Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:39:
[...]

Je ziet vaak dat de kritiek is dat ze maar kort leuk blijven en dat de combat niet erg diepgaand is. Qua verhaal vond ik ze allebei fijn. En zoals je weet ben ik niet snel tevreden met de verhalen in spellen. De gameplay was wat mij betreft prima. Zeker in deel 2 zijn de tegenstanders best afwisselend waardoor je op de hoogste moeilijkheidsgraad best wel moest opletten met wat je deed en in welke volgorde.
Jammer dat Ubisoft de enige twee franchises / game series (South Park en Trials) die ik leuk vind in de vrieskast heeft gelegd. Zowel Square en Ubisoft mogen wat mij betreft echt zelf een reboot of remake krijgen :P .

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Ik heb zoals velen hier een LG OLED van afgelopen jaar met daarbij dus HDMI 2.1. Ik ben benieuwd hoe jullie deze hebben aangesloten op een soundbar. Ik ben op zoek naar een nieuwe soundbar, maar ik kom geen soundbars tegen met HDMI 2.1. Alleen met eARC, maar die ondesteunen lang niet altijd 4k/120hz. Daar wil ik als Xbox series X eigenaar natuurlijk wel gebruik van maken.

Hoe gaan jullie hiermee om? Of hebben jullie suggesties voor een goede soundbar.die wel HDMI 2.1 ondersteunt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:33
Heyster schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:37:
[...]

De kaartverkoop is begonnen
Ik weet niet wanneer ze begonnen zijn, maar ik kon gisteren al een kaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:00:
In de store zitten nu best leuke aanbiedingen. Beide South Park games voor 23 euro. Echt een hele leuke collectie. Als je ook maar een beetje van South Park humor houdt echt een aanrader.
Ook als je bij lange na niet alle afleveringen hebt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:10:
[...]

Ook als je bij lange na niet alle afleveringen hebt gezien?
Jep, dan ook. Als je de humor leuk vindt dan is het zeker de moeite waard.

En het heeft een diepere turn based fighting systeem als Echo Generations :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2022 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:01:
Ik heb zoals velen hier een LG OLED van afgelopen jaar met daarbij dus HDMI 2.1. Ik ben benieuwd hoe jullie deze hebben aangesloten op een soundbar. Ik ben op zoek naar een nieuwe soundbar, maar ik kom geen soundbars tegen met HDMI 2.1. Alleen met eARC, maar die ondesteunen lang niet altijd 4k/120hz. Daar wil ik als Xbox series X eigenaar natuurlijk wel gebruik van maken.

Hoe gaan jullie hiermee om? Of hebben jullie suggesties voor een goede soundbar.die wel HDMI 2.1 ondersteunt.
Tot en met dolby Digital kun je prima optisch aansluiten. Ik heb de LG C9 via optisch aangesloten op mijn receiver.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2022 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
offtopic:
Edit: dertien in een dozijn, post mag weg :)

[ Voor 93% gewijzigd door Caayn op 17-06-2022 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53

Misschien ben ik een onwetende nep tweaker maar je xbox gaat niet via de soundbar toch? Ik heb een Sonos Beam aan mijn TV hangen via hdmi. De Xbox is direct op de tv aangesloten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

De XBO gaat naar een random HDMI poort op de TV.
Soundbar sluit je aan op de ARC poort op de TV.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:02:
Iedereen helemaal lyrisch over TMNT. Ik heb het 5 minuten gespeeld en denk alleen maar: "WTF ben ik aan het spelen..." _O-
Zelf heb ik die hype ook helemaal niet. Het is nostalgie, terug naar de SNES beat em ups eigenlijk en dat is tof, maar zoals drie vrienden van mij hem echt geweldig vinden, echt een fantastische game....nee ik heb dat echt niet. Then again, zij zijn echte retro fanaten, ik niet echt.

Wel kan ik een game als Monster Boy ongelooflijk waarderen. Retro achtige gameplay, maar wel met prachtige getekende graphics met veel content ook. Ik snap dat met Turtles ze de nostalgie terug brengen, maar echt strakkere graphics had ik zelf toffer gevonden.

No way dat ik hier ook 30 of zelfs 40 euro voor zou geven.

En de bugs vind ik echt bizar. Misschien dat het te maken heeft met crossplay. Één iemand speelde via PC in ons team.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Je kunt je trouwens vanaf nu aanmelden voor de Overwatch 2 beta.

https://playoverwatch.com/en-us/beta/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb hier een LG C9 en een LG Soundbar. LG C9 zit via hdmi rechtstreeks op de Soundbar en de XSX zit rechtstreeks op de C9 aangesloten via HDMI. Aan de Xbox hangt een usb dongle om het geluid naar mijn headset te sturen. Op die dongle zit een knopje waarmee het geluid naar de tv/soundbar gestuurd kan worden ipv naar de headset.

De vraag is waarom je je XSX op de Soundbar wil aansluiten of zie ik het hele plaatje van jou verkeerd ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:54:
[...]

Ik heb hier een LG C9 en een LG Soundbar. LG C9 zit via hdmi rechtstreeks op de Soundbar en de XSX zit rechtstreeks op de C9 aangesloten via HDMI. Aan de Xbox hangt een usb dongle om het geluid naar mijn headset te sturen. Op die dongle zit een knopje waarmee het geluid naar de tv/soundbar gestuurd kan worden ipv naar de headset.

De vraag is waarom je je XSX op de Soundbar wil aansluiten of zie ik het hele plaatje van jou verkeerd ?
Het lijkt mij, dat je normaal gesproken al je devices aansluit op je soundbar en de soundbar aansluit op je TV. Net zoals je met een old school receiver zou doen.

Op de manier zoals jullie het hier omschrijven, kan idd ook. Ik dacht juist dat je dan geen gebruik kon maken van verschillende opties zoals Dolby digital/surround/Atmos.

Kennelijk denk ik te moeilijk.

[ Voor 6% gewijzigd door steefje op 17-06-2022 13:01 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

steefje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:00:
[...]

Het lijkt mij, dat je normaal gesproken al je devices aansluit op je soundbar en de soundbar aansluit op je TV. Net zoals je met een old school receiver zou doen.

Op de manier zoals jullie het hier omschrijven, kan idd ook. Ik dacht juist dat je dan geen gebruik kon maken van verschillende opties zoals Dolby digital/surround/Atmos.

Kennelijk denk ik te moeilijk.
En wat is het voordeel om alles via 1 device (de receiver) te laten lopen ? De receiver moet dat toch alle processing doen qua beeld en geluid of passthrough ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:05:
[...]

En wat is het voordeel om alles via 1 device (de receiver) te laten lopen ? De receiver moet dat toch alle processing doen qua beeld en geluid of passthrough ?
Ik dacht altijd dat dit qua snchronisatie en ondersteuning van alle geuidsformaten was, maar kennelijk ben ik abuis. Maakt het in ieder geval een stuk makkelijker om te zoeken naar een goede soundbar.

Mijn verwarring komt door teksten zoals ik deze lees bij deze soundbar revew."4K/120Hz or VRR pass through support"

[ Voor 16% gewijzigd door steefje op 17-06-2022 13:25 . Reden: Toevoeging ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:02:
Iedereen helemaal lyrisch over TMNT. Ik heb het 5 minuten gespeeld en denk alleen maar: "WTF ben ik aan het spelen..." _O-
Nostalgie, de intro alleen al 8)

Als je nooit dergelijke beat 'm ups of iets van The Turtles gespeeld hebt kan ik mij voorstellen dat het niet helemaal je ding is. Maar wat het doet, en wat het wil doen, doet het wel goed. Nu niet dat we hier een nieuwe GOTY te pakken hebben, dat niet :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Helemaal niet meegekregen dat Shredders Revenge op Gamepass staat! Leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:13:
[...]

Ik dacht altijd dat dit qua snchronisatie en ondersteuning van alle geuidsformaten was, maar kennelijk ben ik abuis. Maakt het in ieder geval een stuk makkelijker om te zoeken naar een goede soundbar.

Mijn verwarring komt door teksten zoals ik deze lees bij deze soundbar revew."4K/120Hz or VRR pass through support"
Synchronisatie is bij gamen denk ik niet aan de orde. Het moet gewoon zo snel mogelijk, als er ergens vertraging optreedt dan is het sowieso niet goed en als je het beeld gaat vertragen om in de pas te lopen met het geluid dan wordt het alleen maar erger.
Verder denk ik dat het vooral is voor als je niet genoeg (2.1) poorten op je tv hebt. Ik heb een B1 en heb maar 2 2.1 poorten dus als ik nog eens een PS5 en een nieuwe videokaart heb voor mijn pc (waardoor ik 3 HDMI 2.1 apparaten zou hebben) dan zou het misschien handig kunnen zijn als een soundbar of receiver dat af kan handelen.
Voor nu heb ik een receiver van een jaar of 10 oud, weet niet eens zeker of die 4k aan kan, laat staan 4k120 en vrr. Dus ik gebruik ook de arc route (volgens mij niet eens e-arc en ik heb dus ook niet al die formaten geloof ik... Ben wel een noob op dat vlak).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:41
polopolo150 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:53:
Je kunt je trouwens vanaf nu aanmelden voor de Overwatch 2 beta.

https://playoverwatch.com/en-us/beta/
Cool direct maar even aangemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:38:
[...]

Zelf heb ik die hype ook helemaal niet. Het is nostalgie, terug naar de SNES beat em ups eigenlijk en dat is tof, maar zoals drie vrienden van mij hem echt geweldig vinden, echt een fantastische game....nee ik heb dat echt niet. Then again, zij zijn echte retro fanaten, ik niet echt.

Wel kan ik een game als Monster Boy ongelooflijk waarderen. Retro achtige gameplay, maar wel met prachtige getekende graphics met veel content ook. Ik snap dat met Turtles ze de nostalgie terug brengen, maar echt strakkere graphics had ik zelf toffer gevonden.

No way dat ik hier ook 30 of zelfs 40 euro voor zou geven.

En de bugs vind ik echt bizar. Misschien dat het te maken heeft met crossplay. Één iemand speelde via PC in ons team.
Ik kan daar ook niet in meegaan, die tijd is geweest. Ik snap wel dat er liefhebbers zijn maar die nostalgie heb ik gewoon niet. De NES met TMNT lang geleden al opgeruimd. ;)
Dat heb ik vaak met van die spuuglelijke ‘pixel art’, sommige worden hartstikke blij en ik zie een game die ook vroeger niet mooi was geweest. Nostalgie is bij de een gewoonweg hardnekkiger aanwezig. :P
Ik was bij toen we van pixels af waren vroeger.
Ik vind TMNT er trouwens wel goed uitzien voor die stijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Wom schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:23:
[...]

Goede “remix” van het origineel inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Digital Foundry Starfield

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Wom schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:23:
[...]

Als je nooit dergelijke beat 'm ups of iets van The Turtles gespeeld hebt kan ik mij voorstellen dat het niet helemaal je ding is. Maar wat het doet, en wat het wil doen, doet het wel goed. Nu niet dat we hier een nieuwe GOTY te pakken hebben, dat niet :+
Wat ze ook goed doen is dat je heel gemakkelijk de game met anderen online kunt spelen (zowel friends als vreemden). En dat is iets wat je niet veel ziet met deze games. Ik heb pas 4 levels gedaan maar ik vermaak me wel prima hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe this week on Xbox

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:34:
[...]

De XBO gaat naar een random HDMI poort op de TV.
Soundbar sluit je aan op de ARC poort op de TV.
Komt het er dan op neer dat je gewoon zaken zoals VRR en 120hz kan blijven gebruiken?

Zelf ben ik misschien ook naar iets aan het kijken om het tv geluid (C9) iets te versterken. Nou heb ik een receiver, alleen niet HDMI 2.1, dat gaan we niet doen. Als ik een soundbar aan zou sluiten op de C9 dan moet ik alleen HDMI instellen in de Xbox settings en klaar is kees?

Eigenlijk zou het helemaal ideaal zijn als je surround speakers kon aansluiten op de tv, dan zou ik de tv audio als front speakers hebben zeg maar en dus twee surround speakertjes, maar zo werkt dat niet hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:56:
[...]

Komt het er dan op neer dat je gewoon zaken zoals VRR en 120hz kan blijven gebruiken?

Zelf ben ik misschien ook naar iets aan het kijken om het tv geluid (C9) iets te versterken. Nou heb ik een receiver, alleen niet HDMI 2.1, dat gaan we niet doen. Als ik een soundbar aan zou sluiten op de C9 dan moet ik alleen HDMI instellen in de Xbox settings en klaar is kees?

Eigenlijk zou het helemaal ideaal zijn als je surround speakers kon aansluiten op de tv, dan zou ik de tv audio als front speakers hebben zeg maar en dus twee surround speakertjes, maar zo werkt dat niet hé?
Je stuurt alleen het geluid naar je speaker, de rest doet je tv. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:56:
[...]

Zolang je Xbox maar rechtstreeks met de tv verbonden is maakt het niks uit dat je receiver geen 2.1 heeft. Je stuurt dan via arc of e-arc het geluid naar de receiver en het beeld wordt verder helemaal niet beïnvloed door die receiver.
Als je al een receiver hebt staan (met speakers dan neem ik aan) dan lijkt het me zonde om je tv aan een soundbar te hangen...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:32:
[...]

Zolang je Xbox maar rechtstreeks met de tv verbonden is maakt het niks uit dat je receiver geen 2.1 heeft. Je stuurt dan via arc of e-arc het geluid naar de receiver en het beeld wordt verder helemaal niet beïnvloed door die receiver.
Als je al een receiver hebt staan (met speakers dan neem ik aan) dan lijkt het me zonde om je tv aan een soundbar te hangen...
Ik heb speakers inderdaad, maar ze nemen wel flink wat ruimte in, ruimte die ik nu even niet heb.

Er was me ooit eens verteld tijdens de Xbox One dagen dat een receiver wel voor iets mindere beeldkwaliteit zorgt, maar zo te horen is dat dus nonsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
devilsnight schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:44:
[...]

Ik heb speakers inderdaad, maar ze nemen wel flink wat ruimte in, ruimte die ik nu even niet heb.

Er was me ooit eens verteld tijdens de Xbox One dagen dat een receiver wel voor iets mindere beeldkwaliteit zorgt, maar zo te horen is dat dus nonsense.
Dat ligt helemaal aan de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[...]

Een receiver kan voor ‘mindere kwaliteit’ zorgen. Maar dat hangt volledig af van de specs. M.a.w. welke HDMI protocollen ondersteunt ie. Als ie max 1080p doet op 4:2:0, ja dan is dat ‘minder’ dan 4K met 120hz en 4:4:4 bijvoorbeeld.

Om je eerdere vraag te beantwoorden:
Ik heb zelf mijn Xbox Series X aangesloten op mijn TV. Weliswaar HDMI 2.0, maar het principe is hetzelfde. TV gaat via ARC het geluid doorsturen naar mijn receiver. Werkt perfect. Mijn TV is dus eigenlijk de ‘hub’. Zo is mijn Wii U ook aangesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door Tux3.14 op 17-06-2022 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:40:
[...]

Een receiver kan voor ‘mindere kwaliteit’ zorgen. Maar dat hangt volledig af van de specs. M.a.w. welke HDMI protocollen ondersteunt ie. Als ie max 1080p doet op 4:2:0, ja dan is dat ‘minder’ dan 4K met 120hz en 4:4:4 bijvoorbeeld.

Ik heb zelf mijn Xbox Series X aangesloten op mijn TV. Weliswaar HDMI 2.0, maar het principe is hetzelfde. TV gaat via ARC het geluid doorsturen naar mijn receiver. Werkt perfect. Mijn TV is dus eigenlijk de ‘hub’. Zo is mijn Wii U ook aangesloten.
Ik weet even zo niet welke receiver ik precies heb, maar het is een Denon en hij kon sowieso 4K. Ik had toen de One X en daar wilde ik zeker van zijn. Het heeft alleen geen HDMI 2.1 features. Ik zal het van de week eens gaan checken, nu veel en veel te warm voor dit soort zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tux3.14 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:40:
[...]

Maar dat blijf je altijd houden natuurlijk, je weergave en geluid zijn zo goed als de slechtste schakel in je set-up. Dat is voor Audio Return over HDMI niet anders, daar zitten ook beperkingen op per generatie. Niet dat iemand met een soundbar dat gaat merken maar toch ze zijn er wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
Ben aan het kijken om de nieuwe f1 te kopen. Nu kom ik de duurste editie voor een goede prijs tegen bij mtc games. Weet iemand of ik deze zo kan inleven?

https://www.mtcgame.com/n...-xbox-one-xbox-series-x-s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Vendetta! Als er één game die mijn en m'n buddies' guldens wegvrat vroeger was het die game wel!
Stond samen met street fighter 2 in onze snackbar.
Tof dat daar nu iets nieuws van uit komt.
Hoop wel dat de gameplay wat gemoderniseerd is, zoals ze bv met Turtles hebben gedaan.

Ik zal vd week die trailer eens onder een maat z'n neus duwen, weet zeker dat ie dan een xbox koopt 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 23:42:
[...]

Ahja dat klopt :). Daarvoor had ik volgens mij nog ooit een Tomb Raider en die South Park game op disc.

——

Wat een bagger streams voor dat Final Fantasy 7 event. Stottert behoorlijk.

In de voorstukjes zag je verder behoorlijk wat beelden van die remake, maar ik heb echt weinig meer met die moderne games van Square. Dat (semi) realtime vechten vind maar ik niets terwijl ik die oude turn based games vroeger echt subliem vond. Hoop echter voor de liefhebbers dat die wel komt, maar heb er een hard hoofd in.
Heb je bijvoorbeeld final fantasy 7 remake geprobeerd? De combat leek mij ook verschrikkelijk, maar toen ik er eenmaal mee bezig was vond ik het echt heel erg lekker en leuk spelen met veel strategische diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:59:
[...]

Heb je bijvoorbeeld final fantasy 7 remake geprobeerd? De combat leek mij ook verschrikkelijk, maar toen ik er eenmaal mee bezig was vond ik het echt heel erg lekker en leuk spelen met veel strategische diepgang.
Die heb ik zeker niet geprobeerd. :P Echter alle andere “main SP games” na FF X en X-2 wel. En het vecht systeem vond ik met elke nieuwe titel slechter en slechter worden. En als het nu games van 10 uur waren zou ik daar nog wel mee kunnen leven voor het verhaal. Maar dat zijn ze niet :)

X is dan ook de laatste FF waar ik plezier aan heb beleefd en hebt uitgespeeld. X-2 was wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:16:
[...]

Die heb ik zeker niet geprobeerd. :P Echter alle andere “main SP games” na FF X en X-2 wel. En het vecht systeem vond ik met elke nieuwe titel slechter en slechter worden. En als het nu games van 10 uur waren zou ik daar nog wel mee kunnen leven voor het verhaal. Maar dat zijn ze niet :)

X is dan ook de laatste FF waar ik plezier aan heb beleefd en hebt uitgespeeld. X-2 was wat minder :P
X-2 ben ik niet doorheen gekomen inderdaad. Wat vond je dan van XII? Dat vechtsysteem vond ik eigenlijk ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
[...]

Hier zie ik geen verschil in ieder geval tussen rechtstreeks of via de receiver zowel boven als beneden. Het grootste verschil boven is dat ik via de receiver wel geluid heb :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:47:
[...]

X-2 ben ik niet doorheen gekomen inderdaad. Wat vond je dan van XII? Dat vechtsysteem vond ik eigenlijk ook leuk.
Verschrikkelijk :) Met al die lijntjes tussen karakters. Het enige wat goed was in mijn herinnering (speelde het op de PS2) was dat er geen echte random encounters meer waren. Zodra ze waren afgestapt van het turn based systeem (active time battle) en overstapten naar alle andere variaties (https://finalfantasy.fandom.com/wiki/Battle_system) heeft de serie mij niet meer kunnen boeien. Ook de andere Square games, zoals Kingdom Hearts, hebben gewoon geen leuke fighting mechanics vind ik persoonlijk. :) Maar ondanks dat ik de serie niet meer boeiend vind blijft final fantasy 8 wel in mijn lijstje staan van beste games. Die game heb ik volledig grijs gespeeld. De game in de game (Triple Triad) heb ik zelfs meer gespeeld dan menig andere full game. :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-06-2022 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
wjsiebes schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 05:43:
Ben aan het kijken om de nieuwe f1 te kopen. Nu kom ik de duurste editie voor een goede prijs tegen bij mtc games. Weet iemand of ik deze zo kan inleven?

Ik weet niet hoe het bij F1 zit maar let op dat je een Xbox Series X versie koopt en niet de Xbox One versie. Bij sommige games heb je verschillende versies. Lijkt me niet leuk om de Xbox One versie op je Series X te spelen. (Tenzij je dat de prijs waard is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
polopolo150 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:34:
[...]

Ik weet niet hoe het bij F1 zit maar let op dat je een Xbox Series X versie koopt en niet de Xbox One versie. Bij sommige games heb je verschillende versies. Lijkt me niet leuk om de Xbox One versie op je Series X te spelen. (Tenzij je dat de prijs waard is)
Dit is de dubbele versie. Dus zowel de one als geoptimaliseerd voor de series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:53
Bah bah, nu tweede keer controller kapot is gegaan (bekende drift probleem), gelijk terug naar MediaMarkt gegaan om garantie te claimen. Meneer geeft netjes geld terug - wat ik eerlijk gezegd top van ze vindt - om vervolgens er achter te komen dat die controllers nergens te verkrijgen zijn -_-. Maar even de voorraad in de gaten houden.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:16:
[...]

Heel herkenbaar, tot op heden niet dezelfde ervaring meer gehad. Acht en negen waren top, na tien was het niet veel soeps meer. Ik houd me aanbevolen voor iets anders.

[ Voor 41% gewijzigd door J_star op 18-06-2022 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Hè, waarom komt die opmaak me zo bekend voor :+
Ik heb het ergens eerder gezien, zal maar niet zeggen waar :P

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Dit is een leuk plaatje totdat je je realiseert dat de meeste games nog maanden verwijderd zijn van speelbare status of date er überhaupt enige info beschikbaar van is. Laat ze eerst maar eens plaatjes maken van games die je nu kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
Kaasje123 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 17:58:
[...]

Dit is een leuk plaatje totdat je je realiseert dat de meeste games nog maanden verwijderd zijn van speelbare status of date er überhaupt enige info beschikbaar van is. Laat ze eerst maar eens plaatjes maken van games die je nu kan spelen.
Of zelfs nog jaren :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kalder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 17:31:
[...]

Bedoel je deze opmaak ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_B_aq765gSs2It7ScqPz2-YTeVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AEUSGEqoBr2xtuzXzGot4MUa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 17:31:
[...]

Weet ik niet :?
Deze komt van het officiële xbox twitter account.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Haha, nee een soortgelijke, maar volgens mij wat recenter dan die jij post :P
Maar zo te zien is het een veel voorkomend design.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:01:
[...]

Haha, nee een soortgelijke, maar volgens mij wat recenter dan die jij post :P
Maar zo te zien is het een veel voorkomend design.
Ik weet wat je bedoelde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik niet en vind het allemaal maar vaag, waar doel je nou op @Kalder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15

Ik heb mijn Xbox op mijn LG aangesloten en de LG op de soundbar. Werkt prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Donstil schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:27:
Ik niet en vind het allemaal maar vaag, waar doel je nou op @Kalder?
Een plaatje van de concurrent van PS Studios met min of meer dezelfde opmaak wat vorig jaar geloof ik ergens werd verspreid. Als je bij google op afbeeldingen zoekt op ps studios zal je het wel vinden. Het was verder geen commentaar of wat dan ook hoor, gewoon een grapje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kalder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:29:
[...]

Een plaatje van de concurrent van PS Studios met min of meer dezelfde opmaak wat vorig jaar geloof ik ergens werd verspreid. Als je bij google op afbeeldingen zoekt op ps studios zal je het wel vinden. Het was verder geen commentaar of wat dan ook hoor, gewoon een grapje ;)
Aah ik zie het nu idd. Die link had ik even niet gelegd maar de lay-out is idd gelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJ-6u-hPdYRlx0fvjSQMr6MIHn8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eNgUIzKdhKDUvvCBOMl1re73.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:34
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:25:
De game in de game (Triple Triad) heb ik zelfs meer gespeeld dan menig andere full game. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5incqWhP2UScQniJPG1-UN_V9mA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPkVIIvkIPJOa2wrf1cJyUlS.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Cuphead Director Didn’t Care About Delays, Only Staff’s Well-Being

https://kotaku.com/cuphea...ast-course-xbo-1849079354

Mooi beleid :)
(al zou dit natuurlijk gewoon normaal moeten zijn)

[ Voor 20% gewijzigd door Raem op 18-06-2022 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 21:23
Raem schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:02:
Cuphead Director Didn’t Care About Delays, Only Staff’s Well-Being

https://kotaku.com/cuphea...ast-course-xbo-1849079354

Mooi beleid :)
(al zou dit natuurlijk gewoon normaal moeten zijn)
Zo hoort het inderdaad, alhoewel ik ook wel schuldig ben aan zeiken dat er weinig uitkomt voor xbox dit jaar, is het veel belangrijker dat de werknemers gewoon normale uren maken en niet gepushed worden voor overuren om de game maar eerder af te hebben.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 19:29:
[...]

Ik vind alle systemen wel iets hebben, ik ben dan momenteel een Xbox Ambassadors, maar dat doe ik niet omdat ik een Xbox Fan ben, maar meer omdat ik het leuk vind om mensen te helpen met problemen, en om het leuk te houden. Het game maakt het leuk omdat iedereen anders is, en we toch de zelfde hobby hebben. Zo is mijn meest favoriete game op Nintendo (Zelda), maar was de Playstation 3 en 4 altijd mijn main systeem, en nu is dat een keer de Xbox Series X geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje voor de RDR2 spelers hier....

Hoe houdt je Arthur's gewicht normaal/gezond? Ik heb hier regelmatig dat er staat dat hij underweight is en dit betekent meer damage van vijanden. Ik eet plenty vlees (uit de satchel) dagelijks in de game of snacks, de stew in het kamp etc.

Nou heb ik best veel lopen jagen en dit gaat vaak te voet, is de game dan zo realistisch dat je zelfs daarvan ook afvalt? Hoe dan ook, hoe hebben jullie dit aangepakt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:01
devilsnight schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:12:

Hoe houdt je Arthur's gewicht normaal/gezond? Ik heb hier regelmatig dat er staat dat hij underweight is en dit betekent meer damage van vijanden. Ik eet plenty vlees (uit de satchel) dagelijks in de game of snacks, de stew in het kamp etc.

Nou heb ik best veel lopen jagen en dit gaat vaak te voet, is de game dan zo realistisch dat je zelfs daarvan ook afvalt? Hoe dan ook, hoe hebben jullie dit aangepakt? :)
Ik zorgde ervoor dat ik altijd 3 maaltijden op een dag at. Waaronder minimaal 1x per dag camp stew. Na ook upgrades in het kamp voor beter eten.

Edit: en als ik niet camp stew kon eten dan at ik een maaltijd bij een restaurant.

[ Voor 5% gewijzigd door Zorroberner op 18-06-2022 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:00:
[...]

Ik zorgde ervoor dat ik altijd 3 maaltijden op een dag at. Waaronder minimaal 1x per dag camp stew. Na ook upgrades in het kamp voor beter eten.

Edit: en als ik niet camp stew kon eten dan at ik een maaltijd bij een restaurant.
Je zou denken dat Arthur volstouwen met vlees ook genoeg zou zijn, maar I guess not. Maar goed, ik was wel veel te voet bezig. Ik ga eens kijken hoe het gaat als ik nu even een tijdje voornamelijk missies ga doen en dan ook genoeg eten. Ik zit nu op average, ik krijg nog damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
er is nog een reden, maar dat is een spoiler

spoiler:
hoe verder je in het verhaal komt hoe zieker hij wordt. Als ik het goed heb zakt zijn gewicht dan ook.

verder is gewicht niet heel makkelijk snel aan te passen. maar als je echt ondergewicht hebt is het ook handig om zo af en toe wat candy tussendoor te eten. Ik koos meestal voor de big game meat, daarmee hield ik het wel onder controle. Maar het is vooral een kwestie van vaker per dag eten ipv veel per keer eten.

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-06-2022 07:15 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
23 juni komt FIFA 22 naar Gamepass. Benieuwd welke games nog meer verschijnen. Blijf ergens de onrealistische hoop op de nieuwe Somnium Files game houden. :P De eerste was fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop dat ze deze game zovaak kunnen uitstellen als ze zelf willen totdat ze 100% tevreden zijn. De trailers zien er echt te goed uit waardoor het vaak alleen maar kan tegenvallen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:12:

Buiten de spoiler die tweaker Arthur poste (die ik niet zou lezen als je het verhaal nog niet kent)

Heb ik ook eens gelezen dat dat gewicht wat bugged is, ik weet het niet helemaal zeker meer maar als je bijv zelf ff een kamp opzet en dan wat gaat eten, het kamp opbreekt, en vervolgens weer opzet en weer wat gaat eten dan zie je het gewicht toenemen, ik weet alleen dus niet zeker meer of dat de juiste volgorde was.

Ik zou me er iig niet te druk om maken het voegt volgens mij qua damage krijgen niet veel toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De releases voor deze week:

https://www.trueachieveme...eleases-june-20th-to-26th

Ik ga Fall Guys sowieso proberen. :) Daarnaast ziet Firegirl er wel grappig uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:23:

Ik ga Fall Guys sowieso proberen. :) Daarnaast ziet Firegirl er wel grappig uit.
Blade runner sowieso. Ik heb zulke goede herinneringen aan die game. Fantastische sfeer. Toen mijn vader nog leefde heb ik die game zo vaak samen gespeeld. We vonden die scène aan het begin van de game met die chinese kok zo tof altijd. Later leerde ik dat je die aanval met die pan vol soep ook kon ontwijken en dat dat weer een ripple effect had op de verhaallijn.

Anyway het zal wel nostalgie zijn die hier spreekt maar kan niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:28:
[...]

Blade runner sowieso. Ik heb zulke goede herinneringen aan die game. Fantastische sfeer. Toen mijn vader nog leefde heb ik die game zo vaak samen gespeeld. We vonden die scène aan het begin van de game met die chinese kok zo tof altijd. Later leerde ik dat je die aanval met die pan vol soep ook kon ontwijken en dat dat weer een ripple effect had op de verhaallijn.

Ik heb die game nooit gespeeld. Wat is het voor type game?

En mooi dat games ook dit soort goede herinneringen met zich mee kan brengen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-06-2022 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:42:
[...]

Ik hoop dat ze deze game zovaak kunnen uitstellen als ze zelf willen totdat ze 100% tevreden zijn. De trailers zien er echt te goed uit waardoor het vaak alleen maar kan tegenvallen :)
Heb wel het idee dat het met elke trailer iets minder mooi wordt, of de tand des tijds het hele spul inhaalt.
Is toch vaak zo met games, aankondiging is echt om te watertanden, jaren later bij de release denk je is dit het dan …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:51:
[...]

Ik heb die game nooit gespeeld. Wat is het voor type game?

En mooi dat games ook dit soort goede herinneringen met zich mee kan brengen.
point en click adventure. Voor die tijd was de game gigantisch en grafisch een hoogstsndje. Kwam op 7 cd's uit en wat bijzonder was waren de verschillende uitkomsten van de verhaallijn afhankelijk van je keuzes en handelingen in de game. Ik begrijp volkomen dat mensen er nu geen interesse meer in hebben en de gameplay verouderd zal zijn naar huidige standaarden, maar dat zal mijn plezier niet in de weg staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Broken Mind zit ook tussen de summer demos volgende week, try before you buy ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Shadowrun Daggerfall en Hong Kong ga ik beiden nog eens spelen, jaren geleden ver gekomen op de PC maar nooit uitgespeeld, misschien nu wel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Ik zit echt te wachten op fall guys. Heerlijke simpele game voor de verloren uurtjes als ik moe ben :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zitten er eigenlijk ook al custom lobbies in Fall Guys? Want ik denk dat we met Tweakers best al een lobby kunnen vullen. Lijkt me leuker dan met randoms

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Martinspire schreef op zondag 19 juni 2022 @ 16:58:
Zitten er eigenlijk ook al custom lobbies in Fall Guys? Want ik denk dat we met Tweakers best al een lobby kunnen vullen. Lijkt me leuker dan met randoms
Ja, je kunt custom lobbies aanmaken. Werkt ook crossplay. Je hebt gemiddeld zo'n 12 personen nodig om de meeste shows te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:01
Ik doe graag mee aan Fall Guys. Nog niet gespeeld, dus wel een Noob, maar leukt me leuk om in een Tweakers groep te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Kaasje123 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:28:
[...]

Ik kende de film nog niet toen ik deze game in handen kreeg, was inderdaad een stapel cd-roms!
Door de game de film gekeken en daardoor een goeie smaak ontwikkeld voor sci-fi _/-\o_
Overigens nooit echt ver in die game gekomen, was mij te moeilijk toen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wcZ0hTqekumlbkmk0OMkSHmKP_I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4yzDClXLryVxvxnfIAMarnf6.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, lijkt me een grappige game, ga hem zeker een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
wjsiebes schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 05:43:

Jij deze nog gehaald? Ik wel maar geen code nog gekregen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dglavimans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:05:
[...]

Krijg je ook pas op dag van release.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
dglavimans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:05:
[...]

Nee, zit er nog over te twijfelen. Had met ze gechat omdat het niet helder was naar welk land ik moet vpn-en. Hele vage klantenservice... Ik hoor graag of je een werkende code hebt ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Vandaag een xbox series x + controller aangeschaft met ideal op de microsoft store. Helaas geen bevestigingsmail of iets terug te vinden in mijn aankoophistorie. Het geld is wel afgeschreven. Iemand anders ook last van gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
Wesrou schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:10:
Vandaag een xbox series x + controller aangeschaft met ideal op de microsoft store. Helaas geen bevestigingsmail of iets terug te vinden in mijn aankoophistorie. Het geld is wel afgeschreven. Iemand anders ook last van gehad?
Ja is vrij gebruikelijk kan soms dat 48 uur duren geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
loki504 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Ja is vrij gebruikelijk kan soms dat 48 uur duren geloof ik.
thanks duidelijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wesrou schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:10:
Product al binnen voor je bevestigingsmail binnen is, Microsoft krijgt het voor elkaar :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wat ik wel jammer vind is dat Microsoft totaal geen VR mogelijkheden aanbiedt. Ik zou dat wel eens willen ervaren. Flight simulator met een VR setje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
ArthurMorgan schreef op zondag 19 juni 2022 @ 15:15:
[...]

Ik zit echt te wachten op fall guys. Heerlijke simpele game voor de verloren uurtjes als ik moe ben :D
Als je moe bent kun je beter geen fall guys spelen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zit een hele leuke demo tussen de SGF demo's. Het is een mix van adventure (point and click, maar je loopt wel zelf) met beat em up. Echt tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:02

Vagax

Hehe

BramViking schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 12:59:
Wat ik wel jammer vind is dat Microsoft totaal geen VR mogelijk aanbiedt. Ik zou dat wel eens willen ervaren. Flight simulator met een VR setje.
Microsoft heeft het Mixed Reality Platform wat volgens mij op een wat lager pitje staat te draaien.

Maar Microsoft heeft denk in het verleden wel hun onderzoek gedaan en gedacht hebben dat VR op dit moment niet interessant voor hun is, volgens mij staat de deur nog altijd op een kier maar ik verwacht dat het nog eventjes aangezien en kijken hoe PSVR 2 het bijvoorbeeld doet op de huidige markt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XjLwM1ceRF23-8CzhdWKoW1t12A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KIwXfbDICmsPhgwHVAAYhxIO.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 11 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord