Ik heb mijn battlenet Nld/eu voor 10+ jaar , maar geen immortals
Het volgende gedaan;
1. Duits battlenet account aangemaakt.
2. op PC en iOS de game gedownload.
3. • iOS uitgelogd, en met oude vertrouwde battlenet account aangemeld; kan game spelen (!) *o*
• PC, vpn naar Duitsland, uitloggen Duits battlenet, inloggen oude vertrouwde battlenet account; kan game niet starten.
Ik heb op mijn eu/Nld battlenet paar euro staan, met dit account kan ik dus wel op iOS gamen, maar niet op PC. Aankopen doen via iOS gaat niet; game met ander (f tijdelijk Duits) iOS account gedownload.
Welke stappen zijn nodig zodat de via Duitse battlenet account gedownloade game op pc kan starten met mijn iOS/regulier battlenet account?
(Snapt iemand t nog?)
//edit;
heb de stappen uit de TS opgevolgd; de aangepaste startup parameters bij de binary,
maar dit stukje;
Ga nu naar de map \Diablo Immortal\LocalData\Patch\fc
Verwijder hier de bestanden van 93, 31, 9, 9 en 1 kb.
Launch de game nu via de snelkoppeling en je kunt spelen!
lijkt niet te werken; weinig (geen) filse van 93/31/9/9 en 1 kb; wel een paar - die verwijderd, maar dan crashed de game bij 'login' scherm
//edit2;
via de applicatie parameters start de game; krijg de melding of ben aangemeld met ios/mobiel (ben ik met mijn nld/eu account - kan gamen met mijn regulier - duits account alleen nodig gehad voor installatie)
nu start de game op de pc; lijkt ie de koppeling/login van mijn mobiele game niet te herkennen.
dit is met zowel duits als regulier/oud battlenet account (op pc)
[
Voor 43% gewijzigd door
himlims_ op 21-10-2022 20:30
]