Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:10
Beakzz schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

Nee hoor. Heb alleen settings daar. Op de oude UI wel idd want daar mee heb ik alles op volgorde gezet. Nu staat het zoals MS wilt dat je het ziet.
Oh ik zit te lullen. Ik heb het nieuwe dashboard nog niet eens zie ik nu (had wel een console update twee dagen terug waarbij er nieuwe opties waren voor het dashboard). Ik zal na de update kijken of ik ook in alle staten ga zijn of een spel opstart.

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:38
-MD- schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:38:
[...]

Het zal voor jullie misschien een grappige vraag zijn (ik volg niet alles meer), maar welk spel is dit? :*)
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl :)
-MD- schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:38:
[...]

Het zal voor jullie misschien een grappige vraag zijn (ik volg niet alles meer), maar welk spel is dit? :*)
Dat is S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Paar updates van wat games:

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2023 09:03 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
Countdown map van Reach <3 <3 <3 <3

Nice, daar mogen er meer van komen (Swordbase *O* )
justifire schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:02:
[...]

Bijzonder, Killer Instinct is al 4K/60 sinds de One X.
Zal wel marketingpraat zijn.
https://www.windowscentra...-xbox-series-xors-support

The note on 4K support is curious, as Killer Instinct was already updated to 4K on Xbox One X, and plays in 4K in backward compatibility on Xbox Series X. With that said, the Xbox Series S has to play the Xbox One S version of the game, so there are clearly improvements that can be made with a native version of the game.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Ik zag van de week een truukje voorbij komen, om mijn Gamepass Ultimate te verlengen. Ik kan het echter niet meer terug vinden? Wat is nu the way to go?

Mijn loopt eind dit jaar ergens af.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Protax schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:27:
Ik zag van de week een truukje voorbij komen, om mijn Gamepass Ultimate te verlengen. Ik kan het echter niet meer terug vinden? Wat is nu the way to go?

Mijn loopt eind dit jaar ergens af.
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Beakzz schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:23:
[...]
Ben gewoon nog steeds pissed. Mijn games stonden netjes in 8 groepen (zoals local mp games, sport, xbox 360 en racen) en nu halen ze dat weg om 1 grote advertentie machine te maken en iedereen hier lijkt het te slikken als zoete koek.
Hoho, ik ben er ook niet van gediend. Wellicht in deze post niet geheel duidelijk gemaakt van m7jn kant, maar ik vind het een zware achteruitgang: MRE-Inc in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

Ben het dus volledig met je eens. Microsoft slaat de plank volledig mis met deze update. Ik had ook alles netjes geordend staan en zooi zoals hij beschrijft ook van m'n dashboard verwijderd. Hoop nog dat ze er van terugkomen. Vooralsnog is het enige positieve aan het nieuwe dashboard dat je game art volledig scherm vullen zijn. De rest is erg Meh...

XBL: MRE Inc

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 22:43
MRE-Inc schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 18:51:
[...]

Hoho, ik ben er ook niet van gediend. Wellicht in deze post niet geheel duidelijk gemaakt van m7jn kant, maar ik vind het een zware achteruitgang: MRE-Inc in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

Ben het dus volledig met je eens. Microsoft slaat de plank volledig mis met deze update. Ik had ook alles netjes geordend staan en zooi zoals hij beschrijft ook van m'n dashboard verwijderd. Hoop nog dat ze er van terugkomen. Vooralsnog is het enige positieve aan het nieuwe dashboard dat je game art volledig scherm vullen zijn. De rest is erg Meh...
Je kan een groep ook aan Home toevoegen en de volgode van Home aanpassen..
Xbox-knop > Mijn games en apps > Alles tonen > (Groepen) Selecteer een groep(stitel) > Menu knop > "Aan home toevoegen".

De groepen staan boven de meeste reclame-uitingen, Helaas wel onder "Onlangs toegevoegd aan Game Pass".

[ Voor 0% gewijzigd door ariekanari op 06-08-2023 11:25 . Reden: volgorde wijzigen kan niet met de nieuwe GUI ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• MRE-Inc

MRE-Inc

ariekanari schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:24:
[...]

Je kan een groep ook aan Home toevoegen en de volgode van Home aanpassen..
Xbox-knop > Mijn games en apps > Alles tonen > (Groepen) Selecteer een groep(stitel) > Menu knop > "Aan home toevoegen".

De groepen staan boven de meeste reclame-uitingen, Helaas wel onder "Onlangs toegevoegd aan Game Pass".
Ja bedankt voor de tip maar was hier al achter gekomen. Ik wil gewoon al die Gamepass rommel van m'n homescreen/ dashboard. Het is één grote reclame geworden waar ik niet van gediend ben.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:17:
[...]

Ja bedankt voor de tip maar was hier al achter gekomen. Ik wil gewoon al die Gamepass rommel van m'n homescreen/ dashboard. Het is één grote reclame geworden waar ik niet van gediend ben.
Vind het start menu van de Xbox sowieso erg bloated, voor de update ook al.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Stom, ik heb die nieuwe update nog niet, maar wat ik zo al voorbij heb zien komen, mag die reclame in dat dashboard zeker minder, liefst gewoon helemaal weg. Of eventueel als optie voor mensen die wel graag de nieuwste aanbevelingen willen zien. Een klein beetje aanbeveling heb ik persoonlijk geen moeite mee, maar zoals gezegd, ik heb het nieuwe dashboard nog niet, dus ik heb er nog niet veel last van gehad.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:59
Linksquest schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 15:42:
Stom, ik heb die nieuwe update nog niet, maar wat ik zo al voorbij heb zien komen, mag die reclame in dat dashboard zeker minder, liefst gewoon helemaal weg. Of eventueel als optie voor mensen die wel graag de nieuwste aanbevelingen willen zien. Een klein beetje aanbeveling heb ik persoonlijk geen moeite mee, maar zoals gezegd, ik heb het nieuwe dashboard nog niet, dus ik heb er nog niet veel last van gehad.
Naja pure reclame vind ik het niet. Maar bij is een van de bovenste rijen newly added to game pass. Vind dat Sony dat beter doet (sorry), maar gewoon Ps Plus in een aparte tab en als je er niks mee wil wordt je er ook niet mee lastig gevallen.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16

Bullet NL

Eigen Wijs

Er is hier iemand in huis iets te hardhandig met de draadloze headset voor de Xbox om gegaan waar door de microfoon er niet meer zo bij hangt als dat zou moeten....

Ik zal mijn zoon niet de schuld geven! ;)

Afijn, ik ben dus op zoek naar een draadloze headset voor de XBox Series X. liefst met een directe (draadloze) koppeling en een bluetooth ondersteuning voor bijvoorbeeld verbinding met telefoon

Ik had de de MS draadloze koptelefoon, maar goed, wat zijn jullie ervaringen, welke headset is op dit moment een aanrader in de prijsklasse 100 a 200 euro?

Cogitationis poenam nemo patitur

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21
Bullet NL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:53:
Er is hier iemand in huis iets te hardhandig met de draadloze headset voor de Xbox om gegaan waar door de microfoon er niet meer zo bij hangt als dat zou moeten....

Ik zal mijn zoon niet de schuld geven! ;)

Afijn, ik ben dus op zoek naar een draadloze headset voor de XBox Series X. liefst met een directe (draadloze) koppeling en een bluetooth ondersteuning voor bijvoorbeeld verbinding met telefoon

Ik had de de MS draadloze koptelefoon, maar goed, wat zijn jullie ervaringen, welke headset is op dit moment een aanrader in de prijsklasse 100 a 200 euro?
Wat heb je in de pricewatch gevonden? ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

das het probleem een beetje, kom van alles tegen op prijs, maar ben eigenlijk opzoek naar ervaringen, die staan er niet echt tussen in de PW

Bullet NL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:50:
das het probleem een beetje, kom van alles tegen op prijs, maar ben eigenlijk opzoek naar ervaringen, die staan er niet echt tussen in de PW
Wat mag hij kosten?

• PdeBie
@Linksquest ;)
Bullet NL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:53:
welke headset is op dit moment een aanrader in de prijsklasse 100 a 200 euro?
Neem anders even een kijkje in het [Multi] Algemeen Headset Topic

Ik heb zelf een erg goede ervaring met de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 :) werkt hier al meer dan 5 jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 06-08-2023 18:30 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb nu de MS Wireless headset, de mic is precies gebroken bij de oorschelp, zie in de PW heel veel universele headsets staan, maar zou er graag een hebben met de functies van de MS originele, e.v.t. met meer of betere audio opties.

Bullet NL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:30:
[...]

Ik heb nu de MS Wireless headset, de mic is precies gebroken bij de oorschelp, zie in de PW heel veel universele headsets staan, maar zou er graag een hebben met de functies van de MS originele, e.v.t. met meer of betere audio opties.
Ik heb zelf een Turtle Beach Stealth 600, die gerbuikte ik toevallig al op de Xbox One, maar werkt ook prima op de Series X. Mooi 7.1 geluid en een stevige microfoon.

En het mooie is, hij is zonder dongel te gebruiken op de Xbox.

G_Dragon schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:29:
[...]

Neem anders even een kijkje in het [Multi] Algemeen Headset Topic

Ik heb zelf een erg goede ervaring met de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 :) werkt hier al meer dan 5 jaar.
Die heb ik ook, erg fijne headset inderdaad.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39
Goede tips, ben ook met schuin oog aan het kijken voor een headphone voor sporadisch gebruik, vooral als mijn vriendin iets anders aan het doen is in de woonkamer. De witte variant van de de 600 gen 2 is toevallig maar 50 euro bij bol vandaag :)
sewer schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:55:
Goede tips, ben ook met schuin oog aan het kijken voor een headphone voor sporadisch gebruik, vooral als mijn vriendin iets anders aan het doen is in de woonkamer. De witte variant van de de 600 gen 2 is toevallig maar 50 euro bij bol vandaag :)
Die gebruikt het broertje van mijn vriendin met veel plezier nadat ik hem dat headset had aangeraden. Maar er staan vast en zeker nog veel meer ervaringen in het [Multi] Algemeen Headset Topic, mocht je er hier niet uitkomen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Bullet NL pas op met headsets die van dat nepleer op de oorschelpen hebben. Helemaal als je je niet dagelijks ad scheert. Na een jaar of 2 begon dat bij mij Turtle beach 700 Gen1 enorm af te bladeren met als gevolg dat ik op m'n gezicht van die zwarte deeltjes had zitten. 2 weken geleden dat ding weer uit de kast getrokken ivm een headset voor de jongste op de achterbank richting vakantie adres. Eerst geprobeerd om al dat zwarte nep leer eraf te peuteren maar dat was een hels karwei wat ook nog eens veel rotzooi gaf. Gelukkig had ik nog 2 reserve oorkussens van Wicked Cushions liggen. Die kon ik er zo opdrukken en de headset was las nieuw. Deze rplacements zijn echter wel velours ipv nepleer. Dat is wat ik prefereer bij headsets. Mijn Astro A20 Gen 2 hebben dat ook.

Maar goed het gaat natuurlijk ook in het geluid.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22-11 12:59
MRE-Inc schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:44:
@Bullet NL pas op met headsets die van dat nepleer op de oorschelpen hebben. Helemaal als je je niet dagelijks ad scheert. Na een jaar of 2 begon dat bij mij Turtle beach 700 Gen1 enorm af te bladeren met als gevolg dat ik op m'n gezicht van die zwarte deeltjes had zitten. 2 weken geleden dat ding weer uit de kast getrokken ivm een headset voor de jongste op de achterbank richting vakantie adres. Eerst geprobeerd om al dat zwarte nep leer eraf te peuteren maar dat was een hels karwei wat ook nog eens veel rotzooi gaf. Gelukkig had ik nog 2 reserve oorkussens van Wicked Cushions liggen. Die kon ik er zo opdrukken en de headset was las nieuw. Deze rplacements zijn echter wel velours ipv nepleer. Dat is wat ik prefereer bij headsets. Mijn Astro A20 Gen 2 hebben dat ook.

Maar goed het gaat natuurlijk ook in het geluid.
Heb 3 steelseries koptelefoons.(zelfde probleem, onbegrijpelijk)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
TBStealth 700 Gen 2 in gebruik. Erg blij mee voor het geld en nog geen klachten van partychat vrinden (op mijn gescheld na dan :*) )

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:51

ilm

Rayman legends en Sekiro gekocht (fysieke versie). Rayman was het al waard voor alleen de muzieklevels :).

Ik ben voorbij de eindgeneriek maar ik heb nog heel wat bonus levels te doen.

Ondertussen Wo Long snel nog even afgewerkt, of toch zo goed als (was enkel nog de blind folded boy + de side quests daarna). Toch Sekiro al maar opgestart, en ik zit al vast bij de eerste 'giant' en 'Shinobu hunter'. Timing (hifi-rush iemand?) is niet mijn sterkste punt. :(

Spijtig en heel vervelend dat ik telkens van cd moet switchen als ik even een Rayman level wil doen.
ilm schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 22:31:
Rayman legends en Sekiro gekocht (fysieke versie). Rayman was het al waard voor alleen de muzieklevels :).
[YouTube: Rayman Legends - Eye of the Tiger level]

Ondertussen Wo Long snel nog even afgewerkt, of toch zo goed als (was enkel nog de blind folded boy + de side quests daarna). Toch Sekiro al maar opgestart, en ik zit al vast bij de eerste 'giant' en 'Shinobu hunter'. Timing (hifi-rush iemand?) is niet mijn sterkste punt. :(

Spijtig en heel vervelend dat ik telkens van cd moet switchen als ik even een Rayman level wil doen.
Sekiro is echt briljant. Het begin is echt even doorbijten maar uiteindelijk, misschien wat langer dan je zou willen, gaat het vast klikken en dan ben je echt aan het “dansen” met de vijanden. Geweldige ervaring als dat eenmaal klikt, maar het is zeker een pittige game en sommige bosses zul je uren mee bezig zijn. :)

uchiha tijntje schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 22:42:
[...]

Sekiro is echt briljant. Het begin is echt even doorbijten maar uiteindelijk, misschien wat langer dan je zou willen, gaat het vast klikken en dan ben je echt aan het “dansen” met de vijanden. Geweldige ervaring als dat eenmaal klikt, maar het is zeker een pittige game en sommige bosses zul je uren mee bezig zijn. :)
Ik vond het wel echt met afstand de minst vergevende game van from (sinds dark souls in ieder geval, demon's niet gespeeld). Voor mij te zeer zo en heb de katana in het varken laten steken.

Gamertag: FinrazielNL

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 11:42

Echt een top game. Heb hem vorig jaar eindelijk op 1000GP gezet. Enorm vermaakt met deze game

PSN ID Binloading_nl

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12

Black Betty blijft het mooiste level van de game vind ik :9 ik heb m op 3 platforms gekocht, ook heel leuk om co-op te doen met m’n zoontje!

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare III Topic (Er staat nog amper informatie in het topic, maar er is dan ook bijna nog niks bekend) d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 07-08-2023 18:58 ]

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:57:
[YouTube: Modern Warfare III is Coming]

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare III Topic (Er staat nog amper informatie in het topic, maar er is dan ook bijna nog niks bekend) d:)b
Haha en vorig jaar zou het nog 2 jaar duren en een interval van een jaar worden om de kwaliteit van de serie te conserveren, zal wel weer fast food worden dit beetje net als Mcdonalds heel soms lekker maar meestal afschuwelijk.
Kijk er met interesse naar sinds de eerste trailer maar the Plucky Squire is uitgesteld naar 2024.

https://www.trueachieveme...the-plucky-squire-delayed

Jammer maar genoeg te spelen dit jaar. :) Hoop dat ze hierdoor de puntjes op de i kunnen zetten die ervoor zorgen dat het een pareltje wordt.

——

Verder nu bezig met de laatste achievement in Hi-Fi Rush DLC. Heb alle challenges gehaald maar moet 1 keer de BPM Rush op het moeilijkste niveau halen. Dat is echt heel pittig. Het zijn 7 stages waarvan ik redelijk “eenvoudig” tot de 6e kom maar daar word ik ingemaakt. :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:41
uchiha tijntje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:41:
Kijk er met interesse naar sinds de eerste trailer maar the Plucky Squire is uitgesteld naar 2024.

https://www.trueachieveme...the-plucky-squire-delayed

Jammer maar genoeg te spelen dit jaar. :) Hoop dat ze hierdoor de puntjes op de i kunnen zetten die ervoor zorgen dat het een pareltje wordt.

——

Verder nu bezig met de laatste achievement in Hi-Fi Rush DLC. Heb alle challenges gehaald maar moet 1 keer de BPM Rush op het moeilijkste niveau halen. Dat is echt heel pittig. Het zijn 7 stages waarvan ik redelijk “eenvoudig” tot de 6e kom maar daar word ik ingemaakt. :)
De manier waarop ze het brachten (Nin Direct style) kon ik dan wel weer waarderen :o

YouTube: Devolver Delayed Showcase 2023 - 2024 Edition - Full Presentation

• PdeBie
G_Dragon schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:57:
[YouTube: Modern Warfare III is Coming]

:') :') :') :') :')

Aandeelhouders willen more money!!!!!!
Mijn hemel. Benieuwd of weer iedereen het gaat kopen. Ik niet.
PdeBie schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:29:
[...]

:') :') :') :') :')

Aandeelhouders willen more money!!!!!!
Mijn hemel. Benieuwd of weer iedereen het gaat kopen. Ik niet.
Want dit is ineens nieuw? Vanaf 2005 is er elk jaar een release. Sinds CoD 2 :)

Zelf heb ik de laatste MW ook gekocht, want had veel plezier gehad met MW uit 2019, maar de MP van Halo Infinite deed de gameplay CoD voor mij verbleken.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-08-2023 22:44 ]

Hier zijn ze weer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7eSBGz_XmyimHWSUpjcDVeW19s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ymdfJNpba6M6TtezXEnPhukK.webp?f=fotoalbum_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
Voor degenen die het nog interesseert (want de deal gaat volgens mij al toch door), ook Nieuw-Zeeland heeft de Activision deal goedgekeurd:

https://fagenwasanni.com/...tivision-blizzard/162803/
JDL15 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:23:
Voor degenen die het nog interesseert (want de deal gaat volgens mij al toch door), ook Nieuw-Zeeland heeft de Activision deal goedgekeurd:

https://fagenwasanni.com/...tivision-blizzard/162803/
Dat is goed nieuws, het is hier al een paar weken erg stil over de deal sinds Microsoft de rechtzaak heeft gewonnen. Maar volg het nieuws nog dagelijks via Twitter d:)b

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
Voor wie hem nog niet heeft

• Ht87
Zo das best een smak geld. Benieuwd of er die-hard fans hier zijn die m kopen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
Ht87 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:55:
[...]

Zo das best een smak geld. Benieuwd of er die-hard fans hier zijn die m kopen?
Ik heb 3 support tickets bij Bethesda liggen, maar krijg geen duidelijk antwoord, anders had ik die zeker gekocht.

Onder 'play anywhere' van MS kan je games aan beide kanten spelen, Forza, Halo, etc. Bethesda zegt dat het ook ondersteund wordt voor Starfield, wat ze ook stellen bij Fallout 76, maar daar klopt het namelijk niet. Ja, je krijgt de game op beide platformen onder 'Play anywhere', maar beide hebben 'eigen' profiel, de Xbox (MS) store heeft zelfs aparte producten voor de console en PC versie.

Soms vind ik het prima op de console te spelen, maar wil ik even flinke graphics (heb een 32:9 ultrawide), dan wil ik verder op PC. Natuurlijk logisch dat de Steam versie dat niet heeft, maar vooralsnog heb ik geen definitief antwoord van Bethesda dat cross progression dus wel gewoon werkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

SinergyX schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:00:
[...]

Ik heb 3 support tickets bij Bethesda liggen, maar krijg geen duidelijk antwoord, anders had ik die zeker gekocht.

Onder 'play anywhere' van MS kan je games aan beide kanten spelen, Forza, Halo, etc. Bethesda zegt dat het ook ondersteund wordt voor Starfield, wat ze ook stellen bij Fallout 76, maar daar klopt het namelijk niet. Ja, je krijgt de game op beide platformen onder 'Play anywhere', maar beide hebben 'eigen' profiel, de Xbox (MS) store heeft zelfs aparte producten voor de console en PC versie.

Soms vind ik het prima op de console te spelen, maar wil ik even flinke graphics (heb een 32:9 ultrawide), dan wil ik verder op PC. Natuurlijk logisch dat de Steam versie dat niet heeft, maar vooralsnog heb ik geen definitief antwoord van Bethesda dat cross progression dus wel gewoon werkt.
Voor wat ik kon vinden, lijkt cross save gewoon van toepassing te zijn. Ik zou ook echt niet anders verwachten nu (ik mik er zelf ook op):

https://gamingintel.com/s...ween%20console%20and%20PC

Het is toch ook een Xbox Play Anywhere game, dus:

"Pick up where you left off on another Xbox or Windows 10/11 PC, bringing all your saves, game add-ons, and achievements with you."

https://www.xbox.com/en-U...achievements%20with%20you

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Bij Bol.com zijn alle Constellation editions nooit uitverkocht geweest, voor wat ik weet. Nu ook nog te bestellen:

Steam

https://www.bol.com/nl/nl...dIkQ.2_17.20.ProductTitle

Xbox

https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxnUdRNl59JPzSeQYAZUS8tKRWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OvwfZimu5uPq5hGyKTtp0wag.png?f=fotoalbum_large

Na een flink aantal pogingen de BPM rush op EX difficulty verslagen in Hi-Fi Rush. Wat een toffe game en een ontlading. Elke poging duurt circa 20 minuten en bestaat uit 7 stages. Het probleem was dat ik erg veel moeite had met de 6e stage waardoor je in een uur maar effectief 3 pogingen had en dus ook niet veel tijd om de movementset van de bosses te leren.

Samen met Grounded de verrassingen van de afgelopen jaren voor mij.

Midnight Fight Express verdwijnt bijna uit GP. Mocht je je even als John Wick willen wanen, dan is dit de game voor jou. :)

SinergyX schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:00:
[...]

Ik heb juist het omgekeerde, ik zou het erg leuk vinden als ik mijn save mee kan nemen van console naar mijn Rog Ally. Maar ik ga er van uit dat dat gewoon werkt. Wellicht dat Fallout 76 een vreemde eend in de bijt was omdat het bij release toen nog geen Xbox first party studio was.

[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-08-2023 21:06 ]

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:55
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:09:
Na een flink aantal pogingen de BPM rush op EX difficulty verslagen in Hi-Fi Rush. Wat een toffe game en een ontlading. Elke poging duurt circa 20 minuten en bestaat uit 7 stages. Het probleem was dat ik erg veel moeite had met de 6e stage waardoor je in een uur maar effectief 3 pogingen had en dus ook niet veel tijd om de movementset van de bosses te leren.

[Embed]
Respect! Ik heb Hi-Fi Rush dit weekend voor het eerst uitgespeeld maar ga me niet wagen aan alle achievements. Zelfs na de game te hebben uitgespeeld ben ik nog niet goed genoeg om consistent op de maat te spelen haha.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:46:
Het is toch ook een Xbox Play Anywhere game, dus:

"Pick up where you left off on another Xbox or Windows 10/11 PC, bringing all your saves, game add-ons, and achievements with you."

https://www.xbox.com/en-U...achievements%20with%20you
Maar hij staat niet tussen 'upcoming', een game die krap 3 weken nog te gaan heeft, had ik toch wel verwacht er nu bij te zien staan. En als je dan zoekt op google krijg je wel legio nieuwsberichten, maar
https://www.xbox.com/en-US/games/starfield#purchaseoptions
Daar staat het niet
(ook als je wil kopen: Playable on PC Xbox Series X|S, maar geen play anywhere logo)

https://www.xbox.com/en-u...re/starfield/9ncjsxwztp88
Daar dan weer wel
(Optimized for Xbox Series X|S Xbox Play Anywhere 10 Supported languages)

Zal wel goed komen uiteindelijk, maar ik wil de gok toch niet wagen voor 300 euro :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:56

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb de Audeze Penrose X, ben er erg tevreden mee. Heeft overigens wel een dongle nodig voor de Xbox, maar moet zeggen dat ik dat geen issue vindt. Natuurlijk connect hij zowel naar xbox en bluetooth.

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 08-08-2023 21:29 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Nu in de pre-order de Xbox Series S in Carbon Black, met een SSD van 1TB voor €349,99. Beschikbaar vanaf 1-9-2023.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h1k_6radz3S7VVwDIcJlRPoIf94=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7xtpDE6fadwEU7k9OhJLoVHH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 09-08-2023 00:37 ]

"When you grow up your heart dies"

sjaool schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 00:37:
Nu in de pre-order de Xbox Series S in Carbon Black, met een SSD van 1TB voor €349,99. Beschikbaar vanaf 1-9-2023.

[Afbeelding]
Nu begrijp ik de prijsverhoging van de Series X naar €550,- ook een stuk beter.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• sjaool

sjaool

justifire schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 07:39:
[...]

Nu begrijp ik de prijsverhoging van de Series X naar €550,- ook een stuk beter.
Die prijsverhoging zat er al in vanwege hogere productiekosten. De PS5 was ook al in prijs verhoogd.

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024

[Afbeelding]
Top apparaat dit. Een 'bruikbare' (hangt af van het type gamer) series S was dus steeds de console (299) + een geheugenuitbreiding (150 of zo?) en daarom gewoon geen slimme keuze, want bijna de prijs van een series X. Waar je dus misschien ook meer opslag had dan nodig (1.5 TB), de sweetspot ligt voor casuals toch nog steeds op 1TB.

Dit is er pal op! En met de steeds dalende SSD prijzen ook een logische SKU die MS hier in de markt zet. Deze console kan zo onder de tv zonder ook maar iets extra er bij te nemen, of het gevoel te hebben dat je 'te nipt' zit qua opslag.

En zo spaar je toch nog steeds 200 euro uit tov een series X, wat toch een mooie korting is. Zat ik in het xbox kamp, dan wist ik het wel. Sowieso een voorkeur voor kleinere hardware, vooral aan de tv, en meer 'speelse' console designs.

En voor wie 512 GB genoeg is, komen er nu vast wel goede koopjes want die stock moet er uit...

• sjaool

sjaool

Amos_x schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 08:51:
[...]

Top apparaat dit. Een 'bruikbare' (hangt af van het type gamer) series S was dus steeds de console (299) + een geheugenuitbreiding (150 of zo?) en daarom gewoon geen slimme keuze, want bijna de prijs van een series X. Waar je dus misschien ook meer opslag had dan nodig (1.5 TB), de sweetspot ligt voor casuals toch nog steeds op 1TB.

Dit is er pal op! En met de steeds dalende SSD prijzen ook een logische SKU die MS hier in de markt zet. Deze console kan zo onder de tv zonder ook maar iets extra er bij te nemen, of het gevoel te hebben dat je 'te nipt' zit qua opslag.

En zo spaar je toch nog steeds 200 euro uit tov een series X, wat toch een mooie korting is. Zat ik in het xbox kamp, dan wist ik het wel. Sowieso een voorkeur voor kleinere hardware, vooral aan de tv, en meer 'speelse' console designs.

En voor wie 512 GB genoeg is, komen er nu vast wel goede koopjes want die stock moet er uit...
Ik heb de Series X en ik moet zeggen dat ik dat ontwerp eigenlijk best iconisch vindt voor een game console. Deze Series S laat ik dus aan mij voorbij gaan. Maar voor wie nu een Series S wil kopen is dit toch wel de sweet spot. Plus de kleur zwart zal ook veel mensen aanspreken denk ik.

Het is voor mij wachten tot de geheugenuitbreiding voor de Series S/X goedkoper wordt. Het is al goedkoper geworden maar met Black Friday moet daar ook nog best wat vanaf kunnen qua prijs.

• Zorroberner
Ik vind de witte series s juist prachtig, mooie controller ook. Die 512 gb maakt mij niet zoveel uit merk ik, wellicht doordat ik games meteen de installeer als ik ze af heb op die xbox. Maar goed wacht maar tot starfield met 150 gb hoor ik dan haha

• Beakzz
sjaool schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 08:22:
[...]

Die prijsverhoging zat er al in vanwege hogere productiekosten. De PS5 was ook al in prijs verhoogd.
Dat eerste nemen we voor het gemak gewoon even aan toch?

[Afbeelding]
Ben zelf ook het twijfelen die erbij te pakken voor in de woonkamer, maar dan meer vanwege de kleur. Heb zelf de Series X, en die staat in mijn Game Room. Maar denk dat het is voor volgend jaar word, aangezien we eind dit jaar of volgend jaar de woonkamer gaan voorzien van nieuwe meubels.

• sjaool

sjaool

Beakzz schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

Dat eerste nemen we voor het gemak gewoon even aan toch?
Het is een tijdje terug nog in het nieuws geweest. Sony heeft de prijzen verhoogt vanwege hogere productiekosten. Dus Microsoft doet gewoon lekker mee. ;)
quote: Tweakers
Microsoft zegt in een verklaring tegenover The Verge gekozen te hebben voor een prijsstijging om 'de concurrentieomstandigheden in iedere markt te weerspiegelen'. De prijsverhoging voor de Xbox Series X-console geldt voor de meeste landen. Uitzonderingen zijn onder meer de VS en Japan omdat de console daar eerder in het jaar al in prijs is verhoogd.
Bron Microsoft
Bron Sony

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 09-08-2023 11:56 ]

• Beakzz
sjaool schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:55:
[...]

Het is een tijdje terug nog in het nieuws geweest. Sony heeft de prijzen verhoogt vanwege hogere productiekosten. Dus Microsoft doet gewoon lekker mee. ;)

[...]

Bron Microsoft
Bron Sony
Ja heb ik ook gezien, maar dat brengen ze zelf naar buiten. Ze hebben het niet over de lage geheugen/opslag prijzen. Volgens mij is het een “omdat het kan”.
Geen weg meer terug vanaf nu!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:37
Linksquest schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:46:
[...]

Ben zelf ook het twijfelen die erbij te pakken voor in de woonkamer, maar dan meer vanwege de kleur. Heb zelf de Series X, en die staat in mijn Game Room. Maar denk dat het is voor volgend jaar word, aangezien we eind dit jaar of volgend jaar de woonkamer gaan voorzien van nieuwe meubels.
Begrijp de keuze voor het zwarte wel, maar je zou ook nog kunnen overwegen een witte Series S 2e hands te kopen + een 1TB SSD. Zit je zo'n beetje op dezelfde prijs :)
Mosin schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:03:
[...]

Begrijp de keuze voor het zwarte wel, maar je zou ook nog kunnen overwegen een witte Series S 2e hands te kopen + een 1TB SSD. Zit je zo'n beetje op dezelfde prijs :)
Die hardeschijf maakt mij niet zo veel uit, is meer voor een Game in de woonkamer te kunnen spelen. En eventueel voor de dochter met Roblox, maar zou daarvoor ik de one X kunnen gebruiken, die ik nog heb liggen.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Leugens! >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MdF2am4X2TwcYcUu9WOPE0Xp83M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yC7I30lGnbiytiDGlCoOgNqT.jpg?f=fotoalbum_large

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-11 23:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hartstikke mooi ding die zwarte series s, maar toch snap ik het niet goed vanuit MS perspectief. Je wil toch eigenlijk je vlaggenschip verkopen die alle toeters en bellen kan afspelen (Ik heb het niet over winstgevendheid voor MS) om de potentie van je console te laten zien. Ik vind echt dat ze die door de prijsverhoging en deze toevoeging van de series s uit de markt prijzen.

Ik snap ook dat hele play anywhere en op alle devices principe van MS. Vind het desondanks niet logisch dat je je niet focust op de series X

• Ht87
Chrosser schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:39:
Hartstikke mooi ding die zwarte series s, maar toch snap ik het niet goed vanuit MS perspectief. Je wil toch eigenlijk je vlaggenschip verkopen die alle toeters en bellen kan afspelen (Ik heb het niet over winstgevendheid voor MS) om de potentie van je console te laten zien. Ik vind echt dat ze die door de prijsverhoging en deze toevoeging van de series s uit de markt prijzen.

Ik snap ook dat hele play anywhere en op alle devices principe van MS. Vind het desondanks niet logisch dat je je niet focust op de series X
Ik denk dat bij de verkoop van een series s door de koper bijna standaard gamepass wordt afgesloten. Bij de series x is het aantrekkelijk om fysieke games te kopen. Ik denk dat het op de langere termijn winstgevender kan zijn om een series s te verkopen.

• Chrosser

Chrosser

Ht87 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:43:
[...]

Ik denk dat bij de verkoop van een series s door de koper bijna standaard gamepass wordt afgesloten. Bij de series x is het aantrekkelijk om fysieke games te kopen. Ik denk dat het op de langere termijn winstgevender kan zijn om een series s te verkopen.
Dat van de fysieke games betwijfel ik echt, en als dat zo is dan betreft het bijna alleen 3rd party games schat ik in. Ongeacht welke series console zal iemand die in het xbox ecosysteem investeert dat ook echt doen voor gamepass denk ik. Vind het overigens een goed iets dat er meerdere instap niveaus zijn. Alleen hoe ze het nu prijstechnisch in de markt hebben gezet snap ik niet. 349 vs 549 voor 1440p vs 4k. 200 euro voor een schijflade en wat licht merkbaar resolutie verschil.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:45
Chrosser schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

Dat van de fysieke games betwijfel ik echt, en als dat zo is dan betreft het bijna alleen 3rd party games schat ik in. Ongeacht welke series console zal iemand die in het xbox ecosysteem investeert dat ook echt doen voor gamepass denk ik. Vind het overigens een goed iets dat er meerdere instap niveaus zijn. Alleen hoe ze het nu prijstechnisch in de markt hebben gezet snap ik niet. 349 vs 549 voor 1440p vs 4k. 200 euro voor een schijflade en wat licht merkbaar resolutie verschil.
Licht merkbaar resolutie verschil?
Daar zit echt een mega verschil in. Sommige modes in games (quality, raytracing, performance) zijn niet eens beschikbaar op een S. Ook in de backwards compatibility games zit volgens mij een verschil dat de XSX de hogere kwaliteit graphics gebruikt tov de SXS.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 12:43

Maar een heel groot deel van de markt heeft geen 65" (of groter) 4K tv in de kamer staan, en zeker niet op de kamer van de kinderen waar een groot deel van de consoles terecht komen. Of slechts casual gamen en daarbij geen waarde hechten aan top notch specs.
Mondiaal gezien verkoopt de Series S grotere aantallen dan de Series X. Er zijn natuurlijk ook veel landen waar mensen (veel) minder te besteden hebben, en dus eerder kiezen voor een Series S.

• drakiesoft

• Zorroberner
Jeetje als dat filmpje geen epilepsie veroorzaakt qua drukte met letters dan weet ik het ook niet :p
Geweldige game, heb hem zelf ooit op de PS3 gespeeld, heel erg leuk en zeker een aanrader.

• Chrosser

Chrosser

SunnieNL schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:48:
[...]

Licht merkbaar resolutie verschil?
Daar zit echt een mega verschil in. Sommige modes in games (quality, raytracing, performance) zijn niet eens beschikbaar op een S. Ook in de backwards compatibility games zit volgens mij een verschil dat de XSX de hogere kwaliteit graphics gebruikt tov de SXS.
Voor het gros is dat licht merkbaar. Het is geen verschil tussen bijv. The witcher 3 op XSX of Switch (om verschil te duiden).
Powder Toastman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:58:
[...]

Maar een heel groot deel van de markt heeft geen 65" (of groter) 4K tv in de kamer staan, en zeker niet op de kamer van de kinderen waar een groot deel van de consoles terecht komen. Of slechts casual gamen en daarbij geen waarde hechten aan top notch specs.
Mondiaal gezien verkoopt de Series S grotere aantallen dan de Series X. Er zijn natuurlijk ook veel landen waar mensen (veel) minder te besteden hebben, en dus eerder kiezen voor een Series S.
Dat is bij Playstation bezitters ook niet het geval. in die zin is de markt gewend aan een instap prijs van tussen de 400 en 500 euro en daar zie je ook dat ze gewoon gekocht worden.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Microsoft blijft Microsoft en blijven fuckups maken. Anders gezegd, ze leren nauwelijks van hun fouten. Tel daarbij op dat het een Amerikaans bedrijf is met de houding: America first, second and third dan gaan ze eens nadenken over de rest.

Er is een reden dat Sony veel meer bereik heeft, die hebben namelijk niet zo dat America First principe. Denk eens terug aan de launch van de Xbox One in 2013. Veel West-Europese landen werden overgeslagen. Juist die landen waar wel het geld zit. Die zijn destijds compleet overgestapt van de xbox360 naar de PS4 want die werd wel gewoon in NL en de overige landen uitgebracht.

Lang verhaal kort: Microsoft blijft rare beslissingen maken.

• Powder Toastman
Chrosser schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:19:

Dat is bij Playstation bezitters ook niet het geval. in die zin is de markt gewend aan een instap prijs van tussen de 400 en 500 euro en daar zie je ook dat ze gewoon gekocht worden.
Klopt, maar Playstation is (na de X360 generatie) veel groter qua verkopen dan Xbox. Zeker kinderen willen vaak een PS, omdat hun vrienden die ook hebben.
Met een goedkoper instapmodel (Series S) kunnen ze wat marktaandeel afsnoepen, zeker i.c.m. Game Pass. Want financieel veel aantrekkelijker voor veel ouders (zeker in veel landen waar het inkomen veel lager ligt dan hier).
Bijvoorbeeld in Brazilië, waren (weet niet zeker of het nog steeds het geval is) de invoerrechten op spelcomputers rond de 100%. Ten tijde van de PS3 kostte die dan ook al ruim €1300 daar. Dus daar lopen de prijsverschillen nog verder op.

Bij gelijke prijzen kiezen ouders anders sowieso voor de PS omdat zoon/dochterlief daarom vraagt.

Heb het idee dat veel mensen hier met een puur NL (of Europese zo je wilt) bril naar dingen kijken, echter is de wereld vele malen groter dan NL.

[ Voor 6% gewijzigd door Powder Toastman op 10-08-2023 13:35 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:45
Chrosser schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:19:
[...]

Voor het gros is dat licht merkbaar. Het is geen verschil tussen bijv. The witcher 3 op XSX of Switch (om verschil te duiden).
Euhm, daar zit dus wel verschil in. De Switch heeft geen raytracing en ook niet de hogere graphics, die de XSX wel heeft in de Witcher 3 (zie ook https://www.ign.com/artic...gen-updates-best-features )

Eerder was daar ook al een groot verschil met de niet next-gen versies in graphics: https://www.imore.com/witcher-3-nintendo-switch-review. Voornamelijk omdat de Switch draait op 720p (docked). Dus ik snap echt niet dat je kan zeggen dat er geen graphics verschil zit tussen de Switch en XSX wat betreft The Witcher 3 en dat 'het gros' dat niet ziet. Zelfs met de XSS zit een mega verschil in graphics. Dat ga je echt wel zien. Controleer anders even YouTube: Witcher 3 Graphics Comparison Switch vs Xbox Series X vs. Xbox One! voor het verschil (er zitten delen tussen waar de XSX met Switch wordt vergeleken). Zelfs het verschil tussen Switch en Xbox One is al enorm.

Je kunt tevreden zijn met de iets lagere kwaliteit graphics van de XSS, maar dat maakt ze nog niet vergelijkbaar met de XSX (ik zou er niet tevreden mee zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door SunnieNL op 10-08-2023 13:39 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Hoe zit dat nou met GTA V in Game Pass? Ik dacht gisteren eventjes leuk de XSX versie te installeren, kom ik in het GP overzicht enkel de Xbox One versie tegen... Of ben ik blind? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Voor de geinteresseerden die naar Gamescom gaan dit jaar:

https://www.xbox.com/en-US/promotions/gamescom

Via deze pagina kun je zien wat er op de Xbox booth te doen is en welke games te spelen zijn.

• Powder Toastman
Rossi46 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:07:
Hoe zit dat nou met GTA V in Game Pass? Ik dacht gisteren eventjes leuk de XSX versie te installeren, kom ik in het GP overzicht enkel de Xbox One versie tegen... Of ben ik blind? :?
Als je op GTA V zoekt kom je alleen de Xbox One versie. Probeer eens Grand Theft Auto, daarmee vind ik hem wel (in de app althans, zit op m'n werk).

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Goed dat ie zeldzaam is, wat een foeilelijk ding.
Microsoft, breng nou eens een gewoon witte Series X uit :P

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:52

BM

Moderator Spielerij
Rossi46 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:07:
Je moet Grand Theft Auto Online hebben. Lekker verwarrend, maar tekenend voor waar Rockstar de focus op heeft liggen. Op je Xbox heet de game ook GTA Online, maar als je start krijg je wel splashscreen van GTA V te zien 7(8)7

Edit: kennelijk heet ie wel Grand Theft Auto V, maar is de search gewoon brak. Deze is het iig: https://www.xbox.com/en-U...x-series-x-s/9nxmbtb02zsf

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 10-08-2023 14:23 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ben geen insider maar dit is toch interessante functionaliteit, streamen naar Discord is toch fijner IMHO dan Twitch.

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-11 09:49

Trucje uit de (consumer) psychologie: Neem een product op in je assortiment dat alle toeters en bellen heeft, prijs maakt niet uit en mag best behoorlijk hoog zijn. Je zal zien dat andere producten die in een lagere prijsrange zitten beter verkopen.

Ik snap je reactie vanuit het oogpunt van een gamer. Hoezeer Microsoft ook zegt dat ze er voor de gamer willen zijn, denken ze en beslissen ze als bedrijf. Die hebben een visie met daarop een strategie. Voor zover ze inzicht geven in die strategie, zijn ze vooral gericht op zoveel mogelijk mensen in staat stellen om te gamen. Daar past die Xbox Series S juist veel beter bij dan de Xbox Series X. Als bedrijf die zich op deze manier uitspreekt over hun strategie lijkt me de Xbox Series S juist heel erg belangrijk.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:37
Linksquest schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:36:
[...]

Die hardeschijf maakt mij niet zo veel uit, is meer voor een Game in de woonkamer te kunnen spelen. En eventueel voor de dochter met Roblox, maar zou daarvoor ik de one X kunnen gebruiken, die ik nog heb liggen.
Met de One X kun je nog even door, maar zou dan ook lekker voor de Series S gaan aangezien je toch een wilt aanschaffen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTT5WoOLgz3JCrYN6rW9CYyrxPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IEojV6BH1eFHS3nOA3Rvf7do.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee om heel eerlijk te zijn!

Ik ben vandaag begonnen aan Stray, speelt lekker ontspannen weg _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mhCgRZd8Gj5go1QESDA_JQaLcNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wIk5MChUHyXfHbHf8MwCEr86.png?f=fotoalbum_large

• drakiesoft
Quake 2 remaster net aangekondigd op quakecon. Natuurlijk op gamepass

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Ik heb echt iets raars met mijn oren in combinatie met de Xbox.

Op mijn Xbox heb ik de keuze tussen Dolby Digital 5.1, DTS en uncompressed 5.1. (De lossless varianten zijn te nieuw voor mijn systeem) Altijd uncompressed 5.1 gekozen en in het begin klonk dat best nice. Maar ik kon er op gegeven moment niet echt meer aan, zat de volume van de AV systeem en het in-game geluid zachter te zetten om het beetje vol te kunnen houden.

Sinds ik weer de oude Call of Duty's speel kon ik de 5.1 op normale volumes wel aan. Was echt fantastisch. Net bedacht ik me ineens: de oude games werken op het oude Dolby Digital. Misschien heeft dat een invloed?

Dus ik heb de Xbox Series X op DTS 5.1 gezet. Nu kan ik de volume van het AV systeem en het in-game geluid wel harder zetten en heb ik echt een hele fijne bioscoop ervaring met de recente Call of Duty games.

Ik vraag me af hoe het komt? Niet dat er echt antwoord op gegeven hoeft te worden want misschien kwestie van smaak en inderdaad mijn oren maar ik snap niet waarom ik het PCM geluid van de Xbox Series X gewoon niet kan trekken. :-(

Naja. Het is in ieder geval wel leuker dan eerst :P
Pagina: 1 ... 145 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord