Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Forza Motorsport 5 staat al online
En het topic is gesloten want @Wom was me voor
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2022 08:43 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Diablo 4 die ga ik sowieso wel spelen maar ben nog niet helemaal hyped, want daarvoor heeft Blizzard laatste jaren te veel voor verpest.
Starfield kreeg ik beetje No Man Sky gevoel bij, maar No Man Sky + Skyrim kan volgens mij best wel een goeie combinatie zijn. Dus daar kijk ik wel naar uit.
Verder weer veel spellen maar meeste doen mij niet zo veel maar goed om te zien dat er voor ieder wat is.
PS/XBL: Nogne
Dit viel mij ook direct op, ik vond het zelfs de game eigenlijk bijna qua flow verpesten. Als dit de werkelijke framerate van het eindproduct gaat worden. Dan betwijfel ik of ik dit wel ga spelen. Bijna elke game is nu vandaag de dag 60 fps en dan moeten we ineens weer naar de 30 terug gaan. Ik weet het niet.. wordt het binnenkort weer standaard 30fps met een uitzondering van 60, omdat elke game weer "grenzen" moet verleggen. Eigenlijk zien de games er op dit moment gewoon echt goed uit en is het meer de artstijl die het verschil gaan maken.[b]devilsnight in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"
[..]
Echter is die framerate niet best, ouch, hopelijk hebben ze genoeg aan de paar extra maanden om dat te fixen. Was 30fps maar met heel wat stutters. Het schieten zag er ook nogal mwah uit.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Voor mij zat er veel goede shit tussen en ook wat surprise drops! Maar ook weer wat me totaal niet interesseert (die Japanse Persona games), voor ieder wat wils!
Persoonlijk baal ik wel van geen leuke aankondiging van 343 zoals @Wom al meldde! Hoopte op die Tatanka aankondiging ofzo..
Wel veel zin in a plague's tale en Redfall coop. Starfield en FM zagen er heel dik uit!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja ik zag wat leuke nieuwe zaken in de trailer voorbij komen die nu nog niet in de Early Access versie zitten. Paar nieuwe vijandelijke bugs en een nieuwe boss en een nieuw wapen en 2 armor setsNogne schreef op maandag 13 juni 2022 @ 08:13:
Die trailer van Grounded zag er echt goed uit, heb net Grounded weer opgepakt sinds de laatste update en vind dat echt een pareltje. Het spel was al super leuk om te spelen en met de laatste verbeteringen merk je al dat het spel bijna af is. Kan niet wachten tot September.
Wel een beetje teleurstellend dat we geen nieuwe campaign content voor Halo krijgen, maar op zich te verwachten door het geklungel met de release van de co-op.
Ik vond dat High Up (geloof ik) High on life er ook wel grappig uit zien.ErikT738 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:37:
Van alles wat ik gisteren gezien heb zag Scorn er verreweg het meest interessant uit, en het minst als een game die al eens eerder is gemaakt. Veel andere titels zoals Redfall oogde toch wat generiek wat mij betreft. De Flintlock trailer begon heel goed maar stapte daarna ook al vrij snel over naar wat meer "standaard" fantasy.
Wel een beetje teleurstellend dat we geen nieuwe campaign content voor Halo krijgen, maar op zich te verwachten door het geklungel met de release van de co-op.
Verwijderd
Ook in de aparte stream zie je duidelijk dat er flink wat frames gedropt worden.L23 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:43:
[...]
Wellicht ben ik minder kritisch. Maar baseer je dat op de live stream? Ik heb naderhand terug gekeken en toen in 4K en dat zag er een stuk mooier en minder schokkend uit. Maar ik vind Bethesda games altijd een beetje houterig over komen en dat zie ik in Starfield ook weer terug.
Daarnaast moet er echt iets gedaan worden aan die hit reactions wanneer de speler begint te schieten op de eerste vijanden. Ze reageren er totaal niet op, anderw vijanden later weer wel. En space flight + combat zoals de ex developer al zei is nog niet al te best nu. Dat was ook zeker te zien, heel stug.
Verder is de engine upgrade wel gigantisch te noemen en bewijst BGS nu wel dat vorig jaar ingame was, dit is in mijn ogen net zo mooi. Wat een verschil met hun vorige games.
Heb hem al gevonden, moet soms goed zoeken want heb al 3x gehad dat ik een topic aanmaakte en deze al bestond, maar ik hem om een of andere reden niet vondG_Dragon schreef op maandag 13 juni 2022 @ 08:10:
[...]
Forza Motorsport 5 staat al online
En het topic is gesloten want @Wom was me voor
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb niet alleen een Series X omdat ik graag games wil die het onderste uit de kan halen. Het gaat bij mij ook om de QoL improvements zoals Quick Resume, snellere laad tijden, stillere console etc.justifire schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:53:
daar heb ik geen Series X voor staan.
Soms lijkt het net alsof sommigen (nee @justifire niet persoonlijk opvatten
Uiteraard is gamen geheel persoonlijk, maar ik heb erg veel plezier van mijn Series X en PS5 ongeacht of de games het onderste uit de kan halen van deze consoles. Voor mij is het snelle laden van games echt één van de beste vooruitgang deze generatie. Heerlijk, effe (even) snel gamen, is nu ook echt effe snel gamen. Het koffie apparaat staat hier stof te happen
XBL: MRE Inc
Super! Want het is inderdaad soms echt veel zoeken zoals je zegtLinksquest schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:17:
[...]
Heb hem al gevonden, moet soms goed zoeken want heb al 3x gehad dat ik een topic aanmaakte en deze al bestond, maar ik hem om een of andere reden niet vond
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Je moet RT niet met 60 FPS vergelijken. De eerste heeft nul invloed op gameplay (op sfeer na), terwijl de tweede een enorme impact heeft op de spelervaring. Ik word er zo moe van dat als je om 60 FPS vraagt je wordt gezien als iemand waarbij het alleen om de graphics gaat, terwijl de waarheid juist het tegenovergestelde is. Geef mij die soepele gameplay maar, en schroef de graphics maar zover omlaag als nodig is om dat te bereiken. Ik heb zoveel games met Lego graphics gespeeld omdat dat nodig was om de gameplay ervaring zo goed mogelijk te krijgen....MRE-Inc schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:18:
[...]
Ik heb niet alleen een Series X omdat ik graag games wil die het onderste uit de kan halen. Het gaat bij mij ook om de QoL improvements zoals Quick Resume, snellere laad tijden, stillere console etc.
Soms lijkt het net alsof sommigen (nee @justifire niet persoonlijk opvatten) alleen maar plezier van games kunnen hebben als er de game gemaakt is door studio X of Y of wanneer een game een budget van >100 Miljoen € heeft of op minimaal 60fps draait of RT heeft etc.
Uiteraard is gamen geheel persoonlijk, maar ik heb erg veel plezier van mijn Series X en PS5 ongeacht of de games het onderste uit de kan halen van deze consoles. Voor mij is het snelle laden van games echt één van de beste vooruitgang deze generatie. Heerlijk, effe (even) snel gamen, is nu ook echt effe snel gamen. Het koffie apparaat staat hier stof te happen
Ik zou zelfs willen stellen dat als je geen 60 FPS wilt in een game waar enige vorm van interactieve directe actie is, dat je juist niets geeft om de gameplay.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2022 10:33 ]
Graphics kunnen mij werkelijk geen hol schelen, en groot deel van mijn top 10 games dit jaar zijn indie games, maar die 60 fps is voor mij toch echt wel een belangrijke factor in hoe speelbaar het is. Misschien is het omdat ik voorkeur heb aan meer actieve games en cinematics liefst van al meteen skip, maar aan 30 fps erger ik me gewoonweg de laatste jaren.MRE-Inc schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:18:
[...]
Soms lijkt het net alsof sommigen (nee @justifire niet persoonlijk opvatten) alleen maar plezier van games kunnen hebben als er de game gemaakt is door studio X of Y of wanneer een game een budget van >100 Miljoen € heeft of op minimaal 60fps draait of RT heeft etc.
Verwijderd
60fps maakt een game gewoon mooier al zijn de graphics minder dan op 30fps. Al vraag ik mij soms af of mensen dat heel verschillend ervaren. Voor mij is het verschil enorm en vitaal voor de ervaring.
Als er nog wat ruimte is voor RT is dat leuk meegenomen maar geen noodzaak.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2022 10:38 ]
Verwijderd
Zolang je niet meer dan de helft van het detail en de resolutie mist, heeft 60 FPS ook meer informatie natuurlijk door de dubbele hoeveelheid frames.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:36:
Hier hetzelfde, 60fps is gewoon een eis voor mij. Dan maar de graphics naar beneden schroeven of geen 4k. Al lijkt me dat niet nodig als ik de aankondigingen van gisteren zo bekijk.
60fps maakt een game gewoon mooier al zijn de graphics minder dan op 30fps. Al vraag ik mij soms af of mensen dat heel verschillend ervaren. Voor mij is het verschil enorm en vitaal voor de ervaring.
Als er nog wat ruimte is voor RT is dat leuk meegenomen maar geen noodzaak.
Mijn opmerking mbt RT en 60fps was ter voorbeeldVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:29:
[...]
Je moet RT niet met 60 FPS vergelijken. De eerste heeft nul invloed op gameplay (op sfeer na), terwijl de tweede een enorme impact heeft op de spelervaring. Ik word er zo moe van dat als je om 60 FPS vraagt je wordt gezien als iemand waarbij het alleen om de graphics gaat, terwijl de waarheid juist het tegenovergestelde is. Geef mij die soepele gameplay maar, en schroef de graphics maar zover omlaag als nodig is om dat te bereiken. Ik heb zoveel games met Lego graphics gespeeld omdat dat nodig was om de gameplay ervaring zo goed mogelijk te krijgen....
Ik zou zelfs willen stellen dat als je geen 60 FPS wilt in een game waar enige vorm van interactieve directe actie is, dat je juist niets geeft om de gameplay.
Nogmaals, vat het niet persoonlijk op, maar soms heb ik het idee dat sommigen echt 3 tellen een game spelen en omdat de controls/fps/gebrek aan RT niet bevalt, ze de game afkraken/niet van kunnen genieten. En ja, soms is om die reden een game niet je ding, ook prima.
Starfield zag er ook wel indrukwekkend uit, maar ik weet niet of dat mijn game is.
Voor de rest vond ik het totaal niet boeiend. Het leek vooral een Bethesda show met heel veel focus op first person games imo, en wat Indie games tussendoor. De typische Xbox games leken wel afwezig te zijn. Ik noem maar een Fable of iets van Gears.
Zo goed dat MS met de launch van de Series X was, en daarmee de 'magie' van de OG Xbox en Xbox 360 weer te pakken had, lijkt nu wel weer verdwenen te zijn.
Er was aangekondigd dat men alleen games zou showen die in het komende jaar uit gaan komen, dus dat er geen Fable of nieuwe Gears bij zat leek mij logisch.Tux3.14 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:11:
Er waren 2 games waarvan ik echt dacht: die wil ik spelen. Dat zijn Forza Motorsport en Ravenlok.
Starfield zag er ook wel indrukwekkend uit, maar ik weet niet of dat mijn game is.
Voor de rest vond ik het totaal niet boeiend. Het leek vooral een Bethesda show met heel veel focus op first person games imo, en wat Indie games tussendoor. De typische Xbox games leken wel afwezig te zijn. Ik noem maar een Fable of iets van Gears.
Zo goed dat MS met de launch van de Series X was, en daarmee de 'magie' van de OG Xbox en Xbox 360 weer te pakken had, lijkt nu wel weer verdwenen te zijn.
Zelf vond ik het een aardige show zonder omver geblazen te worden, genoeg interessante titels gezien iig waarvan de meesten op Gamepass komen dus ik sowieso zal proberen.
Kijk wel echt uit naar Forza Motorsport en Diablo IV na gisteren.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hebben wij dezelfde show gezien?Tux3.14 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:11:
met heel veel focus op first person games imo, en wat Indie games tussendoor.
Gamertag: FinrazielNL
50fps is voor mij de gulden middenweg, 40fps (zoals in Ratchet&Clank of Steamdeck) vindt ik net niet soepel genoeg aanvoelen om een alternatief te zijn voor 60fps. Vroeger toen ik nog op een PC speelde was het voor mij vaste prik om games op 50fps te spelen uiteraard in combinatie met een 50Hz scherm instelling. 50fps is een stuk makkelijker te halen dan 60fps zonder dat je veel inlevert.Finraziel schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:24:
Wat 60 of 30 fps betreft kan het voor mij ook niet snel genoeg gebeuren dat vrr genoeg bij mensen thuis staat dat dat de standaard aanname wordt. Op mijn Steam deck merk ik nu dat 60 fps eigenlijk veelal helemaal niet nodig is voor mij, maar 30 is te laag (voor veel games, niet voor alle). Helaas heeft de Steam deck dan weer geen vrr maar wel kun je de refreshrate van het scherm vrij instellen tussen 40 en 60 Hz. Op 45 Hz met 45 FPS is voor mij top. Xbox games zouden voor mij dus ook best op 45 fps mogen draaien. Alleen, zolang de meeste tv's bij mensen thuis geen vrr ondersteunen is dat niet echt een optie.
45fps heb ik nog nooit echt ervaren.
Klopt, 40 vond ik ook nog duidelijk schokkerig bij het spelen, maar omdat je zo makkelijk dat schuifje kunt bewegen had ik 45 geprobeerd en dat ging prima. Had het niet gedacht dat zo'n kleine stap het verschil zou maken maar toch.Caayn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:31:
[...]
50fps is voor mij de gulden middenweg, 40fps (zoals in Ratchet&Clank of Steamdeck) vindt ik net niet soepel genoeg aanvoelen om een alternatief te zijn voor 60fps. Vroeger toen ik nog op een PC speelde was het voor mij vaste prik om games op 50fps te spelen uiteraard in combinatie met een 50Hz scherm instelling. 50fps is een stuk makkelijker te halen dan 60fps zonder dat je veel inlevert.
45fps heb ik nog nooit echt ervaren.
Maar goed, ook op de pc waar ik al jaren gsync gebruikte merkte ik dat het geen probleem was als de framerate tussen de 40 en 50 kwam. Hangt wel ook weer af van de game, een snelle shooter is er gevoeliger voor en ook met een muis ipv controller heb ik sneller last van een te lage framerate (op een pc vind ik hele hoge framerates persoonlijk dan ook zinniger dan op een console).
Verwijderd
Als ik 30 FPS voor m'n neus krijg dan sluit ik de game af, omdat voor mij de responsiviteit gewoon nooit goed genoeg zal zijn om er plezier van te hebben.MRE-Inc schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:59:
[...]
Mijn opmerking mbt RT en 60fps was ter voorbeeldIk snap best dat iedereen gamen anders ervaart en andere criterea stelt aan een positieve ervaring. Daarom schreef ik ook "Soms lijkt het..." Ja ik speel ook het liefst mijn games op 60fps, maar soms is dat niet zo. Dan is het voor mij even wennen naar 30fps, maar ik kan daar zelf wel mee leven/door heen kijken. Anderen niet, die worden bv misselijk, maar soms is het ook een kwestie van gewenning en even doorzetten ipv de game naast je neer leggen.
Nogmaals, vat het niet persoonlijk op, maar soms heb ik het idee dat sommigen echt 3 tellen een game spelen en omdat de controls/fps/gebrek aan RT niet bevalt, ze de game afkraken/niet van kunnen genieten. En ja, soms is om die reden een game niet je ding, ook prima.
Dan wordt het denk ik een moeizame tweede helft van deze generatie voor je. Zodra de UE5 games uitrollen is het denk ik uit met de 60 fps pret.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:40:
[...]
Als ik 30 FPS voor m'n neus krijg dan sluit ik de game af, omdat voor mij de responsiviteit gewoon nooit goed genoeg zal zijn om er plezier van te hebben.
Dat mensen graag een doorkijk willen naar wat er allemaal gaat komen is juist een kritiek geweest op hun vorige showcases. Ik vond het juist een sterkte dat er geen CGI trailers van games werden getoond met een release date na 2023. Wellicht dat dit van te voren aangekondigd had moeten worden om eventuele te hoge verwachtingen te voorkomen, maar we moeten als samenleving in zijn algemeenheid volgens mij ook gewoon eens niet te snel teleurgesteld raken als we iets niet te zien krijgen waar we op hopen.
Ben benieuwd naar morgen. Kijken van welke games we lekker meer informatie krijgen.
Ik dacht eerst dat het een trailer voor een nieuwe Nioh zou zijn, dit lijkt dan Nioh maar dan met Chinese mythology ipv Japanse. Nioh serie heb ik helemaal kapot gespeeld en vond dat combatsysteem echt geniaal, dus als dit iets soortgelijks is ben ik heeeel erg siked.Finraziel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:14:
Ok... Dit (Wolong) ziet er ook wel weer erg sappig uit
En Silksong...... maar weer geen datum! Wel fijn dat zo'n beetje alles in Gamepass komt.
Diablo IV zag er ook erg tof uit, heerlijk sfeertje. Hoewel ik na alle commotie omtrent p2w bij Immortal daar sowieso eerst de kat uit de boom ga kijken,
Ik dacht dat het een Dynasty Warriors game was met een Chinees thema.Vildhjarta schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:57:
Ik dacht eerst dat het een trailer voor een nieuwe Nioh zou zijn, dit lijkt dan Nioh maar dan met Chinese mythology ipv Japanse. Nioh serie heb ik helemaal kapot gespeeld en vond dat combatsysteem echt geniaal, dus als dit iets soortgelijks is ben ik heeeel erg siked.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Als het dat wordt ben ik helemaal niet sikedMog schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:05:
[...]
Ik dacht dat het een Dynasty Warriors game was met een Chinees thema.
Verwijderd
Klopt, gelukkig wordt de pc hardware markt weer langzaamaan beter en ga ik tegen die tijd die weer upgraden.FrankoNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:43:
[...]
Dan wordt het denk ik een moeizame tweede helft van deze generatie voor je. Zodra de UE5 games uitrollen is het denk ik uit met de 60 fps pret.
Geen datum, maar het zou dan dus voor juni 2023 moeten zijn. Dat is immers wat ome phil aangaf.Vildhjarta schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:57:
[...]
Ik dacht eerst dat het een trailer voor een nieuwe Nioh zou zijn, dit lijkt dan Nioh maar dan met Chinese mythology ipv Japanse. Nioh serie heb ik helemaal kapot gespeeld en vond dat combatsysteem echt geniaal, dus als dit iets soortgelijks is ben ik heeeel erg siked.![]()
En Silksong...... maar weer geen datum! Wel fijn dat zo'n beetje alles in Gamepass komt.
Diablo IV zag er ook erg tof uit, heerlijk sfeertje. Hoewel ik na alle commotie omtrent p2w bij Immortal daar sowieso eerst de kat uit de boom ga kijken,
Verwijderd
Sowieso is een pc upgrade halverwege in een console generatie een goed moment. Dan heb je iedere keer weer het beste.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:23:
[...]
Klopt, gelukkig wordt de pc hardware markt weer langzaamaan beter en ga ik tegen die tijd die weer upgraden.
Mochten we echt weer naar 30fps terug gaan (zal toch niet

Wat vergelijkingsmateriaal om je fotografisch geheugen even op te frissenjustifire schreef op maandag 13 juni 2022 @ 05:53:
[...]
Kijk uit naar de nieuwe Forza, maar ziet het er nu echt zoveel beter uit dan FM7 ? Vind ik van niet.
— Xbox Studio (@XboxStudio) 13 juni 2022
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
En Skyrim en Fallout 4 gameplay reveals herinner ik me als veel soepeler toen. Maar we gaan het zien.
Dat kan nog steeds... We weten niet wat er in het contract met Sony staat. Kan prima dat er gedurende de afgesproken periode ook nog niet gesproken mag worden over wat er na die periode gebeurt.Katseviool schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:17:
Ik vond het ook wel een prima show maar ik miste wel Deathloop. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat die er in 12 maanden zou zijn.
Deathloop PS5 exclusivity eindigt in september. Tot die tijd mogen ze volgens mij echt niets zeggen over een Xbox versie.Katseviool schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:17:
Ik vond het ook wel een prima show maar ik miste wel Deathloop. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat die er in 12 maanden zou zijn.
Nummer 5 gaat deze zomer op 100% dus was dan erna wel weer toe aan een nieuwe
Gamertag: timmie271
Ook al geen wolken meer in de lucht ??drakiesoft schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:53:
[...]
Wat vergelijkingsmateriaal om je fotografisch geheugen even op te frissen![]()
[Embed]
[Afbeelding] [Afbeelding]
Erg jammer trouwens dat we helemaal niets gezien hebben van Atomic Heart, Replaced of S.T.A.L.K.E.R.2
@MRE-Inc Gameplay > graphics, maar nu we de “TOWER OF POWER” in huis hebben verwacht ik tijdens een showcase toch wel een paar momenten dat ik denk “shit dit is wel erg vet !”
Destijds had ik dat met bijvoorbeeld Gears 3 wel. Of nog recenter met Killer Instinct. En zelfs onlangs nog met de aankoniging van S.T.A.L.K.E.R.2
En die momenten waren er gisteren gewoon niet voor mij.
Hollow Knight 2, erg leuk, maar weer Hollow Knight.
Forza 8, erg leuk, maar weer Forza.
Overwatch 2, erg leuk, maar weer Overwatch.
Oke, ook nieuwe titels, maar dat zijn dan weer van die games die de Fortnite engine gebruiken.
Ik speel ook games als Hades, Blasphemous en zelfs Tunic, niet echt de toppers op grafisch gebied, daarom vond ik het ook een prima show.
Prima, ook niet meer dan dat omdat de gehele show 0,0 indruk op mij maakte.
Oh en nu ik je toch spreek, geef Chorus een kans !
Als ik zie hoe jij het luchtruim domineert in Battlefield dan is dit echt een game in jouw straatje, niet persoonlijk bedoeld hoor
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hoe weet je dat ?uchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:51:
Ik vraag me echt af of ik een geval apart ben als ik hier naar de diverse teleurgestelde reacties kijk...Ik weet dat ik een stuk meer games speel dan velen hier en dat ik een erg brede smaak heb qua genres, maar dit was echt de ideale showcase voor mij. Veel (kleine en grote) games met een grote variatie in genres gezien die binnen nu en een jaar uitkomen. Wat wil je als gamer nog meer denk ik dan bij mezelf.
Dat mensen graag een doorkijk willen naar wat er allemaal gaat komen is juist een kritiek geweest op hun vorige showcases. Ik vond het juist een sterkte dat er geen CGI trailers van games werden getoond met een release date na 2023. Wellicht dat dit van te voren aangekondigd had moeten worden om eventuele te hoge verwachtingen te voorkomen, maar we moeten als samenleving in zijn algemeenheid volgens mij ook gewoon eens niet te snel teleurgesteld raken als we iets niet te zien krijgen waar we op hopen.![]()
Ben benieuwd naar morgen. Kijken van welke games we lekker meer informatie krijgen.
En voor mij komt het neer op "meer is niet altijd beter".
Zelf ben ik nog niet zo bang dat dit de performance is die wij op release krijgen. De game is bijna een jaar verwijderd van release.
-----------
Ik was niet zo geïnteresseerd in Starfield maar na de beelden van gister heb ik er echt zin in gekregen.
[ Voor 79% gewijzigd door Katseviool op 13-06-2022 13:52 ]
Mijn excuus dat ik het als feit bracht! Ik zal het anders formuleren. Op basis van mijn ervaringen hier op Tweakers in de xbox topics de afgelopen 10 jaar denk ik dat ik meer verschillende games speel dan de meeste hier. Mocht iemand daar aanstoot aannemen, dan verneem ik het graag.Palindrome schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:34:
[...]
Hoe weet je dat ?![]()
En voor mij komt het neer op "meer is niet altijd beter".
En meer is zeker niet altijd beter. Maar meer goede games is altijd beter. En deze showcase geeft mij daarin vertrouwen.
——
Bizar dat een developer zich een soort van moet verantwoorden… ongelooflijk.
After the announcement of our partnership with Microsoft using the cloud technology, many people have asked us about our collaboration with SIE. Please be assured that we continue to have a very good partnership with PlayStation® as well.#KojimaProductions https://t.co/mVOELwDuk9
— KOJIMA PRODUCTIONS (Eng) (@KojiPro2015_EN) 13 juni 2022
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2022 14:36 ]
Ik neem hier aanstoot aan. Jij speelt voornamelijk walking simulators en zeer weinig card based roguelikes!uchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:25:
[...]
Mijn excuus dat ik het als feit bracht! Ik zal het anders formuleren. Op basis van mijn ervaringen hier op Tweakers in de xbox topics de afgelopen 10 jaar denk ik dat ik meer verschillende games speel dan de meeste hier. Mocht iemand daar aanstoot aannemen, dan verneem ik het graag.
En meer is zeker niet altijd beter. Maar meer goede games is altijd beter. En deze showcase geeft mij daarin vertrouwen.
——
[Embed]
Zal tzt eens kijken. Zit vol in Sniper Elite 5. Tevens 1 van de weinige games waarvan direct de DLC van koop. En ik domineer in BF5 alleen maar omdat de tegenstander te dom is om mij niet uit de lucht te schieten en gebrek aan een goede piloot bij de tegenstander. Wacht maar totdat je tegen de echte pro's speelt. Daar krijg ik zelfs "Nu gaat mijn Elite controller dwars door de OLED heen" neigingen van.justifire schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:33:
[...]
Oh en nu ik je toch spreek, geef Chorus een kans !
Als ik zie hoe jij het luchtruim domineert in Battlefield dan is dit echt een game in jouw straatje, niet persoonlijk bedoeld hoor
Klopt… Op een slecht avondje Halo voelt dat ook als een Walking simulator!Exactor it schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:39:
[...]
Ik neem hier aanstoot aan. Jij speelt voornamelijk walking simulators en zeer weinig card based roguelikes!
Ja vond de nieuwe vijandelijke bugs en bosses heel leuk om te zien, en ook fijn dat straks de hele tuin beschikbaar is. Ben nu sinds 2 weken ongeveer weer begonnen met Grounded, omdat wij de DLC van de Broodmother niet helemaal hadden afgemaakt hadden wij bedacht om opnieuw te beginnen. Maar dat viel toch nog vies tegen dus zijn we sinds afgelopen weekend weer verder met onze vorige savegame, en wat blijkt moet je de labs/missies opnieuw doen dus dat was echt een leuke wending.uchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:30:
[...]
Ja ik zag wat leuke nieuwe zaken in de trailer voorbij komen die nu nog niet in de Early Access versie zitten. Paar nieuwe vijandelijke bugs en een nieuwe boss en een nieuw wapen en 2 armor sets. Heb er zin in. Hoop zo dat mijn save over gaat in de 1.0 versie waarbij ik het prima vind om het verhaal helemaal opnieuw te doorlopen. Om heel mijn progress (300 uur en 460 ingame dagen) te zien verdwijnen zou ik erg jammer vinden. Heb jij nog een leuke basis gebouwd? Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat anderen hebben gebouwd in hun wereld. Zou het leuk vinden om een tour te geven of te krijgen
.
Onze basis is nog alles behalve af

PS/XBL: Nogne
T is ook nooit goed. Eerst cgi beelden willen we niet, maar gameplay en dan niet van een dikke pc. Krijg je dat nu en je weet dus wat je te wachten staat. Desalniettemin, zal er vast nog wel performance optimalisatie slag overheen gaan vwb release, anders daarna nog wel. Het is niet anders, het zijn geen 64k c64 games meer.Caayn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:37:
Op het topic van de performance van Starfield, ik denk dat de gameplay beelden goed lieten zien waarom de game is uitgesteld.
Zelf ben ik nog niet zo bang dat dit de performance is die wij op release krijgen. De game is bijna een jaar verwijderd van release.
-----------
Ik was niet zo geïnteresseerd in Starfield maar na de beelden van gister heb ik er echt zin in gekregen.
Had net een legendary bear gedood en van zijn vacht een muts gemaakt. Dus echt de kop van een beer als muts. Ik loop het kamp in en de eerste reactie “Arthur, what in the world are you wearing?" machtig man. 😂
En speelt te weinig halo naar een completionExactor it schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:39:
[...]
Ik neem hier aanstoot aan. Jij speelt voornamelijk walking simulators en zeer weinig card based roguelikes!
Gamertag: timmie271
Bizar inderdaad.uchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:25:
[Embed]
Ik zag gister nog een Twitch stream terug van Gamekings en toen het filmpje van Kojima starte ging the chat helemaal los met "rip PlayStation" of "Sony fucked up" alsof Kojima nu ineens overgelopen is naar Xbox omdat hij ruzie met Sony heeft, heel bizar.
Kojima is gewoon independent en kan in opdracht and met financiële steun gewoon grote projecten voor een ieder maken. Hij is niet gebonden aan een platform.
Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen met de cloud. Als het maar geen space game is
[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 13-06-2022 17:08 ]
Ook geen walking Simulator 😂Palindrome schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:06:
[...]
Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen met de cloud. Als het maar geen space game is
Ik weet nog dat ik voor het eerst speelde, wat poen bij elkaar en ff mijn schofields gepimped, kom terug in het kamp, kreeg ik iets te horen of dat niet uit het kamp budget kwamdevilsnight schreef op maandag 13 juni 2022 @ 16:17:
Rockstar en aandacht voor detail...het blijft me verbazen in RDR2. De mensen in het kamp lijken welke avond wel iets nieuws te vertellen te hebben en de interactie met hun en gewoon objecten in die wereld is prachtig.
Had net een legendary bear gedood en van zijn vacht een muts gemaakt. Dus echt de kop van een beer als muts. Ik loop het kamp in en de eerste reactie “Arthur, what in the world are you wearing?" machtig man. 😂
Hopelijk een keer 60fps maar ga hem hoe dan ook nog een keer doorspelen, wat een game
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Online toch hopelijk wel met 4?Kaasje123 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:07:
Wel triest en gaar dat diablo 4 max 2 player couch coop ondersteund.
Zoals al die andere projectenRawChild schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:54:
Ik had gehoopt om wat te zien van Perfect Dark. Maar begin nu te twijfelen of dat project nog wel bestaat.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Graag gedaanPdeBie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:30:
@uchiha tijntje dank voor de tip voor Echo Generation die je gaf in een eerdere post. Toen je zei dat het van Stranger Things weg had ben ik hem gaan proberen. Serieus leuk spel!
Interview met Josh Sawyer, director of Pentiment. De nieuwe Obsidian game.
Leuk dat die de ruimte krijgt om dit soort passion projecten te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2022 22:54 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Snap ik, en ik snap ook dat het vooral beelden waren voor de komende 12 maand. Maar had op z'n minst wel verwacht dat ze iets van een trailer oid. lieten zien van Perfect Dark, net als Fable en dergelijkeAmaze86 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:56:
[...]
Zoals al die andere projectenduurt allemaal wat langer, een top game ontwikkel je niet in een jaar tijd heelaas.
Dit is dat spel met die 'procession to cavalry' graphics maar dan in een boek toch? Super mooi dat ze een podium krijgen en hopelijk wordt dit wat, maar wat maakt jou enthousiast?uchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:54:
[...]
Graag gedaanVeel plezier!
[YouTube: Why Pentiment Is Fallout New Vegas Designer’s Dream Project | Summer Game Fest 2022]
Leuk dat die de ruimte krijgt om dit soort passion projecten kan maken.
Grounded is feitelijk een soortgelijk project hè. Gestart met, ik dacht, zeven ontwikkelaars en een leuk idee.uchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:54:
[...]
Graag gedaanVeel plezier!
[YouTube: Why Pentiment Is Fallout New Vegas Designer’s Dream Project | Summer Game Fest 2022]
Leuk dat die de ruimte krijgt om dit soort passion projecten kan maken.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ben eerder nieuwsgierig dan enthousiast.Exactor it schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:24:
[...]
Dit is dat spel met die 'procession to cavalry' graphics maar dan in een boek toch? Super mooi dat ze een podium krijgen en hopelijk wordt dit wat, maar wat maakt jou enthousiast?
Ik weet dat je in deze game geen BR vast hebt, dus dat het in jouw optiek sowieso bagger is
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2022 22:55 ]
Moet ik deze video al in een tabblad open zetten of moeten we over 9 dagen nog even terugbladeren in dit topic.
Bookmarkuchiha tijntje schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:48:
[...]
Moet ik deze video al in een tabblad open zetten of moeten we over 9 dagen nog even terugbladeren in dit topic.
Bijvoorbeeld als je RDR2 op een externe schijf zet, want die game was me toch traag met laden. Alleen ik heb mijn interne HDD bijna vol en wil dus oude games op een externe HDD zetten.
als ik de trailer van diablo 4 goed begrijp, world events zelf met meer dan 4+
zag er awesome uit!
Mjah ik kies toch liever voor solitaire omgevingen dan dat ik Jantje voorbij zie rennen met regenboog unicorn omdat hij die als MTX heeft gekocht. Ik hoop dat je shared world play uit kan zetten al was het maar dat de game het dan wellicht ook doet als internet uitvalt. Ik vrees echter dat de overworld verplicht shared is en alleen de dungeons eventueel instanced zijn.Inhumanous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:38:
[...]
als ik de trailer van diablo 4 goed begrijp, world events zelf met meer dan 4+
zag er awesome uit!
HDD? Waarom geen SSD? Dat is vele malen sneller.mike0001 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:47:
Weet iemand of games op een externe HDD ook sneller laden op de series X?
Bijvoorbeeld als je RDR2 op een externe schijf zet, want die game was me toch traag met laden. Alleen ik heb mijn interne HDD bijna vol en wil dus oude games op een externe HDD zetten.
Ga er maar vanuit dat de game verplicht een internet verbinding zal vereisen onder het mom van "anti-cheat"Kaasje123 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:51:
[...]
Mjah ik kies toch liever voor solitaire omgevingen dan dat ik Jantje voorbij zie rennen met regenboog unicorn omdat hij die als MTX heeft gekocht. Ik hoop dat je shared world play uit kan zetten al was het maar dat de game het dan wellicht ook doet als internet uitvalt. Ik vrees echter dat de overworld verplicht shared is en alleen de dungeons eventueel instanced zijn.

Zal mij ook niet verbazen als de overworld verplicht shared is juist zodat je de "coole MTX" van andere spelers te zien krijgt

Omdat ik nog een HDD heb liggenPdeBie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:09:
[...]
HDD? Waarom geen SSD? Dat is vele malen sneller.
Wil eigenlijk mijn oudere games die niet X/S zijn op de schijf zetten
Vanavond ook maar eens checken. Jammer als het inderdaad tegenvalt. Minder fps was wel te verwachten overigens, maar met dynamische resolutie (of standaard 1440p? Snap die drang naar 4k nooit zo goed) zou die wel op een behoorlijk niveau gehouden kunnen worden. Genoeg games die dat doen. Ik vind trouwens sowieso dat er games zijn, waarbij ray tracing naar mijn mening niet alles verbeterd. Ziet er wellicht realistischer uit, maar "standaardverlichting" is soms meer gestileerd. Dat maakt het voor mij in sommige scènes mooier.Kaasje123 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:11:
Ik heb vanmorgen voor het werk even resident evil 2 aangeslingerd om de raytracing patch te bekijken maar ik vindt de reflecties van licht eigenlijk slechter geworden. Lijkt wel of het een vage wazige vlek op de grond wordt. Qua lichtinval en off camera bounces zal het vast wel allemaal kloppen maar de resolutie lijkt ontzettend laag te zijn van de reflecties. Dan speel ik liever zonder met een goede framerate want die zakt ook nog behoorlijk in de grote hal bijvoorbeeld.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Join us tomorrow as we celebrate Assassin's Creed!
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 13 juni 2022
📌 Tune-in on the Ubisoft YouTube/Twitch channel.
📅 Tuesday 14 June - 9AM PT | 6PM CET pic.twitter.com/PTx8FBVuwM
Verwijderd
Ik ga er wel van uit natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2022 11:15 ]
Last thoughts op de Xbox show.....
Voor mij heeft het uiteindelijk, afgezien van Starfield en Diablo 4(maar van Starfield wisten we al lang af en Diablo 4 was al eerder getoond) gefaald om te tonen waarom de XSX nou zo'n krachtpatser is. De games waarvan je van de bank flikkert vanwege de gekke graphics waren er verder gewoon niet echt.
Voor mij is dit wel echt een must bij een showcase, again, Starfield absoluut maar ze hadden gewoon die onzin van alleen de volgende twaalf maanden weg moeten laten en Avowed, Hellblade 2 en de Compulsion game moeten tonen.
Tenzij de beslissing voor 12 maanden was gemaakt omdat die studio's niets te tonen hadden, maar dat betwijfel ik heel erg. Verder vind ik echt dat MS het Nintendo Direct concept moet gaan doen. Meerdere kleinere/kortere shows per jaar. Want als je maar één grote showcase houdt per jaar dan komt er gigantisch veel druk op je te staan en wij, de fans, de enthousiastelingen verwachten toch echt wel flink wat big stuff.
[ Voor 76% gewijzigd door devilsnight op 14-06-2022 11:30 ]
Forza Motorsport voldoet daar niet aan voor je? Vind die game echt wel weer een stap zetten op grafisch gebied. Dat detail in die motorruimte alleen aldevilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:24:
De games waarvan je van de bank flikkert vanwege de gekke graphics waren er verder gewoon niet echt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ben het hier eerlijk gezegd volledig mee oneens. Ik vind al die showcases waarin een tekst wordt getoond, en je vervolgens 5 jaar niks hoort, echt tenenkrommend irritant geworden.devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:24:
Hetzelfde met Dragon's Dogma celebration donderdag. Gaan we eindelijk DD2 aangekondigd krijgen? Deze game stond wel in de Capcom leaks van twee jaar geleden.
Voor mij heeft het uiteindelijk, afgezien van Starfield en Diablo 4(maar van Starfield wisten we al lang af en Diablo 4 was al eerder getoond) gefaald om te tonen waarom de XSX nou zo'n krachtpatser is. De games waarvan je van de bank flikkert vanwege de gekke graphics waren er verder gewoon niet echt.
Voor mij is dit wel echt een must bij een showcase, again, Starfield absoluut maar ze hadden gewoon die onzin van alleen de volgende twaalf maanden weg moeten laten en Avowed, Hellblade 2 en de Compulsion game moeten tonen.
Tenzij de beslissing voor 12 maanden was gemaakt omdat die studio's niets te tonen hadden, maar dat betwijfel ik heel erg. Verder vind ik echt dat MS het Nintendo Direct concept moet gaan doen. Meerdere kleinere/kortere shows per jaar. Want als je maar één grote showcase houdt per jaar dan komt er gigantisch veel druk op je te staan en wij, de fans, de enthousiastelingen verwachten toch echt wel flink wat big stuff.
MS roept al 3 jaar dat er vanalles en nog wat uit gaat komen, en tot nu toe zijn die aankondigen allemaal nog niet uitgekomen (fable, avowed etc).
Dat ze zich richten op het komende jaar vind ik echt een hele goede zet.
Van het weekend kreeg ik hem ook al, later deed hij het weer niet. Blijkbaar ben ik niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...zw/error_code_0x87e10bea/
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Microsoft heeft toch ook tijdens Gamescom en Tokyo Game Show streams? (En misschien nog wel meer). Dus 1 show per jaar klopt niet helemaal.devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:24:
Hetzelfde met Dragon's Dogma celebration donderdag. Gaan we eindelijk DD2 aangekondigd krijgen? Deze game stond wel in de Capcom leaks van twee jaar geleden.
Graphics worden met iedere generatie steeds gedetailleerder en de tools om zulke graphics te maken worden dan ook wel steeds simpeler maar bij de ontwikkeling van een game moet je maar beslissen of je gaat voor 4k 60fps raytracing of dan maar wat simpelere graphics.
Daarnaast worden denk de meest graphisch indrukwekkende games nu ontwikkelt met Unreal Engine 5 welke nog in kinderschoenen staat en het gaat even duren voor developers er veel leuks uit kunnen trekken, maar als kijkt naar Hellblade 2 ziet het er erg vet uit
[ Voor 4% gewijzigd door Vagax op 14-06-2022 11:51 ]
De stream was al niet van beste kwaliteit, maar zelf ben ik totaal geen FM speler en sorry om te zeggen.....WEER een Forza, ben beetje Forza moe. Ik wilde echt heel graag Avowed zien.Wom schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:32:
[...]
Forza Motorsport voldoet daar niet aan voor je? Vind die game echt wel weer een stap zetten op grafisch gebied. Dat detail in die motorruimte alleen al
Had MS vantevoren goed gecommuniceerd dat de show alleen de games voor de volgende 12 maanden ging tonen had ik mijn verwachtingen omlaag kunnen krikken. En daarnaast het feit dat het een Game Pass only show was, want dan had ik geweten dat ik geen mega grote third party reveals hoef te verwachten, want Xbox krijgt die gewoon niet echt snel in de GP meer. In het begin nog wel met Shadow of the Tomb Raider, Metro Exodus en DMCV.
Ik bedoel ook echt geen CGI trailers dan he. Als een Sony en Nintendo het wel kunnen, gameplay tonen van games die nog lang niet uitkomen, dan kan Xbox het ook. Het ligt er maar net aan of Xbox Game Studios er tijd voor wil nemen om een gameplay slice of trailer te maken. Maar Obsidian zei na E3 vorig jaar al dat het Avowed met iets bezig was voor de fans en we wachten nog steeds. Gewoon heel erg jammer.FrankoNL schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:33:
[...]
Ben het hier eerlijk gezegd volledig mee oneens. Ik vind al die showcases waarin een tekst wordt getoond, en je vervolgens 5 jaar niks hoort, echt tenenkrommend irritant geworden.
MS roept al 3 jaar dat er vanalles en nog wat uit gaat komen, en tot nu toe zijn die aankondigen allemaal nog niet uitgekomen (fable, avowed etc).
Dat ze zich richten op het komende jaar vind ik echt een hele goede zet.
Die tel ik al jaren niet meer mee, want correct me if I'm wrong hier wordt 0,0 nieuws getoond.Raem schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:50:
[...]
Microsoft heeft toch ook tijdens Gamescom en Tokyo Game Show streams? (En misschien nog wel meer). Dus 1 show per jaar klopt niet helemaal.
Vanavond wel de extended showcase, maar ik verwacht dat dat puur updates worden op de games van de show en dat is nice. Todd Howard aan het woord over Starfield bijvoorbeeld, altijd fun.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 14-06-2022 11:56 ]
Verwijderd
Die laden niet sneller, de bottleneck is de drive.mike0001 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:23:
[...]
Omdat ik nog een HDD heb liggen
Wil eigenlijk mijn oudere games die niet X/S zijn op de schijf zetten
Weer een FM? FM7 dateert alweer uit 2017 hoor....devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:54:
[...]
De stream was al niet van beste kwaliteit, maar zelf ben ik totaal geen FM speler en sorry om te zeggen.....WEER een Forza, ben beetje Forza moe. Ik wilde echt heel graag Avowed zien.
En FH ≠ FM, compleet verschillende games. Ja, allebei met auto's, verder niet vergelijkbaar.
Ja maar dat is ook wel een beetje mijn punt. I dont care about games die over 3 jaar (misschien) uitkomen. Ik wil dat, als je iets laat zien, dit binnen de huidige 12 maanden uit dient te komen. Zo niet, don't bother me. Beyond good & evil 2 is daar een goed voorbeeld van. Die game is ondertussen volgens mij zo dood als een pier.devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:54:
[...]
De stream was al niet van beste kwaliteit, maar zelf ben ik totaal geen FM speler en sorry om te zeggen.....WEER een Forza, ben beetje Forza moe. Ik wilde echt heel graag Avowed zien.
Had MS vantevoren goed gecommuniceerd dat de show alleen de games voor de volgende 12 maanden ging tonen had ik mijn verwachtingen omlaag kunnen krikken. En daarnaast het feit dat het een Game Pass only show was, want dan had ik geweten dat ik geen mega grote third party reveals hoef te verwachten, want Xbox krijgt die gewoon niet echt snel in de GP meer. In het begin nog wel met Shadow of the Tomb Raider, Metro Exodus en DMCV.
[...]
Ik bedoel ook echt geen CGI trailers dan he. Als een Sony en Nintendo het wel kunnen, gameplay tonen van games die nog lang niet uitkomen, dan kan Xbox het ook. Het ligt er maar net aan of Xbox Game Studios er tijd voor wil nemen om een gameplay slice of trailer te maken. Maar Obsidian zei na E3 vorig jaar al dat het Avowed met iets bezig was voor de fans en we wachten nog steeds. Gewoon heel erg jammer.
"Het is sowieso nooit goed" - Gamers 2022Xgar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:07:
Eerst wordt er geklaagd dat alles wat getoond wordt nog ver weg is, nemen ze deze kritiek ter harte, is het weer niet goed.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Misschien kun je je verwachtingen standaard eens wat lager zetten bij dit soort shows. En je minder focussen op geruchten, roddel en achterklap op fora als Resetera etc. Gewoon een tipdevilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:54:
[...]
[...]
Ik bedoel ook echt geen CGI trailers dan he. Als een Sony en Nintendo het wel kunnen, gameplay tonen van games die nog lang niet uitkomen, dan kan Xbox het ook. Het ligt er maar net aan of Xbox Game Studios er tijd voor wil nemen om een gameplay slice of trailer te maken. Maar Obsidian zei na E3 vorig jaar al dat het Avowed met iets bezig was voor de fans en we wachten nog steeds. Gewoon heel erg jammer.
Nieuwe games aankondigingen weet ik eigenlijk niet. Maar vaak worden er wel nieuwe gameplay trailers getoond.devilsnight schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:55:
[...]
Die tel ik al jaren niet meer mee, want correct me if I'm wrong hier wordt 0,0 nieuws getoond.
Vanavond wel de extended showcase, maar ik verwacht dat dat puur updates worden op de games van de show en dat is nice. Todd Howard aan het woord over Starfield bijvoorbeeld, altijd fun.
En je noemt Sony en Nintendo. Maar zij tonen toch ook geen gameplay van games die pas over 1+ jaar uitkomen? Ik vind het sterk van Nintendo dat ze juist vaak alleen aankondigingen doen van games die binnen het jaar uitkomen. (uitzonderingen daargelaten .. Metroid 4 kuch..)
Dit topic is gesloten.
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |