Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
hifigamefreak schreef op maandag 27 juni 2022 @ 14:00:
[...]

Je bent blijkbaar niet de enige:

[Embed]
Hmmm, die 20 miljoen is wel een magisch getal zo lijkt het.. Halo Infinite had in januari dezelfde cijfers namelijk :X

Bron: Halo Infinite reaches over 20 million players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doet wel degelijk onder van DLSS en het is vrij duidelijk ook. Het verschilt per titel, maar DLSS is vrijwel altijd beter en de enige vraag is hoeveel beter. Het verschil tussen DLSS en FSR2.0 is vaak groter dan tussen de in-engine scaling en FSR 2.0....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:07:
[...]

Het doet wel degelijk onder van DLSS en het is vrij duidelijk ook. Het verschilt per titel, maar DLSS is vrijwel altijd beter en de enige vraag is hoeveel beter. Het verschil tussen DLSS en FSR2.0 is vaak groter dan tussen de in-engine scaling en FSR 2.0....
Ik ga even een ordinaire linkdrop doen:

https://www.dsogaming.com...s-performance-comparison/
https://www.tomshardware.com/news/amd-fsr2-deathloop-vs-dlss
https://en.overclocking.c...s-dlss-first-conclusions/
https://www.gpumag.com/amd-fsr-vs-nvidia-dlss/

Als ik alle bovenstaande bronnen moet geloven, en het zijn niet de minste is FSR2.0 gewoon on-par met DLSS, met als bijkomend voordeel dat het hardware onafhankelijk is. Natuurlijk zijn er punten waarop de ene het beter doet dan de ander, maar volgens mij is je uitspraak gewoon echt niet correct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:07:
[...]

Dit is natuurlijk een non-discussie op het xbox forum, want DLSS gaat sowieso niet werken op de xbox. Zou graag zien dat die DLSS vs FSR discussie ergens anders op de fora gaat plaatsvinden voor dit ontspoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op maandag 27 juni 2022 @ 17:52:
[...]

Dit is natuurlijk een non-discussie op het xbox forum, want DLSS gaat sowieso niet werken op de xbox. Zou graag zien dat die DLSS vs FSR discussie ergens anders op de fora gaat plaatsvinden voor dit ontspoort.
We kunnen het wel vergelijken met TSR, dat zal in talloze games beschikbaar zijn. FSR 2.0 is gewoon een alternatief op vele andere technieken, en daarbij is het niet gek die te vergelijken met de industrie standaard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2022 @ 18:10:
[...]

We kunnen het wel vergelijken met TSR, dat zal in talloze games beschikbaar zijn. FSR 2.0 is gewoon een alternatief op vele andere technieken, en daarbij is het niet gek die te vergelijken met de industrie standaard.
Het is wel gek te vergelijken met een 'industrie standaard' die nooit op een xbox kan draaien omdat de xbox niet de 'industrie standaard' videokaart van Nvidia heeft (hoe kan iets een industriestandaard zijn als maar 1 vendor er gebruik van kan maken omdat ze het zelf ontwikkelt hebben??)
Daarom vind ik de discussie hier niet op zijn plaats omdat het niets oplevert. Er zit nou eenmaal een AMD kaart in en daarom is FSR2.0 wel een ding om te ondersteunen in de xbox SDK. DLSS ondersteuning zul je daar nooit in gaan vinden de komende 4 jaar. DLSS kan dan ook nooit beter zijn op de xbox, het is er immers niet.

TSR is een ander ding. Maar die is alleen beschikbaar in de Unreal Engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op maandag 27 juni 2022 @ 18:21:
[...]

Het is wel gek te vergelijken met een 'industrie standaard' die nooit op een xbox kan draaien omdat de xbox niet de 'industrie standaard' videokaart van Nvidia heeft (hoe kan iets een industriestandaard zijn als maar 1 vendor er gebruik van kan maken omdat ze het zelf ontwikkelt hebben??)
Daarom vind ik de discussie hier niet op zijn plaats omdat het niets oplevert. Er zit nou eenmaal een AMD kaart in en daarom is FSR2.0 wel een ding om te ondersteunen in de xbox SDK. DLSS ondersteuning zul je daar nooit in gaan vinden de komende 4 jaar. DLSS kan dan ook nooit beter zijn op de xbox, het is er immers niet.
Ik had beter benchmark kunnen zeggen :)
Ja, en daarom beschikbaar bij een significant aandeel van nieuwe games. Upscaling algoritmes zaten ook al in UE5 en veel propriety engines hebben ook hun eigen technieken daarvoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2022 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fall Guys laat 60 spelers toe, maar je kunt maar met 4 in een squad? Bijzonder jammer. Ik heb minimaal twee vrienden die nu niet kunnen joinen.

En wanneer je eliminated bent, dan kun je het beste gewoon eruit gaan en opnieuw zoeken?

[ Voor 48% gewijzigd door devilsnight op 27-06-2022 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
devilsnight schreef op maandag 27 juni 2022 @ 20:17:
En wanneer je eliminated bent, dan kun je het beste gewoon eruit gaan en opnieuw zoeken?
Dat is wat ik doe (in mijn eentje). Je krijgt gewoon je XP en dergelijke als je netjes de server leaved na elimination.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
SunnieNL schreef op maandag 27 juni 2022 @ 18:21:
[...]

Ik zou DLSS geen standaard noemen, want behalve Nvidia gebruikt niemand anders het, omdat jij het al zegt, het alleen werkt op de eigen hardware (tensor cores).
FSR2.0 is dan meer een standaard, omdat het ook kan werken op Nvidia kaarten of wellicht die van intel.
Omdat de verschillen klein zijn met DLSS zou het zomaar kunnen dat studio's DLSS laten vallen in favor of FSR2.0.
Groot nadeel met DLSS is dat de game eerst ML getrained moet worden en derhalve mogelijk extra werk en kosten met zich mee brengt.
Nu de consoles (eerst xbox volgens mij later playstation) FSR2.0 ondersteuning krijgen is het een no brainer dat FSR2.0 de nieuwe standaard gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wist niet dat deze game ook nog op de 360 uitkwam…

Aaah vandaar. Ah licensed mobile game :+ Nevermind…

Ik was in de veronderstelling dat er ook echt een nieuwe game uit zou komen van Avatar… neem aan dat die nog moet komen.

[ Voor 77% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-06-2022 21:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Director of Communications bij Obsidian. Bijna hetzelfde wat ze vorig jaar na E3 zeiden, alleen toen specifiek over Avowed, lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:51
uchiha tijntje schreef op maandag 27 juni 2022 @ 21:44:
[YouTube: Avatar: Reckoning - Official Trailer]
Ik wist niet dat deze game ook nog op de 360 uitkwam…

Aaah vandaar. Ah licensed mobile game :+ Nevermind…

Ik was in de veronderstelling dat er ook echt een nieuwe game uit zou komen van Avatar… neem aan dat die nog moet komen.
Ubisoft komt met een Avatar game, bedoel je die?

YouTube: Avatar: Frontiers of Pandora – First Look Trailer

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de mensen met Game Pass Ultimate en Xbox Live Gold , de nieuwe games with gold is er, de games van juli.

[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 28-06-2022 19:18 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 17:15:
Voor de mensen met Game Pass Ultimate en Xbox Live Gold , de nieuwe games with gold is er, de games van juli.

[YouTube: Xbox - July 2022 Games with Gold]
Meestal is het een game op Game Pass die je al gekocht hebt, in mijn geval heb ik onlangs Relicta in de sale gekocht en nu is hij GwG, lol.

Overigens best cool. Is ook XSX enhanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen een Star Ocean stream trouwens. De nieuwe JRPG die ook naar Xbox komt.

7am EST and 4AM PST and 12PM GMT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:51:
[...]

Meestal is het een game op Game Pass die je al gekocht hebt, in mijn geval heb ik onlangs Relicta in de sale gekocht en nu is hij GwG, lol.

Overigens best cool. Is ook XSX enhanced.
Daarom ben ik iets voorzichtiger geworden met in de sales kopen :) heb ik ook zo vaak gehad dat die daarna gold of gamepass werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NVM :P trailer voor een switch en steam game :P

[ Voor 88% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-06-2022 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Heb dus nooit een code ingewisseld uit een ander land… Klopt het dat het via redeem.microsoft.com moet en dan gewoon vpn op het land en that’s it? De code lijkt verder te werken vind alleen raar dat er achter de e-mail (netherlands) stond

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Was dit al bekend ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik wil gewoon met Batman spelen en niet zijn infantiele neefjes en nichtjes. Zal de game wel proberen hoor, want gameplay zal wel prima zijn. Maar toch. Geef me gewoon een dikke opvolger van Arkham Knight -O-

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:17
Gisteren gekocht in de sale: Disco Elysium en Earthlock.
Tot nu toe alleen Earthlock geprobeerd en die valt me niet tegen tot nu toe. Lekker turnbased, heb ik gemist.
Disco Elysium veel zin in, krijgt goeie reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Wom schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:42:
[...]

Ik wil gewoon met Batman spelen en niet zijn infantiele neefjes en nichtjes. Zal de game wel proberen hoor, want gameplay zal wel prima zijn. Maar toch. Geef me gewoon een dikke opvolger van Arkham Knight -O-
Je trekt die woorden recht uit mijn mond! Dat had ik al direct bij de aankondiging van Gotham Knights, de teleurstelling was helaas al groot voor mij toen ik hoorde dat Batman dus niet ging meedoen, maar ik die irritante comments van Nightwing of Robin moet aanhoren.. Ongetwijfeld zal de gameplay wel tof zijn, want die was zo dik in de Batman serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:37
Hmm helaas fixt dit niet (lijkt t) de bug dat als je vrr aan hebt staan je geen Denon overlay meer ziet (bijv dat je volume omhoog gaat e.d.) :(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Melantrix schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:12:
[...]

Hmm helaas fixt dit niet (lijkt t) de bug dat als je vrr aan hebt staan je geen Denon overlay meer ziet (bijv dat je volume omhoog gaat e.d.) :(
Maar dat is dan cosmetisch en technisch is het dus wel opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Apart, die hadden het probleem toch al opgelost dmv breakout boxen die je er tussen kon zetten?
Enfin, doordat de Hue Syncbox toch geen 120hz aankan, blijf ik verlopig hangen op 4k60 met VRR (beter dan niets zullen we maar zeggen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
27 oktober is Japanse release, afwachten of dat voor ons ook is.

Star Ocean.

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 29-06-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
JDL15 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:19:
[...]

Je trekt die woorden recht uit mijn mond! Dat had ik al direct bij de aankondiging van Gotham Knights, de teleurstelling was helaas al groot voor mij toen ik hoorde dat Batman dus niet ging meedoen, maar ik die irritante comments van Nightwing of Robin moet aanhoren.. Ongetwijfeld zal de gameplay wel tof zijn, want die was zo dik in de Batman serie!
Ik vind het juist wel verfrissend. Altijd hetzelfde gaat ook vervelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Melantrix schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:12:
[...]

Ik was het gezeik met receivers en al die rare fratsen zo zat. Had zelf ook een Denon receiver met 7.1 geluid. Toen mijn dochter geboren was en ineens aan al die kabels voor al die boxen begon te peuteren heb ik mijn receiver weggedaan en een soundbar gekocht en rechtstreeks op HDMI ARC aangesloten en mijn xbox ook recht op mijn tv. Beste beslissing ooit. Prima geluid en nooit meer gedoe gehad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Ben benieuwd, ben nog niet echt overtuigd. De laatste Star Ocean was helaas niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 14:17:
[...]

Ik vind het juist wel verfrissend. Altijd hetzelfde gaat ook vervelen. :)
Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets om het tv geluid (aardig goed geluid voor tv audio op die C9) te versterken, het kan allemaal wat luider en wat meer bass.

Welke soundbar heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
devilsnight schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:44:
[...]

Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets om het tv geluid (aardig goed geluid voor tv audio op die C9) te versterken, het kan allemaal wat luider en wat meer bass.

Welke soundbar heb jij?
offtopic: kies een soundbar met voldoende ingangen.
Op mijn tv ging de ARC van de HDMI-poort kapot, maar gelukkig kon ik hem via een 3,5 mm jack op m'n tv aansluiten.
Voor mij is de soundbar voor af-en-toe, en heel tevreden mee (LG voor 120 bij Ibood met draadloze subwoofer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik kan de sennheiser Ambeo aanbevelen. Ik heb er zelf wel een subwoofer bij bijgekocht. Vol prachtig geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:10:
[...]

offtopic: kies een soundbar met voldoende ingangen.
Op mijn tv ging de ARC van de HDMI-poort kapot, maar gelukkig kon ik hem via een 3,5 mm jack op m'n tv aansluiten.
Voor mij is de soundbar voor af-en-toe, en heel tevreden mee (LG voor 120 bij Ibood met draadloze subwoofer).
Welke van LG heb jij precies? Ik heb hier ook een subje van LG maar die gaat alleen via optical, en dat gaat niet samen met Xbox dan.
Ramon27 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:15:
Ik kan de sennheiser Ambeo aanbevelen. Ik heb er zelf wel een subwoofer bij bijgekocht. Vol prachtig geluid.
2500 euro, holy shit. Dat wordt me iets te gek ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QnlociJCOao3JUI1x2kmvTHn8A0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XFSuDghF1ophEXyRYg1eW5sW.jpg?f=fotoalbum_large

@uchiha tijntje Ik ben klaar voor morgen hoor! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
devilsnight schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:19:
[...]

Welke van LG heb jij precies? Ik heb hier ook een subje van LG maar die gaat alleen via optical, en dat gaat niet samen met Xbox dan.

[...]

2500 euro, holy shit. Dat wordt me iets te gek ;)
Ik heb deze:
pricewatch: LG SJ4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Nice, ik ben nooit verder gekomen dan de 3e boss. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
devilsnight schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 20:59:
[...]

Die is er nog bij Amazon NL, maar wel over de 200 euro. Misschien kan ik dan beter naar een opvolger kijken bijvoorbeeld. Ik denk zoiets als dit misschien.

https://www.coolblue.nl/p...VwGJTqLAXhfoaAka5EALw_wcB
Die heeft geen 3,5 mm jack input. En dat was nou net m'n hele point wat ik wilde maken in dit topic :-)
Kijk, ik had best mazzel met mijnes voor die prijs, met draadloze subwoofer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/24FCBEPW1DOW556KAwIZJ60wbRY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7mMY4ZPDbCMLEfZgfdCnE3SR.png?f=fotoalbum_large

Als ik nu zou moeten kiezen... Kweet 't niet.
Als ik zo rondkijk zijn soundbars (met acceptabele specs) een slag duurder geworden.
Misschien deze; de reviews zijn goed:
pricewatch: Creative Sound BlasterX Katana

edit: Overigens, als je van een versterker/reciever af komt, met bass- en treble-knoppen... dan kan zo'n cheape soundbar ook voor teleurstellingen zorgen; er valt niet veel aan te tunen.

[ Voor 6% gewijzigd door zetje01 op 29-06-2022 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:26:
[...]

Die heeft geen 3,5 mm jack input. En dat was nou net m'n hele point wat ik wilde maken in dit topic :-)
Kijk, ik had best mazzel met mijnes voor die prijs, met draadloze subwoofer:

[Afbeelding]

Als ik nu zou moeten kiezen... Kweet 't niet.
Als ik zo rondkijk zijn soundbars (met acceptabele specs) een slag duurder geworden.
Misschien deze; de reviews zijn goed:
pricewatch: Creative Sound BlasterX Katana

edit: Overigens, als je van een versterker/reciever af komt, met bass en treble -knoppen... dan kan zo'n cheape soundbar ook voor teleurstellingen zorgen; er valt niet veel aan te tunen.
Een versterker met speakers hier is al gauw twee jaar geleden als het niet langer is, heb de ruimte niet voor de speaker en versterker meer. Eigenlijk zal ik zelfs moeite hebben een soundbar te plaatsen want hij kan niet onder de tv, de tv is te laag en hij hangt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
devilsnight schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:31:
[...]

Een versterker met speakers hier is al gauw twee jaar geleden als het niet langer is, heb de ruimte niet voor de speaker en versterker meer. Eigenlijk zal ik zelfs moeite hebben een soundbar te plaatsen want hij kan niet onder de tv, de tv is te laag en hij hangt niet.
Soundbar boven de tv?
Anyways... ik durf je gewoon niks te adviseren want heb er niet genoeg verstand van.
Oh.... je tv heeft zeker geen koptelefoon-aansluiting? Want dan was je al klaar geweest.
(koop altijd een tv met koptelefoonaansluiting!!! :-) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kan iemand mij adviseren welke gordijnen evt mooi bij de Series X zouden passen ?
:+

Ontopic :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:42:
Kan iemand mij adviseren welke gordijnen evt mooi bij de Series X zouden passen ?
:+
Deze uiteraard :D
https://www.amazon.nl/Min...d=pla-1608559443005&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
[...]

Welke soundbar heb jij?
De harman kardon Citation 700 zwart

Wil ooit nog de subwoofer erbij kopen maar die zijn best prijzig maar ook zonder prima geluid. Ben dik tevreden.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 30-06-2022 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Tijd om de soundbar discussie elders voort te gaan zetten ;)

Het grote 'Soundbar' discussie topic

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:20

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Even een heads-up met betrekking tot de Gamepass truukjes;
https://www.gamingbible.c...-stop-fraudsters-20220629
Apparently, a number of users were uncovered who’d been stacking the standard version of Game Pass’ introductory subscription offer and converting it into Game Pass Ultimate - essentially giving them more than Microsoft had bargained for. The fun’s over now, though, as anyone who did this has reportedly been officially notified, and removed from the service.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja had het gelezen, ben eens benieuwd hoe dit gaat uitpakken, ik kon alleen er niet uit halen of het alleen mensen uit de US waren of ook mensen uit Europa. Toch iets om in te gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Wilde het gisteren nog doen maar twijfelde om het via Turkije te doen of gewoon de normale weg.

Blij dat ik de keuze nog niet gemaakt had :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Laatst online: 10-09 10:41
MRE-Inc schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:28:
Iemand hier nog een tip voor de niet werkende Rewards app op de Xbox ? Gisteren iets van 10 achievements gehaald, maar de rewards app registreert ze niet voor de +40 punten Haal 3/3 achievements in een willekeurige game. De +50 punten voor 50 BIng zoek opdrachten ook niet. De tegel om +50 voor een dagelijkse achievement te verzilveren, werkt ook niet.

Heb de app al gedeinstalleerd, reboot, opnieuw geinstalleerd. Pi-Hole logging nagekeken, maar niks. Zit nu in een 41 weken streak, dus het leek me wel leuk om die 52 eens te halen.
Heb gisterochtend via de website van Rewards contact gezocht met Microsoft. Afgelopen nacht een mailtje gekregen dat ze wat hebben aangepast en het zou moeten werken. En inderdaad, ik haal weer punten bij achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:42
Ach, als je het met Nederlandse aanbieders en kaarten doet is er niks aan de hand. Als je het met VPN doet dan zit er natuurlijk risico aan.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef dat is niet best, ik doe het gelukkig niet via een buitenlandse manier.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

G_Dragon schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:36:
[...]

Oef dat is niet best, ik doe het gelukkig niet via een buitenlandse manier.
Gaat het niet gewoon om Gold te kopen voor X maanden en die om te zetten voor €1,-?
Gezien ze het hebben over "anyone affected by this can simply resubscribe by paying the price they were supposed to in the first place"

Ik wacht in elk geval even tot er meer duidelijkheid is :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Let er wel op dat dit niet gaat over het gebruik van VPNs maar om het stacken van trials, iets wat normaal gesproken ook niet kan. Blijkbaar hebben ze een manier gevonden om dat alsnog wel te doen, en dat is ontdekt en eraf gegooid.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:40:
[...]

Gaat het niet gewoon om Gold te kopen voor X maanden en die om te zetten voor €1,-?
Gezien ze het hebben over "anyone affected by this can simply resubscribe by paying the price they were supposed to in the first place"

Ja dat zou goed kunnen, dat heb ik 3 jaar geleden wel gedaan en heb alweer 3 jaar aan Xbox Live Codes klaar liggen voor Augustus wanneer het verloopt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
[...]

Welke soundbar heb jij?
Ik zag je bericht iets verder mbt optical, niks mis mee toch ?
Heb zelf sinds een paar weken de Sonos Ray, gaat via optical.
Ben er absoluut tevreden over, geweldig geluid voor het formaat en past in mn dressoir.
Heeft geen fancy Doly Atmos, wel DTS wat de C9 ook ondersteund.
Wellicht later nog wat surround toevoegen via 2 x ikea speakertjes (zijn Sonos compatible) of 2 x Sonos One, nog ff aankijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Famous schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:40:
[...]

Precies... Super vaag bericht ook. Ik zou er nog weinig waarde aan hechten.

Volgens mij hebben we hier 'allemaal' de methode gebruikt zoals @Famous omschrijft (via de NL store of voor een lager bedrag via een buitenlandse store) om voor een zeer bescheiden bedrag aan 3-jaar Game Pass te komen. Microsoft is hier uiteraard allang van op de hoogte en vond het allemaal wel best omdat mede daardoor het aantal Game Pass gebruikers door het dak is gegaan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Reactie van member op ResetERA:

Nah we knew about this. This isn't the normal stacking and converting trick. This is specifically stacking the introductory offers in some weird way. And they reversed those. But the main tricks are unaffected.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:49:
[...]

Nah we knew about this. This isn't the normal stacking and converting trick. This is specifically stacking the introductory offers in some weird way. And they reversed those. But the main tricks are unaffected.
Dat scheelt, kan ik alsnog goed verlengen voor 'goedkoop'. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

wjsiebes schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:22:
[...]

Heb gisterochtend via de website van Rewards contact gezocht met Microsoft. Afgelopen nacht een mailtje gekregen dat ze wat hebben aangepast en het zou moeten werken. En inderdaad, ik haal weer punten bij achievements.
Bedankt, maar bij mij was het maandag avond opgelost zonder iets te doen. Ik had ineens alles. Zal ergens bij MS wel weer wat vastgelopen zijn, denk ik.

Sta inmiddels alweer op de 73.000 om en nabij. Had vorig jaar iets van 30.000 punten ingeleverd voor wat XBL tegoed om een game te kopen. Zit nu op een streak van 41 weken met nog precies een maand tot mijn vakantie in het buitenland.

2 jaar geleden had ik wat achievements klaar gezet in oa Mafia 3 door wat collectibles te halen, maar nog niet in game te verzilveren. Was iets van upgrade je wiet plantage tot 100% en praat dan met persoon x. Via remote play mijn Xbox opgestart en hoefde alleen nog maar op X te drukken om met persoon x te spreken voordat de achievement gehaald was. En dan nog 2x van dat soort achievements voor de "Haal 3/3 achievements in een willekeurige Xbox game" quest.

Denk dat ik dit jaar gewoon op Trueachievements een game pak waarin snel wat achievements zijn te halen en dan via xCloud de boel op mijn telefoon op start. Alleen voor de +10 Bekijk game X in de store zal ik remote play moeten starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Laatst online: 10-09 10:41
MRE-Inc schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:08:
[...]

Bedankt, maar bij mij was het maandag avond opgelost zonder iets te doen. Ik had ineens alles. Zal ergens bij MS wel weer wat vastgelopen zijn, denk ik.

Sta inmiddels alweer op de 73.000 om en nabij. Had vorig jaar iets van 30.000 punten ingeleverd voor wat XBL tegoed om een game te kopen. Zit nu op een streak van 41 weken met nog precies een maand tot mijn vakantie in het buitenland.

2 jaar geleden had ik wat achievements klaar gezet in oa Mafia 3 door wat collectibles te halen, maar nog niet in game te verzilveren. Was iets van upgrade je wiet plantage tot 100% en praat dan met persoon x. Via remote play mijn Xbox opgestart en hoefde alleen nog maar op X te drukken om met persoon x te spreken voordat de achievement gehaald was. En dan nog 2x van dat soort achievements voor de "Haal 3/3 achievements in een willekeurige Xbox game" quest.

Denk dat ik dit jaar gewoon op Trueachievements een game pak waarin snel wat achievements zijn te halen en dan via xCloud de boel op mijn telefoon op start. Alleen voor de +10 Bekijk game X in de store zal ik remote play moeten starten.
Weet niet of je een Windows PC mee neemt naar vakantie maar in AOE2 zitten wat achievements waarbij je moet winnen met een bepaalde bevolkingsgroep. Die haal je in 5 minuten en dat zijn er wel 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:49:
[...]

Poehhhh, gelukkig. Ik begon mij zorgen te maken. Paar maanden geleden hebben we de trick nog gedaan en zitten tot 2024 ongeveer goed.

Trouwens, geen Free Play Days deze week?

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 30-06-2022 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Games met huisdieren sale (ja serieus) :D

Helaas staat Sniper Elite 3 en 4 DLC er niet bij. Ik meen mij te herinneren dat ene Adolf H. die je in die DLC pakketten moet afschieten, ook een Duitse herder als huisdier had.

EDIT: gaat ook natuurlijk over volledige games en niet over DLC die sale. 8)7

https://www.xbox.com/nl-N...unce_soc_omc_xbo_tw_photo

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 30-06-2022 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
MRE-Inc schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:45:

Helaas staat Sniper Elite 3 en 4 DLC er niet bij. Ik meen mij te herinneren dat ene Adolf H. die je in die DLC pakketten moet afschieten, ook een Duitse herder als huisdier had.

Ik mis nog wel meer games. Waar is Valiant Hearts bijvoorbeeld? :|

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel Tails of Iron, maar geen Vermintide ??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Gaming on Your Samsung Smart TV - No Console Required

Staat ook al op de frontpage :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2022 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53

Wat een thema. :) Wel mooi dat GTAV meedoet. Ik snapte al niet waarom je zestig piek voor een shark card moest betalen. Maar het is natuurlijk een companion dlc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Aaai Redfall ook pas in 2023 :( damm

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hopelijk komt die functie ook naar de LG TV en Android TV komt ik heb pas de C2 gekocht, dus zou wel zijn om het eens te testen, maar op mijn Sony Android in de woonkamer ook wel tof om zo niet een extra Xbox te hoeven aan te schaffen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Mja toevallig laatst nog even getest op mijn laptop via cloud spelen, maar het speelt echt niet lekker.. Je merkt die input lag meteen zowel met het spelen zelf als het geluid wat gewoon later afgespeelt wordt, dat haalt de immersie volledig van het gamen af. Zie het nut er niet echt van in om zo via de tv te spelen, meeste mensen kunnen toch in ieder geval wel een series S halen en dan heb je een veel betere ervaring dan via de cloud spelen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:50:
[...]

Hopelijk komt die functie ook naar de LG TV en Android TV komt ik heb pas de C2 gekocht, dus zou wel zijn om het eens te testen, maar op mijn Sony Android in de woonkamer ook wel tof om zo niet een extra Xbox te hoeven aan te schaffen :D
Kan je de gamepass/xbox app niet sideloaden op je Android tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
Ik vraag mij wel af als het sideloaden van een app überhaupt lukt op oudere tv modellen, hoe de game ervaring zal zijn. Waarschijnlijk zal de gebruikte SoC het niet aankunnen om het soepel te laten verlopen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een mooie ontwikkeling. :) Leuk dat mensen steeds meer mogelijkheden krijgen om in aanraking te komen met games op een laagdrempelige manier.

——

Die Redfall trailer ziet er goed uit :) Heb wel vertrouwen in Arkane om hier haar DNA weer in te vermengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 21:06:
[...]

Een mooie ontwikkeling. :) Leuk dat mensen steeds meer mogelijkheden krijgen om in aanraking te komen met games op een laagdrempelige manier.

——

Die Redfall trailer ziet er goed uit :) Heb wel vertrouwen in Arkane om hier haar DNA weer in te vermengen.
Eens. Abo van een 10tje en je kan allemaal top games spelen. Mooi!

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Wat zijn er toch trieste sneue mensen in de gaming community die het verpesten voor de liefhebbers.

Maker van de nieuwe Monkey Island:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qwyE4Bn0VusmF778Y36hZWR5bQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gVYgB0OaDGeLEBNzOhekUHbB.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.videogameschr...-due-to-personal-attacks/

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-06-2022 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:34:
[...]

Kan je de gamepass/xbox app niet sideloaden op je Android tv?
Is me nog niet gelukt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 21:48:
Wat zijn er toch trieste sneue mensen in de gaming community die het verpesten voor de liefhebbers.

Maker van de nieuwe Monkey Island:

[Afbeelding]

https://www.videogameschr...-due-to-personal-attacks/
Over plaatjes in een click and point game nog wel. Gamers drukken zich sowieso uit als trieste lui, bewijs hiervoor vind je in dit topic en het PS5 topic, rondom console releases en elke keer dat er nieuws is over afkortingen in videokaartland, maar hoe triest is het dat een legende uit het DOS tijdperk zich nu zo terugtrekt? Kijk ook maar eens maar social media uitingen over Halo. Wat denken lui wel niet als ze praten over dingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat is Cuphead toch weer een mooie game. Drie bosses verslagen. 2 op A en eentje op A-. Zodra ik ze allemaal proberen om ze naar A+ te krijgen. @Raem hoe gaat het jou af? :)

Die secret achievements zijn volgens mij behoorlijk pittig :). Hier vermaak ik me komende tijd wel even mee.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-07-2022 01:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 01:10:
Wat is Cuphead toch weer een mooie game. Drie bosses verslagen. 2 op A en eentje op A-. Zodra ik ze allemaal proberen om ze naar A+ te krijgen. @Raem hoe gaat het jou af? :)

Die secret achievements zijn volgens mij behoorlijk pittig :). Hier vermaak ik me komende tijd wel even mee.
Het is inderdaad weer een heerlijke game! Ik heb alle bosses verslagen, maar nog niet echt met ranking bezig gehouden. Heb er 1 op A+, 1 A en de rest B of nog lager zelfs.

Welke boss vind je tot nu toe het lastigst? Ik vind de western level in je vliegtuigje echt pittig. Kan ik nog niet een duidelijk patroon in vinden. Hij glitchte op een gegeven moment voor mij, waardoor hij geen aanvallen meer deed en ik hem makkelijk kon verslaan. Dus ik moet hem nog fatsoenlijk doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 12:18
Iemand bekend met de game Route 96?
Lijkt mij wel een game in die in mijn straatje past, die slow paced games trek ik prima, vond Firewatch, Last Stop, Lake etc. ook fijn om te spelen.
Hij is nu in de sale, maar zul je altijd zien als ik hem nu aanschaf, zit hij volgende maand in GPU.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ariekanari schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 21:03:
Ik vraag mij wel af als het sideloaden van een app überhaupt lukt op oudere tv modellen, hoe de game ervaring zal zijn. Waarschijnlijk zal de gebruikte SoC het niet aankunnen om het soepel te laten verlopen.
Dat is wat de fabrikanten er van maken. Dit is gewoon een marketing truc om weer het nieuwe model te kunnen verkopen. Stadia app werkt ook gewoon op oudere modellen van Samsung.

@Linksquest

https://www.reddit.com/r/...epass_to_your_android_tv/

Iemand heeft het al werkend gekregen:
I, like many others, wanted to play gamepass on my big TV. I sideloaded the android APK (ARM 7 version) installed just fine. UI is crap but I expected that.

Then the game froze immediately as I launched it. Audio worked fine, and I could hear the controller input but the video stream had frozen.

I did some Googling and basically everyone was saying it’s unsupported that’s what you get for sideloading. But I wasn’t convinced I mean, the stream was working, I could hear the audio!

So I went digging and in developer options (Google how to turn that on but if you’ve sideloaded it’ll probably be on anyway), there is an option to force GPU rendering and figured it was worth a go.

bam! The game loaded just fine!! Just like that I can now stream Forza 5 to my TV just fine :) hope this helps people.
En hier de installatie instructies:
Menu > Apps > security and restrictions, turn unknown sources on and verify apps off (I can’t remember if this is a developer option, if you can’t see it, do step 8 first)

you’ll need to transfer the apk to your TV, I used X-Plore linked to my Gdrive. 2.a. You’ll need to download the Xplore app to your TV and connect to your Google account 2.b. Use a USB stick to transfer the file from your Pc.

Download the latest game pass APK from APK mirror (currently https://www.apkmirror.com...pass-2202-12-126-release/) and you’ll probably want the armeabi-v7a arc

copy this APK file to either g drive to link with Xplore, a usb stick, or a million other ways to get it to your TV.

copy the APK to your local storage on the tv

I use the internal shared storage/Download folder

run the APK to install the App.

enable developer option Menu > device preferences > About scroll to the bottom and spam click the Build option, you’ll see the pop up.

enable GPU rendering, for me it’s Menu > Device Preferences > Developer Options and it’s a toggle under Hardware Accelerated rendering

Sign into gamepass. This is harder than you think, luckily my PS4 controller with Bluetooth to the TV works fine, but the normal tv remote won’t let you interact with the sign on screen. You’ll need to use a mouse/KB probably.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2022 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Powder Toastman schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:27:
Iemand bekend met de game Route 96?
Lijkt mij wel een game in die in mijn straatje past, die slow paced games trek ik prima, vond Firewatch, Last Stop, Lake etc. ook fijn om te spelen.
Hij is nu in de sale, maar zul je altijd zien als ik hem nu aanschaf, zit hij volgende maand in GPU.
Erg leuke game, heb hem zelf op de switch gespeeld. Als je firewatch leuk vindt dan vind je deze game zeker leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 19:34
Goedemiddag,

Ik heb een vraag ik kan een playseat icm een Thrustmaster T150 stuur te leen krijgen om te kijken of dit bevalt maar gaat deze werken op mijn Xbox series x? Ik heb al even en Google uitgegooid maar de antwoorden lopen hier wat uiteen

Iemand hier toevallig ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
michaeltjeh1 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:56:
Goedemiddag,

Ik heb een vraag ik kan een playseat icm een Thrustmaster T150 stuur te leen krijgen om te kijken of dit bevalt maar gaat deze werken op mijn Xbox series x? Ik heb al even en Google uitgegooid maar de antwoorden lopen hier wat uiteen

Iemand hier toevallig ervaring hiermee?
T150 werkt alleen op de PS4 (en eventueel PS5?) , de TMX is de uitvoering die op Xbox One en XSS|XSX werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Of je zet er wat tussen: https://www.drivehubnow.com/ , maar dan kan je bijna net zo goed een nieuwe TMX kopen voor 50,- meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of iemand dit probleem ook heeft, maar ik kan opeens niet meer online gamen, met mijn Series X. Alles werkt, downloaden, game openen enzovoorts. Maar als ik een multiplayer wil joinen, bijvoorbeeld HALO Infinite of Streets of Rage 4, dan krijg ik maar geen verbinding, en ook geen foutmelding.

Test via instellingen gedaan, daar staat alles goed als volgens de test zou alles moeten werken. Nu dacht ik dat het aan mijn internet lag, dat misschien door Ziggo iets geblokkeerd was, maar de Playstation 4 Pro doet het wel gewoon. De XSX is normaal bekabeld aangesloten, maar ook op de WiFi krijg ik geen verbinding.

Zoals gezegd, alles doet het gewoon, behalve het joinen van een online game sessie, iemand een idee wat er mis kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Linksquest schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:09:
Ik weet niet of iemand dit probleem ook heeft, maar ik kan opeens niet meer online gamen, met mijn Series X. Alles werkt, downloaden, game openen enzovoorts. Maar als ik een multiplayer wil joinen, bijvoorbeeld HALO Infinite of Streets of Rage 4, dan krijg ik maar geen verbinding, en ook geen foutmelding.

Test via instellingen gedaan, daar staat alles goed als volgens de test zou alles moeten werken. Nu dacht ik dat het aan mijn internet lag, dat misschien door Ziggo iets geblokkeerd was, maar de Playstation 4 Pro doet het wel gewoon. De XSX is normaal bekabeld aangesloten, maar ook op de WiFi krijg ik geen verbinding.

Zoals gezegd, alles doet het gewoon, behalve het joinen van een online game sessie, iemand een idee wat er mis kan gaan?
Kan het zijn dat je poorten niet goed zijn geforward (meestal kun je bij Halo ook een test doen voor wat betreft je NAT type of zie je daar een melding van)? Iets veranderd aan je settings in huis?
Hard reset doen van de XSX?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 12-09 10:24
Oh daar is die hamer dus van gemaakt oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiwQRfbuBCzSW43wF4LFp7ufrHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/04Xqa295sOfXeNHICl9pGw74.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:12:
[...]

Kan het zijn dat je poorten niet goed zijn geforward (meestal kun je bij Halo ook een test doen voor wat betreft je NAT type of zie je daar een melding van)? Iets veranderd aan je settings in huis?
Hard reset doen van de XSX?
Tenzij Ziggo iets heeft aangepast, heb ik niks veranderd. Bij mij staat NAT Open, terwijl bij Playstation NAT 2 aangegeven word. Weet niet of daar een verschil in zit. Maar heb pas dinsdag een dag vrij en zal dan nog eens rustig kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Raem Heb alle bosses op A. S rank is me nog te gortig. Ga nu die secret bosses doen en die kasteel bosses :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-07-2022 20:31 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord