Knap dat ze er zo lang over hebben gedaan om de smash formule te kopieren. Zeker met zo'n sterke character pool om uit te kiezen
Als dat het hele roster is trouwens die we zien in die trailer dan is het wel erg karig. Ik kan echt nog tientallen personages bedenken uit de DC stal die er bijgevoegd kunnen worden.Beakzz schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 02:07:
[...]
Knap dat ze er zo lang over hebben gedaan om de smash formule te kopieren. Zeker met zo'n sterke character pool om uit te kiezen
Dat is niet per ongelukKaasje123 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 10:49:
[...]
Als dat het hele roster is trouwens die we zien in die trailer dan is het wel erg karig. Ik kan echt nog tientallen personages bedenken uit de DC stal die er bijgevoegd kunnen worden.
Vraagje...
Is er een manier om een One X game op XSX te spelen zonder dat de XSX patch geforceerd wordt? Ik heb geprobeerd de game vanaf externe HDD waar de One X versie op staat offline op XSX te zetten, maar zodra de XSX de game ziet staan er van die pijltjes op het vakje. En zodra ik hem start zegt ie dat er een update is.
De update maakt de game aanzienlijk waziger en ik baal hier van. Een fysiek exemplaar zou niks uitmaken hé?
Is er een manier om een One X game op XSX te spelen zonder dat de XSX patch geforceerd wordt? Ik heb geprobeerd de game vanaf externe HDD waar de One X versie op staat offline op XSX te zetten, maar zodra de XSX de game ziet staan er van die pijltjes op het vakje. En zodra ik hem start zegt ie dat er een update is.
De update maakt de game aanzienlijk waziger en ik baal hier van. Een fysiek exemplaar zou niks uitmaken hé?
Tuurlijk was helemaal vergeten dat je dat ook had.Nogne schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 19:36:
[...]
Let er wel op dat hij op een crossplay server zit, je kan namelijk ook op Xbox (controller only) server komen als Xbox gebruiker (dit stel je in voordat je je sessie begint).
Maar een of andere manier kon hij mij als pc gebruiker ook niet joinen.
Moet hij dat dan ook ergens aangeven?
Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet hij zijn instellingen wel aanpassen dat hij ook op non-Xbox servers terecht kan komen.Amdwarrior schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:13:
[...]
Tuurlijk was helemaal vergeten dat je dat ook had.
Maar een of andere manier kon hij mij als pc gebruiker ook niet joinen.
Moet hij dat dan ook ergens aangeven?
PS/XBL: Nogne
Xbox Series X: Default Mode | 2160p/60FPS Ray Tracing | (Reflections only) Dynamic 2160p/60FPS (Common 2160p) High Frame Rate Mode | 1440p/120FPS
Xbox Series S: Only Default Mode | Dynamic 1440p/60FPS (Common 1296p)
PS5: Default Mode | 1800p/60FPS Ray Tracing (Reflection Only) | Dynamic 1800p/60FPS (Common 1800p) High Frame Rate Mode | Dynamic 1440p/120FPS (common 1152p)
PC: Max. Settings | 2160p | DLSS Quality Mode RTX 3080
Bright Memory Infinite allows us to change the FOV in the console versions.
PS5 and Xbox Series S/X use a mixed medium/high settings configuration.
Xbox Series S version does not support Ray Tracing or 120hz.
Ray Tracing mode for PS5/Series X only applies for reflections. On PC, RT is also used for certain highlights and shadows.
Reflections with RT on PS5/X-Series are slightly improved over SSR, but are far from the quality of RT on PC. This game with RT at maximum is tremendously demanding on PC.
Generally, performance is stable on all platforms. However, PS5 has clear problems maintaining 120fps in performance mode, staying closer to 90fps.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Volgens mij niet:devilsnight schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:16:
Vraagje...
https://support.xbox.com/...rades-with-smart-delivery
Are smart Delivery upgrades mandatory:
Yes. Smart Delivery makes sure you always get the best available version of the game for the console you’re currently playing on. If you’re playing the backward compatible version on your Xbox Series X|S console, it will automatically be replaced when the Xbox Series X|S optimized version becomes available. That way, you’ll get the best available version for your console.
Echt zonde. Het verschil is echt goed te merken ook. Beter halen ze dit soort gekke onzin niet uit voor deel 2.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:06:
[...]
Volgens mij niet:
https://support.xbox.com/...rades-with-smart-delivery
Are smart Delivery upgrades mandatory:
Yes. Smart Delivery makes sure you always get the best available version of the game for the console you’re currently playing on. If you’re playing the backward compatible version on your Xbox Series X|S console, it will automatically be replaced when the Xbox Series X|S optimized version becomes available. That way, you’ll get the best available version for your console.
Motion blur zou sowieso verboden moeten worden !devilsnight schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:31:
[...]
Echt zonde. Het verschil is echt goed te merken ook. Beter halen ze dit soort gekke onzin niet uit voor deel 2.
Of hardwarematig via het dashboard uit te zetten zou ik ook vrede mee hebben

Gelukkig hebben de meeste games die optie wel ingebakken
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat as dusk falls stelt ook geen kut voor hè, ongetwijfeld zal het verhaal leuk intertwinen, je keuzes hebben echte invloed op het verloop van het verhaal etc. maar voor de rest vind ik het echt geen game.
Je kijkt echt naar een film met slechte voice acting en je kiest een paar opties. Dan is zo'n game als the quarry toch echt 100x beter...
Je kijkt echt naar een film met slechte voice acting en je kiest een paar opties. Dan is zo'n game als the quarry toch echt 100x beter...
Inmiddels weer een paar games gespeeld deze week na vakantie.
-Escape Academy (GP). Leuke game, zeker als je wat met escape rooms hebt. Diverse puzzels kom je ook in normale escape rooms tegen. Verder ook niet al te moeilijk. En heb in de hele game 2 hints moeten gebruiken omdat ik er anders echt niet uitkwam, en dat was denk ik vooral omdat Engels niet mijn 1e taal is. De controls zijn wel wat irritant, met name het kijken met de rechter stick. Die is erg gevoelig en lomp. Heb de sensitivity helemaal omlaag gezet wat een beetje hielp maar nog steeds niet optimaal. Maar het is gelukkig geen spel wat daar teveel onder lijdt. Aanrader voor de puzzelaars onder ons. Het kent ook online en local
Coop maar dat is vanwege de splitscreen in beide modi niet optimaal.
-As Dusk Falls (GP). Heb het verhaal zojuist voor de 1e keer doorlopen. Ik vond hem wel geslaagd. De artstyle vond ik leuk. Echt een soort comic stijl maar dan net wat anders. Stem acteurs waren ook prima. De gameplay is echt heel basic en bestaat slechts uit het maken van keuzes in combinatie met diverse QTE’s. Iets wat ik eigenlijk wel fijn vind ten opzichte van bijv. the Telltale games, waarbij de gameplay momenten waar je iemand bestuurt vaak eerder irritant was dan dat het wat toevoegde. Daarnaast vond ik het wel een fijne game om even te spelen nu ik positief was getest voor COVID.
Een trage game zonder dat ik er actief voor hoef te gaan zitten aangezien mijn energielevel iets lager is dan normaliter. Misschien scheelt dat in mijn ervaring ten opzichte van de reactie van @JDL15
Het ging uiteindelijk om het verhaal en de keuzes die je kon maken. Die zijn in As Dusk Falls goed uitgewerkt en hebben best wel wat impact op het verloop van het verhaal. Wat ook logisch is aangezien dat de kern is van de game. De game duurt een uurtje of 6/7 uur en bestaat uit 6 chapters. Verder is er een uitgebreide storyline mode waarbij je via checkpoints andere keuzes kunt maken en dus ook vrij makkelijk kunt bekijken wat voor effecten diverse keuzes met zich mee brengen. Ook handig voor de clean up van Achievements.
-My friend Peppa Pig… (GP) Jammer dat je de dialogen niet kon skippen
-Human Fall Flat. De Timber map die laatst is uitgekomen. Deze game blijft toch wel echt leuk gesupport worden met om de zoveel tijd een nieuwe map die je in een half uurtje lekker kan completen.
-Dlc van Forza Horizon. Weer vermakelijk om deze game op te pakken. Blijft een prachtige game om te zien en speelt weer lekker weg.
Nu eens kijken welke game ik verder ga oppakken. Zag dat Hell Pie uit is gekomen. Dat leek me wel een ouderwets grappige 3D platformer met slechte humor.
-Escape Academy (GP). Leuke game, zeker als je wat met escape rooms hebt. Diverse puzzels kom je ook in normale escape rooms tegen. Verder ook niet al te moeilijk. En heb in de hele game 2 hints moeten gebruiken omdat ik er anders echt niet uitkwam, en dat was denk ik vooral omdat Engels niet mijn 1e taal is. De controls zijn wel wat irritant, met name het kijken met de rechter stick. Die is erg gevoelig en lomp. Heb de sensitivity helemaal omlaag gezet wat een beetje hielp maar nog steeds niet optimaal. Maar het is gelukkig geen spel wat daar teveel onder lijdt. Aanrader voor de puzzelaars onder ons. Het kent ook online en local
-As Dusk Falls (GP). Heb het verhaal zojuist voor de 1e keer doorlopen. Ik vond hem wel geslaagd. De artstyle vond ik leuk. Echt een soort comic stijl maar dan net wat anders. Stem acteurs waren ook prima. De gameplay is echt heel basic en bestaat slechts uit het maken van keuzes in combinatie met diverse QTE’s. Iets wat ik eigenlijk wel fijn vind ten opzichte van bijv. the Telltale games, waarbij de gameplay momenten waar je iemand bestuurt vaak eerder irritant was dan dat het wat toevoegde. Daarnaast vond ik het wel een fijne game om even te spelen nu ik positief was getest voor COVID.
-My friend Peppa Pig… (GP) Jammer dat je de dialogen niet kon skippen
-Human Fall Flat. De Timber map die laatst is uitgekomen. Deze game blijft toch wel echt leuk gesupport worden met om de zoveel tijd een nieuwe map die je in een half uurtje lekker kan completen.
-Dlc van Forza Horizon. Weer vermakelijk om deze game op te pakken. Blijft een prachtige game om te zien en speelt weer lekker weg.
Nu eens kijken welke game ik verder ga oppakken. Zag dat Hell Pie uit is gekomen. Dat leek me wel een ouderwets grappige 3D platformer met slechte humor.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik vind het wel heel erg leuk eigenlijk. Lekker ontdekken wat er allemaal aan de hand is. Wat ik wel altijd denk is: "maar wat was er nou gebeurd als ik het andere had gekozen?" Dat ga ik nooit weten, want ik ga het echt niet nog eens kijken. Dus de meerwaarde van het verhaal beïnvloeden mis ik wel een beetje.JDL15 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:27:
Dat as dusk falls stelt ook geen kut voor hè, ongetwijfeld zal het verhaal leuk intertwinen, je keuzes hebben echte invloed op het verloop van het verhaal etc. maar voor de rest vind ik het echt geen game.
XBox Series X: BloodyB2121
Ik dacht Escape Academie klinkt leuk, maar die kan ik niet vinden in de gamepass app... 🤔uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:46:
-As Dusk Falls (GP). Heb het verhaal zojuist voor de 1e keer doorlopen. Ik vond hem wel geslaagd. De artstyle vond ik leuk. Echt een soort comic stijl maar dan net wat anders. Stem acteurs waren ook prima. De gameplay is echt heel basic en bestaat slechts uit het maken van keuzes in combinatie met diverse QTE’s. Iets wat ik eigenlijk wel fijn vind ten opzichte van bijv. the Telltale games, waarbij de gameplay momenten waar je iemand bestuurt vaak eerder irritant was dan dat het wat toevoegde. Daarnaast vond ik het wel een fijne game om even te spelen nu ik positief was getest voor COVID.Een trage game zonder dat ik er actief voor hoef te gaan zitten aangezien mijn energielevel iets lager is dan normaliter. Misschien scheelt dat in mijn ervaring ten opzichte van de reactie van @JDL15
Het ging uiteindelijk om het verhaal en de keuzes die je kon maken. Die zijn in As Dusk Falls goed uitgewerkt en hebben best wel wat impact op het verloop van het verhaal. Wat ook logisch is aangezien dat de kern is van de game. De game duurt een uurtje of 6/7 uur en bestaat uit 6 chapters. Verder is er een uitgebreide storyline mode waarbij je via checkpoints andere keuzes kunt maken en dus ook vrij makkelijk kunt bekijken wat voor effecten diverse keuzes met zich mee brengen. Ook handig voor de clean up van Achievements.
-My friend Peppa Pig… (GP) Jammer dat je de dialogen niet kon skippen![]()
Cyberpunk natuurlijk !uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:46:
Benieuwd of jij die op 1000GS hebt staan voordat ik terug ben van vakantie
Ik denk dat je je vakantie moet omzetten in een emigratie wil ik die 1000GS halen voordat je terug bentjustifire schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:51:
[...]
Cyberpunk natuurlijk !
Benieuwd of jij die op 1000GS hebt staan voordat ik terug ben van vakantie
Ik zie hem ook niet in de app… raar. Wel staat die in de store op de Xbox zelf. Dus de echte store, niet de GP tabbladen. Volgens mij kun je daar ook gewoon de GP versie vinden. Probeer daar eens te kijken?d.bakker84 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:50:
[...]
Ik dacht Escape Academie klinkt leuk, maar die kan ik niet vinden in de gamepass app... 🤔
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-07-2022 23:16 ]
In de Android app zie ik hem bij recently added.uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Ik zie hem ook niet in de app… raar. Wel staat die in de store op de Xbox zelf. Dus de echte store, niet de GP tabbladen. Volgens mij kun je daar ook gewoon de GP versie vinden. Probeer daar eens te kijken?
Ik ben toch te druk met hot wheels dlc in FH5. Ik dacht dat het niks was maar ze hebben echt wel weer iets cools neergezet. De extra types tracks en backstory maken hem wel awesome. Ook de stunts waarbij je gedwongen wordt een bepaalde klasse wagen te gebruiken vind ik erg leuk. In ieder geval afwisselender dan alles in één auto doen.
Thanks, gevonden!Exactor it schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:44:
[...]
In de Android app zie ik hem bij recently added.
Dit weekend gratis te spelen (en momenteel in de sale)
Dikke aanrader, zeer verfrissend na Battlefield deeltje zoveel en CoD Remaster the nth.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 23-07-2022 09:42 ]
Ik vind juist dit soort games (As Dusk Falls, Last Stop etc) mede doordat er weinig echte gameplay in zit heerlijke tussendoortjes. Doet me een beetje denken aan die oude choose your own adventure boeken. Van mij mogen er wel meer van dit soort titels aan Gamepass worden toegevoegd.JDL15 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:27:
De nieuwe this week on Xbox
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De Elite V2 is een super nice controller qua feel, maar er zijn wel echt teveel issues mee. Ik kan er nu weer mee terug, want nu laat aan één kant de rubberen grip los aan de voorkant.
Als ik me niet vergis was ik vorig jaar ook bij de MM omdat de shoulder of B Button amper nog werkte. Ik heb echter geen bon ervan. Alleen maar eentje uit 2019. Maar ik moet in het systeem staan voor de vele retourneringen, dus hopelijk helpen ze me.
Is dit zelf te lijmen anders?
Als ik me niet vergis was ik vorig jaar ook bij de MM omdat de shoulder of B Button amper nog werkte. Ik heb echter geen bon ervan. Alleen maar eentje uit 2019. Maar ik moet in het systeem staan voor de vele retourneringen, dus hopelijk helpen ze me.
Ah dat is minder. Had dat zelf wel met de elite V1 maar dit mankement heb ik nog niet vaak gehoord met de V2. Lijmen is volgens mij niet een hele langdurige oplossing. Als die nog geen jaar oud is, gewoon garantie proberen te claimen bij de MM en anders bij MS zelf.devilsnight schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:26:
De Elite V2 is een super nice controller qua feel, maar er zijn wel echt teveel issues mee. Ik kan er nu weer mee terug, want nu laat aan één kant de rubberen grip los aan de voorkant.
Ik begrijp zelf niet waarom ik geen bon heb van vorig jaar. Misschien dat ik gewoon echt niet een nieuwe heb gekregen ook al kreeg ik wel echt een gloednieuwe V2 mee en zij namen de kapotte terug. Maar ik ken mezelf, dit soort bonnetjes bewaar ik altijd op een vaste plek. Nou ja, we gaan het zien morgen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:31:
[...]
Ah dat is minder. Had dat zelf wel met de elite V1 maar dit mankement heb ik nog niet vaak gehoord met de V2. Lijmen is volgens mij niet een hele langdurige oplossing. Als die nog geen jaar oud is, gewoon garantie proberen te claimen bij de MM en anders bij MS zelf.
Vergeet je legitimatie niet !devilsnight schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:33:
[...]
Ik begrijp zelf niet waarom ik geen bon heb van vorig jaar. Misschien dat ik gewoon echt niet een nieuwe heb gekregen ook al kreeg ik wel echt een gloednieuwe V2 mee en zij namen de kapotte terug. Maar ik ken mezelf, dit soort bonnetjes bewaar ik altijd op een vaste plek. Nou ja, we gaan het zien morgen.
En mocht je wel de (oude) aankoopbon nog hebben kan je je controller volgens mij alsnog registreren bij Microsoft zelf en dan via support garantie claimen adhv serienummer.
Ja maar als jij een nieuw product mee krijgt als vervanging van een defecte eerdere aankoop dan gaat niet je garantie opnieuw lopen... Dus je zult ook helemaal geen bon gekregen hebben, je hebt immers niks gekocht op dat moment.devilsnight schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:33:
[...]
Ik begrijp zelf niet waarom ik geen bon heb van vorig jaar. Misschien dat ik gewoon echt niet een nieuwe heb gekregen ook al kreeg ik wel echt een gloednieuwe V2 mee en zij namen de kapotte terug. Maar ik ken mezelf, dit soort bonnetjes bewaar ik altijd op een vaste plek. Nou ja, we gaan het zien morgen.
In dit geval heb je misschien echter geluk want je kunt wel gewoon het serienummer invullen bij Microsoft en waarschijnlijk heb je daar dan wel garantie want zij bepalen dat aan de hand van de productiedatum (met wat extra marge voor hoe lang het waarschijnlijk in de winkel lag).
Gamertag: FinrazielNL
Pure logica inderdaad, duidelijk!Finraziel schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:37:
[...]
Ja maar als jij een nieuw product mee krijgt als vervanging van een defecte eerdere aankoop dan gaat niet je garantie opnieuw lopen... Dus je zult ook helemaal geen bon gekregen hebben, je hebt immers niks gekocht op dat moment.
In dit geval heb je misschien echter geluk want je kunt wel gewoon het serienummer invullen bij Microsoft en waarschijnlijk heb je daar dan wel garantie want zij bepalen dat aan de hand van de productiedatum (met wat extra marge voor hoe lang het waarschijnlijk in de winkel lag).
Ja ik heb meer iets van als ik een game speel, wil ik ook spelen. Vond het zelf nogal saai, maar ga hem nog wel eens doorlopen. Verhaal zit idd goed in elkaar zoals @uchiha tijntje zegt, kan er natuurlijk niet veel over kwijt. Je keuzes hebben ook echt invloed, maar vond het geheel toch een beetje cheesy qua voiced.bakker84 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:47:
[...]
Ik vind het wel heel erg leuk eigenlijk. Lekker ontdekken wat er allemaal aan de hand is. Wat ik wel altijd denk is: "maar wat was er nou gebeurd als ik het andere had gekozen?" Dat ga ik nooit weten, want ik ga het echt niet nog eens kijken. Dus de meerwaarde van het verhaal beïnvloeden mis ik wel een beetje.
Acting.
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het online gedeelte?
M'n zoontje probeert al de hele dag oa Forza te spelen, maar hij heeft al problemen met inloggen van account.
Heb al een paar x de router opnieuw opgestart, poorten opengezet, maar bijv bij Forza kan hij de servers niet vinden, Sea of Thieves geeft ie ook server problemen aan.
Kan er iets kapot zijn? heb ook al een andere kabeltje geprobeerd van de xbox naar de router.
eerst kreeg ik Nat Type strikt die heb ik op open gekregen maar nog steeds geen succes.
M'n zoontje probeert al de hele dag oa Forza te spelen, maar hij heeft al problemen met inloggen van account.
Heb al een paar x de router opnieuw opgestart, poorten opengezet, maar bijv bij Forza kan hij de servers niet vinden, Sea of Thieves geeft ie ook server problemen aan.
Kan er iets kapot zijn? heb ook al een andere kabeltje geprobeerd van de xbox naar de router.
eerst kreeg ik Nat Type strikt die heb ik op open gekregen maar nog steeds geen succes.
Ik heb net halo online gespeeld. Ging vlekkeloos (nou ja, buiten dat ik alles misschoot).Leenart schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:02:
Heb je wellicht iets aan zijn privacy instellingen gedaan? Kinderaccounts kunnen niet alles online. Misschien even een blik werpen bij instellingen.
Hij speelt gewoon op het hoofdaccount die van mij. en een paar dagen geleden deed alles het gewoon nog vlekkeloos, maar sinds vandaag ineens problemen, voornamelijk met online dingen.Exactor it schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:04:
[...]
Ik heb net halo online gespeeld. Ging vlekkeloos (nou ja, buiten dat ik alles misschoot).
Heb je wellicht iets aan zijn privacy instellingen gedaan? Kinderaccounts kunnen niet alles online. Misschien even een blik werpen bij instellingen.
Aha, dan zit in niet in privacy dingetjes. Wat ik doe bij netwerkproblemen is router en modem van stroom en Xbox volledig uit. Dan modem aanzwengelen, als die klaar is router weer op stroom en daarna de xbox.ac adres clearen en dan werkt alles weer. Worth a shot.Leenart schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:06:
[...]
Hij speelt gewoon op het hoofdaccount die van mij. en een paar dagen geleden deed alles het gewoon nog vlekkeloos, maar sinds vandaag ineens problemen, voornamelijk met online dingen.
Okay ga ik proberen, maar wat bedoel je met xbox ac adres clearen, of doet ie dat automatisch als ik alles van het stroom afhaal?Exactor it schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Aha, dan zit in niet in privacy dingetjes. Wat ik doe bij netwerkproblemen is router en modem van stroom en Xbox volledig uit. Dan modem aanzwengelen, als die klaar is router weer op stroom en daarna de xbox.ac adres clearen en dan werkt alles weer. Worth a shot.
Hij bedoelt mac adres clearen.Leenart schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:12:
[...]
Okay ga ik proberen, maar wat bedoel je met xbox ac adres clearen, of doet ie dat automatisch als ik alles van het stroom afhaal?
Instellingen -> netwerk -> geavanceerd -> clear mac adres -> reboot.
okay bedankt!justifire schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:26:
[...]
Hij bedoelt mac adres clearen.
Instellingen -> netwerk -> geavanceerd -> clear mac adres -> reboot.

Stalkers! The free update Season 1: Blue Flames is coming to consoles soon. Discover a new weapon, new activities, and more ☢️#Chernobylite #PlayStation #Xbox pic.twitter.com/KQoWVjBxlR
— Chernobylite (@ChernobylGame) 22 juli 2022
Vandaag in FH5 begonnen met Extreme-E races. Ik blijf erbij, racen op asfalt is meer mijn ding. Dat off-road en cross-country bak ik geen zak van.
Laat Forza Motorsport maar snel komen!
Sla je Hot Wheels over? Hij is best wel heel cool.PdeBie schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:26:
Vandaag in FH5 begonnen met Extreme-E races. Ik blijf erbij, racen op asfalt is meer mijn ding. Dat off-road en cross-country bak ik geen zak van.
als je een fritzbox hebt als modem moet je ook het teredo filter uitzetten.Leenart schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:02:
https://www.xs4all.nl/ser.../online-gamen-werkt-niet/
Lijkt er sterk op dat de achievements in As Dusk Falls aardig buggie zijn.
Chapter 1 en 2 niet unlocked, maar zit ondertussen in chapter 4.
Aantal secret achievements niet unlocked terwijl ik ze wel zou moeten hebben als ik zo de guides bekijk.
Chapter 1 en 2 niet unlocked, maar zit ondertussen in chapter 4.
Aantal secret achievements niet unlocked terwijl ik ze wel zou moeten hebben als ik zo de guides bekijk.
Zeker nietExactor it schreef op zondag 24 juli 2022 @ 00:28:
[...]
Sla je Hot Wheels over? Hij is best wel heel cool.
PdeBie in "[XB/PC] Forza Horizon 5"
Ik vind Horizon echt helemaal niks. Ik vind het gewoon geen leuke game. Het is voor mij een bloated, kitcherig monster dat weinig met echt racen te maken heeft. Het zit vol met rubber banding, Uncharted-achtige "Hollywood" scenes"... je zit hele tijd naar een stomme racelijn te kijken, van echt ontdekken is ook geen sprake want alles wordt continu voorgekauwd. De physics/weglegging van de auto's is ook niet uitdagend. Deze game zou "Outrun" van de moderne tijd moeten zijn en dat is het totaal niet. Ze zouden er goed aan doen om net als in Minecraft verschillende speelstijlen te moeten toevoegen waaronder "Exploration" waarbij de hele hud, alle voice overs en alle opdrachten allemaal verdwijnen. Gewoon lekker racen en ontdekken.PdeBie schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:26:
Wel weer lekker Wreckfest verder aan het spelen en dat ademt gewoon racen: car design is top, track/lay-outs zijn echt van de allerbeste kwaliteit, regelmatig is er iets op een baan dat je even uit balans gooit wat je dan moet corrigeren, de soundtrack is top, het racen is gewoon leuk en met de juiste settings ook uitdagend en er is een grote variatie aan content. Destruction Derby vond ik vroeger ook cool maar dit is wel veel cooler. Gamen moet leuk zijn en dat is Wreckfest als geen ander.
[ Voor 11% gewijzigd door sohus op 24-07-2022 09:03 ]
Eens over Wreckfest, dat is gewoon absurd leuk.sohus schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:02:
[...]
Ik vind Horizon echt helemaal niks. Ik vind het gewoon geen leuke game. Het is voor mij een bloated, kitcherig monster dat weinig met echt racen te maken heeft. Het zit vol met rubber banding, Uncharted-achtige "Hollywood" scenes"... je zit hele tijd naar een stomme racelijn te kijken, van echt ontdekken is ook geen sprake want alles wordt continu voorgekauwd. De physics/weglegging van de auto's is ook niet uitdagend. Deze game zou "Outrun" van de moderne tijd moeten zijn en dat is het totaal niet. Ze zouden er goed aan doen om net als in Minecraft verschillende speelstijlen te moeten toevoegen waaronder "Exploration" waarbij de hele hud, alle voice overs en alle opdrachten allemaal verdwijnen. Gewoon lekker racen en ontdekken.
Wel weer lekker Wreckfest verder aan het spelen en dat ademt gewoon racen: car design is top, track/lay-outs zijn echt van de allerbeste kwaliteit, regelmatig is er iets op een baan dat je even uit balans gooit wat je dan moet corrigeren, de soundtrack is top, het racen is gewoon leuk en met de juiste settings ook uitdagend en er is een grote variatie aan content. Destruction Derby vond ik vroeger ook cool maar dit is wel veel cooler. Gamen moet leuk zijn en dat is Wreckfest als geen ander.
Ik ben zelf ook meer liefhebber van Forza Motorsport dan van Forza Horizon.
Maar om Horizon een kitscherig monster te noemen, nee ben ik het niet mee eens.
Nu gooi ik ook standaard de racelijn uit, zet alle assists uit en lekker handmatig schakelen.
Dan is het toch behoorlijk goed je best doen om de auto binnen de lijntjes te houden, laat staan om een race te winnen
Eens met @justifire. Racelijn en hulpmiddelen kan je uitzetten en het niveau kan flink omhoog geschroefd.
Zelf speel ik nu op Expert. Dat biedt mij een leuke strijd om de eerste plek, zonder dat het irritant wordt.
Zelf speel ik nu op Expert. Dat biedt mij een leuke strijd om de eerste plek, zonder dat het irritant wordt.
Gameplay van horizon vind ik wel leuk. Al dat schreeuwerige eromheen vind ik vervelend. Kan ook niet wachten op motorsport.
Forza Horizon is een game waarbij je zelf alert moet blijven op de uitdaging, zoals @justifire ook zegt.
Het "verhaal" had voor mij niet gehoeven, al zijn de mini-clubs/stories altijd wel leuk. Mijn grootste ergernis blijft toch wel de rubber banding, maar dat is mijn grootste ergernis bij de iedere race game die dat heeft.
Op dit moment jaag ik met een grote glimlach op mijn gezicht over de vel blauw/oranje plastic racebaan in de lucht
Het "verhaal" had voor mij niet gehoeven, al zijn de mini-clubs/stories altijd wel leuk. Mijn grootste ergernis blijft toch wel de rubber banding, maar dat is mijn grootste ergernis bij de iedere race game die dat heeft.
Op dit moment jaag ik met een grote glimlach op mijn gezicht over de vel blauw/oranje plastic racebaan in de lucht
[ Voor 15% gewijzigd door Caayn op 24-07-2022 10:24 ]
Geprobeerd helaas niet geholpen.Exactor it schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Aha, dan zit in niet in privacy dingetjes. Wat ik doe bij netwerkproblemen is router en modem van stroom en Xbox volledig uit. Dan modem aanzwengelen, als die klaar is router weer op stroom en daarna de xbox.ac adres clearen en dan werkt alles weer. Worth a shot.
-Modem harde reset
-Router harde reset
-Xbox Harde reset
-kabels vervangen
Ik krijg wel verbinding met NAT open.
Maar ik heb steeds High Packet Loss, zou het aan de router kunnen liggen? met deze router heb ik geen problemen met de PS5 en PC.
Gekke is al die tijd daarvoor heeft de Xbox het gewoon gedaan.
Had via Wi-Fi geprobeerd te spelen, hij kon in een party chat komen, maar zodra een spel werd opgestart bijv Sea of Thieves of Forza, kan die de online servers niet bereiken. dan denk ik weer zou het aan het account liggen dat ie de xbox gold niet herkent.
Ben een beetje radeloos.
@Caayn rubber banding? Dat valt wel mee toch? Zeker op de hogere niveaus wordt je serieus aan snot gereden als je zelf niet goed rijdt. Maar andersom ook. Als jij consistent blijft rijden, dan komt de AI niet dichterbij.
Je zou het probleem ook elders kunnen bekijken. Router/ISP en dergelijke. Heeft je PC ook latency bijvoorbeeld?Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:42:
[...]
Geprobeerd helaas niet geholpen.
-Modem harde reset
-Router harde reset
-Xbox Harde reset
-kabels vervangen
Ik krijg wel verbinding met NAT open.
Maar ik heb steeds High Packet Loss, zou het aan de router kunnen liggen? met deze router heb ik geen problemen met de PS5 en PC.
Gekke is al die tijd daarvoor heeft de Xbox het gewoon gedaan.
Had via Wi-Fi geprobeerd te spelen, hij kon in een party chat komen, maar zodra een spel werd opgestart bijv Sea of Thieves of Forza, kan die de online servers niet bereiken. dan denk ik weer zou het aan het account liggen dat ie de xbox gold niet herkent.
Ben een beetje radeloos.
Nee, dat vond ik juist zo vreemd m'n PS5 is aangesloten op dezelfde router en daar kan ik gewoon mee knallen. heb zelfs ook al de porten geswitched dacht dat het misschien aan de port lag waar de xbox op aangesloten is.Tux3.14 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 11:38:
[...]
Je zou het probleem ook elders kunnen bekijken. Router/ISP en dergelijke. Heeft je PC ook latency bijvoorbeeld?
Bij de MM geweest....
Helaas valt het buiten de garantie. Ze zeiden dat zij het via MS zouden kunnen regelen qua reparatie of misschien een nieuwe, maar dat ging mij geld kosten.
Ik ga het zelf regelen dan. Moet ik via Xbox.nl een reparatie aanvraag indienen, werkt dat zo? Dit is nieuw voor mij.
Helaas valt het buiten de garantie. Ze zeiden dat zij het via MS zouden kunnen regelen qua reparatie of misschien een nieuwe, maar dat ging mij geld kosten.
Ik ga het zelf regelen dan. Moet ik via Xbox.nl een reparatie aanvraag indienen, werkt dat zo? Dit is nieuw voor mij.
Heb je veel gerommeld aan de port forwarding in router/modem? Misschien wat porten geforward naar je PS? Het kan handig zijn om de boel te resetten en het met upnp te proberen.Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 11:53:
[...]
Nee, dat vond ik juist zo vreemd m'n PS5 is aangesloten op dezelfde router en daar kan ik gewoon mee knallen. heb zelfs ook al de porten geswitched dacht dat het misschien aan de port lag waar de xbox op aangesloten is.
Dat had ik voorheen wel om NAT open te krijgen op mn PS5, maar toen werkte de xbox ook gewoon.Exactor it schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Heb je veel gerommeld aan de port forwarding in router/modem? Misschien wat porten geforward naar je PS? Het kan handig zijn om de boel te resetten en het met upnp te proberen.
En zoals je voorstelde idd alles gereset dus alle ports forwards weg, terug naar fabrieksinstellingen en ook upnp aan, maar nog geen success, ik ga het morgen even proberen met een andere router als laatste redmiddel.
Naar je xbox account, apparaten beheren, accesoires, accesoire toevoegen.devilsnight schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:36:
Bij de MM geweest....
Garantie aanvragen, controller selecteren, en dan maar kijken welke opties je hebt.
Hij is van april vorig jaar, nog even gezocht in deel 1 van deze thread. Ben benieuwd.justifire schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:15:
[...]
Naar je xbox account, apparaten beheren, accesoires, accesoire toevoegen.
Garantie aanvragen, controller selecteren, en dan maar kijken welke opties je hebt.
Wel bijzonder dat MediaMarkt dan geen garantie geeft, in NL heb je toch standaard 2 jaar garantie op electronica ?devilsnight schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:20:
[...]
Hij is van april vorig jaar, nog even gezocht in deel 1 van deze thread. Ben benieuwd.
Wel irritant voor jullie dit zeg. Wat zeggen de network tests op de Xbox?Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:12:
[...]
Dat had ik voorheen wel om NAT open te krijgen op mn PS5, maar toen werkte de xbox ook gewoon.
En zoals je voorstelde idd alles gereset dus alle ports forwards weg, terug naar fabrieksinstellingen en ook upnp aan, maar nog geen success, ik ga het morgen even proberen met een andere router als laatste redmiddel.
Vorig jaar in april ging met mijn huidige V2 naar hun omdat de B knop niet lekker werkte meer. Ik had de controller toen een jaartje bijna, als ik me niet vergis. Toen kreeg ik de nieuwe, maar je krijgt niet een bon mee want dan kun je levenslang garantie hebben.justifire schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:25:
[...]
Wel bijzonder dat MediaMarkt dan geen garantie geeft, in NL heb je toch standaard 2 jaar garantie op electronica ?
Dinsdag ? 🤞🏻
Stalkers, Xbox sale gonna be live very soon. Also DLCs will be available on consoles starting August 2
— Chernobylite (@ChernobylGame) 22 juli 2022
Wie niet waagt, wie niet wint dacht ik....
Dus even naar een ander MM filiaal gegaan hier in de stad en ja hoor, gloednieuwe Elite V2 meegekregen. Heerlijk!
Dus even naar een ander MM filiaal gegaan hier in de stad en ja hoor, gloednieuwe Elite V2 meegekregen. Heerlijk!
@devilsnight dan zal je het wel verdiend hebben! Mooi man
Lichtpuntje...
Ik heb geen idee waarom de eerste nope zei en de andere yes, maar ik ga daar ook geen vragen over stellen natuurlijk, hahaha.LuisjeNL schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:31:
@devilsnight dan zal je het wel verdiend hebben! Mooi man
Ja zeker. irritant ben er al de hele dag mee bezig.Exactor it schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:51:
[...]
Wel irritant voor jullie dit zeg. Wat zeggen de network tests op de Xbox?
de Network test zeggen dat ie verbonden is met kabel en dat de NAT open is.
Maar de ene x zegt ie bij de snelheidtest dat er 100 procent pakket verlies is en de andere x weer niet.
Uit wanhoop heb ik zelfs de xbox naar fabrieksinstellingen gezet in de hoop dat er iets interns fout is.
Maar dat heeft ook niet geholpen, hij heeft nu zelfs moeite om in te loggen op het account.
Op dit moment kan ik maar 2 dingen bedenken.
1. dat het aan de router ligt, want kabels heb ik al vervangen, zelfs andere ports geprobeerd
2. dat het aan 't account ligt, hij kan bijv niet inloggen ongeacht of we de wifi verbinding gebruiken of de bekabelde internet.
zal m'n internet uberhaupt iets tegen Microsoft hebben? want bijv de helpdesk pagina raadplegen gaat ontiegelijk langzaam
[ Voor 6% gewijzigd door Leenart op 24-07-2022 18:22 ]
Je zou kunnen checken of het aan de router ligt door je Xbox direct in je modem te prikken.Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:20:
[...]
Ja zeker. irritant ben er al de hele dag mee bezig.
Maar de ene x zegt ie bij de snelheidtest dat er 100 procent pakket verlies is en de andere x weer niet.
Uit wanhoop heb ik zelfs de xbox naar fabrieksinstellingen gezet in de hoop dat er iets interns fout is.
Maar dat heeft ook niet geholpen, hij heeft nu zelfs moeite om in te loggen op het account.
1. dat het aan de router ligt, want kabels heb ik al vervangen, zelfs andere ports geprobeerd
2. dat het aan 't account ligt, hij kan bijv niet inloggen ongeacht of we de wifi verbinding gebruiken of de bekabelde internet.
zal m'n internet uberhaupt iets tegen Microsoft hebben? want bijv de helpdesk pagina raadplegen gaat ontiegelijk langzaam
Je zou ook een kijkje kunnen nemen bij https://portforward.com/ Daar staan stappenplannen voor alle routers.
Ik heb precies hetzelfde probleem... Heb sinds 2 weken een XBOX series S en geinstalleerd en lopen gamen online, sinds afgelopen donderdag kon ik opeens niet meer inloggen en ik heb nu het probleem dat die NAT Type: Niet beschikbaar aangeeft.Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:20:
[...]
Ik heb ook van alles al geprobeerd:
- Factory resets (op router en xbox)
- Port Forwarding + DMZ
- NAT naar full cone gezet et cetera maar niks mag het probleem oplossen...
Het gekke is dat als ik een mobiele hotspot opzet en dan inlog op xbox dat die het wel doet...
Hoi Leenart,Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:20:
[...]
Ik heb deze problemen ook, en ook van alles geprobeerd maar helpt nog niet.
Ook wilt de website van Microsoft slecht laden.
Dus heeft waarschijnlijk iets te maken bij Microsoft zelf.
P.S. ik heb Caiway als provider
- zitten jullie misschien bij dezelfde internetprovider?
- al eens een ping of traceroute gedaan?
- al eens een ping of traceroute gedaan?
't is niet zo erg als in andere arcade racers maar ik kan het gevoel dat de AI af en toe valsspeelt (idioot veel grip/acceleratie) niet van mij afschudden.PdeBie schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:45:
@Caayn rubber banding? Dat valt wel mee toch? Zeker op de hogere niveaus wordt je serieus aan snot gereden als je zelf niet goed rijdt. Maar andersom ook. Als jij consistent blijft rijden, dan komt de AI niet dichterbij.
Lees net op Twitter van Caiway dat het een bekend probleem is , het gaat om vrijwel alles uit de Microsoft/Azure cloud.Xelias schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:06:
Ik zit ook bij Caiway!
Is bekend bij Caiway en ze zijn er mee bezig.
Hopelijk lossen ze het snel op
Zijn ze dan lang mee bezig haha.Jerodam schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:00:
[...]
Lees net op Twitter van Caiway dat het een bekend probleem is , het gaat om vrijwel alles uit de Microsoft/Azure cloud.
Is bekend bij Caiway en ze zijn er mee bezig.
Hopelijk lossen ze het snel op
Gelukkig ligt het dan niet aan ons, maar hopelijk is het probleem dan wel snel opgelost!
Ze komen niet dichterbij, maar je kunt ook vrijwel niet verder dan een bepaalde afstand uitlopen. Als je goed rijdt in een lange race dan zie je dat het hele veld een halve kilometer of zo achter je in een treintje rijdt. Het is daardoor ook vrijwel onmogelijk om auto's te lappen en als je bv een aantal rondes goliath geweldig aan het rijden bent maar je maakt een fout in de laatste ronde dan heb je goed kans dat ze je alsnog voorbij vliegen. Ook zie je dan vaak dat de achterste auto's de beste rondetijden hebben want die kregen de meeste rubberband boost.PdeBie schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:45:
Het is niet zo erg als in sommige race games waar ze je op een gegeven moment echt voorbij komen met een hogere snelheid dan jij kunt hebben, maar ik vind het zelf toch jammer dat ze überhaupt van die boosts geven aan de drivatars. Het betekent ook dat als je strak vooraan rijdt het altijd eenzaam is. Het zou juist leuk zijn als je eens een achterblijver tegen kwam. Ik begrijp het voordeel van het systeem ook niet... Want rij je de hele tijd vooraan en komt dan door 1 foutje het hele veld in een trein voorbij, dat vindt toch niemand leuk...
Maar goed, verder vind ik het zelf wel een geweldige game, al heb ik momenteel even geen zin in de dlc (uurtje gespeeld, maar mijn hoofd staat nu even naar andere dingen, nog steeds flink met d2r bezig ook).
Gamertag: FinrazielNL
Ik zit ook bij caiway verdomme! de fout ligt dus waarschijnlijk bij hun
Ik heb ook Caiway maar geen last van wat jullie beschrijven. Ik heb in de router de DNS aangepast naar cloudflare (1.1.1.1). Misschien dat dat bij jullie ook helpt?Leenart schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:31:
Ik zit ook bij caiway verdomme! de fout ligt dus waarschijnlijk bij hun
Ik zit bij Delta (zusje van Caiway eigenlijk) en had een week geleden een hoop problemen, enkel op de Xbox en andere Microsoft diensten op de PC zoals Gamepass want het internet werkte verder prima. Kreeg dan weer meldingen dat ik geen IP kon krijgen vanuit Teredo (ipv6 tunneling), ook geregeld 100% packet loss, kon niet inloggen, nat type kwam niet eens etc. en ook alles gedaan wat mogelijk was, zonder succes.
ISP kon niets vreemds vinden, maar zag zelf dat ik een nieuw IP adres had ontvangen dat nog verwees naar Zweden met een lookup. Zodra ik verbonden was met 4G hotspot, was het probleem spontaan weg op alle apparatuur in huis en ook bij de buren geen probleem met dezelfde provider. Uiteindelijk een hele dag de router uitgelaten, nieuw IP adres en zowaar werkte alles weer.
ISP kon niets vreemds vinden, maar zag zelf dat ik een nieuw IP adres had ontvangen dat nog verwees naar Zweden met een lookup. Zodra ik verbonden was met 4G hotspot, was het probleem spontaan weg op alle apparatuur in huis en ook bij de buren geen probleem met dezelfde provider. Uiteindelijk een hele dag de router uitgelaten, nieuw IP adres en zowaar werkte alles weer.
Hier exact hetzelfde probleem, sinds vorige week vrijdag (22-7) is online spelen niet meer mogelijk.
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde.
Maakt niet uit om welke game het gaat hij maakt geen connectie met de online omgeving of hij blijft hangen bij het synchroniseren. Broertje en een andere vriend hebben geen problemen. De ene zit via coax van caiway en de ander via kpn.
Ik en de vriend met de problemen hebben allebei caiway glasvezel.
Geprobeerd contact op te nemen met xbox dit is een groot drama uiteindelijk een hard reset gegeven maar nu blijft hij door hetzelfde probleem hangen in het opstart gedeelte.
Zat hier nog even te lezen wat het kon zijn.
Hotspot gemaakt met mijn telefoon en wat denk je? Ik fiets overal doorheen.
Nu is de vraag moet ik hiervoor bij caiway zijn? Het zelf oplossen? Kennelijk is er vorige week of een update geweest van de xbox of bij caiway wat problemen geeft.
Alle overige apparaten in huis werken gewoon perfect. Dus het is echter een caiway/xbox probleem.
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde.
Maakt niet uit om welke game het gaat hij maakt geen connectie met de online omgeving of hij blijft hangen bij het synchroniseren. Broertje en een andere vriend hebben geen problemen. De ene zit via coax van caiway en de ander via kpn.
Ik en de vriend met de problemen hebben allebei caiway glasvezel.
Geprobeerd contact op te nemen met xbox dit is een groot drama uiteindelijk een hard reset gegeven maar nu blijft hij door hetzelfde probleem hangen in het opstart gedeelte.
Zat hier nog even te lezen wat het kon zijn.
Hotspot gemaakt met mijn telefoon en wat denk je? Ik fiets overal doorheen.
Nu is de vraag moet ik hiervoor bij caiway zijn? Het zelf oplossen? Kennelijk is er vorige week of een update geweest van de xbox of bij caiway wat problemen geeft.
Alle overige apparaten in huis werken gewoon perfect. Dus het is echter een caiway/xbox probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door Jojo90 op 25-07-2022 10:38 ]
Dus als ik de router een dag uit doe (bijvoorbeeld vanavond zodra ik ga slapen). Kan het morgen misschien opgelost zijn doordat ik een andere IP krijg?
[ Voor 4% gewijzigd door Xelias op 25-07-2022 10:52 ]
Je hebt garantie gedurende de redelijke gebruiksduur. Hangt van het apparaat af hoe lang dat isjustifire schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:25:
[...]
Wel bijzonder dat MediaMarkt dan geen garantie geeft, in NL heb je toch standaard 2 jaar garantie op electronica ?
Meeste retailers houden wel 2 jaar aan, ookal is dat wettelijk niet helemaal jofel
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dat was hier uiteindelijk de oplossing, ja. Sindsdien geen enkel probleem meer.Xelias schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:52:
Dus als ik de router een dag uit doe (bijvoorbeeld vanavond zodra ik ga slapen). Kan het morgen misschien opgelost zijn doordat ik een andere IP krijg?
Weet iemand of Delta dat kan vrijgeven? Ik ga vanavond bij iemand langs met dezelfde problemen, maar geen zin om een hele dag te wachten.
There is no knowledge, that is not Power!
Als er een oplossing is dan hoor ik dat sowieso graag (buiten modem / router et cetera uit te zetten).
Ik heb net mijn IP adres opgezocht en zie dat ik ook een Zweedse locatie heb.
[ Voor 28% gewijzigd door Xelias op 25-07-2022 15:03 ]
Nice !
Someone asked me about this, and I'll admit I had no clue, but I checked, and yes, the boot animation and cold startup time in general on Xbox Series X|S consoles has been shortened in the latest Insider builds! Who else noticed?
— Eden Marie (@neonepiphany) 23 juli 2022
Je kan nu blijkbaar retroarch installeren op je Xbox in retail mode ipv alleen in dev mode.
Ik hoor wel hoe jullie dat is bevallen 😂
Probeer ik het nog wel eens later.
[YouTube: Play PS2 & Gamecube On Xbox Series X/S In Retail Mode! No Dev Mode Easy Set Up Guide]
Ik hoor wel hoe jullie dat is bevallen 😂
Probeer ik het nog wel eens later.
[YouTube: Play PS2 & Gamecube On Xbox Series X/S In Retail Mode! No Dev Mode Easy Set Up Guide]
In de afgelopen jaren was het met verschillende versies van Retroarch mogelijk om deze in de retailmodus te installeren. Tot nog toe heeft MS deze altijd weer verwijderd.
@Nogne Ja, die heb ik ook gedownload met DuckStation en PPSSPP Gold. De apps worden niet verwijderd van je apparaat maar de downloadlinks in MS Store worden wel weggehaald.
@Nogne Ja, die heb ik ook gedownload met DuckStation en PPSSPP Gold. De apps worden niet verwijderd van je apparaat maar de downloadlinks in MS Store worden wel weggehaald.
[ Voor 34% gewijzigd door ariekanari op 25-07-2022 18:02 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Mijn RetroArch staat er al zeker een jaar op (retail) en is tot heden nog niet verwijderd. Heb deze destijds geïnstalleerd via een URL die hier werd gedeeld, daar kwam ook een ftp server bij zodat je bestanden naar je Xbox kan versturen via FTP.ariekanari schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:26:
In de afgelopen jaren was het met verschillende versies van Retroarch mogelijk om deze in de retailmodus te installeren. Tot nog toe heeft MS deze altijd weer verwijderd.
PS/XBL: Nogne
MS heeft dat naar mijn weten nog nooit verwijderd op Series consoles.ariekanari schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:26:
Moet zeggen dat het mij enigszins verbaast want in het OG Xbox en Xbox 360 tijdperk kreeg je console zonder waarschuwing oid direct een perma ban als je een mod toepaste in wat voor vorm dan ook.
Ok advies is dus gewoon niet doen. Wel apart, dacht dat het wel in de Windows store beschikbaar was. Iig in de Google App store.Tux3.14 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:04:
[...]
MS heeft dat naar mijn weten nog nooit verwijderd op Series consoles.
Moet zeggen dat het mij enigszins verbaast want in het OG Xbox en Xbox 360 tijdperk kreeg je console zonder waarschuwing oid direct een perma ban als je een mod toepaste in wat voor vorm dan ook.
Hij staat niet in de store op de Xbox. Het moet via alternatieve methodes gedaan worden, die hoe gek het ook klinkt gewoon toegestaan is. Het is ook heel simpel. Het is geen jailbreak/softmod die je toepast om applicaties buiten de store om te kunnen gebruiken.drakiesoft schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:20:
[...]
Ok advies is dus gewoon niet doen. Wel apart, dacht dat het wel in de Windows store beschikbaar was. Iig in de Google App store.
Hoe dan ook heb ik ‘m zelf ook niet meer op m’n Series X hoor.
Heb mijn Wii U daarvoor nu in gebruik, ideaal apparaat daarvoor
bij jullie al hersteld? bij ons iig niet.Xelias schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:01:
Als er een oplossing is dan hoor ik dat sowieso graag (buiten modem / router et cetera uit te zetten).
ja via de hot spot manier werkt wel net Forza kunnen testen of m'n zoontje niks kwijt is qua gegevens.
Maar de gewone kabel verbinding van Caiway kunnen we nog steeds niet veel.
Hoe kan ik checken of ons ip ook toevallig uit zweden is? en hoe kan ik dit zelf aanpassen of moet ik contact opzoeken met Caiway?
Vraagje aan de mensen hier met een soundbar en Dolby Atmos op Xbox Series X.
Een kennis van mij heeft een XSX, Sonos Beam Gen 2 soundbar en een Samsung televisie. Hij krijgt een behoorlijke audio delay wanneer hij Atmos kiest in de Xbox. Ik heb zelf voor hem al even op Google gezocht en dan kom ik erachter dat er al een 90 comments tellende discussie over is op Microsoft Answers, met nog altijd geen oplossing maar wel tig mensen met audio delay met Atmos.
Mijn kennis, net zoals al die andere mensen hebben speciaal een Atmos soundbar gehaald voor de XSX. De enige manier voor hem om geen delay te krijgen is door stereo te kiezen in de Xbox, maar dat is natuurlijk belachelijk. Zijn er mensen hier die het echter wel aan de praat hebben gekregen?
https://answers.microsoft...fc-4e7d-84d7-169031dd52b8
Een kennis van mij heeft een XSX, Sonos Beam Gen 2 soundbar en een Samsung televisie. Hij krijgt een behoorlijke audio delay wanneer hij Atmos kiest in de Xbox. Ik heb zelf voor hem al even op Google gezocht en dan kom ik erachter dat er al een 90 comments tellende discussie over is op Microsoft Answers, met nog altijd geen oplossing maar wel tig mensen met audio delay met Atmos.
Mijn kennis, net zoals al die andere mensen hebben speciaal een Atmos soundbar gehaald voor de XSX. De enige manier voor hem om geen delay te krijgen is door stereo te kiezen in de Xbox, maar dat is natuurlijk belachelijk. Zijn er mensen hier die het echter wel aan de praat hebben gekregen?
https://answers.microsoft...fc-4e7d-84d7-169031dd52b8
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 25-07-2022 20:08 ]
Ik heb vanmiddag even gebeld met ze. Dat ip adres kan kloppen zeiden ze, omdat ze ook servers daar hebben staan.Leenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:00:
[...]
bij jullie al hersteld? bij ons iig niet.
ja via de hot spot manier werkt wel net Forza kunnen testen of m'n zoontje niks kwijt is qua gegevens.
Maar de gewone kabel verbinding van Caiway kunnen we nog steeds niet veel.
Hoe kan ik checken of ons ip ook toevallig uit zweden is? en hoe kan ik dit zelf aanpassen of moet ik contact opzoeken met Caiway?
Daarnaast hebben wij allemaal dynamische IP adressen dus daar kan niks aan veranderd worden (al leek mij dat wat sterk). Ze hopen deze week het probleem op te lossen.
Enige optie voor nu lijkt me dus die 24 uur router uit, maar is niet gegarandeerd dat je dan een andere IP krijgt.
Hoop dat het snel opgelost is!Xelias schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:04:
[...]
Ik heb vanmiddag even gebeld met ze. Dat ip adres kan kloppen zeiden ze, omdat ze ook servers daar hebben staan.
Daarnaast hebben wij allemaal dynamische IP adressen dus daar kan niks aan veranderd worden (al leek mij dat wat sterk). Ze hopen deze week het probleem op te lossen.
Enige optie voor nu lijkt me dus die 24 uur router uit, maar is niet gegarandeerd dat je dan een andere IP krijgt.
Dat 24 router uit optie heeft bij mij iig niet gewerkt, dat had ik ook al geprobeerd helaas.
Ik had ook delay, maar heb het sinds een paar weken werkende!devilsnight schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:03:
Vraagje aan de mensen hier met een soundbar en Dolby Atmos op Xbox Series X.
Een kennis van mij heeft een XSX, Sonos Beam Gen 2 soundbar en een Samsung televisie. Hij krijgt een behoorlijke audio delay wanneer hij Atmos kiest in de Xbox. Ik heb zelf voor hem al even op Google gezocht en dan kom ik erachter dat er al een 900 comments tellende discussie over is op Microsoft Answers, met nog altijd geen oplossing maar wel tig mensen met audio delay met Atmos.
Zag deze oplossing op reddit van shifter1215. Heb zelf een c9, xsx en sonos systeem en alles werkt nu naar behoren
[ Voor 12% gewijzigd door Elias2020 op 25-07-2022 20:20 ]
Laat die dude nou net een Samsung televisie hebben, maar misschien heeft die ook die opties wel. Ik zal het hem laten weten.Elias2020 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:12:
[...]
Ik had ook delay, maar heb het sinds een paar weken werkende!
Zag deze oplossing op reddit van shifter1215. Heb zelf een c9, xsx en sonos systeem en alles werkt nu naar behoren
Bottomline is dat je naar het hdmi earc scherm van je sonos gaat en daar earc aanzet. Dus niet terwijl je tegelijkertijd een andere hdmi bron op je scherm ziet. Bedoeling is dat de sonos op de dedicated earc poort zit, staat meestal op je tv bij de aansluiting welke dat is.devilsnight schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:19:
[...]
Laat die dude nou net een Samsung televisie hebben, maar misschien heeft die ook die opties wel. Ik zal het hem laten weten.
[ Voor 12% gewijzigd door Elias2020 op 25-07-2022 20:22 ]
Ik zag je edit echt net, haha.Elias2020 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:19:
[...]
Bottomline is dat je naar het hdmi earc scherm van je sonos gaat en daar earc aanzet. Dus niet terwijl je tegelijkertijd een andere hdmi bron op je scherm ziet.
Dit alles is echt Spaans voor mij, maar ik heb dan ook nooit een soundbar gehad. Tv audio peasant hier, en headphones, haha.
Je kunt op die soundbar zelf dus een settings menu tevoorschijn halen? Hoe dan ook, dude zal het allemaal vast wel begrijpen.
Wat ik me ook afvraag is of mensen met andere soundbars dan ook zo'n optie hebben of dat ze echt fucked zijn zeg maar.
[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 25-07-2022 20:24 ]
Doorgaans kan je per hdmi bron je tv en audio settings aanpassen, zo werkt het iig bij mij. Hopelijk werkt het!devilsnight schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:22:
[...]
Ik zag je edit echt net, haha.
Dit alles is echt Spaans voor mij, maar ik heb dan ook nooit een soundbar gehad. Tv audio peasant hier, en headphones, haha.
Je kunt op die soundbar zelf dus een settings menu tevoorschijn halen? Hoe dan ook, dude zal het allemaal vast wel begrijpen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |