Die ga ik ook even uitproberen, lijkt me wel lekker om met een muziekje een beetje mee tot rust te komen gek genoeg.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:43:
Ik zou best wel een waardige opvolger van Full Throttle willen zien.
[...]
Dit kan zomaar een leuke game worden.
Verwijderd
@Vildhjarta Powerwash ga ik vanavond gelijk even checken. Nu ik de exclusives hoop heb opgegeven na al die jaren wachten zijn dit soort 'gekke' games waar ik Xbox/gamepass voor heb.
In de reviews komt het iedere keer neer op dat ze het vaag vinden en denken eventjes te spelen om er tenslotte achter te komen dat het een heerlijke game is en uren verder te zijn.
Klinkt als een prima late zomeravond afkoel game.
In de reviews komt het iedere keer neer op dat ze het vaag vinden en denken eventjes te spelen om er tenslotte achter te komen dat het een heerlijke game is en uren verder te zijn.
Klinkt als een prima late zomeravond afkoel game.
Maar natuurlijk de hamvraag: hebben mensen hier al Peppa Pig geprobeerd? Is het Nederlands? 
Echt mijn huis zit vol met Peppa Pig, overal kom ik dat beest tegen. Wil eigenlijk mijn controller niet afgeven aan de kids maar ben bang als ik in het GamePass menu ga ze het toch gaan zien.
Echt mijn huis zit vol met Peppa Pig, overal kom ik dat beest tegen. Wil eigenlijk mijn controller niet afgeven aan de kids maar ben bang als ik in het GamePass menu ga ze het toch gaan zien.
Vanochtend met mijn dochter een half uurtje gespeeld. De achievements vlogen mij om de oren. Verder wel grappig voor mijn dochter van 3.tuinïnen schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 13:08:
Maar natuurlijk de hamvraag: hebben mensen hier al Peppa Pig geprobeerd? Is het Nederlands?
Nou, laat ze deze maar niet zien dan:tuinïnen schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 13:08:
Maar ik begrijp dus dat de game al te spelen is ? Heb hem via de Gamepass App laten installeren op mijn Series X. Staat nog steeds: Aangevraagd onder het kopje Aankomende downloads. Ik dacht dus dat de game nog niet beschikbaar was ivm lokale tijd MS hoofdkantoor USA enzo (dus 19:00u vanavond hier). Toen My Friend Pedro maar even aangeklikt om remote te installeren en die ging dus meteen installeren op mijn Series X. Volgens mij een beetje Hit and Miss dat op afstand installeren via de Gamepass app, of heb ik dat mis ?
Dit dus. Staat al uren zo in de app:
/f/image/rz8vGtGcwmK0yL0tAwLq8VKL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door MRE-Inc op 14-07-2022 15:41 ]
XBL: MRE Inc
Nou ondanks verwoede pogingen van ups om de boel nog eens te saboteren heb ik bij de 2e poging nu een nieuwe elite v2 controller gekregen (althans, een ander s/n, zal alsnog een refurb zijn) en deze is voor zover ik nu kan beoordelen voor nu perfect 
Eens kijken hoe lang deze het houdt... Hopelijk is er tegen die tijd een v3 die alle problemen oplost
Eens kijken hoe lang deze het houdt... Hopelijk is er tegen die tijd een v3 die alle problemen oplost

Gamertag: FinrazielNL
Een Peppa Pig Xbox Series X. Prachtig, ook mooi dat het een Series X is, volgens mij zijn de meeste van die aparte dingen juist Series S toch? Vind dit wel een hilarische hoor. Weet niet of die echt is, maar toch even collega geapped wiens kinderen ook gek op Peppa Pig zijn haha.
Die is niet echt. Komt van Popeart: https://www.instagram.com/popeart_design/Zorroberner schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:54:
Een Peppa Pig Xbox Series X. Prachtig, ook mooi dat het een Series X is, volgens mij zijn de meeste van die aparte dingen juist Series S toch? Vind dit wel een hilarische hoor. Weet niet of die echt is, maar toch even collega geapped wiens kinderen ook gek op Peppa Pig zijn haha.
Hij heeft deze afbeelding van een Peppa Pig Series X ooit eens op Twitter gedeeld. Maar het zou best kunnen dat je een skin ervan kan kopen hoor. Ik heb ook een witte Series X momenteel omdat ik de voor en zijkanten heb voorzien van een witte skin.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gisteren ook PowerWash simulator gespeeld, maar dat is gewoon serieus werken.
Missie 1 moet je je eigen bus schoonspuiten. Dat is nog wel te doen en was redelijk rap klaar. Maar de tuin die je daarna mag doen. Jemig!
Kan je beter je eigen tuin onder handen nemen
* PdeBie heeft gisteren online naar hogedruk reinigers gezocht
Missie 1 moet je je eigen bus schoonspuiten. Dat is nog wel te doen en was redelijk rap klaar. Maar de tuin die je daarna mag doen. Jemig!
Kan je beter je eigen tuin onder handen nemen
* PdeBie heeft gisteren online naar hogedruk reinigers gezocht
Potverdikkie wat is A Plague Tale toch een goed en mooi spel.
Het zuigt je helemaal mee in het verhaal en het ziet er op de Series X ook gewoon nog echt goed uit.
Ik heb lange tijd gedacht dat het een saai spel zou zijn, maar na commentaar in dit forum toch maar eens geinstalleerd (lang leve Gamepass). Ik kan niet anders zeggen dat het echt heel tof is gedaan.
Het spel is wel zo lineair als maar kan zijn dus na 1 keer spelen is het ook echt gedaan.
Het zuigt je helemaal mee in het verhaal en het ziet er op de Series X ook gewoon nog echt goed uit.
Ik heb lange tijd gedacht dat het een saai spel zou zijn, maar na commentaar in dit forum toch maar eens geinstalleerd (lang leve Gamepass). Ik kan niet anders zeggen dat het echt heel tof is gedaan.
Het spel is wel zo lineair als maar kan zijn dus na 1 keer spelen is het ook echt gedaan.
Ultimate Game Sale : https://xbox-store-checke.../ultimate-game-sale-2022/
Meer dan 700 games / add-ons in de aanbieding !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vanavond even kijken, kan helaas op me werk bijna geen links openen die met Games te maken hebbenjustifire schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 09:57:

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hahaha, iemand bij Microsoft heeft een hekel aan mij. Die weet gewoon dat ik op de remaster zit te wachten van Sniper Elite 2, dus die staat er niet bij.justifire schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 09:57:
Verder nog op zoek naar die ene Lego puzzel game, maar kan die ook nergens meer vinden.
Ah gevonden: zit natuurlijk ook niet in de sale
https://www.xbox.com/nl-n...43whk?cid=msft_web_search
[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 15-07-2022 10:24 ]
Ik laat hem niet aan mijn dochter zien want dan breekt de pleuris uit thuisZorroberner schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:54:
Ik heb even via een omweg naar de acties gekeken, zitten een paar hoge drops tussen zeg!
- Dragon Ball Xenoverse 2 -85% afgeprijsd (€10,49) voor zo'n geweldige game is dit geen geld.
- Immortals Fenyx Rising -75% (€ 17,49)
- Quantum Break -75% (€9,99)
- Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2 -50% (€ 22,49)
- Batman: Arkham-collectie -70% (€ 17,99)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zat laatst ff jou topic over Dragonball te lezen en klonk interessant, voor deze prijs ga ik hem zeker aanschaffen.G_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:55:
Ik heb even via een omweg naar de acties gekeken, zitten een paar hoge drops tussen zeg!En ga zo maar door, staan veel grote games in!
- Dragon Ball Xenoverse 2 -85% afgeprijsd (€8,97) voor zo'n geweldige game is dit geen geld.
- Immortals Fenyx Rising -75% (€10,71)
- Quantum Break -75% (€1,19)
- Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2 -50% (€7,98)
- Batman: Arkham-collectie -70% (€5,26)
![]()
Dat vind ik leuk om te horen, het is een heel groot spel waarmee je jaren plezier kan hebben.Sipio schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:07:
[...]
Zat laatst ff jou topic over Dragonball te lezen en klonk interessant, voor deze prijs ga ik hem zeker aanschaffen.
Denk zelfs een van de meest gespeelde Dragon Ball spellen ooit, want als je hem straks hebt moet je maar eens in een multi lobby gaan kijken hoe onwijs veel mensen er online rondlopen. Schrok er zelf ook van toen ik laatst weer ging kijken
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 15-07-2022 11:08 ]
Welke sector werk je dat je niet naar games mag kijkenG_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:55:
Ik heb even via een omweg naar de acties gekeken, zitten een paar hoge drops tussen zeg!En ga zo maar door, staan veel grote games in!
- Dragon Ball Xenoverse 2 -85% afgeprijsd (€8,97) voor zo'n geweldige game is dit geen geld.
- Immortals Fenyx Rising -75% (€10,71)
- Quantum Break -75% (€1,19)
- Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2 -50% (€7,98)
![]()

kleine 8 euro voor Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2 is te mooi om te laten. Heb hem al op de PC, maar denk dat ik hem ook nog is voor xbox koop.
Edit: ah niet 8 euro, maar 8 euro korting?
Netwerk van de overheid, dus ik zie de acties ook halfgebakken via een Google translator ( want zo omzeil ik de beveiliging )ProfaNe schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:09:
[...]
Welke sector werk je dat je niet naar games mag kijken![]()
kleine 8 euro voor Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2 is te mooi om te laten. Heb hem al op de PC, maar denk dat ik hem ook nog is voor xbox koop.
Edit: ah niet 8 euro, maar 8 euro korting?
ahh hahah, vandaar dat ik tony hawk niet voor 8 euro kan vindenG_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:16:
[...]
Netwerk van de overheid, dus ik zie de acties ook halfgebakken via een Google translator ( want zo omzeil ik e beveiliging )
[ Voor 6% gewijzigd door ProfaNe op 15-07-2022 11:18 ]
Klopt het dat die €19,91 is?ProfaNe schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:17:
[...]
ahh hahah, vandaar dat ik tony hawk niet voor 8 euro kan vindenKan je beter op je telefoon op 4g kijken
€ 44,99 € 22,49
Bespaar € 22,50
Je 50% korting klopt iig
[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 15-07-2022 11:25 ]
Thanks, dan vertrouw ik even niet meer op de Google Translator met prijzen ( aangezien je de opmaak van websites ook verliest)
Verwijderd
Geen enkele game kunnen vinden tussen de aanbiedingen. Alles wat mij kan boeien is inmiddels al 100x in de sale geweest.
Tijd voor nieuwe games. Gelukkig is er powerwash simulator als frisse wind.
Ik zie hem niet voor deze prijs, of kijk ik niet goed?G_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:55:
Nee sorry lag aan mij, hij is € 17,99Powder Toastman schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Ik zie hem niet voor deze prijs, of kijk ik niet goed?
Edit: heb gelijk alle prijzen in het lijstje even aangepast om verwarring te voorkomen.
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 15-07-2022 12:02 ]
Heb gisteravond ook heerlijk zitten powerwashen. Had podcastje opgezet en lekker schoonspuiten die zooi, echt te debiel voor woorden maar het geeft voldoeningVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:36:
Geen enkele game kunnen vinden tussen de aanbiedingen. Alles wat mij kan boeien is inmiddels al 100x in de sale geweest.![]()
haha, ik ga hem ook even downloaden. Ik kan ook met voldoening naar dit soort filmpjes kijken op Youtube.Vildhjarta schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:55:
[...]
Heb gisteravond ook heerlijk zitten powerwashen. Had podcastje opgezet en lekker schoonspuiten die zooi, echt te debiel voor woorden maar het geeft voldoening
Maar haal zelf ook voldoening uit het schoonspuiten van "iets" zoals vieze tegels.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Haha ja het is te gek voor woorden ja maar dit spel geeft een heerlijke voldoening. Bij dat eerste huis vroeg ik me af of het wel leuk blijft maar opeens heb je de smaak te pakken. Ik ben nu een trotse bezitter van de Urban X U2!
Misschien wel de ultieme zomer game.
Misschien wel de ultieme zomer game.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2022 13:09 ]
Ik heb 'em ook gedownload, voor de broodnodige afwisseling.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Hebben ze dat nou al eens aangepast ? In zowel de XBox store op de Xbox zelf als in de online store hadden ze de vertaling van Save $9,99 in het Nederlands gezet naar Opslaan.ProfaNe schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:24:
[...]
€ 44,99 € 22,49
Bespaar € 22,50
Je 50% korting klopt iig

Edit: foto gevonden. Iets anders dus. Zowel besparen als opslaan dus
:strip_exif()/f/image/7EUCyrr0J5g2zso5P85hz8YH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door MRE-Inc op 15-07-2022 14:01 ]
Laat in het topic maar weten wat je ervan vind of wanneer je vragen hebtSipio schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:07:
[...]
Zat laatst ff jou topic over Dragonball te lezen en klonk interessant, voor deze prijs ga ik hem zeker aanschaffen.
Ik heb het idee dat het spel niet zoveel meer word gespeeld op Tweakers.
Op zich heb je gelijk, maar (zoals iemand anders ook al zei), deze games zijn al zo vaak in de sale geweest...G_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:55:
- Dragon Ball Xenoverse 2 -85% afgeprijsd (€10,49) voor zo'n geweldige game is dit geen geld.
- Immortals Fenyx Rising -75% (€ 17,49)
- Quantum Break -75% (€9,99)
- Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2 -50% (€ 22,49)
- Batman: Arkham-collectie -70% (€ 17,99)
![]()
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
I feel ya !MRE-Inc schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:22:
[...]
Hahaha, iemand bij Microsoft heeft een hekel aan mij. Die weet gewoon dat ik op de remaster zit te wachten van Sniper Elite 2, dus die staat er niet bij.
Verder nog op zoek naar die ene Lego puzzel game, maar kan die ook nergens meer vinden.
Ah gevonden: zit natuurlijk ook niet in de sale
https://www.xbox.com/nl-n...43whk?cid=msft_web_search
Ben al maanden aan het jagen op Chernobylite, één keer in de sale gezeten met 50% korting maar dat was voor de next gen upgrade.
Verdom het om nu de volle twee tientjes te betalen
Waarom is de Tony Hawk Cross-gen bundle niet in de sale
Alleen de Xbox One versie heeft korting
Doe ik, heb hem gekocht inmiddels, ff kijken wanneer ik eraan toe kom want heb vd week de 'fout' gemaakt om wat RDR2 missies te spelen en zit er weer helemaal in, ff bootje voor het kamp bij Clemens Point kopen en lekker vissenG_Dragon schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 14:01:
[...]
Laat in het topic maar weten wat je ervan vind of wanneer je vragen hebt
Ik heb het idee dat het spel niet zoveel meer word gespeeld op Tweakers.
*Ik dacht dat ik het spel had gekocht maar het was me alleen maar gelukt om hem te downloaden via de app, kopen lukt niet, elke keer foutmelding in de store.. Oops sorry went wrong, probeer het later nog wel een keer.
[ Voor 18% gewijzigd door Sipio op 15-07-2022 17:15 ]
Heeft dit nog een voordeel eventueel, ik dacht te lezen dat er wat problemen waren bij de next gen versie van dit spel?Xlast88 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 15:37:
Waarom is de Tony Hawk Cross-gen bundle niet in de saleAlleen de Xbox One versie heeft korting
Sowieso verdienen ontwikkelaars die een next-gen versie aanbieden ipv Smart-Delivery gebruiken geen aanbeveling dit te blijven doen.
Alleen Control Ultimate Edition gekocht maar die kwam wel weer met twee DLC erbij en dat was een geweldig spel met die RT aan
De nieuwe this week.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Zojuist in de sale de volledige bundel van Hot Wheels Unleashed gekocht. Normaal 87 euro, nu 37 geloof ik. Dat vind ik het wel waard
Is het wat? Zit er nog over te twijfelen..PdeBie schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 21:09:
Zojuist in de sale de volledige bundel van Hot Wheels Unleashed gekocht. Normaal 87 euro, nu 37 geloof ik. Dat vind ik het wel waard
Maakte ik mijn eigen tuin / huis / auto maar zo mooi schoon:) . Als ik de tijd van Powerwash erin had gestoken ..Vildhjarta schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:55:
[...]
Heb gisteravond ook heerlijk zitten powerwashen. Had podcastje opgezet en lekker schoonspuiten die zooi, echt te debiel voor woorden maar het geeft voldoening
In de sale nu uiteindelijk toch Diablo 2 Resurrected maar gekocht... Had vorig jaar de beta even gespeeld en dacht toen dat het me niet lang meer zou kunnen boeien. Maar na met een neef gekletst te hebben die er helemaal gek van is begon het toch weer te kriebelen (waar een begrafenis al niet goed voor is
)
En dan heb je er ineens al gelijk 5,5 uur inzitten en is het praktisch middernacht
What have I done!!

En dan heb je er ineens al gelijk 5,5 uur inzitten en is het praktisch middernacht

What have I done!!
Ik heb het geprobeerd maar de game design is me echt te oudbollig om er persoonlijk plezier mee te hebben. Potions die niet stacken. Drag en drop, item tetris op console, aparte stamina om te kunnen rennen etc etc. Nee geef mij maar diablo 3 en straks diablo 4.Finraziel schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:52:
In de sale nu uiteindelijk toch Diablo 2 Resurrected maar gekocht... Had vorig jaar de beta even gespeeld en dacht toen dat het me niet lang meer zou kunnen boeien. Maar na met een neef gekletst te hebben die er helemaal gek van is begon het toch weer te kriebelen (waar een begrafenis al niet goed voor is)
What have I done!!
Hoe trek je de 30 fps? Zit al zolang te twijfelen op welk platform ik die game weer wil spelen (had hem op de PS4). Heb een game pc staan die de game makkelijk op 60+ fps zal draaien, maar ik vind dit echt een game voor op de bank/OledSipio schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 17:07:
[...]
... heb vd week de 'fout' gemaakt om wat RDR2 missies te spelen en zit er weer helemaal in, ff bootje voor het kamp bij Clemens Point kopen en lekker vissen

Bij AC Black Flag irriteerde de 30 fps cap mij mateloos. Nu Rockstar (voorlopig) een patch/remaster heeft opgegevenn moet ik toch maar eens de knoop gaan doorhakken. Zou leuk zijn als ze nu MS de vrijheid geven om de game te unlocken als dat mogelijk is.
Connect je controller met de pc en sluit die aan op je TV. Klaar is kees.Beakzz schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 01:52:
[...]
Hoe trek je de 30 fps? Zit al zolang te twijfelen op welk platform ik die game weer wil spelen (had hem op de PS4). Heb een game pc staan die de game makkelijk op 60+ fps zal draaien, maar ik vind dit echt een game voor op de bank/Oled![]()
Bij AC Black Flag irriteerde de 30 fps cap mij mateloos. Nu Rockstar (voorlopig) een patch/remaster heeft opgegevenn moet ik toch maar eens de knoop gaan doorhakken. Zou leuk zijn als ze nu MS de vrijheid geven om de game te unlocken als dat mogelijk is.
Oh klopt helemaal hoor, je merkt op verschillende manieren hoe oud de game eigenlijk is. Een ander punt waar ik me wat aan stoor zijn alle kleine richels in de levels waar je omheen moet lopen... Geen probleem met een muis cursor en een karakter wat dan zelf een pad vindt naar waar je klikte, maar met een controller wordt dat vervelend. Dat zie je ook dat ze dat niet meer zo gedaan hebben in 3.Kaasje123 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 00:41:
[...]
Ik heb het geprobeerd maar de game design is me echt te oudbollig om er persoonlijk plezier mee te hebben. Potions die niet stacken. Drag en drop, item tetris op console, aparte stamina om te kunnen rennen etc etc. Nee geef mij maar diablo 3 en straks diablo 4.
Maar de basis gameplay zuigt mij er toch weer in
3 is voor mij ondertussen echt compleet uitgewrongen. Dat is nu alleen nog maar (in season) zo snel mogelijk naar 70 en dan hetzelfde trucje zo snel mogelijk blijven herhalen. Het zal een deel zijn dat ik 2 zo lang niet meer gespeeld heb dat die weer vers voelt en een deel gewoon ook het design die minder gericht is op kills per seconde denk ik. Maar ja, 4 kijk ik ook naar uit... Ze hebben als het goed is weer meer naar 2 gekeken, dus die gameplay in een echt modern jasje zou goud kunnen zijn.
Gister Control Ultimate Edition meegepakt met de sale, heerlijke game tot nu toe
koptelefoon op en gaan.
Die van mij heb ik nog niet gehoord, maar ze is bijna 11 dus wie weet is ze er overheen
@wjsiebes grafisch niets mis met de game. Autootjes zien er als echt speelgoed uit!
Vermaak mij er super goed mee. Lekkere Arcade racer. Wel pittig. Zelfs op Medium kost het mij aardig moeite om een race te winnen.
Vermaak mij er super goed mee. Lekkere Arcade racer. Wel pittig. Zelfs op Medium kost het mij aardig moeite om een race te winnen.
/f/image/rEEO3DBwstjiKTRRrrhqWbeP.png?f=fotoalbum_large)
Die 30fps hield mij ook tegen om weer te gaan spelen en ik wou ook echt wachten op een 60fps patch maar idd dat bericht dat er geen update meer zou komen (mocht het ook echt waar zijn) heeft toch gezorgd dat ik de game nog een keer heb opgestart.Beakzz schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 01:52:
[...]
Hoe trek je de 30 fps? Zit al zolang te twijfelen op welk platform ik die game weer wil spelen (had hem op de PS4). Heb een game pc staan die de game makkelijk op 60+ fps zal draaien, maar ik vind dit echt een game voor op de bank/Oled![]()
Maar die hele open wereld, animaties, al die beesten die rondlopen, het verhaal op zich.. Ik vind het allemaal zo vet dat ik van mezelf me niet mocht tegen houden vanwege de 30fps.
Ik moet zeggen ik merk het vooral als je bijvoorbeeld snel op het paard aan het rijden bent en dan de camera rond zwiept, en in de wat grotere vuur gevechten.
Tijdens het free roamen, vissen bijvoorbeeld is het volgens mij wel zo'n strakke 30fps (zonder drops) dat het mij niet zo erg stoort dat ik de game weer weg leg.
Vooral als ik echt meer dan een uur aan het spelen ben valt het minder op.
Hier inmiddels ook, zag de Tweakers post en toen moest ik hem ook downloaden voor haar, ze is net begonnen met spelen.Yonix schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:17:
[...]
Hier ook.
[Afbeelding]
Zijn eerste achievement. Trots.![]()
[Afbeelding]
Ja en daar begint de dopamine te komen voor achievements. Wanneer zien we hem met zijn gamertag in het achievement/trophy topic ^^Yonix schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:17:
[...]
Hier ook.
[Afbeelding]
Zijn eerste achievement. Trots.![]()
[Afbeelding]
Huuuiiiih, ik start Forza 5 op en ineens Nederlandse taal, al even niet meer gespeeld maar ik heb dyslectienen Engels is voor mij lastig. Zo fijn dat Microsoft dit ondersteunt, ook bij Halo en As Dusk Falls.
Dikke shout out voor Microsoft dat ze zo klantvriendelijk zijn en rekening houden iedereen. Ik hoop zo dat de uitbreidingen van Forza ook NL taal bevatten🥰 leg ik graag geld voor meer, oprecht
Dikke shout out voor Microsoft dat ze zo klantvriendelijk zijn en rekening houden iedereen. Ik hoop zo dat de uitbreidingen van Forza ook NL taal bevatten🥰 leg ik graag geld voor meer, oprecht
In theorie leuk tot je ziet wat er allemaal op mijn pc aangesloten staat en deze staat ook boven op kantoor en de Oled beneden. Dus dat gaat helaas niet werkenMosin schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 07:34:
[...]
Connect je controller met de pc en sluit die aan op je TV. Klaar is kees.
Als je Xbox op Nederlands staat dan switchen sommige games automatisch naar Nederlands. Qua menu e.d. prima, maar soms ook qua voice acting. En dat is dan weer afgrijselijk (F1 2021 en Ryse Son of Rome ik kijk naar jullie). Maar als je gewoon keuze hebt ongeacht op welke taal je ingesteld staat dan is het het beste. Heb mijn Xbox maar gewoon op Engels gezet.deryck schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 15:55:
Huuuiiiih, ik start Forza 5 op en ineens Nederlandse taal, al even niet meer gespeeld maar ik heb dyslectienen Engels is voor mij lastig. Zo fijn dat Microsoft dit ondersteunt, ook bij Halo en As Dusk Falls.
Dat was ook mijn voorkeur, ware het niet dat spellen als Paw Patrol en peppa big dus wel op de taal van de console reageren. En laat mijn dochter van 4 nog geen Engels kunnenZorroberner schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Heb mijn Xbox maar gewoon op Engels gezet.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Powder Toastman op 16-07-2022 18:33 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WhWrJOUYfgXB8Nc5Ael6hZjJ.jpg?f=user_large)
In Peppa pig blijft de taal ook op EN Xbox Nederlands als je ingame NL hebt geselecteerd als taal.PdeBie schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:17:
[...]
Dat was ook mijn voorkeur, ware het niet dat spellen als Paw Patrol en peppa big dus wel op de taal van de console reageren. En laat mijn dochter van 4 nog geen Engels kunnen
Inmiddels weer mijn zaterdagavond gespendeerd in Powerwash. Ik weet niet hoe ik dit iemand moet uitleggen als ze aan mij vragen wat ik zaterdagavond gedaan heb
Qua taal is het voor mij nog steeds een irritatie punt dat veel games geen ingame instelling hebben om de gewenste taal te selecteren.
Waarom veel developers niet begrijpen dat de systeemtaal niet perse de gewenste game taal is voor alle gebruikers van dezelfde console is mij een raadsel.
Waarom veel developers niet begrijpen dat de systeemtaal niet perse de gewenste game taal is voor alle gebruikers van dezelfde console is mij een raadsel.
[ Voor 37% gewijzigd door Caayn op 17-07-2022 10:07 ]
Gelukkig krijg je 2 dollar korting als je gamepass hebt.
Gisteravond Elden Ring gekocht, paar uur gespeeld maar holy shit, misschien ben ik teveel gewend geraakt aan games die je enigszins aan de hand meenemen want ik heb echt geen idee wat ik moet doen... Geen bruikbare map, gewoon een open wereld, geen Quest overzicht? Veel vechten maar vooraf nooit enig idee hoe sterk de tegenstander is dus geen idee of het door mijn onkunde komt of doordat de tegenstander gewoon een te hoog level heeft dat ik soms na 2 klappen dood ben.
Beetje tegenvallende ervaring tot nu toe terwijl ik action RPGs normaal wel tof vind maar dit voelt allemaal heel basaal aan, zelfde met leveren, dan zie je een scherm met statistieken, alsof ik Excel heb geopend, en dat zie je met veel menu's. Ga er later vandaag mee verder en hopelijk krijgt de game me nog te pakken, iemand die dit ook zo in het begin van die game had?
Vanochtend dus maar Riders Republic gekocht... en dat is meteen genieten, fijne gameplay, duidelijk wat je allemaal kan doen, uiteraard ook compleet ander soort game maar toch meteen duidelijk dat het me een stuk meer ligt.
Beetje tegenvallende ervaring tot nu toe terwijl ik action RPGs normaal wel tof vind maar dit voelt allemaal heel basaal aan, zelfde met leveren, dan zie je een scherm met statistieken, alsof ik Excel heb geopend, en dat zie je met veel menu's. Ga er later vandaag mee verder en hopelijk krijgt de game me nog te pakken, iemand die dit ook zo in het begin van die game had?
Vanochtend dus maar Riders Republic gekocht... en dat is meteen genieten, fijne gameplay, duidelijk wat je allemaal kan doen, uiteraard ook compleet ander soort game maar toch meteen duidelijk dat het me een stuk meer ligt.
Elden Ring heb ik nog niet, maar klinkt als hoe dark souls ook was toen ik hem voor het eerst probeerde. Daar kon je ook meerdere kanten op en moest je aan de hoeveelheid tegenstand maar merken of die richting de bedoeling was (toen overigens stug toch verder het kerkhof in geploeterd en beloond met een zweihander die ik de rest van de game gebruikt hebHomeland schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:34:
Gisteravond Elden Ring gekocht, paar uur gespeeld maar holy shit, misschien ben ik teveel gewend geraakt aan games die je enigszins aan de hand meenemen want ik heb echt geen idee wat ik moet doen... Geen bruikbare map, gewoon een open wereld, geen Quest overzicht? Veel vechten maar vooraf nooit enig idee hoe sterk de tegenstander is dus geen idee of het door mijn onkunde komt of doordat de tegenstander gewoon een te hoog level heeft dat ik soms na 2 klappen dood ben.
Wat betreft de menu's, daar zou ik wel even een wiki of zo over raadplegen. Het wordt leuker als je een beetje beter begrijpt hoe alles werkt en de game legt dat niet uit echt goed uit (tenzij ER ineens heel anders is daarin dan DS maar lijkt me niet).
En tot slot, dood gaan hoort er bij, niet te veel over in zitten. Ook als je souls (ja heet anders in ER maar zijn souls
Games (met name open world aRPG’s) tegenwoordig nemen je niet meer enigszins bij de hand maar kauwen alles voor waarbij je het alleen nog maar hoeft door te slikken. Echt een hele jammere trend. De ergste trend eigenlijk die ik kan bedenken. Erger dan de monetization trends die je ziet.Homeland schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:34:
En dat is Elden Ring inderdaad niet. Een pure game die je zelf de wereld op je eigen tempo laat ontdekken.
Een wereld waarbij iedereen in de basis een eigen route uit kan stippelen (met uitzondering van storyline bosses) zonder dat deze door questmarkers wordt bepaald die weer door de devs zijn bedacht.
Een game waarbij je zeker de fout in gaat. Niet 1 keer en ook geen 2 keer maar vaak.
Een game die maar te weinig wordt gemaakt en daarom nog steeds terecht in de top sales staat iedere maand sinds release.
Mocht je de game een kans willen geven zou ik je adviseren om het Elden Ring topic te bezoeken. Altijd mensen die bereid zijn tot beantwoorden van vragen.
Hier mijn post na het uitspelen ervan. uchiha tijntje in "[Multi] Elden Ring"
Ondanks dat het echt een geweldige game is, was ik blij dat ik hem had uitgespeeld want de game doet mentaal wel wat me je vond ik.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tijd terug gespeeld dus weet niet meer precies hoe het heet maar je kan op het begin voor enigszins een stukje hulp die gouden lijntjes volgen. Die brengen je naar savepoints waarmee de wereld ietsjes overzichtelijker wordt.Homeland schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:34:
Ik vond het begin ook erg moeilijk maar na een paar uur klikte het. Goty voor mij.
https://www.trueachieveme...eleases-july-18th-to-24th
Komen volgende week wel diverse games uit die me leuk lijken.
Komen volgende week wel diverse games uit die me leuk lijken.
- As Dusk Falls
- Hell Pie
- Endling, extinction is forever
- Hazel Sky
- Severed steel
Dat was ook mijn eerste ervaring met 'Elden Ring'. Mijn advies: even doorbijten en de game een kans geven, want als je er eenmaal inkomt dan is het een ge-wel-dig spel.Homeland schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:34:
Check ook zeker even: [Multi] Elden Ring voor tips & tricks.
Homeland schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:34:
:strip_exif()/f/image/zBtYhPu0GEeXIUtkqW3vuToV.jpg?f=fotoalbum_large)
https://xbox-store-checke...d-Ons-Bundle/9mz0sr207mg8Lekkerboeie86 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:26:
[...]
Gelukkig krijg je 2 dollar korting als je gamepass hebt.
Escape Academy is leuk zeg! Heerlijk tussendoortje tot dinsdag As Dusk Falls te spelen valt.
Speel je hem solo of in coop?Timothy3000 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:18:
Escape Academy is leuk zeg! Heerlijk tussendoortje tot dinsdag As Dusk Falls te spelen valt.
Is dat goed te doen?
Verwijderd
Wij kijken ViaPlay via een App op onze Sony AG9, maar er schijnt een trucje te zijn dat dit ook mogelijk is op een Xbox.
Wij hebben (momenteel) geen Xbox, dus ben ik benieuwd of bovenstaande ook echt werkt.
- Start je console en ga naar Instellingen
- Kies voor Systeem en selecteer Taal en locatie
- Verander in de kolom Systeem de Locatie naar Zweden of Denemarken
- Laat de overige taalinstellingen ongewijzigd en klik op Herstart nu
- Je Xbox console start nu opnieuw op met de gekozen locatie. Als je weer in het home dashboard bent, open je de Store en zoek je naar de Viaplay app onder apps
- Installeer de Viaplay app en herhaal stap 2 en 3 om je locatie terug naar de oorspronkelijke te zetten
- Als je console opnieuw is opgestart, open je de Viaplay app en log je in met je accountgegevens
- Voilà, je kunt de geïnstalleerde app nu gebruiken!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2022 17:15 ]
Ik kijk ook via de app op mijn tv. Wat zou het voordeel zijn van kijken via de Xbox?Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:14:
Wij kijken ViaPlay via een App op onze Sony AG9, maar er schijnt een trucje te zijn dat dit ook mogelijk is op een Xbox.
[...]
Wij hebben (momenteel) geen Xbox, dus ben ik benieuwd of bovenstaande ook echt werkt.
XBox Series X: BloodyB2121
Verwijderd
Denk eens aan beter geluid, want de Xbox is ook een geweldige mediaspeler.d.bakker84 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:28:
[...]
Ik kijk ook via de app op mijn tv. Wat zou het voordeel zijn van kijken via de Xbox?
Ben nog niet heel ver maar vooralsnog wel. Ik wist niet eens dat hij co-op kon!
Het is waarschijnlijk makkelijker om de app via de Microsoft Store website te claimen en vervolgens via de bibliotheek/library op de console te installeren; dan hoef je de instellingen van de console niet te wijzigen en de Xbox meerdere keren te herstarten.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:14:
[...]
Bijvoorbeeld via de Deense store:
https://www.microsoft.com/da-dk/p/viaplay/9nx851b5m7cq
Niet naar de Nederlandse store schakelen als dat gevraagd wordt en gewoon inloggen met je Xbox/Microsoft-account.
Zo heb ik dat gedaan vlak voordat ViaPlay actief was in Nederland en de app was toen al gewoon in het Nederlands.
Verwijderd
Dank je 👍😃MartijnS72 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:13:
[...]
Het is waarschijnlijk makkelijker om de app via de Microsoft Store website te claimen en vervolgens via de bibliotheek/library op de console te installeren; dan hoef je de instellingen van de console niet te wijzigen en de Xbox meerdere keren te herstarten.
Bijvoorbeeld via de Deense store:
https://www.microsoft.com/da-dk/p/viaplay/9nx851b5m7cq
Niet naar de Nederlandse store schakelen als dat gevraagd wordt en gewoon inloggen met je Xbox/Microsoft-account.
Zo heb ik dat gedaan vlak voordat ViaPlay actief was in Nederland en de app was toen al gewoon in het Nederlands.
Ik snap je punttuinïnen schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 23:30:
[...]
In Peppa pig blijft de taal ook op EN Xbox Nederlands als je ingame NL hebt geselecteerd als taal.
Inmiddels weer mijn zaterdagavond gespendeerd in Powerwash. Ik weet niet hoe ik dit iemand moet uitleggen als ze aan mij vragen wat ik zaterdagavond gedaan heb
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Morgen komt de DLC van FH5 uit. Maar ik ben een beetje bang voor de extreme hitte dan. Mijn kamer is slecht geïsoleerd en kan dus morgen zo tegen de 40 graden aan lopen. Ik ben een beetje huiverig om hem dan aan te zetten. Is dat terecht of kan hij daar gewoon goed tegen? Zo ja, bij welke temperatuur wordt het wel problematisch?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Als hij te heet wordt valt hij vanzelf uit. Zelfde als met telefoon. Gewoon lekker gebruiken.ArthurMorgan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:06:
Morgen komt de DLC van FH5 uit. Maar ik ben een beetje bang voor de extreme hitte dan. Mijn kamer is slecht geïsoleerd en kan dus morgen zo tegen de 40 graden aan lopen. Ik ben een beetje huiverig om hem dan aan te zetten. Is dat terecht of kan hij daar gewoon goed tegen? Zo ja, bij welke temperatuur wordt het wel problematisch?
Ik zou eerder gaan gamen dan dat ik naar buiten zou gaan met die hoge temperaturen, maar dat komt ook omdat wij een airco thuis hebben dus het huis koel word gehouden. Ik snap heel goed dat wanneer je kamer slecht geïsoleerd is dat je twijfelt om te gaan spelen, maar als het goed is zijn die consoles wel gebouwd om tegen een hoge temperatuur te kunnen.ArthurMorgan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:06:
Zie hier een Reddit reactie, de link werkt helaas niet meer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sHkrwUKGEUDaecjDBcTjSR8M.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 18-07-2022 09:18 ]
Mwah, of waren ze gewoon enorm overgewaardeerd?
Ik moet de game nog eens een kans geven, had de game gratis bij mijn Xbox One X Cyberpunk Editie, maar 2x moeten stoppen omdat hij in een missie vast liep en ik daardoor niet verder kwam, binnenkort maar eens op de XSX met de Next Gen Update proberen.
Geniaal trouwens dat het halve topic (beetje overdrijven mag hè) met Peppa Pig in de weer is geweest
Hier hetzelfde en het kleine meisje (15 maanden) zat vol aandacht te kijken
Wel jammer dat niet alle 'grappen' van de animatieserie zijn overgenomen. Want sinds wanneer zegt George fatsoenlijk het woord dinosaurus...
Wel jammer dat niet alle 'grappen' van de animatieserie zijn overgenomen. Want sinds wanneer zegt George fatsoenlijk het woord dinosaurus...
Ik had net een rare issue met mijn Xbox. Ik zet hem aan en het menu is totaal anders. Hij kan geen games of apps meer vinden. Als ik iets opstartte liep hij totaal vast.
Opnieuw opstarten werkte niet. Uiteindelijk leek een totale reboot te werken.
Vaag.
Opnieuw opstarten werkte niet. Uiteindelijk leek een totale reboot te werken.
Vaag.
Dat.Rossi46 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Mwah, of waren ze gewoon enorm overgewaardeerd?
Mijn zonen van acht waren zeer enthousiast begonnen. Ze vonden het na 20 een kleuterspel en ze zijn weer fall guys en Fortnite gaan doen. Nu moet ik potverdorie de overige 20 minuten gaan spelen zodat mijn achievement overzicht niet te lelijk wordt. Mijn plannetje om mijn kinderen als achievement farmers in te zetten is goed mislukt.Rossi46 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:29:
Geniaal trouwens dat het halve topic (beetje overdrijven mag hè) met Peppa Pig in de weer is geweestHier hetzelfde en het kleine meisje (15 maanden) zat vol aandacht te kijken
![]()
In welke zin Rockstar Games? Want Cyberpunk is eerder te vergelijken met een (imo slecht uitgevoerde) open world Deus Ex dan GTA.uchiha tijntje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:41:
[...]
Dat.The Witcher 1 en 2 waren goede games. The Witcher 3 was uitstekend. De DLC’s voor deel 3 brachten verder meer creativiteit en speelduur dan menig full game. Maar dat is dan ook wel een beetje hun track record. Helaas wilde ze voor mijn gevoel na deel 3 en de lof die ze er (terecht) voor kregen de nieuwe Rockstar Games worden met de gedachte dat ze dat ook wel even konden doen.
Witcher 3 was bij release ook behoorlijk buggy. Gingen ook wel een paar maanden overheen voordat de game was wat het moest zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 18-07-2022 11:48 ]
Even nuanceren, Witcher 3 was terecht overal GOTY. Ongekende kwaliteit voor een open wereld RPG. Witcher 2 was een prima game, maar het was verre van het niveau van deel 3. Qua verhaal (en keuzes daarin) en variatie in quests was het super. Qua vechten (houterig tot en met) en inventory management (mijn hemel wat zit je te klooien als je gebruik wilt maken van potions) was het vrij matig. Ik, en veel fans met mij, konden daar doorheen kijken maar de grote sprong in kwaliteit van deel 2 naar deel 3 zag volgens mij niemand aankomen.uchiha tijntje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:41:
[...]
Dat.The Witcher 1 en 2 waren goede games. The Witcher 3 was uitstekend. De DLC’s voor deel 3 brachten verder meer creativiteit en speelduur dan menig full game. Maar dat is dan ook wel een beetje hun track record. Helaas wilde ze voor mijn gevoel na deel 3 en de lof die ze er (terecht) voor kregen de nieuwe Rockstar Games worden met de gedachte dat ze dat ook wel even konden doen.
Ik vraag me alleen af of de fan dan eerst nog harder gaat draaien of draait hij altijd al op max speed want ik hoor hem dus echt nooit. Ook niet in dit type weer.giantgiantus schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:08:
[...]
Als hij te heet wordt valt hij vanzelf uit. Zelfde als met telefoon. Gewoon lekker gebruiken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |