Gaat echt heel rap. Als je de main quest line blijft volgen ben je er met een paar uurtjes. Ben nu 42 en het gaat wat trager maar zeker niet hemeltergend.Royy90 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:13:
Vandaag ook eindelijk kunnen beginnen met spelen. Speel op de iPad en speelt fijn! Nu lvl. 14 maar zal joinen zodra ik lvl. 30 ben. Hoe lang deden jullie erover om lvl. 30 te worden?
Het beste is helemaal niet bezig te zijn met snel max level worden etc.
Vooral gezien de P2W elementen.
Ik heb het nog maar een paar uur gespeeld vandaag, misschien straks nog even.
Relaxed
Vooral gezien de P2W elementen.
Ik heb het nog maar een paar uur gespeeld vandaag, misschien straks nog even.
Relaxed
Mijzelf ook aangemeld (Anza)theory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:14:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Aangezien onze clan al 88 van de 100 leden heeft en er nog 30 in verzoek staan heb ik een groot vermoeden dat veel mensen daarvan niet van tweakers.net afkomstig zijn.
Ik wil prioriteit geven aan de mensen van tweakers en wil daardoor dus de overige engelstalige mensen terug eruithalen.
Hiervoor heb ik een form gemaakt waar je gewoon je nickname moet ingeven en aanduiden of je een verzoek hebt geplaatst of dat je al reeds in de guild zit, zo kan ik eens beginnen met opkuisen.
Als je verwijdert zou zijn gewoon simpelweg opnieuw aanvragen.
Want ergens deze week begin ik aan de grote kuis.
https://forms.gle/6n9r5GQXY4unyCCT9
Always bet on Huub
Tipje, gebruik hiervoor eventueel de member tag, zodat het bericht niet op Google verschijnt.theory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:14:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Aangezien onze clan al 88 van de 100 leden heeft en er nog 30 in verzoek staan heb ik een groot vermoeden dat veel mensen daarvan niet van tweakers.net afkomstig zijn.
Ik wil prioriteit geven aan de mensen van tweakers en wil daardoor dus de overige engelstalige mensen terug eruithalen.
Hiervoor heb ik een form gemaakt waar je gewoon je nickname moet ingeven en aanduiden of je een verzoek hebt geplaatst of dat je al reeds in de guild zit, zo kan ik eens beginnen met opkuisen.
Als je verwijdert zou zijn gewoon simpelweg opnieuw aanvragen.
Want ergens deze week begin ik aan de grote kuis.
https://forms.gle/6n9r5GQXY4unyCCT9
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Bedankt voor de handige tip, is inmiddels aangepastKiswum schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:04:
[...]
Tipje, gebruik hiervoor eventueel de member tag, zodat het bericht niet op Google verschijnt.
Ik zou even willen vragen aan Xurxu en Sourkraut, om even hun ingame namen te double checken, beiden zouden een aanvraag hebben ingedient maar ik vind niemand terug onder die naam. Kijk even of je personage geen andere naam heeft, ik kan jullie anders niet toevoegen. Contacteer mij desnoods prive.
Al de andere aanvragen zouden in orde moeten zijn.
Thanks, ik zit al sinds eergisteren in de clan (Xurxu), dus tenzij ik verwijderd ben is er niks aan de hand. Zal zo even kijken!theory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 21:51:
Ik zou even willen vragen aan Xurxu en Sourkraut, om even hun ingame namen te double checken, beiden zouden een aanvraag hebben ingedient maar ik vind niemand terug onder die naam. Kijk even of je personage geen andere naam heeft, ik kan jullie anders niet toevoegen. Contacteer mij desnoods prive.
Aanvraag voor de clan gedaan, naam Oproeper
Ok, rekt. Ik ben nu shadow. Had tip van iemand gevolgd. Maar nu kan ik alleen dark clans joinen blijkbaar.
Nick: Eyll
Ah dus je heette Eyll, ik heb je inderdaad daarnet de clan zien verlaten, waarschijnlijk op de moment dat je dark werd.Treveo schreef op maandag 6 juni 2022 @ 23:07:
Ok, rekt. Ik ben nu shadow. Had tip van iemand gevolgd. Maar nu kan ik alleen dark clans joinen blijkbaar.
Kan je je aanmelden via het formulier in de main post. Ik hou overmorgen een cleanup en verwijder iedereen die niet van tweakers afkomstig is, anders heb ik geen overzicht want ik heb 40 invites en het kan zijn dat ik je naam weer verwijder als ik het niet in het formulier zie staan.Tribunus schreef op maandag 6 juni 2022 @ 23:06:
Aanvraag voor de clan gedaan, naam Oproeper
Wat meer info over de Akeba Signets:
Reddit post hierover
@kuijerlattie
Blijkbaar is het geen bug maar moet iedereen de 2 signets inleveren en pas zodra er genoeg zijn ingeleverd word de clan een shadow clan.
Reddit post hierover
@kuijerlattie
Blijkbaar is het geen bug maar moet iedereen de 2 signets inleveren en pas zodra er genoeg zijn ingeleverd word de clan een shadow clan.
[ Voor 23% gewijzigd door Alvanosa op 06-06-2022 23:46 ]
PSN: Alvanosa
Paragon 15 inmiddels.
Begint echt lastig te worden.
Heb trouwens geen cent geinvesteerd.
Begint echt lastig te worden.
Heb trouwens geen cent geinvesteerd.
Ik speel ook op de iPad(12.9” Pro 2018) en nog geen enkele crash gehad. Op welke iPad speel jij? Misschien loont het om de game te “repairen”. Dit kan je aandrukken als je de game opstart.BjornE schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:47:
[...]
Goeie actie! Aangemeld (Dooieboel/ Vuurzee).
Ik speel op iPad en ik moet zeggen, dat het lekker speelt maar nog best veel crashes. Opvallend.
Tot nu toe erg naar me zin!
Ik ben (op het moment van schrijven) een level 52 Barb op Hellforge.
Is er nog plek in de clan? Ik heb me zojuist aangemeld
Ik ben (op het moment van schrijven) een level 52 Barb op Hellforge.
Is er nog plek in de clan? Ik heb me zojuist aangemeld
Up
Ja idd, wel ff ruk. Ik zit nu in een ander dark clan. Als jullie straks dark zijn gegaan, kan ik weer naar jullie overstappen.theory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 23:41:
[...]
Ah dus je heette Eyll, ik heb je inderdaad daarnet de clan zien verlaten, waarschijnlijk op de moment dat je dark werd.
Hier ook nog geen enkele crash op mijn iPad pro. Speelt vele malen beter dan mijn iPhone. Het kleine scherm is echt niet lekker voor je ogen als je er op gamed. Overigens eerste mobiele game wat ik ooit heb gespeeld. Wel lekker om het overal op te kunnen starten.Phanthix schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 01:05:
[...]
Ik speel ook op de iPad(12.9” Pro 2018) en nog geen enkele crash gehad. Op welke iPad speel jij? Misschien loont het om de game te “repairen”. Dit kan je aandrukken als je de game opstart.
speel op een iPad Pro 2020 (11")
Dit duurt blijkbaar langer dan je denkt, we hebben 92 van die scrolls nodig waarvan we er nu 16 hebben en blijkbaar kan je de clan enkel maar omzetten naar dark als iedereen een hoger level dan 43 heeft.Treveo schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:40:
[...]
Ja idd, wel ff ruk. Ik zit nu in een ander dark clan. Als jullie straks dark zijn gegaan, kan ik weer naar jullie overstappen.
Dus ofwel is de nieuwste vereiste voor de clan level 43 ofwel moet ik iedereen level 43 laten worden eerst.
Ik heb gezien dat de clan omgezet kan worden naar een Dark clan met 5.theory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:45:
[...]
Dit duurt blijkbaar langer dan je denkt, we hebben 92 van die scrolls nodig waarvan we er nu 16 hebben en blijkbaar kan je de clan enkel maar omzetten naar dark als iedereen een hoger level dan 43 heeft.
Dus ofwel is de nieuwste vereiste voor de clan level 43 ofwel moet ik iedereen level 43 laten worden eerst.

De clanleader moet dit wel even doen.
@theory
[ Voor 98% gewijzigd door Alvanosa op 07-06-2022 12:23 ]
Tijd voor 2 nieuwe clans, Dark tweakers en Immortal tweakers!
Het is dezelfde clan, je kunt alleen Immortal Tweakers worden door de huidige Immortal clan te verslaan als Dark clan.kuijerlattie schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:55:
Tijd voor 2 nieuwe clans, Dark tweakers en Immortal tweakers!
Ben wel voor dat nieuwe leden 43 moeten zijn vanaf nu. Daar ben je echt zo trouwens, paar uurtjes spelen.theory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:45:
[...]
Dit duurt blijkbaar langer dan je denkt, we hebben 92 van die scrolls nodig waarvan we er nu 16 hebben en blijkbaar kan je de clan enkel maar omzetten naar dark als iedereen een hoger level dan 43 heeft.
Ik wil wel meehelpen met die scrolls maar hoe krijg je die?
Dit is blijkbaar verandert sinds gisteren want toen was het nog 92.Alvanosa schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:54:
[...]
Ik heb gezien dat de clan omgezet kan worden naar een Dark clan met 5.
[Afbeelding]
De clanleader moet dit wel even doen.
@theory
Dat terzijde ik heb het geprobeert en kreeg dit, dus die 53 moeten eerst allemaal level 43 of hoger zijn voor ik dit kan doen.
:strip_exif()/f/image/ipyhNwOIQYSyvP8jJJg7Wk6w.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus ik stel voor omdat dit ONZE clan is, niet de mijne om iedereen te laten stemmen hiervoor, meerderheid wint.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door theory op 07-06-2022 12:37 ]
Dit is ook mijn persoonlijke mening.Tuktop schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:12:
[...]
Ben wel voor dat nieuwe leden 43 moeten zijn vanaf nu. Daar ben je echt zo trouwens, paar uurtjes spelen.
Ik wil wel meehelpen met die scrolls maar hoe krijg je die?
En ik heb ergens gelezen dat de lagere scroll limiet ook maar tijdelijk is(omdat er veel verwarring rond ontstond). Deze wordt terug verhoogd binnenkort.
Als we willen wachten met de clan omzetten is het misschien wel goed om een deadline te zetten voor het halen van level 43. Dat we niet straks allemaal paragon 10+ zijn terwijl er nog een handje vol inactieve members de clan normaal houden.
ik ben nog level 35, maar heb toch gevoted voor de eerste optie. Er zullen altijd spelers zijn die stoppen met spelen na level 30 bijvoorbeeld. Dan is er nooit een goede tijd om over te gaan. Weet niet wat het verder uitmaakt (of je ook snel moet kiezen bijvoorbeeld ivm farming oid).
Zou lekker iedereen onder de 43 booten, een dag of wat zonder clan lijkt mij geen enkel probleem.
Zou lekker iedereen onder de 43 booten, een dag of wat zonder clan lijkt mij geen enkel probleem.
Hoe werkt dat precies? Clan raidje tegen welke Immortal?Alvanosa schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:56:
[...]
Het is dezelfde clan, je kunt alleen Immortal Tweakers worden door de huidige Immortal clan te verslaan als Dark clan.
Ik zal even een aanvraag doen te joinen.
Hoe doe ik dat? Hier of in-game?
Liep gisteren al tegen een Tweaker(Dooieboel) aan.
De meest beknopte uitleg die ik kan vinden:Treveo schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:54:
[...]
Hoe werkt dat precies? Clan raidje tegen welke Immortal?
ingame de clan opzoeken en proberen te joinen. in topicstart even je naam invullen in het formuliertje zodat we weten wie er tweakers zijn (we hebben nog ongeveer 50 applicants en niet heel veel ruimte)alexsdam schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:57:
Ik zal even een aanvraag doen te joinen.
Ben ik bijna lvl. 30 gaan we het verhogen naar lvl. 43 lol.
Misschien ook een idee om een tweede clan aan te maken? 1 casual clan voor leden van lvl. 30-43 die daarna zelf kunnen bepalen of ze willen overstappen naar de dark/immortal clan?
Misschien ook een idee om een tweede clan aan te maken? 1 casual clan voor leden van lvl. 30-43 die daarna zelf kunnen bepalen of ze willen overstappen naar de dark/immortal clan?
[ Voor 61% gewijzigd door Royy90 op 07-06-2022 13:13 ]
Ok wow, goeie info, thanks.Alvanosa schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:03:
[...]
De meest beknopte uitleg die ik kan vinden:
[YouTube: Diablo Immortal The Shadow War - Rite of Exile - Become Immortals for a Week - PvP in the Vaults]
30 naar 43 duurt hoogstens 2 dagen extra, en eigenlijk heb je tot op dat punt nog niet echt een clan nodig, ik heb bijna alles alleen gedaan of een random party gejoined. Het is inderdaad wel irritant, maar das hoe blizzard de game helaas heeft ontworpen.Royy90 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:08:
Ben ik bijna lvl. 30 gaan we het verhogen naar lvl. 43 lol.
Dark clans hebben gewoon veel meer vrijheid om meerdere dingen te doen dan Adventure clans. Ze hadden de clan levelcap gewoon op 43 moeten leggen dan, dan waren er nooit problemen geweest.
Ik lees over PvP eigenlijk alleen maar negatieve dingen door het pay2win aspect. als F2P player is het eigenlijk niet te doen tegenover betalende spelers.
Gelieve voor in de toekomst enkel maar een verzoek naar onze clan te sturen vanaf je level 43 bent en je de dark/immortal quests hebt gecomplete, dus mensen die nu een aanvraag hebben gestuurd, ik hou je bij de aanvragen tot ik zie dat jullie level hoog genoeg is.
Sprinklestar, Oproeper jullie zullen dus nog even moeten wachten anders word de clan nooit een dark clan.
Mikromanic#21324 Ik zie je verzoek om te joinen maar ik zie helaas jouw battletag niet ingame, gelieve de Diablo nickname te gebruiken of je blijft eeuwig in limbo staan.
Sprinklestar, Oproeper jullie zullen dus nog even moeten wachten anders word de clan nooit een dark clan.
Mikromanic#21324 Ik zie je verzoek om te joinen maar ik zie helaas jouw battletag niet ingame, gelieve de Diablo nickname te gebruiken of je blijft eeuwig in limbo staan.
zoals aangegeven, geen enkel probleemtheory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:16:
Gelieve voor in de toekomst enkel maar een verzoek naar onze clan te sturen vanaf je level 43 bent en je de dark/immortal quests hebt gecomplete, dus mensen die nu een aanvraag hebben gestuurd, ik hou je bij de aanvragen tot ik zie dat jullie level hoog genoeg is.
Er is heel veel content buiten PvP. En dat is helemaal gratis. Top! Velen van ons zijn daar erg blij mee. Het spel speelt heerlijk weg, heb het tot nu toe enkel op PC gespeeld maar hoor dat het ook lekker speelt op telefoon/tablet.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:12:
Ik lees over PvP eigenlijk alleen maar negatieve dingen door het pay2win aspect. als F2P player is het eigenlijk niet te doen tegenover betalende spelers.
Wauw ik heb me nu een beetje verdiept in het pay2win systeem in deze game. En je kan zeggen wat je wilt hoor maar dit is niet te verdedigen gewoon. in geen enkel opzicht.
Ja je kan prima spelen zonder te betalen tot op zekere hoogte maar daarna stijgt alles en iedereen je voorbij.
Ik ga het zeker even doorspelen voor tenminste in ieder geval de campaign maar holy shit wat zinkt blizzard hier weer diep zeg. Zo sneu voor de devopers imo
En door ontelbaar veel content creators die er bergen geld aan uitgeven voor content werkt het ook nog is extra makkelijk.
Die 30 day login rewards is ook echt 1 van die extreme dingen. Betaal je geld voor login rewards die je elke dag moet claimen .. mis je een dag, mis je ook de reward en heb je uiteindelijk gewoon niet waarvoor je hebt betaald.
Ja je kan prima spelen zonder te betalen tot op zekere hoogte maar daarna stijgt alles en iedereen je voorbij.
Ik ga het zeker even doorspelen voor tenminste in ieder geval de campaign maar holy shit wat zinkt blizzard hier weer diep zeg. Zo sneu voor de devopers imo
En door ontelbaar veel content creators die er bergen geld aan uitgeven voor content werkt het ook nog is extra makkelijk.
Die 30 day login rewards is ook echt 1 van die extreme dingen. Betaal je geld voor login rewards die je elke dag moet claimen .. mis je een dag, mis je ook de reward en heb je uiteindelijk gewoon niet waarvoor je hebt betaald.
[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2022 15:30 ]
Jaaaaaja nou weten we het welRicmaniac schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:27:
Wauw ik heb me nu een beetje verdiept in het pay2win systeem in deze game. En je kan zeggen wat je wilt hoor maar dit is niet te verdedigen gewoon. in geen enkel opzicht.
Oke sorry zal het niet meer doen. had het zelf alleen nog niet door ben er een paar dagen tussenuit geweest. ik had het gewoon niet zo erg verwacht. Vind het zo ontzettend jammer van zo'n game als dit. Want het speelt verder super voor een mobile game.Tuktop schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:35:
[...]
Jaaaaaja nou weten we het welin dit topic gaat het vooral om het daadwerkelijke spelen van het spel, niet om de eindeloze discussies met voors en tegens van de mtx/lootboxes/f2p/p2w want daar komt geen eind aan. Je hoeft ons nergens voor te beschermen of waarschuwen; we weten allemaal dat er mtx in deze game zitten en dat die in de endgame een belangrijke rol spelen. Er is een ander topic waar deze discussie, ook in relatie tot wetgeving/KSA/gokwet al uitvoerig is gevoerd en ook gevoerd kan blijven worden.
Ik heb gister geprobeerd om de clan te joinen maar ik kon de clan niet vinden. Gezocht op tweakers en op Theory maar lege tabel voor beide.theory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:16:
Zit je op de juiste server? Iedereen hier zit op "The Hellforge".Tweekzor schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:57:
[...]
Ik heb gister geprobeerd om de clan te joinen maar ik kon de clan niet vinden. Gezocht op tweakers en op Theory maar lege tabel voor beide.
Alsook mijn nickname ingame is Pixelhouse.
Maar ik vermoed dat je op de verkeerde server zit.
Ik zit inderdaad op "Dark Wanderer". Tijdens het starten had ik nog gekeken of ik de servernaam kan zien in de OP maar dan heb ik er overheen gelezen denk ik.theory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 18:10:
[...]
Zit je op de juiste server? Iedereen hier zit op "The Hellforge".
Alsook mijn nickname ingame is Pixelhouse.
Maar ik vermoed dat je op de verkeerde server zit.
Sorry, kwam een beetje bot overRicmaniac schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:50:
[...]
Oke sorry zal het niet meer doen. had het zelf alleen nog niet door ben er een paar dagen tussenuit geweest. ik had het gewoon niet zo erg verwacht. Vind het zo ontzettend jammer van zo'n game als dit. Want het speelt verder super voor een mobile game.
Ik snap je teleurstelling. Wel erg leuk dat je het wel een kans geeft en het een keer gaat doorspelen. Jij wacht daarna op Diablo 4 neem ik aan?
Ik krijg inmiddels een foutmelding dat GooglePlay de APK geblokkeerd heeft, meerdere mensen daar last van of doe ik iets verkeerd ?😂Kiswum schreef op zondag 5 juni 2022 @ 12:59:
[...]
Dat weet ik niet, maar dit is de extensie van apkmirror: .apkm en die wordt door Total Commander zonder problemen uitgepakt.
[Afbeelding]
Bij de installatie, dan moet je niet kiezen voor: Installeren via Google Play.solot schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 19:24:
[...]
Ik krijg inmiddels een foutmelding dat GooglePlay de APK geblokkeerd heeft, meerdere mensen daar last van of doe ik iets verkeerd ?😂
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Naja, dikke noob maar staat er inmiddels op hoor 😅Kiswum schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 19:27:
[...]
Bij de installatie, dan moet je niet kiezen voor: Installeren via Google Play.
Ik wil nog wel even benadrukken dat als we een shadow clan worden dat iedereen naast lvl 43 OOK shadow moeten zijn.
Ik kon dit vinden over 'shadow worden':TVDNL schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:02:
Ik wil nog wel even benadrukken dat als we een shadow clan worden dat iedereen naast lvl 43 OOK shadow moeten zijn.
Before players can actually join the Shadows, they need to be at least level 43 and have finished the Bilefen questline. Once they do, they can enter the Shadows Lottery. Every day at 12 pm, 6 pm, and 9 pm server time, Shadow hopefuls can talk to the Mysterious Patron at the Westmarch Tavern. If luck is on their side, he will invite them to a room behind him to fight three Ancient Champions. Players who come out victorious will be full-fledged Shadows. If a Shadow aspirant isn’t invited to fight the Ancient Champions or cannot beat them, there’s an alternative solution.
While most players will probably join the Shadows faction through the lottery, existing members can invite friends, family, and even random strangers to become new Shadows. This requires an Akeba Signet, which is consumed upon inviting another player to prevent Shadows from spam-inviting an entire server’s worth of members. The only way to get a new signet is by going through the Shadows Lottery as a member and defeating the three Ancient Champions again.
Ik heb geen idee wat ik momenteel moet doen, ik heb gelezen op reddit dat iemand die een clan had en shadow werd, uit zijn eigen clan werd gesmeten als leader. Dus ik vermoed dat ik geen shadow kan worden momenteel, en ook geen idee als ik de clan verander naar shadow en ik nog geen shadow ben wat er zal gebeuren.
Heel weinig info hierover.
Wel een request gedaan nu op lvl. 30.
Ingame: Yvett
Bnet: Royy90
Ingame: Yvett
Bnet: Royy90
Zijn er mensen die serieus aan het grinden zijn? Ik ben opzoek naar mensen waarmee ik dagelijks kan grinden. Wel mensen die al max lvl zijn.
Momenteel speel ik op server "Dark Exile" en ben paragon 17.
Stuur me een PM.
Stuur me een PM.
https://www.reddit.com/r/...my_clan_now_im_afraid_of/theory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:25:
[...]
Ik heb geen idee wat ik momenteel moet doen, ik heb gelezen op reddit dat iemand die een clan had en shadow werd, uit zijn eigen clan werd gesmeten als leader. Dus ik vermoed dat ik geen shadow kan worden momenteel, en ook geen idee als ik de clan verander naar shadow en ik nog geen shadow ben wat er zal gebeuren.
Heel weinig info hierover.
Als ik dit zo lees is het zo dat dus iedereen 43+ moet zijn en dat er minimaal hetzelfde aantal signets gedoneerd moeten zijn als dat er clan members zijn.
Je kan de shadow lotery ook meerdere keren winnen om meer signets te krijgen om te doneren volgens mij.
100% .. maar kan niet zeggen dat ik zorgeloos op D4 wacht nu. Vrees dat ze hiervan gestimuleerd worden om er ook in D4 wat van te maken in de zin van "whaling".
Zonde voor de devs nogmaals. die willen dit zelf waarschijnlijk ook niet.
Inmiddels ook met dit account level 20. nu kan ik alleen maar verder op PC en niet op iPhone omdat die gewoon helemaal vol zit en kan geen 6+gb vrij maken XD
Ben net lvl 43 geworden en heb me net aangemeldtheory schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:14:
***members only***
Je zit er al in 😉, welkom.spetzje schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 02:02:
[...]
Ben net lvl 43 geworden en heb me net aangemeld
Was de beslissing al genomen om de clan naar Shadow te zetten? Zo niet dan stel ik voor om een poll te houden.
Edit. Niet goed gelezen
Edit. Niet goed gelezen
[ Voor 39% gewijzigd door Leeghoofd21 op 08-06-2022 08:12 ]
HANDTEKENING!!!
Leeghoofd21 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 07:45:
Was de beslissing al genomen om de clan naar Shadow te zetten? Zo niet dan stel ik voor om een poll te houden.
theory schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:35:
[...]
Dus ik stel voor omdat dit ONZE clan is, niet de mijne om iedereen te laten stemmen hiervoor, meerderheid wint.
***members only***
Niet te serieus grinden. Er zitten hidden caps ingebouwd.Atsiz schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:46:
Zijn er mensen die serieus aan het grinden zijn? Ik ben opzoek naar mensen waarmee ik dagelijks kan grinden. Wel mensen die al max lvl zijn.
Stuur me een PM.
YouTube: I'm Depressed About Diablo Immortal's Hidden Caps
Ik zou ook depressed worden als ik 20 uur per dag zou spelen wat een idioot, zelfs al ben je een pro gamer of iets dergelijks bent is dat veel te extreem..haborym schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:11:
[...]
Niet te serieus grinden. Er zitten hidden caps ingebouwd.
Playstation 5
Zijn punt wordt er niet minder om hoor. Maar wie had het ook anders verwacht. Gratis spelers is wat je als bedrijf nou juist niet wilt, dus ontmoedigen en veel obstakels opwerpen en veel lokazen uitzetten met $0,99 kistjes e.d.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Klopt dit gaat de reputatie van blizzard niet bepaald ten goede komen..The Chosen One schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:55:
Zijn punt wordt er niet minder om hoor. Maar wie had het ook anders verwacht. Gratis spelers is wat je als bedrijf nou juist niet wilt, dus ontmoedigen en veel obstakels opwerpen en veel lokazen uitzetten met $0,99 kistjes e.d.
Zelf heb ik er niet zoveel last van omdat ik toch weinig tijd heb om te spelen dus zal niet zo snel tegen een cap aan lopen maar kan me voorstellen dat als je er lekker inzit en je opeens moet stoppen voor een paar dagen dat wel vervelend is.
Aan de andere kant is helemaal gratis spelen misschien ook wel een beetje gierig, ze hebben immers ook kosten,maar breng dan ook gewoon een pay versie uit voor een X aantal euro ofzo waarin je in ieder geval geen caps enzo kan krijgen. Zodat je gewoon overal kan komen in de game, in plaats van allemaal van die kut microtransacties.
Playstation 5
Sure, in Dota 2 heb ik ook genoeg uitgegeven aan cosmetics maar daar heb je alle heroes gratis, geen voordelen op andere manieren etc.
Hier (en vele andere f2P games) is de hele game en filosofie gewoon gericht om mensen/kinderen te overtuigen om geld uit te geven.
Veel nep currencties, het is LIMITED, 580% reward!!!!, bepaalde muren waar je soms tegen aan loopt, bosses (andere games wel ieg, DI niet zelf gespeeld).
Als de mogelijkheid komt om het te proberen zonder dat ik aparte dingen moet doen zal ik het doen maar tot die tijd.... genoeg andere games/shows/boeken.
Hier (en vele andere f2P games) is de hele game en filosofie gewoon gericht om mensen/kinderen te overtuigen om geld uit te geven.
Veel nep currencties, het is LIMITED, 580% reward!!!!, bepaalde muren waar je soms tegen aan loopt, bosses (andere games wel ieg, DI niet zelf gespeeld).
Als de mogelijkheid komt om het te proberen zonder dat ik aparte dingen moet doen zal ik het doen maar tot die tijd.... genoeg andere games/shows/boeken.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat zijn mensen die inderdaad minimaal 20 uur per dag gamen.haborym schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:11:
[...]
Niet te serieus grinden. Er zitten hidden caps ingebouwd.
Ik wil een paar levels verder zijn zonder teveel beperkingen te hebben.
En natuurlijk extra loot \ materiaals. Daar zit geen cap op (alleen soft cap op legendaries)
Ik zie dat "Spelen op Android" nog op "deze uitleg komt er aan!" staat.
Iemand al enig idee of er (straks een keer) een omweg te vinden is om te kunnen spelen op Android? ik wil graag een poging wagen
Iemand al enig idee of er (straks een keer) een omweg te vinden is om te kunnen spelen op Android? ik wil graag een poging wagen
Gelukkig is dat heel makkelijk, wat ik heb gedaan:Shmoozer schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:33:
Ik zie dat "Spelen op Android" nog op "deze uitleg komt er aan!" staat.
- Nieuwste apkm downloaden: https://www.apkmirror.com...ment-inc/diablo-immortal/.
- Download intussen alvast de APKMirror Installer: https://play.google.com/s...com.apkmirror.helper.prod
- Als je apkm binnen is, open APKMirror Installer en selecteer je apkm.
- Volg de instructies in de APKMirror Installer. Je moet de app o.a. permissions geven om te mogen installeren en even een ad gaan bekijken.
- Na de installatie kan je gaan spelen. Ik kon gewoon met mijn Battle.net account inloggen zonder gekke dingen te moeten doen met mijn regio/VPN.
Als ik mn regio van mn apple account op duits zet blijf ik een melding krijgen zodra ik de game wil downloaden en installeren 
Kan dan alleen abrechen en store veranderen kiezen en dan staat ie daarna weer op NL en kan ik de game dus niet meer vinden..
Iemand een idee?
Kan dan alleen abrechen en store veranderen kiezen en dan staat ie daarna weer op NL en kan ik de game dus niet meer vinden..
Iemand een idee?
psn: HertogJack
Op je PC spelen met "-launcherlogin -dx11 -sound-api=wwise -start=Python -uid anbs" achter de shortcut?HertogJack schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:26:
Als ik mn regio van mn apple account op duits zet blijf ik een melding krijgen zodra ik de game wil downloaden en installeren
Iemand een idee?
Werkt dat in combinatie met een NL battle.net account? Ik dacht het niet.Zercules schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:53:
[...]
Op je PC spelen met "-launcherlogin -dx11 -sound-api=wwise -start=Python -uid anbs" achter de shortcut?
Ik had dezelfde vraag, want ik zit al te ver (net lvl 60) op android, WEL onder mijn reguliere b.net account..haborym schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:13:
[...]
Werkt dat in combinatie met een NL battle.net account? Ik dacht het niet.
Maar al bij al vind ik het op tablet wel heel goed spelen.. op PC zou ik bvb achterwaarts strafen missen zoals op tablet wel mogelijk is.
Op PC kun je met WASD lopen, niet zo natuurlijk in vergelijking met feitelijk twee thumbsticks, maar denk wel dat je er aan zou kunnen wennen. Ik gebruik WASD vooral om AOE van bosses te dodgen.DrMacabre schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:20:
[...]
Ik had dezelfde vraag, want ik zit al te ver (net lvl 60) op android, WEL onder mijn reguliere b.net account..
Maar al bij al vind ik het op tablet wel heel goed spelen.. op PC zou ik bvb achterwaarts strafen missen zoals op tablet wel mogelijk is.
Ik heb zelf geen android apparaat om het mee te testen, het plan was om uit te zoeken of het op android telefoons gewoon via taptap kon (net als op bluestacks) en daar dan de guide van te maken. Ben alleen te druk geweest met grinden waardoor ik vergat het af te makenTreveo schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:23:
[...]
Gelukkig is dat heel makkelijk, wat ik heb gedaan:
- Nieuwste apkm downloaden: https://www.apkmirror.com...ment-inc/diablo-immortal/.
- Download intussen alvast de APKMirror Installer: https://play.google.com/s...com.apkmirror.helper.prod
- Als je apkm binnen is, open APKMirror Installer en selecteer je apkm.
- Volg de instructies in de APKMirror Installer. Je moet de app o.a. permissions geven om te mogen installeren en even een ad gaan bekijken.
- Na de installatie kan je gaan spelen. Ik kon gewoon met mijn Battle.net account inloggen zonder gekke dingen te moeten doen met mijn regio/VPN.

edit:
Ik heb de bovenstaande uitleg opgenomen in de TS.
Laten we deze beschrijving anders voor nu opnemen?kuijerlattie schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:54:
[...]
Ik heb zelf geen android apparaat om het mee te testen, het plan was om uit te zoeken of het op android telefoons gewoon via taptap kon (net als op bluestacks) en daar dan de guide van te maken. Ben alleen te druk geweest met grinden waardoor ik vergat het af te maken
Nee ben gebonden aan ios..Zercules schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:53:
[...]
Op je PC spelen met "-launcherlogin -dx11 -sound-api=wwise -start=Python -uid anbs" achter de shortcut?
Snap er geen reet van; zou moeten werken.
psn: HertogJack
app installeren met een nieuw apple id een Duitse oid, daarna kan je switchen naar je eigen Nederlandse apple id.HertogJack schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:26:
Iemand een idee?
Aangezien de meerderheid heeft gekozen om iedereen onder de 43 momenteel eruit te halen, zal dit waarschijnlijk vanavond of deze middag plaatsvinden.
DIT IS GEEN UITSLUITING VAN UIT DE CLAN
Iedereen die hierna 43 word en de juiste quests heeft gedaan kan hierna gewoon weer joinen.
Ik zal hier nog een mail voor sturen ingame zodat iedereen hiervan op de hoogte is.
Mensen die al geapplied hebben via het formulier en 43 zijn worden vandaag nog aanvaard, mensen die nog geen 43 waren en de form hebben ingevuld zullen opnieuw moeten het formulier invullen vanaf ze de maatstaf hebben behaald.
Geen nood, ik krijg een mail van zodra iemand applied dus tenzij ik slaap zal je snel toegevoegd worden, alsook heeft @kuijerlattie inzage in de file en die kan ook mensen toevoegen in de clan.
Iedereen die hierna 43 word en de juiste quests heeft gedaan kan hierna gewoon weer joinen.
Ik zal hier nog een mail voor sturen ingame zodat iedereen hiervan op de hoogte is.
Mensen die al geapplied hebben via het formulier en 43 zijn worden vandaag nog aanvaard, mensen die nog geen 43 waren en de form hebben ingevuld zullen opnieuw moeten het formulier invullen vanaf ze de maatstaf hebben behaald.
Geen nood, ik krijg een mail van zodra iemand applied dus tenzij ik slaap zal je snel toegevoegd worden, alsook heeft @kuijerlattie inzage in de file en die kan ook mensen toevoegen in de clan.
Met de stappen van @Zercules kan ik in ieder geval de game opstarten op de PC.
Ik krijg echter geen login scherm te zien voor mijn battle.net account.
Ik krijg zodra ik op play druk meteen de melding dat er geen verbinding is met battle net en ik kan daarna de game alleen maar sluiten.
Ik krijg zodra ik op play druk meteen de melding dat er geen verbinding is met battle net en ik kan daarna de game alleen maar sluiten.
:strip_exif()/f/image/BmVd0VRqPjeeWzkicxPvaqXQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb je de game volledig geinstalleerd via die link in de opening post (via US)?jpv91 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:59:
Met de stappen van @Zercules kan ik in ieder geval de game opstarten op de PC.
[Afbeelding]
Ik heb dat gedaan, vervolgens die link met desktop shortcut gedaan en dat werktte prima.
Geen idee waar dit door komt bij jou, wellicht je PC even opnieuw opstarten?
aha, toen ik deze Tweakers topic opende was de begin post nog niet zo helder en duidelijk als nu 
Dan snap ik het probleem bij mij ook wel, ik open de game met mijn eigen Battle.net maar ik lees nu dat ik per se een nieuw battle.net account moet aanmaken om het te kunnen spelen.
Dat is mij het net niet waard, heb met Lost-Ark voor elkaar gekregen om met mijn eigen account te spelen maar als ik dit niet voor Diablo Immortal met mijn eigen Bnet account kan spelen dan laat ik dit maar even aan mij voorbij gaan, wie weet veranderd er nog iets of komt er toch nog een truc om met mijn eigen account op m'n PC te spelen
Dan snap ik het probleem bij mij ook wel, ik open de game met mijn eigen Battle.net maar ik lees nu dat ik per se een nieuw battle.net account moet aanmaken om het te kunnen spelen.
Dat is mij het net niet waard, heb met Lost-Ark voor elkaar gekregen om met mijn eigen account te spelen maar als ik dit niet voor Diablo Immortal met mijn eigen Bnet account kan spelen dan laat ik dit maar even aan mij voorbij gaan, wie weet veranderd er nog iets of komt er toch nog een truc om met mijn eigen account op m'n PC te spelen
Dat is dus niet zo.jpv91 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:27:
aha, toen ik deze Tweakers topic opende was de begin post nog niet zo helder en duidelijk als nu
Als je de US link gebruikt om het spel te downloaden, kun je daarna op mijn manier ingame komen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de wetgeving omtrent lootboxes in Nederland en België eigenlijk wel prima vind als ik zoiets zie, Quin69 die met 10k NZD nog steeds geen vijf star gems heeft: https://clips.twitch.tv/C...UncleNox-XSaz7nMDT4wicB7c
Smerige praktijken dit, die gokken in games stimuleren.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Het is mij gelukt! (zonder VPN).Zercules schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:21:
[...]
Heb je de game volledig geinstalleerd via die link in de opening post (via US)?
Ik heb dat gedaan, vervolgens die link met desktop shortcut gedaan en dat werktte prima.
Geen idee waar dit door komt bij jou, wellicht je PC even opnieuw opstarten?
Stappen:
1-) Ga naar:
C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\Engine\Binaries\Win64
2-) Maak een snelkoppeling op de bureaublad van "DiabloImmortal" met logo.
3-) Ga naar eigenschappen van snelkoppeling
4-) Pas target\doel aan door het volgende regel toe te voegen op het eind:
-launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs
[ Voor 44% gewijzigd door Atsiz op 08-06-2022 18:43 ]
Wil je hier laten weten als jullie dark zijn gegaan? Dan stap ik terug naar jullie.theory schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:54:
Aangezien de meerderheid heeft gekozen om iedereen onder de 43 momenteel eruit te halen, zal dit waarschijnlijk vanavond of deze middag plaatsvinden.
Wij zijn officieel zonet dark gegaan. Iedereen die niet van tweakers kwam en geen formulier had ingevuld werd verwijderd alsook iedereen die nog geen level 43 was.
Het formulier word aangepast zodat vanaf nu we hopelijk enkel maar mensen van tweakers krijgen die de quest hebben gedaan en level 43 zijn. Klopt 1 van de 2 niet word je verzoek weer verwijdert.
Alsook gelieve je Diable nickname in te vullen NIET je Blizzardusername+#code, daar vind ik je niet op terug.
Enjoy!
Edit: Volgende mensen hadden nog geen hoog genoeg level en kon ik niet inviten:
Baaske
Sparky01
Oproeper
Sprinklestar
Volgende mensen hebben een verzoek ingedient maar kon ik niet vinden doordat ze de verkeerde nickname ingaven:
Mikromanic#21324
Sparhawk
Zaap#2884
Fitness82#21237
Het formulier word aangepast zodat vanaf nu we hopelijk enkel maar mensen van tweakers krijgen die de quest hebben gedaan en level 43 zijn. Klopt 1 van de 2 niet word je verzoek weer verwijdert.
Alsook gelieve je Diable nickname in te vullen NIET je Blizzardusername+#code, daar vind ik je niet op terug.
Enjoy!
Edit: Volgende mensen hadden nog geen hoog genoeg level en kon ik niet inviten:
Baaske
Sparky01
Oproeper
Sprinklestar
Volgende mensen hebben een verzoek ingedient maar kon ik niet vinden doordat ze de verkeerde nickname ingaven:
Mikromanic#21324
Sparhawk
Zaap#2884
Fitness82#21237
[ Voor 23% gewijzigd door theory op 08-06-2022 18:20 ]
@theory Ik kan morgen pas joinen. Als ik dark clan leave, zit er 12u timer op.
Geen probleem, i'll be here waiting.Treveo schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:24:
@theory Ik kan morgen pas joinen. Als ik dark clan leave, zit er 12u timer op.
Dit werkt super ja. hoop dat ze dit ook in D4 proppenTuktop schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:30:
[...]
Op PC kun je met WASD lopen, niet zo natuurlijk in vergelijking met feitelijk twee thumbsticks, maar denk wel dat je er aan zou kunnen wennen. Ik gebruik WASD vooral om AOE van bosses te dodgen.
Je kan ook je rechtermuisknop gebruiken om te lopen zonder aan te vallen. Werkt ook prima eigenlijk.Ricmaniac schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:41:
[...]
Dit werkt super ja. hoop dat ze dit ook in D4 proppen
HANDTEKENING!!!
Ja maar bij bossfights met veel adds klik je toch vaak op een poppetje en dan loopt je character niet waar je wil. Tenminste dat had ik een aantal keerLeeghoofd21 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:47:
[...]
Je kan ook je rechtermuisknop gebruiken om te lopen zonder aan te vallen. Werkt ook prima eigenlijk.

Je hebt gelijk, ik dacht aan linkermuisknop maar met rmb kun je inderdaad lopen zonder aan te vallen. Dat is eigenlijk nog veel makkelijker dan met WASD qua AOE dodgen
[ Voor 20% gewijzigd door Tuktop op 08-06-2022 22:08 ]
Iemand met een shadowclan invite over die mij kan inviten? Oproeper in game ☺️
Moet ook nog een warband joinen, iemand nog een plek?
[ Voor 25% gewijzigd door Tribunus op 08-06-2022 20:27 ]
Stuur me een pm ingame Pixelhouse#1326Tribunus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:26:
Iemand met een shadowclan invite over die mij kan inviten? Oproeper in game ☺️
Heb je een friend request gestuurd, geen idee hoe ik een pm stuur
[ Voor 7% gewijzigd door Tribunus op 08-06-2022 21:42 ]
Mijn excuses mijn id is Pixelhouse18#1326Tribunus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:40:
[...]
Heb je een friend request gestuurd, geen idee hoe ik een pm stuur
Ja ik vind het ook dikke prima en hoop dat vele landen zullen volgen. Voor mij heeft Blizzard in ieder geval de Diablo franchise om zeep geholpen (de laatste die ik nog speelde )... deel IV mogen ze ook steken waar de zon niet schijnt.True schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:52:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de wetgeving omtrent lootboxes in Nederland en België eigenlijk wel prima vind als ik zoiets zie, Quin69 die met 10k NZD nog steeds geen vijf star gems heeft: https://clips.twitch.tv/C...UncleNox-XSaz7nMDT4wicB7c
Overigens net zo slecht dat streamers dit "spel spelen" en er veel geld aan uitgeven voor de views. En daar weer veel geld mee verdienen etc etc... en Blizzard maar lachen..
[ Voor 11% gewijzigd door Cidolfas op 09-06-2022 08:19 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Thanks werkt perfectAtsiz schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 17:52:
[...]
Het is mij gelukt! (zonder VPN).
Stappen:
1-) Ga naar:
C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\Engine\Binaries\Win64
2-) Maak een snelkoppeling op de bureaublad van "DiabloImmortal" met logo.
3-) Ga naar eigenschappen van snelkoppeling
4-) Pas target\doel aan door het volgende regel toe te voegen op het eind:
-launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs
Althans perfect... je moet alsnog op je niet nederlandse battlenet inloggen maargoed it is what is is
Ho eens! dat hoeft helemaal niet
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 09-06-2022 08:51 ]
Wut. zelfs de shop werkt op deze manier. dan kan ik dat nutteloze kistje van 1 euro kopen waar je vervolgens niks mee kan qua aantal pearls 
Kan me niet voorstellen dat Blizzard dit niet gaat dicht patchen
Kan me niet voorstellen dat Blizzard dit niet gaat dicht patchen
[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 09-06-2022 09:46 ]