Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chorus deed mij een beetje denken aan Descent. (ik laat mijn leeftijd goed merken nu gok ik). Alleen dat geouwehoer van je karakter mag wel wat minder.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
mike0001 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:23:
[...]

Omdat ik nog een HDD heb liggen :)
Wil eigenlijk mijn oudere games die niet X/S zijn op de schijf zetten
Hier ook veel non X/S games op een externe HDD staan en dat gaat snel zat met inladen. Zijn over het algemeen wel games die er ook geen baat bij zouden hebben om op de interne SSD te zetten. Die interne SSD had gewoon 5tb moeten zijn :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +4 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:06:
[...]
I dont care about games die over 3 jaar (misschien) uitkomen. Ik wil dat, als je iets laat zien, dit binnen de huidige 12 maanden uit dient te komen. Zo niet, don't bother me.
Als ze dat de afgelopen vijf jaar hadden gedaan was het telkens wel een héle korte show geweest :+

Ladies and gentleman let's welcome on stage Phil Spencer : "Dearest Xbox fans see you next year !"

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 13 juni 2022 @ 00:21:
[...]

Zag op XboxEra een minder fijn bericht erover...

Industrie insider Jason Schreier had gezegd dat de game in 2020 een paar leads is kwijtgeraakt en ook dat de boel een paar keer ge-reboot is.

Dat was 2020,maar toch. Gelukkig hadden we dan wel vorig jaar Jez van Windows Central die de game had gezien en er heel erg te spreken over was.

Xbox had voordat de show begon even moeten laten weten dat ze alleen de aankomende 12 maanden gingen coveren. Dan hadden wij genoeg geweten wat betreft Avowed, Hellblade 2 etc.
Ik hoop ondanks dat bericht wel dat we er snel meer over horen, ben echt ontzettend benieuwd naar die game!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er over 2 jaar eventueel uitkomt boeit mij ook niet. Ik vind het wel jammer dat er geen verassingen waren zoals games die na de show meteen in gamepass verschijnen. Misschien vanavond. Starfield heeft mijn grootste interesse op het moment.
Tevens begrijp ik totaal niet waar de enthousiasme vandaan komt mbt Diablo 4. Ik heb Diablo 3 ook veel gespeeld maar de huidige Blizzard is geen Blizzard meer.
Ik kijk meer uit naar Ubisoft vanavond maar ik vermoed dat ik bij een minderheid hoor. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2022 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:00:
[...]

Weer een FM? FM7 dateert alweer uit 2017 hoor....
En FH ≠ FM, compleet verschillende games. Ja, allebei met auto's, verder niet vergelijkbaar.
Ik bedoel meer te zeggen dat ik echt hongerig ben naar nieuwe IP jaren nadat Xbox al die studio's kocht. We wisten van Starfield en Redfall, maar ik had gewoon net even wat ernaast verwacht nog aan nieuwe IP.
Xgar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:07:
Eerst wordt er geklaagd dat alles wat getoond wordt nog ver weg is, nemen ze deze kritiek ter harte, is het weer niet goed.
Nee. De kritiek was juist het alleen maar tonen van CGI. Als een Sony twee jaar of zelfs langer vantevoren Horizon ZD, TLOU2 en Ghost gameplay kan tonen, dan zou XGS dit ook moeten kunnen. DAT zou ik graag willen zien. Daarnaast, als Avowed bijvoorbeeld eind 2023 is, dan heb ik zoiets van toon het gewoon. Boeiend dat je dan niet alleen games hebt getoond die in de volgende 12 maanden zullen komen. Dan nog het feit dat er geen enkele garantie is dat al die games er ook echt zullen zijn tegen juni 2023.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:11:
[...]

Misschien kun je je verwachtingen standaard eens wat lager zetten bij dit soort shows. En je minder focussen op geruchten, roddel en achterklap op fora als Resetera etc. Gewoon een tip :P. Works like a charm.
Dit keer had ik juist hele neutrale verwachtingen, niets Mega groots. Het is een feit dat Xbox niet op tijd liet weten dat dit een show was die alleen games ging tonen voor de volgende 12 maanden. Daardoor ging ik dus 100% ervanuit dat Avowed er op zijn minst zou zijn. Mag echt wel na twee jaar ook, maar vooral het feit dat Obsidian zelf notabene vorig jaar na E3 zei "the Avowed team is working on something to be shown soon." dat schept uiteraard verwachtingen wanneer het er na bijna een jaar nog niet is.
Raem schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:13:
[...]

Nieuwe games aankondigingen weet ik eigenlijk niet. Maar vaak worden er wel nieuwe gameplay trailers getoond.
En je noemt Sony en Nintendo. Maar zij tonen toch ook geen gameplay van games die pas over 1+ jaar uitkomen? Ik vind het sterk van Nintendo dat ze juist vaak alleen aankondigingen doen van games die binnen het jaar uitkomen. (uitzonderingen daargelaten .. Metroid 4 kuch..)
Sony toonde Horizon ZD gameplay minimaal anderhalf jaar vóór release, TLOU2 hetzelfde, Ghost of Tsushima, Uncharted 4 dacht ik ook. Nintendo deed het met Zelda BotW 2 als ik me niet vergis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Dan toont MS nu eens specifiek games die binnen het jaar gaan uitkomen, in plaats van dat ze jaren uitblijven, is het wéér niet goed :?

[ Voor 16% gewijzigd door Krimglas op 14-06-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 23:38

Vagax

Hehe

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:35:
Wat er over 2 jaar eventueel uitkomt boeit mij ook niet. Ik vind het wel jammer dat er geen verassingen waren zoals games die na de show meteen in gamepass verschijnen. Misschien vanavond. Starfield heeft mijn grootste interesse op het moment.
Tevens begrijp ik totaal niet waar de enthousiasme vandaan komt mbt Diablo 4. Ik heb Diablo 3 ook veel gespeeld maar de huidige Blizzard is geen Blizzard meer.
Ik kijk meer uit naar Ubisoft vanavond maar ik vermoed dat ik bij een minderheid hoor. ;)
Je mag prima voorzichtig enthousiast zijn over D4 hoor, Blizzard is inderdaad Blizzard niet meer zoals 10+ jaar geleden maar ze lijken voor deeltje 4 al een lange tijd te sleutelen hoe ze Diablo terug moeten brengen.

D4 wordt ontwikkelt door Team 3 binnen Blizzard die onderhand door een stuk of 2-3 splitsingen zijn gegaan en uiteindelijk een concreet idee hadden voor een vervolg nadat er veel onneensheid was over waar Diablo nou heen moest. Ze concludeerde dat Diablo 2 het meest "Diablo" was van de mainline games en dus wordt er voor D4 voor art style veel gekeken naar D2.

Daarnaast is er redelijk veel hoop voor Allen Adham, ex-WoW lead game designer die tot 2004 bij Blizzard werkte en dus nog weinig van de "corruptie" hebt meegemaakt.

Het zijn maar woorden, maar Blizzard heeft al gezecht geen Auction House te implementeren en dat de game draait op ouderwetse expansions in de toekomst, ook welkom is het feit dat je ook weer gewoon kan traden met andere.

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 14-06-2022 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Je lijkt me vooral gefrustreerd dat je geen Avowed te zien kreeg, nota bene een game waarvan we vorig jaar wel degelijk niet-cgi footage zagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Krimglas op 14-06-2022 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krimglas schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:45:
[...]

Je lijkt me vooral gefrustreerd dat je geen Avowed te zien kreeg, nota bene een game waarvan we vorig jaar wel degelijk niet-cgi footage zagen.
Dan herinner jij je een andere game want Avowed is sinds 2020 een no show. Hadden we maar footage. Ben wel echt benieuwd welke game jij bedoeld dan.

Lang verhaal kort.

+ Veel gameplay, top!
+ Allemaal Game Pass (Diablo 4 day one afwachten, hangt af van hoe snel de ABK deal gesloten is.)

+ Redfall ben ik meer benieuwd naar nu. Hopelijk heeft het echt de elementen waar Arkane zo goed in is. Starfield prachtig en absoluut current gen waardig.

- Afgezien van Starfield en Redfall was de aanwezigheid van echt grote dingen van XGS heel mager omdat ze puur voor de twaalf maanden gingen.

En overigens zou het mij totaal niet verbazen als Starfield toch verschoven gaat worden. Hoop het niet. Maar is dit genoeg tijd om die framerate strak te krijgen, de hit reactions te fixen en de AI te verbeteren? Want dat alles zit nog niet op Fallout 4 niveau.

- Alles was dus Game Pass pretty much, dit betekende dus ook dat er weinig grote third party reveals gingen komen. Zoals we voorheen een Elden Ring of Sekiro debuut kregen.

Het is prima dat men het ok vind dat ze alleen de twaalf maanden coveren, maar tegelijkertijd haalt het niets van de show weg als ze ook iets echt kunnen tonen van iets wat na Juni 2023 komt.

[ Voor 61% gewijzigd door devilsnight op 14-06-2022 12:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Maar zo raar is het toch niet dat we niet gek veel third party reveals gehad hebben? Het was een Xbox en Bethesda showcase, dan snap ik dat van andere grote partijen daar niet hun nieuwe games tussen komen te staan.

En wie zegt dat MS later dit jaar niet nog met een andere show komt. Volgens mij doen ze rondom de Gamescom ook altijd wat, dus best kans dat daar nog wat getoond/aangekondigd word.
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:46:
[...]

maar tegelijkertijd haalt het niets van de show weg als ze ook iets echt kunnen tonen van iets wat na Juni 2023 komt.
Nou ja, ik snap wel dat ze de grens op 12 maanden leggen. Hoe verder de verwachtte releasedate in de toekomst ligt, hoe groter de kans dat er wat tussendoor komt waardoor ze die datum niet halen, en dan krijg je weer 'gezeur' dat ze games tonen die zo ver in de toekomst pas uitkomen.

Wmb is dit stramien prima, maar nog beter als de hele industrie daarin mee zou gaan. Ik kan een teaser voor een toekomstig project nog wel waarderen, maar als je daarna met beelden komt wil ik eigenlijk ook dat zo'n spel op een redelijke termijn uit komt. Ik hoef geen beelden te zien van een game die mogelijk, wellicht, als de zon, maan en sterren precies goed staan over 3 jaar 5 maanden en 14 dagen uitkomt. Kom dan over 2,5 jaar nog maar eens terug als je echt wat te laten zien hebt. Helemaal als het cgi beelden zijn, spendeer die mankracht liever in de ontwikkeling van de game, ipv tijd te verspillen aan zaken die niet representatief zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:03:
Maar zo raar is het toch niet dat we niet gek veel third party reveals gehad hebben? Het was een Xbox en Bethesda showcase, dan snap ik dat van andere grote partijen daar niet hun nieuwe games tussen komen te staan.

En wie zegt dat MS later dit jaar niet nog met een andere show komt. Volgens mij doen ze rondom de Gamescom ook altijd wat, dus best kans dat daar nog wat getoond/aangekondigd word.

[...]

Nou ja, ik snap wel dat ze de grens op 12 maanden leggen. Hoe verder de verwachtte releasedate in de toekomst ligt, hoe groter de kans dat er wat tussendoor komt waardoor ze die datum niet halen, en dan krijg je weer 'gezeur' dat ze games tonen die zo ver in de toekomst pas uitkomen.

Wmb is dit stramien prima, maar nog beter als de hele industrie daarin mee zou gaan. Ik kan een teaser voor een toekomstig project nog wel waarderen, maar als je daarna met beelden komt wil ik eigenlijk ook dat zo'n spel op een redelijke termijn uit komt. Ik hoef geen beelden te zien van een game die mogelijk, wellicht, als de zon, maan en sterren precies goed staan over 3 jaar 5 maanden en 14 dagen uitkomt. Kom dan over 2,5 jaar nog maar eens terug als je echt wat te laten zien hebt. Helemaal als het cgi beelden zijn, spendeer die mankracht liever in de ontwikkeling van de game, ipv tijd te verspillen aan zaken die niet representatief zijn.
Uiteraard geen CGI, dat wil niemand maar als ze bijvoorbeeld Avowed, meer van Hellblade 2 hadden kunnen tonen en mogelijk intern gepland staan voor eind volgend jaar.....dan why not? Speculatie uiteraard. Want again, Sony kon het met minimaal drie games doen en uiteindelijk was het resultaat precies zo of zelfs mooier dan de eerste reveal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Laten we voorop stellen dat ik een enorme fan ben van Bethesda, zelfs na de Fallout fuckup. Dat Starfield uitgesteld is boeit me niet zo want vanuit development geredeneerd “it’s done when it’s done” zie ik liever dan aandeelhouders die over de releasedatum gaan. Graphics stoor ik me ook niet aan, fps, aa, terraflops, rt etc zal me ook een worst wezen, ik maak me alleen zorgen om de scope.

Maar Phil Spencer die de show begint met “2022 has been amazing”…. Echt?? Verdienen gamers niet gewoon wat eerlijkheid? Imho neem je ze gewoon op de korrel. Tot op het punt dat beloftes minder waard worden en daar zijn we nu een beetje aanbeland lijkt het. Todd Howard deed het prima met TESVI, “weet dat we er mee bezig zijn”. Prima de verwachtingen temperen. Dat is niet wat Phil Spencer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:28:
Laten we voorop stellen dat ik een enorme fan ben van Bethesda, zelfs na de Fallout fuckup. Dat Starfield uitgesteld is boeit me niet zo want vanuit development geredeneerd “it’s done when it’s done” zie ik liever dan aandeelhouders die over de releasedatum gaan. Graphics stoor ik me ook niet aan, fps, aa, terraflops, rt etc zal me ook een worst wezen, ik maak me alleen zorgen om de scope.

Maar Phil Spencer die de show begint met “2022 has been amazing”…. Echt?? Verdienen gamers niet gewoon wat eerlijkheid? Imho neem je ze gewoon op de korrel. Tot op het punt dat beloftes minder waard worden en daar zijn we nu een beetje aanbeland lijkt het. Todd Howard deed het prima met TESVI, “weet dat we er mee bezig zijn”. Prima de verwachtingen temperen. Dat is niet wat Phil Spencer doet.
Misschien doelde hij op Elden Ring en non Xbox wise Horizon FW? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krimglas schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:45:
[...]

https://www.windowscentra...ds-meets-medieval-fantasy
For those who don't know, we've only seen Avowed in a pre-rendered CGI trailer thus far. The game is set in the Pillars of Eternity universe, known as the World of Eternity, and utilizes a first-person viewpoint similar to Obsidian's The Outer Worlds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Laat dat

[ Voor 98% gewijzigd door BM op 14-06-2022 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Die trailer was prima, de rest van de post niet. Maar jij weet ondertussen wel beter dan dat soort commentaar in het topic te plaatsen. Feedbacktopic, of DM
Goed, geen trailer dan: Je kan de avowed trailer terugvinden op youtube.

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 14-06-2022 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was er net te laat bij. Maar zo te zien wat het niet een nette reactie ofzo. Zou niet nodig moeten zijn, laten we gewoon chill blijven.

Wat ik eigenlijk al eerder zei, naar mijn mening zou de oplossing zijn om gewoon vaker per jaar wat streams te hebben ala Direct en State of Play. Ze hebben nu zoveel studio's, om nog maar te zwijgen over wanneer ActiBlizz tot Xbox behoort dat ze het niet op één grote show kunnen houden.

Men noemt Gamescom en TGA maar ik herinner me de afgelopen jaren niets van een Xbox presence daar en XO zelf hebben ze ook al een tijdje niet meer gedaan. Het format van Direct is perfect. Stel Xbox gooit het volgend jaar weer op “the next 12 months " dan kunnen ze een soort Direct later dat jaar of begin 2024 geven waar ze een update geven over Hellblade 2 bijvoorbeeld, misschien de reveal van Compulsion Games of van Tango Games etc.

Ik heb genoeg mensen op XboxEra gezien met dezelfde reactie als ik, die echt hadden gehoopt op Hellblade 2, misschien een combat video ervan, Avowed (zeker na wat ze vorig jaar zeiden), Compulsion Games waarvan onlangs hun site werd overhauled en ga zo maar door. Een Direct achtige stream later dit jaar zou echt perfect voor ons zijn. Maar goed, we moeten afwachten.

Ik zie het zelf ook echt niet als onredelijke verwachtingen. Echt niet zo weird dat men een update verwachtte van een paar in 2020 aangekondigde games. De communicatie over de show had alles recht kunnen zetten. Maar ja, we maken allemaal fouten.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 14-06-2022 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Als ik ze lees over de geruchten van Avowed lijkt het wel een vrij gigantisch project, had me er eerlijk gezegd niet te veel in verdiept.

Ik lees bijvoorbeeld dat het een "next-gen" AI systeem zou bevatten die één van de hoogtepunten zou zijn van het spel, de totale map kan even groot of zelfs kleiner zijn als Skyrim maar daarvoor terug heb zou je veel verschil krijgen in omgevingen en kan de wereld veel meer veranderen op basis van keuzes die je maakt.

Ook leuk is het gerucht dat net als Morrowind je iedereen dood kan maken, inclusief potentieel verhaal-afhankelijke characters.

Nogmaals, een zootje geruchten maar ik durf wel te wedden dat dit niet zo maar een Skyrim-wannabe zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:44:
[...]

Je mag prima voorzichtig enthousiast zijn over D4 hoor, Blizzard is inderdaad Blizzard niet meer zoals 10+ jaar geleden maar ze lijken voor deeltje 4 al een lange tijd te sleutelen hoe ze Diablo terug moeten brengen.

D4 wordt ontwikkelt door Team 3 binnen Blizzard die onderhand door een stuk of 2-3 splitsingen zijn gegaan en uiteindelijk een concreet idee hadden voor een vervolg nadat er veel onneensheid was over waar Diablo nou heen moest. Ze concludeerde dat Diablo 2 het meest "Diablo" was van de mainline games en dus wordt er voor D4 voor art style veel gekeken naar D2.

Daarnaast is er redelijk veel hoop voor Allen Adham, ex-WoW lead game designer die tot 2004 bij Blizzard werkte en dus nog weinig van de "corruptie" hebt meegemaakt.

Het zijn maar woorden, maar Blizzard heeft al gezecht geen Auction House te implementeren en dat de game draait op ouderwetse expansions in de toekomst, ook welkom is het feit dat je ook weer gewoon kan traden met andere.
Voorzichtig enthousiast is niks mis mee.
Ikzelf heb 0 vertrouwen in Blizzard en kan mij niet meer verheugen op hun games. Dat komt voort uit mijn ervaring met hun games de laatste jaren. Niet enkel wat ze met Diablo Immoral flikken.
Mocht D4 uiteindelijk een fantastische game woorden dan ga ik m zeker wel spelen. Tot die tijd kijk ik er naar en meer niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ze zouden ook de show in 2 delen kunnen splitsen. Eerste gedeelte voor komende 12 maanden. En dan erna een stuk voor game aankondigingen en die langer dan 12 maanden nodig zullen hebben.

Maar ben enigszins wel eens met dat het nooit goed zal zijn. Is altijd wel een groep die het anders wil.
Is ook prima maar acceptatie erin is altijd handig, ze hebben nu gekozen voor deze manier. En er komen genoeg momenten voor nieuwe aankondigingen.
Opzich heeft deze manier ook voordelen dat je
weet dat het binnen 12 maanden komt(uitzondering daargelaten natuurlijk zal vast nog wel ergens een delay komen ). Maar het was daardoor geen spannende show( imho uiteraard andere vinden weer van wel).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:00:
Als ik ze lees over de geruchten van Avowed lijkt het wel een vrij gigantisch project, had me er eerlijk gezegd niet te veel in verdiept.

Ik lees bijvoorbeeld dat het een "next-gen" AI systeem zou bevatten die één van de hoogtepunten zou zijn van het spel, de totale map kan even groot of zelfs kleiner zijn als Skyrim maar daarvoor terug heb zou je veel verschil krijgen in omgevingen en kan de wereld veel meer veranderen op basis van keuzes die je maakt.

Ook leuk is het gerucht dat net als Morrowind je iedereen dood kan maken, inclusief potentieel verhaal-afhankelijke characters.

Nogmaals, een zootje geruchten maar ik durf wel te wedden dat dit niet zo maar een Skyrim-wannabe zal zijn
Ja de geruchten kwamen in 2020 oa van iemand genaamd Sponger. Het klonk subliem, en het leek geen troll te zien. Maar tegelijkertijd heeft ie geen track record van echt goede leaks nog. Wat hij beschreef klonk echt als een AAA, maar wat recentere geruchten zeggen dat het een beduidend kleinere map dan Skyrim is en het onder AAA zit. Ben zelf klaar met al die verhalen en een proper reveal zou het zoveel beter maken.

Of gewoon überhaupt een update van de studio, beetje informatie over de features, wat kunnen we verwachten en de trailer komt dan later wel. Maar het is sinds die CGI trailer pure stilte helaas. Dan was er nog het gerucht dat ze onlangs besloten hebben om over te stappen op UE5 en dat verklaart dan weer waarom we nog niets gezien hebben.

Al blijf ik me afvragen waar Obsidian het vorig jaar over had, er moet iets zijn gebeurd waardoor er niks werd getoond uiteindelijk. Communicatie daarover zou echt nice geweest zijn, maar ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vind het overigens wel boeiend om ook wat vergezichten te krijgen.
Zo had ik graag wat gezien van Contraband, State of Decay 3 en die Indiana Jones game een gezonde mix daar had mijn voorkeur gehad.

Maar he ze hebben hier voor gekozen we kunnen in ieder geval niet meer zeggen dat er niet genoeg content is, het is niet voor mij allemaal maar er komt echt genoeg uit de komende 12 maanden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Ik zie hier nu veel voorbij komen dat mensen Hellblade 2 hadden verwacht afgelopen zondag. Ik zelf had het ook wel verwacht maar aan de andere kant twijfelde ik er wel over omdat ik er zelf vrij van overtuigd ben dat Hellblade op zijn vroegst pas ergens na juni 2023 uit zal komen. Dus in dat opzicht niet zo raar dat die er dus niet was.

Iets anders wat ik mij bedacht, alle dingen die we gezien hebben van Hellblade 2, de aankondiging en de gameplay beelden, zijn allen van tijdens The Game Awards. Dus ik denk dat we pas weer iets gaan zien van die game bij The Game Awards eind dit jaar en ik verwacht er dan meteen een release date bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:09:
[...]

Ja de geruchten kwamen in 2020 oa van iemand genaamd Sponger. Het klonk subliem, en het leek geen troll te zien. Maar tegelijkertijd heeft ie geen track record van echt goede leaks nog. Wat hij beschreef klonk echt als een AAA, maar wat recentere geruchten zeggen dat het een beduidend kleinere map dan Skyrim is en het onder AAA zit. Ben zelf klaar met al die verhalen en een proper reveal zou het zoveel beter maken.

Of gewoon überhaupt een update van de studio, beetje informatie over de features, wat kunnen we verwachten en de trailer komt dan later wel. Maar het is sinds die CGI trailer pure stilte helaas. Dan was er nog het gerucht dat ze onlangs besloten hebben om over te stappen op UE5 en dat verklaart dan weer waarom we nog niets gezien hebben.

Al blijf ik me afvragen waar Obsidian het vorig jaar over had, er moet iets zijn gebeurd waardoor er niks werd getoond uiteindelijk. Communicatie daarover zou echt nice geweest zijn, maar ja.
Lijkt RTL Boulevard wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:09:
[...]

Dit is precies mijn punt in mijn vorige post... Jij baseert je verwachtingen in mijn optiek toch echt teveel op geruchten en de hype machine die helaas door elke media outlet en twitteraar wordt versterkt. Ik vind geruchten ook leuk, maar het is toch echt niet meer dan dat... geruchten. Je zegt dat je klaar bent met al die verhalen maar je posts hierboven doen mij toch wat anders vermoeden. :) Uiteraard moet je dat doen als je daar plezier uit haalt, maar ik kan je dan voorspellen dat we na elke show deze discussie kunnen voeren :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was er vanavond weer een show of heb ik dat verkeerd begrepen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell no, dat is een gezwel.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:11:
[...]

Dit is precies mijn punt in mijn vorige post... Jij baseert je verwachtingen in mijn optiek toch echt teveel op geruchten en de hype machine die helaas door elke media outlet en twitteraar wordt versterkt. Ik vind geruchten ook leuk, maar het is toch echt niet meer dan dat... geruchten. Je zegt dat je klaar bent met al die verhalen maar je posts hierboven doen mij toch wat anders vermoeden. :) Uiteraard moet je dat doen als je daar plezier uit haalt, maar ik kan je dan voorspellen dat we na elke show deze discussie kunnen voeren :P
Ik snap dat het zo lijkt, maar ik ben wel echt bezig gegaan ermee niet teveel meer geruchten te geloven. Jason Schreier blijft een bron die ik altijd wel heel serieus neem, die heeft naar mijn weten heel weinig verkeerd gehad, dat is echt een insider te noemen. Jeff Grubb ook, die roept nu al twee jaar over Kojima + Xbox en niemand anders deed dit en zag afgelopen zondag. :)

Maar nog steeds is dat geen garantie dat het altijd waar zal zijn, dat realiseer ik me.

Wat betreft Avowed ging ik niet van geruchten uit. Het was een officiële post van Obsidian vorig jaar waar de director zei dat het team bezig was met iets voor de fans en dat het "soon" getoond ging worden. Maar we waren op een gegeven moment in december en er was niets. En begin dit jaar ook niet. MS gaf niet aan waar de show echt om zou gaan, dus echt zo raar is het niet dat ik nu echt dacht dat het Avowed time ging worden.

Ik blijf erbij, had Xbox meteen gecommuniceerd in mei toen ze de show aankondigden (of was het in april al?) dat ze puur van Juni 2022 - 2023 gingen coveren dan had ik meteen geweten dat ik niet veel groots naast Starfield en Redfall had hoeven verwachten. Maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:19:
Was er vanavond weer een show of heb ik dat verkeerd begrepen?
Assassin's Creed stream

Xbox extended show

Ryan Mccafrey IGN over Starfield na een flinke tijd gesproken te hebben met Todd Howard. We mogen dit niet missen roept Ryan. :P

Donderdag Dragon's Dogma celebration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Assassin's Creed stream

Xbox extended show

Ryan Mccafrey IGN over Starfield na een flinke tijd gesproken te hebben met Todd Howard. We mogen dit niet missen roept Ryan. :P

Donderdag Dragon's Dogma celebration.
Ja toch wel he, want dacht me al zoiets te herinneren. Maar geen deel 2 van de show van afgelopen Zondag? Want dacht begreep ik er namelijk eerst van :)

Assassins Creed stream? Oeh! Misschien nieuwe game? :D

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2022 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:28:
[...]

Ja toch wel he, want dacht me al zoiets te herinneren. Maar geen deel 2 van de show van afgelopen Zondag? Want dacht begreep ik er namelijk eerst van :)

Assassins Creed stream? Oeh! Misschien nieuwe game? :D
Dat is de Xbox extended showcase. Ze hebben gezegd nieuwe trailers, updates van de getoonde games en dev interviews. :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Net de X op de kop getikt in de store bij Microsoft, wordt donderdag bezorgd. Mijn trouwe One S kan worden vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:31:
[...]

Dat is de Xbox extended showcase. Ze hebben gezegd nieuwe trailers, updates van de getoonde games en dev interviews. :)
Ah oke :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stimulate14 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:35:
Net de X op de kop getikt in de store bij Microsoft, wordt donderdag bezorgd. Mijn trouwe One S kan worden vervangen.
Welkom bij de club _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel meer weten van Flintlock en Lightyear Frontier. Van die games die zomaar goed kunnen zijn. Vanavond maar even checken of die voorbij gekomen is bij extended Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:29
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:20:
[...]

Hell no, dat is een gezwel.

[...]

Ik blijf erbij, had Xbox meteen gecommuniceerd in mei toen ze de show aankondigden (of was het in april al?) dat ze puur van Juni 2022 - 2023 gingen coveren dan had ik meteen geweten dat ik niet veel groots naast Starfield en Redfall had hoeven verwachten. Maar ja.
Tja, zo wekken ze toch interesse en hype he. Mensen die mogelijk toch die ene grote announcement niet willen missen en dus graag intunen.

Je gaat natuurlijk niet een aankondiging doen om het vervolgens te ontkrachtigen met de boodschap dat het slechts om de releases van de komende 12 maanden gaat.

Ik had stiekem ook op wat 3d party aankondigingen gehoopt. Maar als ze dan aankondigen dat het om de komende 12 maanden gaat en dat het voornamelijk first party/gamepass materiaal is stel ik mijn verwachtingen meteen realistisch bij.

De Show zelfs wat niet onaardig. ik concludeer toch wel dat ik helemaal niks heb met 95% wat getoond wordt. Al die rare wezens in fantasiewerelden etc..

Die gameplay trailer van Starfield vond ik een zwakke afsluiter. Draaide voor geen meter. Gelukkig is dat niet mijn genre.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:32
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:20:

Jeff Grubb ook, die roept nu al twee jaar over Kojima + Xbox en niemand anders deed dit en zag afgelopen zondag. :)
Niet twee jaar, pas in juli vorig jaar.

Nadat deze leaker in juni erover begon

[Twitter: https://twitter.com/SoulsHunts/status/1408710610041245700?t=nuvnM380lmb8EoP0Bc_cBA&s=19]

[ Voor 22% gewijzigd door Palindrome op 14-06-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:31:
[...]

Nou dan maar hopen dat we vanavond iets te zien krijgen van S.T.A.L.K.E.R.2 of Atomic Heart.
Misschien nog wat nieuw 3rd party spul ertussen, hoop houden ! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Palindrome schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:15:
[...]

Niet twee jaar, pas in juli vorig jaar.

Nadat deze leaker in juni erover begon

[Twitter]
I stand corrected. De tijd vliegt, maar toch niet zo snel dus, haha.
justifire schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:18:
[...]

Nou dan maar hopen dat we vanavond iets te zien krijgen van S.T.A.L.K.E.R.2 of Atomic Heart.
Dat zou heel tof zijn. Qua dat heeft MS gewoon echt pech ook. Zij konden niet voorspellen wat er in de wereld ging gebeuren. Wel top dat Stalker 2 dev een veilig nieuw onderkomen heeft gevonden.

Atomic Heart staat tot mijn grote verbazing nog steeds op de officiële GP lijst voor dit jaar. Het is een Russische dev.......

Was niet alle business pretty much stilgezet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Neej, geen hoop houden! Dat is juist zijn valkuil! :P

Vanavond komt er niets nieuws! Niks nada noppes! Verwachtingen 0.0!

--------

Wel treffend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:41
[...]

Stalker verwacht ik geen nieuws van, gezien die company uit Kiev Ukraine komt, hebben ze waarschijnlijk wel wat anders aan hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Als ik het goed lees over de Extended Showcase komen er ook nieuw trailer van nieuwe games?

Ik dacht dat het vooral extra lange gameplay videos zouden zijn van wat er al aangekondigd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:47:
[...]

Stalker verwacht ik geen nieuws van, gezien die company uit Kiev Ukraine komt, hebben ze waarschijnlijk wel wat anders aan hun hoofd.
Ze zijn weer verder gegaan met de ontwikkeling, dus dat is wel nice. Aangezien de studio een nieuw en veilig onderkomen heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 14-06-2022 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:48:
Als ik het goed lees over de Extended Showcase komen er ook nieuw trailer van nieuwe games?

Ik dacht dat het vooral extra lange gameplay videos zouden zijn van wat er al aangekondigd is
Enkel nieuwe trailers van wat je eerder deze week gezien hebt. Geen nieuwe games.

Kijk de extended showcase van vorig jaar op Youtube maar eens terug. Dat was vooral veel praten over de betreffende game waar je dezelfde trailer tig keer voorbij ziet komen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 14-06-2022 16:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Xbox games Showcase Extended hier straks te zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2022 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sweet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nou dat was Assassins Creed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2022 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 18:10:
Haha nou dat was Assassins Creed.
Geen nieuwe titel aangekondigd ofniet? :P
Heb hem afgezet toen ze met 3 mensen tegelijk begonnen te praten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donderdag is de Dragon's Dogma 2 celebration maar dat zal wel puur de eerste game zijn, misschien een 4K patch, who knows, die animatie serie etc.

Twee jaar geleden was er wel een leak door Nvidia van toekomstige Capcom games en alles wat er nu bekend of uit is klopt. DD2 stond er ook bij. We shall see.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 18:25:
[...]

Geen nieuwe titel aangekondigd ofniet? :P
Heb hem afgezet toen ze met 3 mensen tegelijk begonnen te praten :o
Hetzelfde moment dat ik m afgezet dus. Komende maanden iedere keer wat nieuws als het goed is. Ik werd even blij toen ze het over Origins hadden en de aankondiging was dat er 60fps (is er al) en een gratis weekend Origins voor iedereen. Valhalla boeit mij niet dus dat was alles.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2022 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:55:
[...]

Enkel nieuwe trailers van wat je eerder deze week gezien hebt. Geen nieuwe games.

[Twitter]

Kijk de extended showcase van vorig jaar op Youtube maar eens terug. Dat was vooral veel praten over de betreffende game waar je dezelfde trailer tig keer voorbij ziet komen :P
Daar gaan we dus niet voor opblijven _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tijdens de showcase lieten ze net dit weten en deze game schijnt heel goed te zijn. Zag er echt vet uit ook.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 14-06-2022 19:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Starfield klinkt veelbelovend!
Alles wat hij verteld maakt me alleen maar gelukkiger, denk dat ik mijn volgende Skyrim / Fallout opvolger heb gevonden.
Blij dat het ook nog eens Single Player game word *O*

Edit:

Die Naraka ken ik niet maar is het proberen waard want ziet er wel leuk uit!

[ Voor 61% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2022 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan Phil Spencer maken in Naraka 🤣

Ben geen fan van Battle Royale maar ik ga het wel checken. En ben benieuwd naar die story mode.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRr3I5WmbG6-tbWsbDL_HMBOopc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9a6Bw1jvEk4A8c5aKceEpLj1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:30:
Je kan Phil Spencer maken in Naraka 🤣

Ben geen fan van Battle Royale maar ik ga het wel checken. En ben benieuwd naar die story mode.

[Afbeelding]
Haha ja je kan hem na maken :p

Oh is dit een online game? Zag er namelijk uit als een singe player game hmm..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:31:
[...]

Oh is dit een online game? Zag er namelijk uit als een singe player game hmm..
Online, yes. Battle Royale zoals pubg, Warzone, Apex. Maar er komt dus ook een story mode, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:32:
[...]

Online, yes. Battle Royale zoals pubg, Warzone, Apex. Maar er komt dus ook een story mode, nice!
Ah oke! :) Ik vond die van Grounded echt super vet, ook hoe ze de community bedanken voor alles. Wat hebben ze toch goud in handen met deze game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:37:
[...]

Ah oke! :) Ik vond die van Grounded echt super vet, ook hoe ze de community bedanken voor alles. Wat hebben ze toch goud in handen met deze game!
Ik wil de game echt een kans gaan geven nu, zeker nu hij klaar is. Is hij solo ook fun?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:39:
[...]

Ik wil de game echt een kans gaan geven nu, zeker nu hij klaar is. Is hij solo ook fun?
Solo is het ook wel te spelen, maar multiplayer is gezelliger. Als ik en @uchiha tijntje de story gaan spelen, ben je van harte welkom!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
World Update X beschikbaar voor MSFS.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Wom schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:55:
[...]

[Twitter]

Toch een nieuwe game aangekondigd waar ik ontzettend enthousiast over ben!

Valheim komt naar Xbox + Game Pass _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!
High on Life, komt echt uit het niets en het ziet er geweldig uit vind ik.

Het is dus een action adventure, metroidvania met adult humor. Heel erg nice hoe die eruit ziet.

Een dezer dagen eens Rick and Morty checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:50:
High on Life, komt echt uit het niets en het ziet er geweldig uit vind ik.

Het is dus een action adventure, metroidvania met adult humor. Heel erg nice hoe die eruit ziet.

Een dezer dagen eens Rick and Morty checken.
Mee eens, want hun hebben echt op de kleine dingen gelet. Zoals dat stukje over wanneer de player de game probeert te breken, dat ze daar iets op hebben is gewoon vet! Hou ervan als ze tijd steken in die kleine dingen, maar weet nog niet of ik hem direct bij release ga halen.

Voor mij persoonlijk is die As Dusk Falls echt een no-go :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:54:
[...]

Mee eens, want hun hebben echt op de kleine dingen gelet. Zoals dat stukje over wanneer de player de game probeert te breken, dat ze daar iets op hebben is gewoon vet! Hou ervan als ze tijd steken in die kleine dingen, maar weet nog niet of ik hem direct bij release ga halen.

Voor mij persoonlijk is die As Dusk Falls echt een no-go :X
Halen? Het is Game Pass day one he :)

En eens over As dusk Falls, die hele style vind ik echt 3x niks. Maar ga het wel spelen, verhaal en keuzes kunnen sterk zijn. Het team heeft devs van Quantic Dream, de mensen achter Detroit. Dat soort graphics voor zo'n game als dit zou echt top geweest zijn. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:59:
[...]

Halen? Het is Game Pass day one he :)

En eens over As dusk Falls, die hele style vind ik echt 3x niks. Maar ga het wel spelen, verhaal en keuzes kunnen sterk zijn. Het team heeft devs van Quantic Dream, de mensen achter Detroit. Dat soort graphics voor zo'n game als dit zou echt top geweest zijn. Helaas.
Oooooh dan heb ik niks gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
19 Juli krijgen we Hot Wheels!
Ziet er echt gruwelijk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik was best tevreden over de showcase en als ik nu nog het een en ander terugzie dan wil ik Lightyear Frontier en Pentinent best een kans geven. En voor Starfield ben ik alleen maar enthousiaster geworden.
Hopelijk valt Overwatch 2 niet tegen met al die veranderingen en dan is er met de nieuwe CoD en Diablo 4 erbij genoeg te spelen het komend jaar. Zeker als PoE ook voor de zomer 2023 uitkomt.

Valheim komt ook nog zie ik, geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen. Luxe problemen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lekker Ventje op 14-06-2022 20:18 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

F1 Manager 22, Saints Row, Marvel Midnight Suns, Modern Warfare 2, Overwatch 2…

En dan nog een hele verzameling GamePass spellen erbij tot Diablo, Forza, Starfield etc.

Ik ga me niet vervelen. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jezus wat heftig zeg dat verhaal van het team achter S.T.A.L.K.E.R. 2 , dat ze het voor elkaar hebben gekregen om gameplay te showen respect!

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2022 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
On_E schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:23:
F1 Manager 22, Saints Row, Marvel Midnight Suns, Modern Warfare 2, Overwatch 2…

En dan nog een hele verzameling GamePass spellen erbij tot Diablo, Forza, Starfield etc.

Ik ga me niet vervelen. ;)
Oh ja, Forza ook nog :D

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:50:
[...]

Toch een nieuwe game aangekondigd waar ik ontzettend enthousiast over ben!

Valheim komt naar Xbox + Game Pass _/-\o_ _/-\o_
Tot zover mijn poging nog tot het temperen van verwachtingen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:41
G_Dragon schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:26:
Jezus wat heftig zeg dat verhaal van het team achter S.T.A.L.K.E.R. 2 , dat ze het voor elkaar hebben gekregen om gameplay te showen respect!
Had ik echt niet verwacht maar respect!! Echt hartverscheurend en heel dapper hoe ze ermee omgaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Vildhjarta op 14-06-2022 20:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:50
Zo. Meteen de Ultimate Edition gepreorderd :)

Preorder nooit maar hun gun ik het wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aCXUgxg3dmvHSgPQbysOa5xzfcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OLeBOmQFbDfNmS2dV7lGjLAb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door schumi1986 op 14-06-2022 21:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dat stukje van GSC Game World is echt heavy ja. Gewoon volop blijven doorwerken aan die game middenin een warzone en in een super bizar klein kamertje. Mega respect, man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die Texas Chainsaw Massacre, vond dat echt hele vette films (origineel, 2004 en 2006 the beginning).

Had ook wel plezier aan die Friday 13th game, is zoiets als Dead by Daylight.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mocht iemand een Series X zoeken, hij is op voorraad bij Microsoft. Door al die nieuwe berichten niet zeker of iemand hem al gepost had.

https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8wj714n3rbtl

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:18
Is die extended presentatie ook ergens in 4k te bekijken? Kan het nergens vinden. Zondag was er een 4k een uur later online. Was ook niet makkelijk vindbaar, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:44:
Is die extended presentatie ook ergens in 4k te bekijken? Kan het nergens vinden. Zondag was er een 4k een uur later online. Was ook niet makkelijk vindbaar, maar goed...
Enkel nog maar 1080P momenteel. Kan zijn dat de 4K nog aan het renderen is, maar had hem ook wel al verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik blijf het zeggen.... High on Life lijkt me echt super grappig, ziet er zeer nice en kleurrijk uit en hij lijkt me erg fun.

Oktober is ook een mooie datum. In december lekker aan de horror met Callisto Protocol. Uiteraard als niks wordt uitgesteld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was deze hier al voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
schumi1986 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:06:
[...]

Zo. Meteen de Ultimate Edition gepreorderd :)

Preorder nooit maar hun gun ik het wel

[Afbeelding]
Ziet er wel goed uit inderdaad. Ik schrok wel een beetje van de prijs.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 00:50:
Ik blijf het zeggen.... High on Life lijkt me echt super grappig, ziet er zeer nice en kleurrijk uit en hij lijkt me erg fun.

Oktober is ook een mooie datum.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar die game. Heb me ook goed vermaakt met Trover Saves the Universe (Quest versie) en dit heeft een soortgelijke vibe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor mensen die High on Life wat lijkt, kan ik ook de game Journey to the Savage Planet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:04
Die gamerpics heb ik nooit echt gesnapt. Je kunt een eigen afbeelding uploaden vanaf de website dus er is oneindige keuze. Waarom word dat niet iets meer gepushed zodat je vriendenlijst wat meer unieke icoontjes heeft. Herkennen wie er online zijn via icoontjes is ook veel makkelijker als er niet 4 kawaii panda's onder elkaar staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
kuijerlattie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:23:
[...]

Die gamerpics heb ik nooit echt gesnapt. Je kunt een eigen afbeelding uploaden vanaf de website dus er is oneindige keuze. Waarom word dat niet iets meer gepushed zodat je vriendenlijst wat meer unieke icoontjes heeft. Herkennen wie er online zijn via icoontjes is ook veel makkelijker als er niet 4 kawaii panda's onder elkaar staan... :+
Hoe doe je dat dan? Ik heb net even gekeken, maar ik kon via Xbox.com alleen mijn huidige afbeelding wijzigen naar de opties die xbox aanbiedt. Ik kon geen eigen afbeelding uploaden.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:58:
[...]

Hoe doe je dat dan? Ik heb net even gekeken, maar ik kon via Xbox.com alleen mijn huidige afbeelding wijzigen naar de opties die xbox aanbiedt. Ik kon geen eigen afbeelding uploaden.
https://www.windowscentra...ic-your-xbox-live-profile

Hier staan meerdere mogelijkheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Thanks, ik probeerde het via Xbox.com, maar daar ging dit niet. Inmiddels gelukt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:04
steefje schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:32:
[...]

Thanks, ik probeerde het via Xbox.com, maar daar ging dit niet. Inmiddels gelukt.
Ik dacht dat het gewoon via de website kon, schijnbaar heb ik het via de xbox app gedaan. Ik weet wel dat ik een hele voorraad profile pics op 1080x1080 formaat heb omdat lagere resoluties niet mogen (als dat niet al is aangepast)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
zit f1 2022 nu in de gamepass ultimate?
Pagina: 1 ... 9 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord