Rossi46 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:59:
[...]
Ik koester de One X ook nog steeds

Prachtig product ook (compact, zwaar, krachtig en toch vrij stil). Ik denk dat de ervaringen vanuit de One X ook enorm geholpen hebben bij de totstandkoming van de Series X.
Dat is zelfs officieel bevestigd door Microsoft dat de One X een soort van beta test was waarbij de ervaringen (en data) gebruikt is voor de ontwikkeling van de Series X. Geen idee meer wie dat gezegd heeft, Jason Ronald of Phil Spencer of een ander persoon bij Microsoft maar ergens rond de release is in een interview gezegd.
Verder was de One X in het begin wel vrij sti, maar Battlefield wist die console bij mij ook lekker te laten blazen. Zelfs zo erg dat ik de koelpasta nog eens heb vervangen waarna de One X weer lekker stil was.
Ik heb gisteren de produkt pagina bekeken van Peppa Pig in de Xbox Store (op de Xbox zelf) en als je dan naar beneden scrolt en naar het gedeelte gaat met ondersteundende functies, dus HDR, HDR-10, 4k etc, staat daar ook een grafiek met ondersteunende talen. Nederlands had bij alle 3 de kolommen een groen vinkje, dus ik ga er vanuit dat er ook NL stemmen in zitten. Volgens mij is die game ook van Outright Games die ook de Paw Patrol games uitbrengen en Paw Patrol is ook met de NL stemmen die ook in de normale tv serie zitten.
Overigens is mijn zoon net iets te oud voor Peppa Pig, Hij kijkt het nog wel regelmatig op Youtube maar dat was 2 jaar geleden wel iets vaker dan nu. Zelf kan ik er ook nog wel stiekem van genieten. Vooral de aflevering dat Opa Hond en Opa Big een wedstrijdje doen met hun boot en tegen elkaar gaan schelden: Water Zwijn, Zeehond !!!!
EDIT:
https://www.xbox.com/nl-n...in-peppa-pig/9ndjlxd2x2dm
En dan in het midden even op MEER klikken, dan zie je dat NL ondersteund wordt voor Audio, Interface en Ondertitels inclusief onderstaande. 4K UHD + 60fps en slimme levering
4K Ultra HD
Eén speler
60+ fps
Geoptimaliseerd voor Xbox Series X|S
Slimme levering
Xbox-achievements
Xbox-opslag in de cloud
Xbox Live
[
Voor 8% gewijzigd door
MRE-Inc op 07-07-2022 08:58
]