Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:25
Zojuist Cuphead ook maar eens gekocht. Had hem al jaren op het oog, maar de moeilijkheidsgraad hield mij tegen.

Niks gelogen, de game is moeilijk!
Heb wel mijn schieten naar de linker trigger verplaatst in plaats van X, zodat ik mijn rechter duim vrij heb voor springen, dodge en de speciale “gun”.

Tot nog toe geen spijt van de aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:49
Kan iemand mij helpen met die laatst missie van a plagues tale dat je achter zo'n kar moet lopen en dat je iedereen met zo'n steen naar de kop moet gooien. Meerdere how to's bekeken maar het lukt me niet. Vrienden van mij ook niet.

Misschien iemand in de buurt van Uden die het bij mij thuis wil proberen. Wil echt weten wat er met Hugo gebeurd.

Super frustrerend!!

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Voordat de controllers straks niet meer leverbaar zijn heeft mijn vriendin nog even snel bij Xbox Design Labs een nieuwe controller besteld en binnen een week kwam die al binnen! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o90AGgPgaXlJ9omzqIA8rLWTkX4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b8BugzvAcVQr9SoVGrbdpYjA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7aGFT1I1lmulvZU0bxA77t4nqMM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BBfWP3wH5GWWQ1mNdOUr9iDf.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:26

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

deryck schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:05:
Kan iemand mij helpen met die laatst missie van a plagues tale dat je achter zo'n kar moet lopen en dat je iedereen met zo'n steen naar de kop moet gooien. Meerdere how to's bekeken maar het lukt me niet. Vrienden van mij ook niet.

Misschien iemand in de buurt van Uden die het bij mij thuis wil proberen. Wil echt weten wat er met Hugo gebeurd.

Super frustrerend!!
Bedoel je die ene waar Rodric de cart duwt en er boogschutters op de muren staan? Is al even geleden, maar je moet achter die kar blijven. Halverwege ga je een stukje naar beneden en dan komen er wat guards op je af. Daarna komen er van de andere kant guards. Als die dood zijn hoef je je geen zorgen te maken om die boogschutters op de muren, want die gaan dan weg. Dan richting het hek lopen voor een cutscene.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:39:
Voordat de controllers straks niet meer leverbaar zijn heeft mijn vriendin nog even snel bij Xbox Design Labs een nieuwe controller besteld en binnen een week kwam die al binnen! :D

[Afbeelding][Afbeelding]
Nice

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe this week

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond even die nieuwe game "Gang Beasts" gespeeld met mijn vriendin, je lachspieren worden er zeker flink mee getrained :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Na de refund in 2020 nu dan toch overstag gegaan voor Cyberpunk met 50% off.
Eerste uren waren nog steeds ruk, maar zodra je in act 2 komt is het toch echt wel een hele vette game.
Zwevende auto’s en glitchende menigte zijn ondertussen opgelost :)
‘s Avonds tijdens een regenbui met al dat neonlicht door de stoomwolken heen zijn de graphics echt om te smullen !
Het schietgedeelte vind ik wat minder, daarin is RAGE nog steeds heer en meester, maar gelukkig zit er prima melee in dit spel.
Een schitterende showcase voor de Series X :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMfAggDlvh1GffuY_m_J7UAyUjU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7uqXBHV55Swj3pv2vJqVJmSX.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 02-07-2022 09:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:59
deryck schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:05:

Super frustrerend!!
Inderdaad een frustrerend stuk, heb daar het langst vastgezeten uiteindelijk. Inderdaad zoals @Belindo zegt links van die kar blijven lopen en de vijanden stuk voor stuk een steen naartoe slingeren. Het is in mijn ervaring vooral onthouden waar en hoeveel guards er komen en daar op timen. En zorgen dat je zo kort mogelijk bezig bent met je steen slingeren. Ik hield die knoppen vaak nog te lang ingedrukt. Je hebt uiteindelijk voldoende tijd dus je hoeft niet te haasten en ver vooruit te lopen, tot je op de andere kant moet focussen. Je krijgt dacht ik eerst drie guards van de ene kant en dan vier van andere kant.

XSX: legianb

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 1 Achievement te gaan in cuphead. Die komt dit weekend nog wel denk ik.

Echt een belachelijk lage prijs voor deze dlc. 8 euro. Mag als voorbeeld dienen voor hoe developers / publishers met hun games om gaan. Niet rushen, uitbrengen wanneer het klaar is en een uitstekende game nog beter maken.

Hetzelfde geldt trouwens voor games als Loneley Mountains Downhill en Human Fall Flat. Zag vandaag weer dat er nieuwe content uit was gekomen. Echt waanzinnig goede support over de jaren heen.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-07-2022 02:02 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@uchiha tijntje nog tips voor Cuphead? Ik kom momenteel niet hoger dan B- bij “simpele” boss fights zoals de blauwe stuiterbal in het begin :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:38
PdeBie schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:11:
@uchiha tijntje nog tips voor Cuphead? Ik kom momenteel niet hoger dan B- bij “simpele” boss fights zoals de blauwe stuiterbal in het begin :p
Ik ben niet @uchiha tijntje maar ik heb wel in de base game alle bosses op A gehaald. Het gaat om hoe vaak je gehit wordt (volgens mij mag je 1 of 2 keer geraakt worden), hoe snel je de boss doodmaakt (onder 2,5 minuut) en je moet 5 parries maken tijdens het gevecht. Er zit wel wat speling in. Als je niet geraakt wordt mag je er iets langer overdoen etc. Ik begin morgen pas aan de dlc en moet in de base game nog een keer alle bosses in expert doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:57
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:28:
@Raem Heb alle bosses op A. S rank is me nog te gortig. Ga nu die secret bosses doen en die kasteel bosses :)
Ik heb ze nu ook allemaal op A rank. :) Had gelezen dat als je alle overige content en hidden trophies hebt gedaan, je een relic krijgt die double damage doet. Ik wacht nog even tot ik die heb voordat ik S rank ga proberen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:11:
Het klinkt saai, maar het is een kwestie van trial and error. :)

Het leren van de movesets is het belangrijkste om een A-rank te krijgen. Hoe vaker je een level speelt hoe makkelijker het zal gaan. Als je een beetje een platform ervaring hebt helpt dat ook. En een elite controller is ook handig vanwege de backpaddles. Mocht je die niet hebben zou ik je aanraden om het schieten aan een van de triggers te koppelen. Dan heb je je duim vrij voor springen en dodgen.

Verder even goed kijken naar de zaken die je in de store koopt. Sommige abilities zijn wel handig. Zoals een extra Health of juist een Dash move waarmee je door vijanden kan dashed. Elk level heeft zijn eigen “beste” setup aan wapens en abilities. Zo is het soms beter om je te focussen op het ontwijken van aanvallen en heb je meer aan het wapen die automatisch de vijand “volgt”. Sommige vijanden staan echter vaak dichtbij waardoor het verstandig kan zijn om een sterk wapen maar met korte range te kiezen.

Daarnaast is zoals @Exactor it aangeeft belangrijk om te beseffen dat een hogere rank afhankelijk is van een aantal zaken.
-Hoeveel Health je over hebt.
-De tijd die je er over hebt gedaan.
-De succesvolle parries in de loop van het gevecht (elke stage heeft vaak een unieke parry mogelijkheid)
-Het gebruik van je “Ultimates”. Normaliter moet je 1 keer je Ultimate gebruiken (5 volledige kaartjes die knipperen linksonder) en 1 keer je special move (1 volledig kaartje linksonder)
-En als laatste difficulty. Op regular is A+ het maximaal haalbare. Op expert is S het hoogste.

Succes :) en geef niet op, want ook al duurt het wellicht wat lang, uiteindelijk haal je ze vast! En het gevoel om een boss na een lange tijd en frustratie eindelijk te halen is vind ik zelf altijd erg gaaf. Daarom vind ik games als Cuphead en Trials echt zo gaaf om te doen. Ondanks de vele walking simulators die ik speel volgens sommigen houd ik het meest van games die me uitdagen op het gebied van gameplay. Of dat nu games zijn zoals Cuphead of games zoals Halo Infinite. Proberen om gewoon steeds beter en beter te worden. Verhalen kijk ik wel op Netflix en Prime. :P

@Raem Klopt, ik heb die cursed relic net unlocked. Je hebt dan maar 1 hp en iedere keer als je je schiet knop los laat wissel je van wapen… grappig gedaan maar wel lastig :) Gisteren die “berg boss” met die klote kabouters op S-rank gekregen. Die ability van ms. Chalice voor een extra hit die je mag krijgen is dan wel erg fijn.

Edit: Achievements zijn binnen. Nu nog ff kijken of ik alle levels wil verbeteren. Maar dat weet ik nog niet :P

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-07-2022 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:12:
[...]

Kan het zijn dat je poorten niet goed zijn geforward (meestal kun je bij Halo ook een test doen voor wat betreft je NAT type of zie je daar een melding van)? Iets veranderd aan je settings in huis?
Hard reset doen van de XSX?
Hele internet reset, en toen stond mijn NAT Type op Strikt, dat opnieuw laten instellen en stond die weer op open, volgens de Microsoft website zou dat perfect zijn. Aangezien de Playstation het wel doet, kan het zijn dat er door de resente snelheid verhoging van Ziggo misschien in het modem een poort uit staat die Xbox nodig heeft. Heb Dinsdag toch vrij, ga dan eerst met Microsoft bellen om te kijken om welke poort dat zou kunnen gaan, en ga dan met Ziggo contact opnemen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Linksquest schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:19:
[...]

Hele internet reset, en toen stond mijn NAT Type op Strikt, dat opnieuw laten instellen en stond die weer op open, volgens de Microsoft website zou dat perfect zijn. Aangezien de Playstation het wel doet, kan het zijn dat er door de resente snelheid verhoging van Ziggo misschien in het modem een poort uit staat die Xbox nodig heeft. Heb Dinsdag toch vrij, ga dan eerst met Microsoft bellen om te kijken om welke poort dat zou kunnen gaan, en ga dan met Ziggo contact opnemen. Ik houd jullie op de hoogte.
Je hoeft niet perse te bellen. :)

https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live

Stap1: upnp inschakelen op je modem. Mac adres wegmieteren. Xbox restarten. Checken of het opgelost is.
Stap2: upnp uitschakelen. Poortjes forwarden, Mac adres wegmieteren in netwerkinstellingen en xbox restarten.

Dat is in ieder geval wat ik zou doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 02-07-2022 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:22:
[...]

Je hoeft niet perse te bellen. :)

https://support.xbox.com/...work-ports-used-xbox-live

Stap1: upnp inschakelen op je modem. Mac adres wegmieteren. Xbox restarten. Checken of het opgelost is.
Stap2: upnp uitschakelen. Poortjes forwarden, Mac adres wegmieteren in netwerkinstellingen en xbox restarten.

Dat is in ieder geval wat ik zou doen.
Moet ik even kijken hoe ik het Ziggo modem kom, en waarschijnlijk ook de Ziggo Powerline die ook eigen instellingen heeft. Maar bedankt voor de tip.

Maar blijf het raar vinden dat alles, maar ook alles het de Xbox het doet, alleen een online spelletje joinen niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Linksquest op 02-07-2022 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eurogamer had in Mei een artikel over Party Animals.
However, the game is “still in development and the target release date is hopefully within 2022, with possible delays due to quality and compliance approvals. What I want players to know is that I want the game to be released as soon as possible (after all, this is the only source of income for the game studio), but quality is still the first priority.”

In part, that’s because three times as many people are now directly involved in making the game. As such, “when the number of people reached a certain size, communication and process problems led to a significant decrease in efficiency”. The post describes this as “production hell”, comparing to CDPR and Rockstar.

In addition, the lockdown in Shanghai - where the studio is based - has had a major impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Linksquest schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:33:
[...]

Moet ik even kijken hoe ik het Ziggo modem kom, en waarschijnlijk ook de Ziggo Powerline die ook eigen instellingen heeft. Maar bedankt voor de tip.

Maar blijf het raar vinden dat alles, maar ook alles het de Xbox het doet, alleen een online spelletje joinen niet.
Is je gold/ultimate up to date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:23:
[...]

Is je gold/ultimate up to date?
Jazeker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmOiggdWjS-9AxVECKnIFj2Sqgc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sdFNWubCnUdBeb2Mu851Tq2T.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Was ff een check op het alle simpelste probleem. :) Pro tip: als je powerline adapter of WiFi versterker ook maar iets te zeggen heeft in je netwerk hebben de robots en ai's gewonnen. Dat zijn stomme apparaten die niks zeggen over hoe je netwerk werkt. Check portforward.com voor hoe je je modem moet instellen en mijn.ziggo voor je inloggegevens en dan komt het wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Lol! Grappige bug in FH5 zojuist. Ik wilde mijn auto in een volle drift op de foto zetten. Dus Photo mode aan….. zie ik geen auto. Wtf.

Blijkt de auto die te rollen/glijden in Photo mode.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxHHL6g29ZVsb6fmmBaZzzw6s6A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p4dLI1sJNJjVYJtxZVuIJnAe.png?f=fotoalbum_large

@uchiha tijntje Ik ben ook klaar. :) Heb me goed vermaakt met de DLC! En dat voor die paar euro. Ook weer wat bosses uit de main game gedaan. 1 S rank voor de trophy was prima, de rest laat ik wel voor wat het is. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mooi hoor al die Japanse games naar Xbox. Ben zelf nu bezig met AI.

En dit komt ook naar Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje, is niet voor mij maar voor een collega, hij heeft de Xbox van zijn broer gekregen en deze doet er niks meer mee. Hij heeft verschillende digitale aankopen gedaan en nu wilt mijn collega zeg maar dat account overnemen, echter heeft zijn broer verschillende activiteiten op zijn Microsoft account, is het mogelijk om alleen van Xbox het mail adres te vervangen, dus dat hij zeg maar los gekoppeld word van het huidige Microsoft accout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:20
@Linksquest Nee helaas niet mogelijk, voor zover ik weet na contact met ms een jaar geleden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:01
Linksquest schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:07:
Vraagje, is niet voor mij maar voor een collega, hij heeft de Xbox van zijn broer gekregen en deze doet er niks meer mee. Hij heeft verschillende digitale aankopen gedaan en nu wilt mijn collega zeg maar dat account overnemen, echter heeft zijn broer verschillende activiteiten op zijn Microsoft account, is het mogelijk om alleen van Xbox het mail adres te vervangen, dus dat hij zeg maar los gekoppeld word van het huidige Microsoft accout.
Als het niet kan, de Xbox als home console zetten op zijn account. Dan kun je met jou eigen account al zijn aangeschafte games spelen.
Tegen de tijd dat je die games beu bent kun je altijd zijn account eraf gooien :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:20:
[...]

Als het niet kan, de Xbox als home console zetten op zijn account. Dan kun je met jou eigen account al zijn aangeschafte games spelen.
Tegen de tijd dat je die games beu bent kun je altijd zijn account eraf gooien :)
Dat had ik hem inderdaad ook al voorgeslagen, en wist het antwoord ook eigenlijk al voor 99,9%, maar dacht vraag het eens, wie weet heb ik iets over het hoofd gezien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Powder Toastman schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:27:
Iemand bekend met de game Route 96?
Lijkt mij wel een game in die in mijn straatje past, die slow paced games trek ik prima, vond Firewatch, Last Stop, Lake etc. ook fijn om te spelen.
Hij is nu in de sale, maar zul je altijd zien als ik hem nu aanschaf, zit hij volgende maand in GPU.
Ik speel Road 96 momenteel. Ben denk ik iets over de helft. Tot nu toe vind ik hem erg goed. Het verhaal wordt op een aardige manier verteld, er zit humor en af en toe een verrassing qua verhaal en gameplay. Lekker relaxed sfeertje verder. De graphics zijn nogal matig maar dat vind ik niet heel bezwaarlijk omdat de rest gewoon erg goed is. Eén van de leukere walking sims die ik heb gespeeld (ergens tussen Edith finch (absolute klasse) en Firewatch (goed genoeg om uit te spelen) in wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga binnenkort op vakantie en ben op zoek naar wat grafisch simpele en niet al te zware games die ik in wat verloren uurtjes op mijn jaren oude surface pro kan spelen. Zo heb ik er games als Children of Morta en Turnip Boy op gespeeld.

Iemand nog aanraders? Play anywhere titels zijn het beste zodat ik ze mogelijk ook verder kan spelen op de Xbox als ik terug ben. :)

Zal in ieder geval morgen kijken of Road 96 beetje werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-07-2022 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:53:
Ik ga binnenkort op vakantie en ben op zoek naar wat grafisch simpele en niet al te zware games die ik in wat verloren uurtjes op mijn jaren oude surface pro kan spelen. Zo heb ik er games als Children of Morta en Turnip Boy op gespeeld.

Iemand nog aanraders? Play anywhere titels zijn het beste zodat ik ze mogelijk ook verder kan spelen op de Xbox als ik terug ben. :)

Slay the Spire en Monster Train! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:55
Exactor it schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Ik speel Road 96 momenteel. Ben denk ik iets over de helft. Tot nu toe vind ik hem erg goed. Het verhaal wordt op een aardige manier verteld, er zit humor en af en toe een verrassing qua verhaal en gameplay. Lekker relaxed sfeertje verder. De graphics zijn nogal matig maar dat vind ik niet heel bezwaarlijk omdat de rest gewoon erg goed is. Eén van de leukere walking sims die ik heb gespeeld (ergens tussen Edith finch (absolute klasse) en Firewatch (goed genoeg om uit te spelen) in wat mij betreft.
Heb hem ook maar aangeschaft en heb een stuk gespeeld. Leuke game, maar moet wel wennen aan de interface, is echt voor muis bedoeld, is met controller niet echt optimaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Powder Toastman schreef op zondag 3 juli 2022 @ 23:01:
[...]

Heb hem ook maar aangeschaft en heb een stuk gespeeld. Leuke game, maar moet wel wennen aan de interface, is echt voor muis bedoeld, is met controller niet echt optimaal...
Met linker stick de woorden kiezen is echt even wennen ja. Verder hoef je niet zoveel te klikken/bewegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Exactor it schreef op zondag 3 juli 2022 @ 23:06:
[...]

Met linker stick de woorden kiezen is echt even wennen ja. Verder hoef je niet zoveel te klikken/bewegen toch?
Ja, is wel goed te doen, maar ze hadden de interface voor de console mijns inziens vrij eenvoudig kunnen aanpassen. Maar verder tot nu toe fijne game hoor. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Curse of the Dead Gods, Unruly Heroes.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 13:28
Vraagje omdat ik momenteel in bezit ben van een playseat met stuur zou ik ook graag wat leuke games hiervoor willen aanschaffen ik heb F1 2022 inmiddels al maar kijk ook nog naar Forza Motorsport 7 maar deze is eigenlijk nergens echt voor een normale prijs te krijgen zijn er nog aanbevelingen voor een race game?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
michaeltjeh1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 07:22:
Vraagje omdat ik momenteel in bezit ben van een playseat met stuur zou ik ook graag wat leuke games hiervoor willen aanschaffen ik heb F1 2022 inmiddels al maar kijk ook nog naar Forza Motorsport 7 maar deze is eigenlijk nergens echt voor een normale prijs te krijgen zijn er nog aanbevelingen voor een race game?
Assetto Corsa Competizione. Forza Horizon 5.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
michaeltjeh1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 07:22:
https://www.allkeyshop.co...-one-code-compare-prices/

En ACC inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 09:55
PdeBie schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:16:
Lol! Grappige bug in FH5 zojuist. Ik wilde mijn auto in een volle drift op de foto zetten. Dus Photo mode aan….. zie ik geen auto. Wtf.

Blijkt de auto die te rollen/glijden in Photo mode.
Xbox Series toevallig? Dit heb ik ook al een paar keer gehad nadat de game vanuit Quick Resume is opgestart.

Vandaar dat ik tegenwoordig FH5 na iedere speelsessie maar volledig afsluit.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik speel altijd monster train op mijn bescheiden laptopje wanneer we op reis zijn en mijn vrouw met vrouwenzaken in de badkamer bezig is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Dank jullie voor de tips. :)

Helaas heb ik een aversie met alles wat met kaartspellen en RNG te maken heeft. Mijn aversie heeft helemaal niets te maken met mijn gebrek aan skills of inzicht voor dat soort games... Totaal niet! :P

Zo ook eens even speuren in Gamepass for PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikel64 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:23:
[...]

Xbox Series toevallig? Dit heb ik ook al een paar keer gehad nadat de game vanuit Quick Resume is opgestart.

Vandaar dat ik tegenwoordig FH5 na iedere speelsessie maar volledig afsluit.
Ik had dat probleem ook met Forza Horizon 5 met Quick Resume, maar ook als ik hem alleen op slaap stand had gezet en de dag erna verder wilde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Maikel64 / @Linksquest Inderdaad Xbox Series X vanuit Quick Resume.

Ook de rewind functie bugged dan, want zodra je op rewind drukt en hij is volledig teruggespoeld, begint de auto gelijk weer te rijden in plaats van dat het beeld pauzeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had voornamelijk het probleem dat ik online evenementen opeens niet meer kon joinen en sommige races niet gestart kreeg, de rewind functie werkte echter bij mij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:55:
[...]

Ik had dat probleem ook met Forza Horizon 5 met Quick Resume, maar ook als ik hem alleen op slaap stand had gezet en de dag erna verder wilde spelen.
Volgens mij is er op de series geen verschil meer tussen quick resume als je een andere game gaat spelen of als je de Xbox alleen Standby zet. Dat is eigenlijk een van de weinige echte nadelen van het apparaat vind ik. Heb bij een aantal spellen gezien dat die op de xsx opeens problemen hadden met suspend waar dat op de one x niet zo was.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 15:47

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb nu ruim 2 weken de X, maar ik vind dat hij wel erg warm wordt.
Hij ligt plat, in een meubel. Maar als de X aan staat is het meubel open dus de warmte kan wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:01
Stimulate14 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:48:
Hij ligt plat, in een meubel. Maar als de X aan staat is het meubel open dus de warmte kan wel weg.
Blaast hij uit de kast?

Anders zal hij sowieso warmer worden dan normaal, maar zolang hij niet als een gek gaat blazen of uitvalt dan is het niet heel erg.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Stimulate14 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:48:
Dan zou ik sowieso eerst kijken wat er gebeurt als je hem volledig uit je kast haalt en dan gaat gamen. Ook al heb je het kastje open, de airflow blijft toch beperkt in een meubel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

LuisjeNL schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:51:
[...]

Blaast hij uit de kast?

Anders zal hij sowieso warmer worden dan normaal, maar zolang hij niet als een gek gaat blazen of uitvalt dan is het niet heel erg.
Half. Maar het is niet zo dat hij veel lawaai maakt. Het is meer voor mijn gevoel omdat het eigenlijk een design is om te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

steefje schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:56:
[...]

Dan zou ik sowieso eerst kijken wat er gebeurt als je hem volledig uit je kast haalt en dan gaat gamen. Ook al heb je het kastje open, de airflow blijft toch beperkt in een meubel.
Ja precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn XSX ligt ook een meubel waarvan de deur opengaat. Dat gaat zonder problemen eigenlijk. Je merkt dat er wel wat meer warmte in de kast hangt, maar de fan begint niet harder te draaien oid. Was een keer vergeten dat de deur nog niet open stond en toen vloog er een Apache voorbij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Stimulate14 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Half. Maar het is niet zo dat hij veel lawaai maakt. Het is meer voor mijn gevoel omdat het eigenlijk een design is om te staan.
Misschien nuttige info: die van mij staat rechtop op de kast en wordt ook redelijk warm. Staat niet te blazen als een malle, dus working as intended lijkt me. Volgens mij hoef je sowieso weinig druk te maken zolang de fan niet op 100% (of hoorbaar) staat te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Hij zal bij over verhitting ook uitschakelen.
Neemt niet weg dat je op deze manier wel de levensduur verkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij lijkt hij ook wat warmer sinds hij ligt. Maar nog steeds niet meer dan handwarm. Mijn deco wifi extender wordt net zo warm :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Oke thnx jongens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:52
uchiha tijntje schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:43:

Helaas heb ik een aversie met alles wat met kaartspellen en RNG te maken heeft. Mijn aversie heeft helemaal niets te maken met mijn gebrek aan skills of inzicht voor dat soort games... Totaal niet! :P

Into the breach. Weet niet of die op gamepass pc staat met echt heerlijke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem

@uchiha tijntje Schijnbaar heeft Howling Aces een secret phase. Ziet er een stuk makkelijker uit dan het normale laatste stuk. Was ook beter geweest voor mijn nek, ik bewoog mijn hoofd mee met het draaien van het scherm. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Raem schreef op maandag 4 juli 2022 @ 16:45:
[YouTube: Cuphead DLC - The Howling Aces Secret Boss Phase]
@uchiha tijntje Schijnbaar heeft Howling Aces een secret phase. Ziet er een stuk makkelijker uit dan het normale laatste stuk. Was ook beter geweest voor mijn nek, ik bewoog mijn hoofd mee met het draaien van het scherm. :P
Ik heb deze game ook nog liggen. Weet nu ik dit zie wel weer waarom ik hem aan de kant heb gelegd. Ben hier zo slecht in. Dikke respect als je deze game op 1000/1000G zet. Helemaal zonder Elite controler met custom mappings.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op maandag 4 juli 2022 @ 16:45:
[YouTube: Cuphead DLC - The Howling Aces Secret Boss Phase]
Haha, dat wist ik nog niet! Wel cool.
Ik zat in de normale stage ook gewoon echt een kwart slag gedraaid maar dan nog bewoog ik maar amper want mijn brein werkte gewoon niet mee :P Als ik al bewoog maakte ik kortsluiting…

@giantgiantus Thanks, ik ga hem even opzoeken. Ik ken het nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
MRE-Inc schreef op maandag 4 juli 2022 @ 17:02:
[...]

Ik heb deze game ook nog liggen. Weet nu ik dit zie wel weer waarom ik hem aan de kant heb gelegd. Ben hier zo slecht in. Dikke respect als je deze game op 1000/1000G zet. Helemaal zonder Elite controler met custom mappings.
Ik vind mezelf niet perse een hele goede gamer, dus als ik het kan kunnen veel meer mensen het. :P Dit is wel typisch zo'n game waarbij het inderdaad onmogelijk lijkt als je hem net start, maar het steeds makkelijker wordt hoe vaker je het speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:27

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:43:

A Memoir Blue, ook een soort walking Sim. Zonder kaarten :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vind de Xbox Series X echt technisch gezien een pareltje. Nooit meegemaakt dat een console zo stil kan zijn. -knip- geen vs posts

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2022 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
BramViking schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 04:49:
Ik vind de Xbox Series X echt technisch gezien een pareltje. Nooit meegemaakt dat een console zo stil kan zijn. Daar kan Sony echt wat van leren.
Hoe oud ben je dan? Want de n64, snes, nes, sega mega drive, etc maakten ook nooit herrie hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
BramViking schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 04:49:
Ik vind de Xbox Series X echt technisch gezien een pareltje. Nooit meegemaakt dat een console zo stil kan zijn. Daar kan Sony echt wat van leren.
Mijn PS5 is net zo stil als de Xbox series X die er naast staat? De PS4 was een nachtmerrie, maar beide consoles zijn hier letterlijk muisstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Xbox One X hoorde ik als hij in slaapstand soms de harde schijf nog op de achtergrond draaien, vond ik soms wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:48

BM

Moderator Spielerij
Kaasje123 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:00:
[...]

Hoe oud ben je dan? Want de n64, snes, nes, sega mega drive, etc maakten ook nooit herrie hoor :)
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, aangezien die (volgens mij) allemaal passief gekoeld zijn :P
Vildhjarta schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 09:48:
[...]

Mijn PS5 is net zo stil als de Xbox series X die er naast staat? De PS4 was een nachtmerrie, maar beide consoles zijn hier letterlijk muisstil.
Misschien heeft ie geen PS5? De XSX is voor mij ook de stilste console die ik ooit gehad heb, dat zegt niks over andere consoles, maar die heb ik domweg niet in huis :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn PS5 maakt duidelijk meer geluid dan de XsX want die hoor ik totaal niet van een afstand. De XsX hoor ik enkel blazen van dichtbij (logisch) terwijl de PS5 lichte coil whine voortbrengt, als ik er op let van dichtbij. De XsX zit hardwarematig geweldig in elkaar.
Beide consoles, een groot verschil tov vorige generaties qua geluid.

De Dreamcast was de eerste console waarbij geluid mij begon op te vallen bij een console. Met de base PS4 als dieptepunt.
BramViking schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:53:
[...]

Dan mag jij echt je console gaan bedanken want 9 van de 10 PS5's produceert gewoon hoorbaar geluid vanaf één meter als je gamed. Het garantie topic van de PlayStation staat er vol mee.
Klopt, is normaal.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2022 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Kaasje123 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:00:
[...]

Hoe oud ben je dan? Dat is geen vergelijking, actief versus passief :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
[...]

Dan mag jij echt je console gaan bedanken want 9 van de 10 PS5's produceert gewoon hoorbaar geluid vanaf één meter als je gamed. Het garantie topic van de PlayStation staat er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Gewoon een keer de 360 aanzetten. Dan is daarna elke console lekker stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

[...]

In het begin hoorde ik mijn PS5 absoluut niet, nu er wat meer stof in zit merk ik wel dat de fan af en toe aan springt, maar het stoort mij totaal niet... Snap ook niet dat mensen verwachten dat de console 100% stil zou moeten zijn alsof het inderdaad passief gekoeld is :?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Kalder schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 11:19:
[...]

In het begin hoorde ik mijn PS5 absoluut niet, nu er wat meer stof in zit merk ik wel dat de fan af en toe aan springt, maar het stoort mij totaal niet... Snap ook niet dat mensen verwachten dat de console 100% stil zou moeten zijn alsof het inderdaad passief gekoeld is :?
Dat mag jij inderdaad niet snappen, maar het blijkt toch voor vele belangrijk te zijn ;). Als ik in de avond game, dan waardeer ik een geluidloos object des te meer. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het gewoon heel knap wat Microsoft op de tafel heeft weten te leggen, met betrekking tot het geluid wat uit het apparaat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

BramViking schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 11:26:
[...]

Dat mag jij inderdaad niet snappen, maar het blijkt toch voor vele belangrijk te zijn ;). Als ik in de avond game, dan waardeer ik een geluidloos object des te meer. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het gewoon heel knap wat Microsoft op de tafel heeft weten te leggen, met betrekking tot het geluid wat uit het apparaat komt.
Ook de XSX is niet 100% stil, sowieso niet als je er een disk in steekt, en na een paar jaar als er wat stof in zit zal ook de fan van de XSX luider gaan worden. Het is geen set-top box voor de TV die niet gekoeld hoeft te worden, het is een aardig krachtige computer die ga je niet zonder actieve koeling kunnen koelen.

Maar moet zeggen er zijn veel meldingen (vooral uit het verleden) van PS5's die veel herrie maken, dat zal dan wel niet horen, en als het echt storend is raad ik zeker aan om hem terug te sturen. (Echter je hoort alleen de mensen die er problemen mee hebben, je ziet niet veel mensen het internet op duiken omdat hun console zo goed werkt en zo stil is, dus 9 van de 10 is echt wel behoorlijk overdreven, durf zelfs te beweren dat het er minder zijn dan de helft)

[ Voor 22% gewijzigd door Kalder op 05-07-2022 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
[...]

Ok, bedank beide consolest!!! Nergens last van tot zover iig. O+

Mijn punt was misschien wat cryptisch uitgedrukt, ik vond de stelling dat 'Sony daar wat van kon leren' wat overdreven omdat de PS5 in mijn beleving ook super stil is en daarin in mijn huis hierin niet slechter dan de XBOX qua geluid. Beide doen ze dit gewoon super goed vind ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Vildhjarta op 05-07-2022 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat ook om het soort geluid. Het geluid van lucht dat verplaatst (XsX) is voor mij totaal niet storend. Klinkt best verkoelend in de zomer. 8)
Wanneer je een straaljager hoort zoals mijn PS4 of een harde piep van coil whine zoals ik op YouTube heb gehoord(grafische kaart) dan is het een ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Verwijderd schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 11:43:
Het gaat ook om het soort geluid. Het geluid van lucht dat verplaatst (XsX) is voor mij totaal niet storend. Klinkt best verkoelend in de zomer. 8)
Wanneer je een straaljager hoort zoals mijn PS4 of een harde piep van coil whine zoals ik op YouTube heb gehoord(grafische kaart) dan is het een ander verhaal.
Hihi, ja als ik de PS5 vergelijk met mijn oude PS4 Pro (die ik niet meer heb ondertussen) is de PS5 ENORM veel stiller.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zullen we het weer over de Xbox gaan hebben?

Ik kreeg gisteren mijn elite v2 controller terug *O*
Zat precies een week tussen opsturen van de oude en ontvangen van de refurb (met dezelfde S/N, weet niet of ze de mijne gefixt hebben of de behuizing swappen of zo).
Goed, wel gelijk weer even getest... en dat is maar goed ook, want het ding is gewoon nog hartstikke kapot -O-

De LB en P3 zijn gefixt, dat wel. De rechter trilmotor is ook beter. De linker is nu een beetje losser dan rechts maar niet zo erg als rechts eerst was... Ik weet niet meer zeker of dit is hoe de linker eerst was.
Maar de A is nog steeds onbetrouwbaar... de Y is nu óók onbetrouwbaar, de rechterstick klikt niet goed in (registreert wel maar hij klikt gewoon niet, voelt 'zompig') en de rechterstick gaat nog maar voor 80% naar beneden. Als ik de magnetische stick er af haal dan kan ik hem wel naar 100% duwen, lijkt dus niet goed gecalibreerd te zijn of zo... Heb ook verschillende sticks er op gezet maar dat maakt geen verschil.

Dus... we gaan maar weer terug de molen in :(

edit: Ook leuk, als je te lang doet over het aanmaken van je service order dan vraagt hij opnieuw om je wachtwoord en sta je weer terug op de overzichtspagina en is je tekst weg 8)7
Nee MS, stel je voor dat iemand secuur wil zijn in de beschrijving van het probleem!

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 05-07-2022 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Beide consoles zijn gewoon erg stil. Ik hoor inderdaad wat coilwine bij de ps5 maar dat hoor je toch niet meer als je gamed of film kijkt. Om het daarvoor terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kreeg net deze mail:
VANAF 1 OKTOBER 2022 BEVATTEN DE MAANDELIJKSE GAMES DIE VIA GAMES WITH GOLD AAN XBOX GAME PASS ULTIMATE- EN XBOX LIVE GOLD-LEDEN WORDEN AANGEBODEN, GEEN XBOX 360-TITELS MEER.

WE HEBBEN DE LIMIET BEREIKT VAN ONZE MOGELIJKHEID OM XBOX 360-GAMES AAN DE CATALOGUS TOE TE VOEGEN. GAMES WITH GOLD BLIJFT ECHTER ELKE MAAND SPANNENDE XBOX ONE-TITELS EN EXCLUSIEVE BESPARINGEN BEVATTEN.

DIT HEEFT GEEN INVLOED OP XBOX 360-GAMES DIE JE VÓÓR OKTOBER 2022 HEBT GEDOWNLOAD. ALLE XBOX 360-TITELS DIE JE VÓÓR DIE TIJD VIA GAMES WITH GOLD INWISSELT, KUN JE OP JE XBOX-ACCOUNT HOUDEN, ONGEACHT OF JE JE LIDMAATSCHAP VOORTZET.

BEDANKT DAT JE EEN TROUW LID BENT.

TEAM XBOX

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OH.

OKE.

!!111!!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Apart... Ik heb dezelfde mail maar dan niet alles in hoofdletters :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Nee hier ook niet. :p

Wel jammer. Betekend dat Sega Soccer Slam nooit BC compatible gaat worden :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVs520BIWia-ZHLYdI9HF8WY0f8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sD1M8wITo7Zl52kBMWdoYA9W.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Hoe moet ik dit nu lezen?
"DIT HEEFT GEEN INVLOED OP XBOX 360-GAMES DIE JE VÓÓR OKTOBER 2022 HEBT GEDOWNLOAD"

Gedownload als in geinstalleerd op je harddisk,
of aangeschaft / verkregen via Gold en later alsnog te installeren / downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Games with Gold titels krijg je alleen permanent als je ze "claimt". Dit doe je door ze te downloaden, al is het genoeg om eenvoudigweg de download te starten en dan weer weg te gooien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bc7QNGXzPSJSOayimYC9dTPxNQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KShtPe24sieWEfAJMJfBNaRY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Yakuza titels zijn terug, net nadat ik ze allemaal gekocht heb een paar maanden geleden omdat ze in de sale waren en uit de GP waren gegaan. Ach, de games zijn het hardstikke waard.

Verder geen beste eerste helft van de maand zeg, poeh.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Powder Toastman
Powder Toastman schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:27:
Iemand bekend met de game Route 96?
Lijkt mij wel een game in die in mijn straatje past, die slow paced games trek ik prima, vond Firewatch, Last Stop, Lake etc. ook fijn om te spelen.
Hij is nu in de sale, maar zul je altijd zien als ik hem nu aanschaf, zit hij volgende maand in GPU.
En ja hoor, net dit weekend aangeschaft, komt ie nu in GPU.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:25
devilsnight schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:19:
[...]

De Yakuza titels zijn terug, net nadat ik ze allemaal gekocht heb een paar maanden geleden omdat ze in de sale waren en uit de GP waren gegaan. Ach, de games zijn het hardstikke waard.

Verder geen beste eerste helft van de maand zeg, poeh.
Haha, jij ook al, ik heb ze ook laatst gekocht, maar 5 euro per game zijn ze wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:19:
[...]

Ik moet alleen nog even contact opnemen met Ziggo, dat zal morgen worden, maar volgens Xbox zouden de volgende poorten moeten openen staan om perfect online te kunnen gamen.

- port 88 (UDP)
- port 3074 (UDP en TCP)
- port 53 (UDP en TCP)
- port 80 (TCP)
- port 500 (UDP)
- port 3544 (UDP)
- port 4500 (UDP)

Dus dat word morgen maar even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima games. :) Zelf Road 96 tijdje terug gekocht. Verder benieuwd naar Escape Academy.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-07-2022 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:33:
[...]

YAKUZAAAA!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Geweldige games :D
Die staan er toch al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xgar schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:26:
[...]

Haha, jij ook al, ik heb ze ook laatst gekocht, maar 5 euro per game zijn ze wel waard.
100%

Maar het was echt tof geweest als ze bijvoorbeeld ook Lost Judgment hadden toegevoegd. Van dezelfde studio en uitgever en van vorig jaar.

Ik begin me trouwens af te vragen waarom Game Pass in het begin echt mega grote titels zoals Resident Evil 7 en DMCV had en ook Shadow of the Tomb Raider en Metro Exodus stonden er bizar snel na release op.

Maar de RE remakes of RE Village hebben we nog altijd niet gehad op de service. Ook Tales of Arise nog steeds niet. Het is nog geen jaar sinds release, maar Scarlet Nexus stond wel vrij snel op GP. Echter is dat niet een established IP zoals Tales wel is, wellicht wat lastiger dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
Linksquest schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:35:
[...]

Ik moet alleen nog even contact opnemen met Ziggo, dat zal morgen worden, maar volgens Xbox zouden de volgende poorten moeten openen staan om perfect online te kunnen gamen.

- port 88 (UDP)
- port 3074 (UDP en TCP)
- port 53 (UDP en TCP)
- port 80 (TCP)
- port 500 (UDP)
- port 3544 (UDP)
- port 4500 (UDP)

Dus dat word morgen maar even kijken
Zolang upnp aan staat in het modem zou elk modern modem, dus ook die van ziggo, dit automatisch moeten kunnen. Heb je misschien nog een ander WiFi router oid achter het ziggo modem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
devilsnight schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 18:10:
[...]

100%

Maar het was echt tof geweest als ze bijvoorbeeld ook Lost Judgment hadden toegevoegd. Van dezelfde studio en uitgever en van vorig jaar.

Ik begin me trouwens af te vragen waarom Game Pass in het begin echt mega grote titels zoals Resident Evil 7 en DMCV had en ook Shadow of the Tomb Raider en Metro Exodus stonden er bizar snel na release op.

Maar de RE remakes of RE Village hebben we nog altijd niet gehad op de service. Ook Tales of Arise nog steeds niet. Het is nog geen jaar sinds release, maar Scarlet Nexus stond wel vrij snel op GP. Echter is dat niet een established IP zoals Tales wel is, wellicht wat lastiger dan.
Dat zal puur met centjes te maken hebben :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1 ... 14 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord