/f/image/At0qKlzI5NxlJu07fqmXePvL.png?f=fotoalbum_large)
Krijg tweakers clsn niet gevonden [..] is die nog live?
@kuijerlattie of @GnrlSchnavy mij toevoegen aan de 'clan' ?
game; hollandhards
battlenet; hollandhards#1751
tweakers; himlims_
[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 21-10-2022 19:55 ]
[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 21-10-2022 19:55 ]
Ik heb mijn battlenet Nld/eu voor 10+ jaar , maar geen immortalsAadDeBaron schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:31:
[...]
Oh shit...
Ik heb het spel ook op de pc via vpn gespeeld.. En heb de aankoop dus inderdaad via de desktop game client geregeld... had ik erbij moeten zeggen, excuus.![]()
En daarna verder te spelen op de tablet.
lijkt niet te werken; weinig (geen) filse van 93/31/9/9 en 1 kb; wel een paar - die verwijderd, maar dan crashed de game bij 'login' schermGa nu naar de map \Diablo Immortal\LocalData\Patch\fc
Verwijder hier de bestanden van 93, 31, 9, 9 en 1 kb.
Launch de game nu via de snelkoppeling en je kunt spelen!
[ Voor 43% gewijzigd door himlims_ op 21-10-2022 20:30 ]
himlims_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:45:
Welke stappen zijn nodig zodat de via Duitse battlenet account gedownloade game op pc kan starten met mijn iOS/regulier battlenet account?
(Snapt iemand t nog?)
//edit;
heb de stappen uit de TS opgevolgd; de aangepaste startup parameters bij de binary,
maar dit stukje;
lijkt niet te werken; weinig (geen) filse van 93/31/9/9 en 1 kb; wel een paar - die verwijderd, maar dan crashed de game bij 'login' scherm
Ik zal vanavond de game even opnieuw installeren, dan kan ik invites accepteren. Is er iemand die interesse heeft om de clan over te nemen? Was op pc al een tijdje gestopt en heb sinds kort te weinig ruimte op mijn telefoon om de game er op te houden. Daarnaast vind ik de game gewoon niet interessant genoeg meer als ik ook Diablo 2 resurrected kan spelen…himlims_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:32:
[Afbeelding]
Krijg tweakers clsn niet gevonden [..] is die nog live?
@kuijerlattie of @GnrlSchnavy mij toevoegen aan de 'clan' ?
game; hollandhards
tweakers; himlims_
kun je mij uitnodigen? of moet ik zelf applyen? (wanneer ik clan zoek op tweakers(.net) vind ik niets)"Tuktop schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:43:
Volgens mij ben ik nu leader? Of in elk geval kan ik nieuwe leden accepten, dus er is niks aan de hand. Ik speel af en toe casual.
Zit je op The Hellforge? En we zijn geen dark clan, dus je moet even bij de gewone clans zoeken en dan applyen. Ik zie even niet waar ik je kan inviten (kan alleen friends/warband-members inviten).himlims_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:22:
[...]
kun je mij uitnodigen? of moet ik zelf applyen? (wanneer ik clan zoek op tweakers(.net) vind ik niets)"
volgens google moet ik bij diablo > menu > adventure zijn voor joinen clanTuktop schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:44:
[...]
Zit je op The Hellforge? En we zijn geen dark clan, dus je moet even bij de gewone clans zoeken en dan applyen. Ik zie even niet waar ik je kan inviten (kan alleen friends/warband-members inviten).
Zo?himlims_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:19:
[...]
volgens google moet ik bij diablo > menu > adventure zijn voor joinen clan
maar die optie is er bij mij niet
Main Menu > Adventurer Tab > Clan > Clan Details > Apply Button
Ben je level 30 en heb je de quest 'Opening The Way' gedaan (bounty board)?himlims_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:20:
[...]
Main Menu > Adventurer Tab > Clan > Clan Details > Apply Button
die is er niet
lvl 60, bouties al tich gedaanTuktop schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:24:
[...]
Ben je level 30 en heb je de quest 'Opening The Way' gedaan (bounty board)?
Ja, maar blijkbaar zit je niet op dezelfde serverhimlims_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:28:
[...]
lvl 60, bouties al tich gedaankun je me als friend toevoegen?
game; hollandhards
Server Transfer – Can You Keep your Character?Tuktop schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:54:
[...]
Ja, maar blijkbaar zit je niet op dezelfde server
Helaas!himlims_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
Server Transfer – Can You Keep your Character?
There is no way to switch Diablo Immortal servers while keeping your character and progress. Unfortunately, characters in Diablo Immortal are now bound to their original servers, which means that any progress you make is only visible on that server. Transferring to a different server is much the same as beginning a new game from scratch.
duidelijk![]()
dus niet via tweakers
[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 28-10-2022 18:16 ]
Dat is ganz apfentittenturbogeil!himlims_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:13:
het is gelukt; diablo immortals met mijn 'voormalig' nederlands account;
- pak een vpn boer (tunnelbear?)
- verbind met duitsland
- log in in battlenet
- onder account > locatie wijzigen (gaat niet)
- maak ticket aan bij blizard (met vpn actief) dat je wilt verhuizen naar duitsland
- overleg bewijs van registratie (eoa factuur generator gebruikt)
- 2uur later bevestiging
- kan nu gamen met mijn voormalig nederlands account op iphone en windows
Andere server (stupid)AadDeBaron schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:50:
[...]
Dat is ganz apfentittenturbogeil!![]()
Speelde je op The Hellforge?
Ik speel heel af en toe en ik zie verder weinig tweakers volgens mijhimlims_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:10:
[...]
Andere server (stupid)
Speelt iedereen (alle 3 :x) op hellforge? Geloof dat ik een transfer van account naar andere server kan doen: is die beetje actief? (Got-clan en server?)
Ik log zo nu en dan in en moet bekennen dat ik nooit iemand online zie... Kan wel een lotgenoot gebruikenhimlims_ schreef op maandag 7 november 2022 @ 17:10:
[...]
Andere server (stupid)
Speelt iedereen (alle 3 :x) op hellforge? Geloof dat ik een transfer van account naar andere server kan doen: is die beetje actief? (Got-clan en server?)
[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 10-11-2022 14:27 ]
Cool! Wist ik niet. Vanavond eens naar kijkenhimlims_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:30:
schijnbaar is het mogelijk sets te craften sinds de laatste update; ben nu half uur aan het googlen/reddit etc; maar waar da fuck zit die npc?
//edit; zucht bij chef blacksmit
//edit2; de huidige groene setjes kun je niet opofferen voor de resources; geld alleen voor de nieuw verzamelde
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 15-11-2022 10:33 ]
Oehh dat is chill, die server merge! Had zoveel moeite met parties vinden voor Hell III.himlims_ schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:22:
@Tuktop @AadDeBaron
server merge; "Archbishop Lazarus + Dark Wanderer + The Hellforge + The Ancients"
Ik zit op andere server; maar als ze de boel gaan samenvoegen (meer spelers) dan wissel ik wel die kant op
deze al gezien? https://www.diablotimer.com/
Oehhh ben benieuwd! Vanavond even proberen. Hell 3 speel ik ook nog op ja... Zit rond de 2600CR dus nog wel even te gaan voor 4himlims_ schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:19:
hoe is het 'post-migratie' daar? ik vind ineens parties voor hell-3![]()
was voorheen geen doen
Codex > activity > dungeon klikken > auto navigatie aanTuktop schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:18:
[...]
Oehhh ben benieuwd! Vanavond even proberen. Hell 3 speel ik ook nog op ja... Zit rond de 2600CR dus nog wel even te gaan voor 4![]()
Sowieso zou het echt chill zijn als er een party finder zou zijn voor 'any dungeon' ipv een hele specifieke.
En dat je niet naar de entrance hoeft te lopen... Ik vergeet steeds waar ze zitten, hehe.
[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 23-11-2022 13:41 ]
Thanks voor de tips! Hell 2 solo ga ik ook eens proberen. Kun je dan wel set items vinden?himlims_ schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:36:
[...]
Codex > activity > dungeon klikken > auto navigatie aan
Ik hil tegen hell3 aan, hell2 dungeons kan ik nu solo
Kunt nu ook zien waar je welk set onderdeelnkunt vinden
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja, maar een extra kist op het einde kun je enkel openen als je met 4 bent.kuijerlattie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:46:
Kun je hogere hell dungeons nu gewoon solo starten? Want misschien dat ik hem dan weer op mijn telefoon knal en het nog een kans geef
Praktisch alles is solo te starten, afhankelijk van je gear hoe succesvol dat zal zijnkuijerlattie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:46:
Kun je hogere hell dungeons nu gewoon solo starten? Want misschien dat ik hem dan weer op mijn telefoon knal en het nog een kans geef
wordt er nog beetje gespeeld vanuti tweakers op hellforge? dan migreer ik die kant opTuktop schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:55:
Ok ja, parties vinden voor Hell 3 dungeons gaat een stuk beter.
En het is eindelijk (!) ook gelukt om een party te vinden voor Vitaath I, dat ging op Hellforge echt niet. Lekker 30CR erbij
Solo Hell II gaat net.. ik doe wel een kleine 15 minuten over Destruction's End en heb na 5 runs nog geen set item gevonden, geen idee wat de droprate is though
[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 09-12-2022 21:36 ]
[ Voor 73% gewijzigd door himlims_ op 14-12-2022 09:08 ]
Lukte mij wel, gewoon met vpn..Arunia schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:41:
Sinds laatste update kun je niet meer starten op de pc.
Denk dat ze het weer tegengegaan zijn qua files aanpassen. Maar eens zoeken of hier een oplossing voor is.
Heb dat ook geprobeerd, maar bedenk me net dat ik de aanpassing om zonder de launcher te spelen doe. Denk dat ze die manier dan hebben dicht gezet.
Ahhh ja die manier gebruik ik niet. Heb ook een apart account voor DI dus voor mij is het ook wisselen, maar ik vind het een kleine moeiteArunia schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:04:
[...]
Heb dat ook geprobeerd, maar bedenk me net dat ik de aanpassing om zonder de launcher te spelen doe. Denk dat ze die manier dan hebben dicht gezet.
Zal het binnenkort eens proberen met vpn, maar ik heb ook een los account voor DI gemaakt. Weet niet of ik er blij van ga worden heen en weer te switchen. Speel ook veel Overwatch namelijk.
klopt - die 'bestandjes vervangen' truukje werkt niet meer.Arunia schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:04:
[...]
Zal het binnenkort eens proberen met vpn, maar ik heb ook een los account voor DI gemaakt. Weet niet of ik er blij van ga worden heen en weer te switchen. Speel ook veel Overwatch namelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 19-12-2022 09:36 ]
Ohja, die moet ik nog checken! Best leuk allemaal voor een gratis spelhimlims_ schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:57:
@Tuktop er is ook nog een nieuwe regio bijgekomen, dus meer content
ik speel ook f2p - los van 'start' bundel van 2-5euro. (niet dat erg vind om euros te spenderen aan iets wat mij positiefe gametijd opleverd) maar vanwege regio restrictie is dat maar omslachtig
Je kan dus niet je NL account gebruiken ervoor. De omweg dwingt je eigenlijk een nieuw battlenet account te maken.Toonen1988 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:50:
Even een vraagje, Diablo Immortal is dus verboden in Nederland en België. Je kunt het spel niet via Google, IOS of de launcher van Blizzard downloaden.
Maar je kunt wel het spel via een omweg downloaden en installeren. Maar wat vind Blizzard hiervan? Wanneer je je Blizzard account gebruikt, riskeer je niet een ban?
Something under the bed is drooling
Klopt, dat is op de PC voor zover ik het begrijp. Maar op Android werkt wel je gewone account. Daar hoef je ook geen VPN te gebruiken. Ik kan alleen niks kopen.Mauz1978 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:06:
[...]
Je kan dus niet je NL account gebruiken ervoor. De omweg dwingt je eigenlijk een nieuw battlenet account te maken.
Ik krijg precies hetzelfde, maar dan via apkmirror. Zal er als ik de tijd er voor heb, naar zoeken. Als ik wat vind, laat ik het weten.GaHard schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 18:23:
[Afbeelding]
Ik heb immortal gedownload en geinstalleerd van APKPure maar ik krijg steeds deze popup in beeld als ik het op wil starten en ik krijg het niet weg. Is dit weer nieuw ofzo ? Heb zo vaak APK buiten de store om geinstalleerd maar dit heb ik nog nooit gezien. Iemand enig idee hoe dit te omzeilen ?
[ Voor 24% gewijzigd door Arunia op 04-06-2025 08:38 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq