Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:54
kuijerlattie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:59:
[...]

Zoals jasperz89 ook al aangeeft. Warbands staan compleet los van clans en een dark clan joinen heeft als voorwaarde dat je level 43 bent en de shadow quests hebt gedaan. Ik heb nog wel shadow tokens liggen, ik kan wel kijken hoe het werkt om die voor iemand anders te gebruiken. In dat geval kan ik je vanavond nog een shadow maken zodat je in onze clan kunt.
Ik ben inmiddels Shadow en apply gedaan. Yogamat in game

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:25
Waarom hebben we in Nederland van die kut wetgeving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:59
hansvanochten schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:17:
Moet dat in dit topic?

Edit; Diablo Immortal NIET toegankelijk voor Nederland

[ Voor 18% gewijzigd door Freelance op 19-06-2022 14:44 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-08 17:36
Zijn er mensen die op een iPad spelen? Zoja welke tablet en hoe speelt het?

Ik denk er aan om een goedkoop\gebruikt iPad aan te schaffen maar wil wel zeker zijn dat het goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:11
Hebben we niet. ActivisionBlizzard wil het gewoon niet in NL uitbrengen, mogelijk door België.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15
Die wetgeving van België kunnen we alleen maar steunen. Laten we hopen dat heel EU dit binnen een jaar heeft. Dan kunnen we misschien eindelijk weer goeie games krijgen.

Voor mij zit het er op though met immortal. Leuk spelletje en redelijk goed uitgewerkt op de telefoon qua gameplay. Maar het hele MTX dat er in zit irriteert mij mateloos en is dus niet voor mij.

vooral de manier hoe opvallend ze elke cent er uit proberen te trekken door bijv die dungeon kisten te verkopen met Bound crests.

Maargoed...kijk uit naar D4 en misschien zie ik jullie daar :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 07:05
Ricmaniac schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:11:
[...]
Mij sowieso... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadDeBaron
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 11:56
Atsiz schreef op zondag 19 juni 2022 @ 17:30:

Ik denk er aan om een goedkoop\gebruikt iPad aan te schaffen maar wil wel zeker zijn dat het goed speelt.
Ik speel op een ipad pro 11" 2018.
Speelt heel smooth en zit er erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
Ricmaniac schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:11:
[...]

Niet te vroeg juichen, in D4 zitten ook MTX, ze zeggen dat het alleen voor cosmetic is, maar ik ben er een beetje huiverig over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:04
arienvanhelden schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:55:
[...]

Niet te vroeg juichen, in D4 zitten ook MTX, ze zeggen dat het alleen voor cosmetic is, maar ik ben er een beetje huiverig over..
Ze zeggen juist niet dat het alleen voor cosmetics is. Ze zeggen dat het opgezet is rondom cosmetics. Dat kan nog alles betekenen. Ik ben zelf alleen wel al een klein beetje gerust gesteld door wat er bekend is gemaakt over de monetization van Overwatch 2. Ze gaan daar geen lootboxes meer gebruiken. In plaats daarvan komen er nu battlepasses en een ingame store waar je ziet wat je krijgt voor je iets koopt. Dit is nogsteeds niet heel tof (en waarschijnlijk zijn de microtransactions voor skins niet heel micro) maar het is al een stuk beter dan lootboxes.

Nu wat meer ontopic: Heb niet veel momenten gehad om te spelen dit weekend en als ik tijd vond waren de drops om te janken. Level gaat omhoog maar op paragon 25 kan ik nogsteeds mijn dailies niet in hell2 doen omdat ik gewoon te weinig hits kan hebben... Hopen dat de RNG wat meer aan mijn kant gaat staan en er wat 3stat items worden gedropt deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Oke... Schijnbaar is het dark clan/ immortals systeem toch iets werk-intensiever dan gedacht. Elke 2 weken worden er gevechten gehouden om de nieuwe immortals te kiezen. De winnaars worden immortals en die mogen 2 andere clans uitkiezen die met hun mee gaan. De huidige immortals worden gedegradeerd naar adventurers. Alle dark clans die niet hebben gewonnen worden OOK gedegradeerd naar adventurers, en moeten opnieuw mee doen aan de shadow lottery. Dit betekent dat de tweakers clan ook weer een normale clan is en we met zijn allen signets moeten blijven verzamelen om elke 2 weken weer dark te worden...

Op dit moment hebben we 11/30 signets om weer dark te gaan, Dus als alle members de lottery willen joinen zou dat fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
kuijerlattie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:12:
Oke... Schijnbaar is het dark clan/ immortals systeem toch iets werk-intensiever dan gedacht. Elke 2 weken worden er gevechten gehouden om de nieuwe immortals te kiezen. De winnaars worden immortals en die mogen 2 andere clans uitkiezen die met hun mee gaan. De huidige immortals worden gedegradeerd naar adventurers. Alle dark clans die niet hebben gewonnen worden OOK gedegradeerd naar adventurers, en moeten opnieuw mee doen aan de shadow lottery. Dit betekent dat de tweakers clan ook weer een normale clan is en we met zijn allen signets moeten blijven verzamelen om elke 2 weken weer dark te worden...

Op dit moment hebben we 11/30 signets om weer dark te gaan, Dus als alle members de lottery willen joinen zou dat fijn zijn :P
Ja, ik zag ook al zoiets. Ik had net die hele quest chain gedaan en applied voor de tweakers.net clan, lees ik gisteren dat het allemaal weer moet .. ofzo. Best onoverzichtelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
PhoeniX- schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:37:
[...]

Ja, ik zag ook al zoiets. Ik had net die hele quest chain gedaan en applied voor de tweakers.net clan, lees ik gisteren dat het allemaal weer moet .. ofzo. Best onoverzichtelijk allemaal.
Als je snel weer applied voeg ik je meteen toe, dan ga je mee in de conversie naar dark. ik heb net weer een lotery gewonnen dus heb zo mijn 4e token, is de clan weer iets dichterbij dark :P

PS: Als je de afgelopen dagen ge-applied hebt en ik heb niet gereageerd: probeer ingame even opniew te joinen. alle openstaande requests zijn door de dark -> normal conversie verdwenen...

[ Voor 16% gewijzigd door kuijerlattie op 20-06-2022 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
kuijerlattie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:43:
[...]

Als je snel weer applied voeg ik je meteen toe, dan ga je mee in de conversie naar dark. ik heb net weer een lotery gewonnen dus heb zo mijn 4e token, is de clan weer iets dichterbij dark :P

PS: Als je de afgelopen dagen ge-applied hebt en ik heb niet gereageerd: probeer ingame even opniew te joinen. alle openstaande requests zijn door de dark -> normal conversie verdwenen...
Dat wordt dan vanavond. Ik heb gisteren ook de lottery gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 08:58
Zal vanavond ook nog even kijken naar tokens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
kuijerlattie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:12:

Ik vind dat ook maar niks.. elke 2 weken weer proberen die loterij te joinen enzo.. tis een mobile game, sommige dingen, zoals time gated content past hier toch echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:05
Atsiz schreef op zondag 19 juni 2022 @ 17:30:

Speel op iPad Pro 10.5 en wat mij betreft 1 van de beste controls ooit. Wellicht dat class ook uitmaakt. Speel demon hunter en alle skills kan je perfect richten terwijl je nog aan het lopen bent. (Ook default skill via instelling kan je zo richten).

En ik heb diablo 1, 2, 3 op pc gespeeld, en 3 ook nog op switch, Xbox en via m’n Xbox naar de iPad :)

Ik hoop dat ze voor d4 ook touch controls ala immortal inbouwen straks. Via gamepass bijv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
ThoffeGast schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:13:
[...]

Speel op iPad Pro 10.5 en wat mij betreft 1 van de beste controls ooit. Wellicht dat class ook uitmaakt. Speel demon hunter en alle skills kan je perfect richten terwijl je nog aan het lopen bent. (Ook default skill via instelling kan je zo richten).

En ik heb diablo 1, 2, 3 op pc gespeeld, en 3 ook nog op switch, Xbox en via m’n Xbox naar de iPad :)

Ik hoop dat ze voor d4 ook touch controls ala immortal inbouwen straks. Via gamepass bijv :)
Ik twijfelde om de 10.5 ipad te halen. Ivm de chip die dan ouder is.
Speel je op de hoogste settings? Hoelang gaat je batterij mee en word de tablet erg warm?

Ik ga maar eens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Laatst online: 22:05
Atsiz schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:29:
[...]

Ik twijfelde om de 10.5 ipad te halen. Ivm de chip die dan ouder is.
Speel je op de hoogste settings? Hoelang gaat je batterij mee en word de tablet erg warm?

Ik ga maar eens
Oudere chip wellicht maar qua performance nog steeds wel een goede vergeleken met gewone iPads (dus niet pro/recente airs). Zeker 2e hands, oudere generaties.

Heb alles op hoog staan waar dat kan. Geloof dat er zo’n setting is mbt high framerate die niet op hoogste stand kan alleen.

Wordt wel wat warm maar niet heet. Hoe lang ie mee gaat weet ik niet. Volgens mij heb ik er wel eens een uurtje of twee op gespeeld aan een stuk. Meestal zijn het kortere sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weasel851
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-04 20:17
Ik heb genoten van lvl 1 t/m 60 ( paragon 14) maar heb nu wel het punt bereikt dat ik het wel gezien heb. De cinematics zijn heel tof, de overgangen en de gameplay voelt prettig aan (pc). Wat ik als minpunten heb ervaren zijn toch wel:
-de pace van het spel ligt héél hoog (quest na quest) en de nadruk ligt erg op ‘herhaling’ die mijn aandacht niet weet vast te houden; met andere woorden, het spelverloop is wat saai
-acts zijn wel heel kort
-veel maps zijn een copy paste van d3
-legendary mobs (doet mijns inziens afbreuk aan het hele idee van grinden)
-hoezo krijgen enkel de beste drie spelers (Lassal bv) de loot?
-het wachten op 2-4 spelers voor een boss raid werkt op mijn zenuwen (en de route naar de boss)
-pay to win

En dat voor iemand die diablo 1 + hellfire en d2 grijs heeft gespeeld. D3 heb ik ook gespeeld, maar het hele spel voelde wel heel ‘cartoonisch’ aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Weasel851 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:06:

-het wachten op 2-4 spelers voor een boss raid werkt op mijn zenuwen (en de route naar de boss)
Ik snap je punten helemaal, maar dit punt specifiek maakt mij helemaal gek. gister avond in een uur tijd 4x forgotten tower kunnen doen omdat ik telkens moet wachten op een groep om mee te spelen. laat mij lekker in mijn eentje set items grinden als er niemand anders mee wilt doen. Het is in essentie nogsteeds een mobile game wat voor mij betekend dat ik tussendoor ook gewoon snel een run zou moeten kunnen doen. Dat lukt niet als ik in de trein 20 min heb en 10 min daarvan aan het wachten ben op een party...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
kuijerlattie schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:35:
[...]

Ik snap je punten helemaal, maar dit punt specifiek maakt mij helemaal gek. gister avond in een uur tijd 4x forgotten tower kunnen doen omdat ik telkens moet wachten op een groep om mee te spelen. laat mij lekker in mijn eentje set items grinden als er niemand anders mee wilt doen. Het is in essentie nogsteeds een mobile game wat voor mij betekend dat ik tussendoor ook gewoon snel een run zou moeten kunnen doen. Dat lukt niet als ik in de trein 20 min heb en 10 min daarvan aan het wachten ben op een party...
Die 2-player requirement is idd niet tof, zou me niks verbazen als ze die weg gaan halen. Net als de warband-requirement dat je in een party moet zitten en dan mobs moet killen. Je hoeft niet eens bij elkaar in de buurt te zijn. Waarom dan toch een party-requirement.

Ben wel erg benieuwd wat er allemaal gaat veranderen van beta > 1.0. De meeste beta's die ik heb gespeeld waren nog best ruw ik vergelijking met de uiteindelijke versie, en er zijn vaak vooral QoL-verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Tuktop schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Ben wel erg benieuwd wat er allemaal gaat veranderen van beta > 1.0. De meeste beta's die ik heb gespeeld waren nog best ruw ik vergelijking met de uiteindelijke versie, en er zijn vaak vooral QoL-verbeteringen.
De game is niet meer in beta helaas... De pc client is "in beta", de game zelf is gewoon v1.0 op moment. Maar inderdaad hopen dat ze snel beginnen met de QoL aanpassingen, want sommige dingen zijn echt heel brak geimplementeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door kuijerlattie op 21-06-2022 10:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kuijerlattie
30/30 token zijn binnen, de clan is weer dark!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Nice! Ik zag het gisteren gebeuren. Vreemd genoeg werkte mijn chat niet meer nadat ik een bericht had getypt.

Wat een ellende zeg, al die quests om weer een shadow te worden. Precies dezelfde dingen als vorige week in mijn geval, inclusief 'klik hier voor meer info, klik op het kruisje om af te sluiten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
PhoeniX- schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 08:31:
Nice! Ik zag het gisteren gebeuren. Vreemd genoeg werkte mijn chat niet meer nadat ik een bericht had getypt.

Wat een ellende zeg, al die quests om weer een shadow te worden. Precies dezelfde dingen als vorige week in mijn geval, inclusief 'klik hier voor meer info, klik op het kruisje om af te sluiten'.
Yup, Ik hoopte zelf dat het na de eerste keer een snellere weg zou zijn. Gewoon de laatste fight (alle 3 de opdrachten zijn toch makkelijk en meer tijdverspilling dan een challenge om te laten zien dat je goed genoeg bent).

Ik ga de aankomende tijd gewoon elke lottery joinen zodat we bij de volgende reset meteen weer dark kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 16:48
kuijerlattie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:03:
[...]

Yup, Ik hoopte zelf dat het na de eerste keer een snellere weg zou zijn. Gewoon de laatste fight (alle 3 de opdrachten zijn toch makkelijk en meer tijdverspilling dan een challenge om te laten zien dat je goed genoeg bent).

Ik ga de aankomende tijd gewoon elke lottery joinen zodat we bij de volgende reset meteen weer dark kunnen gaan.
Ik had er 2 klaar liggen maar zijn verdwenen uit de inventory.
Dus op voorhand sparen heeft niet veel zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
eternalspy schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:40:
[...]

Ik had er 2 klaar liggen maar zijn verdwenen uit de inventory.
Dus op voorhand sparen heeft niet veel zin...
Die zijn waarschijnlijk meteen aan de clan gegeven. Ik had er ook 3 klaar liggen, was online toen we van dark naar normaal werden gezet. Het moment dat we omgezet werden hadden we al 13/30 verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 16:48
kuijerlattie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:06:
[...]

Die zijn waarschijnlijk meteen aan de clan gegeven. Ik had er ook 3 klaar liggen, was online toen we van dark naar normaal werden gezet. Het moment dat we omgezet werden hadden we al 13/30 verzameld.
Super, dus als iedereen 1 of 2 signets in inventory heeft dan moeten we niets speciaal meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
eternalspy schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:24:
[...]

Super, dus als iedereen 1 of 2 signets in inventory heeft dan moeten we niets speciaal meer doen.
Nee, werkt zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
kuijerlattie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:06:
[...]

Ahh vandaar! Bij mij was er ook wat verdwenen. Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
had laatst niet veel meer gespeeld en was nog level 58. alle dungeons geen party meer voor te krijgen. gisteren even level 60 geworden en nu overal weer instant een party.

nu even kijken of het leuk genoeg blijft om gratis te blijven spelen > level 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Van het weekend ook level 60 aangetikt. Skarn was nog best een dingetje - dat lukte me pas de 4e keer ;-) Maar nu niet meer continu een flow van quests geeft me in-game wel een wat rustiger gevoel. Deze week maar eens verder kijken wat er allemaal op level 60 te doen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
PhoeniX- schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:24:
Van het weekend ook level 60 aangetikt. Skarn was nog best een dingetje - dat lukte me pas de 4e keer ;-) Maar nu niet meer continu een flow van quests geeft me in-game wel een wat rustiger gevoel. Deze week maar eens verder kijken wat er allemaal op level 60 te doen is!
Skarn vond ik voor het eerst in de campaign inderdaad best lastig :) moest zelfs m'n build aanpassen voor wat extra survivability. De endgame is eigenlijk best chill, zeker als je niet jaagt op de leaderboards maar gewoon beetje je build verbeteren/nieuwe uitproberen, bounties, rifts etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraterVLM
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 05-09 10:18
Hebben ze blijkbaar de PC workaround gefixt met de laatste patch... Iemand weet hoe we nu verder moeten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
FraterVLM schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:
Hebben ze blijkbaar de PC workaround gefixt met de laatste patch... Iemand weet hoe we nu verder moeten? :(
Loop ik nu idd ook tegenaan. Op mn mobiel (android) werkt hij nog wel.
Alleen via PC/fix opent hij geen battle.net inlog schermpje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:28
Azerox schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:34:
[...]

Op mn mobiel (android) werkt hij nog wel.
Ook de APK versie 1.4.925101?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
Treveo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Ook de APK versie 1.4.925101?
Yes, na de 1.4GB update. Versie nu idd zoals je noemt.
Ik heb dan wel via een Duitse Playstore account en dan via eigen Bnet gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:47
Azerox schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:10:
[...]

Yes, na de 1.4GB update. Versie nu idd zoals je noemt.
Ik heb dan wel via een Duitse Playstore account en dan via eigen Bnet gekoppeld.
Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Met de aanpassing op de PC is denk ik de eerste stap gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Gratis Windscribe downoaden.
Krijg je 10gb per maand.

Windscribe aan > Duitsland > Battlenet aan > Play drukken > Wachten tot game opstart > Windscribe uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-08 18:55
VPN lukt alleen met een buitenlands battle.net account voor mij, niet met mijn eigen account.
Ik kom er ook niet meer in met het -launcherlogin argument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraterVLM
De bovengenoemde methode met VPN werkt eigenlijk - VPN aan -> Battle.net aan -> Play en dan VPN uit - voila!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraterVLM
Niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillan
Edit: tenminste, niet meer met een be/nl account. Met een de account werkt die methode nog prima

[ Voor 65% gewijzigd door Zillan op 06-07-2022 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Na de PC blokkade zal de mobiele blokkade ook niet lang meer op zich laten wachten voor spelen met een NL account

Jammer maar helaas en nog genoeg andere games te spelen. De hele game leek toch al erg op Diablo 3 dus die kun je dan ook weer spelen met season zoveel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azerox
EdwinB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:56:
Na de PC blokkade zal de mobiele blokkade ook niet lang meer op zich laten wachten voor spelen met een NL account

Jammer maar helaas en nog genoeg andere games te spelen. De hele game leek toch al erg op Diablo 3 dus die kun je dan ook weer spelen met season zoveel.
Ja idd, ik speel deze game eigenlijk gewoon om mn hoofd te legen.
Geen speciale doelen of "im gonna be the very best". Gewoon mobs klappen.
Paragon 64, best wel wat uurtjes, doet me geen bal als het niet meer kan.

Next! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Met de vpn methode kom ik er ook weer in, alleen doet de store het dan niet :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:19
PhoeniX- schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:03:
Met de vpn methode kom ik er ook weer in, alleen doet de store het dan niet :-/
Dat is alleen maar positief toch haha geen geld meer weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Haha, ja dat is ook zo (ik heb nog niets uitgegeven overigens). Alleen als ik een rood puntje zie moet ik klikken .. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze de game beschikbaar gemaakt in Nederland zie in eens dat kan installeren en spelen, heb geen VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillan
Dat is nieuw! Hier in Belgie nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu in eens niet meer speelbaar wat vaag heb niet eens VPN actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraterVLM
Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:28:
Hebben ze de game beschikbaar gemaakt in Nederland zie in eens dat kan installeren en spelen, heb geen VPN.
Hoezo, ik zie hier niks :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RutgervPoppel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-08 08:21
FIX voor PC client:
- Zet dit in je diabloimmortal.exe properties: -launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs
- Ga naar \Diablo Immortal\LocalData\Patch\fc in je files.
- Verwijder de bestanden met 93, 31, 9, 9 en 1 kb.
- Launch de game zoals je voorheen deed.
veel plezier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Het heet internet; https://us.battle.net/support/en/article/310785 :)

'We' zijn bijzonder, speciale vermelding. :+

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 10-07-2022 12:25 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
RutgervPoppel schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 21:55:
FIX voor PC client:
- Zet dit in je diabloimmortal.exe properties: -launcherlogin --dx11 --sound-api=wwise --start=Python -uid anbs
- Ga naar \Diablo Immortal\LocalData\Patch\fc in je files.
- Verwijder de bestanden met 93, 31, 9, 9 en 1 kb.
- Launch de game zoals je voorheen deed.
veel plezier ^^
Als m opnieuw installeert heb je niet direct die LocalData map, moet je m eerst even starten.
Het werkt, net getest, ondanks dat toch besloten ermee te stoppen. Was even leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was om een of andere reden speelbaar voor 1 uur nu zie ik install button grijs is als of door storing in eens speelbaar werd waren heel veel storingen op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Voor iedereen die nog wel speelt: Er word op moment een compensatie gegeven voor een bug van vorige week, in mijn geval 6 normal gems, 400 hilts en 1 legendary gear piece. Staan als goed is in je ingame mail. Niet heel veel maar beter iets dan niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyitsmeapo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-07 16:43
kuijerlattie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:59:
Voor iedereen die nog wel speelt: Er word op moment een compensatie gegeven voor een bug van vorige week, in mijn geval 6 normal gems, 400 hilts en 1 legendary gear piece. Staan als goed is in je ingame mail. Niet heel veel maar beter iets dan niets :P
Ik had het gezien ja, alleen de legendary gear piece is nergens te vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
heyitsmeapo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:25:
[...]

Ik had het gezien ja, alleen de legendary gear piece is nergens te vinden ...
Er zijn schijnbaar meerdere versies van de compensatie, sommige mensen krijgen ook keys/een crest inplaats van hilts/legendary gear. Als je wel het legendary gear kistje in je mail had staan, kijk dan even in je 3e inventory tab. Voor mij stond hij daar, helemaal onderaan naast de monsterous essence. Als je hem opent krijg je een random legendary gear piece in je eerste inventory tab (gear tab).

[ Voor 8% gewijzigd door kuijerlattie op 12-07-2022 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyitsmeapo
kuijerlattie schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:27:
[...]

Er zijn schijnbaar meerdere versies van de compensatie, sommige mensen krijgen ook keys/een crest inplaats van hilts/legendary gear. Als je wel het legendary gear kistje in je mail had staan, kijk dan even in je 3e inventory tab. Voor mij stond hij daar, helemaal onderaan naast de monsterous essence. Als je hem opent krijg je een random legendary gear piece in je eerste inventory tab (gear tab).
Dank, dat was inderdaad waar ik hem vond, naast 25 kistjes met sleutels er in, wel jammer dat er weer een cooldown van 3 of 4 seconden op zit bij het openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Zijn er mensen die dagelijk een beetje casual spelen? Ik speel op server Dark Exile en zoek mensen voor een warband.

Om de dagelijkse dingen te doen.

Vooral nu met de wekelijkse warband bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Heb een alt aangemaakt, en m'n broertje speelt ook (hij zit niet op Tweakers). Kunnen we worden toegelaten? Ingame zijn we Zeehond en Eenhoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Volgens mij gebeurt er weinig/niets meer in de clan of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Klopt wel ja, maar er zijn dan wel wat meer activiteiten die je kunt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Ik ben zelf helaas ook weinig online. Niet veel tijd om rustig te gamen en als ik tijd heb pak ik vaak Diablo 2/3. Ik heb Eenhoorn toegelaten, Zeehond zie ik echter niet in de lijst. Mochten we een dark clan kunnen worden en Eenhoorn is nog niet 43+ dan gooi ik hem er weer uit tot hij hoog genoeg is :P. Maar met huidige tempo gok ik niet dat we snel dark zullen gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhoeniX-
He, er zijn al 2 signets door mij ingebracht .. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
kuijerlattie schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:37:
Ik ben zelf helaas ook weinig online. Niet veel tijd om rustig te gamen en als ik tijd heb pak ik vaak Diablo 2/3. Ik heb Eenhoorn toegelaten, Zeehond zie ik echter niet in de lijst. Mochten we een dark clan kunnen worden en Eenhoorn is nog niet 43+ dan gooi ik hem er weer uit tot hij hoog genoeg is :P. Maar met huidige tempo gok ik niet dat we snel dark zullen gaan...
Oh ja dat is waar. We applyen wel even opnieuw als we 43 zijn! Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• venqwish
  • Laatst online: 12-09 12:17
@kuijerlattie applied voor de clan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuijerlattie
Ik ben in een gulle bui vandaag, heb je toegelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Hebben jullie ook dat er vrijwel geen party's te maken zijn voor dungeons of raid etc. Overdag kan ik al helemaal niet een dungeon pakken en in de avond sporadisch.

Ik zit op de server Countess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Klopt helemaal. Dungeon groepen zijn lastig te vinden, waarschijnlijk omdat de loot in dungeons niet heel spectaculair is. Overworld grinds voor monstrous essence leveren volgens mij meer op. Hopen dat ze binnenkort gaan werken aan cross server dungeon groepen... (Of gewoon solo dungeons toestaan in Hell +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
haborym schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:16:
Hebben jullie ook dat er vrijwel geen party's te maken zijn voor dungeons of raid etc. Overdag kan ik al helemaal niet een dungeon pakken en in de avond sporadisch.

Ik zit op de server Countess
Klopt. Het schijnt ook dat de implementatie voor het zoeken van een party niet heel efficiënt is (meerdere mensen kunnen tegelijkertijd een party zoeken en niet bij elkaar uitkomen). Er gaan ook veel geluiden tegen de 2- en 4-player requirement bij dungeons ik Hell 1 en 2+. Zou me niets verbazen als die requirement eruit gehaald gaat worden. De game moet makkelijk en vlot speelbaar zijn, het is immers ook een mobile game, en dit haalt de vaart er nogal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Tuktop schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:00:
[...]

Klopt. Het schijnt ook dat de implementatie voor het zoeken van een party niet heel efficiënt is (meerdere mensen kunnen tegelijkertijd een party zoeken en niet bij elkaar uitkomen). Er gaan ook veel geluiden tegen de 2- en 4-player requirement bij dungeons ik Hell 1 en 2+. Zou me niets verbazen als die requirement eruit gehaald gaat worden. De game moet makkelijk en vlot speelbaar zijn, het is immers ook een mobile game, en dit haalt de vaart er nogal uit.
Ik hoop dat ze dat eruit halen inderdaad. Ik zit nog met 40+ *(hell2) stats ipv 80+ van hell3 ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hikatomb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb me aangemeld op hellforge voor de clan. Naam: Hikatomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
Hikatomb schreef op zondag 31 juli 2022 @ 19:28:
Ik heb me aangemeld op hellforge voor de clan. Naam: Hikatomb.
Geaccepteerd, gezellig dat je er ook bij zit!

Dit weekend een Chip of stoned flesh 2/5 gekregen met de crest die je via raids wekelijks kunt halen. Verkocht voor 60k silver en meteen 40 nieuwe 1star gems terug gekocht om wat resonance te verzamelen. Flinke boost voor mijn character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 08:55
Is het mogelijk om een battle pass te kopen ondanks de ban in Nederland? Ik speel zelf op mijn android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyitsmeapo
Ilias1991 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 00:53:
Is het mogelijk om een battle pass te kopen ondanks de ban in Nederland? Ik speel zelf op mijn android telefoon.
Ik heb van de week een poging gedaan maar kwam er achter dat geen enkele manier van betaling mogelijk is, je ziet dus wel de opties o.a Google pay, maar daar staat de melding dat het niet beschikbaar is. Vermoedelijk dat wanneer je je land aanpast in je googel account naar bijvoorbeeld Duitsland het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Is er bij anderen geen optie meer in de appe app store om te updaten? Ik zit in de UK zogezegd met de account

NVM:p

[ Voor 6% gewijzigd door DrMacabre op 17-08-2022 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
The Fractured Plane is lachen zeg! Met m'n Barbarian de eerste run tot 12 gekomen, de tweede run nog bezig en gaat al veel beter.
spoiler: Hier wat tips die goed lijken te werken:
  • Davin's Legacy als chest zodat je twee hammer charges hebt
  • The Remembered als off-hand zodat je ancients spawned met je hammer, die kunnen voor je tanken
  • Grimroost als shoulder zodat je healed met whirlwind (hoewel dit niet heel veel is)
  • Saai maar effectief: je cooldowns afwachten totdat je naar de volgende room gaat
  • Coins kiezen uit het rack als de item-upgrade niet heel groot is
  • Zorg voor een hoge fortune rating
  • Scout de kamer even op de minimap voordat je erin rent

[ Voor 8% gewijzigd door Tuktop op 17-08-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
"Please check your internet connection and tap OK (EPVP)". Het is ook elke patch wat met deze game.

Ik las tig verschillende mogelijke oplossingen op internet maar "C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\LocalData\Patch" weggooien lijkt het op te lossen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
PhoeniX- schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 21:09:
"Please check your internet connection and tap OK (EPVP)". Het is ook elke patch wat met deze game.

Ik las tig verschillende mogelijke oplossingen op internet maar "C:\Program Files (x86)\Diablo Immortal\LocalData\Patch" weggooien lijkt het op te lossen ..
Wat gek, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik speel altijd met een VPN, misschien is dat het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Net eerste poging gedaan op Fractured Plane, 20% health-ish over van mijn laatste leven maar wel in 1 keer gehaald :P. Lijkt er op dat dit een wekelijks ding word, geinig maar niet iets wat ik ook echt wekelijks ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
Vergeet niet om de rewards van Fractured Plane te claimen bij het portal. Bij level 5, 10 en 15 kun je een kistje openen (zitten in het portal interface) waar legendary equipment uit komt. 1 random item uit kistje 1 en 2, 1 semi random uit kistje 3. (Semi random krijg je een lijst met mogelijke items, hier moet je er 6 van uitzoeken waarna je 1 van de 6 krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd89
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-01-2024
Iemand een truuk om toch geld op je account te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyitsmeapo
jd89 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:52:
In je battle.net account staat je land weergegeven, je hebt de keuze of via auto detectie het land te laten wijzigen dus wellicht dat je via VPN verbinding kan maken met een ander land, en dan die auto detectie draaien waardoor deze bijv naar Duitsland word gezet.

Enige andere manier om dit te laten wijzigen is om een ticket in te schieten, en bewijs aan te leveren dat je ook daadwerkelijk in een ander land woont, kope van rijbewijs ofzo.

Of, het land binnen je Google play account wijzigen, weet niet in hoeverre dit dus ook impact heeft om het kunnen kiezen van een betalings mogelijkheid.

ik heb het iig al opgegeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd89
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-01-2024
Het werkt gewoon. Had een NL account omgezet naar DE, daar gedownload. Nu teruggezet naar NL account en geld erop. Kon gewoon aanschaffen :D

Wel iOS.

[ Voor 4% gewijzigd door jd89 op 19-09-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 21:13
jd89 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:52:
via pc battlenet+vpn kan je wel kopen, duurt wel een paar uur voordat het op je account staat.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

misschien vraag ik naar de bekende weg, maar de instructie voor diablo immortal op ios is die nog actueel?

lees elders dat een duits IOS account en duits B.net account nodig heb, aangevuld met een vpn. klopt dat?

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 28-09-2022 09:30 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AadDeBaron
himlims_ schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:30:
misschien vraag ik naar de bekende weg, maar de instructie voor diablo immortal op ios is die nog actueel?

lees elders dat een duits IOS account en duits B.net account nodig heb, aangevuld met een vpn. klopt dat?
Ik heb destijds een duits apple id en bnet account aangemaakt met behulp van vpn voor de locatie.
Voor het spelen zelf is geen vpn nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik heb ook geapplied (character name Hertog).

Hopelijk accepteren jullie me.

Vind het een leuk spel en verwacht nog door te levelen uiteraard

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
HertogJack schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:51:
Ik heb ook geapplied (character name Hertog).

Hopelijk accepteren jullie me.

Vind het een leuk spel en verwacht nog door te levelen uiteraard
Ik accept vanavond even. Volgens mij is er niemand nog echt heel actief. Zelf speel ik zo af en toe, maar helemaal F2P dus gaat traaaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Jammer.. weet iemand een easy way om de battlepass te kunnen kopen? Vond het installeren op mn iphone al een heel gedoe 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadDeBaron
HertogJack schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:56:
Jammer.. weet iemand een easy way om de battlepass te kunnen kopen? Vond het installeren op mn iphone al een heel gedoe 😝
battle.net balance kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AadDeBaron schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:48:
[...]

Ik heb destijds een duits apple id en bnet account aangemaakt met behulp van vpn voor de locatie.
Voor het spelen zelf is geen vpn nodig
yeah: gelukt
1. uitloggen huidig ios account
2. nieuw ios account met regio germany
3. inloggen nieuw account; donwloaden diablo immortals
4. inloggen diablo met reeds bestaand battle.net account
5. log uit bij ios account - log in met 'regulier' account
*O* working, enige wat nog niet (goed/functioneel) werkend heb zijn transacties; dan krijg melding dat de geinstalleerde game niet matched met huidig ios account :? (logisch) maar wel onhandig :)

//edit; heeft het zin credit direct op het battle.net account te zetten? betaling vanuit ios zelf vind ie niet leuk (regio/account balbla)

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 17-10-2022 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Dan kan je gewoon een battlepass kopen als je battle.net balance hebt? Zonder gezeik dus met regio en het feit dat mn battle.net account op regio Nederland staat? 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadDeBaron
HertogJack schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:11:
[...]

Dan kan je gewoon een battlepass kopen als je battle.net balance hebt? Zonder gezeik dus met regio en het feit dat mn battle.net account op regio Nederland staat? 😃
Ik heb een Duits bnet account aangemaakt, daarmee werkt het. Geen idee of dat ook voor een Nederlands account geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

daar zit ik ook mee :)

via ios de app gedownload met tijdelijk duits battlenet
vervolgens kan ik inloggen met mij oude vertrouwd account
(maar dat krijg ik op de pc niet werkend)

wil ik credits kopen geeft ios de melding dat de app met een ander account gedownload is, en kan transactie niet voltooien (grr)

//edit wel een lekkere mobiele game trouwens - hak hak hak

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 19-10-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

Diablo Immortal purchases on mobile use your Apple App Store, Google Play, or Amazon Appstore account.

Battle.net Balance cannot be used to make purchases on mobile. If you want to use Balance, use the desktop game client.

bij mij icm ios niet gelukt :(

heb tegoed toegevoegd aan battlenet account - maar kan in-game geen aankoop doen met die credits (enkel via wallet / iphone - die transactie wordt afgewezen watn ander account voor app)

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 20-10-2022 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AadDeBaron
himlims_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:12:
[...]

Diablo Immortal purchases on mobile use your Apple App Store, Google Play, or Amazon Appstore account.

Battle.net Balance cannot be used to make purchases on mobile. If you want to use Balance, use the desktop game client.

bij mij icm ios niet gelukt :(

heb tegoed toegevoegd aan battlenet account - maar kan in-game geen aankoop doen met die credits (enkel via wallet / iphone - die transactie wordt afgewezen watn ander account voor app)
Oh shit...

Ik heb het spel ook op de pc via vpn gespeeld.. En heb de aankoop dus inderdaad via de desktop game client geregeld... had ik erbij moeten zeggen, excuus. :-(
En daarna verder te spelen op de tablet.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste