WOLONG... oftewel Nioh voor Xbox!
75 minutes in... 20 minutes to go... en we zijn nog altijd lekker aan het VIBEN!!!
Phil gaat ook steeds meer Chinees kijken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Laatste kwartier is neem ik aan starfield?sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:15:
75 minutes in... 20 minutes to go... en we zijn nog altijd lekker aan het VIBEN!!!
Eerst P4 Golden, nu Persona 5... het krijgt de Yakuza treatment... alle games naar Xbox
En nog steeds geen goede verhalende single player game voor de Xbox. Juist datgene waar de concurrent zo goed op scoort en er zoveel van heeft. Jammer…
YESSSSSS
P3, P4 Golden en P5R... alle director's cuts!
P3, P4 Golden en P5R... alle director's cuts!
XBox is on steroïds😀
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lol.
At least we know why the show was 95 minutes. The extra 5 minutes for all those "Day one on gamepass" slides 😏 #XboxBethesda #SummerGameFest
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) 12 juni 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oh ja :”). Maar ik moet dan nog wel mezelf herinneren om het te kopen in de sale voordat ze het weer uit de store halen. Ik had echt net een paar racejes in 7 gedaan
Damn ok... Ik moet mijn baan maar opzeggen en mezelf op laten sluiten met een Xbox of zo, anders weet ik niet hoe ik al die games ooit ga spelen...
Gamertag: FinrazielNL
Hier heb ik wel zin in, deel 1 was zo super, kijk al uit naar dit 2de deel.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wait what? Am I dreaming?
Kojima?
Kojima?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarom zouden ze die concurrentie nog aan gaan? Mensen die vooral die games willen kopen gewoon die console. Dit zijn andere games voor blijkbaar een andere doelgroep.Roodaap schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:17:
En nog steeds geen goede verhalende single player game voor de Xbox. Juist datgene waar de concurrent zo goed op scoort en er zoveel van heeft. Jammer…
Persona! Wel wat ouder maar absoluut fantastische single player games.Roodaap schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:17:
We krijgen nog een extended look van Starfield!!!
Had zo iets al op Twitter voorbij zien komen van de week, dat Kojima iets met Xbox samen het maken was.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Helaas geen Fable het komende jaar.
Starfield!!
Holy moly, goed sfeertje!!
Holy moly, goed sfeertje!!
[ Voor 56% gewijzigd door BigF25 op 12-06-2022 20:23 ]
P3R5ON4
— Elesnicho (@elesnicho) 12 juni 2022
Dit is trouwens een account om in de gaten te houden. Heeft alles goed gehad tot nu toe.
Nogmaals… heb je een bron of roep je maar wat? De goedkeuringen en overname moet nog daadwerkelijk plaats vinden.sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:13:
[...]
Alle Microsoft en Bethesda 1st party published games komen Day One op Game Pass. Dus ook Diablo en alle andere Blizzard en Activision games NADAT de overname is goedgekeurd door de autoriteiten. Als ze uitzonderingen gaan maken dan valt het hele Game Pass concept in elkaar (wat me geen goede strategie lijkt).
Succes iedereen! Hier heb je de gameplay
Hij zegt toch duidelijk dat ze pas op GamePass komen nadat de overname is goedgekeurd. Goed lezen.Tux3.14 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:22:
[...]
Nogmaals… heb je een bron of roep je maar wat? De goedkeuringen en overname moet nog daadwerkelijk plaats vinden.

Dit is hoe het werkt op dit moment. En ik schrijf toch NADAT de overname rond is. Dus ja, tenzij Microsoft hun hele beleid omgaat, komen alle Activision Blizzard games Day One naar Game Pass NA de overname.Tux3.14 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:22:
[...]
Nogmaals… heb je een bron of roep je maar wat? De goedkeuringen en overname moet nog daadwerkelijk plaats vinden.
Heb je ook de eerdere posts gelezen?TheVMaster schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:23:
[...]
Hij zegt toch duidelijk dat ze pas op GamePass komen nadat de overname is goedgekeurd. Goed lezen.
Dit lijkt net no mans sky.
Dit is precies no mans sky wtf
Dit is precies no mans sky wtf
[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2022 20:24 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
30 fps zo te zien
. Hopelijk wel 60 bij launch, anders wordt de aankoop van een PC wat vervroegd hier
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2022 20:24 ]
Zeker, die waren net zo duidelijk.
Gaat vast een geweldige game worden maar vind dit er nog niet bijster interessant uitzien.
Je kan wel zien dat Starfield al bijna klaar is.

Zometeen maar in 4K kijken.
Mwah, ik zou afwachten. Vind de Youtube stream sowieso niet echt van de hoogste kwaliteit, ondanks hoge resoluties
Verwijderd
De stream is 60 fps en de gameplay dropped 100% onder de 30 fps hier. Betwijfel of dit een 60 fps game wordt op de Series X. Vermoed van niet.Tux3.14 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:25:
[...]
Mwah, ik zou afwachten. Vind de Youtube stream sowieso niet echt van de hoogste kwaliteit, ondanks hoge resoluties
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2022 20:27 ]
Ik vind dit er absoluut geweldig uitzien eigenlijk, nu begin ik echt hyped te worden voor deze game
Oefff had het ook gelooft als dit last gen was...
Het is geen pure fps/action game. 30fps is toch ok dan.
Toch altijd met fallout etc?v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:27:
Oefff had het ook gelooft als dit last gen was...
Ook pc.juiced01 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:27:
Is dit Xbox only, of ook pc?
Verwijderd
Nee, niet voor een first person game. En dit dropped richting de 20 fps.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:27:
Xbox en pc.juiced01 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:27:
Ik snap niet dat jullie allemaal verbaasd zijn... Bethesda, Fallout-franchise en het team van Todd Howard staan nou niet echt bekend om hun kwaliteitswerk maar meer om hun houterige engine en janky animatie. Dit past daar aardig in, en het is met een reden uitgesteld.
Dit is ook nog een cross-gen game volgens mij dus dat is sowieso al geen goede voorbode.
Dit is ook nog een cross-gen game volgens mij dus dat is sowieso al geen goede voorbode.
Verwijderd
Gelukkig ook PC, dat gaat vermoedelijk duidelijk de beste ervaring worden. Grafisch ziet het er prima uit op de framerate na.juiced01 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:27:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2022 20:29 ]
Liever geen first person games in 30fps meer.giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:27:
Tja had van een 2023 game wel iets meer verwacht eigenlijk. Maar blijft bethesda idd..
Dit dus... Todd Howard + Creation Engine + Cross-gen titel.
Ziet er niet super uit, had er meer van verwacht door al dat hype
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er zal ongetwijfeld een Performance mode zijn, met nog mindere visuals als compromise.Timothy3000 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:28:
[...]
Liever geen first person games in 30fps meer.
Wat je het best kan doen met deze game is je interne release date op begin 2024 zetten. Dan speel je de game met 90% minder bugs en vaak veel betere performance.
Precies. Ik kijk hiernaar in gedachten houdend dat dit de volgende Bethesda rpg is. Nee de graphics zijn niet geweldig, maar de mogelijkheden en werelden die ik al zie, in een game a la fallout, dat is waar ik enthousiast van wordt.sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:28:
Ik snap niet dat jullie allemaal verbaasd zijn... Bethesda, Fallout-franchise en het team van Todd Howard staan nou niet echt bekend om hun kwaliteitswerk maar meer om hun houterige engine en janky animatie. Dit past daar aardig in, en het is met een reden uitgesteld.
Als dit op een series x ia en hij cross gen is, hoe gaat x1 eruit zien dan

No Man's Falloutrim. Gaaf, origineel ook.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Als het een vette game is, who cares?v8power67 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:30:
Als dit op een series x ia en hij cross gen is, hoe gaat x1 eruit zien dan
Ja dat dus, dat is precies wat ik wilsohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:29:
Deze titel is gewoon "Fallout in space". Met die framing is dit geheel volgens verwachting.
Dit is in mijn optiek een goede titel voor een Xbox Series Pro pleidooi!
Ik heb altijd van Fallout genoten en ik denk dat Starfield me ook wel gaat bevallen. Grafisch niet bijzonder indrukwekkend, maar dat vind ik overigens van heel veel games die vanavond zijn getoond.
Kan aan mij liggen maar ziet er verder naast de graphics ook echt niet bijzonder uit. Maar heb al rijd geen bethesda meer gespeeld. Laatste was skyrim.
Plus vind het soms veelste op no mans sky lijken.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2022 20:32 ]
Eindelijk gaan we eens meer richting Xbox zien, vriend van mij begon al te twijfelen of ik wel een goede keuze had gemaakt om na jaren Playstation nu Xbox als nieuwe main systeem te pakken.
Series Pro? Die XSX is er pas net en nog steeds amper verkrijgbaar!sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:32:
[ Voor 56% gewijzigd door Timothy3000 op 12-06-2022 20:33 ]
Verwijderd
Grafisch niet zo goed? Waar hebben jullie het over, het is alleen de framerate is echt ondermaats is. De rest is gewoon zoals een openworld game er tegenwoordig uitziet.
Maar tot juni 2023 is er dan niet heel veel wat uit die Ms studios komt? Wat doen al die 1000en mensen?
Weet niet waar jullie naar kijken maar nog nooit heeft een bethesda game er beter en dynamischer uit gezien..
Echt wel zoveel mooier dan dat houterige oude fallout
Echt wel zoveel mooier dan dat houterige oude fallout
Hoeveel mensen denk jij dat er aan 1 game werken en hoeveel werk dat is?giantgiantus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:32:
Maar tot juni 2023 is er dan niet heel veel wat uit die Ms studios komt? Wat doen al die 1000en mensen?
Horizon?Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:32:
Grafisch niet zo goed? Waar hebben jullie het over, het is alleen de framerate is echt ondermaats is. De rest is gewoon zoals een openworld game er tegenwoordig uitziet.
Dus No Mans Sky + Fallout + Elite Dangerous mash up na die laatste comments.
Ok al die verschillende planeten hoop ik dan wel dat het een beetje interessant wordt en niet gewoon procedureel gegenereerde rotsbal #253
Hoewel ik twijfels heb bij hoe “klaar” deze game gaat zijn lijkt hij mij wel heel cool!
Laat dat nog maar even weg, we hebben nu nog niet eens de volledige kracht gezien, nu al een Pro / Ultra of wat dan ook zou niet goed aanslaan.sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:32:
De scope is echt enorm, de mogelijkheden ook en dat is nou net waar ik me een beetje zorgen om maak. Voelt meer als even afwachten voor het kopen want dit kan net zo goed maanden nodig hebben net als Fallout 76 voor het speelbaar is.
Ik vind Starfield er prima uit zien. Maar Elder Scrolls/Fallout games zagen er nooit het mooist uit, maar hadden voor hun tijd wel hele grote werelden en uitgebreide gameplay. Als dat bij Starfield ook weer het geval is dan kijk ik er naar uit.
Ja en minder shiny textured surfaces die gerenderd hoeven te worden.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:34:
[...]
Vind dat er niet zoveel beter uitzien, en qua schaal iig wat kleiner.
En anders wordt dit gewoon een game voor een dikke PC rig met een 3090TI!
Als ik terugdenk aan de filmpjes van Internet Historian over zowel No Man's Sky als Fallout 76, kan ik niet wachten tot de release. Dat wordt vast spektakel :W
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Die werelden zien er best vet uit.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Eerst alles maar eens in 4K kwaliteit kijken voordat we oordelen. En wellicht nog meer gameplay op de 14e in de 2e show.
Gelukkig is kopen dankzij Gamepass niet nodig.Kenny_026 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:35:
De scope is echt enorm, de mogelijkheden ook en dat is nou net waar ik me een beetje zorgen om maak. Voelt meer als even afwachten voor het kopen want dit kan net zo goed maanden nodig hebben net als Fallout 76 voor het speelbaar is.
Denk dat deze show hele goede PR voor Microsoft gaat opleveren!
Was dit het...
Aantal leuke games maar toch een tikkie underwhelming imo. Ligt vermoedelijk aan mijn eigen te hoge verwachtingen.
[ Voor 33% gewijzigd door Timothy3000 op 12-06-2022 20:38 ]
Nee ik koop de game gewoon straks.Timothy3000 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:36:
[...]
Gelukkig is kopen dankzij Gamepass niet nodig.
Ik ga morgen nog eens effe rustig naar de 4k stream kijken.
Dat denk ik eigenlijk niet. Zelf wel veel gezien wat me leuk lijkt, maar heel weinig wat het grote publiek trekt?sohus schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:37:
Denk dat deze show hele goede PR voor Microsoft gaat opleveren!
Fuck me, Starfield ... Wow!
En iemand de exacte datum voor Diablo IV? Binnen nu en 12 maanden is sowieso nice.
En iemand de exacte datum voor Diablo IV? Binnen nu en 12 maanden is sowieso nice.
Heb me uitstekend vermaakt. Nu eerst FM, Diablo en Starfirld in 4K terug kijken.
Diablo rond maart is de verwachting.
Diablo rond maart is de verwachting.
[ Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 12-06-2022 20:39 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |