Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-09 20:20
Even tussendoor:

As dusk falls. Absolute aanrader m.i. Greep me als jonge vader bij de keel en liet niet meer los.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
It takes two is ook een dikke aanrader, met mijn vrouw samen gespeeld, veel plezier samen ermee gehad.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
devilsnight schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:22:
[...]

Ik zag je edit echt net, haha.

Dit alles is echt Spaans voor mij, maar ik heb dan ook nooit een soundbar gehad. Tv audio peasant hier, en headphones, haha.

Je kunt op die soundbar zelf dus een settings menu tevoorschijn halen? Hoe dan ook, dude zal het allemaal vast wel begrijpen.

Wat ik me ook afvraag is of mensen met andere soundbars dan ook zo'n optie hebben of dat ze echt fucked zijn zeg maar.
Ik heb een XSX, LG CX en een Sony HT-X8500 soundbar en deze combinatie geeft geen enkele audio delay bij Atmos bronnen (of andere bronnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelias
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08-2023
bartd1983 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:53:
Even tussendoor:

As dusk falls. Absolute aanrader m.i. Greep me als jonge vader bij de keel en liet niet meer los.
Ben benieuwd dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

S2S

(jarig!)
Leenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:06:
[...]

Hoop dat het snel opgelost is!
Dat 24 router uit optie heeft bij mij iig niet gewerkt, dat had ik ook al geprobeerd helaas.
Google dns erin stoppen ? In Xbox . 8.8.8.8 en secondaire 8.8.4.4 anders kreeg ik Netflix niet werkend op mijn Series X

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)
Schweino schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:28:
[...]

Ik heb een XSX, LG CX en een Sony HT-X8500 soundbar en deze combinatie geeft geen enkele audio delay bij Atmos bronnen (of andere bronnen)
Ik heb een Samsung tv en een Samsung atmos soundbar , beide gekocht om dit probleem niet te hebben jaren geleiden , ook geen delay (wel dure bar) zit een audio delay optie in, staat hier niet aan.

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 25-07-2022 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weird hoe er dan zoveel klachten zijn hé. Echt een hele lading aan mensen op Reddit, Neogaf, ResetEra, MS Answers, maar ook positieve berichten. Lijkt dan toch een setting kwestie te zijn.

Tja of het gaat minder fijn icm andere tv merken misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:23
Hier een LG Oled C1 en een Samsung HW-Q950A en hier WEL last van Atmos Delay.

Had een jaar geleden nog wel de hoop dat het ooit opgelost zou worden maar inmiddels de hoop maar opgegeven en de XSX maar gewoon via de soundbar naar de TV aangesloten en daardoor dus de HDMI 2.1 voordelen opgeven om geen Audio delay te hebben.

Met de PS5 werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:08:

Had een jaar geleden nog wel de hoop dat het ooit opgelost zou worden maar inmiddels de hoop maar opgegeven en de XSX maar gewoon via de soundbar naar de TV aangesloten en daardoor dus de HDMI 2.1 voordelen opgeven om geen Audio delay te hebben.

En Dolby Digital? Als je tv het support zou je ook DTS kunnen kiezen. Met headphones vind ik beide Atmos en DTS top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)

Helpt de audio sync setting niet op deze soundbar? Deze soundbar heeft deze optie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:38
S2S schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:51:
[...]

Google dns erin stoppen ? In Xbox . 8.8.8.8 en secondaire 8.8.4.4 anders kreeg ik Netflix niet werkend op mijn Series X
Ja dat had ik ook al gedaan, kon daar nog net mee inloggen maar voor de rest niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Leenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:10:
[...]

Ja dat had ik ook al gedaan, kon daar nog net mee inloggen maar voor de rest niks
Is het mogelijk dat jij je Xbox op de Wifi van je buren aanmeld? Of desnoods onder de arm naar een familielid, vriend oid.
Kun je iig uitsluiten dat het niet je Xbox is. Zou zonde zijn als je achteraf een defect oid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Tux3.14 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:35:
[...]

Is het mogelijk dat jij je Xbox op de Wifi van je buren aanmeld? Of desnoods onder de arm naar een familielid, vriend oid.
Kun je iig uitsluiten dat het niet je Xbox is. Zou zonde zijn als je achteraf een defect oid hebt.
Ik snap dit niet; het is toch al duidelijk dat het probleem bij hun ISP ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
zetje01 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:38:
[...]

Klopt, want als ik een hot spot maak van m'n telefoon's provider met hun internet kan ik er gewoon op. maar daar heb ik een max aan GB op dus daar zit ik dan zo aan. het moet gewoon goed gaan via Caiway, m'n pc en playstation doen het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
zetje01 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:38:
[...]

Wat is er duidelijk aan?
Niet de eerste keer dat een NIC sneuvelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Leenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:41:
[...]

Klopt, want als ik een hot spot maak van m'n telefoon's provider met hun internet kan ik er gewoon op. maar daar heb ik een max aan GB op dus daar zit ik dan zo aan. het moet gewoon goed gaan via Caiway, m'n pc en playstation doen het ook gewoon.
Check, had ik overheen gelezen. Fijn dat je Xbox iig niet defect is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
Ik had Caiway zelf ook nog een berichtje gestuurd, maar helaas nog niks vernomen van ze.
Dus hopelijk houden ze zich aan hun woord dat het deze week gefixed word.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:04
Ik ben mannenziek en daardoor niet in staat tot huishoudelijke taken en Halo of andere snelle spellen. Ik heb daarom rond 19u powerwash simulator opgestart. Wat een top spel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik had een tijdje terug Road 96 gekocht. Maar had het nog niet opgestart tot dit weekend. Een vermakelijke walking simulator.

Leuke artstyle en soundtrack, leuke characters, prima verhaal ook al zouden sommigen hier op GoT het vast wel bestempelen als Woke :P

En voor de mensen die het hebben gespeeld… STANNN AND MIIITCCHH!

Sinds deze maand ook in Gamepass, dus lekker laagdrempelig om hem uit te proberen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 10:19
Sinds kort Dragon Ball Fighterz maar weer eens opgepakt. Had de storyline nooit uitgespeeld (alleen arc 1 afgerond), dus eens kijken wat de rest brengt.

Online tegen anderen speel ik niet, want dat is mij te zot hoe goed die gasten/dames zijn :+

Vermaak mij ook prima om tegen de computer te spelen. Pittig genoeg soms al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 16:20
Exactor it schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 01:14:
Ik ben mannenziek en daardoor niet in staat tot huishoudelijke taken en Halo of andere snelle spellen. Ik heb daarom rond 19u powerwash simulator opgestart. Wat een top spel!
En om 01:14 kwam je er zeker achter dat het (voor je gevoel) ene uurtje spelen ietsjes meer is geworden? :P

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:17
bartd1983 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:53:
Even tussendoor:

Ik vond hem ook wel boeiend terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo van dit genre ben omdat ik er het geduld niet voor kan opbrengen.

Het voelde een beetje als een interactieve netflix serie. Ik lees toch op andere Fora dat sommige mensen behoorlijke andere verhaallijnen hebben ervaren dan in mijn playthrough.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Maikel64 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:55:
[...]

En om 01:14 kwam je er zeker achter dat het (voor je gevoel) ene uurtje spelen ietsjes meer is geworden? :P
Jazeker! Mijn vrouw heeft zojuist de stofzuiger betekenisvol voor de tv neergezet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:06
Far Cry 6 heeft me nu te pakken (nu ik vakantie heb), As Dusk Falls ook en Forza Hot Wheels ook. Oja en Halo en Sniper Elite, psychounauts 2

Wil ook nog Better Call Saul kijken, Game of Thrones, Peaky Blinders..

Heb ook nog een kind rond lopen.En een vrouw, dus eigenlijk alleen na 23:00 tijd om te gamen/series, maar ben dan altijd moe. Kennen jullie dit gevoel? :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:53
Exactor it schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:12:
[...]

Jazeker! Mijn vrouw heeft zojuist de stofzuiger betekenisvol voor de tv neergezet.
Gewoon negeren. Je hebt namelijk nog tientale auto's en gebouwen schoon te maken.

Ik liet mijn vrienden dit spel zien en ik word gewoon belachelijk gemaakt :)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kleine verbeteringen, maar toch zeer gewenst:

Een game die via disc geinstalleerd is die niet in de Series X zit, krijgt een apart icoon dat de game niet gestart kan worden. In de tweede tweet, en afbeelding nog andere icoontjes.... Enerzijds wel handig, maar ik denk dat ik over een paar weken toch weer moet opzoeken wat het icoontje ook weer betekent.

Edit: toevallig wilde mijn 6 jarige zoon eergisteren Rain on you parade spelen, echter werkte die game niet meer omdat deze dus niet meer in gamepass zit, maar de tegel nog wel op zijn homescreen stond. Ik wist zelf niet dat de game niet meer in gamepass zat, dus zo'n icoontje is dan wel handig.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FYiQqJ3WYAArRJ8?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FYiRG8SX0AEqOCr?format=jpg&name=large

[ Voor 49% gewijzigd door MRE-Inc op 26-07-2022 10:02 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:35

Ik heb een vergelijkbare opstelling, alleen dan een C9 en een Samsung HW-Q90R. In het begin wel audiodelay met Atmos, maar sinds anderhalf jaar geleden o.i.d. Samsung de eARC firmware update uitgebracht zijn de problemen bij mij verdwenen. Apart dat je dat met de opvolgers niet voor elkaar krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
.

De ps5 ondersteunt toch helemaal geen dolby atmos output (alleen bij uhd discs). Dus dat zou wel verklaren waarom je het probleem daar niet hebt.
In eerdere gevallen hebben mensen ook getest met een andere externe bron die dolby atmos meegeeft en daar hadden ze hetzelfde probleem. Dus het lijkt meer een combi van hardware en earc te zijn die het probleem creeerd dan dat de Xbox het probleem is.
Netflix etc gebruiken weer een ander zwaar compressed atmos signaal die maximaal 5.1 doet, dus daar kun je ook niet vanuit gaan.

Overigens ben ik van mening dat het bij een soundbar geen ruk uitmaakt. Die kan atmos toch niet weergeven zoals het bedoelt is, dus kun je hem net zo goed op pcm 7.1 zetten of op een ander 7.1 formaat en laat je het decoderen door de Xbox zelf afhandelen, zoals de ps5 dat default ook doet bij al het geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
steefje schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:31:
[...]

Gewoon negeren. Je hebt namelijk nog tientale auto's en gebouwen schoon te maken.

Ik liet mijn vrienden dit spel zien en ik word gewoon belachelijk gemaakt :)
Dat was volkomen terecht. Zouden mijn vrienden ook doen. :) Het is het meest idiote basis voor een spel ooit. Maar het speelt heerlijk weg. En terecht punt verder hoor. Ik leg zo uit dat ik liever een 'detached house' poets dan de onze. Dan gaat mijn vrouw direct op Funda kijken en kan ik mooi door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:35
SunnieNL schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Overigens ben ik van mening dat het bij een soundbar geen ruk uitmaakt. Die kan atmos toch niet weergeven zoals het bedoelt is, dus kun je hem net zo goed op pcm 7.1 zetten of op een ander 7.1 formaat en laat je het decoderen door de Xbox zelf afhandelen, zoals de ps5 dat default ook doet bij al het geluid.
Hangt er vanaf. Je hebt ook soundbars met externe speakers (achter, en heb ze zelfs gezien met hoogtespeakers)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:00
Zo, PS5 is verkocht... Terug naar kamp Groen ;-)

Gelukkig was er voorraad bij Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:35
Protax schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:42:
Zo, PS5 is verkocht... Terug naar kamp Groen ;-)

Gelukkig was er voorraad bij Microsoft!
Haha welkom terug.

Mag ik vragen wat je overwegingen waren om toch de PS5 te verkopen?

Ik heb zondag bij een vriend kort met de PS5 gespeeld. Vind het wel een prachtig ding hoor, gave controller. (Even Astro's Playroom gespeeld). Maar merk dat het niet bij alle Games goed werkt, bij AC Valhalla merkte ik het niet bijv. Herinnerde mij ook meteen waarom AC Valhalla zo zwaar was om doorheen te werken. Langdradig verhaal af en toe. Ik ga alleen geen PS5 kopen want dan gaat of de Xbox of de PS5 stof happen en dat vind ik zonde.

Maar goed zeer blij met mijn Xbox, maar die controller is een gemiste kans. Als MS met een soort Dualsense komt dan ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:00
Zorroberner schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:29:
[...]

Haha welkom terug.

Mag ik vragen wat je overwegingen waren om toch de PS5 te verkopen?

Ik heb zondag bij een vriend kort met de PS5 gespeeld. Vind het wel een prachtig ding hoor, gave controller. (Even Astro's Playroom gespeeld). Maar merk dat het niet bij alle Games goed werkt, bij AC Valhalla merkte ik het niet bijv. Herinnerde mij ook meteen waarom AC Valhalla zo zwaar was om doorheen te werken. Langdradig verhaal af en toe. Ik ga alleen geen PS5 kopen want dan gaat of de Xbox of de PS5 stof happen en dat vind ik zonde.

Maar goed zeer blij met mijn Xbox, maar die controller is een gemiste kans. Als MS met een soort Dualsense komt dan ben ik helemaal tevreden.
PS5 stond al maanden in mijn woonkamer en gebruikte hem totaal niet. Waar veel mensen kiezen voor een PS voor de exclusives, trekken dergelijke games mij totaal niet. Met alle ontwikkelingen met Xbox Gamepass (en games die eraan komen), is de Xbox voor mij gewoon de veel betere keus.

Ander ding is de Elite Controller, ik wil een controller met adaptive triggers, PS heeft zoiets nog niet. Enige optie zou dan een SCUF controller / Of een ander merk, die een veelvoud kosten van een Elite.

Eerder al een Series X gehad en ben van dit apparaat veel meer onder de indruk dan een PS5, qua looks / menu's etc. voelt de PS5 voor mij als het Aliexpress broertje.

Hopelijk is het zo duidelijk ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:23
S2S schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:05:
[...]

Helpt de audio sync setting niet op deze soundbar? Deze soundbar heeft deze optie .
Ah, idd zou dat nog eens kunnen proberen, maar goed was toch van plan om binnenkort de opvolger van mijn soundbar te kopen, de HW-Q990B heeft namelijk HDMI 2.1.
Protax schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:49:
[...]

PS5 stond al maanden in mijn woonkamer en gebruikte hem totaal niet. Waar veel mensen kiezen voor een PS voor de exclusives, trekken dergelijke games mij totaal niet. Met alle ontwikkelingen met Xbox Gamepass (en games die eraan komen), is de Xbox voor mij gewoon de veel betere keus.

Ander ding is de Elite Controller, ik wil een controller met adaptive triggers, PS heeft zoiets nog niet. Enige optie zou dan een SCUF controller / Of een ander merk, die een veelvoud kosten van een Elite.

Eerder al een Series X gehad en ben van dit apparaat veel meer onder de indruk dan een PS5, qua looks / menu's etc. voelt de PS5 voor mij als het Aliexpress broertje.

Hopelijk is het zo duidelijk ;-)
Welkom terug, Ik heb deze generatie beide consoles, omdat beide consoles gewoon echt goede games hebben die ik niet wil missen.

Voor beneden en boven heb ik een Oled met HDMI 2.1 gekocht om gebruik te maken van alle voordelen van de consoles, boven heb ik daar permanent een Fanatec race rig aangesloten staan.

Omdat de Fanatec base compatible is met de XSX en de PS5 kan ik beide consoles afwisselen en speel ik recente racegames boven en de andere games lekker beneden op de bank.

Ik kan dan ook echt niet begrijpen dat sommige gamers bashen op MS of Sony. Ik geniet echt van beide consoles O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelias
Ik heb ook een series s voor de game pass en dan de ps5.. moet wel zeggen dat de games op de ps5 de laatste tijd erg tegenvallen... hopelijk veranderd dat binnenkort weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelias
Nou nog steeds problemen bij Caiway, maar sinds ik mijn DNS heb veranderd naar 1.1.1.1 (cloudflare). Kan ik wel weer inloggen en mijn games weer downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo90
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-08 07:39
@Xelias

Hier ook nog steeds problemen.
Ik wil niet te veel prutsen aan de dns dus zit niets anders op dan wachten.

Bijzondere is ook dat het zo lang duurt... mag hopen dat daar vakmensen lopen die het zo op moeten kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid - hebben de Tweakers hier met een Xbox i.c.m. Delta/Caiway die problemen ervaren dit ook gemeld bij Delta/Caiway? Vlot dat allemaal nog een beetje?

Ik heb zelf ook Delta. Zal vanavond is testen of ik ook issues heb. Afgelopen week de Xbox niet aangeraakt, vooral met de Nintendo Switch gespeeld :P Kom er op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:28
Ja, direct gemeld. Eerst via Twitter, die wenste mij op een gegeven moment niet verder te helpen omdat het internet zelf het gewoon deed.

Toen drie kwartier met iemand van de helpdesk, bereidheid om te helpen was er, ticket aangemaakt om IP adres te laten vervangen. Krijg ik later via Whatsapp te horen dat dit technisch helemaal niet kan en kon ik nog meer gegevens doorsturen. Dat was dag 3.

Toen de modem uitgegooid en gelukkig een nieuw IP ontvangen de volgende ochtend. Was al in staat om als bedrijf een vast IP aan te vragen aangezien dat gratis is het eerste jaar.

Ook bij Microsoft alles gemeld, die kwamen niet verder dan de standaard zaken die al gedaan waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
Ik had gisteren een berichtje gestuurd naar Caiway, vanochtend reactie gehad:

Bedankt voor je geduld. Ik ben het hoogstpersoonlijk voor je nagegaan en zie dat er op dit moment sprake is van een centrale storing. Hierdoor ervaar je last op je Xbox. We zijn op de achtergrond hard bezig om dit op te lossen! Je ontvangt een bericht wanneer dit is verholpen. Dit komt helemaal goed!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Leenart schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:50:
Ik had gisteren een berichtje gestuurd naar Caiway, vanochtend reactie gehad:

Bedankt voor je geduld. Ik ben het hoogstpersoonlijk voor je nagegaan en zie dat er op dit moment sprake is van een centrale storing. Hierdoor ervaar je last op je Xbox. We zijn op de achtergrond hard bezig om dit op te lossen! Je ontvangt een bericht wanneer dit is verholpen. Dit komt helemaal goed!
Hoogstpersoonlijk... Alsof je de ceo daar aan de lijn had :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
haha echt he

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@devilsnight

Tijdje terug had je dit aangegeven over KOTOR.

devilsnight in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

De keuze van MS was misschien niet zo verkeerd

Remakes waarbij je de core van het spel echt opnieuw maakt en aanpast zoals in Resident Evil 2 zijn misschien toch wat moeilijker dan het lijkt. Vaak worden remakes toch gewoon meer vanuit een simpelere grafische invalshoek bepaald. En voor een KOTOR remake is dat niet genoeg want de gameplay zou vandaag de dag echt niet meer succesvol zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-07-2022 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:21:
@devilsnight

[Embed]

Remakes waarbij je de core van het spel echt opnieuw maakt en aanpast zoals in Resident Evil 2 zijn misschien toch wat moeilijker dan het lijkt. Vaak worden remakes toch gewoon meer vanuit een simpelere grafische invalshoek bepaald. En voor een KOTOR remake is dat niet genoeg want de gameplay zou vandaag de dag echt niet meer succesvol zijn.
Klopt man. En het feit dat Aspyr alleen maar ports heeft gemaakt tot nu toe, dit is wellicht teveel voor hun. Ik dacht eerst dat Sony misschien iets had gezien wat hun heel blij maakte, maar we hadden juist gehoord dat MS als eerste "nah" zei inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:21:
@devilsnight

[Embed]

Hmm interessant. Wel zonde maar misschien zag MS het goed. Nog steeds jammer want een game met dat verhaal is geweldig. Maar wellicht is het beter om klassiekers in stand te houden zoals ze zijn (en op Xbox kan dat dankzij backwards compatibility, dit jaar Kotor nog op de Xbox Series uitgespeeld ^^).

Ze kunnen beter een nieuwe Star Wars game maken, zoals ik weet niet een deel 3 van Kotor, ipv een remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:32
Had net bijna GTA V voor de 4e keer gekocht omdat de Premium editie een mooie sale heeft. Maar dat is dus blijkbaar niet de current gen versie. Echt super flauw dat ze die nog verkopen op de Series X zonder grote waarschuwingen er bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Van het weekend As Dusk Falls (uit)gespeeld. Voor wie Quantic Dream games of Life is Strange leuk vindt is dit zeker een aanrader. Duurt zo'n +/- 6 uur en dat is wat mij betreft wel de perfecte lengte voor dit soort type games

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen die een Xbox Series X zoeken, bij Coolblue nu in de vrije verkoop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
GTA 6

https://www.bnnbloomberg....-series-history-1.1797619
- Grand Theft Auto 6 will feature a playable female protagonist for the first time; she's a latina that is one of a pair of leading characters, influenced by Bonnie & Clyde.

- Working title Project Americas

- Main location is a fictional version of Miami + its surrounding areas

- Game will evolve over time, adding new cities
The game world is already large; more interior locations than prev. GTA games.
After a public controversy four years ago, Rockstar, the maker of Grand Theft Auto, is reinventing itself as a kinder, gentler company.
Developers are also being cautious not to “punch down” by making jokes about marginalized groups, the people said, in contrast with previous Grand Theft Auto games.
Dus ongetwijfeld geen grappen over LGBTQWTFBBQ, MeToo etc.

Hier was ik al bang voor. Rockstar had er altijd maling aan. Iets met "we dare do things others don't." zoiets. Ze kozen nooit een kant en dreven de spot echt met zowat alles.

Betere studio voor de mensen daar? Hardstikke goed. Ze hadden alleen echt niet hoeven veranderen.

Verder klinkt het wel heel tof, Bonnie and Clyde achtig. Meer interieurs maakt me ook blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veen906
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:12
Linksquest schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:02:
Voor de mensen die een Xbox Series X zoeken, bij Coolblue nu in de vrije verkoop.
En weer uitverkocht…
Bij Microsoft zelf wel leverbaar lijkt het. (1 per klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2022 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veen906 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:35:
[...]

En weer uitverkocht…
Bij Microsoft zelf wel leverbaar lijkt het. (1 per klant)
Nee hoor, gewoon leverbaar, wel eens waar in een bundel, maar voor ongeveer €30 meer heb je dus meteen een game erbij.

https://www.coolblue.nl/p...tm_campaign=product-share

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 27-07-2022 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbele post door de telefoon, sorry 😐

[ Voor 95% gewijzigd door Linksquest op 27-07-2022 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xelias
Vandaag bijna weer heel de dag de modem van het stroom gehad, nog steeds geen ander ip adres!

Denk dat het gewoon wachten wordt tot Caiway is iets gaat doen...

We kunnen wel stellen dat het geen top IT'ers zijn daar aangezien dit probleem al een week speelt😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Nu al wel weer weg overigens. Dat het nog steeds zo idioot hard gaat joh... Dik 1,5 jaar na launch.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ik was nooit beginnen aan die “simulator” games, maar ben nu deze week toch overstag gegaan met Powerwash simulator.

Pfff wat een achterlijk verslavend spelletje. Ik liep echt tientallen podcasts achter via Patreon, dus die ben ik nu gaan luisteren. Ze duren meestal 40 minuten, maar gevoelsmatig lijkt het alsof ik elk kwartier een nieuwe podcast aan zet… zo snel lijkt de tijd voorbij te gaan.

Heerlijk simpel. Maar ik wil mensen wel waarschuwen… want voor je het weet zit je uren lang een brandweer kazerne of een boomhutten schoon te spuiten met een virtuele hogedruk reiniger…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 00:20:
Ik was nooit beginnen aan die “simulator” games, maar ben nu deze week toch overstag gegaan met Powerwash simulator.

Pfff wat een achterlijk verslavend spelletje. Ik liep echt tientallen podcasts achter via Patreon, dus die ben ik nu gaan luisteren. Ze duren meestal 40 minuten, maar gevoelsmatig lijkt het alsof ik elk kwartier een nieuwe podcast aan zet… zo snel lijkt de tijd voorbij te gaan.

Heerlijk simpel. Maar ik wil mensen wel waarschuwen… want voor je het weet zit je uren lang een brandweer kazerne of een boomhutten schoon te spuiten met een hogedruk reiniger…
Ik ben ook verslaafd. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:58

BM

Moderator Spielerij
Het is echt een heel raar spel. Ik zou ook niet durven zeggen wat het zo verslavend maakt, maar hij staat erg hoog qua games waar ik de meeste tijd in heb gestoken, dit jaar denk ik, en misschien wel langer :D
44,5 uur nu volgens TrueAchievements, en daar gaan er nog wel een aantal bij komen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Terug van twee weekjes Frankrijk. Poeh. Stonden weer een hoop updates en nieuwe games klaar. :+
Nu nog paar dagen thuis dus even wat quality time met de Series X. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Nog heel even geduld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
devilsnight schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:32:
GTA 6

https://www.bnnbloomberg....-series-history-1.1797619

[...]

[...]

[...]

Dus ongetwijfeld geen grappen over LGBTQWTFBBQ, MeToo etc.

Hier was ik al bang voor. Rockstar had er altijd maling aan. Iets met "we dare do things others don't." zoiets. Ze kozen nooit een kant en dreven de spot echt met zowat alles.

Betere studio voor de mensen daar? Hardstikke goed. Ze hadden alleen echt niet hoeven veranderen.

Verder klinkt het wel heel tof, Bonnie and Clyde achtig. Meer interieurs maakt me ook blij.
Een vrouw kan opzich prima, al heb ik zelf niet heel veel met "gangster chicks".
Laten we hopen dat het niet zo'n Woke game wordt. Ik kan het me haast niet voorstellen van Rockstar, maar "fingers crossed".

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het grappig hoe het ontbreken van homofobe en racistische (e.d.) grappen omgezet wordt in "een woke game". (vooral de reacties op de frontpage dus.)

Alsof die dingen nodig zijn om een goede (satirische) game te maken.

Ik heb zelf ook een beetje mijn twijfels bij GTA 6, maar dat heeft vooral te maken met de personen die de afgelopen jaren RockStar verlaten hebben. En de beslissignen die genomen zijn binnen GTA V en RDR2 (en de remasters)

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-07-2022 11:04 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steefje
ArthurMorgan schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:03:
Ik vind het grappig hoe het ontbreken van homofobe en racistische (e.d.) grappen omgezet wordt in "een woke game". (vooral de reacties op de frontpage dus.)

Daar hebje zeker een punt, want dat is inderdaad niet nodig.

Het is misschien meer de betrutteling in de maatschappij vandaag de dag. Waar in voorgaande delen dit kennelijk gen probleem was, is nu alles beledigend of voelen mensen zich beledigd. Dat is in ieder geval wat mij stoort.

Maar laten we het hier maar over games hebben.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:09
steefje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:37:
[...]

Een vrouw kan opzich prima, al heb ik zelf niet heel veel met "gangster chicks".
Laten we hopen dat het niet zo'n Woke game wordt. Ik kan het me haast niet voorstellen van Rockstar, maar "fingers crossed".
Ik ook meestal niet, maar een goede Mexicaanse/Peruaanse gangsterchick kan ik wel waarderen, een beetje Spanglish erdoor en een goede culo >:)

Ik houd wel van die cultuur en het temperament van die vrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Ik vond Kassandra in AC Odyssey een geweldig vrouwelijk hoofdpersonage. Sindsdien speel ik ook vaker met een vrouwelijk personage als dat mogelijk is, vroeger speelde ik altijd als man.

Anyway, vanavond tijd om aan Mass Effect 2 te beginnen. (Met Femshep hehe ^^)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 00:20:

Heerlijk simpel. Maar ik wil mensen wel waarschuwen… want voor je het weet zit je uren lang een brandweer kazerne of een boomhutten schoon te spuiten met een virtuele hogedruk reiniger…
Vandaag met deze game begonnen. Dacht op voorhand; hoe kan dit nu leuk zijn. Maar OMG. Het is echt satisfying om alles schoon te krijgen. _/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb power wash simulator ook een poging gegeven, eerst dat busje schoonspuiten vond ik nog wel leuk, maar nu bij het tweede level, die tuin, merk ik dat ik toch wat interne frustraties krijg van dit spel.

Ik weet niet wat het is, ik wil ook alles schoonmaken natuurlijk, maar sommige items hebben zulke gekke hoeken (zoals de trap, de BBQ) dat het voor mij wat frustrerend werkt om al het vuil eraf te krijgen.
Ik ga wel weer terug naar House Flipper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zorroberner schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:15:
Ik vond Kassandra in AC Odyssey een geweldig vrouwelijk hoofdpersonage. Sindsdien speel ik ook vaker met een vrouwelijk personage als dat mogelijk is, vroeger speelde ik altijd als man.

Anyway, vanavond tijd om aan Mass Effect 2 te beginnen. (Met Femshep hehe ^^)
Ik kies altijd man omdat ik mij daar beter mee kan identificeren. Tegelijk is Tomb Raider 1 van mijn favoriete gameseries.
gise schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:28:
Ik heb power wash simulator ook een poging gegeven, eerst dat busje schoonspuiten vond ik nog wel leuk, maar nu bij het tweede level, die tuin, merk ik dat ik toch wat interne frustraties krijg van dit spel.

Ik weet niet wat het is, ik wil ook alles schoonmaken natuurlijk, maar sommige items hebben zulke gekke hoeken (zoals de trap, de BBQ) dat het voor mij wat frustrerend werkt om al het vuil eraf te krijgen.
Ik ga wel weer terug naar House Flipper.
Ik had gek genoeg precies hetzelfde bij dat tweede level. Na dat level klikte het pas echt bij mij. De eerste week heb ik er veel uren in gestopt en nu is het een blijvertje geworden voor tijdens een podcast of wanneer ik wacht op een download.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik heb zelf ook een beetje mijn twijfels bij GTA 6, maar dat heeft vooral te maken met de personen die de afgelopen jaren RockStar verlaten hebben. En de beslissignen die genomen zijn binnen GTA V en RDR2 (en de remasters)
Volgens mij zeggen de meeste mensen dat ook helemaal niet en het is ook niet wat er specifiek in het artikel staat. Dat is eigenlijk ook het probleem, het artikel is heel vaag... No punching down, tja, wat betekent dat? Het klinkt in eerste instantie alsof ze flink aan zelfcensuur doen en daarom zijn mensen bang dat er niks van de bite van GTA overblijft. Dat moeten we natuurlijk maar afwachten en ik denk dat het waarschijnlijk wel mee zal vallen, maar dit is denk ik dus wat mensen triggert en niet zo zeer dat ze expliciet homofobische of racistische grappen willen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Ik ook meestal niet, maar een goede Mexicaanse/Peruaanse gangsterchick kan ik wel waarderen, een beetje Spanglish erdoor en een goede culo >:)

Ik houd wel van die cultuur en het temperament van die vrouwen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWeUu3jFpSccDbh4gYBKEzH6wL8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YFxMnB5PsANVmhgeyTfcsmFO.jpg?f=fotoalbum_large

>:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelias
Zometeen maar weer is proberen om online te komen, maar heb nog niks vernomen van Caiway dus zal wel niet😇
Edit:
Kwam zowaar even online met Aliens, maar moest rebooten vanwege een update en nu niet meer😅

[ Voor 32% gewijzigd door Xelias op 28-07-2022 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
Xelias schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:16:
Zometeen maar weer is proberen om online te komen, maar heb nog niks vernomen van Caiway dus zal wel niet😇
Edit:
Kwam zowaar even online met Aliens, maar moest rebooten vanwege een update en nu niet meer😅
Ik kan ook nog steeds niet online komen.
Ik las ook ergens dat je je IP adres van Caiway niet zo makkelijk kan veranderen door bijv 24 uur offline te gaan. daar komt schijnbaar meer bij kijken helaas. want ik had die methode ook al geprobeerd.
Maar duurt me nu allemaal wel erg lang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Zulke grappen zijn niet nodig, maar het is wel een teken dat de maker van de game wars is van truttigheid en er gewoon lekker met een gestrekt been in gaat. Dat wat GTA tot GTA gemaakt heeft. Als ik dit soort dingen lees, ben ik bang dat de scherpe randjes er (behoorlijk) vanaf gaan en dat je daardoor een middelmatige game overhoudt, zonder satire.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelias
Leenart schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:44:
[...]

Ik kan ook nog steeds niet online komen.
Ik las ook ergens dat je je IP adres van Caiway niet zo makkelijk kan veranderen door bijv 24 uur offline te gaan. daar komt schijnbaar meer bij kijken helaas. want ik had die methode ook al geprobeerd.
Maar duurt me nu allemaal wel erg lang.
Gewoon slecht dat het zolang duurt... en ook krijg je er geen updates over...

Zal ook geen prioriteit zijn bij hun denk ik zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Leuk Saints Row 2 met Games With Gold, heb het al op Disc, maar is een goeie game. Lekker claimen zodat ie ook op de Series S kan worden gespeeld :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Minder leuk nieuws, maar na de waardeloze release ten tijde van Vermintide 2 waarschijnlijk de juiste beslissing :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtAZebG3LUM6LLDfH9rl7cBXNvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drRPCpXbyNVDwwhPzPFFEfe9.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik zag in het levertopic dat de xbox series x nu ongebundeld te krijgen is in mediamarkt.

Dat de series x eerder aan dit punt komt dan de ps5 is volgens mij het gevolg van de instap-console strategie van microsoft. De series s was steeds ruimschoots voorradig van in het prille begin bijna wee jaar geleden. Dat heeft een hoop xbox consoles al vroeger in de handen van gamers geduwd. Een groot deel is dus al bediend en van die groep denk ik dat velen het wel prima vinden zo en niet meteen naar een upgrade kijken. Vakantie voor de deur, inflatie, alles wordt duurder... Volgens mij zijn veel gezinnen maar wat blij met die series s voor een paar potjes fortnite en cod voor de kids, en wat gamespass games voor de ouders.

En dus komt er gestaag voorraad vrij voor gamers die nog steeds wachten op een series x om het bovenste deel van de markt te bedienen.

Tijd zal uitwijzen of de series s een goede move was. Een snelle lekker grote installbase voor gamepass? Of een rem op de ontwikkeling van next gen games?

In elk geval goed nieuws. Nu de ps5 nog.

Ps5 kan niet leunen op een ps5 "lite". Daar moet iedereen die naar next gen wil meteen instappen op de moeilijk te produceren ps5 met al z'n high tech chips. Iemand die gewoon zijn ps4 een refresh wil geven, en wil genieten van SSD storage voor snelle laadtijden maar die "mindere" graphics allemaal prima vindt, kan niet anders dan wachten tot er ergens een ps5 beschikbaar is in allerhande tijdelijke online wachtrijen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Amos_x schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:16:
Ik zag in het levertopic dat de xbox series x nu ongebundeld te krijgen is in mediamarkt.

Dat de series x eerder aan dit punt komt dan de ps5 is volgens mij het gevolg van de instap-console strategie van microsoft. De series s was steeds ruimschoots voorradig van in het prille begin bijna wee jaar geleden. Dat heeft een hoop xbox consoles al vroeger in de handen van gamers geduwd. Een groot deel is dus al bediend en van die groep denk ik dat velen het wel prima vinden zo en niet meteen naar een upgrade kijken. Vakantie voor de deur, inflatie, alles wordt duurder... Volgens mij zijn veel gezinnen maar wat blij met die series s voor een paar potjes fortnite en cod voor de kids, en wat gamespass games voor de ouders.

En dus komt er gestaag voorraad vrij voor gamers die nog steeds wachten op een series x om het bovenste deel van de markt te bedienen.

Tijd zal uitwijzen of de series s een goede move was. Een snelle lekker grote installbase voor gamepass? Of een rem op de ontwikkeling van next gen games?

In elk geval goed nieuws. Nu de ps5 nog.

Ps5 kan niet leunen op een ps5 "lite". Daar moet iedereen die naar next gen wil meteen instappen op de moeilijk te produceren ps5 met al z'n high tech chips. Iemand die gewoon zijn ps4 een refresh wil geven, en wil genieten van SSD storage voor snelle laadtijden maar die "mindere" graphics allemaal prima vindt, kan niet anders dan wachten tot er ergens een ps5 beschikbaar is in allerhande tijdelijke online wachtrijen,
Of de PS5 is gewoon populairder. Of de productie van de XBox ligt hoger. Wie zal het zeggen...

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:32:
[...]

Ik kies altijd man omdat ik mij daar beter mee kan identificeren.
Ja dat herken ik wel, als er een keuze is ga ik ook altijd voor de man om die reden, zo spec ik ook eerder een “vol slank” personage dan een gespierde. Dan werkt mijn escapisme toch net beter enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
gise schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:28:
Haha dat had ik ook, busje was best geinig maar daarna echt geen drang door te spelen en dus weer snel verwijderd. Als ik wil schoonmaken kan ik beter mijn eigen auto gaan wassen of de tuin doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:49:
[...]

Zulke grappen zijn niet nodig, maar het is wel een teken dat de maker van de game wars is van truttigheid en er gewoon lekker met een gestrekt been in gaat. Dat wat GTA tot GTA gemaakt heeft. Als ik dit soort dingen lees, ben ik bang dat de scherpe randjes er (behoorlijk) vanaf gaan en dat je daardoor een middelmatige game overhoudt, zonder satire.
Maar waren de GTA games middelmatig zonder satire, dat ook weer niet toch?

Het hoort of hoorde bij GTA en ik vind het persoonlijk ook leuk maar als het een paar tandjes afgeschaald zou worden dan speel ik het nog steeds net zo graag waarschijnlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Annapurna Showcase:

Een van de beste publishers van kleine vernieuwende games de afgelopen jaren.

Komen 5 games van ze day one in gamepass (wanneer ze uitkomen uiteraard) :P

https://www.trueachieveme...wcase-2022-xbox-game-pass

——-

En 27 september de 1.0 release van Grounded! oOo

https://www.trueachieveme...541/grounded-full-release

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2022 02:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Die vond ik héél sterk, moest zelfs op een bepaald moment een traantje laten. Oh, en als je WROEF de moeite waard vindt, dan is 'The Vanishing of Ethan Carter' ook zeker een aanrader. (y)

Hier gisteravond 'Multiversus' even geprobeerd. An sich wel leuk en het speelt prima weg, echter ik word helemaal kierewiet van de UI; wat een onoverzichtelijk gedrocht is dat zeg!

Misschien is dat inherent aan games die gratis te spelen zijn, maar er gebeurt zoveel: een pop-up hier, een melding daar, voortgangsbalkje zus en rewards (met bijhorende geluidjes) zo.

Alleen dat al zorgt ervoor dat ik 'Multiversus' maar heb verwijderd. :N
About time!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 02:26:
Annapurna Showcase:

[YouTube: Annapurna Interactive Showcase 2022]

Een van de beste publishers van kleine vernieuwende games de afgelopen jaren.

Komen 5 games van ze day one in gamepass (wanneer ze uitkomen uiteraard) :P
Samen met Devolver Digital mijn favoriete publishers, daar kunnen de 'AAA Big Boys' nog iets van leren.

[ Voor 30% gewijzigd door Yonix op 29-07-2022 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt een aanrader als je op avontuur wilt en een unieke wereld in een unieke game wilt doen ontdekken. Ik kan me voorstellen dat 60fps enorm veel doet voor het spelplezier.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZcgJjOlzW12rs-_y72yd1r9MGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iGFWt6nto9Aps5vvvaVan2yz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDrA8jQMZpEePXGknOyHcIzfTFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s3PmPIdQSwpAFx377KkPeJMB.jpg?f=fotoalbum_large

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Yonix Nadat ik Multiversus op YouTube bekeken heb al besloten dat het niks is voor mij. Waarschijnlijk op een jongere generatie gericht. Ik vind het er zo onaantrekkelijk uit zien dat trek ik niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
schumi1986 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:20:
[...]

Ah, idd zou dat nog eens kunnen proberen, maar goed was toch van plan om binnenkort de opvolger van mijn soundbar te kopen, de HW-Q990B heeft namelijk HDMI 2.1.
[...]
Recent een Neo Qled Samsung (65" 92NA) gekocht met de Q990B bar erbij, dus ook Q-Symphony werkt hierop. Ik heb ook de 950A geprobeerd i.c.m. mijn toenmalige 55" LG OLED vorig jaar, maar die heb ik terug gebracht (de soundbar). De 990B brengt echt meer en beter geluid. Tot heden geen issues hiermee via eARC.

Topcombinatie. De 990B heeft een 300 euri Cashback via Samsung, maar dan moet je em nog deze maand kopen de cashback voor 15 augustus indienen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Tarz schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:05:
[...]

Recent een Neo Qled Samsung (65" 92NA) gekocht met de Q990B bar erbij, dus ook Q-Symphony werkt hierop. Ik heb ook de 950A geprobeerd i.c.m. mijn toenmalige 55" LG OLED vorig jaar, maar die heb ik terug gebracht (de soundbar). De 990B brengt echt meer en beter geluid. Tot heden geen issues hiermee via eARC.

Topcombinatie. De 990B heeft een 300 euri Cashback via Samsung, maar dan moet je em nog deze maand kopen de cashback voor 15 augustus indienen volgens mij.
Ik zit zelf ook aan de 990B te denken.Hoe bevalt deze met gamen qua geluid. Snap dat je het niet kan vergelijken met goede losse speakers, maar lees hier wel lovende verhalen over.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
steefje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:24:
[...]

Ik zit zelf ook aan de 990B te denken.Hoe bevalt deze met gamen qua geluid. Snap dat je het niet kan vergelijken met goede losse speakers, maar lees hier wel lovende verhalen over.
Ik gebruik de 990B icm een ps5, series X en een nintendo Switch, werkt allemaal prima. Enige keren dat er een issue is van connectie (van geluid of Q-symphony) is met wisselen van ingang (of gebruik ingebouwde apps op TV), maar dat is makkelijk opgelost door even op source knopje te drukken. Gebeurt ook zelden.

Grote voordeel van de 990B is dat je met de Smartthings app echt elk kanaal (boven, zijkanten, voor achter en subwoofer) allemaal apart harder en zachter kan zetten. Dat had de 950A niet (of het werkte niet goed).

Ik had een volledige set met Denon receiver en speakers staan (zie advertentie in mijn profiel) en dat is vervangen door de soundbar. Natuurlijk is het geen 100% eerlijke vervanging/vergelijk, maar ik ben er tot heden erg tevreden over.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik mag me vanaf nu eindelijk ook weer Xbox gamer noemen. Xbox Series X is binnen en inmiddels aangesloten en geïnstalleerd.

Heb vroeger de originele Xbox gehad en een aantal modellen van de Xbox360
Daarna overgestapt op de PS4 voor veel van de exclusives. Vorig jaar een Switch Oled gekocht
waar ik eigenlijk niet super veel op speel. Sinds mei heb ik een LG C1 OLED en wilde nu toch erg graag
een van de nieuwe consoles voor next gen (inmiddels current gen) gaming.

Uiteindelijk om een paar redenen gekozen om nu voor de Xbox Series X ipv de PS5 te gaan.
Belangrijkste reden zoals bij velen anderen is natuurlijk Game Pass, en verder wil ik heel graag alle Halo
games nog een keer spelen met de Master Chief Collection en verder de Forza series.
Ook hoop ik dat Bethesda eindelijk weer eens een goede game gaat afleveren met Starfield.

Ik ben voor nu inmiddels al een flinke queue met games aan het downloaden van Game Pass _/-\o_

Ik heb nog wel even een vraag over de beeld settings

Zijn er hier mensen die de Xbox series X in combinatie met de LG C1 gebruiken en ook de instellingen die HDTVtest aanraad gebruiken?

YouTube: LG C1 Settings for Xbox Series X - 7 CRUCIAL Things to Do!

Er staan echt heel veel interessante tweaks en settings in en ben benieuwd of iemand dit gebruikt
of wat de meningen zijn voor de settings (maar misschien past de vraag beter in het LG C1 topic?)

Edit:

Oh en voeg me toe op xbox live: ReVisionsX

[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 29-07-2022 19:19 ]

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
For fuck's sake man, Dark Tide nu ook al. Dat zal wel geen 2022 release meer worden. Beter blijven Plague Tale 2 en High on Life wel gewoon on track. En hopelijk in september dan eindelijk Deathloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
devilsnight schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 17:38:
[...]

For fuck's sake man, Dark Tide nu ook al. Dat zal wel geen 2022 release meer worden. Beter blijven Plague Tale 2 en High on Life wel gewoon on track. En hopelijk in september dan eindelijk Deathloop.
Ja, dat van Darktide is kak. November en verder zal hier sowieso in het teken staan van God of War: Ragnarok, dus ik weet niet wanneer ik Darktide zal spelen. :'(

Oh, en 'Deathloop' vond ik echt een teleurstelling: Yonix in 'Deathloop - Het beste van Arkane'
Pagina: 1 ... 20 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord