Even tussendoor:
As dusk falls. Absolute aanrader m.i. Greep me als jonge vader bij de keel en liet niet meer los.
As dusk falls. Absolute aanrader m.i. Greep me als jonge vader bij de keel en liet niet meer los.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb een XSX, LG CX en een Sony HT-X8500 soundbar en deze combinatie geeft geen enkele audio delay bij Atmos bronnen (of andere bronnen)devilsnight schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:22:
[...]
Ik zag je edit echt net, haha.
Dit alles is echt Spaans voor mij, maar ik heb dan ook nooit een soundbar gehad. Tv audio peasant hier, en headphones, haha.
Je kunt op die soundbar zelf dus een settings menu tevoorschijn halen? Hoe dan ook, dude zal het allemaal vast wel begrijpen.
Wat ik me ook afvraag is of mensen met andere soundbars dan ook zo'n optie hebben of dat ze echt fucked zijn zeg maar.
Ben benieuwd dan!bartd1983 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:53:
Even tussendoor:
Google dns erin stoppen ? In Xbox . 8.8.8.8 en secondaire 8.8.4.4 anders kreeg ik Netflix niet werkend op mijn Series XLeenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:06:
[...]
Hoop dat het snel opgelost is!
Dat 24 router uit optie heeft bij mij iig niet gewerkt, dat had ik ook al geprobeerd helaas.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik heb een Samsung tv en een Samsung atmos soundbar , beide gekocht om dit probleem niet te hebben jaren geleiden , ook geen delay (wel dure bar) zit een audio delay optie in, staat hier niet aan.Schweino schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:28:
[...]
Ik heb een XSX, LG CX en een Sony HT-X8500 soundbar en deze combinatie geeft geen enkele audio delay bij Atmos bronnen (of andere bronnen)
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 25-07-2022 21:55 ]
En Dolby Digital? Als je tv het support zou je ook DTS kunnen kiezen. Met headphones vind ik beide Atmos en DTS top.schumi1986 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:08:
Hier een LG Oled C1 en een Samsung HW-Q950A en hier WEL last van Atmos Delay.
Had een jaar geleden nog wel de hoop dat het ooit opgelost zou worden maar inmiddels de hoop maar opgegeven en de XSX maar gewoon via de soundbar naar de TV aangesloten en daardoor dus de HDMI 2.1 voordelen opgeven om geen Audio delay te hebben.
Met de PS5 werkt het wel goed.
Helpt de audio sync setting niet op deze soundbar? Deze soundbar heeft deze optie .schumi1986 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:08:
Had een jaar geleden nog wel de hoop dat het ooit opgelost zou worden maar inmiddels de hoop maar opgegeven en de XSX maar gewoon via de soundbar naar de TV aangesloten en daardoor dus de HDMI 2.1 voordelen opgeven om geen Audio delay te hebben.
Ja dat had ik ook al gedaan, kon daar nog net mee inloggen maar voor de rest niksS2S schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:51:
[...]
Google dns erin stoppen ? In Xbox . 8.8.8.8 en secondaire 8.8.4.4 anders kreeg ik Netflix niet werkend op mijn Series X
Is het mogelijk dat jij je Xbox op de Wifi van je buren aanmeld? Of desnoods onder de arm naar een familielid, vriend oid.Leenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:10:
[...]
Ja dat had ik ook al gedaan, kon daar nog net mee inloggen maar voor de rest niks
Ik snap dit niet; het is toch al duidelijk dat het probleem bij hun ISP ligt?Tux3.14 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:35:
[...]
Is het mogelijk dat jij je Xbox op de Wifi van je buren aanmeld? Of desnoods onder de arm naar een familielid, vriend oid.
Kun je iig uitsluiten dat het niet je Xbox is. Zou zonde zijn als je achteraf een defect oid hebt.
Klopt, want als ik een hot spot maak van m'n telefoon's provider met hun internet kan ik er gewoon op. maar daar heb ik een max aan GB op dus daar zit ik dan zo aan. het moet gewoon goed gaan via Caiway, m'n pc en playstation doen het ook gewoon.zetje01 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:38:
[...]
Ik snap dit niet; het is toch al duidelijk dat het probleem bij hun ISP ligt?
Wat is er duidelijk aan?zetje01 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:38:
[...]
Ik snap dit niet; het is toch al duidelijk dat het probleem bij hun ISP ligt?
Check, had ik overheen gelezen. Fijn dat je Xbox iig niet defect is!Leenart schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:41:
[...]
Klopt, want als ik een hot spot maak van m'n telefoon's provider met hun internet kan ik er gewoon op. maar daar heb ik een max aan GB op dus daar zit ik dan zo aan. het moet gewoon goed gaan via Caiway, m'n pc en playstation doen het ook gewoon.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
En om 01:14 kwam je er zeker achter dat het (voor je gevoel) ene uurtje spelen ietsjes meer is geworden?Exactor it schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 01:14:
Ik ben mannenziek en daardoor niet in staat tot huishoudelijke taken en Halo of andere snelle spellen. Ik heb daarom rond 19u powerwash simulator opgestart. Wat een top spel!
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik vond hem ook wel boeiend terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo van dit genre ben omdat ik er het geduld niet voor kan opbrengen.bartd1983 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:53:
Even tussendoor:
Jazeker! Mijn vrouw heeft zojuist de stofzuiger betekenisvol voor de tv neergezet.Maikel64 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:55:
[...]
En om 01:14 kwam je er zeker achter dat het (voor je gevoel) ene uurtje spelen ietsjes meer is geworden?
Gewoon negeren. Je hebt namelijk nog tientale auto's en gebouwen schoon te maken.Exactor it schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:12:
[...]
Jazeker! Mijn vrouw heeft zojuist de stofzuiger betekenisvol voor de tv neergezet.
PSN ID Binloading_nl
Xbox Alpha & Alpha Skip Ahead Insiders: today we’re starting testing of new badges that will tell you if a game won’t launch because a disc isn’t inserted or you don’t have a license for other reasons (e.g. a game left Game Pass, not signed in). Please let us know what you think! pic.twitter.com/kmLQ8fyMfD
— Eden Marie (@neonepiphany) 25 juli 2022
In this screen, Resident Evil 3 and Resident Evil Resistance are disc installs where the disc isn’t currently inserted, Rain On Your Parade previously left Game Pass, and Steep belongs to a user that isn’t signed in (and this isn’t their Home Xbox). pic.twitter.com/yvxk3WAf7E
— Eden Marie (@neonepiphany) 25 juli 2022
[ Voor 49% gewijzigd door MRE-Inc op 26-07-2022 10:02 ]
XBL: MRE Inc
Ik heb een vergelijkbare opstelling, alleen dan een C9 en een Samsung HW-Q90R. In het begin wel audiodelay met Atmos, maar sinds anderhalf jaar geleden o.i.d. Samsung de eARC firmware update uitgebracht zijn de problemen bij mij verdwenen. Apart dat je dat met de opvolgers niet voor elkaar krijgt.schumi1986 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:08:
De ps5 ondersteunt toch helemaal geen dolby atmos output (alleen bij uhd discs). Dus dat zou wel verklaren waarom je het probleem daar niet hebt.schumi1986 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:08:
.
Dat was volkomen terecht. Zouden mijn vrienden ook doen.steefje schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:31:
[...]
Gewoon negeren. Je hebt namelijk nog tientale auto's en gebouwen schoon te maken.
Ik liet mijn vrienden dit spel zien en ik word gewoon belachelijk gemaakt
Hangt er vanaf. Je hebt ook soundbars met externe speakers (achter, en heb ze zelfs gezien met hoogtespeakers)SunnieNL schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Overigens ben ik van mening dat het bij een soundbar geen ruk uitmaakt. Die kan atmos toch niet weergeven zoals het bedoelt is, dus kun je hem net zo goed op pcm 7.1 zetten of op een ander 7.1 formaat en laat je het decoderen door de Xbox zelf afhandelen, zoals de ps5 dat default ook doet bij al het geluid.
FTFYExactor it schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:54:
[...]
Dan gaat mijn vrouw direct op Tinder kijken en kan ik mooi door!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Haha welkom terug.Protax schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:42:
Zo, PS5 is verkocht... Terug naar kamp Groen ;-)
Gelukkig was er voorraad bij Microsoft!
PS5 stond al maanden in mijn woonkamer en gebruikte hem totaal niet. Waar veel mensen kiezen voor een PS voor de exclusives, trekken dergelijke games mij totaal niet. Met alle ontwikkelingen met Xbox Gamepass (en games die eraan komen), is de Xbox voor mij gewoon de veel betere keus.Zorroberner schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:29:
[...]
Haha welkom terug.
Mag ik vragen wat je overwegingen waren om toch de PS5 te verkopen?
Ik heb zondag bij een vriend kort met de PS5 gespeeld. Vind het wel een prachtig ding hoor, gave controller. (Even Astro's Playroom gespeeld). Maar merk dat het niet bij alle Games goed werkt, bij AC Valhalla merkte ik het niet bijv. Herinnerde mij ook meteen waarom AC Valhalla zo zwaar was om doorheen te werken. Langdradig verhaal af en toe. Ik ga alleen geen PS5 kopen want dan gaat of de Xbox of de PS5 stof happen en dat vind ik zonde.
Maar goed zeer blij met mijn Xbox, maar die controller is een gemiste kans. Als MS met een soort Dualsense komt dan ben ik helemaal tevreden.
Ah, idd zou dat nog eens kunnen proberen, maar goed was toch van plan om binnenkort de opvolger van mijn soundbar te kopen, de HW-Q990B heeft namelijk HDMI 2.1.S2S schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:05:
[...]
Helpt de audio sync setting niet op deze soundbar? Deze soundbar heeft deze optie .
Welkom terug, Ik heb deze generatie beide consoles, omdat beide consoles gewoon echt goede games hebben die ik niet wil missen.Protax schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:49:
[...]
PS5 stond al maanden in mijn woonkamer en gebruikte hem totaal niet. Waar veel mensen kiezen voor een PS voor de exclusives, trekken dergelijke games mij totaal niet. Met alle ontwikkelingen met Xbox Gamepass (en games die eraan komen), is de Xbox voor mij gewoon de veel betere keus.
Ander ding is de Elite Controller, ik wil een controller met adaptive triggers, PS heeft zoiets nog niet. Enige optie zou dan een SCUF controller / Of een ander merk, die een veelvoud kosten van een Elite.
Eerder al een Series X gehad en ben van dit apparaat veel meer onder de indruk dan een PS5, qua looks / menu's etc. voelt de PS5 voor mij als het Aliexpress broertje.
Hopelijk is het zo duidelijk ;-)
Hoogstpersoonlijk... Alsof je de ceo daar aan de lijn hadLeenart schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:50:
Ik had gisteren een berichtje gestuurd naar Caiway, vanochtend reactie gehad:
Bedankt voor je geduld. Ik ben het hoogstpersoonlijk voor je nagegaan en zie dat er op dit moment sprake is van een centrale storing. Hierdoor ervaar je last op je Xbox. We zijn op de achtergrond hard bezig om dit op te lossen! Je ontvangt een bericht wanneer dit is verholpen. Dit komt helemaal goed!
Gamertag: FinrazielNL
NEWS: The Star Wars Knights of the Old Republic remake is indefinitely delayed, Bloomberg has learned. Developer Aspyr abruptly fired two directors this month and told staff that the project is on pause as it tries to figure out what comes next. https://t.co/3NUlKkenR6
— Jason Schreier (@jasonschreier) 26 juli 2022
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-07-2022 08:54 ]
Klopt man. En het feit dat Aspyr alleen maar ports heeft gemaakt tot nu toe, dit is wellicht teveel voor hun. Ik dacht eerst dat Sony misschien iets had gezien wat hun heel blij maakte, maar we hadden juist gehoord dat MS als eerste "nah" zei inderdaad.uchiha tijntje schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:21:
@devilsnight
Tijdje terug had je dit aangegeven over KOTOR.
devilsnight in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
De keuze van MS was misschien niet zo verkeerd
[Embed]
Remakes waarbij je de core van het spel echt opnieuw maakt en aanpast zoals in Resident Evil 2 zijn misschien toch wat moeilijker dan het lijkt. Vaak worden remakes toch gewoon meer vanuit een simpelere grafische invalshoek bepaald. En voor een KOTOR remake is dat niet genoeg want de gameplay zou vandaag de dag echt niet meer succesvol zijn.
Hmm interessant. Wel zonde maar misschien zag MS het goed. Nog steeds jammer want een game met dat verhaal is geweldig. Maar wellicht is het beter om klassiekers in stand te houden zoals ze zijn (en op Xbox kan dat dankzij backwards compatibility, dit jaar Kotor nog op de Xbox Series uitgespeeld ^^).uchiha tijntje schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:21:
@devilsnight
Tijdje terug had je dit aangegeven over KOTOR.
devilsnight in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"
De keuze van MS was misschien niet zo verkeerd
[Embed]
Remakes waarbij je de core van het spel echt opnieuw maakt en aanpast zoals in Resident Evil 2 zijn misschien toch wat moeilijker dan het lijkt. Vaak worden remakes toch gewoon meer vanuit een simpelere grafische invalshoek bepaald. En voor een KOTOR remake is dat niet genoeg want de gameplay zou vandaag de dag echt niet meer succesvol zijn.
- Grand Theft Auto 6 will feature a playable female protagonist for the first time; she's a latina that is one of a pair of leading characters, influenced by Bonnie & Clyde.
- Working title Project Americas
- Main location is a fictional version of Miami + its surrounding areas
- Game will evolve over time, adding new cities
The game world is already large; more interior locations than prev. GTA games.
After a public controversy four years ago, Rockstar, the maker of Grand Theft Auto, is reinventing itself as a kinder, gentler company.
Dus ongetwijfeld geen grappen over LGBTQWTFBBQ, MeToo etc.Developers are also being cautious not to “punch down” by making jokes about marginalized groups, the people said, in contrast with previous Grand Theft Auto games.
En weer uitverkocht…Linksquest schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:02:
Voor de mensen die een Xbox Series X zoeken, bij Coolblue nu in de vrije verkoop.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nee hoor, gewoon leverbaar, wel eens waar in een bundel, maar voor ongeveer €30 meer heb je dus meteen een game erbij.veen906 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:35:
[...]
En weer uitverkocht…
Bij Microsoft zelf wel leverbaar lijkt het. (1 per klant)
[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 27-07-2022 21:41 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Linksquest op 27-07-2022 21:41 ]
Nu al wel weer weg overigens. Dat het nog steeds zo idioot hard gaat joh... Dik 1,5 jaar na launch.Linksquest schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:39:
[...]
Nee hoor, gewoon leverbaar, wel eens waar in een bundel, maar voor ongeveer €30 meer heb je dus meteen een game erbij.
https://www.coolblue.nl/p...tm_campaign=product-share
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik ben ook verslaafd.uchiha tijntje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 00:20:
Ik was nooit beginnen aan die “simulator” games, maar ben nu deze week toch overstag gegaan met Powerwash simulator.
Pfff wat een achterlijk verslavend spelletje. Ik liep echt tientallen podcasts achter via Patreon, dus die ben ik nu gaan luisteren. Ze duren meestal 40 minuten, maar gevoelsmatig lijkt het alsof ik elk kwartier een nieuwe podcast aan zet… zo snel lijkt de tijd voorbij te gaan.
Heerlijk simpel. Maar ik wil mensen wel waarschuwen… want voor je het weet zit je uren lang een brandweer kazerne of een boomhutten schoon te spuiten met een hogedruk reiniger…
Het is echt een heel raar spel. Ik zou ook niet durven zeggen wat het zo verslavend maakt, maar hij staat erg hoog qua games waar ik de meeste tijd in heb gestoken, dit jaar denk ik, en misschien wel langer
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog heel even geduldjustifire schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:50:
Nieuwe screenshots van S.T.A.L.K.E.R.2![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een vrouw kan opzich prima, al heb ik zelf niet heel veel met "gangster chicks".devilsnight schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:32:
GTA 6
https://www.bnnbloomberg....-series-history-1.1797619
[...]
[...]
[...]
Dus ongetwijfeld geen grappen over LGBTQWTFBBQ, MeToo etc.
Hier was ik al bang voor. Rockstar had er altijd maling aan. Iets met "we dare do things others don't." zoiets. Ze kozen nooit een kant en dreven de spot echt met zowat alles.
Betere studio voor de mensen daar? Hardstikke goed. Ze hadden alleen echt niet hoeven veranderen.
Verder klinkt het wel heel tof, Bonnie and Clyde achtig. Meer interieurs maakt me ook blij.
PSN ID Binloading_nl
[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-07-2022 11:04 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Daar hebje zeker een punt, want dat is inderdaad niet nodig.ArthurMorgan schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:03:
Ik vind het grappig hoe het ontbreken van homofobe en racistische (e.d.) grappen omgezet wordt in "een woke game". (vooral de reacties op de frontpage dus.)
Alsof die dingen nodig zijn om een goede (satirische) game te maken.
PSN ID Binloading_nl
Ik ook meestal niet, maar een goede Mexicaanse/Peruaanse gangsterchick kan ik wel waarderen, een beetje Spanglish erdoor en een goede culosteefje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:37:
[...]
Een vrouw kan opzich prima, al heb ik zelf niet heel veel met "gangster chicks".
Laten we hopen dat het niet zo'n Woke game wordt. Ik kan het me haast niet voorstellen van Rockstar, maar "fingers crossed".
Vandaag met deze game begonnen. Dacht op voorhand; hoe kan dit nu leuk zijn. Maar OMG. Het is echt satisfying om alles schoon te krijgen.uchiha tijntje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 00:20:
Ik was nooit beginnen aan die “simulator” games, maar ben nu deze week toch overstag gegaan met Powerwash simulator.
Pfff wat een achterlijk verslavend spelletje. Ik liep echt tientallen podcasts achter via Patreon, dus die ben ik nu gaan luisteren. Ze duren meestal 40 minuten, maar gevoelsmatig lijkt het alsof ik elk kwartier een nieuwe podcast aan zet… zo snel lijkt de tijd voorbij te gaan.
Heerlijk simpel. Maar ik wil mensen wel waarschuwen… want voor je het weet zit je uren lang een brandweer kazerne of een boomhutten schoon te spuiten met een virtuele hogedruk reiniger…
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ik kies altijd man omdat ik mij daar beter mee kan identificeren. Tegelijk is Tomb Raider 1 van mijn favoriete gameseries.Zorroberner schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:15:
Ik vond Kassandra in AC Odyssey een geweldig vrouwelijk hoofdpersonage. Sindsdien speel ik ook vaker met een vrouwelijk personage als dat mogelijk is, vroeger speelde ik altijd als man.
Anyway, vanavond tijd om aan Mass Effect 2 te beginnen. (Met Femshep hehe ^^)
Ik had gek genoeg precies hetzelfde bij dat tweede level. Na dat level klikte het pas echt bij mij. De eerste week heb ik er veel uren in gestopt en nu is het een blijvertje geworden voor tijdens een podcast of wanneer ik wacht op een download.gise schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:28:
Ik heb power wash simulator ook een poging gegeven, eerst dat busje schoonspuiten vond ik nog wel leuk, maar nu bij het tweede level, die tuin, merk ik dat ik toch wat interne frustraties krijg van dit spel.
Ik weet niet wat het is, ik wil ook alles schoonmaken natuurlijk, maar sommige items hebben zulke gekke hoeken (zoals de trap, de BBQ) dat het voor mij wat frustrerend werkt om al het vuil eraf te krijgen.
Ik ga wel weer terug naar House Flipper.
Volgens mij zeggen de meeste mensen dat ook helemaal niet en het is ook niet wat er specifiek in het artikel staat. Dat is eigenlijk ook het probleem, het artikel is heel vaag... No punching down, tja, wat betekent dat? Het klinkt in eerste instantie alsof ze flink aan zelfcensuur doen en daarom zijn mensen bang dat er niks van de bite van GTA overblijft. Dat moeten we natuurlijk maar afwachten en ik denk dat het waarschijnlijk wel mee zal vallen, maar dit is denk ik dus wat mensen triggert en niet zo zeer dat ze expliciet homofobische of racistische grappen willen.ArthurMorgan schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:03:
Ik vind het grappig hoe het ontbreken van homofobe en racistische (e.d.) grappen omgezet wordt in "een woke game". (vooral de reacties op de frontpage dus.)
Ik heb zelf ook een beetje mijn twijfels bij GTA 6, maar dat heeft vooral te maken met de personen die de afgelopen jaren RockStar verlaten hebben. En de beslissignen die genomen zijn binnen GTA V en RDR2 (en de remasters)
Gamertag: FinrazielNL
JDL15 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:00:
[...]
Ik ook meestal niet, maar een goede Mexicaanse/Peruaanse gangsterchick kan ik wel waarderen, een beetje Spanglish erdoor en een goede culo![]()
Ik houd wel van die cultuur en het temperament van die vrouwen!
[ Voor 32% gewijzigd door Xelias op 28-07-2022 20:32 ]
Ik kan ook nog steeds niet online komen.Xelias schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:16:
Zometeen maar weer is proberen om online te komen, maar heb nog niks vernomen van Caiway dus zal wel niet😇
Edit:
Kwam zowaar even online met Aliens, maar moest rebooten vanwege een update en nu niet meer😅
Zulke grappen zijn niet nodig, maar het is wel een teken dat de maker van de game wars is van truttigheid en er gewoon lekker met een gestrekt been in gaat. Dat wat GTA tot GTA gemaakt heeft. Als ik dit soort dingen lees, ben ik bang dat de scherpe randjes er (behoorlijk) vanaf gaan en dat je daardoor een middelmatige game overhoudt, zonder satire.ArthurMorgan schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:03:
Ik heb zelf ook een beetje mijn twijfels bij GTA 6, maar dat heeft vooral te maken met de personen die de afgelopen jaren RockStar verlaten hebben. En de beslissignen die genomen zijn binnen GTA V en RDR2 (en de remasters)
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Gewoon slecht dat het zolang duurt... en ook krijg je er geen updates over...Leenart schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:44:
[...]
Ik kan ook nog steeds niet online komen.
Ik las ook ergens dat je je IP adres van Caiway niet zo makkelijk kan veranderen door bijv 24 uur offline te gaan. daar komt schijnbaar meer bij kijken helaas. want ik had die methode ook al geprobeerd.
Maar duurt me nu allemaal wel erg lang.
Of de PS5 is gewoon populairder. Of de productie van de XBox ligt hoger. Wie zal het zeggen...Amos_x schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:16:
Ik zag in het levertopic dat de xbox series x nu ongebundeld te krijgen is in mediamarkt.
Dat de series x eerder aan dit punt komt dan de ps5 is volgens mij het gevolg van de instap-console strategie van microsoft. De series s was steeds ruimschoots voorradig van in het prille begin bijna wee jaar geleden. Dat heeft een hoop xbox consoles al vroeger in de handen van gamers geduwd. Een groot deel is dus al bediend en van die groep denk ik dat velen het wel prima vinden zo en niet meteen naar een upgrade kijken. Vakantie voor de deur, inflatie, alles wordt duurder... Volgens mij zijn veel gezinnen maar wat blij met die series s voor een paar potjes fortnite en cod voor de kids, en wat gamespass games voor de ouders.
En dus komt er gestaag voorraad vrij voor gamers die nog steeds wachten op een series x om het bovenste deel van de markt te bedienen.
Tijd zal uitwijzen of de series s een goede move was. Een snelle lekker grote installbase voor gamepass? Of een rem op de ontwikkeling van next gen games?
In elk geval goed nieuws. Nu de ps5 nog.
Ps5 kan niet leunen op een ps5 "lite". Daar moet iedereen die naar next gen wil meteen instappen op de moeilijk te produceren ps5 met al z'n high tech chips. Iemand die gewoon zijn ps4 een refresh wil geven, en wil genieten van SSD storage voor snelle laadtijden maar die "mindere" graphics allemaal prima vindt, kan niet anders dan wachten tot er ergens een ps5 beschikbaar is in allerhande tijdelijke online wachtrijen,
XBox Series X: BloodyB2121
Ja dat herken ik wel, als er een keuze is ga ik ook altijd voor de man om die reden, zo spec ik ook eerder een “vol slank” personage dan een gespierde. Dan werkt mijn escapisme toch net beter enz.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:32:
[...]
Ik kies altijd man omdat ik mij daar beter mee kan identificeren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha dat had ik ook, busje was best geinig maar daarna echt geen drang door te spelen en dus weer snel verwijderd. Als ik wil schoonmaken kan ik beter mijn eigen auto gaan wassen of de tuin doengise schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:28:
Ik heb power wash simulator ook een poging gegeven, eerst dat busje schoonspuiten vond ik nog wel leuk, maar nu bij het tweede level, die tuin, merk ik dat ik toch wat interne frustraties krijg van dit spel.
Maar waren de GTA games middelmatig zonder satire, dat ook weer niet toch?Rossi46 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:49:
[...]
Zulke grappen zijn niet nodig, maar het is wel een teken dat de maker van de game wars is van truttigheid en er gewoon lekker met een gestrekt been in gaat. Dat wat GTA tot GTA gemaakt heeft. Als ik dit soort dingen lees, ben ik bang dat de scherpe randjes er (behoorlijk) vanaf gaan en dat je daardoor een middelmatige game overhoudt, zonder satire.
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-07-2022 02:28 ]
Die vond ik héél sterk, moest zelfs op een bepaald moment een traantje laten. Oh, en als je WROEF de moeite waard vindt, dan is 'The Vanishing of Ethan Carter' ook zeker een aanrader.justifire schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:22:
Toch nog maar eens een kans geven :
[YouTube: WHAT REMAINS OF EDITH FINCH | Available Now On Xbox Series X|S + PS5]
About time!
Samen met Devolver Digital mijn favoriete publishers, daar kunnen de 'AAA Big Boys' nog iets van leren.uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 02:26:
Annapurna Showcase:
[YouTube: Annapurna Interactive Showcase 2022]
Een van de beste publishers van kleine vernieuwende games de afgelopen jaren.
Komen 5 games van ze day one in gamepass (wanneer ze uitkomen uiteraard)
[ Voor 30% gewijzigd door Yonix op 29-07-2022 10:40 ]
Echt een aanrader als je op avontuur wilt en een unieke wereld in een unieke game wilt doen ontdekken. Ik kan me voorstellen dat 60fps enorm veel doet voor het spelplezier.
Verwijderd
Recent een Neo Qled Samsung (65" 92NA) gekocht met de Q990B bar erbij, dus ook Q-Symphony werkt hierop. Ik heb ook de 950A geprobeerd i.c.m. mijn toenmalige 55" LG OLED vorig jaar, maar die heb ik terug gebracht (de soundbar). De 990B brengt echt meer en beter geluid. Tot heden geen issues hiermee via eARC.schumi1986 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:20:
[...]
Ah, idd zou dat nog eens kunnen proberen, maar goed was toch van plan om binnenkort de opvolger van mijn soundbar te kopen, de HW-Q990B heeft namelijk HDMI 2.1.
[...]
Ik zit zelf ook aan de 990B te denken.Hoe bevalt deze met gamen qua geluid. Snap dat je het niet kan vergelijken met goede losse speakers, maar lees hier wel lovende verhalen over.Tarz schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:05:
[...]
Recent een Neo Qled Samsung (65" 92NA) gekocht met de Q990B bar erbij, dus ook Q-Symphony werkt hierop. Ik heb ook de 950A geprobeerd i.c.m. mijn toenmalige 55" LG OLED vorig jaar, maar die heb ik terug gebracht (de soundbar). De 990B brengt echt meer en beter geluid. Tot heden geen issues hiermee via eARC.
Topcombinatie. De 990B heeft een 300 euri Cashback via Samsung, maar dan moet je em nog deze maand kopen de cashback voor 15 augustus indienen volgens mij.
PSN ID Binloading_nl
Ik gebruik de 990B icm een ps5, series X en een nintendo Switch, werkt allemaal prima. Enige keren dat er een issue is van connectie (van geluid of Q-symphony) is met wisselen van ingang (of gebruik ingebouwde apps op TV), maar dat is makkelijk opgelost door even op source knopje te drukken. Gebeurt ook zelden.steefje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:24:
[...]
Ik zit zelf ook aan de 990B te denken.Hoe bevalt deze met gamen qua geluid. Snap dat je het niet kan vergelijken met goede losse speakers, maar lees hier wel lovende verhalen over.
[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 29-07-2022 19:19 ]
hoi
For fuck's sake man, Dark Tide nu ook al. Dat zal wel geen 2022 release meer worden. Beter blijven Plague Tale 2 en High on Life wel gewoon on track. En hopelijk in september dan eindelijk Deathloop.justifire schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:22:
Toch nog maar eens een kans geven :
[YouTube: WHAT REMAINS OF EDITH FINCH | Available Now On Xbox Series X|S + PS5]
Ja, dat van Darktide is kak. November en verder zal hier sowieso in het teken staan van God of War: Ragnarok, dus ik weet niet wanneer ik Darktide zal spelen.devilsnight schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 17:38:
[...]
For fuck's sake man, Dark Tide nu ook al. Dat zal wel geen 2022 release meer worden. Beter blijven Plague Tale 2 en High on Life wel gewoon on track. En hopelijk in september dan eindelijk Deathloop.
Dit topic is gesloten.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq