Het klinkt saai, maar het is een kwestie van trial and error.
Het leren van de movesets is het belangrijkste om een A-rank te krijgen. Hoe vaker je een level speelt hoe makkelijker het zal gaan. Als je een beetje een platform ervaring hebt helpt dat ook. En een elite controller is ook handig vanwege de backpaddles. Mocht je die niet hebben zou ik je aanraden om het schieten aan een van de triggers te koppelen. Dan heb je je duim vrij voor springen en dodgen.
Verder even goed kijken naar de zaken die je in de store koopt. Sommige abilities zijn wel handig. Zoals een extra Health of juist een Dash move waarmee je door vijanden kan dashed. Elk level heeft zijn eigen “beste” setup aan wapens en abilities. Zo is het soms beter om je te focussen op het ontwijken van aanvallen en heb je meer aan het wapen die automatisch de vijand “volgt”. Sommige vijanden staan echter vaak dichtbij waardoor het verstandig kan zijn om een sterk wapen maar met korte range te kiezen.
Daarnaast is zoals @
Exactor it aangeeft belangrijk om te beseffen dat een hogere rank afhankelijk is van een aantal zaken.
-Hoeveel Health je over hebt.
-De tijd die je er over hebt gedaan.
-De succesvolle parries in de loop van het gevecht (elke stage heeft vaak een unieke parry mogelijkheid)
-Het gebruik van je “Ultimates”. Normaliter moet je 1 keer je Ultimate gebruiken (5 volledige kaartjes die knipperen linksonder) en 1 keer je special move (1 volledig kaartje linksonder)
-En als laatste difficulty. Op regular is A+ het maximaal haalbare. Op expert is S het hoogste.
Succes

en geef niet op, want ook al duurt het wellicht wat lang, uiteindelijk haal je ze vast! En het gevoel om een boss na een lange tijd en frustratie eindelijk te halen is vind ik zelf altijd erg gaaf. Daarom vind ik games als Cuphead en Trials echt zo gaaf om te doen. Ondanks de vele walking simulators die ik speel volgens sommigen houd ik het meest van games die me uitdagen op het gebied van gameplay. Of dat nu games zijn zoals Cuphead of games zoals Halo Infinite. Proberen om gewoon steeds beter en beter te worden. Verhalen kijk ik wel op Netflix en Prime.
@
Raem Klopt, ik heb die cursed relic net unlocked. Je hebt dan maar 1 hp en iedere keer als je je schiet knop los laat wissel je van wapen… grappig gedaan maar wel lastig

Gisteren die “berg boss” met die klote kabouters op S-rank gekregen. Die ability van ms. Chalice voor een extra hit die je mag krijgen is dan wel erg fijn.
Edit: Achievements zijn binnen. Nu nog ff kijken of ik alle levels wil verbeteren. Maar dat weet ik nog niet
[
Voor 11% gewijzigd door
uchiha tijntje op 02-07-2022 16:29
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.