Pfoe, next 12 months. Ik ben bang dat we voorlopig geen STALKER 2 gaan zien
2e show?sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:36:
Eerst alles maar eens in 4K kwaliteit kijken voordat we oordelen. En wellicht nog meer gameplay op de 14e in de 2e show.
Verwijderd
Starfield is echt een ambitieus project zo te zien. Met name de steden zagen er goed uit. AAA RPG in een gigantische wereld. Kom maar op.
Als ik morgen tijd heb, word het weer een paar nieuwe topics maken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Okee heb beetje door de show geskipt( was te laat terug voor live kijken)(elke nieuwe game even wat van bekeken en weer door als niks voor me was wat dus 99% was helaas). Persoonlijk vond ik alleen forza er enigszins interessant uitzien. Maar dat word spring 2023.
Dus denk dat xsx de verkoop in kan. Heb geen gamepass meer. Gebruik hem echt letterlijk nooit( game Überhaupt amper). Dus ja jammer maar niks wat mij aantrekt en doet twijfelen om de xsx te houden helaas.
Hopen volgend jaar de xsx weer goed leverbaar is of mogelijk een xsx pro ofzo.
Ben wel blij voor de meeste hier die er eeg enthousiast worden ervan, wou dat ik zelfde kon zeggen maar helaas.
Dus denk dat xsx de verkoop in kan. Heb geen gamepass meer. Gebruik hem echt letterlijk nooit( game Überhaupt amper). Dus ja jammer maar niks wat mij aantrekt en doet twijfelen om de xsx te houden helaas.
Ben wel blij voor de meeste hier die er eeg enthousiast worden ervan, wou dat ik zelfde kon zeggen maar helaas.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik ben weg van een game als Star Citizen bv en Starfield past in bepaalde gevallen in mijn straatje. Maar toen ik het schip zag landen in het begin, zag je meteen how low res het was en de alpha effects heel slecht waren.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:32:
Grafisch niet zo goed? Waar hebben jullie het over, het is alleen de framerate is echt ondermaats is. De rest is gewoon zoals een openworld game er tegenwoordig uitziet.
De steden zagen er weer stukken beter uit namelijk. Terug kijken naar hun eerste reveal:
Dan was dit duidelijk meer een teaser en in-engine en niet in-game. Bepaalde stukken in Starfield waren erg mooi, maar ook veel stukken waarbij het er echt rough uit zag, en dan niet alleen de fps die wel minder dan 30fps was.
Nu snap ik wel waarom ze het wilde uitstellen en de devs zeiden "we willen niet nog een Cyberpunk". Eerst zien of ze uberhaupt de performance en graphics iets wat kunnen opschroeven.
--------------------------------------
Over de show zelf. Veel laten zien, waarvan 95% multiplatform is of "timed exclusive". Je kan natuurlijk 90min wel vol proppen met allemaal gameplay beelden van veel games, maar na 90min is men eigenlijk al meer dan de helft vergeten, waardoor devs nauwelijks echt hun games momentum hebben kunnen geven. Microsoft zou ook gewoon over het jaar heen meerdere shows moeten geven om developers meer tijd en ruimte te geven om hun games te showen.
Je zou bijna zeggen dat MS gewoon net zo goed alles kon skippen en direct naar Starfield had kunnen gaan (waar naar mijn idee deze show om ging).
[ Voor 26% gewijzigd door Recon24 op 12-06-2022 20:53 ]
Nou dat was Microsoft E3 2022. Ik hoop dat jullie positiever zijn dan ik want er zit niks tussen waar ik echt op zit te wachten. Forza is wel geinig en er was zo'n mech-game wat wel geinig was, maar verder echt niks. Sterker, de meeste trailers heb ik zitten wachten tot de volgende game kwam en dat was dan ook niks.
Het voelt alsof het allemaal gemaakt wordt voor een specifieke soort gamer, maar ik ben dat niet. De doorsnee game reviewer zal echt helemaal hyped zijn, als ik zo de afgelopen E3's herinner. Maar je maakt games niet voor de reviewers imo.
Vond het nog niet echt overtuigend, al is er ook wel bizar veel naar 2023 uitgesteld natuurlijk.
Het voelt alsof het allemaal gemaakt wordt voor een specifieke soort gamer, maar ik ben dat niet. De doorsnee game reviewer zal echt helemaal hyped zijn, als ik zo de afgelopen E3's herinner. Maar je maakt games niet voor de reviewers imo.
Vond het nog niet echt overtuigend, al is er ook wel bizar veel naar 2023 uitgesteld natuurlijk.
Waarom verkopen? Denk dat je er max krijgt wat je ervoor betaalt hebt en volgend jaar zal hij vast niet goedkoper zijn.v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:41:
Okee heb beetje door de show geskipt( was te laat terug voor live kijken)(elke nieuwe game even wat van bekeken en weer door als niks voor me was wat dus 99% was helaas). Persoonlijk vond ik alleen forza er enigszins interessant uitzien. Maar dat word spring 2023.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gok dat situatie te onzeker is om nu ergens aan te commiten. Zie hem best nog uitkomen, maar zal afhangen van de oorlog en situatie van team.Mosin schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:38:
Pfoe, next 12 months. Ik ben bang dat we voorlopig geen STALKER 2 gaan zien
"sup Star Citizen met je tig jaar ontwikkeling en vrijwel niks, we doen het ook hoor"
Die xp pop-up int midden van ut scherm is wel echt strontirritant tho, welke UI ontwerp idioot heeft dat bedacht lol.
Die xp pop-up int midden van ut scherm is wel echt strontirritant tho, welke UI ontwerp idioot heeft dat bedacht lol.
@v8power67 succes met verkoop, 2e hands mag je blij zijn als je €400 ervoor krijgt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat ben ik blij dat ik gezegend ben met een slecht oog voor graphics... Ik zag "holy crap een landend schip midden tussen de gameplay door!"Recon24 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:41:
[...]
Ik ben weg van een game als Star Citizen bv en Starfield past in bepaalde gevallen in mijn straatje. Maar toen ik het schip zat landen in het begin, zag je meteen how low res het was en de alpha effects heel slecht waren.
Ik geloof het overigens meteen hoor en snap het dat veel mensen wel kritischer zijn op graphics.
Gamertag: FinrazielNL
Niet voor in dit topic maar misschien zie je ook beetje effect van gamepass? Ik vond het veel games die ook op de iPhone te spelen zijn en daar is het verdienmodel heel duidelijk.Martinspire schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:42:
Nou dat was Microsoft E3 2022. Ik hoop dat jullie positiever zijn dan ik want er zit niks tussen waar ik echt op zit te wachten. Forza is wel geinig en er was zo'n mech-game wat wel geinig was, maar verder echt niks. Sterker, de meeste trailers heb ik zitten wachten tot de volgende game kwam en dat was dan ook niks.
Begreep dat ze wel al weer gestart zijn met ontwikkelen, wat opzich al knap is, met die oorlog in het achterhoofd.sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:42:
[...]
Gok dat situatie te onzeker is om nu ergens aan te commiten. Zie hem best nog uitkomen, maar zal afhangen van de oorlog en situatie van team.
We wachten rustig af. Misschien dat ze in hun 2e show nog iets laten zien
Inflatie hakt er bij jou hard in??v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:41:
Wat voor nut heeft het om nu de XSX te verkopen voor 400-450 om hem vervolgens over 10 maanden opnieuw te kopen voor 500

Daar doe je het gros van de games wel iets tekort mee imo.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:44:
[...]
Niet voor in dit topic maar misschien zie je ook beetje effect van gamepass? Ik vond het veel games die ook op de iPhone te spelen zijn en daar is het verdienmodel heel duidelijk.
Verwijderd
Ik had eigenlijk gehoopt om wat te zien van indiana jones en contraband. Had stiekem ook gehoopt dat Goldeneye direct vanavond speelbaar was. Maar niks gezien, is die achievements lek dan nep geweest?
Sorry maar dit is volgens mij echt gewoon weer dikke onzin hoor... Welke games dan? Ik heb de still met het overzicht van de games voor me en buiten een enkeling heb ik echt geen idee waar je het nu weer over hebt...giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:44:
[...]
Niet voor in dit topic maar misschien zie je ook beetje effect van gamepass? Ik vond het veel games die ook op de iPhone te spelen zijn en daar is het verdienmodel heel duidelijk.
Oef starfield in potentie veelbelovend maar of ze het kunnen waarmaken.
Hier en daar zag de gameplay er heel basic en bijna tech demo achtig uit. Stel nog maar een jaartje uit.
Hier en daar zag de gameplay er heel basic en bijna tech demo achtig uit. Stel nog maar een jaartje uit.
Waarom zou gamepass effect hierop hebben, ik heb geen statement oid gezien dat als gamepass er niet was, game x niet gemaakt zou zijn.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:44:
[...]
Jij hebt duidelijk een andere stream gekekengiantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:44:
[...]

Veel multiplayer games, relatief klein en veel potentie voor Micro transacties leek mij. Maar misschien heb ik het mis hoor.Xgar schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:46:
[...]
Waarom zou gamepass effect hierop hebben, ik heb geen statement oid gezien dat als gamepass er niet was, game x niet gemaakt zou zijn.
Scope van Star Citizen gaat op velen vlakken natuurlijk wel verder dan Starfield en daarbij maken ze daar natuurlijk 2 games Star Citizen en Squadron 42 en niet 1 enkele game. Ze hebben veel gelijkenissen en ik zie dat Bethesda ook goed heeft gekeken naar SC. Ik zag 1 city enviroment die heel erg op ArcCorp leek uit Star Citizen.iekue schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:43:
"sup Star Citizen met je tig jaar ontwikkeling en vrijwel niks, we doen het ook hoor"
Maar wat is nu het bewijs dat die games zonder GP niet zouden zijn uitgekomen?giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:48:
[...]
Veel multiplayer games, relatief klein en veel potentie voor Micro transacties leek mij. Maar misschien heb ik het mis hoor.
De link tussen GP en microtransacties ontgaat mij overigens ook nog.
[ Voor 10% gewijzigd door Xgar op 12-06-2022 20:50 ]
Heb andere hobbies waar ik het geld wel kan gebruiken. Nu bijna een jaar een console laten verstoffen is gewoon zonde. En ja als ik dan verlies pak tja helaas. Kan altijd forza nog op mijn pc spelen al is het dan in 1080p en medium graphics.schumi1986 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:45:
[...]
Inflatie hakt er bij jou hard in??
Wat voor nut heeft het om nu de XSX te verkopen voor 400-450 om hem vervolgens over 10 maanden opnieuw te kopen voor 500
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Echt hé.schumi1986 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:47:
[...]
Jij hebt duidelijk een andere stream gekeken
En 14e is er nog een show, op de 16e is de Final Fantasy 25 year anniversary show waarin wellicht nog de remake voor Xbox voorbij komt, dan hebben we nog Gamescom en TGS en de Xbox Fan Fest show. Waarom zouden ze al hun kruit op 1 dag verschieten?
De 4K stream van starfiekd ziet er echt prima uit. Als deze game leuk verhaal en goede gameplay krijgt ben ik blij.
Dat viel wel mee toch? Zaten een hoop singleplayer games bij.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:48:
[...]
Veel multiplayer games, relatief klein en veel potentie voor Micro transacties leek mij. Maar misschien heb ik het mis hoor.
Ik ben zelf in ieder geval blij met:
FH5 DLC (waar in het overzicht geen gamepass bij staat)
A plague tale requiem (al heb ik deel 1 nog steeds niet gespeeld)
Grounded
Overwatch 2
Persona
Diablo IV
Starfield
Wo Long
En misschien Benedict Fox en Cocoon ook wel.
A plague tale requiem (al heb ik deel 1 nog steeds niet gespeeld)
Grounded
Overwatch 2
Persona
Diablo IV
Starfield
Wo Long
En misschien Benedict Fox en Cocoon ook wel.
Ik ben vooral benieuwd wat Kojima met cloud streaming gaat doen. Hoop alleen niet dat het een cloud only game wordt.
Ik kijk vooral uit naar de nieuwe vliegtuigen in Microsoft flight simulator. Geweldig spel.
Ze zeggen toch alleen cloud technologie? Niet alleen cloud game?Raem schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:50:
Ik ben vooral benieuwd wat Kojima met cloud streaming gaat doen. Hoop alleen niet dat het een cloud only game wordt.
Dat klopt,de DLC zit ook niet in Game Pass,daar zit alleen de base game in.Finraziel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:50:
[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 12-06-2022 20:53 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Bij de trailer stond Game Pass maar zal wel op de base game van toepassing zijn geweest.skreppiedoe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Dat klopt,de DLC zit ook niet in Game Pass
Dat is het nog niet eens. Ik ben altijd gecharmeerd van bethesda games en zelfs nu kan ik nog genieten van ESO en de sfeer die het soms met zich meebrengt. Ook die framerate lost zich wel op. Als ze net als ESO een performance/fidelity mode hebben, helemaal prima.Finraziel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:44:
[...]
Wat ben ik blij dat ik gezegend ben met een slecht oog voor graphics... Ik zag "holy crap een landend schip midden tussen de gameplay door!"
Ik geloof het overigens meteen hoor en snap het dat veel mensen wel kritischer zijn op graphics.
Maar het moeten honderden planeten zijn, ze willen een rpg zijn, ze willen een shooter zijn, resources gatheren en builden, space battles etc. Doe gewoon twee dingen heel goed ipc zes dingen half en gooi de rest in live service waar Gamepass zich ook nog eens uitstekend voor leent. Als je ieder kwartaal er nieuwe gameplayelementen in gooit en een nieuw zonnestelsel bindt je mensen ook nog eens aan de dienst.
Het was geen gamepass game toen ze hier aan begonnen hè. Verder wel eens met je idee.Kenny_026 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:54:
[...]
Dat is het nog niet eens. Ik ben altijd gecharmeerd van bethesda games en zelfs nu kan ik nog genieten van ESO en de sfeer die het soms met zich meebrengt. Ook die framerate lost zich wel op. Als ze net als ESO een performance/fidelity mode hebben, helemaal prima.
Maar het moeten honderden planeten zijn, ze willen een rpg zijn, ze willen een shooter zijn, resources gatheren en builden, space battles etc. Doe gewoon twee dingen heel goed ipc zes dingen half en gooi de rest in live service waar Gamepass zich ook nog eens uitstekend voor leent. Als je ieder kwartaal er nieuwe gameplayelementen in gooit en een nieuw zonnestelsel bindt je mensen ook nog eens aan de dienst.
Oh ja daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad, maar je had het eerder specifiek over de graphics.Kenny_026 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:54:
[...]
Dat is het nog niet eens. Ik ben altijd gecharmeerd van bethesda games en zelfs nu kan ik nog genieten van ESO en de sfeer die het soms met zich meebrengt. Ook die framerate lost zich wel op. Als ze net als ESO een performance/fidelity mode hebben, helemaal prima.
Enige voordeel bij een Bethesda rpg is dan weer dat deze waarschijnlijk weer volop gemod zal worden. Is natuurlijk nog even afwachten of het net zo modbaar blijft en in hoeverre die mods allemaal naar Xbox komen ook, maar de potentie is er dat zelfs als ze het allemaal maar half doen dat het met mods uiteindelijk wel top op alle vlakken kan worden. Niet dat het daarmee goed is als ze het maar half afleveren, maar het zijn games die ik jaren later nog steeds speel dus die potentie vind ik wel heel fijn.
Klopt, maar hij roept al heel lang dat hij games in de cloud wilt maken. Dus het zal iig wel heel erg afhankelijk van worden.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:52:
[...]
Ze zeggen toch alleen cloud technologie? Niet alleen cloud game?
Op 16 juni volgt er meer info over Overwatch en het live service model. Benieuwd of de game in oktober bij ons te spelen is.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nog even in 4k teruggekeken. Ziet er echt wel goed uit, ook kwa belichting en sfeer. Wel een beetje het bethesda stijltje kwa graphics. Maar gezien de schaal van de game...ik denk dat je hier wel wat uurtjes aan kwijt gaat zijn en eigenlijk hebben ze nog niks gezegd over het doel van het spel, terwijl er al wel wat hints weggegeven worden. Maar ja gamepass, dus we gaan hem gewoon uitproberen 👍Finraziel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:59:
[...]
Oh ja daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad, maar je had het eerder specifiek over de graphics.
Enige voordeel bij een Bethesda rpg is dan weer dat deze waarschijnlijk weer volop gemod zal worden. Is natuurlijk nog even afwachten of het net zo modbaar blijft en in hoeverre die mods allemaal naar Xbox komen ook, maar de potentie is er dat zelfs als ze het allemaal maar half doen dat het met mods uiteindelijk wel top op alle vlakken kan worden. Niet dat het daarmee goed is als ze het maar half afleveren, maar het zijn games die ik jaren later nog steeds speel dus die potentie vind ik wel heel fijn.
Voor mij waren het toch echt:
- Forza Horizon Motorsport 5
- A plague tale: Requiem
- Grounded ( de final game )
- Diablo IV ( de grote verrassing, deel 3 kapot gespeeld )
- Starfield
[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2022 21:17 ]
Space Combat:
Planets Overview:
Character & Space Ship Customization:
Story Trailer:
Planets Overview:
Character & Space Ship Customization:
Story Trailer:
Nog beter!L23 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:25:
Deze gameplay reveal van Starfield is in 4K.
[YouTube: Starfield: Official Gameplay Reveal - Xbox & Bethesda Games Showcase 2022]
- As Dusk Falls
- Grounded
- Minecraft Legends
- Cocoon
- Persona 3 Portable, Persona 4 Golden en Persona 5 Royal
- Redfall
- Starfield
- Forza Motorsport
Ik heb mijn Series S nu zes maanden puur voor Game Pass (met de drie jaar Xbox Live Gold truc) en ik ben er erg blij mee.
Prima show wat mij betreft. Ik ben erg blij dat ze het in ieder geval anders aanpakten dan voorheen, en de focus op het komend jaar leggen. Ik heb geen behoefte aan aankondigingen wat ik daarna nog tig jaar op moet wachten.
Erg blij dat we met info gehad hebben over Forza Motorsport, kan niet wachten die te kunnen spelen.
Verder benieuwd naar de nieuwe Plague Tale, en High on life zag er ook grappig uit.
Verder nog benieuwd naar
The Last Case of Benedict Fox en As Dusk Falls.
Starfield zit niet helemaal in mijn straatje, maar ziet er wel erg goed uit. Het zal misschien geen prijzen winnen voor de graphics, maar voor een game van deze schaal is het imho meer dan prima.
Al met al prima tevreden, en benieuwd wat er dinsdag nog gemeld gaat worden
Erg blij dat we met info gehad hebben over Forza Motorsport, kan niet wachten die te kunnen spelen.
Verder benieuwd naar de nieuwe Plague Tale, en High on life zag er ook grappig uit.
Verder nog benieuwd naar
The Last Case of Benedict Fox en As Dusk Falls.
Starfield zit niet helemaal in mijn straatje, maar ziet er wel erg goed uit. Het zal misschien geen prijzen winnen voor de graphics, maar voor een game van deze schaal is het imho meer dan prima.
Al met al prima tevreden, en benieuwd wat er dinsdag nog gemeld gaat worden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Komt de stream later nog in 4K online?G_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:15:
Voor mij waren het toch echt:Die streams moeten echt in 4K gaan komen, damn wat een verschil..
- Forza Horizon Motorsport 5
- A plague tale: Requiem
- Grounded ( de final game )
- Diablo IV ( de grote verrassing, deel 3 kapot gespeeld )
- Starfield
PS/XBL: Nogne
Geen idee om heel eerlijk te zijn!
Wat een ontzettend gave show. Alle games die we gezien hebben komen (zonder eventuele uitstel) binnen 1 jaar uit, waarvan er maar 1tje niet in gamepass zit. Wat een achterlijke value for money.
Een showcase waarbij 100% is geluisterd naar de community (gameplay en release dates niet te ver weg). Zo dadelijk nog eens wat trailer terugkijken in 4K want de youtube stream was af en toe vrij bagger.
Heb verder zojuist een beetje door dit topic gescrolld en zie verschillende ervaringen. Zie ook wel wat opmerkingen over kwaliteit en gamepass, maar daar gaan we dit topic hopelijk maar niet mee vervuilen.
Hier mijn reactie op de showcase. Games waar ik helemaal niets mee heb, zoals Riot Games laat ik lekker buiten beschouwing. Dus onderstaande games zijn de games die ik graag wil spelen.
En dan nu maar even wachten op wat ze dinsdag nog meer te vertellen hebben. Ik verwacht daar nog wat kleine aankondigingen en misschien een doorkijkje naar games die nog niet zover in ontwikkeling zijn. Deze show staat in ieder geval wel erg hoog in mijn lijstje.
Een showcase waarbij 100% is geluisterd naar de community (gameplay en release dates niet te ver weg). Zo dadelijk nog eens wat trailer terugkijken in 4K want de youtube stream was af en toe vrij bagger.
Heb verder zojuist een beetje door dit topic gescrolld en zie verschillende ervaringen. Zie ook wel wat opmerkingen over kwaliteit en gamepass, maar daar gaan we dit topic hopelijk maar niet mee vervuilen.
Hier mijn reactie op de showcase. Games waar ik helemaal niets mee heb, zoals Riot Games laat ik lekker buiten beschouwing. Dus onderstaande games zijn de games die ik graag wil spelen.
- Redfall. De gunplay zag er goed uit en had een redelijk Left4Dead gevoel, en wat in de handen van Arkane leuk kan uitpakken. Ook zowel in SP als in Coop te spelen. Benieuwd hoe ze de balans dan goed houden.
- Hollow Knight Silksong. Bij deze aankondiging was de show eigenlijk al geslaagd.
De leaker had toch gelijk. Deel 1 was echt ontzettend gaaf en baalde al zo dat de game alleen nog maar voor de Switch was aangekondigd. Maar nu dus ook voor de Xbox. Ik kan iedereen die ook maar enigszins een beetje van metroidvania games houdt deel 1 aanraden. Hij staat volgens mij nog steeds in Gamepass.
- High on Life. Dit spel zag er erg grappig uit. Ik had er hele erge Journey to the Savage Planet vibes bij. En dat was echt een hilarisch spel, met goede gameplay.
- A Plague Tale Requiem. Ik ben niet echt van verhalende games, maar de 1e game vond ik tof. Dus kijk er ook naar uit om deze op te pakken. De sfeer van deel 1 hebben ze vooralsnog goed weten te verbeteren als ik de trailer zo bekijk.
- Forza Motorsport. Ik ben niet echt een circuit racer. Daarom heeft de Horizon serie mij altijd wat meer getrokken, maar deze ga ik zeker een kans geven. Erg benieuwd naar hoe deze voelt, aangezien deze nog steeds alleen maar is bevestigd voor de Series console of ik moet wat gemist hebben.
- Forza Horizon 5 DLC. Ziet er echt fun uit en vele malen groter dan de hotwheels DLC in deel 3. Lijkt me leuk om weer met een groepje van tweakers die wereld te verkennen.
- Flintlock, the siege of Dawn. Van de makers van Ashen. Een van de beste niet FromSoftware souls games.
Kan niet wachten om te zien hoe ze deze wereld hebben opgebouwd. En die schattige sidekick is schattig
- Lightyear Frontier. De sfeer stond mij wel aan. Ik weet alleen nog niet precies wat voor genre het precies is. Collecting, crafting, building, fighting. Zie hier graag wat meer van.
- The last case of Benedict Fox. Echt een game die nu op mijn radar is verschenen. 2d platforming, coole artstyle, creepy sfeertje. What is not to like!
- As Dusk Falls. Wat een creatieve artstyle. Benieuwd naar hoe dit speelt, zeker omdat het in coop kan met 8 man... maar ik ben erg benieuwd. Dit soort creatieve games maken onze hobby juist zo leuk.
- Pentiment. Die zag ik niet aankomen. Voornamelijk niet qua artstyle. Maar ik heb veel vertrouwen in Obsidian. Dus ga hem zeker proberen. Lijkt een beetje op The Procession to Cavalry maar dan ook weer niet.
- Grounded. Mensen die een beetje actief zijn in dit topic weten hoe goed ik die game vind, ook al is het nu nog maar in Early Access. Eindelijk de full release in september. Zag meteen ook al een nieuwe boss in de trailer. Hoop alleen van harte dat mijn save game op 1 of andere manier wel over gaat in de final game. Zou anders zonde zijn van mijn wereld waarin ik honderden uren heb gestopt
- Diablo 4. Heb heel veel plezier beleefd aan Diablo 3. Heb dat spel ook nog best wel een tijdje met wat tweakers gespeeld. Het zag er erg goed uit, zelfs in de crappy stream. Benieuwd of ik ook zo lang aan dit deel ga spenderen als aan 3
.
- Ravenlok. Iedereen die Stranger Things leuk vindt kan ik aanraden om Echo Generation te spelen. Een hele toffe indie game, met een sfeer die regelrecht uit de serie komt. De artstyle in die game was ook echt tof en die hebben ze nu wederom toegepast in Ravenlok. Daarnaast zag ik real time gevechten in plaats van turn based zoals in Echo Generation. Erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
- Hideo Kojima. Deze had ik niet verwacht, met name omdat het toch wel een kleine studio is.
- Starfield. Ik ben wel verkocht op basis van wat ik gezien heb. De ambitie die ze hebben is groot, waarbij ik hoop dat ze dit ook kunnen realiseren. Als ze dit nog lekker willen uitstellen vind ik het prima. Zo'n game als dit komt maar 1 of 2 keer in een console generatie voor. Dus ik hoop dat ze lekker de tijd nemen om het te maken zoals ze zelf willen.
En dan nu maar even wachten op wat ze dinsdag nog meer te vertellen hebben. Ik verwacht daar nog wat kleine aankondigingen en misschien een doorkijkje naar games die nog niet zover in ontwikkeling zijn. Deze show staat in ieder geval wel erg hoog in mijn lijstje.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als je 'm nu terugkijkt is ie in 4k
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zag er goed uit, ik begrijp sommige negatieve commentaar niet echt. Was gewoon een goede show. We wisten al dat God of war er niet tussen zit en ook veel uitgesteld tot 2023.
Zitten zeker 5 (of waren het er 10, lange show) must-plays tussen voor mij, en evenveel games die ik wel eens een keer wil proberen.
Ik denk dat ik Hellblade miste en deathloop?
Zitten zeker 5 (of waren het er 10, lange show) must-plays tussen voor mij, en evenveel games die ik wel eens een keer wil proberen.
Ik denk dat ik Hellblade miste en deathloop?
Goed punt, hellblade hoeven we dus voorlopig niet te verwachten. Misschien nog wat gameplay in de show van dinsdag.
Diablo 4 wil ik wel met @uchiha tijntje en misschien een paar anderen spelen, heb deel 3 ook echt kapot gespeeld.
Verwijderd
Als het een lootboxfest betreft wat zo erg is dat die ook is gebanned in Nederland en België hoeft Blizzard wat mij betreft nooit meer een game hier uit te brengen. Maar hey, het is 2022 waarin je je moet afvragen of een Blizzard game hier wel uitkomt....Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:10:
Op 16 juni volgt er meer info over Overwatch en het live service model. Benieuwd of de game in oktober bij ons te spelen is.

Wat mij betreft zijn ze al permanent gediskwalificeerd. Om het netjes te zeggen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2022 21:40 ]
Zeg dat eens niet, ik wil Diablo 4 toch wel heel erg graag spelen.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:39:
[...]
Als het een lootboxfest betreft wat zo erg is dat die ook is gebanned in Nederland en België hoeft Blizzard wat mij betreft nooit meer een game hier uit te brengen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn Xbox Series X gaat ook op Marktplaats. Ik ben totaal niet overtuigd. De enige (exclusive) hoogtepunten waren Forza Motorsport en Starfield. Die zien er echt heel goed uit, maar niet genoeg om mijn Series X te behouden.
Waar waren Fable, Avowed, Perfect Dark, Contraband, Goldeneye, Fable, Hellblade II, State of Decay 3, Everwild of The Outer Worlds 2? Eind 2023 of later, dat duurt echt te lang.
Waar waren Fable, Avowed, Perfect Dark, Contraband, Goldeneye, Fable, Hellblade II, State of Decay 3, Everwild of The Outer Worlds 2? Eind 2023 of later, dat duurt echt te lang.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Verwijderd
En je gaat ervanuit dat Diablo 4 hier wel uit komt en niet dat soort fratsen heeft?Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:40:
[...]
Zeg dat eens niet, ik wil Diablo 4 toch wel heel erg graag spelen.
Gewoon niet meer hyped worden op deze games van Blizzard. De kans is groot dat ze geld ruiken en gewoon altijd money lootboxes erin gaan gooien vanaf nu, en dat betekend dat ze hier dus weer verboden zijn.
Ooef vond het wel echt zwaar tegenvallen, weet dat smaak persoonlijk is maar dat echt meer dan 90 % mij niks kon boeien is toch wel klote.
Zelfs van Starfield kreeg ik het niet echt warm, hoewel ik wel interesse er in heb nog voelde het heel generiek en leeg aan zoals No mans sky. Zeer houterige combat etc en matige graphics wat logisch is met zo'n grote game, maar ik ben toch erg teleurgesteld.
Enige games die mij kon boeien waren Diablo 4 en Forza maarja van Diablo 4 had ik al gameplay gezien en ik wist dat die tof gaat worden. Forza zag er goed uitmaar dat duurt nog vrij lang. Ik had gehoopt op in ieder geval wat korte aa kondigen op de korte termijn met wat games die op gamespass zouden komen van third party ofzo maar er komt de rest van dit jaar weinig boeiends uit.
Was eigenlijk geen 1 echt toffe verrassing behalve de samenwerking met kojima maar dat is nog zover weg ze hebben nog niet eens een titel of iets dergelijks.
Misschien ben ik ook gewoon te oud aan het worden om de meeste games tof te vinden maar het lijkt er op alsof ze geen toffe nieuwe dingen meer durven te proberen, bijv redfall dat doet toch helemaal niks nieuws? Snap niet dat mensen zo'n game nog interessant vinden waar er al 80 van zijn.
Zelfs van Starfield kreeg ik het niet echt warm, hoewel ik wel interesse er in heb nog voelde het heel generiek en leeg aan zoals No mans sky. Zeer houterige combat etc en matige graphics wat logisch is met zo'n grote game, maar ik ben toch erg teleurgesteld.
Enige games die mij kon boeien waren Diablo 4 en Forza maarja van Diablo 4 had ik al gameplay gezien en ik wist dat die tof gaat worden. Forza zag er goed uitmaar dat duurt nog vrij lang. Ik had gehoopt op in ieder geval wat korte aa kondigen op de korte termijn met wat games die op gamespass zouden komen van third party ofzo maar er komt de rest van dit jaar weinig boeiends uit.
Was eigenlijk geen 1 echt toffe verrassing behalve de samenwerking met kojima maar dat is nog zover weg ze hebben nog niet eens een titel of iets dergelijks.
Misschien ben ik ook gewoon te oud aan het worden om de meeste games tof te vinden maar het lijkt er op alsof ze geen toffe nieuwe dingen meer durven te proberen, bijv redfall dat doet toch helemaal niks nieuws? Snap niet dat mensen zo'n game nog interessant vinden waar er al 80 van zijn.
Playstation 5
Waarom zouden alle games tegelijk uit moeten komen? En daarna loopt iedereen dan te zeuren dat er niets uitkomt voor de XBox. Er komt genoeg aan en mensen die niet kunnen wachten gaan maar lekker naar de buurman waar het ook maar mondjesmaat uitkomt. Het moet ook net je smaak maar zijn. Wat nu niet aan bod geweest is kan komende week nog komen of verschijnt wellicht in de tweede helft van 2023. En Goldeneye is niet meer dan een gerucht.
Net Starfield op een 77" OLED gekeken en het ziet er gewoon meer dan goed uit. Laat maar komen die game!
Overwatch is afwachten hoe ze de game gaan financieren en of de game in Nederland uit mag komen. Verder veel zin in Diablo en de nieuwe Forza Motorsport.
En hoezo zou Blizzard geld ruiken na de shitstorm die ze met Immortal hebben? Zou eerder averechts gaan werken dat je €80 voor een game moet betalen en dan doodgegooid wordt met lootboxes. Zo dom zijn ze niet bij Blizzard.
Net Starfield op een 77" OLED gekeken en het ziet er gewoon meer dan goed uit. Laat maar komen die game!
Overwatch is afwachten hoe ze de game gaan financieren en of de game in Nederland uit mag komen. Verder veel zin in Diablo en de nieuwe Forza Motorsport.
Er is meerdere keren door de productieleidster van Diablo 4 aangegeven dat er wel microtransacties in de game komen maar geen microtransacties die invloed hebben op de kracht van je personage. In de trailer vandaag was duidelijk te zien dat je je personages aan kunt passen dus het zal hoogstwaarschijnlijk daar mee te maken hebben. En eventueel wat XP boosts.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:42:
[...]
En je gaat ervanuit dat Diablo 4 hier wel uit komt en niet dat soort fratsen heeft?
Gewoon niet meer hyped worden op deze games van Blizzard. De kans is groot dat ze geld ruiken en gewoon altijd money lootboxes erin gaan gooien vanaf nu, en dat betekend dat ze hier dus weer verboden zijn.
En hoezo zou Blizzard geld ruiken na de shitstorm die ze met Immortal hebben? Zou eerder averechts gaan werken dat je €80 voor een game moet betalen en dan doodgegooid wordt met lootboxes. Zo dom zijn ze niet bij Blizzard.
[ Voor 41% gewijzigd door Lekker Ventje op 12-06-2022 21:54 ]
Met wat vertraging alle trailers even teruggekeken. Titels die mij in ieder geval echt aanspraken: Redfall, High On Life (pratende wapens 😄), Forza Motorsport, Flintlock, Erevan en toch ook Starfield (die Space combat zag er best goed uit en de schaal is wel echt bizar).
In het algemeen hele goeie trailers eigenlijk (die Sea of Thieves trailer deed het wel voor mij, of die Ara trailer was ook dik). Veel gameplay, goed tempo, prima format wat mij betreft. Veel diverse titels sowieso, ongeacht smaak en voorkeur. En Game Pass, tja, daar moeten we het niet meer over hebben hè?
Mis ook nog wel een paar titels, maar die zullen buiten het aankomende jaar vallen.
In het algemeen hele goeie trailers eigenlijk (die Sea of Thieves trailer deed het wel voor mij, of die Ara trailer was ook dik). Veel gameplay, goed tempo, prima format wat mij betreft. Veel diverse titels sowieso, ongeacht smaak en voorkeur. En Game Pass, tja, daar moeten we het niet meer over hebben hè?
Mis ook nog wel een paar titels, maar die zullen buiten het aankomende jaar vallen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Goldeneye is wel vreemd. Echt heel veel hints in die richting. Contraband komt in de herfst las ik, dus die valt er buiten. Die staat bij mij hoog op het verlanglijstje ook.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:45:
Ik had eigenlijk gehoopt om wat te zien van indiana jones en contraband. Had stiekem ook gehoopt dat Goldeneye direct vanavond speelbaar was. Maar niks gezien, is die achievements lek dan nep geweest?
Komt goed.Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:40:
[...]
Zeg dat eens niet, ik wil Diablo 4 toch wel heel erg graag spelen.
😀
— Adam Fletcher (@PezRadar) 12 juni 2022
D4 is coming out as a full price game built strictly for PC/console audiences. The game is huge & there will be tons of content after launch for all players. Paid content is built around optional cosmetic items & eventually full expansions. We will be sharing more info soon!
Als ik zo de comments hier lees over waar mensen enthousiast van worden dan lijkt het er op dat ze goed hebben ingezet op diversiteit van games, ik heb een vriend die helemaal gek werd toen Persona naar Xbox komt en een andere die helemaal blij werd van As Dusk Falls.
Ik bijvoorbeeld werd helemaal warm van A Plague's Tale Requiem omdat ik het eerste deel echt super vet vond maar ik lees daarintegen weer dat andere het maar saai vonden.
Ik bijvoorbeeld werd helemaal warm van A Plague's Tale Requiem omdat ik het eerste deel echt super vet vond maar ik lees daarintegen weer dat andere het maar saai vonden.
[ Voor 11% gewijzigd door Vagax op 12-06-2022 22:16 ]
Wellicht komt die dinsdag nog langsWom schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:08:
[...]
Goldeneye is wel vreemd. Echt heel veel hints in die richting. Contraband komt in de herfst las ik, dus die valt er buiten. Die staat bij mij hoog op het verlanglijstje ook.

Aanstaande dinsdag om 19:00 uur is er een tweede XBox event waar geen nieuwe games aangekondigd worden maar er wordt wel dieper op games van vandaag ingegaan met gameplay daarbij.
Not content with stopping at the Xbox and Bethesda Showcase this week, Microsoft has revealed that a second presentation will follow on June 14.
The company calls it the Xbox Games Extended Showcase, but you won't get any new reveals here that we're not seeing in the main event or Summer Game Fest 2022. Outlined by Xbox Wire(opens in new tab), this second presentation "will share new trailers, take deeper looks at the news from the Xbox & Bethesda Games Showcase and speak with some of your favorite game creators."
Was vorig jaar ook. Meer interviews met ontwikkelaars en inzoomen op bepaalde elementen zag je toen vooral. Maar vorig jaar ook geen nieuwe games oid.Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:17:
[...]
![]()
Aanstaande dinsdag om 19:00 uur is er een tweede XBox event waar geen nieuwe games aangekondigd worden maar er wordt wel dieper op games van vandaag ingegaan met gameplay daarbij.
Not content with stopping at the Xbox and Bethesda Showcase this week, Microsoft has revealed that a second presentation will follow on June 14.
The company calls it the Xbox Games Extended Showcase, but you won't get any new reveals here that we're not seeing in the main event or Summer Game Fest 2022. Outlined by Xbox Wire(opens in new tab), this second presentation "will share new trailers, take deeper looks at the news from the Xbox & Bethesda Games Showcase and speak with some of your favorite game creators."
Je gaat het haast denken. Al verwacht ik het nu niet meer eigenlijk.
Das het mooie van games he, iedereen kan wel iets vinden naar zijn smaak. Zware JRPGS doen het ook niet voor mij, maar de halve wereld zweert er bij. Kunt alleen maar blij zijn dat er keuze is.Vagax schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:14:
Als ik zo de comments hier lees over waar mensen enthousiast van worden dan lijkt het er op dat ze goed hebben ingezet op diversiteit van games, ik heb een vriend die helemaal gek werd toen Persona naar Xbox komt en een andere die helemaal blij werd van As Dusk Falls.
Show zojuist gekeken (in 4K)
Viel tegen, hopelijk gaan we in 2023 wel echt knallen !
Niets waarvan ik zeg “wow” en het lijkt ook wel of de console steeds meer gericht is op kleine kinderen met al die kinderachtige tekenfilms games …
Niets waarvan ik zeg “wow” en het lijkt ook wel of de console steeds meer gericht is op kleine kinderen met al die kinderachtige tekenfilms games …
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat was niet mis zeg, wat een lange zit vol met content.
Blij dat ze lekker de tijd hebben genomen.
Voor iedereen zal er vast wel wat leuks tussen zitten 😊
Diablo 4 en Scorn kijk ik het meest naar uit.
Redfall + Rick & Morty was ik echt verrast van. Ga ik ook wel van genieten.
Starfield lijkt me slaapverwekkend.
Je bedoelt qua graphics? Want op gameplay gebied nu niet echt veel gezien wat gericht is op kinderen?justifire schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:23:
Show zojuist gekeken (in 4K)
@justifire wil meer games als BlasphemousWom schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:31:
[...]
Je bedoelt qua graphics? Want op gameplay gebied nu niet echt veel gezien wat gericht is op kinderen?
Had stiekem trouwens wel een Infinite Campaign DLC aankondiging verwacht.
Hmmz, dan heb je Scorn en verder niet zo veel op dat niveau nee. Al zag een bepaalde special move in Diablo er ook echt smerig uit, soort rollende bloedworst ofzouchiha tijntje schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:32:
[...]
@justifire wil meer games als BlasphemousGore to the max!
Even om te benadrukken, het is een game van Justin Roiland, de bedenker van Rick & Morty, het zal geen Rick & Morty game zijn, het spel heet overigens "High on Life" en ik kijk er ook naar uitPepieNL schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:29:
Dat was niet mis zeg, wat een lange zit vol met content.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ooh verrek je hebt gelijk.Kalder schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:37:
[...]
Even om te benadrukken, het is een game van Justin Roiland, de bedenker van Rick & Morty, het zal geen Rick & Morty game zijn, het spel heet overigens "High on Life" en ik kijk er ook naar uit
Het is zo blijven plakken in die grijze massa.
Anderhalf uur trailers kijken heeft zo z'n prijs 😉
Nah ik heb hem ook gezien inmiddels, best wel een toffe show omdat ze zo content aan het knallen zijn maar onder de streep zit er wel erg weinig voor mij persoonlijk bij ben ik bang.
Voor nu alleen Forza Motorsport en Starfield (wat weer enorme No Mans sky vibes had).
Had toch ook wel wat meer van de vergezichten willen zien.
Voor nu alleen Forza Motorsport en Starfield (wat weer enorme No Mans sky vibes had).
Had toch ook wel wat meer van de vergezichten willen zien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dinsdag was toch deep dive op gepresenteerde dingen?
Importantly, Forza Motorsport will release exclusively on current-gen hardware. That’s to allow Turn 10 to take full advantage of Xbox Series performance, including 4K and real-time ray-tracing within the races themselves.
Dan komt die dinsdag niet.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:02:
[...]
Dinsdag was toch deep dive op gepresenteerde dingen?
Haha. Nee weet t ook niet hoor. Kan me ergens best voorstellen dat ze nog een verassing hebben die er relatief snel op komt.
De show was voor mij een mixed bag helaas en ik had al geen mega hoge verwachtingen. Starfield en Avowed wilde ik graag zien. Maar toch hoopte ik ook op nog meer van Xbox Game Studios zelf, een Hellblade 2.
Toen kwam Sarah Bond in beeld en die verkondigde dat ze de aankomende twaalf maanden gingen coveren en meteen realiseerde ik me dat dit betekende dat Avowed er niet zou zijn. Wtf man!
Ze begonnen tof met Redfall, High on Life lijkt me heel leuk. Hollow Knight Silksong say one GP is nice, geen datum.
Daarna toch een boel dingen die niet heel boeiend waren voor zo'n grote show die Xbox maar één keer per jaar houdt (daarom moet Xbox echt aan een Direct approach gaan denken, vaker kleinere shows per jaar). Voordeel is dat alles op GP komt wat je zag hier, nadeel is dat je geen grote third parties zal zien (afgezien van Koei Tecmo)
En omdat ze alleen de aankomende 12 maanden coveren kregen we dus geen Avowed, geen Hellblade 2, etc, dingen die vooral grafisch je echt doen verbazen. Starfield wist grafisch absoluut te verbazen, prachtig en de nieuwe engine is een feit. De trailer vorig jaar was gewoon ingame.
Echter is die framerate niet best, ouch, hopelijk hebben ze genoeg aan de paar extra maanden om dat te fixen. Was 30fps maar met heel wat stutters. Het schieten zag er ook nogal mwah uit.
Toen kwam Sarah Bond in beeld en die verkondigde dat ze de aankomende twaalf maanden gingen coveren en meteen realiseerde ik me dat dit betekende dat Avowed er niet zou zijn. Wtf man!
Ze begonnen tof met Redfall, High on Life lijkt me heel leuk. Hollow Knight Silksong say one GP is nice, geen datum.
Daarna toch een boel dingen die niet heel boeiend waren voor zo'n grote show die Xbox maar één keer per jaar houdt (daarom moet Xbox echt aan een Direct approach gaan denken, vaker kleinere shows per jaar). Voordeel is dat alles op GP komt wat je zag hier, nadeel is dat je geen grote third parties zal zien (afgezien van Koei Tecmo)
En omdat ze alleen de aankomende 12 maanden coveren kregen we dus geen Avowed, geen Hellblade 2, etc, dingen die vooral grafisch je echt doen verbazen. Starfield wist grafisch absoluut te verbazen, prachtig en de nieuwe engine is een feit. De trailer vorig jaar was gewoon ingame.
Echter is die framerate niet best, ouch, hopelijk hebben ze genoeg aan de paar extra maanden om dat te fixen. Was 30fps maar met heel wat stutters. Het schieten zag er ook nogal mwah uit.
Wellicht ben ik minder kritisch. Maar baseer je dat op de live stream? Ik heb naderhand terug gekeken en toen in 4K en dat zag er een stuk mooier en minder schokkend uit. Maar ik vind Bethesda games altijd een beetje houterig over komen en dat zie ik in Starfield ook weer terug.devilsnight schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:14:
Starfield wist grafisch absoluut te verbazen, prachtig en de nieuwe engine is een feit. De trailer vorig jaar was gewoon ingame.
Uurtje geleden gekeken in 4K. Meteen zodra de player uitstapt en rondkijkt merk ik de stotteringen op en dit gaat eigenlijk de hele tijd zo door. Ik keek via YouTube app op mijn C9 TV. Heb de hele dag RDR2 gespeeld, 30fps en dat is locked 30fps en het viel me hier echt behoorlijk op. Ik herinner me dat de eerste gameplay reveal van Skyrim soepeler was.L23 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:43:
[...]
Wellicht ben ik minder kritisch. Maar baseer je dat op de live stream? Ik heb naderhand terug gekeken en toen in 4K en dat zag er een stuk mooier en minder schokkend uit. Maar ik vind Bethesda games altijd een beetje houterig over komen en dat zie ik in Starfield ook weer terug.
Ik gok dat die raytacing on track helaas wel op 30fps zal draaien? In dat geval is dat wel een no-go. Voor Horizon zou dat nog wel kunnen, maar voor een semi serieuze track racer niet echt.
Net ook weer gekeken in 4k, die planeet kreet zag er beter uit ook die dingen in de verte levert een mooi plaatje op (wordt de gehele planeet gerendered zoals in NMS of startcitizen ? als in kan ik daar naartoe vliegen en landen ?)L23 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:43:
[...]
Wellicht ben ik minder kritisch. Maar baseer je dat op de live stream? Ik heb naderhand terug gekeken en toen in 4K en dat zag er een stuk mooier en minder schokkend uit. Maar ik vind Bethesda games altijd een beetje houterig over komen en dat zie ik in Starfield ook weer terug.
maar die footage met het schieten zag er erg low framerate uit, ook lijken bepaalde effecten te laggen of op lage fps te renderen ( opwaaiende stof/rook bij landen en de bullet tracers)
dus hopelijk krijgen ze dat allemaal netjes op 60fps speelbaar. Wat ik had willen zien is de mogelijkheid om in de ruimte je schip te verlaten het landen op een planeet en de hyperdrive voor lange afstanden.
[ Voor 7% gewijzigd door Palindrome op 13-06-2022 00:05 ]
Avowed was er helaas niet en dat was hier ook een grote teleurstelling bij mij maar ook bij mijn vriendin, die hoopte er nu ook een keer wat meer van te zien.devilsnight schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:14:
De show was voor mij een mixed bag helaas en ik had al geen mega hoge verwachtingen. Starfield en Avowed wilde ik graag zien. Maar toch hoopte ik ook op nog meer van Xbox Game Studios zelf, een Hellblade 2.
Zag op XboxEra een minder fijn bericht erover...G_Dragon schreef op maandag 13 juni 2022 @ 00:11:
[...]
Avowed was er helaas niet en dat was hier ook een grote teleurstelling bij mij maar ook bij mijn vriendin, die hoopte er nu ook een keer wat meer van te zien.
Industrie insider Jason Schreier had gezegd dat de game in 2020 een paar leads is kwijtgeraakt en ook dat de boel een paar keer ge-reboot is.
Dat was 2020,maar toch. Gelukkig hadden we dan wel vorig jaar Jez van Windows Central die de game had gezien en er heel erg te spreken over was.
Xbox had voordat de show begon even moeten laten weten dat ze alleen de aankomende 12 maanden gingen coveren. Dan hadden wij genoeg geweten wat betreft Avowed, Hellblade 2 etc.
Graphics / artstyle inderdaad.Wom schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:31:
[...]
Je bedoelt qua graphics? Want op gameplay gebied nu niet echt veel gezien wat gericht is op kinderen?
Het was ook een prima show, zitten een paar leuke games tussen, maar niets waarvan ik echt zeg “wow dit is nou next gen”
Kijk uit naar de nieuwe Forza, maar ziet het er nu echt zoveel beter uit dan FM7 ? Vind ik van niet.
En dan al die shell shade / fortnite achtige games, neuh, daar heb ik geen Series X voor staan.
Ze hadden het beter de Series Indie kunnen noemen.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 13-06-2022 05:55 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
In beter nieuws :
Soulstice launches September 20 https://t.co/fLPxKIVQ9d pic.twitter.com/jwYIEK2As2
— Gematsu (@gematsu) 12 juni 2022
Zal proberen ze te vindenG_Dragon schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:40:
Als ik morgen tijd heb, word het weer een paar nieuwe topics maken
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De echte highlights van gisteren voor mij waren vooral:
• De Persona serie nu op Xbox 😁
• Forza Horizon 5 Hotwheels
• Diablo 4
• Overwatch 2
• Wo Long
Starfield lijkt mij aan de ene kant overigens geweldig worden maar ik heb mijn ook twijfels nog of het wel zo goed gaat worden of dat het over ambitieus is. Dus die game durf nog niet naar uit te kijken, het is typisch zo'n geval van een game die teleur kan stellen of hét gewoon kan worden... Mijn eerste indruk laat ik nog in het midden.
Forza Horizon HotWheels gaat weer uren van mijn tijd innemen. Deze serie blijft gewoon bijna dagelijks gespeeld worden zonder dat het gaat vervelen.
• De Persona serie nu op Xbox 😁
• Forza Horizon 5 Hotwheels
• Diablo 4
• Overwatch 2
• Wo Long
Starfield lijkt mij aan de ene kant overigens geweldig worden maar ik heb mijn ook twijfels nog of het wel zo goed gaat worden of dat het over ambitieus is. Dus die game durf nog niet naar uit te kijken, het is typisch zo'n geval van een game die teleur kan stellen of hét gewoon kan worden... Mijn eerste indruk laat ik nog in het midden.
Forza Horizon HotWheels gaat weer uren van mijn tijd innemen. Deze serie blijft gewoon bijna dagelijks gespeeld worden zonder dat het gaat vervelen.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |