Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
Rossi46 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:29:
Geniaal trouwens dat het halve topic (beetje overdrijven mag hè) met Peppa Pig in de weer is geweest :+ Hier hetzelfde en het kleine meisje (15 maanden) zat vol aandacht te kijken :D

Wel jammer dat niet alle 'grappen' van de animatieserie zijn overgenomen. Want sinds wanneer zegt George fatsoenlijk het woord dinosaurus... :S
Mijn dochter van 4,5 zat na 10 minuten ondersteboven in de bank te zuchten dat het saai was. Om vervolgens nog een half uur door te spelen en de afgelopen dagen steeds te vragen of ze het Peppa Pig spel weer mag spelen (kan niet, papa is met de hogedrukspuit een speeltuin aan het schoonmaken :+ ).

Ze heeft precies de goede leeftijd voor Peppa Pig denk ik.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:47:
[...]

In welke zin Rockstar Games? Want Cyberpunk is eerder te vergelijken met een (imo slecht uitgevoerde) open world Deus Ex dan GTA.

Witcher 3 was bij release ook behoorlijk buggy. Gingen ook wel een paar maanden overheen voordat de game was wat het moest zijn.
Hmm heb deel 3 volgens mij bij release gespeeld en kan me niet zo 123 herinneren dat het behoorlijk buggy was.

In de zin dat ze Rockstar konden gaan evenaren met de hype en succes van een nieuwe GTA. De hype die er was voor Cyberpunk was niet normaal op social media en in de game pers.

Zelf vond ik de keuze voor de FPS style jammer, maar ik was erg benieuwd wat ze konden gaan brengen. Want juist de missies en stories in The Witcher 3 waren heel goed gedaan, waarbij de gameplay goed genoeg was om het geheel te ondersteunen.

Helaas zat ik na een uur of 2 in Cyberpunk al met ellendige gameplay elementen te kloten die in dit geval wel totaal afbreuk deden aan het geheel. Tig wapens waardoor niets meer waarde lijkt te hebben, inventory management hell en fps combat die in de verste verte niet voldeed aan hoe een FPS anno 2020 zou moeten voelen. 1 van de zeer weinige keren dat ik een refund heb aangevraagd.

Ik zie het dan ook niet meer echt goedkomen. Of ze moeten een Witcher 4 gaan maken die deel 3 in de schaduw kan zetten :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
@Timothy3000

Zelfde heb ik ook regelmatig (Homescreen leeg en geen apps en games) sinds een aantal dagen met m'n series X. Full shutdown via settings en daarna opnieuw starten verhelpt het tot nu toe..
Heb gezocht maar enige wat ik kon vinden is dat het kan gebeuren als je een externe drive hebt aangesloten maar dat heb ik niet.
Console staat op energy saver stand.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dr_dreey schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:42:
@Timothy3000

Zelfde heb ik ook regelmatig (Homescreen leeg en geen apps en games) sinds een aantal dagen met m'n series X. Full shutdown via settings en daarna opnieuw starten verhelpt het tot nu toe..
Heb gezocht maar enige wat ik kon vinden is dat het kan gebeuren als je een externe drive hebt aangesloten maar dat heb ik niet.
Console staat op energy saver stand.
Meer mensen hier last van?
Ik had een USB stick in mijn Xbox. Console ook op energy saver.

Zo thuis even kijken of de issue is opgelost als die usb eruit is. Thanks voor de reply!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Kaasje123 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:20:
[...]

Ik vraag me alleen af of de fan dan eerst nog harder gaat draaien of draait hij altijd al op max speed want ik hoor hem dus echt nooit. Ook niet in dit type weer. :P
Als de fan op zijn maximale toeren draait dan hoor je hem wel ;)

De snelheid van de fan wordt als het goed is aangepast op basis van de temperatuur, gemeten op diverse punten, van het systeem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Timothy3000 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:39:
Ik had net een rare issue met mijn Xbox. Ik zet hem aan en het menu is totaal anders. Hij kan geen games of apps meer vinden. Als ik iets opstartte liep hij totaal vast.

Opnieuw opstarten werkte niet. Uiteindelijk leek een totale reboot te werken.

Vaag.
Ik heb hetzelfde gehand op een series X en S. Is een bug. Harde reboot fikst het

Acties:
  • +5 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:38:
[...]

Hmm heb deel 3 volgens mij bij release gespeeld en kan me niet zo 123 herinneren dat het behoorlijk buggy was.

In de zin dat ze Rockstar konden gaan evenaren met de hype en succes van een nieuwe GTA. De hype die er was voor Cyberpunk was niet normaal op social media en in de game pers.

Zelf vond ik de keuze voor de FPS style jammer, maar ik was erg benieuwd wat ze konden gaan brengen. Want juist de missies en stories in The Witcher 3 waren heel goed gedaan, waarbij de gameplay goed genoeg was om het geheel te ondersteunen.

Helaas zat ik na een uur of 2 in Cyberpunk al met ellendige gameplay elementen te kloten die in dit geval wel totaal afbreuk deden aan het geheel. Tig wapens waardoor niets meer waarde lijkt te hebben, inventory management hell en fps combat die in de verste verte niet voldeed aan hoe een FPS anno 2020 zou moeten voelen. 1 van de zeer weinige keren dat ik een refund heb aangevraagd.

Ik zie het dan ook niet meer echt goedkomen. Of ze moeten een Witcher 4 gaan maken die deel 3 in de schaduw kan zetten :P
Stond er hetzelfde in als jou, destijds ook de refund aangevraagd voor Cyberpunk.
Maar heb hem onlangs toch weer gekocht in de sale en het is (na de vele updates) toch wel een verdomd gave game !
Heb de control instellingen van reddit gebruikt, dan reageert alles een stuk soepeler (al blijft combat clunky en lomp)
Grafisch varieert het van mwah... tot even stilstaan om te watertanden :9~
Ik kan aanraden om het spel toch nog een kans te geven, zeker nu hij in de sale staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VYiL55nkaQMyd74dH3eqRhghrzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bnHfS5UxLJ0uHsf9CXxU24uz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFG7dCoe5pR4RGIdr2V2XCgs-VI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YP2cLlZ6bA1Crz9EwMVLCSJL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E00seXcT84DU7zOqH0N5zn7RLc0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8yd18hqqwb3QyfEw4F0EuY50.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
justifire schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:28:
[...]

Stond er hetzelfde in als jou, destijds ook de refund aangevraagd voor Cyberpunk.
Maar heb hem onlangs toch weer gekocht in de sale en het is (na de vele updates) toch wel een verdomd gave game !
Heb de control instellingen van reddit gebruikt, dan reageert alles een stuk soepeler (al blijft combat clunky en lomp)
Ik kan aanraden om het spel toch nog een kans te geven, zeker nu hij in de sale staat.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Speel je in performance mode of die met alle toeters en bellen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:28:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Huh instellingen van Reddit? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:34
G_Dragon schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:53:
[...]

Huh instellingen van Reddit? :o
Standaard instellingen qua gevoeligheid etc zijn om te janken. Gaan meerdere "alternatieve" instellingen rond om het wat bestuurbaarder te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
uchiha tijntje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:38:
[...]

En dan te bedenken dat ze gedurende de ontwikkeling zijn overgestapt van 3rd person view naar 1st person view. Wat mij betreft erg jammer, want zo ontwikkel je veel minder 'binding' met je personage.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
voog schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Standaard instellingen qua gevoeligheid etc zijn om te janken. Gaan meerdere "alternatieve" instellingen rond om het wat bestuurbaarder te maken.
Klopt, zelf toen ook aangepast, maakte de combat iig wat dragelijker.

Maar verder is de game genieten hoor, ben er zelf al een hele poos mee bezig elke keer een aantal missies maar begin nu naar het eind te gaan.

Het sfeertje hebben ze goed weten neer te zetten imo behalve dan het gedrag van de npc's dat had echt beter gemoeten maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voog schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Ik heb er nooit last van gehad om eerlijk te zijn, maar was meer nieuwsgierig naar die Reddit instellingen voor mijn 2e playthrough.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:51:
[...]

Speel je in performance mode of die met alle toeters en bellen aan?
Performance mode, screenshots zijn ook genomen in performancemode, gewoon met de xbox knop.
Ziet er naar mijn idee gelikt genoeg uit :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:09
(Korte vraag hoe kan je twee posts binnen een post doen)

Wel interessant, Ubi doet steeds meer titels op Game Pass nu. FC 5, AC Origins en WD 2.

Benieuwd naar Sins of a solar Empire voor de pc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:13:
[...]

Performance mode, screenshots zijn ook genomen in performancemode, gewoon met de xbox knop.
Ziet er naar mijn idee gelikt genoeg uit :)
Poeh, Moto GP 22 komt al snel na release naar GP zeg! Benieuwd hoe lang die erin blijft zitten.

En Watch Dogs 2 is d.m.v. FPS-boost op 60fps te spelen op de Series X|S :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
Zorroberner schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:11:
[...]
Korte vraag hoe kan je twee posts binnen een post doen
Gewoon 2x (of meer) achter elkaar iets posten, gaat automatisch. Mits niet iemand er tussendoor post natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:26
G_Dragon schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:16:
[...]

Ik zou eerder gaan gamen dan dat ik naar buiten zou gaan met die hoge temperaturen, maar dat komt ook omdat wij een airco thuis hebben dus het huis koel word gehouden. Ik snap heel goed dat wanneer je kamer slecht geïsoleerd is dat je twijfelt om te gaan spelen, maar als het goed is zijn die consoles wel gebouwd om tegen een hoge temperatuur te kunnen.

Zie hier een Reddit reactie, de link werkt helaas niet meer.

[Afbeelding]
Dat word dus niet gamen morgen, als de harde limiet echt 35C is. Het was vandaag al ruim 30 hier binnen namelijk, en morgen voorspellen ze hier 38C.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tommy-D schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:19:
[...]

Dat word dus niet gamen morgen, als de harde limiet echt 35C is. Het was vandaag al ruim 30 hier binnen namelijk, en morgen voorspellen ze hier 38C.. :X
Lang leve een airco thuis :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:26
Ach, zat vanmiddag nog met een Switch in het zwembad.. maar hey een Switch is geen Series X he ;)
Maar ik had serieus wel verwacht dat hij een hogere temperatuur aan zou kunnen, ik bedoel, sommige landen is het toch altijd zo warm, en als je in de “pc wereld” kijkt dan zie je ook hogere temperaturen. Oh well, het is maar een dagje, overleef het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Laatst online: 10:23
@Xlast88
Harde reboot als in harde reset, terug naar fabriek instellingen? Heb je er op je X en S daarna geen last meer van gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:02

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Tommy-D schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:52:
Ach, zat vanmiddag nog met een Switch in het zwembad.. maar hey een Switch is geen Series X he ;)
Maar ik had serieus wel verwacht dat hij een hogere temperatuur aan zou kunnen, ik bedoel, sommige landen is het toch altijd zo warm, en als je in de “pc wereld” kijkt dan zie je ook hogere temperaturen. Oh well, het is maar een dagje, overleef het wel weer.
Zou toch oppassen met je Switch, kan bij hogere temperaturen toch uitvallen:

https://nl.hardware.info/...j-temperaturen-boven-35dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Had iemand anders vandaag een probleem met de Series SX ? starte de doos op en had alleen een kaal dashboard en kon ook niet in mijn games & apps etc. komen.. dacht misschien is MS weer met de Ultieme Ervaring bezig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46

Vagax

Hehe

Had stiekem eigenlijk BF2042 onderhand verwacht op Game Pass. Zal wel een van de weinige zijn die er op zit te wachten maar wil graag met Portal spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Vagax schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:20:
Had stiekem eigenlijk BF2042 onderhand verwacht op Game Pass. Zal wel een van de weinige zijn die er op zit te wachten maar wil graag met Portal spelen.
Ik hoor her en der dat het spel echt is verbeterd en dat er nu meer spelers voor Battlefield 2042 zijn dan Halo Infinite.

Van mij mag het ondertussen ook in EA Play!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tommy-D schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:19:
[...]

35 graden is geen harde limiet. Maar wel een gangbare max temperatuur van elektronische apparatuur zoals TV’s, PC’s, consoles en dergelijke.
Het is dus niet zo dat je Xbox dan het spontaan niet meer doet als het 35,1 graden word. Het is eerder niet bevordelijk voor de levensduur en stabiliteit. Als ie te heet word schakelt ie uit, of krijg je een vastloper oid. :P
Zou me trouwens eerder zorgen maken om je eigen gezondheid. Zitten in een ruimte waar het 35 graden aantikt is niet gezond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
- dubbelpost -

[ Voor 98% gewijzigd door Tux3.14 op 18-07-2022 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:12
Vagax schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:20:
Hij ligt tegenwoordig ook al voor 14,95 bij intertoys zag ik vorige week. Ik had er intussen alleen zo weinig van gehoord dat ik dat zelfs niet aandurfde.

Mijn gedachte is ook van ik wacht wel op MW2 eind oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tri Force schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:19:
Had iemand anders vandaag een probleem met de Series SX ? starte de doos op en had alleen een kaal dashboard en kon ook niet in mijn games & apps etc. komen.. dacht misschien is MS weer met de Ultieme Ervaring bezig :+
Ja, had ik gisteren ook. Bleek aan de USB stick in mijn Xbox te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Timothy3000 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:12:
[...]

Had het zonder usb stick ook hoor. Even rebooten en het was weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
dr_dreey schreef op maandag 18 juli 2022 @ 19:42:
@Xlast88
Harde reboot als in harde reset, terug naar fabriek instellingen? Heb je er op je X en S daarna geen last meer van gehad?
Nee, gewoon volledig afsluiten en opnieuw opstarten (dus niet rest mode)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Timothy3000 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:12:
[...]

Ah bedankt Tim :) nog nooit eerder last van gehad dus dacht MS is weer met iets bezig zoals een update maar het blijkt dus de hardware te zijn maar dit gebeurt alleen met de X ? want met de S gebeurt het niet.

Groetjes,

TF.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Momenteel in quarantaine en voel mij inmiddels weer goed genoeg om eens wat Game Pass games via streaming te proberen. Matchpoint speelt eigenlijk opvallend goed via streaming, wat ik eigenlijk niet zo had verwacht. Het blijft een gortdroge game, maar kan inmiddels al een redelijk potje tennis er mee spelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wom mooi dat je je wat beter voelt. :)
Het zal wel aan mijn internet liggen want mijn ervaring is zeer slecht met streaming. Zelfs uit nood zou ik het nog niet gebruiken. En de drang is er simpelweg niet om het op te lossen ook al ben ik best nieuwsgierig naar de optimale ervaring. Vind je de ervaring echt voldoende om goed te gamen?

@steefje hieronder. Daar is het inderdaad ideaal voor, even checken of een game iets voor je kan zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2022 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49
Mijn ervaring met streaming is ook niet optimaal. Ik zit met Ziggo op 100down en 20 up en Xbox is bedraad aangesloten. Buiten dat het er iets minder uit ziet, merk ik ook echt input lag. Voor mij is dit niet echt speelbaar.
Wel is het handig om even snel een game uit te proberen voordat ik de download knop aanzet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Streaming werkt hier ook erg goed, fijn om games die ik maar heel af en toe speel te kunnen spelen zonder downloaden. En gebruik het vaak om na een update een rondje te vliegen in Flight Simulator.

Verbinding is 1GBps, en de Xbox is via kabel aangesloten dus dat helpt natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
Ervaren hier meer mensen problemen met fifa 22 en de quick resume?
Mijn probleem is dat ik dan via quick resume een spel doe in carriere en klaar ben met het potje en hij dan gaat zeuren dat hij hem niet kan opslaan.
Nu is dat al een paar keer gebeurd en dan moest ik verbinding maken met EA en was ik alleen dat potje kwijt.

Nu heb ik echter dat ik helemaal mijn carriere niet meer kan laden. Hij zegt simpelweg dat er geen opgeslagen spellen te laden zijn.
Terwijl het scherm erboven (in het start scherm) gewoon mijn carriere staat.

Iemand een tip? Harde reset heb ik al geprobeerd maar dan blijft hij terugkomen in quick resume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:14
mike0001 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:34:
Ervaren hier meer mensen problemen met fifa 22 en de quick resume?
Mijn probleem is dat ik dan via quick resume een spel doe in carriere en klaar ben met het potje en hij dan gaat zeuren dat hij hem niet kan opslaan.
Nu is dat al een paar keer gebeurd en dan moest ik verbinding maken met EA en was ik alleen dat potje kwijt.

Nu heb ik echter dat ik helemaal mijn carriere niet meer kan laden. Hij zegt simpelweg dat er geen opgeslagen spellen te laden zijn.
Terwijl het scherm erboven (in het start scherm) gewoon mijn carriere staat.

Iemand een tip? Harde reset heb ik al geprobeerd maar dan blijft hij terugkomen in quick resume
Spel opstarten, geen probleem als dat via QR is. Druk op Home knop, ga naar spel en met (meen uit m'n hoofd) start roep je menuutje op en selecteer Quit Game (oid). Als je dan spel weer opstart, start hij het spel echt weer opnieuw op (geen QR).

Geloof niet dat je QR per spel aan en uit kunt zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Powder Toastman schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:09:
[...]

Spel opstarten, geen probleem als dat via QR is. Druk op Home knop, ga naar spel en met (meen uit m'n hoofd) start roep je menuutje op en selecteer Quit Game (oid). Als je dan spel weer opstart, start hij het spel echt weer opnieuw op (geen QR).

Geloof niet dat je QR per spel aan en uit kunt zetten.
@mike0001 aanvullend hier op, bij spellen waar het mis kan gaan met QR sluit ik af als ik klaar ben voor de dag. Dat heb ik me aangeleerd ja save problemen in Ubisoft games. Het zou me bij FIFA niet verbazen dat de oorzaak van de problemen hetzelfde is, de ingame store die met timers en datums werken. Daar kan quick resume niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Zouden er problemen zijn met Gamepass? Ik zie geen enkele game meer staan. Behalve dan via quick resume maar deze willen ook niet laden...

Edit: na enkele keren herstarten is alles terug normaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Pariah86 op 19-07-2022 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:53
@Pariah86 Hier niets aan de hand, volgens mij lost een reboot van de console de (meeste) problemen wel op.

Volgens https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status alleen onderhoud voor Destiny

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29

GamePass please! Gaat topmaand worden met Persona en No More Heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:54
Kennis van mij heeft een Xbox series X en ik heb alleen een pc uiteraard met steam account. Ik heb hem toegevoegd op mijn Xbox account en die is gelinkt met mijn steam account.

Het probleem is wij kunnen elkaar wel zien online en chatten via Xbox app van Windows maar in Sea of thieves kan ik hem wel uitnodigingen en hem joinen maar er gebeurt simpelweg niks ook geen foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
Exactor it schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:01:
[...]

@mike0001 aanvullend hier op, bij spellen waar het mis kan gaan met QR sluit ik af als ik klaar ben voor de dag. Dat heb ik me aangeleerd ja save problemen in Ubisoft games. Het zou me bij FIFA niet verbazen dat de oorzaak van de problemen hetzelfde is, de ingame store die met timers en datums werken. Daar kan quick resume niet mee omgaan.
De quick resume was inderdaad het probleem. Ik heb via het menu de game uit de quick resume gegooid en daarna kon ik hem op de normale manier opstarten en was ik alleen mijn laatste potje kwijt ipv alle save games.
Wel heel irritant op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pariah86 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:13:
Zouden er problemen zijn met Gamepass? Ik zie geen enkele game meer staan. Behalve dan via quick resume maar deze willen ook niet laden...

Edit: na enkele keren herstarten is alles terug normaal.
Dit had ik dus ook een paar dagen terug! Apart dat meerdere mensen dezelfde issue hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:29:
Kennis van mij heeft een Xbox series X en ik heb alleen een pc uiteraard met steam account. Ik heb hem toegevoegd op mijn Xbox account en die is gelinkt met mijn steam account.

Het probleem is wij kunnen elkaar wel zien online en chatten via Xbox app van Windows maar in Sea of thieves kan ik hem wel uitnodigingen en hem joinen maar er gebeurt simpelweg niks ook geen foutmelding.
Het zou gewoon moeten werken, dit is wat ik gevonden heb maar dat heb je ook al omschreven.
How to add friends in Sea of Thieves
To add friends in Sea of Thieves, you’ll need to make sure that they’re added via the Xbox App, regardless of which platform you’re playing on. To do this on PC, follow these steps:

How to add friends on PC
From the Xbox app on Windows, head to the ‘Social‘ tab located at the top-left of your screen.
Click the ‘Search for people‘ box and type in your friend’s name.
They’ll then appear in a list below. Click on their name, and their profile will pop up.
At the far right of the screen, you’ll see ‘Add Friend‘. Click that.
How to add friends on console
On console, you’ll need to do the following:

Press the ‘Xbox‘ button on your controller to open the menu and scroll to the second icon of two people at the top of the menu. Select that.
From here, if you’ve played a game with your friend recently, look under the ‘Recently played with‘ tab, where you’ll be able to add them.
Alternatively, you can search for them via the ‘Find someone‘ option.
Once you’ve completed these steps, you’ll be able to invite your friend to your game from the lobby screen by selecting the button for ‘Invite Friends’ as shown in the image above. You’ll then just need to select their name from the window that appears, and voilà – it’s time to sail the seas!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ergens in de instellingen op de Xbox staat ook een optie om cross play aan of uit te zetten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Ik heb gisteren de expansie van Forza 5 Horizon Hotwheels gedaan en wat ziet die game er toch mooi uit. Onbegrijpelijk dat er naast flightsim 2020 eigenlijk na 2 jaar nog steeds geen andere games zijn die hieraan kunnen tippen. Ik zou namelijk best wel eens een RPG willen spelen met dergelijke graphics. (Fable 3 waar blijf je!?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Voor de mensen die deze week last hadden van lege home schermen bij het opstarten van de Xbox, er is een fix voor uitgerold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
mike0001 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:53:
[...]

De quick resume was inderdaad het probleem. Ik heb via het menu de game uit de quick resume gegooid en daarna kon ik hem op de normale manier opstarten en was ik alleen mijn laatste potje kwijt ipv alle save games.
Wel heel irritant op deze manier.
Zeker irritant. Vooral als je hele save corrupt raakt zoals bij de Ubisoft titels waar ik het over had. Fijn dat het bij FIFA dan alleen je laatste potje betreft in elk geval.

Het is bij mij inmiddels standaard ingeslepen dat ik elke keer het spel dat ik sluit ook echt sluit via het Xbox menu. Quick resume is een leuke functie, maar alleen als het goed geïmplementeerd is in het spel. Gears 5 doet het bijvoorbeeld, ondanks always on connectie, wel prima. Die kickt je bij inactiviteit terug naar het hoofdmenu. Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat andere devs dit niet standaard geregeld hebben, zeker voor devs als 343 die Xbox minded zijn maar ook voor de grote games als Assassin's Creed en FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Exactor it schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 10:59:
[...]

Zeker irritant. Vooral als je hele save corrupt raakt zoals bij de Ubisoft titels waar ik het over had. Fijn dat het bij FIFA dan alleen je laatste potje betreft in elk geval.

Het is bij mij inmiddels standaard ingeslepen dat ik elke keer het spel dat ik sluit ook echt sluit via het Xbox menu. Quick resume is een leuke functie, maar alleen als het goed geïmplementeerd is in het spel. Gears 5 doet het bijvoorbeeld, ondanks always on connectie, wel prima. Die kickt je bij inactiviteit terug naar het hoofdmenu. Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat andere devs dit niet standaard geregeld hebben, zeker voor devs als 343 die Xbox minded zijn maar ook voor de grote games als Assassin's Creed en FIFA.
Op welke wijze kwam je in de problemen bij AC? Ik heb inmiddels een bak uren in AC Origins zitten en ik moet er niet aan denken die voortgang kwijt te raken. Dat terwijl QR met die game tot nu toe echt vlekkeloos werkt :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Over AC Origins gesproken, eindelijk is er een DF review van de 60fps patch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:16
Leuke xbox mod : YouTube: I spent 20 days customizing my new Xbox
Wel grappig, en ook een beetje dom, maar de meeste lampjes e.d. zitten blijkbaar aan de fan power aangesloten.
Dus schiet de fan niet aan, gaan de lampjes niet aan.. zucht.
Had ze beter de usb poort kunnen misbruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiXFIL3ZbDjAAaC4jCWLGBeLRik=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kb2lGXSVRlXb4hFNbzKrzvHM.jpg?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door PepieNL op 20-07-2022 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:22:
[...]

Op welke wijze kwam je in de problemen bij AC? Ik heb inmiddels een bak uren in AC Origins zitten en ik moet er niet aan denken die voortgang kwijt te raken. Dat terwijl QR met die game tot nu toe echt vlekkeloos werkt :Y
Het was bij Valhalla. Het is inmiddels gepatcht. Het probleem (totaal kapotte save) ontstond als je spel in quick resume zat terwijl items in de store verdwenen. Daar zat een timer op. Je save klopte daardoor niet meer met de store en ging helemaal stuk. Precies ditzelfde gebeurde bij Fenyx Rising.

Het speelde niet bij oddessey en origins omdat die stores anders werkten.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 20-07-2022 14:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:07:
@Wom mooi dat je je wat beter voelt. :)
Het zal wel aan mijn internet liggen want mijn ervaring is zeer slecht met streaming. Zelfs uit nood zou ik het nog niet gebruiken. En de drang is er simpelweg niet om het op te lossen ook al ben ik best nieuwsgierig naar de optimale ervaring. Vind je de ervaring echt voldoende om goed te gamen?
Gisteren verdeeld over de dag aantal games gespeeld. Denk dat ik per uur een 3-5 keer iets van een stutter had. Pixelcount zal ook best wat gewisseld hebben, maar dat valt mij nooit zo enorm op. Iig geen 240P taferelen oid.

Pixel 5 via 5G Wifi met controller over BT en HP Zbook met verder zelfde config. Kan niet anders zeggen dat het absoluut heel goed speelbaar was. Op mijn Series X voelt de streaming bijna native, dat is via Wifi niet, maar het zit er dicht bij hoor. Zit op 1Gbps up en down met zo'n 400Mbps over Wifi van waar ik nu zit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Is het eigenlijk nog mogelijk om in de Xbox app te zien hoeveel uur je aan een game besteed hebt? Ik zoek me rot maar ik kan het nergens vinden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:16:
Is het eigenlijk nog mogelijk om in de Xbox app te zien hoeveel uur je aan een game besteed hebt? Ik zoek me rot maar ik kan het nergens vinden...
Yes, in de iPhone app in ieder geval wel.

My Library (icoontje onderin) > selecteer game > scroll naar Achievements, klik daar op, en dan het tabje STATS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gise schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:29:
[...]

My Library (icoontje onderin) > selecteer game > scroll naar Achievements, klik daar op, en dan het tabje STATS.
Met de kanttekening dat niet ieder spel het ondersteund, dus niet voor ieder spel zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Yes op android ook te vinden :) Als ik het zo snel zie moet je wel minstens 1 achievement hebben voordat het zichtbaar is.

EDIT: ah, niet alle spellen ondersteunen het blijkbaar :)

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 20-07-2022 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
ErnstMid schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:32:
[...]

Yes op android ook te vinden :) Als ik het zo snel zie moet je wel minstens 1 achievement hebben voordat het zichtbaar is.

EDIT: ah, niet alle spellen ondersteunen het blijkbaar :)
Als je een friend hebt, die het spel ook speelt, kan je ook via je friend > compare daar komen.

Ik mis nog steeds de oude app, veel overzichtelijker en veel meer functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

Ik zie dat tabje STATS alleen nergens staan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:35:
[...]

Bij mij ziet dat er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4kVjuOULyd6eDRk8WFIPe1EsNc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MfdeEWMXEbKTic5BuRBg1dR2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:35:
[...]

En via achievements -> compare -> stats ?

Of zoals ik hierboven al zei, het kan ook aan het spel liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 20-07-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik zie dat stats dus echt nergens. Ik snap er niets van

Edit: app is ook up-to-date

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xme9iN1WFo-8IQk5ZyIcaXk9dGE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Bsm9IthZVNEj1apxoMpjjGIn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Rossi46 op 20-07-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:54
Linksquest schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 10:11:
[...]

Het zou gewoon moeten werken, dit is wat ik gevonden heb maar dat heb je ook al omschreven.

[...]
Misschien dat er storing was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:45:

[Afbeelding]
Ik heb werkelijk geeeen idee dan. ik kan het wel voor jou zien 8)7

Forza Horizon 5: 1d 23h 43m

Welke game kan ik voor je checken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
gise schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:54:
[...]

Ik heb werkelijk geeeen idee dan. ik kan het wel voor jou zien 8)7

Forza Horizon 5: 1d 23h 43m

Welke game kan ik voor je checken? :D
hahaha :+

Ik ben even benieuwd naar de uren van AC Origins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:45:

[Afbeelding]
Al op English language geprobeerd ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_Photo_lrn_7.20.2

Discord Voice chat naar Xbox.

Edit: meer info:

Get ready to connect with your Discord friends and communities on Xbox! Discord Voice chat is coming to your Xbox Series X|S and Xbox One consoles. You will be able to chat with anyone on Discord via voice channels or group calls directly from your console making it easy to connect with friends across mobile, Xbox, and PC. The update will start rolling out to Xbox Insiders today and will be available soon for everyone.

Even voor de goede orde. Dit is toch ook al geintegreerd bij de concurrent ? Zo ja, dan is het dus mogelijk om via Discord in een voice chat te zitten met iemand die dezelfde game speelt op PSN, laten we zeggen een coop Sniper Elite 5.

Ah, cross platform dus....

[ Voor 81% gewijzigd door MRE-Inc op 20-07-2022 16:18 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

nice! Gebruikte tot nu toe quarrel maar dat ging vaker mis dan goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:02:
[...]

hahaha :+

Ik ben even benieuwd naar de uren van AC Origins :)
AC Origins:
Time played: 2d 4h 16m
Crafting progression: 66%
Arena Champions Defeated: 1
Player level: 32
Players Avenged: 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
gise schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:51:
[...]

AC Origins:
Time played: 2d 4h 16m
Crafting progression: 66%
Arena Champions Defeated: 1
Player level: 32
Players Avenged: 2
Top!

Hè shit, ik wil dit zelf ook kunnen zien man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Rossi46 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 17:03:
[...]

Top!

Hè shit, ik wil dit zelf ook kunnen zien man...
https://www.trueachieveme...exactor+it/gamecollection

Vul je eigen gamertag in op de plaats van de mijne hierboven en filter op list en time played. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 17:48:
[...]

Echter komen die tijden totaal niet overeen met die van de xbox app / dashboard.
Bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 15:46:
[...]

Misschien dat er storing was?
Dat zou heel goed kunnen, er zijn inderdaad wat storingen en soms ligt het net hoe je verbinding maakt, zo heb ik nog steeds problemen om HALO Infinite online te spelen, werkte altijd en sinds de komst van seizoen 2 niet meer. Heel apart af en toe.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
MRE-Inc schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 16:03:
https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_Photo_lrn_7.20.2

Discord Voice chat naar Xbox.

Edit: meer info:

Get ready to connect with your Discord friends and communities on Xbox! Discord Voice chat is coming to your Xbox Series X|S and Xbox One consoles. You will be able to chat with anyone on Discord via voice channels or group calls directly from your console making it easy to connect with friends across mobile, Xbox, and PC. The update will start rolling out to Xbox Insiders today and will be available soon for everyone.

Even voor de goede orde. Dit is toch ook al geintegreerd bij de concurrent ? Zo ja, dan is het dus mogelijk om via Discord in een voice chat te zitten met iemand die dezelfde game speelt op PSN, laten we zeggen een coop Sniper Elite 5.

Ah, cross platform dus....

[Twitter]
Ik heb net nieuws: Discord laat Xbox Insiders deelnemen aan spraakkanalen via Xbox-consoles gelezen en wat een warreboel. In Discord moet je kiezen om het op je Xbox te zetten. Dan wordt het naar je Xbox app op je mobiel doorgezet en vanuit daar dan naar je Xbox.

Zal me aanmelden voor de Insider en kijken hoe het is maar had van mij wel wat meer native mogen zijn.

Edit: helaas kan ik me er niet voor aanmelden. Heb ook Discord unlinked en weer gelinked maar zie geen mogelijkheid ervoor om dit te proberen in de Insider app of het gesprek door te sturen in Discord.

[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 20-07-2022 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat het nu vooral proberen is of het qua verbinden e.d. wel gaat en accounts gesynchroniseerd kunnen worden. Ik hoop zelf dat een party host gewoon kan kiezen voor discord en welk kanaal en dat de rest daar dan gewoon in komt ongeacht discord setting. Misschien nog switchen zoals je bij game chat ook doet, maar niet meer dan dat. Het geeft eigenlijk ook wel aan dat die Xbox Communities wel een beetje dood zijn, daar is volgens mij ook niemand meer mee bezig. Wie weet gaan ze gewoon verder met discord en gaan ze focussen op andere features.

ze zullen vast aan het proberen zijn wat de mogelijkheden zijn en of het een beetje werkt. Dan is dit waarschijnlijk minder werk en meer richting Proof Of Concept, dan een uitgewerkte feature. En met zo'n beta krijg je toch wel aardig wat feedback.

Mooie stap, hopelijk meer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:41
Op het eerste oog een mooie stap!

Als het na het eenmalig koppelen van Discord als volgt gaat werken dan zou ik er geen problemen mee hebben:
- Open Discord app op telefoon en ga naar juiste kanaal.
- Join on Xbox.

Sterker nog, als het zo werkt dan zou dit mijn persoonlijk voorkeur hebben boven een native app op de xbox.

Nu hopen dat ook playstation deze ondersteuning gaat inbouwen, ze hebben in mei vorig jaar geïnvesteerd in Discord, het lijkt me daarom dat ze daar ook iets mee willen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Toch triest dat men tegenwoordig in trailers gamers al moet geruststellen dat er geen lootboxes zullen zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:03:
[...]

Toch triest dat men tegenwoordig in trailers gamers al moet geruststellen dat er geen lootboxes zullen zijn. :X
Die zullen er best wel inkomen zodra de verkopen van de battlepass terug lopen.
Zijn maar weinig "gratis" te spelen spellen die op lucht blijven draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

polopolo150 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 21:07:
[...]

Ik heb net nieuws: Discord laat Xbox Insiders deelnemen aan spraakkanalen via Xbox-consoles gelezen en wat een warreboel. In Discord moet je kiezen om het op je Xbox te zetten. Dan wordt het naar je Xbox app op je mobiel doorgezet en vanuit daar dan naar je Xbox.

Zal me aanmelden voor de Insider en kijken hoe het is maar had van mij wel wat meer native mogen zijn.

Edit: helaas kan ik me er niet voor aanmelden. Heb ook Discord unlinked en weer gelinked maar zie geen mogelijkheid ervoor om dit te proberen in de Insider app of het gesprek door te sturen in Discord.
Inderdaad vrij omslachtig, ik gebruik het nu vaak los, dus 1 oortje via de telefoon en de headset op voor het Xbox geluid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49
Wat fijne game is dat Powerwash zeg. Speel het nu een paar dagen en iedere sessie neem ik voor "even snel iets schoonmaken" en kom er dan 2 uur later achter dat ik nog steeds bezig ben. Geeft echt een soort voldoening haha.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:32:
Wat fijne game is dat Powerwash zeg. Speel het nu een paar dagen en iedere sessie neem ik voor "even snel iets schoonmaken" en kom er dan 2 uur later achter dat ik nog steeds bezig ben. Geeft echt een soort voldoening haha.
Dat is het zeker. Ik speel al wel wat minder maar dit blijft een lekkere game voor tijdens een download, podcast oid. De Prime Vista PRO is al binnen. 8)
Je schaamt je kapot om het te spelen ;) maar zoals je zegt, de voldoening. Echt erg haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2022 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
steefje schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:32:
Als je klaar bent met powerwash kan je ook nog aan de gang met House Flipper, ook op gamepass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Kaasje123 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:03:
[...]

Je hebt dus een normale battlepass en daar boven op ook nog premium? 8)7

Skins boeit mij echt helemaal niets dus ga het wel spelen zonder geld er in te pompen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:14:
[...]

Die zullen er best wel inkomen zodra de verkopen van de battlepass terug lopen.
Zijn maar weinig "gratis" te spelen spellen die op lucht blijven draaien.
Split gate doet dit best goed. De dingen die je unlocked met geld zijn zo brak dat het toch gewoon een gratis spel is. en misschien belangrijker er zit niks in your face aan betaalde content in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:40

Nogne

>.<

Amdwarrior schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:29:

Let er wel op dat hij op een crossplay server zit, je kan namelijk ook op Xbox (controller only) server komen als Xbox gebruiker (dit stel je in voordat je je sessie begint).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:25:
[...]

Split gate doet dit best goed. De dingen die je unlocked met geld zijn zo brak dat het toch gewoon een gratis spel is. en misschien belangrijker er zit niks in your face aan betaalde content in
Dit is natuurlijk geweldig !
Maar als niemand wat koopt gaat morgen bij Splitgate ook gewoon de stekker er uit.
Geef mij maar gewoon betaalde games, waarbij de support betaald wordt uit het potje van de uitgever.
Gratis bestaat niet, ook niet in de game industrie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
8 minuten gameplay, als ik de reviews mag geloven is dit bijna een volledige playthrough :P

Xbox Series X|S Features
Supports DXR (ray tracing reflection) +60 FPS
Supports up to 120 FPS
Optimized for Xbox Series X|S
Contains all cosmetic DLC’s released for the PC versionIncludes Xbox Series X|S exclusive weapon skin (Emerald Green)
Owners of Bright Memory on Xbox Series X|S will be eligible for a 20% discount for Bright Memory: Infinite
Conversely, the same discount applies to Bright Memory: Infinite owners when they purchase Bright Memory on Xbox Series X|S

[ Voor 52% gewijzigd door justifire op 21-07-2022 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:08

ilm

justifire schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 20:26:
[...]

Dit is natuurlijk geweldig !
Maar als niemand wat koopt gaat morgen bij Splitgate ook gewoon de stekker er uit.
Geef mij maar gewoon betaalde games, waarbij de support betaald wordt uit het potje van de uitgever.
Gratis bestaat niet, ook niet in de game industrie :)
Ik beschouw games meer en meer als iets artistiek. Waar geluid, animatie (!), het visuele, gameplay mechanics, etc. allemaal samenkomen om een fantastisch ervaring te bieden, gemaakt door een ontwikkelaar met passie. Kan dan ook echt genieten van iets als Ori, Braid, Limbo, etc.

Ik heb dan ook een nul-tolerantie ontwikkeld voor free-to-play, in-game aankopen, en zelfs cosmetische zaken. Dat zijn allemaal zaken die bewust en onbewust de ervaring veranderen. Van tijd die de ontwikkelaar in iets anders kon steken (ja, zelfs die 5 min voor een hoedje te maken :) ), tot de impact die het heeft op de focus / strategie waar er bv. enkel gekeken wordt naar de 'engagement' factor van de speler ipv ons te verrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
ilm schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 21:29:
[...]

Ik beschouw games meer en meer als iets artistiek. Waar geluid, animatie (!), het visuele, gameplay mechanics, etc. allemaal samenkomen om een fantastisch ervaring te bieden, gemaakt door een ontwikkelaar met passie. Kan dan ook echt genieten van iets als Ori, Braid, Limbo, etc.
Binnenkort dan even Inside in de gaten houden, daar kijk ik erg naar uit (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht ik ga A Plague Tale eens spelen met die XSX patch. Het viel me echter gelijk op hoe soft/blurry de graphics zijn, dit herinner ik me niet van hoe het op One X eruit zag. Ik had de One X hier staan, dus ik dacht ik gooi het eens aan, boel eens testen.

En inderdaad, de game is dus echt scherper op One X, omdat XSX motion Blur gebruikt en One X niet. Leuk die 60fps, maar wanneer zo'n game dan een vaseline filter krijgt....no thanks. Hopelijk doen ze dit niet voor deel 2 zeg. Geef dan please graphics modes.
Pagina: 1 ... 18 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord