Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Ik zie ineens een console editie van Rimworld in de store. :) Wist niet eens dat die kwam, geweldig spel.

26 juli release.

edit: volgende stond hierboven al :)

[ Voor 87% gewijzigd door On_E op 05-07-2022 21:55 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:46
Paw patrol game lijkt mij dan wel weer leuk om met mijn dochtertje (4jr) te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:56
PdeBie schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:51:
Paw patrol game lijkt mij dan wel weer leuk om met mijn dochtertje (4jr) te spelen :)
Als die even goed is als Paw Patrol on a roll, nou maak dan je borst maar nat. Wat een kwaliteit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jemig wat komt er weer veel leuke content voor deze game uit 2016 aan, inmiddels heb ik deze game al 1500 uur gespeeld en alle character slots vol met bij allemaal de story uitgespeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Exactor it schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:41:
[...]

Als die even goed is als Paw Patrol on a roll, nou maak dan je borst maar nat. Wat een kwaliteit!
Haha de game zelf stelt niet veel voor nee, maar mijn dochter vind het schitterend. Dus daar haal ik plezier vooral uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
PdeBie schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:53:
[...]

Haha de game zelf stelt niet veel voor nee, maar mijn dochter vind het schitterend. Dus daar haal ik plezier vooral uit ;)
Mijn vrouw wil niet dat mijn dochter gamed. Nu is ze ook nog net te jong hoor daar niet van, maar toch :'( ik wil ook graag met haar gamen tenzijner tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
https://twistedvoxel.com/...series-x-and-ps5-version/

Edith Finch krijgt een Series upgrade!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Toperrrrr! Deze staat hoog op mijn lijstje om nog te spelen. Even wachten dus nog :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:05
G_Dragon schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:11:
Jemig wat komt er weer veel leuke content voor deze game uit 2016 aan, inmiddels heb ik deze game al 1500 uur gespeeld en alle character slots vol met bij allemaal de story uitgespeeld.

[YouTube: Dragon Ball Xenoverse 2 - Official Conton City Vote Pack Launch Trailer]
Haha jezus man was zeker een tof spel maar wel ook rete repetitive, hoe hou je dat 1500 uur vol?:)
Knap dst ze het nog steeds ondersteunen dat is tof.

Wel betere game dan dragonball: kakarot, wat een tegenvaller was dat zeg..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:08:
[...]

Haha jezus man was zeker een tof spel maar wel ook rete repetitive, hoe hou je dat 1500 uur vol?:)
Knap dst ze het nog steeds ondersteunen dat is tof.

Wel betere game dan dragonball: kakarot, wat een tegenvaller was dat zeg..
Heeeel veeel online battlen met een vaste club :*)
Maar helaas afgelopen jaar het spel nog amper aangeraakt, de club is inmiddels ook al niet meer zoveel actief.
Dat dit spel nooit een topic heeft gekregen verbaast me wel :o

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 06-07-2022 09:41 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kaasje123 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 00:12:
[...]

Mijn vrouw wil niet dat mijn dochter gamed. Nu is ze ook nog net te jong hoor daar niet van, maar toch :'( ik wil ook graag met haar gamen tenzijner tijd
Je vrouw werkt zeker in het basis onderwijs?

Hangt van de leeftijd af natuurlijk. Mijn zoon zat op zijn 4e Paw Patrol te spelen. Blijft toch frappant dat er nog steeds mensen denk dan gamen slecht is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:56
MRE-Inc schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:31:
[...]

Hangt van de leeftijd af natuurlijk. Mijn zoon zat op zijn 4e Paw Patrol te spelen. Blijft toch frappant dat er nog steeds mensen denk dan gamen slecht is.
Als je de trend ziet van wat voor games de kids spelen, althans wat populair is in die groep, dan snap ik het wel. Het is veel mobile/shuffleware/lootbox achtige zooi zoals brawlstars.

Dat is gewoon zooi met gokmechanics en Mtx.

Ik zie het sowieso somber in voor de gameindustrie. Als dit is wat de jeugd nu speelt dan vrees ik dat ze dit later ook “normaal” vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het ligt er ook aan hoe je kinderen met dingen omgaan. Fall Guys is een heerlijk spelletje ook voor kinderen. reactievermogen, inschattingen en zo nog wel meer dingen. Maar de druk om dingen te kopen voor geld kan onder kinderen best een rol spelen. Ik heb zelf geen kinderen, maar dat lijkt me dan wel iets om erg in de gaten te houden.
Ik denk dus dat het heel erg afhankelijk is van je kinderen zelf. Wat ik zelf zou doen is denk ik vooral laten gamen samen met mij. Dat werkt natuurlijk vooral als ze echt jong zijn, maar mijn hoop en verwachting zou wel zijn dat je dan een conditionerende rol kunt hebben voor als ze weer wat ouder zijn. Vooral laten zien hoe kort je eigenlijk maar gebruik maakt van een bepaald item, en ook wat je meer met dat geld kunt doen waar je vervolgens langer plezier van kunt hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed was waren deze eind 2021 er vanaf gehaald en nu hebben ze er weer 3 terug geplaatst.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 18:11:
[...]

Zolang upnp aan staat in het modem zou elk modern modem, dus ook die van ziggo, dit automatisch moeten kunnen. Heb je misschien nog een ander WiFi router oid achter het ziggo modem?
Ik heb deze nog ertussen omdat ik geen kabel kon leggen door het huis, die zorgt ook voor de Wifi.

De Ziggo powerline WiFi booster. https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 18:07:
[...]

KRIJGEN WE NU NOG WEL IEDERE MAAND VIER GAMES ??
Denk het niet he ?
Wat ik begrepen en gelezen heb krijgen we gewoon nog altijd 4 games, alleen geen Xbox 360 games meer, verwacht ook geen Xbox Classic games. Maar misschien dat er plaats gemaakt word voor Series S/X games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:53:
[...]

Mijn zoon van vier speelt die Paw Patrol game ook heel graag. Je merkt dat het springen in de diepte in het begin wat lastig was, maar dat kan hij nu goed inschatten. Volgens mij heeft hij die game zo goed als volledig uitgespeeld, op de springtouwlevels na. Dat blijft hij lastig vinden.

Denk dat hij wel blij zal zijn als de nieuwe er ook zal zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:09:
[...]

Mijn zoon van vier speelt die Paw Patrol game ook heel graag. Je merkt dat het springen in de diepte in het begin wat lastig was, maar dat kan hij nu goed inschatten. Volgens mij heeft hij die game zo goed als volledig uitgespeeld, op de springtouwlevels na. Dat blijft hij lastig vinden.

Denk dat hij wel blij zal zijn als de nieuwe er ook zal zijn.
Ah, de Pup Pup Boogie :)
FrankoNL schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:40:
[...]

Als je de trend ziet van wat voor games de kids spelen, althans wat populair is in die groep, dan snap ik het wel. Het is veel mobile/shuffleware/lootbox achtige zooi zoals brawlstars.

Dat is gewoon zooi met gokmechanics en Mtx.

Ik zie het sowieso somber in voor de gameindustrie. Als dit is wat de jeugd nu speelt dan vrees ik dat ze dit later ook “normaal” vinden.
Ja heb je gelijk is, maar er is ook een middenweg. Je kan als ouder ook samen gamen, bv Lego games. Ik merk in mijn omgeving dat de vrouw echt niks heeft met gamen en het dan verbiedt terwijl de man het wel leuk vindt. Dan denk ik serieus dat je als man wel even aan de bel mag trekken. Ik heb ook niks met de insta influencer filmpjes die mijn vrouw kijkt, moet ik die dan maar gaan blokken in de firewall ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:57
[...]

Mijn kinderen zijn 1, dus duurt nog eventjes. Maar die gaan straks gewoon eerst Mario op de NES spelen hoor. Zoals papa ook begonnen is. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
MRE-Inc schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:30:
[...]

Ah, de Pup Pup Boogie :)

[...]

Ja heb je gelijk is, maar er is ook een middenweg. Je kan als ouder ook samen gamen, bv Lego games. Ik merk in mijn omgeving dat de vrouw echt niks heeft met gamen en het dan verbiedt terwijl de man het wel leuk vindt. Dan denk ik serieus dat je als man wel even aan de bel mag trekken. Ik heb ook niks met de insta influencer filmpjes die mijn vrouw kijkt, moet ik die dan maar gaan blokken in de firewall ?
Helemaal eens hoor. Ik snap dat verbieden ook niet zo. Mijn vriendin heeft er ook niks mee maar speelt af en toe wel it takes two mee. Niet omdat ze nu opeens games zo fantastisch vindt maar het geeft wel een wat meer relativerende kijk op de zaak.

Verder laat ze me vooral mijn gang gaan, of het moet teveel worden natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:01:
[...]

Als het goed was waren deze eind 2021 er vanaf gehaald en nu hebben ze er weer 3 terug geplaatst.
O zo dat wist ik niet, lijkt Netflix wel. :P Alsof je ieder keer hetzelfde kado krijgt opnieuw ingepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zag net deze voorbij komen in mijn tijdlijn en meteen de disc maar in mijn Series X gestopt. Saturation ook maar even omhoog gezet. Schijnt dus 4K te zijn. Helaas geen Auto-HDR en FPS Boost.

Heerlijke game die ik helemaal heb uitgespeeld. De map was ook prima te doen in tegenstelling to de mappen hedendaags die maar groter en groter moeten. RDR2 ook nog liggen, maar nooit verder dan chapter 2 gekomen.

Toch wel erg lekker hoor die native BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
MRE-Inc schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:14:
Zag net deze voorbij komen in mijn tijdlijn en meteen de disc maar in mijn Series X gestopt. Saturation ook maar even omhoog gezet. Schijnt dus 4K te zijn. Helaas geen Auto-HDR en FPS Boost.

Heerlijke game die ik helemaal heb uitgespeeld. De map was ook prima te doen in tegenstelling to de mappen hedendaags die maar groter en groter moeten. RDR2 ook nog liggen, maar nooit verder dan chapter 2 gekomen.

[Twitter]
Hè, dat BC team is toch allang 'ontmanteld'? Dus geen nieuw ding dit? En werkt auto-HDR niet gewoon altijd op iedere game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:17:
[...]

Hè, dat BC team is toch allang 'ontmanteld'? Dus geen nieuw ding dit? En werkt auto-HDR niet gewoon altijd op iedere game?
Ja zou best kunnen dat het ontmanteld is, weet ik niet zeker. Dit was zeker niet nieuw dat deze in BC gespeeld kon worden.

Op de Series X heb je Auto-HDR en FPS Boost per game maar ook systeem breed idd. De vinkjes bij de game stonden niet aan, maar in het Instellingen menu van de Xbox wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Voor wie net als ik fan van Wreckfest is, nieuw toernooi weer ingame: http://community.bugbearg...-tournament-update.17196/

Geen bijzondere update maar wel een fan favorite. Zoveel mogelijk schade doen aan je auto in de playground map. Was imo 1 van de leukere toernooien van afgelopen jaar. Geen nieuwe baan of auto's verder, maar wel veel lol.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:45
Had iemand dit al gezien, best wel fokking gaaf :)

Zou de 1e cutscene van Halo Infinite zijn geweest:

https://twitter.com/Mr_Rebs_/status/1544382183363706880

Lukt me even niet de tweet te embedden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:18
MRE-Inc schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:14:

[Twitter]
Interessant, wist wel dat er een One X verbetering was. Maar nu Series S en X update? Of is dit gewoon de One X enhancement? The Outer worlds draait op de Series S helaas de One S versie, dus daar zit nog wel verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:41
FrankoNL schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:49:
[...]

Helemaal eens hoor. Ik snap dat verbieden ook niet zo. Mijn vriendin heeft er ook niks mee maar speelt af en toe wel it takes two mee. Niet omdat ze nu opeens games zo fantastisch vindt maar het geeft wel een wat meer relativerende kijk op de zaak.

Verder laat ze me vooral mijn gang gaan, of het moet teveel worden natuurlijk.
Mijn zoontje is inmiddels 10 en speelt al een aantal jaren Fornite, Star Wars Battelfront of Fifa op de xbox. Daarnaast inderdaad Roblox en Brawlstars. Ik denk dat er meer voordelen aanzitten dan nadelen.

Het kopen van items of battlepasses, soms doet hij dat ook wel. Maar geen fifa points oid. Een battlepas of een skin in fornite betaald hij keurig van zijn zakgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Zorroberner schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:58:
[...]

Interessant, wist wel dat er een One X verbetering was. Maar nu Series S en X update? Of is dit gewoon de One X enhancement?
Even opgezocht, maar dit is inderdaad de One X versie, die kreeg de upgrade naar 4k.
Zorroberner schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:58:
[...]
The Outer worlds draait op de Series S helaas de One S versie, dus daar zit nog wel verschil in.
Dat is wel echt het nadeel van Series S vind ik, dat die geen One X versies kan draaien. Zonde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Rossi46 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:23:
[...]

Even opgezocht, maar dit is inderdaad de One X versie, die kreeg de upgrade naar 4k.

[...]

Dat is wel echt het nadeel van Series S vind ik, dat die geen One X versies kan draaien. Zonde :/
Ja helemaal mee eens m.b.t. tot de Series S. Zeker met The Outer Worlds merk je dat verschil. Gelukkig heeft de Series S wel haar eigen X/S enhancements met bepaalde games. Maar goed Series S draait al die games wel lekker, en The Outer Worlds heb ik voornamelijk op mijn Series S uiteindelijk gespeeld.

Maar over RDR met de One X versie, toen die enhancement kwam las ik al veel goede verhalen. Blijft geweldig wat voor verbeteringen de One X heeft gebracht. Merkte het ook met RDR 2 toen ik die op mijn Series X voor het eerst speelde. Dat was met een One X enhancement, maar man voelde echt geweldig next gen. (Komend van One S)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Zorroberner schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:32:
[...]
Maar over RDR met de One X versie, toen die enhancement kwam las ik al veel goede verhalen. Blijft geweldig wat voor verbeteringen de One X heeft gebracht. Merkte het ook met RDR 2 toen ik die op mijn Series X voor het eerst speelde. Dat was met een One X enhancement, maar man voelde echt geweldig next gen. (Komend van One S)
Ik koester de One X ook nog steeds :) Prachtig product ook (compact, zwaar, krachtig en toch vrij stil). Ik denk dat de ervaringen vanuit de One X ook enorm geholpen hebben bij de totstandkoming van de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de One X is de hardware echt goed geworden van Xbox. Still en krachtig zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:13:
Vanaf de One X is de hardware echt goed geworden van Xbox. Still en krachtig zonder gedoe.
De One X was niet stil, vergelijkbaar met de originele Xbox One die ook al niet super lawaaierig was. Hij was vooral stiller dan een PlayStation 4 (Pro) met meer power.

De Xbox Series X is de eerste 100% stille console die ik heb. Ik hoor hem gewoon echt niet behalve op 10cm afstand met mijn oor. Of hij in stand-by staat of ik een intensieve game draai maakt nagenoeg geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sohus schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:26:
[...]

De One X was niet stil, vergelijkbaar met de originele Xbox One die ook al niet super lawaaierig was. Hij was vooral stiller dan een PlayStation 4 (Pro) met meer power.

De Xbox Series X is de eerste 100% stille console die ik heb. Ik hoor hem gewoon echt niet behalve op 10cm afstand met mijn oor. Of hij in stand-by staat of ik een intensieve game draai maakt nagenoeg geen verschil.
Geen base one gehad dat zou kunnen. :)
De One X is naast vrij geruisloos (laat ik het zo maar noemen dan) ook nog eens relatief krachtig. Het lijkt er toch echt op dat sinds de One X Microsoft next level is gegaan met hardware ontwikkeling.
De XsX is inderdaad zeer stil, ik moet er ook boven hangen om wat te horen.

5 jaar geleden alweer..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2022 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
sohus schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:26:
[...]

Ja, oké, de XSX is de overtreffende trap, maar de XOX was wel echt stilletjes. Maar goed, trapte je dat ding op z'n staart dan ging je 'em uiteindelijk inderdaad wel horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
[...]

Mijn vrouw is van Chinese afkomst en in die cultuur ligt het toch nog ff wat anders dan in de westerse wereld. Mijn vrouw bedoeld het verder goed trouwens en daarnaast kan ze mijn dochter niet eeuwig afhouden van een Xbox of games in het algemeen hoor. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 18:11:
[...]

Zolang upnp aan staat in het modem zou elk modern modem, dus ook die van ziggo, dit automatisch moeten kunnen. Heb je misschien nog een ander WiFi router oid achter het ziggo modem?
Deels goed nieuws, alles staat gewoon goed, dus geen poort dicht. Heb Forza Horizon 5 en Killer Instinct geprobeerd, die doen het perfect online. HALO Infinite daarin kan ik gewoon geen Multiplayer match joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Linksquest schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:52:
[...]

Deels goed nieuws, alles staat gewoon goed, dus geen poort dicht. Heb Forza Horizon 5 en Killer Instinct geprobeerd, die doen het perfect online. HALO Infinite daarin kan ik gewoon geen Multiplayer match joinen.
Ik geloof dat Infinite wat veranderingen heeft ondergaan voor wat betreft matchmaking. Skill-based matchmaking is aangepast en ik las daar op internet meer over (veel mensen die geen matches konden vinden). Nu is de player base sowieso wat aan het krimpen helaas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Linksquest schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:52:
[...]

Halof infinite heeft vorige week een update gehad die niet automatisch installeerde.... Daarnaast kun je ranked alleen spelen als je 25 potjes solo in de benen hebt. Check ook ff of je crossplay hebt uitgezet in je Xbox privacy settings. Dat vindt Infinite niet leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 06-07-2022 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDL15 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:03:
[...]

Ik geloof dat Infinite wat veranderingen heeft ondergaan voor wat betreft matchmaking. Skill-based matchmaking is aangepast en ik las daar op internet meer over (veel mensen die geen matches konden vinden). Nu is de player base sowieso wat aan het krimpen helaas :(
De Xbox klanten service zij mij gisteren inderdaad ook al dat meer mensen problemen hadden met HALO, en dat men aan het probleem het werken waren. Dan word het komende tijd maar een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:35:
[...]

Halof infinite heeft vorige week een update gehad die niet automatisch installeerde....
Game is up to date, dat was het eerste waar ik naar gekeken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:00
Klinkt gek maar peppa pig stond al tijden op mn lijst. Maar 40 euro was me wat teveel. Gij dat gamepass die heeft gestrikt. En paw patrol the movie. Geweldig. Nu die ice age game nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Linksquest schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:35:
[...]

De Xbox klanten service zij mij gisteren inderdaad ook al dat meer mensen problemen hadden met HALO, en dat men aan het probleem het werken waren. Dan word het komende tijd maar een andere game.
Halo Infinite is gewoon een zeer middelmatige 10 in een dozijn game. Net als Halo 5: Guardians. Halo 4 wilde iets teveel Metroid Prime zijn maar was op zich nog wel redelijk vermakelijk.

Het beste dat Halo kan overkomen is dat Halo morgen bij 343 wordt weggehaald. Machine Games, Arkane (persoonlijk mijn favoriet), iD Software, The Coalition... alles is beter als die bij elkaar geschraapte prutsclub genaamd 343. Daarnaast is dat hele live service game gezeik ook een dooddoener voor een game als Halo.

En wat definieert Halo meer dan wat dan ook? Juist, co-op campaign. Wat miste de laatste 2 Halo games? Juist, co-op campaign (Halo 5 had geloof ik nog wel de online campaign vanaf dag 1 maar niet lokaal). Oftewel, 343 heeft geen flauw benul wat Halo is en wat het betekent.

Ik speel gewoon lekker de MCC regelmatig en voorlopig kan alles wat 343 maakt me gestolen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sohus
SecondGuess schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:39:
Klinkt gek maar peppa pig stond al tijden op mn lijst. Maar 40 euro was me wat teveel. Gij dat gamepass die heeft gestrikt. En paw patrol the movie. Geweldig. Nu die ice age game nog.
En My Little Pony... meer kids games please in Game Pass!!! Kan het hele gezin van de Xbox genieten in plaats van papa alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:26

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Nou in zijn driftige bui wist mijn zoon van 15 maanden een flinke tik uit te delen aan mijn Xbox series X waardoor die viel. Mijn HDMI aansluiting is nu kapot, en geeft geen beeld meer… Ik heb totaal geen ervaring met reparatie voor een console. Wat is de beste weg? Microsoft, Bol.com? een console reparatie centrum? Lekker begin van de vakantie weer dit :(

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SecondGuess schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:39:
Hopelijk wel met die leuke Nederlandse stemmetjes, want thuis kijken we Peppa met onze kleine natuurlijk niet in het Engels ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorroberner
NinjaKiwiNL schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:07:
Nou in zijn driftige bui wist mijn zoon van 15 maanden een flinke tik uit te delen aan mijn Xbox series X waardoor die viel. Mijn HDMI aansluiting is nu kapot, en geeft geen beeld meer… Ik heb totaal geen ervaring met reparatie voor een console. Wat is de beste weg? Microsoft, Bol.com? een console reparatie centrum? Lekker begin van de vakantie weer dit :(
Microsoft, die kunnen het iig repareren.

Dit stelt mijn kinderwens weer met aantal jaren uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sohus schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:49:
[...]

Halo Infinite is gewoon een zeer middelmatige 10 in een dozijn game. Net als Halo 5: Guardians. Halo 4 wilde iets teveel Metroid Prime zijn maar was op zich nog wel redelijk vermakelijk.

Het beste dat Halo kan overkomen is dat Halo morgen bij 343 wordt weggehaald. Machine Games, Arkane (persoonlijk mijn favoriet), iD Software, The Coalition... alles is beter als die bij elkaar geschraapte prutsclub genaamd 343. Daarnaast is dat hele live service game gezeik ook een dooddoener voor een game als Halo.

En wat definieert Halo meer dan wat dan ook? Juist, co-op campaign. Wat miste de laatste 2 Halo games? Juist, co-op campaign (Halo 5 had geloof ik nog wel de online campaign vanaf dag 1 maar niet lokaal). Oftewel, 343 heeft geen flauw benul wat Halo is en wat het betekent.

Ik speel gewoon lekker de MCC regelmatig en voorlopig kan alles wat 343 maakt me gestolen worden.
Ben op zicht zeer te spreken over deze HALO, single player was erg tof en ook de multiplayer vind ik wel lekker weg spelen, hoewel voor mij, zoals je ook In mijn review kunt lezen, ik hem voornamelijk voor de single player heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
NinjaKiwiNL schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:07:
Kan allebei. Microsoft is wel prima zover ik weet. Aanmelden voor reparatie gaat via je ms account. Ik denk dat het via bol alleen maar trager zal gaan. Wel klote timing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Pff met wimbledon kijken krijg ik zoveel zin weer om een tennis game te spelen, paar keer de matchpoint demo geprobeerd, maar het loopt gewoon niet soepel.. je spelet lijkt wel in slowmotion te bewegen en het hapert ook af en toe lijkt wel soort input lag in te zitten terwijl je offline aan het spelen bent. Zeer matige tennis game wederom na AO tennis 2 en Tennis World tour 2 wat ook gewoon allemaal niet te vergelijken is met Top Spin.

Zijn geruchten dat er een nieuwe top spin komt dat zou geweldig zijn maar dat zal nog wel paar jaar duren.. Maar weet iemand of er nog een manier is om top spin 4 op de next gen te spelen? Die disk werkt denk ik niet erop he van x360?

Echt bizar dat er al ruim 10 jaar lang geen fatsoenlijk tennis spel meer is uitgekomen. Is toch meer dan genoeg vraag naar lijkt mij?

[ Voor 9% gewijzigd door Stylze op 06-07-2022 20:38 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Stylze schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:37:
Pff met wimbledon kijken krijg ik zoveel zin weer om een tennis game te spelen, paar keer de matchpoint demo geprobeerd, maar het loopt gewoon niet soepel.. je spelet lijkt wel in slowmotion te bewegen en het hapert ook af en toe lijkt wel soort input lag in te zitten terwijl je offline aan het spelen bent. Zeer matige tennis game wederom na AO tennis 2 en Tennis World tour 2 wat ook gewoon allemaal niet te vergelijken is met Top Spin.

Zijn geruchten dat er een nieuwe top spin komt dat zou geweldig zijn maar dat zal nog wel paar jaar duren.. Maar weet iemand of er nog een manier is om top spin 4 op de next gen te spelen? Die disk werkt denk ik niet erop he van x360?

Echt bizar dat er al ruim 10 jaar lang geen fatsoenlijk tennis spel meer is uitgekomen. Is toch meer dan genoeg vraag naar lijkt mij?
Even opgezocht, maar het lijkt erop dat Top Spin 4 inderdaad niet backwards compatible is. Al vraag ik me af hoe je er echt blijk mee was geweest als het wel zo was ;) De tijd heeft niet stilgestaan en de graphics en animaties van toen zoals je ze nu waarschijnlijk in je hoofd hebt, blijken vaak in de werkelijkheid toch wel erg verouderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Rossi46 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:48:
[...]

Even opgezocht, maar het lijkt erop dat Top Spin 4 inderdaad niet backwards compatible is. Al vraag ik me af hoe je er echt blijk mee was geweest als het wel zo was ;) De tijd heeft niet stilgestaan en de graphics en animaties van toen zoals je ze nu waarschijnlijk in je hoofd hebt, blijken vaak in de werkelijkheid toch wel erg verouderd :+
Nou als ik gameplay filmpjes terug kijk lijkt het in ieder geval een stuk soepeler allemaal dan die animaties van de huidige tennis games:)

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Stylze schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:02:
[...]

Nou als ik gameplay filmpjes terug kijk lijkt het in ieder geval een stuk soepeler allemaal dan die animaties van de huidige tennis games:)
Potverdrie, dit valt inderdaad niet tegen... Bizar eigenlijk, op de 360!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Top Spin speelde echt heel goed. Ik sluit mij aan bij @Stylze, alles wat er nadien uitgekomen is was gewoon matig. Breakpoint nog niet geprobeerd, maar de trailer belooft al niet veel. Zie de video hier boven, die ziet er al veel sfeervoller uit dan de huidige games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Zijn zelfs geen ballenjongens/meisjes bij matchpoint, idd ook qua details en sfeer ontbreekt er heel veel.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Wom schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:56:
Top Spin speelde echt heel goed. Ik sluit mij aan bij @Stylze, alles wat er nadien uitgekomen is was gewoon matig. Breakpoint nog niet geprobeerd, maar de trailer belooft al niet veel. Zie de video hier boven, die ziet er al veel sfeervoller uit dan de huidige games.
Career mode met top spin was ook fantastisch, ik kan me nog goed het eerste top spin spel herrinneren. Wat was dat tof zeg om op zo'n klein afgelegen tennisveldje te beginnen ergens en jezelf op te werken naar een pro. Alles was zo goed uitgewerkt. Nu lijken die tennis games zo afgeraffeld dat ze in een paar maandjes in elkaar gezet zijn ofzo..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik weet niet of het hier al gemeld was, maar voor de mensen die opzoek zijn naar een controller. Microsoft Nederland heeft ze weer op 'voorraad'. Betere prijs ook dan bijvoorbeeld Nedgame die gewoon €100 voor een controller durft te vragen. Levering wel pas in augustus.

[ Voor 6% gewijzigd door CrazyRooster op 07-07-2022 00:01 . Reden: Aanvulling leverdatum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Dit is wel zorgwekkend. Native 4k en dan up to 60 fps. Maw we gebruiken geen DRS met als gevolg dat er max 60 fps wordt gehaald maar geen garantie dat het ook stabiel op 60 fps draait.... Laat maar dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 00:54:
[...]

Dit is wel zorgwekkend. Native 4k en dan up to 60 fps. Maw we gebruiken geen DRS met als gevolg dat er max 60 fps wordt gehaald maar geen garantie dat het ook stabiel op 60 fps draait.... Laat maar dan
Heb mij met Biomutant in de huidige staat meer dan prima vermaakt, was een leuke 1000G.
Gameplay > graphics, maar juich een next gen upgrade uiteraard altijd toe ! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Stylze schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:37:
Als er genoeg vraag was geweest hadden we wel wat meer tennis games gezien. :)

De sport is zeker in Amerika niet zo populair meer en dat is de grootste markt.

Hoop iig dat het gerucht dat Hangar 13 met een nieuwe topspin bezig is klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe dlc voor Dragon Ball Xenoverse 2 vanmorgen gelijk gekocht, voor mij een van de mooiste Dragon Ball games ooit gemaakt op Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 en Dragon Ball: Raging Blast 2 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Zorroberner schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:22:
[...]

Microsoft, die kunnen het iig repareren.

Dit stelt mijn kinderwens weer met aantal jaren uit.
Voorkomen is beter dan genezen. Mijn Series X staat gewoon lekker achter de TV en no way dat mijn dochter of haar vriendjes of vriendinnetjes die beschadigen. Mijn OLED zelf is dan weer een ander verhaal maar daar hebben we ook nog een verzekering voor. Maar balen man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:59:
[...]

Ik koester de One X ook nog steeds :) Prachtig product ook (compact, zwaar, krachtig en toch vrij stil). Ik denk dat de ervaringen vanuit de One X ook enorm geholpen hebben bij de totstandkoming van de Series X.
Dat is zelfs officieel bevestigd door Microsoft dat de One X een soort van beta test was waarbij de ervaringen (en data) gebruikt is voor de ontwikkeling van de Series X. Geen idee meer wie dat gezegd heeft, Jason Ronald of Phil Spencer of een ander persoon bij Microsoft maar ergens rond de release is in een interview gezegd.

Verder was de One X in het begin wel vrij sti, maar Battlefield wist die console bij mij ook lekker te laten blazen. Zelfs zo erg dat ik de koelpasta nog eens heb vervangen waarna de One X weer lekker stil was.
Rossi46 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:09:
[...]

Hopelijk wel met die leuke Nederlandse stemmetjes, want thuis kijken we Peppa met onze kleine natuurlijk niet in het Engels ;)
Ik heb gisteren de produkt pagina bekeken van Peppa Pig in de Xbox Store (op de Xbox zelf) en als je dan naar beneden scrolt en naar het gedeelte gaat met ondersteundende functies, dus HDR, HDR-10, 4k etc, staat daar ook een grafiek met ondersteunende talen. Nederlands had bij alle 3 de kolommen een groen vinkje, dus ik ga er vanuit dat er ook NL stemmen in zitten. Volgens mij is die game ook van Outright Games die ook de Paw Patrol games uitbrengen en Paw Patrol is ook met de NL stemmen die ook in de normale tv serie zitten.

Overigens is mijn zoon net iets te oud voor Peppa Pig, Hij kijkt het nog wel regelmatig op Youtube maar dat was 2 jaar geleden wel iets vaker dan nu. Zelf kan ik er ook nog wel stiekem van genieten. Vooral de aflevering dat Opa Hond en Opa Big een wedstrijdje doen met hun boot en tegen elkaar gaan schelden: Water Zwijn, Zeehond !!!!

EDIT: https://www.xbox.com/nl-n...in-peppa-pig/9ndjlxd2x2dm

En dan in het midden even op MEER klikken, dan zie je dat NL ondersteund wordt voor Audio, Interface en Ondertitels inclusief onderstaande. 4K UHD + 60fps en slimme levering :)

4K Ultra HD
Eén speler
60+ fps
Geoptimaliseerd voor Xbox Series X|S
Slimme levering
Xbox-achievements
Xbox-opslag in de cloud
Xbox Live

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 07-07-2022 08:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
MRE-Inc schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:52:
[...]

Ik heb gisteren de produkt pagina bekeken van Peppa Pig in de Xbox Store (op de Xbox zelf) en als je dan naar beneden scrolt en naar het gedeelte gaat met ondersteundende functies, dus HDR, HDR-10, 4k etc, staat daar ook een grafiek met ondersteunende talen. Nederlands had bij alle 3 de kolommen een groen vinkje, dus ik ga er vanuit dat er ook NL stemmen in zitten. Volgens mij is die game ook van Outright Games die ook de Paw Patrol games uitbrengen en Paw Patrol is ook met de NL stemmen die ook in de normale tv serie zitten.
Klopt, maar dan moet je Xbox wel op Nederlands staan. Het spel (Paw Patrol in elk geval) pakt namelijk de taal van je console en is in de game zelf niet te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:15:
[...]

Als er genoeg vraag was geweest hadden we wel wat meer tennis games gezien. :)

De sport is zeker in Amerika niet zo populair meer en dat is de grootste markt.

Hoop iig dat het gerucht dat Hangar 13 met een nieuwe topspin bezig is klopt!
Hangar 13 is toch het team wat toen achter de laatste release vanuit 2K zat? Hopelijk kloppen de geruchten.
Of misschien dat Sega nog eens een Virtua Tennis wil maken? Dat was meer arcade, maar heerlijke game om tegen vrienden te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Matchpoint valt tegen. Clunky, lelijk. Jammer.

Ik wil een nieuwe Top Spin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Timothy3000 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:54:
Matchpoint valt tegen. Clunky, lelijk. Jammer.

Ik wil een nieuwe Top Spin!
AO Tennis 2 weleens geprobeerd? Die vond ik wel aardig. Wel een beetje een klinisch game verder, de Top Spin beelden die ik gisteren zag gaven meer sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet, ga hem even bekijken! Thanks voor de tip!

[ Voor 24% gewijzigd door Timothy3000 op 07-07-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wom schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 09:31:
[...]

Hangar 13 is toch het team wat toen achter de laatste release vanuit 2K zat? Hopelijk kloppen de geruchten.
Of misschien dat Sega nog eens een Virtua Tennis wil maken? Dat was meer arcade, maar heerlijke game om tegen vrienden te spelen.
Ik ken ze van de Mafia serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Rossi46 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:25:
[...]

AO Tennis 2 weleens geprobeerd? Die vond ik wel aardig. Wel een beetje een klinisch game verder, de Top Spin beelden die ik gisteren zag gaven meer sfeer :)
Die is niet veel beter vind matchpoint mindrr slecht dan AO tennis nouja lastig allebei even slecht misschien, trouwens wel tip om die marker uit te zetten voor het richten.
Maakt het welliswaar moeilijker vooral met serveren maar stuk leuker en realistischer.
Maar dan wel jammer dat je online waarschijnlijk kansloos bent tegen spelers die wel marker gebruiken.
Vind dat sowieso een rare toevoeging in tennisgames haalt toch al het plezier uit je spel als je constant met die marker bezig bent waar de bal precies land.

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 07-07-2022 15:20 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Stylze schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:17:
[...]

Die is niet veel beter vind matchpoint mindrr slecht dan AO tennis nouja lastig allebei even slecht misschien, trouwens wel tip om die marker uit te zetten voor het richten.
Maakt het welliswaar moeilijker vooral met serveren maar stuk leuker en realistischer.
Maar dan wel jammer dat je online waarschijnlijk kansloos bent tegen spelers die wel marker gebruiken.
Vind dat sowieso een rare toevoeging in tennisgames haalt toch al het plezier uit je spel als je constant met die marker bezig bent waar de bal precies land.
Het feit dat het nodig is zegt al genoeg over de gameplay. Je zou uit de besturing de richting moeten kunnen halen, niet uit de marker. Dat is gewoon valsspelen. Bij Top Spin nooit gemist in ieder geval.

Maar ben allang blij dat iedereen er zowat hetzelfde over denkt. Ik zal Phil even een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:23
Had zin in een tennisgame, maar deze wordt het iig niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet niet of het hier al voorbij kwam maar The Crew 2 is nu een week lang gratis te spelen. Heb die tot nu toe links laten liggen maar toch maar even uitproberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat blijft dit toch een heerlijk spel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ODVOK76-Gka9kcNIZdyy8CDSlaM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/etHMuGfxMtvKaXjWNndEtxZQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sdf9uokvKyDxOIlUklDC6zjR1bA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mBP8gDxeY0soOIP5iQo3k85k.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yz-RvuBPi6uMzqOYvMWTMBhI3KE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XcjNOnbFFDu8FcySMENHQFYZ.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9zpu5ID0N9e0UxKdIGS8xvlpmw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/N0sC8kqKcpROli7MgJNI94kW.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xIJIWUMBmK1o_EAa3IGzjjYI4c=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CHkYPWEuk9KIlJGfHHGLTnOt.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LiP66kfuRt6sS_Og7Ql1_LL7y4Q=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/al5pUQ7PB5T2gMqnxuyvV3X1.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier heb ik z'n zin in, die collectors Edition wat je voor €80,00 via Bandai-Namco kunt reserveren is wel ziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:36
De dagelijkse activiteiten op de webpagina van Microsoft Rewards zijn terug/actief maar… registeren bij mij niet. Ook niet met het gebruik van een mobieltje.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ariekanari schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:27:
De dagelijkse activiteiten op de webpagina van Microsoft Rewards zijn terug/actief maar… registeren bij mij niet. Ook niet met het gebruik van een mobieltje.
Hier hetzelfde, in Chrome en ook in Edge levert het geen punten op.

Had vanmorgen trouwens ook dat een achievement niet ingeleverd kon worden voor de dagelijkse of wekelijkse rewardopdracht. (was in cloud game Golf with Friends) daarna startte ik Fall Guys op en kreeg ik nog wat achterstallige achievements die ik via mijn windows laptop in de epic store gehaald had (?) die ik vervolgens wel kon inleveren :D

Soms werkt MS achievements en rewards echt heel vaag.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-07-2022 21:35 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:54
https://youtu.be/ROQYjcEQMUw

Oei dit is niet best

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@ArthurMorgan en @ariekanari dat hele rewards systeem is zo brak als ik weet niet wat. Probeer rond middernacht maar eens een achievement te verzilveren voor +50 punten. Die registreert nooit. Net alsof er tussen 23:00 en 02:00 het systeem gereset wordt of zo. En als die niet registreert en je haalt een nieuwe achievement en wil alsnog dezelfde dag verzilveren dan registreert die ook niet omdat je al een keer op die dag op die tegel hebt geklikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:46
Die voiceactor kan echt niet. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Al die Nacon games zijn zo vreemd low-budget, zien er toch allemaal beetje crappy uit.

Vanmiddag even The Crew 2 gespeeld, die wereld mag dan wel groot zijn maar holy shit, dit verbleekt zo sterk bij Forza Horizon! Lijkt alsof de graphics gewoon op Low ofzo staan, ondanks dat het op XsX is ziet het er niet uit.

Daarna nog even Matchpoint gespeeld, het hoogtepunt was de eerste wedstrijd winnen en meteen 6 achievements vrijspelen, daarna valt al snel op de het niet fijn speelt, houterige animaties, beetje suffe gameplay en het ziet er ook niet bijzonder uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is weer een typische Ubisoft game…

Als ik dit vergelijk met Sea of Thieves biedt dan slaan ze in mijn optiek helaas toch de plank mis. Het is weer eens een mix geworden van alle game elementen die afgevinkt moet worden voor de focus groups. Er is alleen wel enkel ship combat, dus het is ook niet direct te vergelijken met SoT, maar ik vraag me af of dit echt een publiek kan gaan krijgen.

Zelf vind ik het ook niet helpen dat ze altijd voor een realistische look gaan. Het is altijd net niet mooi en realistisch genoeg waardoor het altijd opvalt dat het gewoon een game is, ook al klinkt dat wellicht raar. Als ze nu eens een nieuwe en eigen artstyle zouden bedenken zou dat hun games wel kunnen helpen vind ik. Zo heeft SoT een hele toffe artstyle vind ik en voegt dat in mijn optiek echt wat toe aan die wereld. Zelfde geldt voor Grounded. Het continue streven naar realisme hoeft van mij niet zo, want we zijn daar nog niet. Zeker niet met cross gen games. Maar misschien ben ik daar in de minderheid. :P

[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-07-2022 02:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:27:
Bij mij ook, ene keer pakt hij goed en de andere keer weer niet, want ook als ik naar mijn reward level kijk, heb ik het idee dat die helemaal niet werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Exactor it schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:53:
[...]

Een Robocop spel. Is dat niet een jaar of dertig te laat?
Omdat het bron materiaal 30 jaar oud is?
Zullen we dan ook maar alle LOTR games bij voorbaat cancelen?
En Harry Potter is inmiddels ook al weer 20 jaar oud. Laten we die game maar annuleren aan het einde van het jaar.
En Gotham Knights kunnen we ook maar beter negeren. Die game is straks 80 jaar te laat.

8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Kaasje123 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:56:
[...]

En Harry Potter is inmiddels ook al weer 20 jaar oud. Laten we die game maar annuleren aan het einde van het jaar.
En Gotham Knights kunnen we ook maar beter negeren. Die game is straks 80 jaar te laat.

8)7
Nou nou nou, rustig maar ;)

Alles wat je nu noemt is nog steeds (redelijk) actueel. Robocop is ook voor mijn gevoel 30 jaar niets mee gedaan. Maar goed, daardoor eigenlijk ook wel weer verfrissend :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Rossi46 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:03:
[...]

Nou nou nou, rustig maar ;)

Alles wat je nu noemt is nog steeds (redelijk) actueel. Robocop is ook voor mijn gevoel 30 jaar niets mee gedaan. Maar goed, daardoor eigenlijk ook wel weer verfrissend :Y
Hij is nog een DLC character voor MK11. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Homeland schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:31:
Daarna nog even Matchpoint gespeeld, het hoogtepunt was de eerste wedstrijd winnen en meteen 6 achievements vrijspelen, daarna valt al snel op de het niet fijn speelt, houterige animaties, beetje suffe gameplay en het ziet er ook niet bijzonder uit.
Ziet er niet bijzonder uit? Heb je naar de spelers gekeken? Het lijken wel omgebouwde B-acteurs :+
Ik heb het gisteren 15 minuten gespeeld, even de tutorial gedaan, niet onaardig. Daarna een quick match waarbij ik geen bal kon retourneren, doordat de tegenstander snoeihard alles terugsloeg. Heb het er maar weer snel afgegooid en ga dit weekend eens op de vliering kijken welke versie ik nog heb liggen van Top Spin op de X360.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
t mac schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:20:
[...]

Die voiceactor kan echt niet. :X
En de looks van Gollum ook niet :X

Toch ben ik wel nieuwsgierig want ik houd wel van stealth games en in het LOTR universum vind ik ookv tof. Doet me een beetje denken aan Styx, waar ik me prima mee vermaakt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
JDL15 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:30:
[...]

En de looks van Gollum ook niet :X

Toch ben ik wel nieuwsgierig want ik houd wel van stealth games en in het LOTR universum vind ik ookv tof. Doet me een beetje denken aan Styx, waar ik me prima mee vermaakt heb.
Ik vind het allemaal wel heel ver gezocht om rondom één - redelijk eenzijdig - personage een volledige game te gaan ontwikkelen. Eigenlijk hadden ze bij het brainstormen al direct moeten besluiten dit niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Rossi46 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:33:
[...]

Ik vind het allemaal wel heel ver gezocht om rondom één - redelijk eenzijdig - personage een volledige game te gaan ontwikkelen. Eigenlijk hadden ze bij het brainstormen al direct moeten besluiten dit niet te doen...
Huh? Hoezo dan? Wat zou er dan niet goed aan kunnen zijn hier een volledige game uit te ontwikkelen?

Grafisch vind ik het zelf zeer ondermaats, kende de studio ook niet echt maar ik vind het wel een leuke benadering

Of het nu Frodo is die de ring zoekt of Gollum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 01:48:

[YouTube: Skull & Bones Worldwide Gameplay Reveal Full Presentation]

Als ik dit vergelijk met Sea of Thieves biedt dan slaan ze in mijn optiek helaas toch de plank mis. Het is weer eens een mix geworden van alle game elementen die afgevinkt moet worden voor de focus groups. Er is alleen wel enkel ship combat, dus het is ook niet direct te vergelijken met SoT, maar ik vraag me af of dit echt een publiek kan gaan krijgen.
Skull & Bones heeft kwa ontwikkeling ook niet echt in rustig vaarwater gezeten. Zou mij verbazen als het echt een topgame wordt, maar wie weet.
Zelf vind ik het ook niet helpen dat ze altijd voor een realistische look gaan. Het is altijd net niet mooi en realistisch genoeg waardoor het altijd opvalt dat het gewoon een game is, ook al klinkt dat wellicht raar. Als ze nu eens een nieuwe en eigen artstyle zouden bedenken zou dat hun games wel kunnen helpen vind ik. Zo heeft SoT een hele toffe artstyle vind ik en voegt dat in mijn optiek echt wat toe aan die wereld. Zelfde geldt voor Grounded. Het continue streven naar realisme hoeft van mij niet zo, want we zijn daar nog niet. Zeker niet met cross gen games. Maar misschien ben ik daar in de minderheid. :P
Denk dat ik tien jaar terug eens een interview heb gelezen (in de PU) met iemand van Nintendo. Daar kwam de vraag voorbij waarom Nintendo amper tot geen realistisch ogende games ontwikkelde. Antwoord kwam er op neer dat realisme geen zin had, als je nog vingers door zwaarden zag gaan en schouders door muren heen. Onderliggend was het idee dat dit de immersie tegen zou werken, terwijl je bij onrealistische werelden en graphics hier totaal geen last van hebt.

Maar aan de andere kant, als ik in Forza Horizon 5 met volle snelheid tegen een huis knal is dat niet realistisch, maar echt last heb ik daar persoonlijk nu ook niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Wom schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:57:
[...]

Skull & Bones heeft kwa ontwikkeling ook niet echt in rustig vaarwater gezeten. Zou mij verbazen als het echt een topgame wordt, maar wie weet.

[...]

Denk dat ik tien jaar terug eens een interview heb gelezen (in de PU) met iemand van Nintendo. Daar kwam de vraag voorbij waarom Nintendo amper tot geen realistisch ogende games ontwikkelde. Antwoord kwam er op neer dat realisme geen zin had, als je nog vingers door zwaarden zag gaan en schouders door muren heen. Onderliggend was het idee dat dit de immersie tegen zou werken, terwijl je bij onrealistische werelden en graphics hier totaal geen last van hebt.

Maar aan de andere kant, als ik in Forza Horizon 5 met volle snelheid tegen een huis knal is dat niet realistisch, maar echt last heb ik daar persoonlijk nu ook niet van.
Dat is eigenlijk hoe je nagenoeg alle ubisoft games kan betitelen imho: Niet echt een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Kaasje123 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:56:
[...]

8)7
Sorry. Ik wist niet dat je boos zou worden. Je mist het punt met je tirade en kinderachtige gebruik van een smiley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Wat is hier dan mis? Gameplay doet me heel hard denken aan A Plague Tale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011

Nogne

>.<

[YouTube: Skull & Bones Worldwide Gameplay Reveal Full Presentation]

Als die naar Gamepass komt geef ik het misschien een kans. Maar naar aanleiding van de beelden blijf ik bij Sea of Thieves.

De setting is hetzelfde maar verder zijn dit eigenlijk twee hele andere games.

PS/XBL: Nogne

Pagina: 1 ... 15 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord