...]

M'n Xbox crashte gewoon hiervan. Harde herstart gegeven en nu download 'ie hem. :)

98.78 GB download die nu. Ervoor gaf ie iets boven de 100 GB aan.
Hier precies hetzelfde!

• Beakzz
Dit is wel handig. Eindelijk gewoon direct naar Onedrive.

Ik moest de mijne ook hard reboot geven. Daarna vloog de update met 800Mbit binnen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

devilsnight schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 00:04:
RDR2 helemaal uitgespeeld nu, alle echte side missies ook. Nog niet die rock carvings, sigarette cards enzo. Maar dat zie ik zelf niet echt als side missies, niet zoals Strangers.

Magnifieke game, gewoon subliem. En dan nog even over de laatste stukjes...

spoiler: RDR2
Ik had verwacht dat de epilogue vrij kort zou zijn, maar daar zitten nog genoeg uurtjes in zeg, top! Heel blij dat Sadie en Charles blijven leven. Laatste missie heerlijk ook. Toch nog even Dutch die een laatste goede daad verricht.
spoiler:
Zeker. Echt een trip down memory lane. Het mooiste stukje van de post-game vond ik dit:
[video] https://youtu.be/Y5VJnxDLaZY[/video]
Arthur is dood, maar het is oké-vibes. Tot dat moment zat ik echt nog met de dood van Arthur in mijn maag.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 01:59:
Dit is wel handig. Eindelijk gewoon direct naar Onedrive.

[Twitter]
En dan een ban op je hele Microsoft-account krijgen door een false positive als je een link naar een clip of screenshot van één of andere vage game deelt?
Exactor it schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:20:
[...]

Is dit vergelijkbaar met Remnant 2? >:)
Jazeker!
Alleen hebben ze de root vervangen voor vissen.
Je longgun voor een werphengel en je zwaard voor een paar peddels.
Worldstone heeft ook een make over gehad in de vorm van een roeiboot.
Catch those fish, save the world!!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ananas_NL
Exactor it schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 19:34:
[...]

Ik heb er eentje. De RB is stuk. Omdat ik al twee normale elite v2s had versleten (ook kapotte bumpers) en daardoor omkom in de paddles etc was de core prima. Ik vind MS sympathiek dat ze niet vragen om de accessoires mee te sturen als je onder garantie een kapotte controller terugstuurt en daarna een versie zonder accessoires verkopen. :+ Ik zie mijn veertig euro korting als coulance voor het uitbrengen van slechte kwaliteit controllers die 180 piek kosten.
Ja lastig. Voor nu speel ik even geen FPS meer dus heb geen backpaddles nodig (in de toekomst kan ik deze dan altijd aanschaffen). Ik wil gewoon een wat meer premium controller en geen oplaadbare batterijen meer. Misschien heeft iemand anders nog een tip voor een andere controller? Als het maar draadloos is.
Mog schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 06:49:
[...]

spoiler:
Zeker. Echt een trip down memory lane. Het mooiste stukje van de post-game vond ik dit:
[video] YouTube: Build a lil house song Red Dead Redemption 2[/video]
Arthur is dood, maar het is oké-vibes. Tot dat moment zat ik echt nog met de dood van Arthur in mijn maag.
Ja, 100%. Heerlijk dat liedje erbij ook.

spoiler: rdr2
Ook toen Sadie naar zijn huis kwam en zei dat ze wist waar Micah was. John die dan uitlegt aan Abigail dat dit iets is wat ie wel moet doen. Dankzij Arthur leeft hij nog immers, heel mooi en duidelijk gezegd van hem. En dan het moment later in de missie dat je Micah vol lood mag pompen. Top!

Wel jammer hoe alles van Armadillo en omstreken vrijwel ongebruikt wordt. Wellicht bedoeld voor online en hier en daar wat free roam.

• Ht87
devilsnight schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:53:
[...]

Ja, 100%. Heerlijk dat liedje erbij ook.

spoiler: rdr2
Ook toen Sadie naar zijn huis kwam en zei dat ze wist waar Micah was. John die dan uitlegt aan Abigail dat dit iets is wat ie wel moet doen. Dankzij Arthur leeft hij nog immers, heel mooi en duidelijk gezegd van hem. En dan het moment later in de missie dat je Micah vol lood mag pompen. Top!

Wel jammer hoe alles van Armadillo en omstreken vrijwel ongebruikt wordt. Wellicht bedoeld voor online en hier en daar wat free roam.
Armadillo is inderdaad een vreemde omgeving. Ik denk dat ze ooit dlc gepland hebben rondom een
spoiler:
virus dat daar geheerst heeft. Als je alle hints daar opvangt zit er een verhaal verborgen wat eruit geknipt lijkt te zijn of wat klaargezet is voor bv een DLC
.

• Timothy3000
Net de MGS Collectie besteld bij Amazon. Hebben via de app een kortingscode van 7,50 (APP75) waardoor het op 41,49 uitkwam. Niet verkeerd zo!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
Lekker een paar uur naar een dobber turen op je televisie, heerlijk! En dan om de 5 minuten je lijn binnenhalen om te kijken of je brood er nog wel aan zit :+
Ht87 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:58:
[...]

Armadillo is inderdaad een vreemde omgeving. Ik denk dat ze ooit dlc gepland hebben rondom een
spoiler:
virus dat daar geheerst heeft. Als je alle hints daar opvangt zit er een verhaal verborgen wat eruit geknipt lijkt te zijn of wat klaargezet is voor bv een DLC
.
Ja, echt zonde. Zo'n tof gebied ook. Volgens mij was RDR Online niet eens zo'n groot succes toch? Dus je zou denken dat ze genoeg reden hadden een DLC te maken. Maar ja.

• Sipio
  • Niet online
@devilsnight ben je ook :

spoiler:
Pearson nog tegen gekomen? Als ik me goed herinner runned hij de shop in Rhodes in de epilogue.

Charles kwam je in de story zelf nog tegen toch met dat straatvechten? Pfoe tijdje geleden alweer voor mij.

Maar wel mooi idd

• L23
Wordt inmiddels wel verleidelijk om al die RDR2 spoilers te gaan lezen :P

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 14:45
Exactor it schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 19:34:
[...]

Heb er op dag 1 al 2 omgeruild. Ze zijn allemaal met gebreken. Met name dat je de y knop heel precies moet indrukken anders registreert die niet altijd.

Beste is om er gewoon 1 te nemen en dan via bijv een mods and repairs hem echt te herstellen.

Ik weet dat het van de zotte is maar het is wat het is. Op reddit staan er topics vol mee.

Op een gegeven kon ik ook niet meer omruilen via amazone maar alleen geld terugkrijgen, ik bleef kapotte krijgen en het systeem flagged je ivm misbruik als je teveel omruilt.

• Ananas_NL
PacinoAllstars schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:46:
[...]

Heb er op dag 1 al 2 omgeruild. Ze zijn allemaal met gebreken. Met name dat je de y knop heel precies moet indrukken anders registreert die niet altijd.

Beste is om er gewoon 1 te nemen en dan via bijv een mods and repairs hem echt te herstellen.

Ik weet dat het van de zotte is maar het is wat het is. Op reddit staan er topics vol mee.

Op een gegeven kon ik ook niet meer omruilen via amazone maar alleen geld terugkrijgen, ik bleef kapotte krijgen en het systeem flagged je ivm misbruik als je teveel omruilt.
Zo dat klinkt inderdaad niet overtuigend om voor een elite core te gaan. Ik zit te kijken naar andere controllers maar echt veel "pro" controllers zijn er niet echt. Wel de Scuff instinct pro alleen bij die krijg je maar een half jaar garantie...
Sipio schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:20:
@devilsnight ben je ook :

spoiler:
Pearson nog tegen gekomen? Als ik me goed herinner runned hij de shop in Rhodes in de epilogue.

Charles kwam je in de story zelf nog tegen toch met dat straatvechten? Pfoe tijdje geleden alweer voor mij.

Maar wel mooi idd
Dat is een hele goeie, ik zag het inderdaad in de credits. Ik zal eens gaan kijken. Wat betreft dat tweede, yep. :)

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 31-08-2023 13:52 ]

• JDL15
Ananas_NL schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:11:
[...]

Zo dat klinkt inderdaad niet overtuigend om voor een elite core te gaan. Ik zit te kijken naar andere controllers maar echt veel "pro" controllers zijn er niet echt. Wel de Scuff instinct pro alleen bij die krijg je maar een half jaar garantie...
Ik ga toevallig vanavond aan de slag met mijn Elite 2 controller (Halo edition).
Ik heb hem al 3x terug gestuurd voor een A en Y knop, nu dacht ik dat ik een goede had en heb ik af en toe ook nog problemen met A en Y, maar dat valt wel mee (ik weet dat ik goed moet drukken en ik gebruik meestal toch de backpaddles).

Erge is dat nu ineens de LB gewoon af en toe niet registreert, dus we gaan hem vnv met een toolkit uit elkaar halen en dan ga ik direct alles ff meenemen met compressed air/contactspray/WD 40.

Blijft echt de perfecte controller, maar helaas kennen er heel veel problemen....

• PacinoAllstars
JDL15 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 14:16:
[...]

Ik ga toevallig vanavond aan de slag met mijn Elite 2 controller (Halo edition).
Ik heb hem al 3x terug gestuurd voor een A en Y knop, nu dacht ik dat ik een goede had en heb ik af en toe ook nog problemen met A en Y, maar dat valt wel mee (ik weet dat ik goed moet drukken en ik gebruik meestal toch de backpaddles).

Erge is dat nu ineens de LB gewoon af en toe niet registreert, dus we gaan hem vnv met een toolkit uit elkaar halen en dan ga ik direct alles ff meenemen met compressed air/contactspray/WD 40.

Blijft echt de perfecte controller, maar helaas kennen er heel veel problemen....
LB is nog te maken met een klein stukje tape of plastic. Dit soort dingen heb ik ook gedaan bij me vorige controllers. Het probleem met de elite controllers is echter dat het een design flaw is. Met name het licht indrukken werkt vaak bij a en y niet. Je hoort wel eens verhalen dat mensen een goede batch hebben, maar als ze dan gaat testen bij accesoires nadat je ze er op wijst zie je al gauw dat niet alle aanslagen geregistreerd worden.

Bij sommige spellen valt het natuurlijk niet gelijk op, maar wel bij een fighting game als sifu waar combos etc en timing essentieel zijn.

• Sipio
  • Niet online
@JDL15 Idd zo jammer vd die controllers, ik heb tot nu toe vrij geluk geluk gehad, heb hem al een beste tijd maar ook idd problemen gehad met de A toets.

Nou moet ik toegeven die heb ik zoveel gespammend in Chivalry 2 voor de battle cries dat ik hem ook naar verplaats heb :P

Ik kreeg het gelukkig weer werkend maar na zoveel berichten over deze controllers altijd nog een beetje huiverig.

Ik weet wel dat als die van mij de geest geeft ik per direct een nieuwe ga halen, de verschillende profielen voor diverse games is zo fijn om te gebruiken dat ik nog moeilijk zonder kan, vooral de paddles.

(voor Chivalry 2 is een Elite bijna verplicht als je die controls ziet trouwens)

• JDL15
Sipio schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 14:28:
@JDL15 Idd zo jammer vd die controllers, ik heb tot nu toe vrij geluk geluk gehad, heb hem al een beste tijd maar ook idd problemen gehad met de A toets.

Nou moe ik toegeven die heb ik zoveel gespammend in Chivalry 2 voor de battle cries dat ik hem ook naar verplaats heb :P

Ik kreeg het gelukkig weer werkend maar na zoveel berichten over deze controllers altijd nog een beetje huiverig.

Ik weet wel dat als die van mij de geest geeft ik per direct een nieuwe ga halen, de verschillende profielen voor diverse games is zo fijn om te gebruiken dat ik nog moeilijk zonder kan, vooral de paddles.

(voor Chivalry 2 is een Elite bijna verplicht als je die controls ziet trouwens)
Het is inderdaad echt een topcontroller, kan gewoon niet meer zonder, juist ook met alle profielen en customization. Een standaard XSX controller vasthouden voelt niet meer goed haha, kan dus al niet meer terug..

Ik ken de battle cries van Chivalry hahahaha, maar het is zoals @PacinoAllstars zegt echt een design flaw.

Las trouwens wel dat ze juist geluisterd hadden naar feedback en de nieuwe batches dit niet meer zouden moeten hebben, zocht het artikel erbij maar kan het even niet zo gauw vinden.

@PacinoAllstars , heb je ergens een linkje van een video voor het maken van die lb? Waar plaats je die tape of plastic dan? Ik had zelf deze overigens die ik wil gebruiken voor het fixen van de LB:

YouTube: How I Fixed bumpers issue on Xbox Elite 2 Controller

Het is overigens ook echt mega k*t bij Warzone:

Ik wilde mijn net gekochte loadout gooien met LB+RB, maar omdat LB dus niet registreerde gooide ik met RB mijn nade, boem op naar de Gulag :'( 8)7

• PacinoAllstars
JDL15 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 15:15:
[...]

Het is inderdaad echt een topcontroller, kan gewoon niet meer zonder, juist ook met alle profielen en customization. Een standaard XSX controller vasthouden voelt niet meer goed haha, kan dus al niet meer terug..

Ik ken de battle cries van Chivalry hahahaha, maar het is zoals @PacinoAllstars zegt echt een design flaw.

Las trouwens wel dat ze juist geluisterd hadden naar feedback en de nieuwe batches dit niet meer zouden moeten hebben, zocht het artikel erbij maar kan het even niet zo gauw vinden.

@PacinoAllstars , heb je ergens een linkje van een video voor het maken van die lb? Waar plaats je die tape of plastic dan? Ik had zelf deze overigens die ik wil gebruiken voor het fixen van de LB:

YouTube: How I Fixed bumpers issue on Xbox Elite 2 Controller

Het is overigens ook echt mega k*t bij Warzone:

Ik wilde mijn net gekochte loadout gooien met LB+RB, maar omdat LB dus niet registreerde gooide ik met RB mijn nade, boem op naar de Gulag :'( 8)7
Moest even in me archief duiken. Kijk even naar de top comment bovenaan. Dus cover eraf en die witte dot verzuipen in ethonol. Ik heb die 96% van etos gebruikt kost rond de 6 euro en ook zitten priegelen met plastic erna.

YouTube: HOW TO FIX XBOX ELITE CONTROLLER BUMPERS *WORKING 2023*

Wat ik overigens nu doe is garantie periode bijhouden en toch inruilen voor die verloopt en hopen op beter exemplaar.

Me andere elite laten maken bij mod repair dan niet meer gedoe.

Ik heb ergens een filmpje van iemand die het probleem precies uitlegt moet even zoeken. Het heeft te maken met de printplaat.

Verwijderd

NEW Xbox Series S: Carbon Black Edition

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:02
Volgens mij mogen vanaf 1800u vandaag de reviews online.

Ik ga in ieder geval niet wakker blijven ondanks dat ik vrij ben morgen. Op tijd naar bed en dan rond 0730 opstaan en gamen. Daar haal ik meer gametime uit :)
Daarnaast ben ik herstellende van griep, dus laat opblijven wordt het toch al niet voor me :(

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nu nog een witte Series X.

• Timothy3000
Goeie reviews voor Starfield. Top. Dit is wat Xbox echt wel nodig had. Mooi dat het goed is.

[ Voor 53% gewijzigd door Timothy3000 op 31-08-2023 18:14 ]

• SunnieNL
Timothy3000 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:14:
Goeie reviews voor Starfield. Top. Dit is wat Xbox echt wel nodig had. Mooi dat het goed is.
Mis ik nou wat linkjes naar die review in je post?? ;)

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Nette scores tot nu toe!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlAh_2CIaMPbTDaoPNC3Io3sKIs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6hMUt5zXknN0bCui1Z9LHQwI.png?f=fotoalbum_large

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
Een 7 van ign voor Starfield... Onbegrijpelijk die knakkers

• Timothy3000
Kaasje123 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:27:
Een 7 van ign voor Starfield... Onbegrijpelijk die knakkers
Dat weten we pas als we het spelen. Misschien zijn we het wel alleen met IGN eens straks. :P

• Timothy3000
10 van Destructoid. Ga ook overwegen het even te proberen nu.

• koekroeck
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-11 12:24
All aboard the hype train!

• L23
Is Digital Foundry dan niet interessanter?

• SunnieNL
Eigenlijk wel vreemd dat Tweakers weer zo laat is met vrijgeven van de review.
Timothy3000 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:28:
[...]

Dat weten we pas als we het spelen. Misschien zijn we het wel alleen met IGN eens straks. :P
IGN US? geeft een 7. De overige IGN outlets geven beduidend hogere cijfers. Het is dat IGN ongelooflijk veel ingangen heeft in de game industrie en daarmee altijd eerste zijn met trailers en gameplay video’s van games. Maar als het aankomt op eigen gemaakte user content vind ik het een lege huls als gaming site. En niet omdat ze nu een 7 geven :P

Mocht je het toch gaan proberen. Veel plezier. En anders zou ik Sea of Stars aanraden!

Klopt het dat wanneer ik vanaf de Xbox naar mijn Ipad stream, dat ik mensen in party niet hoor en hun mij niet? Maar het geluid van het spel wel?

Pagina: 1 ... 155 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord