Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michel242186 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:57:
zit f1 2022 nu in de gamepass ultimate?
Zover mij bekend is komt deze bij release niet direct in de GamePass.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excessed
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-07 10:45
Nee. Deze zal net als de rest later worden toegevoegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:23
Nee, sport games lopen vaak een jaar achter. Eind maart is f1 2021 toegevoegd. Wel een topspel wat mij betreft. Dus f1 2022 komt waarschijnlijk volgend jaar op gamepass.

Edit: zie dat net boven mij hetzelfde in feite is gezegd ^^.

Dan maar nog iets anders zeggen zodat het een inhoudelijke post is :p

Zonder gegein, gisteravond kort Origins op de XSX opgestart, ziet er prachtig en soepel uit. Ac origins vond ik heerlijk om te spelen, was er in de zomer van 2018 echt verslaafd aan om alle dorpjes te clearen. En natuurlijk het feit dat er ook een Romeinse provincie (Libië) is. (Gek op Romeinse geschiedenis)

[ Voor 40% gewijzigd door Zorroberner op 15-06-2022 11:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
S.T.A.L.K.E.R. 2 team ontwikkelt in oorlogsomstandigheden door:

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 15-06-2022 11:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walkman schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:14:
[...]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar die game. Heb me ook goed vermaakt met Trover Saves the Universe (Quest versie) en dit heeft een soortgelijke vibe.
Ik zie dat die ook op Xbox is, interesting!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:02

Vagax

Hehe

Walgelijk hoeveel dislikes er zijn gegeven en hoe de comment section overstroomt is met russische bots :|

Kijk er erg naar uit maar heftig om te zien hoe ze daar nog gewoon door proberen te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:51
Vagax schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:37:
[...]

Walgelijk hoeveel dislikes er zijn gegeven en hoe de comment section overstroomt is met russische bots :|

Kijk er erg naar uit maar heftig om te zien hoe ze daar nog gewoon door proberen te ontwikkelen.
Ik zie gelukkig alleen maar steunende comments, dus ws al door YT weggefilterd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Linksquest schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:02:
Mocht iemand een Series X zoeken, hij is op voorraad bij Microsoft. Door al die nieuwe berichten niet zeker of iemand hem al gepost had.

https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8wj714n3rbtl
Gisteren besteld, wordt morgen geleverd. Er is nog steeds voorraad voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insurgency Sandstorm is echt leuk geprijsd op Xbox nu. Mensen die hem spelen op XSX hier, is de game het nu waard? Bij launch waren er allerlei issues en ook nog niet XSX optimized, nu wel?

Ik ben vooral van plan samen met broer in co-op te gaan spelen tegen AI enemies, want ik denk dat we online tegen echte spelers alleen maar het loodje gaan leggen. Maar hoe staat het met de game nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
devilsnight schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:43:
Insurgency Sandstorm is echt leuk geprijsd op Xbox nu. Mensen die hem spelen op XSX hier, is de game het nu waard? Bij launch waren er allerlei issues en ook nog niet XSX optimized, nu wel?

Ik ben vooral van plan samen met broer in co-op te gaan spelen tegen AI enemies, want ik denk dat we online tegen echte spelers alleen maar het loodje gaan leggen. Maar hoe staat het met de game nu?
Ik vermaak mij er prima mee. Er is ook een (niet heel actief) topic over op GOT: Insurgency Sandstorm

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben benieuwd wanneer we meer horen van Avatar: Frontiers of Pandora en wat het word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
devilsnight schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:43:

Het is een uitstekend spel als je geduldig kunt spelen. Als je meer van de elke tien seconden actie bent, zou ik wegblijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCJABXiOfQ9MSoz6cBQ8bj1Fc5w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cbT3BBpsy1KTCChPMF3vhIQl.png?f=fotoalbum_large

I still got it. :P Kan niet wachten op de DLC!

https://www.trueachieveme...t-course-dlc-achievements

Achievements zijn volgens mij prima te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-06-2022 20:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:36:
[Afbeelding]

Dat zei je ook over de basegame!

Ik ga hem wel kopen en spelen al is het maar om de makers van dit pareltje te steunen. Echt een geweldige sfeer heeft deze game.

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 15-06-2022 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:42:
[...]

Dat zei je ook over de basegame!

Ik ga hem wel kopen en spelen al is het maar om de makers van dit pareltje te steunen. Echt een geweldige sfeer heeft deze game.
Echt bizar… de DLC kost ook maar 8 euro ofzo. Hoop dat iedereen dergelijke developers ondersteunen door de game te kopen. Aanrader! Het kent ook een easy mode!

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-06-2022 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:21:
[...]

Het is een uitstekend spel als je geduldig kunt spelen. Als je meer van de elke tien seconden actie bent, zou ik wegblijven.
Ik hoop dat het een beetje terug gaan naar de tijden van Rainbow Six is. De bedoeling is om tegen CPU te spelen samen met broer. Zoals terrorist hunt in R6 eigenlijk. Maar begrijp ik goed dat er geen normale custom/private match in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:03:
[...]

Ik hoop dat het een beetje terug gaan naar de tijden van Rainbow Six is. De bedoeling is om tegen CPU te spelen samen met broer. Zoals terrorist hunt in R6 eigenlijk. Maar begrijp ik goed dat er geen normale custom/private match in zit?
Private zit er denk ik niet in. Zou ook niet tof zijn omdat het spel is opgezet voor 12v12 en 8v8. Je gaat de objectives niet kunnen pakken met 2 man tegen 12 ai.

Er zit wel PvE in overigens. Maar dat is met full P squads.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 15-06-2022 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
TMNT: Shredder's Revenge Reviews

10/10 - Saving Content
10/10 - HeyPoorPlayer
10/10 - Seasoned Gaming
9.5/10 - PlayStation Lifestyle
9.5/10 - WayTooManyGames
9/10 - Nintendo Life
9/10 - Press Start
8/10 - PushSquare
7.9/10 - PC Gamer
7.5/10 - Destructoid

Day 1 on Xbox Game Pass

Die gaan we wel even proberen, reviews zijn erg positief

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:29:
TMNT: Shredder's Revenge Reviews

10/10 - Saving Content
10/10 - HeyPoorPlayer
10/10 - Seasoned Gaming
9.5/10 - PlayStation Lifestyle
9.5/10 - WayTooManyGames
9/10 - Nintendo Life
9/10 - Press Start
8/10 - PushSquare
7.9/10 - PC Gamer
7.5/10 - Destructoid

Day 1 on Xbox Game Pass

Die gaan we wel even proberen, reviews zijn erg positief
Ik ben alleen bekend met PC Gamer en Destructoid, dus dan lijkt het tussen de 7,5 en 8 te zitten wat natuurlijk nog steeds goed is maar een 10 lijkt wat overdreven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Homeland schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:30:
[...]

Ik ben alleen bekend met PC Gamer en Destructoid, dus dan lijkt het tussen de 7,5 en 8 te zitten wat natuurlijk nog steeds goed is maar een 10 lijkt wat overdreven.
Nog wat andere scores die ik voorbij zag komen. Hoewel ik eigenlijk een broertje dood heb aan reviews, deel ik de scores toch maar. Is wel enigszins een indicatie dat het geen complete bagger is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rTsLU6_n1RCpETT8IvF1GCHwfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mpgAM0GW0uj76s5G2cQraRsg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46
Voor de gene die aan het wachten waren op FIFA 22 in GamePass, hij komt 23 juni:

https://news.xbox.com/en-...-pitch-soon-with-ea-play/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:12:
[...]

Private zit er denk ik niet in. Zou ook niet tof zijn omdat het spel is opgezet voor 12v12 en 8v8. Je gaat de objectives niet kunnen pakken met 2 man tegen 12 ai.

Er zit wel PvE in overigens. Maar dat is met full P squads.
Heb je gelijk in. Zolang we een party kunnen starten en dan andere spelers joinen tegen de CPU, dat is prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:01:
[...]

Heb je gelijk in. Zolang we een party kunnen starten en dan andere spelers joinen tegen de CPU, dat is prima!
Dat kan prima. En het mooie is dat je party chat gewoon ingame te horen is, nu zijn je Engelse woorden in je Nederlandse volzinnen wel van toegevoegde waarde! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:39:
[...]

Nog wat andere scores die ik voorbij zag komen. Hoewel ik eigenlijk een broertje dood heb aan reviews, deel ik de scores toch maar. Is wel enigszins een indicatie dat het geen complete bagger is.

[Afbeelding]
Dat zijn goeie scores!

Ben zelf altijd huiverig met onbekende media die heel hoge of lage scores geven, dat lijken ze soms te doen om op die manier aandacht te trekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Eindelijk is mijn honeymoon periode met mijn Steam deck een beetje over en krijgt mijn xsx dus weer eens wat liefde O-)
Ben (ook eindelijk) Death's Door eens gaan proberen. En ja de lofzang had hier al uitgebreid geklonken van de usual suspects voor dit soort games, maar damn, hij is echt leuk!
En ik lag in een deuk net toen ik Pothead tegen kwam _O-
Hmmmmm :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stimulate14 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:04:
[...]

Gisteren besteld, wordt morgen geleverd. Er is nog steeds voorraad voor de liefhebbers.
Nice, GAME ON, voeg me maar rustig toe als je wilt ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Iemand een idee hoe laat TMNT beschikbaar komt op GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 09:32:
Iemand een idee hoe laat TMNT beschikbaar komt op GP?
Normaliter rond 18:00 / 19:00 NL-tijd.
Als de westkust eens ontwaakt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:23
Hoi allen, ik heb mijn controllers nog nooit echt schoongemaakt. Iemand een aanrader qua welke doekjes het beste te gebruiken zijn? Merk vaak dat mijn XSX controller (anderhalf jaar oud) wat anders aanvoelt dan mijn recent XSS controller (5 maanden oud). Dus dacht wil even rustig wat poetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Zorroberner schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:17:
Hoi allen, ik heb mijn controllers nog nooit echt schoongemaakt. Iemand een aanrader qua welke doekjes het beste te gebruiken zijn? Merk vaak dat mijn XSX controller (anderhalf jaar oud) wat anders aanvoelt dan mijn recent XSS controller (5 maanden oud). Dus dacht wil even rustig wat poetsen.
Alcohol (kun je bij de drogist halen) en wattenstaafjes (voor rondom en aan de zijkant van de knoppen) gebruik ik altijd. Schoonmaakdoekjes zitten vol rare shit dat je niet in je controller wil hebben. Alcohol droogt heel snel op. Edit: voor de grotere gedeeltes gebruik ik een willekeurig microvezeldoek met wat alcohol erop. Beetje wrijven en klaar. (Let wel op dat je een microvezeldoek waar je alcohol op gedaan hebt niet meer moet gebruiken voor je schermen. Alcohol kan de plasticlaag op een scherm beschadigen.)

[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 16-06-2022 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:44:
[...]

Echt bizar… de DLC kost ook maar 8 euro ofzo. Hoop dat iedereen dergelijke developers ondersteunen door de game te kopen. Aanrader! Het kent ook een easy mode!
Die moet ik dan maar eens opnieuw installeren want heb daar veel plezier mee gehad! Wat een toffe (en irritante) game zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:06:
[...]

Dat kan prima. En het mooie is dat je party chat gewoon ingame te horen is, nu zijn je Engelse woorden in je Nederlandse volzinnen wel van toegevoegde waarde! :+
Heb je nog tips voor de controls settings? Ik zie dat er aardig wat sensitivity settings staan en ook stick dead zone. In de tutorial vind ik het qua richten wel wat sloompjes gaan. Met Cyberpunk had ik dit ook en user settings van anderen hebben een groot verschil gemaakt. Heb jij settings die aan te raden zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:36:
[Afbeelding]

De twee hidden achievements zouden toch wel gerelateerd moeten zijn aan Expert mode? Anders is het vrij makkelijk. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:49:
[...]

De twee hidden achievements zouden toch wel gerelateerd moeten zijn aan Expert mode? Anders is het vrij makkelijk. :P
Nou ik denk het niet. :) Er is namelijk al 1 S-rank achievement en dat is de expert mode. Gok dat het 'story' gerelateerd is.

Maar dit wordt een eitje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Heb je nog tips voor de controls settings? Ik zie dat er aardig wat sensitivity settings staan en ook stick dead zone. In de tutorial vind ik het qua richten wel wat sloompjes gaan. Met Cyberpunk had ik dit ook en user settings van anderen hebben een groot verschil gemaakt. Heb jij settings die aan te raden zijn?
Ik ken mijn eigen settings niet. Ik heb even gegoogled en kwam vrij snel prima settings tegen. Is wel nodig om de settings aan te passen vind ik. Ik vond het nogal zweverig aanvoelen met de standaard settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:50:
[...]

Nou ik denk het niet. :) Er is namelijk al 1 S-rank achievement en dat is de expert mode. Gok dat het 'story' gerelateerd is.

Maar dit wordt een eitje :P
Ben benieuwd! Ik zal hem binnenkort ook maar weer eens installeren om er weer even in te komen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Heb zojuist mijn Arctis Nova Pro Wireless voor retour aangemeld. In het begin zat die erg lekker voor mijn gevoel, maar gaandeweg kreeg ik steeds meer last van de fysieke "ANC microphone" in de oorschelpen. Aangezien er nog geen alternatieve oorkussens te koop zijn ga ik niet wachten of dit probleem opgelost kan worden. Heb er namelijk voor mijn linkeroor echt last van.

Mocht iemand hem willen kopen, koop hem bij een winkel waar je redelijk makkelijk een product kunt retourneren. Ik heb zojuist weer de Audeze Penrose besteld en morgen in huis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:51
Zo, dit jaar maar weer eens naar Keulen gaan voor de Gamescom. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:40:
Heb zojuist mijn Arctis Nova Pro Wireless voor retour aangemeld. In het begin zat die erg lekker voor mijn gevoel, maar gaandeweg kreeg ik steeds meer last van de fysieke "ANC microphone" in de oorschelpen. Aangezien er nog geen alternatieve oorkussens te koop zijn ga ik niet wachten of dit probleem opgelost kan worden. Heb er namelijk voor mijn linkeroor echt last van.

Mocht iemand hem willen kopen, koop hem bij een winkel waar je redelijk makkelijk een product kunt retourneren. Ik heb zojuist weer de Audeze Penrose besteld en morgen in huis.
Ja verschillende Tubers hadden het daar ook over, dat alles behoorlijk top aan de headset is maar dat in de oorschelp kan goed irriteren. Je zou toch denken dat iemand in het team dit ook wel opgemerkt heeft. Hangt er natuurlijk wel van af hoe "widespread" de issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
FrankoNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:43:
[...]

Dan wordt het denk ik een moeizame tweede helft van deze generatie voor je. Zodra de UE5 games uitrollen is het denk ik uit met de 60 fps pret.
Welnee. Ja, wel als je full pull wil gaan met de graphics. Maar goed, dat is op de huidige engines ook prima mogelijk.

Ze gaan je gewoon de optie geven tussen 30fps en 60fps. Waarbij ik de de discussie hier over een framerate daar tussenin icm vrr een zeer interessante toevoeging vind. Kan bijna niet anders dat we dat meer gaan zien op consoles, nu vrr tv's en monitoren gemeengoed beginnen te worden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Rivanov schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:04:
[...]

Normaliter rond 18:00 / 19:00 NL-tijd.
Als de westkust eens ontwaakt.
:F

Net in Forza Horizon 5 ook zoiets. Auto uit Car Pass die beschikbaar wordt op 16-6. Kan hem nog niet unlocken. Ja wtf :p het is hier de 16e

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:32:
[...]

Net in Forza Horizon 5 ook zoiets. Auto uit Car Pass die beschikbaar wordt op 16-6. Kan hem nog niet unlocken. Ja wtf :p het is hier de 16e
Klopt. Maar die functie is sowieso bugged. Vaak genoeg gehad dat ik 'm paar dagen later nog steeds niet kon redeemen via de Car Pass optie. Als ik dan naar Autoshow ging en naar het totaal overzicht van alle auto's, dan kan ik 'm vanuit daar wel "aanschaffen".

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 15:32:
[...]

[Twitter: https://twitter.com/Stallion83/status/1537424525503213568]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:24:
[...]

Krijgt ook erg positieve reviews. Straks maar eens downloaden :)
Ben ik dan de enige die niets begrijpt van de hype ?
Vroeger kapot gespeeld op mijn C64, kan nu alleen maar tegenvallen …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
Verkeerd gelezen.

[ Voor 87% gewijzigd door Danno88 op 16-06-2022 18:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Danno88 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:39:
Voor wie de Steelseries Arctis Nova Pro Wireless wil bestellen, hij is nu in de aanbieding voor €262,22 bij Amazon.

https://www.amazon.nl/dp/...0c-21&ascsubtag=158684328
Was ps5/pc versie, werkt helaas niet op xsx.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
Amaze86 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:31:
[...]

Was ps5/pc versie, werkt helaas niet op xsx.
Je hebt helemaal gelijk, verkeerd gelezen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam er net achter dat het spel Martha is Dead niet voor Xbox is 😥 dat word dan maar wachten totdat ik de PS5 versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:05:
Kwam er net achter dat het spel Martha is Dead niet voor Xbox is 😥 dat word dan maar wachten totdat ik de PS5 versie heb.
Hmm.. ik zie hem in de store? Zelfs met korting :P

https://www.xbox.com/en-u...rtha-is-dead/9pm6sjbmvqzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik er misschien even bij moeten zeggen, my bad, fysieke versie 🤪

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:16:
Had ik er misschien even bij moeten zeggen, my bad, fysieke versie 🤪
Ah daar kan ik je niet mee helpen. De laatste keer dat ik een fysiek exemplaar van een game heb gekocht kan ik me niet meer herinneren :)

———

Summer game fest met diverse demos eind deze maand.

https://news.xbox.com/en-...ox-summer-game-fest-demo/

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-06-2022 19:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
Zojuist TMNT geïnstalleerd. Voelt weer als vanouds! Tot dusver prima game.

Uiteraard begonnen met de stoerste turtle Raphael

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:34:
[...]

Ah daar kan ik je niet mee helpen. De laatste keer dat ik een fysiek exemplaar van een game heb gekocht kan ik me niet meer herinneren :)

———

Summer game fest met diverse demos eind deze maand.

https://news.xbox.com/en-...ox-summer-game-fest-demo/
Ik wel nog, HALO Infinite 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker, moet ik wel een keer door komen, laatste keer kreeg ik maar geen verbinding, voeg me maar rustig toe op Xbox, Linksquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:32:

Bedankt voor de tip, ook meteen via de app ingesteld om te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Linksquest schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:42:
[...]

Bedankt voor de tip, ook meteen via de app ingesteld om te downloaden.
Hij is maar 1.08GB groot, dus hij is zo binnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
[...]

De laatste keer dat ik een fysiek exemplaar van een game heb gekocht kan ik me niet meer herinneren :)
Immortals : Fenix Rising.

Graag gedaan :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net Turtles met vrienden gespeeld. We waren in totaal met 5 man. Echt fun, maar bizar genoeg plenty bugs.

Iemand kreeg een zwart scherm maar zag de vijanden nog wel. Crashes naar dashboard. Ben je volop in een stage bezig en ineens worden mensen eruit gegooid en start de stage opnieuw en ga zo maar door.

Oh en broer had ineens Casey als speelbare character, dat klopt niet. Daarna kreeg hij de crash.

Misschien zijn dit online issues? Het was leuk, maar voor nu gestopt want dit schiet niet op.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 16-06-2022 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Kunnen we met de 25 jaar final fantasy 7 viering nog verwachten dat ze ff7 remake op de Xbox aankondigen? Of is dat ijdele hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:44:
[...]

Hij is maar 1.08GB groot, dus hij is zo binnen :)
Kreeg al snel een melding dat hij klaar was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Kaasje123 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:06:
Kunnen we met de 25 jaar final fantasy 7 viering nog verwachten dat ze ff7 remake op de Xbox aankondigen? Of is dat ijdele hoop?
Denk dat die bij Sony blijft, of als pas deel 2 uitkomt dat dan deel 1 naar xs komt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zelf heb alle hoop opgegeven.....maaaaar.....

Onlangs is de game verdwenen van de PS exclusive lijst en Persona ook en die laatste werd ineens afgelopen zondag aangekondigd. En dan is er dit

[Twitter: https://twitter.com/insider_wtf/status/1537172223160725504?s=20&t=R0MU0DA14Z5x9y3MSK3Q-Q]

Deze gast heeft de afgelopen week/weken aardig wat correcte leaks gegeven. Van wat ik van XboxEra begrijp is dat de blokjes Nintendo, Sony, Xbox en PC betekenen. Maar men speculeert dan ook weer dat het een Crisis Core remaster zal zijn. Wel echt een Square Enix move om wel die game naar Xbox te brengen, maar niet FF7R. Er hoort een plaatje bij van FF7R maar de tweet hier toont het niet.

Dat gezegd te hebben, ik ga echt helemaal nergens van uit.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 16-06-2022 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik wil deze game zo graag spelen, maar nog al lomp om daarvoor speciaal een PS5 in huis te halen :P
Ik hoop nog steeds dat ie voor de Xbox verschijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:32:

Eens. Net twee uurtjes gespeeld, ook Raphael, en speelt leuk weg. Als je Battletoads tof vind, is dit zeker ook aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
[...]

Lego star wars en moet nog steeds verder ermee :')

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BM schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 21:35:
[...]

Immortals : Fenix Rising.

Graag gedaan :+
Ahja dat klopt :). Daarvoor had ik volgens mij nog ooit een Tomb Raider en die South Park game op disc.

——

Wat een bagger streams voor dat Final Fantasy 7 event. Stottert behoorlijk.

In de voorstukjes zag je verder behoorlijk wat beelden van die remake, maar ik heb echt weinig meer met die moderne games van Square. Dat (semi) realtime vechten vind maar ik niets terwijl ik die oude turn based games vroeger echt subliem vond. Hoop echter voor de liefhebbers dat die wel komt, maar heb er een hard hoofd in.

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2022 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongelooflijk. SE heeft serieus FF Crisis Core aangekondigd voor Xbox maar FF7R kunnen we naar fluiten.

De logica van dit bedrijf joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
devilsnight schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:26:
Ongelooflijk. SE heeft serieus FF Crisis Core aangekondigd voor Xbox maar FF7R kunnen we naar fluiten.

Zal wel wederom een dikke zak geld van Sony tegengaan gesmeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De logica is heel simpel. :) Inderdaad een flinke zak met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt dan wel uit voor Steam...en is Steam Deck verified. Waarschijnlijk ruikt Square Enix daar dan wel weer geld. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet het zijn ja, maar Crisis Core vonden ze niet belangrijk genoeg?

En het is niet dat FF7R nou immens geweldig zou verkopen op Xbox, dus het is eigenlijk gewoon een beetje sarren....zo lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:33:
Dat moet het zijn ja, maar Crisis Core vonden ze niet belangrijk genoeg?

En het is niet dat FF7R nou immens geweldig zou verkopen op Xbox, dus het is eigenlijk gewoon een beetje sarren....zo lijkt het wel.
Gelukkig ging je ook nergens meer van uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:34:
[...]

Gelukkig ging je ook nergens meer van uit ;)
Klopt, ik ging niet uit van FF7R en Crisis Core. En juist CC is dus wel echt, hilarisch.

Anyway..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMO1ZHHcg1qUzNIC6DFXgAXdFro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KKJXtkeQWtTJW3eycOb8FC5c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door devilsnight op 17-06-2022 01:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Iedereen helemaal lyrisch over TMNT. Ik heb het 5 minuten gespeeld en denk alleen maar: "WTF ben ik aan het spelen..." _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Bijzonder. Achja, voor FF7R wou ik toch al wachten tot alle delen uit zijn en tegen die tijd is de PS6 Pro en Xbox Series Ω al weer op de markt.

Van FF7 heb ik wel Crisis Core gespeeld (favoriete PSP spel) en de film gezien maar nooit de "hoofd" game zelf. Dus in dat opzicht ben ik precies hoe Square-Enix Xbox gebruikers ziet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 17-06-2022 08:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:47
Rivanov schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:02:
Iedereen helemaal lyrisch over TMNT. Ik heb het 5 minuten gespeeld en denk alleen maar: "WTF ben ik aan het spelen..." _O-
Haha ja :+
Het is wat het is, afgezien van de muziek en hoe soepel het loopt is het net of je een emulator opgestart hebt met Turtles in Time 2.
En dat kan op zijn tijd best gewaardeerd worden. Heb me prima vermaakt voor een avondje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:35:
[...]

Haha ja :+
Het is wat het is, afgezien van de muziek en hoe soepel het loopt is het net of je een emulator opgestart hebt met Turtles in Time 2.
En dat kan op zijn tijd best gewaardeerd worden. Heb me prima vermaakt voor een avondje :+
Ik ben ook totaal niet de doelgroep voor dergelijke games. Dat ben ik mijzelf ook bewust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:33

Toshirou

Vinyl Surfer

Wanneer ik zondag thuis ben deze game gelijk maar downloaden. TMNT blijft gewoon echt heel cool! (Late 80’s kid😉) Dit soort games blijven gewoon leuk net als Streets of Rage 4.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

X ontvangen _O_ vanavond de One S vervangen :9~ O+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toshirou schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:47:
Wanneer ik zondag thuis ben deze game gelijk maar downloaden. TMNT blijft gewoon echt heel cool! (Late 80’s kid😉) Dit soort games blijven gewoon leuk net als Streets of Rage 4.
Ik ben van 1987.. what did I do wrong? :+
M'n eerste console was overigens ook "pas" de OG Xbox. Dus heb ook nooit een Nintendo, SNES o.i.d. gehad.
Enkel de 1st gen. Gameboy.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 17-06-2022 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:32:
Hij komt dan wel uit voor Steam...en is Steam Deck verified. Waarschijnlijk ruikt Square Enix daar dan wel weer geld. =P
Welnee, Sony betaalt gewoon voor console exclusiviteit en niet om de game ook bij Steam weg te houden. Ik betwijfel dat ze echt een significante winst specifiek uit sales voor de Steam deck gaan halen hoor (zeg ik als groot sd fan).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 22:19:
[...]

Denk dat die bij Sony blijft, of als pas deel 2 uitkomt dat dan deel 1 naar xs komt.
De mogelijkheid zit er natuurlijk altijd in, kijk ook maar naar Crash Bandicoot en nu de Persona Games en ook de Yakuza Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldige tijd voor Xbox, had voor nu A Pleague Tale 2 even geannuleerd van de Pre order, aangezien die dag 1 op Game Pass Staat, maar ga deze wel fysiek halen zodra deze in prijs zakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:05
Xgar schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:29:
Zo, dit jaar maar weer eens naar Keulen gaan voor de Gamescom. 8)
De kaartverkoop is begonnen

a backup is a man's best friend

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PdeBie
Rivanov schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:02:
ik ben van 1982, dus ik ben opgegroeid met de tekenfilms, live action films en games van de turtles. De hoop dat deze game dus de nostalgische gevoelens op kon halen was groot!

Veel games van tegenwoordig die hetzelfde proberen falen gigantisch, maar TMNT Shredder’s Reevenge niet. Die doet gewoon wat het beloofd en er zijn geen zaken geprobeerd om de game puur voor hedendaags gamers publiek te maken (op de drie difficulty levels na. Vroeger was het gewoon Hard en niets anders :+ ).

Dus voor de echte TMNT fans voelt dit als heerlijk thuiskomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
PdeBie schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:38:
[...]

ik ben van 1982, dus ik ben opgegroeid met de tekenfilms, live action films en games van de turtles. De hoop dat deze game dus de nostalgische gevoelens op kon halen was groot!

Veel games van tegenwoordig die hetzelfde proberen falen gigantisch, maar TMNT Shredder’s Reevenge niet. Die doet gewoon wat het beloofd en er zijn geen zaken geprobeerd om de game puur voor hedendaags gamers publiek te maken (op de drie difficulty levels na. Vroeger was het gewoon Hard en niets anders :+ ).

Dus voor de echte TMNT fans voelt dit als heerlijk thuiskomen!
Turtles in Time kon je (gelukkig) ook al kiezen tussen easy-normal-hard. De NES games daarentegen... :( Volgens mij ben ik met de eerste game nooit verder gekomen dan het water level. Wat, als ik nu een longplay terugkijk, op zo'n 10 minuten vanaf de start van de game zit. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Raem schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:59:
[...]

Turtles in Time kon je (gelukkig) ook al kiezen tussen easy-normal-hard. De NES games daarentegen... :( Volgens mij ben ik met de eerste game nooit verder gekomen dan het water level. Wat, als ik nu een longplay terugkijk, op zo'n 10 minuten vanaf de start van de game zit. 8)7
YouTube: Debunking the Difficulty - Teenage Mutant Ninja Turtles (NES)

:) Met zijn tips kom je er vast wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de store zitten nu best leuke aanbiedingen. Beide South Park games voor 23 euro. Echt een hele leuke collectie. Als je ook maar een beetje van South Park humor houdt echt een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:00:
In de store zitten nu best leuke aanbiedingen. Beide South Park games voor 23 euro. Echt een hele leuke collectie. Als je ook maar een beetje van South Park humor houdt echt een aanrader.
Ja die twee games zijn zeker een aanrader om een keer te spelen, heb ze zelf al meerdere malen uitgespeeld op de Xbox One X :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:00:
Je ziet vaak dat de kritiek is dat ze maar kort leuk blijven en dat de combat niet erg diepgaand is. Qua verhaal vond ik ze allebei fijn. En zoals je weet ben ik niet snel tevreden met de verhalen in spellen. De gameplay was wat mij betreft prima. Zeker in deel 2 zijn de tegenstanders best afwisselend waardoor je op de hoogste moeilijkheidsgraad best wel moest opletten met wat je deed en in welke volgorde.
Pagina: 1 ... 10 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord