Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de HALO Infinite liefhebbers onder ons :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Vagax schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:51:
[...]

Microsoft heeft het Mixed Reality Platform wat volgens mij op een wat lager pitje staat te draaien.

Maar Microsoft heeft denk in het verleden wel hun onderzoek gedaan en gedacht hebben dat VR op dit moment niet interessant voor hun is, volgens mij staat de deur nog altijd op een kier maar ik verwacht dat het nog eventjes aangezien en kijken hoe PSVR 2 het bijvoorbeeld doet op de huidige markt.
Voor hetzelfde geldt hebben ze al lang een ontwerp op de plank liggen, maar wachten ze inderdaad eerst even een goed moment af. #speculaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:03:
[...]

Voor hetzelfde geldt hebben ze al lang een ontwerp op de plank liggen, maar wachten ze inderdaad eerst even een goed moment af. #speculaties
Zou heel goed kunnen, want in theorie heeft ook Nintendo een soort van VR, als je naar bijvoorbeeld het karton project van Nintendo kijkt. Maar zou inderdaad jammer zijn als Xbox er nooit iets mee gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Linksquest schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:29:
[...]

Zou heel goed kunnen, want in theorie heeft ook Nintendo een soort van VR, als je naar bijvoorbeeld het karton project van Nintendo kijkt. Maar zou inderdaad jammer zijn als Xbox er nooit iets mee gaat doen.
Volgens mij heeft Phil ooit gezegd dat ze het pas gaan overwegen als die VR een draadloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fall Guys aan het proberen, maar de match making wil nog niet echt hier. Duurt allemaal vrij lang, op half uur tijd twee potjes kunnen doen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:25:
Fall Guys aan het proberen, maar de match making wil nog niet echt hier. Duurt allemaal vrij lang, op half uur tijd twee potjes kunnen doen.
Zit je gemiddeld al hoger dan mij :P 3 potjes in bijna anderhalf uur. Probeer het later deze week nog wel weer eens.

En net nu ik dit typ. Vind die een potje.. Zat net naar een achievementlijst te kijken.. 5 potjes achter elkaar winnen… dat moet je volgens mij een groepje van 4 doen die allen goed zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-06-2022 21:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 20:50:
[...]

Volgens mij heeft Phil ooit gezegd dat ze het pas gaan overwegen als die VR een draadloos is.
Dat meen ik ook eens gezien te hebben... Maar dat kan al lang. Althans, met de Quest 1/2 op een beetje ok 5 GHz netwerk gaat dat al top.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Wom schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:25:
Server op Azië Oost zetten dan gaat het als een trein!

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Fall Guys: Ik heb niks aan de instellingen veranderd, maar het gaat achter elkaar door.
Net eerste in eerste ronde

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Vanavond met een vriend begonnen aan 'Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge'. Was nice! 8) (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9g90dgzeZaC7LeA801G6iaWMR20=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/34jNfwoxfv2yLuTIizalsnEZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

devilsnight schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:40:
Zit een hele leuke demo tussen de SGF demo's. Het is een mix van adventure (point and click, maar je loopt wel zelf) met beat em up. Echt tof.

[YouTube: BROK the InvestiGator - Anniversary Trailer (2021)]
Ziet er inderdaad tof uit. Die ga ik eens uitproberen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor wie veel op pad is en wil gamen: Een custom Xbox controller voor ongeveer 70€ (ex)

https://riotpwr.com/produ...ller-for-ios-xbox-edition

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0258/8701/4991/products/AmazonRIOTPWR-06.png?v=1655746411

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Stimulate14 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:35:
Net de X op de kop getikt in de store bij Microsoft, wordt donderdag bezorgd. Mijn trouwe One S kan worden vervangen.
Oke, hij staat nog in de kast in de doos, maar vanavond gaat ie aan. Hopelijk gaat de data/backup transfer snel zodat ik aan de gang kan gaan. Expres gewacht op Halo voor dit apparaat.

_/-\o_ :9~ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:54
zetje01 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 23:42:
Fall Guys: Ik heb niks aan de instellingen veranderd, maar het gaat achter elkaar door.
Net eerste in eerste ronde
Ook een paar potjes gespeeld! Kan me er goed mee vermaken!
Als mensen een keer samen willen doen, feel free to add! :)

lowskilledft
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Over de season pass in fall guys. Als ik veel speel, dan is een eenmalige season pass aankoop toch voldoende om in de toekomst season passes te kopen met de show bucks van de vorige season pass?

Eenmalig een tientje er in stoppen vind ik prima, had ik anders wel betaald voor de game zelf ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 00:07:
Vanavond met een vriend begonnen aan 'Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge' begonnen. Was nice! 8) (y)

[Afbeelding]
Het is inderdaad een heel tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lowskilled-ftw schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:25:
[...]

Ook een paar potjes gespeeld! Kan me er goed mee vermaken!
Als mensen een keer samen willen doen, feel free to add! :)

lowskilledft
*O*
Hoe werkt dat eigenlijk als je in een party zit? Je wordt dan gewoon met zijn vieren in een game geduwd en dat is het dan? Of zijn er dan ook andere type levels waarbij je moet samenwerken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Vanavond met een vriend begonnen aan 'Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge' begonnen. Was nice! 8) (y)

[Afbeelding]
Ik krijg hier een Commodore 64 gevoel bij toen ik een game met Kwik, Kwek en Kwak speelde :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Wom schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:40:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk als je in een party zit? Je wordt dan gewoon met zijn vieren in een game geduwd en dat is het dan? Of zijn er dan ook andere type levels waarbij je moet samenwerken?
Laten we het eens proberen.
Mijn naam bij xbox (en werkelijk overal op het internet) is zetje01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 12-09 10:24
En dan vindt men het gek dat die controllers telkens uitverkocht zijn.
Ze zijn gewoon om op te vreten :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9-oLn7G2qT8UZPiGHqpO4G1mK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qM4sI3hqtMSWcGa63feITo0S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:51
Wom schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:40:
[...]

Als je de main show speelt in een party kom je gegarandeerd bij elkaar in het team wanneer er een team level voorbij komt. Voor levels die je individueel speelt heeft het weinig toegevoegde waarde als je in een party zit.

Er is ook een Squads mode. Daarmee scoor je punten als team, ook in individuele levels. Iedere party member levert dus een bijdrage aan deze score en het team met de laagste score wordt geëlimineerd.

Ik heb het sinds de update nog niet gespeeld, dus weet niet zeker of er nu meerdere varianten zijn toegevoegd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Nog eventjes en we kunnen pc games spelen vanuit de cloud op ons torentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind zelf dit keer bar weinig echt boeiend van de SGF demo's.

BROK the InvestiGator en RE:CALL vind ik leuk gedaan, de rest niet heel erg. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:03:
[...]

Ziet er inderdaad tof uit. Die ga ik eens uitproberen.
Heb de demo net uitgespeeld. Twee uurtjes over gedaan en helaas moet ik bekennen dat ik een paar keer de hint functie heb gebruikt. Een genre zoals dit moet mijn niet zo'n optie geven, want ik kan dan de verleiding helaas niet weerstaan.

Wel echt heel tof allemaal. Als deze dit jaar echt komt, dan koop ik hem denk ik. Hele toffe mix van point and click adventure met Sherlock achtige ondervragingen en beat em up elementen. Uniek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De technieken worden steeds beter. :) Mooi om te zien dat ze ook hier continue op blijven in zetten. De drempel om te kunnen gamen wordt steeds lager. Zowel in toegankelijkheid als in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ah, Montana vibes. Prima Far Cry 5: Fishing Edition trailer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mooie techniek. Soms merk ik idd wel wat latency als ik via xCloud speel, maar dat kan ook met mijn eigen verbinding te maken hebben via 4G/5G

En bij Brad Sams moet ik altijd aan deze denken: :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:24:
[...]

Ah, Montana vibes. Prima Far Cry 5: Fishing Edition trailer.....
De helft van de tijd was ik aan het vissen in FC5, duidelijk dat deze titel er dus gaat komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:49:
[...]

De helft van de tijd was ik aan het vissen in FC5, duidelijk dat deze titel er dus gaat komen 8)
Een paar keer gedaan, maar heb me meer vermaakt met de Vietnam DLC. Eigenlijk ook de enige reden dat ik die game heb gekocht voor 15€ 2 jaar geleden. En om Montana natuurlijk. Prachtig gebied......

Heb de game toen nog op de One X gespeeld. Die had op een gegeven moment last van die HDMI retimer chip defect. Toen tijdelijk weer op de normale One gespeeld en het verschil was wel goed merkbaar qua resolutie. Hoop dat de huidige generatie Series consoles niet last krijgen van die HDMI retimer chip failures want dat heeft me nog een extra 140€ gekost om te laten fixen een paar maanden voor de release van de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:58:
[...]

Een paar keer gedaan, maar heb me meer vermaakt met de Vietnam DLC. Eigenlijk ook de enige reden dat ik die game heb gekocht voor 15€ 2 jaar geleden. En om Montana natuurlijk. Prachtig gebied......
Eens, was een fraaie omgeving om in rond te dwalen. Deel 6 doet mij mede daar door ook veel minder gok ik. Vietnam DLC vond ik ook tof. Is een setting/oorlog die niet héél vaak in games terugkomt, gevoelsmatig dan toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:02:
[...]

Eens, was een fraaie omgeving om in rond te dwalen. Deel 6 doet mij mede daar door ook veel minder gok ik. Vietnam DLC vond ik ook tof. Is een setting/oorlog die niet héél vaak in games terugkomt, gevoelsmatig dan toch.
Batllefield Bad Company 2 uit 2010 had een Vietnam DLC in de multiplayer. Verder eigenlijk niet tegengekomen. Wordt dus wel eens tijd dat Battlefield Bad Company 3 uitkomt met een extra grote Vietnam DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
MRE-Inc schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:09:
[...]

Batllefield Bad Company 2 uit 2010 had een Vietnam DLC in de multiplayer. Verder eigenlijk niet tegengekomen. Wordt dus wel eens tijd dat Battlefield Bad Company 3 uitkomt met een extra grote Vietnam DLC.
De CoD Black Ops serie doet wel redelijk wat uitstapjes naar Vietnam.

De BFBC2 Vietnam uitbreiding was wel geweldig. Sowieso vond ik dat een heel tof spel. Lekker hutjes opblazen op die strand map en tien minuten later in een tank lui die van een besneeuwde berg afkomen neerknallen om daarna met een sniper in die grote cirkeldorp huis te houden. Dat was voor mij het fijnst spelende BF spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vietcong was er ook nog, nog clan matches georganiseerd in de |BEWARE| tijd.

En dan ben je 50 jaar oud en inmiddels Level 11 in Fall Guys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 08:49:
[...]

Ook veel gedaan idd maar na het vissen in RDR2 was vond ik het in FC5 toch een stukje minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Exactor it schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 09:17:
[...]

De CoD Black Ops serie doet wel redelijk wat uitstapjes naar Vietnam.

De BFBC2 Vietnam uitbreiding was wel geweldig. Sowieso vond ik dat een heel tof spel. Lekker hutjes opblazen op die strand map en tien minuten later in een tank lui die van een besneeuwde berg afkomen neerknallen om daarna met een sniper in die grote cirkeldorp huis te houden. Dat was voor mij het fijnst spelende BF spel.
Ja klopt Black Ops 1 had in de SP Campain een paar Vietnam levels zitten. Oa dat je over de rivier moest met op de achtergrond The Rolling Stones met Sympathy for the devil. De voorlaatste COD had ook een Vietnam level in een chopper oa.

@Sipio Vietcong op de PC grijs gespeeld. Op de PC had je wat meer keuze oa ook Shellshock Nam, Platoon en nog wat games, maar dan heb ik het over begin 2000 - 2003 ongeveer. Op de consoles zijn die games niet uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@MRE-Inc Was op de PC idd, vergeet soms dat ik vrij laat naar de consoles ben overgestapt, ja heel vroeger videopac en vectrex dat soort dingen, tijd gaat snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Tijdens mijn vakantie heb ik dit topic een beetje half proberen te volgen. Knap lastig met al het game/Xbox nieuws van de afgelopen twee weken ;)

Iemand heeft in die tijd (of iets daarvoor) een trailer van een nieuwe game getoond die bestond uit - op het oog - behoorlijk vernieuwende gameplay. Het maakte behoorlijk indruk op me, maar kan het nu nergens meer terugvinden. Wat ik me er nog vaag van herinner is dat het behoorlijk kleurrijk was en bepaalde gameplay zich afspeelde in een (kinder)kamer en in een bijzondere manier in elkaar overvloeide.

Zegt iemand dit iemand iets en kan diegene mij een beetje helpen richting de trailer waar ik naar op zoek ben? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 16:43:
Tijdens mijn vakantie heb ik dit topic een beetje half proberen te volgen. Knap lastig met al het game/Xbox nieuws van de afgelopen twee weken ;)

Iemand heeft in die tijd (of iets daarvoor) een trailer van een nieuwe game getoond die bestond uit - op het oog - behoorlijk vernieuwende gameplay. Het maakte behoorlijk indruk op me, maar kan het nu nergens meer terugvinden. Wat ik me er nog vaag van herinner is dat het behoorlijk kleurrijk was en bepaalde gameplay zich afspeelde in een (kinder)kamer en in een bijzondere manier in elkaar overvloeide.

Zegt iemand dit iemand iets en kan diegene mij een beetje helpen richting de trailer waar ik naar op zoek ben? :)
Was het gezellig op Jamaica ? :7
:P

Deze toevallig ?

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 23-06-2022 16:52 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 16:43:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Jaaaaaaaaa, die! Held! _/-\o_

Ik schrok even van de Nintendo trailer, maar volgens Google komt 'ie ook op de Xbox uit.

Super leuk verzonnen dit, erg benieuwd naar het eindresultaat 'straks' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze week uitgekomen in de Europese store/.

Wat een grappige, originele en creatieve game. Echt tof. De volle 30 euro meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 16:55:

[YouTube: RPG Time: The Legend of Wright - Story Trailer]

Wat een grappige, originele en creatieve game. Echt tof. De volle 30 euro meer dan waard.
Deze is ook leuk zeg! Komt gelukkig nog voldoende origineels uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 16:55:

[YouTube: RPG Time: The Legend of Wright - Story Trailer]

Na de Xbox showcase dacht ik dat spellen die zich in boeken afspelen passé waren. Niets blijkt minder waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 17:22:
[...]

Bij de Indi studios is er genoeg origineels te vinden. :) Het zijn de grotere studios die alles oppoetsen, met wat betere graphics, en micro credits.Die dan ook nog day one patches normaal vinden ondanks een quality control afdeling :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 17:22:
[...]

Ik heb hem uitgespeeld. Echt een grappige en hele originele game. :) Ik ga hem nog een keertje overnieuw doen als ik weet waar ik een paar zaken heb gemist. Erg jammer dat die niet op gamepass staat want met een prijs van 30 euro gaan veel gamers deze game niet proberen terwijl juist dit soort games, baat hebben bij een lage instap drempel.

———-

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-06-2022 22:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:07:
[...]

Ik heb hem uitgespeeld. Echt een grappige en hele originele game. :) Ik ga hem nog een keertje overnieuw doen als ik weet waar ik een paar zaken heb gemist. Erg jammer dat die niet op gamepass staat want met een prijs van 30 euro gaan veel gamers deze game niet proberen terwijl juist dit soort games, baat hebben bij een lage instap drempel.

———-

[Video: Tin Hearts | The Power Glove Trailer]
Gelukkig zijn jullie er in dit topic, want anders zou ik nooit bij kunnen houden wat er allemaal aan mooi nieuw spul uitkomt binnen de genres die niet alle aandacht krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

-knip- V&A niet toegestaan op het forum.

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 24-06-2022 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wat meer beelden van the last case of Benedict Fox. Een game die ook in de MS showcase voorbij kwam. Wel pas in 2023. :)

——

Gelukkig is de volgende game een stukje dichter bij. Nog maar een weekje oOo

—-

En mocht er iemand wat om geven. Was volgens mij nog een timed exclusive maar komt binnenkort dus ook naar het xbox platform.

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-06-2022 18:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PdeBie
Beetje laatkomer wellicht, maar zojuist Fall Guys geprobeerd…. vet hilarisch!

Kan mij voorstellen met een avondje vrienden, paar potten bier… komt helemaal goed :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kon de Broken Pieces demo niet vinden in de “demo-sectie” terwijl hij wel gepromoot werd voor het summer gamefest, dus bij deze de link :
https://www.xbox.com/en-g...-summer-2022/9p8q665kfm9d

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
PdeBie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:43:

Kan mij voorstellen met een avondje vrienden, paar potten bier… komt helemaal goed :D
Dat hoopte ik dus ook, gisteren de beamer uitgehaald en in de tuin met 3 andere maten geprobeerd, maar niks geen offline local coop helaas, dan maar turtles gespeeld met zijn 4en, ook heel tof!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgaalIH9JcIG4_gqtTOB2qRy3-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cGt2TSjHLE8XhFI2qFEK7oYp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:43:

Ik heb ook een aantal van die 'bier' games, Chivalry 2, Wreckfest en dacht Fall Guys kan er mooi bij in dat lijstje maar de laatste valt normaal al niet mee maar met bier... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@JDL15 dat ziet er cozy uit zo’n veranda!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sipio schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 09:07:
[...]

Ik heb ook een aantal van die 'bier' games, Chivalry 2, Wreckfest en dacht Fall Guys kan er mooi bij in dat lijstje maar de laatste valt normaal al niet mee maar met bier... :+
Zonder bier al lastig genoeg inderdaad :D

Speelt lekker weg, nu nog wat beter erin worden. Heb door FH5 wel de indruk dat dat goed gaat komen. Daar zit ik nu op het grensvlak tussen automatisch en schakelen. Dat laatste gaat ook steeds beter. Alleen de trial doe ik nog op automatisch daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:49:
[...]

Dat hoopte ik dus ook, gisteren de beamer uitgehaald en in de tuin met 3 andere maten geprobeerd, maar niks geen offline local coop helaas, dan maar turtles gespeeld met zijn 4en, ook heel tof!

[Afbeelding]
Ziet er geweldig uit :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, na de relatief kleine issues met de A en LB knoppen al ongeveer een jaar genegeerd te hebben (die knoppen gebruik ik niet zoveel op een manier dat het echt gaat storen als 1 op de 10 clicks niet registreren), is er nu een issue bij gekomen waardoor ik toch maar eens een serviceorder aangemaakt heb voor mijn elite 2.

De P3 (paddle) pakt niet goed meer. Ik moet harder drukken dan nodig is voor de click. Kan het ook 100% reproduceren, paddle indrukken en ingedrukt houden en dan afhankelijk van hoe hard ik nog extra druk registreert hij wel of niet. Dat is echt onbruikbaar in een game. Gelukkig bleek de controller nog tot ergens april '23 garantie te hebben (fijn dat je die nu zelf kunt registreren en het niet via een console hoeft).

Verder bleek bij het testen met de game controller tester app dat de linker rumble veel meer lawaai maakt dan rechts, alsof hij een beetje los zit.

Viel wel op dat de mail die je krijgt met meer info er lang over deed, een half uur of zo. Dus rustig afwachten als je hem ook niet gelijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Finraziel schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:00:
Nou, na de relatief kleine issues met de A en LB knoppen al ongeveer een jaar genegeerd te hebben (die knoppen gebruik ik niet zoveel op een manier dat het echt gaat storen als 1 op de 10 clicks niet registreren), is er nu een issue bij gekomen waardoor ik toch maar eens een serviceorder aangemaakt heb voor mijn elite 2.

De P3 (paddle) pakt niet goed meer. Ik moet harder drukken dan nodig is voor de click. Kan het ook 100% reproduceren, paddle indrukken en ingedrukt houden en dan afhankelijk van hoe hard ik nog extra druk registreert hij wel of niet. Dat is echt onbruikbaar in een game. Gelukkig bleek de controller nog tot ergens april '23 garantie te hebben (fijn dat je die nu zelf kunt registreren en het niet via een console hoeft).

Verder bleek bij het testen met de game controller tester app dat de linker rumble veel meer lawaai maakt dan rechts, alsof hij een beetje los zit.

Viel wel op dat de mail die je krijgt met meer info er lang over deed, een half uur of zo. Dus rustig afwachten als je hem ook niet gelijk krijgt.
Mijn RB issue heeft zich inmiddels vanzelf opgelost. Ik ga hem denk ik alsnog inruilen omdat dit ook zo gebeurde met de V1 en ik toen te lui was om hem in te sturen. Twee weken na de makkelijk te regelen twee jaar garantie kapte hij ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:49:
[...]

[Afbeelding]
Het betere werk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:20

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Twijfel tussen hier of het "geef je gamevouchers weg". Maar als je de demo van Brok the InvestiGator speelt en een screenshot van het eindscherm mailt naar de developer, dan krijg je een code voor z'n andere game; Demetrios - The Big Cynical Adventure

Er zijn zo'n 800 codes beschikbaar en vanochtend gaf de dev aan dat hij zo'n 200 codes heeft vergeven.

https://www.trueachieveme...anchor=10569522#m10569522

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belindo schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:39:
Twijfel tussen hier of het "geef je gamevouchers weg". Maar als je de demo van Brok the InvestiGator speelt en een screenshot van het eindscherm mailt naar de developer, dan krijg je een code voor z'n andere game; Demetrios - The Big Cynical Adventure

Er zijn zo'n 800 codes beschikbaar en vanochtend gaf de dev aan dat hij zo'n 200 codes heeft vergeven.

https://www.trueachieveme...anchor=10569522#m10569522
Dat is heel gaaf. Ik vond de demo van Demetrios leuk ook. Maar hoe kan ik dat eind scherm van BROK weer terug krijgen dan? Want ik heb hem vorige week al uitgespeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Broken Pieces is een heerlijk sfeervolle puzzel game in een Silent Hill jasje, erg genoten van de demo :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5wHzp5aezv74rCwweCXzVOltb1Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZis8PSJLSNpeKMnG327tVAg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:20

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

devilsnight schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:50:
[...]

Dat is heel gaaf. Ik vond de demo van Demetrios leuk ook. Maar hoe kan ik dat eind scherm van BROK weer terug krijgen dan? Want ik heb hem vorige week al uitgespeeld.
Ik heb de dev gemaild met deze vraag. Helaas geen antwoord gekregen of je het eindscherm nog kunt opvragen of dat je de demo opnieuw moest spelen. Ik kreeg alleen een "It's ok, I believe you. Here's a key"

Voor jou, zie PM. Voor de anderen; een mailtje sturen kán je dus een key opleveren.

Disclaimer; ik heb geen binding met deze dev. Alleen omdat ik de 'tip' plaatste voelde ik mij verantwoordelijk om de vraag van @devilsnight uit te zoeken.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 21:41:
Broken Pieces is een heerlijk sfeervolle puzzel game in een Silent Hill jasje, erg genoten van de demo :)

[Afbeelding]
Ja er zitten best leuke games bij in die demo’s. :). Komende maanden komt er verder een hoop games dan wel DLC uit waar ik naar uit kijk.

——

Hierbij de games die deze week uitkomen:

https://www.trueachieveme...ses-june-27th-to-july-3rd

@Martinspire voor mij zit er ook niets bij. Wel cuphead dlc de 30e!

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-06-2022 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemiste kans om die rabbits party game ook online te doen. Maar de rest is wel meh imo. Heb ook weinig trek meer in die f1 games. Er zit gewoon te weinig verschil in.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Severed Steel is ook een toffe demo,
Soort mirrors edge met guns en bullet time. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Vanavond met een vriend begonnen aan 'Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge'. Was nice! 8) (y)

[Afbeelding]
Gisterenavond hetzelfde getracht te doen met twee vrienden. Na één level echter gestopt toen we er achter kwamen dat alleen Player 1 de achievements krijgt. Dat maakt het toch een stuk minder leuk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Me dochter vind het spel zo geweldig, ze begint ook wat vaker games van de Xbox meer te waarderen, ze is nu 10 jaar, misschien een keer voor haar voor een Xbox Series S kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Waar koop je tegenwoordig tegen een schappelijke prijs een digital only versie van Cyberpunk? Ik merk dat er momenteel namelijk niet echt iets in Gamepass zit dat me kan boeien, en met de laatste patch van CP is het op de series X inmiddels goed te spelen. Maar in de Microsoft Store staat ie voor 70 euro, dus benieuwd wat de experts hier als betrouwbare shop zien waar je een redeem code kunt aanschaffen? In de pricewatch zie ik de fysieke versie bij bol.com voor 40 euro, dus verwacht dat zoiets online toch ook moet lukken. Ben alleen niet thuis in deze wereld van keys online kopen, en huiverig voor scams (is me helaas al eens overkomen - achteraf stom, maarja,…achteraf is het mooi wonen)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
@Ruud2001
https://www.greenmangaming.com/games/cyberpunk-2077-xbox/

Ook niet echt goedkoper. Maar wel 100% betrouwbaar.

Je zou nog kunnen kijken wat hij is de MS store van bv Brazilië kost(en of dat werkt) anders ben je inderdaad aangewezen op de vele key resellers waar je de achtergrond niet van kent.

https://xbox-store-checke...berpunk-2077/bx3m8l83bbrw

Zit je rond de 40 euro.

/Edit CC only...

[ Voor 16% gewijzigd door loki504 op 26-06-2022 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easygoingfox
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:44
Ruud2001 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 18:11:
Waar koop je tegenwoordig tegen een schappelijke prijs een digital only versie van Cyberpunk? Ik merk dat er momenteel namelijk niet echt iets in Gamepass zit dat me kan boeien, en met de laatste patch van CP is het op de series X inmiddels goed te spelen. Maar in de Microsoft Store staat ie voor 70 euro, dus benieuwd wat de experts hier als betrouwbare shop zien waar je een redeem code kunt aanschaffen? In de pricewatch zie ik de fysieke versie bij bol.com voor 40 euro, dus verwacht dat zoiets online toch ook moet lukken. Ben alleen niet thuis in deze wereld van keys online kopen, en huiverig voor scams (is me helaas al eens overkomen - achteraf stom, maarja,…achteraf is het mooi wonen)
CP is de laatste tijd regelmatig in de aanbieding geweest voor € 35 bij MS zelf, dus mocht je geduld hebben dan zou je een nieuwe sale af kunnen wachten. Via Eneba is ie nu te koop voor € 26,99: link. Dit weekend heb ik hier nog 10 Xbox Live Gold kaarten gekocht, ging perfect!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
FeaR schreef op zondag 26 juni 2022 @ 14:16:
[...]

Gisterenavond hetzelfde getracht te doen met twee vrienden. Na één level echter gestopt toen we er achter kwamen dat alleen Player 1 de achievements krijgt. Dat maakt het toch een stuk minder leuk.
Ja klopt, dat zei die maat van me ook, hij vond dat ook jammer.. Mij boeide het niet zo, had de gehele playthrough alleen dat Turtles even bleef hangen op het moment dat je een achievement unlockte, verder geheel bugvrij :)

@PdeBie@Wom en @Linksquest Thanks, we kwamen van ver kan ik je zeggen met de tuin :X Ik moet de beamer nog gaan ophangen en alle kabels weg gaan werken over de balken, maar dan heb je ook wat. Overigens heel goede ervaring met een beamer gamen icm met een XSX. Het is een 4K ready beamer (leek ook te upscalen) en kan 120hZ op 1080P met een latency van 8,1MS. Warzone ging echt supergoed, wel met headset dan even geprobeerd, maar dat is echt een heel vette ervaring d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Hij is nu voor 40 op schijf te koop. Summer sale komt er vast binnenkort aan. Daar zal je waarschijnlijk wel weer voor twee tientjes te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
Inderdaad, wachten op de Summer Sale is vermoedelijk het verstandigst. Begint ergens rond eind juli/begin augustus.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.cdkeys.com/cyberpunk-2077-xbox-one-eu
27 euro. Cdkeys.com is geen officiële reseller maar volgens mij wel betrouwbaar. En het is echt een winkel en geen marktplaats zoals eneba (of kinguin of g2a). Probleem bij zo'n Marktplaats is dat je niet weet wie er achter zit en of dat geen crimineel is die met gestolen creditcards gekochte keys doorverkoopt.

Edit: overigens geen garanties van mij, blijft op eigen risico natuurlijk :) maar ik heb nooit problemen met ze gehad. De ene keer dat er iets mis ging met leveren van een key kreeg ik gelijk mijn geld terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 26-06-2022 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 21:18:
[...]

Ja klopt, dat zei die maat van me ook, hij vond dat ook jammer.. Mij boeide het niet zo, had de gehele playthrough alleen dat Turtles even bleef hangen op het moment dat je een achievement unlockte, verder geheel bugvrij :)

@PdeBie@Wom en @Linksquest Thanks, we kwamen van ver kan ik je zeggen met de tuin :X Ik moet de beamer nog gaan ophangen en alle kabels weg gaan werken over de balken, maar dan heb je ook wat. Overigens heel goede ervaring met een beamer gamen icm met een XSX. Het is een 4K ready beamer (leek ook te upscalen) en kan 120hZ op 1080P met een latency van 8,1MS. Warzone ging echt supergoed, wel met headset dan even geprobeerd, maar dat is echt een heel vette ervaring d:)b
Ik zou dat ook wel een keer willen doen, maar met mijn huidige tuin/woning niet mogelijk, plus de vrouw schiet me letterlijk af :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Iemand hier nog een tip voor de niet werkende Rewards app op de Xbox ? Gisteren iets van 10 achievements gehaald, maar de rewards app registreert ze niet voor de +40 punten Haal 3/3 achievements in een willekeurige game. De +50 punten voor 50 BIng zoek opdrachten ook niet. De tegel om +50 voor een dagelijkse achievement te verzilveren, werkt ook niet.

Heb de app al gedeinstalleerd, reboot, opnieuw geinstalleerd. Pi-Hole logging nagekeken, maar niks. Zit nu in een 41 weken streak, dus het leek me wel leuk om die 52 eens te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor bing heb ik mijn telefoon nodig. de zoekopdrachten op de PC registreert hij wel voor de rewards per dag, maar niet voor de wekelijkse 50.

Buiten dat geen oplossing voor handen. Al zou je kunnen kijken of de xbox opnieuw opstarten werkt. (uiteraard alleen als je de energiebesparende setting niet gebruikt.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://nl.ign.com/xbox-s...ries-xs-en-xbox-one-games

dat is best goed nieuws als ik het goed begrijp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
MRE-Inc schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:28:
Iemand hier nog een tip voor de niet werkende Rewards app op de Xbox ? Gisteren iets van 10 achievements gehaald, maar de rewards app registreert ze niet voor de +40 punten Haal 3/3 achievements in een willekeurige game. De +50 punten voor 50 BIng zoek opdrachten ook niet. De tegel om +50 voor een dagelijkse achievement te verzilveren, werkt ook niet.

Heb de app al gedeinstalleerd, reboot, opnieuw geinstalleerd. Pi-Hole logging nagekeken, maar niks. Zit nu in een 41 weken streak, dus het leek me wel leuk om die 52 eens te halen.
Dat probleem heb ik sinds dit weekend ook. Ik verdacht eerst ook nextDNS, maar dat kan het niet zijn, want de xbox heeft een hardcoded dns van 1.1.1.1. Dus het moet iets anders zijn. De archievements zelf worden bij microsoft ook geregistreerd. Heb hem gisteren als bug geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Dit is best groot nieuws inderdaad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Laatst online: 10-09 10:41
SunnieNL schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:52:
[...]

Dat probleem heb ik sinds dit weekend ook. Ik verdacht eerst ook nextDNS, maar dat kan het niet zijn, want de xbox heeft een hardcoded dns van 1.1.1.1. Dus het moet iets anders zijn. De archievements zelf worden bij microsoft ook geregistreerd. Heb hem gisteren als bug geregistreerd.
Zelfde probleem bij mij. Ik dacht eerst aan mijn PiHole maar na het aanpassen van de DNS heb ik hetzelfde probleem nog. Voor de zoekopdrachten moet ik vaak meer zoekopdrachten doen dan nodig om aan de punten te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartis
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:09
De laatste tijd stapelen de MS rewards issues zich op bij mij. Achievements die niet registreren, daily's die niet aanvaard worden, de app die zichzelf sluit, nerfen van de daily rewards... Ik kon vroeger makkelijk 5000-6000 punten halen maandelijks maar nu met veel moeite nog de helft. Het is me de moeite niet meer waard, ik geef er de brui aan. Bye bye 60 week streak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
De laatste dagen is die Earn More, Achieve More in de rewards app buggy. Maar gisteren werkte het helemaal niet. Wij konden hier niets claimen. Ook de zoekopdrachten werkte helemaal niet meer.
Wat je kan doen is de request formulier invullen (onderaan de rewards website). Meestal krijg je de punten dan alsnog.

link

https://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkID=823675

Net een achievement gehaald en het werkt weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
Bij de rewardszoekopdrachten moet je doorklikken op een zoekresultaat (pc en mobiel). Anders registreert-ie niet. Dat is kennelijk nieuw, voorheen hoefde dit niet.
De dagelijkse 50 punten claimen voor een behaalde achievement. Kennelijk is er een synchronisatieprobleem aangezien de registratie traag verloopt. Na een paar uur nogmaals proberen en de 50 punten worden alsnog bijgeschreven.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
PepieNL schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:11:
[...]

Dit is best groot nieuws inderdaad :o
Dat valt te bezien. Want in tegenstelling tot Nvidia die er dedicated hardware voor heeft op hun grafische kaarten gebruiken de bij AMD de kracht van de gehele kaart zelf en is het dus maar afwachten welke winst er daadwerkelijk valt te behalen. Digital Foundry heeft al eerder laten zien dat het A: niet de kwaliteit van DLSS haalt en B: niet zo efficiënt is als DLSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:57
Mannen bedankt! Fall Guys verslaafd!!

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee, ben niet echt onder de indruk van FSR2.0. Veel game engines hebben ook al upscaling algoritmes en dit is niet schokkend veel beter. Dat krijg je pas bij DLSS. Niet zo gek, want NVIDIA loopt gewoon jaren voor qua ontwikkeling.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2022 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 07:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Sjalabert schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:52:
Mannen bedankt! Fall Guys verslaafd!!
Je bent blijkbaar niet de enige:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:53:
[...]

Valt wel mee, ben niet echt onder de indruk van FSR2.0. Veel game engines hebben ook al upscaling algoritmes en dit is niet schokkend veel beter. Dat krijg je pas bij DLSS. Niet zo gek, want NVIDIA loopt gewoon jaren voor qua ontwikkeling.
FSR 2.0 doet niet veel onder DLSS;
Al zou per game kunnen verschillen.
nieuws: Eerste onafhankelijke AMD FSR 2.0-vergelijking met Nvidia DLSS versch...
Pagina: 1 ... 12 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord