Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-05 21:41
Mede-auteur:
  • GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:18

GnrlSchnavy

[Multi] Diablo: Immortal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnc1uHSqyl9p8t_tYP12D5Yi03o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9wX85aGvBLdRGr8gxa6b2X6V.webp?f=fotoalbum_large

Ontwikkelaar: Activision Blizzard & NetEase
Uitgever: Blizzard Entertainment
Platforms: iOS, Android, PC
Release-datum: 02-06-2022
Zie ook: Officiele website
Over de game

Diablo immortal is de nieuwste game in het Diablo universum, ontwikkeld door NetEase en Activision
Blizzard. De game is speelbaar op mobiel en pc.
Handige links
Spelen op Android

Voor nederlanders is de game niet te vinden in de play store, daarom is het nodig om de game via een alternatieve route te downloaden. Na het installeren is de game gewoon speelbaar met je nederlandse battle.net account.
  • Nieuwste apkm downloaden: https://www.apkmirror.com...ment-inc/diablo-immortal/.
  • Download intussen alvast de APKMirror Installer: https://play.google.com/s...com.apkmirror.helper.prod
  • Als je apkm binnen is, open APKMirror Installer en selecteer je apkm.
  • Volg de instructies in de APKMirror Installer. Je moet de app o.a. permissions geven om te mogen installeren en even een ad gaan bekijken.
  • Na de installatie kan je gaan spelen.
Spelen op iOS

Op iOS is de game niet te downloaden via de nederlandse/belgische appstore. Zodra de game eenmaal
geinstalleerd is is hij wel gewoon speelbaar. Om de game toch te downloaden heb je de volgende
mogelijkheden:

1. Je eigen apple account omzetten naar een andere regio. Dit is de meest simpele variant.
2. Een nieuw apple account aanmaken met een andere regio; als je lopende abonnementen hebt of geld op
je apple account hebt staan kun je niet je account overzetten op een andere regio en ben je aangewezen op
deze manier.

1. Geen lopende apple abonnementen en geen tegoed op je account

2. Wel lopende apple abonnementen of tegoed op je account

• Ga naar instellingen en klik bovenaan op je naam.
  • Tik op "media & purchases" en selecteer "view account"
  • Tik op "Country/Region"en daarna op Change Country or Region.
  • Seleceer Duitsland en vul een duitse postcode in (willekeurig duits adres op google
    maps) en selecteer als betaalmethode "None".
  • Na het downloaden van de game kan je via de zelfde stappen de regio weer op je eigen
    regio zetten. De game checkt de regio niet bij het opstarten.
  • Nieuw apple account aangemaakt met als regio Duitsland
  • Uitloggen in settings van je (NL) apple account
  • Inloggen op je nieuwe (DE) apple account
  • Diablo downloaden uit de appstore.
  • Uitloggen van je (DE) apple account
  • Inloggen op je (NL) apple account.
  • DI opstarten en done. Mogelijk nogmaals inloggen op je (DE) bnet account

Spelen op PC
  • De game staat niet in de launcher door de blokkade, maar kan wel toegevoegd worden door
    de installer te downloaden van
    https://us.shop.battle.ne.../diablo-immortal?p=854533
  • Na het installeren kan de game niet gestart worden als je account de store region op
    Nederland of België heeft staan.
  • Indien je toegang hebt tot een pc in het buitenland kun je de region van je account
    aanpassen via deze link: https://eu.battle.net/sup...s%20for%20manual%20review
  • Indien je geen toegang hebt tot een pc in het buitenland of je eigen account niet van
    regio wilt veranderen, Moet je een battle.net account aanmaken via een vpn. Hierbij kun
    je +diablo aan je email adres toevoegen zodat je geen nieuwe email hoeft te maken.
    (jansmit+diablo@gmail.com)
  • Start een vpn op en zorg dat je locatie buiten Nederland/Belgie staat. Herstart hierna battle.net. Nu zou de Play button moeten werken. De eerste keer dat je de game start checkt hij je locatie via je IP. zodra je in het character select scherm zit kun je de vpn weer afsluiten.
  • Vanaf nu kun je de game zonder vpn spelen, hiervoor moet alleen wel de launcher login functie van je game worden uitgeschakeld. Dit kan door naar de locatie waar je de game geinstalleerd hebt te gaan. Ga daar naar: Engine -> Binaries -> Win64. Maak hier een snelkoppeling van DiabloImmortal.exe.
  • Ga naar de eigenschappen van deze snelkoppeling en voeg aan het doel de volgende regel toe: -launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs

Update sinds season 2 patch:

Ga nu naar de map \Diablo Immortal\LocalData\Patch\fc
    Verwijder hier de bestanden van 93, 31, 9, 9 en 1 kb.
    Launch de game nu via de snelkoppeling en je kunt spelen!

Tweakers servers en Clans:

Vanaf level 30 is het mogelijk om een clan te joinen. Deze clans kun je vinden onder het kopje Adventurer in het menu. Binnen Diablo Immortal zijn er 3 soorten clans.
• Normale clans, waar iederen vanaf level 30 kan joinen.
• Dark clan: Een clan kan een dark clan worden als alle members level 43 zijn, de clan genoeg tokens heeft verzameld en de clanleider dit kiest. Dark clans krijgen extra pvp content en de optie om Immortals uit te dagen.
• Immortals: Een dark clan kan immortal worden als ze een challenge met de huidige immortal clan weten te voltooien. hierin moet de dark clan de immortal klan verslaan in een pvp toernooi waarna de clan een 30vs1 gevecht kan doen met een Immortal member in Boss form. als de dark clan dit gevecht wint worden ze immortal en word de verliezende immortal clan gedegradeert tot dark clan.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 63% gewijzigd door kuijerlattie op 10-07-2022 12:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:51
Eeey een topic haha.
Thanks @kuijerlattie

Vermakelijke game tot nu toe, helemaal voor mobile.
Speelt soepel en lekker weg met de controls.

Zit nu alleen met het probleem dat ik niet verder kan na level 20 omdat mijn telefoon geen vrije ruimte meer heb XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-05 12:59

Mikromanic

Onder de titel

Vanavond eens proberen. Hoor positive berichten hierover.

Om dit spel op de PC te spelen heb ik een nieuw battlenet account uit buitenland nodig?

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
Ik ben tot nu toe ook erg positief verrast. Op mobiel werkt het heerlijk soepel al lijkt het wel flink wat batterij te trekken op mijn iPhone pro max 12.
Super fijn dat je het dus ook op pc kan spelen. Echter is het daar duidelijk nog een beta aangezien ze voor zo ver ik kon zien alles een op een overgenomen hebben van mobile en niets voor keyboard controls hebben aangepast/verbeterd op dit moment. Zodra dat ook geimplementeerd is het ook op pc een erg leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 23:40

BzR

Mikromanic schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:13:

Om dit spel op de PC te spelen heb ik een nieuw battlenet account uit buitenland nodig?
En een VPN. Op PC is het echter wel zo dat de resolutie niet in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Mikromanic schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:13:

Om op PC te spelen heb je inderdaad een battle.net account nodig waar de store regio niet op nederland/belgië staat. Makkeljkste manier is dus om met een VPN een account te maken vanuit een ander land. Zelf heb ik de route genomen waar je je eigen account van store region wisselt, door iemand in litouwen op mijn account in te laten loggen en mijn woonlocatie aan te laten passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
kuijerlattie schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:16:
[...]

Om op PC te spelen heb je inderdaad een battle.net account nodig waar de store regio niet op nederland/belgië staat. Makkeljkste manier is dus om met een VPN een account te maken vanuit een ander land. Zelf heb ik de route genomen waar je je eigen account van store region wisselt, door iemand in litouwen op mijn account in te laten loggen en mijn woonlocatie aan te laten passen.
Voordat dit een kopie wordt van het Diablo niet toegankelijk in Nederland maar even in TS een linkje daar naar zetten? Ik zie het al gebeuren :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
GnrlSchnavy schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:18:
[...]

Voordat dit een kopie wordt van het Diablo niet toegankelijk in Nederland maar even in TS een linkje daar naar zetten? Ik zie het al gebeuren :')
In princiepe zouden we de TS zo moeten maken dat er geen vragen meer zijn over het installeren/starten/aanmaken van accounts voor alle platformen. Ik ga proberen tijd te maken om de TS zo uitgebreid mogelijk te maken, weet alleen niet of het vandaag lukt vanwege wat afspraken die ik vanavond heb staan. Morgen daar integen zou ik er wel even mee bezig moeten kunnen. Jij mag er natuurlijk ook extra informatie in gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Hoe kan ik lid worden van de tweakers clan?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Is er nog niet @Clavat voor zover ik weet. Vele van ons spelen op The Hellforge server maar er is nog geen clan gemaakt voor zover ik weet

nu wel blijkbaar XD sorry

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 03-06-2022 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
Clavat schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:27:
Hoe kan ik lid worden van de tweakers clan?
Je moet level 30 zijn en dan gewoon requesten, meer zou niet nodig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:49:
Is er nog niet @Clavat voor zover ik weet. Vele van ons spelen op The Hellforge server maar er is nog geen clan gemaakt
Ik heb deze zonet aangemaakt op HellForge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
theory schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:49:
[...]

Aaah vanavond nog even 5 levels erbij en ik kan dan joinen thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Een algemene vraag: willen we de lijst met clans en tweakers die spelen openbaar hebben of in een members only tag? Ik heb hem nu op members only gezet voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Mij maakt het niet zozeer uit of ik publiekelijk ben of niet. Het is tenslotte een sociale game en je kiest nog altijd of je vriendschapsverzoeken aanvaard of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 21:06
Helaas nog niet kunnen spelen.. Samsung S10.. nogal wat issues kennelijk

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 10:49
theory schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:50:
[...]

Ik heb deze zonet aangemaakt op HellForge
Ik heb een request gestuurd. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
Alvanosa schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:20:
[...]

Ik heb een request gestuurd. :)
Ik zie dat @kuijerlattie je al heeft geaccepteerd ;), welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Hebben meer mensen dat je mobiel echt heet word? heb de fps naar 30 gezet, en lagere resolutie maar helpt niks. als ik alles op de hoogste instellingen doe zijn er verder geen haperingen en draait het spel soepel, maar heet!!!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
daltona schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:10:
Hebben meer mensen dat je mobiel echt heet word? heb de fps naar 30 gezet, en lagere resolutie maar helpt niks. als ik alles op de hoogste instellingen doe zijn er verder geen haperingen en draait het spel soepel, maar heet!!!
Ik speel op een oneplus 9 pro alles maxed en ik heb totaal geen oververhitting, wordt zelfs eigenlijk niet warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
theory schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:44:
[...]

Ik speel op een oneplus 9 pro alles maxed en ik heb totaal geen oververhitting, wordt zelfs eigenlijk niet warm.
heb een xiaomi mi 10T PRO, maar heet dat dat ding word..

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik heb toch maar een Duitse battle.net account aangemaakt. Zo ver was ik nog niet met m’n lvl 25. Kan ik in ieder geval ook op de PC spelen mocht ik dat willen.

Opnieuw beginnen met een Necromancer. Of toch een DH proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexussJR
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05 12:24
Iemand enig idee of een VPN nodig is om te spelen of dat de servers mogelijk overbelast zijn?

Ik krijg continue de melding: Disconnected from Battle.net. Would you like to reconnect?

Vanmiddag toen ik een VPN aan had staan kwam ik er wel doorheen, nu zonder dus bovenstaande melding.
Meteen weer even met VPN geprobeerd en kwam er na 2/3 keer in.

Lijkt dus nodig te zijn maar lees op sommige plekken dat dit niet het geval is.. Iemand gelukt in te loggen zonder VPN? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weet iemand of je je battlenet kan disconnecten en dan een ander account connecten ? Zodat je mogelijk straks als het wel in NL uit komt bijv je wel naar je main account kan connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Ricmaniac schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:31:
Weet iemand of je je battlenet kan disconnecten en dan een ander account connecten ? Zodat je mogelijk straks als het wel in NL uit komt bijv je wel naar je main account kan connecten?
Ik ben zojuist op iOS uitgelogd op m’n NL battle.net en weer ingelogd op mijn DE Battle.net.

Dus dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
WishmasterNL schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:47:
[...]

Ik ben zojuist op iOS uitgelogd op m’n NL battle.net en weer ingelogd op mijn DE Battle.net.

Dus dat kan
Ah super. nou ben ik alleen benieuwd of je ook terug kan wisselen van DE battlenet weer naar NL haha

Wat gaaf trouwens dat je op PC gewoon met WASD kan lopen. Ben benieuwd/ hoop dat ze dat ook bij D4 gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik heb een request gedaan voor de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
WishmasterNL schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:47:
[...]

Dus dat kan
Werkt toch niet man. Als je al gespeeld hebt en je koppelt in iOS aan een ander battlenet account dan moet je opnieuw beginnen. Kan je niet verder met je character die je al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Ricmaniac schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:27:
[...]

Werkt toch niet man. Als je al gespeeld hebt en je koppelt in iOS aan een ander battlenet account dan moet je opnieuw beginnen. Kan je niet verder met je character die je al had.
Dan heb ik de vraag verkeerd begrepen. Je hebt aparte progressie per account. Dus je kan niet koppelen en dan weer aan een ander account koppelen. Je kan wel switchen van account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Clavat schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:07:
Ik heb een request gedaan voor de clan
Je bent toegevoegd, we zijn ondertussen al met 15 personen in de clan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-05 22:27
theory schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:48:
[...]

Je bent toegevoegd, we zijn ondertussen al met 15 personen in de clan.
Ik ben er ook bijna klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:31
Hier ook een request voor de clan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:53
Nog even mijn iOS tegoed opmaken en dan zal ik ook de game eens installeren. Moet zeker lukken deze maand. Hoeveel plek is er in een clan?

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuijerlattie
Ik heb er weer 2 geaccepteerd in de clan. @Royy90 er is plek voor 100 spelers in de clan, dus dat moet wel goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justsander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
theory schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:49:
[...]

Ik zit volgens mij tussen alleen maar Russen. Irritant dat je account niet te transferen is. Kan je dan alsnog de clan joinen en samen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
justsander schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 01:02:
[...]

Ik zit volgens mij tussen alleen maar Russen. Irritant dat je account niet te transferen is. Kan je dan alsnog de clan joinen en samen spelen?
Zit je op The Hellforge?
Want onze clan is enkel voor tweakers dus die spreken enkel Nederlands.

Indien je level niet te hoog is zou ik alsnog de correcte server kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb ook een request gedaan. Necromancer Billenwasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-05 21:55
Toch wel leuk te zien dat er aardig wat mensen het toch spelen. :) Ik ga er niet aan beginnen, want ik ken mezelf een beetje... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
Hoeveel ruimte neemt DI in op iOS? Ik heb het spel geïnstalleerd op mijn iPad en 12 GB vrij maar hij installeert die andere packs niet. Heb ik onvoldoende buffer of zo? Ik las dat het 10 GB totaal is of is het 3 plus 10?

Anders moet ik blijkbaar mijn iPad eerst leeghalen.

[ Voor 34% gewijzigd door BjornE op 04-06-2022 09:58 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
BjornE schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:57:
Hoeveel ruimte neemt DI in op iOS? Ik heb het spel geïnstalleerd op mijn iPad en 12 GB vrij maar hij installeert die andere packs niet. Heb ik onvoldoende buffer of zo? Ik las dat het 10 GB totaal is of is het 3 plus 10?

Hier is hij 12,5GB. Ik gok dat je de HD texture pack niet hoeft te installeren maar ik weet niet zeker hoe je packs de-installeert nadat ze er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
kuijerlattie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 10:26:
[...]

Hier is hij 12,5GB. Ik gok dat je de HD texture pack niet hoeft te installeren maar ik weet niet zeker hoe je packs de-installeert nadat ze er op staan.
Ja goeie. Die HD textures staan grayed out. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 20:11
Ik ben nu level 35 en het speelt eigenlijk best wel lekker weg. Nog wel veel bugs. Maar wat een MTX-fest is deze game zeg. In elke area krijg je een popup "Koop deze pack maar wees snel want je kan hem maar één keer per account kopen".

Er is zelfs een MTX die je kunt kopen waar je items krijgt elke dag dat je inlogt, maar als je een dag niet inlogt pakken ze alles van je af en ben je je geld kwijt 8)7 Nog nooit zo iets absurds gezien in een game.

Ik ga hem wel doorspelen, het is namelijk best wel vermakelijk, maar ik stop wel als ik tegen de paywall aan loop die ervoor zorgt dat je niet meer verder kunt tenzij je gaat betalen (als die er is, zo ver ben ik nog niet, progressie gaat tot nu toe f2p prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
RedHat schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:39:

Er is zelfs een MTX die je kunt kopen waar je items krijgt elke dag dat je inlogt, maar als je een dag niet inlogt pakken ze alles van je af en ben je je geld kwijt 8)7 Nog nooit zo iets absurds gezien in een game.
Das eigenlijk standaard “feature” bij heel veel “free” games. Soms krijg je gratis beloning die je elke dag kan claimen. Soms moet je idd iets kopen om elke dag iets te mogen claimen :)

Hoe dan ook jammer dat ze het niet puur “play to look nice”, aka cosmetics hebben gehouden. Volgens mij waren er ooit wel van die beloftes gedaan van “nee natuurlijk kan je ook gewoon meekomen zonder te betalen”. Ben benieuwd of dat voor de casual gamer nog steeds opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 12:31
Mede Diablo-immortal spelers,
Op Android speelt het lekker weg op mijn Litouws account.
Nu wil ik op PC spelen en heb ik hem volgens de instructie in de TS toegevoegd aan battle.net en gedownload, maar nu kan ik het alsnog niet spelen op dit account.

Had ik eerst volledig battle.net moeten de-installeren (ben hierop ingelogd geweest met mijn NL account), en dan Diablo moeten downloaden en inloggen met mijn Litouws account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29
diefightdie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:37:
Mede Diablo-immortal spelers,
Op Android speelt het lekker weg op mijn Litouws account.
Nu wil ik op PC spelen en heb ik hem volgens de instructie in de TS toegevoegd aan battle.net en gedownload, maar nu kan ik het alsnog niet spelen op dit account.

Had ik eerst volledig battle.net moeten de-installeren (ben hierop ingelogd geweest met mijn NL account), en dan Diablo moeten downloaden en inloggen met mijn Litouws account?
Heb je alle instructies in de TS gevolgd? Daar staat namelijk een vervolg stap over je landkeuze van de store die ook nog relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 12:31
Zebby schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:39:
[...]

Heb je alle instructies in de TS gevolgd? Daar staat namelijk een vervolg stap over je landkeuze van de store die ook nog relevant is.
Jazeker, maar die landkeuze is niet nodig als je een non-NL/BE account hebt.
Dat laatste (via VPN een Litouws account gemaakt) heb ik gedaan.
Indien je geen toegang hebt tot een pc in het buitenland of je eigen account niet van
regio wilt veranderen, Moet je een battle.net account aanmaken via een vpn. Hierbij kun
je +diablo aan je email adres toevoegen zodat je geen nieuwe email hoeft te maken.
(jansmit+diablo@gmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
BjornE schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:57:

Uiteindelijk de iPad leeg gehaald en eerst DI geïnstalleerd met alle downloads. Meer dan 10 GB over. Blijkbaar is de buffer veel groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
ThoffeGast schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Das eigenlijk standaard “feature” bij heel veel “free” games. Soms krijg je gratis beloning die je elke dag kan claimen. Soms moet je idd iets kopen om elke dag iets te mogen claimen :)

Hoe dan ook jammer dat ze het niet puur “play to look nice”, aka cosmetics hebben gehouden. Volgens mij waren er ooit wel van die beloftes gedaan van “nee natuurlijk kan je ook gewoon meekomen zonder te betalen”. Ben benieuwd of dat voor de casual gamer nog steeds opgaat.
Ik heb nog nooit een pack gezien die je moet kopen voor daily rewards die ze afpakken als je niet elke dag inlogt.

Wel gratis daily rewards die je krijgt als je elke dag inlogt. Maar voor iets betalen wat van je afgenomen wordt heb ik nog niet gezien of gehoord. Misschien kun je aangeven welke games dit hebben? Ben ik wel erg benieuwd naar.

Ik heb gister geapply'd voor de clan maar ben geweigerd blijkbaar. Mijn naam is ViezeFreddy, zou leuk zijn als ik geaccepteerd zou worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 04-06-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-05 08:43
Ik heb een ticket ingediend met het verzoek om mijn Battlenet regio aan te passen naar Duitsland.
Er staat dat er binnen 24 uur reactie gaat komen. Geen idee of ze in de weekend ook reageren.

Ik heb ook een nep factuur gestuurd en een adresje in Duitsland (want land van verblijf bewijs was verplicht)

Ben benieuwd of het gaat werken!

Ik ben inmiddels lvl 60 dus opnieuw beginnen heb ik geen zin in.

Edit: Omdat het om een spel en gaming bedrijf gaat vind ik niet erg om een factuurbewijs te vervalsen. Anders zou ik dit normaal nooit doen.
Edit 2: Reden is ook dat een "gaming bedrijf" een bewijs van verblijf wilt zien.Ik wil alleen mijn land\regio aanpassen :(

[ Voor 33% gewijzigd door Atsiz op 04-06-2022 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-04 17:50
Heeft iemand deze al op android geinstalleerd? Ik heb via APK mirror gedownload maar dan krijg ik een .apkm bestand die mijn telefoon niet herkent. Het lijkt alsof ik hier nóg een 3rd party app voor nodig heb om deze te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 11-05 21:36

William/Ax3

We are Starstuff

Hmm vreemd ik moet met mijn duitse battle net account toch echt ook een vpn aan laten. Zodra ik me vpn disconnect dan kan ik de play knop in de batle net app op pc echt niet meer indrukken.
vaage is op tel werkt het wel gewoon zonder vpn.

Ik speel voor de zekerheid wel gewoon op een apart battle net account. Ga geen risico nemen met de rest van me games :) en hou me vpn ook wel aan.
Lijkt dus mischien dat bepaalde ip reeksen in windows al geblokkeerd worden qua regio en sommige nog niet o.i.d en da telefoons zijn nog niet echt locked alleen dus qua appstore.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
RedHat schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:11:
[...]

Ik heb nog nooit een pack gezien die je moet kopen voor daily rewards die ze afpakken als je niet elke dag inlogt.
Misschien kun je aangeven welke games dit hebben? Ben ik wel erg benieuwd naar.
Speel nu soms empires en puzzles. Daar kan je vip voor maand nemen. Dan krijg je wat extra’s. Maar voor bepaalde zaken moet je dus elke dag inloggen om ze te claimen.

Dat doen ze wel bij meer van hun games. Verder speelde ik lang lang geleden een Star Wars game, en daar precies hetzelfde. Elke dag claimen. Maar je kan niet dat van de vorige dag claimen.

Als je lange lijst wil, dan moet je ff googelen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:21
Tweekzor schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:54:
Heeft iemand deze al op android geinstalleerd? Ik heb via APK mirror gedownload maar dan krijg ik een .apkm bestand die mijn telefoon niet herkent. Het lijkt alsof ik hier nóg een 3rd party app voor nodig heb om deze te installeren?
.apkm bundles zijn te gebruiken met de APKMirror Installer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:20
Ik heb Diablo Immortal via deze weg geïnstalleerd op mijn android telefoon: https://www.google.com/am...derland-en-belgie%3famp=1

Werkt prima! Gewoon via guest account ingelogd, geen battle.net account nodig. Dus ook geen taal of land aanpassingen hoeven doen.

Ik ga mijn originele Battle.net account niet op het spel zetten en een ban riskeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-05 08:46
Ik heb hem via de apk geïnstalleerd. Moest wel via zo'n extra app maar goed. Draait prima met mijn eigen Battlenet account. Gok dat het niet zo'n vaart gaat lopen qua bans. Zal straks eens op Hellforge een account aanmaken.

Edit, ik kan pas vanaf lvl 30 een apply doen voor de Tweakers guild?

[ Voor 13% gewijzigd door Kloever op 04-06-2022 18:00 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrFive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:25
Zojuist ook het spel geïnstalleerd op m'n iPad Pro 12.9 inch van vorig jaar. Man de graphics zijn prachtig, zo ook spelen op een groter scherm. Alles op full detail en belasting is nog steeds medium. Aanrader voor wie een iPäd Pro heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 08:45

Kiswum

Gadget reviewer

eric.1 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 16:26:
[...]

Met Total Commander ging het ook zonder problemen. Dit is sowieso een app die ik elke Tweaker kan aanraden, mede door de LAN plugin, waardoor je naar je netwerkschijven kunt browsen (bijvoorbeeld om een kopie van je bestanden naar je NAS te versturen).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:30
Hoe kom ik in Warband van Tweakers? Ik zat in eentje geloof ik ineens maar was eruit gestapt door een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Er is volgens mij nog geen tweakers warband. Warbands zijn een soort party’s voor 8 spelers, als je in een warband zit en samen quests/rifts/bosses doet dan krijg je bonus xp/loot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
kuijerlattie schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 19:52:
Er is volgens mij nog geen tweakers warband. Warbands zijn een soort party’s voor 8 spelers, als je in een warband zit en samen quests/rifts/bosses doet dan krijg je bonus xp/loot
Ik heb voor de quest een tweakers warband aangemaakt gister. Hellforge server.

Goed om challenge rifts en elder rifts te doen, meer loot en xp idd.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 04-06-2022 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:30
RedHat schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 20:46:
Ik heb voor de quest een tweakers warband aangemaakt gister. Hellforge server.
Zou je mij willen inviten als er nog een plek is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Treveo schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 21:33:
[...]

Zou je mij willen inviten als er nog een plek is :-)
Ik zie dat iemand anders ook een Warband heeft aangemaakt.
Heb de mijne maar verwijderd, je kunt een apply sturen aan de "Tweakers.net" warband.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Atsiz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:32:
Ik heb een ticket ingediend met het verzoek om mijn Battlenet regio aan te passen naar Duitsland.
Er staat dat er binnen 24 uur reactie gaat komen. Geen idee of ze in de weekend ook reageren.

Ik heb ook een nep factuur gestuurd en een adresje in Duitsland (want land van verblijf bewijs was verplicht)

Edit: Omdat het om een spel en gaming bedrijf gaat vind ik niet erg om een factuurbewijs te vervalsen. Anders zou ik dit normaal nooit doen.
Edit 2: Reden is ook dat een "gaming bedrijf" een bewijs van verblijf wilt zien.Ik wil alleen mijn land\regio aanpassen :(
Valsheid in geschrifte is strafbaar in Nederland.. maar goed.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Gisteren een paar rifts gedaan met een aantal Tweakers (ik ben Xurxu), ging lekker rap maar ik was by far het laagste level en dan lijkt de Challenge Rift voor niemand echt rendabel, in elk geval qua XP. De Elder Rifts daarentegen gingen prima, zeker als je er wat crests ingooit. De mobs waren mijn level, ben benieuwd hoe dat voor de anderen was. Zou het dynamisch zijn en per speler verschillen? Of schalen naar het laagste level van de party?

Er zijn al wat legendary gems en items gevonden :D

Wil trouwens gelijk even melden dat m'n eerste uren tot aan level 35 al erg tof waren. Aardige diepgang en veelzijdigheid in game mechanics, goede storytelling (lore boeit me nooit zoveel, zelfs storyline skip ik vaak maar hier heeft het een lekker tempo), mooi geluid en prachtige, levende omgevingen. So far, so good!

[ Voor 43% gewijzigd door Tuktop op 05-06-2022 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-04 17:50
eric.1 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 16:26:
[...]

Wat een ongelofelijke shit app, geforceerd 30sec ads bekijken om iets te installeren. Maar goed immortals staat er nu op, maar eens een begin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-04 16:55
Kiswum schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 18:25:
[...]

Met Total Commander ging het ook zonder problemen. Dit is sowieso een app die ik elke Tweaker kan aanraden, mede door de LAN plugin, waardoor je naar je netwerkschijven kunt browsen (bijvoorbeeld om een kopie van je bestanden naar je NAS te versturen).
Dus Total Commander voor Android ondersteund ook XAPK bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
Is ondertussen trouwens de bug met de Samsung processoren al opgelost? Deze gooit nogal roet in het eten voor mijn Note 10 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneCleaver
Tweekzor schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:42:
[...]

Wat een ongelofelijke shit app, geforceerd 30sec ads bekijken om iets te installeren. Maar goed immortals staat er nu op, maar eens een begin maken.
Je kunt geloof ik ook het XAPK bestand los downloaden. Dit hernoemen naar .ZIP, en dan de APK en de OBB map apart installeren. Dan heb je die vreselijke app gelukkig niet nodig...

Ik vertrouwde hem namelijk ook al niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 08:45

Kiswum

Gadget reviewer

CycloneCleaver schreef op zondag 5 juni 2022 @ 12:10:
[...]

Dus Total Commander voor Android ondersteund ook XAPK bestanden?
Dat weet ik niet, maar dit is de extensie van apkmirror: .apkm en die wordt door Total Commander zonder problemen uitgepakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvolUVLkFCg51_uDqI5SV6sqGFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFKdGakga9mhYhl4HCsF8n8S.jpg?f=fotoalbum_large

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:47
Aangemeld voor de clan met character sierra. Speelt aardig weg die game, met een paar uurtjes lvl 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-05 08:46
Invite voor de Guild gedaan. Kloever is de naam (verrassing 😁)

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 13:25
Zit inmiddels ook in de clan (HankTheTank), ben er alleen nog niet uit hoe je kan chatten? Speel op de pc.

(...)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BW3C1VGEv8YYY756csv0EmDFWi0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cflZ8ghe1VHvB0oqff8pSQ6p.jpg?f=user_large
[Artikel]

Ik ben heel blij met geo-ip block.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tuktop
Ik stel voor dat we in de TS zetten dat dit topic bedoeld is om te praten over het spelen van het spel zelf, en dat de discussie over wel/niet beschikbaar in NL/BE en of dat wel/niet goed is, in het andere topic plaatsvindt. Het lijkt me onnuttig om deze discussie op twee plekken te voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Freelance schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:07:
Zit inmiddels ook in de clan (HankTheTank), ben er alleen nog niet uit hoe je kan chatten? Speel op de pc.
Even enter rammen en dan linksonder op het woordje links van het inputveld klikken > Clan, typen maar.

Hoop trouwens wel dat dit handiger kan... Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Tuktop schreef op zondag 5 juni 2022 @ 21:53:
[...]

Ik stel voor dat we in de TS zetten dat dit topic bedoeld is om te praten over het spelen van het spel zelf, en dat de discussie over wel/niet beschikbaar in NL/BE en of dat wel/niet goed is, vooral in het andere topic plaatsvindt. Het lijkt me onnuttig om deze discussie op twee plekken te voeren.
De link naar dat topic staat al in de TS, ik zal kijken of ik hem morgen avond aan kan passen zodat er bij staat dat het voeren van die discussie hier niet gewenst is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0dYcPpmez5AqGbgZjSrER45Hoo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oy6t2tElyUZoiZaZm8wMqkGy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Is er nog ergens plaats in de tweakers warband? let op ik speel volledig free 2 play :) dus zal niet decked out zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auerr_
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-04 20:05
Ik ben net lv 30 en heb een invite tot de clan aangevraagd. Ingame: “Ankuro”

Best een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb een gemakkelijke manier gevonden om te spelen.

Download en installeer TapTap op je telefoon, registreer een account en download de game. Eenmaal gedownload maak een nieuw account op bij Battlenet en start met spelen!

Ondertussen level 30 en aangemeld bij de clan, nu nog even wachten op acceptatie. Ingame is Frozenhands

[ Voor 3% gewijzigd door Frozenhands op 06-06-2022 12:02 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-05 07:19
Atsiz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:32:

Inmiddels al bericht terug dat je account is aangepast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atsiz
haborym schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:26:
[...]

Inmiddels al bericht terug dat je account is aangepast?
Ik heb vanochtend een reactie terug ontvangen.
Ze zien dat het fake is en gaan mijn verzoek niet uitvoeren.

Best knap dat ze dat kunnen "zien" het was best een goed edit >:)

Ik heb alsnog vriendelijk gevraagd om mijn verzoek alsnog uit te voeren maar ben bang dat ze het niet gaan doen.

Dat word:
1-) Alleen op mobiel spelen
2-) Nieuw account en VPN gebruiken voor PC
3-) Mirror programma gebruiken zodat ik op mijn mobiel kan spelen maar op laptop scherm kan zien. Mja er zit altijd een delay achter en dat is irritant.

Mja ik ben al paragon 11 dus best ver in late game

[ Voor 11% gewijzigd door Atsiz op 06-06-2022 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Atsiz schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:51:
[...]

Ik heb vanochtend een reactie terug ontvangen.
Ze zien dat het fake is en gaan mijn verzoek niet uitvoeren.

Best knap dat ze dat kunnen "zien" het was best een goed edit >:)
Valsheid in geschrifte, staan celstraffen op van 1 tot 8 jaar. Wou eerst commentaar geven op de persoon hierboven die aanraadde om nog een extra vage chinese app te installeren om deze game te spelen, maar dit slaat wel alles. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Krimglas op 06-06-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Krimglas schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:32:
[...]

Valsheid in geschrifte, staan celstraffen op van 1 tot 8 jaar. Wou eerst commentaar geven op de persoon hierboven die aanraadde om nog een extra vage chinese app te installeren om deze game te spelen, maar dit slaat wel alles. 8)7
Dat wist ik dus niet. Anders had ik het niet gedaan.
Ik dacht dat het een onschuldig iets was omdat het maar een spel betreft. En vond het raar dat ík bewijsstukken moet leveren aan een gamingbedrijf.

Ik zou zelf mijn regio moeten kunnen wijzigen. Net als hoe ik het op mijn iPhone heb kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Atsiz schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:59:
[...]

Dat wist ik dus niet. Anders had ik het niet gedaan.
Ik dacht dat het een onschuldig iets was omdat het maar een spel betreft. En vond het raar dat ík bewijsstukken moet leveren aan een gamingbedrijf.

Ik zou zelf mijn regio moeten kunnen wijzigen. Net als hoe ik het op mijn iPhone heb kunnen doen.
Maak je maar geen zorgen, de strafmaat is proportioneel aan het doel. Die 8 jaar is de maximale straf voor valsheid in geschrifte met terroristisch oogmerk :) Dit is behoorlijk onschuldig. Desalniettemin inderdaad niet de moeite waard; er zijn makkelijkere manieren! Een nieuw buitenlands account met VPN bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Tuktop op 06-06-2022 15:14 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• theory
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 14% gewijzigd door theory op 07-06-2022 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
theory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:14:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Aangezien onze clan al 88 van de 100 leden heeft en er nog 30 in verzoek staan heb ik een groot vermoeden dat veel mensen daarvan niet van tweakers.net afkomstig zijn.

Ik wil prioriteit geven aan de mensen van tweakers en wil daardoor dus de overige engelstalige mensen terug eruithalen.
Hiervoor heb ik een form gemaakt waar je gewoon je nickname moet ingeven en aanduiden of je een verzoek hebt geplaatst of dat je al reeds in de guild zit, zo kan ik eens beginnen met opkuisen.

Als je verwijdert zou zijn gewoon simpelweg opnieuw aanvragen.
Want ergens deze week begin ik aan de grote kuis.

https://forms.gle/6n9r5GQXY4unyCCT9
Bij deze direct aangemeld!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
Frozenhands schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:18:
[...]

Bij deze direct aangemeld!
Je bent zonet toegevoegd, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-05 22:07
Hi Vighu ingame hier, ik heb ook een invite gevraagd voor de clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Vighu schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:37:
Hi Vighu ingame hier, ik heb ook een invite gevraagd voor de clan :)
Heb je die ook ingame aangevraagd? Want ik vind je naam niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-05 22:07
theory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Heb je die ook ingame aangevraagd? Want ik vind je naam niet.
Yes net even opnieuw gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Screen mirror gebruikt zodat mijn iPhone scherm gedeeld word met de laptop.
Helaas is er teveel lag is dus onspeelbaar.

Zowel met goede WiFi als bekabeld geprobeerd.

Dat word een tablet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-05 07:19
Wat doen jullie met overbodige legendary's? Heb nu een stash vol maar geen idee wat ermee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 19:54
BELANGRIJKE MEDEDELING
Aangezien onze clan al 88 van de 100 leden heeft en er nog 30 in verzoek staan heb ik een groot vermoeden dat veel mensen daarvan niet van tweakers.net afkomstig zijn.

Ik wil prioriteit geven aan de mensen van tweakers en wil daardoor dus de overige engelstalige mensen terug eruithalen.
Hiervoor heb ik een form gemaakt waar je gewoon je nickname moet ingeven en aanduiden of je een verzoek hebt geplaatst of dat je al reeds in de guild zit, zo kan ik eens beginnen met opkuisen.

Ook maar even geregeld, wel zo gezellig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
BELANGRIJKE MEDEDELING

Goeie actie! Aangemeld (Dooieboel/ Vuurzee).

Ik speel op iPad en ik moet zeggen, dat het lekker speelt maar nog best veel crashes. Opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29
Frozenhands schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:01:
Ik heb een gemakkelijke manier gevonden om te spelen.

Download en installeer TapTap op je telefoon, registreer een account en download de game. Eenmaal gedownload maak een nieuw account op bij Battlenet en start met spelen!

Ondertussen level 30 en aangemeld bij de clan, nu nog even wachten op acceptatie. Ingame is Frozenhands
Ik ga het eens proberen, ziet eruit als een game store vanuit China. Install, nieuw (fake) account, downloaden en gaan lijkt gewoon te werken. Daarna weer weggooien en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
Vighu schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Yes net even opnieuw gedaan
Ik vind nergens je nick hier sorry, ik heb 30 aanvragen, geen 1 daarvan is Vighu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
BjornE schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:47:
[...]

Goeie actie! Aangemeld (Dooieboel/ Vuurzee).

Ik speel op iPad en ik moet zeggen, dat het lekker speelt maar nog best veel crashes. Opvallend.
Zou moeten gelukt zijn, welkom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
haborym schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:35:
Wat doen jullie met overbodige legendary's? Heb nu een stash vol maar geen idee wat ermee te doen.
Heb er nu een paar in de stash inderdaad. Volgens mij kun je bij de Essence vendor/poppetje het legendary effect eruit halen. Die krijg je dan volgens mij in een soort library en kun je vast ook weer ergens in stoppen. Ik weet er het fijne ook niet van maar zoiets begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:53
Vandaag ook eindelijk kunnen beginnen met spelen. Speel op de iPad en speelt fijn! Nu lvl. 14 maar zal joinen zodra ik lvl. 30 ben. Hoe lang deden jullie erover om lvl. 30 te worden?

PSN Profile

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste