Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:24

On_E

Housemusic

Er komt een nieuwe Nickelodeon Kart Racer aan, deel 3 alweer en dit keer met stemacteurs voor alle 40 speelbare karakters.
Overview

Rebuilt and re-imagined from the ground up, Nickelodeon Kart Racers returns - bigger and better than ever! Featuring a fully voice acted cast of over 40 iconic characters, drift, slide and boost your way to the finish line on tracks inspired by legendary Nickelodeon shows like SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Avatar: The Last Airbender and more!
Features
Voice acted
Includes a cast of over 40 characters

New terrain
Transform your kart or new bike into watercrafts to navigate new terrain

New levels of customization
Pair Raphael with the Reptar mobile, change paint jobs and parts, or dive into millions of other possible combinations

90 crew members
Choose from 90 crew members to match your playstyle with unique special abilities

36 different tracks
Speed down intense slime-filled alternate paths, both new and old
Deel 2 was echt een goede kartgame, dus ik kijk hier zeker naar uit, 7 oktober release.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Groot voordeel van niet realistische graphics is dat ze beter verouderen. Daarom zie je bijvoorbeeld bij mmorpg’s vaak meer cartoon graphics zodat ze 5 jaar later er niet al te verouderd uit zien.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:53:
[...]

Een Robocop spel. Is dat niet een jaar of dertig te laat?
Zegt degene die kaartspelletjes op zijn Series X speelt :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:32
justifire schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:49:
[...]

Zegt degene die kaartspelletjes op zijn Series X speelt :')
Hehe. Het ging me er meer om dat Robocop heel lang geleden uit kwam en helemaal niet relevant is meer. Er sinds de release ervan nauwelijks aandacht voor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

Krimglas schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:34:
[...]

Wat is hier dan mis? Gameplay doet me heel hard denken aan A Plague Tale.
A Plague's Tale zou ik niet per se zeggen, meer gewoon typische stealth game. A Plague's Tale moet me dan ook denken aan de tools die je kan gebruiken en ik zie alleen een steentje hier.

De speler camera voelt aan als een PS2 game en de graphics zijn vrij vlak, voor de rest is er gelukkig wel wat variatie in omgevingen en proberen ze hun best om niks van Peter Jackson te kopiëren wat natuurlijk lastig is want bijna iedereen associeert Lord of the Rings met Peter Jackson's films

[ Voor 8% gewijzigd door Vagax op 08-07-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:53:
[...]

Hehe. Het ging me er meer om dat Robocop heel lang geleden uit kwam en helemaal niet relevant is meer. Er sinds de release ervan nauwelijks aandacht voor geweest.
Maakt op zich niet uit natuurlijk. Dat jij weet dat het ooit een film was en het daarop gebaseerd is maakt het voor jou een oud concept. Voor anderen is het gewoon een losstaande game.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:33:
[...]

Ik vind het allemaal wel heel ver gezocht om rondom één - redelijk eenzijdig - personage een volledige game te gaan ontwikkelen. Eigenlijk hadden ze bij het brainstormen al direct moeten besluiten dit niet te doen...
Eh whut?
Gollum een eenzijdig karakter? Jij hebt de boeken niet gelezen denk ik... Hoewel je zelfs uit de films volgens mij vrij makkelijk de dualiteit en de strijd in Gollum zou moeten kunnen zien.
Lijkt mij juist geweldig om die reis van Gollum te kunnen spelen... Gollum legt in de boeken meer afstand af dan Frodo, en dan de interacties met de wraiths en Shelob bv... Wat karakter betreft zouden ze nog van alles kunnen doen met zijn innerlijke tweestrijd, het steeds verder gecorrumpeerd worden door de ring.

Nee, of het ook een goede game wordt is afwachten maar het potentieel zit er echt wel.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 14:14:
Groot voordeel van niet realistische graphics is dat ze beter verouderen. Daarom zie je bijvoorbeeld bij mmorpg’s vaak meer cartoon graphics zodat ze 5 jaar later er niet al te verouderd uit zien.
Borderlands-reeks anyone? Dat blijft er goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
ArthurMorgan schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:23:
[...]

Maakt op zich niet uit natuurlijk. Dat jij weet dat het ooit een film was en het daarop gebaseerd is maakt het voor jou een oud concept. Voor anderen is het gewoon een losstaande game.
Ja dat is ook wel zo. Ik bekeek het vooral vanuit het perspectief van een movie tie-in game. Die liften normaal mee op de bekendheid van de film. Ik zou daarom niet goed weten waarom RoboCop een betere basis voor een game zou zijn dan een generieke robot politieagent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Exactor it schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:39:
[...]

Sorry. Ik wist niet dat je boos zou worden. Je mist het punt met je tirade en kinderachtige gebruik van een smiley.
Boos? Ik ben niet boos meer verbaasd over de reden waarom je het bij voorbaat afwijst :P. Maar mijn punt is gemaakt hoor die mist niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De nieuwe this week

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 19:16
Ik zag dat een vriend de game Dante's inferno weer eens had opgepakt. Toen bedacht ik me: "dat was eigenlijk best een toffe game, nooit meer wat van gehoord".
Je hebt soms van die spellen die een beetje van je radar af zijn.

De echte aankomende AAA games heeft iedereen wel in het vizier denk ik. Persoonlijk voor mij: Fable/Elder scrolls/Fallout/Gears. Maar er zijn natuurlijk ook wel wat minder bekende games. Maar die zijn vaak wel de moeite waard!

Voor mij: Burnout (revenge), Brothers in arms, Titanfall, Bastion, Afro Samurai, Blazing angels, Bayonetta, Ninja Gaiden (maar stiekem ook Peggle :) )

Van welke (minder grote) games zouden jullie graag weer eens spelen of een remake/remaster/sequel van willen zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Radko schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:16:
Ik zag dat een vriend de game Dante's inferno weer eens had opgepakt. Toen bedacht ik me: "dat was eigenlijk best een toffe game, nooit meer wat van gehoord".
Je hebt soms van die spellen die een beetje van je radar af zijn.

De echte aankomende AAA games heeft iedereen wel in het vizier denk ik. Persoonlijk voor mij: Fable/Elder scrolls/Fallout/Gears. Maar er zijn natuurlijk ook wel wat minder bekende games. Maar die zijn vaak wel de moeite waard!

Voor mij: Burnout (revenge), Brothers in arms, Titanfall, Bastion, Afro Samurai, Blazing angels, Bayonetta, Ninja Gaiden (maar stiekem ook Peggle :) )

Van welke (minder grote) games zouden jullie graag weer eens spelen of een remake/remaster/sequel van willen zien?
Grim Fandango!!!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyOClLK4ZuQjGHCOD1P_qZTj1bU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNsHvSGh9wLC79npDuhM9D4m.jpg?f=fotoalbum_large

Precies dit! Hopelijk krijgen we ooit nog 60FPS

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 08-07-2022 21:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it

Een fatsoenlijke Titanfall met movement based skillgap, zoals de eerste, zou ik wel gaaf vinden maar de enige series uit het verleden waar ik dolblij van zou worden zijn Deus Ex (wat al een reboot was bij de vorige twee delen) en Splinter Cell. Echt gave stealth spellen zijn dun gezeid helaas.

Edit: ik bedenk me dat ik ook blij zou worden van een CoD met rifle only servers. Dat was vroeger echt awesome.

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 08-07-2022 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke vraag :) Hierboven is het al genoemd maar een Titanfall met de MP van deel 1 zou ik graag willen zien. Een remake zou ik al tof vinden want die game stond voor mij echt als een huis. Enige die Titanfall heeft geëvenaard voor mij in de afgelopen 10 jaar is Halo Infinite. Maar waarbij Halo echt een teambased game is kon je in Titanfall ook solo erg ver komen. De balans in die game tussen pilots en titans is echt heel goed gedaan. Juist door het goede map design en de hele toffe movesets van de pilots. Helaas is balans iets wat vaak mist in MP games. Ook de keuze voor 6? base weapons was echt goed. Ik heb een hekel aan games waar je kunt kiezen uit tig wapens. Voegt in mijn optiek echt helemaal niets toe, behalve de drive naar het unlocken van skins :P Daarom vond ik de MP van Doom 2016 ook zo goed. Gewoon een goede core gameplay loop, zonder alle unlocks, perks, killstreaks, scorestreaks, etc die helaas sinds MW2 de overhand hebben genomen. [/rant]

Daarnaast hoop ik op een vervolg van de Trials serie. De laatste, Trials Rising, dateert uit februari 2019 maar werd helaas niet zo goed ontvangen volgens mij. Ik ben dan ook bang dat deze IP helaas in de ijskast staat.

En ik zou het tof vinden als MS de IP’s zoals Banjoo Kazooie nieuw leven in blaast. Een moderne collectathon zou ik erg kunnen waarderen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-07-2022 23:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sid Meier’s Pirates!, Def Jam Fight for New York, Tiger Woods PGA Tour, Burnout, Topspin, Timesplitters, Bully.

Een aantal die als eerste opkomen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
On_E schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 08:39:
[...]

Sid Meier’s Pirates!, Def Jam Fight for New York, Tiger Woods PGA Tour, Burnout, Topspin, Timesplitters, Bully.

Een aantal die als eerste opkomen . :)
Def Jam was awesome!

Aanvullend op mijn eerdere post hierover: Max Payne zoals delen 1 en 2. En Rainbow 6 zoals de versie die eind jaren negentig uitkwam. De scenario's tegen AI waren geweldig.

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 09-07-2022 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eternal Champions, Wiz ‘n’ Liz en Taz-Mania.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ziet er grappig uit. Komt einde van de maand.

Daarnaast zou ik wel eens een echte goede Jurassic Park game willen zien. De nieuwe films zijn crap, maar een van mijn favo SNES games was Jurassic Park.

Wikipedia: Jurassic Park (SNES video game)

Ze doen echt veel te weinig met deze IP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Dat is nog een verdomd lastige vraag, juist door wat je omschrijft dat ze van je radar af zijn.

Sega Soccer Slam is dan ook de eerste game die in mij opkomt. Niet dat ik een mega voetbal fanaat ben (sterker nog, het kan mij eerder gestolen worden), maar met deze game heb ik mij echt uuuuuuuuuren op de originele Xbox vermaakt. Of Forza Motorsport 4 (maar ja... dat gaat nooit gebeuren natuurlijk :P ).

En verder weet ik het eigenlijk niet. Ik heb echt zoveel games in mijn leven gespeeld. Waarschijnlijk veel meer dan ik mij kan herinneren en daar zitten vast en zeker toch ook nog wel wat pareltjes tussen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
Sleeping Dogs :Y

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Het is echt tijd voor ray tracing met al deze reflecties!

In anders nieuws.

De game is al een tijdje uit op diverse platformen maar heeft de laatste tijd veel bekendheid gekregen. Ziet er erg vermakelijk uit voor wat afwisseling in de Social Thursdays :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:11:
[...]

Borderlands-reeks anyone? Dat blijft er goed uit zien.
Dat blijven gave games, al zit er qua gameplay wat te weinig vooruitgang in tussen de verschillende delen. Deel 1 was eigenlijk al zo goed en compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Als er lui fall guys spelen, dit is je kans om vijf overwinningen op rij te pakken voor een achievement. Sneak Thieves is en super kort en Fall Guys spelers zijn vrij matig. De gsmetype is nog twee dagen online.

Ik heb voor het eerst LFG gebruikt (en voor het laatst). Ik speelde met een dertienjarige die jihad riep op iedereen die hem pakte, een kerel die vond dat de EU uit de VK bestond en daarom 'fucked was' en een kerel die een keer in VK was geweest en wel snapte wat ik zei. Mijn hemel wat zijn randoms tergend. Maar goed, ik kan dit spel uitspelen zonder menselijke interactie vanaf nu. Als iemand een vierde speler nodig heeft morgenavond,laat maar horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Homeland schreef op zondag 10 juli 2022 @ 00:30:
[...]

Dat blijven gave games, al zit er qua gameplay wat te weinig vooruitgang in tussen de verschillende delen. Deel 1 was eigenlijk al zo goed en compleet.
Qua gameplay wel inderdaad, maar inventory management was wel echt ruk in deel 1. Dat was in deel 2 al een stuk beter en in 3 ook (maar verknallen ze het in Tiny Tina Wonderlands weer |:( )

Al vond ik het kunnen klimmen en sliden in deel 3 wel een fijne toevoeging. Ben sinds kort weer met deel 2 begonnen en elke keer druk ik op crouch tijdens het rennen, om vervolgens ineens wide open gebukt stil te staan tegenover een groep vijanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Die game is nog steeds goed nu helemaal met fps boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
Kaasje123 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 19:09:
[...]

Die game is nog steeds goed nu helemaal met fps boost
Zeker waar, maar een sequel zou niet misstaan!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Na bijna een jaar niet te hebben gespeeld ben ik vorige week weer begonnen aan mijn oude verslaving Dragon Ball Xenoverse 2, vandaag de hele dag gespeeld met een maat van me. Wat blijft dit door al die jaren heen een geweldig spel zeg en zelfs na 1500 uur heb ik nog steeds niet alles gehaald. Hoop echt dat we ooit nog een Xenoverse 3 gaan krijgen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yj0idZD1bQz8NwM6-VcjMuERjgo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/i6mtxU1wglZMdSOtyaZ1PBVe.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-VkeGnXznI0zzebeNyzXuzfSq0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/K2JclqXryncE8UspYhTz292G.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjp8EJd6YQ0JidqIgPihpcZuCaE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VZZd6vmemqBMUaLRmNlUGxag.png?f=fotoalbum_tile

Ik ben het vechten wel heel erg verleerd door de tijd heen, maar dat komt vanzelf wel weer met veel oefenen.

Een paar leuke video's van vanmiddag..

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 10-07-2022 21:16 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Mad Max mag van mij wel een vervolg krijgen. Vond de setting echt heel tof en het uitbreiden van je auto én basis was voor mij echt een motivatie om verder te spelen. Ik kijk dan ook nogal uit naar Contraband, waar schijnbaar dezelfde technieken in zitten én door hetzelfde team wordt ontwikkelt. Maar de Mad Max setting had wel iets.

Een nieuwe NFS Underground met Burnout invloeden zou ik ook wel weer eens tof vinden. Goede cop chase elementen en de heftige crashes zoals Burnout die had. Maar dan ook met de tuning en het donkere sfeertje wat underground had.

Dungeon Keeper mag van mij ook remake krijgen. Hoeft aan het concept niks veranderd te worden, gewoon lekker evil zijn.

De lijst is voor nu nog veel langer, maar dan zit ik mijn hele pauze te typen :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 19:16
Wom schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:59:
[...]

Mad Max mag van mij wel een vervolg krijgen. Vond de setting echt heel tof en het uibreiden van je auto én basis was voor mij echt een motivatie om verder te spelen. Ik kijk dan ook nogal uit naar Contraband, waar schijnbaar dezelfde technieken in zitten én door hetzelfde team wordt ontwikkelt. Maar de Mad Max setting had wel iets.
Ja, mad max was erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:59:
Een nieuwe NFS Underground met Burnout invloeden zou ik ook wel weer eens tof vinden. Goede cop chase elementen en de heftige crashes zoals Burnout die had. Maar dan ook met de tuning en het donkere sfeertje wat underground had.
Van mij zou nfs juist terug mogen naar hoe het was in de underground en most wanted tijd, voordat criterion (van burnout) de serie de nek om draaide. Ze hebben toen juist nfs en burnout als het ware gemengd en voor mijn gevoel werden beiden daar veel slechter van. Vooral de belachelijke drift mechanics die er voor zorgen dat goed racen niet meer beloond wordt verpesten het voor mij. De nieuwere nfs games zijn imho wel weer iets beter maar die vage over the top arcade elementen blijven er in zitten. Verder vond ik ook de wapens die ze er in gestopt hadden het erg verpesten... In underground en most wanted kon je politie verslaan door goed te rijden en tactisch te beuken, of soms door een donut van 10 meter doorsnede op ze te laten vallen :+ (door de pilaren er onder uit te rijden en het ding op de weg te laten vallen).

Gelukkig heeft Forza Horizon het stokje overgenomen. Zoals die rijden, dat is hoe nfs in de tijd dat ik ze top vond reden. Wel arcade, maar de basis principes van hoe je snel kunt zijn blijven wel op de werkelijkheid gebaseerd. Die gameplay in een moderne underground game met politie zou inderdaad smullen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-09 23:18
Finraziel schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:13:
[...]

Van mij zou nfs juist terug mogen naar hoe het was in de underground en most wanted tijd, voordat criterion (van burnout) de serie de nek om draaide. Ze hebben toen juist nfs en burnout als het ware gemengd en voor mijn gevoel werden beiden daar veel slechter van. Vooral de belachelijke drift mechanics die er voor zorgen dat goed racen niet meer beloond wordt verpesten het voor mij. De nieuwere nfs games zijn imho wel weer iets beter maar die vage over the top arcade elementen blijven er in zitten. Verder vond ik ook de wapens die ze er in gestopt hadden het erg verpesten... In underground en most wanted kon je politie verslaan door goed te rijden en tactisch te beuken, of soms door een donut van 10 meter doorsnede op ze te laten vallen :+ (door de pilaren er onder uit te rijden en het ding op de weg te laten vallen).

Gelukkig heeft Forza Horizon het stokje overgenomen. Zoals die rijden, dat is hoe nfs in de tijd dat ik ze top vond reden. Wel arcade, maar de basis principes van hoe je snel kunt zijn blijven wel op de werkelijkheid gebaseerd. Die gameplay in een moderne underground game met politie zou inderdaad smullen kunnen zijn.
Helemaal eens over NFS haha. Heb Heat geprobeerd maar kwam er niet in. Dat driften is zo *piep*. Gelukkig twee FH spellen op Game Pass. Dus dat voldoet voor mij ook. En heb NFS MW nog op de ps2.

Over FH 4 gesproken, ik overweeg de LEGO uitbreiding ervoor te gaan kopen. Wanneer ik de main content uitgespeeld heb. Hot Wheels voor deel 5 ben ik niet zo enthousiast over. Ook gezien het in deel 3 zat (wat ik dan weer niet heb gespeeld, toegegeven).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Wom Dungeon Keeper. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zorroberner schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:36:
[...]

Helemaal eens over NFS haha. Heb Heat geprobeerd maar kwam er niet in. Dat driften is zo *piep*. Gelukkig twee FH spellen op Game Pass. Dus dat voldoet voor mij ook. En heb NFS MW nog op de ps2.

Over FH 4 gesproken, ik overweeg de LEGO uitbreiding ervoor te gaan kopen. Wanneer ik de main content uitgespeeld heb. Hot Wheels voor deel 5 ben ik niet zo enthousiast over. Ook gezien het in deel 3 zat (wat ik dan weer niet heb gespeeld, toegegeven).
De Lego dlc is zeker leuk, als je de Lego omgeving niet erg vindt natuurlijk. Genoeg in te doen ook, daar zit zo'n heel bord in met allemaal targets, wat model gestaan lijkt te hebben voor hoe het in 5 ook werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004

• Splinter Cell
  • Portal
  • Braid
  • Trials
  • Bioshock
  • Dishonerd
  • Rockstar Table Tennis
  • Deus Ex

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Zie wederom Splinter Cell gepost worden, jullie weten dat er een nieuwe reboot van Splinter Cell zit aan te komen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
Wom schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:04:
Zie wederom Splinter Cell gepost worden, jullie weten dat er een nieuwe reboot van Splinter Cell zit aan te komen he?
Ja dat heb ik ook eens gelezen, maar daar is verder toch zo goed als niks bekend over toch?
Hoop dat ze bepaalde mechanics dan toch wat aanpakken want die zullen nu wel redelijk "cranky" aan kunnen voelen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 11:27

Nogne

>.<

KKND, MDK, Dungeon Keepers, Knights & Merchants, Fallout 2 (of een vervolg op Fallout 2 wat geen 3D/FPS is) & Commander Keen :P

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ik heb dat nieuws helemaal gemist. https://news.ubisoft.com/...opment-at-ubisoft-toronto is het meest recente bericht Ubisoft dat ik kon vinden. Verder wat speculatie van nieuwssites maar niks concreet nog. Wel super nieuws dat er iets in de maak is!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
Nogne schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:33:
[...]

KKND, MDK, Dungeon Keepers, Knights & Merchants, Fallout 2 (of een vervolg op Fallout 2 wat geen 3D/FPS is) & Commander Keen :P
Je laat wel je leeftijd doorschemeren met deze posting hoor. KKND, dat was nog eens een titel zeg. In dat kader wil ik Total Annihilation ook aandragen.
JDL15 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:28:
[...]

Ja dat heb ik ook eens gelezen, maar daar is verder toch zo goed als niks bekend over toch?
Hoop dat ze bepaalde mechanics dan toch wat aanpakken want die zullen nu wel redelijk "cranky" aan kunnen voelen..
Enkel de aankondiging, verder nog niet veel. Enkel wat aankondigingen van oud-werknemers die terug naar Ubisoft gingen om aan Splinter Cell te werken.
Exactor it schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:42:
[...]

Ik heb dat nieuws helemaal gemist. https://news.ubisoft.com/...opment-at-ubisoft-toronto is het meest recente bericht Ubisoft dat ik kon vinden. Verder wat speculatie van nieuwssites maar niks concreet nog. Wel super nieuws dat er iets in de maak is!
Had ook al ergens gelezen dat het zeker niet open-world ging worden, maar kan die bron niet meer vinden. Maar de bedoeling was volledig in de geest van de eerste game, wat naar mijn idee wel een prima idee is.

Geruchten gaan dat er 10 september, tijdens de Ubisoft Forward, meer informatie gedeeld gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 11-07-2022 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
Jep dat is mij bekend en die ga ik ook zeker halen.

Ook heb ik echt zin in een nieuw deel. Ik vrees alleen dat Ubisoft er hun standaard "open-wereld-beklim-punten-voor-meer-overzicht-en-koop-season-pass-meuk" template over heen gooit. Ik denk zelfs dat dit de reden is dat we sinds Blacklist geen nieuw deel meer hebben gekregen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12

Panzer dragoon saga.

Daar zou ik graag een remake van willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Battlefield Bad Company en Battlefield 3 inclusief Vietnam DLC en overige DLC's.

En nee niet als een of andere portal versie in BF2042.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Ik zou graag een sequel willen zien van Lego City Undercover. Een GTA-achtige game die geschikt is om samen met de kids te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 07:36

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Dat blijf toch wel een bizar spel van Rockstar. Past ook helemaal niet bij hun andere games,

maar.... wel goed! Speel het nu nog regelmatig op de Xbox Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik kan mij Ninety Nine Nights (N3) herinneren. Een Xbox 360 exclusive destijds, waarvan de trailers en beloftes er enorm goed uitzagen, en vooral het Japanse publiek wat meer naar de Xbox moest trekken.
De plannen, ideeën, trailers, eerste demo's en dergelijke waren geniaal. Echter het spel is uiteindelijk veel te snel op de markt gebracht, waardoor het spel simpelweg niet af was. Qua gameplay niet, en ook grafisch niet. Heb me er wel mee vermaakt, maar dat veel game sites N3 een 6 of zelfs lager gaven snap ik volkomen.
Als ze hiervan een remake maken, en dit keer wel goed op de markt zetten met de welbekende puntjes op de i, gaan ze ongetwijfeld een hit scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:28

Toshirou

Vinyl Surfer

Dat is een tijd geleden dat ik deze titel heb gespeeld. Destijds nog de game met alle characters doorlopen, dit was een leuke game die ik nog ook in de latere jaren van de Xbox 360 periode nog geregeld speelde.

Ook vermaakte ik mij nog op de eerste Xbox met Unreal Championship 2. Deze game mag van mij nog een keer een vervolg of remake krijgen. Het is wel tof om de game nog op Series X te spelen, maar een vervolg in UE5, dat zou echt geweldig zijn! Jammer dat Epic nu het geld met andere modellen ziet binnenkomen in plaats van naast hun Unreal Engine nog volwaardige games te produceren.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 20:12:
[...]

Dat is nog een verdomd lastige vraag, juist door wat je omschrijft dat ze van je radar af zijn.

Sega Soccer Slam is dan ook de eerste game die in mij opkomt. Niet dat ik een mega voetbal fanaat ben (sterker nog, het kan mij eerder gestolen worden), maar met deze game heb ik mij echt uuuuuuuuuren op de originele Xbox vermaakt. Of Forza Motorsport 4 (maar ja... dat gaat nooit gebeuren natuurlijk :P ).

En verder weet ik het eigenlijk niet. Ik heb echt zoveel games in mijn leven gespeeld. Waarschijnlijk veel meer dan ik mij kan herinneren en daar zitten vast en zeker toch ook nog wel wat pareltjes tussen.
Precies zoals ik eerder zei. Een aantal pareltjes (voor mij) die ik in de loop der jaren vergeten ben.

Sega soccer slam

Brute Force

Juiced!

DOA Xtreme Beach Volleyball (want dat was destijds echt mijn favoriete sport :+ )

Van deze games zou ik nog wel een remaster willen zien.

4k 120Hz zandkorrels zandstranden waarop je kan volleyballen. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:53:
[...]

Precies zoals ik eerder zei. Een aantal pareltjes (voor mij) die ik in de loop der jaren vergeten ben.

Sega soccer slam
[YouTube: SEGA Soccer Slam (XBOX) HD Gameplay 4/13/21 : X-D SPORTS]

Brute Force
[YouTube: Brute Force Full Game Walkthrough (No Commentary) 1080p 60fps (2003)]

Juiced!
[YouTube: Playthrough [Xbox] Juiced]

DOA Xtreme Beach Volleyball (want dat was destijds echt mijn favoriete sport :+ )
[YouTube: Xbox Longplay [008] Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball]

Van deze games zou ik nog wel een remaster willen zien.

Die game Juiced heb ik vroeger veel gespeeld, was hem helemaal vergeten! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Na wat geruchten op reddit dat RDR2 geen meerdere updates zou krijgen (zou echt jammer zijn maar geen idee wat waar is) gisteren weer eens opgestart en een missie gedaan en damn je zit er zo weer in, wat een details en animaties deze game.

Maar volgens mij poste @devilsnight een poosje terug ergens wat settings dat de nachten ook donker waren.
Zoeken in het topic krijg ik wel wat reacties te zien maar volgens mij niet die post met de settings.

Of vergis ik me nu :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@G_Dragon dat dus. Ik heb waarschijnlijk nog wel meer games die ik totaal vergeten ben.
Toen ik Brute Force zag herinnerde ik mij ook nog een soortgelijke game (team van diverse karakters) met een soortgelijk idee, maar dan in de straten van een grote stad en geen aliens als vijand.

Maar ik kom er niet op :P

Als ik een website kan vinden met alle covers van Xbox games herken ik de cover waarschijnlijk snel genoeg.

--edit-- nog zo'n parel:
https://www.mobygames.com/game/xbox/auto-modellista

[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 12-07-2022 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou best wel een waardige opvolger van Full Throttle willen zien.
Dit kan zomaar een leuke game worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:09:
Na wat geruchten op reddit dat RDR2 geen meerdere updates zou krijgen (zou echt jammer zijn maar geen idee wat waar is) gisteren weer eens opgestart en een missie gedaan en damn je zit er zo weer in, wat een details en animaties deze game.

Maar volgens mij poste @devilsnight een poosje terug ergens wat settings dat de nachten ook donker waren.
Zoeken in het topic krijg ik wel wat reacties te zien maar volgens mij niet die post met de settings.

Of vergis ik me nu :P
Yep, maar het heeft met tv settings te maken. Dus het lijkt er echt op dat Rockstar de nacht in HDR zo licht wilde hebben terwijl het in SDR juist zo prachtig mooi donker is. Waardoor dingen zoals een lantaarn in je hand ook echt zin heeft en lichtjes in dorpjes extra nice eruit komen.

Ingame HDR settings voor RDR2

De eerste heet peak brightness ofzo dacht ik. Voor mijn OLED C9 doe ik tussen de 800 en 1000. De andere is paper white geloof ik. 250.

De tv brightness maakt voor mij het verschil. Ik doe brightness puur alleen voor deze game op 45 en de nacht is mooi donker en het is fel genoeg overdag in de game. Bizar dat Rockstar voor SDR en HDR zo'n verschil maakt qua hoe de nacht er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 11:27

Nogne

>.<

Wom schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:56:
Je laat wel je leeftijd doorschemeren met deze posting hoor. KKND, dat was nog eens een titel zeg. In dat kader wil ik Total Annihilation ook aandragen.
Zo erg is het toch niet met mijn leeftijd :9 Total Annihilation, dat was ook echt een super leuke game. Jammer dat er eigenlijk weinig RTS'en meer uitkomen (Age of Empires maar die vind ik niet zo sterk).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Prime days bij amazon: 1TB expansion voor 179,-
https://www.amazon.nl/dp/..._B08K48F6QZ1657247280000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PdeBie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:53:
[...]
[YouTube: Xbox Longplay [008] Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball]

Haha dat vond ik zo fout. :D
Ik herinner me wel ineens een toffe beachvolleybal game op de GameCube die van mij wel een vervolg mag krijgen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Release 21 juli, ben benieuwd.
Na die bagger alpha build voor twee tientjes (Bright Memory voor Series X slechtste aankoop ooit) zijn mijn verwachtingen vrijwel nihil.
Maar day one in game pass dus we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:18:
@G_Dragon dat dus. Ik heb waarschijnlijk nog wel meer games die ik totaal vergeten ben.
Toen ik Brute Force zag herinnerde ik mij ook nog een soortgelijke game (team van diverse karakters) met een soortgelijk idee, maar dan in de straten van een grote stad en geen aliens als vijand.

Maar ik kom er niet op :P
Nou ik kan het niet loslaten, maar zelfs na het kijken van dit filmpje (op x2 speed, zonder geluid (tip!)) kan ik de game niet herinneren. Denk dat het op een ander platform was (Playstation denk ik), maar ja.... welke :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@devilsnight tnx, ga er nog ff mee stoeien 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 21:12
PdeBie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:15:
[...]

Nou ik kan het niet loslaten, maar zelfs na het kijken van dit filmpje (op x2 speed, zonder geluid (tip!)) kan ik de game niet herinneren. Denk dat het op een ander platform was (Playstation denk ik), maar ja.... welke :P

[YouTube: All Xbox Games]
Nu wil ik het ook weten, haha. Weet je nog welk perspectief? Welke setting? Modern of ouderwets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Chirrel niet 100% topdown, maar beetje schuin zeg maar (ook niet 100% isometrisch). Een van de karakters was volgens mij een kale gespierde kerel.

Was in een stadsomgeving moderne tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 12-07-2022 12:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
PdeBie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:12:
@Chirrel niet 100% topdown, maar beetje schuin zeg maar (ook niet 100% isometrisch). Een van de karakters was volgens mij een kale gespierde kerel.

Was in een stadsomgeving moderne tijd.
Was Fighting Force zo te lezen, top game (speelde hem op Dreamcast) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
justifire schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:10:
Release 21 juli, ben benieuwd.
Na die bagger alpha build voor twee tientjes (Bright Memory voor Series X slechtste aankoop ooit) zijn mijn verwachtingen vrijwel nihil.
Maar day one in game pass dus we gaan het zien.

[YouTube: Bright Memory: Infinite Console Trailer]
Volgens mij zit die niet in Game Pass toch? Dan zou ik het ook nog wel een keertje proberen, maar anders ook echt niet na die slechte reviews van de Alpha Build..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chirrel
  • Laatst online: 14-09 21:12
JDL15 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:15:
[...]

Was Fighting Force zo te lezen, top game (speelde hem op Dreamcast) 8)
Ja, die kwam ik net ook tegen.

Samen met deze parel: https://www.mobygames.com...n/ballerburg-castle-siege

Wat zijn er toch prachtige games uitgekomen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@JDL15 You're my hero!!! Maar ik heb deze titel inderdaad op de Playstation gespeeld :)

Afijn, daar zou van mij nog wel een remaster op de Xbox van uit mogen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
PdeBie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:55:
@JDL15 You're my hero!!! Maar ik heb deze titel inderdaad op de Playstation gespeeld :)

[YouTube: Fighting Force PlayStation Co-op 2 player]

Afijn, daar zou van mij nog wel een remaster op de Xbox van uit mogen komen
Helemaal mee eens, gouden tijden couch co-op!

Van mij zou er zeker een vervolg mogen komen op de XSX van:

Mad Max
Fighting Force
Splinter Cell (die komt er)
Warzone (die komt er)
Halo Wars
Tenchu Stealth Assassins
Mortal Kombat / Killer Instinct
The Evil Within
Dead Space (komt er in de vorm van een remake, ook nog in de vorm van Callisto Protocal)
Rollcage
Flat Out (Wreckfest is zeker ok, maar mist de party mode met ragdolls)
Max Payne
Black
Burnout series (van de OG Xbox)
Chronicles of Riddick
Kingpin
Soldier of Fortune
Pure/Motorstorm
Doom (komt er aan)
Bulletstorm
Batman Arkham series
Conker
Twisted Metal look-a-like
Syphon Filter look-a-like
Coolboarders
Def Jam FFNY
Star Wars Jedi Fallen Order 2
Mashed (leuke couch co-op)
Bioshock
GTA (6 natuurlijk)
GOW (refereer natuurlijk naar Gears of War)
Halo REACH

Pff, kan eeuwen doorgaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

JDL15 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:48:
[...]

Helemaal mee eens, gouden tijden couch co-op!

Van mij zou er zeker een vervolg mogen komen op de XSX van:

Mad Max
Fighting Force
Splinter Cell (die komt er)
Warzone (die komt er)
Halo Wars
Tenchu Stealth Assassins
Mortal Kombat / Killer Instinct
The Evil Within
Dead Space (komt er in de vorm van een remake, ook nog in de vorm van Callisto Protocal)
Rollcage
Flat Out (Wreckfest is zeker ok, maar mist de party mode met ragdolls)
Max Payne
Black
Burnout series (van de OG Xbox)
Chronicles of Riddick
Kingpin
Soldier of Fortune
Pure/Motorstorm
Doom (komt er aan)
Bulletstorm
Batman Arkham series
Conker
Twisted Metal look-a-like
Syphon Filter look-a-like
Coolboarders
Def Jam FFNY
Star Wars Jedi Fallen Order 2
Mashed (leuke couch co-op)
Bioshock
GTA (6 natuurlijk)
GOW (refereer natuurlijk naar Gears of War)
Halo REACH

Pff, kan eeuwen doorgaan!
Jedi fallen order 2 komt er ook. Heeft een andere naam ''Jedi survivor'' als ik me niet vergis. Maar wordt wel door Respawn gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop dat ze de makers van Hollow Knight flink wat hebben betaald voor deze clone :P

Interview met developers over Redfall. Heb er zin in:

https://www.ign.com/artic...ot-player-choice-vampires

En hopelijk later dit jaar Deathloop.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-07-2022 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik wil een remake van Space Channel 5 part 2. Laatst uitgebracht in de sega collection op de 360, maar de enige titel uit die collectie die NIET achterwaards compatibel is. PC versie is ook stuk, wat ervoor zorgt dat het effectief onspeelbaar is in deze generatie hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
Rallisport challenge zou voor mij een instabuy zijn. Ik ben daar heel wat uurtjes zoet mee geweest. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@Krimglas Oja dat is ook een goede. Space Channel 5, die had ik op de Dreamcast. Als je dat zo allemaal leest hier besef je pas wat je allemaal vergeten bent. :P

Inmiddels een review:

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2022 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Ik wil helemaal geen remake's en remaster's en sequel's.
nieuwe games wil ik. ;) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door sn0ww op 12-07-2022 16:56 ]

..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
sn0ww schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:55:
Goed punt, een nieuwe Rallisport challenge zou ik ook prima vinden. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
sn0ww schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:55:
Goedkope heruitgaves zoals GTA 5 mogen ze houden. Goede remakes zoals THPS1+2 zie ik graag komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Wom schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 16:58:
[...]

Goedkope heruitgaves zoals GTA 5 mogen ze houden. Goede remakes zoals THPS1+2 zie ik graag komen.
Tony Hawk Pro Skater. Ik moest het even opzoeken ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:02

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Yes, besteld! Heb er zelfs nog €10 afgekregen via de cadeaubon-actie:

https://gathering.tweaker...message/72118888#72118888

Werkt zelfs ondanks dat het een Prime aanbieding was! :) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Paar remakes die ik graag zie (high budget remakes that is):
  • Metal Gear Solid (origineel)
  • Zone of the Enders 1&2
  • Shenmue 1&2
  • Jet Set Radio Future
  • Sega Rally 1&2
  • Ridge Racer 6
  • Final Fantasy VI
  • Final Fantasy Tactics
  • Skies of Arcadia
  • Tenchu
  • OutRun 2
  • Project Gotham Racing
Paar ports die ik graag op de Xbox zie verschijnen:
  • Rez: Infinite
  • Final Fantasy VII Remake (komt er ooit aan)
  • Nioh 1&2 Collection

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:16

Topspin. 🎾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Laatst online: 15-09 14:41
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Ik hoop dat ze de makers van Hollow Knight flink wat hebben betaald voor deze clone :P

Interview met developers over Redfall. Heb er zin in:

https://www.ign.com/artic...ot-player-choice-vampires

En hopelijk later dit jaar Deathloop.
Wow dit is wel echt iets te letterlijk??? Geen idee hoe het met Copyrights in games zit maar dit is wel heel erg afgekeken van Hollow Knight damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:05
Deze staat ook ver bovenaan mijn lijstje, gaan geruchten dat ze met een nieuwe top spin bezig zijn. Maar moeten anders alle tennis fans niet eens opstaan met een grote petitie hiervoor ofzo? De tennis games tot nu toe zijn om te janken de afgelopen 10 jaar.

Daarna Project gotham racing 2, was imo veel leuker dan forza horizon of motorsport games.. een soort uitgebreide remake of beter een soort spirituele opvolger hiervan dus een totaal nieuwe game maar wel met dezelfde gedachten als pgr 2 .

[ Voor 40% gewijzigd door Stylze op 13-07-2022 15:46 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik ben nieuw in de xbox wereld. Sinds een tijdje heb ik een series s.

Ik sta op het punt op The Quarry te kopen, echter zie ik ook verschillende sites die codes aanbieden tegen een mooie korting. Veel sites lijken me wat shady, wat wordt bevestigd door trustpilot. Kopen jullie wel eens codes ergens anders (buiten microsoft)?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

funk-e schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:08:

Ik sta op het punt op The Quarry te kopen, echter zie ik ook verschillende sites die codes aanbieden tegen een mooie korting. Veel sites lijken me wat shady, wat wordt bevestigd door trustpilot. Kopen jullie wel eens codes ergens anders (buiten microsoft)?
Zit die game niet in Gamepass ? Dan kun je beter even in het Gamepass Topic kijken voor een deal voor 3 jaar Gamepass voor pak hem beet 85€. Dan speel je de komende 3 jaar alles wat daar in staat voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Ik wel, Eneba.com vooral en daarnaast soms livekaarten.nl en een enkele keer cdkeys.com. Maar ook hier zijn er mensen die die sites totaal niet vertrouwen. Zelf heb ik er echter nooit problemen mee gehad.

Maar het is dus niet dat iedereen die sites vertrouwd.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
MRE-Inc schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:24:
[...]

Zit die game niet in Gamepass ? Dan kun je beter even in het Gamepass Topic kijken voor een deal voor 3 jaar Gamepass voor pak hem beet 85€. Dan speel je de komende 3 jaar alles wat daar in staat voor die prijs.
hij zit niet in gamepass, maar bedankt voor de tip voor deze deal
ArthurMorgan schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:28:
[...]

Ik wel, Eneba.com vooral en daarnaast soms livekaarten.nl en een enkele keer cdkeys.com. Maar ook hier zijn er mensen die die sites totaal niet vertrouwen. Zelf heb ik er echter nooit problemen mee gehad.

Maar het is dus niet dat iedereen die sites vertrouwd.
Helaas hebben de door jouw genoemde sites het spel niet op voorraad.

Er lijkt niets anders op te zitten dan 75 euro af te tikken, ouch

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:02

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

funk-e schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 17:04:
[...]

[...]

Je kan ook altijd nog op budgetgames.nl kijken, daar hebben ze de disc versie goedkoper mocht je een series X hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online

Ik heb f1 toen gekocht bij mtcgame

Shady zag het eruit maar wel gewoon een key ontvangen die werkt.. Dus opzich prima :p

Je kan ook even kijken op xboxstorechecker (google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
hifigamefreak schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 17:09:
[...]

Je kan ook altijd nog op budgetgames.nl kijken, daar hebben ze de disc versie goedkoper mocht je een series X hebben.
Het gaat in dit geval helaas om een Series S...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

funk-e schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 17:04:
[...]

[...]

Die gaat tzt wel in GamePass komen, is mijn verwachting. Het is nou niet echt een game die de verkoopcijfers zal gaan verbreken dus op den duur zal de ontwikkelaar/uitgever wel de beslissing maken om deze naar Gamepass te brengen om toch nog inkomsten te genereren. De vraag is dan wanneer gebeurd dat en of je daar op wil wachten.

Verder kan de prijs van 3 jaar Gamepass nog wel wat omlaag denk ik. Ik had dus echt 3 jaar gekocht in kaarten van 3 maanden (12 kaartjes/keys) maar bij het verzilveren van elke key kreeg ik 1 maand extra, dus had er uiteindelijk maar 9 nodig om aan 35 maanden te komen. Ik had dus de aanschaf van 3 kaartjes kunnen besparen, toch weer een kleine 25€ dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:53:
[...]

Haha de game zelf stelt niet veel voor nee, maar mijn dochter vind het schitterend. Dus daar haal ik plezier vooral uit ;)
Ok, ik kom hier op terug. Wat is dit een brakke implementatie zeg! De vorige Paw Patrol game speelt zoveel soepeler. Lijkt wel alsof de game enorme input lag heeft.

Ook de stukken waarbij je met een voertuig van A naar B moet werken een stuk slechter. De koekjes worden veel te laat op beed gerenderd, waardoor mijn dochter continu te laat is. Plus dat de wagens veel te traag reageren. Heb zelf ook zo’n missie geprobeerd, maar ik krijg ook geen 100% score voor elkaar.

Wat een slechte cashgrab van de makers. Vind het sneu voor de mensen die het spel niet via GP spelen, maar gekocht hebben
Pagina: 1 ... 16 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord